Tomas Östlund
Registrerad mäklare sedan 2003-04-11
Aktiv på Reco.se sedan 2015-10-12
2019-08 - 2020-07

Läs vad 122 Läs vad Tomas Östlund

• Jon L sålde sitt hus med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-08-11

Lövstalöt
    Sålde villa. Trevligt bemötande. Ställde bra frågor under hembesök och gav nyanserade svar på våra egna frågor. Lämnade en sund värdering, inga fantasisummor. Var förstås inte närvarande under visningen, men måste gått bra då det var många där som skrev upp sig och sen även la bud. Kontraktsteckningen kändes trygg och seriös.

Känns rak och ärlig. Rekommenderas. Läs mer
  • Agneta D sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-06-22

2:a
    Övre Slotts
    Jag har sålt en lägenhet i Uppsala och är mycket nöjd med Svenska Mäklarhuset Uppsala.

Valet av Tomas Östlund var enkelt och mina förväntningar har verkligen uppfyllts.

Tack för all hjälp. Läs mer
  • Isak B köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-06-18

1.5:a
    Alunda
    Jag har köpt en bostadsrätt 1,5 rok, väldigt smidig affär! Väldigt bra bemötande och mycket informativ! Läs mer
  • Joakim S sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-06-06

Främre Svartbäcken
    Sålt en bostadsrätt 2017 samt ett hus 2013.
    Professionellt, vänligt och trevligt bemötande. Utförde det som förväntades och efterfrågades.
    Vi eventuella försäljningar framöver är Tomas vårat förstahandsval. Läs mer
  • Raija Tellervo S sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-06-05

2:a
    Luthagen
    Jag har genom åren anlitat Tomas Östlund för flera försäljningar av bostadsrätter och jag kan inte annat än ge mina bästa rekommendationer. Det har varit oerhört smidigt och Tomas har laggt upp väldigt smarta strategier för försäljningarna, vilket gjort att vi blivit positivt överraskade av det slutliga försäljningspriset.
    Kort sagt: Uppsalas bästa mäklare! Läs mer
  • Malin P sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-06-05

5:a
    Tomas har ett fint sätt att närma sig kunderna. Han är trovärdig och påläst. Inte påstridig- intresserad.

I jämförelse med andra mäklare jag har träffas står Tomas ut positivt. Läs mer
  • Edward A sålde sitt hus med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

Fålhagen
    Tomas sålde vår villa med bravur, kunnig kille som alltid finns när det behövs. Läs mer
  • Maria R sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

4:a
    Vi har sålt tre fastigheter med hjälp av Tomas. Han har varit tydligt och professionell hela vägen. Han sålde ena fastigheten innan den kom ut på hemnet. Vi kommer att anlita honom vid framtida försäljningar och har rekommenderat honom till alla bekanta . Läs mer
  • Henrik D sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

5:a
    Luthagen
    Jag och min sambo var på många visningar av hus och stötte då på en rad olika mäklare. Den som vi fick absolut bäst intryck av var Tomas Östlund. När det blev dags att sälja vår lägenhet var det självklart att välja Tomas som mäklare. Han skötte sitt mäklaruppdrag utmärkt. Han var snabb, proffsig, kunnig, noggrann etc. Som grädde på moset hjälpte han till med en massa tips och råd när vi köpte vårat hus. Det var en mycket värdefull hjälp i vår köpprocess. Vid en eventuell framtida försäljning av bostad kommer vi definitivt att använda oss av Tomas som mäklare. Läs mer
  • Sofia R sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-04-23

Främre Luthagen
    Tomas var mäklare när jag köpte min första lägenhet och jag anlitade honom nu vid försäljningen av den också. Jag uppfattar Tomas som oerhört förtroendeingivande, kompetent, driven och glad. Med Tomas och Svenska Mäklarhuset blev försäljningen av min bostadsrätt (en process jag inte alls såg fram emot) dels lyckad men framför allt snabb och smidig, från första möte till kontraktskrivning. En process som annars hade kunnat vara tidsödande och krånglig blev tvärtom mycket bra. Är glad att jag valde Tomas och rekommenderar honom varmt. Läs mer

Senaste försäljningarna

Siktargatan