Anton Zellman är mäklare på MOHV Täby

Anton Zellman har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Anton Zellman har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 24 omdömen med ett betyg på 4.8. Anton Zellman har haft 23 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 24 Läs vad Anton Zellman

• 2020-11-08
    Jag köpte en bostadsrätt av Anton och kände under hela processen den trygghet och tillmötesgående man önskar. I klarspråk så var Anton lätt att kommunicera med, lyssnade och återkom alltid med konkreta svar på mina olika funderingar. Marcus.
    Marcus D
    • 1:a
    • 26.0 m²
    • Hägerneholm
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Tack för dina ord Magnus, stort grattis igen till din nya fina lägenhet! Må väl, Anton

• 2020-10-29
    Allt fungerade supersmidigt och Anton är väldigt hjälpsam och trevlig.
    Karolina Katarina V
    • 2:a
    • 54.0 m²
    • Näsby Park
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Hej Karolina, Tack för din rekommendation och stort grattis igen till nya lägenheten! :D Vänligen, Anton Zellman

• 2020-10-27
    Jag har sålt min lägenhet vid Täby centrum via Anton Zellman. Anton har varit en engagerad och motiverad person som har gjort ett enastående jobb. Jag är väldigt nöjd med hans arbete och han har varit närvarande och hjälpsam vid varje tillfälle jag har haft funderingar. Jag rekommenderar att kontakta Anton vid en eventuell försäljning av bostadsrätt.
    Andreas E
    • 1.5:a
    • 39.5 m²
    • Täby Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Hej Andreas, Tack för din rekommendation! Superkul att jobba med dig också och grattis till en bra affär! Vänligen, Anton Zellman

• 2020-10-02
    Anton is a very nice and professional broker. We got a lot help from him during the entire progress. Due to the affect from COVID-19, we got a bad timing, but Anton shows great patient to help us adjust the stragety in time, and always well prepare for the showings. We are quite satified with his work.
    Junzhe T
    • 2.5:a
    • 79.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Thank you for your nice words Junzhe and for the delicious cake you gave me at the contract. Take care and see you soon again. Regards, Anton

• 2020-09-08
    Anton helped us to sell our radhus (August 2020). He is highly professional, trustworthy and pleasant to work with. He worked very hard to attract as many visitors as possible, bringing in several bidders and negotiating a good offer under the adverse conditions of the lockdown.
    Jonathan B
    • 6:a
    • 142.0 m²
    • Hägerneholm
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Thanks Jonathan for your words and for your cooparation troughout the process. Best wishes, Anton

• 2020-09-07
    Trevlig mäklare som kan sitt jobb och snabb att svara på frågor.
    Gaston Alberto A
    • 2:a
    • 56.2 m²
    • Hägernäs
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Tack Gaston för din Reco, hoppas ni kommer att trivas i er nya fina lägenhet! Allt gott! Mvh, Anton

• 2020-09-01
    Köpte bostad av Anton. Seriös, hjälpsam och tillgänglig.
    Camilla A
    • 141.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Tack för din reco, stort grattis igen till ert nya fina hus! Allt gott! Mvh, Anton

• 2020-08-30
    Sålde bostaden via Anton som gjorde ett utmärkt jobb. Väldigt engagerad, driven och gjorde hela tiden det där lilla extra som man inte förväntar sig. Vi är supernöjda med Anton!
    Per Magnus R
    • 141.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Tack för din rekommendation Magnus, viktigaste för mig att ni blev nöjda! Allt gott! Vänligen, Anton

• 2020-08-03
    Anton har hjälp oss att sälja vårt radhus i Täby, Ullna strand. Jag tycker att Anton har en stark serviceföråga, han lyssnar in vad vi som klund önskar och är väldigt bra på att ständigt återkoppla till oss. Han har visat på en stark vilja och då vårt hus såldes under speciella omständigheter/osäker marknad (mitt under Covid-19), fick Anton verkligen jobba för att få det sålt. Det krävdes flera visningar och Anton gav aldrig upp. Kan rekommendera Anton.
    Jessica Maria K
    • 138.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Tusen tack för din rekommendation Jessica och förtroendet att jag fått hjälpa er med försäljningen! Ha en fortsatt trevlig sommar så ses vi på tillträdet! Allt gott! Vänligen, Anton

• 2020-07-29
    Vi sålde en etta på 26 kvm i Täby. Anton var tillgänglig, serviceinriktad och tålmodig genom hela processen. Vi är mycket nöjda.
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby
    Tack för din rekommendation Kim! Njut av er nya sommarstuga! Allt gott! Vänligen, Anton

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte