Oscar Hallbygård
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-11 - 2019-10

Läs vad 55 Läs vad Oscar Hallbygård

• Alberto S sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-11-05

Hägerneholm
    Sålt 33m2 lgh på Hägerneholmsvägen 6B, Våning 5.

Blev proffsigt bemött.
    vi möttes i min lgh la upp en snabb tillvägagångsplan och följde den.

Raka klarar direktiv så man slipper allt blaha vilket jag tycker är skönt.

10 dagar från start till försäljning med full styling av lgh.

Fick ett bra pris för den vilket var mina förväntningar.

Detta är min 2 Lgh jag säljer via Oscar hallbygård skulle jag sälja igen kommer jag kontakta honom igen. Läs mer
  • Reine B sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-10-09

Hägernäs Strand
    Sålde min lägenhet i Hägernäs. Tack vare Oscar så kändes hela försäljning otroligt tryggt, smidigt och allt var över förväntan. Oscar är en fantastisk mäklare och människa som ser möjligheter, inte problem. När jag ska sälja nästa gång kommer jag till 110% kontakta honom igen och jag kommer rekommendera honom varmt till alla som vill ha tips på enligt mig Sveriges bästa mäklare. Tack för all hjälp Oscar. Läs mer
    2019-10-11 Oscar H svarar Reine B
    Tack Reine för ett fint samarbete! Du är en inspirerande människa och jag hoppas jag för följa dig nästa gång!

• Annika E köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-10-08

Grindtorp
    Köpt en lägenhet. Oscar gav mig intrycket av att vare en nyfiken , trevlig och väldigt sympatisk man. Hade inga speciella förväntningar mer än att få ett trevligt bemötande vilket jag och min familj fick. En bra upplevelse med ett trevligt bemötande. Läs mer
    2019-10-11 Oscar H svarar Annika E
    Tack Annika för fina ord! Ni kommer att stortrivas! /O
  • Mikaela T köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-10-08

Hägernäs Strand
    Bra bemötande, kommunikation och tydlighet. Läs mer
  • Jonathan P
    Jonathan P sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-10-07

Täby Centrum
    Tack Oscar för en helt galet snabb och smidig försäljning av vår lägenhet. Vi visste knappt om att den var till salu innan du sålt den :) Nu blickar vi framåt med förtjusning mot vårt nya hus.

Nästa gång vi ska sälja så är du den första vi ringer!

5/5 Läs mer
  • Kelly E köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-10-07

- Köpt lägenhet.
    - Jättebra, Oscar var supertrevlig.
    - Hade inga förväntningar då jag aldrig hört om MOHV innan. Men är absolut mer än nöjd.
    - Oscar var supertrevlig i alla samtal vi hade, både på visningen och i fortsatt kontakt trots att vi var lite struliga. Har ingen kritik att ge, allt har varit tipptopp! Läs mer
  • Esfandiar N köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-09-30

Näsbydal
    Vi har köpt en lgh 3.a i Täby. Oscar är mycket trevlig och tillmötesgpende, tillgänglig. Vi kommer att anlita honom för försäljning av vår lilla lgh i Täby. Läs mer
  • Thomas B sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-09-26

Täby Centrum
    Oskar har ett driv som många andra branschkollegor till honom saknar. Vi är glad att vi valde honom och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-10-11 Oscar H svarar Thomas B
    Härligt att höra att man fortfarande ligger i 😊
    Lycka till nu med era framtida planer!
  • Gustav M sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-09-26

Grindtorp
    Sålde en lägenhet med hjälp av Oscar.
    Oscar har ett väldigt trevligt bemötande och lever upp till mina förväntningar.
    Samarbetet med Oscar fungerar hur bra som helst. Läs mer
    2019-10-11 Oscar H svarar Gustav M
    Tack Gustav! Tredje gången gillt! Ser fram emot att se ert nya hus.
  • Pierre L sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-09-23

Hägernäs
    Mycket bra! Hela processen löpte smärtfritt och jag fick hjälp med en mängd saker före, under och efter försäljningen.

/Pierre Läs mer
    2019-10-11 Oscar H svarar Pierre L
    Hej Pierre,

Tack för din fina rekommendation! Betyder mycket för mig.

Senaste försäljningarna

Eskadervägen