Tomas Östlund
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 112 Läs vad Tomas Östlund

• Måns E sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-03-11

Främre Luthagen
    Sålt bostad på Orphei Drängars plats 9, sjurummare för 8.65 mkr.
    Tomas bemötte oss med vänlighet, respekt och med synnerligen hög yrkeskompetens.
    Vi träffade Tomas genom Riksbyggen och fick stort förtroende för honom genom hans framtiden. Hans ageranden under försäljningen överträffade med råge våra förväntningar.
    Sammanfattningsvis är Tomas en av de allra bäst mäklarna i Uppsala genom sin skicklighet, intuition och sociala kompetens. Läs mer
  • ELLINOR N skrev om Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-03-10

Extremt dåligt skött affär. Oprofessionell, hjälpte inte alls mig som köpare utan var verkligen på säljarens sida. Kollade inte upp information. Gav inte rätt information i prospektet. Jg köpte en lght med en massa fel i som han valde att dölja på visningsdagen. Budgivningen var också ett skämt och iscensatt. När jag väl klagade på säljarnas städning, att de inte gett mig nycklar, att de tagit bort hatthyllan viftade han bort med goddag yxskaft svar. Anlita ej honom! Läs mer
  • Per D sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-02-29

Löten
    Lägenhet
    Trevligt och bra
    Tomas är kunnig och professional Läs mer
  • Lovisa L köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-02-10

Vårdsätra
    Bra service och gott intryck. Läs mer
  • Sara J köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-02-08

Fålhagen
    Vi köpte en trea centralt i Uppsala.

Vi tog kontakt med Tomas före visning och han svarade snabbt, trots att det var sen lördags kväll, och professionellt. Han var väldigt hjälpsam genom hela processen. Jag upplevde att han direkt förstod att vi skulle köpa vår första lägenhet och att vi därför saknade erfarenhet, vilket gjorde att han förklarade allt i processen mer noggrant och hade tålamod med vår förvirring och nervositet. Jag uppfattade honom som ärlig och kunnig i branschen.

Vi kände oss trygga när vi gjorde vårat köp, Tomas svarade tydligt på alla våra frågor och verkade ha en god relation med säljaren. Han gjorde processen enkel och ansträngde sig för att möta våra önskningar. Andra mäklare vi stött på under jakten på bostad har inte alls ingett samma förtroende och säkerhet.

Tomas uppfyllde alla förväntningar genom hans professionalitet, tålamod, kunskap och trevliga bemötande. Sammanfattningsvis är vi glada att vi fick just honom som mäklare. Läs mer
  • Amanda L sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-01-16

Fålhagen
    Tomas har hjälpt mig att sälja min lägenhet på 43 kvm i fålhagen till ett bra pris.
    Tomas bemötte mig på ett jättebra sätt och han levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • Elisabeth S sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-12-06

Nyby
    Jag sålde min bostadsrätt. Jag blev trevligt bemött och fick bra råd.Jag visste inte vad vad jag kunde förvänta mej,men jag blev väldigt nöjd.
    Med andra ord,mer än nöjd. Läs mer
  • Jon-reidar B sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-12-03

Kvarngärdet
    Fantastiskt proffsig service när jag sålde min lägenhet. Utomordentlig känsla gällande pris och Tomas ordnade försäljningen snabbt och smidigt. Läs mer
  • Kristina U sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-12-03

Centrum Uppsala
    Sålt en lgh, 3 rum och kök 88 kvm centralt i Uppsala. Har anlitat Tomas vid tidigare köp av radhus och försäljning av detsamma 11 år senare, det känns tryggt. Tomas är lugn, trygg och saklig. Skulle vända mig till honom igen om det gäller bostadsaffärer. Läs mer
  • Ida R köpte sitt hus med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-11-04

Rasbokil
    Jag och min sambo köpte ett hus. Jag tycker mäklaren var professionell och väldigt trevlig. Läs mer

Senaste försäljningarna

Kamomillgatan