Christoffer Stendahl

Christoffer Stendahl

Christoffer Stendahl är mäklare på Fastighetsbyrån Täby

Christoffer Stendahl har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Christoffer Stendahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 309 omdömen med ett betyg på 4.8. Christoffer Stendahl har haft 49 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa människor på vägen genom en stor förändring i livet - i både köp och försäljning av bostad.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort engagemang, är affärsmässig men ser människan i affären. Jag tror att bra och trygga affärer skapas genom goda relationer och förtroende. Dessutom är jag lyhörd, framåtlutad, intresserad och relationsorienterad.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med familj och vänner och tränar, gärna klätterväggen i Solna eller på Telefonplan.

Vad vet vi inte om dig?
Jag kan jonglera och är hyfsat bra på att sjunga!

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 309 Läs vad Christoffer Stendahl

• köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    • Östra Vallabrink
    2021-07-22
    Christoffer har varit proffsig, hjälpsam och transparent genom hela processen. Vi fick stort förtroende för honom och upplevde att hans mål var att både säljare och köpare skulle gå från affären med en positiv känsla.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    2021-07-19
    Christoffer gav oss stöd och hjälp genom både köp- och säljprocessen. För oss var det ofta snabba svängar från att i ena stunden vara redo att gå ut med försäljning till att i nästa stund avvakta. Christoffer hängde alltid med i svängarna och gav oss det stöd vi behövde för att känna oss trygga. Det hela slutade med succé med köp av en, för oss, drömbostad och en försäljning som låg i linje med våra höga förväntningar. Kan varmt rekommendera Christoffer!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    • Visinge
    2021-07-08
    Christoffer är trevlig och seriös utan att vara alltför formell. Mycket nöjd med hur han hanterat mitt bostadsköp.
    • Näsby Park
    2021-06-26
    Jag är jättenöjd. Blev väldigt bra bemött redan vid första samtalet och fick förtroende väldigt snabbt.Allt gick väldigt bra och Christoffer upplever jag väldigt lugn och trygg. Han har koll på läget.
    Jag känner att samarbetet med Christoffer uppnådde alla mina förväntningar.
    Tycker också om informationen vi fick som säljare och köpare för att det ska gå smidigt som möjligt då köper sedan ska slutföras, för mig två månader senare.
    2021-06-23
    Han är en mycket snäll och artig man. Han lyssnade väl på våra ord och frågor och vägledde oss. Sammantaget var det en bra affär och jag är mycket nöjd med mäklarens prestanda. Om jag vill köpa eller sälja ett hus igen kommer jag definitivt att välja honom igen😊
    2021-06-22
    Trevlig, hjälpsam och kunnig. Det gick som på räls att köpa.
    2021-06-22
    Tydlig kommunikation och trevligt bemötande!
    2021-06-21
    En väldigt trevlig och hjälpsam mäklare mot sina köpare. Finns absolut dåligt jag kan säga om honom, en riktig specialist är han. En 10/10 från mig
    2021-06-21
    Christoffer är en fantastisk mäklare, lyhörd och kunnig.

Rekommenderar honom varmt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    • Täby Kyrkby
    2021-06-11
    Bra och trevligt bemötande och det kändes som att han alltid jobbade för att få till den bästa affären för oss.