Susanne Hjort

Susanne Hjort

Susanne Hjort är mäklare på MOHV Täby

Susanne Hjort har varit registrerad mäklare sedan 2021-08. Susanne Hjort har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 4.5. Susanne Hjort har haft 3 försäljningar sen 2020-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-12 - 2021-11

Läs vad 4 Läs vad Susanne Hjort

• köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby
    • Roslags Näsby
    2021-11-24
    Mycket tillmötesgående, informativ och framförallt duktig. Fick mig att känna mig trygg med mitt första köp av lägenhet.
    Tack snälla Katarina! Lycka till med ditt nya boende! Susanne Susanne Hjort
  • sålde sitt hus med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby
    2021-11-11
    Susanne är trevlig, skicklig, arbetsam, snabb.
    Enda orsaken till att det inte blir högsta betyg är att priset blev för lågt, jag tycker nog att hon kunde ha jobbat hårdare med att få upp priset. Men är var ju också mitt eget fel att jag gick med på ett pris som jag tyckte var alldeles för lågt.
    Hon levde absolut upp till förväntningarna, och jag kan gärna anlita henne igen om det skulle uppstå tillfälle för det.
  • sålde sitt hus med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby
    • Täby Kyrkby
    2021-11-09
    Susanne är kunnig, saklig och mkt noggrann. Vi hade dessutom trevligt rakt igenom hela processen. Vi kan varmt rekommendera Susanne!
  • köpte sitt hus med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby
    • Täby Kyrkby
    2021-11-04
    Tillgänglig och hjälpsam. Vi fick en jättebra genomgång av huset under förhandsvisningen. Bra ledning under budgvivning phasen och allt var i ordning när var dags att skriva på. Vi uppskatar att Susanne var lätt tillgänglig även när hon var på semester och att hon hade en väl planerad sammarbete med sin kollega Oskar.