en del av Fastighetsbyrån Täby

4.8 / 5 i betyg — 152 rekommendationer

Läs vad 152 användare tycker om Christoffer Stendahl

• Seng P
    Seng P skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    After finding the property, I contacted Christoffer who was the listing Agent. He immediately commenced the appropriate process and was very helpful in giving me understanding on the bidding procedure. Christoffer is very professional, reliable and provided all the support that you need.
    2017-05-08 Christoffer S svarar Seng P
    Hi Seng Peth and thank you for your kind words - it was really nice to help you find your new living and I hope everything has gone smoothly and you have settled in nicely in your new apartment. I hope to see you soon! =)
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    På det första mötet så satte Christoffer förväntningarna på en hög nivå som han sedan inte klarade av att infria. Huset lades ut med faktafel och 150.000 under överenskommet utgångsbud utan att vi blev rådfrågade. Det var inga andra hus ute, så det fanns gott om tid för en bättre kvalitetskontroll.
    När huset väl låg ute till för lågt pris var skadan redan skedd och vi var tvungna att bara fortsätta och hoppas på det bästa.
    Det var ett flertal små slarvfel under hela processen men han räddades av en stor efterfrågan, så slutpriset blev bra.
    Så i slutänden är vi nöjda med beloppet men är säkra på att många andra mäklare hade lyckats minst lika och varit bättre med kvalitetssäkring.
    2017-05-04 Christoffer S svarar Tobias J
    Hej Tobias,
    Tack för ditt omdöme och din/er feedback. Det kommer lite som en överraskning för mig då ni var öppna med att berätta hur ni kände redan i samband med att annonsen publicerades (vilket jag är väldigt tacksam för) och jag tar helt på mig kommunikationsmissen kring utgångspris och fakta - jag skulle varit tydligare och förklarat taktiken gällande utgångspriset för er i ett tidigare skede.

Min uppfattning är att vi redde ut detta på möte hemma hos er samt kom överens om hur vi skulle kommunicera med varandra i fortsättningen för att undvika vidare missförstånd och jag är väldigt ledsen att höra att ni trots detta kände er tvungna att fortsätta och hoppas på det bästa - jag vill inte att mina kunder ska känna sig tvingade på något sätt under försäljningsprocessen. Hade jag uppfattat att dessa tankar kvarstod efter vidare samtal angående detta hade jag önskat möjligheten att finna en lösning tillsammans med er.

Mitt syfte och mål med varje förmedlingsprocess är att alla deltagande parter ska gå ur denna med en bra känsla. Jag tackar för och kommer att ta till mig er feedback. Jag beklagar att den dåliga känslan kvarstod, dock gratulerar jag till ett gott slutresultat som jag hoppas att ni är nöjda med. Jag önskar er all lycka med ert nya boende!
  • Carl F
    Carl F skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer är en mycket kunnig, trevlig och bemötande mäklare som lyssnade på mina önskemål och var hjälpsam i hela säljprocessen.
    Rekommenderar honom starkt!
    2017-05-04 Christoffer S svarar Carl F
    Tack Carl för ditt fina omdöme och tack för ett bra samarbete!
  • Emanuel H
    Emanuel H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Kunnig och mycket serviceinriktad mäklare, allt var enkelt och smidigt med Christoffer! Mycket nöjd!
    2017-05-04 Christoffer S svarar Emanuel H
    Tack Emanuel, det var väldigt kul att samarbeta med dig! Du vet vart jag finns om du skulle behöva min hjälp igen. Allt gott!
  • Kajsa G
    Kajsa G skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag tycker att Christoffer Stendahl är en utmärkt mäklare, helt enkelt toppen. Har tyvärr inte kunnat svara er tidigare, jag ger honom toppenpoäng.
    Med vänlig hälsning från en nöjd kund, vi kunde inte ha fått ett bättre bemötande.
  • Sara S
    Sara S skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Engagerat, intresserat och proffsigt bemötande!
  • Jonnie S
    Jonnie S skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    En mycket bra totalupplevelse, där Christoffer varit mycket lyhörd på våra önskemål och hela tiden funnits som ett mycket bra bollplank genom hela processen.
  • Yvonne E
    Yvonne E skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket trevlig, korrekt och omtänksam mäklare som brinner för sitt jobb och sina kunder! Rekommenderas!
  • Anders B
    Anders B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer har en bra attityd seriös och rak. Vi har haft Christoffer både som köpare och säljare och i båda fallen varit väldigt nöjda. Han letar upp den information som behövs.
  • Annika B
    Annika B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Den bästa mäklaren som finns! !
    Vet sitt jobb,respekterar kunden men även säljaren på ett professionellt sätt!
    Väl rekommenderad.
  • Ninni N
    Ninni N skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket kunnig och engagerad! Hänsyn till såväl säjare som köpare.
  • Lei C
    Lei C skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Han är jättebra! Snäll mot kund! :)!@
  • Johan J
    Johan J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    ständigt på hugget, bra idéer, alltid hjälpsam, kunnig
  • Priyadarshini P
    Priyadarshini P skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer is always spot on!. We have used Christoffer twice to sell our apartment and villa and he has always gotten our requirements right. He is great with his suggestions and advice . I would definitely recommend him.
  • Samuel J
    Samuel J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket nöjd med mitt köp där mäklaren Christoffer Stendahl varit mäklare. Professionell, snabb och tydlig i all kommunikation. Jag har aldrig känt mig osäker eller behövt fråga efter information/uppdateringar Christoffer har alltid förekommit via mail, samtal eller SMS. Av de mäklare jag mött under åren så är Christoffer den bästa!
  • Jason J
    Jason J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Blev rekommenderad Christoffer, och jag är mycket nöjd! Han har varit väldigt trevlig, tydlig och oerhört professionell! Jag använder mig mer än gärna av honom igen.
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Rekommenderar varmt Christoffer. Hjälpte oss med både Köp och Sälj. Fanns alltid tillgänglig och kändes riktigt genuin, mer än bara en säljare. Tog sig tid att förklara och gå igenom sådant som inte var solklart för oss.
    /Andreas
  • Emelie F
    Emelie F skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi köpte av Christoffer och utifrån det bemötandet vi fick valde vi därför att sälja vår lägenhet med honom. Han är en toppenmäklare, med personlig touch och man känner att man är i trygga händer. Det är professionellt och just i vårat fall så hade han god kundkrets då han sålt flera lägenheter i vår lilla brf. Vi är mycket nöjda med både köp och sälj, allt har gått smidigt till! Christoffer har varit tillgänglig och har snabbt besvarat alla möjliga frågor och funderingar.
  • Anders B
    Anders B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Personligt och proffesionellt bemötande.
  • Sergio R
    Sergio R skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bemötandet och hanteringen var mkt bra hela vägen. Uppskattar all jobb som lagts ner på detta. Trotts att jag inte riktigt fått det jag önskat i form av pris för lägenheten så är jag mycket nöjd.
  • Robin J
    Robin J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer har varit vänlig, lätt att samtala med och lätt att förstå och noggrann med att ge genomtänkta råd av ang. smått och stort om vad som gäller inför en bostadsaffär. Jag fick heller aldrig känslan att jag blev lurad att köpa, utan allt snarare att de frågor och undringar jag hade besvarades på ett tillräckligt neutralt sätt för att jag skulle känna att jag kunde lita på informationen jag gavs - vilket jag inte normalt känner med varje mäklare jag möter. Jag har varit en lite mer krävande kund än genomsnittet och ändå känner jag att Christoffer har gjort allt han kunnat för att ordna saker för min skull så att jag enklare kunnat fixa allt som måste vara på plats inför en kontraktssignering och inflytt. Han har t.o.m tvingats skjuta lite smått på en planerad semester för att mitt köp ska gå igenom.
    Jättenöjd alla sätt och vis. Jag uppfattade det som att säljaren hade samma inställning.

Dessutom
  • Mitra H
    Mitra H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Duktig och trevlig mäklare. Snabb handläggning
  • Jimmy H
    Jimmy H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer hjälpte oss med både försäljning av bostadsrätt och köp av bostadsrätt.
    Han har varit både lättsam och professionell att jobba med, lyhörd för våra önskemål och alltid varit tillgänglig för frågor och funderingar.

Christoffer har bemött oss på ett ödmjukt sätt och samtidigt kunnat ge en liten "spark i baken" när det behövts. Han har helt klart levt upp till våra förväntningar, vi har varit mycket nöjda med Christoffer och kan varmt rekommendera han.
  • Jesper G
    Jesper G skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Eftersom jag uppskattar egenskaper som pålitlig, kunnig, sympatisk, trevlig, service minded och resultatinriktad. Så är valet av mäklare enkelt den dagen vi skall sälja. Christoffer har dessa vilket gör att man kan tänka på annat istället för att fundera över hur försäljningen går då det kommer lösa sig till det bästa vare sig du är köpare eller säljare.
  • Karin L
    Karin L skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Är helt nöjd med fastighetsbyrån och Christoffer Stendahl. Skulle absolut rekommendera Christoffer vid försäljning. Har fått bra och raka besked. Bra dialog mellan oss och mäklaren.
  • Maud S
    Maud S skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi är mycket nöjda med Christoffer som mäklare.
    Han skötte uppdraget proffsigt och korrekt och höll oss alla delägare i dödsboet kontinuerligt uppdaterade
    och visade stort deltagande under hela processen.
    Perfekt mäklare - professionell och dessutom en trevlig, korrekt man med humor.
  • Angelica N
    Angelica N skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Är väldigt nöjd med Christoffer gällande denna bostadsaffär, han är rak och flexibel samt väldigt lätt att nå vilket krävs för ett lyckat samarbete i bostadsaffärer. Dessutom visade han stor kunskap på området och det underlättar för oss som köpare.
    Skulle rekommendera honom till alla som ska sälja/köpa bostad.
  • Maria B
    Maria B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag är väldigt nöjd med Christoffer som mäklare. Finns ingenting att klaga på. Jag kan varmt rekommendera Christoffer!
  • Nicolae B
    Nicolae B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Professionellt genomförd affär. Allt gick som på räls. Mycket nöjd.
  • Nicolae B
    Nicolae B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer Stendahl är en duktig mäklare och en mycket trevlig person. Han är en professionell och lätt att arbeta med. Jag kan varmt rekommendera Christoffer som mäklare.
  • G�ta B
    G�ta B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpte nyligen lägenhet i Täby Centrum där Christoffer Stendahl var mäklare,
    som gjorde att jag ville även att han skulle sälja min lägenhet. Christoffer Stendahl utförde uppdragen mycket proffsigt, kunde svaren på alla frågor, kontrakts skrivning etc. utan problem.
    Vill gärna rekommendera Christoffer Stendahl å det varmaste
  • Viktoria H
    Viktoria H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Är jättenöjd med Christoffers insats vid vår affär. Han är en ärlig, seriös och kunnig mäklare som ansträngt sig för att möta våra önskemål och behov.
  • Leif J
    Leif J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket professionell service med ett personligt engagemang vid försäljning av min lägenhet med ett resultat över förväntan
  • Lina H
    Lina H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Tyckte att Christoffer Stendahl hjälpte oss på ett otroligt bra sätt. Detta var första gången jag och min sambo köpte en lägnhet och då var det strålande att han var så tydlig och pedagogisk under de möten vi hade.

Sedan tycker jag att tillgängligheten var toppen! Att man kunde höras på helg som kväll utan problem! Lägenheten är de bästa vi köpt, älskar vårt nya hem! Tack för all hjälp!
    2016-04-01 Christoffer S svarar Lina H
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Lina! Det är mycket att tänka på när man köper sin första bostad och det gläder mig att jag kunnat hjälpa er längs vägen i ert första köp och att ni känner er omhändertagna. Lycka till med nya boendet och hojta till när jag får komma och hälsa på och se hur ni har det. Vi hörs!
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer är verkligen kompetent och finns alltid tillgänglig! Ger trygghet både vid köp och sälj.
    2016-04-01 Christoffer S svarar Fredrik J
    Tack Fredrik! Det har varit jättekul att få jobba med er - första gången när köpte lägenheten via mig och nu när det var dags att säja den. Jag hoppas att ni kommer trivas i den nya bostaden och jag kommer gärna förbi och tittar hur ni har det när ni kommit tillrätta efter inflyttningen. Vi hörs!
  • Håkan F
    Håkan F skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Hela "resan" var perfekt. Proffsigt och smidigt.
    2016-04-01 Christoffer S svarar Håkan F
    Tack för ditt omdöme Håkan! Jag hoppas att du ska trivas riktigt bra i ditt nya boende. Vi hörs!
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag köpte min lägenhet via Christoffer hösten 2014 och som köpare fick jag stort förtroende för Christoffers sätt att hantera processen, han höll löpande kontakt, följde upp, gav mig den information jag behövde och hade ett professionellt och vänligt bemötande. När jag nu sålde lägenheten var det självklart att fråga Christoffer. Jag ville att mina spekulanter skulle ha samma trygga upplevelse som jag hade när jag köpte. Samtidigt är mitt intryck att Christoffer har ett bra nätverk, god lokalkännedom och ett varmt och nyfiket sätt att möta människor vilket gav mig goda förutsättningar att göra en bra affär. Lägenheten är nu såld och Christoffer motsvarade alla mina, högt ställda, förväntningar. Ordning och reda, snabb återkoppling, omsorg om både säljare och köpare och ett positivt förhållningssätt. Jag är jättenöjd och rekommenderar Christoffer och Fastighetsbyrån varmt. Jag har köpt ett hus via en annan mäklare och skillnaden är som natt och dag.
    2016-04-01 Christoffer S svarar Jenny G
    Stort tack Jenny, för ditt förtroende i köpprocessen när vi kom i kontakt med varandra första gången och sedan i försäljningsprocessen när du kom tillbaka till mig och gav mig möjligheten att få jobba med dig åt andra hållet. Det bästa betyget för mig i mitt yrke är när en nöjd köpare kommer tillbaka till mig och vill att jag hjälper till med försäljningen av den bostad han/hon en gång köpt. Det är väldigt kul att höra att du även är nöjd med processen åt andra hållet. Stort tack för dina fina ord - det har varit ett privilegium att få jobba med dig "åt båda håll".
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi mötte Christoffer när vi gick på en lägenhetsvisning och fick direkt kontakt, och eftersom vi hade planer på att sälja den dåvarande lägenheten så tog Christoffer tag i det direkt. Vi hade inte planerat att sälja och köpa inom loppet av någon månad eftersom att vi skulle flytta ihop (och den processen ska man skynda långsamt). Trots att vi tog ett paus från lägenhetsletandet under några månader så stod han kvar vid sidan av och fanns där direkt till 100% när det väl var dags. Han tog tag i allt med en positiv attityd och det kändes oerhört tryggt att han stod som ansikte utåt vid visningen.
    Han känner fortfarande igen oss när vi går förbi hans arbetsplats och har alltid en positiv och lugn attityd som gör att man känner sig extra trygg i hela processen! Vi kan verkligen rekommendera Christoffer Stendahl om du ska sälja, och om du ska köpa en lägenhet där han är mäklare så har du verkligen tur.
    2016-04-01 Christoffer S svarar Johanna F
    Hej Johanna och stort tack för det fina omdömet. Det har varit jättekul att få hänga med er i både jakten på ett nytt boende och även att få hjälpa till att sälja det nuvarande boendet. Det värmer verkligen att höra att ni är nöjda med min insats och att ni hittat rätt i ert nya boende. Jag kommer gärna förbi er och kikar på den nya lägenheten nu när ni kommit tillrätta. Vi hörs!
  • Catharina A
    Catharina A skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    En mycket bra mäklare som jag kände förtroende för. Upplevde ett stort engagemang och kunnande.
    Även som köpare.
    2016-02-29 Christoffer S svarar Catharina A
    Stort tack för dina ord Catharina! Jag hoppas att du ska trivas bra i nya lägenheten. Jag kommer gärna och kikar när du fått upp det extra rummet.
    Vi hörs!
  • Liselott W
    Liselott W skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi är mycket nöjda med bemötande och snabba agerande från Christoffer och Fastighetsbyrån med hjälpen att hitta en bra bostadsrätt i det område vi önskade.
    2016-02-17 Christoffer S svarar Liselott W
    Tack för ert fina omdöme Liselott! Jag hoppas att ni ska trivias riktigt bra i er nya bostad. Ni vet vart jag finns om ni behöver mig i framtiden =)
  • Jens H
    Jens H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Utan tvekan den bästa mäklaren jag har haft kontakt med. Hjälpsam med allt och vänlig på ett sätt som märks att det kommer från hjärtat och inte tillgjort. Dessutom inte lika stressande som många mäklare har en tendens att vara, vilket gjorde att jag bestämde mig för att sälja min lägenhet via honom. Ett väldigt klokt val då det gick betydligt bättre än jag hade tänkt mig och fick ett mycket bättre pris än tänkt.
    2016-02-17 Christoffer S svarar Jens H
    Tack Jens! Det värmer att läsa dina kommentarer om vårt samarbete - fint att höra att du är nöjd. Jag önskar dig och sambon all lycka i ert nya boende. Vi hörs/ses!
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi är mycket nöjda med Christoffer och Fastighetsbyrån. Proffsig, engagerad, serviceminded och kunnig mäklare. Hela affären har gått smidigt tack vare Christoffer och jag skulle definitivt vända mig dit igen. Rekommenderas!
    2016-02-17 Christoffer S svarar Jenny J
    Tack Jenny, för ditt fina omdöme och tack för förtroendet att sälja ert hus. Jag hoppas att ni ska stortrivas i er nya bostad och jag kommer gärna och kikar hur ni har det när ni kommit i ordning. Vi hörs! =)
  • Tomas K
    Tomas K skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag fick äran att köpa ett hus via Christoffer. Utöver att han är en trevlig kille, så fick vi ett bra mottagande, han är flexibel och har ordning och reda. Kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    2016-02-09 Christoffer S svarar Tomas K
    Tack för omdömet Tomas! Lycka till nu med nya huset - vi hörs när det blir dags för en ny värdering efter renoveringen!
  • Anna R
    Anna R skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Kommunikativ och bra på återkoppling! Även väldigt rutinerad och duktig, kan varmt rekommendera Christoffer!
    2016-02-09 Christoffer S svarar Anna R
    Stort tack för betyget Anna! Hoppas att ni ska trivas riktigt bra i nya huset. Hojta till när ni är klara med era renoveringar, så kommer jag gärna och kikar =) Vi hörs!
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har varit väldigt nöjd med Christoffer som mäklare, finns absolut ingenting att klaga på. Han fanns alltid tillgänglig och gav en trygghet till mig som säljare. Kan starkt rekommendera att anlita Christoffer!
  • Anna K
    Anna K skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag är riktigt nöjd med Christoffer som mäklare.
    Kunnig mäklare som förenklade mycket vid mitt första lägenhetsköp. Jag kommer absolut att rekommendera honom till mina vänner och be honom värdera min lägenhet i framtiden.
    Ett trevligt möte! :)
  • Nawida A
    Nawida A skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer är otroligt professionell i sitt bemötande hela vägen till avslutad affär och även efter, vilket visar på att C. har stort engagemang och brinner för sitt arbete. C. är seriös, positiv och mycket smidig att samarbeta med, han håller alltid det man kommit överens om! C. har under våran kontakt alltid varit trevlig, snäll och hjälpsam både mot mig och min familj. Jag kan varmt rekommendera Christoffer som mäklare och kommer själv utan tvekan att vända mig till Christoffer vid framtida affärer. / Nawida Azghar
  • Mårten H
    Mårten H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oerhört hjälpsam och trevlig. Ständigt tillgänglig och med gott humör engagerad i lösningar och frågor. Tack!
  • Sandy k
    Sandy k skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt tillmötesgående, god kundkänsla och gör det lilla extra som betyder mycket. Jag jobbade de flesta dagarna och han kom till mitt jobb för att lämna de viktiga dokumenten, vilket uppskattades enormt och underlättade processen. Besvarade alla våra frågor inom rimlig tid och gav all information som behövdes inför vårt första bostadägande.
    Har dessutom förträfflig smak i val av slips! :)
  • Christian Ö
    Christian Ö skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer gjorde ett bra jobb som mäklare genom hela processen när jag köpte bostadsrätt.
Oscar Hallbygård
Daniel Anderson