Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sundbyberg Fastighetsbyrån Sundbyberg
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Sundbyberg

Fastighetsbyrån Sundbyberg

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg — Visa karta

Vi kan Sundbyberg!

Det är självklart för oss att ha koll på allt som är viktigt att veta för ditt nuvarande och framtida boende i Sundbyberg. Vill du sälja eller köpa bostad i vårt lokala område? Hos oss får du en mäklare som kan sin marknad och som sätter dina dina behov och önskemål i första rummet.

Läs vad 77 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundbyberg

• Zaniar V
    Zaniar V skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jessica är en professionell och driven mäklare. Samtliga egenskaper värderas högt hos en mäklare!
    Jag köpte min bostad via Jessica och både jag och säljaren blev väldigt nöjda med affären. Kommer i framtiden endast låta Jessica vara den som både hjälper mig att sälja min bostad samt köpa en ny bostad.
    / Zaniar
  • Lina G
    Lina G skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Supertrevlig och kunnig mäklare. Jessica Toubal ser till att det blir en lyckad försäljning.
    Jättenöjd!
  • Shaho  A
    Shaho A skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jättenöjd med Jessica Toubal som mäklare. Hon skötte min försäljning på ett proffsigt och smidigt sätt. Trots en stagnerande marknad hittade hon ganska snabbt en kund och var väldigt hjälpsam och tålmodig när jag inte alltid förstod alla krångliga regler och bestämmelser som finns kring bostadsförsäljning. Rekommenderar starkt!
  • Shaho A
    Shaho A skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Caroline Ahlén en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag är supernöjd med mitt val av Caroline och Fastighetsbyrån som mäklare. Väldigt smidig affär hela vägen från värdering till försäljning. Caroline som mäklare var lätt att kommunicera med och otroligt serviceinriktad. Jag tror aldrig det tog mer än en minut att få svar på mina e-postmeddelanden. Också skönt att man alltid fick tydlig och pedagogisk information genom hela försäljningsprocessen som annars kan vara ganska nervös och påfrestande. Jag kan definitivt rekommendera Caroline och hade utan tvekan anlitat henne igen.
  • Varis S
    Varis S skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag hade Jessica som min mäklare. Jag kan starkt rekommendera henne för att jag fick alltid snabba svar på mina frågor oavsett vilken dag på veckan. Försäljningen av min lägenhet gav resultat över mina förväntningar. Så anlita Jessica om du ska sälja din lägenhet/hus.
  • carina  l
    carina l skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mäklaren Marcus Norman utförde sitt uppdrag med en fantastisk lyhördhet till kundens egna önskningar men la också till sina egna kunskaper i konsten att vara en skicklig mäklare.
    Ett stor tack till Marcus för försäljningen av min lägenhet på Vegagatan 17 i Sundbyberg.
    Carina Lundström
  • Mattias N
    Mattias N skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel gjorde ett jättefint jobb med försäljningen av vår lägenhet. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera honom till alla som vill sälja sin bostad i Sundbyberg med omnejd.
  • Lena E
    Lena E skrev om Caroline Ahlén en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag och min man är supernöjda med det bemötande vi fick av Caroline i samband med försäljning av vår lägenhet. Hon var väldigt seriös och svarade supersnabbt på mail eller telefonsamtal. Alla åtgärder följdes upp enligt plan trots att det var en långdragen process då vi valde att ligga På gång under en lång tid. Det märktes verkligen att hon "jobbade för vår sak" men jag är säker på att hon även behandlade köparna lika korrekt, de verkade helnöjda när vi träffades i samband med kontraktsskrivning. Dessutom var hon väldigt noggrann med all pappershantering och inte onödigt "pushy" utan hela tiden mycket behaglig och lyhörd. Vi kunde inte önskat oss bättre, slutresultatet blev också mycket bra!
  • laila b
    laila b skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel sålde vår bostad till rekordpris! Han återkopplade till mig under hela processen och överträffade mina förväntningar i såväl prismässigt och även i den tjänst och den service som jag fick. Tack för all hjälp Gabriel! Rekommenderas starkt! / Laila
  • Karin L
    Karin L skrev om Caroline Ahlén en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Pålitlig mäklare som vi absolut hade anlitat igen. Ger ett seriöst intryck och försöker göra det så bra som möjligt för både säljare och köpare. Snabb på att svara både via telefon och mail. Flexibel.
  • Christine Y
    Christine Y skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel är en väldigt seriös och duktig mäklare! Vi kände oss väldigt trygga med honom. Han var alltid tillgänglig och gav snabb återkoppling! Kan varmt rekommenderas
  • Sahar A
    Sahar A skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel är en väldigt seriös och duktig mäklare! Han var alltid tillgänglig och gav snabb återkoppling! Vi hade lite strul med köparen men tyckte att Gabriel skötte det jättebra! Kan varmt rekommenderas!
  • Hamo D
    Hamo D skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    En väldigt duktig,ärlig,serios,effektiv mäklare,håller vad han låvar!!
    Sålde vår lägenhet innan visning.
    Allting gick perfekt.
    Starka rekommendationen !!!!
    Hamo D gillar detta
  • Peter A
    Peter A skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    En riktigt bra mäklare som höll vad han lovade, sålde min lägenhet nyligen och hela affären gick riktigt smidigt!
  • Lilli V
    Lilli V skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel is the best märklare I have ever met.
    He is calm, passionate and confident on his job. He always listen to the customer's voice and adjust the sales strategy based on the market situation. Even the market is not good in the summer, he can help make the sales happen. Super Gabriel!
    Lilli V gillar detta
  • Nawar K
    Nawar K skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    mycket seriös och hjälpsam!
    Den bästa mäklaren jag har haft med att göra
  • Jonny S
    Jonny S skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Ramin ÄR den vassaste mäklaren. Det går inte ens att diskutera. Är jorden rund? Du behöver inte ens fråga. När andra mäklare misslyckas levererar Ramin över förväntan, så är det bara och det är bevisat. Det är en blandning av kunskap, proffsighet och personligt engagemang som ligger bakom. Ingen annan mäklare klarar det.
  • Yassin A
    Yassin A skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel sålde precis min lägenhet och jag kan säga att Gabriel gjorde ett fantastisk jobb. Han är lugn och väldigt proffsig. Han gör allt för att göra sina kunder nöjda. Kommer anlita honom fler gånger.
  • Shahram B
    Shahram B skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bästa mäklaren i Sundbyberg. Brinner för sitt jobb.
  • Josef B
    Josef B skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpte bostad från Ebba i Sundbyberg. Allting fungerade bra och fick mycket hjälp med saker runt omkring . Vi kände oss väldigt trygga med Ebba och kan rekommendera henne starkt till andra som ska sälja och köpa! Tack så mycket / Josef
  • Lars A
    Lars A skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket nöjda med Ebbas försäljning av vår lägenhet i Signalfabriken.
    Alltid lätt att få tag i och återkopplar på en gång.
    Proffsig och mycket trevlig.
    Vi är mycket nöjda med slutresultatet.
  • Kevin H
    Kevin H skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag skulle vilja rekommendera Ramin - en duktig, skicklig mäklare. Genomtrevlig och profsig, han betedde sig artigt och ärligt. Jag blev imponerad av hans kompetens och entusiasm, och han gjorde allt möjligt för att få ett bra pris - ett överraskande bra pris i överraskande snabb tid. Jag är helt nöjd - fantastiskt.
  • Linnea C
    Linnea C skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi köpte vår lägenhet av Ramin för ca 3 år sedan och det var ett självklart val att använda honom igen nu inför vår försäljning. Ramin är en extremt kunnig och driftig mäklare. Han har koll på allt och lovar inget han inte kan hålla, vilket får en att känna en enorm trygghet. Han finns alltid tillhands och gör sitt yttersta för sina kunder. Vi är otroligt nöjda med Ramin och kan varmt rekommendera honom till andra som vill ha en mäklare utöver det vanliga.
  • Pontus K
    Pontus K skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Ramin har varit superproffsig under hela försäljningen av vår lägenhet. Framför allt när de nya amorteringskraven trädde i kraft och vi började tappa hoppet. Då var det han som stöttade oss och trodde på vår lägenhet.
    Han kan verkligen sitt Sundbyberg och brinner för det han gör.
    Stort tack för allt Ramin!
  • Hanna  S
    Hanna S skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    En mäklarbyrå som behandlar sina spekulanter under all kritik. Bestämmer privata visningar, och dyker inte upp. Svarar praktiskt taget aldrig på mejl med frågor (har mailat flera av mäklarna på byrån ett flertal gånger gällande olika lägenheter, så det är inte bara en som inte gör sitt jobb). Svarar inte på sms när man undrar var de tagit vägen. Vill man anlita en mäklarfirma som tar god hand om dina spekulanter, skulle jag inte välja denna.
    2016-07-18 Representant för Fastighetsbyrån svarar Hanna S
    Hej Hanna!

Tråkigt att du har fått en sån upplevelse av oss.

Vi har många nöjda kunder och vill gärna fortsätta med det.

Jag skulle vilja komma i kontakt med dig för att kunna få feedback ang det som hänt dig.

Tacksam för återkoppling!

David Ghanbari
    david.ghanbari@fastighetsbyran.se
    0709-820610
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Ebba besitter en kompetens och servicenivå utöver det vanliga.
    Jobbar själv inom försäljning och vet hur krävande branschen kan vara, Ebba besitter förmågan att verkligen gå den extra milen och leverera långt över förväntan från start till mål.
    Vill du, précis som jag, bli nöjd med din bostadsaffär är det Ebba du ska vända dig till
  • gabriella h
    gabriella h skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi anlitade Marcus efter att ha varit i kontakt med ett flertal mäklare. Det som gjorde att det just blev han var att han är balanserad, lugn och gav ett professionellt intryck. Han lyckades utmärkt med sitt uppdrag och levde verkligen upp till förväntningarna. Marcus är tålmodig, engagerad och flexibel vilket gör att vi starkt rekommenderar honom.
  • Anita B
    Anita B skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket nöjd med Ebba. Lätt att ha att göra med och resultatet blev jag väldigt bra! Kan varmt rekommendera henne! Anita Bergh
  • Arne J
    Arne J skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Som köpare har man en särskild relation till mäklaren. I min lägenhetsaffär mötte jag Ramin Jahangiri. Ramin är en utmärkt mäklare som självklart jobbar på uppdrag av säljare men jag fick ett jättebra och personligt bemötande som köpare. Ramin tog tag mina önskemål och gav förslag på lägenheter som jag inte själv kanske hade hittat eller tittat på. Sedan när vi hittade den jag nu köpt kändes Ramin engagerad och inspirerande vad gällde lägenheten, huset, omgivningen och stadsdelen. Jag vill lämna mina allra bästa rekommendationer och tipsar andra som söker bostad i Sundbyberg att höra av er till Ramin.
  • Dilo A
    Dilo A skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Ramin sålde min lägenhet i Sundbyberg, hamngatan. Han har varit väldigt hjälpsamm och har hjälpt mig väldigt mycket. Även efter försäljningen har han varit hjälpsam. Han skötte deklarationen och var väldigt lätt att få tag på.
    Tack!
  • Karin E
    Karin E skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vet knappt vad jag skulle gjort utan Marcus, han har hjälpt mig att köpa min första lägenhet och kan säga jag kommer kontakta honom när det väl är dags för mig att sälja en dag i framtiden. Han vill det bästa för båda parter och har svar på allt.
    Toppen bra kille och rekommenderar honom alla dagar i veckan! Så klart han får 5/5.
  • Dennis A
    Dennis A skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Duktig,seriös och stilig.
    Han vet vad han gör och är duktig på vad han gör! Tummen upp för Gabriel
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Otroligt professionell och engagerad hjälp samt vägledning genom hela säljprocessen. Rekommenderar Marcus varmt!
  • Elof W
    Elof W skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket nöjd med Marcus som säljare till min lägenhet, det gick bättre än vad jag hade hoppats. Bra bilder, bra och snabb service oavsett tid på dygnet, svar på alla mina frågor och dom var inte få!
  • Robin G
    Robin G skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    "När vi kör så kör vi" det var det Marcus sa till mig när han satte igång med
    försäljningen av min lägenhet. Och snacka om att han körde. Grymt nöjd med försäljning och hjälpen som jag fick vid köpet av min nya lägenhet var ovärderlig. Kommer helt klart vända mig till Marcus igen vid nästa försäljning!
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Allt funka bra och vi har fått bra hjälp och fått ett gott bemötande.
  • Drazen K
    Drazen K skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Kan verkligen rekommendera Gabriel.Absolut bästa mäklare. Vet verkligen vad han gör.
  • Sanja K
    Sanja K skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bästa mäklaren i Sundbyberg. Kan starkt rekomendera Gabriel.
  • Michel B
    Michel B skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Att anlita en duktig och kunnig mäklare för att sälja din bostad är inte det lättaste, Gabriel Haddad strävar efter din tillfredställelse och är lyhörd, lyssnar på vad ni vill och siktar mot det.
    Vi vill tacka dig Gabriel din angagemang och erfarenhet som ledde till en mycket bra resultat.
    Lycka till i fortsättningen.
    M&M
  • Björn J
    Björn J skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Works well: Effective, flexible and fast.
    Even better if: improves listening skills and probing questions to understand the customers needs.
  • Farhad T
    Farhad T skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Hej Ebba är person som man kan lita på. Hon är duktig
  • Wisam G
    Wisam G skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jätte duktig och alltid lämplig. Mycket bra och jobba med
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Duktig, trevlig och engagerad. Är jätte nöjd med Ebba.
  • x
    x skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Efter att ha träffat några mäklare från olika byråer fick vi kontakt med Gabriel. Han påvisade både en bred och djup kompetens om marknaden och i kombination med hans genuina engagemang, blev han det självklara valet. Gabriel är lätt att ha och göra med och har en rak och öppen kommunikation, vilket vi uppskattade. Jag och min sambo är väldigt nöjda och kan varmt rekommenderar Gabriel. En proffsig mäklare som gör det lilla extra. Han får många +++++
  • Ozan K
    Ozan K skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Ebba är trevlig, kunnig, respekfull, hjälpsam och duktig på det hon gör. Förutom det är hon nästan alltid tillgänglig och kan svara på mina frågor. Kan hon inte svaret så tar hon reda på det under dagen.
    Jag tycker hon gör ett grymt jobb förtjänar 5/5 i betyg.
  • Louise S
    Louise S skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevlig, professionell, alltid hjälpsam
  • Helena S
    Helena S skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Marcus är proffsig, tillgänglig, noggrann och har ett stort engagemang. Vid framtida bostadsaffärer i Sundbyberg kommer jag definitivt att anlita Marcus igen!
  • Kia B
    Kia B skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi valde Marcus när vi sålde vår lägenhet i Sundbyberg därför att han ingav ett förtroende som mäklare och kändes både ärlig och mjuk. Vårt motto när vi valde mäklare var att vi ville sälja genom någon som vi själva hade velat köpa av. Vi är mycket nöjda med Marcus från första möte till avslutad affär, han höll oss välinformerade genom hela processen, kom med bra idéer och råd och vi kan varmt rekommendera honom för er som ska sälja er bostad.
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag som köpare upplevde Marcus som otroligt trevlig och proffsig! Jag inga invändningar på hans sätt att leda en lägenhetsförsäljning! Toppbetyg
Gabriel Hadad
Marcus Norman