Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Täby

Fastighetsbyrån Täby

Esplanaden 17b, 183 34 Täby — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån och Täby, en grönskande förort norr om Stockholm. Här finns allt från exklusiva villor till lägenheter och barnvänliga radhus. Vi på kontoret här förmedlar alla sorters bostäder och har god lokalkännedom. Vi sköter alltid affärerna noggrant och tryggt samtidigt som vi är otroligt engagerade i vårt yrke.

Vi känner till dina möjligheter här i Täby och har de rätta verktygen för att leda affären från början till slut. Varmt välkommen att kontakta oss, vi ser fram emot ett samarbete!

Läs vad 635 kunder tycker om Fastighetsbyrån Täby

• Anna N skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har varit i kontakt med Marcus Larsson flera gånger. Första gången jag träffade honom var när min bror skulle köpa en bostadsrätt och sedan skulle överlämna den till mig. Marcus hjälpte oss så fort vi hade frågor, från början till slut. Sedan har han hjälpt mig med köp av garageplats i bostadshuset. Även där var han snabb som vanligt och väldigt hjälpsam. Det jag uppskattar med honom är att man känner sig trygg vid ett köp när han är med och förmedlar, vilket är en viktig känsla när man ska genomföra ett stort köp.

Hoppas på att han kan hjälpa till med fler bostadsköp i framtiden!

/Anna Nguyen Läs mer
  • Petra B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi sålde vårt hus i Täby och fick ett mycket proffsigt bemötande av Christoffer före, under och efter affären. Vi hade höga förväntningar då Christoffer kom rekommenderad till oss och han lyckades ändå överträffa dessa med sin kunskap, erfarenhet och sitt sätt att bemöta människor. Vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Viktor O skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Rekordförsäljning blev det, bra jobbat av Daniel! Läs mer
    2018-11-21 Daniel A svarar Viktor O
    Hej Viktor och tack för förtroendet, nu börjar jobbet att försöka slå rekordförsäljningen!

Behöver du, eller någon du känner, min hjälp i framtiden så är jag bara ett telefonsamtal bort!
    Sköt om dig:)
  • Alexander S skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har köpt en bostadsrätt och Christoffer mäklade bostaden. Under köp proceduren var Christoffer proffig, bemötande och kunnig i sin sak som mäklare anser jag. Det blev en smidig och lätt affär och jag fick all information jag behövde.
    Jag är mycket nöjd för Christoffers insats. Läs mer
  • Jan Roland Christer S skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Kunniga och engagerade mäklare. Övertygande och uthålliga på ett trevligt sätt. Fastighetsbyrån i Täby kan starkt rekommenderas. Läs mer
  • Linda S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köp av lägenhet vid Täby Centrum. Oscar har varit vänlig, bemötande, kunnig och lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Albina C skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket nöjd med Oscar. Han är en professionell och engagerad samt ödmjuk mäklare. Han var lättillgänglig och hjälpte alltid till när jag hade frågor gällande bostaden som jag sålde. Han stod bakom mig under hela processen. Jag har fullt förtroende för Oscar och kan starkt rekommendera honom. Läs mer
  • Huyen N skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Riktigt nöjd med Oscar. Varmt rekommendera och kommer definitivt anlita honom i nästa bostadsförsäljning Läs mer
  • Anette T skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har alt en lägenhet i Täby med bästa förväntade resultat och allt tack vare Christoffer. Han har koll på marknaden ett skafferi av kunder och en bra verktygslåda för att sälja bostäder. Jag har även köpt av honom och kan verkligen rekommendera en mäklare som kan sitt jobb, gör det lilla extra och lämnar inget åt slumpen! Läs mer
  • Carina H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra bemötande och service. Kunde nå honom vid behov och han svarar snabbt. Läs mer
  • Steven H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    We sold our apartment in Hägernäs with Oscar and he was phenomenal. It was a tough market and he was still able to make sure that we sold for a good price and was in constant contact with us about the best way to proceed with our sale. He was very professional and friendly and I would recommend him to anyone looking to move within Täby. Läs mer
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålt hus och köpt lgh, Christoffer skötte båda försäljningarna och köpen, upplevelsen var att jag kände mig trygg och väl omhändertagen. Har inte så bra erfarenhet av mäklare sen tidigare, men detta var en otroligt smidigt och trevlig upplevelse. Christoffer är väldigt kompeten inom sitt yrke och har en väldigt hög service grad. Trots stress och en komplex affär, var Christoffer lugn och professionell genom hela affären.

Jag skulle gärna rekommendera Christoffer samt göra fler affärer i framtiden. /Jonas Hagen Läs mer
  • Magnus B skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har köpt en bostad i Jägernäs strand, Täby och jag tycker att jag har blivit mycket väl bemött. Läs mer
  • Renée B skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag och min syster har nyligen sålt en villa genom Oscar. Vi har blivit så bra bemötta.
    Oskar har, under hela processen, varit mycket tillmötesgående, lugnande och lätt att kommunicera med.
    Vi vill verkligen varmt rekommendera Oskar som en pålitlig, påläst, lyhörd mäklare som dessutom är mycket trevlig. Läs mer
  • Mats skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi sålde ett hus i Täby i februari. Trots trög marknad lyckades Christoffer hitta en köpare till huset relativt snabbt då vi hade bråttom att sälja. Läs mer
  • Isabelle S
    Isabelle S skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Marcus var mycket informativ och engagerad i sitt arbete. Jag kände stort förtroende för Marcus i denna, för mig, stora affär. Marcus är en mycket trevlig och jordnära människa som är lätt att samarbeta med! Läs mer
  • Dorothy M skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har sålt mina gamla saker och lämnat några på återvinning Läs mer
  • Carl H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Kompetent och kunnig mäklare med modernt tänk och konstant tillgänglighet! Läs mer
  • Fabian G
    Fabian G skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Grym mäklare och supertrevlig person! Han fick våran lägenhet såld på rekordtid! Han är alltid snabb på att svara och alltid ärlig. Läs mer
  • Christoffer Z skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Helt enkelt bäst! Rak ärlig och super trevlig hade inte kunnat önska mig nån bättre Läs mer
    2018-10-01 Christoffer S svarar Christoffer Z
    Tack Christoffer! Lycka till med nya boendet - du vet vart jag finns om du behöver mig =)
  • Leila F skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket bra,Duktig, tydlig, angagerad, villig Läs mer
    2018-10-01 Christoffer S svarar Leila F
    Tack Leila! Hoppas att ni ska trivas i ert nya hem =)
  • Sophie M skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oerhört trevlig och engagerad mäklare. Lätt att få tag på och det kändes som han följde med i processen hela vägen. Även efter avlsutad affär är han snabb med att svara och hjälpsam. Tack Christoffer! Läs mer
    2018-10-01 Christoffer S svarar Sophie M
    Tack Sophie, för dina fina ord! Och tack för ett bra samarbete, från start till slut, i jakten på ert nya boende. Vi hörs!
  • Madeleine E skrev om Jessica Liljedahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålt bostadsrätt, mycket trevligt bemötande och stort engagemang av mäklaren. Förväntning var en snabb affär och det blev det. Snabb handläggning från början till slut. Läs mer
  • Magnus T skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålt parhus/kedjehus.
    Ludvig var väldigt aktiv, kunnig, seriös och tillgänglig.
    Och han var bra på att förklara och uppdaterade oss säljare flera gånger varje dag om hur han jobbar och vilka kontakter/köpare han har pratat med under dagen.
    Det var lite tuff period för försäljning men Ludvig ingav oss lugn och jobbade på med att ordna flera öppna och privata visningar vilket tillslut gav resultat. Det var Ludvig som pushade på oss säljare och föreslog fler visningar.
    Vi fick även bra råd på vad vi skulle tänka på för de hus som vi var intresserade att ge bud på.
    Ludvig sålde vårat hus och gav oss bra tips att kontrollera på huset som vi köpte.
    Om ni väljer Ludvig Holmberg så får ni en bra mäklare. Läs mer
  • Annette H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålt radhus i Täby. Allt har fungerat smidigt med bra tillgänglighet och återkoppling. Oscar har infriat alla förväntningar och jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Björn H skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpt 2:a i Hägernäs.
    Bemött på ett utmärkt sätt i alla lägen.
    De enda förväntningar jag hade var att han sköter försäljningen på ett proffsigt sätt och det gjorde han med bravur.
    Mycket bra!!! Läs mer
  • Lars E skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har sålt en Brf lägenhet. Daniel genomförde affären på bästa sätt, snabbt, effektivt och valde även ett bra utgångspris. Kontraktsskrivningen och övriga formalia sköttes utmärkt.
    Jag kan varmt rekommendera Daniel om ni vill få till en bra affär på ett enkelt och professionellt sätt. Läs mer
    2018-09-25 Daniel A svarar Lars E
    Hej Lars och tack för din fina rekommendation! Med hårt arbete och fingertoppskänsla så gick ju allt precis som det skulle. Behöver du eller någon bekant min hjälp framöver så finns jag alltid redo!
    Grattis återigen och hälsa familjen!
  • Stuart A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    We planned the sale of our house with Oscar from the initial evaluation of value through to the eventual sale. Oscar was easy to deal with and very thorough with pictures and preperations. We can recommend Oscar! Läs mer
  • Kenneth I
    Kenneth I skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag sålde med Oscar i en tuff marknad. Oscar lovade aldrig för mycket utan jobbade istället med att få in köpare. Han höll mig hela tiden uppdaterad på vilka köpare som var intresserade och vilka som tvekade. Oscar ringde upp folk i sitt kundregister som kunde vara intresserade. Han är dessutom en väldigt personlig mäklare som är lätt att tycka om.
    Jag är väldigt glad att få lära känna Oscar som mäklare men också som person och rekommendera honom varmt till andra. Läs mer
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    *allt vad man kan önska sig
    ang bemötande, kunskap, uppföljning, återkoppling. Läs mer
    2018-10-01 Christoffer S svarar Johanna A
    Tack Johanna! Jag är väldigt hedrad att ha ditt förtroende och få hjälpa dig för tredje gången med bostadsbyte - det värmer!
  • Lars S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bemötande och hantering så som man vill ha det! Läs mer
  • Martin F skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer Stendahl är ett föredöme för hela mäklarbranschen.
    Tillsammans med sin vapendragare Jolanta så har Fastighetsbyrån Täby Centrum skött sig exemplariskt i vår försäljning av vårt hus i Täby.
    Våra bästa rekommendationer följer dem.
    Martin & Leila Fogelquist Läs mer
    2018-10-01 Christoffer S svarar Martin F
    Tack för ert förtroende i valet av mäklare och tack för ett väldigt gott samarbete, Martin! Jolanta hälsar! =)
  • Eva W
    Eva W skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag köpte en bostadsrätt i Täby, Roslags Näsby. Mäklaren var mycket hjälpsam och serviceinriktad. Kunnig och påläst. Ställde upp på visning med kort varsel och bidrog sen aktivt på ett för mig positivt sätt att föra affären i hamn. Det administrativa fungerade oklanderligt. Mäklaren levde väl upp till mina förväntningar och gjorde ett bra jobb! Läs mer
    2018-10-01 Christoffer S svarar Eva W
    Stort tack för dina fina ord, Eva! Hoppas att sonen trivs bra i sin nya bostad. Ha det fint, så hörs vi säkert nån gång framöver!
  • Ina E skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vid försäljning av min lägenhet gjorde Oscar ett utmärkt arbete. Han var lyhörd och lyssnade på mig och hjälpte mig genom processen av de som var min första försäljning någonsin. För mig var det viktigt med god kontakt och att jag fick svar på alla mina frågor under vägens gång. Oscar vet vad han pratar om och fick mig att känna mig trygg. Han har koll på marknaden, viker sig inte och får jobbet gjort! Jag ville sälja fort och smidigt och de gjorde han. Läs mer
  • Emma G skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpt lgh av Oscar, därefter fick han sälja min lgh.

Jättebra bemötande.
    Professionell
    Arbetade hårt för att möta mina behov
    Alltid tillgänglig för att besvara frågor/bolla idéer. Läs mer
  • Malin L
    Malin L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpte en lgh på Eskadervägen i Täby.
    Mycket kompetent och trevlig säljare(Oscar Hallbygård ). Tog sig tid även under semestern. Smidig och enkel affär. Läs mer
  • Ann A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar was very active throughout our sale, very helpful and engaged in the process. Läs mer
  • Lotta M skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpt en lägenhet. Han är glad positiv känns seriös. Har bara positivt att säga. Läs mer
  • Johanna S skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Han var proffsig och trevlig ! Läs mer
    2018-09-19 Daniel A svarar Johanna S
    Grattis och stort tack för er rekommendation! Det har varit kul att få hjälpa dig och Danne med köp av er nya bostad samt sälja den nuvarande ni bor i! Sköt om er och tack för förtroendet, jag hjälper självklart till i framtiden om ni eller någon ni känner behöver min hjälp!
    Återigen grattis :)
  • Ludwig S
    Ludwig S skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Gjorde ett helt ok jobb men va inte så bra på att svara på mail när väl affären va stängd. Läs mer
  • Bianca R skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Superbra bemötande av mäklare och övrig personal.
    Fick tydlig och informativ information om min försäljning hela tiden. Läs mer
  • Johan S skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Daniel hjälpte mig sälja min 2:a i Hägerneholm. Han är en säljare ut i fingerspetsarna med glimten i ögat.
    Han skulle kunna sälja sand i Sahara till självaste Obama.
    Jag är verkligen nöjd med mitt val av mäklare.
    Snabb, bra återkoppling, lyhörd och proffsig.
    Kan varmt rekommendera Daniel. Läs mer
  • Olivia N
    Olivia N skrev om Jessica Liljedahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålt 3:a på Meteorvägen 12.
    Kontaktade henne för att hon sålde en likadann lgh på samma gatan för en mycket bra pris.
    Hon var duktig på att förklara allt angående processen.

Tyvärr fick vi inte bid som vi förvantade, kanske pga det var sommar. Så jag sålde för mindre än jag köpte lgh i dec 2017.
    Inte hennes fel, dålig tid att ville sälja.
    Hon hjälpte mig med inredningen också. Läs mer
  • Johanna Maria G skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Marcus har hjälpt oss på ett ypperligt sätt vi är väldigt nöjda!
    Tack Marcus! Läs mer
  • Erik W skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra bemötande. Raka och snabba svar på våra frågor uppskattades. Läs mer
  • Richard P skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Hittade en köpare direkt! Trevlig, snabb och tillmötesgående. Läs mer
  • Birgitta H skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Gick på visningar med min son och fick snabbt en bild av mäklaren vi senare valde när det var dags att sälja min mammas lägenhet. Oscar är kunnig, ambitiös, professionell och är lätt att få förtroende för. Jag har använt mig av Fastighetsbyrån förut och alltid varit nöjd. Läs mer
  • Louise S skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi har sålt vårt radhus. Tyckte Ludvig alltid var tillgänglig för frågor och svar. Proffesionell! Läs mer
  • Esfandiar N skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har sålt en lägenhet i Täby. Ludvig har varit mycket engagerad och höll väldigt bra kontakt med mig och informerade om processens gång. Vi lyckades sälja lägenheten med den pris vi hade tänkt oss trots att vi inte hade många som kom de upprepade visningen han ordnade. Läs mer
  • Erik L
    Erik L skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt trevlig och tillmötesgående! Läs mer

Esplanaden 17b, 183 34 Täby