Emilio Silva

Emilio Silva

Emilio Silva är mäklare på Svenska Mäklarhuset Uppsala

Emilio Silva har varit registrerad mäklare sedan 2021-10. Emilio Silva har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 60 omdömen med ett betyg på 4.8. Emilio Silva har haft 21 försäljningar sen 2022-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-09 - 2023-08

60 omdömen om Emilio Silva

Sedan starten hos Reco 2021
Malin S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emilio Silva en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
Årsta

Trevlig och professionell! Snabb återkoppling och hjälpsam under hela processen

Anna-Klara Å
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emilio Silva en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
Årsta

Duktig mäklare som gör allt och lite till för en lyckad försäljning! Rekommenderar starkt!

Vendela P
Sommarro

Emilio har varit lugn, trygg och respektfull genom hela processen, inte hetsat något, och varit tillgänglig större delen av dygnets timmar. En toppen-mäklare helt enkelt!

Erik G
Sommarro

Emilio är medgörlig, förstående, har stor kunskap om marknaden och kan ge goda råd. Samtidigt har han förmåga att sätta precis lagom med press när det behövs.

Sten Göran Andreas M
Sålde sitt hus med hjälp av Emilio Silva en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
Skölsta

Bra jobbat!!!! En bra och inlyssnade mäklare. Som förmedlade de bud som inkommit. Utifrån det kunde jag ta ett bra beslut tycker jag.

Jessica B
Köpte sitt hus med hjälp av Emilio Silva en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
Storvreta

Emilio är mycket trevlig, väldigt professionell som kunde sin sak. Social och glad. Vi hade inte så mycket förväntningar utan hoppades på det bästa. Alla mäklare är olika men han visade redan vid första samtalet att han var väldigt duktig och professionell. Vi la bud innan visning och ville gärna ha huset. Emilio lyssnade och förde informationen vidare till säljare. Visning samma dag och kontraktsskrivning några dagar senare. Emilio är professionell, glad och social. Han går det där lilla extra för att få alla inblandade...

Anna Rebecka R
Sålde sitt hus med hjälp av Emilio Silva en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
Storvreta

Kan verkligen rekommendera Emilio Silva. Emilio var lugn och tillgänglig under hela processen, han tog sig tid att svara på frågor och informerade hela tiden om var vi befann oss i processen. Kände mig väldigt trygg och kunde lita helt på honom och hans kompetens.

Sebastian D
Årsta

Väldigt social och trevlig mäklare som är lätt att prata och bolla idéer med. Kunnig och pedagogisk i sitt sätt att förklara hur säljprocessen går till och svarade med lätthet på alla frågor jag hade. Engagerad och driven. Skulle utan att tveka anlita honom igen.

Lara R
Luthagen

Så trevlig mäklare som gjorde hela processen och köpupplevelsen 10/10! Emilio har varit tillgänglig, hjälpsam och så engagerad.

Anna T
Köpte sitt hus med hjälp av Emilio Silva en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
Bälinge

Emilio hälsade på oss med ett stort leende och har varit trevlig under hela köpet. Alla frågor vi har ställt har han svarat på, och om inte kunde svaret tog han reda på det. Han har anpassat konversationerna utifrån vårt behov, alltså både sms, telefonsamtal och mejl. Sen är det alltid härligt att ha någon du kan skoja lite med men som du vet gör arbetet. Nu har vi hittat vårt drömhus så är inte intresserad av att sälja men ska helt klart rekommendera honom till vänner och bekanta om deras boende ska ut på försäljning!