Susanne Hjort

Susanne Hjort

Susanne Hjort är mäklare på MOHV Täby

Susanne Hjort har varit registrerad mäklare sedan 2021-08. Susanne Hjort har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 29 omdömen med ett betyg på 4.9. Susanne Hjort har haft 30 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 29 Läs vad Susanne Hjort

• Täby Centrum
    2022-10-22 Verifierad kund
    Fantastisk duktig mäklare, effektiv, tydlig kommunikation och ordnar allt. Rekommenderas starkt!
    Tack för fina ord! Roligt att ni är nöjda! Susanne Hjort
    • Täby Centrum
    2022-09-28 Verifierad kund
    Susanne var alltid tillgänglig, snabb på att återkomma och bra på vägledning igenom hela säljprocessen.
    2022-09-14 Verifierad kund
    Susanne var engagerad och erfaren. Hon levde upp till förväntningarna. Skönt att få lägenheten såld.
    • Mörbyskogen
    2022-09-13 Verifierad kund
    På en orolig bostadsmarknad lyckades Susanne få till en lägenhetsförsäljning med ett pris som jag är nöjd med. Hon jobbar hårt, är alltid tillgänglig och återkopplar snabbt, tvekar inte att kvickt sätta dig i kontakt med både bank och städföretag om du behöver. Kan varmt rekommendera Susanne!
  • sålde sitt hus med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby
    2022-08-19 Verifierad kund
    Susanne gjorde ett mycket bra jobb med att få vårt hus sålt i denna tuffa marknaden. Hon är ambitiös, kunnig och en person som vi gillade att ha som mäklare. Dessutom med ett stort mått humor.
    • Näsby Park
    2022-08-15 Verifierad kund
    Hon har varit behjälplig genom hela processen. Det var mycket tydligt att köparen var väldigt nöjd med mäklaren då hon besvarat köparens alla frågor.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby
    • Näsby Park
    2022-08-12 Verifierad kund
    Mycket trevlig och engagerad mäklare som svarade på alla mina frågor och återkom inom kort
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby
    2022-08-08 Verifierad kund
    Saklig, duktig och korrekt.
    Inget att anmärka på.
  • sålde sitt hus med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby
    2022-07-31 Verifierad kund
    Susanne var effektiv, tydlig i sin kommunikation och tillmötesgående. Hon följde nogsamt upp olika frågor och var lyhörd inför våra önskemål och tankar. Stöttande, positiv. Vi kan varmt rekommendera Susanne!
  • köpte sitt hus med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby
    2022-07-29 Verifierad kund
    Mycket bra och allt med köper kändes tryggt