Marie-Louise Giertz
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-02 - 2020-01

Läs vad 15 Läs vad Marie-Louise Giertz

• Claes Andreas S köpte sitt hus med hjälp av Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-07-08

Skarpäng
    Vi köpte en villa som MarieLouise förmedlade. Vi tycker att hon gjorde ett bra jobb i avseende på nåbarhet och svarstid genom hela processen. Marie-Louise gav ett förtroendeingivande intryck och var väldigt konsultativ. Läs mer
  • Bengt Johan Daniel L sålde sitt hus med hjälp av Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-06-26

Roslags Näsby
    Marie-Louise sålde vår villa i Täby. En proffsig och kunnig mäklare som har 100% koll på "marknaden". Klok, positiv, engagerad och driven mäklare som jag rekommendera varmt.
    Marie-Louise levde mer än upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Torbjörn J sålde sitt hus med hjälp av Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-02-27

Täby Kyrkby
    Har sålt hus, mycket bra förtroende för Marie-Louise.
    Hon är seriös och kunnig. Läs mer
  • Bengt Jan D köpte sin lägenhet med hjälp av Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-02-21

Täby Kyrkby
    Köpt lägenhet och sålt ett hus.
    Bemötandet har varit bra och med personligt ochtrevligt men framför alltmedan lyhördhet och kompetens.

Kan varmt rekommendera henne till andra kunder Läs mer
  • Ludwig S
    Ludwig S skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby

2018-09-16

Gjorde ett helt ok jobb men va inte så bra på att svara på mail när väl affären va stängd. Läs mer
  • Erik A skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby

2017-06-13

Professionell och serviceinriktad. Läs mer
  • Sobhan B
    Sobhan B skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby

2017-06-11

A very professional, kind and nice person. We bought a house she was helping to sell. Läs mer
  • Emelie D skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby

2016-09-01

Vi fick ett väldigt bra bemötande av Marie-Louise Larsson på Fastighetsbyrån i Täby. Marie-Louise har ett professionellt men samtdigt varmt sätt som skapar förtroende. Hon svarar tålmodigt och kunnigt på alla frågor. Samt visar stor förståelse för både säljare och köpare i den stora livsomvälvande beslutet att sälja/köpa hus. Läs mer
  • Jonas W skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby

2016-08-31

Vänlig, tillmötesgående och insatt. Kändes som hon gjorde det bästa både för mig som köpare och för säljaren. Läs mer
  • Laura-Sophia A skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby

2014-03-21

Mäklaren Marie-Louise Larsson var svår att få tag på och verkade inte ha tid att svara i telefon eller ringa upp vid lämnat meddelande till potentiella köpare. Trevlig mäklare och kunnig om Täby men stundtals arrogant attityd som nästan resulterade i en förlorad affär. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Täby

Christoffer Stendahl