Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sundbyberg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sundbyberg

Fastighetsbyrån Sundbyberg

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån kan Sundbyberg. Här finns närhet både till härliga grönområden, storstadens puls och massor av attraktiva bostäder. Kommunikationer finns alltid ett stenkast bort och service likaså.

Vill du sälja eller köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor. Hos oss får du en mäklare som kan bostadsmarknaden och som sätter dina behov först. Vi vet precis var i Sundbyberg det passar dig att bo och hjälper till med hela affären.

Varmt välkommen till oss - vårt jobb genomsyras alltid av glädje!

Läs vad 355 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundbyberg

• Linus S
    Linus S skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jessica är mycket engagerad och driven. Jag kan varmt rekommendera henne Läs mer
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevlig, hög tillgänglighet under hela processen, rekommenderas Läs mer
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Proffsigt bemötande och att de sålde lägenheten innan visning gjorde oss väldigt nöjda. Läs mer
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag har sålt 3 lägenheter senaste 10 åren. Jag har då anlitat Fastighetsbyrån vid samtliga tillfällen.
    Jag har inte bara fått det pris + mer som jag förväntat mig, dessutom har försäljningarna gått snabbt och smidigt.
    Inga extra visningar och vid 2 tillfällen blev lägenheterna sålda utan visning. Läs mer
    2018-07-11 Mattias M svarar Agneta L
    Stort tack för de jättefina orden Agneta. Det var kul att kunna leverera för dig igen och till rekordsiffror i området!
  • Ronnie K
    Ronnie K skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevlig, han återkopplar snabbt, har god kännedom om området, och år alltid tillgänglig
    Köpare Starrbäcksgatan 9 Läs mer
  • Johan M
    Johan M skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian och jag stötte på varandra när jag spontant gick på en visning i grannhuset (i Duvbo) efter att ha sprungit genom hela sundbyberg för en annan visning i Lilla alby. Vi pratade en del om boenden och dylikt, och kom överrens om en förhandsvisning för ett annat objekt i sundbyberg som jag visste att han höll i. Trevligt, snabbt, och smidigt.

En sak ledde till en annan, och en väldigt långsam budgivning tog plats. Jag hade börjat kolla på andra objekt när jag till slut fick erbjudandet att skriva kontrakt samma kväll om jag höjde mitt bud litegrann, ja sa ja.

Jag hade inte skrivit kontrakt innan och jag var lite smått nervös, men då Sebastian är en väldigt lätt människa att kommunicera med så kändes det rätt snabbt och smidigt ändå, och jag kände att jag hade koll på saker vilket är viktigt för mig personligen.

I helhet är jag väldigt nöjd med bemötandet och kommunikationen.
    Det enda jag inte är helt nöjd med i affären är att budgivningen gick långsamt och att jag la 4/5 bud. Men jag förstår att det låg inte heller i sebastians makt att få det att gå snabbare. Jag kunde ändå veta vad som försigick under hela processen och jag fick ändå lägenheten till ett bra pris, så jag kan verkligen inte klaga öht. Läs mer
  • Albin E
    Albin E skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag och min sambo köpte en bostad i nyproducerade Arkaden. Sebastians intresse i att skapa en bra affär för både köpare och säljare lyste igenom ända från början. Han svarade på alla våra frågor vilket gjorde det lättare för oss att bestämma oss i vårt val som just då såg ut som många.

Fantastiskt bra arbete och bemötande och var inte rädd att lyfta andra mäklare som vi var öppna med att vi träffade.

Tack för hjälpen! Läs mer
  • Emelie P
    Emelie P skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Anlitade Mattias på rekommendation. Trots mina höga förväntningar levererade Mattias över dessa på alla punkter. Han är väldigt proffsig, tydlig och trevlig. Är supernöjd med resultatet och processen var väldigt snabb och smidig. Sumpans bästa mäklare! Läs mer
    2018-06-28 Mattias M svarar Emelie P
    Tack så jättemycket Emelie,
    Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus i Leksand, jättekul att jag även fick medverka och hjälpa till med kontraktet där!
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian sålde min lägenhet, väldigt proffsig och gör det lilla extra. Rekommenderas Läs mer
  • Elina J
    Elina J skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bra och trevlig mäklare, lättillgänglig - inte tjatig eller krängig. Av alla mäklare vi träffade under denna tid av sökande tyckte vi Sebastian var bäst. Läs mer
  • Viktor N
    Viktor N skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag hade nöjet att anlita Mattias vid försäljningen av min lägenhet. Mattias gav ett genuint intryck redan vid första kontakten, och var driven och målinriktad genom hela processen. Mattias fanns alltid tillgänglig vid frågor och höll mig ständigt uppdaterad. Jag kände mig trygg genom hela min försäljning med Mattias som mäklare. Dessutom fick jag betalt väl över min förväntan. Jag kan verkligen rekommendera att ni anlitar Mattias vid er nästa försäljning! Läs mer
    2018-06-25 Mattias M svarar Viktor N
    Stort tack för de fina orden Viktor!
    Det har verkligen varit ett nöje att arbeta med dig :)
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag hade fullt förtroende för Mattias från dag 1. Han jobbade effektivt och kändes väldigt proffsig. Jag är jättenöjd! Läs mer
    2018-06-23 Mattias M svarar Lisa E
    Tack så jättemycket för de fina orden!
  • Åsa C
    Åsa C skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi hade önskat mer tydlighet mot oss som säljare. Förväntningarna var höga efter vårt första möte men de möttes inte riktigt som vi önskat.

Värderingen av lägenheten under första mötet visade sig vara felaktig och när vi påtalade detta till mäklaren när budgivningen väl satte igång så fick vi endast korta svar som att "enligt kollegorna så har marknaden förändrats och ni kan inte räkna med att komma upp i önskat belopp". Detta blev vi väldigt förvånade över eftersom det "önskade beloppet" på lägenheten var satt av mäklaren..

När vi fick ta del av objektbeskrivningen så stämde nästan ingen information om själva lägenheten utan endast informationen om vårt område. Planritningen var tagen från en annan lägenhet (som inte alls har likheter med våran) och det märktes tydligt att det var den som mäklaren hade utgått ifrån - vilket resulterade i att vi fick ägna en hel kväll åt att skriva korrekt information. Detta kändes nonchalant frän mäklarens sida eftersom det är en uppgift som ingår i hans jobb och något vi som säljare ska betala mäklaren för att göra. Att inte vara inläst och medveten om vilken lägenhet man skriver en beskrivning om är inte ok - det hade varit väldigt lätt att skriva rätt information genom att titta på de bilder som fotografen tagit.

Att verka besvärad över att komma in och skriva kontrakt en lördag är inget en mäklare bör säga till säljare/köpare efter kontraktskrivning, en såld lägenhet är väl alltid vara något bra?! Läs mer
    2018-06-21 Mattias M svarar Åsa C
    Hej Åsa,

Jag är hemskt ledsen över intrycket ni fått av mig, jag är verkligen djupt ledsen om ni inte upplevde mig som engagerad i er affär.
    Jag ska verkligen fundera på er kritik och ha det i åtanke i framtida försäljningar. Jag är väldigt mån om mitt rykte då jag är en lokal mäklare och det sista jag vill är att någon ska tycka att jag är en mäklare som inte bryr mig om mina kunder och inte lägger ner hjärta och själ i varje kunds affär. Detta återspeglar sig också i mina övriga Recon från andra kunder.

Jag ber återigen verkligen om ursäkt för den känslan ni har fått och önskar er all lycka i framtiden och hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.
    Hoppas ni får en trevlig midsommar.
    Med vänliga hälsningar Mattias Mardini
  • Britta S
    Britta S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias är väldigt professionell och tillmötesgående i sin roll och jag fick ett väldigt bra och viktigt intryck av honom.
    Hela affären gick mycket snabbt och smidigt och därför mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-06-23 Mattias M svarar Britta S
    Stort tack Britta och grattis till din nya bostad, jag är säker på att du kommer trivas jättebra :) Vänligen Mattias
  • Ulla J
    Ulla J skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mäklaren Mattias Mardini kan varmt rekommenderas. Han är trevlig och kunnig. Han skötte hela försäljningsprocessen på bästa sätt och var alltid snabb att besvara våra frågor. Läs mer
    2018-06-15 Mattias M svarar Ulla J
    Stort tack Ulla det har varit ett nöje att hjälpa er från början till slut!
  • Thord Mikael J
    Thord Mikael J skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    I sålde ett radhus och vi fick ett Professionellt kunnigt och trevligt bemötande av Gabriel Läs mer
  • Milka D
    Milka D skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    - I sold my apartment
    - My broker treated the case with attention
    - He showed understanding and cooperation
    - The deals was concluded with all sides satisfied Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag och min sambo är mycket nöjda med Mattias och hans arbete Läs mer
    2018-06-15 Mattias M svarar Malin S
    Tack så jättemycket Malin, jag är säker på att ni kommer trivas jättebra i er nya lägenhet!
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias hjälpte mig att köpa min första lägenhet och fanns vid min sida från dag 1. Han förmedlade en fantastisk trygghet och var otroligt kunnig. Exakt den tryggheten man söker hos en mäklare och jag kunde inte vara mer nöjd!
    Mattias är just den mäklare en köpare, och säljare behöver för att köpare och säljare ska bli nöjda.
    Denna mäklare rekommenderar jag starkt! Läs mer
    2018-06-15 Mattias M svarar Niklas S
    Stort Tack Niklas, det värmer verkligen! Jag är säkert på att du kommer trivas superbra i din nya lägenhet
  • Michael R
    Michael R skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpt bostadsrätt med hjälp av Sebastian. Trevlig. Bra bemötande. Svarade på frågor så gott han kunde.

Hjälpte även till så gott han kunde efter "säljet". Mycket bra.

Positiv upplevelse. Läs mer
  • Lina P
    Lina P skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag köpte en lägenhet, men märkte tydligt att Sebastian bara var in the deal för att mjölka mig på pengar. Ständigt höja priset samt ljuga för mig om att det fanns andra intresserade när det inte fanns det. Jag förväntade mig iaf en ärlig dialog. Så upplevelsen var ok, jag fick min bostad, men den gjordes inte lättare av hans karaktär och spel. Läs mer
  • Gerhard B
    Gerhard B skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket nöjda med bemötande och resultat... Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi är otroligt nöjda med Mattias insats! Med stort engagemang tog han sig an att sälja vår lägenhet, samtidigt som han utgjorde ett stort stöd i vårt husköp. Det har inneburit en stor trygghet för oss. Utöver detta gick försäljningen mycket snabbt och smidigt. Mattias trevliga bemötande, goda service och hängivenhet gör att vi varmt kan rekommendera andra att anlita honom! Läs mer
  • Mona N
    Mona N skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jessica är proffsig, hjälpsam och svarar snabbt på sms. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Christos D
    Christos D skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Dunder, hjälpsam och proffesionellt. Läs mer
  • Josefin L
    Josefin L skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bostadsrätt. Blev bemött med engagemang, kunskap och goda råd.
    Hade inte så uttalat stora förväntningar utan blev förvånad över att möta en mäklare som tog sig an uppgiften och hade uppmuntran och tolerans för mina tvivel om bostadens kvaliteer.
    Jag vill uppriktigt rekommendera Ebba Granberg till liknande förmedlingar. Hon verkar vara ämnad till detta slag av att hålla balans mellan två parter som ju gäller mellan säljare och köpare. Jag vill önska henne kraft och uthållighet i detta krävande arbete. Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi är mkt nöjda med mäklarens arbete med försäljningen av vår lägenhet. Trevligt och professionellt bemötande av både oss som säljare och köparen. Läs mer
  • Bernadita P
    Bernadita P skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag har både köpt och sålt genom Fastighetsbyrån och blivit bemött på ett professionellt och mycket bra sätt. Sebastian är kompetent, lyhörd, noga, snabb och trevlig. Han levde upp till alla mina förväntningar. Kan varm rekommendera Sebastian som mäklare! Läs mer
  • Cassandra H
    Cassandra H skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Det var absolut den värsta mäklaren jag och min man stött på. Vi köpte en bostadsrätt och när vi väl skrivit på köpekontraktet så var han helt ointresserad av oss. Han svarade varken på sms eller samtal. Han var oerhört dålig på att informera oss om saker och ting. En sådan sak som alla mäklare bör göra för att få sina köpare att känna sig bekväma. När vi hade frågor tex. om hur man fixar en parkeringsplats så hänvisade han oss att ta reda på det själva då han inte visste. Min man hade även bett honom att informera säljaren om ett önskemål innan vi köpte lägenheten, vilket var att fixa alla fula hål i väggen som skulle visas efter en nedmontering av vägghyllor. Mäklaren sa att detta inte skulle vara några problem. Så vi bestämde oss för denna lägenhet då vi inte ville ha massor av jobb efter inflyttning. Väl på tillträdesdagen så fick vi se lägenheten en gång innan betalningen på eget begäran då vi hade kontakt med säljaren eftersom att mäklaren inte ville agera som en mellanhand. Då såg vi alla fula hål och pluggar som fanns i väggen. Detta var inget vi hade räknat med då vi trodde att mäklaren hade bett om att åtgärda detta innan inflytt. Så på köpedagen blev det en disskution om detta då mäklaren tydligen hade glömt att han hade lovat säljaren att informera om detta. Som mäklare bör man även hålla koll på vad som gäller då vi själva inte vet. Han handen ingen aning om vem av oss som hade rätt. Idag står vi här med en ful vägg som vi just nu håller på att fixa med tapeter. Jobb + material och vi är uppe i 5000kr.

Väl på tillträdesdagen när pengarna hade överförts till säljaren så hade mäklaren inget som helst intresse att be säljaren överlämna några nycklar. Det gjorde vi istället privat efter att pengarna hade överförts. Nu visar det sig att nycklar saknas. Enligt föreningen så skulle vi fått en till lägenhetsnyckel, vi har heller inte fått någon postnyckel och även ingen tvättstugenyckel. Säljaren säger att han inte har dessa nycklar. Detta är mycket lustigt och jag tycker att ansvaret ligger hos mäklaren att alla nycklar ges på ett korrekt och säkert sätt.

Säljaren hade även lämnat kvar massvis med monterade ägodelar efter tillträdesdagen. Han trodde att vi ville köpa dessa ägodelar och det är tydligen därför han inte hade monterat ner sina saker. Vi vill inte spendera en ända krona till så vi sa nej till erbjudandet. Problemet är nu att det blir vårat problem att montera ner hans ägodelar (på vår semestern som vi tog för att flytta och ordna i vår nya lägenhet) Det som brister hos mäklaren var att jag frågade via sms vad som gäller, och som vanligt har han inte svarat och kommer inte att göra det.

När han väl fått sitt objekt sålt så skiter han fullständigt i både säljare och köpare. Så därför rekommenderar vi verkligen inte honom. Läs mer
  • Mia L
    Mia L skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Den mäklare jag använde var bättre på att sälja sig själv än att sälja lägenheten. På dagens marknad behöver mäklarna arbeta för att få potentiella köpare på visningar - vilket han inte gjorde fast han pratat mycket om det innan jag skrev kontraktet. Dessutom innehöll hans förslag på annonstext så mycket felaktigheter, både sakfel och språkfel, att jag fick ägna en heldag åt att rätta till det. Slutligen framhävde bilderna inte det som var unikt med lägenheten.
    I slutändan blev lägenheten såld, men till ett betydligt lägre pris än det han gav mig förväntningar om. Läs mer
  • Eskil L
    Eskil L skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jessica sålde vår lägenhet med endast privatvisning med hjälp av hennes kontaktnät. Det var väldigt skönt! Läs mer
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vill allra varmast rekommendera Mattias Mardini på Fastighetsbyrån. Vi hade fått kontakt med Mattias via en annan visning och veckan efter hörde Mattias av sig till med en möjlig förhandsvisning på en lägenhet som matchade våra önskemål till punkt och pricka. Tre dagar efter första kontakt och två visningar senare hade vi köpt vår lägenhet allt tack vare Mattias engagemang professionalitet och fingertoppskänsla. Mycket bra hanterat och klokt agerat till både köpare och säljares stora glädje. Jag är långt ifrån lättimponerad av mäklare men ja, Mattias imponerade och är väl värd den rating som han har fått. Läs mer
    2018-04-11 Mattias M svarar Mikael H
    Tack så jättemycket Mikael för dina fina ord! Det har varit en glädje att hjälpa er att hitta rätt, och jag är säker på att ni kommer trivas, lägenheten ni köpt är verkligen unik!
  • Dita P
    Dita P skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias är duktig, kunnig och serviceinriktad!
    Personlig och hjälpsam på alla sätt och vis. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-04-10 Mattias M svarar Dita P
    Stort tack Dita och det är jättekul att vi kunde både hjälpa dig hitta en ny bostad och sälja din gamla åt dig.
  • Eva S
    Eva S skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jessica är trevlig och tillmötesgående och kunnig i sitt yrke. Läs mer
  • Emma L
    Emma L skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Överlag en mycket god upplevelse. Kanske inte helt lyhörd för behov och önskningar men kontraktsskrivningen sköttes exemplariskt och han kändes mycket förtroendegivande. Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Väldigt väldigt duktig mäklare. Envis ,bestämd,erfaren person. Tummen upp för henne. Läs mer
  • Sofi R
    Sofi R skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålde min minitvåa. Sebastian var redan bekant med föreningen så allt gick supersmidigt. Jag behövde inte göra speciellt mycket utan Sebastian fixade hela säljprosessen snabbt och smidigt. Läs mer
  • Linda E
    Linda E skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag har sålt en bostad och Sebastian var helt fantastisk från start till mål!

Vore det inte för att han hade startat en dialog med mig på en visning som jag gick på för skojs skull (gick och rekade mest) så hade jag aldrig sålt min lägenhet just nu och inte gjort en så bra och smidig affär som det också blev. Detta tack vare alla Sebastians kontakter som han skapat och sin förmåga att hjälpa personer att se möjligheter i allt!

Tack Sebastian! Läs mer
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias hjälpte oss genom hela processen fram till en snabb och smidig affär med ett bättre slutpris än vi hoppats på! Läs mer
    2018-03-25 Mattias M svarar Jonas H
    Stort tack Jonas! Det har verkligen varit ett nöje att jobba med er!
    Vänligen Mattias
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias gjorde ett grymt jobb i affären som jag var inblandad i. Han hade tålamod, han var flexibel och kom med nya lösningar för att få till affären. Topp betyg till Mattias på alla sätt!! Läs mer
    2018-03-14 Mattias M svarar Fredrik S
    Stort tack Fredrik och lycka till i din nya lägenhet! Ser fram emot vad du kommer göra av den!

Vänligen Mattias
  • Sanna B
    Sanna B skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jättetrevlig och tillmötesgående! :) Läs mer
  • Mats Ö
    Mats Ö skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Det är svårt att välja rätt i mäklarutbudet, men det kändes tryggt med Fastighetsbyrån. Kunniga och ambitiösa. Läs mer
  • Anne K
    Anne K skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian är en grym mäklare. Han svarar alltid snabbt och gör allt för att få till en bra affär för både säljare och köpare! Rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian är en noggran och lyhörd mäklare. Han har en rak och tydlig kommunikation som både jag och min fru uppskattar.
    Trots att vår bostadsförsäljning drog ut på tiden, av faktorer som inte Sebastian kunde påverka.
    Så fortsatte han att hela tiden vara positiv.
    Han jobbade hårt för oss och vi var i slutändan nöjda med försäljningen.

Det kändes lugnt och tryggt att ha Sebastian som mäklare och jag skulle gärna rekommendera honom! Läs mer
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Hon var väldig proffesionel och väldigt duktig. Hon levererade långt över min förväntningar! Läs mer
  • Vilhelm
    Vilhelm skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias har varit genomgående professionell och mycket serviceinriktad. Mattias ser till att ge det ”lilla extra” och har med en stor portion vänlighet sett till så att min bostadsaffärer har känts trygg och bra igenom hela processen. Läs mer
    2018-03-04 Mattias M svarar Vilhelm
    Stort tack Vilhelm!
    Det är en jättefin lägenhet du har köpt och jättekul att jag kunde ordna så du fick kika in hos grannarna och se hur du kunde ändra på planlösningen.
    Med vänlig hälsning Mattias
  • Eva S
    Eva S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias känns pålitlig, påläst om område, hus och lägenhet som han säljer. Känns väldigt tryggt att få hjälp av honom i en sådan stor affär som att köpa lägenhet innebär. Otroligt nöjd med all hjälp vi fått hittills. Läs mer
    2018-03-02 Mattias M svarar Eva S
    Tack så mycket för de fina orden. Ni har köpt en fantastisk lägenhet! Stort grattis, vänliga hälsningar Mattias
  • Pauline H
    Pauline H skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian är en fantastisk mäklare! Tålmodig, positiv, resultatinriktad. Alltid lätt att få tag på, och lätt att tycka om, både för säljare och köpare. Läs mer
  • Jan T
    Jan T skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Engagerad, noggrann och proffsigt uppträdande. Motsvarade förväntningarna. Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag tycker att Sebastian har varit toppen! Trevlig, ärlig, bra rådgivare och alltid snabb på att återkoppla. Han har tagit sig tid till att besvara alla min frågor. Väldigt service inriktad. Läs mer

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg