MOHV Täby

MOHV Täby

En del av MOHV www.mohv.se
  • BadgeSixYears
1 001

Välkommen till MOHV Täby! Vi är mäklarföretaget MOHV Täby. Namnet kommer från engelskans move som betyder “flytta”. Går du i tankarna av att flytta så hjälper vi dig gladeligen med köp och försäljning av bostad. Våra mäklare är kompetenta och har den erfarenhet som krävs för att hitta rätt i Täby med omnejd. Ta gärna kontakt...

1001 omdömen om MOHV Täby

Sedan starten hos Reco 2019

First-Name L
Hägernäs

Vera hjälpte oss med lägenhetsförsäljning. Från första mötet kändes det super bra med henne, med hennes trevligt bemötande samt med hennes kompetens. Under hela processen var hon tillgänglig, lyhörd och hjälpsam. Lägenheten såldes inom.några dagar efter första visningen. Jag rekommenderar henne stark om ni vill sälja snabb och för bra pengarna.

Daniel D
Grindtorp

Hon var väldigt tydlig hur hos presentera lägenhet. Snabb återkoppling gällande lägenheten jag var intresserad av.

Markus L
Hägerneholm

Vi är otroligt nöjda med vår upplevelse av att arbeta med Anton. Från första mötet till avslutad försäljning kände vi oss väl omhändertagna och trygga. Kändes helt rätt att ha honom som mäklare för vår fina lägenhet. Vi kan varmt rekommendera Anton!!

Charleen N
Svinninge

Om jag ska vara helt ärlig så är hon inte bra! Hon fick oss att köpa ett hus och sa en massa lögner och bad inte om ursäkt efteråt!!

Laurence Guy B
Köpte sitt hus med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
Skarpäng

Oscar var fantastisk under hela köpprocessen. Alltid lätt att kommunicera med och snabb att svara i telefon även efter kontorstid.

Sandra Klara Wendela T
Skånsta

Då vi köpte innan vi sålde ville vi gärna sälja snabbt så Vera fixade förhandsvisning med hela 6 sällskap och tre dagar senare hade vi skrivit kontrakt. Gick så snabbt och smidigt, bästa mäklaren ❤

Svar från Vera Safi

Allt för er! <3<3<3 Nu kan ni slappna av och njuta av sista julen i huset!

Emilia A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Sandberg en del av MOHV Täby
Margretelund

.Allt gick väldigt professionellt och smidigt. Anton har varit tillgänglig, engagerad och alltid redo att svara på frågor och ge råd, vilket gjorde hela processen trygg och enkel. En kunnig och pålitlig mäklare som jag varmt kan rekommendera!

Jenny F
Grindtorp

Vera har varit rak i kommunikationen och varit tillmötesgående på många plan vilket vi har uppskattat som köpare!

Tack snälla Jenny för fina ord och ditt omdöme! Stor kram och lycka till <3

Nichole R
Skånsta

En toppen mäklare! Återkopplar direkt och är väldigt engagerad och tillmötesgående. Rekommenderar henne starkt.

Svar från Vera Safi

Tack fina Nichole! Så roligt att det blev just ni som köpte huset och tack snälla för fina blommor <3

Olivia B
Margretelund

Professionellt och kunnigt bemötande. Anton levde upp till mina förväntningar och däröver. Han var väldigt involverad, tillgänglig och fanns alltid där när jag hade frågor eller funderingar. Jag rekommenderar Anton till alla framtida säljare för en lyckad och smidig bostadsförsäljning.

Jörgen H
Grindtorp

Hej Vera är en väldigt professionell mäklare, med god kunskap om objektet och bra information till oss. Väldigt glad ,trevlig och med mycket empati och omtanke. Vi är väldigt nöjda med Vera! Mvh Jeanette o Jörgen Nordin

Svar från Vera Safi

Tack snälla snälla Jeanette och Jörgen! Trots att jag inte fick träffa Jörgen personligen så hoppas jag du kommer trivas i lägenheten lika bra som Jeanette hoppas! Krya på dig också! <3

Emma W
Grindtorp

Snäll, förstående, proffesionellt och tillmötesgående. Respekterade mig som säljare och det jag tyckte var viktigt i processen.

Svar från Vera Safi

Tack för dina fina ord Emma <3 Nu ska vi hitta ett nytt hem till dig och barnen! Kram

Anna L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
Näsby Park

Jag har inte träffat mäklaren personligen men vi hade kontakt med varandra via telefon och sms. Jag förväntade mig att mäklaren skulle vara mitt stöd i affären, dvs. informerade mig kontinuerligt om hur affären fortlöper, förklarade det jag inte förstod, upplyste mig hur jag skulle handla då köpet gjordes via ombud. Oscar uppfyllde mina förväntningar väl och jag skulle anlita honom igen vid köp av hus eller lägenhet.

Fanny A
Hägernäs

Anton är trevlig, svarar mer än gärna på våra frågor och är lättillgänglig!

Carl Robert S
Sålde sitt hus med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
Gribbylund

Engagerad och driven mäklare som ser både till säljarens så som kundernas intresse. Bra kommunikation under hela säljprocessen med bra tips och råd. Ser nya möjligheter för öka intresset hos kunderna. Rekommenderar Oscar varmt för en trygg bostads affär.

Michael S
Bällstaberg

Bra bemötande och tydlig om vad som gäller. Trots trög marknad så gick affären relativt snabbt.

Svar från Vera Safi

Tack Michael. Synd att jag inte nådde upp till full pott i betyg men nästa gång ska jag lyckas <3

Ellenor D
Grindtorp

Vera är supertrevlig och kunnig inom branschen och svarar snabbt när man behöver henne! Rekommenderar starkt att ta hjälp av henne när ni ska sälja men också hitta ny bostad.

Svar från Vera Safi

Tack bästa Ellenor! Tänk vad smidigt det gick trots trög marknad! Stor kram till er!

Fanny Linda A
Skånsta

Så nöjda med Vera! Hon jobbar snabbt och effektivt, håller en uppdaterad under hela processen. Super proffsigt! Jobbar på ett modernt sett med sociala medier.

Svar från Vera Safi

Tack fina Fanny <3 Jag är så glad att allt blev så lyckat!

Sandra Klara Wendela T
Skånsta

Trevligt och proffsigt bemötande och man känner att hon lyssnar till ens behov. Man får alltid snabba svar av Vera oavsett tid på dygnet. Rekommenderar starkt!

Svar från Vera Safi

All kärlek till er <3<3<3 ser fram emot att komma på inflyttningsfest!

Davaakhuu B
Hägerneholm

From the first contact, he showed respect. He was responsive to any questions asked via text messages. Done his job on professinal level. Cooperative too.

Antonia E
Köpte sitt hus med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby
Skarpäng

Väldigt trevlig och professionell! Fantastisk upplevelse att få göra affär via.

Svar från Anton Zellman

Tack så mycket för de fina orden Antonia! Det gläder mig verkligen att du hade en bra upplevelse, och det var ett nöje att få göra affär med dig. Hör av dig om det är något jag kan hjälpa till med framöver! Allt gott och hoppas vi hörs snart igen! Stort grattis igen till ert nya hus! :D Vänliga hälsningar, Anton

Dimitrios S
Täby Park

Engagerad,lyhörd, tillgänglig

Fanny L
Köpte sitt hus med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
Gribbylund

Oscar är en väldigt lyhörd och härlig mäklare. Han gjorde både budgivning och köp väldigt smidigt och jag kunde inte varit mer nöjd.

Geoffrey M
Hägernäs

Anton has been great at showing us the property and communicated very well to make sure we understood every steps of the way to purchasing our first apartment.

Svar från Anton Zellman

Thank you so much Geoffrey for your kind words! I’m really happy to hear that you felt well-informed and supported throughout the process. It was a pleasure helping you with your first apartment, and I’m glad everything went smoothly. If you have any questions or need anything in the future, don’t hesitate to reach out! Wishing you all the best in your new home! Cheers, Anton

Natalia B
Köpte sin lägenhet med hjälp av

Allting gick smidigt !! Så proffsigt!! Tog sin tid och svarade på alla frågor jag hade. Rekommenderas !! Susanne är jätteduktig!!

Peter L
Hägernäs Strand

Engagerad mäklare som finns för dig i alla skeden av försäljningen. Jacob återkommer alltid och ger goda råd på resan.

Robin H
Gribbylund

Tålmodig och hade alltid tid för att lyssna och diskutera.

Svar från Vera Safi

Tålamod var ordet 😂 Så glad för er skull och jag VET att ni kommer trivas underbart! Grattis!

Olle M
Näsby Park

Mycket bra mäklare som utifrån mina önskemål snabbt och smidigt löste en affär.

Erik S
Lindholmen

Vera bemötte oss väldigt bra! Hon är alert, trevlig, hjälpsam och ärlig. Hon har levt upp till alla förväntningar och fick ihop affären smidigt.

Svar från Vera Safi

Tack bästa Erik och Linn! Nu ska vi se till att försäljningen av er lägenhet går lika smidigt. Sen kan ni åka ut på landet och njuta i ert nya fina hus <3

Isabella L
Näsby Park

Trevlig, Professionell och målinriktad mäklare som såg till att min lägenhet blev såld. Återkopplade kontinuerligt, stort engagemang!! Jag kan varmt rekommendera Anton som mäklare. TACK!!! 🙏🏻

Svar från Anton Zellman

Stort tack för dina fina ord Isabella! Jag är verkligen glad att du är nöjd med både processen och resultatet. Det har varit ett nöje att få hjälpa till och följa försäljningen hela vägen. Tack för ditt förtroende och för att du varmt rekommenderar mig – det betyder mycket! Vi hörs snart igen och tveka inte att höra av dig om du behöver något mer. Allt gott, Anton 🙏🏻

Francois Bossau B
Sålde sitt hus med hjälp av
Lövbrunna

Always available, very professional and going the extra mile.

Jakob J
Näsby Park

God bemötning. Mäklaren gav intrycket av att vara kompetent och tillitbar.

Svar från Anton Zellman

Tack så mycket Jakob för din rekommendation! Det betyder mycket att höra att du fick ett bra intryck av mig och kände att jag var tillitbar och kompetent. Det är precis vad jag strävar efter! Om det är något mer jag kan göra för dig framöver, tveka inte att höra av dig. Stort grattis igen till din nya lägenhet! :) Allt gott! Anton

Peter B
Täby Park

Han är professionell och snabb på att återkoppla.

Svar från Anton Zellman

Stort tack Peter för din fina rekommendation! Det betyder mycket att höra att du uppskattade mitt sätt att arbeta. Att återkoppla snabbt och vara professionell är något jag alltid strävar efter, så det känns riktigt bra att det märktes. Hör av dig om det är något jag kan hjälpa dig med framöver! Vi hörs, Anton

Emil S
Åby ängar

Stockholms bästa och trevligaste mäklare!

Svar från Anton Zellman

Tack så mycket, Emil! Stockholms bästa och trevligaste – det värmer! 😄 Det har varit riktigt kul att få hjälpa dig, och jag ser fram emot nästa gång vi får göra något ihop. Bara att höra av dig om det är något du behöver så fixar vi det! Vi hörs snart! Allt gott, Anton

Hanna E
Täby Centrum

Anton är en jättetrevlig och tillmötesgående mäklare som jobbar snabbt och effektivt. Han var lyhörd och lättillgänglig under hela säljprocessen.

Sofi H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Sandberg en del av MOHV Täby
Täby Centrum

Jag är oerhört nöjd med den hjälp jag fick av Anton Sandberg på MOHV vid köpet av min nya lägenhet. Anton var mycket professionell, engagerad och till stor hjälp. Alla mina frågor besvarades snabbt och tydligt, jag kände mig trygg samt välinformerad vid varje steg. Trots att allt gick så fort, var processen smidig och behaglig tack vare Antons expertis och ärliga stöd. En väldigt trevlig person som jobbade snabbt utifrån våra behov. Tack för hjälpen och för en rolig samt trivsam upplevelse!

Dragan D
Hägernäs

En otrolig mäklare som gör allt för sina kunder.

Svar från Vera Safi

Tack fina Dragan! Du har verkligen köpt den finaste lägenheten i hela Hägernäs <3 Grattis till dig!

Ciprian-Ionut P
Hägernäs

Bästa mäklare! ❤️ Vi fick att sälja efter 5 dagars avisering på Mohv. Utan att avisera på Hemnet och med rekordpris! 🤩

Svar från Vera Safi

Tack bästa Ciprian! Det var ett NÖJE att få sälja din otroligt fina lägenhet!! <3

Lovisa D
Åby ängar

Vi är återigen jättenöjda med Antons hjälp att sälja vår bostad. Rekommenderas varmt ☺️👌

Svar från Anton Zellman

Tusen tack Lovisa för din fina rekommendation och för att ni återigen valde mig! Det gläder mig verkligen att ni är nöjda med hjälpen. Det har varit ett nöje att få hjälpa er igen, och jag ser fram emot fler samarbeten framöver! :D Vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Anton

Bo Peter R
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby
Svinninge

Anton var från första till sista delen av vår försäljning oerhört proffsig. Han var lyhörd och alltid nårbar oavsett tid på dygnet. Vi kan starkt rekommendera Anton som mäklare.

Svar från Anton Zellman

Tack så jättemycket för de fina orden Peter! Det känns verkligen bra att ni är nöjda med hela resan. Ert förtroende och rekommendation betyder otroligt mycket för mig. Jag ser verkligen fram emot att hålla kontakten och hoppas vi får chansen att samarbeta igen i framtiden! Allt gott så länge! Varma hälsningar, Anton

Eva Maria R
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby
Svinninge

En så proffsig, ambitiös, lyhörd, omtänksam, tillitsfull och lojal person är Anton. Han ger oss en stor tilltro och trygghet. Trodde ett tag att han var alldeles för snäll för att hantera jobbiga kunder men han har skinn på näsan trots en ovanlig personegenskap i detta samhälle med så vassa armbågar har han en sån ödmjukhet. Det äger

Svar från Anton Zellman

Tusen tack Eva, jag blir så himla glad av att läsa dina ord! Det betyder verkligen mycket för mig att du känner så. Jag försöker alltid skapa en trygg och tillitsfull relation, så det känns fantastiskt att det uppskattas. Tack för att du ser det och för ditt fina förtroende – det värmer. Ser fram emot att hjälpa er igen när det är dags! Och tack för era rekommendationer om mig till era vänner och bekanta som också går i säljtankar! Ta hand om er så länge! Hälsningar, Anton

Viktoria F
Gribbylund

Vera är en engagerad och entusiastisk mäklare som jag varmt kan rekommendera. Kontakten har varit alltigenom smidig. Mitt hus såldes innan det kom ut på öppna marknaden, till ett pris jag är nöjd med.

Tack bästa Viktoria! Nu tar vi välbehövlig semester! Stor kram

Mats F
Näsbydal

Grym med härlig energi! 🤩 rekommenderas!

Svar från Vera Safi

Tack bästa Mats! Det gick lite snabbare än väntat men jesus vilket resultat! <3 Grattis!

Qituo J
Hägerneholm

I feel that Anton is a trustworthy broker, very professional in his work. In adding, he always responds promptly to any questions I have.

Svar från Anton Zellman

Thank you so much for your kind words! It really means a lot to hear that you feel I’m trustworthy and professional. I always try to be as responsive as possible, so I’m glad to hear that’s appreciated. If you ever have any more questions or need anything at all, don’t hesitate to reach out! Looking forward to staying in touch! Best regards, Anton

Hui L
Hägerneholm

Anton is very kind. Anton is very kind.

Thank you and congratulations to your new home! Best Anton

Wictor L
Näsby Park

Anton levde upp till mina förväntningar och jag fick det priset jag ville ha, så supernöjd med Anton som mäklare och det kommer bli fler gånger

Svar från Anton Zellman

Hej Wictor, Stort tack för dina värmande ord! Det betyder mycket att höra att du är så nöjd, och det var verkligen ett nöje att få hjälpa dig genom hela processen. Att du fick det priset du önskade känns som en härlig bonus! Ser fram emot fler samarbeten i framtiden, och tveka inte att höra av dig om det är något jag kan göra för dig framöver. Vi hörs snart igen! Vänliga hälsningar, Anton

Richard Juhani V
Sålde sitt hus med hjälp av
Täby Kyrkby

Träffade fyra olika mäklare från olika bolag när vi funderade på att sälja villan. Alla bra på sitt sätt men vi fastnade för Susannes lugn och ärlighet. Hon var också den som hade de största ambitionerna och gav personligen handfasta råd och hjälp att nå dit. Under processen var hon bra på att ge kontinuerlig feedback och snabb på att svara på våra frågor. Vi kan varmt rekommendera Susanne och även MOHV som vi inte kände till sedan tidigare. Bra processer som fungerade!

Oliver H
Täby Centrum

Toppen mäklare sen dag 1! Allt gott till dig Jacob! Hälsningar, Oliver Nyland Fordonsmäklarna

Lucas M
Köpte sitt hus med hjälp av
Täby Kyrkby

Rätt hårt i tonen när det gällde förhandling mellan köpare och säljare. Bra behjälplig vid påskrivning och formalia.

Anton R
Näsbydal

Vera var enastående och mycket hjälpsam under både visningen, men också när man träffades för att ta hand om dokumenten. Det jag gillade mest är att hon är försiktig, uppmärksam och svarade på alla frågor vi hade. Att se hur säker och erfaren hon är var också betryggande för oss som förstagångsköpare.

Svar från Vera Safi

Vilka otroligt värmande och välformulerad recension från er Anton! Den gör mig varm i hjärtat och det är tack vare er fina köpare och även säljare som gör att jag älskar mitt jobb <3