Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Täby

Fastighetsbyrån Täby

Esplanaden 17b, 183 34 Täby — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån och Täby, en grönskande förort norr om Stockholm. Här finns allt från exklusiva villor till lägenheter och barnvänliga radhus. Vi på kontoret här förmedlar alla sorters bostäder och har god lokalkännedom. Vi sköter alltid affärerna noggrant och tryggt samtidigt som vi är otroligt engagerade i vårt yrke.

Vi känner till dina möjligheter här i Täby och har de rätta verktygen för att leda affären från början till slut. Varmt välkommen att kontakta oss, vi ser fram emot ett samarbete!

Läs vad 614 kunder tycker om Fastighetsbyrån Täby

• Sophie M
    Sophie M skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oerhört trevlig och engagerad mäklare. Lätt att få tag på och det kändes som han följde med i processen hela vägen. Även efter avlsutad affär är han snabb med att svara och hjälpsam. Tack Christoffer! Läs mer
  • Madeleine E
    Madeleine E skrev om Jessica Liljedahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålt bostadsrätt, mycket trevligt bemötande och stort engagemang av mäklaren. Förväntning var en snabb affär och det blev det. Snabb handläggning från början till slut. Läs mer
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålt parhus/kedjehus.
    Ludvig var väldigt aktiv, kunnig, seriös och tillgänglig.
    Och han var bra på att förklara och uppdaterade oss säljare flera gånger varje dag om hur han jobbar och vilka kontakter/köpare han har pratat med under dagen.
    Det var lite tuff period för försäljning men Ludvig ingav oss lugn och jobbade på med att ordna flera öppna och privata visningar vilket tillslut gav resultat. Det var Ludvig som pushade på oss säljare och föreslog fler visningar.
    Vi fick även bra råd på vad vi skulle tänka på för de hus som vi var intresserade att ge bud på.
    Ludvig sålde vårat hus och gav oss bra tips att kontrollera på huset som vi köpte.
    Om ni väljer Ludvig Holmberg så får ni en bra mäklare. Läs mer
  • Annette H
    Annette H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålt radhus i Täby. Allt har fungerat smidigt med bra tillgänglighet och återkoppling. Oscar har infriat alla förväntningar och jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Björn H
    Björn H skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpt 2:a i Hägernäs.
    Bemött på ett utmärkt sätt i alla lägen.
    De enda förväntningar jag hade var att han sköter försäljningen på ett proffsigt sätt och det gjorde han med bravur.
    Mycket bra!!! Läs mer
  • Lars E
    Lars E skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har sålt en Brf lägenhet. Daniel genomförde affären på bästa sätt, snabbt, effektivt och valde även ett bra utgångspris. Kontraktsskrivningen och övriga formalia sköttes utmärkt.
    Jag kan varmt rekommendera Daniel om ni vill få till en bra affär på ett enkelt och professionellt sätt. Läs mer
  • Stuart A
    Stuart A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    We planned the sale of our house with Oscar from the initial evaluation of value through to the eventual sale. Oscar was easy to deal with and very thorough with pictures and preperations. We can recommend Oscar! Läs mer
  • Kenneth I
    Kenneth I skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag sålde med Oscar i en tuff marknad. Oscar lovade aldrig för mycket utan jobbade istället med att få in köpare. Han höll mig hela tiden uppdaterad på vilka köpare som var intresserade och vilka som tvekade. Oscar ringde upp folk i sitt kundregister som kunde vara intresserade. Han är dessutom en väldigt personlig mäklare som är lätt att tycka om.
    Jag är väldigt glad att få lära känna Oscar som mäklare men också som person och rekommendera honom varmt till andra. Läs mer
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    *allt vad man kan önska sig
    ang bemötande, kunskap, uppföljning, återkoppling. Läs mer
  • Lars S
    Lars S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bemötande och hantering så som man vill ha det! Läs mer
  • Martin F
    Martin F skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer Stendahl är ett föredöme för hela mäklarbranschen.
    Tillsammans med sin vapendragare Jolanta så har Fastighetsbyrån Täby Centrum skött sig exemplariskt i vår försäljning av vårt hus i Täby.
    Våra bästa rekommendationer följer dem.
    Martin & Leila Fogelquist Läs mer
  • Eva W
    Eva W skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag köpte en bostadsrätt i Täby, Roslags Näsby. Mäklaren var mycket hjälpsam och serviceinriktad. Kunnig och påläst. Ställde upp på visning med kort varsel och bidrog sen aktivt på ett för mig positivt sätt att föra affären i hamn. Det administrativa fungerade oklanderligt. Mäklaren levde väl upp till mina förväntningar och gjorde ett bra jobb! Läs mer
  • Ina E
    Ina E skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vid försäljning av min lägenhet gjorde Oscar ett utmärkt arbete. Han var lyhörd och lyssnade på mig och hjälpte mig genom processen av de som var min första försäljning någonsin. För mig var det viktigt med god kontakt och att jag fick svar på alla mina frågor under vägens gång. Oscar vet vad han pratar om och fick mig att känna mig trygg. Han har koll på marknaden, viker sig inte och får jobbet gjort! Jag ville sälja fort och smidigt och de gjorde han. Läs mer
  • Emma G
    Emma G skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpt lgh av Oscar, därefter fick han sälja min lgh.

Jättebra bemötande.
    Professionell
    Arbetade hårt för att möta mina behov
    Alltid tillgänglig för att besvara frågor/bolla idéer. Läs mer
  • Malin L
    Malin L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpte en lgh på Eskadervägen i Täby.
    Mycket kompetent och trevlig säljare(Oscar Hallbygård ). Tog sig tid även under semestern. Smidig och enkel affär. Läs mer
  • Ann A
    Ann A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar was very active throughout our sale, very helpful and engaged in the process. Läs mer
  • Lotta M
    Lotta M skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpt en lägenhet. Han är glad positiv känns seriös. Har bara positivt att säga. Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Han var proffsig och trevlig ! Läs mer
    2018-09-19 Daniel A svarar Johanna S
    Grattis och stort tack för er rekommendation! Det har varit kul att få hjälpa dig och Danne med köp av er nya bostad samt sälja den nuvarande ni bor i! Sköt om er och tack för förtroendet, jag hjälper självklart till i framtiden om ni eller någon ni känner behöver min hjälp!
    Återigen grattis :)
  • Ludwig S
    Ludwig S skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Gjorde ett helt ok jobb men va inte så bra på att svara på mail när väl affären va stängd. Läs mer
  • Bianca R
    Bianca R skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Superbra bemötande av mäklare och övrig personal.
    Fick tydlig och informativ information om min försäljning hela tiden. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Daniel hjälpte mig sälja min 2:a i Hägerneholm. Han är en säljare ut i fingerspetsarna med glimten i ögat.
    Han skulle kunna sälja sand i Sahara till självaste Obama.
    Jag är verkligen nöjd med mitt val av mäklare.
    Snabb, bra återkoppling, lyhörd och proffsig.
    Kan varmt rekommendera Daniel. Läs mer
  • Olivia N
    Olivia N skrev om Jessica Liljedahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålt 3:a på Meteorvägen 12.
    Kontaktade henne för att hon sålde en likadann lgh på samma gatan för en mycket bra pris.
    Hon var duktig på att förklara allt angående processen.

Tyvärr fick vi inte bid som vi förvantade, kanske pga det var sommar. Så jag sålde för mindre än jag köpte lgh i dec 2017.
    Inte hennes fel, dålig tid att ville sälja.
    Hon hjälpte mig med inredningen också. Läs mer
  • Johanna Maria G
    Johanna Maria G skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Marcus har hjälpt oss på ett ypperligt sätt vi är väldigt nöjda!
    Tack Marcus! Läs mer
  • Erik W
    Erik W skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra bemötande. Raka och snabba svar på våra frågor uppskattades. Läs mer
  • Richard P
    Richard P skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Hittade en köpare direkt! Trevlig, snabb och tillmötesgående. Läs mer
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Gick på visningar med min son och fick snabbt en bild av mäklaren vi senare valde när det var dags att sälja min mammas lägenhet. Oscar är kunnig, ambitiös, professionell och är lätt att få förtroende för. Jag har använt mig av Fastighetsbyrån förut och alltid varit nöjd. Läs mer
  • Louise S
    Louise S skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi har sålt vårt radhus. Tyckte Ludvig alltid var tillgänglig för frågor och svar. Proffesionell! Läs mer
  • Esfandiar N
    Esfandiar N skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har sålt en lägenhet i Täby. Ludvig har varit mycket engagerad och höll väldigt bra kontakt med mig och informerade om processens gång. Vi lyckades sälja lägenheten med den pris vi hade tänkt oss trots att vi inte hade många som kom de upprepade visningen han ordnade. Läs mer
  • Erik L
    Erik L skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt trevlig och tillmötesgående! Läs mer
  • Hans Fabian L
    Hans Fabian L skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Hej!
    Ludvig var min mäklare vid försäljning av en lägenhet i Täby och nu skriver jag här för att ösa beröm över hans insats!

Jag är oerhört nöjd med hela förfarandet och har från start känt mig lugn och väl omhändertagen.
    Ludvig var proffsig och mycket lyhörd för en kund i en svår situation (dödsbo).
    Hans bemötande var verkligen topp och både kunskap och förmedlande av all information fungerade likaså på topp!

Ludvig är verkligen ett praktexempel på begreppet, "rätt man på rätt plats". Han är grym på sitt jobb!
    Jag kan rekommendera honom utan det minsta förbehåll och av hela mitt hjärta.Tack Ludvig! Läs mer
  • Pia B
    Pia B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Har sålt en trea på Åkerbyvägen i Täby. Blev mycket bra bemött en proffsig, lugn och sansad Christoffer. Kunnig på området där lägenheten fanns. Visste ungefär vad jag ville ha, och det lyckades också. Snabbt avslut på affären. Hjälp vid deklarationen, och där var allt till belåtenhet. Tack för all hjälp. Läs mer
    2018-08-15 Christoffer S svarar Pia B
    Tack för ett gott samarbete Pia och tack för ditt förtroende. Du vet vart jag finns om du behöver någon mer hjälp =)
  • Kim L
    Kim L skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpte den nu sålda bostadsrätten via Christoffer för 4 år sedan, och tyckte att affären var smidigt och professionellt skött. Det kändes därför självklart att kontakta honom igen när objektet nu skulle säljas. Tack vare Christoffers goda rykte så hade han spekulant på lager som var villig att betala ett pris som vi var mycket nöjda med. Läs mer
    2018-08-15 Christoffer S svarar Kim L
    Stort tack för ert fina omdöme Kim! Tack för ert förtroende i både köp- och säljledet - det betyder mycket för mig. Lycka till med allt i framtiden!
  • Irina S
    Irina S skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    I have sold my apartment. My experience concerning all stages of this (basically uneasy) process and its final output is super-positive. Läs mer
  • Maud P
    Maud P skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    En mycket duktig, noggrann och förtroendeingivande mäklare som har hjälpt mig, både vid köp av min nya bostad och försäljning av min gamla. Jag kan varmt rekommendera Oscar! Läs mer
  • Magdalena P
    Magdalena P skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    En mkt hjälpsam, ärlig och bra mäklare! Mkt nöjd m mitt köp och all den hjälp jag fått i samband m detta! Läs mer
  • Kim N
    Kim N skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ludvig hjälpte oss att sälja våran lägenhet, han har mycket kunskap om lägenheter och hus i Täby kommun. Läs mer
  • Sören N
    Sören N skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Har sålt en bostadsrätt i brf Höstfibblan

Trevligt och proffesionellt

Mäklaren arbetade väldigt målmedvetet för att slutföra affären

Ambitiöst Läs mer
  • Viktoria H
    Viktoria H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag sålde en bostadsrätt på Åkerbyvägen med Christoffer. Han arbetade hårt för att jag skulle få rätt betalt för min lägenhet. Han var väldigt flexibel för att göra allt så smidigt som möjligt för mig och köpare/potentiella köpare och höll mig uppdaterad i processen. Han är påläst, professionell och kunnig och har därför kunnat svara på frågor som potentiella köpare/köpare haft direkt på visningarna. Läs mer
    2018-07-30 Christoffer S svarar Viktoria H
    Stort tack för ditt förtroende en andra gång Viktoria - uppskattar verkligen att du ville jobba med mig igen. Stort lycka till med flytten till nya orten!
  • Anneli S
    Anneli S skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ludvig hittade en bra seriös köpare åt oss, var alltid mycket trevlig och återkopplade som han utlovat. Läs mer
  • Victor J
    Victor J skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra engangemang, trevlig och kunnig i sitt område. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-06-29 Ludvig H svarar Victor J
    Tack Victor! Trevlig sommar!
    /Ludvig
  • Beata M
    Beata M skrev om Jessica Liljedahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Proffsig, snabb, effektiv och väldigt trevlig! Jag rekommenderar verkligen Jessica Liljedahl som mäklare! Läs mer
  • Ulf E
    Ulf E skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpt lägenhet. ML är snabb korrekt och dessutom trevlig. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer sålde en bostadsrätt på Marknadsvägen i Täby för min räkning. Jag är väldigt nöjd med hur han skötte försäljningen! Han var mycket proffsig, tydlig och tillmötesgående och hade jag frågor fick jag omedelbart klara svar på dessa. Eftersom en bekant hade rekommenderat Christoffer, förväntade jag mig att han skulle hantera försäljningen på bästa sätt och det gjorde han verkligen också! Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-07-02 Christoffer S svarar Anna S
    Stort tack för förtroendet Anna och tack för ett bra samarbete! Jag hoppas att ni får en fin sommar nu när allt är klart med försäljningen och flytten. Skulle det komma upp några fler frågor kring skatten etc. är det bara att slå en signal. Vi hörs!
  • Reza D
    Reza D skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpte en bostadsrättslägenhet av honom. Kändes tryggt med honom. Övernöjd med det hela. Läs mer
    2018-07-02 Christoffer S svarar Reza D
    Stort tack för ditt fina omdöme Reza! Jag hoppas att du och familjen ska trivas bra i ert nya boende. Hör gärna av dig när du är klar med renoveringen så kommer jag och kikar hur ni har det =) Vi hörs!
  • Per W
    Per W skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Han är hemsk💂🏿
    Nejdå vi har stort förtroende för honom som mäklare då vi både köpt och sålt genom Daniel
    Önskar honom all lycka och välgång i sin karriär
    Per och Barbro Wängelin Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har Köpt 4:a i Hägernäs.
    Ludvig har hela tiden varit hjälpsam och serviceminded även om det varit tydligt att han hade säljarens fokus - förstås...
    Förväntningar: hjälp genom affären - absolut! Läs mer
    2018-06-29 Ludvig H svarar Anders S
    Hej Anders och tack för att du tar dig tid att skriva! Lycka till med renoveringen och ha en trevlig sommar! Hälsningar Ludvig
  • Frida A
    Frida A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Förtroendeingivande, trygg, kunnig och ärlig med kunden i konstant fokus.
    Vi är enormt nöjda med Oscar som sålde vår lägenhet och rekommenderar honom varmt till andra som vill sälja eller köpa bostad. Läs mer
  • Martin J
    Martin J skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi har precis köpt en lägenhet i Täby där Ludvig var ansvarig för försäljningen. Han skötte kontakten med oss på ett bra och proffsigt sätt, var mycket noggrann och såg till att alla relevanta detaljer redovisades - vilket givetvis var väldigt positivt!

Vi kan bara rekommendera Ludvig! Läs mer
  • Homan M
    Homan M skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi sålde vår bostadsrättslägenhet genom Ludvig och vi upplevde hans jobb som utmärkt! Han var väldigt proffetionell och hade bra koll på bostadsmarknaden i Täby! Ludvig hade ett väldigt trevligt sätt i sitt bemötande och vi tyckte att han levde upp till våra förväntningar från början till slut! Han hade dessutom väldigt bra förslag på styling av lägenheten och vi var också väldigt nöjda med bilderna och annonsen i övrigt! Vi rekommenderar honom värmt! Läs mer
  • Ahdieh M
    Ahdieh M skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi sålde vår bostadsrättslägenhet genom Ludvig och vi upplevde hans jobb som utmärkt! Han var väldigt proffetionell samt hade bra koll på bostadsmarknaden i Täby! Ludvig hade ett väldigt trevligt sätt i sitt bemötande och vi tyckte att han levde upp till våra förväntningar från början till slut! Han hade dessutom väldigt bra förslag på styling av lägenheten och vi var också väldigt nöjda med bilderna och annonsen i övrigt! Vi rekommenderar honom värmt för kommande bostadsaffärer! Läs mer

Esplanaden 17b, 183 34 Täby