Fastighetsbyrån Täby

Esplanaden 17b, 183 34 Täby — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån och Täby, en grönskande förort norr om Stockholm. Här finns allt från exklusiva villor till lägenheter och barnvänliga radhus. Vi på kontoret här förmedlar alla sorters bostäder och har god lokalkännedom. Vi sköter alltid affärerna noggrant och tryggt samtidigt som vi är otroligt engagerade i vårt yrke.

Vi känner till dina möjligheter här i Täby och har de rätta verktygen för att leda affären från början till slut. Varmt välkommen att kontakta oss, vi ser fram emot ett samarbete!

Läs vad 650 kunder tycker om Fastighetsbyrån Täby

• 2020-09-23

Elin C skrev om Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag köpte lägenhet på Parkallén 24 av Fredrik och redan från början blev jag mer än väl bemött.

Han är driven, målinriktad och det märks att han alltid vill det bästa för kunden.

Jag hade förväntningar om en snabb affär, vilket det blev, tack vare Fredriks stora engagemang.

Jag är jätte nöjd och skulle mer än gärna både rekommendera Fredrik, men också använda honom igen vid ny köp eller sälj av bostad. Läs mer
  • 2020-09-20

Monica A skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi tycker att vår mäklare har haft ett stort engagemang i vår försäljning av vår bostad.
    Vi är mycket nöjda med hur han på ett positivt och trevligt sätt bemött oss genom hela försäljningen av vår bostad.
    Vi kan varmt rekommendera Christoffer Stendahl till andra som vill sälja sin bostad. Läs mer
    2020-09-23 Christoffer S svarar Monica A
    Tack så mycket för ett gott samarbete och fin feedback, Monica! Jag önskar er stort lycka till med nya boendet och hoppas att ni ska trivas riktigt bra där =)
  • 2020-09-15

Mathias Erik Anders R skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpt ett hus med Marcus hjälp. Han var mycket noggrann, påläst och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-09-10

Xianzhe J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Professional, Efficiency and Enthusiasm. Läs mer
    2020-09-23 Christoffer S svarar Xianzhe J
    Thank you for the nice feedback, and I hope you are enjoying your new apartment! =)
  • 2020-09-08

Christopher S skrev om Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra info och hanterat. Lätt och värt Läs mer
  • 2020-09-05

Lars L skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpte liten lägenhet till min son. Affären löpte smärtfritt. Läs mer
    2020-09-23 Christoffer S svarar Lars L
    Tack Lars! Hoppas att sonen trivs bra i sitt nya egna boende!
  • 2020-09-05

Anna T skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålt Hägerneholmsvägen 6A. Christoffer är som alltid superproffsig. Kunnig, transparent, snabb, bra återkoppling hela vägen. Trevlig! Rekommenderar honom till alla! Läs mer
    2020-09-23 Christoffer S svarar Anna T
    Tack för en fin feedback, Anna! Och tack för att jag fick hjälpa er med ytterligare en försäljning =)
  • 2020-09-01

Johanna G skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag och min sambo fick hjälp av Christoffer att sälja båda våra lägenheter.
    Vi fick en väldigt trevlig och omhändertagande service från början till slut.
    Mycket skicklig och kunnig mäklare! :) Läs mer
    2020-09-23 Christoffer S svarar Johanna G
    Stort tack för ert förtroende och att jag fick hjälpa er båda med era försäljningar, Johanna! =)
  • 2020-08-28

Johan N skrev om Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra och informativ! Kan tycka att överrapporteringen till semesterersättare kunde ha varit bättre! Läs mer
  • 2020-08-23

Peter R skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag sålde min lägenhet i Täby. Christoffer var väldigt proffsig och han klarade av affären snabbt, och till vårt önskade pris. Kan med nöje rekommendera Fastighetsbyrån i Täby Centrum. Läs mer
    2020-09-23 Christoffer S svarar Peter R
    Tack för ett fint samarbete, Peter!
  • 2020-08-17

Per L skrev om Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpt lägenhet genom Fredrik, som gjorde ett trevligt och proffsigt intryck.

/Per Lindgren Läs mer
    2020-08-26 Fredrik L svarar Per L
    Tack Per för den fina rekommendationen, hoppas du ska trivas i din nya lägenhet!
  • 2020-08-16

Thérese K skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    När jag skulle sälja mitt radhus fick jag tips om Christoffer. Jag är väldigt glad att jag lyssnade på det då han varit proffsig, lyhörd och förtroendeingivande genom hela processen. Det märks att Christoffer är genuint intresserad av människor och han delar generöst med sig av sin erfarenhet av bomarknaden.
    Resultatet blev bättre än förväntat och vi får nu hjälp med att hålla utkik efter vårt nya drömboende. Läs mer
  • Susanne B

2020-08-10

Susanne B skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Jag har sålt en 1:à om 35 kvadrat i Täby, med stor hjälp av Christian.

Christian har visat på stort kunnande och lokalkännedom. Christian har varit noga med att lyssna in mina önskemål och krav samt varit tydlig med vad jag kan förvänta mig, vilket har givit mig realistiska förväntningar.

Jag är mycket nöjd med försäljningen. Det har krävts extra insatser från mäklaren under dessa rådande omständigheter och det tycker jag Christian har visat prov på. Läs mer
  • 2020-08-01

Maria L skrev om Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köp av Lgh Gribbylund. En snabb affär. Ett trevligt och proffesionellt bemötande och snabb att svara på mail sms mm. Läs mer
    2020-08-26 Fredrik L svarar Maria L
    Tack för den fina rekommendationen, hoppas du ska trivas i din nya lägenhet!
  • 2020-07-08

Jonatan L skrev om Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Duktig och engagerad mäklare som verkligen letade på rätt köpare åt oss. Fredrik höll oss uppdaterade med jämna mellanrum och det kändes tryggt att ha honom som vår mäklare. Läs mer
    2020-07-20 Fredrik L svarar Jonatan L
    Tack Jonatan för den fina rekommendationen!
  • 2020-06-25

Ashok G skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi har köpt en villa.
    Marcus har givit snabb återkoppling
    Han är Kunnig och har ett trevligt bemötande Läs mer
  • 2020-06-21

Emelie B skrev om Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby
    I den pandemi som är så har Fredrik kämpat väl. Läs mer
    2020-07-20 Fredrik L svarar Emelie B
    Tack Emelie för ett gott samarbete!
  • 2020-06-21

Emelie B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Gav ett trevligt och pålitligt intryck. Över lag en bra upplevelse. Läs mer
    2020-08-19 Christoffer S svarar Emelie B
    Tack Emelie! Jag hoppas att ni trivs bra i det nya boendet och jag kommer gärna och kikar på ert hus när ni hunnit sätta er egen prägel på det. VI hörs!
  • 2020-06-14

Agneta Pernilla B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    När vi fick hjälp att sälja vår mammas lgh så fick vi snabbt förtroende för Christoffer. Han visar på stor kunskap om både området men också vad vi som säljare vill ha för stöd. Väljer ni Christoffer kan ni luta er tillbaka och låta honom jobba. Läs mer
    2020-08-19 Christoffer S svarar Agneta Pernilla B
    Tack Pernilla och Gunnar, för att jag fick hjälpa er och er mamma med försäljningen och tack för ett gott samarbete. Vi hörs och ses!
  • 2020-06-09

Helen Z skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer var mäklaren när vi köpte vår bostad för snart 6 år sedan och vårt självklara val nu när det var dags att sälja bostaden vidare. Vi visste hela tiden att vi skulle använda oss av honom när det var dags för oss att söka oss vidare. Intrycket vi fick av Christoffer är att han är genuin, och att han verkligen bryr sig. Han är väldigt mån om att det ska bli så bra som möjligt för alla parter. Vi kände oss väl omhändertagna och han har våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    2020-08-19 Christoffer S svarar Helen Z
    Tack så mycket för ditt fina omdöme, Helen! Återkommande kunder är det bästa betyget jag kan få och jag är väldigt tacksam att ni ville ta hjälp av mig när det var dags för en boendeförändring. Jag hoppas att ni ska trivas bra i ert nya boende och hoppas att jag får komma förbi och kika på det vid tillfälle :)
  • 2020-06-07

Fredrik H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer har hjälpt oss med både bostadsförsäljning och nya bostadsköp, och jag och min sambo har varit mycket nöjda varje gång. Christoffer är lyhörd, förtroendeingivande och mycket kompetent. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-08-19 Christoffer S svarar Fredrik H
    Tack för att jag fick hjälpa er med ytterligare ett köp och en försäljning! Det betyder mycket att ni givit mig förtroendet att få hjälpa till när det är dags för en förändring i livet och boendet behöver uppgraderas. Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya hus :)
  • 2020-06-05

David H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt nöjd med Christoffer som agerade professionellt, snabbt, och kunnigt. Christoffer hade stenkoll på vårt område både när det kommer till värdering, potentiella köpare och vad vi skulle tänka på inför annonsering och visning.

Det här var första gången vi sålde med Christoffer, men kommer ta hjälp av honom både för köp och försäljning framöver. Läs mer
    2020-08-19 Christoffer S svarar David H
    Tack så mycket, David och tack för ett väl fungerande samarbete! Lycka till nu med ert nya äventyr, så hörs och ses vi!
  • 2020-06-03

Sara H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi sålde vårt radhus med Christoffer och är väldigt nöjda med hela processen. Han gjorde verkligen sitt yttersta för att både vi och köparna skulle känna oss nöjda och trygga. Vi uppskattade den öppna och löpande dialogen och all rådgivning. Han var alltid ett steg före och vi upplevde att allt flöt på väldigt smidigt. Han är kompetent, har koll och kontroll, är rak och tydlig, vilket fick oss att känna trygghet och förtroende. Läs mer
    2020-08-19 Christoffer S svarar Sara H
    Tack så mycket för din fina feedback, Sara! Jag önskar er ett stort lycka till nu när ni ska byta stad och bygga hus. Tack för ett superbra samarbete!
  • 2020-06-03

Anders P skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Som köpare av en bostadsrätt märktes det tydligt att Christoffer är både köparens och säljarens mäklare. Han uppträder på ett opartiskt sätt och understödjer till en trygg process för alla parter. Han är organiserad, informativ och det märks att trivs i sin yrkesroll. Läs mer
    2020-08-19 Christoffer S svarar Anders P
    Stort tack för feedbacken, Anders! Hoppas att du trivs i ditt nya boende och behöver du min hjälp med något är det bara att höra av sig. Vi hörs!
  • 2020-05-29

Maria Therese P skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer hjälpte mig sälja min lägenhet vid Täby Centrum i början av året.
    Han är en proffsig mäklare som la ner tid och energi i min försäljning både genom en professionell kontakt gällande affären men samtidigt skapade han en personlig kontakt på mina villkor. Jag uppskattar även koordinatorn Jolanta som hjälpte till på ett snabbt och effektivt sätt.
    Christoffer är inkännande och medveten och lägger upp samtalen och råden på ett bra sätt så att mottagaren får informationen på nivån som den behöver. Jag upplevde även att han skapade en bra kontakt med köparna.

Jag slarvade och svarade inte på undersökningen när den skickades ut men har nu i efterhand sökt mig hit och gått in och skrivit min recension vilket jag endast skulle göra om jag tycker att Christoffer är värd att få den. Jag rekommenderar starkt Christoffer om du söker en kunnig, trygg och trevlig mäklare. Läs mer
    2020-08-19 Christoffer S svarar Maria Therese P
    Hej Maria och stort tack för ett jättefint omdöme! Vi tackar för ett fint samarbete och hoppas att ni kommit tillrätta i ert nya boende och på nya orten. Vi hörs!
    /Christoffer och Jolanta
  • 2020-05-20

Niklas B skrev om Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra på att återkoppla. Alla papper i ordning Läs mer
  • 2020-05-18

Lars H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Driven och svarar när man hör av sig Läs mer
  • 2020-05-17

Lars Henning N skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi bokade tid med tre mäklarbyråer för att se värdet och intresset på vårt radhus. Vi fick offerter från dem alla tre men det som avgjorde var första intrycket. Marcus var lugn och sansad samt hade förståelse för vår situation. Ingen kalender eller reklam lämnade han vilket vi såg som mycket positivt. Vi har själva fått styra tidsplanen och säga till när det var klart för fotografering mm. Den rutin och det lugn som Marcus besitter har naturligtvis sin förklaring i hans rutin som mäklare. När det var dags för visningarna kommunicerade han hela tiden med oss och budgivningen blev spännande.
    Vi är mycket nöjda med resultatet och rekommenderar Marcus starkt.
    /Lars och Ulla-Britt. Läs mer
  • Rami A

2020-05-11

Rami A skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag var supernöjd med min bostadsaffär. Läs mer
  • 2020-05-08

Patrick B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Grym mäklare!
    köpte en lägenhet, snabb återkoppling, tydlig och väldigt trevlig i sitt bemötande :) Läs mer
    2020-05-17 Christoffer S svarar Patrick B
    Tack Patrick, hoppas att ni ska trivas med nya boendet :)
  • 2020-05-08

Christoffer E skrev om Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Grymt engagerad och duktig på det han gör! Tummen upp! Läs mer
    2020-05-08 Fredrik L svarar Christoffer E
    Tack för dom fina orden!

Grattis till den fina lägenheten!

• 2020-05-05

Marianne E skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Köpt en tre i Täby. Jag träffade inte mäklaren då jag var bortrest så min sambo och dotter tittade förevisningen. Jag hade bara mail- - och telefonkontakt. Det fungerade utmärkt. Läs mer

Erik S skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Alltid trevlig, tillgänglig och tillmötesgående! Läs mer
    2020-05-17 Christoffer S svarar Erik S
    Tack Erik, och lycka till med ert nya drömboende!

Ulrika L skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer sålde min lägenhet.
    Smart att inte bara se till mina behov som säljare av bostad utan hjälpte mig också vid köp av mitt nästa boende. Ett bra bollplank under hela min sälj- och köpprocess. Läs mer
    2020-05-17 Christoffer S svarar Ulrika L
    Tack för ett bra samarbete och ditt förtroende i både försäljning och köp! Jag kommer gärna och kikar på/värderar ditt nya boende när du fått ordning på det. Vi hörs!

Malin S skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köp av bostadsrätt. Mycket bra bemötande, flexibilitet och tillgänglighet. Smidigt tillträde och engagerad mäklare. Läs mer
    2020-05-17 Christoffer S svarar Malin S
    Tack för ett fint omdöme, Malin! Jag hoppas att ni ska trivas bra i er nya bostad :)
  • 2020-04-28

Camilla B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer uppfyllde mitt behov av rak dialog utan för mycket omsvep. Han jobbade hårt och försökte vara i framkant av händelseutvecklingen både innan och efter visningarna av vårt radhus. Tyvärr krossade Corona våra förhoppningar om ett snabbt säljförlopp till förväntat och värderat pris. Det blev tvärtom. Christoffer valde dock den proaktiva säljapproachen i uppförsbacken och troligtvis var det just det som ledde till att huset blev sålt. Det är svårt att sätta högsta betyg då slutpriset skiljde sig betydligt från våra förväntningar. Men fråga mig igen om ett halvår och jag kan förhoppningsvis se mer klarsynt på händelseförloppet. Jag rekommenderar Christoffer till de kunder som vill ha en hårt arbetande och påläst mäklare med sinne för att stänga affärer. Christoffer väljer att se möjligheter istället för problem och besitter en stor dos personkännedom i kombination med fokus på spelets regler. Läs mer
    2020-05-17 Christoffer S svarar Camilla B
    Stort tack för dina fina ord, Camilla. Och tack för att ni hade förtroende för mig hela vägen och lyssnade på och tog mina råd som underlag för tuffa beslut i en annorlunda marknad med speciella omständigheter. Tack för ett gott samarbete och lycka till med ert nya boende! Ni vet var jag finns ifall ni behöver mig i framtiden :)
  • 2020-04-20

Torsten S skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Har sålt en bostadsrätt i Täby under ganska stor tidspress. Christoffer gjorde detta på ett mycket bra sätt. Läs mer
    2020-05-17 Christoffer S svarar Torsten S
    Tack Torsten,
    Och tack för ert förtroende och ett bra samarbete!
  • 2020-04-20

Birgitta S skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålt en 3:a i Näsbydal. Christoffer är en väldigt trevlig och kunnig mäklare som inger förtroende. Hans råd och agerande var helt avgörande för den framgångsrika affären. Jag rekommenderar
    honom gärna. Birgitta Segelius Läs mer
    2020-05-17 Christoffer S svarar Birgitta S
    Tack så mycket Birgitta, det värmer att höra! :)
  • 2020-04-02

Catarina J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag och min sambo mötte Christoffer i köpet av våran första lägenhet och fick en väldigt positiv upplevelse! Hans sätt att förklara har gjort det hela informativt och samtidigt väldigt lätt att förstå. Bemötandet har alltid varit glatt och lättsamt, därför är vi toppennöjda! Läs mer
    2020-04-14 Christoffer S svarar Catarina J
    Tack för din feedback, Catarina! Njut av nya boendet, så ses och hörs vi framöver! :)
  • 2020-03-31

Fredrik P skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Fick ett väldigt trevligt bemötande av Christian som skötte hela processen på ett väldigt bra sätt. Läs mer
  • 2020-03-31

Albin B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer är en strålande mäklare. Han är noggrann, kundfokuserad och lösningsorienterad. Förklarar saker med enkelhet som gör att det blir enkelt att förstå. Läs mer
    2020-04-01 Christoffer S svarar Albin B
    Stort tack för de fina orden, Albin! Jag hoppas att ni ska trivas i er nya lägenhet och jag kommer gärna och kikar på hur ni fått det när ni bott in er lite :)
    Vi hörs!
  • 2020-03-23

Matilda L skrev om Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Fredrik hjälpte oss sälja vår 3:à i Grindtorp, Täby. Fick ett bra intryck redan vid första mötet, väldigt trevlig. Vi kunde snabbt lägga en plan för hur försäljningen skulle gå till (tid för fotografering, visningar). Fredrik höll oss löpande uppdaterade om hur många som varit inne och tittat på annonsen. Under budgivning hjälpte Fredrik till med förhandlingen mellan oss och köpare, vi är väldigt nöjda med hur allt gick till och slutade! Läs mer
    2020-05-08 Fredrik L svarar Matilda L
    Tack för ett bra samarbete och tack till en lyckad försäljning!

• 2020-03-18

Oscar J skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi är supernöjda med Marcus! Väldigt behjälplig, kunnig och lugn/trygg! Läs mer
  • 2020-03-04

Niklas N skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    När jag nyligen köpte min allra första bostadsrätt kändes det bara väldigt tryggt och tydligt hela vägen fram till dess att tillträdet var färdigt och nycklarna nu var mina. I händelsen av att jag springer på Marcus igen i något sammanhang vill jag nog bara verkligen en gång till säga tack först och främst - för det ska han ha. Läs mer
  • 2020-03-01

Marie S skrev om Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Fredrik har bemött mig och mina önskemål på ett utmärkt sätt. Jag har fått löpande information under hela processen. Fredrik ger trygghet i en situation som är lite stressande för en ovan säljare av en bostadsrätt. Priset blev också högre än mina förväntningar.
    Tack Fredrik! Läs mer
    2020-03-19 Fredrik L svarar Marie S
    Tack för de fina orden och ett gott samarbete!
    Vänliga hälsningar Fredrik
  • 2020-02-28

Rune P skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Köpt en 3:a Marknadsvägen 191 , TÄBY.
    Vänligt & professionellt bemötande, i alla avseenden.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-02-27

Aune Elina W skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Är en mycket nöjd köpare
    Allt gick smidigt och enligt planerna
    Christoffer är en mycket empatisk och kompetent
    mäklare,rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-03-18 Christoffer S svarar Aune Elina W
    Tack Aune och lycka till med nya boendet! Jag hoppas att du kommer att trivas bra =)
  • 2020-02-21

Emma A skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har sålt en lgh och CS har gjort ett mkt bra jobb. Bra samarbete och dialog oss emellan! Han är informativ under tiden processen är igång! Man känner sig väl informerad. Läs mer
    2020-02-24 Christoffer S svarar Emma A
    Tack för din fina feedback Emma!
  • 2020-02-06

Roy D skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har sålt en 2:a med Christoffer.

Väldigt professionell och man märker att han har flera års erfarenhet.
    Christoffer var påläst om föreningen, det visade sig att han satt på mer information än mig, Vilket överraskade på ett positivt sätt.

Kompetent mäklare samt supertydlig och lugn person som tar hand om en genom hela säljprocessen- i stort sätt alltid tillgänglig

Jag har erfarenhet av två tidigare köp/försäljningar med andra mäklarfirmor.
    Synd att jag inte stötte på dig tidigare.
    Varma rekommendationer från en nöjd kund! Läs mer
    2020-02-24 Christoffer S svarar Roy D
    Stort tack för dina fina ord, Roy! Och tack själv för ett mycket bra samarbete - från början till slut!
  • 2020-02-05

Sabina V skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi sålde en bostadsrätt med Christoffer och det gick jättebra. Läs mer
    2020-02-24 Christoffer S svarar Sabina V
    Tack för ett fint samarbete, Sabina!

Esplanaden 17b, 183 34 Täby