Mäklare Stockholms län Täby MOHV Täby Oscar Hallbygård
2018-09 - 2019-08

Läs vad 44 Läs vad Oscar Hallbygård

• ANDERS V skrev om Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-09-11

Rekommenderar stark Oscar Hallbygård! Oscar är glad, engagerad och har energi! Det tog tid att sälja min lägenhet i Viggbyholm men Tillslut gick det! Tack Oscar! Läs mer
  • Ulla C sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-09-08

Täby Centrum
    Vi fick hjälp av Oscar med att sälja en bostadsrätt på Åkerbyvägen. Oscar visade på stor professionalitet från första kontakt. Snabb återkoppling, otroligt trevligt och personligt bemötande samt fingertoppskänsla när det gäller slutpris. Vi ville ha en snabb affär och självklart så högt slutpris som möjligt och Oscar överträffade våra förväntningar på samtliga punkter. Läs mer
  • Rickardh Nils Gideon R sålde sitt hus med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-09-06

Uthamra
    Sålt ett hus i Vallentuna, väldigt bra bemött, trevlig och mycket behjälplig, grym mäklare Läs mer
  • Dharmesh Bhupendra S köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-09-06

Näsby Park
    Köpt bostad; relativ nöjd med att ha avklarat affären snabbt. Kunde ha blivit snabbare men förstår att säljaren avgör. Läs mer
  • Vera Margareta L sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-09-02

Gribbylund
    Oscar är en engagerad och uppmärksam mäklare med mycket professionell framtoning, som med sitt vänliga lugn ingjuter trygghet och tillit i processen.
    Han är en påläst och noggrann rådgivare, som svarar outtröttligt på alla frågor.
    Honom kan jag tveklöst rekommendera till presumtiva säljare och köpare! Läs mer
  • Jan E
    Jan E sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-09-01

Näsby Park
    Vi har sålt en liten nyrustad 1:a med hög standard. Oscar har känts trygg från start till mål och vi hade god kontakt under hela processen. Att Oscar har förmedlat två lägenheter till oss tidigare gjorde att vi aldrig kände någon oro för affären. Läs mer
  • Lisen R sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-08-29

Hägernäs
    Lugn, proffsig, förtroendeingivande, kunnig. Varken jag eller min man har tidigare träffat en mäklaren som Oscar Hallbygård under våra 7 år i bostadsmarknaden (2 köp och försäljningar samt ex antal visningar). Vi sålde vår lägenhet i Täby med en 22% ökning från utgångspriset och att vi är nöjda är en underdrift. Vi kommer aldrig att sälja med någon annan mäklare. Läs mer
  • Ninni E köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-08-22

Näsby Park
    Oscar var snabb på att ta kontakt och lyssna in våra behov samt ge återkoppling under affärens gång vid vårt lägenhetsköp. Han ordnade också så att vi kunde få ett avslut snabbt enligt vårt önskemål. Vi upplevde Oscar som en kompetent mäklare som vi helt klart rekommenderar! Läs mer
  • Henrik F sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-08-21

Hägerneholm
    Snabbt smidigt avslut till bra pris Läs mer
  • Anna A sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby

2019-08-14

Täby Centrum
    Fick stor hjälp med försäljning av min trea samt rådgivning vid köp av en ny .
    Oscar är en pålitlig och kompetent mäklare, känns lätt att kommunicera med.
    Affären genomfördes på ett snabbt och proffsigt sätt. Lägenheten blev såld innan visning. Jag är väldigt glad och tacksam, kan varmt rekommendera Oscar som mäklare. Läs mer
    2019-08-14 Oscar H svarar Anna A
    Tack Anna för feedbacken. Tänk att efter 6 år i branschen så blir jag minst lika glad att läsa dessa ord som när jag sålde min första bostad. Stort lycka till med din nya lägenhet. Det kommer gå galant! Vi håller kontakten /O

Senaste försäljningarna

Marknadsvägen