Christoffer Stendahl
Registrerad mäklare sedan 2009-06-23
Aktiv på Reco.se sedan 2014-03-18
2019-07 - 2020-06

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa människor på vägen genom en stor förändring i livet - i både köp och försäljning av bostad.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort engagemang, är affärsmässig men ser människan i affären. Jag tror att bra och trygga affärer skapas genom goda relationer och förtroende. Dessutom är jag lyhörd, framåtlutad, intresserad och relationsorienterad.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med familj och vänner och tränar, gärna klätterväggen i Solna eller på Telefonplan.

Vad vet vi inte om dig?
Jag kan jonglera och är hyfsat bra på att sjunga! Läs mer

Läs vad 255 Läs vad Christoffer Stendahl

• Emelie B köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-06-21

Näsby Park
    Gav ett trevligt och pålitligt intryck. Över lag en bra upplevelse. Läs mer
  • Agneta Pernilla B sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-06-14

Näsbydal
    När vi fick hjälp att sälja vår mammas lgh så fick vi snabbt förtroende för Christoffer. Han visar på stor kunskap om både området men också vad vi som säljare vill ha för stöd. Väljer ni Christoffer kan ni luta er tillbaka och låta honom jobba. Läs mer
  • Helen Z sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-06-09

Täby Centrum
    Christoffer var mäklaren när vi köpte vår bostad för snart 6 år sedan och vårt självklara val nu när det var dags att sälja bostaden vidare. Vi visste hela tiden att vi skulle använda oss av honom när det var dags för oss att söka oss vidare. Intrycket vi fick av Christoffer är att han är genuin, och att han verkligen bryr sig. Han är väldigt mån om att det ska bli så bra som möjligt för alla parter. Vi kände oss väl omhändertagna och han har våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Fredrik H sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-06-07

Gribbylund
    Christoffer har hjälpt oss med både bostadsförsäljning och nya bostadsköp, och jag och min sambo har varit mycket nöjda varje gång. Christoffer är lyhörd, förtroendeingivande och mycket kompetent. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • David H sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-06-05

Gribbylund
    Väldigt nöjd med Christoffer som agerade professionellt, snabbt, och kunnigt. Christoffer hade stenkoll på vårt område både när det kommer till värdering, potentiella köpare och vad vi skulle tänka på inför annonsering och visning.

Det här var första gången vi sålde med Christoffer, men kommer ta hjälp av honom både för köp och försäljning framöver. Läs mer
  • Sara H sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-06-03

Gribbylund
    Vi sålde vårt radhus med Christoffer och är väldigt nöjda med hela processen. Han gjorde verkligen sitt yttersta för att både vi och köparna skulle känna oss nöjda och trygga. Vi uppskattade den öppna och löpande dialogen och all rådgivning. Han var alltid ett steg före och vi upplevde att allt flöt på väldigt smidigt. Han är kompetent, har koll och kontroll, är rak och tydlig, vilket fick oss att känna trygghet och förtroende. Läs mer
  • Anders P köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-06-03

5:a
    Täby Kyrkby
    Som köpare av en bostadsrätt märktes det tydligt att Christoffer är både köparens och säljarens mäklare. Han uppträder på ett opartiskt sätt och understödjer till en trygg process för alla parter. Han är organiserad, informativ och det märks att trivs i sin yrkesroll. Läs mer
  • Maria Therese P skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-05-29

Christoffer hjälpte mig sälja min lägenhet vid Täby Centrum i början av året.
    Han är en proffsig mäklare som la ner tid och energi i min försäljning både genom en professionell kontakt gällande affären men samtidigt skapade han en personlig kontakt på mina villkor. Jag uppskattar även koordinatorn Jolanta som hjälpte till på ett snabbt och effektivt sätt.
    Christoffer är inkännande och medveten och lägger upp samtalen och råden på ett bra sätt så att mottagaren får informationen på nivån som den behöver. Jag upplevde även att han skapade en bra kontakt med köparna.

Jag slarvade och svarade inte på undersökningen när den skickades ut men har nu i efterhand sökt mig hit och gått in och skrivit min recension vilket jag endast skulle göra om jag tycker att Christoffer är värd att få den. Jag rekommenderar starkt Christoffer om du söker en kunnig, trygg och trevlig mäklare. Läs mer
  • Lars H köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-05-18

Näsby Park
    Driven och svarar när man hör av sig Läs mer
  • Patrick B köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-05-08

Hägernäs
    Grym mäklare!
    köpte en lägenhet, snabb återkoppling, tydlig och väldigt trevlig i sitt bemötande :) Läs mer
    2020-05-17 Christoffer S svarar Patrick B
    Tack Patrick, hoppas att ni ska trivas med nya boendet :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Täby

Christoffer Stendahl