Daniel Anderson

Daniel Anderson

Daniel Anderson är mäklare på Fastighetsbyrån Täby

Daniel Anderson har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Daniel Anderson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 95 omdömen med ett betyg på 4.6. Daniel Anderson har haft 57 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 77% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 95 Läs vad Daniel Anderson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    2021-07-23
    Bi blev bemöt av Daniel på ett mycket trevligt sätt . Han försökte hjälpa oss så mycket som möjligt för att vi ska hitta rätt .
    Han är trevlig , hjälpsam , pedagogik, glad ,respektfull och serviceminded.
    Sammanfattningen att vi skulle helst vilja ha kontakt med Daniel i framtida köp .
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    2021-07-03
    Jag tycker att Daniel har varit väldigt trevligt och hjälpsam hela tiden. Tack så mycket 🙏
    2021-07-03
    Trevlig, kunnig, hade koll på läget och kunde svara på alla frågor samt proaktiv och var noga med att alla hade koll på vad det skulle göra och var man kunde hitta all info.
    2021-06-26
    Alltid trevligt och har svar på alla frågor. Gick väldigt smidigt.
    • Hägernäs
    2021-06-20
    Snabb vid affär lite långsam vid visning av bostad.
    • Gribbylund
    2021-06-18
    Professionellt och trevligt, men ändå personligt!
    Daniel lyssnar och hjälper till med den information som jag som köpare behöver. Snabb på att svara och ge feedback.
    Jag är mycket nöjd med min nya bostad och den hjälp jag fick av Daniel från visning till inflytt.
    • Hägernäs
    2021-06-18
    Hade inte bra koll kände jag. Blev väldigt hastigt med visningar. Kunde inte hålla ögonkontakt varken med mig eller köparen vid mötet utan tittade mest bort åt ett annat håll eller blundande. Är glad att lägenheten blev såld och samarbetet funkade sådär men var inte helt nöjd
    • Näsbydal
    2021-06-11
    Som köpare tycker jag att Daniel inte har agerat som jag förväntat mig.
    Bland annat lovade säljaren att se till att det trasiga låset till balkongen snarast skulle åtgärdas. Även Daniel medd. mig att självklart skall säljaren åtgärda detta. Nu har säljaren ändrat sig och när jag kontaktar henne får jag inget svar. Har då kontaktat Daniel och sagt att jan får ta tag i detta. Tyvärr inget besked från honom och tiden bara går.
    Hej Gerd och Leif , det är verkligen tråkigt när bostaden inte lever upp till förväntan och saker som skulle åtgärdas inte blir åtgärdade. För tydlighetens skull igen så är jag inte part i försäljningen och kan inte själv åtgärda dessa fel. Ni behöver vända er direkt till säljaren enligt mina tidigare instruktioner. Jag har även förmedlat det till dem. Hittar ni ingen lösning mellan er är det tyvärr civilrättsligt som man måste går. Jag kan tyvärr inte enligt fastighetsmäklarlagen agera domare i tvister utan skall vara oberoende och endast ge saklig vägledning, vilket jag gjort. Jag hoppas att det ska lösas sig på bästa sätt och jag finns här för råd. Daniel Anderson
    2021-06-11
    Mycket hjälpsam och gav ett väldigt trevligt bemötande. Gav mycket bra information om lägenheterna och besvarade våra frågor. Förklarade på ett bra sått stegen ifrån första underskriften till dagen då lägenheten är klar för inflyttning. År mycket nöjd med både lägenhetsval och mäklare.
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Ha en trevlig sommar:) Daniel Anderson
    • Gribbylund
    Proffsig, trevlig och behjälplig
    Tack för rekommendationen! Lycka till med flytten nu och grattis till att äntligen få snabbt bredband :) Daniel Anderson