Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Täby

Fastighetsbyrån Täby

Esplanaden 17b, 183 34 Täby — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Täby och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 477 kunder tycker om Fastighetsbyrån Täby

• Sofie S
    Sofie S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Professionell, trevlig och driven mäklare.
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra och trevligt bemötande. Informerade om viktiga saker att tänka på.
  • Mozhgan A
    Mozhgan A skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi fick en väldigt god bemötande av Daniel under hela processen och upplever honom som en kunnig och duktig mäklare som var lyhörd för våra önskemål och försökte uppnå dessa.
  • Sassan M
    Sassan M skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Hej!
    Jag rekommenderar Daniel . Han är trevligt, duktig och hjälpsam mäklare.
    Jag kommer kontakta honom för min nästa bostadsaffär.
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ett år tidigare kunde inte en annan mäklare ge oss ett enda bud trots flera visningar. Vi vände oss till Marcus som levererade när det väl var dags att sälja. Sega budgivare, men till slut tog det fart och vi fick bostaden såld till ett pris som vi var nöjda med. Vi är helnöjda med det Marcus gjort för oss och kan rekommendera honom till andra som vill sälja eller köpa. Återkopplade till oss när det fanns något nytt att berätta och höll oss uppdaterade. Ärliga svar och inga bortförklaringar. Vi skulle kunna anlita honom igen.
  • Annika L
    Annika L skrev om Emelie Ljungdahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Trevlig, positiv och proffsig mäklare. Mina behov och önskemål kom alltid i första hand.
  • Kuresh H
    Kuresh H skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag tycker att Daniel Andersson har jobbat bra och vi är nöjda med hans jobb. Vi kommer att anlita fastighetsbyrån i framtiden om det blir aktuellt att sälja nuvarande bostad.
  • Johan L
    Johan L skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi har fått ett proffsigt bemötande från början till slut. Han har hållet kontakten med jämna mellanrum bara för att se att vi är nöjda och om det har dykt upp några funderingar under tiden osv. Man får tydlig information om vad som händer och vad som kommer hända med kontraktsskrivning mm.

Vi är jätte nöjda med Daniels jobb. Vi köpte vår lägenhet av Daniel och anlitade Daniel när vi skulle sälja för att vi gillade honom så mycket.
    Han tar väl hand om sina kunder!
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mkt nöjd med Oscars engagemang och energi vid försäljningen av min lägenhet
  • Kajsa A
    Kajsa A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Duktig och trevlig mäklare som jag starkt rekommenderar.
    Koll på läget och brinner för sitt jobb! Det resulterar i bra affärer.
  • Viktor A
    Viktor A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar var trevlig och professionell i sitt hanterande av affären. Han bidrog till en trygg försäljning av bostaden.
  • Kerstin O
    Kerstin O skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Samarbetet med Oscar Hallbygård har fungerat utmärkt bra. Vi är på alla sätt nöjda med hans bemötande och det sätt på vilket han sett till att vi nu innehar den lägenhet som vi önskade.
  • Majid k
    Majid k skrev om Erica Berg en del av Fastighetsbyrån Täby
    We bought a new project house from Erica while we were not sure about it. She talked a lot about the house, promised a lot that she can easily sell it in case we don't want it later. So with a lot of talks and promises from her we decided to sign the contract.
    After that we asked her to sell it again for us. She tried for several weeks and decreased the price twice but didn't succeed. And this was while two similar houses next to ours were sold with higher prices. At the end we had to take the ad out from Hemnet before the house was totally burned.

What was good with Erica:
    - She is easy to reach and answers promptly.

What is less good with Erica:
    - She makes many promises without enough support.
    - She can become better in finding selling point of the object she is working on.
    - Considering the work she does she is too expensive
  • Erica B
    Erica B skrev om Erica Berg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket profisionell och duktig mäklare. Hon har bra kunskap om marknaden, snabb återkoppling och är mycket trevlig.
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Engagerad och driven mäklare! Alltid tillgänglig och håller vad han lovar. Rekommenderar honom starkt!
  • Anders B
    Anders B skrev om Erica Berg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Erica har visat på en djup kunskap, snabb och professionell hantering av alla aspekterna i vårt fastighetsköp, före under och efter. Vi rekommenderar henne och hennes kollegor starkt. Ett stort grattis till alla som valt Erica till sin mäklare.
  • Ulrika T
    Ulrika T skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har som intresserad köpare mött Oscar i samband med flera visningar och budgivningar och har alltid blivit professionellt bemött. Jag har flera gånger blivit kontaktad i förväg när nya objekt har varit aktuella och har nu äntligen köpt en bostadsrätt som jag är mycket nöjd med. Oscar har nu fått förtroendet att sälja min bostadsrätt och jag är säker på att han kommer att göra ett lika professionellt jobb den här gången.
  • Elina H
    Elina H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har både köpt och sålt en bostad med hjälp av Oscar.
    Oscar är en trygg och mycket duktig mäklare som alltid levererar. Han har dessutom en lättsam och trevlig personlighet. Jag rekomenderar er verkligen att ta kontakt med honom om ni är på jakt efter en ny bostad eller funderar på att sälja.

Elina Hansen, Täby.
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket hjälpsam, engagerad och ständigt tillgänglig!
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en mycket proffsig och duktig mäklare. Vi kände oss väl omhändertagna både innan och efter försäljningen och är nöjda med det pris vi fick för vår lägenhet. Oscar gjorde sitt yttersta för att allt skulle bli så bra som möjligt för oss och vi kan varmt rekommendera honom til alla som ska sälja en bostad!
  • Victor B
    Victor B skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar Hallbygård är en superduktig mäklare, alltid trevlig och kontaktbar.
    Flexibel med tider och väldigt målinriktad!
  • Simin D
    Simin D skrev om Erica Berg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket trevligt och posetiv bemötande.
    Mycket duktig och kunnig mäklare.
  • Agnes G
    Agnes G skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag är jätte nöjd med att jag valde Markus Larsson på fastighetsbyrån i Täby . Det har nämligen varit enormt bra att få svar direkt när jag ställt frågor viker jag gjort flera gånger på såväl telefon, mail och sms.
  • Jonas F
    Jonas F skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Marcus var mycket trevlig och skötte vår försäljning ypperlig! Fastän vi bodde på annan ort under försäljningar så blev det aldrig några konstigheter, Marcus löste alla problem utan krångel. Marcus är den bästa mäklaren vi har haft att göra med på Fastighetsbyrån enligt oss!
  • Ewa F
    Ewa F skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Marcus Larsson har varit en pålitlig å smidig mäklare
    Svarat snabbt på frågor å varit tillgänglig vardag som helg. Rekommenderar honom med högsta betyg
  • Lars Olof F
    Lars Olof F skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Försäljningen gick smidigt och Markus skötte det proffsigt. Han var alltid tillgänglig och hjälpsam. Rekommenderar honom varmt.
  • Katarina F
    Katarina F skrev om Erica Berg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mitt möte med Erica går till historieböckerna. Vid första möte blev jag omedelbart respektfullt bemött. Utifrån min situation; bosatt i Norge - flytta tillbaka till Sverige, så tog hon omedelbart tag i kontakter/samarbetspartners som önskade vägleda mig. Upplevde Erica som "tillgänglig och hjälpsam".
  • Sven E
    Sven E skrev om Erica Berg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Erica har varit toppen. Återkommit snabbt och korekt på alla frågor vid vår affär. Rekommenderar henne å det varmaste.
  • Anna A
    Anna A skrev om Erica Berg en del av Fastighetsbyrån Täby
    De jobbade professional, förstår marknaden, effective, snabba feedback.
    Vi är njuta av resultat!
  • Per R
    Per R skrev om Erica Berg en del av Fastighetsbyrån Täby
    hjälpsam, trevlig, korrekt
  • Anne B
    Anne B skrev om Erica Berg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Proffsig, vänlig, hjälpsam, lättillgänglig.
  • Salam A
    Salam A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Professionell, duktig och lyhörd. Rekommenderar honom startkt.
  • Gustav R
    Gustav R skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar Hallbygård var mycket angelägen att både vi som köpare samt säljaren var nöjda då affären var i hamn. Tillgänglig hela tiden och ett bra flyt i affären!
  • Pål S
    Pål S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra och proffessionellt bemötande.
  • Emelie L
    Emelie L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en fantastisk mäklare! Alltid med glatt humör och stort driv.
    Han hjälpte mig att sälja min lägenhet och hittade redan innan öppen visning en köpare som var villig att köpa till ett bra slutpris.
    Han har skött affären snyggt och jag har hela tiden haft bra förtroende för Oscar. Jag rekommenderar honom varmt.
  • Ann L
    Ann L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar gav ett seriöst intryck från första början och jag kände att jag
    hade/fick förtroende för honom och att han skulle ro vår affär i hamn
  • Eva F
    Eva F skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket bra! Kunnig och tillmötesgående. Fick den hjälp och service som vi behövde.
  • Johnny L
    Johnny L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en trevlig och korrekt mäklare som överträffade våra förväntningar som säljare. Vi kan ge Oscar de bästa rekommendationerna. Snabb försäljning med gott resultat.
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra enkel information som var lätt att ta till sig. Oscar är trevlig och enkel i sitt sätt att vara vilket gör att alla kan får förtroende.
  • Jan F
    Jan F skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket bra! Påläst och lätt att samarbeta med.
  • Tina F
    Tina F skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar Hallbygård genomförde affären på ett mycket professionellt och engagerat sätt och jag kan varmt rekommendera Oscar Hallbygård.
  • Kajsa G
    Kajsa G skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag tycker att Christoffer Stendahl är en utmärkt mäklare, helt enkelt toppen. Har tyvärr inte kunnat svara er tidigare, jag ger honom toppenpoäng.
    Med vänlig hälsning från en nöjd kund, vi kunde inte ha fått ett bättre bemötande.
  • Mark
    Mark skrev om Emelie Ljungdahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Seriös mäklare som har koll på läget. Väldigt pedagogisk och duktig i sitt yrke. Fick bostaden såld på fem dagar, på ritning.
    Emelie L gillar detta
  • Sara S
    Sara S skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Engagerat, intresserat och proffsigt bemötande!
  • Jonnie S
    Jonnie S skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    En mycket bra totalupplevelse, där Christoffer varit mycket lyhörd på våra önskemål och hela tiden funnits som ett mycket bra bollplank genom hela processen.
  • Yvonne E
    Yvonne E skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket trevlig, korrekt och omtänksam mäklare som brinner för sitt jobb och sina kunder! Rekommenderas!
  • Anders B
    Anders B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer har en bra attityd seriös och rak. Vi har haft Christoffer både som köpare och säljare och i båda fallen varit väldigt nöjda. Han letar upp den information som behövs.
  • Annika B
    Annika B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Den bästa mäklaren som finns! !
    Vet sitt jobb,respekterar kunden men även säljaren på ett professionellt sätt!
    Väl rekommenderad.
  • Anne V
    Anne V skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Till största del var Daniel tillgänglig för frågor och planering av flytt. Vi bedömer att han var mycket tillmötesgående och alltid vänlig och artig.
  • Hanna W
    Hanna W skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Fantastiskt fint bemötande, hjälpsam i alla steg i både bostadsförsäljning men även mycket behjälplig när vi skulle hitta och köpa ny bostad. Mycket nöjd!

Esplanaden 17b, 183 34 Täby