Mina Rostvik

Mina Rostvik

Mina Rostvik är mäklare på Svenska Mäklarhuset Uppsala

Mina Rostvik har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Mina Rostvik har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.9. Mina Rostvik har haft 26 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Går du i säljtankar eller funderar på att köpa. Då ska du inte tveka på att kontakta Mina. Mina har många års erfarenhet inom försäljning och en god lokalkännedom. Hon arbetar professionellt och på ett strukturerat sätt för att se dig som kund och dina behov. Hennes ledord är viljestyrka, engagemang och lyhördhet.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 38 Läs vad Mina Rostvik

• köpte sin lägenhet med hjälp av Mina Rostvik en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    • Höganäs
    2021-07-26
    Trevlig, pedagogisk, ”service minded” och professionell.

Vi kan verkligen rekommendera Mina som mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mina Rostvik en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    • Rosendal
    2021-07-26
    Mina var helt fantastisk under hela processen. Alltid snabba svar, uppdateringar och ett glatt humör!

Är så glad att just hon var min mäklare. Hela affären var smidig och väldigt flexibel - supernöjd!
  • Kent K
    • Fålhagen
    2021-07-11
    Jag tycker Mina var avspänd och naturlig i sitt bemötande. Hon var snabb med återkopplingar och vi har inga frågetecken kring hennes roll som mäklare i vår affär.
    Mvh,
    Håkan Karlström
    • Knivsta
    2021-06-28
    Vi hade först kontakt med Jessica ang lägenheten. När vi sen bestämde oss att ta en ny titt så hade Mina tagit över. Hon "axlade" över rollen galant. Är helt klart jättenöjda. Hon återkopplar snabbt när man har frågor.
    2021-06-15
    Från start har Mina ingett en trygg känsla. Under hela processen har Mina varit ärlig och tydlig. Vid fotograferingen var Mina mycket noggrann, vilket gjorde att bilderna blev väldigt fina. Med ett leende på läpparna har Mina bemött oss säljare med professionalitet. Vi kan starkt rekommendera Mina!
    2021-06-12
    Bara positivt! Mina är engagerad, supertrevlig, okomplicerad och kunnig.
    Toppbetyg!
    • Nyby
    2021-06-12
    Tycker jag blev Väldigt trevligt bemötande och tycker Mina hade jätte fin utstrålning och energi.

Mina förklarade hur min lägenhet skulle säljas på väldigt bra sätt så jag visste hur allt skulle gå till.

Vi hade God kontakt och tillgänglig på telefon.
    Mycket förstående och hjälpsam i mitt läge och sitvation.
    Är nöjd att lägenheten blev såld som jag ville ha det 😊
    Så stort Tack Fina Mina.
    Wanna
    2021-06-07
    Vi har sålt en lägenhet på 1 ROK i Luthagen.
    Min ex-man och dotter har mest hållt i mäklarkontakten. Jag har bara mailat med mäklaren men fått ett mycket gott intryck av henne. Jag tycker att mäklaren levde upp till våra förväntningar och vi sålde lägenheten innan visning.
    2021-06-07
    Sålt en Bostadsrätt. Jättefint bemötande. Dedikerad mäklare som lägger ner mycket tid på att få försäljningen att fungera så smidigt som möjlig och är lyhörd för säljarens idéer och önskemål
    2021-06-07
    Köpt lägenhet i Uppsala. Mina är glad och positiv, informativ på ett enkelt sätt. Känns kunnig/proffsig. Verkar trivas med sitt jobb.