Jacob Gustafsson

Jacob Gustafsson

Jacob Gustafsson är mäklare på MOHV Täby

Jacob Gustafsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Jacob Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 46 omdömen med ett betyg på 4.7. Jacob Gustafsson har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

46 omdömen om Jacob Gustafsson

Sedan starten hos Reco 2021
Leif T
Köpte sitt hus med hjälp av Jacob Gustafsson en del av MOHV Täby
Gribbylund

Härlig kille med mycket driv och bra kommersiellt tänkande. Rekommenderas varmt!

Towe Margareta F
Hagalund

Jag har haft förmånen att ha Jacob som mäklare vid både köp och försäljning av bostad och är supernöjd. Han har varit proffsig och tydlig genom hela processen, jag har fått snabb respons om jag sökt honom och han har återkopplat löpande och talat om vad som händer. Jag har en känsla av att han verkligen tillvaratar både köparen och säljarens intressen, jag känner stort förtroende för Jacob och kan varmt rekommendera honom.

Ulf G
Hägernäs Strand

Mäklaren, som trots kärva tider ändå lyckades finna köpare, gjorde ett strålande jobb. Jacob visade ett professionellt förhållningssätt till sitt yrke och lyckades sy ihop affären på ett positivt sätt.

Towe Margareta F
Köpte sitt hus med hjälp av Jacob Gustafsson en del av MOHV Täby

Jag sladdade in i ett husköp i sista sekund och fick omedelbart kontakt med Jacob. Han såg till att komma loss och löste en snabb visning av fastigheten. Han har skött hela affären väldigt smidigt och återkopplar omgående om det dyker upp några frågor. Han är en väldigt kunnig, seriös och trevlig mäklare som agerar professionellt med både säljare och köpare i åtanke.

Robin L
Sålde sitt hus med hjälp av Jacob Gustafsson en del av MOHV Täby

Mycket nöjd med Jacobs arbete! Han är engagerad och jobbar hårt för att lyckas! Rekommenderas starkt!

Elsa W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Gustafsson en del av MOHV Täby
Inverness

Jacob var tydlig i sin kommunikation med oss när vi köpte vår nya drömbostad. Lätt att kommunicera med och fanns alltid tillgänglig för frågor.

Simon P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Gustafsson en del av MOHV Täby
Inverness

Jacob var oerhört trevlig genom hela processen, jag och min sambo blev både trevligt och professionellt bemött av Jacob. Vi upplevde att Jacob var mycket kompetent, engagerad och seriös genom hela köpeprocessen. Vi upplevde att Jacob svarade ärligt och tydligt på alla våra frågor. Vi skulle starkt rekommendera Jacob till alla som letar efter en pålitlig och kompetent mäklare.

Oscar A
Inverness

Engagerad, lösningsorienterad och tydlig. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Jacob!

Lars Peter E
Sålde sitt hus med hjälp av Jacob Gustafsson en del av MOHV Täby

Låt er inte luras av ett yngre utseende är mitt stalltips! Jacob är riktigt vass och även otroligt kundvan som klarar av att hantera även den mest jobbiga typen av säljarna som vet vad de vill och agerar otroligt proffesionellt & tar till sig och snabbt anpassar sig. Som köpare tror jag att han även där tar sin roll som neutral part på största allvar och inte brer på, utan är saklig och lätt att ha att göra med. Jacob har mina varmaste rekommendationer!

Dennis S
Djursholms Torg

Väldigt trevlig och lätt att arbeta med!