Daniel Anderson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-02 - 2020-01

Läs vad 78 Läs vad Daniel Anderson

• Wictor L köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-11-23

Hägerneholm, Arninge-Ullna
    Köpt en lägenheten. Blev bemött väldigt bra av daniel andersson, jag hade väl inte världens högsta förväntningar. Så han överträffade mina förväntningar och va bra. Läs mer
  • Lidia B
    Lidia B sålde sitt hus med hjälp av Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-10-27

Täby Kyrkby
    Daniel Anderson är ok som mäklare, trevlig och med mål att sälja den objekt han fått från kunden.
    Men han har för bråttom med allt och man märker att han har många andra objekt samtidigt och man känner sig som "en i mängden", tyvärr. Läs mer
  • John W sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-09-23

Hägerneholm, Arninge-Ullna
    Det du kan förvänta dig av Daniel är följande:

Professionellt bemötande
    Alltid tillgänglig
    Snabbfotad
    Transparent
    Går den extra milen Läs mer
    2019-10-28 Daniel A svarar John W
    Stort tack John för ett fantastiskt samarbete, extra tack till dig för dem du har rekommenderat mig vidare till som jag hjälpt att sälja!
    Sköt om dig och så ses vi nästa gång du behöver min hjälp!
  • Linus L sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-06-28

Hägerneholm, Arninge-Ullna
    Har väldigt bra kompetens inom hur bostadsmarknaden går upp/ner i priser.

Påläst och tydlig.

Han såg till att ett jobbigt ”jobb” vart lätt Läs mer
    2019-10-28 Daniel A svarar Linus L
    Hej Linus stort tack för förtroendet och din rekommendation. Lycka till med nya bostaden och behöver du min hjälp i framtiden när det är dags att vända tillbaka till Täby så vet du vart jag finns ;)
  • Dawood L sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-05-06

Näsbydal
    Jag är mycket nöjd med all hjälp som jag fick av Daniel, han är duktig och smart samt jag rekommendera Daniel till alla som vill ha en smidig affärs!!! Läs mer
    2019-05-07 Daniel A svarar Dawood L
    Tusen tack och kul att höra att du är nöjd med mitt arbete! Lycka till med renoveringarna och behöver du min hjälp i framtiden är du välkommen att slå en signal! Mvh Daniel
  • Helene Maria K
    Helene Maria K köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-04-20

Gribbylund
    Trevlig och vänlig. Saklig.
    Rekommenderas av mig. Läs mer
    2019-05-07 Daniel A svarar Helene Maria K
    Hej Helene tack för din rekommendation och jag önskar dig lycka till med din nya bostad!
  • Beata Maria S sålde sin bostad med hjälp av Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby

2018-12-21

Engagerad, kunnig, saklig, lugn och trevlig! Läs mer
    2019-02-08 Daniel A svarar Beata Maria S
    Tusen tack för den fina rekommendationen. Hoppas allt kommer gå bra för dig med nya boendet och vill du komma tillbaka till Täby är det bara ringa mig så hjälper jag dig!
  • Viktor O sålde sin bostad med hjälp av Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby

2018-11-16

Rekordförsäljning blev det, bra jobbat av Daniel! Läs mer
    2018-11-21 Daniel A svarar Viktor O
    Hej Viktor och tack för förtroendet, nu börjar jobbet att försöka slå rekordförsäljningen!

Behöver du, eller någon du känner, min hjälp i framtiden så är jag bara ett telefonsamtal bort!
    Sköt om dig:)
  • Lars E skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby

2018-09-19

Jag har sålt en Brf lägenhet. Daniel genomförde affären på bästa sätt, snabbt, effektivt och valde även ett bra utgångspris. Kontraktsskrivningen och övriga formalia sköttes utmärkt.
    Jag kan varmt rekommendera Daniel om ni vill få till en bra affär på ett enkelt och professionellt sätt. Läs mer
    2018-09-25 Daniel A svarar Lars E
    Hej Lars och tack för din fina rekommendation! Med hårt arbete och fingertoppskänsla så gick ju allt precis som det skulle. Behöver du eller någon bekant min hjälp framöver så finns jag alltid redo!
    Grattis återigen och hälsa familjen!
  • Johanna S köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby

2018-09-17

Roslags Näsby
    Han var proffsig och trevlig ! Läs mer
    2018-09-19 Daniel A svarar Johanna S
    Grattis och stort tack för er rekommendation! Det har varit kul att få hjälpa dig och Danne med köp av er nya bostad samt sälja den nuvarande ni bor i! Sköt om er och tack för förtroendet, jag hjälper självklart till i framtiden om ni eller någon ni känner behöver min hjälp!
    Återigen grattis :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Täby