Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Täby

Fastighetsbyrån Täby

Esplanaden 17b, 183 34 Täby — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån och Täby, en grönskande förort norr om Stockholm. Här finns allt från exklusiva villor till lägenheter och barnvänliga radhus. Vi på kontoret här förmedlar alla sorters bostäder och har god lokalkännedom. Vi sköter alltid affärerna noggrant och tryggt samtidigt som vi är otroligt engagerade i vårt yrke.

Vi känner till dina möjligheter här i Täby och har de rätta verktygen för att leda affären från början till slut. Varmt välkommen att kontakta oss, vi ser fram emot ett samarbete!

Läs vad 616 kunder tycker om Fastighetsbyrån Täby

• 2019-09-18

Maria H skrev om Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålt en bostadsrätt
    Elin gav ett positivt intryck och var hela tiden engagerad samt uppträdde på ett professionellt sätt. Läs mer
  • 2019-09-17

Emmy S skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Kan varmt rekommendera Ludvig. Engagerad, kompetent, målinriktad och väl påläst. Vi är klart nöjda! Läs mer

David B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Har köpt en bostadsrätt. Fick ett väldigt professionellt och trevligt bemötande av Christoffer. Är väldigt nöjd. Läs mer

Erik G skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Professionell och erfaren mäklare. Är nöjd med vad min lägenhet såldes för. Allt övrigt har funkat enkelt och smidigt. Läs mer

Maud Louise H skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålt hus, köpt lägenheter 2 st Läs mer
  • 2019-09-12

Lennart S skrev om Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby
    Hon sköte det hela med bravur. Läs mer
  • 2019-09-11

Annelie C skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpte fristående villa och är väldigt nöjd med bemötandet. Vi fick bra återkoppling på alla frågor vi hade och han var alltid tydlig, trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • Helena B

2019-09-10

Helena B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Eftersom vi satt på tre bostäder som gjorde att min man fick jobba alldeles för mycket så behövde vi verkligen sälja vår lägenhet.
    Vi blev bemötta på bästa och mest förtroende ingivande sätt. Vi hade höga förväntningar på Christoffer och han levererade verkligen.
    Vi är väldigt glada och tacksamma att vi hade Christoffer som mäklare och kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-09-03

Eddie S skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi som säljare är väldigt nöjda med Christoffer. Vi upplevde honom som ordentlig, noggrann och väldigt proffsig. Vi hade förtroende från honom redan från första mötet. Läs mer
  • 2019-08-29

Anna Z skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ludvig är tillmötesgående och trevlig och svarar proffsigt på alla tänkbara frågor! Läs mer
  • 2019-08-28

Ted F skrev om Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby
    Nöjd med insatsen givet förutsättningarna på marknaden. Elin är ständigt kontaktbar och målinriktad. Läs mer
  • Johnnie S

2019-08-26

Johnnie S skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Som köpare av en trea i Näsby Park upplevde vi Ludvig som professionell, kunnig, strukturerad, tydlig och framförallt ärlig.
    Då vi haft bra kontakt även med säljaren vet vi att den bilden delas även därifrån. Läs mer
  • 2019-08-19

Svetlana T skrev om Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi köpte en lägenhet. Fredrik är duktig och professionell mäklare. Läs mer
  • 2019-08-09

Sofie J skrev om Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi köpte en trea som va ett dödsbo och därmed bodde säljarna inte i Stockholm! Elin släppte ändå in oss i lägenheten två gånger så vi kunde mäta vilket vi var väldigt tacksamma för! Super trevligt bemötande, vi är glada som fick köpa lägenheten via Elin! Läs mer
  • 2019-08-05

Xiao Wei L skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Marcus var väldigt närvarande och serviceminded i kontakterna mellan oss som köpare och säljaren. Han hörde alltid av sig snabbt när diverse frågeställningar dök upp.

Vi har tre bostadsrättteri stockholm och en stuga i Skellefteå och blir det aktuellt med försäljning så kommer vi nog att höra av oss till Marcus igen. Läs mer
  • 2019-08-04

Erik A skrev om Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålt en tvåa i Täby.
    Bemötte oss på ett trevligt och glatt sätt. Han känns ärlig och han säger det han tycker i väldigt hög grad. Det uppskattas.

Mina förväntningar uppfylldes, vi fick ett pris vi var nöjda med utan för mycket krångel.

Man kan sammafatta vår säljprocess med följande.
    Bra, tydlig och ärlig kommuikation. Enkel att få tag på. Gör ett bra jobb. Väldigt lugn i säljprocessen när man själv är ganska hispig. Läs mer
  • 2019-08-02

Måns A skrev om Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpte en lägenhet (3:a) i Hägernäs centrum. Fredrik hanterade hela affären jättebra utan några problem alls. Allting gick så smidigt som det kunde gå.

Mvh Måns Läs mer
  • Ingrid F

2019-07-29

Ingrid F skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer (samt Elin) på Fastighetsbyrån hjälpte oss att sälja vår 4:a till ett toppen pris! Jag kan varmt rekommendera Christoffer till alla som ska sälja i Täby. Han är en otroligt duktig säljare, lyhörd, trevlig och snabb på att ge återkoppling. Christoffer hade förståelse för vad som var viktigt i just vår situation och hade en tydlig plan på hur vi skulle få ett så bra pris som möjligt för vår bostad. Läs mer
  • 2019-07-26

Marie J skrev om Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köp av bostadsrätt. Elin var trevlig och gjorde sitt bästa. Lätt att få tag på. Glad och positiv. Läs mer
  • 2019-07-19

Dung P skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ludvig Holmberg helped sell our apartment. It was great having a chance to work with Ludvig, who is very supportive, always positive, and also realistic. We could not sell the apartment at the price we originally expected but I believed that we made a good decision at a proper time. I am satisfied with Ludvig's way of working.

Regards,
    Dung Pham Van Läs mer
  • 2019-07-12

Tobias C skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag köpte min första bostadsrätt i Täby via Marcus och är väldigt nöjd med det bemötande jag fått.Trots en massa frågor har han ständigt varit tillgänglig och alltid försökt att hjälpa till på bästa möjliga sätt under hela processen. Han är som mäklare genuint intresserad av att allting ska bli bra och att både säljare/köpare blir nöjda vilket jag verkligen uppskattar.

Stort tack för all hjälp Marcus! Läs mer
  • 2019-07-09

Alexandra S skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag köpte en 58 m2 stor tvåa i Hägernäs genom Christoffer. Jag fick ett gott och professionellt bemötande av Christoffer som var påläst om lägenheten och bostadsrättsföreningen. Christoffer var mycket serviceinriktad och snabb på att återkoppla. Jag är mycket nöjd med Christoffer som mäklare. Läs mer
  • 2019-07-08

Claes Andreas S skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi köpte en villa som MarieLouise förmedlade. Vi tycker att hon gjorde ett bra jobb i avseende på nåbarhet och svarstid genom hela processen. Marie-Louise gav ett förtroendeingivande intryck och var väldigt konsultativ. Läs mer
  • 2019-06-28

Linus L skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Har väldigt bra kompetens inom hur bostadsmarknaden går upp/ner i priser.

Påläst och tydlig.

Han såg till att ett jobbigt ”jobb” vart lätt Läs mer

Eva A skrev om Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bostadsrätt 2 rok, köpt.
    Kändes personlig, äkta och ödmjuk och inte så stel som många mäklare kan vara Läs mer

Katarina F skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi sålde en 3 rums lägenhet vid Täby Centrum med Christopher Stendahl som mäklare. Vi rekommenderar honom på alla sätt, proffsig, hjälpsam, trevlig och oerhört driftig!
    Vi är mycket nöjda med allt!
    Hälsningar
    Katarina F Läs mer
  • 2019-06-26

Bengt Johan Daniel L skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Marie-Louise sålde vår villa i Täby. En proffsig och kunnig mäklare som har 100% koll på "marknaden". Klok, positiv, engagerad och driven mäklare som jag rekommendera varmt.
    Marie-Louise levde mer än upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-06-19

Gregory Raymond W skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Marcus is an absolute professional. Sold our house quickly in a tough market. He gave us clear guidance throughout. He was available and responsive. And managed the process with confidence and competence. I would highly recommend him. Läs mer
    Daniel H gillar detta
  • 2019-06-16

Cecilia B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålt en 4:a i Hägernäs.
    I en jobbig bostadsmarknad som gjorde att det tog lång tid att sälja så bytte jag till Fastighetsbyrån och Christoffer.
    Jag är jättenöjd med samarbetet och bemötandet. Lätt att få kontakt med och alltid tagit sig tid med frågor och funderingar.
    (Jag svarade på en av era enkäter tidigare i våras.) Läs mer
  • Tom S

2019-06-14

Tom S skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Marcus har på ett föredömligt sätt enträget kämpat för att sälja vår bostadsrätt i Näsby Park. Trots prisnedgång och att det gått "troll" vid just den adressen har Marcus lyckats med att hitta en köpare.
    Bemötande, kommunikation och lyhördhet ger Marcus betyget 11 på en 10 gradig skala!
    Tack Marcus! :-) :-) Läs mer
    Daniel H gillar detta
  • 2019-06-11

Lovisa F skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Fantastisk servicekänsla! Trevlig och hjälpsam! Läs mer
  • 2019-06-04

Kjell F skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sammantaget är jag nöjd med Christoffer. Vi fungerade bra ihop socialt vilket är extremt viktigt om man skall bygga upp ett förtroende kapital mellan säljaren och mäklaren, och jag upplevde Christoffer som ytterst professionell.
    Framförallt var Christoffer den bäste på att sälja in uppdraget av de mäklare jag träffande innan jag bestämde mig.
    Christoffer en utpräglad säljare och vet vad han skall säga för att tillfredsställa både säljare och köpare vilket lyser igenom ibland.
    Det enda negativa var hans uppskattning av värdet innan försäljningen som var betydligt över slutpriset. Jag tycker att Christoffer med sin långa erfarenhet borde landat närmare. En för högt uppskattad värdering kan skapa en förväntan hos säljaren som i slutändan kan uppfattas som att mäklaren inte gjort sitt yttersta. Nu är jag ändå rätt nöjd med mitt utfall även om jag var långt under den första uppskattade värderingen. Läs mer
  • 2019-06-03

Marie C skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Har köpt en bostadsrätt
    och Christoffer var ödmjuk, proffsig och hjälpsam på alla sätt! Läs mer
    2019-06-03 Christoffer S svarar Marie C
    Hej Marie och tack för dina fin ord! Hoppas att ni ska trivas i er efterlängtade nya bostad :)
    Du vet vart jag finns om du behöver mig framöver - ha det fint till dess!
  • 2019-05-31

Linus W skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag köpte en 2a på Grindtorps Skolgränd. Vi blev bemötta professionellt av mäklaren från första visning till överlämning av nycklar. Smidig kontakt genom hela processen. Supernöjd! Läs mer
  • Norbert T

2019-05-29

Norbert T skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålt radhus i Täby.
    Hela resan med försäljningen, från första möte till avslut, har varit proffessionell i både hantering och bemötandet med oss. Med en kontinuerig och snabb återkopplingar där vi fick tydlig och rak information har också givit oss som säljare en stor trygghet. Och att Ludvig dessutom är lugn, trevlig och väldigt lätt att kommunicera med har gjort vår resa inte bara lättare utan rent av angenäm :-)
    Rekommenderar honom varmt.
    Stort tack. Läs mer
  • 2019-05-26

Joakim A skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer är en driven och engagerad mäklare med hög social kompetens. Då min lägenhetsaffär drog ut på tiden visade han prov på uthållighet och engagemang vilket var en framgångsfaktor för att få min lägenhet såld till ett för mig acceptabelt pris. Om jag ska framföra kritik rör det att jag tiden efter att affären gått i lås upplevde att hans engagemang och närvaro försvann något. Läs mer
    2019-05-27 Christoffer S svarar Joakim A
    Tack för ditt fina omdöme Joakim, och tack för ett bra samarbete! Tack för feedbacken också - det uppskattas! Jag ska se över mina rutiner och vara ännu tydligare kring löpande info gällande vad som händer efter kontraktsskrivningen, så att både köpare och säljare vet vad nästa steg är och inte känner sig bortglömda. Lycka till med nya boendet, vi ses/hörs!
  • 2019-05-23

Simone M skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag köpte en lägenhet. Riktigt bra bemötande och allt var smidigt. Läs mer
  • 2019-05-17

Gordana R skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har köpt lägenheten. Mäklare har varit enastående.,kunnig i sitt yrken kommer att rekomendera han till andra för han är bäst och väldigt hjälpsam. Läs mer
    2019-05-23 Christoffer S svarar Gordana R
    Tusen tack Gordana! Lycka till med nya boendet - jag kommer gärna och kikar när du har fått till det som du vill ha det med renoveringen :)
  • 2019-05-17

Malin E skrev om Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har sålt en bostadsrätt med hjälp av Elin Gyltefors.
    Hon har under hela processen varit väldigt trevlig och hjälpsam, alltid funnits tillhands och visat stort tålamod.
    Hon skötte försäljningen utmärkt på alla sätt, hon är väldigt kompetent och kunnig och det blev en bra affär som jag blev mycket nöjd med. Läs mer
  • 2019-05-16

Owe G skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har sålt ett radhus.

Ludvig Holmberg har utfört uppdraget till full belåtenhet. Han är professionell och trevlig.

Ludvig Holmberg har motsvarat mina förväntningar. Läs mer
  • Maria Z

2019-05-14

Maria Z skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt nöjd med hur Ludvig skötte min försäljning! Rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • 2019-05-13

Reza H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer är en mycket kunnig och professionell mäklare!! gav ett mycket gott intryck, jag kände mig trygg genom hela processen......

"Helt enkelt den bästa mäklaren"
    "Jag kan varmt rekommendera honom" Läs mer
    2019-05-17 Christoffer S svarar Reza H
    Stort tack för ditt fina omdöme Reza! Tack för förtroendet i samband med försäljning och jag hoppas att du ska trivas i ditt nya boende :)
  • 2019-05-06

Dawood L skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag är mycket nöjd med all hjälp som jag fick av Daniel, han är duktig och smart samt jag rekommendera Daniel till alla som vill ha en smidig affärs!!! Läs mer
    2019-05-07 Daniel A svarar Dawood L
    Tusen tack och kul att höra att du är nöjd med mitt arbete! Lycka till med renoveringarna och behöver du min hjälp i framtiden är du välkommen att slå en signal! Mvh Daniel
  • 2019-05-05

Eva N skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålde en lägenhet på Radarvägen 16 5tr
    183 59 Täby
    Det var jättetråkigt att Markus värderade lägenhet alldeles för högt pris.
    Det var jättetråkigt att den blev såld till ett så lågt pris
    Det inte kom flera & tittade på den .
    Annars var Markus jättetrevlig att prata med när han ringde& träffa honom. Läs mer
  • 2019-05-04

Kristoffer R skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi sålde vår första lägenhet, en 2:a på 55kvm.
    Marcus är en genuin person som bemötte oss på bästa sätt. Han är ärlig från början och lovar inte "guld och gröna skogar" bara för sakens skull.
    När vi hade frågor eller funderingar fick vi tag på Marcus direkt oavsett tid eller dag. Vi höll kontakt dagligen.
    Vi fick verkligen intrycket av att Marcus bryr sig och gör sitt absolut bästa för att få till en så bra och smidig affär som möjligt.
    Marcus överträffade våra förväntningar och vi är väldigt glada att ha haft Marcus som mäklare.
    En riktigt bra mäklare och en ännu bättre person! Läs mer
  • Helene Maria K

2019-04-20

Helene Maria K skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Trevlig och vänlig. Saklig.
    Rekommenderas av mig. Läs mer
    2019-05-07 Daniel A svarar Helene Maria K
    Hej Helene tack för din rekommendation och jag önskar dig lycka till med din nya bostad!
  • 2019-04-11

Dan P skrev om Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby
    Snabb service, mkt förtroendeingivande och definitivt måna om att alla inblandade ska känna sig nöjda! Kommer definitivt använda dem igen! Läs mer
  • 2019-04-09

ANN-VANESSA F skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ludvig sålde min sambos lägenhet i Täby. Mycket professionell, tillmötesgående och lyhörd mäklare. Han rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-04-03

Rasmus B skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag anlitade Ludvig inför försäljningen av min lägenhet, och han har gjort ett fantastiskt jobb!
    Han är en professionell mäklare som gör det lilla extra. Man kan alltid lita på att Ludvig ordnar det han lovar och det han inte har svar på direkt, tar han reda på.

Jag har varit jätte nöjd med Ludvigs bemötande och känner mig mycket trygg med att rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-02

Anna N skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Trygg och trevlig upplevelse av bostadsköpet. Läs mer

Esplanaden 17b, 183 34 Täby