Christoffer Stendahl
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-02 - 2020-01

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa människor på vägen genom en stor förändring i livet - i både köp och försäljning av bostad.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort engagemang, är affärsmässig men ser människan i affären. Jag tror att bra och trygga affärer skapas genom goda relationer och förtroende. Dessutom är jag lyhörd, framåtlutad, intresserad och relationsorienterad.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med familj och vänner och tränar, gärna klätterväggen i Solna eller på Telefonplan.

Vad vet vi inte om dig?
Jag kan jonglera och är hyfsat bra på att sjunga! Läs mer

Läs vad 237 Läs vad Christoffer Stendahl

• Aune Elina W köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-02-27

Näsby Park
    Är en mycket nöjd köpare
    Allt gick smidigt och enligt planerna
    Christoffer är en mycket empatisk och kompetent
    mäklare,rekommenderas varmt! Läs mer
  • Emma A sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-02-21

Gribbylund
    Jag har sålt en lgh och CS har gjort ett mkt bra jobb. Bra samarbete och dialog oss emellan! Han är informativ under tiden processen är igång! Man känner sig väl informerad. Läs mer
    2020-02-24 Christoffer S svarar Emma A
    Tack för din fina feedback Emma!
  • Roy D sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-02-06

Täby Centrum
    Jag har sålt en 2:a med Christoffer.

Väldigt professionell och man märker att han har flera års erfarenhet.
    Christoffer var påläst om föreningen, det visade sig att han satt på mer information än mig, Vilket överraskade på ett positivt sätt.

Kompetent mäklare samt supertydlig och lugn person som tar hand om en genom hela säljprocessen- i stort sätt alltid tillgänglig

Jag har erfarenhet av två tidigare köp/försäljningar med andra mäklarfirmor.
    Synd att jag inte stötte på dig tidigare.
    Varma rekommendationer från en nöjd kund! Läs mer
    2020-02-24 Christoffer S svarar Roy D
    Stort tack för dina fina ord, Roy! Och tack själv för ett mycket bra samarbete - från början till slut!
  • Sabina V sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-02-05

Täby Kyrkby
    Vi sålde en bostadsrätt med Christoffer och det gick jättebra. Läs mer
    2020-02-24 Christoffer S svarar Sabina V
    Tack för ett fint samarbete, Sabina!
  • Jesper N köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-01-10

Södra Hägernäs
    Köpt 2:a i södra hägernäs.
    Väldigt bra bemötande. Tagit sig tid att lära känna bostaden och kunde svara på alla frågor jag hade.
    Som sammanfattning tycker jag Christoffer var förtroendeingivande, intresserad och väldigt bra på kommunikation både under budgivning och efter kontrakt var skrivet. Läs mer
    2020-01-10 Christoffer S svarar Jesper N
    Tusen tack för ditt fina omdöme Jesper! Hoppas att du ska trivas bra i det nya boendet :)
    Vi hörs!
  • Emma T sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-12-19

Näsby Park
    Sålt lägenhet. Christoffer gjorde sitt jobb på ett mycket proffsigt sätt. Nöjd med bemötandet och hans tillvägagångssätt genom processen. Läs mer
    2020-01-09 Christoffer S svarar Emma T
    Tack för fin feedback Emma! Lycka till med nya boendet på nya orten! :)
  • Maria R sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-12-05

Gribbylund
    Christoffer har nyligen hjälp mig att sälja min 2:a i Gribbylund och jag kan varmt rekommendera honom. Han har under hela processen varit väldigt engagerad och lyhörd, löpande återkopplat vilket har gjort att jag som säljare känt mig helt trygg i hans råd och rekommendationer. Läs mer
    2019-12-18 Christoffer S svarar Maria R
    Tack så mycket för ett bra samarbete, Maria! Det känns fint att ha fått hjälpa till med din försäljning efter ett par års kontakt längs vägen. Nu ska vi bara hitta något nytt åt dig också :)
  • Emilie S köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-12-05

Vallatorp
    Har köpt lägenhet och fått hjälp av Christoffer som gett ett Informativt, hjälpsamt och professionellt bemötande. Christoffer rekommenderade mig en bostad han trodde skulle passa och den bostaden är den jag nu köpt. Utan hans rekommendataion hade jag aldrig tittat på denna lägenheten så jag är mycket nöjd idag. Läs mer
    2019-12-18 Christoffer S svarar Emilie S
    Stort tack för ditt fina omdöme, Emilie! Lycka till nu i nya bostaden och hojta till om du behöver min hjälp - du vet vart jag finns!
  • Klara L sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-11-20

Vallatorp
    Vi bytte mäklare till Christoffer då vi hade fått ett gott intryck av honom sen innan. Han håller god kontakt för att informera om processen, är kreativ för att locka köpare och brinner för sitt yrke. Vi skulle varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-12-18 Christoffer S svarar Klara L
    Tack Klara, för era fina ord och för ett fint samarbete! Hoppas att ni trivs bra i ert nya boende =)
  • Anders E köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-11-04

Hägernäs Strand
    Köpt bostadsrätt i Täby, vårt intryck av Christoffer har varit och är professionellt och trevligt. Vi är nöjda med hela processen och kan definitivt rekommendera Christoffer. Läs mer
    2019-11-04 Christoffer S svarar Anders E
    Tack för feedbacken Anders! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende och kommer gärna och tittar hur ni har fått det när ni kommit tillrätta. Vi hörs!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Täby

Christoffer Stendahl