Oscar Hallbygård

Oscar Hallbygård

Oscar Hallbygård är mäklare på MOHV Täby

Oscar Hallbygård har varit registrerad mäklare sedan 2013-07. Oscar Hallbygård har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 154 omdömen med ett betyg på 4.9. Oscar Hallbygård har haft 101 försäljningar sen 2020-06 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-06 - 2021-05

Läs vad 154 Läs vad Oscar Hallbygård

• Mörbyskogen
    2021-06-24
    Oscar was friendly and professional. We needed to sell quickly and he made that happen in a calm stress free way. Would highly recommend!
    2021-06-12
    Väldigt nöjd med Oscars insats när vi sålde vår lägenhet. Tålmodig, pålitlig och professionell. Kommer anlita Oscar vid nästa försäljning igen.
    2021-06-10
    Otroligt proffsig och hjälpsam genom hela processen. Skulle rekommendera alla att ta hjälp av Oscar! Täbys bästa mäklare!
  • sålde sitt hus med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    • Täby Kyrkby
    2021-06-09
    Lugn, tålmodig och för över det till både säljare och köpare. Märks att relationen är viktigt för Oscar och det är inte bara business. Sälja framför allt är ett emotionellt beslut och då är just detta så viktigt.
    • Näsby Park
    2021-06-02
    Köpt lägenhet. Trevligt bemötande och hantering i köpet. Rekommenderar Oscar som mäklare.
  • Ali K
    sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    2021-06-02
    Oscar är norrorts bästa mäklare. Han är lyhörd och effektiv och ger alltid utmärkt bedömningar.
    • Näsby Park
    2021-06-01
    En lägenhet i Täby . Mycket skickligt hanterad affär av Oscar . Han gav ett intryck av att verkligen ta hand om både oss som köpare och säljaren. Ett proffs
    • Hägerneholm
    2021-05-23
    Förtroendeingivande, trevlig. Hej
    • Hägerneholm
    2021-05-23
    Oscar har hjälpt oss på ett mycket professionellt sätt genom hela säljprocessen. Vi kan varmt rekommendera honom.

Mvh Kim & Yurika
    • Täby Kyrkby
    2021-05-21
    Sålt lägenhet iTäby
    Allt, från början till slut, professonellt hanterat. Kompetens, trygghet vägledning och förväntanshantering.

Tryggt & kompetent!