Mäklare Stockholms län Täby Fastighetsbyrån Täby Christoffer Stendahl
Christoffer Stendahl
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2018-12

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa människor på vägen genom en stor förändring i livet - i både köp och försäljning av bostad.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort engagemang, är affärsmässig men ser människan i affären. Jag tror att bra och trygga affärer skapas genom goda relationer och förtroende. Dessutom är jag lyhörd, framåtlutad, intresserad och relationsorienterad.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med familj och vänner och tränar, gärna klätterväggen i Solna eller på Telefonplan.

Vad vet vi inte om dig?
Jag kan jonglera och är hyfsat bra på att sjunga! Läs mer

Läs vad 203 kunder tycker om Christoffer Stendahl

• Birgitta A sålde sin bostad med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-01-15

Efter en rekommendation valde jag Christoffer Stendahl Fastighetsbyrån till min husförsäljning i Täby.
    Det visade sig vara ett mycket klokt och tryggt val för mig. Christoffer var mycket säker och kunnig i sin yrkesroll, alltid nåbar, informerade kontinuerligt om hela processens gång med besiktning, fotografering, eldeklaration, annonsering och visningar etc, höll tidsplanen med råge och bemötte både mig och köparna på ett mycket trevligt sätt. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Christer A sålde sin bostad med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2018-12-09

Christoffer sätter nivån för hur man vill att en fastighetsmäklare ska agera. Tydlig, lyhörd och driven. Vi tog kontakt efter rekommendation och kan i vår tur starkt rekommendera Christoffer och hans team. Läs mer
  • Louise G
    Louise G sålde sin bostad med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2018-12-03

Sålde min lägenhet i Täby tillsammans med Christoffer och han har varit utmärkt från start till slut. Väldigt konkret och lyhörd samt en väldigt god människokännare som anpassar sig efter situationen han är i.
    Rekommenderar stark Fastighetsbyrån i Täby och framförallt Christoffer i köp och säljprocesser om man vill bli 110% nöjd. Läs mer
  • Nina R sålde sin bostad med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2018-12-02

Eftersom vi var väldigt nöjda med Christoffers arbete med vårt förra boende så var det självklart att välja honom när det var dags att sälja vår lägenhet. Duktig, kunnig och lyhörd mäklare. Super nöjda! Läs mer
  • Petra B sålde sin bostad med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2018-11-17

Vi sålde vårt hus i Täby och fick ett mycket proffsigt bemötande av Christoffer före, under och efter affären. Vi hade höga förväntningar då Christoffer kom rekommenderad till oss och han lyckades ändå överträffa dessa med sin kunskap, erfarenhet och sitt sätt att bemöta människor. Vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Alexander S köpte sin bostad med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2018-11-15

Jag har köpt en bostadsrätt och Christoffer mäklade bostaden. Under köp proceduren var Christoffer proffig, bemötande och kunnig i sin sak som mäklare anser jag. Det blev en smidig och lätt affär och jag fick all information jag behövde.
    Jag är mycket nöjd för Christoffers insats. Läs mer
  • Anette T sålde sin bostad med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2018-11-05

Jag har alt en lägenhet i Täby med bästa förväntade resultat och allt tack vare Christoffer. Han har koll på marknaden ett skafferi av kunder och en bra verktygslåda för att sälja bostäder. Jag har även köpt av honom och kan verkligen rekommendera en mäklare som kan sitt jobb, gör det lilla extra och lämnar inget åt slumpen! Läs mer
  • Carina H köpte sin bostad med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2018-11-04

Bra bemötande och service. Kunde nå honom vid behov och han svarar snabbt. Läs mer
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2018-10-23

Sålt hus och köpt lgh, Christoffer skötte båda försäljningarna och köpen, upplevelsen var att jag kände mig trygg och väl omhändertagen. Har inte så bra erfarenhet av mäklare sen tidigare, men detta var en otroligt smidigt och trevlig upplevelse. Christoffer är väldigt kompeten inom sitt yrke och har en väldigt hög service grad. Trots stress och en komplex affär, var Christoffer lugn och professionell genom hela affären.

Jag skulle gärna rekommendera Christoffer samt göra fler affärer i framtiden. /Jonas Hagen Läs mer
  • Mats skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2018-10-10

Vi sålde ett hus i Täby i februari. Trots trög marknad lyckades Christoffer hitta en köpare till huset relativt snabbt då vi hade bråttom att sälja. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Täby

Christoffer Stendahl