Mäklare Stockholms län Täby MOHV Täby Oscar Hallbygård
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 34 Läs vad Oscar Hallbygård

• Fredrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-07-03

Täby Centrum
    Oscar hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Grindtorps skolgränd i Täby. Hade höga förväntningar på Oscar redan från start efter alla goda omdömen han fått, men kan säga att han överträffade mina förväntningar. Fick lägenheten såld innan öppen visning under Juni månad. Har bara goda saker att säga och kommer rekommendera honom till alla i min närhet när de ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Jessica G sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-06-23

snabb, omtänksam!
    smidig försäljnig!
    grym mäklare med hög kompetens och sociala skills! Läs mer
  • Towa O köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-06-17

Lillkalmar
    Superservice! Skulle varmt rekommendera Oscar både för säljare och för köpare! Läs mer
    2019-06-17 Oscar H svarar Towa O
    Tack Towa och superkul att göra affär med dig!
    Hoppas du stortrivs i din nya lägenhet. Du får ringa när du tröttnar 😉
  • Gustav A köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-06-07

Mäklaren var svår att få tag på. Utdraget. Läs mer
    2019-06-08 Oscar H svarar Gustav A
    Hej Gustav,
    Vad tråkigt att du upplevde processen som utdragen. Idag kan det ta lite längre tid och 4-5 dagars budgivning är vanliga nu för tiden. Jag tar åt mig detta och önskar dig lycka till med nya lägenheten. Kontakta mig om du har några funderingar - Må gott /O
  • Helene A
    Helene A sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-05-25

Hägernäs
    Oscar hjälpte mig att sälja en lägenhet i Hägernäs. Innan visning var lägenheten såld. Skulle inte tveka att anlita Oscar igen. Han är ärlig,rak, kompetent och mycket trevlig mäklare. Kändes tryggt hela vägen. Läs mer
    2019-06-08 Oscar H svarar Helene A
    Tack Helene. Andra gånget och skönt att allt gick så smidigt. Tredje gången gillt näsa gång :) / O
  • Philip B
    Philip B köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-05-25

Hägernäs
    Vi gjorde vårt första köp av bostadsrätt med Oscar som säljare av mäklaren, man får direkt ett stort förtroende för honom och ett professionellt bemötande framförallt vid kontraktskrivning. Läs mer
    2019-06-08 Oscar H svarar Philip B
    Tack för att du tog dig tid att svara på förfrågan. Ni kommer att stortrivas. / O
  • Christian C sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-05-21

Lillkalmar
    Fantastiskt bemötande, seriös och påläst.
    Bra kommunikation och energi.
    Oerhört nöjd med Oscar och rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2019-06-08 Oscar H svarar Christian C
    Tack Christian och skönt när allt går så smidigt! Ser fram emot nästa gång :) / O
  • Linda C sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-05-21

Lillkalmar
    Vi hade svårt att sälja vår lägenhet och valde att byta mäklare till Mohv och Oscar. Han sålde lägenheten innan sista visning för mer än det vi tänkt oss.
    Mycket trevligt och professionellt bemötande och en enkel och smidig process hela vägen!
    Rekommenderar verkligen Mohv Täby och Oscar! Läs mer
    2019-06-08 Oscar H svarar Linda C
    Varje ord värmer Linda. Tack för förtroendet och jag hoppas vi får chansen att arbeta ihop i framtiden. / O
  • Jessica H
    Jessica H sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-05-20

Grindtorp
    Jag och min man valde Oscar som vår mäklare mot bakgrund av att han hjälpt oss tidigare i samband med bostadsköp.

Nu sålde Oscar vår lägenhet och hela processen har fungerat väldigt smidigt. Lägenheten såldes till det pris vi begärde och det är vi glada för med tanke på den tuffa bostadsmarknaden. Tack Oscar!

Största fördelarna med Oscar vill jag sammanfatta enligt nedanstående:

- Lättillgänglig
    - professionellt bemötande
    - Trevlig Läs mer
    2019-06-08 Oscar H svarar Jessica H
    Tack Jessica! Nu hoppas vi på att ni hittar ert nästa drömboende!
  • Gustav R
    Gustav R sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-05-19

Grindtorp
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Oscar. Oerhört professionell, ständigt tillgänglig och genuin.

Jag hade höga förväntningar med tanke på Oscars fina betyg från bl. a. reco, hittamäklare etc. och han levde verkligen upp till mina förväntningar.

Sammanfattningsvis så rekommenderar jag Oscar som din fastighetsmäklare! Läs mer
    2019-06-08 Oscar H svarar Gustav R
    Tack Gustav. Alltid kul att få hjälpa nära och kära!

Senaste försäljningarna

Eskadervägen