Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sundbyberg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sundbyberg

Fastighetsbyrån Sundbyberg

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg — Visa karta

Vi kan Sundbyberg!

Det är självklart för oss att ha koll på allt som är viktigt att veta för ditt nuvarande och framtida boende i Sundbyberg. Vill du sälja eller köpa bostad i vårt lokala område? Hos oss får du en mäklare som kan sin marknad och som sätter dina dina behov och önskemål i första rummet.

Läs vad 195 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundbyberg

• Danyal A
    Danyal A skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Hon är väldigt professionell mäklare. Man kan lita på henna.
  • Mohammed S
    Mohammed S skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    En fantastisk byrå med engagerade mäklare som alltid är tillgängliga
  • Antonio A
    Antonio A skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bra mäklare på alla sätt! Tillmötesgående och fokuserad. Siktar högt och ser till att man blir nöjd.
  • Margarita A
    Margarita A skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian har möjliggjort en smidig affär. Vi fick vara med och tycka till samtidigt som han skötte jobbet. Noggran, professionell och flexibel mäklare.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian är proffs ut i fingerspetsarna som man verkligen känner sig trygg med att lämna över försäljningen av sin lägenhet till!
  • Maria S
    Maria S skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jessica är en väldigt glad och pigg tjej som det är kul att göra affär med. Hon levde upp till mina förväntningar så affären blev så bra som möjligt. Väldigt driven så det blev en snabb affär.
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket bra engagerad osv. Jag är jättenöjd.
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi fick ett väldigt proffsigt bemötande och för oss var kommunikationen och tillgängligheten viktigt och det skötte Sebastian galant.
  • Per R
    Per R skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Proffsig och trevligt bemötande. Servicegraden är högsta betyg.
  • Aru S
    Aru S skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevlig och tillmötesgående. Som mäklare är han kunnig
  • Johanne S
    Johanne S skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Super nöjd kund!!!
    Ebba är otroligt professionell, punktlig och förtroendeingivande.
    Jag hade en riktig uppförsbacke med tidigare mäklare och började tappa hoppet på försäljningen. Då bestämde jag mig för att byta och anlitade Ebba istället.
    Det tog runt 1 vecka, sen var min lägenhet såld till de pris jag ville ha. Bra återkoppling och samarbete under veckan också. Jag fick verkligen känslan av riktigt bra service och att hon verkligen ville hjälpa mig till sitt yttersta.
    Rekommenderar henne starkt och kommer utan tvekan använda henne vid nästa lägenhetsköp.
    10 av 10 poäng får hon.
  • Ramak S
    Ramak S skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Är supernöjd med Jessicas arbetsinsats som mäklare för att sälja min lägenhet. Hon har alla de egenskaper som man förväntar sig av en mäklare, tillgänglig och proffesionellt.
  • Lilija O
    Lilija O skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Har träffat flera mäklare innan Jessica . Och tycker att hon är best i sitt yrke ! Väldig kunnig och proffsig ! Varmt rekommenderar henne !
  • Patrick C
    Patrick C skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    BRa förutom att man inte aldrig fick svar el bekräftelse på sms
  • Hanan S
    Hanan S skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Han är duktig o trevlig mäklare .
  • Björn K
    Björn K skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Marcus var en väldigt engarerad och kunnig mäklare. Jag uppskattade speciellt hans lokalkännedom.
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Riktigt bra mäklare som alltid arbetar utifrån våra ktav/villkor. Alltid bra kontakt kontinuerligt.
  • Marc-Lucas P
    Marc-Lucas P skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel är en seriös mäklare med hög integritet, som vi gärna anlitar igen.
    Den egenskap som vi gillade bäst var hans lugn. Det kändes som att han hela tiden hade läget under kontroll, det i kombination med att han kontinuerligt höll oss underrättade under försäljningsprocessen skapade en trygghet för oss som säljare i en annars ganska stressande situation.
    Gabriel reco-menderas varmt!
  • Onur E
    Onur E skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel, hjälpte oss med vår försäljning på ett oklanderligt sätt. Gabriel förstod våra behov. Hans beläsenhet var omfattande och han hade en intuitiv känsla för hur man bäst borde gå till väga för att sälja vårt objekt. Han hade en stor förståelse för det område som objektet låg i och såg också de unika fördelar som vårt objekt har.
  • Tomas P
    Tomas P skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Tacksam för att ha valt den proffisionella, ärliga och raka mäklaren i stan! Fantastiskt utfört arbete. Stark reko.
  • Andreas l
    Andreas l skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vill bara bara lägga en liten kommentar angående våran mäklare.
    En otroligt ödmjuk mäklare med en utomordentlig bra kunskap i sitt område, servicen var utmärkt. Vi rekommenderar verkligen denna mäklare starkt till alla som vill sälja eller köpa...
    Tack för ett otroligt bra jobb Gabriel.......

• elias h
    elias h skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    En av dom bästa mäklarna jag samarbetat med. Innovativ, flexibel och självsäker, alltid med slutkund i fokus. Kan verkligen rekommendera Gabriel vid nästa bostadsaffär!/ Elias
  • jimmy h
    jimmy h skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Fantastiskt driven mäklare, som jobbar hårt och alltid är tillgänglig. Just tillgängligheten är något som saknas bland många upptagna mäklare som jag tidigare sålt med, men oavsett tidpunkt kunde man ringa Gabriel för utmärkt service. Det som skiljer Gabriel från övriga mäklare förutom hans otroliga driv, är att han alltid har köpare och säljare i fokus. Han ordnade en smidig försäljning med ett slutpris som samtliga parter var nöjda med. Kommer definitivt anlita Gabriel igen vid nästa bostadsaffär! Mvh Jimmy
  • Ingeli A
    Ingeli A skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket bra och professionellt bemötande. Hela samarbetet var mycket bra.
  • Dana P
    Dana P skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jessica var drivande, handlingskraftig, ärlig och dialogen var rak. Hon gjorde sitt yttersta för att göra både mig nöjd men även min köpare. Även om hon hade mycket att göra tog hon sig alltid tid för mig och återkopplade snabbt. Jag kan varmt rekommendera henne för andra som vill ha en engagerad mäklare och som dessutom är väldigt kunnig.
  • Sagar S
    Sagar S skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel was very good right from the begining of arranging private visning of the apartment, he has communicated very well between the buyer and seller, I can recommend my friends his name who are planning to buy an apartment in sundbyberg area.
  • Ellen K
    Ellen K skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevlig och noggran. Flexibel och lätt att få kontakt med vid behov.
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Superbra mäklare! Jättenöjd med Jessica!
  • Kenneth H
    Kenneth H skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trygg och bra hjälp! Gabriel hjälpte mig med helheten som försäljning, finansiering och att hitta ny bostad!
  • Anna-maria B
    Anna-maria B skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian scherdin var en mycket trevlig, social och ambitiös mäklare som hjälpte oss med försäljningen av vår lgh i Rissne. Det gick lite trögt att sälja vår lgh men Sebastian hade hela tiden en positiv inställning som fick oss att vara hoppfulla. Han sålde vår lgh till slut dock till ett lite lägre pris än vi tänkt men vi är nöjda.
  • Krister E
    Krister E skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bra engagemang, rimlig provision, och snabb respons vid frågor.
  • Sema E
    Sema E skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Anlitade Jessica i samband med att jag köpte lägenhet från henne. Kan varmt rekommendera då hon är anträffbar 24/7, trevlig bemötande och snabb i sitt jobb. Hon kunde sälja min lägenhet till ett pris som jag önskade och det va tack vare att hon inväntade rätt "tid" att komma ut i marknaden.
  • Sverker P
    Sverker P skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Kunnig ochväl inläst på fastigheten tillmötesgående och han återkopplar på ett informativt sätt
  • Sofie S
    Sofie S skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Tycker att Sebastian var en utmärkt mäklare som levde upp över mina förväntningar. Han fanns alltid på telefon eller mail när vi behövde honom. Kan verkligen rekommendera honom till alla jag känner.

Tyvärr blev priset inte det vi ville men det hade ingenting med vår mäklare att göra.
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Väldigt skicklig mäklare som jag hade en bra dialog med. På och ärlig men ändå en härlig inställning.
  • Daniel V
    Daniel V skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    professionellt utförande , lyhörd av kundens önskemål.
    Framåt anda hungrig att slutföra sitt mål åt kunden.
    Vi är väldigt nöjda och rekommenderar henne starkt.
    Caroline A gillar detta
  • Leila S
    Leila S skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel är lugn och trygg. Han är påläst och inger förtroende. Jag har varit på flera visningar ovh träffat Gabriel och han har svar på mina frågor. Bra mäklare som bryr sig. Han visste att jag letade hus och kom med tips hela tiden.

Jag rekommenderar Gabriel starkt.
  • Christian T
    Christian T skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevligt bemötande och bra bollplank i både lugna och stormiga situationer.
  • Nuria F
    Nuria F skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bra, professionellt​, trevligt och tydligt
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag upplevde Jessiga extremt tillmötesgående och förtroendeingivande. Jag som köpare önskade gå igenom föreningens ekonomi väldigt grundligt och Jessica förmedlade en känsla om att det var helt okej.
    Hon arbetade flexibelt (på helt orimliga tider) och vid kontraktsskrivningen lade hon nivån helt rätt utefter min tidigare kunskap. Ett tryggt köp!
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel är en driven och hjälpsam mäklare fast när jag träffade honom var han "för på" med att hitta nya uppdrag. Det är säkert ett plus inom yrket men i mina ögon kändes det påträngande.
  • Lillemor P
    Lillemor P skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bra och tillmötesgående, återkopplade snabbt.
  • Anders L
    Anders L skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bra engagemang, kunnig och påläst på objektet och området. Förmåga att intressera spekulanter och nå avslut.
  • Carolinne B
    Carolinne B skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi rekommenderar gärna Marcus som mäklare! Han är den bästa mäklaren vi har haft, gjorde ett mycket proffsigt jobb och hade ett mycket trevligt bemötande!
  • Jesper N
    Jesper N skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vill man ha att sin bostadsförsäljning flyter på från dag ett så skulle jag rekommendera Sebastian alla dagar i veckan. Har aldrig varit några problem ifall man har haft några frågor eller vill göra ändringar oavsett vart i processen man befann sig och han brinner verkligen för det han håller på med.
    Vill verkligen trycka på den goda kontakten genom hela försäljningen. Strålande!!
  • Jimmy S
    Jimmy S skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian är en mycket professionell mäklare som lyckades överträffa mina redan högt ställda förväntningar. Lyhördhet och kunskap inom sitt område är egenskaper som Sebastian besitter viket gjorde att det kändes tryggt. Det som förvånade mig mest var att Sebastian lyckades fånga upp en köpare efter endast några dagar, detta utan att ens lägenheten hade hunnit annonseras. Några dagar senare var affären klar, jag fick det jag önskade. Kan varmt rekommendera Sebastian. Sålde lägenheten i en tuff marknad till ett rekordpris!
  • Karin H
    Karin H skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bra , trevlig tjej .
    Missade dock att skriva rätt andel på oss i familjen Jonsson så vi fick gå ner och skriva en rättelse i avtalet .
    Ingen stor sak men ett förlåt hade varit på sin plats.
    Med vänlig hälsning
    Karin Hedberg Jonsson
  • Emma C
    Emma C skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Personlig, bra bemötande, positiv och rak.
  • Catarina S
    Catarina S skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevlig och proffesionell mäklare.
  • Anna F
    Anna F skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Väldigt trevlig och professionell.

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg