Marie-Louise Giertz

Marie-Louise Giertz

Marie-Louise Giertz är mäklare på Fastighetsbyrån Täby

Marie-Louise Giertz har varit registrerad mäklare sedan 2005-07. Marie-Louise Giertz har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 35 omdömen med ett betyg på 4.8. Marie-Louise Giertz har haft 30 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 35 Läs vad Marie-Louise Giertz

• köpte sin lägenhet med hjälp av Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    • Täby Park
    2022-07-02 Verifierad kund
    Mkt seriös mäklare, mkt ordentlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    • Täby Park
    2022-06-30 Verifierad kund
    Professionell och trevlig mäklare. Marie-Louise har varit tillgänglig under hela försäljningsprocessen och hjälpt till med tips och insikter.
  • sålde sitt hus med hjälp av Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
    2022-06-15 Verifierad kund
    Professionellt, alltid tillmötesgående och tillgänglig, glad och trevlig.

Marie-Louise levde mer än väl upp till våra förväntningar. Hon gav hela tiden återkoppling, gav oss realistiska förväntningar på köpare och pris.

Vi kände oss alltid trygga med att Marie-Louise kunde sina saker såväl säljtekniskt som vid kontraktsskrivning. Vi kan varmt rekommendera Marie-Louise!
    2022-04-20 Verifierad kund
    Vi har fått en fantastiskt god hjälp av Marie-Louise Giertz och är mycket tacksamma.
    • Hägernäs
    2022-04-12 Verifierad kund
    Bra bemötande rakt igenom, smidigt och otroligt hjälpsam.
    Hela processen kändes extremt professionell och skulle absolut rekommendera Marie-Louise om man vill ha en mäklare som är i det absoluta toppskiktet.
    Levde verkligen upp till förväntningarna!
    2022-03-25 Verifierad kund
    Mycket bra
    mäklaren uppfyllde helt våra förväntningar
    Vi kan verkligen rekommendera Marie-Louise Giertz
    Hjördis och Björn Qvennerberg
    2022-03-23 Verifierad kund
    Glatt o trevligt bemötande! Lugn o sansad vid frågor. Ärlig o seriös.
    När jag bestämt mig gick det snabbt, mindre än två dygn till möte med säljaren o kontrakt.
    Dessutom fixade hon lika snabbt med banken överbryggningslån mm.
    Jag är alltså mycket nöjd!!
    Göran Algernon
    • Täby Kyrkby
    2022-02-14 Verifierad kund
    Har bara positivt att säga. Motsvarar förväntningarna.
    • Täby Kyrkby
    2022-02-12 Verifierad kund
    Hon är bäst, kan allt o man känner sig trygg.
    Andra gången jag behöver en mäklare och väljer henne varje gång.

Hon är helt enkelt bäst ❤️
    • Roslags Näsby
    2022-02-11 Verifierad kund
    Mycket bra!
    She is professional and efficient. She knows market well and can help the customers to reach the targets.
    She also helped the customers in different situation e.g., the older to solve the problems.