MOHV Täby

Snittbetyg
4.9
Ring 0775-33 30 70 Dela

Om företaget

Välkommen till MOHV Täby! Vi är mäklarföretaget MOHV Täby. Namnet kommer från engelskans move som betyder “flytta”. Går du i tankarna av att flytta så hjälper vi dig gladeligen med köp och försäljning av bostad. Våra mäklare är kompetenta och har den erfarenhet som krävs för att hitta rätt i Täby med omnejd. Ta gärna kontakt...

965 omdömen om MOHV Täby

Sedan starten hos Reco 2019

Visar 965 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Dragan D
Hägernäs

En otrolig mäklare som gör allt för sina kunder.

Ciprian-Ionut P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Vera Safi en del av MOHV Täby
Hägernäs

Bästa mäklare! ❤️ Vi fick att sälja efter 5 dagars avisering på Mohv. Utan att avisera på Hemnet och med rekordpris! 🤩

Lovisa D
Åby ängar

Vi är återigen jättenöjda med Antons hjälp att sälja vår bostad. Rekommenderas varmt ☺️👌

Bo Peter R
Svinninge

Anton var från första till sista delen av vår försäljning oerhört proffsig. Han var lyhörd och alltid nårbar oavsett tid på dygnet. Vi kan starkt rekommendera Anton som mäklare.

Eva Maria R
Svinninge

En så proffsig, ambitiös, lyhörd, omtänksam, tillitsfull och lojal person är Anton. Han ger oss en stor tilltro och trygghet. Trodde ett tag att han var alldeles för snäll för att hantera jobbiga kunder men han har skinn på näsan trots en ovanlig personegenskap i detta samhälle med så vassa armbågar har han en sån ödmjukhet. Det äger

Viktoria F
Gribbylund

Vera är en engagerad och entusiastisk mäklare som jag varmt kan rekommendera. Kontakten har varit alltigenom smidig. Mitt hus såldes innan det kom ut på öppna marknaden, till ett pris jag är nöjd med.

Tack bästa Viktoria! Nu tar vi välbehövlig semester! Stor kram

Mats F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Vera Safi en del av MOHV Täby
Näsbydal

Grym med härlig energi! 🤩 rekommenderas!

Svar från Vera Safi

Tack bästa Mats! Det gick lite snabbare än väntat men jesus vilket resultat! <3 Grattis!

Qituo J
Hägerneholm

I feel that Anton is a trustworthy broker, very professional in his work. In adding, he always responds promptly to any questions I have.

Hui L
Hägerneholm

Anton is very kind. Anton is very kind.

Wictor L
Näsby Park

Anton levde upp till mina förväntningar och jag fick det priset jag ville ha, så supernöjd med Anton som mäklare och det kommer bli fler gånger

Richard Juhani V
Sålde sitt hus med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby
Täby Kyrkby

Träffade fyra olika mäklare från olika bolag när vi funderade på att sälja villan. Alla bra på sitt sätt men vi fastnade för Susannes lugn och ärlighet. Hon var också den som hade de största ambitionerna och gav personligen handfasta råd och hjälp att nå dit. Under processen var hon bra på att ge kontinuerlig feedback och snabb på att svara på våra frågor. Vi kan varmt rekommendera Susanne och även MOHV som vi inte kände till sedan tidigare. Bra processer som fungerade!

Oliver H
Täby Centrum

Toppen mäklare sen dag 1! Allt gott till dig Jacob! Hälsningar, Oliver Nyland Fordonsmäklarna

Lucas M
Köpte sitt hus med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby
Täby Kyrkby

Rätt hårt i tonen när det gällde förhandling mellan köpare och säljare. Bra behjälplig vid påskrivning och formalia.

Anton R
Näsbydal

Vera var enastående och mycket hjälpsam under både visningen, men också när man träffades för att ta hand om dokumenten. Det jag gillade mest är att hon är försiktig, uppmärksam och svarade på alla frågor vi hade. Att se hur säker och erfaren hon är var också betryggande för oss som förstagångsköpare.

Svar från Vera Safi

Vilka otroligt värmande och välformulerad recension från er Anton! Den gör mig varm i hjärtat och det är tack vare er fina köpare och även säljare som gör att jag älskar mitt jobb <3

Niklas D
Åkersberga

Superbra bemötande, Jättetrevlig och svarar snabbt!

Bästa! <3 Allt gick så bra!! Stor kram

Karin P
Näsbydal

Vera är en helt underbar mäklare, mycket uppmärksam, detaljorienterad och dedikerad på hennes jobb. Kan absolut rekommendera!

Svar från Vera Safi

Tack fina Karin! Och ni är fantastiska!

Carl Niklas Laage S
Täby Centrum

Engagerad och saklig. Uppskattas enormt.

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Dennis J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby
Åby Park

Susanne är tydlig och saklig, utmärkt i sin kommunikation. Hennes fina och trevliga sätt gör det till en enkel sak att göra viktiga affärer.

Victoria P
Köpte sitt hus med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby
Täby Kyrkby

Vi är väldigt nöjda med Susanne!

Kambiz A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby
Täby Park

Pålitlig och seriös mäklare jag träffat. Rekommenderar starkt henne.

Suzana D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby
Täby Park

Trevlig, erfaren, snabb och tydlig. Köper/säljer gärna med Susanne framöver.

Lars A
Gribbylund

Lugnt och bra. Ordnande en förhandsvisning på hans fritid. Köpet gick i lås och kontraktsskrivningen var bra med en ordentlig genomgång.

Anders B

Trevligt o proffesionellt bemötande

Linus W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Sandberg en del av MOHV Täby

Jättebra mäklare. Optimistisk trots en tuff marknad, samt hade väldigt bra koll på området. Hittade alltid lösningar och kändes trygg, förtroendeingivande och var lätt att nå oavsett tid på dygnet och dag på veckan. Jobbade snabbt när det dök upp spontana intressenter för att kunna hålla privata visningar etc (utöver öppna visningar).

Anna Christina R
Sålde sitt hus med hjälp av Jacob Gustafsson en del av MOHV Täby
Lahäll

Jacob har ett trevligt och korrekt bemötande. Är påläst och tar på ett bra sätt ansvar för hela försäljningsprocessen. Kan varmt rekommenderas!

Katarina B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
Löttingelund

Trevlig, lätt att få tag på, snabb på att svara och man kände stort förtroende

Carl Niklas Laage S
Solsta

Med energi och trovärdighet för Vera ett fantastiskt jobb för både säljare och köpare!

Tack bästa Niklas!!!!<3<3<3<3<3

Mats Kjell K
Annarby

Bra bemötande från mäklaren, bra svarstid när man hade någon fråga

Ashley D
Löttingelund

- Oscar was very helpful. Always available to talk. -We originally set a high price for our place. Oscar tried his best . Unfortunately in this market, and limited time it was abit to ambitious. Oscar got us a fair price which we were happy with. All in all we were very happy with his service.

Anna Elin P
Gribbylund

Anton är en mycket professionell mäklare som ser både köparens och säljarens behov. Han är lyhörd, kunnig och driven. Anton var mycket snabb med att återkoppla och jag kände mig väldigt trygg med att Anton gjorde sitt yttersta för att det skulle bli en lyckad försäljning.

Svar från Anton Zellman

Tack Anna, uppskattar dina ord! Stort grattis igen till din försäljning av huset och köpet av nya! Allt gott! Anton Zellman

Zari H
Täby Centrum

Jag har upplevt Vera Safi som en trevlig och engagerade mäklare. Min lägenhet affär är inte klart än. Hoppas att det avslutar på lika bra sätt.

Svar från Vera Safi

Tack fina Zari! Jag hoppas också att allt kommer att gå smidigt och bra! Stor kram

Cecilie L
Köpte sitt hus med hjälp av Vera Safi en del av MOHV Täby
Annarby

Om du önskar en mäklare som är rakt på sak och No fuss har du kommit rätt. Vera såg till att hela processen från första kontakt tills vi skrev på gick smidigt. Hon fanns där för samtliga frågor och var vänlig, snäll och hjälpsam. Vi kan inte annat än att värmt rekommendera Vera, om ni vill ha erfaren, proffsig och oerhörd bra mäklare👌🏻

Svar från Vera Safi

Bästa Cecilie! Så fort att är klart ska vi fira! Stor kram och TACK för dina fina ord!

Moon T
Mörbyskogen

Han är en vänlig skicklig mäklare.

Khalid M
Köpte sitt hus med hjälp av Vera Safi en del av MOHV Täby
Brottby

Hon är professional mäklaren jag fick allt hjälp som jag behöver när vi skriver kontrakt hon förklarade allt det står när man vill prata fråga några frågor hon svara snabbt jag är mycket nöjd med henne

Svar från Vera Safi

Tack snälla Kahlid för dina fina ord! Ser fram emot att träffa er på tillträdet!

Filip H
Hägerneholm

Snabb, lyhörd, tillgänglig. Allt bara positivt. Tack Anton!

Tack Filip och grattis igen till försäljningen! :) Anton

Casper F
Hägerneholm

Väldigt trevilg och välbemötande.

Tack Casper och stort grattis till nya lägenheten! Allt gott! Anton

Lars A
Ullna strand

Vi hade ingen brådska med att sälja vår lägenhet valde att inte annonsera ut vår lägenhet till försäljning. Trots utan annonser ordnade Anton att lägenheten blev såld till ett acceptabelt pris. Allt gick lugnt och bra till. Kände aldrig någon stress.

Svar från Anton Zellman

Stort grattis Lars och trevligt att jobba med er också där det alltid var städat och fixat samt flexibelt med att jag kunde visa lägenheten vid behov. Mvh Anton

Anna Maria Therese W
Hägerneholm

Från första kontakt så har mäklaren varit stöttande, tillgänglig och informativ. Vi har känt oss hörda som köpare och Anton har ur vår synvinkel bemött både våra och säljarens önskemål. I jämförelse med andra mäklare vi varit i kontakt med så har Anton varit mycket trevligare och proffsigare, men främst av allt och vilket har varit väldigt uppskattat för oss, snabb i svar. Jag skulle absolut rekommendera mäklare Anton Zellman till andra, samt tveklöst även anlita honom för eventuell framtida försäljning.

Svar från Anton Zellman

Tack Therese och stort grattis till köpet av ett superfint hus! Jättekul att höra att ni är nöjda, jag tror ni kommer att trivas toppen! Allt gott! Hälsningar, Anton

Hossein B
Hägerneholm

En dedikerad, hängiven, ödmjuk men respektingivande person. Som finns oftast ett SMS bort. Läser av kundens behov snabbt och gör resan för båda säljare och köpare behagligare unders den stressfyllda försäljning/köp processen. Rekommenderar honom på alla sätt.

Svar från Anton Zellman

Tack Hossein och STORT grattis till försäljningen av huset! :) Vi hörs och ses snart igen! Hälsningar Anton

Malin W
Ullna strand

Anton känns trevlig och pålitlig. Kunnig och bra!

Tack Malin och stort grattis till nya bostaden! :D Allt gott! Vh, Anton

Simon T
Ullna strand

Trevlig, lugn och lösningsfokuserad.

Tack Simon och stort grattis! :) Hälsningar, Anton

Lars O
Täby Park

Mycket proffsig och trevlig mot både köpare och säljare

Philip A
Täby Park

Jättebra, alltid optimistisk trots en tuff marknad. Såg/hittade alltid lösningar och kändes trygg och förtroendeingivande.

Emma L
Täby Park

Anton är en trevlig, noggrann och ambitiös mäklare som löser sitt jobb med bravur! Hade gärna rekommenderat honom vidare.

Alexandra S
Näsby Park

Ärlig, genuin och proffsig! En stjärna🌟

Else E
Hägernäs Strand

Jakob har tagit initiativ till snabb hantering av affären och ändå varit respektfull inför våra behov. Vi har haft en konstruktiv och trevlig dialog under processen. Han har varit lättillgänglig och hållit oss kontinuerligt uppdaterade. Kan inte önska mer eller bättre av en mäklare.

Marianne C
Näsby Park

Bra att kommunicera med. Trevlig mot både oss och spekulanter.

Svar från Anton Zellman

Tack Marianne och grattis till försäljningen :)

Torkel Stefan L
Näsby Park

Ja, jag uppskattar hans arbete med att vägleda säljare och köpare genom processen. Han är positiv och ställer alltid upp. Jag och säljaren fick en noggrann genomgång av avtalet före underskriften. Jag kan rekommendera Anton.

Svar från Anton Zellman

Stort grattis igen Stefan till din nya lägenhet och lycka till med försäljningen av nuvarande! Vi hörs och ses! Anton

Matthias L
Näsby Park

Oscar är den bästa mäklaren jag haft att göra med. Alltid tillgänglig, transparent och smart. Underbar!

Simon M
Näsby Park

Oscar var proffessionell och stod ut med oss som jobbiga säljare. Han lyckades nå vårt gemensamma mål och vi är mycket nöjda! Skulle starkt rekommendera Oscar och MOHV!

Filtrera omdömen