Fastighetsbyrån Täby

Fastighetsbyrån Täby

Välkommen till Fastighetsbyrån och Täby, en grönskande förort norr om Stockholm. Här finns allt från exklusiva villor till lägenheter och barnvänliga radhus. Vi på kontoret här förmedlar alla sorters bostäder och har god lokalkännedom. Vi sköter alltid affärerna noggrant och tryggt samtidigt som vi är otroligt engagerade i vårt yrke.

Vi känner till dina möjligheter här i Täby och har de rätta verktygen för att leda affären från början till slut. Varmt välkommen att kontakta oss, vi ser fram emot ett samarbete!

Läs vad 830 kunder tycker om Fastighetsbyrån Täby 2

• skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    2021-04-13
    Både sålt och köpt lägenhet med Christoffer som mäklare. Väldigt nöjda då Christoffer varit mycket kunnig och transparant genom hela processerna. Värt att tillägga att vi ställt höga krav gällande kommunikation och underlag.
    Rekomenderar varmt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    2021-04-09
    Marie-Louise har varit ett otroligt stöd för mig försäljningen av mitt hus, alltid glad och positiv och engagerad . Det gick mycket snabbt och försäljningspriset över förväntan. Har haft mycket stor tur som haft henne som mäklare. Bara positiva omdömen.
    • 121.0 m²
    2021-03-27
    Otroligt engagerad, kunnig och dessutom trevlig mäklare som görs precis allt för en lyckad affär
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby
    • 29.5 m²
    • Grindtorp
    2021-03-23
    Jag köpte en 1,5 i Täby! Eftersom att det var min första lägenhet så visste inte jag så mycket. Mäklaren var riktigt duktig och hjälpsam med allt! Blev riktigt nöjd med köpet och mäklaren
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    • 75.0 m²
    2021-03-18
    Lyhörd och öppen för våra önskemål med respekt både mot köpare och säljare. Kan varmt rekommenderas.
    • 75.0 m²
    2021-03-14
    Vi sålde med Christoffers hjälp vår trea i Näsbypark. Christoffer har varit lyhörda för våra önskemål och anpassad försäljningen utifrån dessa. Han har varit mycket hjälpsam och på ett enkelt sätt förklarad försäljningsprocessen. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby
    • 4:a
    • 85.0 m²
    • Hägernäs Strand
    2021-03-12
    Fredrik är en professionell, uppriktig och klok mäklare. Med sin snabba kommunikation, sitt genuina engagemang, och med respekt för båda parter, gjorde han försäljningen till en mycket positiv upplevelse. Slutpriset blev över förväntan. Rekommenderas varmt!
    • 86.5 m²
    2021-03-09
    Bra, kunnig och trevlig mäklare
    2021-03-08
    Fredrik är en mycket duktig och kompetent mäklare och hjälpsam att svara snabbt på frågor som uppkommit längs vägen, för mig som köpare. Jag skulle inte heller tveka att anlita honom vid en försäljning. Rekommenderar Fredrik starkt.
    • 97.8 m²
    2021-03-04
    Jag har både köpt och sålt tillsammans med Christian, både köp och sälj fungerade utmärkt. Christian är väldigt lyhörd, trevlig och inger trygghet för en bra affär. Han var över de förväntningar vi hade på en mäklare.
    för att sammanfatta ger jag Christian topp betyg!!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Kaireus en del av Fastighetsbyrån Täby
    2021-02-23
    En lyhörd mäklare som är driven och uppnår resultat!
    • 103.0 m²
    2021-02-21
    Christian var snäll och besvarade alla våra frågor.
    • 61.6 m²
    2021-02-21
    Christoffer är en trevlig, lugn, kunnig,engagerad mäklare.
    Gjorde ett bra jobb.
    Gick snabbt och smidigt att sälja min lägenhet.
    Väldigt nöjd med honom.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Kaireus en del av Fastighetsbyrån Täby
    • 83.0 m²
    • Näsbydal
    2021-02-14
    I have bought an apartment. Christian has been nice and handful but as I had told him that this is my first experience, I expected a bit more guidance from him. For example, at the presentation day I wasn't aware of things such as the condition of the entrance door, bell, and the rooms' doors, most of which aren't close-able. Besides, the toilet and the bathroom's sink aren't syphonized well enough. Finally, he wasn't available some times that he was needed.
    However, to sum up, I like his attitude, professionalism, and following out the issues to be resolved, and wish the bests for him and his colleagues.
    2021-02-14
    Har sålt en 3`:a i Täby. Christoffer har skött försäljningen exemplariskt. Han är duktig, kunnig i området. Trevlig o lyhörd. Informerade allt innan försäljning klart o tydligt.
    2021-02-10
    Jag ville sälja min lägenhet fort och det var exakt det som skedde, så jag är nöjd
  • Magnus W
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Täby
    • 128.0 m²
    2021-02-05
    Larsson har har mäklat vid försäljningen av min villa. Mina förväntningar har uppfyllts och överstigits. Jag ser att Larsson är lyhörd, empatsk, professionell, kunnig och inte påstridig.
    Larsson är en förebild inom mäklarkåren och borde konsulteras vid utbildninga av nya mäklare.
    2021-02-04
    Snabb process, klara besked och bra pris!
    • 83.0 m²
    • Hägernäs
    2021-01-29
    Their work is serious and our experience is good.
    2021-01-27
    Excellent service, will contact in the future.
  • köpte sitt hus med hjälp av Christian Kaireus en del av Fastighetsbyrån Täby
    2021-01-26
    Köpte ett parhus i Täby via Christian. Väldigt trevlig, tillmötesgående och glad. Affären och kommunikationen var väldigt smidig och tydlig vilket uppskattas i en stor och viktig affär.
    Rekommenderar Christian varmt!
    • 66.0 m²
    • Roslags Näsby
    2021-01-21
    Mycket bra förberedd och genomförd försäljning av våran lägenhet!
  • sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    2021-01-18
    Vi anlitade Christoffer som våran mäklare när vi sålde våran bostad och kan säga att vi blev mycket nöjda!
    Christoffer är en engagerad och duktig mäklare som tog väl hand om oss genom hela processen och har stenkoll på sin lokala marknad.

Jag kan varmt rekommendera Christoffer!
  • köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    2021-01-17
    Positiv och lugnande. Hade god koll på området och löste situationer som uppstod väldigt smidigt!
    • 66.0 m²
    • Roslags Näsby
    2021-01-15
    Levererade över förväntan och både köparen och vi kände oss trygga.
    2021-01-03
    We shopped property which Christoffer was selling. He gave opened answers to our questions and put an effort in finding answers. He was fair and opened. It was a pleasure to buy a house.
    2021-01-03
    We bought a house in Täby Kyrkby.
    The whole process was simple and straightforward. Christoffer was always in touch and explained all the steps.
    Highly recommend.
    • 167.0 m²
    2020-12-27
    Christian skötte försäljningen av vårt radhus på ett ypperligt sätt från första kontakt fram till försäljning. Jag kommer att rekommendera honom varmt till vänner och bekanta.
    • 167.0 m²
    2020-12-27
    Christian är en kanonbra mäklare, som med sin kunskap och sitt engagemang klart överträffade våra förväntningar vid försäljningen av vår bostad.
    Jag ger Cristian mina bästa rekommendationer.
    • 77.0 m²
    2020-12-25
    Trevligt och proffsigt bemötande. Bra kunskaper och lätt att komma i kontakt med.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    • 62.7 m²
    • Vallatorp
    2020-12-19
    Köpt lägenhet
    Vänligt bemött
    Levde upp till förväntningarna
    Han var trevlig, artig, hjälpsam. Lätt att få kontakt med.
    2020-12-16
    Vi sålde vårt radhus i Täby. Christian var professionell, gjorde sitt jobb bra och levererade efter den plan vi gjort upp. Christian är en bra säljare och lyssnar på och anpassar efter tempot i affären. Jag rekommenderar starkt att anlita Christian vid försäljning. //Ola
    2020-12-16
    Christian är trevlig, drivande och ödmjuk och gav oss en liten ’spark i baken’, vilket vi verkligen behövde. Vi kände oss trygga att Christian gjorde sitt yttersta för att vi som kunder skulle bli nöjda.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Täby
    • 214.0 m²
    2020-12-11
    Vi har köpt ett hus i Näsby Park, och fick bra vägledning av mäklaren genom hela processen.
    • 138.0 m²
    2020-12-04
    Very smooth buying experience with Christoffer. He is always helpful and very patient to explain questions for you. I feel he really listen customers. I would like to hire him next time when sell.
  • Leena L
    sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    • 188.3 m²
    2020-12-01
    Vi har sålt ett radhus i Täby.
    Christoffer Stendahl är mycket kunnig, engagerad, ärlig, personlig och håller vad han lovar. Han guidade oss bra genom hela säljprocessen från att vi träffade honom första gången till att det var dags att sälja.Vi fick kontinuerlig feedback under budgivningen både på telefon och digitalt. Vi hade rätt höga förväntningar och Christoffer överträffade dom med råge.
    "Luta er tillbaka. Nu är det jag som jobbar för er". Och det gjorde han.
    Vi kan verkligen rekommendera Christoffer till andra som söker en bra mäklare.
    • 188.3 m²
    2020-12-01
    Vänlig, trevlig, saklig, kompetent och kunnig! Motsvarade väl första, positiva intrycket!
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Täby
    • 174.0 m²
    2020-11-29
    Sålt vårt hus. Mycket bra support av mäklaren genom hela processen.
    • 49.5 m²
    2020-11-27
    Han e bra mäklare han e snäll han e cool
    2020-11-09
    Köpte en lägenhet via Christoffer.
    Redan från första samtalet visade Christoffer stor kunskap inom området och lägenheterna omkring. Delade med dig av erfarenhet och tips på ett väldigt hjälpsamt sätt.
    Jag tittade på lägenheten två gånger innan bud las och han fanns alltid tillgänglig på telefonen vid frågor.
    Köpet gick väldigt smidigt och han va till stor hjälp och jag kände mig oerhört trygg eftersom han visade stor kompetens.
    Hade inte några speciella förväntningar, men kommer att ha det i framtiden då Christoffer satte standarden väldigt högt över hur ett köp ska gå till.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Täby
    2020-11-02
    Vid försäljningen av vårt parhus hade vi turen att få ta del av en mäklare med ambitioner. Han var lyhörd men också bra på att föreslå tillvägagångssätt. Sammantaget mycket bra genomförande av uppdraget.
    2020-11-02
    Sålt mitt hus via honom igen och igen klart över mina förväntnigar.
    • 49.5 m²
    2020-10-21
    Just sålt en lägenhet. Christoffer väldigt engagerande och hjälpsam. Rekommenderas.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Täby
    2020-10-19
    Jag sålde en lägenhet med hjälp av Marcus Larsson. Han är en härlig människa och kan sitt jobb.
    • 51.6 m²
    • Södra Hägernäs
    2020-10-12
    Köpte en lägenhet och blev väl bemött och kände att Christoffer varit engagerad i min affär.
  • Per
    köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Täby
    2020-10-11
    Vi köpte ett radhus som förmedlades av Christian Kaireus på Fastighetsbyrån Täby. Christian har ett behagligt och okomplicerat sätt som uppskattades av såväl säljarna som oss köpare. Vettig, trevlig och professionell. Rekommenderas varmt!
    • 80.0 m²
    2020-10-06
    Köpte en trea i en lägre prisklass, men Christoffer upplevdes ändå lägga fullt engagemang och fokus i affären. Rådgav även utifrån köparens perspektiv under en märklig period i marknaden under pandemins första "chockfas" i maj.
    Jag har rätt höga förväntningar kopplat till den information som vi som köpare bör tillgodoses inför vad som brukar klassas till den enskilt största investeringen vi gör. Därtill med de risker som vi står som BRF-medlemmar. Med andra ord öppen kommunikation är en kärnfaktor i affären. Detta överträffade Christoffer med råge. Han kommunicerade frekvent och tydligt samt belyste de delar som han inte hade svar på istället för att skarva.

Nöjd köpare som mer än gärna återkommer som säljare till samma mäklare.
    • 64.5 m²
    2020-10-05
    Bra och korrekt bemötande, inget krångel.
    • 35.0 m²
    2020-10-04
    Köpt lgh.
    En social och engagerad mäklare. Snabb i alla kontakter.
    • 121.0 m²
    2020-10-04
    Överlag mycket bra tillträdesdagen är inte bra där känner vi att Christoffer tog mer parti för köparna