MOHV Täby

Hägerneholmsvägen 13, 187 60 Täby — Visa karta

Välkommen till MOHV Täby!

Vi är mäklarföretaget MOHV Täby. Namnet kommer från engelskans move som betyder “flytta”. Går du i tankarna av att flytta så hjälper vi dig gladeligen med köp och försäljning av bostad. Våra mäklare är kompetenta och har den erfarenhet som krävs för att hitta rätt i Täby med omnejd. Ta gärna kontakt med oss om du går i säljtankar eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan. Våra mäklare vet vad som krävs för en lyckad bostadsaffär och träffar dig gärna för att prata. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 76 kunder tycker om MOHV Täby

• 2019-11-17

Rita H skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Jag blev bemött av en lugn, super trevlig och söt mäklare Johanna Peltomäki.
    Lätt att förstå och sammarbete! Läs mer
    2019-11-17 Johanna P svarar Rita H
    Hej Rita! Stort tack för din trevliga kommentar, det gör mig väldigt glad. Det var roligt att hjälpa dig med köpet! Vi ses snart igen, med vänliga hälsningar Johanna
  • 2019-11-05

Alberto S skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Sålt 33m2 lgh på Hägerneholmsvägen 6B, Våning 5.

Blev proffsigt bemött.
    vi möttes i min lgh la upp en snabb tillvägagångsplan och följde den.

Raka klarar direktiv så man slipper allt blaha vilket jag tycker är skönt.

10 dagar från start till försäljning med full styling av lgh.

Fick ett bra pris för den vilket var mina förväntningar.

Detta är min 2 Lgh jag säljer via Oscar hallbygård skulle jag sälja igen kommer jag kontakta honom igen. Läs mer
  • 2019-10-28

Lina D skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Jag är mkt nöjd med den av Johanna genomförda försäljningen! Läs mer
    2019-10-28 Johanna P svarar Lina D
    Vad roligt att höra Lina! Det har varit kul att få vara en del av processen. Finns här som köpcoach om ni vill bolla tankar och strategier. Önskar en fortsatt skön höst!
  • Stefan B

2019-10-26

Stefan B skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Johanna visade på en utmärkt förmåga att balansera våra önskemål med potentiella köpares intressen och förväntningar, vilket ledde till ett bra slutpris.

Hon är lätt att kommunicera med och man känner sig trygg och personlig med Johanna vilket bidrar till förtroendet som skapas får väl säljare som köpare. Läs mer
    2019-10-27 Johanna P svarar Stefan B
    Tack snälla Stefan för din reco, det har varit väldigt kul att få hjälpa er i processen och med det vackra boendet! Finns gärna här som bollplank inför gällande köp också. Tack för ett fint samarbete!
    Johanna P gillar detta
  • John E

2019-10-17

John E skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Anton är en riktigt hungrig och driven mäklare som lyssnade och svarade på alla frågor genom hela resan! Vi klickade direkt från första mötet och han gjorde allt för att jag skulle känna mig nöjd som kund!

Kort och gott, 10/10 would hire again!! Läs mer
    2019-11-19 Anton Z svarar John E
    Tack för dina fina ord John!
    Hoppas ni kommer trivas i ert nya hem!

Bästa hälsningar, Anton Zellman
  • 2019-10-15

Ulrika M skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Allt har hittills fungerat smidigt och bra. Läs mer
    2019-10-16 Anton Z svarar Ulrika M
    Hej Ulrika, Tack för att du tog dig tid att skriva. Vi ses på tillträdet!
    Vänligen, Anton Zellman
  • 2019-10-15

Axel M skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Utmärkt service upplever att mäklar levde upp till alla förväntningar man kan ha. Läs mer
    2019-10-16 Anton Z svarar Axel M
    Tack för din ord Axel och vad glad jag blir att jag levde upp till dina förväntningar. Stort grattis till din nya bostad!
  • Saeid R

2019-10-13

Saeid R skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Vi Köpte en lägenhet i Danderyd via Johanna och är väldigt nöjda med henne. Hon har en bra bemötande, är professionell , hade tålamod med alla frågor vi hade samt snabb med återkoppling vilket uppskattas. Hon är förnuftig och realistisk i sina svar. Skulle bestämma oss för att sälja vår lägenhet kommer vi välja henne som mäklare.
    /saeid Läs mer
    2019-10-13 Johanna P svarar Saeid R
    Hej Saeid! Stort tack för dina fina kommentarer, det var väldigt roligt att hjälpa er! Alla frågor är bra frågor och man ska fråga! :) Önskar en fortsatt trevlig kväll!
  • 2019-10-12

Daniel O skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Johanna sålde min lägenhet på storängsstigen 15 C. Hon är otroligt duktig och driven! Läs mer
    2019-10-13 Johanna P svarar Daniel O
    Tusen tack för din reco Daniel, det var väldigt roligt att jobba tillsammans med er! Önskar en trevlig kväll!
  • 2019-10-10

Emil J skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Jättebra, snabb, seriös å trevlig mäklare! Rekommenderas! Läs mer
    2019-10-10 Johanna P svarar Emil J
    Tack snälla Emil, vad glad jag blir av denna läsning. Det var väldigt roligt att få hjälpa er i processen! Önskar en fortsatt trevlig kväll!
    Johanna P gillar detta
  • 2019-10-09

Reine B skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Sålde min lägenhet i Hägernäs. Tack vare Oscar så kändes hela försäljning otroligt tryggt, smidigt och allt var över förväntan. Oscar är en fantastisk mäklare och människa som ser möjligheter, inte problem. När jag ska sälja nästa gång kommer jag till 110% kontakta honom igen och jag kommer rekommendera honom varmt till alla som vill ha tips på enligt mig Sveriges bästa mäklare. Tack för all hjälp Oscar. Läs mer
    2019-10-11 Oscar H svarar Reine B
    Tack Reine för ett fint samarbete! Du är en inspirerande människa och jag hoppas jag för följa dig nästa gång!

• 2019-10-08

Annika E skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Köpt en lägenhet. Oscar gav mig intrycket av att vare en nyfiken , trevlig och väldigt sympatisk man. Hade inga speciella förväntningar mer än att få ett trevligt bemötande vilket jag och min familj fick. En bra upplevelse med ett trevligt bemötande. Läs mer
    2019-10-11 Oscar H svarar Annika E
    Tack Annika för fina ord! Ni kommer att stortrivas! /O
  • 2019-10-08

Mikaela T skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Bra bemötande, kommunikation och tydlighet. Läs mer
  • Jonathan P

2019-10-07

Jonathan P skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Tack Oscar för en helt galet snabb och smidig försäljning av vår lägenhet. Vi visste knappt om att den var till salu innan du sålt den :) Nu blickar vi framåt med förtjusning mot vårt nya hus.

Nästa gång vi ska sälja så är du den första vi ringer!

5/5 Läs mer
  • Alice Anette A

2019-10-07

Alice Anette A skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Har sålt ett hus (kedjehus) i Ullna Strand, lokalt till Johannas MOHV-kontor. Vi träffade tre mäklare men valde Johanna för hennes driv, attention to detail och snabba återkoppling på allt. Sammanfattningsvis kan vi verkligen rekommendera Johanna som är mycket engagerad och snabb. Läs mer
    2019-10-10 Johanna P svarar Alice Anette A
    Hej Anette, vilken trevlig läsning! Det är väldigt roligt att hjälpa er! Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i det nya huset!
  • 2019-10-07

Kelly E skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    - Köpt lägenhet.
    - Jättebra, Oscar var supertrevlig.
    - Hade inga förväntningar då jag aldrig hört om MOHV innan. Men är absolut mer än nöjd.
    - Oscar var supertrevlig i alla samtal vi hade, både på visningen och i fortsatt kontakt trots att vi var lite struliga. Har ingen kritik att ge, allt har varit tipptopp! Läs mer
  • 2019-09-30

Esfandiar N skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Vi har köpt en lgh 3.a i Täby. Oscar är mycket trevlig och tillmötesgpende, tillgänglig. Vi kommer att anlita honom för försäljning av vår lilla lgh i Täby. Läs mer
  • 2019-09-26

Thomas B skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Oskar har ett driv som många andra branschkollegor till honom saknar. Vi är glad att vi valde honom och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-10-11 Oscar H svarar Thomas B
    Härligt att höra att man fortfarande ligger i 😊
    Lycka till nu med era framtida planer!
  • 2019-09-26

Gustav M skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Sålde en lägenhet med hjälp av Oscar.
    Oscar har ett väldigt trevligt bemötande och lever upp till mina förväntningar.
    Samarbetet med Oscar fungerar hur bra som helst. Läs mer
    2019-10-11 Oscar H svarar Gustav M
    Tack Gustav! Tredje gången gillt! Ser fram emot att se ert nya hus.
  • 2019-09-23

Björn O skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Sålt en bostadsrätt där Anton varit en utmärkt mäklare. Alltid snabb och korrekt. Hjälpsam och professionell.
    Hade låga förväntningar över slutpriset som blev långt över förväntan.
    Trodde säljprocessen skulle vara krånglig men Anton underlättade det.
    Väldigt nöjd. Läs mer
    2019-09-30 Anton Z svarar Björn O
    Hej, Vad glad jag blir över dina ord och att du är nöjd med försäljningen! Tack för ett bra samarbete och att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
    Allt gott!
  • 2019-09-23

Pierre L skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Mycket bra! Hela processen löpte smärtfritt och jag fick hjälp med en mängd saker före, under och efter försäljningen.

/Pierre Läs mer
    2019-10-11 Oscar H svarar Pierre L
    Hej Pierre,

Tack för din fina rekommendation! Betyder mycket för mig.
  • 2019-09-19

Tobias J skrev om Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Vi köpte en lägenhet där Anton var mäklare och var nöjda Läs mer
    2019-09-30 Anton Z svarar Tobias J
    Hej Tobias,
    Vad roligt att ni är nöjda. Ni har köpt en superfin lägenhet i ett jättebra område.
    Allt gott!
  • 2019-09-18

Sara Ö skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Kan varmt rekommendera Johanna till alla som ska sälja sin bostad.
    Hon har från första mötet varit extremt driven, engagerad och flexibel. Det märks att hon älskar sitt jobb.
    Hennes målmedvetenhet gjorde att jag fick den bästa och snabbaste säljupplevelsen jag hade kunnat önska mig! Läs mer
    2019-09-18 Johanna P svarar Sara Ö
    Varmt tack för dina fina ord ovan Sara! Det gör mig väldigt glad. Jag hjälper gärna till nästa gång det är dags och vill du bolla case att köpa i stan finns jag här!
  • 2019-09-18

Per Jonas D skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Oscar gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av vårat hus.
    För mig som själv jobbar med försäljning så är uppföljning och information väldigt viktigt och detta skötte Oscar över förväntan med daglig uppföljning och information om hur status låg till. Jag kan varmt rekommendera Oscar till Er som vill ha en stjärna till mäklare! Läs mer
    2019-09-20 Oscar H svarar Per Jonas D
    Tack återigen Jonas. Jag är glad för dig och din familjs skull. Riktigt skoj att få hjälpa er :) /O
  • 2019-09-11

ANDERS V skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Rekommenderar stark Oscar Hallbygård! Oscar är glad, engagerad och har energi! Det tog tid att sälja min lägenhet i Viggbyholm men Tillslut gick det! Tack Oscar! Läs mer
    2019-09-20 Oscar H svarar ANDERS V
    Tack Anders. Vi ger aldrig upp. Jag är tacksam för att jag fick hjälpa dig och hoppas på mer samarbeten i framtiden. /O
  • 2019-09-08

Ulla C skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Vi fick hjälp av Oscar med att sälja en bostadsrätt på Åkerbyvägen. Oscar visade på stor professionalitet från första kontakt. Snabb återkoppling, otroligt trevligt och personligt bemötande samt fingertoppskänsla när det gäller slutpris. Vi ville ha en snabb affär och självklart så högt slutpris som möjligt och Oscar överträffade våra förväntningar på samtliga punkter. Läs mer
    2019-09-20 Oscar H svarar Ulla C
    Tack för förtroendet och hoppas ni är nöjda. Jag är superglad för er skull. :) /O

Rickardh Nils Gideon R skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Sålt ett hus i Vallentuna, väldigt bra bemött, trevlig och mycket behjälplig, grym mäklare Läs mer
    2019-09-20 Oscar H svarar Rickardh Nils Gideon R
    Tack för förtroendet och hälsa Micaela så gott /O

Lucas M skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Sålt en 29m2 Bostadsrätt
    Tog tag i Johanna då hon var den mäklare som sålt mest lägenheter i området. Hon levde upp till förväntningarna och min lägenhet var såld efter 2v. Läs mer
    2019-09-10 Johanna P svarar Lucas M
    Hej Lucas! Tack för din fina reco, det gör mig glad! Lycka till med fortsatta investeringar och jag finns här om det är något. Ha en skön höst!

Dharmesh Bhupendra S skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Köpt bostad; relativ nöjd med att ha avklarat affären snabbt. Kunde ha blivit snabbare men förstår att säljaren avgör. Läs mer
    2019-09-20 Oscar H svarar Dharmesh Bhupendra S
    Tack för dina ord. Det är alltid säljaren som har sista ord. Stort grattis till er fina nya våning! /O
  • 2019-09-02

Vera Margareta L skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Oscar är en engagerad och uppmärksam mäklare med mycket professionell framtoning, som med sitt vänliga lugn ingjuter trygghet och tillit i processen.
    Han är en påläst och noggrann rådgivare, som svarar outtröttligt på alla frågor.
    Honom kan jag tveklöst rekommendera till presumtiva säljare och köpare! Läs mer
    2019-09-20 Oscar H svarar Vera Margareta L
    Det värmer Vera. Tack för att du litade på mig och att vi jobbade så bra ihop. Stort lycka till med ditt letande av nytt hem. Ring när du vill /O
  • Jan E

2019-09-01

Jan E skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Vi har sålt en liten nyrustad 1:a med hög standard. Oscar har känts trygg från start till mål och vi hade god kontakt under hela processen. Att Oscar har förmedlat två lägenheter till oss tidigare gjorde att vi aldrig kände någon oro för affären. Läs mer
    2019-09-20 Oscar H svarar Jan E
    Tack Jan för fina ord. Kul att få följa familjen under alla dessa år. Tack återigen /O
  • 2019-08-29

Lisen R skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Lugn, proffsig, förtroendeingivande, kunnig. Varken jag eller min man har tidigare träffat en mäklaren som Oscar Hallbygård under våra 7 år i bostadsmarknaden (2 köp och försäljningar samt ex antal visningar). Vi sålde vår lägenhet i Täby med en 22% ökning från utgångspriset och att vi är nöjda är en underdrift. Vi kommer aldrig att sälja med någon annan mäklare. Läs mer
    2019-09-20 Oscar H svarar Lisen R
    Härligt att ni är nöjda. Kul att få hjälpa till och hänga med er familj till nästa steg. Stort grattis till ert nya hus dessutom. /O
  • 2019-08-22

Ninni E skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Oscar var snabb på att ta kontakt och lyssna in våra behov samt ge återkoppling under affärens gång vid vårt lägenhetsköp. Han ordnade också så att vi kunde få ett avslut snabbt enligt vårt önskemål. Vi upplevde Oscar som en kompetent mäklare som vi helt klart rekommenderar! Läs mer
    2019-09-20 Oscar H svarar Ninni E
    Tack Ninni för att du tar dig tid och ge mig feedback. Kul att lära känna er och stort lycka till med er nya lägenhet. /O
  • 2019-08-21

Henrik F skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Snabbt smidigt avslut till bra pris Läs mer
    2019-09-20 Oscar H svarar Henrik F
    Tack Henrik. Mot nya uppdrag och nya mål. Väl mött /O
  • 2019-08-14

Anna A skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Fick stor hjälp med försäljning av min trea samt rådgivning vid köp av en ny .
    Oscar är en pålitlig och kompetent mäklare, känns lätt att kommunicera med.
    Affären genomfördes på ett snabbt och proffsigt sätt. Lägenheten blev såld innan visning. Jag är väldigt glad och tacksam, kan varmt rekommendera Oscar som mäklare. Läs mer
    2019-08-14 Oscar H svarar Anna A
    Tack Anna för feedbacken. Tänk att efter 6 år i branschen så blir jag minst lika glad att läsa dessa ord som när jag sålde min första bostad. Stort lycka till med din nya lägenhet. Det kommer gå galant! Vi håller kontakten /O
  • 2019-07-03

Fredrik L skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Oscar hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Grindtorps skolgränd i Täby. Hade höga förväntningar på Oscar redan från start efter alla goda omdömen han fått, men kan säga att han överträffade mina förväntningar. Fick lägenheten såld innan öppen visning under Juni månad. Har bara goda saker att säga och kommer rekommendera honom till alla i min närhet när de ska sälja sin bostad. Läs mer
    2019-08-01 Oscar H svarar Fredrik L
    Tack snälla Fredrik. Superglada för er skull och nu gör vi allt för att ni ska hitta ert nya boende! /O
  • 2019-06-23

Jessica G skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    snabb, omtänksam!
    smidig försäljnig!
    grym mäklare med hög kompetens och sociala skills! Läs mer
    2019-08-01 Oscar H svarar Jessica G
    Tack Jessica återigen. Snart hoppas jag på tredje gången gillt :) / O
  • 2019-06-17

Towa O skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Superservice! Skulle varmt rekommendera Oscar både för säljare och för köpare! Läs mer
    2019-06-17 Oscar H svarar Towa O
    Tack Towa och superkul att göra affär med dig!
    Hoppas du stortrivs i din nya lägenhet. Du får ringa när du tröttnar 😉
  • 2019-06-07

Gustav A skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Mäklaren var svår att få tag på. Utdraget. Läs mer
    2019-06-08 Oscar H svarar Gustav A
    Hej Gustav,
    Vad tråkigt att du upplevde processen som utdragen. Idag kan det ta lite längre tid och 4-5 dagars budgivning är vanliga nu för tiden. Jag tar åt mig detta och önskar dig lycka till med nya lägenheten. Kontakta mig om du har några funderingar - Må gott /O
  • 2019-05-27

Eva E skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Sålt en 3a i Danderyd.
    Johanna är trevlig, förtroende ingivande, ambitiös, har ett bra koncept. Jag var mycket nöjd med Johanna. Det var roligt att samarbeta med henne. Läs mer
    2019-05-27 Johanna P svarar Eva E
    Hej Eva! Stort tack för din rekommendation, vad glad jag blir av att läsa den! Det är väldigt roligt att samarbeta med dig också och vi ses snart igen inför tillträdet. Önskar dig en fortsatt bra vecka!
  • Helene A

2019-05-25

Helene A skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Oscar hjälpte mig att sälja en lägenhet i Hägernäs. Innan visning var lägenheten såld. Skulle inte tveka att anlita Oscar igen. Han är ärlig,rak, kompetent och mycket trevlig mäklare. Kändes tryggt hela vägen. Läs mer
    2019-06-08 Oscar H svarar Helene A
    Tack Helene. Andra gånget och skönt att allt gick så smidigt. Tredje gången gillt näsa gång :) / O
  • Philip B

2019-05-25

Philip B skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Vi gjorde vårt första köp av bostadsrätt med Oscar som säljare av mäklaren, man får direkt ett stort förtroende för honom och ett professionellt bemötande framförallt vid kontraktskrivning. Läs mer
    2019-06-08 Oscar H svarar Philip B
    Tack för att du tog dig tid att svara på förfrågan. Ni kommer att stortrivas. / O
  • 2019-05-21

Christian C skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Fantastiskt bemötande, seriös och påläst.
    Bra kommunikation och energi.
    Oerhört nöjd med Oscar och rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2019-06-08 Oscar H svarar Christian C
    Tack Christian och skönt när allt går så smidigt! Ser fram emot nästa gång :) / O
  • 2019-05-21

Linda C skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Vi hade svårt att sälja vår lägenhet och valde att byta mäklare till Mohv och Oscar. Han sålde lägenheten innan sista visning för mer än det vi tänkt oss.
    Mycket trevligt och professionellt bemötande och en enkel och smidig process hela vägen!
    Rekommenderar verkligen Mohv Täby och Oscar! Läs mer
    2019-06-08 Oscar H svarar Linda C
    Varje ord värmer Linda. Tack för förtroendet och jag hoppas vi får chansen att arbeta ihop i framtiden. / O
  • Jessica H

2019-05-20

Jessica H skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Jag och min man valde Oscar som vår mäklare mot bakgrund av att han hjälpt oss tidigare i samband med bostadsköp.

Nu sålde Oscar vår lägenhet och hela processen har fungerat väldigt smidigt. Lägenheten såldes till det pris vi begärde och det är vi glada för med tanke på den tuffa bostadsmarknaden. Tack Oscar!

Största fördelarna med Oscar vill jag sammanfatta enligt nedanstående:

- Lättillgänglig
    - professionellt bemötande
    - Trevlig Läs mer
    2019-06-08 Oscar H svarar Jessica H
    Tack Jessica! Nu hoppas vi på att ni hittar ert nästa drömboende!
  • GUSTAV R

2019-05-19

GUSTAV R skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Oscar. Oerhört professionell, ständigt tillgänglig och genuin.

Jag hade höga förväntningar med tanke på Oscars fina betyg från bl. a. reco, hittamäklare etc. och han levde verkligen upp till mina förväntningar.

Sammanfattningsvis så rekommenderar jag Oscar som din fastighetsmäklare! Läs mer
    2019-06-08 Oscar H svarar GUSTAV R
    Tack Gustav. Alltid kul att få hjälpa nära och kära!
  • Celina S

2019-05-08

Celina S skrev om Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Johanna hjälpte mig förmedla min 2:a i Djursholm. Hon arbetade på en trög marknad och visade lägenheten minst 10 gånger. Johanna jobbade aktivt för att hitta spekulanter och drog i sina trådar och kontaktlistor. Det märks att Johanna älskar sitt jobb då hon gör det väldigt bra! Läs mer
    2019-05-09 Johanna P svarar Celina S
    Hej Celina! Vad glad jag blir av att läsa detta, det var kul att få hjälpa till!
  • 2019-05-01

Eva Susanne J skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Köpt lägenhet efter decennier i villa. Oscar svarade på mina frågor, var tydlig i sin kommunikation, lyssnade in var jag befann mig i min beslutsprocess och visade förståelse för mina förutsättningar. Detta ledde till att processen flöt på utan att kännas allt för stressande. Läs mer
    2019-06-08 Oscar H svarar Eva Susanne J
    Tack Eva för omdömet. Jag uppskattar varenda ord! Kul att allt gick bra med försäljningen dessutom. / O
  • Rolf D

2019-04-25

Rolf D skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Vi valde Oscar för alla positiva omdömen som han fått. Nu förstår jag verkligen varför han fått alla positiva ord. Vi kan bara hålla med.

Oscar är kompetent, entusiastisk och synnerligen trevlig. Vid några tillfällen så satt han upptagen men omedelbart fick vi meddelandet "jag ringer så snart jag är ledig" och det gör han.

Att få hjälp av Oscar är som att få Zlatan Ibrahimovic i laget och vem vill inte det.

Rekommenderar verkligen Oscar, vi är jättenöjda!

Mia & Rolf Eskadervägen 46 Läs mer
    2019-06-08 Oscar H svarar Rolf D
    Vad fint skrivet! Tack för omdömet. Ser fram emot framtida samarbeten! Hälsa Mia /O
  • 2019-04-19

Jesper J skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    Köpte första egna bostaden. Trevligt och professionellt bemötande av mäklaren även fast man hade mycket frågor. En smidig process helt enkelt. Läs mer
    2019-06-08 Oscar H svarar Jesper J
    Tack Jesper för omdömet. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas!
Oscar Hallbygård
Johanna Peltomäki