Mäklare Uppsala Uppsala Svenska Mäklarhuset Uppsala Tomas Östlund
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11

Läs vad 91 kunder tycker om Tomas Östlund

• Tobias F sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Fålhagen
    Sålt en större lägehet i centrala Uppsala med hjälp av Tomas.
    Bra och trevligt bemötande men hög tillgänglighet. Tomas är erfaren och seriös. Läs mer
  • Sten T sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Årsta
    Utmärkt, sålt villa, haft kontakt med T flera gånger, mycket bra bemötande. Vi har funderat på att sälja en längre tid. Till slut så bestämde vi oss. Och da var det bara att " trycka på knappen" eftersom vi tillsammans med T planerat detta länge, allt var klart med foto m.m.
    T tar sitt ansvar och hjälper oss som säljare på ett utmärkt sett. Läs mer
  • Torbjörn B sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Tomas på Svenska Mäklarhuset har genomfört försäljningen av vår bostadsrätt på ett utomordentligt sätt.
    Han har varit extremt hjälpsam och tagit tillvara våra intressen på ett fackmannamässigt vis på alla sätt.

Kan bara rekommendera honom!!

Torbjörn/Uppsala Läs mer
  • Mona-Britt Kristina R sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Alunda
    Jättebra, har inget att anmärka. Trevlig och rak person. Rekommenderar honom gärna. Mvh Mona Läs mer
  • Siv Rose-Marie Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Gräsö
    Ett stort tack till Tomas som hjälpte mig sälja mitt fritidshus på Gräsö.
    Bemötandet o förtroendet var utmärkt. Läs mer
  • Peter S köpte sitt hus med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Gräsö
    Fritidshus, mycket bra hanterat från visning till budgivning och avslut. Läs mer
  • Birgit L skrev om Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Köpt en lägenhet. Hade egentligen väldigt lite kontakt i detta köp men den kontakt vi hade fungerade bra! Läs mer
  • Magnus G skrev om Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Mycket nöjd med Tomas! Rak och tydlig i kommunikationen. Lätt att få tag på.
    Rekommenderas. Läs mer
  • Amalia V skrev om Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Köpte ett radhus. Mäklaren verkade lite vilsen Läs mer
  • Viktor S
    Viktor S skrev om Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Vi kontaktade Tomas för att först värdera våran lägenhet inför vårt stundande husköp. Tomas var väldigt hjälpsam i vårt husletande och gav tips om olika områden och villatyper. Han agerade även bollplank kring budgivningar som vi deltog i. Försäljningen av vår lägenhet gick bra trots den tröga marknad som råder nu och såldes efter endast 1 visningsrunda till ett acceptabelt pris. Vi är mkt nöjda med Tomas insats. Läs mer

Senaste försäljningarna

2:a