Alla kategorier Mäklare Stockholms län Vallentuna Svenska Mäklarhuset Vallentuna

Svenska Mäklarhuset Vallentuna

Tuna Torg 1, 186 31 Vallentuna — Visa karta

Välkommen till Svenska Mäklarhuset i Vallentuna!

Vi jobbar stenhårt och utvecklar oss ständigt för att alltid ligga i framkant. Med oss mäklare här på kontoret blir du garanterat nöjd med din bostadsaffär och får all den information du behöver under processens gång.

Vi har koll på hela Vallentuna och vet precis var du finner det bästa området just för dig. När du anlitar oss får du garanterat ett gäng mäklare som älskar sitt jobb. Kontakta oss för en kostnadsfri värdering!

Läs vad 135 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Vallentuna

• Jhonny L skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Trygg och förtroendeingivande genom hela processen. Läs mer
  • Emma L
    Emma L skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Vi har använt Rickard Bornesand både vid köp och försäljning av bostad och är supernöjda. Han har varit mycket proffsig och tydlig genom hela processen och haft snabb och rak kommunikation vilket gjort att vi känt stort förtroende för honom.

Emma & Sebastian Läs mer
  • Mickie E skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    En mäklare av toppklass, kan sin sak exaplarisk kunnande inom sitt yrke. Ett perfekt upplägg och på hur allt ska gå till med goda råd osv. Både jag och köparen var nöjda vid kontraktsskrivningen och det säger väl allt. Efter denna försäljning kommer jag aldrig vända mig till någon annan än Sebastian Eriksson på Svenska Mäklarhuset.
    Nej jag har inte fått betalt för att framföra detta, jag är bara jävligt nöjd.
    5 rattar av 5 Läs mer
  • Linda H skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Vi upplever Emilie som väldigt inkännande, öppen och professionell. En rak och bra kommunikation genom hela processen har fått oss som kund att känna oss trygga i vår försäljning.

Kan verkligen rekommendera Emilie! Läs mer
  • adrian f skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Trevligt, sakligt, och proffsigt bemötande. Hjälpsam och stöttande inte minst för mig som köpare. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Oscar D
    Oscar D skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Vi är supernöjda med Sebastian Eriksson som vår mäklare.
    Alltid ett väldigt proffesionellt bemötande!
    Lättillgänglig och väldigt alert, två bra egenskaper för en mäklare enligt oss.
    Ingav inga falska förhoppningar. / Oscar o Carolina Läs mer
  • Erik A
    Erik A skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Vi tog in offerter från 5 olika mäklarhus, men trots de andras långa brancherfarenhet gav Sebastian ändå det bästa intrycket enligt oss. Han var rak och ärlig i sin kommunikation och fanns tillgänglig hela tiden när frågor uppkom. Han har även varit rådgivare när vi behövt fatta beslut och vi är hur nöjda som helst med utfallet! Vi kommer definitivt att välja honom nästa gång också och kan varmt rekommendera Sebastian, som trots sin unga ålder, levererar mer än han utlovar.

/Erik & Malin Läs mer
  • Morgan Ö skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Vi fick ett mycket seriöst och positivt bemötande.
    Där Sebastian uppfyllde vad han lovade och allt sköttes på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • Theres W skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Jag har bara bra saker att säga om Emelie!
    Bemötandet var varmt, genuint och mycket förtroendeingivande.
    Hon var tillgänglig när jag hade frågor och husköpet blev mycket lyckat.
    Tack Emelie, för din hjälp och expertis! Läs mer
  • Cecilia N skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    För oss blev valet av mäklare lätt. Rickard Bornesand gav direkt en känsla av kompetens och trygghet redan vid första mötet. Proffesionellt agerat genom hela processen. Vi rekommenderar varmt Rickard som mäklare. Läs mer
  • Lars L skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Emilie är en mäklare som man direkt får stort förtroende för.
    Hon arbetar,noggrant och på ett mycket proffsigt sätt. Dessutom är hon väldigt trevlig och ödmjuk och hjälper både säljare och köpare på ett bra sätt.Henne skall Ni välja om Ni vill ha bra hjälp i sälj/köp processen. Läs mer
  • Daniel L skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Våra förväntningar blev överträffade trots högt ställda inledningsvis.
    Verkligen proffsigt på alla plan och tryggt!
    Vi är supernöjda. Läs mer
  • Håkan A skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Trevlig, engagerad och lösningsorienterad. Ger ett professionellt intryck. Läs mer
  • Christian B skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Emilie har hanterat vårat försäljningsuppdrag med bravur. Emilie är kunnig, saklig, kommunikativ och engagerad. Lätt att få tag på och lyhörd i att anpassa sig efter våra önskemål som kund. Hon tillhör (när detta skrivs) den yngre kategorin bland sina branschkollegor, någonting som i sammanhanget endast har varit en fördel. Vi är mycket nöjda med hur försäljningsuppdraget har hanterats, samt att försäljningspris blev bättre än förväntat. Läs mer
  • Dennis M
    Dennis M skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Hon var trevlig och driven redan från start och gav mig självförtroende om en bra affär som hon senare rodde i hamn. Läs mer
  • Susanne H skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Emilie var både lyhörd och otroligt kunnig. Hon ställde upp med råd och stöd genom hela processen och gjorde så att allt gick väldigt smidigt. Det var inte alls stressigt och jobbigt som en försäljning kan vara. Jag tycker att alltihop var över min förväntan och jag är jättenöjd. Läs mer
  • Jouri P
    Jouri P skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Vi vill ge Sebastian Eriksson våra allra bästa rekommendationer, både för säljare och köpare. Vi ser fram emot vidare bostadsaffärer med Sebastian och Svenska Mäklarhuset Vallentuna när det blir dags för detta. Läs mer
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Världsklass! Kanon bra mäklare som tillgodo såg alla mina behov vid försäljningen! Varmt rekomenderad! Läs mer
  • Niklas W skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Trevlig och kunnig mäklare.
    Rak och ärlig kommunikation Läs mer
  • Simon G skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian är proffsig och hjälpsam. Lätt att nå på telefon, driven och engagerad både när du ska köpa och sälja.
    Tack för ett bra jobb! Läs mer
  • Sofie F skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Jag är väldigt nöjd. Seriös mäklare och alltid bra och snabba svar om man hade frågor. Läs mer
  • Ann-marie S skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Jag valde mäklare med omsorg och hade träffat på Sebastian Eriksson tidigare. För mig var valet lätt, Sebastian känner väl till området och har väldigt goda kunskaper om hur man lägger upp försäljningen på bästa sätt.
    Han är snabb på återkoppling och hjälpte mig med både stora och små saker.
    Han har god koll på alla dokument och allt flöt på helt friktionsfritt.
    Dessutom otroligt trevlig på ett öppet och ärligt sätt, lätt att samarbeta med.
    Jag är mycket nöjd och skulle gärna anlita honom igen! Läs mer
  • Daniel L skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian sålde åt mig för 3:e gången. Överlägsen ur försäljningssynpunkt. Känsla för marknaden och alltid ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Josefine L skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Emilie är en otroligt snäll och hjälpsam mäklare! Funnits där i alla frågor och funderingar även när hon inte jobbat så har hon tagit sig tid och svara mig. Det betyder extremt mycket! Vart otroligt hjälpsam och gett mycket bra tips.
    Skulle starkt rekommendera henne. 10/10! Läs mer
  • Johan S skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Mycket trevlig och social.
    Snabb på att svara på mail/sms.
    Genomförde försäljningen mycket snabbt och till bra pris.
    Rekommenderas varmt ! Läs mer
  • Ewa E skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Emelie har en oerhörd positiv attityd och fantastiskt duktig säljare! Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Mattias P skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Bra kontakt. Lätt att få tag i och hade alltid snabba svar på frågor. Tydlig och lätt att prata med. Läs mer
  • Alexander W skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll Läs mer
  • Oskar R
    Oskar R skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Fantastiskt trevlig mäklare, lätt att tycka om. Väldigt lätt att få tag på, när som helst på dygnet man har frågor. Bra skriven annons och lätt att boka möten med. Skulle absolut vilja rekomendera henne till andra. Läs mer
  • Erik S skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian skötte affären exemplariskt! Slutresultatet blev över förväntan! Letar du efter en proffsig, driven och duktig mäklare, så anlita Sebastian! Läs mer
  • Jonatan S skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Vi upplevde Emelie som proffsig och kunnig. Eftersom det var första gången vi sålde hade vi inte järnkoll på allt runtomkring men Emelie tog sig tid att förklara det vi inte förstod på ett lättbegripligt vis och såg till att saker gick rätt till. Dessutom kom hon med tips på andra boenden då vi letar nytt vilket uppskattats mycket även om vi inte valt att buda på något av dessa objekt. Vidare stämde Emelies värdering mycket bra överens med slutpriset vilket vi för övrigt blev nöjda med. Läs mer
  • Linda E skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Jag var väldigt nöjd med att ha Sebastian Eriksson som mäklare. Han var väldigt trevlig, kunnig, hjälpsam och flexibel vid försäljningen av min lägenhet. Läs mer
  • Axel K skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian gjorde ett bra jobb!
    Han var väldigt engagerad tydlig med hur allt skulle gå till, vilket bidrog till att jag som säljare kände mig väldigt trygg! Läs mer
  • Christopher T skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Kan starkt rekommendera Sebastian. Vi harr bara positivt att säga om han. Då han är kunnig och framför allt oerhört driven och kanske viktigast av allt väldigt trevlig. Vill ni ha en lyckad försäljning ska ni anlita Sebbe! Läs mer
  • Josef K skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian skötte affären utmärkt, från ax till limpa. Läs mer
  • Niklas W skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Bra engagemang, lätt att nå. Effektiv och hjälpsam Läs mer
  • Ann-kristin W skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Trevlig,kunnig och engagerad. Hjälpsam,löser problem. Läs mer
  • Frederic K skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Rickard är lyhörd, serviceinriktad och verkar ha en mycket bra känsla för bostadsmarknaden (särskilt i Vallentuna) och för fastighetsaffärer. Det kändes att det var viktigt för honom att vi som uppdragsgivare var nöjda på slutet. Och det var vi! Läs mer
  • Helena S skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Rickard är professionell och lyhörd. Alltid snabb på kommunikation oavsett tid om något händer i processen eller om vi hade frågor eller funderingar. Resultatet av försäljningen blev dessutom till belåtenhet med nytt rekord på gatan och troligen även i Nyby. Läs mer
  • Hanna D skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Professionell och alltid tillgänglig. Utmärkt stöd för både säljare och köpare när det kommer till frågor och funderingar. Läs mer
  • Jonas S skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Professionell.
    Punktlig.
    Förtroendeingivande. Läs mer
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Väldigt proffsiga, noggranna och visar verkligen att mäklarn bryr sig om att vi ska bli nöjda! Sebastian Eriksson kommer förbli vår mäklare, det är honom vi kommer ringa när vi säljer våra bostäder! Läs mer
  • Cilla C skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Trevlig, lätt att samarbeta med och snabb! Läs mer
    2016-02-18 Sebastian E svarar Cilla C
    Tack för detta Cilla, vi hörs vidare närmare tillträde! Hälsa!
  • Francisco G skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Serviceminded till 100%. Sebastian har det lilla extra man vill ha hos en mäklare. Läs mer
    2016-02-18 Sebastian E svarar Francisco G
    Tack Francisco, hoppas ni trivs bra i Uppsala och att allt flyter på! Hälsa familjen så gott!
  • Annette M skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Som kund kände jag mig speciellt utvald. Sebastian gav känslan att jag var hans enda kund och den viktigaste. Det är en konst måste jag säga. Jag fick hela tiden återkoppling på vad som hände, både stor och smått.
    Utmärkt val av mäklare är mitt betyg. Läs mer
    2016-02-18 Sebastian E svarar Annette M
    Precis så jag vill att det ska kännas, vad glad jag blir! Stort tack för dina fina ord Annette!
  • Peter L skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Engagerad och professionell mäklare som lyckas nå ut väl till säljarna. Kan jobba lite mer på noggrannheten i annonseringen dock. Läs mer
    2016-02-17 Sebastian E svarar Peter L
    Hej Peter! Tack för dina ord, noggrannheten tar jag åt mig! Hoppas att ni trivs bra i ert nya!
  • Mats skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Att välja Sebastian som vår mäklare är det bästa valet vi kunde gjort. Varför? Han är...

-Strukturerad, vilket innebär att du får en mäklare som verkligen tänkt igenom en strategi för att kunna sälja din bostad till bästa pris. Dessutom presenterar han det hela på ett väldigt förståeligt sätt.

-Ung och ambitiös, vilket innebär att han arbetar stenhårt för dig och din försäljning. Han har en verklig passion och är en framtida stjärna.

-Pålitlig, vilket innebär att du alltid kan få tag på honom och han ger ett väldigt professionellt intryck varje gång.

-Flexibel, vilket innebär att han placerar dig som kund först och snabbt löser eventuella problem som uppstår.

Så vi kan definitivt ge en stark rekommendation att välja Sebastian som din nästa mäklare! Läs mer
  • Fredrik P skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Mycket bra bemötande från början till slut. Läs mer
  • Martin L skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Riktigt bra! Gav ett bra intryck redan från början och va öppen och anträffbar hela vägen fram till försäljningen. Sålde innan visning till ett bättre pris än vad vi trodde.

Rekommenderas! Läs mer
  • Nathalie E skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Rickard är väldigt duktig, han är lugn och ärlig. Vi är väldigt nöjda med affären och skulle absolut rekommendera honom och Svenska Mäklarhuset till vänner och andra. Läs mer

Bästa mäklarna i Vallentuna:

Kungsvägen 26, 19128, Sollentuna