Fastighetsbyrån Täby

Fastighetsbyrån Täby

Välkommen till Fastighetsbyrån och Täby, en grönskande förort norr om Stockholm. Här finns allt från exklusiva villor till lägenheter och barnvänliga radhus. Vi på kontoret här förmedlar alla sorters bostäder och har god lokalkännedom. Vi sköter alltid affärerna noggrant och tryggt samtidigt som vi är otroligt engagerade i vårt yrke.

Vi känner till dina möjligheter här i Täby och har de rätta verktygen för att leda affären från början till slut. Varmt välkommen att kontakta oss, vi ser fram emot ett samarbete!

Läs vad 1017 kunder tycker om Fastighetsbyrån Täby 2

• köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    2022-11-28 Verifierad kund
    Han är snäll, respektfull och rätt man för jobbet då han arbetar uppriktigt och ärligt med både säljare och köpare. Trots allt detta är han medveten om marknadsförhållandena i allmänhet och försöker spela sin roll på ett balanserat sätt.
    2022-11-27 Verifierad kund
    Det märks att Christoffer känner till området vilket är viktigt. Han såg till att allt flöt på tryggt och lugnt genom hela processen. Tack!
  • sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    2022-11-27 Verifierad kund
    Då vi har köpt av Christoffer var det naturligt att han fick också sälja vårt hus.Då det var svårare än vanligt att sälja i dessa tider
    kunde vi se att Christoffer Stendahl la mycket tid på visningar och kontakter med tilltänkta husköpare, vilket gav ett bra resultat.
    Vi kan verkligen rekommendera Christoffer.
    Inger och Hans-Bertil Olsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Kollberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    2022-11-23 Verifierad kund
    Mycket bra, lyhörd, inte påträngande, men ändå drivande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Kollberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    2022-11-21 Verifierad kund
    Alltid positiv, jobba hårt och god kommunicera med kund. Bra jobbat, tack Rasmus !
    2022-11-15 Verifierad kund
    Rasmus did an amazing work overall. He helped me answer any question I had regarding apartment, association, buying process and any potential risk. He communicated clearly all changes and was keeping me notified on any change that happened during the bidding period. He made sure both parties are aware of potential problems and risks later down the road. After we signed contract he offered to mediated when arranging pre-key-pick-up visits to the apartment.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    2022-11-15 Verifierad kund
    Blev bemött av Christoffer jättebra vid visning. Han hade koll och märkte att vi blev intresserade av objektet. Allt har gott smidigt och lätt. Hade även bra koll och förståelse på våran situation med tidigare bostad och gav oss kontinuerlig uppdatering om intresset kring lägenheten i fråga.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    2022-11-14 Verifierad kund
    Engagerad och förstår mitt behov!
    2022-11-14 Verifierad kund
    Bra bemötande, tydlig info under visning, snabb vid funderingar och tät dialog vid försäljning.
    2022-11-10 Verifierad kund
    Själv har inte haft mycket kontakt med mäklaren utan träffade han första gång under kontraktskrivningen. Det var vår dotter som har haft kontakt/möte med honom om hela marknadsföring/försäljningen. Däremot fick genom sms bra updateringen och statistik under försäljningsperiod och även under budgivningen. Tydlig information.
    2022-11-10 Verifierad kund
    Trevlig och ordentlig mäklare, duktig på sitt jobb!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    2022-11-10 Verifierad kund
    Snabb kvick och trevlig mäklare. enkelt att få kontakt och service i alla delar.
    2022-11-10 Verifierad kund
    Jag upplever Rasmus som trevlig, påläst och informativ.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    2022-11-07 Verifierad kund
    Har hittat min dröm bostad och fint stöd av
    2022-10-28 Verifierad kund
    Christoffer har guidat oss under hela processen och alltid varit tillgänglig. Om han inte kunnat svara, har han alltid ringt upp. Har inget att anmärka på utan han har skött sina åtagande till vår absoluta belåtenhet
  • köpte sitt hus med hjälp av Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    2022-10-27 Verifierad kund
    Proffsig rakt igenom, från första kontakt, längst med resan med alla frågor man har och hela vägen till kontraktsskrivningen samt även efteråt med bokningar etc.
    2022-10-22 Verifierad kund
    Christoffer är en klippa igenom hela köpprocessen. Alltid tillgänglig och engagerad. Likaså en tydlig ambition att i alla lägen vilja leverera på topp. Ingen fråga är för mycket eller besvärlig, tvärtom, de besvaras alla tydligt, ärligt och med förståelse. Jag har vid varje kontakt känt mig trygg med Christoffer och hans råd. Kan därför varmt rekommendera honom till alla som vill ha en kompetent och omtänksam mäklare.
    Stort tack för dina fina ord, Yvonne! Jag hoppas att du och familjen ska trivas i er nya, större bostad =) Christoffer Stendahl
    2022-10-18 Verifierad kund
    Marie-Louise var trevlig och proffissionell precis vad jag förväntade mig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    2022-10-10 Verifierad kund
    Mkt ambitiös, professionell och hjälpsam på alla sätt. Smidig och snabb affär
  • sålde sitt hus med hjälp av Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    2022-10-09 Verifierad kund
    Marie-Louise gjorde en mycket bra insats och överträffade alla förväntningar. Rekommenderas varmt!
    2022-10-05 Verifierad kund
    Mycket positiv i sitt sätt.Engagerad i kunden.

Våra förväntningar var att få se lägenheten eftersom den ordinarie visningen redan skett.Christoffer ordnade det direkt med ägaren till bostaden.

Trevlig, positiv, effektiv, lätt att få kontakt med och kompetent.
    Stort tack för dina fina ord! Jag hoppas att ni ska trivas i nya bostaden! =) Christoffer Stendahl
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Windstam en del av Fastighetsbyrån Täby
    2022-10-03 Verifierad kund
    Snabb process att få till objektsbeskrivningen.En
    Mäklaren lyfte fram detaljer som gjorde objektet attraktivt.
    Trevligt bemötande.
  • Chao L
    2022-10-02 Verifierad kund
    I think Christoffer is very nice and trustworthy, it is a easy job to sell the apartment by letting him to handle everything.
    Thank you for your kind words and thank you for a good team effort! =) Christoffer Stendahl
  • Tobias B
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Windstam en del av Fastighetsbyrån Täby
    • Södra Hägernäs
    2022-10-01 Verifierad kund
    Professionellt bemötande, ordning och reda.
    Lyhörd och hjälpsam!
    2022-09-30 Verifierad kund
    Väldigt tydlig, lätt att ha med att göra, fanns inga problem utan lösningar!
    2022-09-28 Verifierad kund
    Jättetrevlig, men hade hoppats på mer engagemang och hjälp tyvärr!
    • Näsbydal
    2022-09-23 Verifierad kund
    Jätte trevlig mycket kunskap kan förstår alla var ska göra för framtiden
    • Roslags Näsby
    2022-09-22 Verifierad kund
    Både köpt och sålt hus med ML som mäklare.
    Alltid fått ett superproffsig bemötande, hon har full koll, ger snabb återkoppling och alltid ett trevligt bemötande.
    Kan verkligen rekommendera Marie-Louise.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    2022-09-18 Verifierad kund
    Fick alltid snabb återkoppling och ett vänligt, trevligt och kompetent bemötande. Har använt Marie-Louise tidigare och skulle utan tvekan göra det igen!
    • Skarpäng
    2022-09-12 Verifierad kund
    Christoffer hade ett väldigt omfamnande bemötande, där han hade utförliga svar på alla frågor vi hade. Jag som köpare fick en trygg känsla hos Christoffer som var bra på att bygga en vision för mig som intressent.

Jag tycker Christoffer skötte sig väl under både budgivning, signering och efter på. Så jag rekommenderar verkligen Christoffer som mäklare.

5/5!
    Stort tack för ditt fina omdöme, Fredrik! Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya, fina hus och att vi kan göra affärer igen när det eventuellt är dags för större i framtiden =) Christoffer Stendahl
    2022-09-12 Verifierad kund
    Trevlig
    kunning
    saklig
    behjälplig
    Stort tack, Thomas! =) Christoffer Stendahl
    2022-09-11 Verifierad kund
    Daniel var tydlig och engagerad
    Kände mig trygg med Daniel från första mötet
    Kan verkligen rekommendera honom som mäklare
    • Grindtorp
    2022-09-11 Verifierad kund
    Vi träffa Rasmus i ett läge där vi inte var säkra vad vi ville. Vi hade massor av frågor och behövde information. Han var redan från start väldigt tydlig och hade svar på allt vi undrade. Tryckte väldigt mycket på att det inte var någon stress, att vi valde tempo och att de är okej att välja att inte sälja om de inte känns bra.
    Vi fick all den trygghet vi behövde för att våga ta steget till drömhuset. Vi fick hjälp att förbereda allt för en eventuell försäljning. När vi väl hitta vårt framtida hus, var han snabb på att ta beslut och försäljningen gick fort!
    Väldigt nöjd och tacksam med allt som Rasmus hjälp oss med under denna period. Trevlig, tydlig, lugn och förstående. Helt klart en stark rekommendation från oss!
    • Grindtorp
    2022-09-07 Verifierad kund
    2022-09-05 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande.
    Har överträffat alla mina förväntningar.
    Roligt att höra Daniel, tack för gott samarbete! Arvid Sjöquist
    2022-08-23 Verifierad kund
    Christoffer is a really trustworthy broker, with him, I feel we are in the same team. He can provide a lot of expertise knowledge and empathy. He worked hard and trying him best to get best result in uncertain market. I feel he has passion on what he is doing, always thinking and taking best small decision in each step. really appreciate, strongly recommendation.
    Thank you so much for your kind words! It was a nice team effort! =) Christoffer Stendahl
    2022-08-22 Verifierad kund
    Rasmus Kollberg har ett stort engagemang med ett trevligt och professionellt bemötande. Rasmus svarar samt återkopplar snabbt på frågor, han håller både säljare och köpare uppdaterad genom hela processen. Kan rekommendera Rasmus som mäklare!
    2022-08-22 Verifierad kund
    Rasmus är den optimala mäklaren sett ur min synvinkel. Engagerad, kreativ, handlingskraftig, ihärdig och trevlig.
    • Erikslund
    2022-08-13 Verifierad kund
    Christoffer är den optimala mäklaren sett ur min synvinkel. Engagerad, kreativ, handlingskraftig, ihärdig och trevlig.
    2022-08-08 Verifierad kund
    Hej vi har blivit bemötta av Christoffer Stendal på personligt sätt som gjorde att vi kände oss trygga med försäljningen.
    Vi ville sälja vår lägenhet på snabbt och smidigt sätt. Vi har bara gott att säga om
    Christoffer lugn och trygg i sin uppgift.
    Stort tack för ett bra samarbete och ert förtroende - det har varit jättefint och roligt att jobba tillsammans med er! Christoffer Stendahl
    2022-07-24 Verifierad kund
    Daniel svarade alla frågor som jag hade på visning eller telefonen.
    Jag blev uppdaterad om budgivning processen på varje steg.
    2022-07-20 Verifierad kund
    Arvid var trevligt och serios i sitt roll som mäklare.
    Tack Massoud för omdömet! Glad att ni är nöjda med försäljningen! Arvid Sjöquist
    2022-07-18 Verifierad kund
    Drivande
    Följde upp
    Uppdaterat vid minsta info
    Trevlig
    Positiv
    Stort tack för omdömet Mercedes, och grattis till försäljningen! Arvid Sjöquist
    • Hägernäs Strand
    2022-07-14 Verifierad kund
    Öppen, glad och trevlig. Lätt att prata med
    Tack Per och detsamma! Hoppas att ni ska trivas bra i ert nya boende =) Christoffer Stendahl
    2022-07-14 Verifierad kund
    Vi va mycket nöjda med Daniel. Han är alltid tillgänglig, transparent och öppen mäklare att ha med att göra. Vi var extremt nöjda med vår försäljning.
    2022-07-02 Verifierad kund
    Mkt seriös mäklare, mkt ordentlig.
    2022-06-30 Verifierad kund
    Professionell och trevlig mäklare. Marie-Louise har varit tillgänglig under hela försäljningsprocessen och hjälpt till med tips och insikter.
    2022-06-27 Verifierad kund
    Vi blev personligt bemötta med "ingenting-är-omöjligt-mentalitet", tålamod och lösningsorienterad vägledning. Christoffer gav seriösa tips och ... viktigaste av allt: vi gavs tid och blev lyssnade på som kunder. Både som köpare och säljare.

Stort plus med alla listor som delades i köp- och säljcoachen. Extra plus med de bitar som Christoffer med enkelhet svarade: "det fixar jag" på. Vi känner oss nöjda trots att vi, efter ett svindlande inköp, hamnade mitt i en betydligt mer skakig säljmarknad.
    Stort tack för de fina orden! Det har varit ett nöje att arbeta ihop med er i både köpar- och säljarperspektivet. Det är alltid extra roligt att få möjligheten att hjälpa till med ett hitta ett nytt boende och att sälja det nuvarande. Tack för ert förtroende i båda ändar och tack för ett bra teamwork! =) Christoffer Stendahl
    2022-06-23 Verifierad kund
    Christoffer är en klippa. Tålmodig i alla turer som varit. Noggrann, kunnig och väldigt trevlig. Proffsig och personlig i lika delar. Vi är jättejättenöjda.
    Tusen tack Mia, för dina fina ord! =) Christoffer Stendahl
    2022-06-16 Verifierad kund
    Kunnig, väl påläst. Pålitligt intryckt.