MOHV Täby

Hägerneholmsvägen 13, 187 60 Täby — Visa karta

Välkommen till MOHV Täby!

Vi är mäklarföretaget MOHV Täby. Namnet kommer från engelskans move som betyder “flytta”. Går du i tankarna av att flytta så hjälper vi dig gladeligen med köp och försäljning av bostad. Våra mäklare är kompetenta och har den erfarenhet som krävs för att hitta rätt i Täby med omnejd. Ta gärna kontakt med oss om du går i säljtankar eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan. Våra mäklare vet vad som krävs för en lyckad bostadsaffär och träffar dig gärna för att prata. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 89 kunder tycker om MOHV Täby

• 2020-01-22

Marianne M skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Otroligt duktig,engagerad och omtänksam till kundens förmån. Juridisk duktig i entreprenadrätt. Bra på att informera korrekt, vara saklig och samtidigt väldigt väldigt trevlig! Läs mer
  • 2020-01-20

RAZVAN A skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Har haft Anton Zellman som min mäklare vid försäljning. Mycket engagerad och lyhörd. Han har även hjälpt till att hitta ny bostad.
    Mycket nöjd med Antons insats. Läs mer
    2020-01-20 Anton Z svarar RAZVAN A
    Tack Razvan för fina ord och ett bra samarbete! Vi hörs och ses snart igen!

• 2020-01-20

Julia A skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Sålt en lägenhet.
    Vi blev bemöta väldigt proffsigt, han lyssnade på oss och lät oss sälja i vår takt.
    Jag kan varmt rekommendera Anton Zellman vidare till andra kunder. Läs mer
    2020-01-20 Anton Z svarar Julia A
    Hej Julia,
    Tack för dina fina ord!

• 2020-01-19

Patrik B skrev om MOHV Täby
    Suverän support, bra guidning och hjälp med försäljningen. Tack Johanna! Läs mer
  • 2020-01-18

Catrin H skrev om MOHV Täby
    Jag köpte en bostadsrättslägenhet en trea två dar efter den kommit ut på MOHVs hemsida samt Booli. Fick snabbt och hjälsamt bemötande som mynnade ut i förhandsvisning och köp före lgh gick ut på Hemnet. Mäklaren mycket uppmärksam på mej som person, inkännande och mycket kunnig om fakta i processen och om bostaden. Bästa och tidigast intryck av mäklaren var det första svarsmejlet som innehöll frågan "är det något mer jag kan hjälpa dej med". Mycket serviceminded och öppet bemötande. Läs mer
    2020-01-22 Oscar H svarar Catrin H
    Hej Catrin, vad roligt att läsa att du haft en positiv köpupplevelse och att du är nöjd över mitt arbete. Jag ser fram emot dagen då du får nycklarna till ditt nya boende. Vi ses snart igen och håller kontakten inför tillträdet! Med vänliga hälsningar Johanna på MOHV
  • 2020-01-17

RAZVAN A skrev om MOHV Täby
    Har haft Anton Zellman som min mäklare vid försäljning. Mycket engagerad och lyhörd. Han har hjälpt till att hitta ny bostad.
    Mycket nöjd med Antons insats. Läs mer
  • 2020-01-10

Christoffer J skrev om MOHV Täby
    Tillmötesgående och lyssnade på vad vi som säljer hade att säga. Läs mer
    MOHV Täby gillar detta
  • 2019-12-22

Aune Elina W skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Sålde min lilla etta i NP med hjälp av Oscar.Så fort han fick reda på mina förväntningar och tidsramar etc satte han igång.
    Lägenheten blev såld recordsnabbt och allt i samband med försäljningen gick så smidigt.Lyckad samarbete? Läs mer
    2019-12-26 Oscar H svarar Aune Elina W
    Tack för att jag fick hjälpa till och jag är superglad att allt gick så smidigt och snabbt! God fortsättning så ses och hörs vi 2020 / O
  • 2019-12-03

Carl-johan W skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Oscar har hjälpt mig och min partner att köpa den lägenhet som vi ville ha, och hjälper mig dessutom sälja min egen. Jag har blivit väl behandlad under hela affären. Oscar har ett mycket trevligt och öppet sätt och har levt upp till alla förväntningar jag haft. Jag kan varmt rekommendera att anlita Oscar som mäklare. Läs mer
    2019-12-12 Oscar H svarar Carl-johan W
    Hej Carl-Johan! Stort tack för fina ord! Ser fram emot att hjälpa dig nu i januari! Ta hand om dig / O
  • 2019-11-29

Inga Birgitta D skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Köpt lägenhet i hägerneholm
    Oscar var tydlig trevlig och proffsig Läs mer
    2019-12-12 Oscar H svarar Inga Birgitta D
    Tack för denna gång! Lycka till med nya lägenheten.
  • 2019-11-28

André B skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Sålde min etta i Täby med hjälp av Anton.Mycket engagera mäklare som gjorde allt han kunde för att affären skulle bli så bra som möjligt. Supernöjd med bemötande, engagemang och kommunikation. Fick mer än förväntat förlägenheten så väldigt bra jobb från Antons sida.
    Rekommenderar starkt att anlita Anton och MOHV vid försäljning. Läs mer
    2019-11-29 Anton Z svarar André B
    Tack för fina ord André och att jag fick möjligheten att hjälpa dig med din försäljning.
    Vi hörs och ses igen!

• 2019-11-25

Carl V skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Köpt lägenhet i villa.

Professionellt bemötande, påläst om det aktuella objektet och tillvaratog både köparens och säljarens intressen. Läs mer
    2019-11-27 Johanna P svarar Carl V
    Tack Carl! Det glädjer mig att läsa! Vi ses snart för tillträde - önskar en bra vecka!
  • 2019-11-25

Beata T skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Köpte bostad där Johanna var mäklare. Superproffsigt bemötande och påläst. Kommer själv anlita Johanna när det är dags för försäljning. Läs mer
    2019-11-28 Johanna P svarar Beata T
    Hej Beata, stort tack för fina ord. Det gör mig väldigt glad. Vi ses snart för tillträde, önskar ett gott avslut på året! Mvh Johanna
  • 2019-11-17

Rita H skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Jag blev bemött av en lugn, super trevlig och söt mäklare Johanna Peltomäki.
    Lätt att förstå och sammarbete! Läs mer
    2019-11-17 Johanna P svarar Rita H
    Hej Rita! Stort tack för din trevliga kommentar, det gör mig väldigt glad. Det var roligt att hjälpa dig med köpet! Vi ses snart igen, med vänliga hälsningar Johanna
  • 2019-11-05

Alberto S skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Sålt 33m2 lgh på Hägerneholmsvägen 6B, Våning 5.

Blev proffsigt bemött.
    vi möttes i min lgh la upp en snabb tillvägagångsplan och följde den.

Raka klarar direktiv så man slipper allt blaha vilket jag tycker är skönt.

10 dagar från start till försäljning med full styling av lgh.

Fick ett bra pris för den vilket var mina förväntningar.

Detta är min 2 Lgh jag säljer via Oscar hallbygård skulle jag sälja igen kommer jag kontakta honom igen. Läs mer
    2019-12-12 Oscar H svarar Alberto S
    Tack Alberto ännu en gång! Ser fram emot att se ert nya drömhus! Ta hand om dig. / O
  • 2019-10-28

Lina D skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Jag är mkt nöjd med den av Johanna genomförda försäljningen! Läs mer
    2019-10-28 Johanna P svarar Lina D
    Vad roligt att höra Lina! Det har varit kul att få vara en del av processen. Finns här som köpcoach om ni vill bolla tankar och strategier. Önskar en fortsatt skön höst!
  • Stefan B

2019-10-26

Stefan B skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Johanna visade på en utmärkt förmåga att balansera våra önskemål med potentiella köpares intressen och förväntningar, vilket ledde till ett bra slutpris.

Hon är lätt att kommunicera med och man känner sig trygg och personlig med Johanna vilket bidrar till förtroendet som skapas får väl säljare som köpare. Läs mer
    2019-10-27 Johanna P svarar Stefan B
    Tack snälla Stefan för din reco, det har varit väldigt kul att få hjälpa er i processen och med det vackra boendet! Finns gärna här som bollplank inför gällande köp också. Tack för ett fint samarbete!
  • John E

2019-10-17

John E skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Anton är en riktigt hungrig och driven mäklare som lyssnade och svarade på alla frågor genom hela resan! Vi klickade direkt från första mötet och han gjorde allt för att jag skulle känna mig nöjd som kund!

Kort och gott, 10/10 would hire again!! Läs mer
    2019-11-19 Anton Z svarar John E
    Tack för dina fina ord John!
    Hoppas ni kommer trivas i ert nya hem!

Bästa hälsningar, Anton Zellman
  • 2019-10-15

Ulrika M skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Allt har hittills fungerat smidigt och bra. Läs mer
    2019-10-16 Anton Z svarar Ulrika M
    Hej Ulrika, Tack för att du tog dig tid att skriva. Vi ses på tillträdet!
    Vänligen, Anton Zellman
  • 2019-10-15

Axel M skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Utmärkt service upplever att mäklar levde upp till alla förväntningar man kan ha. Läs mer
    2019-10-16 Anton Z svarar Axel M
    Tack för din ord Axel och vad glad jag blir att jag levde upp till dina förväntningar. Stort grattis till din nya bostad!
  • Saeid R

2019-10-13

Saeid R skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Vi Köpte en lägenhet i Danderyd via Johanna och är väldigt nöjda med henne. Hon har en bra bemötande, är professionell , hade tålamod med alla frågor vi hade samt snabb med återkoppling vilket uppskattas. Hon är förnuftig och realistisk i sina svar. Skulle bestämma oss för att sälja vår lägenhet kommer vi välja henne som mäklare.
    /saeid Läs mer
    2019-10-13 Johanna P svarar Saeid R
    Hej Saeid! Stort tack för dina fina kommentarer, det var väldigt roligt att hjälpa er! Alla frågor är bra frågor och man ska fråga! :) Önskar en fortsatt trevlig kväll!
  • 2019-10-12

Daniel O skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Johanna sålde min lägenhet på storängsstigen 15 C. Hon är otroligt duktig och driven! Läs mer
    2019-10-13 Johanna P svarar Daniel O
    Tusen tack för din reco Daniel, det var väldigt roligt att jobba tillsammans med er! Önskar en trevlig kväll!
  • 2019-10-10

Emil J skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Jättebra, snabb, seriös å trevlig mäklare! Rekommenderas! Läs mer
    2019-10-10 Johanna P svarar Emil J
    Tack snälla Emil, vad glad jag blir av denna läsning. Det var väldigt roligt att få hjälpa er i processen! Önskar en fortsatt trevlig kväll!
  • 2019-10-09

Reine B skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Sålde min lägenhet i Hägernäs. Tack vare Oscar så kändes hela försäljning otroligt tryggt, smidigt och allt var över förväntan. Oscar är en fantastisk mäklare och människa som ser möjligheter, inte problem. När jag ska sälja nästa gång kommer jag till 110% kontakta honom igen och jag kommer rekommendera honom varmt till alla som vill ha tips på enligt mig Sveriges bästa mäklare. Tack för all hjälp Oscar. Läs mer
    2019-10-11 Oscar H svarar Reine B
    Tack Reine för ett fint samarbete! Du är en inspirerande människa och jag hoppas jag för följa dig nästa gång!

• 2019-10-08

Annika E skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Köpt en lägenhet. Oscar gav mig intrycket av att vare en nyfiken , trevlig och väldigt sympatisk man. Hade inga speciella förväntningar mer än att få ett trevligt bemötande vilket jag och min familj fick. En bra upplevelse med ett trevligt bemötande. Läs mer
    2019-10-11 Oscar H svarar Annika E
    Tack Annika för fina ord! Ni kommer att stortrivas! /O
  • 2019-10-08

Mikaela T skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Bra bemötande, kommunikation och tydlighet. Läs mer
    2019-12-12 Oscar H svarar Mikaela T
    Tack Mikaela och stort lycka till med nya lägenheten :) / O
  • Jonathan P

2019-10-07

Jonathan P skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Tack Oscar för en helt galet snabb och smidig försäljning av vår lägenhet. Vi visste knappt om att den var till salu innan du sålt den :) Nu blickar vi framåt med förtjusning mot vårt nya hus.

Nästa gång vi ska sälja så är du den första vi ringer!

5/5 Läs mer
    2019-12-12 Oscar H svarar Jonathan P
    Tack Jonathan och stort lycka till med huset. Du ringer när det är dags :) / O
  • Alice Anette A

2019-10-07

Alice Anette A skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Har sålt ett hus (kedjehus) i Ullna Strand, lokalt till Johannas MOHV-kontor. Vi träffade tre mäklare men valde Johanna för hennes driv, attention to detail och snabba återkoppling på allt. Sammanfattningsvis kan vi verkligen rekommendera Johanna som är mycket engagerad och snabb. Läs mer
    2019-10-10 Johanna P svarar Alice Anette A
    Hej Anette, vilken trevlig läsning! Det är väldigt roligt att hjälpa er! Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i det nya huset!
  • 2019-10-07

Kelly E skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    - Köpt lägenhet.
    - Jättebra, Oscar var supertrevlig.
    - Hade inga förväntningar då jag aldrig hört om MOHV innan. Men är absolut mer än nöjd.
    - Oscar var supertrevlig i alla samtal vi hade, både på visningen och i fortsatt kontakt trots att vi var lite struliga. Har ingen kritik att ge, allt har varit tipptopp! Läs mer
    2019-12-12 Oscar H svarar Kelly E
    Underbart Kelly. Du kommer stortrivas i lägenheten! Ring om du har några funderingar /O
  • 2019-09-30

Esfandiar N skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Vi har köpt en lgh 3.a i Täby. Oscar är mycket trevlig och tillmötesgpende, tillgänglig. Vi kommer att anlita honom för försäljning av vår lilla lgh i Täby. Läs mer
    2019-12-12 Oscar H svarar Esfandiar N
    Hej Esfandiar! Stort tack själv och det ska bli jättekul att hjälpa er sälja nästa lägenhet. Allt gott / O
  • 2019-09-26

Thomas B skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Oskar har ett driv som många andra branschkollegor till honom saknar. Vi är glad att vi valde honom och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-10-11 Oscar H svarar Thomas B
    Härligt att höra att man fortfarande ligger i 😊
    Lycka till nu med era framtida planer!
  • 2019-09-26

Gustav M skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Sålde en lägenhet med hjälp av Oscar.
    Oscar har ett väldigt trevligt bemötande och lever upp till mina förväntningar.
    Samarbetet med Oscar fungerar hur bra som helst. Läs mer
    2019-10-11 Oscar H svarar Gustav M
    Tack Gustav! Tredje gången gillt! Ser fram emot att se ert nya hus.
  • 2019-09-23

Björn O skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Sålt en bostadsrätt där Anton varit en utmärkt mäklare. Alltid snabb och korrekt. Hjälpsam och professionell.
    Hade låga förväntningar över slutpriset som blev långt över förväntan.
    Trodde säljprocessen skulle vara krånglig men Anton underlättade det.
    Väldigt nöjd. Läs mer
    2019-09-30 Anton Z svarar Björn O
    Hej, Vad glad jag blir över dina ord och att du är nöjd med försäljningen! Tack för ett bra samarbete och att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
    Allt gott!
  • 2019-09-23

Pierre L skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Mycket bra! Hela processen löpte smärtfritt och jag fick hjälp med en mängd saker före, under och efter försäljningen.

/Pierre Läs mer
    2019-10-11 Oscar H svarar Pierre L
    Hej Pierre,

Tack för din fina rekommendation! Betyder mycket för mig.
  • 2019-09-19

Tobias J skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Vi köpte en lägenhet där Anton var mäklare och var nöjda Läs mer
    2019-09-30 Anton Z svarar Tobias J
    Hej Tobias,
    Vad roligt att ni är nöjda. Ni har köpt en superfin lägenhet i ett jättebra område.
    Allt gott!
  • 2019-09-18

Sara Ö skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Kan varmt rekommendera Johanna till alla som ska sälja sin bostad.
    Hon har från första mötet varit extremt driven, engagerad och flexibel. Det märks att hon älskar sitt jobb.
    Hennes målmedvetenhet gjorde att jag fick den bästa och snabbaste säljupplevelsen jag hade kunnat önska mig! Läs mer
    2019-09-18 Johanna P svarar Sara Ö
    Varmt tack för dina fina ord ovan Sara! Det gör mig väldigt glad. Jag hjälper gärna till nästa gång det är dags och vill du bolla case att köpa i stan finns jag här!
  • 2019-09-18

Per Jonas D skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Oscar gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av vårat hus.
    För mig som själv jobbar med försäljning så är uppföljning och information väldigt viktigt och detta skötte Oscar över förväntan med daglig uppföljning och information om hur status låg till. Jag kan varmt rekommendera Oscar till Er som vill ha en stjärna till mäklare! Läs mer
    2019-09-20 Oscar H svarar Per Jonas D
    Tack återigen Jonas. Jag är glad för dig och din familjs skull. Riktigt skoj att få hjälpa er :) /O
  • 2019-09-11

Anders V skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Rekommenderar stark Oscar Hallbygård! Oscar är glad, engagerad och har energi! Det tog tid att sälja min lägenhet i Viggbyholm men Tillslut gick det! Tack Oscar! Läs mer
    2019-09-20 Oscar H svarar Anders V
    Tack Anders. Vi ger aldrig upp. Jag är tacksam för att jag fick hjälpa dig och hoppas på mer samarbeten i framtiden. /O
  • 2019-09-08

Ulla C skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Vi fick hjälp av Oscar med att sälja en bostadsrätt på Åkerbyvägen. Oscar visade på stor professionalitet från första kontakt. Snabb återkoppling, otroligt trevligt och personligt bemötande samt fingertoppskänsla när det gäller slutpris. Vi ville ha en snabb affär och självklart så högt slutpris som möjligt och Oscar överträffade våra förväntningar på samtliga punkter. Läs mer
    2019-09-20 Oscar H svarar Ulla C
    Tack för förtroendet och hoppas ni är nöjda. Jag är superglad för er skull. :) /O

Rickardh Nils Gideon R skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Sålt ett hus i Vallentuna, väldigt bra bemött, trevlig och mycket behjälplig, grym mäklare Läs mer
    2019-09-20 Oscar H svarar Rickardh Nils Gideon R
    Tack för förtroendet och hälsa Micaela så gott /O

Lucas M skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Sålt en 29m2 Bostadsrätt
    Tog tag i Johanna då hon var den mäklare som sålt mest lägenheter i området. Hon levde upp till förväntningarna och min lägenhet var såld efter 2v. Läs mer
    2019-09-10 Johanna P svarar Lucas M
    Hej Lucas! Tack för din fina reco, det gör mig glad! Lycka till med fortsatta investeringar och jag finns här om det är något. Ha en skön höst!

Dharmesh Bhupendra S skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Köpt bostad; relativ nöjd med att ha avklarat affären snabbt. Kunde ha blivit snabbare men förstår att säljaren avgör. Läs mer
    2019-09-20 Oscar H svarar Dharmesh Bhupendra S
    Tack för dina ord. Det är alltid säljaren som har sista ord. Stort grattis till er fina nya våning! /O
  • 2019-09-02

Vera Margareta L skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Oscar är en engagerad och uppmärksam mäklare med mycket professionell framtoning, som med sitt vänliga lugn ingjuter trygghet och tillit i processen.
    Han är en påläst och noggrann rådgivare, som svarar outtröttligt på alla frågor.
    Honom kan jag tveklöst rekommendera till presumtiva säljare och köpare! Läs mer
    2019-09-20 Oscar H svarar Vera Margareta L
    Det värmer Vera. Tack för att du litade på mig och att vi jobbade så bra ihop. Stort lycka till med ditt letande av nytt hem. Ring när du vill /O
  • Jan E

2019-09-01

Jan E skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Vi har sålt en liten nyrustad 1:a med hög standard. Oscar har känts trygg från start till mål och vi hade god kontakt under hela processen. Att Oscar har förmedlat två lägenheter till oss tidigare gjorde att vi aldrig kände någon oro för affären. Läs mer
    2019-09-20 Oscar H svarar Jan E
    Tack Jan för fina ord. Kul att få följa familjen under alla dessa år. Tack återigen /O
  • 2019-08-29

Lisen R skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Lugn, proffsig, förtroendeingivande, kunnig. Varken jag eller min man har tidigare träffat en mäklaren som Oscar Hallbygård under våra 7 år i bostadsmarknaden (2 köp och försäljningar samt ex antal visningar). Vi sålde vår lägenhet i Täby med en 22% ökning från utgångspriset och att vi är nöjda är en underdrift. Vi kommer aldrig att sälja med någon annan mäklare. Läs mer
    2019-09-20 Oscar H svarar Lisen R
    Härligt att ni är nöjda. Kul att få hjälpa till och hänga med er familj till nästa steg. Stort grattis till ert nya hus dessutom. /O
  • 2019-08-22

Ninni E skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Oscar var snabb på att ta kontakt och lyssna in våra behov samt ge återkoppling under affärens gång vid vårt lägenhetsköp. Han ordnade också så att vi kunde få ett avslut snabbt enligt vårt önskemål. Vi upplevde Oscar som en kompetent mäklare som vi helt klart rekommenderar! Läs mer
    2019-09-20 Oscar H svarar Ninni E
    Tack Ninni för att du tar dig tid och ge mig feedback. Kul att lära känna er och stort lycka till med er nya lägenhet. /O
  • 2019-08-21

Henrik F skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Snabbt smidigt avslut till bra pris Läs mer
    2019-09-20 Oscar H svarar Henrik F
    Tack Henrik. Mot nya uppdrag och nya mål. Väl mött /O
  • 2019-08-14

Anna A skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Fick stor hjälp med försäljning av min trea samt rådgivning vid köp av en ny .
    Oscar är en pålitlig och kompetent mäklare, känns lätt att kommunicera med.
    Affären genomfördes på ett snabbt och proffsigt sätt. Lägenheten blev såld innan visning. Jag är väldigt glad och tacksam, kan varmt rekommendera Oscar som mäklare. Läs mer
    2019-08-14 Oscar H svarar Anna A
    Tack Anna för feedbacken. Tänk att efter 6 år i branschen så blir jag minst lika glad att läsa dessa ord som när jag sålde min första bostad. Stort lycka till med din nya lägenhet. Det kommer gå galant! Vi håller kontakten /O
  • 2019-07-03

Fredrik L skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Oscar hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Grindtorps skolgränd i Täby. Hade höga förväntningar på Oscar redan från start efter alla goda omdömen han fått, men kan säga att han överträffade mina förväntningar. Fick lägenheten såld innan öppen visning under Juni månad. Har bara goda saker att säga och kommer rekommendera honom till alla i min närhet när de ska sälja sin bostad. Läs mer
    2019-08-01 Oscar H svarar Fredrik L
    Tack snälla Fredrik. Superglada för er skull och nu gör vi allt för att ni ska hitta ert nya boende! /O
  • 2019-06-23

Jessica G skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    snabb, omtänksam!
    smidig försäljnig!
    grym mäklare med hög kompetens och sociala skills! Läs mer
    2019-08-01 Oscar H svarar Jessica G
    Tack Jessica återigen. Snart hoppas jag på tredje gången gillt :) / O