MOHV Täby

MOHV Täby

Välkommen till MOHV Täby!

Vi är mäklarföretaget MOHV Täby. Namnet kommer från engelskans move som betyder “flytta”. Går du i tankarna av att flytta så hjälper vi dig gladeligen med köp och försäljning av bostad. Våra mäklare är kompetenta och har den erfarenhet som krävs för att hitta rätt i Täby med omnejd. Ta gärna kontakt med oss om du går i säljtankar eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan. Våra mäklare vet vad som krävs för en lyckad bostadsaffär och träffar dig gärna för att prata. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 589 kunder tycker om MOHV Täby 2

2022-09-29 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med MOHV och Oscar. Uppdraget har skötts mycket proffsigt. Oscar känns kunnig och har givit oss goda råd under processen. Toppen! Våra förväntningar uppfylldes.
    2022-09-29 Verifierad kund
    Oscar har stor erfarenhet av försäljningar i Täby-området vilket var avgörande för en bra affär. Han är också en öppen och trevlig person. Han skötte kontraktskrivningen mycket proffsigt och smidigt. Vi kan rekommendera honom med varm hand.
    2022-09-28 Verifierad kund
    Susanne var alltid tillgänglig, snabb på att återkomma och bra på vägledning igenom hela säljprocessen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    2022-09-27 Verifierad kund
    Det här var andra gången vi sålde med Oscar Hallbygård och det finns enligt oss ingen bättre mäklare. Lyhörd, proffsig och väldigt kunnig. Vi kan varmt rekommendera Oscar till alla som ska sälja eller köpa bostad.
    2022-09-27 Verifierad kund
    Mycket bra och pålitlig person
    2022-09-23 Verifierad kund
    Anton är en extremt kompetent mäklare som alltid gör det lilla extra. Dessutom är han en trevlig och sympatisk person, vilket bara är mer av det goda!
    2022-09-22 Verifierad kund
    Har anlitat Anton fler gånger, trevlig, lyhörd, tillmötesgående och har ett stort engagemang i sitt sälj. Anton gör något som många andra mäklare/säljare missar, han motiverar för både köpare och säljare varför det är "si och så"
    En toppmäklare i mina ögon som sålt båda mina bostäder i tuffa tider med bra framgång!
    2022-09-14 Verifierad kund
    Utmärkt på alla sätt. Snabb, energisk , gör saker perfekt och kommunicerar och svarar på minuten.
    En jättebra människa som kan sitt jobb.
  • köpte en tomt med hjälp av Jacob Gustafsson en del av MOHV Täby
    • Rörvik
    2022-09-14 Verifierad kund
    Trevligt bemött. Förklarar tydligt och mycket hjälpsam. Bra upplägg på kontraktet med förklaring och att man känner sig trygg i köpet. Smidigt köp av fastigheten och enkelt att få kontakt och svar.
    2022-09-14 Verifierad kund
    Susanne var engagerad och erfaren. Hon levde upp till förväntningarna. Skönt att få lägenheten såld.
    • Mörbyskogen
    2022-09-13 Verifierad kund
    På en orolig bostadsmarknad lyckades Susanne få till en lägenhetsförsäljning med ett pris som jag är nöjd med. Hon jobbar hårt, är alltid tillgänglig och återkopplar snabbt, tvekar inte att kvickt sätta dig i kontakt med både bank och städföretag om du behöver. Kan varmt rekommendera Susanne!
    • Åkerbyvägen
    2022-09-10 Verifierad kund
    Vera är gymt duktig, kunnig och oerhört trevlig och hjälpsam och ett stort stöd i alla delar man behöver hjälp och förklaringar med.
    Engagerad och mån att stämma av vilket behov man som säljare / köpare har.
    Är jättenöjd över Veras stöd och all hjälp jag fått och även tydliga förklaringar och kontinuerlig uppföljning hur processen går till och vart vi står. Alltid possitiv, glad o trevlig.

Bara allt gott man kan säga. Varma rekommendationer till Vera och Mohv.
    Oj oj vilka varma och fina ord! Blir nästan lite rörd <3 TACK Madde! Vera Safi
    2022-09-08 Verifierad kund
    Jacob har lätt att skapa god kontakt med både säljare och köpare.
    Dessutom får både säljare och köpare tips man kan göra med objektet. Vi fick löpande genomgång om intressenter.
    Själva försäljningen och kontraktskrivning gick också smidigt .
    Klart nöjd med Jacobs insats.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jacob Gustafsson en del av MOHV Täby
    2022-09-07 Verifierad kund
    Seriöst och trevlig mäklare som verkade ha både säljarna och köparna i åtanke. Fick ihop en bra affär på en tuff marknad. Tillmötesgående och snabb i kommunikationen. Köpte bostad via Jacob.
    2022-09-07 Verifierad kund
    Jacob Gustafsson är ett bra mäklarval. Trevlig, kunnig , engagerad. Vi är mycket nöjda med vårt husaffär.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Gustafsson en del av MOHV Täby
    2022-09-07 Verifierad kund
    Hej, jag tycker att allt gick jättebra och professionellt gjort! Jacob är bästa!
    • Bällstaberg
    2022-09-03 Verifierad kund
    Vera är en driven och engagerad mäklare som med sin positiva inställning fick oss att känna oss väldigt väl omhändertagna. Hon gör det lilla extra och ser möjligheter som hon tar till vara för kundens bästa.
    Vi kan varmt rekommendera henne.
    Fina ord som värmer från dig och Oskar! Tack snälla Karin! <3 Nu ska vi se till att hitta något nytt hus till er! Vera Safi
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    2022-09-03 Verifierad kund
    Mycket bra och proffsig hjälp rakt igenom!
    Hade höga förväntningar som infriades rakt av!
  • sålde sitt hus med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    • Åkersberga
    2022-09-03 Verifierad kund
    Fantastisk, Säker och ödmjuk. lyssnade på kundens önskemål. bra förslag och snabb återkoppling
    • Bällstaberg
    2022-09-01 Verifierad kund
    Proffsigt och kunnigt bemötande genom hela köpprocessen - tack!
    Tack för dina ord Johanna! Det kändes verkligen rätt med er från första visningstillfället! ☺️ Vera Safi
    2022-08-26 Verifierad kund
    Anton Zellman kan bara säga mycket nöjd. Han är mycket professionell, vänlig, entusiastisk och omtänksam. När jag vill köpa eller sälja ett hus ser jag till att leta efter honom.
    2022-08-26 Verifierad kund
    Lätt att ha att göra med.
    Smidig försäljning
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Gustafsson en del av MOHV Täby
    2022-08-23 Verifierad kund
    Toppen kille :D.

Kunnig på sin sak.
  • Joel J
    sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    2022-08-22 Verifierad kund
    Oscar är inte vilken mäklare som helst utan han är typ bäst! Satan vilken driv denna människa har, han är ett proffs när det kommer till kommunikation och sitt otroligt breda kontaktnät. Han sålde min lägenhet på en otroligt orolig marknad på bara några dagar men det tar inte slut här, jag gick även med plus! Men han ger inte upp där, när han sålt min lägenhet så ser han även till att jag har tak över huvudet och säljer en super lägenhet till mig!

Alla rekommendationer!
  • sålde sitt hus med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby
    2022-08-19 Verifierad kund
    Susanne gjorde ett mycket bra jobb med att få vårt hus sålt i denna tuffa marknaden. Hon är ambitiös, kunnig och en person som vi gillade att ha som mäklare. Dessutom med ett stort mått humor.
    2022-08-18 Verifierad kund
    Kunnig och trevlig! Vera inbringade en sådan trygghet i samband med vår bostadsaffär!
    Tack Andrea för att just du kom på min visning och blev köpare till huset! <3 Vera Safi
    2022-08-17 Verifierad kund
    Proffsig! Vi är nöjda med allting.
    Tack Aleksandr! <3 Ni är så enkla att jobba med så jag hoppas att våra vägar möta igen! Vera Safi
    2022-08-17 Verifierad kund
    Jag är jätte nöjd med Veras utfört arbete.
    Stort tack, Vera.
    Tack Viktoriya! Det är lätt att sälja in ett så fint ordnat hem som ert! <3 Vera Safi
    2022-08-17 Verifierad kund
    Vera var otroligt personlig och positiv genom hela processen, mycket lätt att få tag på och såg lösningar i allt! Man kände sig trygg och sedd i sin stora bostadsaffär genom hela vägen! Proffsig och personlig! rekommenderas varmt!
    Tack snälla Simon! Jag är glad att få så fina grannar ☺️ Vera Safi
    2022-08-15 Verifierad kund
    Hon har varit behjälplig genom hela processen. Det var mycket tydligt att köparen var väldigt nöjd med mäklaren då hon besvarat köparens alla frågor.
    2022-08-12 Verifierad kund
    Mycket trevlig och engagerad mäklare som svarade på alla mina frågor och återkom inom kort
    2022-08-08 Verifierad kund
    Saklig, duktig och korrekt.
    Inget att anmärka på.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Vera Safi en del av MOHV Täby
    2022-08-04 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande av henne så väldigt nöjd.
    <3<3<3<3 ☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️ Vera Safi
  • sålde sitt hus med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby
    2022-07-31 Verifierad kund
    Susanne var effektiv, tydlig i sin kommunikation och tillmötesgående. Hon följde nogsamt upp olika frågor och var lyhörd inför våra önskemål och tankar. Stöttande, positiv. Vi kan varmt rekommendera Susanne!
  • köpte sitt hus med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby
    2022-07-29 Verifierad kund
    Mycket bra och allt med köper kändes tryggt
    2022-07-27 Verifierad kund
    Jakob är ärligt tydlig och har mycket fint bemötande. Han är mycket ambitiöst och lyhörd , positivt och hoppfull person . Jakob kämpa hårt både dag och sen på kvällarna lyssna effektivt.
    2022-07-27 Verifierad kund
    Han bryr sig mycket om sina kunder .Han är förtroendeingivande och han hållermotivationen uppe .Han jobbar effektiv och positiv lyssnar och lyhörd bra bemötande.
    • Viggbyholm
    2022-07-09 Verifierad kund
    Jacob är en riktigt bra mäklare och vi har känt oss väldigt trygga i hans händer. Han har sedan första mötet varit väldigt närvarande och tagit kontakt vid minsta lilla rörelse i processen. Han levererade över förväntat och vi är mycket nöjda! Vi kommer definitivt vända oss till Jacob och MOHV vid framtida försäljningar.. Tack!

/ Robin & Linn
    • Åkersberga
    2022-07-04 Verifierad kund
    Vera är en otroligt professionell mäklare samtidigt som jag kände mig personligt bemött. Fick hela tiden uppdatering och information om vad som hände men behövde aldrig agera på något, Vera hade koll på allt och jag var så trygg genom hela affären. Rekommenderas varmt!
    Tack finaste Carro <3 Så skönt att allt gick bra! Vera Safi
    2022-06-29 Verifierad kund
    Bra bemötande. Trevlig. Informativ. Tillgänglig och hjälpsam. Kan starkt rekommendera.
    Tack Isa och stort grattis igen till nya lägenheten! Vi hörs och ses snart igen!
    Allt gott!
    Anton
    • Ullna Strand
    2022-06-27 Verifierad kund
    Anton är en professionell och pålitlig mäklare samt känner till detta område väldigt väl! Höll oss uppdaterade när vi behövde det och drev på när det också behövdes. Väldigt trevlig genom hela processen!
    Tack för rekommendationen Stefan och stort grattis igen till nya lägenheten! Ha en härlig sommar så blir det snart inflytt!
    2022-06-24 Verifierad kund
    Oscar är kunnig, proffsig och väldigt trevlig! Har känt mig trygg under hela processen trots en liten skakig marknad. Kan varmt rekommendera Oscar!
    2022-06-23 Verifierad kund
    Susanne är inte bara mäklare, hon matchar människor och bostäder och jag har aldrig haft en så bra upplevelse i mina kontakter med en bank (Nordea, som Susanne snabbt satte mig i kontakt med) vid en bostadsaffär någonsin. Kan varmt rekommendera Susanne Hjort hos MOHV i Täby!
    • Ullna Strand
    2022-06-22 Verifierad kund
    Andra bostadsköpet genom Anton och är nöjd med hans proffsiga bemötande och kompetens samt hans snabba svar på frågor.
    Det kändes självklart att det var Anton som skulle sälja vidare min lägenhet också.

Nu vill vi inte flytta på länge men rekommenderar varmt Anton om man har tankarna på att sälja.
    Stort grattis en andra gång till både försäljning och köp! Jag hoppas ni kommer trivas superbra i er nya bostad!
    Glad midsommar!
    Anton
    2022-06-20 Verifierad kund
    Seriös och engagerad. Var tydlig i kommunikationen snarare än att svara "vad vi ville höra" vilket skapar förtroende.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    2022-06-19 Verifierad kund
    Professionellt mottagande som uttryckligen gör vad han kan för att vara kunden till freda
    • Skarpäng
    2022-06-18 Verifierad kund
    Jacob är en mycket driven och engagerad mäklare som är lätt och trevlig att samarbeta med. Han gör sitt yttersta för att göra sina kunder nöjda. Kan varmt rekommendera honom.
  • Anna F
    köpte sin lägenhet med hjälp av Beba Klinta en del av MOHV Täby
    2022-06-18 Verifierad kund
    Förstående och stöttande mäklare som i sin yrkesroll kan sätta sig in i både köparens och säljarens utmanande beslutspunkter. Detta gör henne mänsklig och drivs inte enbart av sin egen profit.
    Tack för de fina orden, Anna.Det är ett nöje att kunna hjälpa till och bidra till att det blir så bra som möjligt .Tack för ett bra samarbete!🙏🏼😊 Beba Klinta
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Beba Klinta en del av MOHV Täby
    2022-06-17 Verifierad kund
    Erfaren och förtroendeingivande mäklare som återkopplar och tar hand om allt för både säljare och köpare på absolut bästa sätt. Jag rekommenderar henne varmt.
    Tack fina Louise! Det var ett nöje att jobba med dig! Beba Klinta
    • Gribbylund
    2022-06-15 Verifierad kund
    Vera var tillmötesgående, drivande och tillgänglig under hela processen!
    Tack Jonas! Vilken affär vi fick till! Grattis igen! Vera Safi