Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sundbyberg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sundbyberg

Fastighetsbyrån Sundbyberg

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån kan Sundbyberg. Här finns närhet både till härliga grönområden, storstadens puls och massor av attraktiva bostäder. Kommunikationer finns alltid ett stenkast bort och service likaså.

Vill du sälja eller köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor. Hos oss får du en mäklare som kan bostadsmarknaden och som sätter dina behov först. Vi vet precis var i Sundbyberg det passar dig att bo och hjälper till med hela affären.

Varmt välkommen till oss - vårt jobb genomsyras alltid av glädje!

Läs vad 413 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundbyberg

• Henrik M skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket kunnig, positiv och väldigt professionell. Kan starkt rekommenderas! Läs mer
    2018-11-17 Mattias M svarar Henrik M
    Tack Henrik och stort grattis till nya lägenheten :)
  • Åsa J skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vänlig och professionell men gav inte en helt ärlig bild av situationen/lägenheten som var nyproducerad och inte gick att se innan köp. Läs mer
  • Ellinor W skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias har genomgående varit lyhörd och hjälpsam inför, under och efter mitt köp. Min upplevelse har enbart varit positiv! Läs mer
    2018-11-17 Mattias M svarar Ellinor W
    Tack så jättemycket Ellinor och stort grattis till din nya lägenhet :)
  • Maria Å skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi sålde med hjälp av Sebastian, våra 3 rum och kök på 70 m2 i centrala Sundbyberg. Från värdering till "påskrivning" löpte ca 12 dagar.

Med ett härligt engagemang och en otrolig fingertoppskänsla hjälpte han oss att hitta potentiella bostäder i Sundbyberg för något år sedan.
    I dagarna har han hjälpt oss att sälja vår bostad på ett proffsigt, effektivt vis och helt enligt våra önskemål.

Han är alltid positiv, glad och trevlig. Man känner sig väl omhändertagen och behöver aldrig undra "varför mäklaren inte hör av sig".

Helt klart den bästa mäklarupplevelse vi erfarit. Läs mer
  • Monalisa B skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian sålde vår 4:a på Ursviksvägen 1. Han är oerhört duktig. Han levererade en mäklartjänst i världsklass. Han är driven, engagerad och gör sitt yttersta. Alltid tillgänglig och har dessutom en stor portion humor. En mäklare att rekommendera! Läs mer
  • Ramak K skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi anlitade Sebastian för försäljning av vår lägenhet. Sebastian är den charmigaste mäklaren vi träffat & vi visste från första sekund att det här är rätt mäklare för oss. Med ett alltid leende på läpparna och en positiv inställning till skyarna har han fått hela sälj processen att kännas bra, från början till slut. Det bästa med honom är att han är ärlig och kör inga fula tricks. Sebastian är pålitlig, ödmjuk och mycket duktig på sälj- och försäljning. Vi kan varmt rekommendera honom. SEBBE - DU ÄR BÄST!!!!! Och tack för rekordförsäljning!!! 📈✏️ Läs mer
  • Sarah A
    Sarah A skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias är en riktig proff !! ...... Läs mer
  • Ashraf M skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpte lägenhet i Duvbo. Mycket bra bemötande, återkoppling och visade verkligen intresse för mitt bästa. Rekommenderar verkligen Sebastian. Kände tillit gentemot honom. Läs mer
  • Misho K skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpt bostad av Jessica i Sumpan. Väldigt trevlig och hjälpsam person. Det var lätt och smidigt att samarbeta med Jessica. Läs mer
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Allt var bra. Jag är nöjd med hur allt gick. Jag skulle rekommendera Sebastian och fastighetbyrån. Läs mer
  • Leyla N
    Leyla N skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    10/10 i bemötande
    10/10 i sitt kunskapsområde
    10/10 i professionalism
    10/10 i prestation och engagemang

Behöver jag säga mer egentligen? Denna man förtjänar en guld eloge! Försäljningen av vår lägenhet i Ursvik gick som en dans på rosor. Räckte med att blinka så var lägenheten såld med mycket bättre utfall än väntat dessutom. Like magic :) Tack för det Mattias! Läs mer
    2018-11-08 Mattias M svarar Leyla N
    Tack så fantastiskt mycket för de fina orden Leyla. Det har varit ett nöje att hjälpa dig och familjen och dessutom får ännu bättre betalt än grannarna som sålt på senaste tiden var ett extra +!
  • Wasan G skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel hjälpt oss både med att sälja vår trea i Bergaliden Sundbyberg och köpa en trea på Hamngatan Sundbyberg.
    Vi kan lätt tänka oss fler bostadsaffärer med Gabriel.
    Det märks tydligt att han kämpar och gör sitt bästa för sina kunder.
    Han är väldigt förtroendegivande, ärlig, lugn och sansad.
    Alltid tillgänglig när man behöver kontakta honom.
    En mycket trevlig människa utöver mäklarrollen.
    Jag rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Carolina E
    Carolina E skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias har varit ärlig, tillmötesgående och enkel att göra affär med. Efter att ha förlorat en budgivning hittade han snabbt en annan likvärdig lägenhet och ordnade privat visning, som ledde till affär. Läs mer
    2018-11-08 Mattias M svarar Carolina E
    Tack så jättemycket för er rekommendation Carolina.
    Kul hur allt löste sig! :)
  • ingrid E skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel är en otroligt proffsig mäklare, han sålde vår lägenhet över förväntad prisnivå. Jag är supernöjd med affären och kan varmt rekommendera Gabriel. Läs mer
  • Shabnam F skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålt bostad, trevligt och bra bemötande, nöjd med min försäljning Läs mer
  • Lisa L skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpt bostad av Jessica. Supertrevlig och mycket hjälpsam! Läs mer
  • Emil N skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Väldigt professionella och mötte våra förväntningar på ett exceptionellt sätt. Kommer alltid att använda mig utav Sebastian Scherdin som mäklare när jag säljer eller köper min bostad Läs mer
  • Vidar L skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian är väldigt glad och social som person, lätt att tycka om. Arbetar veckans alla dagar och är snabb på att svara. God kännedom om bostadsmarknaden och har väldigt bra koll på Sundbyberg. Läs mer
  • Kent G skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Har ingen åsikt om detta. ........................... Läs mer
  • Mohsen A skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Hej Jessica!
    Tack för samarbetet i samband
    Med försäljning av min lägenhet i Ursvik.
    Jag är mycket nöjd med det priset att det hela processen som gick väldigt smidigt.
    Jag hoppas på vidare samarbete. Läs mer
  • Kalle W skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Alltid trevlig och tillgänglig! Läs mer
  • Carl-Jacob L skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi sålde vår lägenhet i Sundbyberg med hjälp av Sebastian och han levde upp till alla våra förväntingar. Sebastian är mycket driven och engagerad, från start till mål. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Soma P skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    En mäklare att rekommendera. Mycket energi, ambitiös och professionell. Läs mer
  • Nicole K skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Supertrevlig och proffesionell mäklare. Det märktes att han ville hjälpa oss och fanns alltid till hans för att svara på våra frågor. Bästa mäklaren jag träffat! Läs mer
  • Ann O skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålde lägenhet. Sebastian är väldigt duktig och proffsig. Tog sig gott om tid med mig vid första mötet. Lyssnade och ställde frågor. Han hade en tydlig plan över hur han skulle få lägenheten såld och många bra argument. Sebastian var också bra på att återkoppla och hålla mig uppdaterad med allt som hände. Allt gick enligt plan med fotografering, visning etc. Lägenheten såldes enligt förväntat pris. Sammanfattningsvis. En kanonbra mäklare som jag starkt kan rekommendera. Läs mer
  • Robert G
    Robert G skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Otroligt driven och outtröttlig som aldrig ger upp! Fick upp priset till en nivå som vi var nöjda med. Kommer starkt rekommendera Sebastian! Läs mer
  • Linus A
    Linus A skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi sålde vår 3:a i Sundbyberg med Mattias.
    Han är lugn, påläst och duktig.
    Trots en del uppförsbacke i vår försäljning så var han ett bra bollplank under hela processen. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2018-10-22 Mattias M svarar Linus A
    Tack så jättemycket Linus, Jag önskar er all lycka till i framtiden, hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet.
  • Åsmund M skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Duktig mäklare och seriöst bemötande hela vägen! Läs mer
  • Erik F skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Proffsig och mycket trevlig personal. Läs mer
  • Sara H skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi köpte en lägenhet med hjälp av Alexander och har fått väldigt bra hjälp och bemötande under köpet! Läs mer
  • Semir Y skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Klass mäklare som man alltid kan räkna med oavsett tid på dygnet. Gör allt och lite till för att du som säljare och köpare ska bli tillfredsställd med din affär. Läs mer
  • Ida G skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag fick hjälp av Sebastian att sälja en tvåa i centrala Sundbyberg. Jag har bara gott att säga om honom. Sebastian är ambitiös och kunnig, lyhörd och inkännande och "hungrig" på ett ödmjukt sätt. Jag sålde under en något svalare period på bostadsmarknaden. Ändå fick jag mer än jag vågat drömma om. Jag tror inte att jag hade fått lika mycket med en annan mäklare. Sebastian imponerade och levererade hela vägen. Jag rekommenderar honom varmt och kan tänka mig att anlita honom igen vid en framtida försäljning. Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Har köpt en hyresrätt. Blev bra bemött av mäklaren. Läs mer
  • Grant M
    Grant M skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpte min 2:a i Ursvik med Mattias som mäklare. Blev redan från början otroligt bra bemött. Vänlig, saklig och informativ genom hela processen. Det var mitt första bostadsköp och jag tycker verkligen han gjorde ett fullkomligt lysande jobb att hålla i trådarna, hjälpa till och var väldigt kommunikativ genom hela processen. Jag var mycket imponerad över hur professionellt, men ändå vänligt bemött jag blev. Allting kändes smidigt och att det låg i goda och mycket kompetenta händer. Läs mer
    2018-10-22 Mattias M svarar Grant M
    Tack så jättemycket Grant, ett fint betyg av dig som köpare. Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet!
  • Jessica J skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian har under 1 års tid letat efter en härlig lägenhet till mig. Alltid gott humör och professionellt bemötande med glimten i ögat. Uppskattas mycket. Tredje gången gillt och nu har jag min bostad. Tipptopp! Tack!

Jessica Läs mer
  • Christian I skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag är mycket nöjd med vår försäljning av en 3a i centrala Sundbyberg. Vi blev väldigt bra bemötta och Sebastian var väldigt aktiv och driven genom hela processen. De förväntningar jag hade på försäljningen med Sebastian motsvarades och jag skulle absolut rekommendera honom och kommer absolut kontakta honom nästa gång vi ska sälja. Läs mer
  • Selma S
    Selma S skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi sålde vår lägenhet. Jessics var räddaren i nöden för oss då bo hade redan köpt en ny lägenhet och hade inte sålt vår lägenhet ännu. Hon var ansvarsfull, flexibel och kunnig. Trevlig och hade lokal kännedom och sålde vår lägenhet inom en vecka. Vi är så glada att träffade henne när vi var besvikna över förra mäklare som hade inte såld lägenheten under 4 månader. Läs mer
  • Emil N
    Emil N skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Fantastisk mäklare!
    Sebastian har tagit sig an uppdraget på ett perfekt sätt. Han har lyssnat och svarat på våra frågor och funderingar. Han fick lägenheten såld väldigt snabbt och för ett pris som var långt över vår förväntan. Vi kommer att rekommendera Sebastian till alla som vill sälja sin lägenhet i framtiden.
    Bästa mäklaren på marknaden just nu. Läs mer
  • Katarina L skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpte lägenhet via Alexander. Trevlig kille som är lätt att nå både via mail och telefon. Svarar på frågor och letar snabbt fram svar på det man undrar. Inga konstigheter kring processen. Läs mer
  • Johan S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias skötte hela försäljningen med bravur. Kan varmt rekommendera Mattias! Läs mer
    2018-10-22 Mattias M svarar Johan S
    Stort tack Johan, det var ett nöje att få stå till tjänst
  • Kai L skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Proffesionell och kunnig i branschen. Lite snack och mycket verkstad är min definition av Vårt samarbete. Läs mer
  • Matondo-Christelle M skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jessica är alltid tillgänglig och sätter kunden i fokus! Väldigt lyhörd och trevlig Läs mer
    2018-10-01 Jessica T svarar Matondo-Christelle M
    Tusen tack Christelle. Hoppas att du trivs i din nya bostad :-)
  • Luis A skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålt lägenhet.
    Hon hade humor oc var proffessionell under hela processen.

Med andra ord super. Läs mer
  • Robert skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Väldigt bra och trevlig mäklare som gjorde processen smidig. Läs mer
    2018-10-01 Jessica T svarar Robert
    Tack Robert. Önskar er all lycka i framtiden.
  • Samir B
    Samir B skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålt bostad
    vänligt
    ja
    bra samarbete Läs mer
  • Paiman N skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpte en bostad via Sebastian och hela köpprocessen gick snabbt och smidigt!
    Alltid tillgänglig med mycket trevligt bemötande!
    Rekommenderas! Läs mer
  • Oskar R skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket seriöst bemötande, intryck och utförande. Höll vad han lovade och det låg i linje med vad han ansåg jag kunde fövänta mig och vad det i slutändan hamnade på.
    Jag kan varmt rekommendera Sebastian till andra. Läs mer
  • Fabian F skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevlig, uppmärksam, hjälpsam.
    Saknade stundtals lite information gällande objektsbeskrivning. Läs mer
  • Emma T skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Min upplevelse är att Alexander är mycket professionell i sitt yrekesutövande. Han tog sig god tid vid en första värdering av min bostad och lyssnade på mig och ställde frågor. Mitt val föll på Alexander som representant för min försäljning utifrån hans bemötande och min upplevelse av professionalitet. Alexander har utfört uppdraget mycket tillfredställande utifrån bemötande, kunskap och mina förväntningar. Läs mer
  • Fredrica R
    Fredrica R skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevlig, proffsig och snabb. Skulle rekommendera till andra kunder. Läs mer

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg