Fastighetsbyrån Sundbyberg

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån kan Sundbyberg. Här finns närhet både till härliga grönområden, storstadens puls och massor av attraktiva bostäder. Kommunikationer finns alltid ett stenkast bort och service likaså.

Vill du sälja eller köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor. Hos oss får du en mäklare som kan bostadsmarknaden och som sätter dina behov först. Vi vet precis var i Sundbyberg det passar dig att bo och hjälper till med hela affären.

Varmt välkommen till oss - vårt jobb genomsyras alltid av glädje!

Läs vad 594 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundbyberg

• FRIDA J

2019-10-17

FRIDA J skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpte lägenhet och kände mig väldigt trygg och bra bemött! Superduktig mäklare 👏🏻 Läs mer
  • 2019-10-14

Mattias H skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vår säljprocess blev ganska utdragen, eftersom vi inte riktigt hittade något vi ville köpa. Under hela tiden hade vi kontakt med Mattias som var lyhörd och var till stor hjälp med tips och förmedla andra mäklarkontakter i vårt sökande efter ny bostad. När vi hittade objektet vi ville köpa agerade Mattias snabbt och förberedda vår försäljning smidigt och effektivt. Fotografierna blev fantastiska och Mattias tog fram ett riktigt fint prospekt, det var många som kom på första visningen! Efter visningen kom budgivningen snabbt igång. Mattias jobbade med att ringa alla intresserade köpare och höll hela tiden kontakt med oss. Vi rekommenderar Mattias som mäklare, han har koll på bostadsmarknaden i Sundbyberg, han är social, trevlig och driven.
    Mattias Holgersson Läs mer
  • 2019-10-14

Joachim O skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi ( Sebastian ) har sålt en lgh, på Humblegatan 13.
    Vi är mycket nöjda med Sebastians insats och engagemang.
    Bra feedback hela tiden och ett bra bemötande är vår upplevelse.
    Han har levt upp bra till våra förväntningar.

Joachim & Emmeli Läs mer
  • 2019-10-13

Emmeli F skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålt våran lägenheten på Humblegatan 13.. Har blivit bra bemöt av Sebastian. Även fått snabb feedback. Sebastian har levt upp till våra förbättringar. Vi kan rekommendera Sebastian. Läs mer
  • 2019-10-10

Nazli P skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi sålde vår lägenhet och valde Sebastian som mäklare då han hade sålt flera liknande lägenheter i vårt hus. Vi är väldigt nöjda med vårt val! Han är härlig att ha att göra med, lyhörd, målinriktad, har koll på alla detaljer och med sin positiva attityd blir allt mycket smidigare. Vi skulle gärna välja Sebastian igen vid en framtida försäljning! Läs mer
  • Suzanne Elvi Liv E

2019-10-10

Suzanne Elvi Liv E skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålde min lägenhet i Sundbyberg via Mattias Mardini som gjorde ett fantastiskt arbete. Kunde inte vara mer nöjd.
    - Hög professionalism och fantastiskt kundbemötande kombinerat med en uppenbar branchkunskap och marknadskännedom gjorde att jag ände mig mycket trygg och omhändertagen i processen.

Rekommenderar Varmt! Läs mer
    2019-10-11 Mattias M svarar Suzanne Elvi Liv E
    Tack så mycket för de fina orden Suzanne, och grattis till föreningsrekordet :)
  • 2019-10-10

Tim G skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålt min lägenhet i Sundbyberg via Mattias på Fastighetsbyrån. Mattias skötte affären mycket proffsigt och höll mig uppdaterad med vad som pågår. Man märkte snabbt att han alltid gjorde sitt yttersta i varje del av försäljning. I helhet är Mattias en riktigt grym och bra mäklare som både sätter säljaren och köparen i fokus. Jag kan starkt rekommendera Mattias. Läs mer
  • 2019-10-08

Jonas S skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Inledningsvis en mycket god kontakt med mäklaren, svarade snabbt på mina frågor jag hade om bostaden och återkom med bra svar. Problemen kom sen när handpenningen var betald och vi hade frågor om små problem som dök upp på vägen. Det konstanta svaret vi fick var att hans assistent/er hade missat det ena eller det andra, att hans assistent/er inte hade fixat det vi bad om, att hans assistent/er skulle skicka ut informationen (som inte kom förrens vi tjatade), att hans assistent/er skulle boka det mötet (men det skedde inte förrens vi frågade ett antal gånger). Vår upplevelse blev alltså att så fort ett problem eller en fråga uppstod så ville Sebastian inte ta något eget ansvar, utan la konstant över det på assistenten.

Så summa summarum så var kontakten mellan oss köpare och Sebastian bra, men då Sebastian har det yttersta ansvaret för sin/sina assistent/er och han inte kontrollerade eller återkopplade med de att jobbet blev gjort ledde det till att upplevelsen blev negativ och onödigt stressfylld. Att köpa en bostad är bland de största köpen man gör i sitt liv och bara det kan vara stressande, men sen känna att mäklaren med sin assistent inte klarar av att förmedla nödvändig information gör situationen än mer stressad. Läs mer
  • 2019-10-07

Neda S skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi köpte en bostadsrätt. Mäklaren var väldigt hjälpsam. Vi är självklart nöjda. Läs mer
  • 2019-10-07

Stefan E skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Lägenhets köp, trevligt bemötande av Mattias. Läs mer
  • 2019-10-04

Amir E skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias är en mäklare som levererar på alla punkter. Helt klart en 5:a av fem möjliga!!! Läs mer
    2019-10-11 Mattias M svarar Amir E
    Tack Amir, stort grattis till försäljningen
  • 2019-10-03

David G skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi träffade Mattias efter att han sålt en grannlägenhet och vi fick genast förtroende för honom. Vi hade tidigare träffat andra mäklare men fick inte samma fötroende för dom. Vi berättade för Mattias att vi gärna ville att han skulle sälja våran lägenhet men att vi först skulle hitta vårat nästa boende. Mattias har stöttat oss i vårat letande efter vår nya bostad när det gäller allt ifrån värdering och budgivning till granskning utav kontrakt. På samma sätt så har han hjälpt oss i försäljning utav vårat nuvarande boende. Mattias är ärlig, lyhörd och förtroendeingivande. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2019-10-11 Mattias M svarar David G
    Tack David för de fina orden och grattis till ert nya hus!
  • 2019-10-02

Mikael M skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gjorde mer än vi kunnat förvänta oss för att få vår lägenhet såld till ett bra pris! Mycket trevligt och hjälpsam Läs mer

Edward D skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian sålde vår lägenhet under sensommaren/hösten 2019. Sebastian är en positiv och energisk mäklare som är driven och engagerad. Vi är nöjda med hans insatser och skulle rekommendera andra att använda sig av honom vid försäljning i Sundbyberg. Läs mer

William D skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Högsta kvadratmeter-priset i Sundbyberg på 2 år säger ganska mycket om Mattias Mardini. Jag fick allt jag ville ha i denna försäljning. Den var snabb, smidig och med ett mycket gott resultat. Mer som kund kan man inte begära och om du också är intresserad av att sälja till rekordpriser rekommenderar jag starkt Mattias. Läs mer
    2019-10-11 Mattias M svarar William D
    Haha vi lyckades fantastiskt bra där William stort grattis och lycka till i sökandet efter en ny lägenhet.

Sofie J skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias har från start varit mycket engagerad och angelägen att uppvisa högsta möjliga service. Han har alltid hållit oss uppdaterade och tillsammans nådde vi det uppsatta målet och fick en bra vinst! Kan varmt rekommendera Mattias och vi kommer definitivt använda honom vid nästa flytt! Läs mer
    2019-10-11 Mattias M svarar Sofie J
    Tack Sofie och stort grattis till både dig och Jesper.
  • 2019-09-29

Ida L skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian får din lägenhet såld, han är trevlig och tålmodig och lätt att få kontakt med. Ligg på så får han också ut ett mkt bra pris. Läs mer
  • 2019-09-27

Shnå Mehtab A skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag har köpt en 35 kvm stor lgh i Ursvik, Sundbyberg.
    Jag blev bemött på det mest trevliga sätt man man kan tänka sig. Mattias var under hela köpet öppen för frågor, professionell och fick oss att känna oss bekväma.
    Jag hade inte så höga förväntningar på mäklaren faktiskt, då jag träffat många mäklare innan. Inte att de varit dåliga, men Mattias sätt att bemöta kunden chockerade mig, då det kändes extra bra. Jag skulle idag rekommendera Mattias som mäklare för vem som helst, för det förtjänar han. Läs mer
    2019-09-30 Mattias M svarar Shnå Mehtab A
    Tack så otroligt mycket för de fina orden Shnå jag hoppas verkligen du ska trivas i din nya lägenhet!
  • 2019-09-25

Jon D skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Professionell och lyhörd. Lätt att få kontakt med. Hjälpte oss med snabb affär. Läs mer
  • 2019-09-24

Djeylan N skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Träffade Gabriel i början av september för att diskutera försäljning av lägenheten. Redan under första mötet fick jag ett väldigt bra och seriöst intryck av Gabriel. Försäljningsprocessen gick sedan väldigt smidigt och snabbt och lägenheten såldes redan innan första inbokade visningen.

Över förväntan, otroligt professionell och lyssnade på alla önskemål och synpunkter. Läs mer
  • 2019-09-24

Soudabeh R skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag har sålt en lägenhet, 35 sqm som liger i sunbyberg-ursvik. Läs mer
    2019-09-30 Mattias M svarar Soudabeh R
    Stort grattis till en lyckad försäljing Sou!
  • Einar H

2019-09-21

Einar H skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi sålde ett stort hus i Sundbyberg. Blev vänligt och proffesionellt bemött. Vår mäklare arbetade hårt mot en tuff marknad och lyckades efter omständigheterna väl..
    Jag kan rekommendera Alexander Läs mer
  • 2019-09-18

Martin Z skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Både sålt och köpt med Mattias! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-09-16

Bashar S skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Professionell och enkel att jobba med. Läs mer
  • 2019-09-15

Nina B skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    köpt bostadrätt,

allt var bra! Läs mer
  • 2019-09-14

Sofia M skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Engagerad och villig att göra sitt yttersta. Barn att återkoppla till oss som kunder och var väldigt flexibel! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-09-13

Anneli S skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålt en tvåa väldigt snabbt pga medveten livsförändring och långflytt. Blev såld innan visning till ett bra pris. Går alltid att nå. Kändes tryggt och jag är helnöjd. Läs mer
  • 2019-09-11

Hampus B skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag och min flickvän har köpt Lägenhet. Sebastians bemötande var bra. Han kunde verkligen området vi köpte i. Samt snabb och bra information. Läs mer
  • 2019-09-09

Jessica J skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian har hjälpt mig att försöka hitta en ny bostad från och till i nästan 2 år. Jag har inte haft bråttom och haft en liten önskelista med vissa kriterier. Alltid trevlig, professionell, glad och positiv. Super helt enkelt och förtjänar all cred!

Jessica Läs mer
  • 2019-09-06

Roxana R skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag är tacksam att jag anlitade Jessica som min mäklare!
    Jag ville få min bostad såld innan den 1 oktober.
    Bostad såldes för önskat pris och på endast 10 dagar. Jessica är tydlig, flexibel och förstående.

Jag kan varmt rekommendera Jessica som er mäklare. Läs mer
  • 2019-09-06

Eydís I skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi sålde vår lägenhet nyligen med Sebastian och kan varmt rekommendera honom. Han skötte hela processen på ett professionellt sätt, och vi kan inte säga något annat än att vi är riktigt nöjda. Läs mer
  • 2019-09-05

Alex Y skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Såld radhus.
    Gabriel Haddad är väldigt duktig och jag tycker han är bästa mäklare. Läs mer
  • 2019-09-05

Max F skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Med Mattias så gick hela försäljningsprocessen smidigt och han tar dina mål seriöst och gör allt för att uppnå dem! Läs mer
  • 2019-09-04

Lars-Erik A skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi har köpt en lägenhet där han var mäklare, enkel sammanfattning av honom som mäklare är att om/när
    vi ska sälja så skulle han vara det självklara valet av mäklare.

Lasse Läs mer
    2019-09-04 Mattias M svarar Lars-Erik A
    Finare ord kan jag inte önska mig.

Stort tack Lasse!

Frida T skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpte en fin lägenhet på Tulegatan i Sundbyberg och Sebastian var en otroligt bra mäklare. Trevlig, rolig och han kan verkligen sin grej. Rekommenderar honom starkt och är mer än nöjd med mitt köp! Läs mer

Andreas N skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpte lägenhet, allt gick bra och Sebastian var trevlig och professionell. Läs mer

Sofia N skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålde min lägenhet med Mattias och är mycket nöjd! Han var hjälpsam, trevlig, driven och engagerad. Kan verkligen rekommendera Mattias som mäklare. Läs mer
    2019-09-04 Mattias M svarar Sofia N
    Tack så mycket för de fina orden Sofia och lycka till med ditt nya boende i Vasastaden :)
  • Erik H

2019-09-02

Erik H skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Hade Sebastian som mäklare när jag sålde min etta i Sundbyberg. Jag hade rimliga förväntningar som Sebbe överträffade! Han har riktigt bra koll på Sumpan, är lyhörd, kunnig och engagerad. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-09-02

Jennifer S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias sålde min lägenhet på 22kvm i centrala Sundbyberg till ett mycket bra pris. Marknaden var låg men vi nådde vårt gemensamma mål tack vare Mattias fantastiska arbete.

Mattias är mycket professionell och trevlig. Man känner sig väl omhändertagen och han finns alltid tillgänglig med ett gott humör.

Kan verkligen rekommendera honom som mäklare, 10/10 i betyg ifrån mig :) Läs mer
    2019-09-04 Mattias M svarar Jennifer S
    Tack så jättemycket för de fina orden Jennifer! Kul att vi rodde hem det!

100.000kr per kvm är alltid kul att uppnå i Sundbyberg :)
  • 2019-09-02

Anna A skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag sålde en bostadsrätt på 71 kvm i centrala Sundbyberg nu i augusti 2019. Sebastian skötte allt snabbt och snygg. Vi fick till ett kvickt avslut som vi alla var nöjda med. Jag kan absolut rekommendera Sebastian om du ska sälja en lägenhet i Sundbyberg. Stirra er inte blinda på priset. Läs mer

Ari M skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag köpte och sålde lägenhet, jag fick bra bemötande och jag är nöjed. Läs mer
    2019-09-04 Mattias M svarar Ari M
    Tack så mycket Ari, tack för ert förtroende genom hela processen!

Martin L skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket bra och seriös mäklare! Läs mer

Hilda K skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålt på Trädgårdsgatan. Vi är mycket nöjda med att alltid få ett positivt bemötande. Läs mer
  • THI THAO P

2019-08-29

THI THAO P skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jessica är behjälplig och engagerad i hennes karriär. Bemötande med henne är fint Läs mer
    2019-08-30 Jessica T svarar THI THAO P
    Hej Thao,

Det var ett nöje att hjälpa dig.

Hoppas du trivs i din nya bostad.
  • 2019-08-28

Dasgupta S skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bostadsrätt. Bra trevligt bemötande och G.H är kunnig i det han gör. Läs mer
  • 2019-08-28

Kari H skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi har köpt en lgh i Landmärket Sundbyberg. På förhandsvisningen var mäklaren ganska ointresserad och stod och bläddrade i sin telefon. På visningen var hon mer intresserad av våra vänner som var med än av oss.
    Vi kände oss manipulerade i säljprocessen och när vi skulle skriva kontrakt lurade hon dit oss 30 min för tidigt för att ha tid att sälja in på oss att hon skulle få sälja vår lgh. Opersonlig mäklare som vi inte kände nån tillit till. Läs mer
    2019-08-30 Jessica T svarar Kari H
    Hej Kari,

Jag är ledsen att du känner så. På Förhandsvisningen så hade jag en pågående budgivning, därav att jag stod med min telefon. Försökte ge er så mycket information jag kunde, men jag uppfattade det som att ni ville gå runt på egen hand och diskutera med era vänner. Anledningen till att du upplevde att jag var mer intresserad av era vänner kan vara pga att det är mina kunder sedan tidigare och därav förde vi samtal, de är även boende i huset.

Min intention med att träffa er 30 min innan kontrakt var för att hjälpa er i er säljprocess då ni skulle köpa innan ni hade sålt. Jag avsatte alltså sammanlagt ca 2-3 h på mötet med er och kontraktet. Det var absolut inte för att lura er.

Hoppas ni trivs i er nya bostad och att vi kan blicka framåt!

Allt gott.
  • 2019-08-26

Helena L skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jessica hjälpte mig stort i samband med att jag fick problem vid tillträde till min köpta lägenhet. Hon är engagerad och bryr sig om att ha nöjda kunder. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2019-08-24

Helen T skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpte lägenhet som förmedlades av Jessica. Hon agerade professionellt och var vänlig och hade trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera som mäklare. Läs mer
  • 2019-08-21

André J skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevligare, enklare och mer förtroendeingivande än andra mäklare jag haft att göra med. Läs mer
    2019-08-22 Mattias M svarar André J
    Tack så jättemycket! Stort grattis till en jättefin lägenhet!
  • 2019-08-21

James S skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi köpte en lägenhet is Sundbyberg.
    Visningen var bra och vi fick god kontakt med Jessica.
    Allt gick väldigt fort då vi inte ens hade börjat tänka på att sälja
    vår egen lkägenhet. Jessica förmedlade en kontakt till en lokal
    mäklare som hjälpte oss med vår försäljning.

Några små kommunikationmissar, men på det hela en bra affär. Läs mer

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg