Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Täby
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Täby
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Täby

Fastighetsbyrån Täby

Esplanaden 17b, 183 34 Täby — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Täby och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 462 kunder tycker om Fastighetsbyrån Täby

• Anders B
    Anders B skrev om Erica Berg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Erica har visat på en djup kunskap, snabb och professionell hantering av alla aspekterna i vårt fastighetsköp, före under och efter. Vi rekommenderar henne och hennes kollegor starkt. Ett stort grattis till alla som valt Erica till sin mäklare.
  • Ulrika T
    Ulrika T skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har som intresserad köpare mött Oscar i samband med flera visningar och budgivningar och har alltid blivit professionellt bemött. Jag har flera gånger blivit kontaktad i förväg när nya objekt har varit aktuella och har nu äntligen köpt en bostadsrätt som jag är mycket nöjd med. Oscar har nu fått förtroendet att sälja min bostadsrätt och jag är säker på att han kommer att göra ett lika professionellt jobb den här gången.
  • Elina H
    Elina H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har både köpt och sålt en bostad med hjälp av Oscar.
    Oscar är en trygg och mycket duktig mäklare som alltid levererar. Han har dessutom en lättsam och trevlig personlighet. Jag rekomenderar er verkligen att ta kontakt med honom om ni är på jakt efter en ny bostad eller funderar på att sälja.

Elina Hansen, Täby.
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket hjälpsam, engagerad och ständigt tillgänglig!
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en mycket proffsig och duktig mäklare. Vi kände oss väl omhändertagna både innan och efter försäljningen och är nöjda med det pris vi fick för vår lägenhet. Oscar gjorde sitt yttersta för att allt skulle bli så bra som möjligt för oss och vi kan varmt rekommendera honom til alla som ska sälja en bostad!
  • Victor B
    Victor B skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar Hallbygård är en superduktig mäklare, alltid trevlig och kontaktbar.
    Flexibel med tider och väldigt målinriktad!
  • Simin D
    Simin D skrev om Erica Berg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket trevligt och posetiv bemötande.
    Mycket duktig och kunnig mäklare.
  • Agnes G
    Agnes G skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag är jätte nöjd med att jag valde Markus Larsson på fastighetsbyrån i Täby . Det har nämligen varit enormt bra att få svar direkt när jag ställt frågor viker jag gjort flera gånger på såväl telefon, mail och sms.
  • Jonas F
    Jonas F skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Marcus var mycket trevlig och skötte vår försäljning ypperlig! Fastän vi bodde på annan ort under försäljningar så blev det aldrig några konstigheter, Marcus löste alla problem utan krångel. Marcus är den bästa mäklaren vi har haft att göra med på Fastighetsbyrån enligt oss!
  • Ewa F
    Ewa F skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Marcus Larsson har varit en pålitlig å smidig mäklare
    Svarat snabbt på frågor å varit tillgänglig vardag som helg. Rekommenderar honom med högsta betyg
  • Lars Olof F
    Lars Olof F skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Försäljningen gick smidigt och Markus skötte det proffsigt. Han var alltid tillgänglig och hjälpsam. Rekommenderar honom varmt.
  • Katarina F
    Katarina F skrev om Erica Berg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mitt möte med Erica går till historieböckerna. Vid första möte blev jag omedelbart respektfullt bemött. Utifrån min situation; bosatt i Norge - flytta tillbaka till Sverige, så tog hon omedelbart tag i kontakter/samarbetspartners som önskade vägleda mig. Upplevde Erica som "tillgänglig och hjälpsam".
  • Sven E
    Sven E skrev om Erica Berg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Erica har varit toppen. Återkommit snabbt och korekt på alla frågor vid vår affär. Rekommenderar henne å det varmaste.
  • Anna A
    Anna A skrev om Erica Berg en del av Fastighetsbyrån Täby
    De jobbade professional, förstår marknaden, effective, snabba feedback.
    Vi är njuta av resultat!
  • Per R
    Per R skrev om Erica Berg en del av Fastighetsbyrån Täby
    hjälpsam, trevlig, korrekt
  • Anne B
    Anne B skrev om Erica Berg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Proffsig, vänlig, hjälpsam, lättillgänglig.
  • Salam A
    Salam A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Professionell, duktig och lyhörd. Rekommenderar honom startkt.
  • Gustav R
    Gustav R skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar Hallbygård var mycket angelägen att både vi som köpare samt säljaren var nöjda då affären var i hamn. Tillgänglig hela tiden och ett bra flyt i affären!
  • Pål S
    Pål S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra och proffessionellt bemötande.
  • Emelie L
    Emelie L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en fantastisk mäklare! Alltid med glatt humör och stort driv.
    Han hjälpte mig att sälja min lägenhet och hittade redan innan öppen visning en köpare som var villig att köpa till ett bra slutpris.
    Han har skött affären snyggt och jag har hela tiden haft bra förtroende för Oscar. Jag rekommenderar honom varmt.
  • Ann L
    Ann L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar gav ett seriöst intryck från första början och jag kände att jag
    hade/fick förtroende för honom och att han skulle ro vår affär i hamn
  • Eva F
    Eva F skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket bra! Kunnig och tillmötesgående. Fick den hjälp och service som vi behövde.
  • Johnny L
    Johnny L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en trevlig och korrekt mäklare som överträffade våra förväntningar som säljare. Vi kan ge Oscar de bästa rekommendationerna. Snabb försäljning med gott resultat.
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra enkel information som var lätt att ta till sig. Oscar är trevlig och enkel i sitt sätt att vara vilket gör att alla kan får förtroende.
  • Jan F
    Jan F skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket bra! Påläst och lätt att samarbeta med.
  • Tina F
    Tina F skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar Hallbygård genomförde affären på ett mycket professionellt och engagerat sätt och jag kan varmt rekommendera Oscar Hallbygård.
  • Kajsa G
    Kajsa G skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag tycker att Christoffer Stendahl är en utmärkt mäklare, helt enkelt toppen. Har tyvärr inte kunnat svara er tidigare, jag ger honom toppenpoäng.
    Med vänlig hälsning från en nöjd kund, vi kunde inte ha fått ett bättre bemötande.
  • Mark
    Mark skrev om Emelie Ljungdahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Seriös mäklare som har koll på läget. Väldigt pedagogisk och duktig i sitt yrke. Fick bostaden såld på fem dagar, på ritning.
    Emelie L gillar detta
  • Sara S
    Sara S skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Engagerat, intresserat och proffsigt bemötande!
  • Jonnie S
    Jonnie S skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    En mycket bra totalupplevelse, där Christoffer varit mycket lyhörd på våra önskemål och hela tiden funnits som ett mycket bra bollplank genom hela processen.
  • Yvonne E
    Yvonne E skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket trevlig, korrekt och omtänksam mäklare som brinner för sitt jobb och sina kunder! Rekommenderas!
  • Anders B
    Anders B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer har en bra attityd seriös och rak. Vi har haft Christoffer både som köpare och säljare och i båda fallen varit väldigt nöjda. Han letar upp den information som behövs.
  • Annika B
    Annika B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Den bästa mäklaren som finns! !
    Vet sitt jobb,respekterar kunden men även säljaren på ett professionellt sätt!
    Väl rekommenderad.
  • Anne V
    Anne V skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Till största del var Daniel tillgänglig för frågor och planering av flytt. Vi bedömer att han var mycket tillmötesgående och alltid vänlig och artig.
  • Hanna W
    Hanna W skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Fantastiskt fint bemötande, hjälpsam i alla steg i både bostadsförsäljning men även mycket behjälplig när vi skulle hitta och köpa ny bostad. Mycket nöjd!
  • Michaela J
    Michaela J skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Daniel var väldigt duktig och hjälpte oss väldigt mycket. Men, i slutet var han så otroligt oklar och man kände sig inte lika prioriterad längre så fort vi hade betalat.
  • Emma L
    Emma L skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Daniel är flexibel, ordentlig, duktig på återkoppling och vi hade väldigt trevligt när han sålde min lägenhet!
  • Nils O
    Nils O skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Proffsig mäklare. Återkommer alltid inom kort tid som han lovat. Lite för försiktig ibland.
  • Sven-erik G
    Sven-erik G skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande, mycket hjälpsam!
  • Elias E
    Elias E skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag tycker att jag fick hjälp med det jag ville men att det var otydligt och jag kände mig osäker då det var svårt att få tag i Daniel på telefon när jag ville få svar på frågor.
  • Amelie T
    Amelie T skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    En väldigt trevlig mäklare men inte så kunnig som vi hade hoppats. Fick tag i honom på rekommendation från en annan mäklare som vi hade bra erfarenhet av.
    Till att börja med försökte han sätta prisvillkor som var riktigt dåliga jämfört med andra mäklare. Det gick iaf att förhandla om.
    Vi tyckte att han inte kunde så mycket om lägenheten och området som vi hade hoppats, vi fick fylla i information som vi inte själva kände till, och fick skicka denna info till honom vid flera tillfällen. Han bad oss i skriva ner detaljer i lägenheten, sånt han hade kunnat kolla första gången han var där. Till saken hör att vi sålde vår bortgångne fars lägenhet och det var inte så enkelt för oss att åka till den varenda dag och kolla upp såna detaljer.
    Det kändes som att man fick göra hans jobb. Kanske var det för att han inte fick så mycket betalt som han ville?

Utgångsbudet la han under det vi initialt kommit överens om, med bra argument som vi köpte, men sen när det var visning så kom det rekordmånga på visningen vilket för mig tyder på att det var ett lockpris. Fult gjort tycker jag.

Jag tyckte också att han spelade med budgivarna på ett lite dåligt sätt, satte en tid då kontraktsskrivning skulle ske och så fick den bli den budare som var högst precis innan, utan att ge motbudarna en ärlig chans.
    Men det är möjligt att det är så det går till - vad vet jag?

Oss gjorde det inte så mycket, vi fick mer än vi trodde - så som säljare funkade det ju, men det är svårt att lita på en sådan mäklare. Jag skulle inte anlita honom igen och jag skulle vara på min vakt även som köpare.

Men supertrevlig att prata med, som många säljare är. Det räcker inte för att få ett godkänt betyg dock.
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket professionell och personlig, med en lättsam och framåt attityd som gör det så mycket trevligare och enklare att göra en bra bostadsaffär. För i bakgrunden finns allt det "allvarliga" och sådant som bara måste fungera, men Daniel har tydligt visat att det går att göra det på ett högst personligt och samtidigt auktoritärt/professionellt sätt.
  • Susanne F
    Susanne F skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Daniel var en närvarande och tillgänglig mäklare. Hjälpsam och omtönksam, och kunnig i sitt arbete. Allt har fungerat mycket bra.
  • Jucker Pharma
    Jucker Pharma skrev om Erica Berg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Minn dotter och jag fick mycket bra bemötande och snabb och effektiv hantering av vårt ärende. Erica var dessutom mycket hjälpsam.
  • Ellinor A
    Ellinor A skrev om Erica Berg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Alltid tillgänglig och med ett lugn och proffessionalitet hjälpte Erica oss att sälja vårt hus till ett fantastiskt pris. Hon är verkligen en mäklare som man känner bryr sig om en, inte bara ute efter försäljningen. Kan varmt rekommendera Erica!
  • Förenade Ekonomer I Stockhom
    Förenade Ekonomer I Stockhom skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi har haft en bra och professionell relation där Marcus alltid varit lika ambitiös och gjort sitt yttersta för att det ska bli en bra affär
  • Alexander P
    Alexander P skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket trevlig och medgörlig mäklare. Löste de mindre problem som uppstod på ett bra sätt. Förtroendeingivande och proffsig!
  • Rolf N
    Rolf N skrev om Erica Berg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Tillmötesgående och trevlig. Lite otydlig i samband med budgivningen
  • Djursholms Ösby Dental Klinik Ab
    Djursholms Ösby Dental Klinik Ab skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mäklaren Marcus Larsson har hjälpt oss hitta rätt bostadsrätt. Hela affären har gått tryggt och smidigt till. Marcus och hans team har förenklat och avklarat processen för oss på ett vänligt och högst professionellt sätt. Därför ger vi honom de bästa rekommendationerna. Mazen Salih.
  • Anders A
    Anders A skrev om Erica Berg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Trevligt bemötande och snabb på att besvara mail. Dock blev det lite stressigt möte vid signering av köpet samt att det var en sak i texten som behövde korrigeras i efterhand som ledde till extra administration.

Esplanaden 17b, 183 34 Täby