Christoffer Stendahl

Christoffer Stendahl

4.8 i betyg av 266 omdömen

Christoffer Stendahl är mäklare på Fastighetsbyrån Täby

och har varit registrerad mäklare sedan 2009. Christoffer Stendahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 266 omdömen sedan 2014-03-18. Christoffer Stendahl har haft 53 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa människor på vägen genom en stor förändring i livet - i både köp och försäljning av bostad.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort engagemang, är affärsmässig men ser människan i affären. Jag tror att bra och trygga affärer skapas genom goda relationer och förtroende. Dessutom är jag lyhörd, framåtlutad, intresserad och relationsorienterad.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med familj och vänner och tränar, gärna klätterväggen i Solna eller på Telefonplan.

Vad vet vi inte om dig?
Jag kan jonglera och är hyfsat bra på att sjunga!
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 266 Läs vad Christoffer Stendahl

• Just sålt en lägenhet. Christoffer väldigt engagerande och hjälpsam. Rekommenderas.
    Kent S sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    2020-10-21
    • 49.5 m²
    2020-10-21
  • Köpte en lägenhet och blev väl bemött och kände att Christoffer varit engagerad i min affär.
    Johannes M köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    2020-10-12
    • 2:a
    • 51.6 m²
    2020-10-12
  • Köpte en trea i en lägre prisklass, men Christoffer upplevdes ändå lägga fullt engagemang och fokus i affären. Rådgav även utifrån köparens perspektiv under en märklig period i marknaden under pandemins första "chockfas" i maj. Jag har rätt höga förväntningar kopplat till den information som vi som köpare bör tillgodoses inför vad som brukar klassas till den enskilt största investeringen vi gör. Därtill med de risker som vi står som BRF-medlemmar. Med andra ord öppen kommunikation är en kärnfaktor i affären. Detta överträffade Christoffer med råge. Han kommunicerade frekvent och tydligt samt belyste de delar som han inte hade svar på istället för att skarva. Nöjd köpare som mer än gärna återkommer som säljare till samma mäklare.
    Arvid L köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    2020-10-06
    • 3:a
    • 80.0 m²
    • Näsby Park
    2020-10-06
  • Överlag mycket bra tillträdesdagen är inte bra där känner vi att Christoffer tog mer parti för köparna
    Annalena W sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    2020-10-04
    • 121.0 m²
    • Täby Kyrkby
    2020-10-04
  • Vi tycker att vår mäklare har haft ett stort engagemang i vår försäljning av vår bostad. Vi är mycket nöjda med hur han på ett positivt och trevligt sätt bemött oss genom hela försäljningen av vår bostad. Vi kan varmt rekommendera Christoffer Stendahl till andra som vill sälja sin bostad.
    Monica A sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    2020-09-20
    • 3:a
    • 88.0 m²
    2020-09-20
    Tack så mycket för ett gott samarbete och fin feedback, Monica! Jag önskar er stort lycka till med nya boendet och hoppas att ni ska trivas riktigt bra där =)

Visa svar
  • Professional, Efficiency and Enthusiasm.
    Xianzhe J köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    2020-09-10
    • 5:a
    • 122.0 m²
    2020-09-10
    Thank you for the nice feedback, and I hope you are enjoying your new apartment! =)

Visa svar
  • Köpte liten lägenhet till min son. Affären löpte smärtfritt.
    Lars L köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    2020-09-05
    Tack Lars! Hoppas att sonen trivs bra i sitt nya egna boende!

Visa svar
  • Sålt Hägerneholmsvägen 6A. Christoffer är som alltid superproffsig. Kunnig, transparent, snabb, bra återkoppling hela vägen. Trevlig! Rekommenderar honom till alla!
    Anna T sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    • Hägerneholm, Arninge-ullna
    2020-09-05
    Tack för en fin feedback, Anna! Och tack för att jag fick hjälpa er med ytterligare en försäljning =)

Visa svar
  • Jag och min sambo fick hjälp av Christoffer att sälja båda våra lägenheter. Vi fick en väldigt trevlig och omhändertagande service från början till slut. Mycket skicklig och kunnig mäklare! :)
    Johanna G sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    2020-09-01
    2020-09-01
    Stort tack för ert förtroende och att jag fick hjälpa er båda med era försäljningar, Johanna! =)

Visa svar
  • Jag sålde min lägenhet i Täby. Christoffer var väldigt proffsig och han klarade av affären snabbt, och till vårt önskade pris. Kan med nöje rekommendera Fastighetsbyrån i Täby Centrum.
    Peter R sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    2020-08-23
    • 2:a
    • 67.5 m²
    • Grindtorp
    2020-08-23
    Tack för ett fint samarbete, Peter!