Emilio Silva

Emilio Silva

Emilio Silva är mäklare på Svenska Mäklarhuset Uppsala

Emilio Silva har varit registrerad mäklare sedan 2021-10. Emilio Silva har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 88 omdömen med ett betyg på 4.8. Emilio Silva har haft 31 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

88 omdömen om Emilio Silva

Sedan starten hos Reco 2021
Hugo H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emilio Silva en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
Främre Luthagen

Emilio var toppen! Väldigt tillmötesgående och trevlig.

Jesper H
Främre Luthagen

Lugn, trygg, förtroendeingivande, kompetent.

Filip O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emilio Silva en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
Årsta

Emilio var den första mäklaren jag träffade inför min försäljning av lägenheten. Han ger ett tryggt intryck och jag kände direkt att jag inte behöver träffa någon annan och vi skrev avtal där och då. Det tog en stund att få lägenheten såld men Emilio var inte orolig att det inte skulle vara några problem att sälja. Han var alltid till hands om det uppstod några frågor och tar sig tid att informera och tipsa om vägen framåt. Jag är väldigt nöjd med samarbetet vi haft både under tiden som lägenheten låg ute till försäljning och efteråt.

Marina T
Kapellgärdet

Professionell, kunnig, lugn, förtroendeingivande och trevlig är beskrivande ord för Emilio. Vi är väldigt nöjda med det stöd vi fick av Emilio genom hela försäljningen. Stort Tack för det Emilio!

Roy T
Kapellgärdet

han var lugn väldigt påläst hade ett mycket bra bemötande samt hjälpsamhet som var mycket uppskattad. han hjälpte oss till snabb affär och vi är mycket nöjda med Emilio och kommer rekommendera honom till andra som vi känner/Roy

Maxim G

Han gjorde ett bra jobb med att sälja lägenheten. Det är ett nöje att arbeta med honom - jag rekommenderar honom varmt.

Linnéa L
Kapellgärdet

Vi är mycket nöjda med vår mäklare Emilio. Från första mötet blev vi bemötta med en trygg och lugn attityd som genast skapade förtroende. Våra förväntningar var höga, då vi hoppades på en professionell, tillgänglig och effektiv mäklare – och Emilio levde verkligen upp till dem. Emilio utmärkte sig särskilt genom genuin omtanke och ett personligt engagemang. Vi kände oss alltid prioriterade och väl omhändertagna. Sammanfattningsvis rekommenderar vi honom varmt till alla som söker en pålitlig och kunnig mäklare.

Kerstin Ä
Luthagen

Emilio är alltid glad och tillmötesgående. Hans kunnighet och engagemang har gjort att vi kunnat slappna av och lita på försäljningsprocessen.

Bengt F
Svartbäcken

Trevlig , informativ o9ch vederhäftig

Josef K
Svartbäcken

Toppen! Mycket bra bemötande, svarade på frågor och förklarade sånt vi inte kunde på ett bra sätt.