Mäklare Uppsala Uppsala Svenska Mäklarhuset Uppsala Tomas Östlund
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-03 - 2019-02

Läs vad 93 Läs vad Tomas Östlund

• Moa Larsson A sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-02-11

Luthagen
    Har sålt min bostad via Tomas.
    Ett proffesionellt bemötande från början till slut. En snabb och smidig affär. Läs mer
  • Iréne L sålde sitt hus med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-02-09

Happsta - Alunda
    Vi har sålten villa. Thomas bemötande har varit helt fantastiskt.

Vi kände att vi kunde lämna hela försäljning åt Thomas, det kändes så trygt
    Han är en väldigt bra mäklare. Kommer alltid att rekommendera honom. Läs mer
  • Tobias F sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2018-12-02

Fålhagen
    Sålt en större lägehet i centrala Uppsala med hjälp av Tomas.
    Bra och trevligt bemötande men hög tillgänglighet. Tomas är erfaren och seriös. Läs mer
  • Sten T sålde sitt hus med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2018-11-06

Årsta
    Utmärkt, sålt villa, haft kontakt med T flera gånger, mycket bra bemötande. Vi har funderat på att sälja en längre tid. Till slut så bestämde vi oss. Och da var det bara att " trycka på knappen" eftersom vi tillsammans med T planerat detta länge, allt var klart med foto m.m.
    T tar sitt ansvar och hjälper oss som säljare på ett utmärkt sett. Läs mer
  • Torbjörn B sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2018-09-26

Tomas på Svenska Mäklarhuset har genomfört försäljningen av vår bostadsrätt på ett utomordentligt sätt.
    Han har varit extremt hjälpsam och tagit tillvara våra intressen på ett fackmannamässigt vis på alla sätt.

Kan bara rekommendera honom!!

Torbjörn/Uppsala Läs mer
  • Mona-Britt Kristina R sålde sitt hus med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2018-09-05

Alunda
    Jättebra, har inget att anmärka. Trevlig och rak person. Rekommenderar honom gärna. Mvh Mona Läs mer
  • Siv Rose-Marie Ö sålde sitt hus med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2018-08-28

Gräsö
    Ett stort tack till Tomas som hjälpte mig sälja mitt fritidshus på Gräsö.
    Bemötandet o förtroendet var utmärkt. Läs mer
  • Peter S köpte sitt hus med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2018-08-28

Gräsö
    Fritidshus, mycket bra hanterat från visning till budgivning och avslut. Läs mer
  • Birgit L skrev om Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2018-07-04

Köpt en lägenhet. Hade egentligen väldigt lite kontakt i detta köp men den kontakt vi hade fungerade bra! Läs mer
  • Magnus G skrev om Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2018-06-29

Mycket nöjd med Tomas! Rak och tydlig i kommunikationen. Lätt att få tag på.
    Rekommenderas. Läs mer

Senaste försäljningarna