Daniel Anderson är mäklare på Fastighetsbyrån Täby

och har varit registrerad mäklare sedan 2012. Daniel Anderson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 79 omdömen sedan 2014-03-18. Daniel Anderson har haft 19 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 79 Läs vad Daniel Anderson

• Jag var supernöjd med min bostadsaffär.
    Rami A
    Rami A sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    2020-05-11
    • Hägerneholm, Arninge-ullna
    2020-05-11
  • Köpt en lägenheten. Blev bemött väldigt bra av daniel andersson, jag hade väl inte världens högsta förväntningar. Så han överträffade mina förväntningar och va bra.
    Wictor L köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    2019-11-23
    2019-11-23
  • Daniel Anderson är ok som mäklare, trevlig och med mål att sälja den objekt han fått från kunden. Men han har för bråttom med allt och man märker att han har många andra objekt samtidigt och man känner sig som "en i mängden", tyvärr.
    Lidia B
    Lidia B sålde sitt hus med hjälp av Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    2019-10-27
    • 118.0 m²
    • Täby Kyrkby
    2019-10-27
  • Det du kan förvänta dig av Daniel är följande: Professionellt bemötande Alltid tillgänglig Snabbfotad Transparent Går den extra milen
    John W sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    2019-09-23
    2019-09-23
    Stort tack John för ett fantastiskt samarbete, extra tack till dig för dem du har rekommenderat mig vidare till som jag hjälpt att sälja! Sköt om dig och så ses vi nästa gång du behöver min hjälp!

Visa svar
  • Har väldigt bra kompetens inom hur bostadsmarknaden går upp/ner i priser. Påläst och tydlig. Han såg till att ett jobbigt ”jobb” vart lätt
    Linus L sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    2019-06-28
    • 2:a
    • 41.0 m²
    2019-06-28
    Hej Linus stort tack för förtroendet och din rekommendation. Lycka till med nya bostaden och behöver du min hjälp i framtiden när det är dags att vända tillbaka till Täby så vet du vart jag finns ;)

Visa svar
  • Jag är mycket nöjd med all hjälp som jag fick av Daniel, han är duktig och smart samt jag rekommendera Daniel till alla som vill ha en smidig affärs!!!
    Dawood L sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    2019-05-06
    • 3:a
    • 83.0 m²
    • Näsbydal
    2019-05-06
    Tusen tack och kul att höra att du är nöjd med mitt arbete! Lycka till med renoveringarna och behöver du min hjälp i framtiden är du välkommen att slå en signal! Mvh Daniel

Visa svar
  • Trevlig och vänlig. Saklig. Rekommenderas av mig.
    Helene Maria K
    Helene Maria K köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    2019-04-20
    • 2:a
    • 58.9 m²
    • Gribbylund
    2019-04-20
    Hej Helene tack för din rekommendation och jag önskar dig lycka till med din nya bostad!

Visa svar
  • Engagerad, kunnig, saklig, lugn och trevlig!
    Beata Maria S skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    2018-12-21
    2018-12-21
    Tusen tack för den fina rekommendationen. Hoppas allt kommer gå bra för dig med nya boendet och vill du komma tillbaka till Täby är det bara ringa mig så hjälper jag dig!

Visa svar
  • Rekordförsäljning blev det, bra jobbat av Daniel!
    Viktor O skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    2018-11-16
    2018-11-16
    Hej Viktor och tack för förtroendet, nu börjar jobbet att försöka slå rekordförsäljningen! Behöver du, eller någon du känner, min hjälp i framtiden så är jag bara ett telefonsamtal bort! Sköt om dig:)

Visa svar
  • Jag har sålt en Brf lägenhet. Daniel genomförde affären på bästa sätt, snabbt, effektivt och valde även ett bra utgångspris. Kontraktsskrivningen och övriga formalia sköttes utmärkt. Jag kan varmt rekommendera Daniel om ni vill få till en bra affär på ett enkelt och professionellt sätt.
    Lars E skrev om Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
    2018-09-19
    2018-09-19
    Hej Lars och tack för din fina rekommendation! Med hårt arbete och fingertoppskänsla så gick ju allt precis som det skulle. Behöver du eller någon bekant min hjälp framöver så finns jag alltid redo! Grattis återigen och hälsa familjen!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte