Anton Zellman

Anton Zellman

Anton Zellman är mäklare på MOHV Täby

Anton Zellman har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Anton Zellman har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.8. Anton Zellman har haft 45 försäljningar sen 2020-06 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-06 - 2021-05

Läs vad 39 Läs vad Anton Zellman

2021-06-09
    Sålde en lägenhet i Näsbypark. Valde Anton för att han trodde på det pris jag önskade få och hade positiv inställning om lägenheten. Allt har varit så enkelt, smidigt och problemfritt. Precis som man önskar vid en försäljning.
    Helt klart en mäklare jag rekommenderar!
  • Emma L
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby
    2021-05-04
    Anton har varit toppen på alla sätt och vis i vårt hus letande som tillslut blev ett otroligt lyckat köp! Oerhört hängiven, tillgänglig och hjälpsam. Vi litade fullt ut på Anton! Dessutom en jäkligt schysst kille som vi gillar skarpt! Rekommenderas starkt.
    2021-05-03
    Vi köpte vår nya bostadsrätt av Anton och upplevde fantastiskt fin kontakt under hela processen. Dessutom väldigt flexibel och lätt att få tag på vilket var helt perfekt! Stort tack!
    2021-05-03
    Anton känns som en seriös mäklare med en fin framtoning.
    2021-05-01
    Anton hjälpte oss få till vårt efterlängtade köp av radhus i Arninge. Otroligt fint omhändertagen som köpare. Tack
    2021-04-30
    Jag sålde mitt radhus genom Anton på MOHV väldigt smidigt. Han hade en köpare som ville just hit och hela affären från att jag kontaktade Anton för att få en värdering till kontraktsskrivning tog 5 dagar. Anton gav ett proffsigt intryck och var förberedd vid första mötet och var engagerad och lyhörd. Jag är väldigt nöjd med min försäljning genom Anton på MOHV!
    • Hägerneholm
    2021-04-30
    Sålt lägenhet, fått mer än vad jag trodde och han går alltid att få tag i om man har några frågor. Jag är otroligt nöjd med helheten som Anton har stått för och jag kommer absolut anlita honom igen
    2021-04-02
    Great support and professional services! Fair and committed!
    2021-03-23
    Man kan tro att mäkla är vad Anton sysslat med i hela sitt liv! Den glöd och vinnarskalle han har inom sig fick mig att aldrig vara orolig eller tvivla, inte en enda sekund. Han lyssnade på mina önskningar och gjorde dom till verklighet! Tack vare honom kan jag nu flytta in i min nya dröm lägenhet! Om du går i säljtankar eller köptankar eller bara vill ha uppriktiga svar om marknaden så kan jag STARKT rekommendera Anton Zellman på MOHV. Med honom kan du göra din dröm till verklighet! Det gjorde jag.
    Stort tack för dina fina ord Mimmi och grattis till försäljningen! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet också, annars är det bara höra av dig ;) Allt gott! Vänligen, Anton Anton Zellman
    • Viggbyholm
    2021-03-05