Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Täby

Fastighetsbyrån Täby

Esplanaden 17b, 183 34 Täby — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån och Täby, en grönskande förort norr om Stockholm. Här finns allt från exklusiva villor till lägenheter och barnvänliga radhus. Vi på kontoret här förmedlar alla sorters bostäder och har god lokalkännedom. Vi sköter alltid affärerna noggrant och tryggt samtidigt som vi är otroligt engagerade i vårt yrke.

Vi känner till dina möjligheter här i Täby och har de rätta verktygen för att leda affären från början till slut. Varmt välkommen att kontakta oss, vi ser fram emot ett samarbete!

Läs vad 534 kunder tycker om Fastighetsbyrån Täby

• Inge W
    Inge W skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag tycker att. Christoffer är en fin och hederlig person som man kan lita på ,! Han är väldigt hjälpsam och trevlig att kommunicera med,! De månader som vi har träffats är något man ser tillbaka på med glädje!
  • Annika R
    Annika R skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket påläst och duktig mäklare. Oscar har ett varmt, öppet och ödmjukt sätt.
    Oscar är Väldigt mån om både köpare och säljare.
    Oscar gör mer än vad som kan förväntas av en mäklare.

Den bästa mäklar upplevelsen man kan tänka sig.
    Rekommenderas.
    2017-11-19 Oscar H svarar Annika R
    Härligt att höra Annika. Verkligen superkul att du och familjen tycker om huset. Jag är övertygad om att huset passar er perfekt.
    Hör av er om ni har några funderingar alternativt tankar på annat boende i framtiden

• Sara R
    Sara R skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag förstår helt klart varför jag fick rekommendationen att anlita Oscar.
    Oscar är en mycket proffesionell, engagerad och trevlig mäklare. Han återkopplade och var tillgänglig under hela processen. Kan varmt rekommendera Oscar!
    2017-11-10 Oscar H svarar Sara R
    Vad kul att ni är nöjda! Har varit riktigt kul att hjälpa er och hoppas ni kommer trivas i ert nya boende tillsammans :)

Trevlig helg / O
  • Linda T
    Linda T skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer bemötte oss väldigt bra vid mitt första lägenhetsköp! Var alltid snabb med att ge svar på alla våra frågor och hela processen var väldigt smidig och tydlig.
  • Linda L
    Linda L skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mkt bra och proffsigt bemötande
  • Hampe K
    Hampe K skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Fick ett proffesionellt bemötande av Christoffer hela vägen från visning till en del efterarbeten avseende otydligheter vid bostadsrättsföreningen.
  • Max E
    Max E skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt trevlign och hjälpsam mäklare!
    2017-11-09 Oscar H svarar Max E
    Härligt att höra Max. Jag är övertygad om att ni kommer att stortrivas :) / O
  • Terra Kemi A
    Terra Kemi A skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket trevlig och kompetent mäklare. Gjorde ett toppen jobb vid försäljning av 2 st. lägenheter som båda fick mkt bra slutpris!!
  • Eva L
    Eva L skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Positiv, lyhörd, engagerad! Jag är supernöjd!
  • Valentin P
    Valentin P skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag fick bra hjälp genom hela affären. Oscar gav mig tips och råd hela vägen. Han var väldigt tillgänglig under hela processen.
    2017-11-06 Oscar H svarar Valentin P
    Tack för fina ord Valentin. Vi ses framöver / O
  • Ioannis L
    Ioannis L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi är riktigt nöjda med hur Oscar skötte försäljningen av vår lägenhet. Kommer absolut kontakta honom vid en eventuell försäljning igen.
    2017-11-06 Oscar H svarar Ioannis L
    Tack Ioannis,

Skönt att allt löste sig. Ser fram emot att jobba med er igen och önskar er all lycka till med nytillskottet / O
  • Valentin P
    Valentin P skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Mycket professionellt bemötande.
    Mäklaren var tillgänglig och engagerad.
  • Lena B
    Lena B skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket bra på alla sätt.
    Trevligt och enkelt
    2017-11-01 Oscar H svarar Lena B
    Tack Lena för ett fint samarbete. Kul att allt gick så smidigt.

Ha det gott / O
  • Frida N
    Frida N skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Över förväntan! Oscar är otroligt tillmötesgående och flexibel. Han har svar på allt, från små banala frågor till stora avgörande funderingar. Jag är otroligt nöjd och tacksam över all vägledning och hjälp jag fått i mitt första bostadsköp!
    2017-11-01 Oscar H svarar Frida N
    Tack Frida för fina ord. Jag uppskattar dina värma ord och ser fram emot att hjälpa dig i framtiden :) / O
  • Jan S
    Jan S skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Kan starkt rekommendera Fastighetsbyrån i Täby. Bra bemötande och väldigt sakkunnig. Fick snabbt tycke för denna mäklare och han göra ett fantastiskt jobb.
  • Kristina Ö
    Kristina Ö skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är mycket trevlig och professionell mäklare.
    Vi fick fantastisk bra hjälp av honom under köpet av vår lägenhet.
    När vi sedan behövde hjälp med värdering av vår lägenhet var han snabbt på plats!
    Oscar har stor koll på marknadsvärdet.

Vi är supernöjda!
    Kan varmt rekommendera Oscar!
    2017-10-29 Oscar H svarar Kristina Ö
    Vda höra härligt att Kristina. Jag är glad att ni trivs i er nya lägenhet.
    Hör av er om ni behöver någon mer hjälp.

Kram /O
  • Karolin S
    Karolin S skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra och kunnigt bemötande. Slarvig text i annonsen dock.
  • Josephine B
    Josephine B skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Har varit väldigt lätt att jobba med, på alla sätt! Kan varmt rekommendera honom och fastighetsbyrån Täby.

Josephine
  • Anna L
    Anna L skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket kompetent och proffessionell mäklare som jag varmt kan rekommendera. Kändes väldigt bra från början till slut, jag är väldigt nöjd och glad över samarbetet med Christoffer!
  • Kicki Z
    Kicki Z skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag var positivt överraskad över att Marcus var så aktiv och effektiv. Vi har bara mycket bra att säga om honom och skulle anlita honom om vi skulle behöva en mäklare . Jag tror att min dotter också skulle har samma uppfattning för det var hon som var mitt öra i alla våra möten eftersom jag hör dåligt. Mvh/lola Zeilon
  • Marcia M
    Marcia M skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Det kändes mycket tryggt att ha Marcus som mäklare. Han var mycket pedagogisk när han gick igenom alla olika delar av köpet. Han var alltid mycket snabb på att svara på frågor och tydlig.
  • Thilini M
    Thilini M skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt vänlig och hjälpsam! Han hjälpte mig mycket och tog tid för att svara på mina frågor. Återkom snarast om han missade mina samtal. Han är en grymt bra mäklare. Får en att vilja tro på Alla mäklare.
  • Annika L
    Annika L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi har under de senaste åren träffat många, och använt oss av ett par, mäklare och vår uppfattning är att Oscar är den bästa av dem. Han är kunnig, trevlig, bra på att kommunicera, tillmötesgående och ger ett mycket professionellt intryck. Dessutom fick vi vår lägenhet såld till ett mycket bra pris.
    2017-10-13 Oscar H svarar Annika L
    Tack snälla för fina ord. Jag blir glad att höra att ni är nöjda och önskar dig och Richard all lycka till med ert nya boende i Västerås!
    Kram /O
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Som köpare upplevde jag Oscar som seriös, tillmötesgående och mkt trevlig, ger honom de varmaste rekommendationer!
    2017-10-13 Oscar H svarar Katarina B
    Härligt Katarina. Jag önskar dig all lycka till med ditt nya hem. Ser fram emot att hjälpa dig i framtiden.

• Laura J
    Laura J skrev om Emelie Ljungdahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Emelie was responsible for selling our apartment and she was absolutely amazing. She handled the whole process efficiently and is true professional in every way. She told us from the beginning how things should be done and she took care of every detail in the process. We felt like we can really trust her.

She is also a friendly and nice as a person which made the process even nicer for us.

We are happy to recommend her anytime! Thank you Emelie!
  • Gregor P
    Gregor P skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket bra bemötande och professionell upplägg av uppdraget. Lätt att förstå, klar och transparent kommunikation. Inger förtroende och med hjälp av kollegor på kontoret får avslut som säljaren är nöjd med.
    2017-10-10 Oscar H svarar Gregor P
    Tack för fina ord Gregor. Det har varit ett nöje att hjälpa dig. Lycka till med golfen och ta hand om familjen!
  • Carl-Fredrik M
    Carl-Fredrik M skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket duktig mäklare, visar stort intresse för yrket och objektet samt proffsigt bemötande.
    2017-10-09 Oscar H svarar Carl-Fredrik M
    Tack Snälla Carl-Fredrik. Betyder mycket att du är nöjd! Ta hand om dig, lägenheten och hoppas dina bilaffärer rullar på :) /O
  • Gregor P
    Gregor P skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Kunnig och flexibel personal. Trevligt bemötande. Tydlig dokumentation under hela processen.
  • Sören N
    Sören N skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Mäklaren var ambitiös och initiativtagande
  • Malin L
    Malin L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag upplevde Oscar Hallbygård som en kunnig, erfaren och trevlig mäklare! Vi kände oss väl bemötta, han visade ett "gott" intresse för oss som kunder! Han informerade oss, svarade snabbt vid frågor och tog väl hand om oss! Vi är super nöjda och kommer garanterat träffa Oscar när vi i framtiden säljer vår bostad!
    2017-10-08 Oscar H svarar Malin L
    Tack Malin. Vad glad jag blir att ni är nöjda och att jag får hjälpa er igen. Ta hand om varandra och katten så ses och hörs vi :) / O
  • Erik B
    Erik B skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi har blivit mycket bra bemötta. Han har alltid tagit sig tid och haft svar på alla frågor och varit väldigt informativ. Det känns som han verkligen gett allt för att vi skulle få en så bra köpupplevelse som möjligt.
    2017-10-08 Oscar H svarar Erik B
    Tack Erik. Ni har varit fantastiska och lycka till med er första bostad.
    Ni vet var jag finns när det är dags för en förändring. /O
  • Björn L
    Björn L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar var supertrevlig, pålitlig och hjälpsam under hela lägenhetsköpet!
    2017-09-28 Oscar H svarar Björn L
    Tack Björn. Kul att ni är nöjda. Ni kommer att stortrivas och när ni har tankar på att byta, då vet ni vem ni ska ringa :)
    Trevlig helg
  • Jolanta L
    Jolanta L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi kommer både anlita och rekommendera Oscar!
    2017-09-27 Oscar H svarar Jolanta L
    Tack J,

Det ser jag fram emot :)
    / O
  • Björn A
    Björn A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en duktig mäklare som gjorde försäljningsprocessen väldigt enkel och smidig. Jag kan varmt rekommendera Oscar och kommer gladeligen anlita honom igen.
    2017-09-15 Oscar H svarar Björn A
    Tack Björn för fina ord. Det har varit superkul att hjälpa både dig och din sambo. Jag önskar er lycka till med er nya lägenhet så hoppas jag att vi ses inför nästa bostadsaffär :) / O
  • Matilda B
    Matilda B skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en kunnig och förtroendeingivande mäklare som vi valt att anlita flera gånger. Han har tydlig kommunikation och levererar goda resultat. Kan varmt rekommendera Oscar!
    2017-09-11 Oscar H svarar Matilda B
    Tack för din rekommendation Matilda. Jag hjälper er gärna fler gånger med fler lyckade affärer.

Lycka till med nya lägenheten. /Oscar
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt duktig och trevlig, jag har bara positiva saker att säga. Utmärker sig mot de andra mäklare jag haft kontakt med under mitt lägenhetsletande.
    2017-09-10 Oscar H svarar Niklas J
    Härligt att höra Niklas. Grattis till ditt nya hem och välkommen till Täby. Ser fram emot att hjälpa dig i framtiden / O
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar har varit både mycket trevlig och proffesionell.
    2017-09-08 Oscar H svarar Kerstin S
    Tack Kerstin, och lycka till med er nya fina bostad.
  • Richard E
    Richard E skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Om ni vill anlita marknadens skickligaste mäklare Oscar Hallbygård, kontakta Fastighetsbyrån i Täby.
  • Sofie J
    Sofie J skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en trevlig och ambitiös mäklare som vi verkligen kan rekommendera. Vi är jättenöjda med hela försäljningsprocessen.
    2017-09-08 Oscar H svarar Sofie J
    Tack Sofie. Det har varit jättekul att hjälpa er. Ta hand om varandra så får ni kontakta mig när ni behöver min hjälp igen :)
  • Erik E
    Erik E skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar uppfyllde våra förväntningar försäljningen. Vi är mycket nöjda med hans jobb
    2017-09-08 Oscar H svarar Erik E
    Tack Erik för ett fint samarbete.

Lycka till med er nya lägenhet så ser jag fram emot att komma över i höst när ni slagit er till ro.
  • Sofie H
    Sofie H skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Gott bemötande, kunnig mäklare som hjälpte mig från upplägg och strategi och genomförande. Var behjälplig när jag köpte ny lägenhet med strategi och värdering. En klippa!
  • Maria J
    Maria J skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Trevlig, saklig, tillgänglig, lätt att ha att göra med.
  • Hans D
    Hans D skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt bra på att kommunicera och föra fram information och budskap . På ett lugnt och sansat sätt , hela tiden lyssnar och gör paus om man inte hänger med . Bra på att löpande ge feedback och tala PM vad som händer .
    2017-08-28 Oscar H svarar Hans D
    Tack Hans för ett fint samarbete. Slutet gott, allting gott. Kul att få hjälpa till.

Vi hörs framöver :)
  • Kristoffer G
    Kristoffer G skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ambitiös, kunnig och möter kunden på bästa sätt
  • Per H
    Per H skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Hej,

Helt ok, det var lite strul vid tillträdesdagen som fick skjutas upp
    i sista stund.
    Men om det var Marcus eller föreningens fel vet jag ej.
    Det var mitt i semestertider också.
    Hur som helst åkte jag hem från landet i onödan,
    då det ställdes in samma morgon som vi skulle träffas.
  • Charlie E
    Charlie E skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer var väldigt trevlig och höll oss uppdaterade genom hela processen och såg till att vi fick svar på alla frågor vi hade som köpare.
    2017-09-17 Christoffer S svarar Charlie E
    Tack Charlie! Jag hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet =)
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Marcus var helt ok. hörde ofta av sig under processen
  • Ulrika M
    Ulrika M skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Toppen mäklare & person! I mitt fall kunde jag inte fått bättre mäklare.
    Ludvig är drivande, energisk person men samtidigt mycket empatisk. Han ser till att alla är med på tåget,vilket var ett stort plus för mig.
    Återkopplar bra under processens gång, och är mycket hjälpsam.
    Plus att radhuset blev sålt till det vi önskade!

Kan starkt rekommendera Ludvig!
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ludvig är trevlig och framåt med en lätt självsäker kaxighet. Han är helt enkelt bra på att sälja sig själv och det går säkert igen i hans förmåga att göra en bra affär åt sin kund. Inget att anmärka på vid den affär Ludvig hjälpte mig med.
  • Sebastian J
    Sebastian J skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby