en del av Fastighetsbyrån Täby

4.8 / 5 i betyg — 142 rekommendationer

Läs vad 142 användare tycker om Christoffer Stendahl

• Ninni N
    Ninni N skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket kunnig och engagerad! Hänsyn till såväl säjare som köpare.
  • Lei C
    Lei C skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Han är jättebra! Snäll mot kund! :)!@
  • Johan J
    Johan J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    ständigt på hugget, bra idéer, alltid hjälpsam, kunnig
  • Priyadarshini P
    Priyadarshini P skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer is always spot on!. We have used Christoffer twice to sell our apartment and villa and he has always gotten our requirements right. He is great with his suggestions and advice . I would definitely recommend him.
  • Samuel J
    Samuel J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket nöjd med mitt köp där mäklaren Christoffer Stendahl varit mäklare. Professionell, snabb och tydlig i all kommunikation. Jag har aldrig känt mig osäker eller behövt fråga efter information/uppdateringar Christoffer har alltid förekommit via mail, samtal eller SMS. Av de mäklare jag mött under åren så är Christoffer den bästa!
  • Jason J
    Jason J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Blev rekommenderad Christoffer, och jag är mycket nöjd! Han har varit väldigt trevlig, tydlig och oerhört professionell! Jag använder mig mer än gärna av honom igen.
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Rekommenderar varmt Christoffer. Hjälpte oss med både Köp och Sälj. Fanns alltid tillgänglig och kändes riktigt genuin, mer än bara en säljare. Tog sig tid att förklara och gå igenom sådant som inte var solklart för oss.
    /Andreas
  • Emelie F
    Emelie F skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi köpte av Christoffer och utifrån det bemötandet vi fick valde vi därför att sälja vår lägenhet med honom. Han är en toppenmäklare, med personlig touch och man känner att man är i trygga händer. Det är professionellt och just i vårat fall så hade han god kundkrets då han sålt flera lägenheter i vår lilla brf. Vi är mycket nöjda med både köp och sälj, allt har gått smidigt till! Christoffer har varit tillgänglig och har snabbt besvarat alla möjliga frågor och funderingar.
  • Anders B
    Anders B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Personligt och proffesionellt bemötande.
  • Sergio R
    Sergio R skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bemötandet och hanteringen var mkt bra hela vägen. Uppskattar all jobb som lagts ner på detta. Trotts att jag inte riktigt fått det jag önskat i form av pris för lägenheten så är jag mycket nöjd.
  • Robin J
    Robin J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer har varit vänlig, lätt att samtala med och lätt att förstå och noggrann med att ge genomtänkta råd av ang. smått och stort om vad som gäller inför en bostadsaffär. Jag fick heller aldrig känslan att jag blev lurad att köpa, utan allt snarare att de frågor och undringar jag hade besvarades på ett tillräckligt neutralt sätt för att jag skulle känna att jag kunde lita på informationen jag gavs - vilket jag inte normalt känner med varje mäklare jag möter. Jag har varit en lite mer krävande kund än genomsnittet och ändå känner jag att Christoffer har gjort allt han kunnat för att ordna saker för min skull så att jag enklare kunnat fixa allt som måste vara på plats inför en kontraktssignering och inflytt. Han har t.o.m tvingats skjuta lite smått på en planerad semester för att mitt köp ska gå igenom.
    Jättenöjd alla sätt och vis. Jag uppfattade det som att säljaren hade samma inställning.

Dessutom
  • Mitra H
    Mitra H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Duktig och trevlig mäklare. Snabb handläggning
  • Jimmy H
    Jimmy H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer hjälpte oss med både försäljning av bostadsrätt och köp av bostadsrätt.
    Han har varit både lättsam och professionell att jobba med, lyhörd för våra önskemål och alltid varit tillgänglig för frågor och funderingar.

Christoffer har bemött oss på ett ödmjukt sätt och samtidigt kunnat ge en liten "spark i baken" när det behövts. Han har helt klart levt upp till våra förväntningar, vi har varit mycket nöjda med Christoffer och kan varmt rekommendera han.
  • Jesper G
    Jesper G skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Eftersom jag uppskattar egenskaper som pålitlig, kunnig, sympatisk, trevlig, service minded och resultatinriktad. Så är valet av mäklare enkelt den dagen vi skall sälja. Christoffer har dessa vilket gör att man kan tänka på annat istället för att fundera över hur försäljningen går då det kommer lösa sig till det bästa vare sig du är köpare eller säljare.
  • Karin L
    Karin L skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Är helt nöjd med fastighetsbyrån och Christoffer Stendahl. Skulle absolut rekommendera Christoffer vid försäljning. Har fått bra och raka besked. Bra dialog mellan oss och mäklaren.
  • Maud S
    Maud S skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi är mycket nöjda med Christoffer som mäklare.
    Han skötte uppdraget proffsigt och korrekt och höll oss alla delägare i dödsboet kontinuerligt uppdaterade
    och visade stort deltagande under hela processen.
    Perfekt mäklare - professionell och dessutom en trevlig, korrekt man med humor.
  • Angelica N
    Angelica N skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Är väldigt nöjd med Christoffer gällande denna bostadsaffär, han är rak och flexibel samt väldigt lätt att nå vilket krävs för ett lyckat samarbete i bostadsaffärer. Dessutom visade han stor kunskap på området och det underlättar för oss som köpare.
    Skulle rekommendera honom till alla som ska sälja/köpa bostad.
  • Maria B
    Maria B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag är väldigt nöjd med Christoffer som mäklare. Finns ingenting att klaga på. Jag kan varmt rekommendera Christoffer!
  • Nicolae B
    Nicolae B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Professionellt genomförd affär. Allt gick som på räls. Mycket nöjd.
  • Nicolae B
    Nicolae B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer Stendahl är en duktig mäklare och en mycket trevlig person. Han är en professionell och lätt att arbeta med. Jag kan varmt rekommendera Christoffer som mäklare.
  • G�ta B
    G�ta B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpte nyligen lägenhet i Täby Centrum där Christoffer Stendahl var mäklare,
    som gjorde att jag ville även att han skulle sälja min lägenhet. Christoffer Stendahl utförde uppdragen mycket proffsigt, kunde svaren på alla frågor, kontrakts skrivning etc. utan problem.
    Vill gärna rekommendera Christoffer Stendahl å det varmaste
  • Viktoria H
    Viktoria H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Är jättenöjd med Christoffers insats vid vår affär. Han är en ärlig, seriös och kunnig mäklare som ansträngt sig för att möta våra önskemål och behov.
  • Leif J
    Leif J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket professionell service med ett personligt engagemang vid försäljning av min lägenhet med ett resultat över förväntan
  • Lina H
    Lina H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Tyckte att Christoffer Stendahl hjälpte oss på ett otroligt bra sätt. Detta var första gången jag och min sambo köpte en lägnhet och då var det strålande att han var så tydlig och pedagogisk under de möten vi hade.

Sedan tycker jag att tillgängligheten var toppen! Att man kunde höras på helg som kväll utan problem! Lägenheten är de bästa vi köpt, älskar vårt nya hem! Tack för all hjälp!
    2016-04-01 Christoffer S svarar Lina H
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Lina! Det är mycket att tänka på när man köper sin första bostad och det gläder mig att jag kunnat hjälpa er längs vägen i ert första köp och att ni känner er omhändertagna. Lycka till med nya boendet och hojta till när jag får komma och hälsa på och se hur ni har det. Vi hörs!
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer är verkligen kompetent och finns alltid tillgänglig! Ger trygghet både vid köp och sälj.
    2016-04-01 Christoffer S svarar Fredrik J
    Tack Fredrik! Det har varit jättekul att få jobba med er - första gången när köpte lägenheten via mig och nu när det var dags att säja den. Jag hoppas att ni kommer trivas i den nya bostaden och jag kommer gärna förbi och tittar hur ni har det när ni kommit tillrätta efter inflyttningen. Vi hörs!
  • Håkan F
    Håkan F skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Hela "resan" var perfekt. Proffsigt och smidigt.
    2016-04-01 Christoffer S svarar Håkan F
    Tack för ditt omdöme Håkan! Jag hoppas att du ska trivas riktigt bra i ditt nya boende. Vi hörs!
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag köpte min lägenhet via Christoffer hösten 2014 och som köpare fick jag stort förtroende för Christoffers sätt att hantera processen, han höll löpande kontakt, följde upp, gav mig den information jag behövde och hade ett professionellt och vänligt bemötande. När jag nu sålde lägenheten var det självklart att fråga Christoffer. Jag ville att mina spekulanter skulle ha samma trygga upplevelse som jag hade när jag köpte. Samtidigt är mitt intryck att Christoffer har ett bra nätverk, god lokalkännedom och ett varmt och nyfiket sätt att möta människor vilket gav mig goda förutsättningar att göra en bra affär. Lägenheten är nu såld och Christoffer motsvarade alla mina, högt ställda, förväntningar. Ordning och reda, snabb återkoppling, omsorg om både säljare och köpare och ett positivt förhållningssätt. Jag är jättenöjd och rekommenderar Christoffer och Fastighetsbyrån varmt. Jag har köpt ett hus via en annan mäklare och skillnaden är som natt och dag.
    2016-04-01 Christoffer S svarar Jenny G
    Stort tack Jenny, för ditt förtroende i köpprocessen när vi kom i kontakt med varandra första gången och sedan i försäljningsprocessen när du kom tillbaka till mig och gav mig möjligheten att få jobba med dig åt andra hållet. Det bästa betyget för mig i mitt yrke är när en nöjd köpare kommer tillbaka till mig och vill att jag hjälper till med försäljningen av den bostad han/hon en gång köpt. Det är väldigt kul att höra att du även är nöjd med processen åt andra hållet. Stort tack för dina fina ord - det har varit ett privilegium att få jobba med dig "åt båda håll".
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi mötte Christoffer när vi gick på en lägenhetsvisning och fick direkt kontakt, och eftersom vi hade planer på att sälja den dåvarande lägenheten så tog Christoffer tag i det direkt. Vi hade inte planerat att sälja och köpa inom loppet av någon månad eftersom att vi skulle flytta ihop (och den processen ska man skynda långsamt). Trots att vi tog ett paus från lägenhetsletandet under några månader så stod han kvar vid sidan av och fanns där direkt till 100% när det väl var dags. Han tog tag i allt med en positiv attityd och det kändes oerhört tryggt att han stod som ansikte utåt vid visningen.
    Han känner fortfarande igen oss när vi går förbi hans arbetsplats och har alltid en positiv och lugn attityd som gör att man känner sig extra trygg i hela processen! Vi kan verkligen rekommendera Christoffer Stendahl om du ska sälja, och om du ska köpa en lägenhet där han är mäklare så har du verkligen tur.
    2016-04-01 Christoffer S svarar Johanna F
    Hej Johanna och stort tack för det fina omdömet. Det har varit jättekul att få hänga med er i både jakten på ett nytt boende och även att få hjälpa till att sälja det nuvarande boendet. Det värmer verkligen att höra att ni är nöjda med min insats och att ni hittat rätt i ert nya boende. Jag kommer gärna förbi er och kikar på den nya lägenheten nu när ni kommit tillrätta. Vi hörs!
  • Catharina A
    Catharina A skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    En mycket bra mäklare som jag kände förtroende för. Upplevde ett stort engagemang och kunnande.
    Även som köpare.
    2016-02-29 Christoffer S svarar Catharina A
    Stort tack för dina ord Catharina! Jag hoppas att du ska trivas bra i nya lägenheten. Jag kommer gärna och kikar när du fått upp det extra rummet.
  • Liselott W
    Liselott W skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi är mycket nöjda med bemötande och snabba agerande från Christoffer och Fastighetsbyrån med hjälpen att hitta en bra bostadsrätt i det område vi önskade.
    2016-02-17 Christoffer S svarar Liselott W
    Tack för ert fina omdöme Liselott! Jag hoppas att ni ska trivias riktigt bra i er nya bostad. Ni vet vart jag finns om ni behöver mig i framtiden =)
  • Jens H
    Jens H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Utan tvekan den bästa mäklaren jag har haft kontakt med. Hjälpsam med allt och vänlig på ett sätt som märks att det kommer från hjärtat och inte tillgjort. Dessutom inte lika stressande som många mäklare har en tendens att vara, vilket gjorde att jag bestämde mig för att sälja min lägenhet via honom. Ett väldigt klokt val då det gick betydligt bättre än jag hade tänkt mig och fick ett mycket bättre pris än tänkt.
    2016-02-17 Christoffer S svarar Jens H
    Tack Jens! Det värmer att läsa dina kommentarer om vårt samarbete - fint att höra att du är nöjd. Jag önskar dig och sambon all lycka i ert nya boende. Vi hörs/ses!
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi är mycket nöjda med Christoffer och Fastighetsbyrån. Proffsig, engagerad, serviceminded och kunnig mäklare. Hela affären har gått smidigt tack vare Christoffer och jag skulle definitivt vända mig dit igen. Rekommenderas!
    2016-02-17 Christoffer S svarar Jenny J
    Tack Jenny, för ditt fina omdöme och tack för förtroendet att sälja ert hus. Jag hoppas att ni ska stortrivas i er nya bostad och jag kommer gärna och kikar hur ni har det när ni kommit i ordning. Vi hörs! =)
  • Tomas K
    Tomas K skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag fick äran att köpa ett hus via Christoffer. Utöver att han är en trevlig kille, så fick vi ett bra mottagande, han är flexibel och har ordning och reda. Kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    2016-02-09 Christoffer S svarar Tomas K
    Tack för omdömet Tomas! Lycka till nu med nya huset - vi hörs när det blir dags för en ny värdering efter renoveringen!
  • Anna R
    Anna R skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Kommunikativ och bra på återkoppling! Även väldigt rutinerad och duktig, kan varmt rekommendera Christoffer!
    2016-02-09 Christoffer S svarar Anna R
    Stort tack för betyget Anna! Hoppas att ni ska trivas riktigt bra i nya huset. Hojta till när ni är klara med era renoveringar, så kommer jag gärna och kikar =) Vi hörs!
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har varit väldigt nöjd med Christoffer som mäklare, finns absolut ingenting att klaga på. Han fanns alltid tillgänglig och gav en trygghet till mig som säljare. Kan starkt rekommendera att anlita Christoffer!
  • Anna K
    Anna K skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag är riktigt nöjd med Christoffer som mäklare.
    Kunnig mäklare som förenklade mycket vid mitt första lägenhetsköp. Jag kommer absolut att rekommendera honom till mina vänner och be honom värdera min lägenhet i framtiden.
    Ett trevligt möte! :)
  • Nawida A
    Nawida A skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer är otroligt professionell i sitt bemötande hela vägen till avslutad affär och även efter, vilket visar på att C. har stort engagemang och brinner för sitt arbete. C. är seriös, positiv och mycket smidig att samarbeta med, han håller alltid det man kommit överens om! C. har under våran kontakt alltid varit trevlig, snäll och hjälpsam både mot mig och min familj. Jag kan varmt rekommendera Christoffer som mäklare och kommer själv utan tvekan att vända mig till Christoffer vid framtida affärer. / Nawida Azghar
  • Mårten H
    Mårten H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oerhört hjälpsam och trevlig. Ständigt tillgänglig och med gott humör engagerad i lösningar och frågor. Tack!
  • Sandy k
    Sandy k skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt tillmötesgående, god kundkänsla och gör det lilla extra som betyder mycket. Jag jobbade de flesta dagarna och han kom till mitt jobb för att lämna de viktiga dokumenten, vilket uppskattades enormt och underlättade processen. Besvarade alla våra frågor inom rimlig tid och gav all information som behövdes inför vårt första bostadägande.
    Har dessutom förträfflig smak i val av slips! :)
  • Christian Ö
    Christian Ö skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer gjorde ett bra jobb som mäklare genom hela processen när jag köpte bostadsrätt.
  • Kenneth N
    Kenneth N skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Imponerad! Hela affären gick otroligt bra, med tanke på att jag själv redan köpt en
    ny lägenhet så styrde Christoffer de hela otroligt proffsigt vilket gagnade köpare
    som säljare. Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån och Christoffer som
    mäklare.
  • Andreas R
    Andreas R skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Professionell hantering av hela säljprocessen. Försäljning gick snabbt och smidigt samt att mäklaren löpande gav tips vilket underlättade min försäljning samt flytt.
  • Bashar B
    Bashar B skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer var väldigt professionell och hade svar på alla de viktiga frågorna både under visning och efter visning som gjorde att ett beslut vart mycket lättare att ta. Väldigt lätt att nå vid behov av frågor och funderingar. Väldigt kund fokuserad och har oss i centrum.

Väldigt nöjd med arbetet som han framfört.
  • Per A
    Per A skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Otroligt professionellt bemötande hela vägen igenom, inte enbart till avslutad affär utan även efter vilket är ovanligt.
    Kan varmt rekommendera Christoffer!
    // Per Anderson
  • Per-Erik H
    Per-Erik H skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Christoffer har hanterat relation med oss som köpare professionellt och trevligt.
  • Jeanette J
    Jeanette J skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bemötandet var riktigt bra, hade koll och kunskap, uppdaterade löpande om allt under processens gång. Jag är jättenöjd!
    2015-11-19 Christoffer S svarar Jeanette J
    Hej Jeanette! Tack för dit förtroende i köpprocessen. Jag hoppas att du ska trivas bra i nya boendet och hoppas på att få komma och kika när du är klar med dina renoveringar. Vi hörs!
  • Hans och Marit R
    Hans och Marit R skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vänligt bemötande, bra information i tal och skrift. Lätt att kommunicera och prisöverrenskommlsen sköttes bra.
    Senare korrigeringar (tillträdelsedag) ändrades till belåtenhet.
    Insatslägenheten var i det skick vid inflyttning som vi uppfattade vid visningstillfället.
    2015-11-19 Christoffer S svarar Hans och Marit R
    Tack Hans och Marit, för ert omdöme! Jag tackar för ett bra samarbete och önskar er lycka till med ert nya boende och hoppas att ni kommer att trivas utmärkt! Jag kommer gärna förbi och hälsar på när ni har fått ordning på allting efter inflyttningen.
  • Jens A
    Jens A skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag kontaktade Christoffer Stendahl på Fastighetsbyrån i samband med att jag skulle sälja min bostadsrätt i Täby. Christoffer är proffsig och ger ett seriöst intryck. Christoffer är positiv och lätt att arbeta med, återkommer och ger feedback.
    2015-12-02 Christoffer S svarar Jens A
    Stort tack för ditt fina omdöme Jens och tack för ett mycket gott samarbete! Jag önskar dig lycka till i nya bostaden och ser till att du får kontakt med duktig kollega på Fastighetsbyrån i ditt område som kan ta över facklan och kontakten med dig i fortsättningen.
  • Joakim W
    Joakim W skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    trevlig kille och jag tyckte han var noga med allt och gick igenom allt
    2015-11-04 Christoffer S svarar Joakim W
    Tack så mycket för din feedback Joakim och lycka till med nya boendet!
  • Anne P
    Anne P skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket bra bemötande.
    Han gör ett bra jobb som mäklare.
    2015-11-04 Christoffer S svarar Anne P
    Tack detsamma och tack för ännu ett gott samarbete Anne!
Oscar Hallbygård
Erica Berg