Mäklare Stockholms län Täby Fastighetsbyrån Täby Christoffer Stendahl
Christoffer Stendahl
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa människor på vägen genom en stor förändring i livet - i både köp och försäljning av bostad.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort engagemang, är affärsmässig men ser människan i affären. Jag tror att bra och trygga affärer skapas genom goda relationer och förtroende. Dessutom är jag lyhörd, framåtlutad, intresserad och relationsorienterad.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med familj och vänner och tränar, gärna klätterväggen i Solna eller på Telefonplan.

Vad vet vi inte om dig?
Jag kan jonglera och är hyfsat bra på att sjunga! Läs mer

Läs vad 210 Läs vad Christoffer Stendahl

• Gordana R köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-05-17

Täby Centrum
    Jag har köpt lägenheten. Mäklare har varit enastående.,kunnig i sitt yrken kommer att rekomendera han till andra för han är bäst och väldigt hjälpsam. Läs mer
  • Reza H sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-05-13

Hägernäs
    Christoffer är en mycket kunnig och professionell mäklare!! gav ett mycket gott intryck, jag kände mig trygg genom hela processen......

"Helt enkelt den bästa mäklaren"
    "Jag kan varmt rekommendera honom" Läs mer
    2019-05-17 Christoffer S svarar Reza H
    Stort tack för ditt fina omdöme Reza! Tack för förtroendet i samband med försäljning och jag hoppas att du ska trivas i ditt nya boende :)
  • Camilla C
    Camilla C sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-03-07

Täby Centrum
    Sålt en bostadsrätt. Redan vid första mötet kände jag att jag inte behövde prata med någon annan mäklare... jag fick förtroende för Christoffer omgående. Han är kunnig, lugn, förtroendeingivande, ärlig, väldigt service minded. Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2019-05-17 Christoffer S svarar Camilla C
    Tack för ett bra samarbete Camilla! Det har varit kul att följa dig genom åren och slutligen få hjälpa till med försäljningen när det blev dags att röra på sig. Tack för ditt förtroende! :)
  • Lena Christina L sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-03-03

Täby Kyrkby
    Christoffer har på ett mycket proffesionellt sätt sålt min villa och jag kan varmt rekommendera honom för det fina jobb han gjort. Läs mer
  • Carin L sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-02-25

Täby Kyrkby
    Vi fick fantastisk bra hjälp när vi sålde vår bostad! Rekommenderar varmt! Läs mer
    2019-05-17 Christoffer S svarar Carin L
    Tack Carin, för ett toppensamarbete!
  • Per Thomas J
    Per Thomas J sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-02-22

Ensta
    Jag har sålt en villa i Täby.
    Personkemin mellan mig och Christoffer klickade direkt. Jag upplevde honom som vaken, påläst och engagerad. Han återkopplade regelbundet under väntetiden från första kontakt till att det blev aktuellt att starta villa-försäljningen, något som andra mäklare missade att göra. Christoffer har skött alla detaljer till utmärkt belåtenhet. Läs mer
    2019-05-17 Christoffer S svarar Per Thomas J
    Tack Thomas, för ditt förtroende och ditt fina omdöme! Lycka till med nytt boende och nya äventyr söderut!
  • Frida S köpte sin bostad med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-01-24

Vi köpte ett kedjehus i Täby och Christoffer var mäklare.
    Det var min första erfarenhet av att köpa bostadsrätt, medans min man har mycket erfarenhet. Vi tyckte båda att Christoffer var mycket professionell, erfaren och ödmjuk.
    Och för mig som var helt ny i detta var det en trygghet att Christoffer var väldigt inlyssnande, lugn och såg till att det kändes bra för alla parter.
    Vi skulle varmt rekommendera honom!
    Frida Ström Läs mer
    2019-02-14 Christoffer S svarar Frida S
    Tack så mycket Frida, för ditt fina omdöme - det värmer! Hoppas att ni har kommit tillrätta i ert hus och att ni får en fin första vår och sommar att se fram emot i nya bostaden! =)
  • Birgitta A sålde sin bostad med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-01-15

Efter en rekommendation valde jag Christoffer Stendahl Fastighetsbyrån till min husförsäljning i Täby.
    Det visade sig vara ett mycket klokt och tryggt val för mig. Christoffer var mycket säker och kunnig i sin yrkesroll, alltid nåbar, informerade kontinuerligt om hela processens gång med besiktning, fotografering, eldeklaration, annonsering och visningar etc, höll tidsplanen med råge och bemötte både mig och köparna på ett mycket trevligt sätt. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2019-02-14 Christoffer S svarar Birgitta A
    Stort tack för ett väldigt bra och framgångsrikt samarbete Birgitta! Hoppas att du trivs bra i ditt nya boende =)
  • Christer A sålde sin bostad med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2018-12-09

Christoffer sätter nivån för hur man vill att en fastighetsmäklare ska agera. Tydlig, lyhörd och driven. Vi tog kontakt efter rekommendation och kan i vår tur starkt rekommendera Christoffer och hans team. Läs mer
  • Louise G
    Louise G sålde sin bostad med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

2018-12-03

Sålde min lägenhet i Täby tillsammans med Christoffer och han har varit utmärkt från start till slut. Väldigt konkret och lyhörd samt en väldigt god människokännare som anpassar sig efter situationen han är i.
    Rekommenderar stark Fastighetsbyrån i Täby och framförallt Christoffer i köp och säljprocesser om man vill bli 110% nöjd. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Täby

Christoffer Stendahl