Oscar Hallbygård

Oscar Hallbygård

Oscar Hallbygård är mäklare på MOHV Täby

Oscar Hallbygård har varit registrerad mäklare sedan 2013-07. Oscar Hallbygård har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 119 omdömen med ett betyg på 4.9. Oscar Hallbygård har haft 83 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 119 Läs vad Oscar Hallbygård

• 2020-11-28
    Håller på att köpa en bostadsrätt med MOVH, och Oscar har varit väldigt trevlig och hjälpsam! 👍
    Jens I
    • 3:a
    • 79.0 m²
  • 2020-11-26
    Oscar har hjälpt mig sälja, inte bara en gång utan två gånger. Har alltid ett glatt humör och väldigt trevligt och professionellt bemötande. Är ärlig och jobbar stenhårt. Försäljningen gick snabbt, smidigt och överskred verkligen alla mina förväntningar. Har jobbat med andra mäklare tidigare men aldrig känt samma trygghet som jag känner med Oscar. Kommer absolut välja honom som mäklare även vid framtida fastighetsaffärer.
    Zahra Pahlevan A
    Zahra Pahlevan A
    • 47.0 m²
    • Hägerneholm
  • 2020-11-25
    Jag har köpt en bostadsrätt av Oscar. Han är påläst och kunnig samt otroligt bra på att återkoppla. Jag är supernöjd!
    Malin M
    • 61.0 m²
    • Hägernäs Strand
  • 2020-11-21
    Oscar är supertrevlig och tillmötesgående. Rekommenderar starkt.
    Cecilia L
    • 3:a
    • 78.0 m²
    • Näsby Park
  • 2020-10-31
    Oscar sålde vårt bostadsrättsradhus i gribbylund. Oscar är ödmjuk inför sina kunders önskemål och har god kännedom om bostadsmarknaden i Täby. Oscar är alltid anträffbar och snabb att återkoppla. Vi hade ett jättebra samarbete och jag känner mig delaktig hela vägen fram till försäljningen som gick snabbt och smidigt.
    Martina P
    • 4.5:a
    • 117.0 m²
  • 2020-10-31
    Hej Han jätte bra mäklare och han är traviling han think positive for andra peroson!!
    Tolosa Melka G
    • 4.5:a
    • 117.0 m²
  • 2020-10-26
    Täbys vassaste mäklare. Världsklass på alla kategorier!
    Henrik C
    • 54.0 m²
    • Täby Centrum
  • 2020-10-25
    Vi sålde vår lägenhet med Oskars hjälp. Han var professionell, trevlig och vi kände oss väldigt trygga i hans händer. Lägenheten blev även såld för mer än vad vi trodde vilket var ett plus!
    Emmy L
    • 54.0 m²
    • Täby Centrum
  • 2020-10-21
    Detta var tredje gången jag gjorde bostadsaffär med hjälp av Oscar - två gånger som säljare och en gång som köpare. Det var aldrig någon tvekan om vem jag skulle anlita när jag skulle sälja igen. Oscars styrka ligger i att han är öppen och ärlig i sin kommunikation med både säljare och köpare.
    Ulrika T
    • 4:a
    • 89.5 m²
    • Viggbyholm
  • 2020-10-09
    Köpte ett parhus via Oscar och vi vart väldigt nöjda med hela processen. Lätt att kommunicera med, tydlig, proffsig och rak. Vill man ha en enkel och smidig affär så är det den här mäklaren man ska jobba med. Sjukt nöjd!
    Henrik R
    • 129.0 m²
    • Visninge
    köpte sitt hus med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte