Fastighetsbyrån Sundbyberg

Fastighetsbyrån Sundbyberg

Vi på Fastighetsbyrån kan Sundbyberg. Här finns närhet både till härliga grönområden, storstadens puls och massor av attraktiva bostäder. Kommunikationer finns alltid ett stenkast bort och service likaså.

Vill du sälja eller köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor. Hos oss får du en mäklare som kan bostadsmarknaden och som sätter dina behov först. Vi vet precis var i Sundbyberg det passar dig att bo och hjälper till med hela affären.

Varmt välkommen till oss - vårt jobb genomsyras alltid av glädje!

Läs vad 933 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundbyberg 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Tarek Hankir en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2021-10-09
    Väldigt duktig mäklare med ett bra driv. Vi som köpare kände oss trygga med Tarek och han höll oss hela tiden uppdaterade.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Lasses en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2021-10-07
    Victor var lyhörd och snabb på att återkoppla. Han hade svar på alla mina frågor och var aktiv från början till slutet.
  • Valentin P
    2021-10-07
    Hjälpte mig att få till en snabb och smidig affär! Stort tack.
  • Mitul M
    2021-10-07
    Andre är en super trevlig person väldigt snäll och artig hjälpte till i hela processen och gjorde det väldigt smidigt för någon som köper lägenheten för första gången. Rekommenderas starkt och den bästa mäklaren du kan få.
  • Mona B
    2021-10-06
    Jag har inget att klaga på, trevligt bemötande och svar på mina frågor och funderingar. Jag hade inga förväntningar men min upplevelse har hitintills varit positiv.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Kvist Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2021-10-04
    Upplevde Alexander som vettig, vänlig!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    • Duvbo
    2021-10-02
    Väldigt nöjd med André Zadeh och hans engagemang under försäljningen av min lägenhet. Lättillgänglig, flexibel och kunnig och han fick mig att känna mig trygg under hela processen. Kan varmt rekommendera
  • Ida Robertsdotter E
    2021-10-02
    Vi är väldigt nöjda med Andre, han är trevlig, jobbar hårt och är professionell! Vi rekommenderar Andre som mäklare!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Kvist Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2021-10-01
    Vi är supernöjda med Alexander. Vi både köpte och sålde med honom på mindre än en månad och han lyckades dessutom sälja vår lägenhet till föreningens rekordpris/kvm. Kan varmt rekommendera Alexander, han var proaktiv och höll en uppdaterad hela tiden.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tarek Hankir en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2021-09-30
    Trevligt och positivt bemötande
    Mäklaren levde upp till förväntningarna mer än väl
    Positiv trevlig gav bra tips och kändes övertygande. Han får gärna sälja nästa lägenhet.
    2021-09-30
    André var alltid tillgänglig och mycket hjälpsam. Han arbetade hårt för att göra båda sidor lyckliga.
    2021-09-28
    Flexibel, kunig och kreativ. Bra lokalkännedom och förmågan att lyfta fram det positiva sidorna hos en bostad.
    2021-09-24
    Väldig trevlig och kunnig mäklare. Det kändes tryggt under hela processen
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    • Brotorp/Järvastaden
    2021-09-24
    Mattias var en trevlig kille, duktig och bra på att återkoppla. Kan varmt rekommendera honom.
    2021-09-23
    Tarek är mycket professionell, lyssnar på säljarens önskemål. Återkopplar snabbt efter visningar och informerar hur många som varit på visning. Han är noggrann med att dokumentera vilka som kommer in i bostaden på visningen. Jag är väldigt nöjd med Tarek och kan varmt rekommendera honom.
    Maria Segring
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Lasses en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2021-09-21
    Innan vi gjorde vårt val intervjuade vi 10 mäklare och Victor stack redan i samband med första telefonsamtalet ut ur mängden. Vi har sedan dess inte ångrat oss en sekund och kan därför varmt rekommendera Victor. Han är ruskigt alert, kunnig, nyfiken och 100% dedikerad att leverera. Att han dessutom är så öppet mån om att både säljare och köpare ska bli nöjda gör honom till en trovärdig mäklare som vi alltid kommer att vända oss till framöver vid behov. Sjutusen solar!
  • Mohsen A
    2021-09-15
    Mycket trevligt bemötande, snabba svar både på mail och telefon. Helt enkelt en snabb och smidig affär från att jag kontaktade honom vid intresse av objektet till avtalsskrivningen. Kan inget annat än att rekommendera André! :)
    2021-09-14
    Jag har en väldigt positiv upplevelse av Mattias och kan absolut rekommendera honom till andra som ska sälja sin bostad. Mattias är väldigt engagerad vilket passade mig perfekt då jag bor utomlands och inte har samma möjlighet att lösa allting som någon som är på plats. Själva försäljningen gick väldigt smidigt och klart över min förväntan med Mattias hjälp. Stort tack Mattias!
    2021-09-14
    Vänligt bemötande, lyhörd och snabb.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2021-09-13
    Mattias är en mycket erfaren, seriös och engagerad mäklare. Han arbetar målmedvetet och smidigt. Mattias har en positiv attityd och en vilja att såväl säljare som köpare ska känna sig trygga i processen. Tack Mattias, vi är så nöjda både med dig och med vår nya bostad
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2021-09-13
    Trevligt bemötande och mycket bra assistans för bra affär för alla inblandade!
    2021-09-13
    Trevlig, tillmötesgående. Missade dock att kolla upp tillträdesdag, men det ordnar nog till sig. Nu vet vi inte vilken dag vi tar över lägenheten.
    2021-09-12
    snabba återkopplingar , mycket proffsig och engagerad
    2021-09-11
    André gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja vårt boende. Väldigt trevlig , professionell , tillgänglig och förtroendeingivande person som gjorde allt smidigt och var snabb med uppdatering och återkoppling. Hela processen gick enkelt och smidigt. Han är allt man kan önska sig hos en mäklare . Vi kunde inte ha önskat oss en bättre mäklare och är mer än nöjda. Varma rekommendationer från oss!
    2021-09-11
    Vi är mer än nöjda med försäljningen av vår bostad! Victors bemötande och proffessionalitet var över förväntan! Hans hårda slit och proffsiga bemötande gav ett otroligt resultat vi endast hade kunnat drömma om! Rekommenderar starkt!
  • Tomas P
    2021-09-10
    Sveriges nya mäklarstjärna med ett gott hjärta och hängivenhet. Punkt slut.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2021-09-09
    Trevlig och professionell. Alltid tillgänglig.
    2021-09-08
    Trevligt bemötande och klockren kommunikation.
    Är väldigt nöjd med Alexander som mäklare!
    Rekommenderar starkt!
    2021-09-08
    I de flesta delar mycket bra, en detalj som drar ner betyget från det högsta, var en tidsfördröjning av budprocessen, som det senare visade sig, låg delvis utanför mäklarens kontroll.
    2021-09-08
    Andre Zadeh went above and beyond to get the information needed to sell the apartment and was very patient answering each and every question to all the customers. He truly is an agent who listens to what all my needs .
    He was prompt, friendly and very knowledgeable.Selling my apartment so quickly was what I consider to be a huge success story and He is very responsible for helping and he is fun and has positive attitude made joy to work with him and his honesty was refreshing. I would highly recommend Andre Zadeh to anyone interested in selling or purchasing a home!"
    2021-09-03
    Bra uppsökande verksamhet. Ringer och tipsar om lägenheter. Höll oss uppdaterade hela tiden.
    Mindre seriöst med flera mäklare inblandade och osäkert vid budgivning.
  • Hans G
    2021-09-01
    En vass mäklare som lever upp till förväntningarna…
    Vi rekommenderar honom varmt.
    2021-08-31
    Victor har varit mycket vänlig, tillmötesgående och hjälpsam vid köpet men även i privata visningar av andra objekt. Hans kompetens och uppträdande har varit förtroendeingivande och gett oss den trygghet vi behövde i processen.
  • skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2021-08-31
    Mattias är väldigt tillmötesgående och lyhörd. Svarar på alla frågor man har och väldigt hjälpsam vid bostadsköp.
    Kan verkligen rekommenderas!
  • VANJA A
    2021-08-29
    Jag träffade André första gången när jag undersökte marknaden av lägenheter på en visning. Jag var inte redo för vare sig köp eller sälj av lägenhet vid det tillfället men André höll kontakt, utan att vara påträngande, för att uppdatera sig löpande om min lägenhetsstatus.

Ett par år senare behövde jag genomföra en snabb försäljning och påminde mig om André. Jag tog kontakt och inom en vecka var förberedelserna för försäljning påbörjad. André lyssnade på mina önskemål och synpunkter och kombinerade det med sitt eget branschkunnande till en väldigt lyckad affär, som också blev snabbare än vad jag hade vågat tro!

Jag kan varmt rekommendera André.
    2021-08-29
    Mycket bra bemötande. Tydlig och gjorde allt enkelt.
    Jag kan varmt rekommendera Victor Lasses.
    2021-08-28
    Jätteduktig mäklare. Levde upp till våra förväntnigar
    2021-08-27
    Gabriel is a nice person. He is very approachable and made the deal very smooth.
    2021-08-27
    I would suggest Gabriel as he helped us in all the way and give us some good suggestion
    2021-08-26
    Flexibel, snäll, kommer alltid med ett leende.
    Väldigt trevlig ung karl
    2021-08-25
    Victor är grym! Vi både köpte våra nya bostad och sålde vår gamla med honom. Ett slumpmässigt samtal med honom gjorde att vi släppte alla andra kontakter och valde att gå på första känslan vi fick av honom. Har inte stött på en mer genuin och driven mäklare tidigare. Han gör det enkelt, är lyhörd, snabb och tillgänglig i kommunikationen. Vi fick direkt ett starkt förtroende för Victor och kunde släppa processen helt till honom utan att känna oro att han inte skulle göra sitt yttersta! Han levererade allt vi önskade i båda processerna och höll precis det han sa samt var alltid enkel och professionell under hela processen. En mer rak och tydlig mäklare får man leta efter! Vi kan starkt rekommendera Victor och kommer garanterat höra av oss till honom för framtida försäljningar och köp!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2021-08-25
    Andre Zadeh
    One of the finest agents I meat, recently I purchase an apartment through him, he helped me in all aspects. He is so professional, act with racket speed, available via all channels, mail, watts app phone, mms or text message, any question in next 5 minutes you get the answer. He is so friendly, he connects with parties so easily, I highly recommend Andre Zadeh, Thank you Andre, for all your support.
    2021-08-24
    Mycket trevlig mäklare med en bra balans. Gav en friheten att själv få en uppfattning sv lägenheten men höll sig tillräckligt nära för att kunna visa engagemang och svar vid behov
    2021-08-24
    Otroligt engagerad, tillgänglig och gav snabb respons. Kändes som han ville göra en rättvis affär för både köpare och säljare, kändes på så sätt väldigt neutral under affären. Har efter påskrift varit hjälpsam och snabbt svarat på frågor och tagit fram efterfrågad information.
    2021-08-22
    victor är en grym mäklare som inte bara snackar utan verkligen levererar! Hela processen har känts genuin. Rekommenderar!!
    Andre Zadeh

Thanks
    Satyam
    2021-08-20
    André kände till att vi tidigare försökt sälja vår lägenhet utan framgång. Han tog därför på eget initiativ (samt utan löfte om försäljning) att hitta en spekulant som kunde möta oss kring de önskemål vi hade vid en eventuell försäljning. André var drivande genom hela processen och såg till på rekordtid att både vi som säljare och köparen blev nöjda med affären.
    2021-08-20
    Trevlig och lätt tillgänlig mäklare!
    2021-08-16
    En fantastisk mäklare som har kunder till alla sorters lägenheter. Vi testade sälja med en mäklare men efter 2,5 månaders försök och 5 visningar avbröt jag avtalet om ensam rätt och där efter ringde jag upp Victor som hade grymt självförtroende och gick in helhjärtat lyckades sälja lägenheten på 2 dagar och dessutom till rekord pris i föreningen.

Bara det säger allt. Victor är bäst i Sumpan!!.
    2021-08-13
    Bästa mäklaren! Driven, mer än nöjda är vi!!