Oscar Hallbygård

Oscar Hallbygård

Oscar Hallbygård är mäklare på MOHV Täby

Oscar Hallbygård har varit registrerad mäklare sedan 2013-07. Oscar Hallbygård har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 311 omdömen med ett betyg på 4.9. Oscar Hallbygård har haft 68 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

311 omdömen om Oscar Hallbygård

Sedan starten hos Reco 2019
Jan K
Täby Centrum

Mycket professionell och trevligt bemötande. Den bästa mäklaren jag haft att göra med.

Anette M
Gribbylund

Oscar är positiv inlystnande förstående Som person. Mycket proffsig och kunnig mäklare. Jag känner mej trygg att Oscar hjälper mej i min husförsäljning. Skulle verkligen rekommendera honom till nära vänner

Birgitta P
Täby Centrum

Vi är mycket nöjda med Oscar Hallbygård. Han ordnade privata visningar till oss. Han förstod vilken lägenhet vi var ute efter. Affären gick snabbt i lås . Han är lätt att arbeta tillsammans med .

Carl W
Täby Centrum

Vi har haft förmånen att sälja genom Oscar vid flera tillfällen, varje gång har hans kunnande och engagemang varit avgörande för en framgångsrik försäljning. Hans pålitlighet gör honom till vår självklara mäklarval. Vi rekommenderar varmt Oscar och ser fram emot att fortsätta använda honom i framtida försäljningar. Hans expertis och pålitlighet gör honom till en exceptionell mäklare.

Lars L
Näsby Park

Lugn och kunnig mäklare. Rekommenderas!

Jessica H
Täby Centrum

Oscar har ett genuint intresse av dig som både köpare och säljare. En utmärkt mäklare som vet vad han håller på med. Stenkoll på allt!

Caroline Å
Täby Kyrkby

Oscar är duktig och gör sitt jobb! Trots en labil marknad säljer han vårt hus och lockar många till visningarna. Vi är väldigt nöjda

Gustav R
Täby Centrum

Det jag upplever skiljer Oscar från andra mäklare jag träffat är att man utöver professionalitet känner ett genuint engagemang. Det handlar inte bara om att göra en affär för Oscar.

Susanne E
Gribbylund

Trevlig, påläst och förvånansvärt ödmjuk.

Astrid L
Roslags Näsby

Kändes bra och tryggt. Hjälpsam och flexibel