Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sundbyberg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sundbyberg

Fastighetsbyrån Sundbyberg

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg — Visa karta

Vi kan Sundbyberg!

Det är självklart för oss att ha koll på allt som är viktigt att veta för ditt nuvarande och framtida boende i Sundbyberg. Vill du sälja eller köpa bostad i vårt lokala område? Hos oss får du en mäklare som kan sin marknad och som sätter dina dina behov och önskemål i första rummet.

Läs vad 152 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundbyberg

• Evelina B
    Evelina B skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi använde oss av Caroline Ahlén på fastighetsbyrån i Sundbyberg vid försäljningen av vår lägenhet och är mycket nöjda. Inte nog med att Caroline fick upp priset väldigt högt genom att själv aktivt "jobba upp det" så var allt professionellt ur alla aspekter och vi litade fullt på henne. Svarar alltid på frågor snabbt och finns tillhands. Rekommenderar Caroline till alla som ska sälja i Sundbyberg!
  • Niclas L
    Niclas L skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bästa mäklaren jag haft att göra med!
    Marcus starkaste egenskaper, enligt mig, är hans lugn och hans förmåga att skapa en pålitlig och trygg känsla. För mig som säljare var det ovärderligt att, samtidigt som jag bodde på annan ort, kunna lämna över allt ansvar till Marcus och kunna lita på att saker blev gjorda. Allt ifrån styling, kontakt med hantverkare, kontakt med brf, kontraktskrivning, osv. hanterades utan att jag behövde vara på plats. Från en köpares synvinkel tror jag att Marcus känns pålitlig, inte för "säljig" och mycket påläst.
  • Irina L
    Irina L skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Marcus är både trevlig och proffsig. Han har humor och förstår samtidigt hur stort det är för folk att både köpa och sälja bostad. Vi var mycket nöjda med honom genom hela vår flyttprocess!
  • Mathias W
    Mathias W skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket nöjd med Sebastians engagemang vid försäljningen.
    Lyhörd och bra återkoppling under hela försäljningen
  • Masoud Z
    Masoud Z skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Förtroende ingivande vid första mötet, alltid kontaktbar, trevlig. kommer sälja min bostad med honom :)
  • Jan W
    Jan W skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jessica överträffade alla våra förväntningar i pris och tillgänglighet.Rekomonderas varmt till alla som vill sälja i Sumdbyberg/Solna
  • Elin E
    Elin E skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jessica var till stor hjälp i alla de delar som rör försäljningen. Rekommenderar Jessica starkt, då hon gör allt för att du ska få det pris som du är ute efter. Hon känner området och vet vad hon pratar om.
  • Helena P
    Helena P skrev om Caroline Ahlén en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Caroline gjorde ett utmärkt jobb vid försäljningen av min bostad. Hon var flexibel och tillmötesgående!
  • Marcus F
    Marcus F skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket hjälpsam, lyhörd och kompetent. Förstår kundens behov mycket väl. Rekommenderas starkt.
  • Andreea R
    Andreea R skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel ar den basta maklaren i Sumpan! Finns ingen batre! :)
    /Andreea
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Caroline Ahlén en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Om du vill ha en duktig, påläst, snabb och trevlig mäklare så rekommenderar jag Caroline Ahlén på Fastighetsbyrån Sundbyberg! Caroline har varit professionell och geniun i sitt bemötande och jag som köpare har känt mig väldigt trygg och myket nöjd med hela köpprocessen.
  • Hassan A
    Hassan A skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Helt underbar. Fin människa. Tålmodig med en första gångs köpare med 1000 frågor. Alltid tillgänglig. Hjälpsam. Klar rekommendation och skulle jag sälja kommer jag definitivt kontakta honom i första hand. Gabriel du var verkligen 10+. Mvh Hassan & Andreea
  • Albert B
    Albert B skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Marcus ar stralande. Trevlig, proffsig och kan marknaden.
  • Naruthorn
    Naruthorn skrev om Caroline Ahlén en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag är väldigt nöjd med Caroline vid försäljning av min lägenhet. Hon var proffsig, lyhörd och väldigt serviceinriktad vilket gjorde det lätt för mig under hela försäljningsprocessen. Hon var snabb på att svara på mejl och återkopplade direkt när man hade frågor eller funderingar. Jag är väldigt nöjd med slutresultat och kan starkt rekommendera Caroline!
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Caroline Ahlén en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket nöjd med att ha haft Caroline Ahlén som mäklare vid försäljningen av min lägenhet i Sundbyberg. Snabb på att återkoppla under hela processen och mycket smidig med allt från fotografering, visningar och överlåtande. Rekommenderar!
  • Van Mossevelde V
    Van Mossevelde V skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel is an excellent realtor. He's professional and, more importantly, very active and confident in his area.
  • Spanos S
    Spanos S skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jättenöjd! Det vara aldrig några konstigheter utan allt fungerade jättebra och Gabriel levererade som utlovat.

Kan starkt rekommendera Gabriel
  • Dag D
    Dag D skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel agerar väldigt professionellt.
    Stort engagemang.
    Tog sig tid även långt efter kontorstider.

Är väldigt nöjd med honom. Rekommenderas stark.
  • Emir N
    Emir N skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Härlig person med glädje och engagemang för det hon gör. Lyckas hålla sitt ord och inger trygghet under hela försäljningsprocessen till skillnad från en del andra. Känns som att hon arbetar enbart med ens egna försäljning, dvs hon avsätter tid och är tillgänglig. Vi kunde prata som vänner och tillsammans bygga en bra strategisk plan för försäljningen.

Rekommenderas starkt!
  • Linn H
    Linn H skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Kanon tjej! En riktigt duktig, professionell, glad och trevlig mäklare. Hon ställer upp och hjälper till med allt hon kan. Det märks att hon verkligen bryr sig och vill att kunden ska bli nöjd :) jag skulle rekommendera henne varmt och absolut ta hjälp igen vid framtida bostadsaffärer.
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Kunnig och supertrevlig mäklare som har goda kunskaper om marknaden. Kan varmt rekommendera Jessica!
  • Bartoma B
    Bartoma B skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Professionellt möte men även hängiven att ge det bästa. Både till köpare och säljare. Mycket bra
  • Irene N
    Irene N skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Han var proffsig, märkte direkt att han kunde sälja!
    Återkopplade snabbt vilket är viktigt. Fotograferingen blev vi väldigt nöjda med, blev så fina foton.
  • Karin E
    Karin E skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    På visning bra. Påläst.
    Nårbar under budgivning.
    Efter köp, ville inte ta något ansvar och hjälpa till då lgh inte var i det skick vi kommit överens om. Hänvisade bara vidare.
    Fel lgh nr på kontrakt samt postnummer.
    Inte nöjd!
  • Hammarqvist H
    Hammarqvist H skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    👍🏼.
  • Dale D
    Dale D skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Förtroende ingivande vid första mötet, alltid kontaktbar, trevlig.

Gick runt och pratade i telefon under tiden kontrakt skulle skrivas på, tycker fokus på att klargöra för båda parter vad allt innebär borde vart fokus.
  • Björnström B
    Björnström B skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel Hadad gjorde ett strålande jobb i samband med försäljning av vår bostadsrätt i Ursvik.
  • Abraham A
    Abraham A skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel var en fantastiskt bra mäklare och hjälpte oss igenom alla stegen väldigt bra
  • Marilla F
    Marilla F skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi fick första klass service och hjälp hela vägen från vädering av lgh samt under sälj process. Fick snabba återkoppling på alla våra frågor samt bra tips och hjälp innan visning.
  • Catalina C
    Catalina C skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Marcus har hjälpt både mig och min syster med köp och han är kanon. Skulle rekommendera honom till alla jag känner. Ärlig och rak, engagerad o trevlig.
  • Kenneth B
    Kenneth B skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Snabb korrekt dyr.
    Det får räcka med text där.
  • Hdideche H
    Hdideche H skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    riktigt proffsig!
    helt enkelt en grym mäklare!
  • Ricard E
    Ricard E skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Smidig bostadsaffär på alla sätt.
  • Amanch Z
    Amanch Z skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Ebba är en mycket seriös och målmedveten mäklare, som inte lovar något som hon inte kan leverera. Letar man efter en trevlig och hängiven mäklare så rekommenderar jag Ebba STARKT+++++
  • Gabriel O
    Gabriel O skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Alltid tillgänglig, om inte så lämnade jag meddelande och blev snabbt uppringd. Gabriel är otroligt service minded och känner marknaden väl därav en snabb och effektiv försäljning i mitt fall. Är otroligt nöjd och rekommenderar honom starkt!
  • Karlsson K
    Karlsson K skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Kan bara bekräfta att jag är väldigt nöjd! Rak och tydlig dialog, hela vägen, kände mig trygg i hela affären. jämförde med lite andra mäklare innan jag bestämde mig för att anlita Gabriel och det jag fastnade för var den lite självsäkra bild han ger och levde upp till genom hela affären.
  • Björnström Granat B
    Björnström Granat B skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag har anlitat Gabriel Hadad två tillfällen inom 16 månader och de säger allt.
    Mycket hjälpsam och indresserat och tar upptraget i största allvar.
  • Antonio F
    Antonio F skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    öppet..villig att hitta lösningar engagerad, kunnig,
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Snabb service när jag köpte bostad via Marcus!
  • Gustafsson G
    Gustafsson G skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag tyckte att Gabriel levde upp till min förväntan. Han var hjälpsam och lyhörd. Allt gick väldigt smidigt vid kontraktskrivningen och överlämnadet på flyttdagen. Han var även tydlig med vad som framgick i kontraktet och vad som gällde vid andra överenskommelser, vilket var uppskattat.
  • Joel B
    Joel B skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Toppen kille som levererar trots tuffa tider !
  • Karin A
    Karin A skrev om Caroline Ahlén en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Är mycket nöjd med Caroline. Vi ville fota om vår lgh då vi inte var nöjda med bilderna, då ordnade hon det direkt med en ny fotograf.
    Vi gillar hennes personlighet och hon verkade mån om att göra det bästa för oss. Hon var snabb att återkoppla till oss under hela processen. Har ingenting negativt att säga om henne och kan varmt rekommendera henne till andra.
  • Moradpour M
    Moradpour M skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel har levt upp till våra förväntningar bl a genom att på ett seriöst, proffsigt och smidigt sätt administrera försäljningen av vårt lägenhet.
    Vi är mycket nöjda med Gabriel och kan rekommendera honom till andra.
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag kände inte att jag fick personlig kontakt med henne, men hon gjorde antagligen sitt jobb
  • Vyas V
    Vyas V skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel was an absolute pleasure to work with. It was our first experience to sell an apartment in Sweden and Gabriel greatly helped us in calming our nerves.
    In the end, Gabriel's judgement and estimations were spot on. In his conduct he was polite and friendly. He did not mind taking our questions any time of the day.
  • Andersson A
    Andersson A skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel var mycket tillmötesgående och lättillgänglig.
    Upplevde att jag fick bra hjälp av honom.
  • Lars N
    Lars N skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket trevlig,hjälpsam,förstående med glimten i ögat.
  • Lingh L
    Lingh L skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag tyckte Gabriel skötte hela affären helt ok
    Det enda jag tycker är lite mindre bra är den tid han gav motbudaren sista dagen och samtidigt hade klargjort att affären skulle stängas den dagen
  • Rasha A
    Rasha A skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    En glad och trevlig tjej. En mäklare över förväntan, som återkopplar och är alltid tillgänglig. Jag är väldigt nöjd, och kommer med rätt hög sannolikhet att använda henne nästa gång jag flyttar igen.
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket bra bemötande. Lättillgänglig och trevlig.

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg