Marie-Louise Giertz

Marie-Louise Giertz

Marie-Louise Giertz är mäklare på Fastighetsbyrån Täby

Marie-Louise Giertz har varit registrerad mäklare sedan 2005-07. Marie-Louise Giertz har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 4.6. Marie-Louise Giertz har haft 26 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 19 Läs vad Marie-Louise Giertz

• köpte sitt hus med hjälp av Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    2021-06-08
    Vi köpte nyligen ett radhus, vi tycker mäklaren var väldigt tydlig, trevlig och rättvis med sin roll.
    Hon var en bra förmedlare mellan parterna kan sitt jobb på bra sätt.
    Vi skulle rekommendera och anlita henne både som köpare och säljare.
    Hon har uppfyllt våran förväntningar på bra sätt.
    2021-06-05
    Vi har sålt ett radhus med Marie-Louise vid ett tillfällen 2009 och valde även Marie-Louise som mäklare när det var dags för oss att sälja vårt hus nu 2021. På grund av Marie-Louise service så blev det så att vi även köpte vårt nya hus av henne.
    Marie-Louise har lyssnat in och förstod vad vi sökte och hittade även en härlig familj som det känns bra att sälja vårt hus till. Marie-Louise såg till att vi kunde se några av de hus vi var intresserade av ensamma och det gav oss möjlighet att både känna in husen samt känna oss trygga i Covidtider. Marie-Louise känner Täby utan och innan och jag känner flera som köpt eller sålt med henne och alla är nöjda.
  • sålde sitt hus med hjälp av Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    2021-04-09
    Marie-Louise har varit ett otroligt stöd för mig försäljningen av mitt hus, alltid glad och positiv och engagerad . Det gick mycket snabbt och försäljningspriset över förväntan. Har haft mycket stor tur som haft henne som mäklare. Bara positiva omdömen.
    2021-02-04
    Snabb process, klara besked och bra pris!
    • Skarpäng
    2019-07-08
    Vi köpte en villa som MarieLouise förmedlade. Vi tycker att hon gjorde ett bra jobb i avseende på nåbarhet och svarstid genom hela processen. Marie-Louise gav ett förtroendeingivande intryck och var väldigt konsultativ.
    • Roslags Näsby
    2019-06-26
    Marie-Louise sålde vår villa i Täby. En proffsig och kunnig mäklare som har 100% koll på "marknaden". Klok, positiv, engagerad och driven mäklare som jag rekommendera varmt.
    Marie-Louise levde mer än upp till våra förväntningar.
    2019-02-27
    Har sålt hus, mycket bra förtroende för Marie-Louise.
    Hon är seriös och kunnig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    2019-02-21
    Köpt lägenhet och sålt ett hus.
    Bemötandet har varit bra och med personligt ochtrevligt men framför alltmedan lyhördhet och kompetens.

Kan varmt rekommendera henne till andra kunder
  • Ludwig S
    köpte sitt hus med hjälp av Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    • Roslags Näsby
    2018-09-16
    Gjorde ett helt ok jobb men va inte så bra på att svara på mail när väl affären va stängd.
  • skrev om Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    2017-06-13