Svenska Mäklarhuset Vallentuna

Svenska Mäklarhuset Vallentuna

Välkommen till Svenska Mäklarhuset i Vallentuna! Vi jobbar stenhårt och utvecklar oss ständigt för att alltid ligga i framkant. Med oss mäklare här på kontoret blir du garanterat nöjd med din bostadsaffär och får all den information du behöver under processens gång. Vi har koll på hela Vallentuna och vet precis var du finner...

135 omdömen om Svenska Mäklarhuset Vallentuna

Maria F
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Centrum

Sebastian har mycket professionellt sätt och bemötande .Har hjälp oss med all information och övriga frågor vi haft under resans gång.Då vi sålt vårat hus precis och varit i kontakt med mäklare tidigare så finns erfarenhet. Sebastian särskiljer då han har ett varmhjärtad, mjukt och mycket fint sätt som känns genuint. Det har vi uppskattat väldigt mycket. En stor kram till Sebastian

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1109 omdömen 4.7 av 1109 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Jhonny L

Trygg och förtroendeingivande genom hela processen.

Emma L
Skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna

Vi har använt Rickard Bornesand både vid köp och försäljning av bostad och är supernöjda. Han har varit mycket proffsig och tydlig genom hela processen och haft snabb och rak kommunikation vilket gjort att vi känt stort förtroende för honom. Emma & Sebastian

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2917 omdömen 4.8 av 2917 omdömen

Mickie E

En mäklare av toppklass, kan sin sak exaplarisk kunnande inom sitt yrke. Ett perfekt upplägg och på hur allt ska gå till med goda råd osv. Både jag och köparen var nöjda vid kontraktsskrivningen och det säger väl allt. Efter denna försäljning kommer jag aldrig vända mig till någon annan än Sebastian Eriksson på Svenska Mäklarhuset. Nej jag har inte fått betalt för att framföra detta, jag är bara jävligt nöjd. 5 rattar av 5

Linda H

Vi upplever Emilie som väldigt inkännande, öppen och professionell. En rak och bra kommunikation genom hela processen har fått oss som kund att känna oss trygga i vår försäljning. Kan verkligen rekommendera Emilie!

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

adrian f

Trevligt, sakligt, och proffsigt bemötande. Hjälpsam och stöttande inte minst för mig som köpare. Kan varmt rekommendera.

Oscar D

Vi är supernöjda med Sebastian Eriksson som vår mäklare. Alltid ett väldigt proffesionellt bemötande! Lättillgänglig och väldigt alert, två bra egenskaper för en mäklare enligt oss. Ingav inga falska förhoppningar. / Oscar o Carolina

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Erik Olof Santha A

Vi tog in offerter från 5 olika mäklarhus, men trots de andras långa brancherfarenhet gav Sebastian ändå det bästa intrycket enligt oss. Han var rak och ärlig i sin kommunikation och fanns tillgänglig hela tiden när frågor uppkom. Han har även varit rådgivare när vi behövt fatta beslut och vi är hur nöjda som helst med utfallet! Vi kommer definitivt att välja honom nästa gång också och kan varmt rekommendera Sebastian, som trots sin unga ålder, levererar mer än han utlovar. /Erik & Malin

Sebastian E gillar detta
Morgan Ö

Vi fick ett mycket seriöst och positivt bemötande. Där Sebastian uppfyllde vad han lovade och allt sköttes på ett proffsigt sätt.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Theres W

Jag har bara bra saker att säga om Emelie! Bemötandet var varmt, genuint och mycket förtroendeingivande. Hon var tillgänglig när jag hade frågor och husköpet blev mycket lyckat. Tack Emelie, för din hjälp och expertis!

Cecilia N

För oss blev valet av mäklare lätt. Rickard Bornesand gav direkt en känsla av kompetens och trygghet redan vid första mötet. Proffesionellt agerat genom hela processen. Vi rekommenderar varmt Rickard som mäklare.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 451 omdömen 4.9 av 451 omdömen

Johan är lugn, trygg och erfaren. Med andra ord en perfekt mäklare i stressiga tider.

Lars L

Emilie är en mäklare som man direkt får stort förtroende för. Hon arbetar,noggrant och på ett mycket proffsigt sätt. Dessutom är hon väldigt trevlig och ödmjuk och hjälper både säljare och köpare på ett bra sätt.Henne skall Ni välja om Ni vill ha bra hjälp i sälj/köp processen.

Daniel L

Våra förväntningar blev överträffade trots högt ställda inledningsvis. Verkligen proffsigt på alla plan och tryggt! Vi är supernöjda.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 932 omdömen 4.9 av 932 omdömen

Håkan A

Trevlig, engagerad och lösningsorienterad. Ger ett professionellt intryck.

Sebastian E gillar detta
Christian B

Emilie har hanterat vårat försäljningsuppdrag med bravur. Emilie är kunnig, saklig, kommunikativ och engagerad. Lätt att få tag på och lyhörd i att anpassa sig efter våra önskemål som kund. Hon tillhör (när detta skrivs) den yngre kategorin bland sina branschkollegor, någonting som i sammanhanget endast har varit en fördel. Vi är mycket nöjda med hur försäljningsuppdraget har hanterats, samt att försäljningspris blev bättre än förväntat.

Dennis M

Hon var trevlig och driven redan från start och gav mig självförtroende om en bra affär som hon senare rodde i hamn.

Susanne H

Emilie var både lyhörd och otroligt kunnig. Hon ställde upp med råd och stöd genom hela processen och gjorde så att allt gick väldigt smidigt. Det var inte alls stressigt och jobbigt som en försäljning kan vara. Jag tycker att alltihop var över min förväntan och jag är jättenöjd.

Jouri P

Vi vill ge Sebastian Eriksson våra allra bästa rekommendationer, både för säljare och köpare. Vi ser fram emot vidare bostadsaffärer med Sebastian och Svenska Mäklarhuset Vallentuna när det blir dags för detta.

Daniel E

Världsklass! Kanon bra mäklare som tillgodo såg alla mina behov vid försäljningen! Varmt rekomenderad!

Niklas W

Trevlig och kunnig mäklare. Rak och ärlig kommunikation

Simon G

Sebastian är proffsig och hjälpsam. Lätt att nå på telefon, driven och engagerad både när du ska köpa och sälja. Tack för ett bra jobb!

Sofie F

Jag är väldigt nöjd. Seriös mäklare och alltid bra och snabba svar om man hade frågor.

Ann-marie S

Jag valde mäklare med omsorg och hade träffat på Sebastian Eriksson tidigare. För mig var valet lätt, Sebastian känner väl till området och har väldigt goda kunskaper om hur man lägger upp försäljningen på bästa sätt. Han är snabb på återkoppling och hjälpte mig med både stora och små saker. Han har god koll på alla dokument och allt flöt på helt friktionsfritt. Dessutom otroligt trevlig på ett öppet och ärligt sätt, lätt att samarbeta med. Jag är mycket nöjd och skulle gärna anlita honom igen!

Daniel L

Sebastian sålde åt mig för 3:e gången. Överlägsen ur försäljningssynpunkt. Känsla för marknaden och alltid ett trevligt bemötande.

Josefine L

Emilie är en otroligt snäll och hjälpsam mäklare! Funnits där i alla frågor och funderingar även när hon inte jobbat så har hon tagit sig tid och svara mig. Det betyder extremt mycket! Vart otroligt hjälpsam och gett mycket bra tips. Skulle starkt rekommendera henne. 10/10!

Johan S

Mycket trevlig och social. Snabb på att svara på mail/sms. Genomförde försäljningen mycket snabbt och till bra pris. Rekommenderas varmt !

Ewa E

Emelie har en oerhörd positiv attityd och fantastiskt duktig säljare! Rekommenderar henne varmt!

Mattias P

Bra kontakt. Lätt att få tag i och hade alltid snabba svar på frågor. Tydlig och lätt att prata med.

Alexander W

lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Oskar R

Fantastiskt trevlig mäklare, lätt att tycka om. Väldigt lätt att få tag på, när som helst på dygnet man har frågor. Bra skriven annons och lätt att boka möten med. Skulle absolut vilja rekomendera henne till andra.

Erik  S

Sebastian skötte affären exemplariskt! Slutresultatet blev över förväntan! Letar du efter en proffsig, driven och duktig mäklare, så anlita Sebastian!

Jonatan S

Vi upplevde Emelie som proffsig och kunnig. Eftersom det var första gången vi sålde hade vi inte järnkoll på allt runtomkring men Emelie tog sig tid att förklara det vi inte förstod på ett lättbegripligt vis och såg till att saker gick rätt till. Dessutom kom hon med tips på andra boenden då vi letar nytt vilket uppskattats mycket även om vi inte valt att buda på något av dessa objekt. Vidare stämde Emelies värdering mycket bra överens med slutpriset vilket vi för övrigt blev nöjda med.

Linda E

Jag var väldigt nöjd med att ha Sebastian Eriksson som mäklare. Han var väldigt trevlig, kunnig, hjälpsam och flexibel vid försäljningen av min lägenhet.

Axel K

Sebastian gjorde ett bra jobb! Han var väldigt engagerad tydlig med hur allt skulle gå till, vilket bidrog till att jag som säljare kände mig väldigt trygg!

Christopher T

Kan starkt rekommendera Sebastian. Vi harr bara positivt att säga om han. Då han är kunnig och framför allt oerhört driven och kanske viktigast av allt väldigt trevlig. Vill ni ha en lyckad försäljning ska ni anlita Sebbe!

Josef K

Sebastian skötte affären utmärkt, från ax till limpa.

Niklas W

Bra engagemang, lätt att nå. Effektiv och hjälpsam

Ann-kristin W

Trevlig,kunnig och engagerad. Hjälpsam,löser problem.

Frederic K

Rickard är lyhörd, serviceinriktad och verkar ha en mycket bra känsla för bostadsmarknaden (särskilt i Vallentuna) och för fastighetsaffärer. Det kändes att det var viktigt för honom att vi som uppdragsgivare var nöjda på slutet. Och det var vi!

Helena S

Rickard är professionell och lyhörd. Alltid snabb på kommunikation oavsett tid om något händer i processen eller om vi hade frågor eller funderingar. Resultatet av försäljningen blev dessutom till belåtenhet med nytt rekord på gatan och troligen även i Nyby.

Hanna D

Professionell och alltid tillgänglig. Utmärkt stöd för både säljare och köpare när det kommer till frågor och funderingar.

Jonas S

Professionell. Punktlig. Förtroendeingivande.

Caroline B

Väldigt proffsiga, noggranna och visar verkligen att mäklarn bryr sig om att vi ska bli nöjda! Sebastian Eriksson kommer förbli vår mäklare, det är honom vi kommer ringa när vi säljer våra bostäder!

Cilla C

Trevlig, lätt att samarbeta med och snabb!

Svar från Sebastian Eriksson

Tack för detta Cilla, vi hörs vidare närmare tillträde! Hälsa!

Francisco G

Serviceminded till 100%. Sebastian har det lilla extra man vill ha hos en mäklare.

Svar från Sebastian Eriksson

Tack Francisco, hoppas ni trivs bra i Uppsala och att allt flyter på! Hälsa familjen så gott!

Annette M

Som kund kände jag mig speciellt utvald. Sebastian gav känslan att jag var hans enda kund och den viktigaste. Det är en konst måste jag säga. Jag fick hela tiden återkoppling på vad som hände, både stor och smått. Utmärkt val av mäklare är mitt betyg.

Svar från Sebastian Eriksson

Precis så jag vill att det ska kännas, vad glad jag blir! Stort tack för dina fina ord Annette!

Peter L

Engagerad och professionell mäklare som lyckas nå ut väl till säljarna. Kan jobba lite mer på noggrannheten i annonseringen dock.

Svar från Sebastian Eriksson

Hej Peter! Tack för dina ord, noggrannheten tar jag åt mig! Hoppas att ni trivs bra i ert nya!

Tomas

Att välja Sebastian som vår mäklare är det bästa valet vi kunde gjort. Varför? Han är... -Strukturerad, vilket innebär att du får en mäklare som verkligen tänkt igenom en strategi för att kunna sälja din bostad till bästa pris. Dessutom presenterar han det hela på ett väldigt förståeligt sätt. -Ung och ambitiös, vilket innebär att han arbetar stenhårt för dig och din försäljning. Han har en verklig passion och är en framtida stjärna. -Pålitlig, vilket innebär att du alltid kan få tag på honom och han ger ett väldigt...

Fredrik P

Mycket bra bemötande från början till slut.

Martin L

Riktigt bra! Gav ett bra intryck redan från början och va öppen och anträffbar hela vägen fram till försäljningen. Sålde innan visning till ett bättre pris än vad vi trodde. Rekommenderas!