Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sundbyberg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sundbyberg

Fastighetsbyrån Sundbyberg

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg — Visa karta

Vi kan Sundbyberg!

Det är självklart för oss att ha koll på allt som är viktigt att veta för ditt nuvarande och framtida boende i Sundbyberg. Vill du sälja eller köpa bostad i vårt lokala område? Hos oss får du en mäklare som kan sin marknad och som sätter dina dina behov och önskemål i första rummet.

Läs vad 136 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundbyberg

• Spanos S
    Spanos S skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jättenöjd! Det vara aldrig några konstigheter utan allt fungerade jättebra och Gabriel levererade som utlovat.

Kan starkt rekommendera Gabriel
  • Dag D
    Dag D skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel agerar väldigt professionellt.
    Stort engagemang.
    Tog sig tid även långt efter kontorstider.

Är väldigt nöjd med honom. Rekommenderas stark.
  • Emir N
    Emir N skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Härlig person med glädje och engagemang för det hon gör. Lyckas hålla sitt ord och inger trygghet under hela försäljningsprocessen till skillnad från en del andra. Känns som att hon arbetar enbart med ens egna försäljning, dvs hon avsätter tid och är tillgänglig. Vi kunde prata som vänner och tillsammans bygga en bra strategisk plan för försäljningen.

Rekommenderas starkt!
  • Linn H
    Linn H skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Kanon tjej! En riktigt duktig, professionell, glad och trevlig mäklare. Hon ställer upp och hjälper till med allt hon kan. Det märks att hon verkligen bryr sig och vill att kunden ska bli nöjd :) jag skulle rekommendera henne varmt och absolut ta hjälp igen vid framtida bostadsaffärer.
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Kunnig och supertrevlig mäklare som har goda kunskaper om marknaden. Kan varmt rekommendera Jessica!
  • Bartoma B
    Bartoma B skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Professionellt möte men även hängiven att ge det bästa. Både till köpare och säljare. Mycket bra
  • Irene N
    Irene N skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Han var proffsig, märkte direkt att han kunde sälja!
    Återkopplade snabbt vilket är viktigt. Fotograferingen blev vi väldigt nöjda med, blev så fina foton.
  • Karin E
    Karin E skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    På visning bra. Påläst.
    Nårbar under budgivning.
    Efter köp, ville inte ta något ansvar och hjälpa till då lgh inte var i det skick vi kommit överens om. Hänvisade bara vidare.
    Fel lgh nr på kontrakt samt postnummer.
    Inte nöjd!
  • Hammarqvist H
    Hammarqvist H skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    👍🏼.
  • Dale D
    Dale D skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Förtroende ingivande vid första mötet, alltid kontaktbar, trevlig.

Gick runt och pratade i telefon under tiden kontrakt skulle skrivas på, tycker fokus på att klargöra för båda parter vad allt innebär borde vart fokus.
  • Björnström B
    Björnström B skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel Hadad gjorde ett strålande jobb i samband med försäljning av vår bostadsrätt i Ursvik.
  • Abraham A
    Abraham A skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel var en fantastiskt bra mäklare och hjälpte oss igenom alla stegen väldigt bra
  • Marilla F
    Marilla F skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi fick första klass service och hjälp hela vägen från vädering av lgh samt under sälj process. Fick snabba återkoppling på alla våra frågor samt bra tips och hjälp innan visning.
  • Catalina C
    Catalina C skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Marcus har hjälpt både mig och min syster med köp och han är kanon. Skulle rekommendera honom till alla jag känner. Ärlig och rak, engagerad o trevlig.
  • Kenneth B
    Kenneth B skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Snabb korrekt dyr.
    Det får räcka med text där.
  • Hdideche H
    Hdideche H skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    riktigt proffsig!
    helt enkelt en grym mäklare!
  • Ricard E
    Ricard E skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Smidig bostadsaffär på alla sätt.
  • Amanch Z
    Amanch Z skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Ebba är en mycket seriös och målmedveten mäklare, som inte lovar något som hon inte kan leverera. Letar man efter en trevlig och hängiven mäklare så rekommenderar jag Ebba STARKT+++++
  • Gabriel O
    Gabriel O skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Alltid tillgänglig, om inte så lämnade jag meddelande och blev snabbt uppringd. Gabriel är otroligt service minded och känner marknaden väl därav en snabb och effektiv försäljning i mitt fall. Är otroligt nöjd och rekommenderar honom starkt!
  • Karlsson K
    Karlsson K skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Kan bara bekräfta att jag är väldigt nöjd! Rak och tydlig dialog, hela vägen, kände mig trygg i hela affären. jämförde med lite andra mäklare innan jag bestämde mig för att anlita Gabriel och det jag fastnade för var den lite självsäkra bild han ger och levde upp till genom hela affären.
  • Björnström Granat B
    Björnström Granat B skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag har anlitat Gabriel Hadad två tillfällen inom 16 månader och de säger allt.
    Mycket hjälpsam och indresserat och tar upptraget i största allvar.
  • Antonio F
    Antonio F skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    öppet..villig att hitta lösningar engagerad, kunnig,
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Snabb service när jag köpte bostad via Marcus!
  • Gustafsson G
    Gustafsson G skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag tyckte att Gabriel levde upp till min förväntan. Han var hjälpsam och lyhörd. Allt gick väldigt smidigt vid kontraktskrivningen och överlämnadet på flyttdagen. Han var även tydlig med vad som framgick i kontraktet och vad som gällde vid andra överenskommelser, vilket var uppskattat.
  • Joel B
    Joel B skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Toppen kille som levererar trots tuffa tider !
  • Karin A
    Karin A skrev om Caroline Ahlén en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Är mycket nöjd med Caroline. Vi ville fota om vår lgh då vi inte var nöjda med bilderna, då ordnade hon det direkt med en ny fotograf.
    Vi gillar hennes personlighet och hon verkade mån om att göra det bästa för oss. Hon var snabb att återkoppla till oss under hela processen. Har ingenting negativt att säga om henne och kan varmt rekommendera henne till andra.
  • Moradpour M
    Moradpour M skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel har levt upp till våra förväntningar bl a genom att på ett seriöst, proffsigt och smidigt sätt administrera försäljningen av vårt lägenhet.
    Vi är mycket nöjda med Gabriel och kan rekommendera honom till andra.
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag kände inte att jag fick personlig kontakt med henne, men hon gjorde antagligen sitt jobb
  • Vyas V
    Vyas V skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel was an absolute pleasure to work with. It was our first experience to sell an apartment in Sweden and Gabriel greatly helped us in calming our nerves.
    In the end, Gabriel's judgement and estimations were spot on. In his conduct he was polite and friendly. He did not mind taking our questions any time of the day.
  • Andersson A
    Andersson A skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel var mycket tillmötesgående och lättillgänglig.
    Upplevde att jag fick bra hjälp av honom.
  • Lars N
    Lars N skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket trevlig,hjälpsam,förstående med glimten i ögat.
  • Lingh L
    Lingh L skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag tyckte Gabriel skötte hela affären helt ok
    Det enda jag tycker är lite mindre bra är den tid han gav motbudaren sista dagen och samtidigt hade klargjort att affären skulle stängas den dagen
  • Rasha A
    Rasha A skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    En glad och trevlig tjej. En mäklare över förväntan, som återkopplar och är alltid tillgänglig. Jag är väldigt nöjd, och kommer med rätt hög sannolikhet att använda henne nästa gång jag flyttar igen.
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket bra bemötande. Lättillgänglig och trevlig.
  • Orkidéh N
    Orkidéh N skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag har varit väldigt nöjd med Ebba. Ebba har under vår kontakt informerat och varit tydlig med allt som rört lägenhetsköpet, vilket har skapat ett inre lugn hos mig.
    En person som Ebba behövs inom mäklaryrket då hon i en process, som oftast innefattar mycket frågor och stress kan förmedla ett lugn som är en viktigt egenskap hos en mäklare. Rekommenderar Ebba starkt!
  • Sven-olov E
    Sven-olov E skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Tycker ofta att mäklare är lite märkvärdiga och okunniga. Tycker ofta att de vet för lite om projekten de säljer.
    Tycker faktiskt att Ebba är undantaget och betydligt mer insatt
    Dessutom trevlig på ett enkelt sätt och inte konstgjort som många andra mäklare
  • Hellmers H
    Hellmers H skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vid mitt köp som enbart var på ritning upplevde jag att Gabriel var saklig och informativ. Han var däremot svår att få tag på, och svaren kunde dröja vilka dessutom kom genom någon form av assistent på kontoret.

För mig är det viktigt att affärer med mäklare är personliga, eftersom det alltid bygger på trygghet, ärlighet och lojalitet.

Min betygsättning kommer dock ifrån väldigt få kontakter innan tillträdet, och inga visningar förekom.
  • Minerirji Chahrstan M
    Minerirji Chahrstan M skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    lung, sansad, verklighetsförankrad och levererar vad han lovade.
  • Varo Özmen V
    Varo Özmen V skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket duktig mäklare som vi verkligen skulle kunna använda igen om det kommer behövas
  • Hao W
    Hao W skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    She had done a great job during the whole process and we are appreciated for her help.
  • Karl E
    Karl E skrev om Caroline Ahlén en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Caroline var klockren vid försäljningen av vår lägenhet.
    Hon var rak och tydligen under hela processen och höll en bra och betryggande kontakt hela tiden.
    Dessutom ansträngde hon sig till max för kund (vår) skulle och hittade köpare även i den svåraste tiden på marknaden.
    Vi kommer aldrig tveka om vem vi vänder oss till när det är dags att sälja, eller för den delen köpa.
    Med vänlig hälsning
    Två otroligt nöjda kunder
  • Björn
    Björn skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel är mycket duktig och engagerad mäklare. Brinner för sitt jobb verkligen så jag kan varmt rekommendera att anlita
    Över förväntan nöjd med vår försäljning och jag kan varmt rekommendera honom.
  • Fatos C
    Fatos C skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Uppskattar tillgängligheten hos Jessica. Hon är alltid trevlig och positiv i bemötandet samt hjälpte mig till ett snabbt köp.
  • Rosanna B
    Rosanna B skrev om Caroline Ahlén en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Caroline gjorde ett strålande jobb med försäljningen av vår lägenhet! Snabba och tydliga svar, proffsig som få och trygg i rollen som mäklare! Rekommenderar starkt!!
  • Maria P
    Maria P skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jessica jobbade hårt vid försäljningen av min bostadsrätt, jag är verkligen nöjd med hela processen. Redan från första mötet märkte jag att Jessica hade en plan, och att hon tänkte se till att den planen gick i lås. Och jag blev inte besviken, resultatet överträffade mina förväntningar. Jag ger Jessica mina varmaste rekommendationer.
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag Köpte bostad via Ebba Granberg på fastighetsbyrån i i Sundbyberg.
    Jag såg annonsen på hemnet ringde Ebba som svarade snabbt, och vi bokade en tid för visning, trots att det var långt efter arbetstid så ställde hon upp. Även avslut processen behandlades proffsigt och jag kände mig väldigt trygg med Ebba.
    Ett stort Plus är att Ebba har ställt upp och och svarat på frågor och hjälp till flera veckor efter avslutad affär.
    Rekommendera henne starkt till andra som ska köpa
  • Linda J
    Linda J skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Ebba Granberg är en mycket professionell mäklare med stort personligt engagemang, detaljerad kunskap och etablerat nätverk i Sundbyberg. Jag anlitade Ebba vid min senaste försäljning efter att jag fått henne rekommenderad från en god vän. Hon är driven och skärpt som person och har den där energin som inspirerar personer i hennes omgivning.

Att anlita Ebba har varit tryggt och tillgängligt, hon inger stort förtroende genom sin noggrannhet under alla steg av en försäljningen. Jag kan verkligen rekommendera Ebba som mäklare.

Hennes öga för detaljer märks tydligt i såväl dialog som leverans. Vill du göra en bra affär, så välj Ebba Granberg!
  • Mimo Q
    Mimo Q skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel är en otroligt professionell, engagerad och kunnig mäklare. Gabriel var otroligt bemötande, var lätt att hålla kontakt med och uppdaterade oss genom hela processen. Vi blev mer än nöjda med vår försäljning och jag kan STARKT rekommendera honom om man går i säljtankar, bättre mäklare går inte att hitta. Tack för allting Gabriel!!!
  • Diana
    Diana skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel Hadad på Fastighetsbyrån i Sundbyberg är utan tvekan en av Sundbybergs skickligaste mäklare.
    Säger inte mer än nödvändigt, men är effektiv och sakkunnig.
    Alltid trevlig och professionell bemötande gentemot säljare och köpare!!
  • Diana
    Diana skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel Hadad på Fastighetsbyrån är klart en av Sundbybergs bästa mäklare!
    Pratar inte mer än nödvändigt men jobbar effektivt!
    Trevlig bemötande och sakkunnig!

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg