Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sundbyberg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sundbyberg

Fastighetsbyrån Sundbyberg

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån kan Sundbyberg. Här finns närhet både till härliga grönområden, storstadens puls och massor av attraktiva bostäder. Kommunikationer finns alltid ett stenkast bort och service likaså.

Vill du sälja eller köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor. Hos oss får du en mäklare som kan bostadsmarknaden och som sätter dina behov först. Vi vet precis var i Sundbyberg det passar dig att bo och hjälper till med hela affären.

Varmt välkommen till oss - vårt jobb genomsyras alltid av glädje!

Läs vad 225 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundbyberg

• Kajsa L
    Kajsa L skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel är mycket proffesionell.
  • Fredrik
    Fredrik skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Har bara gott att säga om Gabriel. Tillmötesgående, service minded, påläst och engagerad. Han hjälpte oss att reda ut en tilltrasslad försäljningssituation på ett utomordentligt sätt och fanns alltid tillgänglig för frågor och rådgivning. Kan starkt rekommendera Gabriel Hadad och Fastighetsbyrån i Sundbyberg.
  • Melinda P
    Melinda P skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jessica har sin styrka i effektiva kommunikationen genom snabb återkoppling och handläggning. Hon är samtidigt ambitiös och en positiv person med mkt glädje.
    Jessica är flexibel med ett fungerande socialt nätverk inom branschen.
  • Jens O
    Jens O skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trots att vi inte förvärvade fastigheten vi bjöd på var vi nöjda med Mattias lugna och professionella agerand.
    E. Jonvallen
    2017-09-18 Mattias M svarar Jens O
    Tack Jens,

Det viktigaste för mig är att alla som deltar i processen känner sig trygga och att de får den hjälp de behöver. Jag har något annat pågång i området som ni säkert kan finna är intressant.

2017-09-19 Jens O svarar Mattias M
    Hör gärna av dig om du har något du tror skulle passa. Mvh J
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Carl H
    Carl H skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias gjorde att toppen jobb och överträffade våra förväntningar.
  • Pernilla T
    Pernilla T skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bra och serviceminded. Trevligt bemötande och noga med att alla ska vara nöjda.
    2017-09-06 Mattias M svarar Pernilla T
    Hej Pernilla, tack för de fina orden.

• Oscar O
    Oscar O skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Affären gick snabbt och smidigt. Bra kommunikation genom hela processen, jättenöjd!
    2017-09-06 Mattias M svarar Oscar O
    Hej, Jättekul att höra Oscar och tack för att du tog dig tid att skriva en rad!

• Magnus P
    Magnus P skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias har gjort ett lysande arbete vid försäljning av vår lägenhet. Allt hjälp med stylist, marknadsföring och ett hissnande slutpris. Vi kan varmt rekommendera Mattias
    2017-08-31 Mattias M svarar Magnus P
    Hej Magnus,

Tack så otroligt mycket för presenterna (tavlan och skumpan) det har varit jättekul att få arbeta med er och att vi inte bara slog föreningsrekord, rekord på gatan utan också rekord i hela kommunen känns inte mer än fantastiskt. Det bringar mig en enorm glädje att kunna leverera detta till er!
  • Rene D
    Rene D skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Professionell, ödmjuk mäklare. Är mycket nöjd med Mattias insats vid försäljningen av min lägenhet.
    Rekomenderas varmt.
    2017-08-30 Mattias M svarar Rene D
    tack för de fina orden Rene!

Jag blir jätteglad av att höra att ni känner er nöjda med mig!
    Rene D gillar detta
  • Azadeh  S
    Azadeh S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Fick ett proffsigt bemötande och en enorm trygghet . En riktig klippa! Tack Tobias!
    2017-08-26 Mattias M svarar Azadeh S
    Hej Azadeh,

Vad kul att höra att du känner dig nöjd!
    Tack för förtroendet.
    2017-08-26 Azadeh S svarar Mattias M
    Förlåt Mattias att jag skrev fel ditt namn. Det blir så när man skriver ett kommentar kl 6 på en lördagsmorgon.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Harumi L
    Harumi L skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Att sälja en bostad kan vara en av livets största affär. Med en mäklare som innehar en superförmåga att känna av hur marknaden ser ut just nu, med stor kunskap, kompetens samt lyhördhet gick affären snabbt och mycket smidigt, bättre kunde det inte sluta. Mattias Mardini vill jag varmt rekommendera när ni någon gång ska sälja!
    Mvh Harumi Larsson
    2017-08-25 Mattias M svarar Harumi L
    Tack så otroligt mycket för de fina orden Harumi. Det var en glädje att hjälpa er i er försäljning från början till slut! Stort lycka till i framtiden i ert nästa kapitel som villa-ägare!
    Harumi L gillar detta
  • Kim B
    Kim B skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Allt gick snabbt och smidigt! Trevligt och professionellt bemötande. Är nöjd med säljaffären och med Mattias insats från början till slut.
  • Pedro V
    Pedro V skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    My wife and I purchased a flat in Sundbyberg with Ebba as agent. The process went as smoothly as it can be desired in great part due to Ebba's professionalism and helpfulness. Since my wife and I are not yet fluent Swedish speakers, Ebba's flawless English was highly valuable as were her efforts to help translate essential documents. All in all, a great experience and we strongly recommend Ebba's service.
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias hjälpte oss med en fantastisk bra försäljning av våran lägenhet på Tångvägen som överträffade alla våra förväntningar.
    Mattias gav oss bästa möjliga servis och höll oss ständigt uppdaterad under processen.
    2017-08-17 Mattias M svarar Henrik N
    Hej Henrik,

Tack för ert förtroende, det var ett nöje för mig att hjälpa er och väldigt kul att kunna sätta ett nytt föreningsrekord!
  • Danyal A
    Danyal A skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Hon är väldigt professionell mäklare. Man kan lita på henna.
  • Mohammed S
    Mohammed S skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    En fantastisk byrå med engagerade mäklare som alltid är tillgängliga
  • Antonio A
    Antonio A skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bra mäklare på alla sätt! Tillmötesgående och fokuserad. Siktar högt och ser till att man blir nöjd.
  • Jonas  S
    Jonas S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias är en fantastisk mäklare med ett bra och trevligt bemötande. Han är väldigt Kunniga, tillmötesgående och lätt att ha och göra med. Han övertraffade alla mina förväntingar. Jag kan varmt rekomendera Mattias.
    2017-08-08 Mattias M svarar Jonas S
    Tack Jonas, fantastiskt kul att jobba med dig och jag önskar dig all lycka i framtiden!
  • Margarita A
    Margarita A skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian har möjliggjort en smidig affär. Vi fick vara med och tycka till samtidigt som han skötte jobbet. Noggran, professionell och flexibel mäklare.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian är proffs ut i fingerspetsarna som man verkligen känner sig trygg med att lämna över försäljningen av sin lägenhet till!
  • Maria S
    Maria S skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jessica är en väldigt glad och pigg tjej som det är kul att göra affär med. Hon levde upp till mina förväntningar så affären blev så bra som möjligt. Väldigt driven så det blev en snabb affär.
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket bra engagerad osv. Jag är jättenöjd.
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi fick ett väldigt proffsigt bemötande och för oss var kommunikationen och tillgängligheten viktigt och det skötte Sebastian galant.
  • Per R
    Per R skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Proffsig och trevligt bemötande. Servicegraden är högsta betyg.
  • Aru S
    Aru S skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevlig och tillmötesgående. Som mäklare är han kunnig
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias är snabb, effektiv och har dessutom god lokalkännedom vilket är extra viktigt vid försäljning idag. Dessutom så lyssnade Mattias på min input och förslag vilket gjorde att jag kände mig delaktig.
    2017-08-01 Mattias M svarar Fredrik J
    Tack Fredrik för de fina orden! Med en säljare som är så engagerad som du går det inte att få något annat än toppresultat! Lycka till i framtiden så håller vi kontakten.

Ha en fortsatt trevlig sommar!
  • Christoffer
    Christoffer skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag rekommenderar Mattias då han gav en utomordentlig service. Mattias är alltid trevlig och kunde förklara alla mina frågor om område och olika lägenheter.
    2017-07-25 Mattias M svarar Christoffer
    Tack för ditt förtroende Christoffer och jag är glad att jag kunde hjälpa dig sälja och hitta din nya lägenhet!
  • Johanne S
    Johanne S skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Super nöjd kund!!!
    Ebba är otroligt professionell, punktlig och förtroendeingivande.
    Jag hade en riktig uppförsbacke med tidigare mäklare och började tappa hoppet på försäljningen. Då bestämde jag mig för att byta och anlitade Ebba istället.
    Det tog runt 1 vecka, sen var min lägenhet såld till de pris jag ville ha. Bra återkoppling och samarbete under veckan också. Jag fick verkligen känslan av riktigt bra service och att hon verkligen ville hjälpa mig till sitt yttersta.
    Rekommenderar henne starkt och kommer utan tvekan använda henne vid nästa lägenhetsköp.
    10 av 10 poäng får hon.
  • Annelie M
    Annelie M skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi upplevde Mattias som bra och saklig och han höll vad han lovade.
    2017-07-24 Mattias M svarar Annelie M
    Glad att ni är nöjda och återigen kul att kunna sälja för rekordpris i föreningen!
  • Ramak S
    Ramak S skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Är supernöjd med Jessicas arbetsinsats som mäklare för att sälja min lägenhet. Hon har alla de egenskaper som man förväntar sig av en mäklare, tillgänglig och proffesionellt.
  • Lilija O
    Lilija O skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Har träffat flera mäklare innan Jessica . Och tycker att hon är best i sitt yrke ! Väldig kunnig och proffsig ! Varmt rekommenderar henne !
  • Patrick C
    Patrick C skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    BRa förutom att man inte aldrig fick svar el bekräftelse på sms
  • Hanan S
    Hanan S skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Han är duktig o trevlig mäklare .
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Riktigt bra mäklare som alltid arbetar utifrån våra ktav/villkor. Alltid bra kontakt kontinuerligt.
  • Hans A
    Hans A skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag rekommenderar Mattias då han gjorde ett bra arbete när han sålde vår lägenhet i Aspudden 2017. Han kunde området väl, han var affärsmässigt klok vad gäller tex tajming och paketering och han var lyhörd och trygg vid olika moment av mer praktisk karaktär.
    2017-07-05 Mattias M svarar Hans A
    Tack så jättemycket för de fina orden Hans, jag hoppas du och Emma kommer trivas bra i ert nya hus!
  • Anirban P
    Anirban P skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias är en mycket positiv mäklare med en krigarsjäl. Han jobbar jätte hårt och gör sitt yttersta för att göra sina kunder nöjda. Jag är supernöjd över hans insats och kommer rekommendera honom till andra!
    2017-06-29 Mattias M svarar Anirban P
    Tack för de fina orden Anirban och lycka till med sökandet efter ditt nya boende!
  • feifei y
    feifei y skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias tried his best to help us know all the details of this apartment. He helped us to make a great decision to buy this flat.
    2017-06-29 Mattias M svarar feifei y
    Thank you, it was a pleasure helping you finding your first apartement!
  • Keng-Yeh F
    Keng-Yeh F skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Very pleasant experience. Our broker, Mattias, has been very helpful and knowledgeable. We, as a foreigner couple, have been struggling gathering all the information about house market. Mattias has also been patient and passionate explaining and offering assistance. We wouldn't hesitate at all to recommend everyone to contact Mattias for good suggestions and service.

Sincerely,
    Fu
    2017-07-03 Mattias M svarar Keng-Yeh F
    Thank you so much, hope you like your new home!
  • Marc-Lucas P
    Marc-Lucas P skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel är en seriös mäklare med hög integritet, som vi gärna anlitar igen.
    Den egenskap som vi gillade bäst var hans lugn. Det kändes som att han hela tiden hade läget under kontroll, det i kombination med att han kontinuerligt höll oss underrättade under försäljningsprocessen skapade en trygghet för oss som säljare i en annars ganska stressande situation.
    Gabriel reco-menderas varmt!
  • Onur E
    Onur E skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel, hjälpte oss med vår försäljning på ett oklanderligt sätt. Gabriel förstod våra behov. Hans beläsenhet var omfattande och han hade en intuitiv känsla för hur man bäst borde gå till väga för att sälja vårt objekt. Han hade en stor förståelse för det område som objektet låg i och såg också de unika fördelar som vårt objekt har.
  • Tomas P
    Tomas P skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Tacksam för att ha valt den proffisionella, ärliga och raka mäklaren i stan! Fantastiskt utfört arbete. Stark reko.
  • Andreas l
    Andreas l skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vill bara bara lägga en liten kommentar angående våran mäklare.
    En otroligt ödmjuk mäklare med en utomordentlig bra kunskap i sitt område, servicen var utmärkt. Vi rekommenderar verkligen denna mäklare starkt till alla som vill sälja eller köpa...
    Tack för ett otroligt bra jobb Gabriel.......

• elias h
    elias h skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    En av dom bästa mäklarna jag samarbetat med. Innovativ, flexibel och självsäker, alltid med slutkund i fokus. Kan verkligen rekommendera Gabriel vid nästa bostadsaffär!/ Elias
  • jimmy h
    jimmy h skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Fantastiskt driven mäklare, som jobbar hårt och alltid är tillgänglig. Just tillgängligheten är något som saknas bland många upptagna mäklare som jag tidigare sålt med, men oavsett tidpunkt kunde man ringa Gabriel för utmärkt service. Det som skiljer Gabriel från övriga mäklare förutom hans otroliga driv, är att han alltid har köpare och säljare i fokus. Han ordnade en smidig försäljning med ett slutpris som samtliga parter var nöjda med. Kommer definitivt anlita Gabriel igen vid nästa bostadsaffär! Mvh Jimmy
  • Ingeli A
    Ingeli A skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket bra och professionellt bemötande. Hela samarbetet var mycket bra.
  • Dana P
    Dana P skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jessica var drivande, handlingskraftig, ärlig och dialogen var rak. Hon gjorde sitt yttersta för att göra både mig nöjd men även min köpare. Även om hon hade mycket att göra tog hon sig alltid tid för mig och återkopplade snabbt. Jag kan varmt rekommendera henne för andra som vill ha en engagerad mäklare och som dessutom är väldigt kunnig.
  • Sagar S
    Sagar S skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel was very good right from the begining of arranging private visning of the apartment, he has communicated very well between the buyer and seller, I can recommend my friends his name who are planning to buy an apartment in sundbyberg area.
  • Ellen K
    Ellen K skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevlig och noggran. Flexibel och lätt att få kontakt med vid behov.
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Superbra mäklare! Jättenöjd med Jessica!
  • Kenneth H
    Kenneth H skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trygg och bra hjälp! Gabriel hjälpte mig med helheten som försäljning, finansiering och att hitta ny bostad!

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg