Emilio Silva

Emilio Silva

Emilio Silva är mäklare på Svenska Mäklarhuset Uppsala

Emilio Silva har varit registrerad mäklare sedan 2021-10. Emilio Silva har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 5.0. Emilio Silva har haft 3 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-04

Läs vad 4 Läs vad Emilio Silva

• köpte sin lägenhet med hjälp av Emilio Silva en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    • Gränby
    2022-04-20 Verifierad kund
    Vänligt och bra bemötande hela vägen. Fick en jättebra sammanställning direkt på mail när jag hade funderingar om hur förfarandet skulle gå till i de olika stegen.
    • Gränby
    2022-04-13 Verifierad kund
    Emilio är allt som man kan önska sig av en mäklare, vänlig och lätt att ha och göra med. Alltid lättillgänglig och väldigt mån om att alla parter är ordentligt införstådda i alla detaljer. Har ingenting illa att säga om den mannen.
    • Rosendal
    2022-03-17 Verifierad kund
    Bemötandet av Emilio var strålande. Han var hjälpsam, trevlig och kunnig genom hela processen. Köpet genomfördes utan några som helst bekymmer och kommunikationen med Emilio fungerade bra även efter köpet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emilio Silva en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    • Rosendal
    2022-03-08 Verifierad kund
    Emilio har levererat service långt över mina förväntningar. Alltid trevligt bemötande och supersnabb respons. Emilio är tydlig, välvillig och strukturerad.
    Inga oklarheter, är oerhört nöjd med mitt val av mäklare.
    Rekommenderas varmt!
    Tack Emilio!