MOHV Täby

Hägerneholmsvägen 13, 187 60 Täby — Visa karta

Välkommen till MOHV Täby!

Vi är mäklarföretaget MOHV Täby. Namnet kommer från engelskans move som betyder “flytta”. Går du i tankarna av att flytta så hjälper vi dig gladeligen med köp och försäljning av bostad. Våra mäklare är kompetenta och har den erfarenhet som krävs för att hitta rätt i Täby med omnejd. Ta gärna kontakt med oss om du går i säljtankar eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan. Våra mäklare vet vad som krävs för en lyckad bostadsaffär och träffar dig gärna för att prata. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 130 kunder tycker om MOHV Täby

• Agnes D

2020-05-27

Agnes D skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Jag köpte min första lägenhet via Oscar och jag blev så himla väl bemött av honom. Väldigt tacksam över Oscars ärlighet och tillgänglighet, överträffade mina förväntningar på hur smidigt hela processen skulle vara! Läs mer
  • 2020-05-18

Jessica J skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    En toppen mäklare som sålde mitt radhus i Täby innan visning.
    Hon är positiv, duktig på att återkoppla och gör ett suveränt jobb!
    En tjej jag starkt kan rekommendera! Läs mer
    2020-05-26 Johanna P svarar Jessica J
    Tack snälla Jessica för dina rekommendationer! Det är väldigt roligt att få hjälpa till!
  • 2020-04-29

Ingrid ‭ skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Köpte ett hus i Viggbyholm. Vi upplevde Johanna som en väldigt professionell och engagerad mäklare. Vi hade letat hus under en lång period och kommit i kontakt med många mäklare, och Johanna är en av de mest förtroendeingivande och engagerade mäklarna vi stött på. Hon svarade snabbt på alla frågor vi hade. Vi ställde vissa lite svårare frågor (tex om det skulle vara möjligt att flytta köket mtp ledningar mm), och hon fixade fram svar på det genom byggfirman som renoverat huset.
    Under avtalsskrivandet behövde vi skriva till en del extraavtal, och Johanna ledde det arbetet på ett väldigt professionellt sätt. Det var tydligt att både vi köpare och säljarna var nöjda med Johannas insats, och vi fick en väldigt fin köpeupplevelse. Ett par veckor efter att vi flyttat in ringde Johanna sedan för att höra om flytten gått bra och om vi kommit tillrätta, vilket var väldigt trevligt. Som sammanfattning - Vi kan varmt rekommendera Johanna, hon är en mycket bra och professionell mäklare! Läs mer
    2020-04-29 Johanna P svarar Ingrid ‭
    Hej Ingrid, vad glad jag blir att ni känner att ni fått en positiv köpupplevelse! Det är en viktigt för mig att ni känner er nöjda. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert hus och njuter av livet som villaägare! Önskar en fortsatt skön vår och sedan en första sommar i huset! Varma hälsningar Johanna på MOHV
  • 2020-04-25

Elsa F skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Jag har precis sålt en lägenhet genom Oscar. Oscar är en mäklare man får förtroende för och han är grymt duktig på sitt jobb. Kan varmt rekommendera Oscar om du vill ha en genuint bra mäklare! Läs mer
  • 2020-04-23

Linda N skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Mycket kunnig, erfaren och professionell Läs mer
    2020-04-23 Oscar H svarar Linda N
    Tack snälla Linda! Nu ser vi till att hitta något nytt till er /O
  • 2020-04-18

Amanda S skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Har fått hjälp att köpa bostad i Stockholm! Jag blev bemött på ett jättetrevligt o proffsigt sätt och måste säga att mäklaren utan tvekan levde upp till mina förväntningar! Läs mer
    2020-04-19 Oscar H svarar Amanda S
    Stort grattis till din nya lägenhet Amanda! /O
  • 2020-04-17

Stefan S skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Gäller köp av en liten etta för dotterns räkning.
    Och vi är fantastiskt glada över lgh och riktar ett stort tack för ett väldigt trevligt bemötande samt för strålande utfört jobb.

Stefan Läs mer
    2020-04-19 Oscar H svarar Stefan S
    Tack Stefan! Är glad för er skull. /O
  • 2020-04-09

Emma Lovisa A skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Oscar är en engagerad mäklare. Positivt bemötande och tillgänglig Läs mer
    2020-04-19 Oscar H svarar Emma Lovisa A
    Tack för förtroendet Emma! Nu ser jag fram emot att se ditt nya hem /O
  • 2020-04-03

Zofie S skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Oscar är lyhörd, kompetent & proffsig men samtidigt personlig. Extremt bra på att lyssna av människor & är alltid tillgänglig. Har både köpt & sålt med Oscar & kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2020-04-19 Oscar H svarar Zofie S
    Tack Zofie att jag fick möjlighet att hjälpa er familj! /O
  • 2020-04-03

Sandia T skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Jag och min sambo har köpt ett kedjehus av Oscar och han ska sälja vår lägenhet. Oscar är en otroligt bra mäklare, kunnig och pedagogisk. Det känns väldigt tryggt att ha tagit hjälp av Oscar. Läs mer
    2020-04-19 Oscar H svarar Sandia T
    Tack Sandia! Nu ser jag fram emot att hjälpa er med lägenheten /O
  • 2020-04-02

Johan Fredrik T skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Vi sålde just vårt parhus med MOHV.
    Affärer gick väldigt snabbt och smidigt.
    Vi fick priset vi hade hoppats på även i dessa oroliga corona tider. Oscar gjorde ett kanon jobb.
    kan varmt rekommendera honom till alla som söker en proffesionell mäklare. Läs mer
    2020-04-19 Oscar H svarar Johan Fredrik T
    Tack Fredrik! Superkul att få möjligheten att hjälpa er framåt. /O
  • 2020-04-02

Jacob S skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Trevlig, tydlig och väldigt kundorienterad mäklare som jag kan rekommendera för andra.
    Kommer anlita Oscar vid framtida försäljningar Läs mer
    2020-04-19 Oscar H svarar Jacob S
    Tack Jacob! Nu kör vi full gas med er lägenhet /O
  • 2020-03-31

Johan K skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Johanna sålde vår lägenhet till det pris vi hade önskat trots lite svåra tider, dessutom innan första planerade visning! Genom hela processen har allting upplevts både trevligt och professionellt. Johanna lyssnar in och har väldigt bra koll på alla detaljer vilket skapar förtroende hos både säljare och köpare. Nästa gång vi säljer en bostad vill vi absolut att Johanna och MOHV hjälper oss med det igen! Full pott! Läs mer
    2020-04-02 Johanna P svarar Johan K
    Tack snälla Johan för dina fina ord. Det var/är väldigt roligt att få hjälpa till! Jag hoppas innerligt att ni kommer att trivas i ert nya boende och ser fram emot fortsatt kontakt! Önskar en fortsatt skön vecka, vänligen Johanna
  • 2020-03-29

Elsa F skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Har precis köpt lägenhet genom Anton. Proffsigt bemötande. Snabb och smidig affär. En mäklare som man får förtroende för! Läs mer
    2020-03-30 Anton Z svarar Elsa F
    Tack för dina fina ord Elsa och återigen stort grattis till din nya superfina lägenhet!
    Bästa hälsningar, Anton Zellman
  • 2020-03-29

Cleas-göran A skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Köpt en bostad. Ett mycket proffsigt bemötande.
    Jag tycker att Anton levde upp bra till dom förväntningar jag hade.
    Upplevelsen var mycket god från visning till kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-03-30 Anton Z svarar Cleas-göran A
    Tack för fina ord Cleas-Göran! Vi ses igen på tillträdesdagen! Må gott!
    Hälsningar, Anton
  • 2020-03-27

Hanna S skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Oscar hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Eskadervägen i Näsbypark och trots Corona-tider gick försäljningen smidigt och lätt. Oscar är en mycket duktig mäklare som har omfattande kännedom om Täby och ett väldigt bra bemötande. Vi kände oss trygga och väl omhändertagna under hela processen. Vi rekommenderar verkligen att man anlitar Oscar som mäklare! Läs mer
    2020-04-19 Oscar H svarar Hanna S
    Tack Hanna för att du tog dig tid att skriva ett par rader. Jag är tacksam för att ni valde mig :) /O
  • 2020-03-26

Claudia L skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Jag är väldigt nöjd försäljningen av min lägenhet. Anton var väldigt engagerad, tydlig och lyhörd genom hela processen. Kan verkligen rekommendera honom som mäklare! Läs mer
    2020-03-30 Anton Z svarar Claudia L
    Hej Claudia, tack för din rekommendation! Jätte roligt att jag fick hjälpa dig med din bostadsaffär och lycka till med letandet efter nästa bostad!
    Vänligen, Anton
  • 2020-03-26

Reza Mohammad J skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    En härlig mäklare som vi kommer anlita när vi ska sälja lägenheten sen! Läs mer
    2020-03-26 Oscar H svarar Reza Mohammad J
    Tack för det Reza. Jag är glad för er skull. Se till att njuta av ert nya hem och när det är dags för att byta boende så vet ni vart jag finns. /O
  • 2020-03-22

Milla I skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Jag har köpt bostad Även Oskar bemött med oss på bra sätt Läs mer
    2020-03-26 Oscar H svarar Milla I
    Tack Milla. Stort grattis återigen! /O
  • 2020-03-20

Patrick I skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Köpt bostad.
    Mycket bra och seriöst bemötande.
    Jag blev glatt överraskad då jag i vanliga fall tycker att många mäklare och säljare är jobbiga och bara ser till sin provision. Läs mer
    2020-03-26 Oscar H svarar Patrick I
    Tack för fina ord. Dessa ord betyder mycket! Stort grattis till dig och Milla! /O
  • 2020-03-20

Kerstin D skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Vid köp av hus visade Oscar att han är mån om att förstå alla parter och tillmötesgå på bästa sätt. Oscar var tillgänglig, kompetent och ger ett seriöst intryck. Läs mer
    2020-03-26 Oscar H svarar Kerstin D
    Tack Kerstin. Härligt att allt löste sig så snabbt och att vi lyckades hitta rätt hus till er /O
  • 2020-03-19

David Erik Emanuel S skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Vi sålde vårt radhus och valde Oscar som mäklare. Förväntningarna var höga på Oscar - han levde upp till dem och ännu mer därtill! Vänlig, lyhörd, professionell och väldigt hårt arbetande, för att just vi skulle få en så bra försäljning som möjligt! Om någon frågar oss om en mäklare kommer vi alltid att rekommendera Oscar som den första - solklara 5/5 i betyg! Läs mer
    2020-03-26 Oscar H svarar David Erik Emanuel S
    Tack David. Vilket TEAM vi är! Varje rekommendation uppskattas /O
  • 2020-03-18

Christina Ö skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Har sålt en lägenhet på 42 kvm 2 rum/kök i Enebyberg, Johanna har varit oerhört proffsig från början till slut, inget har fallit mellan stolarna.Johanna har även en mycket god känsla för vilka som var potentiella köpare under visningen. Från fösta visning till avslut och avtal skrivet tog det endast 3 dagar. Läs mer
    2020-03-24 Johanna P svarar Christina Ö
    Det var väldigt roligt att hjälpa till Christina - tack för förtroendet! Vänligen Johanna
  • 2020-03-15

Atefeh J skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Jag sålde en lägenhet med hjälp av mäklaren Oscar Hallbygård. Han är otrolig duktig och social, vilket gör att han förstår och kan hantera olika situationer på ett bra sätt.
    En lyhörd och närvarande mäklare krävs för att affären ska knytas med hänsyn till båda parters bästa, vilket skötte Oscar överraskande bra. Läs mer
    2020-03-26 Oscar H svarar Atefeh J
    Vad roligt att du är nöjd! Nästa gång du säljer eller köper kan du alltid kontakta mig :) /O
  • 2020-03-05

Björn L skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Jag har både sålt och kanske köpt min lägenhet via Hallbygård och allt har fungerat utmärkt. Oscar svarar alltid och ger aldrig upp. Läs mer
    2020-03-26 Oscar H svarar Björn L
    Tack Björn - Vi kämpade på bra tillsammans /O
  • 2020-02-28

Diana D skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Köpte just en bostadsrätt och är jätte nöjd med Oscar som mäklare. Han är tydlig och lättsam att ha och göra med och känns som ett säkert kort när det kommer till mäklare. Läs mer
    2020-03-26 Oscar H svarar Diana D
    Tack Diana. Det kommer bli hur bra som helst. /O
  • 2020-02-25

Patrik L skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Vi har anlitat Oscar två ggr inför försäljning. Båda gångerna har vi blivit mer än nöjda! Oscar har ett mycket varmt men samtidigt professionellt bemötande, är trevlig, kunnig och sätter verkligen sina kunder i centrum. Han har båda gångerna sålt lägenheterna till mkt bra slutpriser, senaste gången till och med innan visning! Oscar är snabb, effektiv och kompetent i sin roll som mäklare och det märks att han älskar sitt arbete. Vi vill varmt rekommendera Oscar till er som ska sälja er bostad! Läs mer
    2020-03-26 Oscar H svarar Patrik L
    Tack Patrik. Jag är tacksam att jag får äran att hjälpa till. Har jag tur så kanske jag får hjälpa er en tredje gång i framtiden :) /O
  • 2020-02-20

Anna L skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Oscar har ett professionellt och samtidigt personligt bemötande vilket vi har uppskattat väldigt mycket. Han är snabb på att återkoppla och hålla en uppdaterad. Han sålde vår lägenhet och överträffade våra förväntningar. Vi är väldigt glada att vi använde oss av Oscar och Mohv! //Anna Läs mer
    2020-03-26 Oscar H svarar Anna L
    Tack Anna för att du valde att anlita oss. Vi är glada att få hjälpa till! /O
  • 2020-02-19

Oscar J skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Jag har köpt en etta i Inverness, och blivit väl bemött och Johanna verkar va en mycket bra mäklare. Läs mer
    2020-02-19 Johanna P svarar Oscar J
    Hej Oscar! Varmt tack för din reco, det är roligt att läsa att du känner dig väl omhändertagen. Önskar en fortsatt bra vecka så ses vi på fredag för tillträde! Jag hoppas att du kommer att trivas i ditt nya boende, vänligen Johanna
  • 2020-02-18

Sari H skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Vi sålde med Oscar.

Han svarar alltid väldigt snabbt, är positiv och hjälpte så att försäljningen var väldigt stressfritt. Han ger tydlig information, är lugn och noggrann. Känner lokala marknaden och prisnivån.

Man kan se att han brinner för sitt jobb.Han är verkligen den bästa mäklaren man kan ha! Läs mer
    2020-03-26 Oscar H svarar Sari H
    Tack Sari för att ni valde mig. Nu blickar vi framåt mot familjens nya hem :) / O
  • Anders F

2020-02-15

Anders F skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Jag sålde en 2:a i Täby och tog hjälp av Oscar Hallbygård från MOHV. Oscar var behjälplig och tillmötesgående från första stund. Han förklarade hur processen gick till och var tydlig mot både mig och köparen. Oscar kändes kunnig, ärlig och hade ett proffesionellt bemötande. Jag kände att Oscar verkligen gjorde sitt bästa för att jag skulle bli nljd. Jag kan varmt rekommendera Oscar. Läs mer
    2020-03-26 Oscar H svarar Anders F
    Tack Anders! Jag inväntar inbjudan på inflyttningsfesten :) Hälsa frugan så gott /O
  • 2020-02-13

Eva O skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Proffsigt bemötande och hanterande av hela processen, från början till slut, riktigt bra! Läs mer
    2020-02-13 Johanna P svarar Eva O
    Hej Eva! Varmt tack för din reco, vilken glädjande läsning! Det var riktigt roligt att få hjälpa till! Vi ses snart för frånträde, vänligen Johanna på MOHV
  • Susanne S

2020-02-08

Susanne S skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Mycket seriös, professionell och engagerad mäklare med stort driv.
    Vi är väldigt nöjda med Johanna! Läs mer
    2020-02-10 Johanna P svarar Susanne S
    Hej Susanne, varmt tack för din reco och tack för förtroendet att sälja villan! Vad roligt att höra att ni är nöjda, det betyder mycket för oss. Vi håller fortsatt dialog! Önskar en fortsatt bra vecka! Vänligen Johanna
  • 2020-02-08

Erica S skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Johanna är mycket professionell och engagerad. Läs mer
    2020-02-10 Johanna P svarar Erica S
    Hej Erica! Tack för din reco, vad glad jag blir av att läsa den. Vi håller kontakten ang det sista och ses snart för tillträde! Vänligen Johanna
  • Mattias B

2020-02-07

Mattias B skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Oscar hjälpte mig sälja en lägenhet och kunde hjälpa till att guida mig genom hela processen! Läs mer
    2020-02-11 Oscar H svarar Mattias B
    Tack Mattias och nu håller vi tummarna för att ni hittar det ni söker :) /O
  • 2020-02-07

Isabelle P skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Bra bemötande och mäklaren gav tips och rekommendationer utifrån min situation som köpare. Läs mer
    2020-02-11 Oscar H svarar Isabelle P
    Jag är oerhört glad för din skull och är säker på att du kommer stortrivas i ditt nya hem! /O
  • 2020-02-06

Arnold G skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Köpte för några dagar sen en lägenhet med hjälp av Anton Zellman på MOHV Täby.
    Anton skötte det på bästa och snabbast möjlig sätt.
    Anton jobbade snabb och effektiv och nu längtar man bara till inflyttningsdagen.
    Stort tack till Anton Läs mer
    2020-02-07 Anton Z svarar Arnold G
    Stort tack för dina fina ord Arnold!
    Bästa hälsningar, Anton
  • 2020-02-05

Fredrika T skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    - Köpte ett hus i ullna strand, täby!
    - på ett mycket bra sätt, såg till både köpares och säljsres behov.
    - att se efter våra behov och ge all info som vi behövde. Oscar levde upp till dem.

Mycket bra mäklare. :) Läs mer
    2020-02-11 Oscar H svarar Fredrika T
    Vad glad jag blir! Ni kommer stortrivas och välkommen till området :) /O
  • 2020-02-05

Maja G skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Oscar har varit toppen hela vägen under utdragen förhandling. Rak och ärlig, inga krusiduller. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2020-02-11 Oscar H svarar Maja G
    Tack Maja och jag är glad för dig och din familjs skull! :) /O
  • 2020-02-04

Robin B skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Sålde min lägenhet genom Oscar, superproffs från början till slut och jag kände att han gjorde sitt yttersta för att göra affären smidig och behaglig för båda parter. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2020-02-11 Oscar H svarar Robin B
    Tack Robin! Stort lycka till med nya huset! /O
  • 2020-02-01

Tobias B skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Köpte en etta i Danderyd. Mäklarens bemötande var överlag utmärkt. Jag upplevde henne som trevlig, noggrann, påläst och med bra fingertoppskänsla. Läs mer
    2020-02-02 Johanna P svarar Tobias B
    Hej Tobias, vilken glädjande läsning du bjuder på! Det gör mig glad att du känner att du fått en bra köpupplevelse! Jag hoppas att du kommer att trivas i bostaden och vi ses snart för tillträde! Vänligen Johanna
  • 2020-01-22

Marianne M skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Otroligt duktig,engagerad och omtänksam till kundens förmån. Juridisk duktig i entreprenadrätt. Bra på att informera korrekt, vara saklig och samtidigt väldigt väldigt trevlig! Läs mer
    2020-01-27 Johanna P svarar Marianne M
    Hej Marianne, tack snälla för dessa fina ord. Det värmer. Kul att fått förtroendet att hjälpa till! Vänligen Johanna på MOHV
  • 2020-01-20

RAZVAN A skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Har haft Anton Zellman som min mäklare vid försäljning. Mycket engagerad och lyhörd. Han har även hjälpt till att hitta ny bostad.
    Mycket nöjd med Antons insats. Läs mer
    2020-01-20 Anton Z svarar RAZVAN A
    Tack Razvan för fina ord och ett bra samarbete! Vi hörs och ses snart igen!

Bästa hälsningar,
  • 2020-01-20

Julia A skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Sålt en lägenhet.
    Vi blev bemöta väldigt proffsigt, han lyssnade på oss och lät oss sälja i vår takt.
    Jag kan varmt rekommendera Anton Zellman vidare till andra kunder. Läs mer
    2020-01-20 Anton Z svarar Julia A
    Hej Julia,
    Tack för dina fina ord!

Bästa hälsningar,
  • 2020-01-19

Patrik B skrev om MOHV Täby
    Suverän support, bra guidning och hjälp med försäljningen. Tack Johanna! Läs mer
    2020-02-17 Johanna P svarar Patrik B
    Varmt tack Patrik, det är roligt att hjälpa till!
  • 2020-01-18

Catrin H skrev om MOHV Täby
    Jag köpte en bostadsrättslägenhet en trea två dar efter den kommit ut på MOHVs hemsida samt Booli. Fick snabbt och hjälsamt bemötande som mynnade ut i förhandsvisning och köp före lgh gick ut på Hemnet. Mäklaren mycket uppmärksam på mej som person, inkännande och mycket kunnig om fakta i processen och om bostaden. Bästa och tidigast intryck av mäklaren var det första svarsmejlet som innehöll frågan "är det något mer jag kan hjälpa dej med". Mycket serviceminded och öppet bemötande. Läs mer
    2020-01-22 Oscar H svarar Catrin H
    Hej Catrin, vad roligt att läsa att du haft en positiv köpupplevelse och att du är nöjd över mitt arbete. Jag ser fram emot dagen då du får nycklarna till ditt nya boende. Vi ses snart igen och håller kontakten inför tillträdet! Med vänliga hälsningar Johanna på MOHV
  • 2020-01-17

RAZVAN A skrev om MOHV Täby
    Har haft Anton Zellman som min mäklare vid försäljning. Mycket engagerad och lyhörd. Han har hjälpt till att hitta ny bostad.
    Mycket nöjd med Antons insats. Läs mer
  • 2020-01-10

Christoffer J skrev om MOHV Täby
    Tillmötesgående och lyssnade på vad vi som säljer hade att säga. Läs mer
    MOHV Täby gillar detta
  • 2019-12-22

Aune Elina W skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Sålde min lilla etta i NP med hjälp av Oscar.Så fort han fick reda på mina förväntningar och tidsramar etc satte han igång.
    Lägenheten blev såld recordsnabbt och allt i samband med försäljningen gick så smidigt.Lyckad samarbete? Läs mer
    2019-12-26 Oscar H svarar Aune Elina W
    Tack för att jag fick hjälpa till och jag är superglad att allt gick så smidigt och snabbt! God fortsättning så ses och hörs vi 2020 / O
  • 2019-12-03

Carl-johan W skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Oscar har hjälpt mig och min partner att köpa den lägenhet som vi ville ha, och hjälper mig dessutom sälja min egen. Jag har blivit väl behandlad under hela affären. Oscar har ett mycket trevligt och öppet sätt och har levt upp till alla förväntningar jag haft. Jag kan varmt rekommendera att anlita Oscar som mäklare. Läs mer
    2019-12-12 Oscar H svarar Carl-johan W
    Hej Carl-Johan! Stort tack för fina ord! Ser fram emot att hjälpa dig nu i januari! Ta hand om dig / O
Oscar Hallbygård
Johanna Peltomäki