Daniel Anderson
en del av Fastighetsbyrån Täby

Esplanaden 17b
183 34 Täby — Visa karta

Vad tror Daniel att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 70 kunder tycker om Daniel Anderson

• Lars E skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har sålt en Brf lägenhet. Daniel genomförde affären på bästa sätt, snabbt, effektivt och valde även ett bra utgångspris. Kontraktsskrivningen och övriga formalia sköttes utmärkt.
    Jag kan varmt rekommendera Daniel om ni vill få till en bra affär på ett enkelt och professionellt sätt. Läs mer
    2018-09-25 Daniel A svarar Lars E
    Hej Lars och tack för din fina rekommendation! Med hårt arbete och fingertoppskänsla så gick ju allt precis som det skulle. Behöver du eller någon bekant min hjälp framöver så finns jag alltid redo!
    Grattis återigen och hälsa familjen!
  • Johanna S skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Han var proffsig och trevlig ! Läs mer
    2018-09-19 Daniel A svarar Johanna S
    Grattis och stort tack för er rekommendation! Det har varit kul att få hjälpa dig och Danne med köp av er nya bostad samt sälja den nuvarande ni bor i! Sköt om er och tack för förtroendet, jag hjälper självklart till i framtiden om ni eller någon ni känner behöver min hjälp!
    Återigen grattis :)
  • Johan S skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Daniel hjälpte mig sälja min 2:a i Hägerneholm. Han är en säljare ut i fingerspetsarna med glimten i ögat.
    Han skulle kunna sälja sand i Sahara till självaste Obama.
    Jag är verkligen nöjd med mitt val av mäklare.
    Snabb, bra återkoppling, lyhörd och proffsig.
    Kan varmt rekommendera Daniel. Läs mer
  • Per W skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Han är hemsk💂🏿
    Nejdå vi har stort förtroende för honom som mäklare då vi både köpt och sålt genom Daniel
    Önskar honom all lycka och välgång i sin karriär
    Per och Barbro Wängelin Läs mer
  • Dennis J skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Daniel hade stor erfarenhet av mitt område och gjorde därför en försäljning som överträffade alla förväntningar. Läs mer
  • Jesper R skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Professionell och hjälpsam. Inga konstigheter. Läs mer
  • Erica D skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jättetrevlig och professionell! Är väldigt nöjd! Läs mer
  • Ann-charlotte W
    Ann-charlotte W skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har köpt en bostadsrätt. Daniel är en bra och duktig mäklare som bryr sig om både köpare och säljare både innan, under och efter affären. Hans bemötande och kunskap gjorde att jsg kände mig nöjd och trygg genomsegla processen. Jag kan varmt rekommendera Daniel till andra som är i behov av en kompetent mäklare! Läs mer
  • Erik N skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Professionell och väldigt bra och rak i kommunikationen Läs mer
  • Jan S skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Fick väldigt bra bemötande och ett bra intryck redan från början. Trevlig och kunnig, brinner för sitt yrke. Aldrig några problem att få tag i Daniel när man hade frågor mm.
    Rekommenderar starkt Daniel Andersson som mäklare. Läs mer
  • Johan R skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Daniel är lugn och trygg och alltid lätt att få tag på. Han är mycket mån om sin kund.
    Jag kan verkligen rekommendera Daniel! Läs mer
  • Sofie H skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt professionellt och tryggt bemötande. Höll bra kommunikation genom försäljningen av min lägenhet samt var väldigt behjälplig under mitt köp av lägenhet. Läs mer
  • Mozhgan A skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi fick en väldigt god bemötande av Daniel under hela processen och upplever honom som en kunnig och duktig mäklare som var lyhörd för våra önskemål och försökte uppnå dessa. Läs mer
  • Sassan M
    Sassan M skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Hej!
    Jag rekommenderar Daniel . Han är trevligt, duktig och hjälpsam mäklare.
    Jag kommer kontakta honom för min nästa bostadsaffär. Läs mer
  • Kuresh H skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag tycker att Daniel Andersson har jobbat bra och vi är nöjda med hans jobb. Vi kommer att anlita fastighetsbyrån i framtiden om det blir aktuellt att sälja nuvarande bostad. Läs mer
  • Johan L skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi har fått ett proffsigt bemötande från början till slut. Han har hållet kontakten med jämna mellanrum bara för att se att vi är nöjda och om det har dykt upp några funderingar under tiden osv. Man får tydlig information om vad som händer och vad som kommer hända med kontraktsskrivning mm.

Vi är jätte nöjda med Daniels jobb. Vi köpte vår lägenhet av Daniel och anlitade Daniel när vi skulle sälja för att vi gillade honom så mycket.
    Han tar väl hand om sina kunder! Läs mer
  • Anne V skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Till största del var Daniel tillgänglig för frågor och planering av flytt. Vi bedömer att han var mycket tillmötesgående och alltid vänlig och artig. Läs mer
  • Hanna W skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Fantastiskt fint bemötande, hjälpsam i alla steg i både bostadsförsäljning men även mycket behjälplig när vi skulle hitta och köpa ny bostad. Mycket nöjd! Läs mer
  • Michaela J skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Daniel var väldigt duktig och hjälpte oss väldigt mycket. Men, i slutet var han så otroligt oklar och man kände sig inte lika prioriterad längre så fort vi hade betalat. Läs mer
  • Emma L skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Daniel är flexibel, ordentlig, duktig på återkoppling och vi hade väldigt trevligt när han sålde min lägenhet! Läs mer
  • Nils O skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Proffsig mäklare. Återkommer alltid inom kort tid som han lovat. Lite för försiktig ibland. Läs mer
  • Sven-erik G skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande, mycket hjälpsam! Läs mer
  • Elias E skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag tycker att jag fick hjälp med det jag ville men att det var otydligt och jag kände mig osäker då det var svårt att få tag i Daniel på telefon när jag ville få svar på frågor. Läs mer
  • Amelie T skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    En väldigt trevlig mäklare men inte så kunnig som vi hade hoppats. Fick tag i honom på rekommendation från en annan mäklare som vi hade bra erfarenhet av.
    Till att börja med försökte han sätta prisvillkor som var riktigt dåliga jämfört med andra mäklare. Det gick iaf att förhandla om.
    Vi tyckte att han inte kunde så mycket om lägenheten och området som vi hade hoppats, vi fick fylla i information som vi inte själva kände till, och fick skicka denna info till honom vid flera tillfällen. Han bad oss i skriva ner detaljer i lägenheten, sånt han hade kunnat kolla första gången han var där. Till saken hör att vi sålde vår bortgångne fars lägenhet och det var inte så enkelt för oss att åka till den varenda dag och kolla upp såna detaljer.
    Det kändes som att man fick göra hans jobb. Kanske var det för att han inte fick så mycket betalt som han ville?

Utgångsbudet la han under det vi initialt kommit överens om, med bra argument som vi köpte, men sen när det var visning så kom det rekordmånga på visningen vilket för mig tyder på att det var ett lockpris. Fult gjort tycker jag.

Jag tyckte också att han spelade med budgivarna på ett lite dåligt sätt, satte en tid då kontraktsskrivning skulle ske och så fick den bli den budare som var högst precis innan, utan att ge motbudarna en ärlig chans.
    Men det är möjligt att det är så det går till - vad vet jag?

Oss gjorde det inte så mycket, vi fick mer än vi trodde - så som säljare funkade det ju, men det är svårt att lita på en sådan mäklare. Jag skulle inte anlita honom igen och jag skulle vara på min vakt även som köpare.

Men supertrevlig att prata med, som många säljare är. Det räcker inte för att få ett godkänt betyg dock. Läs mer
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket professionell och personlig, med en lättsam och framåt attityd som gör det så mycket trevligare och enklare att göra en bra bostadsaffär. För i bakgrunden finns allt det "allvarliga" och sådant som bara måste fungera, men Daniel har tydligt visat att det går att göra det på ett högst personligt och samtidigt auktoritärt/professionellt sätt. Läs mer
  • Susanne F skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Daniel var en närvarande och tillgänglig mäklare. Hjälpsam och omtönksam, och kunnig i sitt arbete. Allt har fungerat mycket bra. Läs mer
  • Kristina H skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Daniel är otroligt engagerad i sin yrkesroll.
    Bästa betyg för noggrannhet och professionalism.
    Trevligt bemötande på alla sätt. Läs mer
    2016-05-30 Daniel A svarar Kristina H
    Jag tackar ödmjukast för din fina rekommendation. Jag försöker alltid jobba med det vi kan påverka i en försäljning. Så jag ger alltid 100% av mitt engagemang. Det har varit ett rent nöje att hjälpa dig med din försäljning och rådgivning vid ditt köp av ny bostad.
    Behöver du min hjälp i framtiden är det bara höra av dig!
  • Håkan H skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Daniel agerar väldigt proffsigt och alltid med ett trevligt bemötande. Kände mig trygg som kund redan efter första mötet. Daniel utförde en rimlig värdering och försäljningspriset blev i överkant av den. Läs mer
    2016-05-30 Daniel A svarar Håkan H
    Hej Håkan, tack för denna fina rekommendation. Va kul att höra att du kände dig trygg från första mötet, jag vill att du ska vara trygg från början till slutet. Jag önskar dig lycka till i nya bostaden och hoppas du kommer trivas!
  • Erik H skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Daniel har varit mycket hjälpsam och tillgänglig genom hela affären. Vi hade inte köpt tidigare och hade många frågor, vi fick svar på samtliga och kände oss trygga att köpa vår första bostad via Daniel. Rekommenderas varmt och vi hör av oss när vi ska sälja! Läs mer
    2016-05-16 Daniel A svarar Erik H
    Hej Erik!
    Välkommen till Täby och hoppas ni kommer trivas i nya bostaden. Att ni känner trygghet i köpprocessen är en viktig del för mig i mitt jobb. Det har varit ett rent nöje att hjälpa till vid köpet av er första bostad.
    Självklart hjälper jag er när det är dags att sälja! Sköt om dig Erik.
  • Towa O skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Daniel gjorde ett otroligt bra jobb vid köp av min lägenhet, saker gick inte helt smärtfritt men Daniel gjorde det hela mycket enklare då han alltid återkopplade när han lovat och gjorde verkligen sitt yttersta för att alla parter skulle vara nöjda. Jag skulle definitivt rekommendera Daniel! Läs mer
    2016-05-16 Daniel A svarar Towa O
    Hej Towa, jag tackar för din fina rekommendation och att du är så nöjd med mitt arbete. Det är alltid jobbigt när allt inte går helt smärtfritt i processen, skönt nu när allt är löst. Jag kommer fortsätta göra mitt yttersta för att både säljare och köpare ska bli nöjda.
    Jag hoppas du kommer trivas i ditt nya hem och du kan alltid ringa om du eller någon du känner behöver min hjälp.
  • Ingrid och Mikael P skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Daniel är engagerad och lyhörd. Mycket kunnig mäklare som vi gärna ger våra bästa rekommendationer. Om vi säljer igen så kommer vi gärna anlita honom igen.

Familjen Lindberg i Täby Läs mer
    2016-01-25 Daniel A svarar Ingrid och Mikael P
    Jag tackar ödmjukast för er rekommendation. Jag hjälper er självklart att sälja nästa gång det blir aktuellt. Jag hoppas ni kommer trivas i nya boendet. Ta hand om er!
    Med vänlig hälsning, Daniel Anderson
  • Joe S
    Joe S skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag fick hjälp av Daniel Anderson i större utsträckning än jag trodde, han värnade om min lägenhet och jag fick mycket mer betalt än jag räknade med. Han är seriös och noggrann.
    Han ger goda råd och lyssnar lyhört på min sida, en självklar person som jag skulle rekommendera till alla Läs mer
    2015-12-17 Daniel A svarar Joe S
    Tack Joe! Det är viktigt för mig att du som kund blir hörd och att jag förstår dina behov. Sen delar jag självklart med mig av mina råd och förslag för att optimera hela försäljningsprocessen. Det var kul att vi satt ett nytt rekord i föreningen och att slutpriset överträffade dina förväntningar.

Sköt om dig och du är alltid välkommen tillbaka till Täby.
  • Staffan E skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Professionellt och trevligt bemötande genom alla steg i affären. Läs mer
    2015-12-17 Daniel A svarar Staffan E
    Hej Staffan! Va kul att jag fick hjälpa dig med ditt första bostadsköp och att du varit nöjd genom hela processen. Jag är säker på att du kommer trivas i Täby och i din nya bostad.
    Behöver du min hjälp eller har några frågor framöver är du alltid välkommen att ringa mig.

Sköt om dig och grattis ännu en gång!
  • Kristin W skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Trevligt och professionellt bemötande. Som förstagångsköpare har jag haft mycket frågor. Daniel har alltid varit tillgänglig för att snabbt ge svar. Rekommenderar varmt fastighetsbyrån i Täby. Läs mer
    2015-12-17 Daniel A svarar Kristin W
    Hej Kristin, tack för din fina rekommendation. Du har varit jätte trevlig att jobba med och jag önskar dig lycka till i din nya bostad. Jag ber dock om ursäkt för missförståndet gällande HSB och ser till att vara tydligare i framtiden.

Jag önskar dig en God jul och ett gott nytt år!
  • Karin N
    Karin N skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket duktig och utför arbetet på personligt vinnande sätt. Håller en god och klar kommunikation genom hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2015-11-13 Daniel A svarar Karin N
    Hej Karin, tackar ödmjukast för de fina orden! Kul att du också värdesätter tydlig kommunikation genom hela försäljningsprocessen. Det har varit ett rent nöje att få hjälpa dig med din försäljning och jag önskar dig all lycka i nya bostaden.

Behöver du min hjälp i framtiden så är du alltid välkommen att ringa mig, ta hand om dig!
  • Emelie F skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Kan varmt rekommendera fastighetsbyrån Täby. Allt har fungerat supersmidigt! Läs mer
    2015-09-14 Daniel A svarar Emelie F
    Hej Emelie, "supersmidigt" precis så jag vill att allt ska fungera för mina köpare! Jag kan bara säga detsamma om dig, du var alltid trevlig och såg till så att vi fick den infon vi behövde.
    Jag hoppas du trivs i din nya lägenhet och behöver du, eller någon du känner, min hjälp i framtiden är det bara ringa:)
    Lycka till med Innebandyn och ta hand om dig!
  • Patrik L skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Daniel fick min lägenhet såld till ett pris som var över förväntan. Affären gick relativt snabbt trots att jag själv var bortrest under säljperioden.

Jag har fått ett professionellt bemötande och känner att Daniel lyssnat på samtliga av mina krav och önskemål. Läs mer
    2015-09-14 Daniel A svarar Patrik L
    Tjena Patrik, det är ALLTID min ambition att överträffa mina säljares förväntningar! Jag försöker vara så lyhörd jag kan, kul att du tycker det har funkat bra.

Trevlig att du också köpte din nya bostad av mina kollegor, innanför tullarna denna gång;), jag hoppas du kommer trivas där. Vi hörs i början av nästa år för deklarationen! Sköt om dig och lycka till i nya bostaden.
  • Elin K skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mäklaren levde mycket väl upp till mina förväntningar! Daniel var alltid tillgänglig när vi behövde hjälp med något eller hade frågor. Han var väldigt mån om att vi skulle få den hjälp vi behövde vid vårat första köp av bostadsrätt. Vi fick alltid ett professionellt och trevligt bemötande och vid kontraktskrivningen gick han noggrant igenom vad och varför det gick till som det gjorde. Kändes mycket tryggt. Jag kan varmt rekommendera Daniel som fastighetsmäklare! Läs mer
    2015-09-08 Daniel A svarar Elin K
    Hej Elin och tack för er fantastiskt fina rekommendation. Vet själv hur det är att köpa bostäder, framförallt sin första bostad, det är mycket att tänka på. Försöker hela tiden underlätta för båda parter så att allt ska kännas tryggt och gå så smidigt möjligt. Behöver ni min hjälp i framtiden är ni alltid välkomna att höra av er! Jag önskar dig och Erik välkomna till Täby och hoppas ni kommer trivas i er nya bostad:)
  • Ana F skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ett mkt gott bemötande, alltid tillgänglig och vänlig om man ringde och undrade över något. Väldigt tydlig med information i samband med kontrakt genomgången.
    Har både köpt och sålt hos Daniel. Allt gått jättebra.
    Inte glömma assistenten Jolanta som hjälpt till med pappersjobbet. Läs mer
    2015-08-26 Daniel A svarar Ana F
    Vad härligt att du är så nöjd, varit ett rent nöje att hjälpa er med både sälj och köp. Behöver du min hjälp i framtiden är du alltid välkommen att ringa:) Både jag och Jolanta hälsar och önskar er lycka till!
  • Kamilla H skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag anlitade Daniel som mäklare för att sälja min bostad. Jag fick ett professionellt och snabbt bemötande och är supernöjd med den hjälp och service jag fick, och fortfarande får inför ett nytt köp av bostad. Läs mer
    2015-08-25 Daniel A svarar Kamilla H
    Hej Kamilla, självklart hjälper jag till med mer än bara försäljning, vill att du ska hitta en ny bra bostad att flytta till. Kul att höra att du varit så nöjd med insats också:)
    Varit kul att jobba med dig och nu ska vi bara hitta den perfekta nya bostaden åt dig!
  • Jesper A skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Daniel gav ett mycket professionellt och tillmötesgående och initierat intryck. Han har även en god lokalkännedom vilket var till stor hjälp för vår familj som inte kände till Täby särskilt väl sedan tidigare. Läs mer
    2015-08-20 Daniel A svarar Jesper A
    Hej Jesper, tack för denna fina rekommendation, ger massa ny energi att höra att ni uppskattat min roll när ni köpte er bostad. Täby är min hemmaplan, och jag vill självklart dela med mig av min lokalkännedom så att nya trevliga familjer som er själva ska hitta bra boenden.
    Lycka till i nya boendet och hälsa familjen!
  • Jessica L skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Daniel är professionell, han är tydlig med information och gör arbetsgången lättförståelig. Han ser till att saker blir gjorda, och det på bästa sätt. Jag skulle verkligen rekommendera honom! Läs mer
    2015-08-19 Daniel A svarar Jessica L
    Hejsan Jessica, fantastiskt kul att höra att du är så nöjd. Har varit ett rent nöje att få hjälpa dig sälja din bostad! Behöver du eller någon du känner min hjälp i framtiden är ni alltid välkomna att höra av er. Sköt om dig och hoppas att allt går bra med nya bostaden.
  • Josefina L skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag anser att Daniel har varit väldigt tillmötesgående och tillgänglig för att svara på frågor. Läs mer
    2015-08-13 Daniel A svarar Josefina L
    Hej Josefina, kul att du är så nöjd med min insats! Jag kan bara säga detsamma om dig. Jag hoppas du kommer att trivas i ditt nya hem och skulle du behöva min hjälp i framtiden är det bara höra av dig!:)
  • Markus H
    Markus H skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt proffesionell och duktig! Rekommenderas varmt. Läs mer
    2015-08-10 Daniel A svarar Markus H
    Tusen tack Markus, alltid kul med nöjda kunder och tack för rekommendationen. Jag önskar dig en trevlig dag och lycka till i nya bostaden. Du är alltid välkommen tillbaka till Täby!
  • Soili P skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Gott och fint bemötande redan vid första mötet vilket ingav stort förtroende! Hela affären har hanterats både professionellt och personligt! Läs mer
    2015-07-01 Daniel A svarar Soili P
    Hej, jätte kul att ni är nöjda med hela affären och tack för förtroendet! Extra kul att ni tog kontakt med mig efter en rekommendation. Hög kundnöjdhet är något jag sträva efter i varje affär, från både säljare och köpare. Jag önskar er lycka till och hälsa Sebastian.
  • Agneta D skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag köpte Daniel Anderssons mäklartjänster och fick ett mycket professionellt bemötande både inför och under processen. Daniel guidade mig genom hela skeendet och höll mig kontinuerligt informerad om nästa steg och tänkta skeende,
    vilket gjorde att farhågor om att det skulle krävas en hel del egna insatser och ta mycket tid kom på skam. Läs mer
    2015-05-20 Daniel A svarar Agneta D
    Hej Agneta, kul att du är så nöjd med min tjänst och allt mitt jobb. Jag försöker alltid ge tips och råd till mina säljare, vad du bör fokusera på, inför och under försäljningen. Jag är här för att underlätta hela processen!
    Jag önskar dig lycka till och behöver du, eller någon du känner min hjälp med sitt boende är du alltid välkommen att höra av dig!
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Allt har funkat bra hittills. Inga konstigheter. Läs mer
    2015-05-13 Daniel A svarar Henrik N
    Hej Henrik, tack för det vänliga orden! Jag hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Behöver du någon hjälp i framtiden är du alltid välkommen att höra av dig.
  • Jessica E skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt trevligt och tillmötesgående bemötande, vid alla tillfällen. Daniel har gett mig en trygg känsla genom hela processen av försäljningen av min bostadsrätt. En proffsig och kunnig mäklare som jag varmt rekommenderar. Läs mer
    2015-05-08 Daniel A svarar Jessica E
    Det här satt verkligen guldkant på min fredag! Fantastiskt kul att läsa det du skriver och att du uppskatta allt jobb vi gjort tillsammans. Jag önskar er lycka till och hoppas ni hittar nya drömbostaden snart! Ta hand om er och hör av er om ni behöver min hjälp i framtiden:)
  • Madelene L skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Otroligt bra mäklare! Mycket kunniga och trevliga. :) Läs mer
    2015-05-08 Daniel A svarar Madelene L
    Hej Madelene, tackar, har varit kul från början till slut att jobba med dig! Extra roligt att du är så nöjd med min insats. Nu hoppas jag du hittar din nya drömbostad. Ta hand om dig nu och behöver du min hjälp är det bara höra dig!
  • Malin skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    Daniel har varit väldigt tillmötesgående under hela processen. Alltid glad och trevlig när man hört av sig! Läs mer
    2015-04-30 Daniel A svarar Malin
    Hej Malin jätte kul att se att du känner dig nöjd och jag kan bara säga detsamma, alltid glad och trevlig. Jag hoppas du kommer trivas i din nya bostad och behöver du hjälp med något framöver är du välkommen att höra av dig.
Christoffer Stendahl
Oscar Hallbygård