Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Täby

Fastighetsbyrån Täby

Esplanaden 17b, 183 34 Täby — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån och Täby, en grönskande förort norr om Stockholm. Här finns allt från exklusiva villor till lägenheter och barnvänliga radhus. Vi på kontoret här förmedlar alla sorters bostäder och har god lokalkännedom. Vi sköter alltid affärerna noggrant och tryggt samtidigt som vi är otroligt engagerade i vårt yrke.

Vi känner till dina möjligheter här i Täby och har de rätta verktygen för att leda affären från början till slut. Varmt välkommen att kontakta oss, vi ser fram emot ett samarbete!

Läs vad 571 kunder tycker om Fastighetsbyrån Täby

• Helene Maria K

2019-04-20

Helene Maria K skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Trevlig och vänlig. Saklig.
    Rekommenderas av mig. Läs mer
  • 2019-04-11

Dan P skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Snabb service, mkt förtroendeingivande och definitivt måna om att alla inblandade ska känna sig nöjda! Kommer definitivt använda dem igen! Läs mer
  • 2019-04-09

ANN-VANESSA F skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ludvig sålde min sambos lägenhet i Täby. Mycket professionell, tillmötesgående och lyhörd mäklare. Han rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-04-03

Rasmus B skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag anlitade Ludvig inför försäljningen av min lägenhet, och han har gjort ett fantastiskt jobb!
    Han är en professionell mäklare som gör det lilla extra. Man kan alltid lita på att Ludvig ordnar det han lovar och det han inte har svar på direkt, tar han reda på.

Jag har varit jätte nöjd med Ludvigs bemötande och känner mig mycket trygg med att rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-02

Anna N skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Trygg och trevlig upplevelse av bostadsköpet. Läs mer
  • 2019-03-29

Cecilia B skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Hej. Jag har äntligen fått sålt min 4:a i Hägernäs, tack vare Christofer Stendahl i Täby. Efter att haft visning på visning med annan mäklare så anlitade jag Fastighetsbyrån.
    Jag fick ett fantastiskt bemötande och vi har haft ett fint samarbete.
    Jag hade höga förväntningar och dom införlivades.
    Jag är nöjd även om jag fick mindre betalt än vad jag från början hade hoppats på. Sådan är bostadsmarknaden nu. Vänliga hälsningar från Cecilia. Läs mer
  • 2019-03-24

Niklas B skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Jag sålde min lägenhet och är jättenöjd med allt som har med mäklaren att göra. Trevlig och bra på de han gör. Läs mer
  • 2019-03-14

Kossay Abdel Kader A skrev om Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby
    My son and I bought an apartment.
    Elin gave us all the important information need to protect both buyer and seller.
    Since it was our first purchase, we learned a lot from her.
    She protected both parties by passing the right information.
    she did not waste our time, she is good at what she does, who knew how to deal with customers. Läs mer
  • 2019-03-13

Bo S skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har sålt en 2:a
    Ludvig har gjort ett enastående jobb. Han har verkligen levt upp till mina förväntningar. Jag år supernöjd Läs mer
  • Camilla C

2019-03-07

Camilla C skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålt en bostadsrätt. Redan vid första mötet kände jag att jag inte behövde prata med någon annan mäklare... jag fick förtroende för Christoffer omgående. Han är kunnig, lugn, förtroendeingivande, ärlig, väldigt service minded. Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2019-03-03

Lena Christina L skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer har på ett mycket proffesionellt sätt sålt min villa och jag kan varmt rekommendera honom för det fina jobb han gjort. Läs mer
  • 2019-02-28

Pia A skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ludvig hjälpte oss att sälja vår 2:a i Täby.
    Vi hade haft lgh till salu tidigare men då var vi inte riktigt redo att sälja. Våra förväntningar på det hela var realistiska och hela försäljningen flöt på bra under de förutsättningar som fanns. Det var rätt i tiden för oss och Ludvig var hela tiden tillgänglig, ödmjuk och väldigt lätt att samarbeta med. Vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2019-02-27

Torbjörn J skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Har sålt hus, mycket bra förtroende för Marie-Louise.
    Hon är seriös och kunnig. Läs mer
  • 2019-02-26

Karen C skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Tack för den här gången Marcus! Du gjört ett jättebra jobb och vi tror att du inte bara stöder säljare men också oss som köpare. Läs mer

Carin L skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi fick fantastisk bra hjälp när vi sålde vår bostad! Rekommenderar varmt! Läs mer

Jim H skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpt hus.
    Bra bemötande, mån om både köpare och säljare. Läs mer

Cherrie R skrev om Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålt Näsbylundsvägen 18, 2 rok 3 000 000 kr Läs mer
  • Per Thomas J

2019-02-22

Per Thomas J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har sålt en villa i Täby.
    Personkemin mellan mig och Christoffer klickade direkt. Jag upplevde honom som vaken, påläst och engagerad. Han återkopplade regelbundet under väntetiden från första kontakt till att det blev aktuellt att starta villa-försäljningen, något som andra mäklare missade att göra. Christoffer har skött alla detaljer till utmärkt belåtenhet. Läs mer
  • 2019-02-21

Bengt Jan D skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpt lägenhet och sålt ett hus.
    Bemötandet har varit bra och med personligt ochtrevligt men framför alltmedan lyhördhet och kompetens.

Kan varmt rekommendera henne till andra kunder Läs mer
  • 2019-02-18

Mikael S skrev om Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpte en lägenhet i Täby. Elin var väldigt trevlig och hjälpsam från första visningen till tillträdet. Inget negativt att säga, en behaglig upplevelse från start till slut. Läs mer
  • 2019-02-16

Filomena C skrev om Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby
    Elin är en utmärkt person och tar hand om sin kund på rätt bra och strålande sätt. Jag är nöjd med den hjälp hon har gjort åt mig..Jag kan rekommendera henne till mina vänner . Läs mer
  • 2019-02-15

Linus B skrev om Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har köpt en bostadsrätt och har fått ett välldigt bra bemötande. Efter som det var min första lägenhetsköp och allt kändes välldigt bekvämt och enkelt. Så jag är välldigt nöjd med Elin Gyltefors jobb Läs mer
  • 2019-02-14

Richard B skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålde en 2:a med Ludvig. Vi var öppna och raka mot varann hela vägen. Ludvig förstår sig på marknaden så bra att han lätt kan bryta med sina egna ord och förklara så att en "vanlig" person förstår sig på alla siffror och situationer. Läs mer
  • 2019-02-13

Rikard N skrev om Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby
    Trevlig och bra. Löpande kontakt om vad som skedde under försäljningen. Läs mer
  • 2019-01-31

Massoud R skrev om Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby
    Har inte varit i kontakt med Elin så mycket men uppdraget, har hon klarat rätt professionell. Ingenting negativ som jag kan anmärka. Läs mer
  • 2019-01-29

Jens M skrev om Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålde min bostadsrätt i Täby på väldigt kort tid. Första kontakten med Elin var på en tisdag och på Söndag skrev vi kontrakt.
    Hon infriade mina förväntningar både när det gäller pris och smidighet. Väldigt proffsigt.
    Kan varmt rekommendera Elin Gyltefors.
    // Jens Malmberg Läs mer
  • 2019-01-24

Elisabeth A skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Köpt en bostadsrätt. Mkt tillmötesgående och personlig mäklare. Upplever att mäklaren absolut gjorde allt han kunde på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-01-24

Frida S skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi köpte ett kedjehus i Täby och Christoffer var mäklare.
    Det var min första erfarenhet av att köpa bostadsrätt, medans min man har mycket erfarenhet. Vi tyckte båda att Christoffer var mycket professionell, erfaren och ödmjuk.
    Och för mig som var helt ny i detta var det en trygghet att Christoffer var väldigt inlyssnande, lugn och såg till att det kändes bra för alla parter.
    Vi skulle varmt rekommendera honom!
    Frida Ström Läs mer
    2019-02-14 Christoffer S svarar Frida S
    Tack så mycket Frida, för ditt fina omdöme - det värmer! Hoppas att ni har kommit tillrätta i ert hus och att ni får en fin första vår och sommar att se fram emot i nya bostaden! =)
  • 2019-01-21

Joanna P skrev om Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby
    Försäljning av bostad i Hägerneholm.
    Utmärkt och tydlig gällande allt från visning till kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2019-01-21

Björn S skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ludvig gav ett väldigt gott helhetsintryck under köpprocessen. Han är tydlig, informativ och ständigt tillgänglig. Vi skulle absolut rekommendera Ludvig för familj och vänner som går i säljtankar. Läs mer
  • 2019-01-15

Birgitta A skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Efter en rekommendation valde jag Christoffer Stendahl Fastighetsbyrån till min husförsäljning i Täby.
    Det visade sig vara ett mycket klokt och tryggt val för mig. Christoffer var mycket säker och kunnig i sin yrkesroll, alltid nåbar, informerade kontinuerligt om hela processens gång med besiktning, fotografering, eldeklaration, annonsering och visningar etc, höll tidsplanen med råge och bemötte både mig och köparna på ett mycket trevligt sätt. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2019-02-14 Christoffer S svarar Birgitta A
    Stort tack för ett väldigt bra och framgångsrikt samarbete Birgitta! Hoppas att du trivs bra i ditt nya boende =)
  • 2019-01-10

Peter B skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Lägenhet i Täby. Ludvig har visat stor flexibilitet, lyhördhet och varit väldigt informativ. Han har dessutom nått upp till det mål vi kom överens om. Han får en stark rekommendation av mig. Läs mer
  • 2019-01-06

Anna W skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålde en tvåa i centrala Täby med hjälp av Ludvig och har bara goda ord att säga om processen och den löpande kontakten. Proffsigt, rakt och informerande vilket kändes väldigt tryggt. Läs mer
  • 2018-12-26

Niclas K skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ludvig Holmberg har mäklat försäljning av min bostad. Ludvig har motsvarat de förväntningar jag hade och har genomfört mäklaruppdraget på ett förtjänstfullt sätt. Ludvig har varit kommunikativ och agerat med integritet.
    Jag är nöjd med Ludvigs arbete. Läs mer
  • 2018-12-21

Beata Maria S skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Engagerad, kunnig, saklig, lugn och trevlig! Läs mer
    2019-02-08 Daniel A svarar Beata Maria S
    Tusen tack för den fina rekommendationen. Hoppas allt kommer gå bra för dig med nya boendet och vill du komma tillbaka till Täby är det bara ringa mig så hjälper jag dig!
  • 2018-12-19

Pamela L skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpt parhus från Ludvig i Täby Kyrkby. Mycket trevlig, saklig och kunnig mäklare med hög servicenivå. Rekommenderar Ludvig varmt. Läs mer
  • 2018-12-14

Alejandra Z skrev om Fastighetsbyrån Täby
    He was very attention focused and polite. Good! Läs mer
  • 2018-12-09

Christer A skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer sätter nivån för hur man vill att en fastighetsmäklare ska agera. Tydlig, lyhörd och driven. Vi tog kontakt efter rekommendation och kan i vår tur starkt rekommendera Christoffer och hans team. Läs mer
  • 2018-12-09

Christer A skrev om Fastighetsbyrån Täby
  • 2018-12-08

Kristina M skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi sålde vårt parhus i Täby kyrkby för att köpa något större. Ludvig Holmberg har varit mycket trevlig, proffsig och serviceinriktad genom hela processen. Våra förväntningar var en korrekt värdering av parhuset, snygg fotografering av bostaden och fin annons, vilket vi tycker att Ludvig lyckats bra med. Han har kontinuerligt uppdaterat oss om värdets förändring p g a sjunkande försäljningspriser på bostadsmarknaden. Ludvig har också varit hjälpsam med information om nuvarande rutiner kring kontraktsskrivning (såsom vanliga tidsspann för besiktning, tillträdesdatum och andra klausuler i köpekontrakt) vilket gjorde oss trygga när vi köpte vårt nya hus, som föregick försäljningen av vårt parhus. Efter visningarna av vårt hus har Ludvig alltid gett en utförlig rapportering om antalet spekulanter och deras intryck, vilket gjort att vi känt oss delaktiga i vad som skett under visningarna (trots att vi ju då inte var närvarande). Sammanfattningsvis har Ludvig alltid varit trevlig, positiv, tagit sig tid, gett god service, visat engagemang och gett ett proffsigt intryck. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2018-12-08

Karin M skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Engagerad och trevlig mäklare! Svarar snabbt på frågor mm. Mycket bra! Läs mer

Axel M skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Helt ok.
    Mäklaren pratade på tok för mycket nonsens men helheltsbilden var bra Läs mer

Kristina Ö skrev om Fastighetsbyrån Täby
    sålt vår bostadsrätt, Oscar gjorde ett jättefint jobb kunnig glad trevlig och engagerad, skulle gärna rekomendera honom till mina vänner. Läs mer

Ulf Daniel Andreas L skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Värderade bostaden fel med 1,3 miljoner. Låg inte på köpare tillräckligt vilket resulterade i att vi var tvungna att sälja för 600,000kr under utgångspris efter att ha sänkt priset med 700,000kr.

Mäklaren gjorde ett oprofessionellt intryck med smileys och fnitter när vi var i en väldigt dålig sits då vi redan hade köpt nytt och inte fick några bud.

Marknaden må vara konstig just nu men det borde mäklare veta om och inte övervärdera. Läs mer
  • Louise G

2018-12-03

Louise G skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålde min lägenhet i Täby tillsammans med Christoffer och han har varit utmärkt från start till slut. Väldigt konkret och lyhörd samt en väldigt god människokännare som anpassar sig efter situationen han är i.
    Rekommenderar stark Fastighetsbyrån i Täby och framförallt Christoffer i köp och säljprocesser om man vill bli 110% nöjd. Läs mer
  • 2018-12-02

Nina R skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Eftersom vi var väldigt nöjda med Christoffers arbete med vårt förra boende så var det självklart att välja honom när det var dags att sälja vår lägenhet. Duktig, kunnig och lyhörd mäklare. Super nöjda! Läs mer
  • 2018-11-29

Marianne B skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Har sålt ett hus. Ludvig Holmberg har fast arvode. Han är mer intresserad av att snabbt få ut sitt arvode än att kunden får ut ett bra pris. Läs mer
  • 2018-11-18

Anna N skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har varit i kontakt med Marcus Larsson flera gånger. Första gången jag träffade honom var när min bror skulle köpa en bostadsrätt och sedan skulle överlämna den till mig. Marcus hjälpte oss så fort vi hade frågor, från början till slut. Sedan har han hjälpt mig med köp av garageplats i bostadshuset. Även där var han snabb som vanligt och väldigt hjälpsam. Det jag uppskattar med honom är att man känner sig trygg vid ett köp när han är med och förmedlar, vilket är en viktig känsla när man ska genomföra ett stort köp.

Hoppas på att han kan hjälpa till med fler bostadsköp i framtiden!

/Anna Nguyen Läs mer
  • 2018-11-17

Petra B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi sålde vårt hus i Täby och fick ett mycket proffsigt bemötande av Christoffer före, under och efter affären. Vi hade höga förväntningar då Christoffer kom rekommenderad till oss och han lyckades ändå överträffa dessa med sin kunskap, erfarenhet och sitt sätt att bemöta människor. Vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2018-11-16

Viktor O skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Rekordförsäljning blev det, bra jobbat av Daniel! Läs mer
    2018-11-21 Daniel A svarar Viktor O
    Hej Viktor och tack för förtroendet, nu börjar jobbet att försöka slå rekordförsäljningen!

Behöver du, eller någon du känner, min hjälp i framtiden så är jag bara ett telefonsamtal bort!
    Sköt om dig:)

Esplanaden 17b, 183 34 Täby