Oscar Hallbygård

Läs vad 95 Läs vad Oscar Hallbygård

• Oscar H sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2020-07-20

2:a
    Köpte och sålde med Oscar. Väldigt trevligt bemötande och allt hanterades smidigt och snabbt. Läs mer
    2020-07-31 Oscar H svarar Oscar H
    Tack Oscar. Ni kommer att stormtrivas! /O
  • Per R köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2020-07-17

4:a
    Ingen uppdatering att föreningen har omfattande reparationer inom 12 mån Läs mer
    2020-07-31 Oscar H svarar Per R
    Hej Per,

Tack för din feedback! Respekterar dina åsikter och tar det till mig. Hoppas du är nöjd med ditt framtida hem /O
  • Adam P sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2020-07-15

3:a
    Näsby Park
    Oscar har skött det exemplariskt! Driven, engagerad och kompetent. Blir det försäljning igen är Oscar den första jag kontaktar! Läs mer
    2020-07-31 Oscar H svarar Adam P
    Du är exemplarisk :)
    Tack för förtroendet Adam! /O
  • Camilla F köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2020-06-26

Hägernäs
    Jag har precis köpt en bostadsrätt genom Oscar på MOHV. Mycket trevligt bemötande, kunde svara på alla frågor jag haft. Rekommenderar honom till framtida köpare/säljare Läs mer
    2020-07-31 Oscar H svarar Camilla F
    Hej Camilla,

Tack för att du tog dig tid att svara. Värmer givetvis att läsa din ord! /O
  • Terese F köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2020-06-24

3:a
    Täby Centrum
    Har köpt en lägenhet med Oscar som mäklare. Upplevde Oscar som genuint engagerad och kunnig. Han var genom hela processen tydlig, rak, lugn och väldigt enkel att ha att göra med. Hela affären sköttes snabbt och smidigt och jag upplevde affären som trygg för alla parter tack vare Oscar. Läs mer
    2020-07-31 Oscar H svarar Terese F
    Tack Terese!

Du kommer att stortrivas i ditt nya hem! /O
  • Kajsa W köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2020-06-22

Hägerneholm
    Superbra bemötande och smidig affär! Läs mer
    2020-07-31 Oscar H svarar Kajsa W
    Tack Kajsa! Kul att du och nöjd /O
  • Simon H sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2020-06-21

Hägernäs
    Jag och min flickvän sålde precis våra 2 lägenheter via Oscar på mohv Täby. Fick från början ett väldigt bra intryck av Oscar. Han verkar ha stenkoll på marknaden och ett stort kontaktnät. Vi fick båda våra lägenheter sålda innan visning.
    Ett väldigt bra bemötande från början till slut.

Skulle rekommendera Oscar till alla som vill sälja sitt boende. Läs mer
    2020-07-31 Oscar H svarar Simon H
    Tack Simon! Superskönt att allt gick så smidigt. Nu ser jag fram emot att se vad ert nästa steg blir /O
  • Andrea K sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2020-06-18

sålde bostadsrätt

Oscar är en fantastisk mäklare som tar hand om sina kunder från början till slut. Kommer definitivt ta hjälp av Oscar i framtiden. Inom två veckor hann vi ha första mötet, fotografera och sen ha påskrivna papper. Otrolig service! Läs mer
    2020-07-31 Oscar H svarar Andrea K
    Fint skrivet Andrea - Det värmer. Jag är glad att fick möjligheten att hjälpa er båda :) /O
  • Daniel S köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2020-06-18

Näsby Park
    Har varit i kontakt med väldigt många mäklare nu under senaste halvåret under mitt sökande på lägenhet och Oscar har verkligen varit 10/10. När jag väl vill sälja min lägenhet om ett par år kommer jag komma tillbaka!! Läs mer
    2020-06-25 Oscar H svarar Daniel S
    Tack Daniel för fina ord! Hoppas du ser fram emot inflytten. Vi hörs / O
  • Agnes D
    Agnes D köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2020-05-27

Näsby Park
    Jag köpte min första lägenhet via Oscar och jag blev så himla väl bemött av honom. Väldigt tacksam över Oscars ärlighet och tillgänglighet, överträffade mina förväntningar på hur smidigt hela processen skulle vara! Läs mer
    2020-06-25 Oscar H svarar Agnes D
    Tack snälla Agnes för dina ord. Jag är glad att vi hittade rätt boende till dig. Du kommer stortrivas :) /O

Andra mäklare hos MOHV Täby

Oscar Hallbygård