Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Täby

Fastighetsbyrån Täby

Esplanaden 17b, 183 34 Täby — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Täby och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 460 kunder tycker om Fastighetsbyrån Täby

• Daniel  H
    Daniel H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Kan starkt rekommendera Oscar Hallbygård - en proffsig, tillgänglig och ärlig mäklare i världsklass som brinner för sitt yrke.

Oscar anpassade försäljningen helt och hållet efter mina behov och önskemål!

Oscar Hallbygård är absolut en av Sveriges bästa mäklare!
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Emelie Ljungdahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt trevligt, proffsigt och positivt bemötande. Jag kände mig väldigt nöjd med min bostadsaffär och fick det stöd jag behövde.
  • Lisa W
    Lisa W skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra service, alltid tillgänglig.
  • Lars A
    Lars A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra service och alltid tillgänglig!
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Emelie Ljungdahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra bemötande, kunnig och rak.
    Trevlig!
  • Erik A
    Erik A skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Professionell och serviceinriktad.
  • Sobhan B
    Sobhan B skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    A very professional, kind and nice person. We bought a house she was helping to sell.
  • Karl M
    Karl M skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar Hallbygård var mäklare då jag köpte den lägenhet jag bor i nu. Jag tyckte han var professionell och brydde sig om mig som köpare. Jag är väldigt nöjd med honom och kände mig trygg under hela köpprocessen.
  • Pahlevan P
    Pahlevan P skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Tack för att bra jobb Oscar Hallbygård! Vi är super nöjda med din kompetens och professionalitet. Du gjorde en jätte bra försäljning och vi ser fram emot fler samarbeten tillsammans. Högsta betyg 😊
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jättetrevlig skön snubbe, kul att ha att göra med
  • Pierre S
    Pierre S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har fått mycket hjälp och känt mig omhändertagen under hela processen
  • Amanda H
    Amanda H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar Hallbygård bästa mäklaren!!
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag rekommenderar Oscar, han är väldigt tydlig med allt och säkerställer att du förstår vad som händer hela tiden och ger dig den information du behöver, väldigt trevlig också :)
  • Isabella L
    Isabella L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt bra mäklare! Rekommenderas! Allt har varit tydligt och klart rakt igenom och man har alltid kunnat fråga om hjälp . Tack .
  • Ebba F
    Ebba F skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket väl. Visat stort tålamod med min åldrade mamma och olikheterna som vår familj uppvisar!
    Alltid tillgänglig och trevlig!
  • Pontus Kjell V
    Pontus Kjell V skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    En alltigenom proffsig och trevlig mäklare med sinne för noggrannhet. En trygg mäklare som eskorterade mig igenom min bostadsaffär med bravur.
  • Theodor R
    Theodor R skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar var hjälpsam och tydlig hela vägen! Han fick mig att känna trygghet i affären och jag kan starkt rekommendera honom.
  • Robin W
    Robin W skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Anlitade Oscar vid försäljningen av min lägenhet i Täby. Oscar är en riktigt proffesionell mäklare som jag starkt kan rekommendera flera att anlita. Seriös, ödmjuk, kompetent, saklig och en duktig förmedlare och säljare. Min rekommendation är att inte bara sälja genom Oscar utan hoppas på att få köpa av honom en vacker dag.

/Robin
  • Annalisa S
    Annalisa S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Fick direkt förtroende för Oscar som mäklare. Vänligt bemötande, mycket engagerad och stort kunnande fick mig att aldrig tvivla på att han skulle lyckas sälja vår lägenhet till det pris vi ville ha. Han svarade alltid omgående på mejl och samtal, och alltid angelägen om att hålla oss informerade under säljprocessen. Jag kan verkligen rekommendera Oscar - en mäklare av hans kaliber är sällsynt!
  • Robin L
    Robin L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi har hunnit med att sälja två bostäder och har låtit Oscar hjälpa oss med båda försäljningarna. Båda resultaten har varit riktigt bra och affärerna har skötts på ett smidigt och professionellt sätt! Om vi skulle flytta senare i framtiden så är valet av mäklare givet! Rekommenderas
  • Seng P
    Seng P skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    After finding the property, I contacted Christoffer who was the listing Agent. He immediately commenced the appropriate process and was very helpful in giving me understanding on the bidding procedure. Christoffer is very professional, reliable and provided all the support that you need.
    2017-05-08 Christoffer S svarar Seng P
    Hi Seng Peth and thank you for your kind words - it was really nice to help you find your new living and I hope everything has gone smoothly and you have settled in nicely in your new apartment. I hope to see you soon! =)
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    På det första mötet så satte Christoffer förväntningarna på en hög nivå som han sedan inte klarade av att infria. Huset lades ut med faktafel och 150.000 under överenskommet utgångsbud utan att vi blev rådfrågade. Det var inga andra hus ute, så det fanns gott om tid för en bättre kvalitetskontroll.
    När huset väl låg ute till för lågt pris var skadan redan skedd och vi var tvungna att bara fortsätta och hoppas på det bästa.
    Det var ett flertal små slarvfel under hela processen men han räddades av en stor efterfrågan, så slutpriset blev bra.
    Så i slutänden är vi nöjda med beloppet men är säkra på att många andra mäklare hade lyckats minst lika och varit bättre med kvalitetssäkring.
    2017-05-04 Christoffer S svarar Tobias J
    Hej Tobias,
    Tack för ditt omdöme och din/er feedback. Det kommer lite som en överraskning för mig då ni var öppna med att berätta hur ni kände redan i samband med att annonsen publicerades (vilket jag är väldigt tacksam för) och jag tar helt på mig kommunikationsmissen kring utgångspris och fakta - jag skulle varit tydligare och förklarat taktiken gällande utgångspriset för er i ett tidigare skede.

Min uppfattning är att vi redde ut detta på möte hemma hos er samt kom överens om hur vi skulle kommunicera med varandra i fortsättningen för att undvika vidare missförstånd och jag är väldigt ledsen att höra att ni trots detta kände er tvungna att fortsätta och hoppas på det bästa - jag vill inte att mina kunder ska känna sig tvingade på något sätt under försäljningsprocessen. Hade jag uppfattat att dessa tankar kvarstod efter vidare samtal angående detta hade jag önskat möjligheten att finna en lösning tillsammans med er.

Mitt syfte och mål med varje förmedlingsprocess är att alla deltagande parter ska gå ur denna med en bra känsla. Jag tackar för och kommer att ta till mig er feedback. Jag beklagar att den dåliga känslan kvarstod, dock gratulerar jag till ett gott slutresultat som jag hoppas att ni är nöjda med. Jag önskar er all lycka med ert nya boende!
  • Carl F
    Carl F skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer är en mycket kunnig, trevlig och bemötande mäklare som lyssnade på mina önskemål och var hjälpsam i hela säljprocessen.
    Rekommenderar honom starkt!
    2017-05-04 Christoffer S svarar Carl F
    Tack Carl för ditt fina omdöme och tack för ett bra samarbete!
  • Emanuel H
    Emanuel H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Kunnig och mycket serviceinriktad mäklare, allt var enkelt och smidigt med Christoffer! Mycket nöjd!
    2017-05-04 Christoffer S svarar Emanuel H
    Tack Emanuel, det var väldigt kul att samarbeta med dig! Du vet vart jag finns om du skulle behöva min hjälp igen. Allt gott!
  • Sofie S
    Sofie S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Professionell, trevlig och driven mäklare.
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra och trevligt bemötande. Informerade om viktiga saker att tänka på.
  • Mozhgan A
    Mozhgan A skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi fick en väldigt god bemötande av Daniel under hela processen och upplever honom som en kunnig och duktig mäklare som var lyhörd för våra önskemål och försökte uppnå dessa.
  • Sassan M
    Sassan M skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Hej!
    Jag rekommenderar Daniel . Han är trevligt, duktig och hjälpsam mäklare.
    Jag kommer kontakta honom för min nästa bostadsaffär.
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ett år tidigare kunde inte en annan mäklare ge oss ett enda bud trots flera visningar. Vi vände oss till Marcus som levererade när det väl var dags att sälja. Sega budgivare, men till slut tog det fart och vi fick bostaden såld till ett pris som vi var nöjda med. Vi är helnöjda med det Marcus gjort för oss och kan rekommendera honom till andra som vill sälja eller köpa. Återkopplade till oss när det fanns något nytt att berätta och höll oss uppdaterade. Ärliga svar och inga bortförklaringar. Vi skulle kunna anlita honom igen.
  • Annika L
    Annika L skrev om Emelie Ljungdahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Trevlig, positiv och proffsig mäklare. Mina behov och önskemål kom alltid i första hand.
  • Kuresh H
    Kuresh H skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag tycker att Daniel Andersson har jobbat bra och vi är nöjda med hans jobb. Vi kommer att anlita fastighetsbyrån i framtiden om det blir aktuellt att sälja nuvarande bostad.
  • Johan L
    Johan L skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi har fått ett proffsigt bemötande från början till slut. Han har hållet kontakten med jämna mellanrum bara för att se att vi är nöjda och om det har dykt upp några funderingar under tiden osv. Man får tydlig information om vad som händer och vad som kommer hända med kontraktsskrivning mm.

Vi är jätte nöjda med Daniels jobb. Vi köpte vår lägenhet av Daniel och anlitade Daniel när vi skulle sälja för att vi gillade honom så mycket.
    Han tar väl hand om sina kunder!
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mkt nöjd med Oscars engagemang och energi vid försäljningen av min lägenhet
  • Kajsa A
    Kajsa A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Duktig och trevlig mäklare som jag starkt rekommenderar.
    Koll på läget och brinner för sitt jobb! Det resulterar i bra affärer.
  • Viktor A
    Viktor A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar var trevlig och professionell i sitt hanterande av affären. Han bidrog till en trygg försäljning av bostaden.
  • Kerstin O
    Kerstin O skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Samarbetet med Oscar Hallbygård har fungerat utmärkt bra. Vi är på alla sätt nöjda med hans bemötande och det sätt på vilket han sett till att vi nu innehar den lägenhet som vi önskade.
  • Erica B
    Erica B skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Mycket profisionell och duktig mäklare. Hon har bra kunskap om marknaden, snabb återkoppling och är mycket trevlig.
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Engagerad och driven mäklare! Alltid tillgänglig och håller vad han lovar. Rekommenderar honom starkt!
  • Ulrika T
    Ulrika T skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har som intresserad köpare mött Oscar i samband med flera visningar och budgivningar och har alltid blivit professionellt bemött. Jag har flera gånger blivit kontaktad i förväg när nya objekt har varit aktuella och har nu äntligen köpt en bostadsrätt som jag är mycket nöjd med. Oscar har nu fått förtroendet att sälja min bostadsrätt och jag är säker på att han kommer att göra ett lika professionellt jobb den här gången.
  • Elina H
    Elina H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har både köpt och sålt en bostad med hjälp av Oscar.
    Oscar är en trygg och mycket duktig mäklare som alltid levererar. Han har dessutom en lättsam och trevlig personlighet. Jag rekomenderar er verkligen att ta kontakt med honom om ni är på jakt efter en ny bostad eller funderar på att sälja.

Elina Hansen, Täby.
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket hjälpsam, engagerad och ständigt tillgänglig!
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en mycket proffsig och duktig mäklare. Vi kände oss väl omhändertagna både innan och efter försäljningen och är nöjda med det pris vi fick för vår lägenhet. Oscar gjorde sitt yttersta för att allt skulle bli så bra som möjligt för oss och vi kan varmt rekommendera honom til alla som ska sälja en bostad!
  • Victor B
    Victor B skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar Hallbygård är en superduktig mäklare, alltid trevlig och kontaktbar.
    Flexibel med tider och väldigt målinriktad!
  • Simin D
    Simin D skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Mycket trevligt och posetiv bemötande.
    Mycket duktig och kunnig mäklare.
  • Agnes G
    Agnes G skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag är jätte nöjd med att jag valde Markus Larsson på fastighetsbyrån i Täby . Det har nämligen varit enormt bra att få svar direkt när jag ställt frågor viker jag gjort flera gånger på såväl telefon, mail och sms.
  • Jonas F
    Jonas F skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Marcus var mycket trevlig och skötte vår försäljning ypperlig! Fastän vi bodde på annan ort under försäljningar så blev det aldrig några konstigheter, Marcus löste alla problem utan krångel. Marcus är den bästa mäklaren vi har haft att göra med på Fastighetsbyrån enligt oss!
  • Ewa F
    Ewa F skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Marcus Larsson har varit en pålitlig å smidig mäklare
    Svarat snabbt på frågor å varit tillgänglig vardag som helg. Rekommenderar honom med högsta betyg
  • Lars Olof F
    Lars Olof F skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Försäljningen gick smidigt och Markus skötte det proffsigt. Han var alltid tillgänglig och hjälpsam. Rekommenderar honom varmt.
  • Anna A
    Anna A skrev om Fastighetsbyrån Täby
    De jobbade professional, förstår marknaden, effective, snabba feedback.
    Vi är njuta av resultat!
  • Per R
    Per R skrev om Fastighetsbyrån Täby