Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Täby

Fastighetsbyrån Täby

Esplanaden 17b, 183 34 Täby — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån och Täby, en grönskande förort norr om Stockholm. Här finns allt från exklusiva villor till lägenheter och barnvänliga radhus. Vi på kontoret här förmedlar alla sorters bostäder och har god lokalkännedom. Vi sköter alltid affärerna noggrant och tryggt samtidigt som vi är otroligt engagerade i vårt yrke.

Vi känner till dina möjligheter här i Täby och har de rätta verktygen för att leda affären från början till slut. Varmt välkommen att kontakta oss, vi ser fram emot ett samarbete!

Läs vad 501 kunder tycker om Fastighetsbyrån Täby

• Björn A
    Björn A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en duktig mäklare som gjorde försäljningsprocessen väldigt enkel och smidig. Jag kan varmt rekommendera Oscar och kommer gladeligen anlita honom igen.
    2017-09-15 Oscar H svarar Björn A
    Tack Björn för fina ord. Det har varit superkul att hjälpa både dig och din sambo. Jag önskar er lycka till med er nya lägenhet så hoppas jag att vi ses inför nästa bostadsaffär :) / O
  • Matilda B
    Matilda B skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en kunnig och förtroendeingivande mäklare som vi valt att anlita flera gånger. Han har tydlig kommunikation och levererar goda resultat. Kan varmt rekommendera Oscar!
    2017-09-11 Oscar H svarar Matilda B
    Tack för din rekommendation Matilda. Jag hjälper er gärna fler gånger med fler lyckade affärer.

Lycka till med nya lägenheten. /Oscar
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt duktig och trevlig, jag har bara positiva saker att säga. Utmärker sig mot de andra mäklare jag haft kontakt med under mitt lägenhetsletande.
    2017-09-10 Oscar H svarar Niklas J
    Härligt att höra Niklas. Grattis till ditt nya hem och välkommen till Täby. Ser fram emot att hjälpa dig i framtiden / O
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar har varit både mycket trevlig och proffesionell.
    2017-09-08 Oscar H svarar Kerstin S
    Tack Kerstin, och lycka till med er nya fina bostad.
    /O
  • Richard E
    Richard E skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Om ni vill anlita marknadens skickligaste mäklare Oscar Hallbygård, kontakta Fastighetsbyrån i Täby.
  • Sofie J
    Sofie J skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en trevlig och ambitiös mäklare som vi verkligen kan rekommendera. Vi är jättenöjda med hela försäljningsprocessen.
    2017-09-08 Oscar H svarar Sofie J
    Tack Sofie. Det har varit jättekul att hjälpa er. Ta hand om varandra så får ni kontakta mig när ni behöver min hjälp igen :)
  • Erik E
    Erik E skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar uppfyllde våra förväntningar försäljningen. Vi är mycket nöjda med hans jobb
    2017-09-08 Oscar H svarar Erik E
    Tack Erik för ett fint samarbete.

Lycka till med er nya lägenhet så ser jag fram emot att komma över i höst när ni slagit er till ro.
  • Sofie H
    Sofie H skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Gott bemötande, kunnig mäklare som hjälpte mig från upplägg och strategi och genomförande. Var behjälplig när jag köpte ny lägenhet med strategi och värdering. En klippa!
  • Maria J
    Maria J skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Trevlig, saklig, tillgänglig, lätt att ha att göra med.
  • Hans D
    Hans D skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt bra på att kommunicera och föra fram information och budskap . På ett lugnt och sansat sätt , hela tiden lyssnar och gör paus om man inte hänger med . Bra på att löpande ge feedback och tala PM vad som händer .
    2017-08-28 Oscar H svarar Hans D
    Tack Hans för ett fint samarbete. Slutet gott, allting gott. Kul att få hjälpa till.

Vi hörs framöver :)
  • Kristoffer G
    Kristoffer G skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ambitiös, kunnig och möter kunden på bästa sätt
  • Per H
    Per H skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Hej,

Helt ok, det var lite strul vid tillträdesdagen som fick skjutas upp
    i sista stund.
    Men om det var Marcus eller föreningens fel vet jag ej.
    Det var mitt i semestertider också.
    Hur som helst åkte jag hem från landet i onödan,
    då det ställdes in samma morgon som vi skulle träffas.
  • Charlie E
    Charlie E skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer var väldigt trevlig och höll oss uppdaterade genom hela processen och såg till att vi fick svar på alla frågor vi hade som köpare.
    2017-09-17 Christoffer S svarar Charlie E
    Tack Charlie! Jag hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet =)
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Marcus var helt ok. hörde ofta av sig under processen
  • Ulrika M
    Ulrika M skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Toppen mäklare & person! I mitt fall kunde jag inte fått bättre mäklare.
    Ludvig är drivande, energisk person men samtidigt mycket empatisk. Han ser till att alla är med på tåget,vilket var ett stort plus för mig.
    Återkopplar bra under processens gång, och är mycket hjälpsam.
    Plus att radhuset blev sålt till det vi önskade!

Kan starkt rekommendera Ludvig!
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ludvig är trevlig och framåt med en lätt självsäker kaxighet. Han är helt enkelt bra på att sälja sig själv och det går säkert igen i hans förmåga att göra en bra affär åt sin kund. Inget att anmärka på vid den affär Ludvig hjälpte mig med.
  • Sebastian J
    Sebastian J skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt duktig fastighetsmäklare
  • Afshin N
    Afshin N skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Hej
    Jag tyckte att han var bra seriös och snabb
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra bemötande och hjälpsam i alla sitationer. Återkopplade hela tiden under affärens gång
  • Richard H
    Richard H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket trevligt bemötande. Allt gick smidigt och bra. Han gick igenom allt klart och tydligt och man kände sig trygg direkt när man klev in i kontoret. De kändes rätt från början till slut. Han får 10 poäng.
    2017-09-17 Christoffer S svarar Richard H
    Stort tack för ditt förtroende fina omdöme Richard. Lycka till nu, du vet vart jag finns om du behöver mig! =)
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Han är verkligen sportmodellen av mäklare, vi är super nöjda
    2017-09-17 Christoffer S svarar Oskar S
    Tack Oscar! Alltid trevligt att få vara en sportmodell i mina kunders ögon =)
    Hoppas att ni trivs bra i ert nya hus!
  • Sofia T
    Sofia T skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Engagerad och kompetent med bra kundfokus.
    2017-09-17 Christoffer S svarar Sofia T
    Tack Sofia! Hoppas att ni har kommit tillrätta och har det bra i nya huset!
  • Ritva A
    Ritva A skrev om Emelie Ljungdahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Hon är en professionell mäklare med integritet och jag upplever att hon kan sin sak. Jag fick kontinuerligt information och kände mig trygg med henne.
  • Anton M
    Anton M skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt bra bemötande för oss som skulle köpa lägenhet för första gången. Seriöst och pålitligt intryck.
    2017-09-17 Christoffer S svarar Anton M
    Stort tack Anton! Det värmer att få ett så fint omdöme av en förstagångsköpare =)
    Lycka till nu med nya boendet!
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt bra och trevligt bemötande!
    2017-08-23 Christoffer S svarar Johanna H
    Tack Johanna! Hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet =)
    /C
  • Sara H
    Sara H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Professionellt och vänligt bemötande. Tillgänglig och lätt att ha att göra med. Utgjorde trygghet genom hela bostadsaffären för oss som förstagångsköpare. Levde väl upp till våra förväntningar. Skulle absolut rekommendera till andra.
    2017-08-23 Christoffer S svarar Sara H
    Stort tack för ditt fina omdöme Sara! Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya boende. Ni vet vart jag finns om ni skulle behöva min hjälp med något i framtiden. Vi hörs! =)
    /C
  • Evelina B
    Evelina B skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en toppen kille som rockar rollen som mäklare utan tvekan!

Som mäklare är han påläst, tillgänglig, flexibel och engagerad. Man känner sig väl omhändertagen och Oscar är någon som lägger ner tid, energi och hjärta i sitt jobb.

Med ett leende på läpparna får han saker att kännas lätt och finns där när man behöver lite extra hjälp eller stöd. En mäklare med ett hjärta av guld.

Bättre kunde man inte fått som sin första mäklare!
    2017-08-21 Oscar H svarar Evelina B
    Evelina,

Vad glad jag blir. Alltid kul när en köpare och säljare är nöjd med sin affär. Du kommer stortrivas i Näsby Park. Ring mig om du har några frågor eller funderingar :)
  • Alexandra J
    Alexandra J skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålde min etta i Näsbypark med hjälp av Oscar. Skulle beskriva det hela som en väldigt trygg upplevelse. Oscar hade koll på läget och trots att det var ganska svalt intresse på lägenheten och visningar kände jag aldrig någon oro. Oscar drog i lite trådar och hittade en köpare med ett bud jag kände mig väldigt nöjd med!
    2017-08-04 Oscar H svarar Alexandra J
    Tack Alexandra. Det är har varit kul att jobba med dig. Lycka till med familjen och ert nya boende :)
  • Reka S
    Reka S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt professionell och mycket bra service
    Mycket nöjd
    2017-08-04 Oscar H svarar Reka S
    Tack Reka,

Hoppas att din dotter kommer trivas i lägenheten :)
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt trevligt bemötande igenom hela upplevelsen både innan och efter köp!
    2017-08-04 Oscar H svarar Stefan E
    Stefan, Tack för dina ord. Hoppas ni kommer trivas i er fina lägenhet. Jag kommer gärna förbi och kollar hur ni har det :)
  • Jonathan M
    Jonathan M skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Kunde inte önska mig en mer professionell och trevlig mäklare än Oscar.
    Allt rullade på så bra med hus köpet så jag valde att även sälja min lägenhet med Oscar.
    Snabb och effektiv process med fotografiering visning och budgivning.Skadar inte att slutpriset blev över alla förväntningar. Stark 5a!
    2017-08-04 Oscar H svarar Jonathan M
    Tack Jonathan. Det har varit ett nöje att jobba med dig. Jag önskar dig lycka till med renoveringen och ditt nya boende så hörs vi senare.
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Supernöjda med hela processen. Kan verkligen rekommendera Oscar!
    2017-08-04 Oscar H svarar Niklas H
    Tack Niklas. Lycka till på Kungsholmen nu så hörs/ses vi i framtiden!
  • Jill T
    Jill T skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket bra mäklare, tillgänglig och tålmodig! Fick till en strålande affär. Rekommenderas varmt.
    2017-08-04 Oscar H svarar Jill T
    Tack Jill för fint samarbete. Ta hand om familjen så hörs vi av
  • Henrik F
    Henrik F skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket snabb och smidig affär och proffisionellt agerande av Oscar. Mina varmaste rekommendationer!
    2017-08-04 Oscar H svarar Henrik F
    Tack Henrik. Ser fram emot nästa projekt!
  • Henrik F
    Henrik F skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Mycket smidig och snabb affär innan allmän visning!
    Väldigt nöjd med affären:)
  • Ingmarie T
    Ingmarie T skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar Hallbygård har uppfyllt alla våra förväntninga från första telefonkontakten till det snabba avslutet i samband med försäljning av vår delvis brandskadade fastighet med tillhörande uppvuxen trädgård. Allt bemötande och respons gör att vi varmt rekommenderar Oscar Hallbygård på Fastighetsbyrån i Täby.
    2017-08-04 Oscar H svarar Ingmarie T
    Ingmarie. Tack för förtroendet och ta hand om familjen och far din.
  • Johanna P
    Johanna P skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Under hela försäljningen levererade Oscar toppklass och över förväntan! Ingen annan hade kunnat göra ett bättre jobb. Jag rekommenderar honom varmt
    2017-08-04 Oscar H svarar Johanna P
    Tack snälla Johanna, Lycka till i Danderyd och er renovering. Hälsa Pierre från mig
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Snabb affär utan visning. Mäklaren gjorde ett bra jobb, men slapp en hel del arbete. Mycket positivt och trevligt bemötande.
  • Pierre A
    Pierre A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Fantastiskt arbete av Oscar Hallbygård. Proffsigt rakt igenom, klara besked, snabba svar. Kan varmt rekommendera honom som er blivande mäklare.

Vänligen
    Pierre Andersson
    2017-08-05 Oscar H svarar Pierre A
    Hej Pierre,

Tack för feedbacken. Stort lycka till med allt i Danderyd så ses vi i framtiden :)
  • Mary D
    Mary D skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Super nöjd, engagerad och mån om sina kunder.
    2017-07-29 Oscar H svarar Mary D
    Tack Mary,

Jag hoppas att du och din dotter kommer stormtrivas :)

Vi hörs framöver
  • Elin N
    Elin N skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag tycker att Oscar är en super bra mäklare. Fick redan första gången jag träffade Oscar ett bra intryck av honom. Han har hållit god kommunikation med oss under hela processen. Punktlig, trevlig. Har inget annat än positivt att säga om Oscar.
    2017-08-05 Oscar H svarar Elin N
    Hej Elin och stort tack för din Reco.

Lycka till med musiken så hoppas jag att jag ser mer av dig på TV :)
  • Daniel  H
    Daniel H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Kan starkt rekommendera Oscar Hallbygård - en proffsig, tillgänglig och ärlig mäklare i världsklass som brinner för sitt yrke.

Oscar anpassade försäljningen helt och hållet efter mina behov och önskemål!

Oscar Hallbygård är absolut en av Sveriges bästa mäklare!
    2017-08-05 Oscar H svarar Daniel H
    Tack Daniel.

Nu ser jag fram emot andra projekt och även ett fortsatt samarbete :)
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Emelie Ljungdahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt trevligt, proffsigt och positivt bemötande. Jag kände mig väldigt nöjd med min bostadsaffär och fick det stöd jag behövde.
  • Lisa W
    Lisa W skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra service, alltid tillgänglig.
    2017-08-05 Oscar H svarar Lisa W
    Tack Lisa.

Lycka till med er fina lägenhet. Kommer gärna över sen när allt är klart
  • Lars A
    Lars A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra service och alltid tillgänglig!
    2017-08-09 Oscar H svarar Lars A
    Tack Lars! Kul att du är nöjd. Lycka till med boendet i Portugal och golfen. Kommer gärna ner på en weekend med familj :)
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Emelie Ljungdahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra bemötande, kunnig och rak.
    Trevlig!
  • Erik A
    Erik A skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Professionell och serviceinriktad.
  • Sobhan B
    Sobhan B skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    A very professional, kind and nice person. We bought a house she was helping to sell.
  • Karl M
    Karl M skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar Hallbygård var mäklare då jag köpte den lägenhet jag bor i nu. Jag tyckte han var professionell och brydde sig om mig som köpare. Jag är väldigt nöjd med honom och kände mig trygg under hela köpprocessen.
    2017-08-09 Oscar H svarar Karl M
    Tack Karl. Känns tryggt att du är nöjd. Dina ord värmer och hoppas att du trivs i ditt nya boende. Vi hörs framöver
  • Pahlevan P
    Pahlevan P skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Tack för att bra jobb Oscar Hallbygård! Vi är super nöjda med din kompetens och professionalitet. Du gjorde en jätte bra försäljning och vi ser fram emot fler samarbeten tillsammans. Högsta betyg 😊
    2017-08-09 Oscar H svarar Pahlevan P
    Tack för värmande ord.

Kör hårt med renoveringen och hälsa Amir så gott!

Esplanaden 17b, 183 34 Täby