Oscar Hallbygård
2019-04 - 2020-03

Läs vad 80 Läs vad Oscar Hallbygård

• Zofie S sålde sitt hus med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2020-04-03

Oscar är lyhörd, kompetent & proffsig men samtidigt personlig. Extremt bra på att lyssna av människor & är alltid tillgänglig. Har både köpt & sålt med Oscar & kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Sandia T köpte sitt hus med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2020-04-03

Erikslund
    Jag och min sambo har köpt ett kedjehus av Oscar och han ska sälja vår lägenhet. Oscar är en otroligt bra mäklare, kunnig och pedagogisk. Det känns väldigt tryggt att ha tagit hjälp av Oscar. Läs mer
  • Johan Fredrik T sålde sitt hus med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2020-04-02

Erikslund
    Vi sålde just vårt parhus med MOHV.
    Affärer gick väldigt snabbt och smidigt.
    Vi fick priset vi hade hoppats på även i dessa oroliga corona tider. Oscar gjorde ett kanon jobb.
    kan varmt rekommendera honom till alla som söker en proffesionell mäklare. Läs mer
  • Jacob S köpte sitt hus med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2020-04-02

Erikslund
    Trevlig, tydlig och väldigt kundorienterad mäklare som jag kan rekommendera för andra.
    Kommer anlita Oscar vid framtida försäljningar Läs mer
  • Hanna S sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2020-03-27

Näsby Park
    Oscar hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Eskadervägen i Näsbypark och trots Corona-tider gick försäljningen smidigt och lätt. Oscar är en mycket duktig mäklare som har omfattande kännedom om Täby och ett väldigt bra bemötande. Vi kände oss trygga och väl omhändertagna under hela processen. Vi rekommenderar verkligen att man anlitar Oscar som mäklare! Läs mer
  • Reza Mohammad J köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2020-03-26

Näsby Park
    En härlig mäklare som vi kommer anlita när vi ska sälja lägenheten sen! Läs mer
    2020-03-26 Oscar H svarar Reza Mohammad J
    Tack för det Reza. Jag är glad för er skull. Se till att njuta av ert nya hem och när det är dags för att byta boende så vet ni vart jag finns. /O
  • Milla I köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2020-03-22

Täby Centrum
    Jag har köpt bostad Även Oskar bemött med oss på bra sätt Läs mer
    2020-03-26 Oscar H svarar Milla I
    Tack Milla. Stort grattis återigen! /O
  • Patrick I köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2020-03-20

Täby Centrum
    Köpt bostad.
    Mycket bra och seriöst bemötande.
    Jag blev glatt överraskad då jag i vanliga fall tycker att många mäklare och säljare är jobbiga och bara ser till sin provision. Läs mer
    2020-03-26 Oscar H svarar Patrick I
    Tack för fina ord. Dessa ord betyder mycket! Stort grattis till dig och Milla! /O
  • Kerstin D köpte sitt hus med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2020-03-20

Vid köp av hus visade Oscar att han är mån om att förstå alla parter och tillmötesgå på bästa sätt. Oscar var tillgänglig, kompetent och ger ett seriöst intryck. Läs mer
    2020-03-26 Oscar H svarar Kerstin D
    Tack Kerstin. Härligt att allt löste sig så snabbt och att vi lyckades hitta rätt hus till er /O
  • David Erik Emanuel S sålde sitt hus med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2020-03-19

Skarpäng
    Vi sålde vårt radhus och valde Oscar som mäklare. Förväntningarna var höga på Oscar - han levde upp till dem och ännu mer därtill! Vänlig, lyhörd, professionell och väldigt hårt arbetande, för att just vi skulle få en så bra försäljning som möjligt! Om någon frågar oss om en mäklare kommer vi alltid att rekommendera Oscar som den första - solklara 5/5 i betyg! Läs mer
    2020-03-26 Oscar H svarar David Erik Emanuel S
    Tack David. Vilket TEAM vi är! Varje rekommendation uppskattas /O