Alla kategorier Mäklare Stockholms län Vallentuna Svenska Mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Vallentuna

Svenska Mäklarhuset Vallentuna

Tuna Torg 1, 186 31 Vallentuna — Visa karta

Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär. Med fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom tar våra mäklare dig genom hela processen, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Med en rejäl visning får du bättre betalt!

Läs vad 123 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Vallentuna

• Håkan A
    Håkan A skrev om Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Trevlig, engagerad och lösningsorienterad. Ger ett professionellt intryck.
  • Christian B
    Christian B skrev om Emilie Eppstein en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Emilie har hanterat vårat försäljningsuppdrag med bravur. Emilie är kunnig, saklig, kommunikativ och engagerad. Lätt att få tag på och lyhörd i att anpassa sig efter våra önskemål som kund. Hon tillhör (när detta skrivs) den yngre kategorin bland sina branschkollegor, någonting som i sammanhanget endast har varit en fördel. Vi är mycket nöjda med hur försäljningsuppdraget har hanterats, samt att försäljningspris blev bättre än förväntat.
  • Dennis M
    Dennis M skrev om Emilie Eppstein en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Hon var trevlig och driven redan från start och gav mig självförtroende om en bra affär som hon senare rodde i hamn.
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Emilie Eppstein en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Emilie var både lyhörd och otroligt kunnig. Hon ställde upp med råd och stöd genom hela processen och gjorde så att allt gick väldigt smidigt. Det var inte alls stressigt och jobbigt som en försäljning kan vara. Jag tycker att alltihop var över min förväntan och jag är jättenöjd.
  • Jouri P
    Jouri P skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Vi vill ge Sebastian Eriksson våra allra bästa rekommendationer, både för säljare och köpare. Vi ser fram emot vidare bostadsaffärer med Sebastian och Svenska Mäklarhuset Vallentuna när det blir dags för detta.
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Emilie Eppstein en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Världsklass! Kanon bra mäklare som tillgodo såg alla mina behov vid försäljningen! Varmt rekomenderad!
  • Niklas W
    Niklas W skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Trevlig och kunnig mäklare.
    Rak och ärlig kommunikation
  • Simon G
    Simon G skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian är proffsig och hjälpsam. Lätt att nå på telefon, driven och engagerad både när du ska köpa och sälja.
    Tack för ett bra jobb!
  • Sofie F
    Sofie F skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Jag är väldigt nöjd. Seriös mäklare och alltid bra och snabba svar om man hade frågor.
  • Ann-marie S
    Ann-marie S skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Jag valde mäklare med omsorg och hade träffat på Sebastian Eriksson tidigare. För mig var valet lätt, Sebastian känner väl till området och har väldigt goda kunskaper om hur man lägger upp försäljningen på bästa sätt.
    Han är snabb på återkoppling och hjälpte mig med både stora och små saker.
    Han har god koll på alla dokument och allt flöt på helt friktionsfritt.
    Dessutom otroligt trevlig på ett öppet och ärligt sätt, lätt att samarbeta med.
    Jag är mycket nöjd och skulle gärna anlita honom igen!
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian sålde åt mig för 3:e gången. Överlägsen ur försäljningssynpunkt. Känsla för marknaden och alltid ett trevligt bemötande.
  • Josefine L
    Josefine L skrev om Emilie Eppstein en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Emilie är en otroligt snäll och hjälpsam mäklare! Funnits där i alla frågor och funderingar även när hon inte jobbat så har hon tagit sig tid och svara mig. Det betyder extremt mycket! Vart otroligt hjälpsam och gett mycket bra tips.
    Skulle starkt rekommendera henne. 10/10!
  • Johan S
    Johan S skrev om Emilie Eppstein en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Mycket trevlig och social.
    Snabb på att svara på mail/sms.
    Genomförde försäljningen mycket snabbt och till bra pris.
    Rekommenderas varmt !
  • Ewa E
    Ewa E skrev om Emilie Eppstein en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Emelie har en oerhörd positiv attityd och fantastiskt duktig säljare! Rekommenderar henne varmt!
  • Mattias P
    Mattias P skrev om Emilie Eppstein en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Bra kontakt. Lätt att få tag i och hade alltid snabba svar på frågor. Tydlig och lätt att prata med.
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Emilie Eppstein en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
  • Oskar R
    Oskar R skrev om Emilie Eppstein en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Fantastiskt trevlig mäklare, lätt att tycka om. Väldigt lätt att få tag på, när som helst på dygnet man har frågor. Bra skriven annons och lätt att boka möten med. Skulle absolut vilja rekomendera henne till andra.
  • Erik  S
    Erik S skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian skötte affären exemplariskt! Slutresultatet blev över förväntan! Letar du efter en proffsig, driven och duktig mäklare, så anlita Sebastian!
  • Jonatan S
    Jonatan S skrev om Emilie Eppstein en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Vi upplevde Emelie som proffsig och kunnig. Eftersom det var första gången vi sålde hade vi inte järnkoll på allt runtomkring men Emelie tog sig tid att förklara det vi inte förstod på ett lättbegripligt vis och såg till att saker gick rätt till. Dessutom kom hon med tips på andra boenden då vi letar nytt vilket uppskattats mycket även om vi inte valt att buda på något av dessa objekt. Vidare stämde Emelies värdering mycket bra överens med slutpriset vilket vi för övrigt blev nöjda med.
  • Linda E
    Linda E skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Jag var väldigt nöjd med att ha Sebastian Eriksson som mäklare. Han var väldigt trevlig, kunnig, hjälpsam och flexibel vid försäljningen av min lägenhet.
  • Axel K
    Axel K skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian gjorde ett bra jobb!
    Han var väldigt engagerad tydlig med hur allt skulle gå till, vilket bidrog till att jag som säljare kände mig väldigt trygg!
  • Christopher T
    Christopher T skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Kan starkt rekommendera Sebastian. Vi harr bara positivt att säga om han. Då han är kunnig och framför allt oerhört driven och kanske viktigast av allt väldigt trevlig. Vill ni ha en lyckad försäljning ska ni anlita Sebbe!
  • Josef K
    Josef K skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian skötte affären utmärkt, från ax till limpa.
  • Niklas W
    Niklas W skrev om Rickard Bornesand en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Bra engagemang, lätt att nå. Effektiv och hjälpsam
  • Ann-kristin W
    Ann-kristin W skrev om Rickard Bornesand en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Trevlig,kunnig och engagerad. Hjälpsam,löser problem.
  • Frederic K
    Frederic K skrev om Rickard Bornesand en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Rickard är lyhörd, serviceinriktad och verkar ha en mycket bra känsla för bostadsmarknaden (särskilt i Vallentuna) och för fastighetsaffärer. Det kändes att det var viktigt för honom att vi som uppdragsgivare var nöjda på slutet. Och det var vi!
  • Helena S
    Helena S skrev om Rickard Bornesand en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Rickard är professionell och lyhörd. Alltid snabb på kommunikation oavsett tid om något händer i processen eller om vi hade frågor eller funderingar. Resultatet av försäljningen blev dessutom till belåtenhet med nytt rekord på gatan och troligen även i Nyby.
  • Hanna D
    Hanna D skrev om Rickard Bornesand en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Professionell och alltid tillgänglig. Utmärkt stöd för både säljare och köpare när det kommer till frågor och funderingar.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Professionell.
    Punktlig.
    Förtroendeingivande.
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Väldigt proffsiga, noggranna och visar verkligen att mäklarn bryr sig om att vi ska bli nöjda! Sebastian Eriksson kommer förbli vår mäklare, det är honom vi kommer ringa när vi säljer våra bostäder!
  • Cilla C
    Cilla C skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Trevlig, lätt att samarbeta med och snabb!
    2016-02-18 Sebastian E svarar Cilla C
    Tack för detta Cilla, vi hörs vidare närmare tillträde! Hälsa!
  • Francisco G
    Francisco G skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Serviceminded till 100%. Sebastian har det lilla extra man vill ha hos en mäklare.
    2016-02-18 Sebastian E svarar Francisco G
    Tack Francisco, hoppas ni trivs bra i Uppsala och att allt flyter på! Hälsa familjen så gott!
  • Annette M
    Annette M skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Som kund kände jag mig speciellt utvald. Sebastian gav känslan att jag var hans enda kund och den viktigaste. Det är en konst måste jag säga. Jag fick hela tiden återkoppling på vad som hände, både stor och smått.
    Utmärkt val av mäklare är mitt betyg.
    2016-02-18 Sebastian E svarar Annette M
    Precis så jag vill att det ska kännas, vad glad jag blir! Stort tack för dina fina ord Annette!
  • Peter L
    Peter L skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Engagerad och professionell mäklare som lyckas nå ut väl till säljarna. Kan jobba lite mer på noggrannheten i annonseringen dock.
    2016-02-17 Sebastian E svarar Peter L
    Hej Peter! Tack för dina ord, noggrannheten tar jag åt mig! Hoppas att ni trivs bra i ert nya!
  • Mats
    Mats skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Att välja Sebastian som vår mäklare är det bästa valet vi kunde gjort. Varför? Han är...

-Strukturerad, vilket innebär att du får en mäklare som verkligen tänkt igenom en strategi för att kunna sälja din bostad till bästa pris. Dessutom presenterar han det hela på ett väldigt förståeligt sätt.

-Ung och ambitiös, vilket innebär att han arbetar stenhårt för dig och din försäljning. Han har en verklig passion och är en framtida stjärna.

-Pålitlig, vilket innebär att du alltid kan få tag på honom och han ger ett väldigt professionellt intryck varje gång.

-Flexibel, vilket innebär att han placerar dig som kund först och snabbt löser eventuella problem som uppstår.

Så vi kan definitivt ge en stark rekommendation att välja Sebastian som din nästa mäklare!
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Rickard Bornesand en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Mycket bra bemötande från början till slut.
  • Martin L
    Martin L skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Riktigt bra! Gav ett bra intryck redan från början och va öppen och anträffbar hela vägen fram till försäljningen. Sålde innan visning till ett bättre pris än vad vi trodde.

Rekommenderas!
  • Nathalie E
    Nathalie E skrev om Rickard Bornesand en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Rickard är väldigt duktig, han är lugn och ärlig. Vi är väldigt nöjda med affären och skulle absolut rekommendera honom och Svenska Mäklarhuset till vänner och andra.
  • Anna J
    Anna J skrev om Rickard Bornesand en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Trevligt och proffsigt bemötande både via mail och vid våra möten.
  • Emma O
    Emma O skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Den bästa mäklare jag anlitat eller kommit i kontakt med.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Rickard Bornesand en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Smidig och bra försäljning utan visning, hade olust att få ordning lägenheten i perfekt visningsskick. Så att Rickard hade ett gott kundregister underlättade då jag sålde min lägenhet utan visning till ett bra marknadspris.
  • Matts W
    Matts W skrev om Rickard Bornesand en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Mycket bra, intresserad och kunnig mäklare. Jag är jättenöjd. Han har gjort allt det man förväntar sig av sin mäklare.
    Kommer att använda honom nästa gång jag säljer
  • Peter E
    Peter E skrev om Rickard Bornesand en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Bra mäklare som svarar snabbt på frågor. Tydlig och trevlig.
  • Natalie H
    Natalie H skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian är den absolut bästa mäklare jag mött. Alltid proffsig, får snabbt förtroende och brinner för sitt arbete! Alla tre nycklar som behövs för att bli bäst inom sin roll. Det känns enkelt att anlita Sebastian då han alltid är tillgänglig och extremt serviceminded och hela affären känns väldigt trygg att lägga i hans händer.
  • Jaana K
    Jaana K skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Proffsig, trevlig och engagerad mäklare. Sålde snabbt och till rekordpris! Rekommenderas!
  • Johanna O
    Johanna O skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Trevlig kille. Det negativa är att efter kontraktet skrivits på så gick han inte längre att få tag på.
    2015-03-18 Sebastian E svarar Johanna O
    Hej Johanna! Vad konstigt, jag har varken missat samtal, sms eller mail från dig sen vi skrev kontrakt för 10 dagar sedan. Jag svarade din bank där men fick inte svar från dem på det..
    Hur som: Beklagar om jag var svårtillgänglig efter att ni köpt! Tar det åt mig!
    Mvh Sebastian Eriksson
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Jag har använt mig utav Sebastian som mäklare för försäljningen utav vår villa i Vallentuna.
    Mitt första intryck av Sebastian var att han var ung och hungrig och med facit i hand så är det endast en del utav sanningen.
    Sebastian är en otroligt driven person med hög social kompetens, han känner av när det är dags att ligga på och när det är dags att avvakta. Mitt förtroende för Sebastians kompetens är mycket högt och han levererade över förväntan i vår försäljning. Då talar jag inte enbart om priset på fastigheten utan även om en service- och engagemangsnivå som var otroligt hög, en tillgänglighet som mäklare och bollplank som var otroligt imponerande. Sebastian sa initialt i vår dialog att han lägger vikt på att vara tillgänglig för både köpare och säljare. Detta var inte enbart tomt prat utan något som han verkligen levde upp till nästan oavsett tid på dygnet och veckodag.
    Sebastian har goda och relevanta råd till sina kunder och jag anser att du skall lyssna på honom.
    Jag vill till dig som funderar på att anlita Sebastian ge mina varmaste rekomendationer att göra det!
    MVH
    Fredrik Franzén Engstrand
    2015-03-13 Sebastian E svarar Fredrik F
    Tack Fredrik, Tack för att jag fått bevisa för er hur vi arbetar på Svenska Mäklarhuset. Att göra er nöjda är mitt jobb. Vi hörs! Mvh Sebastian Eriksson
  • David S
    David S skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Mycket nöjd! Trots att Sebastian fick kastas in i denna försäljning snabbt, på grund av sjukskrivning av min andra mäklare, så har han skött allt med bravur.
    Kan starkt rekommendera Sebastian och Svenska Mäklarhuset!
    2015-03-10 Sebastian E svarar David S
    Tack för dina ord David och kul att du är så nöjd! Det var ett rent nöje att hjälpa dig med din försäljning!

Vi hörs! Mvh Sebastian
  • Robin S
    Robin S skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Mycket bra!
    Sebastian har visat ett stort engagemang i försäljningen av min bostad, och känslan av att man blivit prioriterad som kund kändes solklar. Vet hur mycket ansvar en mäklare har med olika försäljningsuppdrag hit och dit, och det är utan tvekan en utmaning att hålla isär olika affärer och olika kunder.
    Sebastian har verkligen visat ett positivt intryck och agerat proffesionellt i hanteringen av bostadsaffären, och jag ger mina varmaste rekommendationer till att anlita honom som mäklare för din bostad.
    2015-02-11 Sebastian E svarar Robin S
    Tack Robin för dina fina ord, det är kommentarer som dessa som gör allt hårt slit värt det! Lycka till i Ullna strand, men vi hörs innan dess! =) Mvh, Sebastian Eriksson
  • Gunnar K
    Gunnar K skrev om Rickard Bornesand en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Vi är väldigt nöjda med Rickards hantering av försäljningen av vår villa, allt från första kontakt till försäljningen hanterades på ett fantastiskt sätt, att villan dessutom såldes före visning och till ett bra pris gör det hela än bättre.

Tuna Torg 1, 186 31 Vallentuna