Anton Zellman

Anton Zellman

Anton Zellman är mäklare på MOHV Täby

Anton Zellman har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Anton Zellman har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 203 omdömen med ett betyg på 4.9. Anton Zellman har haft 45 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

203 omdömen om Anton Zellman

Sedan starten hos Reco 2019
Lovisa D
Åby ängar

Vi är återigen jättenöjda med Antons hjälp att sälja vår bostad. Rekommenderas varmt ☺️👌

Bo Peter R
Svinninge

Anton var från första till sista delen av vår försäljning oerhört proffsig. Han var lyhörd och alltid nårbar oavsett tid på dygnet. Vi kan starkt rekommendera Anton som mäklare.

Eva Maria R
Svinninge

En så proffsig, ambitiös, lyhörd, omtänksam, tillitsfull och lojal person är Anton. Han ger oss en stor tilltro och trygghet. Trodde ett tag att han var alldeles för snäll för att hantera jobbiga kunder men han har skinn på näsan trots en ovanlig personegenskap i detta samhälle med så vassa armbågar har han en sån ödmjukhet. Det äger

Qituo J
Hägerneholm

I feel that Anton is a trustworthy broker, very professional in his work. In adding, he always responds promptly to any questions I have.

Hui L
Hägerneholm

Anton is very kind. Anton is very kind.

Wictor L
Näsby Park

Anton levde upp till mina förväntningar och jag fick det priset jag ville ha, så supernöjd med Anton som mäklare och det kommer bli fler gånger

Anna Elin P
Gribbylund

Anton är en mycket professionell mäklare som ser både köparens och säljarens behov. Han är lyhörd, kunnig och driven. Anton var mycket snabb med att återkoppla och jag kände mig väldigt trygg med att Anton gjorde sitt yttersta för att det skulle bli en lyckad försäljning.

Svar från Anton Zellman

Tack Anna, uppskattar dina ord! Stort grattis igen till din försäljning av huset och köpet av nya! Allt gott! Anton Zellman

Filip H
Hägerneholm

Snabb, lyhörd, tillgänglig. Allt bara positivt. Tack Anton!

Tack Filip och grattis igen till försäljningen! :) Anton

Casper F
Hägerneholm

Väldigt trevilg och välbemötande.

Tack Casper och stort grattis till nya lägenheten! Allt gott! Anton

Lars A
Ullna strand

Vi hade ingen brådska med att sälja vår lägenhet valde att inte annonsera ut vår lägenhet till försäljning. Trots utan annonser ordnade Anton att lägenheten blev såld till ett acceptabelt pris. Allt gick lugnt och bra till. Kände aldrig någon stress.

Svar från Anton Zellman

Stort grattis Lars och trevligt att jobba med er också där det alltid var städat och fixat samt flexibelt med att jag kunde visa lägenheten vid behov. Mvh Anton