MOHV Täby

MOHV Täby

Välkommen till MOHV Täby!

Vi är mäklarföretaget MOHV Täby. Namnet kommer från engelskans move som betyder “flytta”. Går du i tankarna av att flytta så hjälper vi dig gladeligen med köp och försäljning av bostad. Våra mäklare är kompetenta och har den erfarenhet som krävs för att hitta rätt i Täby med omnejd. Ta gärna kontakt med oss om du går i säljtankar eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan. Våra mäklare vet vad som krävs för en lyckad bostadsaffär och träffar dig gärna för att prata. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 339 kunder tycker om MOHV Täby 2

2021-09-17
    Allt gick bra, jag blev nöjd
    Mäklaren var inbjudande
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Brandt en del av MOHV Täby
    2021-09-16
    Everything went well. She was kind and helpful, she could answer to all our questions. The coffee was excellent
    Thank you so much for the kind words Albert!
    Best of luck to you and your family
    Ida Brandt
  • sålde sitt hus med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    2021-09-16
    Jättetrevlig och kunnig mäklare!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Brandt en del av MOHV Täby
    2021-09-15
    Från det första telefonsamtalet med Ida Brandt (innan hon ens fick uppdraget att sälja vår bostad) visade hon engagemang och förståelse. Hon är trevlig, rar, hjälpsam och en problemlösare. Vi är otroligt nöjda med Idas arbete och rekommenderar henne varmt. Hon var med oss hela vägen och har varit lättillgänglig under hela processen när vi sålde vår livs första bostad. Ida är toppen!
    Tusen tack för recensionen och dom fina orden Björn, det gör hela hjärtat varmt!
    Lycka till med allt nu!
    Ida Brandt
    Vänlig och duktig!
    God lyssnare.
    2021-09-15
    Bra bemötande, snabb återkoppling. Proffs.
    2021-09-13
    Proffesionellt och duktigt. Oscar var ärlig, respektfull och alltid tillgänglig. Rekommenderar han starkt till alla som går i säljar tankar.
    2021-09-11
    Vi har tidigare anlitat andra mäklare och firmor i Täby, men detta var klasskillnad. MOHV och framförallt Oscar har verkligen levererat både service, driv, kvalitet och tydlighet. Det genomsyrar både foto, annons, kontakt och försäljning. Tack Oscar och MOHV!
    2021-09-11
    Han är en artig, trevlig och kunnig person. Man kände snabbt att man kunde ge förtroende till honom. Jag är nöjd med vad han kunde se till vad jag fick för pris för lägenheten.
    2021-09-10
    Vi fick bra och proffsigt bemötande av Oscar. Vi förstod varandra direkt.
    Våra förväntningar var mycket höga men oscar levde absolut upp till dessa. Sammanfattning av upplevelsen är att Oscar verkligen gör det han kan för att sälja din bostad. Allt gick fort och smidigt. Jag kan varmt rekommendera honom för era framtida uppdrag.
    2021-09-10
    Mycket gott och proffsigt bemötande.
    Vi hade höga förväntningar som infriades på topp.
    2021-09-06
    Det finns bara en Oscar Hallbygård. Detta är Täbys/Norrorts absolut bästa mäklare. Punkt. Otroligt erfaren, engagerad och målinriktad. Sålde givetvis vår till rekordpris! Boka in ett möte med Oscar om ni går i säljtankar så kommer ni förstå varför man väljer just honom. /W&S
    2021-09-05
    En fantastisk insats av Oscar - helt enligt min förväntan. Han vrider verkligen ur trasan till sista droppen. Värd varenda krona och mer därtill. Jag vill tacka dig för ditt engagemang och för de fina förutsättningar du givit för mig!
  • Dejan M
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby
    2021-09-01
    Fin bemötande samt ger tillit till köparen
  • köpte sitt hus med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby
    2021-09-01
    Anton var mycket trevlig, tillmötesgående och professionell, och som köpare var vi mycket nöjda med hur han hanterade processen!
    • Hägernäs Strand
    2021-09-01
    Gott bemötande och mycket bra att jag kunde få en visning utanför planerade visningstider. Anton levde upp till de förväntningar jag hade och var mycket trevlig och tillmötesgående. Jag tycker hela affären gick väldigt smidigt och kunde anpassas efter mina önskemål.
    • Hägernäs Strand
    2021-08-31
    Trevlig, kompetent, alltid nåbar, påläst och väldigt duktig genom hela säljprocessen. Mycket nöjd och kan verkligen rekommendera Anton!
    Tack för rekommendationen Mikaela och stort grattis till försäljningen! Vänligen, Anton Anton Zellman
  • köpte sitt hus med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby
    2021-08-30
    Trevligt bemötande och tydlig kommunikation
    Stort grattis till nya huset Ville!
    2021-08-30
    En person som ger tillit och är tillgänglig samt väldigt tydlig och hjälpsam.
    Tack Blagorodna, Stort grattis till en jättefin lägenhet! Anton Zellman
    2021-08-28
    Bästa mäklaren i Täby! Lyhörd och peppande
    2021-08-28
    Snabb och smidig försäljning! Bättre mäklare går inte att hitta!! Tack 🙏
    • Grindtorp
    2021-08-27
    Jag uppfattade Oscar som väldigt energisk och blev väldigt trevligt bemött.

Han har bra öron och lyssnar på kunden och hjälpte mig med alla frågor jag hade.

Skulle absolut rekommendera Oscar till andra som letar efter bostad!
    2021-08-26
    Oscar levde upp till alla våra förväntningar och mer därtill. Han levererade en otroligt professionell och smidig försäljning av vår lägenhet, med ett resultat vi inte kan vara annat än nöjda med. Säljer vi i framtiden kommer Oscar att vara det självklara valet av mäklare.
    • Hägernäs
    2021-08-24
    Kan inte säga annat än att Vera är otroligt duktig och genuin. Hon har gjort våran snabba försäljning otroligt trygg. Tack än en gång🙏
  • Ulrika L
    köpte sin lägenhet med hjälp av Vera Safi en del av MOHV Täby
    • Hägernäs
    2021-08-24
    Vera Safi är en supertrevlig och ambitiös mäklare och var otroligt tillmötesgående i köpet av vår lägenhet! Hon ordnade bland annat tid för en förhandsvisning utifrån våra önskemål och var hela tiden tillgänglig för oss. Vera tog snabbt reda på svaren på de frågor vi hade som hon inte kunde besvara själv. Själva affären gick snabbt och smidigt och det tog inte mer än fyra dagar från vår första kontakt, tills avtalet var påskrivet! Vi är supernöjda med Vera Safi! 😃
    Tack för dina fina ord Ulrika! Det är ni som gör att jag älskar mitt jobb <3 Vera Safi
    2021-08-22
    Oscar har från början till varit en stjärna. Han har under hela processen väglett oss hållit oss uppdaterade. Vi hade en målbild på att sälja bostaden för 6,2mkr men Oscar lyckades sälja den för 6,7mkr innan visning. Otroligt duktig och kompetent mäklare! Rekommenderar starkt.
    2021-08-22
    Kunnig, lugn, trygg bra affär. Professionell och som alltid finns tillgänglig
    2021-08-20
    Kunnig lugn och lösningsinriktad, riktigt proffesionell och gör sitt yttersta för att få till en bra affär. Lämnar inget åt slumpen utan ser till att alla detaljer är på pöats
    2021-08-20
    Oscar överträffade alla möjliga förväntningar. Han fanns alltid tillgänglig för frågor och involverade oss i allt som skedde under försäljningen. Jag har inget negativt att säga. Perfekt upplevelse ⭐️
    2021-08-18
    Jag är väldigt nöjd med Oscar. Snabb och smidig affär utan några som helst problem. Snabba svar och återkopplingar. Jag rekommenderar verkligen Oscar!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Vera Safi en del av MOHV Täby
    2021-08-12
    Glad, trevlig och lättsam! Vi är nöjda.
    Tack Stina! Det är ni som gör att jag älskar mitt jobb! :) Vera Safi
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    2021-08-08
    Professionellt bemötande och väldigt lyhörd. Överträffade våra förväntningar och kunde inte vara mer nöjda med försäljningsupplevelsen. Vi rekommenderar Johanna starkt!
    Hej Malanie! Vilken härlig läsning! Tack, den gör mig väldigt glad! Tack också för ett gott samarbete! Vi håller fortsatt kontakt. Önskar en skön start på veckan Johanna Peltomäki
    2021-08-05
    Tillmötesgående, vänlig, förtroendeingivande, snäll
    Hej My! Varmt tack för din reco och din tid att skriva den. Varmt grattis till din nya bostad! Johanna Peltomäki
    2021-07-22
    Professionell och trevligt tillmötesgående.
    Mycket kunnig.
    Tack Anders och grattis till områdets finaste lägenhet!
    Allt gott!
    2021-07-22
    Alltid vänligt bemötande, tydlig kommunikation genom hela processen, levde upp till förväntningarna och en smidig affär från start till mål.
    Tack för din rekommendation Wictor och grattis till försäljningen! Nu får vi se till att hitta ditt nästa boende bara! ;) Allt gott!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Vera Safi en del av MOHV Täby
    2021-07-12
    Positiv, ärlig och trevlig mäklare!! Rekommenderas varmt!!
    Tack fina Mirjam! Det är ni som gör att jag älskar mitt jobb <3 Vera Safi
    2021-07-10
    Johanna är en mäklare som är TOPPEN rakt igenom!
    Först det proffsiga sättet Johanna har skött hela köpet på
    med alla personliga kontakter och svar på alla frågor som
    uppstår. Sedan all erfarenhet sedan många år, vilket naturligtvis
    ger köparen ett 100 % förtroende och sist men inte minst, är
    Johanna Peltomäki en fantastisk personlighet med mycket
    värme och positivitet. Tack för att vi fått nöja att lära känna dej!

Vänligen, NILS E.Thorell.
    Hej Nils! Din reco värmer i hjärtat, varmt tack för att du tog dig tid att skriva dessa rader. Det betyder mycket för mig. Det är verkligen en fröjd att hjälpa er igen! Vi håller givetvis fortsatt kontakt och jag önskar er en glad sommar tills vi ses snart igen! Glada hälsningar från Johanna Johanna Peltomäki
    2021-07-10
    Jag tycker att Johanna Peltomäki är en utmärkt mäklare. Hon är vänlig, mycket proffsig och alltid redo att hjälpa kunden. Ut av alla mäklare som jag har haft att göra med här i Sverige, tycker jag att hon absolut den bästa. Hon är ett exempel på hur en svensk mäklare i dagens läge skall vara.
    Vid mitt sista köp på Grimvägen 1 har hon verkligen visat sin bästa sida och exempel hur en mäklare ska agera , ta hand om sina kunder och utan något besvär svara på alla frågor som har uppkommit under försäljningsprocessen.
    Toppen mäklare med en enorm personlighet.
    Från mig får hon bästa betyg som en mäklare kan få.
    Mvh.
    Marek Thorell
    Marek, stort WOW och tack för din fina och mycket vänliga reco! Det värmer verkligen i hjärtat! Det är en ära att hjälpa er igen och jag är så glad att processen gick som alla önskade! Varmt tack återigen, vi håller fortsatt kontakt och tills vidare önskar jag er en fortsatt härlig sommar! Johanna Peltomäki
    2021-07-08
    Oj sånt tålamod med en kvinna i skiljsmässokris. Lugn och optimistisk!
    Tacksam till tusen!!!
  • sålde sitt hus med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    2021-07-08
    Kompetent, kommunikativ och professionell. Mycket bra arbete!
    2021-07-08
    Duktig och proffsig, enkel att kommunicera med. Smidig affär, bara positiva saker att säga!
    2021-07-08
    Oscar var utmärkt genom hela processen, tydlig och kompetent.

Bra bemötande genomgående.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby
    2021-07-07
    Otroligt engagemang och stort tålamod, alltid ett leende på läpparna och ingen utmaning för stor. Bra i kommunikation mellan säljare och köpare och reder alltid ut missförstånd, som lätt uppstår.

Lätt övertro på försäljningspriset men det måste vara svårt att förutspå, finns otroligt många faktorer som spelar in och som man inte personligen har kontroll över.
    Tack för din rekommenadtion Thomas och riktigt kul och motiverande att jobba med er och se ert engagemang i det hela! Grattis igen till försäljningen och ha en fortsatt fin sommar ute på sjön!
    Allt gott!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    2021-06-29
    Johanna har hjälp mig både som säljare och köpare.
    Kan inte tänka mig en mer komplett mäklare.
    Hej Björn och återigen tack för ett bra samarbete! Det är alltid kul att hjälpa dig, vi ses snart igen och håller fortsatt kontakt. Njut av sommaren! Johanna Peltomäki
    • Mörbyskogen
    2021-06-24
    Oscar was friendly and professional. We needed to sell quickly and he made that happen in a calm stress free way. Would highly recommend!
  • sålde sitt hus med hjälp av Vera Safi en del av MOHV Täby
    • Rickeby
    2021-06-17
    En kunnig engagerad och omtänksam mäklare. Uppfyllde våra förväntningar till fullo. Rekommenderar henne starkt. Stort tack Vera.
    Tack snälla Sören och Carina! Ni gör att jag älskar mitt jobb <3 Vera Safi
  • köpte sitt hus med hjälp av Vera Safi en del av MOHV Täby
    • Rickeby
    2021-06-17
    Vera var väldigt tillgänglig genom hela processen. Hon hade god detaljkännedom om objektet och svarade trovärdigt på allt hon kunde, samtidigt som hon var orädd att erkänna när hon inte hade svar, vilket skapar en genuin och ärlig bild av henne och en trygghet som köpare. Tack!
    Tack snälla Dennis! Tack vare er älskar jag mitt jobb <3 Vera Safi
    2021-06-16
    Vera är en duktig och väldigt proffsig mäklare. Rekommenderar henne starkt.
    Tack för att ni gör att jag älskar mitt jobb <3 Vera Safi
    2021-06-15
    En väldigt kunnig, engagerad och omtänksam mäklare. Viktigt för henne att alla är nöjda med affären! Vilket uppskattas!

Grymt bra koll på närområdet, men även utanför Täby. Känns tryggt att ha en sådan mäklare vid sin sida när så stora beslut som husbyte ska fattas!
    Rekommenderar Vera starkt!

Så glad att vi har valt henne som vår mäklare!

Stort tack bästa Vera!
    Tack snälla snälla Joanna för dina fina ord! Jag blir rörd och glad och det är tack vare er jag älskar mitt jobb <3 Vera Safi