Mäklare Stockholms län Täby Fastighetsbyrån Täby Marie-Louise Giertz
2018-05 - 2018-11

Läs vad 11 kunder tycker om Marie-Louise Giertz

• Ludwig S
    Ludwig S skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Gjorde ett helt ok jobb men va inte så bra på att svara på mail när väl affären va stängd. Läs mer
  • Erik A skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Professionell och serviceinriktad. Läs mer
  • Sobhan B
    Sobhan B skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    A very professional, kind and nice person. We bought a house she was helping to sell. Läs mer
  • Emelie D skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi fick ett väldigt bra bemötande av Marie-Louise Larsson på Fastighetsbyrån i Täby. Marie-Louise har ett professionellt men samtdigt varmt sätt som skapar förtroende. Hon svarar tålmodigt och kunnigt på alla frågor. Samt visar stor förståelse för både säljare och köpare i den stora livsomvälvande beslutet att sälja/köpa hus. Läs mer
  • Jonas W skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vänlig, tillmötesgående och insatt. Kändes som hon gjorde det bästa både för mig som köpare och för säljaren. Läs mer
  • Laura-Sophia A skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mäklaren Marie-Louise Larsson var svår att få tag på och verkade inte ha tid att svara i telefon eller ringa upp vid lämnat meddelande till potentiella köpare. Trevlig mäklare och kunnig om Täby men stundtals arrogant attityd som nästan resulterade i en förlorad affär. Läs mer
  • Pablo E skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Snabb, smidig och vänlig. Affären kunde inte gått bättre. Den snabba återkopplingen mellan alla partner var toppen. Läs mer
  • Helene L skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi har anlitat Fastighetsbyrån i Täby för att sälja vår villa i Täby. Vi hade Marie-Louise Larsson som vär mäklare. Vi valde mellan 4 mäklarfirmor, men valde Marie-Louise för vi fick förtroende och tyckte om hennes personlighet. Vi har varit mycket nöjda och fått mycket bra bemötande under hela processen. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Marie B skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra och proffsigt bemötande hela vägen genom processen. Kunden i fokus. Läs mer
  • Peter L skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    Marie-Louise Larsson och Fastighetsbyrån fungerade mycket väl som mäklare då vi skulle sälja vår fastighet. Jag har bara goda vitsord att lämna. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Täby

Christoffer Stendahl