Arvid Sjöquist

Arvid Sjöquist

Arvid Sjöquist är mäklare på Fastighetsbyrån Täby

Arvid Sjöquist har varit registrerad mäklare sedan 2021-08. Arvid Sjöquist har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-05 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.9. Arvid Sjöquist har haft 59 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

33 omdömen om Arvid Sjöquist

Karin Birgitta L
Täby Centrum

Jag har upplevt Arvid som väldigt insatt, kunnig, trygg och service-minded. Mycket nöjd 😊

Dan E
Sålde sitt hus med hjälp av Arvid Sjöquist en del av Fastighetsbyrån Täby
Täby Kyrkby

En väldigt bra mäklare som var väl förberedd och som gjorde ett proffssigt intryck både mot oss säljare och köparna.

Emelie E
Sålde sitt hus med hjälp av Arvid Sjöquist en del av Fastighetsbyrån Täby
Täby Kyrkby

Mycket uppskattad insats! Kunnig. Både i detaljkunskap och i helheten. Bygger förtroende hos alla parter genom kompetens. Fokuserad. Sätter tydliga mål och levererar på målen. Skulle anställa honom direkt om det blev aktuellt!!

Mikael L
Köpte sitt hus med hjälp av Arvid Sjöquist en del av Fastighetsbyrån Täby
Täby Kyrkby

Arvid har gett oss en otroligt bra service och trygghet, han var bra påläst och kunde svara på våra frågor.

Jeanette L
Köpte sitt hus med hjälp av Arvid Sjöquist en del av Fastighetsbyrån Täby
Täby Kyrkby

Mycket påläst om objektet, sakkunnig god information och tillmötesgående. Snabbt svar vid frågor kring kontrakt etc.

Tarek A
Täby Centrum

Arvid was really helpful to us throughout signing the contract and viewing the apartment. He explained the contract terms to us in details and was always answering all our questions regarding the apartment.

Hanie E
Täby Centrum

Vi fick alla informationen som vi behövde från Arvid på ett bra sätt.

Jie J
Täby Centrum

very nice and patient....................

Ivana F
Täby Centrum

Jag har täffat Arvid på flera visningar innan vi hittade den rätta. Jag har alltid blivit bemöt på en jättebra sätt, han är alltid villig att besvara frågor och hjälpa till en. Hans tydlighet gjorde att bostadsköpet inte känndes lika läskigt som man har förväntat sig. Det är bara positiv intyck jag har fått av Arvid som mäklare och det är ungefär så en mäklare ska bemötta köparna och det är på det sättet han ska hjälpa de vidare med köpet. Allt bra!

Daniel K
Täby Centrum

Trevligt bemötande och alltid hjälpsam!