Oscar Hallbygård

Oscar Hallbygård

Oscar Hallbygård är mäklare på MOHV Täby

Oscar Hallbygård har varit registrerad mäklare sedan 2013-07. Oscar Hallbygård har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 235 omdömen med ett betyg på 4.9. Oscar Hallbygård har haft 87 försäljningar sen 2021-06 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-06 - 2022-05

Läs vad 235 Läs vad Oscar Hallbygård

2022-06-24 Verifierad kund
    Oscar är kunnig, proffsig och väldigt trevlig! Har känt mig trygg under hela processen trots en liten skakig marknad. Kan varmt rekommendera Oscar!
    • Roslags Näsby
    2022-06-20 Verifierad kund
    Seriös och engagerad. Var tydlig i kommunikationen snarare än att svara "vad vi ville höra" vilket skapar förtroende.
    • Roslags Näsby
    2022-06-19 Verifierad kund
    Professionellt mottagande som uttryckligen gör vad han kan för att vara kunden till freda
    • Vallatorp
    2022-06-08 Verifierad kund
    Oscar hade ett bra bemötande där han både var professionell och supertrevlig. Han var snabb på att återkomma angående de frågor man hade och hjälpsam med det man inte förstod.
    • Näsby Park
    2022-06-07 Verifierad kund
    Vi kontaktade Oskar eftersom vi såg annonsen på lägenheten och ville gärna titta på den. Oskar bokade en tid med oss väldigt snabbt. Han gav oss all info om lägenheten. Han tog kontakt med oss ett par dagar senare med förfrågan om vi var intresserade eller om vi behövde någon mer info. Sedan ordnade han tid för kontraktsskrivning. Vi uppskattar hans trevliga bemötande och professionellt hantering av köpet av lägenheten! Högsta betyg!
    • Vallatorp
    2022-06-07 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och snabb återkoppling med svar på våra frågor. Väldigt bra på att förklara processen
  • köpte sitt hus med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
    • Täby Kyrkby
    2022-06-04 Verifierad kund
    Alltid lika trygga med Oscar! Han har stor erfarenhet och är en riktigt duktig mäklare. Vi rekommenderar honom till alla vi känner.
    • Näsby Park
    2022-06-03 Verifierad kund
    Oscar är saklig och lugn. Fokuserar på det som är relevant. Lyssnar.
    2022-06-02 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare som skötte hela processen på ett smidigt och bra sätt för mig som säljare. Detta var andra gången jag sålde med hjälp av Oscar och hade inte tvekat på att ringa honom igen om jag behövde hjälp att sälja en bostad.
    2022-06-02 Verifierad kund
    Oscar ger ett bra intryck och är ambitiös och effektiv. Verkar jobba alla dar i veckan och svarar på mess dygnet runt. Även om vi var köpare så kändes han som vår mäklare.