Emilio Silva

Emilio Silva

Emilio Silva är mäklare på Svenska Mäklarhuset Uppsala

Emilio Silva har varit registrerad mäklare sedan 2021-10. Emilio Silva har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 80 omdömen med ett betyg på 4.8. Emilio Silva har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

80 omdömen om Emilio Silva

Sedan starten hos Reco 2021
Bengt F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emilio Silva en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

Trevlig , informativ o9ch vederhäftig

Josef K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emilio Silva en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
Svartbäcken

Toppen! Mycket bra bemötande, svarade på frågor och förklarade sånt vi inte kunde på ett bra sätt.

Ole F
Svartbäcken

Bemötandet var mycket trevligt och professionellt.

Nathalie W
Löten

Supertrevligt bemötande och väl insatt i bostaden och föreningen. Fick bra och klara svar på alla mina frågor gällande fastigheten och köpet. Han var tydlig och strukturera genom hela köpet så det fanns inga obesvarade frågetecken. Kan definitivt rekommendera honom till andra som vill sälja.

Eva W
Löten

Väldigt trevligt bemötande. Lät oss titta på lägenhetenen i lugn o ro. Fanns där så fort vi hade några frågor. Var kunnig, proffsig, vänlig, personlig och mycket hjälpsam. Får högsta betyg. Kommer absolut att leta upp honom när det är dags att sälja lägenheten.

Renate K

Mycket sympatisk, kunnande och lyhörd! Mvh Renate

Tajik O
Nyby

Duktig och profotionell. Lätt att ha kontakt med , alltid tillgänglig

Mariana L
Kapellgärdet

Emilio har varit exemplarisk!! Han har både visat stort intresse och ödmjukhet när han visat oss runt på alla lägenheter! Både att han har varit tillgänglig till oss genom hela processen och stått ut med alla mina frågor (då jag är ny till bostadsmarknaden) och förklarat allting så pedagogisk och är väldigt kunnig. Men även att han är otroligt trevlig och ger ett väldigt genuint och tryggt bemötande! Och inte alls påstridig som vissa mäklare kan vara… (personlig åsikt hehe) Ett helt enkelt super bemötande av Emilio...

Jenny L
Kapellgärdet

Duktig och trevlig, han försöker att hjälpa till även resultat kan lika som inte försökte.

Hiba A
Gränby