Läs vad 137 Läs vad Tomas Östlund

• 2020-11-30
    Tomas sålde vår villa och var väldigt lugn, proffsig och kompetent genom hela processen. Tillgänglig hela vägen och en mäklare vi verkligen kan rekommendera.
    Jens T A
    • 114.0 m²
    • Fålhagen
    sålde sitt hus med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-11-27
    Vi köpte en villa inne i Uppsala efter tips från Tomas.
    Ovärderlig service. Väldigt trevlig, sympatisk och lätt att få kontakt med utan att vara för ”säljig”.
    Smidig affär.
    Han får fem villor av fem i betyg.
    Tina T
    • 0.0 m²
    • Fålhagen
  • 2020-10-28
    Allt har gått smidigt, lätt att få kontakt med och återkopplar bra.
    Fredrik K
    • 150.0 m²
    • Gamla Uppsala
  • 2020-10-28
    Jag behövde hjälp med att sälja min mammas dödsbo och för mig var de viktigt att mäklaren skötte allting då jag bor i en annan annan stad, det skötte Tomas med bravur! Varma rekommendationer!
    Sofia N
    • 3:a
    • 79.0 m²
    • Årsta
    sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-10-28
    Ett fantastisk engarerad mäklare som visade på flexibilitet för att underlätta kontraktskrivning och det personliga bemötande genom att ringa och prata.
    Karin B
    Karin B
    • 3:a
    • 79.0 m²
    • Årsta
    köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-10-28
    Vi har sålt en äldre fastighet samt en avstyckad tomt.
    Vi är väldigt nöjda med hur Tomas har hanterat försäljningen och lotsat kunderna fram till ett bra avslut!
    Vi rekommenderar Tomas till era försäljningar eller köp av bostad!
    Inger Birgitta N
    • 150.0 m²
    • Gamla Uppsala
    sålde en tomt med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Köpt lägenhet.
    Trevligt, tydligt och kompetent bemötande av Thomas som dessutom är väldigt tillgänglig.
    Mvh Mattias
    Mattias A
    • 1:a
    • 32.0 m²
    • Rosendal
  • 2020-10-17
    Jag har sålt en lägenhet mha Tomas som var professionell, tydlig kring försäljningsprocessen och genomförde alla steg snabbt från start till slut med bra återkoppling. Han är engagerad och har ett trevligt bemötande. Är mycket nöjd och anlitar gärna Tomas igen.
    Katriina S
    • 2:a
    • 57.0 m²
    • Norra Luthagen
  • 2020-10-13
    Tomas hjälpte oss att sälja vår mors villa efter hennes bortgång. Han är professionell och försäljningsprocessen gick smidigt. Vi är mycket nöjda.
    Helena B
    • 124.0 m²
    • Valsätra
    sålde sitt hus med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-10-07
    Hej!
    Jag har köpte en villa och Tomas var väldigt trevlig och vänlig. Vi har ställda många frågor till honom och gav han ett fullständig svar. Jag rycker att det är jätte viktig mäklare roll när man köpa någon husen.
    Mosen M
    • 124.0 m²