Läs vad 14 Läs vad Mina Rostvik

• 2020-12-04
    Köpt en lägenhet.
    Mina var väldigt trevlig och tillmötesgående, hade bra koll på lägenheten hon sålde och tog sig tid att svara på frågor samt berättade självmant mycket om bostaden. Det hon inte hade koll på vid första visningen, tog hon snabbt reda på och informerade oss om. Överträffade mina förväntningar och var överlägset den bästa mäklaren av alla de jag träffade på min lägenhetsjakt :)
    Fanny L
    • Luthagen - Stabby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mina Rostvik en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-12-02
    Supernöjd med Mina.
    Hon var professionell från dag ett till slut.

Kan inte annat än rekommendera Mina till alla som vill sälja.
    Fredrik N
    • Luthagen - Stabby
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mina Rostvik en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Köp av bostadsrätt.
    Mina har under hela processen varit väldigt informativ samt snabb i sin kommunikation mellan oss parter. Vi upplever att Mina dessutom har gett oss tid för att vi som köpare ska känna oss trygga, ett engagemang som även visade sig under visningen då hon tog sig tid att utöver själva lägenheten även visa oss övriga utrymmen i fastigheten såsom förrådsutrymmen och tvättstuga vilket är värdefullt för oss som potentiella köpare.
    Emma S
  • 2020-12-01
    Jag köpte en 1:a i Luthagen. Mina var väl påläst om objektet och föreningen och hade ett väldigt trevligt sätt vilket skapade ett stort förtroende för Mina som mäklare. Jag hade ett par frågor som Mina utan problem tog reda på nästa dag och återkopplade till mig skyndsamt. Under budgivningen var Mina bra på att informera om händelseförloppet utan att stressa på oss till förhastade beslut.
    Man hoppas ju att mäklaren ska vara påläst om objektet men det är rätt ofta som man upplever att så inte är fallet, men Mina var påläst och kunnig.
    När det blir dags för oss att sälja är det tveklöst Mina vi kommer välja.
    Fredrik L
    Fredrik L
    Köp av bostadsrätt.
    Mina var under hela förhandlingen väldigt informativ, snabba återkopplingar vilket underlättade affären enormt.
    Väldigt trevlig i sitt sätt att bemöta oss och även visa oss resterande delar av fastigheten t.ex. förrådsutrymmen och tvättstuga vilket var värdefullt för oss som potentiella köpare att se.
    Vidare upplever vi att Mina tog sig den tiden som behövdes för att vi skulle känna oss säkra ifrån vår sida med tanke på att detta var just vårat första lägenhetsköp.
    John S
  • 2020-12-01
    Mina var verkligen det bästa valet av mäklare jag någonsin kan ha gjort. Det var längesedan jag skådade sådant driv och engagemang i en människa som Mina visade. Verkligen proffesionellt och även om det var försäljning i en tuff situation så fanns det inte ett uns av tvivel i hennes ögon!
    Viktor O
    Viktor O
  • 2020-11-16
    Sålt en etta i Uppsala. Mina har varit väldigt bra som mäklare och har uppfyllt alla mina förväntningar, väldigt trevlig att ha att göra med! Det har kännts väldigt tryggt med henne som mäklare och hon har varit tillgänglig för alla möjliga frågor jag haft! Jag har kunnat bolla tankar kring försäljningen med henne vilket har varit väldigt uppskattat! Hon har väldigt bra koll på allt hela tiden vilket varit viktigt för mig. Jag skulle absolut rekommendera henne som mäklare!
    Anna E
    • 32.0 m²
  • 2020-10-22
    Jag sålde en bostadsrätt, och min mäklare lotsade mig genom hela processen. Hon är ansvarstagande, inkännande och pålitlig, och jag kommer aldrig att använda någon annan mäklare!
    Sara J
    • 3:a
    • 54.5 m²
  • 2020-09-28
    Mina hjälpte mig att sälja min första lägenhet. Inför försäljning kände jag att Mina tog väl om hand om alla frågor jag hade och var mycket noga med att förklara hur processen går till.

Proffsig och Förtroendeingivande!
    Emelee O
    • 30.5 m²
  • 2020-09-27
    En mycket trevlig o tillmötesgående mäklare som vi gärna rekommenderar. 🤗
    Lena A
    • 30.5 m²
    • Fålhagen

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte