Christoffer Stendahl
en del av Fastighetsbyrån Täby

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa människor på vägen genom en stor förändring i livet - i både köp och försäljning av bostad.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort engagemang, är affärsmässig men ser människan i affären. Jag tror att bra och trygga affärer skapas genom goda relationer och förtroende. Dessutom är jag lyhörd, framåtlutad, intresserad och relationsorienterad.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med familj och vänner och tränar, gärna klätterväggen i Solna eller på Telefonplan.

Vad vet vi inte om dig?
Jag kan jonglera och är hyfsat bra på att sjunga!
Esplanaden 17b
183 34 Täby — Visa karta

Vad tror Christoffer att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 192 kunder tycker om Christoffer Stendahl

• Christoffer Z
    Christoffer Z skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Helt enkelt bäst! Rak ärlig och super trevlig hade inte kunnat önska mig nån bättre Läs mer
  • Leila F
    Leila F skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket bra,Duktig, tydlig, angagerad, villig Läs mer
  • Sophie M
    Sophie M skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oerhört trevlig och engagerad mäklare. Lätt att få tag på och det kändes som han följde med i processen hela vägen. Även efter avlsutad affär är han snabb med att svara och hjälpsam. Tack Christoffer! Läs mer
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    *allt vad man kan önska sig
    ang bemötande, kunskap, uppföljning, återkoppling. Läs mer
  • Martin F
    Martin F skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer Stendahl är ett föredöme för hela mäklarbranschen.
    Tillsammans med sin vapendragare Jolanta så har Fastighetsbyrån Täby Centrum skött sig exemplariskt i vår försäljning av vårt hus i Täby.
    Våra bästa rekommendationer följer dem.
    Martin & Leila Fogelquist Läs mer
  • Eva W
    Eva W skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag köpte en bostadsrätt i Täby, Roslags Näsby. Mäklaren var mycket hjälpsam och serviceinriktad. Kunnig och påläst. Ställde upp på visning med kort varsel och bidrog sen aktivt på ett för mig positivt sätt att föra affären i hamn. Det administrativa fungerade oklanderligt. Mäklaren levde väl upp till mina förväntningar och gjorde ett bra jobb! Läs mer
  • Pia B
    Pia B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Har sålt en trea på Åkerbyvägen i Täby. Blev mycket bra bemött en proffsig, lugn och sansad Christoffer. Kunnig på området där lägenheten fanns. Visste ungefär vad jag ville ha, och det lyckades också. Snabbt avslut på affären. Hjälp vid deklarationen, och där var allt till belåtenhet. Tack för all hjälp. Läs mer
    2018-08-15 Christoffer S svarar Pia B
    Tack för ett gott samarbete Pia och tack för ditt förtroende. Du vet vart jag finns om du behöver någon mer hjälp =)
  • Kim L
    Kim L skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpte den nu sålda bostadsrätten via Christoffer för 4 år sedan, och tyckte att affären var smidigt och professionellt skött. Det kändes därför självklart att kontakta honom igen när objektet nu skulle säljas. Tack vare Christoffers goda rykte så hade han spekulant på lager som var villig att betala ett pris som vi var mycket nöjda med. Läs mer
    2018-08-15 Christoffer S svarar Kim L
    Stort tack för ert fina omdöme Kim! Tack för ert förtroende i både köp- och säljledet - det betyder mycket för mig. Lycka till med allt i framtiden!
  • Viktoria H
    Viktoria H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag sålde en bostadsrätt på Åkerbyvägen med Christoffer. Han arbetade hårt för att jag skulle få rätt betalt för min lägenhet. Han var väldigt flexibel för att göra allt så smidigt som möjligt för mig och köpare/potentiella köpare och höll mig uppdaterad i processen. Han är påläst, professionell och kunnig och har därför kunnat svara på frågor som potentiella köpare/köpare haft direkt på visningarna. Läs mer
    2018-07-30 Christoffer S svarar Viktoria H
    Stort tack för ditt förtroende en andra gång Viktoria - uppskattar verkligen att du ville jobba med mig igen. Stort lycka till med flytten till nya orten!
  • Anna S
    Anna S skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer sålde en bostadsrätt på Marknadsvägen i Täby för min räkning. Jag är väldigt nöjd med hur han skötte försäljningen! Han var mycket proffsig, tydlig och tillmötesgående och hade jag frågor fick jag omedelbart klara svar på dessa. Eftersom en bekant hade rekommenderat Christoffer, förväntade jag mig att han skulle hantera försäljningen på bästa sätt och det gjorde han verkligen också! Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-07-02 Christoffer S svarar Anna S
    Stort tack för förtroendet Anna och tack för ett bra samarbete! Jag hoppas att ni får en fin sommar nu när allt är klart med försäljningen och flytten. Skulle det komma upp några fler frågor kring skatten etc. är det bara att slå en signal. Vi hörs!
  • Reza D
    Reza D skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpte en bostadsrättslägenhet av honom. Kändes tryggt med honom. Övernöjd med det hela. Läs mer
    2018-07-02 Christoffer S svarar Reza D
    Stort tack för ditt fina omdöme Reza! Jag hoppas att du och familjen ska trivas bra i ert nya boende. Hör gärna av dig när du är klar med renoveringen så kommer jag och kikar hur ni har det =) Vi hörs!
  • Sofie J
    Sofie J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Rekommenderar starkt Christoffer som mäklare. Han gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av min lägenhet. Gjorde det där lilla extra för både mig och köparen. Han hjälpte mig även med deklaration och flytt/städbolag. Vill du ha en bra mäklare som fixar allt ska du välja Christoffer 😃 Läs mer
    2018-04-16 Christoffer S svarar Sofie J
    Stort tack för ditt fina omdöme Sofie! Hoppas att du trivs bra i nya boendet och att vi ses snart igen! =)
  • Simon T
    Simon T skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Strålande jobb från början till slut! Läs mer
    2018-04-16 Christoffer S svarar Simon T
    Tack Simon! Hojta till när du kommit tillrätta, så kommer jag gärna och kikar hur du har det =)
  • Anton P
    Anton P skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bara positivt. Kan inte tänka mig någon bättre att hantera min affär. Läs mer
    2018-04-16 Christoffer S svarar Anton P
    Stort tack för din feedback Anton! Hoppas att ni trivs bra i ert nya boende =)
  • Magnus G
    Magnus G skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Toppkvalitet från blrjan till slut!
    Christoffer ser människan bakom kunden, såväl säljare som köpare. Noga, samvetsgrann, tydlig, empatisk.
    Kan inte annat än rekommendera Christoffer, bästa mäklare jag anlitat. Läs mer
    2018-04-16 Christoffer S svarar Magnus G
    Stort tack Magnus, det värmer verkligen! Vi hörs och ses snart igen! =)
  • Johan G
    Johan G skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra bemötande och en kunnig och kompetent mäklarinsats! Läs mer
    2018-04-16 Christoffer S svarar Johan G
    Tack Johan, och tack för ett väldigt bra samarbete!
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi har varit mycket nöjda och har inget att anmärka på.
    Rekomenderar Christoffer! Läs mer
    2018-04-16 Christoffer S svarar Jenny W
    Tack Jenny! Hoppas att ni trivs bra i nya huset =)
  • Filip H
    Filip H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket professionell och kunnig. Christoffer har hela tiden haft en levande dialog med mig och informerat mig om nästa steg och vad som kommer ske och jag har hela tiden haft ett stort förtroende för hans förmåga. Läs mer
    2018-04-16 Christoffer S svarar Filip H
    Tack Filip, för ett fint omdöme och ett bra samarbete!
  • Anna K
    Anna K skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag är väldigt nöjd då jag fått hjälp och svar fort när jag behövt det! Läs mer
  • Greta G
    Greta G skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket trevligt bemötande och jag har också som köpare känt mig trygg i hela processen tack vare Christoffer. Han har lyssnat på alla mina frågor och gett mig klara besked. Läs mer
    2018-02-14 Christoffer S svarar Greta G
    Stort tack Greta! Kul att kunna hjälpa dig och resten av familjen att hitta ett nytt boende att trivas i. Det är bara att höra av sig om du behöver mig i framtiden. Vi hörs!
  • Rolf N
    Rolf N skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Han ger ett väldigt bra intryck när man träffar honom. Kunnig på marknaden och jag upplevde att han säger vad han tycker. Hör alltid av sig. När vi sålde var det ganska högt tryck på marknaden vilket gjorde att han ibland kunde upplevas lite stressad, Men sökte man honom hörde han alltid av sig även om han troligen var stressad.
    Han har ett väldigt högt kundfokus för både säljare och köpare. Läs mer
    2018-02-13 Christoffer S svarar Rolf N
    Stort tack för omdömet och feedbacken Rolf! Jättekul att jobba ihop med er - från försäljningsstart till avslutande skattedeklaration :)
    Hojta till om ni behöver mig i framtiden - ni vet vart jag håller hus!
  • Karin N
    Karin N skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    kunnig.
    positiv
    påläst

verkar ibland ha lite för mycket på gång samtidigt Läs mer
    2018-02-12 Christoffer S svarar Karin N
    Tack för omdömet och feedbacken Karin! Med nuvarande, något skakigare, marknad blir det en hel del extra jobb generellt och det tar en liten stund att anpassa sig och fördela arbetsbelastningen. Jag tar till mig din feedback och ser till att intrycket om min arbetsbelastning suddas ut till nästa gång :)
    Vi hörs och ses!
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt nöjd med Christoffer Stendahl! Läs mer
    2018-01-08 Christoffer S svarar Katarina B
    Tack för ett superbra samarbete Katarina!
  • Jens J
    Jens J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Supertrevlig! Visade bra engagemang och var tydlig. Allt gick väldigt smidigt. Han assistent Jolanta var jättetrevlig också. Kan starkt rekommendera. Läs mer
    2018-01-08 Christoffer S svarar Jens J
    Tack så mycket Jens! Hoppas att ni trivs bra i ert nya boende =)
  • Jan-olof B
    Jan-olof B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    God support för affären och alla praktiska frågor som är ovanliga och tom okända för mig. Dessutom ett trevligt och familjärt sätt att sköta jobbet. Även mäklarassistenten Jolanta gjorde ett mycket gott intryck. Läs mer
    2017-12-15 Christoffer S svarar Jan-olof B
    Hej Jan-Olof,
    Tack för ett fint omdöme och ett gott samarbete!
  • Signe J
    Signe J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Allt fungerade bra. Christoffer hjälpte till när det behövdes och svarade på frågor. Jolanta i receptionen har också varit en stjärna i processen. Läs mer
    2017-12-14 Christoffer S svarar Signe J
    Hej Signe! Både jag och Jolanta tackar för ett bra samarbete och hoppas att ni trivs bra i ert nya boende!
  • Inge W
    Inge W skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag tycker att. Christoffer är en fin och hederlig person som man kan lita på ,! Han är väldigt hjälpsam och trevlig att kommunicera med,! De månader som vi har träffats är något man ser tillbaka på med glädje! Läs mer
    2017-12-14 Christoffer S svarar Inge W
    Stort tack för ert fina omdöme Inge! Jag hoppas att ni trivs och har kommit tillrätta i det nya boendet =)
  • Linda T
    Linda T skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer bemötte oss väldigt bra vid mitt första lägenhetsköp! Var alltid snabb med att ge svar på alla våra frågor och hela processen var väldigt smidig och tydlig. Läs mer
    2017-12-11 Christoffer S svarar Linda T
    Tack så mycket Linda! Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet!
  • Linda L
    Linda L skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mkt bra och proffsigt bemötande Läs mer
  • Hampe K
    Hampe K skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Fick ett proffesionellt bemötande av Christoffer hela vägen från visning till en del efterarbeten avseende otydligheter vid bostadsrättsföreningen. Läs mer
    2017-12-11 Christoffer S svarar Hampe K
    Tack för ditt fina omdöme Hampe!
  • Terra Kemi A
    Terra Kemi A skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket trevlig och kompetent mäklare. Gjorde ett toppen jobb vid försäljning av 2 st. lägenheter som båda fick mkt bra slutpris!! Läs mer
    2017-12-11 Christoffer S svarar Terra Kemi A
    Stort tack för ert förtroende x 2 Janne!
  • Eva L
    Eva L skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Positiv, lyhörd, engagerad! Jag är supernöjd! Läs mer
    2017-12-11 Christoffer S svarar Eva L
    Tack Eva! Hoppas att du trivs bra på ditt nya ställe!
  • Anna L
    Anna L skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket kompetent och proffessionell mäklare som jag varmt kan rekommendera. Kändes väldigt bra från början till slut, jag är väldigt nöjd och glad över samarbetet med Christoffer! Läs mer
    2017-12-11 Christoffer S svarar Anna L
    Stort tack Anna och tack för ett kanonbra samarbete!
  • Charlie E
    Charlie E skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer var väldigt trevlig och höll oss uppdaterade genom hela processen och såg till att vi fick svar på alla frågor vi hade som köpare. Läs mer
    2017-09-17 Christoffer S svarar Charlie E
    Tack Charlie! Jag hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet =)
  • Richard H
    Richard H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket trevligt bemötande. Allt gick smidigt och bra. Han gick igenom allt klart och tydligt och man kände sig trygg direkt när man klev in i kontoret. De kändes rätt från början till slut. Han får 10 poäng. Läs mer
    2017-09-17 Christoffer S svarar Richard H
    Stort tack för ditt förtroende fina omdöme Richard. Lycka till nu, du vet vart jag finns om du behöver mig! =)
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Han är verkligen sportmodellen av mäklare, vi är super nöjda Läs mer
    2017-09-17 Christoffer S svarar Oskar S
    Tack Oscar! Alltid trevligt att få vara en sportmodell i mina kunders ögon =)
    Hoppas att ni trivs bra i ert nya hus!
  • Sofia T
    Sofia T skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Engagerad och kompetent med bra kundfokus. Läs mer
    2017-09-17 Christoffer S svarar Sofia T
    Tack Sofia! Hoppas att ni har kommit tillrätta och har det bra i nya huset!
  • Anton M
    Anton M skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt bra bemötande för oss som skulle köpa lägenhet för första gången. Seriöst och pålitligt intryck. Läs mer
    2017-09-17 Christoffer S svarar Anton M
    Stort tack Anton! Det värmer att få ett så fint omdöme av en förstagångsköpare =)
    Lycka till nu med nya boendet!
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt bra och trevligt bemötande! Läs mer
    2017-08-23 Christoffer S svarar Johanna H
    Tack Johanna! Hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet =)
  • Sara H
    Sara H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Professionellt och vänligt bemötande. Tillgänglig och lätt att ha att göra med. Utgjorde trygghet genom hela bostadsaffären för oss som förstagångsköpare. Levde väl upp till våra förväntningar. Skulle absolut rekommendera till andra. Läs mer
    2017-08-23 Christoffer S svarar Sara H
    Stort tack för ditt fina omdöme Sara! Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya boende. Ni vet vart jag finns om ni skulle behöva min hjälp med något i framtiden. Vi hörs! =)
  • Seng P
    Seng P skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    After finding the property, I contacted Christoffer who was the listing Agent. He immediately commenced the appropriate process and was very helpful in giving me understanding on the bidding procedure. Christoffer is very professional, reliable and provided all the support that you need. Läs mer
    2017-05-08 Christoffer S svarar Seng P
    Hi Seng Peth and thank you for your kind words - it was really nice to help you find your new living and I hope everything has gone smoothly and you have settled in nicely in your new apartment. I hope to see you soon! =)
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    På det första mötet så satte Christoffer förväntningarna på en hög nivå som han sedan inte klarade av att infria. Huset lades ut med faktafel och 150.000 under överenskommet utgångsbud utan att vi blev rådfrågade. Det var inga andra hus ute, så det fanns gott om tid för en bättre kvalitetskontroll.
    När huset väl låg ute till för lågt pris var skadan redan skedd och vi var tvungna att bara fortsätta och hoppas på det bästa.
    Det var ett flertal små slarvfel under hela processen men han räddades av en stor efterfrågan, så slutpriset blev bra.
    Så i slutänden är vi nöjda med beloppet men är säkra på att många andra mäklare hade lyckats minst lika och varit bättre med kvalitetssäkring. Läs mer
    2017-05-04 Christoffer S svarar Tobias J
    Hej Tobias,
    Tack för ditt omdöme och din/er feedback. Det kommer lite som en överraskning för mig då ni var öppna med att berätta hur ni kände redan i samband med att annonsen publicerades (vilket jag är väldigt tacksam för) och jag tar helt på mig kommunikationsmissen kring utgångspris och fakta - jag skulle varit tydligare och förklarat taktiken gällande utgångspriset för er i ett tidigare skede.

Min uppfattning är att vi redde ut detta på möte hemma hos er samt kom överens om hur vi skulle kommunicera med varandra i fortsättningen för att undvika vidare missförstånd och jag är väldigt ledsen att höra att ni trots detta kände er tvungna att fortsätta och hoppas på det bästa - jag vill inte att mina kunder ska känna sig tvingade på något sätt under försäljningsprocessen. Hade jag uppfattat att dessa tankar kvarstod efter vidare samtal angående detta hade jag önskat möjligheten att finna en lösning tillsammans med er.

Mitt syfte och mål med varje förmedlingsprocess är att alla deltagande parter ska gå ur denna med en bra känsla. Jag tackar för och kommer att ta till mig er feedback. Jag beklagar att den dåliga känslan kvarstod, dock gratulerar jag till ett gott slutresultat som jag hoppas att ni är nöjda med. Jag önskar er all lycka med ert nya boende!
  • Carl F
    Carl F skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer är en mycket kunnig, trevlig och bemötande mäklare som lyssnade på mina önskemål och var hjälpsam i hela säljprocessen.
    Rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2017-05-04 Christoffer S svarar Carl F
    Tack Carl för ditt fina omdöme och tack för ett bra samarbete!
  • Emanuel H
    Emanuel H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Kunnig och mycket serviceinriktad mäklare, allt var enkelt och smidigt med Christoffer! Mycket nöjd! Läs mer
    2017-05-04 Christoffer S svarar Emanuel H
    Tack Emanuel, det var väldigt kul att samarbeta med dig! Du vet vart jag finns om du skulle behöva min hjälp igen. Allt gott!
  • Kajsa G
    Kajsa G skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag tycker att Christoffer Stendahl är en utmärkt mäklare, helt enkelt toppen. Har tyvärr inte kunnat svara er tidigare, jag ger honom toppenpoäng.
    Med vänlig hälsning från en nöjd kund, vi kunde inte ha fått ett bättre bemötande. Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Engagerat, intresserat och proffsigt bemötande! Läs mer
  • Jonnie S
    Jonnie S skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    En mycket bra totalupplevelse, där Christoffer varit mycket lyhörd på våra önskemål och hela tiden funnits som ett mycket bra bollplank genom hela processen. Läs mer
  • Yvonne E
    Yvonne E skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket trevlig, korrekt och omtänksam mäklare som brinner för sitt jobb och sina kunder! Rekommenderas! Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer har en bra attityd seriös och rak. Vi har haft Christoffer både som köpare och säljare och i båda fallen varit väldigt nöjda. Han letar upp den information som behövs. Läs mer
  • Annika B
    Annika B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Den bästa mäklaren som finns! !
    Vet sitt jobb,respekterar kunden men även säljaren på ett professionellt sätt!
    Väl rekommenderad. Läs mer
Christoffer Stendahl