Alla kategorier Mäklare Stockholms län Vallentuna Svenska mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Vallentuna
Rekommenderat företag 2016 - Svenska Mäklarhuset Vallentuna
Rekommenderat företag 2015 - Svenska Mäklarhuset Vallentuna

Svenska Mäklarhuset Vallentuna

Tuna Torg 1, 186 31 Vallentuna — Visa karta

Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär. Med fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom tar våra mäklare dig genom hela processen, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Med en rejäl visning får du bättre betalt!

Läs vad 106 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Vallentuna

• Erik  S
    Erik S skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian skötte affären exemplariskt! Slutresultatet blev över förväntan! Letar du efter en proffsig, driven och duktig mäklare, så anlita Sebastian!
  • Jonatan S
    Jonatan S skrev om Emilie Eppstein en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Vi upplevde Emelie som proffsig och kunnig. Eftersom det var första gången vi sålde hade vi inte järnkoll på allt runtomkring men Emelie tog sig tid att förklara det vi inte förstod på ett lättbegripligt vis och såg till att saker gick rätt till. Dessutom kom hon med tips på andra boenden då vi letar nytt vilket uppskattats mycket även om vi inte valt att buda på något av dessa objekt. Vidare stämde Emelies värdering mycket bra överens med slutpriset vilket vi för övrigt blev nöjda med.
  • Linda E
    Linda E skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Jag var väldigt nöjd med att ha Sebastian Eriksson som mäklare. Han var väldigt trevlig, kunnig, hjälpsam och flexibel vid försäljningen av min lägenhet.
  • Axel K
    Axel K skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian gjorde ett bra jobb!
    Han var väldigt engagerad tydlig med hur allt skulle gå till, vilket bidrog till att jag som säljare kände mig väldigt trygg!
  • Christopher T
    Christopher T skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Kan starkt rekommendera Sebastian. Vi harr bara positivt att säga om han. Då han är kunnig och framför allt oerhört driven och kanske viktigast av allt väldigt trevlig. Vill ni ha en lyckad försäljning ska ni anlita Sebbe!
  • Josef K
    Josef K skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian skötte affären utmärkt, från ax till limpa.
  • Niklas W
    Niklas W skrev om Rickard Bornesand en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Bra engagemang, lätt att nå. Effektiv och hjälpsam
  • Ann-kristin W
    Ann-kristin W skrev om Rickard Bornesand en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Trevlig,kunnig och engagerad. Hjälpsam,löser problem.
  • Frederic K
    Frederic K skrev om Rickard Bornesand en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Rickard är lyhörd, serviceinriktad och verkar ha en mycket bra känsla för bostadsmarknaden (särskilt i Vallentuna) och för fastighetsaffärer. Det kändes att det var viktigt för honom att vi som uppdragsgivare var nöjda på slutet. Och det var vi!
  • Helena S
    Helena S skrev om Rickard Bornesand en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Rickard är professionell och lyhörd. Alltid snabb på kommunikation oavsett tid om något händer i processen eller om vi hade frågor eller funderingar. Resultatet av försäljningen blev dessutom till belåtenhet med nytt rekord på gatan och troligen även i Nyby.
  • Hanna D
    Hanna D skrev om Rickard Bornesand en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Professionell och alltid tillgänglig. Utmärkt stöd för både säljare och köpare när det kommer till frågor och funderingar.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Professionell.
    Punktlig.
    Förtroendeingivande.
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Väldigt proffsiga, noggranna och visar verkligen att mäklarn bryr sig om att vi ska bli nöjda! Sebastian Eriksson kommer förbli vår mäklare, det är honom vi kommer ringa när vi säljer våra bostäder!
  • Cilla C
    Cilla C skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Trevlig, lätt att samarbeta med och snabb!
    2016-02-18 Sebastian E svarar Cilla C
    Tack för detta Cilla, vi hörs vidare närmare tillträde! Hälsa!
  • Francisco G
    Francisco G skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Serviceminded till 100%. Sebastian har det lilla extra man vill ha hos en mäklare.
    2016-02-18 Sebastian E svarar Francisco G
    Tack Francisco, hoppas ni trivs bra i Uppsala och att allt flyter på! Hälsa familjen så gott!
  • Annette M
    Annette M skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Som kund kände jag mig speciellt utvald. Sebastian gav känslan att jag var hans enda kund och den viktigaste. Det är en konst måste jag säga. Jag fick hela tiden återkoppling på vad som hände, både stor och smått.
    Utmärkt val av mäklare är mitt betyg.
    2016-02-18 Sebastian E svarar Annette M
    Precis så jag vill att det ska kännas, vad glad jag blir! Stort tack för dina fina ord Annette!
  • Peter L
    Peter L skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Engagerad och professionell mäklare som lyckas nå ut väl till säljarna. Kan jobba lite mer på noggrannheten i annonseringen dock.
    2016-02-17 Sebastian E svarar Peter L
    Hej Peter! Tack för dina ord, noggrannheten tar jag åt mig! Hoppas att ni trivs bra i ert nya!
  • Mats
    Mats skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Att välja Sebastian som vår mäklare är det bästa valet vi kunde gjort. Varför? Han är...

-Strukturerad, vilket innebär att du får en mäklare som verkligen tänkt igenom en strategi för att kunna sälja din bostad till bästa pris. Dessutom presenterar han det hela på ett väldigt förståeligt sätt.

-Ung och ambitiös, vilket innebär att han arbetar stenhårt för dig och din försäljning. Han har en verklig passion och är en framtida stjärna.

-Pålitlig, vilket innebär att du alltid kan få tag på honom och han ger ett väldigt professionellt intryck varje gång.

-Flexibel, vilket innebär att han placerar dig som kund först och snabbt löser eventuella problem som uppstår.

Så vi kan definitivt ge en stark rekommendation att välja Sebastian som din nästa mäklare!
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Rickard Bornesand en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Mycket bra bemötande från början till slut.
  • Martin L
    Martin L skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Riktigt bra! Gav ett bra intryck redan från början och va öppen och anträffbar hela vägen fram till försäljningen. Sålde innan visning till ett bättre pris än vad vi trodde.

Rekommenderas!
  • Nathalie E
    Nathalie E skrev om Rickard Bornesand en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Rickard är väldigt duktig, han är lugn och ärlig. Vi är väldigt nöjda med affären och skulle absolut rekommendera honom och Svenska Mäklarhuset till vänner och andra.
  • Anna J
    Anna J skrev om Rickard Bornesand en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Trevligt och proffsigt bemötande både via mail och vid våra möten.
  • Emma O
    Emma O skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Den bästa mäklare jag anlitat eller kommit i kontakt med.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Rickard Bornesand en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Smidig och bra försäljning utan visning, hade olust att få ordning lägenheten i perfekt visningsskick. Så att Rickard hade ett gott kundregister underlättade då jag sålde min lägenhet utan visning till ett bra marknadspris.
  • Matts W
    Matts W skrev om Rickard Bornesand en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Mycket bra, intresserad och kunnig mäklare. Jag är jättenöjd. Han har gjort allt det man förväntar sig av sin mäklare.
    Kommer att använda honom nästa gång jag säljer
  • Peter E
    Peter E skrev om Rickard Bornesand en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Bra mäklare som svarar snabbt på frågor. Tydlig och trevlig.
  • Natalie H
    Natalie H skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian är den absolut bästa mäklare jag mött. Alltid proffsig, får snabbt förtroende och brinner för sitt arbete! Alla tre nycklar som behövs för att bli bäst inom sin roll. Det känns enkelt att anlita Sebastian då han alltid är tillgänglig och extremt serviceminded och hela affären känns väldigt trygg att lägga i hans händer.
  • Jaana K
    Jaana K skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Proffsig, trevlig och engagerad mäklare. Sålde snabbt och till rekordpris! Rekommenderas!
  • Johanna O
    Johanna O skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Trevlig kille. Det negativa är att efter kontraktet skrivits på så gick han inte längre att få tag på.
    2015-03-18 Sebastian E svarar Johanna O
    Hej Johanna! Vad konstigt, jag har varken missat samtal, sms eller mail från dig sen vi skrev kontrakt för 10 dagar sedan. Jag svarade din bank där men fick inte svar från dem på det..
    Hur som: Beklagar om jag var svårtillgänglig efter att ni köpt! Tar det åt mig!
    Mvh Sebastian Eriksson
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Jag har använt mig utav Sebastian som mäklare för försäljningen utav vår villa i Vallentuna.
    Mitt första intryck av Sebastian var att han var ung och hungrig och med facit i hand så är det endast en del utav sanningen.
    Sebastian är en otroligt driven person med hög social kompetens, han känner av när det är dags att ligga på och när det är dags att avvakta. Mitt förtroende för Sebastians kompetens är mycket högt och han levererade över förväntan i vår försäljning. Då talar jag inte enbart om priset på fastigheten utan även om en service- och engagemangsnivå som var otroligt hög, en tillgänglighet som mäklare och bollplank som var otroligt imponerande. Sebastian sa initialt i vår dialog att han lägger vikt på att vara tillgänglig för både köpare och säljare. Detta var inte enbart tomt prat utan något som han verkligen levde upp till nästan oavsett tid på dygnet och veckodag.
    Sebastian har goda och relevanta råd till sina kunder och jag anser att du skall lyssna på honom.
    Jag vill till dig som funderar på att anlita Sebastian ge mina varmaste rekomendationer att göra det!
    MVH
    Fredrik Franzén Engstrand
    2015-03-13 Sebastian E svarar Fredrik F
    Tack Fredrik, Tack för att jag fått bevisa för er hur vi arbetar på Svenska Mäklarhuset. Att göra er nöjda är mitt jobb. Vi hörs! Mvh Sebastian Eriksson
  • David S
    David S skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Mycket nöjd! Trots att Sebastian fick kastas in i denna försäljning snabbt, på grund av sjukskrivning av min andra mäklare, så har han skött allt med bravur.
    Kan starkt rekommendera Sebastian och Svenska Mäklarhuset!
    2015-03-10 Sebastian E svarar David S
    Tack för dina ord David och kul att du är så nöjd! Det var ett rent nöje att hjälpa dig med din försäljning!

Vi hörs! Mvh Sebastian
  • Robin S
    Robin S skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Mycket bra!
    Sebastian har visat ett stort engagemang i försäljningen av min bostad, och känslan av att man blivit prioriterad som kund kändes solklar. Vet hur mycket ansvar en mäklare har med olika försäljningsuppdrag hit och dit, och det är utan tvekan en utmaning att hålla isär olika affärer och olika kunder.
    Sebastian har verkligen visat ett positivt intryck och agerat proffesionellt i hanteringen av bostadsaffären, och jag ger mina varmaste rekommendationer till att anlita honom som mäklare för din bostad.
    2015-02-11 Sebastian E svarar Robin S
    Tack Robin för dina fina ord, det är kommentarer som dessa som gör allt hårt slit värt det! Lycka till i Ullna strand, men vi hörs innan dess! =) Mvh, Sebastian Eriksson
  • Gunnar K
    Gunnar K skrev om Rickard Bornesand en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Vi är väldigt nöjda med Rickards hantering av försäljningen av vår villa, allt från första kontakt till försäljningen hanterades på ett fantastiskt sätt, att villan dessutom såldes före visning och till ett bra pris gör det hela än bättre.
  • Michael L
    Michael L skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Vi är väldigt nöjda med Sebastians bemötande. Han lyckades sälja vår lägenhet till rekordpris och även fast han var på semester fanns han tillgänglig tidskillnad till trots.
    Vi kommer definitivt använda oss av Svenska Mäklarhuset igen.
    2014-12-17 Sebastian E svarar Michael L
    Hej Michael! Tack för de fina orden & kul att vi lyckades slå 40 000:-/kvm gränsen! Ni är så varmt välkomna tillbaka! Vi hörs! :) Mvh Sebastian Eriksson
  • Anitta A
    Anitta A skrev om Rickard Bornesand en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Fastighetsförsäljning:
    Vi fick en väldig profesionell och välordnad försäljning av våran fastighet.
    Rickard var duktig på att påminna om våra åtaganden och se till att allt flöt smidigt.
    En stor hjälp när man inte kan själv :)
    Rickard kan absolut rekomenderas...
    / Anitta
    2014-12-15 Rickard B svarar Anitta A
    Tack för det Anitta. Hoppas det fortskrider som planerat för dig med husbyggandet:). Hälsningar Rickard
  • Erik S
    Erik S skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Trevligt och proffsigt bemötande, samt tydliga direktiv för kontraktet etc!
    2014-12-17 Sebastian E svarar Erik S
    Hej Erik, kul att du är så nöjd! Du har köpt dig en väldigt fin lägenhet som jag vet att du kommer trivas i! Extra kul att höra att du tyckte det var tydliga direktiv för kontrakt etc, det är vad våra "Klara papper och raka besked" är till för! Vi hörs! Mvh Sebastian Eriksson
  • Samuel W
    Samuel W skrev om Rickard Bornesand en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Inget att klaga på. Snabb, engagerad, trevlig och professionell. Vi är glada att vi valde Rickard!
    2014-12-05 Rickard B svarar Samuel W
    Tack för de fina orden Samuel, kul att ni är så nöjda:). Med vänlig hälsning Rickard Bornesand
  • Björn H
    Björn H skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian hjälpte oss hela vägen genom vår rekordförsäljning, alltid lika engagerad, trevlig och hjälpsam. Vi har bara gott att säga om Sebastian och skulle mer än gärna anlita honom igen.
    2014-11-28 Sebastian E svarar Björn H
    Hej Björn! Tack för dina fina ord :) Vi hörs! Med vänlig hälsning Sebastian Eriksson
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Jag valde att sälja min lägenhet med Sebastian, då jag träffat honom på visning och direkt blev imponerad av hans professionella bemötande. Jag har stött på många mäklare men här kändes det genast rätt, då han ingav ett stort förtroende och det hela kändes tryggt, vilket också kom att genomsyra känslan genom min försäljning. Sebastian var ständigt tillgänglig och ordnade också extravisningar under processen. Det kändes som han gjorde det där lilla extra för att maximera min försäljning, vilket jag verkligen uppskattade. Jag vill rekommendera Sebastian till alla, och fr.o.m. nu är han definitivt DEN mäklare jag kommer använda mig av i mina kommande försäljningar!
    2014-11-12 Sebastian E svarar Magnus P
    Tack för dina fina ord Magnus. Hör av dig angående värderingen där som vi pratade om! Vi hörs :)
  • Karin H
    Karin H skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Trevligt bemötande samt snabb återkoppling vid tfn samtal och mailkonversationer. Sebastian var mäklare vid ett lägenhetsköp för min del.
    2014-11-12 Sebastian E svarar Karin H
    Tack Karin! Lycka till i ditt nya hem =)
  • Maud J
    Maud J skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Mycket snabb och bra kontakt, väl anpassad till mina tider etc.
    Försäljning av bostadsrätt. Utmärkt handläggning av alla delar som ingick, foto, visning , säljavtal mot köparen etc .
    2014-11-12 Sebastian E svarar Maud J
    Vad kul att du är nöjd Maud. Tack för dina fina ord!
  • Mikaela R
    Mikaela R skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian Eriksson har förmedlat min nuvarande lägenhet. Han har visat god serviceförmåga och stort engagemang.
    jag är nöjd med hans insatts, Han hjälpte mig på ett väldigt bra sätt.
    Jag rekommenderar honom varmt.
    2014-11-04 Sebastian E svarar Mikaela R
    Hej Mikaela, det var extra kul för mig att sälja eran bostad och sedan lyckas hitta en ny fin bostad att förmedla åt dig som du kommer att stortrivas i! Tack för de fina orden under vägen och även denna rekommendation! Vi hörs!
  • Rebecca W
    Rebecca W skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Jag både köpte och sålde min lägenhet med Sebastians hjälp. Sebastian har varit en pärla som verkligen gjorde sitt bästa för att både säljaren och köparen skulle känna sig nöjda med affären. Sebastian var väldigt snabb med att svara på frågor och funderingar om diverse. Jag känner mig mycket nöjd med Sebastian som mäklare och kommer anställa honom nästa gång det är dags att flytta!
    2014-11-04 Sebastian E svarar Rebecca W
    Hej Rebecca, vad kul att du är så nöjd! Ni kommer att trivas så bra!. Det är bara att höra av er när det är dags för ny värdering! Med vänlig hälsning Sebastian
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Rickard Bornesand en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Rickard Bornesand Svenska Mäklarhuset - Vallentuna:
    Kan rekommenderas
    2014-12-05 Rickard B svarar Bengt L
    Tack för det Bengt. Du får ha det så himla bra på södre breddgrader:) Med vänlig hälsning Rickard Bornesand
  • Kim L
    Kim L skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian har hjälpt mig och min sambo att sälja våran lägenhet. Bemötande och service har varit exemplariskt sen dag ett.
    2014-10-27 Sebastian E svarar Kim L
    Hej Kim! Kul att ni är så nöjda, Vi hörs! Med vänlig hälsning
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Rickard Bornesand en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Engagerad mäklare med hög tillgänglighet
  • Frank M
    Frank M skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    jag hade möte med Sebastian i första hand för att se möjligheten att anlita honom som mäklare för att sälja min bostad, jag fick ett bra allmän intryck, han visade sin kunnighet med marknaden samt jag tyckte att han visade engagemang och ambition gentemot uppdraget, han utförde ett mycket bra arbete.
    2014-10-27 Sebastian E svarar Frank M
    Kul att höra Frank, tack för dina fina ord! Vi hörs vidare, Med vänlig hälsning Sebastian
  • Dennis S
    Dennis S skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian Eriksson är otroligt proffsig. Vi är jätte nöjda över hans angagemang.Mina föräldrar använde Sebastian och även dom blev otroligt nöjda. Att vi båda fick väldigt bra betalt var ju självklart en bra bonus :)
    2014-10-23 Sebastian E svarar Dennis S
    Hej Dennis! Tack för dina fina ord och att du rekommenderade mig till dina föräldrar, kul att du vart så nöjd! Hör av er om ni behöver ett bollplank till köpdelen! Med vänlig hälsning
  • Katarina K
    Katarina K skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian har hjälpt oss fantastiskt bra vid vårt köp av bostadsrätt i Vallentuna.
    Bra och omfattande information vid visning, både gällande föreningen, lägenheten och kommunen.
    Snabb återkoppling med kompletteringar och noggrann uppföljning efter kontraktsskrivning.
    Sebastian får mina varmaste rekommendationer
    2014-10-22 Sebastian E svarar Katarina K
    Tack Katarina det värmer! Ni kommer att trivas så bra! Vi hörs vidare :)
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Trevlig och engagerad, toppbetyg!
    2014-10-22 Sebastian E svarar Jessica B
    Tack Jessica och grattis till en kanonfin lägenhet! Vi hörs vidare!:)

Tuna Torg 1, 186 31 Vallentuna