Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Täby

Fastighetsbyrån Täby

Esplanaden 17b, 183 34 Täby — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån och Täby, en grönskande förort norr om Stockholm. Här finns allt från exklusiva villor till lägenheter och barnvänliga radhus. Vi på kontoret här förmedlar alla sorters bostäder och har god lokalkännedom. Vi sköter alltid affärerna noggrant och tryggt samtidigt som vi är otroligt engagerade i vårt yrke.

Vi känner till dina möjligheter här i Täby och har de rätta verktygen för att leda affären från början till slut. Varmt välkommen att kontakta oss, vi ser fram emot ett samarbete!

Läs vad 583 kunder tycker om Fastighetsbyrån Täby

• Maud P
    Maud P skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    En mycket duktig, noggrann och förtroendeingivande mäklare som har hjälpt mig, både vid köp av min nya bostad och försäljning av min gamla. Jag kan varmt rekommendera Oscar! Läs mer
  • Magdalena P
    Magdalena P skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    En mkt hjälpsam, ärlig och bra mäklare! Mkt nöjd m mitt köp och all den hjälp jag fått i samband m detta! Läs mer
  • Kim N
    Kim N skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ludvig hjälpte oss att sälja våran lägenhet, han har mycket kunskap om lägenheter och hus i Täby kommun. Läs mer
  • Sören N
    Sören N skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Har sålt en bostadsrätt i brf Höstfibblan

Trevligt och proffesionellt

Mäklaren arbetade väldigt målmedvetet för att slutföra affären

Ambitiöst Läs mer
  • Viktoria H
    Viktoria H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag sålde en bostadsrätt på Åkerbyvägen med Christoffer. Han arbetade hårt för att jag skulle få rätt betalt för min lägenhet. Han var väldigt flexibel för att göra allt så smidigt som möjligt för mig och köpare/potentiella köpare och höll mig uppdaterad i processen. Han är påläst, professionell och kunnig och har därför kunnat svara på frågor som potentiella köpare/köpare haft direkt på visningarna. Läs mer
  • Anneli S
    Anneli S skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ludvig hittade en bra seriös köpare åt oss, var alltid mycket trevlig och återkopplade som han utlovat. Läs mer
  • Victor J
    Victor J skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra engangemang, trevlig och kunnig i sitt område. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-06-29 Ludvig H svarar Victor J
    Tack Victor! Trevlig sommar!
    /Ludvig
  • Beata M
    Beata M skrev om Jessica Liljedahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Proffsig, snabb, effektiv och väldigt trevlig! Jag rekommenderar verkligen Jessica Liljedahl som mäklare! Läs mer
  • Ulf E
    Ulf E skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpt lägenhet. ML är snabb korrekt och dessutom trevlig. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer sålde en bostadsrätt på Marknadsvägen i Täby för min räkning. Jag är väldigt nöjd med hur han skötte försäljningen! Han var mycket proffsig, tydlig och tillmötesgående och hade jag frågor fick jag omedelbart klara svar på dessa. Eftersom en bekant hade rekommenderat Christoffer, förväntade jag mig att han skulle hantera försäljningen på bästa sätt och det gjorde han verkligen också! Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-07-02 Christoffer S svarar Anna S
    Stort tack för förtroendet Anna och tack för ett bra samarbete! Jag hoppas att ni får en fin sommar nu när allt är klart med försäljningen och flytten. Skulle det komma upp några fler frågor kring skatten etc. är det bara att slå en signal. Vi hörs!
  • Reza D
    Reza D skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpte en bostadsrättslägenhet av honom. Kändes tryggt med honom. Övernöjd med det hela. Läs mer
    2018-07-02 Christoffer S svarar Reza D
    Stort tack för ditt fina omdöme Reza! Jag hoppas att du och familjen ska trivas bra i ert nya boende. Hör gärna av dig när du är klar med renoveringen så kommer jag och kikar hur ni har det =) Vi hörs!
  • Per W
    Per W skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Han är hemsk💂🏿
    Nejdå vi har stort förtroende för honom som mäklare då vi både köpt och sålt genom Daniel
    Önskar honom all lycka och välgång i sin karriär
    Per och Barbro Wängelin Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har Köpt 4:a i Hägernäs.
    Ludvig har hela tiden varit hjälpsam och serviceminded även om det varit tydligt att han hade säljarens fokus - förstås...
    Förväntningar: hjälp genom affären - absolut! Läs mer
    2018-06-29 Ludvig H svarar Anders S
    Hej Anders och tack för att du tar dig tid att skriva! Lycka till med renoveringen och ha en trevlig sommar! Hälsningar Ludvig
  • Frida A
    Frida A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Förtroendeingivande, trygg, kunnig och ärlig med kunden i konstant fokus.
    Vi är enormt nöjda med Oscar som sålde vår lägenhet och rekommenderar honom varmt till andra som vill sälja eller köpa bostad. Läs mer
  • Martin J
    Martin J skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi har precis köpt en lägenhet i Täby där Ludvig var ansvarig för försäljningen. Han skötte kontakten med oss på ett bra och proffsigt sätt, var mycket noggrann och såg till att alla relevanta detaljer redovisades - vilket givetvis var väldigt positivt!

Vi kan bara rekommendera Ludvig! Läs mer
  • Homan M
    Homan M skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi sålde vår bostadsrättslägenhet genom Ludvig och vi upplevde hans jobb som utmärkt! Han var väldigt proffetionell och hade bra koll på bostadsmarknaden i Täby! Ludvig hade ett väldigt trevligt sätt i sitt bemötande och vi tyckte att han levde upp till våra förväntningar från början till slut! Han hade dessutom väldigt bra förslag på styling av lägenheten och vi var också väldigt nöjda med bilderna och annonsen i övrigt! Vi rekommenderar honom värmt! Läs mer
  • Ahdieh M
    Ahdieh M skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi sålde vår bostadsrättslägenhet genom Ludvig och vi upplevde hans jobb som utmärkt! Han var väldigt proffetionell samt hade bra koll på bostadsmarknaden i Täby! Ludvig hade ett väldigt trevligt sätt i sitt bemötande och vi tyckte att han levde upp till våra förväntningar från början till slut! Han hade dessutom väldigt bra förslag på styling av lägenheten och vi var också väldigt nöjda med bilderna och annonsen i övrigt! Vi rekommenderar honom värmt för kommande bostadsaffärer! Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Jag är på alla sätt otroligt nöjd med hur representanten för Fastighetsbyrån skötte försäljningen av min lägenhet! Det finns absolut ingenting att klaga på! Läs mer
  • Karina J
    Karina J skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    köpt lägenhet. Blev väldigt bra bemött och mäklaren levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • Mats S
    Mats S skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi sålde vår bostad
    Vi blev mycket väl bemötta av Marcus. Han gav raktigenom ett proffsigt intryck och han hanterade försäljningen av vårt hus på ett förtroendeingivande sätt. Skulle vi hamna i samma situation igen skulle jag utan tvekan vilja anlita Marcus som mäklare. Läs mer
  • Dennis J
    Dennis J skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Daniel hade stor erfarenhet av mitt område och gjorde därför en försäljning som överträffade alla förväntningar. Läs mer
  • Lena Birgitta S
    Lena Birgitta S skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ludvig har hjälpt oss att sälja det hus vi bott i de senaste 40 åren.Han har varit oerhört tålmodig, positiv och hjälpsam och åstadkommit en försäljning som vi är glada över.
    Han har varit lätt att komma i kontakt med alla gånger vi behövt fråga något eller få något förklarat.
    Vi har inte använt mäklare tidigare. Ju mer vi lärde känna Ludvig desto gladare var vi att ha fått en mäklare som visste vad han höll på med och arbetade lugnt och metodiskt.
    Kort sagt är han så som jag tror att den idealiska mäklaren ska vara. Läs mer
    2018-05-24 Ludvig H svarar Lena Birgitta S
    Hej Lena och Staffan! Det är mycket viktigt för mig att ni som kunder är nöjda och det gör mig glad att läsa det ni skriver. Stort tack för det fina omdömet. Vi ses! /Ludvig
  • Mikaela H
    Mikaela H skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ludvig Holmberg var mig behjälplig med att sälja min bostadsrätt. Han innehar ett fantastiskt bemötande, är förtroendeingivande och arbetar proaktivt samt lämnar kontinuerlig återkoppling löpande genom hela processen. Ludvig är handlingskraftig och beslutsam, han höll upprepade visningar för att få bostaden såld inom avtalad tid och till förväntat pris.

Han får mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2018-04-23 Ludvig H svarar Mikaela H
    Hej Mikaela! Tack för de fina orden och för ett bra samarbete. Det värmer att höra. Må gott så hörs vi framöver.
    /Ludvig
  • Jimmy A
    Jimmy A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar har varit otroligt hjälpsam under denna process. Han har givit oss en trygghetskänsla och ett lugn när en försäljning av detta slag skapar stress och nervositet. Jag och min fru kunde inte vara mer nöjda! Läs mer
    2018-04-15 Oscar H svarar Jimmy A
    Tack snälla Jimmy. Det har varit en stor ära att få hjälpa till och kul att allt gick så smidigt! Hälsa så gott så ses vi framöver.
  • Sofie J
    Sofie J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Rekommenderar starkt Christoffer som mäklare. Han gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av min lägenhet. Gjorde det där lilla extra för både mig och köparen. Han hjälpte mig även med deklaration och flytt/städbolag. Vill du ha en bra mäklare som fixar allt ska du välja Christoffer 😃 Läs mer
    2018-04-16 Christoffer S svarar Sofie J
    Stort tack för ditt fina omdöme Sofie! Hoppas att du trivs bra i nya boendet och att vi ses snart igen! =)
  • Simon T
    Simon T skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Strålande jobb från början till slut! Läs mer
    2018-04-16 Christoffer S svarar Simon T
    Tack Simon! Hojta till när du kommit tillrätta, så kommer jag gärna och kikar hur du har det =)
  • Anton P
    Anton P skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bara positivt. Kan inte tänka mig någon bättre att hantera min affär. Läs mer
    2018-04-16 Christoffer S svarar Anton P
    Stort tack för din feedback Anton! Hoppas att ni trivs bra i ert nya boende =)
  • Jesper R
    Jesper R skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Professionell och hjälpsam. Inga konstigheter. Läs mer
  • Erica D
    Erica D skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jättetrevlig och professionell! Är väldigt nöjd! Läs mer
  • Patrik C
    Patrik C skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag köpte lägenhet genom Oscar 2015. Det var en väldigt trygg och enkel affär och all kontakt med säljarna sköttes extremt smidigt! Mycket förtroendeingivande och lättsam att göra affärer med! Nästa boende som säljs kommer säljas genom Oscar! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-04-15 Oscar H svarar Patrik C
    Tack Patrik för fina ord! Jag är övertygad om att du och din familj kommer stortrivas. Vi hörs nästa gång :)
  • Ann-charlotte W
    Ann-charlotte W skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har köpt en bostadsrätt. Daniel är en bra och duktig mäklare som bryr sig om både köpare och säljare både innan, under och efter affären. Hans bemötande och kunskap gjorde att jsg kände mig nöjd och trygg genomsegla processen. Jag kan varmt rekommendera Daniel till andra som är i behov av en kompetent mäklare! Läs mer
  • Erik N
    Erik N skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Professionell och väldigt bra och rak i kommunikationen Läs mer
  • Jan S
    Jan S skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Fick väldigt bra bemötande och ett bra intryck redan från början. Trevlig och kunnig, brinner för sitt yrke. Aldrig några problem att få tag i Daniel när man hade frågor mm.
    Rekommenderar starkt Daniel Andersson som mäklare. Läs mer
  • Johan R
    Johan R skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Daniel är lugn och trygg och alltid lätt att få tag på. Han är mycket mån om sin kund.
    Jag kan verkligen rekommendera Daniel! Läs mer
  • Sanna J
    Sanna J skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra bemötande och bra samarbete. Läs mer
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en mycket förtroendeingivande, genuin och kunnig mäklare som på ett personligt plan tar sig an människorna han möter i sitt arbete. Kände mig väldigt trygg i hela processen av lägenhetsaffären. Kan varmt rekommendera honom. Kommer absolut anlita honom vid eventuella bostadsaffärer i framtiden. Läs mer
    2018-03-19 Oscar H svarar Annelie S
    Härligt att du är nöjd och att allt känns bra. Lycka till med flytten och ring när du behöver hjälp eller om du har några funderingar.

• Mikael Karl Vilhelm K
    Mikael Karl Vilhelm K skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en grym mäklare som gör en bra behovsanalys och har koll på marknaden! Vi är supernöjda med hans tålamod, proffsighet och skulle varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket trevlig, seriös, bra kontakt samt väldigt snabb återkoppling och hjälpsam med de frågor o funderingar jag hade. Kan varmt rekommendera Oscar! Läs mer
    2018-03-19 Oscar H svarar Johan S
    Tack snälla för förtroendet Johan. Allt kommer bli toppen med allt som händer nu och jag önskar dig lycka till!
  • Mikael Karl Vilhelm K
    Mikael Karl Vilhelm K skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Är ni ute efter en mäklare som lägger ner tid, hjärta, passion och proffsighet så är Oscar din mäklare! Trots vår otur med dubbla vattenskador och således en väldigt lång försäljning så höll han hoppet uppe och lyckades med bravur att göra både köpare och oss säljare nöjda. Keep up the good work så syns vi på nästa AIK match :) Läs mer
    2018-03-19 Oscar H svarar Mikael Karl Vilhelm K
    Tack Micke. Vilka fin ord! Du är alltid välkommen till Tele2 där vi tar emot dig med varma händer :)

Hälsa Beba så gott

• Magnus G
    Magnus G skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Toppkvalitet från blrjan till slut!
    Christoffer ser människan bakom kunden, såväl säljare som köpare. Noga, samvetsgrann, tydlig, empatisk.
    Kan inte annat än rekommendera Christoffer, bästa mäklare jag anlitat. Läs mer
    2018-04-16 Christoffer S svarar Magnus G
    Stort tack Magnus, det värmer verkligen! Vi hörs och ses snart igen! =)
  • Carina M
    Carina M skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi hade kontakt med tre mäklare. Av dessa valde vi Ludvig för att vi uppfattade honom som seriös och med ett trevlgt sätt.
    Vi kände för honom för att han är ung och ambitiös och vi blev mycket nöjda med hans jobb.

Vi uppskattade att han hela tiden höll oss uppdaterade om vad som hände och hur han planerade försäljningen.
    Han lämnade goda råd och ringde även upp oss inför årets deklaration för att meddela sista dagen för skatteinbetalningen utifall vi inte hade gjort det tidigare.

En bra kille. Läs mer
  • Johan G
    Johan G skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra bemötande och en kunnig och kompetent mäklarinsats! Läs mer
    2018-04-16 Christoffer S svarar Johan G
    Tack Johan, och tack för ett väldigt bra samarbete!
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi har varit mycket nöjda och har inget att anmärka på.
    Rekomenderar Christoffer! Läs mer
    2018-04-16 Christoffer S svarar Jenny W
    Tack Jenny! Hoppas att ni trivs bra i nya huset =)
  • Filip H
    Filip H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket professionell och kunnig. Christoffer har hela tiden haft en levande dialog med mig och informerat mig om nästa steg och vad som kommer ske och jag har hela tiden haft ett stort förtroende för hans förmåga. Läs mer
    2018-04-16 Christoffer S svarar Filip H
    Tack Filip, för ett fint omdöme och ett bra samarbete!
  • Anna K
    Anna K skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag är väldigt nöjd då jag fått hjälp och svar fort när jag behövt det! Läs mer
  • Greta G
    Greta G skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket trevligt bemötande och jag har också som köpare känt mig trygg i hela processen tack vare Christoffer. Han har lyssnat på alla mina frågor och gett mig klara besked. Läs mer
    2018-02-14 Christoffer S svarar Greta G
    Stort tack Greta! Kul att kunna hjälpa dig och resten av familjen att hitta ett nytt boende att trivas i. Det är bara att höra av sig om du behöver mig i framtiden. Vi hörs!
  • Rolf N
    Rolf N skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Han ger ett väldigt bra intryck när man träffar honom. Kunnig på marknaden och jag upplevde att han säger vad han tycker. Hör alltid av sig. När vi sålde var det ganska högt tryck på marknaden vilket gjorde att han ibland kunde upplevas lite stressad, Men sökte man honom hörde han alltid av sig även om han troligen var stressad.
    Han har ett väldigt högt kundfokus för både säljare och köpare. Läs mer
    2018-02-13 Christoffer S svarar Rolf N
    Stort tack för omdömet och feedbacken Rolf! Jättekul att jobba ihop med er - från försäljningsstart till avslutande skattedeklaration :)
    Hojta till om ni behöver mig i framtiden - ni vet vart jag håller hus!
  • Karin N
    Karin N skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    kunnig.
    positiv
    påläst

verkar ibland ha lite för mycket på gång samtidigt Läs mer
    2018-02-12 Christoffer S svarar Karin N
    Tack för omdömet och feedbacken Karin! Med nuvarande, något skakigare, marknad blir det en hel del extra jobb generellt och det tar en liten stund att anpassa sig och fördela arbetsbelastningen. Jag tar till mig din feedback och ser till att intrycket om min arbetsbelastning suddas ut till nästa gång :)
    Vi hörs och ses!
  • Elias A
    Elias A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Kan varmt rekommendera Oscar. En mycket ambitiös och professionell mäklare. Dessutom trevlig och förtroendeingivande som person. Har kännt mig trygg genom hela försäljningsprocessen och är mycket nöjd med resultatet. Läs mer
    2018-02-15 Oscar H svarar Elias A
    Tack för fina ord Elias och tack återigen för förtroendet. Ses på läktarn :)
    / O
    Oscar H gillar detta
  • Per Å
    Per Å skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ludvig Holmberg är en mycket kunnig, lyhörd, innovativ oc hjälpsam person som hjälpte mig i en försäljning på ett föträffligt sätt! Jag kan varmt rekomendera honom. //Per Läs mer

Esplanaden 17b, 183 34 Täby