Christoffer Stendahl

Christoffer Stendahl

Christoffer Stendahl är mäklare på Fastighetsbyrån Täby

Christoffer Stendahl har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Christoffer Stendahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 371 omdömen med ett betyg på 4.8. Christoffer Stendahl har haft 52 försäljningar sen 2022-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa människor på vägen genom en stor förändring i livet - i både köp och försäljning av bostad.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort engagemang, är affärsmässig men ser människan i affären. Jag tror att bra och trygga affärer skapas genom goda relationer och förtroende. Dessutom är jag lyhörd, framåtlutad, intresserad och relationsorienterad.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med familj och vänner och tränar, gärna klätterväggen i Solna eller på Telefonplan.

Vad vet vi inte om dig?
Jag kan jonglera och är hyfsat bra på att sjunga!

Försäljningar

2022-04 - 2023-03

371 omdömen om Christoffer Stendahl

Sedan starten hos Reco 2014
  • sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    • Gribbylund
    2023-03-31 Verifierad kund
    Engagerad målmedveten och lätt att samarbeta med.
    Lennary Albinsson
    • Vallatorp
    2023-03-30 Verifierad kund
    Engagerad, seriös och duktig. Rekommenderas
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    2023-03-29 Verifierad kund
    Hej!
    Our experience with Christopher was as good as it can possibly be. Nothing short of amazing. Will definitely be coming back
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    2023-03-28 Verifierad kund
    Tog hjälp av Christopher igen för försäljning. Alltid glad och trevligt samtidigt som han är väldigt profisionell och erfaren. Christopher har alltid levt upp till mina förväntningar på alla plan. Vi satte en gemensam plan för försäljningen vilket gick enligt förväntan.
    Har använt honom ett flertal gånger så jag vet vad jag får!
    Skickar mina starkaste rekommendationer.
  • Caroline O
    2023-03-28 Verifierad kund
    Kunnig, vänlig, en riktigt förtroendeingivande mäklare. Tack!
    • Näsbypark
    2023-02-21 Verifierad kund
    Superbra genom hela processen.
    • Gribbylund
    2023-02-21 Verifierad kund
    Klok mäklare som har bra koll på marknaden och anstränger sig för att få till en lyckad affär för alla parter
    • Näsbypark
    2023-02-21 Verifierad kund
    Han lyssnade på mina önskemål och gav mig bra rådgivning längst vägen👍🏼
  • köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    • Ensta
    2023-02-19 Verifierad kund
    Bra bemötande och god dialog i samtliga möten. Känslan var att Christoffer ville hitta den bästa möjliga lösningen för både säljare och köpare och att det skulle bli en win-win situation för samtliga parter.
    • Ensta
    2023-02-16 Verifierad kund
    Personlig och gav mej ett intryck av trygghet och professionellt
    bemötande. Har jobbat på så mycket det gått.

Svårt läge just nu så bara att han skulle göra det bästa av situationen.

Stabil, proffsig, personlig, trevlig och lyhörd har inte gett upp. Varit trygg i samarbetet och att det skulle lösa sej.