Vera Safi

Vera Safi

Vera Safi är mäklare på MOHV Täby

Vera Safi har varit registrerad mäklare sedan 2018-10. Vera Safi har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 80 omdömen med ett betyg på 4.9. Vera Safi har haft 43 försäljningar sen 2021-06 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-06 - 2022-05

Läs vad 80 Läs vad Vera Safi

• Gribbylund
    2022-06-15 Verifierad kund
    Vera var tillmötesgående, drivande och tillgänglig under hela processen!
    Tack Jonas! Vilken affär vi fick till! Grattis igen! Vera Safi
  • sålde sitt hus med hjälp av Vera Safi en del av MOHV Täby
    • Roslags Näsby
    2022-06-13 Verifierad kund
    Vera var engagerad och lyhörd . Hon gjorde allt så som vi ville.
    Läget med kriget, inflation och räntebeskeden gjorde det inte lätt för oss att ta beslut då vi fick förslag från köparen. Vera kämpade och hjälpte oss att få bättre pris och hon hjälpte oss att fatta rätt beslut vid försäljning.
    Vi är jätte nöjda med Vera som mäklare!
    Tack för att ni var så härliga säljare! Uppskattade verkligen att få jobba med er! <3 Vera Safi
    • Gribbylund
    2022-06-13 Verifierad kund
    Engagerad, tillgänglig och alltid supertrevlig!
    Tack Dennis! Det värmer att få komplimanger <3 Vera Safi
  • sålde sitt hus med hjälp av Vera Safi en del av MOHV Täby
    • Roslags Näsby
    2022-06-11 Verifierad kund
    Veras bemötande var mycket bra! Trevlig, saklig, kunnig. Svarade bra på alla våra frågor och funderingar. Det vi förväntade oss av vår mäklare levde Vera verkligen upp till. Vi kände oss hela tiden trygga med Vera och fick alltid svar på det vi ville veta.
    Varma genuina ord som verkligen värmer! Tack för att jag fick jobba med er! <3 Vera Safi
    • Hägerneholm
    2022-06-01 Verifierad kund
    Otroligt glad att jag fick Vera som mäklare, mycket engagerad och väldigt professionell!
    Bästa Max! Tack 🙏🏼 Det är bara att ringa när du behöver min hjälp igen! Vera Safi
    • Hägernäs Strand
    2022-05-31 Verifierad kund
    Är väldigt nöjd med att få hjälp av Vera som mäklare då hon var väldigt trevlig och hjälpsam.
    Hon gjorde allting väldigt snabbt och simpelt vilket vi uppskattar. Skulle absolut rekommendera henne till andra i framtiden!
    Åh, tack! Nästa gång hoppas jag att jag fyller upp den sista ringen också <3<3 Vera Safi
    • Tråsättra
    2022-05-31 Verifierad kund
    Vera är väldigt passionerad över sitt jobb. Det verkar väldigt viktigt för henne att båda parter blir nöjda. Väldigt bra jobbat Vera!
    På återseende
    Tack för dina fina ord Cissi! <3 Vera Safi
    • Hägerneholm
    2022-05-30 Verifierad kund
    Vera är en toppen mäklare som jag jättevarmt rekommenderar. Lätt att få kontakt med. Svarar snabbt när man ställer frågor och har funderingar. Väldigt hjälpsamt. Fick snabb hjälp av banken via Vera som gav kontaktuppgifter till en av bankens tjänsteman. Gick igenom avtalet utförligt. En toppen mäklare helt enkelt😊
    Tack för underbara ord Irene!! <3 Vera Safi
    • Täby Centrum
    2022-05-22 Verifierad kund
    Vera har varit behjälplig under hela processen, tagit initiativ till att kontakta externa parter för att förenkla försäljningen och pedagogiskt förklarat hur vi bäst vi går till väga, med gott resultat i slutändan. Rekommenderas varmt!
    Tack Zebbe! Hade vi fått rekordpris hade det varit 5/5 visst? 🤩 Vera Safi
    • Hägernäs Strand
    2022-05-22 Verifierad kund
    Vera är full energi, flexibel och lyhörd. Vi fick en försäljning som uppfyllde våra förväntningar.
    Tack bästa Ditte! :) Vera Safi