Anton Zellman

Anton Zellman

Anton Zellman är mäklare på MOHV Täby

Anton Zellman har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Anton Zellman har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 56 omdömen med ett betyg på 4.9. Anton Zellman har haft 46 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-12

Läs vad 56 Läs vad Anton Zellman

• sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby
    2021-12-20 Verifierad kund
    Superbra från början till slut. Realistisk, snabb, tålmodig och trevlig fick mig att välja Anton på MOHV. Trots att jag inte hade ”bråttom” att sälja, så har affären genomförts bättre och smidigare än jag hade kunnat föreställa mig. Proffsig kommunikation mellan alla parter och bra stöttning genom processen från kommande objekt till slutförd försäljning. Fantastiskt avslut och slutpris som konkluderar att det känns helt rätt att signa. Kan varmt rekommendera Anton och MOHV till andra och helt klart enligt mig den bästa mäklarbyrån i Täby utan tvekan!
    2021-10-31 Verifierad kund
    It was a nice experience getting help from Anton.
    Thanks
  • köpte sitt hus med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby
    2021-10-16 Verifierad kund
    Anton är otroligt trevlig, personlig och service inriktad. Vi kände oss som hans enda kunder och han gav verkligen det lilla extra för att hjälpa oss. Vi rekommenderar Anton till alla som ska köpa boende!
    • Vasastan
    2021-10-08 Verifierad kund
    Anton "Mäklarhjälten" Zellman...
    Vars ska man börja? Han har varit en otrolig duktig guide genom mäklardjungeln. Då vi har upplevt mkt oseriösa mäklare så upplever vi Anton som den absoluta BÄSTA någonsin.

Han har hjälpt oss hitta drömboendet och vi har så mycket förtroende för honom.

Om vi kunde ge Anton ett högre betyg skulle vi gett han det. Kommer alltid använda oss av Anton i Framtiden.

HELT KLART 100/10 mäklartjänst, tveka inte att anlita Anton.

//Andreé L
    • Vasastan
    2021-10-08 Verifierad kund
    Anton har varit en KLIPPA från start till slut! I en lång och mycket påfrestande sökprocess, kom Anton in som ljuset i tunneln och hjälpte oss att hitta våra drömmars lägenhet. Processen var snabb och smidig för alla parter och vi hade inte kunnat vara mer nöjda med Antons insats! TUSEN tack Anton!
    2021-09-30 Verifierad kund
    Snabb smidig affär och tydlig kommunikation.
    2021-09-20 Verifierad kund
    Proffsig och flexibel! Svarar snabbt på frågor.
    Tack för hjälpen Anton!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby
    • Viggbyholm
    2021-09-11 Verifierad kund
    Han är en artig, trevlig och kunnig person. Man kände snabbt att man kunde ge förtroende till honom. Jag är nöjd med vad han kunde se till vad jag fick för pris för lägenheten.
  • Dejan M
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby
    2021-09-01 Verifierad kund
    Fin bemötande samt ger tillit till köparen
  • köpte sitt hus med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby
    2021-09-01 Verifierad kund
    Anton var mycket trevlig, tillmötesgående och professionell, och som köpare var vi mycket nöjda med hur han hanterade processen!