Anton Zellman är mäklare på MOHV Täby

Anton Zellman har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Anton Zellman har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 109 omdömen med ett betyg på 4.9. Anton Zellman har haft 64 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 109 Läs vad Anton Zellman

• köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby
    2022-11-25 Verifierad kund
    Snabb och smidig affär med Anton som mäklare.
    Stort grattis till nya lägenheten Erika!
    2022-11-04 Verifierad kund
    Proffsig, lugn och bra att bolla idéer och tankar med i knepiga tider på bostadsmarknaden
    Stort grattis till försäljningen och det har varit trevligt att jobba med er också under försäljningen. Allt gott så länge så ses vi på tillträdesdagen.
    Vh, Anton
    2022-10-24 Verifierad kund
    Anton har bemött oss professionellt sedan det inledande mötet vilket har fortlöpt genom hela processen. Han har kontinuerligt uppdateras oss vilket varit väldigt tacksamt. Därtill vill vi passa på att lyfta Anton för en lyckad försäljning under en svår period på marknaden.
    Tack så mycket för rekomendationen Martin och stort grattis igen till försäljningen!
    Allt gott!
    Vh,
    Anton
    • Ullna strand
    2022-10-15 Verifierad kund
    Bra, saklig, rak kommunikation. Lugn och förtroendeingivande
    Tack Emilia, och stort grattis igen till försäljningen. Anton Zellman
    • Ullna strand
    2022-10-15 Verifierad kund
    Med hjälp av Anton sålde vi utan fotografering och annons på under en vecka. Anton var under våran mycket snabba affär hela tiden mycket lugn, trygg och närvarande.
    Tack för rekommendationen Carl-Martin och stort grattis igen till en snabb och smidig affär.

• köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby
    2022-09-30 Verifierad kund
    Väldigt tydlig information. Bra på lyssna och svara på frågor man hade.
    Tack Caszandra och välkomna tillbaka till området!
    2022-09-27 Verifierad kund
    Mycket bra och pålitlig person
    Stort grattis igen Nasrin till köpet! Hoppas du trivs super! Anton Zellman
    • Täby Kyrkby
    2022-09-23 Verifierad kund
    Anton är en extremt kompetent mäklare som alltid gör det lilla extra. Dessutom är han en trevlig och sympatisk person, vilket bara är mer av det goda!
    Tack Anton och grattis igen till försäljningen ! Jag kommer förbi och lämnar nycklarna i dagarna ! :D Anton Zellman
    2022-09-22 Verifierad kund
    Har anlitat Anton fler gånger, trevlig, lyhörd, tillmötesgående och har ett stort engagemang i sitt sälj. Anton gör något som många andra mäklare/säljare missar, han motiverar för både köpare och säljare varför det är "si och så"
    En toppmäklare i mina ögon som sålt båda mina bostäder i tuffa tider med bra framgång!
    Tack för rekommendationen Joakim och grattis till både försäljningen och köpet av nya bostaden, ni kommer trivas super!
    Allt gott så hörs och ses vi säkert snart igen!
    2022-09-14 Verifierad kund
    Utmärkt på alla sätt. Snabb, energisk , gör saker perfekt och kommunicerar och svarar på minuten.
    En jättebra människa som kan sitt jobb.
    Tack Salam och stort grattis till försäljningen, även under en speciell marknad. Allt gott!
    /Anton Zellman