Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Täby

Fastighetsbyrån Täby

Esplanaden 17b, 183 34 Täby — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån och Täby, en grönskande förort norr om Stockholm. Här finns allt från exklusiva villor till lägenheter och barnvänliga radhus. Vi på kontoret här förmedlar alla sorters bostäder och har god lokalkännedom. Vi sköter alltid affärerna noggrant och tryggt samtidigt som vi är otroligt engagerade i vårt yrke.

Vi känner till dina möjligheter här i Täby och har de rätta verktygen för att leda affären från början till slut. Varmt välkommen att kontakta oss, vi ser fram emot ett samarbete!

Läs vad 596 kunder tycker om Fastighetsbyrån Täby

• 2019-07-12

Tobias C skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag köpte min första bostadsrätt i Täby via Marcus och är väldigt nöjd med det bemötande jag fått.Trots en massa frågor har han ständigt varit tillgänglig och alltid försökt att hjälpa till på bästa möjliga sätt under hela processen. Han är som mäklare genuint intresserad av att allting ska bli bra och att både säljare/köpare blir nöjda vilket jag verkligen uppskattar.

Stort tack för all hjälp Marcus! Läs mer
  • 2019-07-09

Alexandra S skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag köpte en 58 m2 stor tvåa i Hägernäs genom Christoffer. Jag fick ett gott och professionellt bemötande av Christoffer som var påläst om lägenheten och bostadsrättsföreningen. Christoffer var mycket serviceinriktad och snabb på att återkoppla. Jag är mycket nöjd med Christoffer som mäklare. Läs mer
  • 2019-07-08

Claes Andreas S skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi köpte en villa som MarieLouise förmedlade. Vi tycker att hon gjorde ett bra jobb i avseende på nåbarhet och svarstid genom hela processen. Marie-Louise gav ett förtroendeingivande intryck och var väldigt konsultativ. Läs mer
  • 2019-06-28

Linus L skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Har väldigt bra kompetens inom hur bostadsmarknaden går upp/ner i priser.

Påläst och tydlig.

Han såg till att ett jobbigt ”jobb” vart lätt Läs mer

Eva A skrev om Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bostadsrätt 2 rok, köpt.
    Kändes personlig, äkta och ödmjuk och inte så stel som många mäklare kan vara Läs mer

Katarina F skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi sålde en 3 rums lägenhet vid Täby Centrum med Christopher Stendahl som mäklare. Vi rekommenderar honom på alla sätt, proffsig, hjälpsam, trevlig och oerhört driftig!
    Vi är mycket nöjda med allt!
    Hälsningar
    Katarina F Läs mer
  • 2019-06-26

Bengt Johan Daniel L skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Marie-Louise sålde vår villa i Täby. En proffsig och kunnig mäklare som har 100% koll på "marknaden". Klok, positiv, engagerad och driven mäklare som jag rekommendera varmt.
    Marie-Louise levde mer än upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-06-19

Gregory Raymond W skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Marcus is an absolute professional. Sold our house quickly in a tough market. He gave us clear guidance throughout. He was available and responsive. And managed the process with confidence and competence. I would highly recommend him. Läs mer
    Daniel H gillar detta
  • 2019-06-16

Cecilia B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålt en 4:a i Hägernäs.
    I en jobbig bostadsmarknad som gjorde att det tog lång tid att sälja så bytte jag till Fastighetsbyrån och Christoffer.
    Jag är jättenöjd med samarbetet och bemötandet. Lätt att få kontakt med och alltid tagit sig tid med frågor och funderingar.
    (Jag svarade på en av era enkäter tidigare i våras.) Läs mer
  • Tom S

2019-06-14

Tom S skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Marcus har på ett föredömligt sätt enträget kämpat för att sälja vår bostadsrätt i Näsby Park. Trots prisnedgång och att det gått "troll" vid just den adressen har Marcus lyckats med att hitta en köpare.
    Bemötande, kommunikation och lyhördhet ger Marcus betyget 11 på en 10 gradig skala!
    Tack Marcus! :-) :-) Läs mer
    Daniel H gillar detta
  • 2019-06-11

Lovisa F skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Fantastisk servicekänsla! Trevlig och hjälpsam! Läs mer
  • 2019-06-04

Kjell F skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sammantaget är jag nöjd med Christoffer. Vi fungerade bra ihop socialt vilket är extremt viktigt om man skall bygga upp ett förtroende kapital mellan säljaren och mäklaren, och jag upplevde Christoffer som ytterst professionell.
    Framförallt var Christoffer den bäste på att sälja in uppdraget av de mäklare jag träffande innan jag bestämde mig.
    Christoffer en utpräglad säljare och vet vad han skall säga för att tillfredsställa både säljare och köpare vilket lyser igenom ibland.
    Det enda negativa var hans uppskattning av värdet innan försäljningen som var betydligt över slutpriset. Jag tycker att Christoffer med sin långa erfarenhet borde landat närmare. En för högt uppskattad värdering kan skapa en förväntan hos säljaren som i slutändan kan uppfattas som att mäklaren inte gjort sitt yttersta. Nu är jag ändå rätt nöjd med mitt utfall även om jag var långt under den första uppskattade värderingen. Läs mer
  • 2019-06-03

Marie C skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Har köpt en bostadsrätt
    och Christoffer var ödmjuk, proffsig och hjälpsam på alla sätt! Läs mer
    2019-06-03 Christoffer S svarar Marie C
    Hej Marie och tack för dina fin ord! Hoppas att ni ska trivas i er efterlängtade nya bostad :)
    Du vet vart jag finns om du behöver mig framöver - ha det fint till dess!
  • 2019-05-31

Linus W skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag köpte en 2a på Grindtorps Skolgränd. Vi blev bemötta professionellt av mäklaren från första visning till överlämning av nycklar. Smidig kontakt genom hela processen. Supernöjd! Läs mer
  • Norbert T

2019-05-29

Norbert T skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålt radhus i Täby.
    Hela resan med försäljningen, från första möte till avslut, har varit proffessionell i både hantering och bemötandet med oss. Med en kontinuerig och snabb återkopplingar där vi fick tydlig och rak information har också givit oss som säljare en stor trygghet. Och att Ludvig dessutom är lugn, trevlig och väldigt lätt att kommunicera med har gjort vår resa inte bara lättare utan rent av angenäm :-)
    Rekommenderar honom varmt.
    Stort tack. Läs mer
  • 2019-05-26

Joakim A skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer är en driven och engagerad mäklare med hög social kompetens. Då min lägenhetsaffär drog ut på tiden visade han prov på uthållighet och engagemang vilket var en framgångsfaktor för att få min lägenhet såld till ett för mig acceptabelt pris. Om jag ska framföra kritik rör det att jag tiden efter att affären gått i lås upplevde att hans engagemang och närvaro försvann något. Läs mer
    2019-05-27 Christoffer S svarar Joakim A
    Tack för ditt fina omdöme Joakim, och tack för ett bra samarbete! Tack för feedbacken också - det uppskattas! Jag ska se över mina rutiner och vara ännu tydligare kring löpande info gällande vad som händer efter kontraktsskrivningen, så att både köpare och säljare vet vad nästa steg är och inte känner sig bortglömda. Lycka till med nya boendet, vi ses/hörs!
  • 2019-05-23

Simone M skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag köpte en lägenhet. Riktigt bra bemötande och allt var smidigt. Läs mer
  • 2019-05-17

Gordana R skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har köpt lägenheten. Mäklare har varit enastående.,kunnig i sitt yrken kommer att rekomendera han till andra för han är bäst och väldigt hjälpsam. Läs mer
    2019-05-23 Christoffer S svarar Gordana R
    Tusen tack Gordana! Lycka till med nya boendet - jag kommer gärna och kikar när du har fått till det som du vill ha det med renoveringen :)
  • 2019-05-17

Malin E skrev om Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har sålt en bostadsrätt med hjälp av Elin Gyltefors.
    Hon har under hela processen varit väldigt trevlig och hjälpsam, alltid funnits tillhands och visat stort tålamod.
    Hon skötte försäljningen utmärkt på alla sätt, hon är väldigt kompetent och kunnig och det blev en bra affär som jag blev mycket nöjd med. Läs mer
  • 2019-05-16

Owe G skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har sålt ett radhus.

Ludvig Holmberg har utfört uppdraget till full belåtenhet. Han är professionell och trevlig.

Ludvig Holmberg har motsvarat mina förväntningar. Läs mer
  • Maria Z

2019-05-14

Maria Z skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt nöjd med hur Ludvig skötte min försäljning! Rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • 2019-05-13

Reza H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer är en mycket kunnig och professionell mäklare!! gav ett mycket gott intryck, jag kände mig trygg genom hela processen......

"Helt enkelt den bästa mäklaren"
    "Jag kan varmt rekommendera honom" Läs mer
    2019-05-17 Christoffer S svarar Reza H
    Stort tack för ditt fina omdöme Reza! Tack för förtroendet i samband med försäljning och jag hoppas att du ska trivas i ditt nya boende :)
  • 2019-05-06

Dawood L skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag är mycket nöjd med all hjälp som jag fick av Daniel, han är duktig och smart samt jag rekommendera Daniel till alla som vill ha en smidig affärs!!! Läs mer
    2019-05-07 Daniel A svarar Dawood L
    Tusen tack och kul att höra att du är nöjd med mitt arbete! Lycka till med renoveringarna och behöver du min hjälp i framtiden är du välkommen att slå en signal! Mvh Daniel
  • 2019-05-05

Eva N skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålde en lägenhet på Radarvägen 16 5tr
    183 59 Täby
    Det var jättetråkigt att Markus värderade lägenhet alldeles för högt pris.
    Det var jättetråkigt att den blev såld till ett så lågt pris
    Det inte kom flera & tittade på den .
    Annars var Markus jättetrevlig att prata med när han ringde& träffa honom. Läs mer
  • 2019-05-04

Kristoffer R skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi sålde vår första lägenhet, en 2:a på 55kvm.
    Marcus är en genuin person som bemötte oss på bästa sätt. Han är ärlig från början och lovar inte "guld och gröna skogar" bara för sakens skull.
    När vi hade frågor eller funderingar fick vi tag på Marcus direkt oavsett tid eller dag. Vi höll kontakt dagligen.
    Vi fick verkligen intrycket av att Marcus bryr sig och gör sitt absolut bästa för att få till en så bra och smidig affär som möjligt.
    Marcus överträffade våra förväntningar och vi är väldigt glada att ha haft Marcus som mäklare.
    En riktigt bra mäklare och en ännu bättre person! Läs mer
  • Helene Maria K

2019-04-20

Helene Maria K skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Trevlig och vänlig. Saklig.
    Rekommenderas av mig. Läs mer
    2019-05-07 Daniel A svarar Helene Maria K
    Hej Helene tack för din rekommendation och jag önskar dig lycka till med din nya bostad!
  • 2019-04-11

Dan P skrev om Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby
    Snabb service, mkt förtroendeingivande och definitivt måna om att alla inblandade ska känna sig nöjda! Kommer definitivt använda dem igen! Läs mer
  • 2019-04-09

ANN-VANESSA F skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ludvig sålde min sambos lägenhet i Täby. Mycket professionell, tillmötesgående och lyhörd mäklare. Han rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-04-03

Rasmus B skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag anlitade Ludvig inför försäljningen av min lägenhet, och han har gjort ett fantastiskt jobb!
    Han är en professionell mäklare som gör det lilla extra. Man kan alltid lita på att Ludvig ordnar det han lovar och det han inte har svar på direkt, tar han reda på.

Jag har varit jätte nöjd med Ludvigs bemötande och känner mig mycket trygg med att rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-02

Anna N skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Trygg och trevlig upplevelse av bostadsköpet. Läs mer
  • 2019-03-29

Cecilia B skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Hej. Jag har äntligen fått sålt min 4:a i Hägernäs, tack vare Christofer Stendahl i Täby. Efter att haft visning på visning med annan mäklare så anlitade jag Fastighetsbyrån.
    Jag fick ett fantastiskt bemötande och vi har haft ett fint samarbete.
    Jag hade höga förväntningar och dom införlivades.
    Jag är nöjd även om jag fick mindre betalt än vad jag från början hade hoppats på. Sådan är bostadsmarknaden nu. Vänliga hälsningar från Cecilia. Läs mer
  • 2019-03-24

Niklas B skrev om Fastighetsbyrån Täby
    Jag sålde min lägenhet och är jättenöjd med allt som har med mäklaren att göra. Trevlig och bra på de han gör. Läs mer
  • 2019-03-14

Kossay Abdel Kader A skrev om Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby
    My son and I bought an apartment.
    Elin gave us all the important information need to protect both buyer and seller.
    Since it was our first purchase, we learned a lot from her.
    She protected both parties by passing the right information.
    she did not waste our time, she is good at what she does, who knew how to deal with customers. Läs mer
  • 2019-03-13

Bo S skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har sålt en 2:a
    Ludvig har gjort ett enastående jobb. Han har verkligen levt upp till mina förväntningar. Jag år supernöjd Läs mer
  • Camilla C

2019-03-07

Camilla C skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålt en bostadsrätt. Redan vid första mötet kände jag att jag inte behövde prata med någon annan mäklare... jag fick förtroende för Christoffer omgående. Han är kunnig, lugn, förtroendeingivande, ärlig, väldigt service minded. Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2019-05-17 Christoffer S svarar Camilla C
    Tack för ett bra samarbete Camilla! Det har varit kul att följa dig genom åren och slutligen få hjälpa till med försäljningen när det blev dags att röra på sig. Tack för ditt förtroende! :)
  • 2019-03-03

Lena Christina L skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer har på ett mycket proffesionellt sätt sålt min villa och jag kan varmt rekommendera honom för det fina jobb han gjort. Läs mer
  • 2019-02-28

Pia A skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ludvig hjälpte oss att sälja vår 2:a i Täby.
    Vi hade haft lgh till salu tidigare men då var vi inte riktigt redo att sälja. Våra förväntningar på det hela var realistiska och hela försäljningen flöt på bra under de förutsättningar som fanns. Det var rätt i tiden för oss och Ludvig var hela tiden tillgänglig, ödmjuk och väldigt lätt att samarbeta med. Vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2019-02-27

Torbjörn J skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Har sålt hus, mycket bra förtroende för Marie-Louise.
    Hon är seriös och kunnig. Läs mer
  • 2019-02-26

Karen C skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Tack för den här gången Marcus! Du gjört ett jättebra jobb och vi tror att du inte bara stöder säljare men också oss som köpare. Läs mer

Carin L skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi fick fantastisk bra hjälp när vi sålde vår bostad! Rekommenderar varmt! Läs mer
    2019-05-17 Christoffer S svarar Carin L
    Tack Carin, för ett toppensamarbete!

Jim H skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpt hus.
    Bra bemötande, mån om både köpare och säljare. Läs mer

Cherrie R skrev om Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålt Näsbylundsvägen 18, 2 rok 3 000 000 kr Läs mer
  • Per Thomas J

2019-02-22

Per Thomas J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har sålt en villa i Täby.
    Personkemin mellan mig och Christoffer klickade direkt. Jag upplevde honom som vaken, påläst och engagerad. Han återkopplade regelbundet under väntetiden från första kontakt till att det blev aktuellt att starta villa-försäljningen, något som andra mäklare missade att göra. Christoffer har skött alla detaljer till utmärkt belåtenhet. Läs mer
    2019-05-17 Christoffer S svarar Per Thomas J
    Tack Thomas, för ditt förtroende och ditt fina omdöme! Lycka till med nytt boende och nya äventyr söderut!
  • 2019-02-21

Bengt Jan D skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpt lägenhet och sålt ett hus.
    Bemötandet har varit bra och med personligt ochtrevligt men framför alltmedan lyhördhet och kompetens.

Kan varmt rekommendera henne till andra kunder Läs mer
  • 2019-02-18

Mikael S skrev om Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpte en lägenhet i Täby. Elin var väldigt trevlig och hjälpsam från första visningen till tillträdet. Inget negativt att säga, en behaglig upplevelse från start till slut. Läs mer
  • 2019-02-16

Filomena C skrev om Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby
    Elin är en utmärkt person och tar hand om sin kund på rätt bra och strålande sätt. Jag är nöjd med den hjälp hon har gjort åt mig..Jag kan rekommendera henne till mina vänner . Läs mer
  • 2019-02-15

Linus B skrev om Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har köpt en bostadsrätt och har fått ett välldigt bra bemötande. Efter som det var min första lägenhetsköp och allt kändes välldigt bekvämt och enkelt. Så jag är välldigt nöjd med Elin Gyltefors jobb Läs mer
  • 2019-02-14

Richard B skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålde en 2:a med Ludvig. Vi var öppna och raka mot varann hela vägen. Ludvig förstår sig på marknaden så bra att han lätt kan bryta med sina egna ord och förklara så att en "vanlig" person förstår sig på alla siffror och situationer. Läs mer
  • 2019-02-13

Rikard N skrev om Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby
    Trevlig och bra. Löpande kontakt om vad som skedde under försäljningen. Läs mer
  • 2019-01-31

Massoud R skrev om Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby
    Har inte varit i kontakt med Elin så mycket men uppdraget, har hon klarat rätt professionell. Ingenting negativ som jag kan anmärka. Läs mer

Esplanaden 17b, 183 34 Täby