MOHV Täby

Hägerneholmsvägen 13, 187 60 Täby — Visa karta

Välkommen till MOHV Täby!

Vi är mäklarföretaget MOHV Täby. Namnet kommer från engelskans move som betyder “flytta”. Går du i tankarna av att flytta så hjälper vi dig gladeligen med köp och försäljning av bostad. Våra mäklare är kompetenta och har den erfarenhet som krävs för att hitta rätt i Täby med omnejd. Ta gärna kontakt med oss om du går i säljtankar eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan. Våra mäklare vet vad som krävs för en lyckad bostadsaffär och träffar dig gärna för att prata. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 155 kunder tycker om MOHV Täby

• 2020-09-08

Jonathan B skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Anton helped us to sell our radhus (August 2020). He is highly professional, trustworthy and pleasant to work with. He worked very hard to attract as many visitors as possible, bringing in several bidders and negotiating a good offer under the adverse conditions of the lockdown. Läs mer
    2020-09-08 Anton Z svarar Jonathan B
    Thanks Jonathan for your words and for your cooparation troughout the process.
    Best wishes,
  • 2020-09-07

Gaston Alberto A skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Trevlig mäklare som kan sitt jobb och snabb att svara på frågor. Läs mer
    2020-09-08 Anton Z svarar Gaston Alberto A
    Tack Gaston för din Reco, hoppas ni kommer att trivas i er nya fina lägenhet!
    Mvh,
  • 2020-09-01

Camilla A skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Köpte bostad av Anton. Seriös, hjälpsam och tillgänglig. Läs mer
    2020-09-08 Anton Z svarar Camilla A
    Tack för din reco, stort grattis igen till ert nya fina hus!
    Mvh,
  • 2020-08-30

Per Magnus R skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Sålde bostaden via Anton som gjorde ett utmärkt jobb. Väldigt engagerad, driven och gjorde hela tiden det där lilla extra som man inte förväntar sig. Vi är supernöjda med Anton! Läs mer
    2020-09-08 Anton Z svarar Per Magnus R
    Tack för din rekommendation Magnus, viktigaste för mig att ni blev nöjda!
  • 2020-08-23

Therese B skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Vi anlitade Johanna som Mäklare att sälja vår lgh, Johanna är Proffsig , lugn , och förtroendegivande.
    Vi kan varmt rekommendera Johanna som Mäklare! Läs mer
    2020-08-24 Johanna P svarar Therese B
    Hej Therese, varmt tack för din Reco. Vad roligt att läsa att ni är nöjda med affären och vårt bemötande. Det är väldigt viktigt för oss! Önskar dig och hela familjen en fortsatt skön vecka! Varma hälsningar, Johanna
  • 2020-08-21

Åsa L skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Kunnig och erfaren mäklare, med ett behagligt sätt att möta sina kunder. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-08-24 Johanna P svarar Åsa L
    Hej Åsa, varmt tack för din Reco! Ni som kunder är viktiga för oss och det glädjer mig därmed att du fått en bra upplevelse! Önskar en fortsatt bra vecka!
  • Ludvig K

2020-08-21

Ludvig K skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Köpt en bostadsrätt i Danderyd via mäklaren Johanna och eftersom jag själv jobbar inom mäklarbranschen så blev jag imponerad av ett proffesionellt bemötande och tycker hon bidrog med starkt trygghet både innan och efter affären.

Kommer starkt rekommendera Johanna inför mina kontakter för köp/säljprocesser. Läs mer
    2020-08-24 Johanna P svarar Ludvig K
    Hej Ludvig! Varmt tack för din Reco! Vilken härlig läsning du bjuder på. Vad kul att du känner att affären kändes genomgående trygg och bra! Önskar dig en fortsatt bra vecka!
  • 2020-08-10

André G skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Sålt en 2:a i Stocksund, Danderyd.

Mäklaren bemöte oss båda med enastående förståelse för marknaden och professionalism.

Hade förväntningar på att hitta en mäklare som inger förtroende för såväl säljare som köpare genom sin professionalism och kunskap om marknaden. Som inte bara försöker sälja till vilket pris som helst utan vill att samtliga parter ska kunna vara nöjda.

Fick mer än vad vi gav och helt enlighet med marknadsvärdet och mäklarens uppskattning från första stund.

Skulle rekommendera henne till samtliga vänner och kollegor som ska sälja framöver. Läs mer
    2020-08-11 Johanna P svarar André G
    Hej André! Vad roligt att läsa att ni är nöjda genom hela försäljningsprocessen. Det var mycket roligt att få hjälpa till att uppfylla era förväntningar! Tack igen för förtroendet och för din reco! Önskar en fortsatt bra vecka!
  • 2020-08-10

Linus H skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Vi har köpt en bostadsrätt på 2 rum, 57 kvadrat. Johanna gav oss en personlig känsla av lägenheten och fick oss att känna oss som hemma i den redan på företa visningen.
    Jag förväntade mig svar på detaljer kring renoveringar, förvaring, förening och samtliga kunde Johanna ge bra svar på.
    Överlag är vi mycket nöjda med mäklarens insats. Läs mer
    2020-08-10 Johanna P svarar Linus H
    Hej Linus, varmt tack för din reco! Vad roligt att läsa att ni fått en bra köpupplevelse. Det är viktigt för oss att allting känns bra hela vägen. Vi ses snart igen för tillträde!
  • 2020-08-09

Erika S skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    En fantastisk mäklare med stor kompetens och passion inom sitt område.

Utan Johanna hade vår bostad inte blivit såld till ett så pass bra pris Läs mer
    2020-08-10 Johanna P svarar Erika S
    Hej Erika, tack för din reco! Det gör mig glad att läsa att era förväntningar uppfylldes!
  • 2020-08-08

Kimberly U skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Trevlig tjej som är lätt att nå och snabb på svar. Rekommenderar! Läs mer
    2020-08-10 Johanna P svarar Kimberly U
    Hej Kimberly! Tack för din reco! Det är fint att läsa att du haft en positiv upplevelse - det är viktigt för oss! Önskar en fortsatt bra vecka!
  • 2020-08-03

Jessica Maria K skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Anton har hjälp oss att sälja vårt radhus i Täby, Ullna strand. Jag tycker att Anton har en stark serviceföråga, han lyssnar in vad vi som klund önskar och är väldigt bra på att ständigt återkoppla till oss. Han har visat på en stark vilja och då vårt hus såldes under speciella omständigheter/osäker marknad (mitt under Covid-19), fick Anton verkligen jobba för att få det sålt. Det krävdes flera visningar och Anton gav aldrig upp. Kan rekommendera Anton. Läs mer
    2020-08-04 Anton Z svarar Jessica Maria K
    Tusen tack för din rekommendation Jessica och förtroendet att jag fått hjälpa er med försäljningen! Ha en fortsatt trevlig sommar så ses vi på tillträdet!
  • 2020-07-29

Kim Kristian Benjamin B skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Vi sålde en etta på 26 kvm i Täby. Anton var tillgänglig, serviceinriktad och tålmodig genom hela processen. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-08-04 Anton Z svarar Kim Kristian Benjamin B
    Tack för din rekommendation Kim! Njut av er nya sommarstuga!
  • 2020-07-27

Camilla S skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Hej jag sålde en lägenhet i Täby ,allt har varit klockrent från Anton sida glad trevlig tillmötesgående svarar alltid i telefonen.Det har funkat perfekt. Läs mer
    2020-07-28 Anton Z svarar Camilla S
    Tack för dina ord Camilla, det är ömsesidigt!
  • 2020-07-20

Oscar H skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Köpte och sålde med Oscar. Väldigt trevligt bemötande och allt hanterades smidigt och snabbt. Läs mer
    2020-07-31 Oscar H svarar Oscar H
    Tack Oscar. Ni kommer att stormtrivas! /O
  • 2020-07-17

Per R skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Ingen uppdatering att föreningen har omfattande reparationer inom 12 mån Läs mer
    2020-07-31 Oscar H svarar Per R
    Hej Per,

Tack för din feedback! Respekterar dina åsikter och tar det till mig. Hoppas du är nöjd med ditt framtida hem /O
  • 2020-07-15

Adam P skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Oscar har skött det exemplariskt! Driven, engagerad och kompetent. Blir det försäljning igen är Oscar den första jag kontaktar! Läs mer
    2020-07-31 Oscar H svarar Adam P
    Du är exemplarisk :)
    Tack för förtroendet Adam! /O
  • 2020-07-08

Emma S skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Bra kommunikation, snabb respons, bra genomgång av lägenheten. Jag blev trevligt bemött! Läs mer
    2020-07-08 Anton Z svarar Emma S
    Tack för din rekommendation, mycket trevligt att träffas och Hoppas du kommer trivas i ditt nya fina hem.
    Vänligen,
    Anton Z
  • 2020-06-26

Camilla F skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Jag har precis köpt en bostadsrätt genom Oscar på MOHV. Mycket trevligt bemötande, kunde svara på alla frågor jag haft. Rekommenderar honom till framtida köpare/säljare Läs mer
    2020-07-31 Oscar H svarar Camilla F
    Hej Camilla,

Tack för att du tog dig tid att svara. Värmer givetvis att läsa din ord! /O
  • 2020-06-24

Terese F skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Har köpt en lägenhet med Oscar som mäklare. Upplevde Oscar som genuint engagerad och kunnig. Han var genom hela processen tydlig, rak, lugn och väldigt enkel att ha att göra med. Hela affären sköttes snabbt och smidigt och jag upplevde affären som trygg för alla parter tack vare Oscar. Läs mer
    2020-07-31 Oscar H svarar Terese F
    Tack Terese!

Du kommer att stortrivas i ditt nya hem! /O
  • 2020-06-22

Kajsa W skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Superbra bemötande och smidig affär! Läs mer
    2020-07-31 Oscar H svarar Kajsa W
    Tack Kajsa! Kul att du och nöjd /O
  • 2020-06-21

Simon H skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Jag och min flickvän sålde precis våra 2 lägenheter via Oscar på mohv Täby. Fick från början ett väldigt bra intryck av Oscar. Han verkar ha stenkoll på marknaden och ett stort kontaktnät. Vi fick båda våra lägenheter sålda innan visning.
    Ett väldigt bra bemötande från början till slut.

Skulle rekommendera Oscar till alla som vill sälja sitt boende. Läs mer
    2020-07-31 Oscar H svarar Simon H
    Tack Simon! Superskönt att allt gick så smidigt. Nu ser jag fram emot att se vad ert nästa steg blir /O
  • 2020-06-18

Andrea K skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    sålde bostadsrätt

Oscar är en fantastisk mäklare som tar hand om sina kunder från början till slut. Kommer definitivt ta hjälp av Oscar i framtiden. Inom två veckor hann vi ha första mötet, fotografera och sen ha påskrivna papper. Otrolig service! Läs mer
    2020-07-31 Oscar H svarar Andrea K
    Fint skrivet Andrea - Det värmer. Jag är glad att fick möjligheten att hjälpa er båda :) /O
  • 2020-06-18

Daniel S skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Har varit i kontakt med väldigt många mäklare nu under senaste halvåret under mitt sökande på lägenhet och Oscar har verkligen varit 10/10. När jag väl vill sälja min lägenhet om ett par år kommer jag komma tillbaka!! Läs mer
    2020-06-25 Oscar H svarar Daniel S
    Tack Daniel för fina ord! Hoppas du ser fram emot inflytten. Vi hörs / O
  • 2020-06-01

Gunilla S skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Johanna sålde vår lägenhet snabbt och smidigt. Allt gick på en vecka, mycket tack vare hennes goda lokalkännedom i området.
    Alltid trevligt bemötande och stor flexibilitet Läs mer
  • Agnes D

2020-05-27

Agnes D skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Jag köpte min första lägenhet via Oscar och jag blev så himla väl bemött av honom. Väldigt tacksam över Oscars ärlighet och tillgänglighet, överträffade mina förväntningar på hur smidigt hela processen skulle vara! Läs mer
    2020-06-25 Oscar H svarar Agnes D
    Tack snälla Agnes för dina ord. Jag är glad att vi hittade rätt boende till dig. Du kommer stortrivas :) /O
  • 2020-05-18

Jessica J skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    En toppen mäklare som sålde mitt radhus i Täby innan visning.
    Hon är positiv, duktig på att återkoppla och gör ett suveränt jobb!
    En tjej jag starkt kan rekommendera! Läs mer
    2020-05-26 Johanna P svarar Jessica J
    Tack snälla Jessica för dina rekommendationer! Det är väldigt roligt att få hjälpa till!
  • 2020-04-29

Ingrid ‭ skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Köpte ett hus i Viggbyholm. Vi upplevde Johanna som en väldigt professionell och engagerad mäklare. Vi hade letat hus under en lång period och kommit i kontakt med många mäklare, och Johanna är en av de mest förtroendeingivande och engagerade mäklarna vi stött på. Hon svarade snabbt på alla frågor vi hade. Vi ställde vissa lite svårare frågor (tex om det skulle vara möjligt att flytta köket mtp ledningar mm), och hon fixade fram svar på det genom byggfirman som renoverat huset.
    Under avtalsskrivandet behövde vi skriva till en del extraavtal, och Johanna ledde det arbetet på ett väldigt professionellt sätt. Det var tydligt att både vi köpare och säljarna var nöjda med Johannas insats, och vi fick en väldigt fin köpeupplevelse. Ett par veckor efter att vi flyttat in ringde Johanna sedan för att höra om flytten gått bra och om vi kommit tillrätta, vilket var väldigt trevligt. Som sammanfattning - Vi kan varmt rekommendera Johanna, hon är en mycket bra och professionell mäklare! Läs mer
    2020-04-29 Johanna P svarar Ingrid ‭
    Hej Ingrid, vad glad jag blir att ni känner att ni fått en positiv köpupplevelse! Det är en viktigt för mig att ni känner er nöjda. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert hus och njuter av livet som villaägare! Önskar en fortsatt skön vår och sedan en första sommar i huset! Varma hälsningar Johanna på MOHV
  • 2020-04-25

Elsa F skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Jag har precis sålt en lägenhet genom Oscar. Oscar är en mäklare man får förtroende för och han är grymt duktig på sitt jobb. Kan varmt rekommendera Oscar om du vill ha en genuint bra mäklare! Läs mer
    2020-06-25 Oscar H svarar Elsa F
    Tack snälla Elsa för dina ord! /O
  • 2020-04-23

Linda N skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Mycket kunnig, erfaren och professionell Läs mer
    2020-04-23 Oscar H svarar Linda N
    Tack snälla Linda! Nu ser vi till att hitta något nytt till er /O
  • 2020-04-18

Amanda S skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Har fått hjälp att köpa bostad i Stockholm! Jag blev bemött på ett jättetrevligt o proffsigt sätt och måste säga att mäklaren utan tvekan levde upp till mina förväntningar! Läs mer
    2020-04-19 Oscar H svarar Amanda S
    Stort grattis till din nya lägenhet Amanda! /O
  • 2020-04-17

Stefan S skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Gäller köp av en liten etta för dotterns räkning.
    Och vi är fantastiskt glada över lgh och riktar ett stort tack för ett väldigt trevligt bemötande samt för strålande utfört jobb.

Stefan Läs mer
    2020-04-19 Oscar H svarar Stefan S
    Tack Stefan! Är glad för er skull. /O
  • 2020-04-09

Emma Lovisa A skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Oscar är en engagerad mäklare. Positivt bemötande och tillgänglig Läs mer
    2020-04-19 Oscar H svarar Emma Lovisa A
    Tack för förtroendet Emma! Nu ser jag fram emot att se ditt nya hem /O
  • 2020-04-03

ZOFIE S skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Oscar är lyhörd, kompetent & proffsig men samtidigt personlig. Extremt bra på att lyssna av människor & är alltid tillgänglig. Har både köpt & sålt med Oscar & kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2020-04-19 Oscar H svarar ZOFIE S
    Tack Zofie att jag fick möjlighet att hjälpa er familj! /O
  • 2020-04-03

Sandia T skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Jag och min sambo har köpt ett kedjehus av Oscar och han ska sälja vår lägenhet. Oscar är en otroligt bra mäklare, kunnig och pedagogisk. Det känns väldigt tryggt att ha tagit hjälp av Oscar. Läs mer
    2020-04-19 Oscar H svarar Sandia T
    Tack Sandia! Nu ser jag fram emot att hjälpa er med lägenheten /O
  • 2020-04-02

Johan Fredrik T skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Vi sålde just vårt parhus med MOHV.
    Affärer gick väldigt snabbt och smidigt.
    Vi fick priset vi hade hoppats på även i dessa oroliga corona tider. Oscar gjorde ett kanon jobb.
    kan varmt rekommendera honom till alla som söker en proffesionell mäklare. Läs mer
    2020-04-19 Oscar H svarar Johan Fredrik T
    Tack Fredrik! Superkul att få möjligheten att hjälpa er framåt. /O
  • 2020-04-02

Jacob S skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Trevlig, tydlig och väldigt kundorienterad mäklare som jag kan rekommendera för andra.
    Kommer anlita Oscar vid framtida försäljningar Läs mer
    2020-04-19 Oscar H svarar Jacob S
    Tack Jacob! Nu kör vi full gas med er lägenhet /O
  • 2020-03-31

Johan K skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Johanna sålde vår lägenhet till det pris vi hade önskat trots lite svåra tider, dessutom innan första planerade visning! Genom hela processen har allting upplevts både trevligt och professionellt. Johanna lyssnar in och har väldigt bra koll på alla detaljer vilket skapar förtroende hos både säljare och köpare. Nästa gång vi säljer en bostad vill vi absolut att Johanna och MOHV hjälper oss med det igen! Full pott! Läs mer
    2020-04-02 Johanna P svarar Johan K
    Tack snälla Johan för dina fina ord. Det var/är väldigt roligt att få hjälpa till! Jag hoppas innerligt att ni kommer att trivas i ert nya boende och ser fram emot fortsatt kontakt! Önskar en fortsatt skön vecka, vänligen Johanna
  • 2020-03-29

Elsa F skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Har precis köpt lägenhet genom Anton. Proffsigt bemötande. Snabb och smidig affär. En mäklare som man får förtroende för! Läs mer
    2020-03-30 Anton Z svarar Elsa F
    Tack för dina fina ord Elsa och återigen stort grattis till din nya superfina lägenhet!
    Bästa hälsningar, Anton Zellman
  • 2020-03-29

Cleas-göran A skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Köpt en bostad. Ett mycket proffsigt bemötande.
    Jag tycker att Anton levde upp bra till dom förväntningar jag hade.
    Upplevelsen var mycket god från visning till kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-03-30 Anton Z svarar Cleas-göran A
    Tack för fina ord Cleas-Göran! Vi ses igen på tillträdesdagen! Må gott!
    Hälsningar, Anton
  • 2020-03-27

Hanna S skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Oscar hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Eskadervägen i Näsbypark och trots Corona-tider gick försäljningen smidigt och lätt. Oscar är en mycket duktig mäklare som har omfattande kännedom om Täby och ett väldigt bra bemötande. Vi kände oss trygga och väl omhändertagna under hela processen. Vi rekommenderar verkligen att man anlitar Oscar som mäklare! Läs mer
    2020-04-19 Oscar H svarar Hanna S
    Tack Hanna för att du tog dig tid att skriva ett par rader. Jag är tacksam för att ni valde mig :) /O
  • 2020-03-26

Claudia L skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Jag är väldigt nöjd försäljningen av min lägenhet. Anton var väldigt engagerad, tydlig och lyhörd genom hela processen. Kan verkligen rekommendera honom som mäklare! Läs mer
    2020-03-30 Anton Z svarar Claudia L
    Hej Claudia, tack för din rekommendation! Jätte roligt att jag fick hjälpa dig med din bostadsaffär och lycka till med letandet efter nästa bostad!
  • 2020-03-26

Reza Mohammad J skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    En härlig mäklare som vi kommer anlita när vi ska sälja lägenheten sen! Läs mer
    2020-03-26 Oscar H svarar Reza Mohammad J
    Tack för det Reza. Jag är glad för er skull. Se till att njuta av ert nya hem och när det är dags för att byta boende så vet ni vart jag finns. /O
  • 2020-03-22

Milla I skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Jag har köpt bostad Även Oskar bemött med oss på bra sätt Läs mer
    2020-03-26 Oscar H svarar Milla I
    Tack Milla. Stort grattis återigen! /O
  • 2020-03-20

Patrick I skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Köpt bostad.
    Mycket bra och seriöst bemötande.
    Jag blev glatt överraskad då jag i vanliga fall tycker att många mäklare och säljare är jobbiga och bara ser till sin provision. Läs mer
    2020-03-26 Oscar H svarar Patrick I
    Tack för fina ord. Dessa ord betyder mycket! Stort grattis till dig och Milla! /O
  • 2020-03-20

Kerstin D skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Vid köp av hus visade Oscar att han är mån om att förstå alla parter och tillmötesgå på bästa sätt. Oscar var tillgänglig, kompetent och ger ett seriöst intryck. Läs mer
    2020-03-26 Oscar H svarar Kerstin D
    Tack Kerstin. Härligt att allt löste sig så snabbt och att vi lyckades hitta rätt hus till er /O
  • 2020-03-19

David Erik Emanuel S skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Vi sålde vårt radhus och valde Oscar som mäklare. Förväntningarna var höga på Oscar - han levde upp till dem och ännu mer därtill! Vänlig, lyhörd, professionell och väldigt hårt arbetande, för att just vi skulle få en så bra försäljning som möjligt! Om någon frågar oss om en mäklare kommer vi alltid att rekommendera Oscar som den första - solklara 5/5 i betyg! Läs mer
    2020-03-26 Oscar H svarar David Erik Emanuel S
    Tack David. Vilket TEAM vi är! Varje rekommendation uppskattas /O
  • 2020-03-18

Christina Ö skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Har sålt en lägenhet på 42 kvm 2 rum/kök i Enebyberg, Johanna har varit oerhört proffsig från början till slut, inget har fallit mellan stolarna.Johanna har även en mycket god känsla för vilka som var potentiella köpare under visningen. Från fösta visning till avslut och avtal skrivet tog det endast 3 dagar. Läs mer
    2020-03-24 Johanna P svarar Christina Ö
    Det var väldigt roligt att hjälpa till Christina - tack för förtroendet! Vänligen Johanna
  • 2020-03-15

Atefeh J skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Jag sålde en lägenhet med hjälp av mäklaren Oscar Hallbygård. Han är otrolig duktig och social, vilket gör att han förstår och kan hantera olika situationer på ett bra sätt.
    En lyhörd och närvarande mäklare krävs för att affären ska knytas med hänsyn till båda parters bästa, vilket skötte Oscar överraskande bra. Läs mer
    2020-03-26 Oscar H svarar Atefeh J
    Vad roligt att du är nöjd! Nästa gång du säljer eller köper kan du alltid kontakta mig :) /O
  • 2020-03-05

Björn L skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Jag har både sålt och kanske köpt min lägenhet via Hallbygård och allt har fungerat utmärkt. Oscar svarar alltid och ger aldrig upp. Läs mer
    2020-03-26 Oscar H svarar Björn L
    Tack Björn - Vi kämpade på bra tillsammans /O