178 rekommendationer

Christoffer Stendahl
en del av Fastighetsbyrån Täby

Esplanaden 17b
183 34 Täby — Visa karta

Vad tror Christoffer att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 178 kunder tycker om Christoffer Stendahl

• Magnus G
    Magnus G skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Toppkvalitet från blrjan till slut!
    Christoffer ser människan bakom kunden, såväl säljare som köpare. Noga, samvetsgrann, tydlig, empatisk.
    Kan inte annat än rekommendera Christoffer, bästa mäklare jag anlitat. Läs mer
  • Johan G
    Johan G skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra bemötande och en kunnig och kompetent mäklarinsats! Läs mer
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi har varit mycket nöjda och har inget att anmärka på.
    Rekomenderar Christoffer! Läs mer
  • Filip H
    Filip H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket professionell och kunnig. Christoffer har hela tiden haft en levande dialog med mig och informerat mig om nästa steg och vad som kommer ske och jag har hela tiden haft ett stort förtroende för hans förmåga. Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag är väldigt nöjd då jag fått hjälp och svar fort när jag behövt det! Läs mer
  • Greta G
    Greta G skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket trevligt bemötande och jag har också som köpare känt mig trygg i hela processen tack vare Christoffer. Han har lyssnat på alla mina frågor och gett mig klara besked. Läs mer
    2018-02-14 Christoffer S svarar Greta G
    Stort tack Greta! Kul att kunna hjälpa dig och resten av familjen att hitta ett nytt boende att trivas i. Det är bara att höra av sig om du behöver mig i framtiden. Vi hörs!
  • Rolf N
    Rolf N skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Han ger ett väldigt bra intryck när man träffar honom. Kunnig på marknaden och jag upplevde att han säger vad han tycker. Hör alltid av sig. När vi sålde var det ganska högt tryck på marknaden vilket gjorde att han ibland kunde upplevas lite stressad, Men sökte man honom hörde han alltid av sig även om han troligen var stressad.
    Han har ett väldigt högt kundfokus för både säljare och köpare. Läs mer
    2018-02-13 Christoffer S svarar Rolf N
    Stort tack för omdömet och feedbacken Rolf! Jättekul att jobba ihop med er - från försäljningsstart till avslutande skattedeklaration :)
    Hojta till om ni behöver mig i framtiden - ni vet vart jag håller hus!
  • Karin N
    Karin N skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    kunnig.
    positiv
    påläst

verkar ibland ha lite för mycket på gång samtidigt Läs mer
    2018-02-12 Christoffer S svarar Karin N
    Tack för omdömet och feedbacken Karin! Med nuvarande, något skakigare, marknad blir det en hel del extra jobb generellt och det tar en liten stund att anpassa sig och fördela arbetsbelastningen. Jag tar till mig din feedback och ser till att intrycket om min arbetsbelastning suddas ut till nästa gång :)
    Vi hörs och ses!
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt nöjd med Christoffer Stendahl! Läs mer
    2018-01-08 Christoffer S svarar Katarina B
    Tack för ett superbra samarbete Katarina!
  • Jens J
    Jens J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Supertrevlig! Visade bra engagemang och var tydlig. Allt gick väldigt smidigt. Han assistent Jolanta var jättetrevlig också. Kan starkt rekommendera. Läs mer
    2018-01-08 Christoffer S svarar Jens J
    Tack så mycket Jens! Hoppas att ni trivs bra i ert nya boende =)
  • Jan-olof B
    Jan-olof B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    God support för affären och alla praktiska frågor som är ovanliga och tom okända för mig. Dessutom ett trevligt och familjärt sätt att sköta jobbet. Även mäklarassistenten Jolanta gjorde ett mycket gott intryck. Läs mer
    2017-12-15 Christoffer S svarar Jan-olof B
    Hej Jan-Olof,
    Tack för ett fint omdöme och ett gott samarbete!
  • Signe J
    Signe J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Allt fungerade bra. Christoffer hjälpte till när det behövdes och svarade på frågor. Jolanta i receptionen har också varit en stjärna i processen. Läs mer
    2017-12-14 Christoffer S svarar Signe J
    Hej Signe! Både jag och Jolanta tackar för ett bra samarbete och hoppas att ni trivs bra i ert nya boende!
  • Inge W
    Inge W skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag tycker att. Christoffer är en fin och hederlig person som man kan lita på ,! Han är väldigt hjälpsam och trevlig att kommunicera med,! De månader som vi har träffats är något man ser tillbaka på med glädje! Läs mer
    2017-12-14 Christoffer S svarar Inge W
    Stort tack för ert fina omdöme Inge! Jag hoppas att ni trivs och har kommit tillrätta i det nya boendet =)
  • Linda T
    Linda T skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer bemötte oss väldigt bra vid mitt första lägenhetsköp! Var alltid snabb med att ge svar på alla våra frågor och hela processen var väldigt smidig och tydlig. Läs mer
    2017-12-11 Christoffer S svarar Linda T
    Tack så mycket Linda! Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet!
  • Linda L
    Linda L skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mkt bra och proffsigt bemötande Läs mer
  • Hampe K
    Hampe K skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Fick ett proffesionellt bemötande av Christoffer hela vägen från visning till en del efterarbeten avseende otydligheter vid bostadsrättsföreningen. Läs mer
    2017-12-11 Christoffer S svarar Hampe K
    Tack för ditt fina omdöme Hampe!
  • Terra Kemi A
    Terra Kemi A skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket trevlig och kompetent mäklare. Gjorde ett toppen jobb vid försäljning av 2 st. lägenheter som båda fick mkt bra slutpris!! Läs mer
    2017-12-11 Christoffer S svarar Terra Kemi A
    Stort tack för ert förtroende x 2 Janne!
  • Eva L
    Eva L skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Positiv, lyhörd, engagerad! Jag är supernöjd! Läs mer
    2017-12-11 Christoffer S svarar Eva L
    Tack Eva! Hoppas att du trivs bra på ditt nya ställe!
  • Anna L
    Anna L skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket kompetent och proffessionell mäklare som jag varmt kan rekommendera. Kändes väldigt bra från början till slut, jag är väldigt nöjd och glad över samarbetet med Christoffer! Läs mer
    2017-12-11 Christoffer S svarar Anna L
    Stort tack Anna och tack för ett kanonbra samarbete!
  • Charlie E
    Charlie E skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer var väldigt trevlig och höll oss uppdaterade genom hela processen och såg till att vi fick svar på alla frågor vi hade som köpare. Läs mer
    2017-09-17 Christoffer S svarar Charlie E
    Tack Charlie! Jag hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet =)
  • Richard H
    Richard H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket trevligt bemötande. Allt gick smidigt och bra. Han gick igenom allt klart och tydligt och man kände sig trygg direkt när man klev in i kontoret. De kändes rätt från början till slut. Han får 10 poäng. Läs mer
    2017-09-17 Christoffer S svarar Richard H
    Stort tack för ditt förtroende fina omdöme Richard. Lycka till nu, du vet vart jag finns om du behöver mig! =)
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Han är verkligen sportmodellen av mäklare, vi är super nöjda Läs mer
    2017-09-17 Christoffer S svarar Oskar S
    Tack Oscar! Alltid trevligt att få vara en sportmodell i mina kunders ögon =)
    Hoppas att ni trivs bra i ert nya hus!
  • Sofia T
    Sofia T skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Engagerad och kompetent med bra kundfokus. Läs mer
    2017-09-17 Christoffer S svarar Sofia T
    Tack Sofia! Hoppas att ni har kommit tillrätta och har det bra i nya huset!
  • Anton M
    Anton M skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt bra bemötande för oss som skulle köpa lägenhet för första gången. Seriöst och pålitligt intryck. Läs mer
    2017-09-17 Christoffer S svarar Anton M
    Stort tack Anton! Det värmer att få ett så fint omdöme av en förstagångsköpare =)
    Lycka till nu med nya boendet!
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt bra och trevligt bemötande! Läs mer
    2017-08-23 Christoffer S svarar Johanna H
    Tack Johanna! Hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet =)
  • Sara H
    Sara H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Professionellt och vänligt bemötande. Tillgänglig och lätt att ha att göra med. Utgjorde trygghet genom hela bostadsaffären för oss som förstagångsköpare. Levde väl upp till våra förväntningar. Skulle absolut rekommendera till andra. Läs mer
    2017-08-23 Christoffer S svarar Sara H
    Stort tack för ditt fina omdöme Sara! Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya boende. Ni vet vart jag finns om ni skulle behöva min hjälp med något i framtiden. Vi hörs! =)
  • Seng P
    Seng P skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    After finding the property, I contacted Christoffer who was the listing Agent. He immediately commenced the appropriate process and was very helpful in giving me understanding on the bidding procedure. Christoffer is very professional, reliable and provided all the support that you need. Läs mer
    2017-05-08 Christoffer S svarar Seng P
    Hi Seng Peth and thank you for your kind words - it was really nice to help you find your new living and I hope everything has gone smoothly and you have settled in nicely in your new apartment. I hope to see you soon! =)
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    På det första mötet så satte Christoffer förväntningarna på en hög nivå som han sedan inte klarade av att infria. Huset lades ut med faktafel och 150.000 under överenskommet utgångsbud utan att vi blev rådfrågade. Det var inga andra hus ute, så det fanns gott om tid för en bättre kvalitetskontroll.
    När huset väl låg ute till för lågt pris var skadan redan skedd och vi var tvungna att bara fortsätta och hoppas på det bästa.
    Det var ett flertal små slarvfel under hela processen men han räddades av en stor efterfrågan, så slutpriset blev bra.
    Så i slutänden är vi nöjda med beloppet men är säkra på att många andra mäklare hade lyckats minst lika och varit bättre med kvalitetssäkring. Läs mer
    2017-05-04 Christoffer S svarar Tobias J
    Hej Tobias,
    Tack för ditt omdöme och din/er feedback. Det kommer lite som en överraskning för mig då ni var öppna med att berätta hur ni kände redan i samband med att annonsen publicerades (vilket jag är väldigt tacksam för) och jag tar helt på mig kommunikationsmissen kring utgångspris och fakta - jag skulle varit tydligare och förklarat taktiken gällande utgångspriset för er i ett tidigare skede.

Min uppfattning är att vi redde ut detta på möte hemma hos er samt kom överens om hur vi skulle kommunicera med varandra i fortsättningen för att undvika vidare missförstånd och jag är väldigt ledsen att höra att ni trots detta kände er tvungna att fortsätta och hoppas på det bästa - jag vill inte att mina kunder ska känna sig tvingade på något sätt under försäljningsprocessen. Hade jag uppfattat att dessa tankar kvarstod efter vidare samtal angående detta hade jag önskat möjligheten att finna en lösning tillsammans med er.

Mitt syfte och mål med varje förmedlingsprocess är att alla deltagande parter ska gå ur denna med en bra känsla. Jag tackar för och kommer att ta till mig er feedback. Jag beklagar att den dåliga känslan kvarstod, dock gratulerar jag till ett gott slutresultat som jag hoppas att ni är nöjda med. Jag önskar er all lycka med ert nya boende!
  • Carl F
    Carl F skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer är en mycket kunnig, trevlig och bemötande mäklare som lyssnade på mina önskemål och var hjälpsam i hela säljprocessen.
    Rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2017-05-04 Christoffer S svarar Carl F
    Tack Carl för ditt fina omdöme och tack för ett bra samarbete!
  • Emanuel H
    Emanuel H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Kunnig och mycket serviceinriktad mäklare, allt var enkelt och smidigt med Christoffer! Mycket nöjd! Läs mer
    2017-05-04 Christoffer S svarar Emanuel H
    Tack Emanuel, det var väldigt kul att samarbeta med dig! Du vet vart jag finns om du skulle behöva min hjälp igen. Allt gott!
  • Kajsa G
    Kajsa G skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag tycker att Christoffer Stendahl är en utmärkt mäklare, helt enkelt toppen. Har tyvärr inte kunnat svara er tidigare, jag ger honom toppenpoäng.
    Med vänlig hälsning från en nöjd kund, vi kunde inte ha fått ett bättre bemötande. Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Engagerat, intresserat och proffsigt bemötande! Läs mer
  • Jonnie S
    Jonnie S skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    En mycket bra totalupplevelse, där Christoffer varit mycket lyhörd på våra önskemål och hela tiden funnits som ett mycket bra bollplank genom hela processen. Läs mer
  • Yvonne E
    Yvonne E skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket trevlig, korrekt och omtänksam mäklare som brinner för sitt jobb och sina kunder! Rekommenderas! Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer har en bra attityd seriös och rak. Vi har haft Christoffer både som köpare och säljare och i båda fallen varit väldigt nöjda. Han letar upp den information som behövs. Läs mer
  • Annika B
    Annika B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Den bästa mäklaren som finns! !
    Vet sitt jobb,respekterar kunden men även säljaren på ett professionellt sätt!
    Väl rekommenderad. Läs mer
  • Ninni N
    Ninni N skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket kunnig och engagerad! Hänsyn till såväl säjare som köpare. Läs mer
  • Lei C
    Lei C skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Han är jättebra! Snäll mot kund! :)!@ Läs mer
  • Johan J
    Johan J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    ständigt på hugget, bra idéer, alltid hjälpsam, kunnig Läs mer
  • Priyadarshini P
    Priyadarshini P skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer is always spot on!. We have used Christoffer twice to sell our apartment and villa and he has always gotten our requirements right. He is great with his suggestions and advice . I would definitely recommend him. Läs mer
  • Samuel J
    Samuel J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket nöjd med mitt köp där mäklaren Christoffer Stendahl varit mäklare. Professionell, snabb och tydlig i all kommunikation. Jag har aldrig känt mig osäker eller behövt fråga efter information/uppdateringar Christoffer har alltid förekommit via mail, samtal eller SMS. Av de mäklare jag mött under åren så är Christoffer den bästa! Läs mer
  • Jason J
    Jason J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Blev rekommenderad Christoffer, och jag är mycket nöjd! Han har varit väldigt trevlig, tydlig och oerhört professionell! Jag använder mig mer än gärna av honom igen. Läs mer
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Rekommenderar varmt Christoffer. Hjälpte oss med både Köp och Sälj. Fanns alltid tillgänglig och kändes riktigt genuin, mer än bara en säljare. Tog sig tid att förklara och gå igenom sådant som inte var solklart för oss.
    /Andreas Läs mer
  • Emelie F
    Emelie F skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi köpte av Christoffer och utifrån det bemötandet vi fick valde vi därför att sälja vår lägenhet med honom. Han är en toppenmäklare, med personlig touch och man känner att man är i trygga händer. Det är professionellt och just i vårat fall så hade han god kundkrets då han sålt flera lägenheter i vår lilla brf. Vi är mycket nöjda med både köp och sälj, allt har gått smidigt till! Christoffer har varit tillgänglig och har snabbt besvarat alla möjliga frågor och funderingar. Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Personligt och proffesionellt bemötande. Läs mer
  • Sergio R
    Sergio R skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bemötandet och hanteringen var mkt bra hela vägen. Uppskattar all jobb som lagts ner på detta. Trotts att jag inte riktigt fått det jag önskat i form av pris för lägenheten så är jag mycket nöjd. Läs mer
  • Robin J
    Robin J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer har varit vänlig, lätt att samtala med och lätt att förstå och noggrann med att ge genomtänkta råd av ang. smått och stort om vad som gäller inför en bostadsaffär. Jag fick heller aldrig känslan att jag blev lurad att köpa, utan allt snarare att de frågor och undringar jag hade besvarades på ett tillräckligt neutralt sätt för att jag skulle känna att jag kunde lita på informationen jag gavs - vilket jag inte normalt känner med varje mäklare jag möter. Jag har varit en lite mer krävande kund än genomsnittet och ändå känner jag att Christoffer har gjort allt han kunnat för att ordna saker för min skull så att jag enklare kunnat fixa allt som måste vara på plats inför en kontraktssignering och inflytt. Han har t.o.m tvingats skjuta lite smått på en planerad semester för att mitt köp ska gå igenom.
    Jättenöjd alla sätt och vis. Jag uppfattade det som att säljaren hade samma inställning.

Dessutom Läs mer
  • Mitra H
    Mitra H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Duktig och trevlig mäklare. Snabb handläggning Läs mer
  • Jimmy H
    Jimmy H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer hjälpte oss med både försäljning av bostadsrätt och köp av bostadsrätt.
    Han har varit både lättsam och professionell att jobba med, lyhörd för våra önskemål och alltid varit tillgänglig för frågor och funderingar.

Christoffer har bemött oss på ett ödmjukt sätt och samtidigt kunnat ge en liten "spark i baken" när det behövts. Han har helt klart levt upp till våra förväntningar, vi har varit mycket nöjda med Christoffer och kan varmt rekommendera han. Läs mer
  • Jesper G
    Jesper G skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Eftersom jag uppskattar egenskaper som pålitlig, kunnig, sympatisk, trevlig, service minded och resultatinriktad. Så är valet av mäklare enkelt den dagen vi skall sälja. Christoffer har dessa vilket gör att man kan tänka på annat istället för att fundera över hur försäljningen går då det kommer lösa sig till det bästa vare sig du är köpare eller säljare. Läs mer
Christoffer Stendahl
Oscar Hallbygård