Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sundbyberg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sundbyberg

Fastighetsbyrån Sundbyberg

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån kan Sundbyberg. Här finns närhet både till härliga grönområden, storstadens puls och massor av attraktiva bostäder. Kommunikationer finns alltid ett stenkast bort och service likaså.

Vill du sälja eller köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor. Hos oss får du en mäklare som kan bostadsmarknaden och som sätter dina behov först. Vi vet precis var i Sundbyberg det passar dig att bo och hjälper till med hela affären.

Varmt välkommen till oss - vårt jobb genomsyras alltid av glädje!

Läs vad 498 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundbyberg

• 2019-04-21

Anna B skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Allt bra, mycket nöjda med vår försäljning. Kunnig, trevlig och hjälpsam! Läs mer
  • 2019-04-18

Hani A skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    mycket bra bemött av mäklare. jag har sålt en bostad. Läs mer
  • Kim B

2019-04-15

Kim B skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag är väldigt nöjd med valet av Mattias Mardini som mäklare för min bostadsförsäljning (2,5:a i centrala Sundbyberg). Det jag uppskattade mest med Mattias var att han var lätt att nå, snabb i kommunikationen och hans allmänt trevliga och glada inställning och bemötande. Han fick till en kort försäljningsprocess med snabbt avslut, till ett pris jag kunde känna mig nöjd med. Jag rekommenderar verkligen Mattias som mäklare! Läs mer
  • 2019-04-14

Magnus L skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålde en lägenhet om 4 rok.
    Enkel och trevlig kontakt. Allt gick enligt plan och lägenheten såldes 3 dagar efter visning. Läs mer
  • 2019-04-12

ANNELI J skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Har precis köpt en 2-rums lägenhet i centrala Sundbyberg med Mattias som mäklare. Mattias gav ett förtroendeingivande intryck under visningarna, var påläst och kunde besvara alla mina frågor och funderingar. Viktigt för mig har varit att känna mig trygg genom hela affären vilket Mattias verkligen gjort. Kan med varm hand rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-10

Richard B skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag har köpt 74kvm i Sundbyberg. Bra bemött, hög aktivitet och jag kände mig trygg genom hela köpet. Läs mer
  • 2019-04-09

Beda A skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Använde Jessica som mäklare när jag sålde min bostad. Jag upplever att jessica är proffsig, ärlig och väldigt trevlig i sitt bemötande. Hade jag frågor eller behövde bollplank så fanns hon där Läs mer
  • Henrik L

2019-04-05

Henrik L skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bad Sebastian tipsa om andra lägenheter när vi var på visning. Han återkom med tips på en superfin fyra som vi köpte.
    Bra bemötande, professionell och positiv. Läs mer
  • 2019-04-05

SULTAN A skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    As a new entrant to Sweden and the housing market, we were struggling to find a broker that really understands what we were looking for until I found Mattias Mardini.
    Mattias did a fantastic job and helped us find our dream apartment in Ursvik. He is easy to deal with and make things a lot easier than what we expected. I cannot think of a better broker than Mattias and I highly recommend him to the highest level. We will definetely do business with Mattias in the future. Läs mer
    2019-04-05 Mattias M svarar SULTAN A
    Thank you so much for your recommendation Sultan! I hope you will like your new apartement.
    Best wishes Mattias
  • 2019-04-03

Lennart T skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bra bemötande och trevlig mäklare men höll inte lovade återkopplings tider till oss Läs mer
  • 2019-04-02

Johanna R skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Fick ett mycket bra bemötande av Sebastian när jag köpte min lägenhet genom honom. Bra kommunikation och tjänstvillig. Rekommenderas! Läs mer
  • Annika N

2019-04-01

Annika N skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vid köp av bostad på Kyrkogatan 4 i centrala Sundbyberg, kan jag starkt rekommendera Mattias för den kunskap, personligt engagemang och erfarenhet som kännetecknar en lyckad affär, kan starkt rekommendera honom. Läs mer
    2019-04-02 Mattias M svarar Annika N
    Tack så jättemycket för de fina orden! Och grattis till din lägenhet :)
  • 2019-03-29

Claes N skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Serviceinriktad, positiv och engagerad! Läs mer
  • 2019-03-27

Susanne D skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Alexander sålde min lgh.
    Direkt kände jag förtroende för Alexander då han utstrålar självsäkerhet, driv, kompetens och är lyhörd vad kunden behöver
    Jag kan varmt rekommendera Alexander! Läs mer
  • Max A

2019-03-26

Max A skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag har sålt en etta. Mycket bra från första kontakten till försäljning, helt suveränt upplägg och tydligt att Sebastian har enorm och gedigen erfarenhet. Alla mina förväntningar infriades och det var lätt att få tag i honom när så behövdes.

Jag rekommenderar Sebastian Scherdin varmt! Läs mer
  • Debbie A

2019-03-25

Debbie A skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Väldigt trevlig och håller dig som säljare väl uppdaterad om allt som händer.
    Trots svår period att sälja under så blev det en otroligt snabb affär.
    Kan verkligen rekommendera Mathias till andra. Läs mer
    2019-04-02 Mattias M svarar Debbie A
    Tack så mycket för de fina orden! Stort grattis till en lyckad försäljning :)
  • 2019-03-24

Robin S skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålt en bostadsrätt. Bra kontakt och väl utfört arbete. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-03-20

Helena Z skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Helt ok, återkom inte då jag ringde för att ställa kompletterande frågor, kom sent då vi skulle skriva första delen av kontraktet och meddelade oss inte och kom inte alls, pga sjukdom vid överlåtelsemötet, detta meddelades inte oss ägare utan vår dotter Läs mer
  • 2019-03-19

Carolina N skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag kan verkligen rekommendera Mattias när du ska sälja din bostad! Från vårt första möte tills min lägenhet var såld visade sig Mattias mycket professionell och kunnig, och ingav ett lugn i den stressiga situation som en försäljning faktiskt innebär. Lägenheten såldes till ett pris som väl motsvarade mina förväntningar, tack Mattias! Läs mer
    2019-04-02 Mattias M svarar Carolina N
    Tack så jättemycket Carolina, det var ett nöje att få hjälpa till och sälja din lägenhet.
    Hoppas ni kommer trivas lika bra i er nya!
  • Keneth H

2019-03-15

Keneth H skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bra och snabb hjälp och stort engagemang kring försäljningen av lägenheten.
    Sämre hjälp när det gäller att hjälpa till att hitta en ny bostad åt mig. Synd för det är en viktig del av bostadsaffären och det är helheten som skapar känslan av trygghet och upplevelsen hur den totala servicen var. Läs mer
  • 2019-03-15

Nina B skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    När jag skulle sälja min trea på 90 kvadrat i Ör vände jag mig på min dotters inrådan till Jessica Toubal. Jag fick genast ett mycket gott intryck av Jessica som visade sig vara en mycket professionell, lyhörd och tillmötesgående mäklare. Hon infriade alla mina förväntningar och jag är väldigt nöjd med försäljningen av min bostad. Läs mer
  • 2019-03-11

Thomas Christian E skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpte en bostadsrätt och är väldigt glad med den, mäklaren var trevlig och erfaren.. Läs mer
  • 2019-03-09

Ann-Charlotte G skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi sålde vårt hus med hjälp av Gabriel. Allt igenom proffesionell, alltid snabb att svara i telefon eller via sms. Gjorde allt i sin makt att få till en bra affär. Läs mer
  • 2019-03-06

Xue W skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian was a great broker and he helped a lot in the process! Läs mer
  • 2019-03-05

Emilia L skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi träffade flera mäklare innan valet föll på Sebastian. Ett val som snabbt visade sig vara helt rätt. Lyhörd, effektiv och extremt profisionell lotsade han oss genom vår försäljning. Lyssnade alltid på våra önskemål men kom med tips och råd på ett sätt som alltid kändes äkta. Vi är 100% nöjda och kan rekommendera Sebastian till alla som skall sälja/köpa. Läs mer
  • Andreas L

2019-03-05

Andreas L skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian har hjälpt till med försäljningen av vår bostadsrätt.
    Vi träffade många mäklare innan valet föll på Sebastian och med facit i hand så är vi övertygade om att vi också gjorde rätt val!
    Trevlig, svarar dag och natt, lyssnar verkligen på vad vi ville göra men kom också med sina rekommendationer. Toppbetyg från oss💫
    Andreas Lindau Läs mer
  • 2019-03-04

Karl M skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Skulle vi någon gång sälja i Sundbyberg igen så skulle vi utan tvekan anlita Sebastain för de uppdraget.
    Sebastian är driven, engagerad, och får en att känna sig som om man är hans enda uppdragsgivare.
    Vi är supernöjda!!! Läs mer
  • 2019-03-04

Adil H skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Alexander har varit professionell , vänligt , och hjälpte mig i allt jag behövde veta angående min bostad .
    Jag tackar honom för en utmärkt service
    ”Ambiös person som ger inte upp lätt. ” Läs mer
  • 2019-03-03

LInda L skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Det var med väldigt blandade känslor Vi sålde vår drömlägenhet i Sundbyberg.
    Sebastian gjorde ett toppen jobb, han var tillgänglig 24/7. Han kom med snabba svar och fick oss att känna oss att känna oss väldigt trygga längst med vägen.

Vi är väldigt nöjda med resultatet. Tack Sebastian. Läs mer
  • Joel S

2019-02-26

Joel S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bra service, mkt tillgänglig och kunde ge besked om alla våra frågor Läs mer
    2019-02-26 Mattias M svarar Joel S
    Stort tack Joel för din tid och dina ord!

Mina M skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpt en lägenhet. Mycket trevligt bemötande från Alexander. Svarade alltid på tel och email snabb. Jag kommer värmt rekommendera honom. Läs mer

Tobias F skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian hjälpte oss när vi sålde vår 3:a. Han var väldigt lyhörd och hjälpsam. Väldigt driven, kunnig och tillgänglig. Läs mer

Helena C skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias hjälpte oss sälja vår lägenhet på mindre än en vecka och för rekordpris. Vi hann inte ha varken visning eller annons på hemnet innan han hittat en köpare. Vi kan inte ha varit mer nöjda! Läs mer
    2019-02-26 Mattias M svarar Helena C
    Tack så jättemycket för dina ord! Så otroligt kul att sätta föreningsrekord i dagens marknad :)
    Grattis också till ert nya hus!
  • Mimmi N

2019-02-22

Mimmi N skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias hjälpte mig i sökandet av att hitta en lägenhet. Han var engagerad, trevlig och lyhörd. Jag upplevde att de objekt jag blev visade alla överensstämde med mina önskningar och tillsist kom jag i hamn med en superfin 2:a.
    Rekommenderar varmt Mattias som mäklare! Läs mer
    2019-02-22 Mattias M svarar Mimmi N
    Tack så jättemycket Mimmi och grattis till en superfin lägenhet! Mvh Mattias
  • 2019-02-22

Anita S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja min lägenhet i Sundbyberg. Kände mig trygg i att lämna allt ansvar till Mattias och fanns alltid där när jag hade frågor. Lyhörd, lugn och självsäker är tre ord som beskriver Mattias väldigt bra. jag kan varmt rekommendera Mattias med hela mitt hjärta. Läs mer
    2019-02-22 Mattias M svarar Anita S
    Tack Anita du är fantastisk! otroligt tacksam för att ha fått ditt förtroende.
    Bästa hälsningar Mattias
  • 2019-02-21

Hans N skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Har anlitat Gabriel vid två olika tillfällen. Superbra! Rak, tydlig, återkopplar snabbt, håller det han lovar. Läs mer
  • 2019-02-21

Elisabet L skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag har bara positiva omdömen. Jag har fått dem hjälp som jag behövt. Glad, positiv och empatisk Läs mer
  • 2019-02-20

Love E skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpt bostadsrätt, 3 rok. Blev bra bemött, hade inga speciella förväntningar. Bra upplevelse. Läs mer
  • 2019-02-20

Hugo L skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevlig och påläst vid möten etc. samt väldigt duktig.

Det fanns lite förvirring mellan mig och säljare under försäljningen som hade kunnat undvikas genom bättre mäklarkontakt. Läs mer
    2019-02-20 Mattias M svarar Hugo L
    Hej Hugo

Tack för din feedback, jag ska ta till mig den och självklart försöka förbättra mig i framtiden!
    hoppas du trivs i din lägenhet så hörs vi säkerligen framöver
  • 2019-02-14

Erik F skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålde en etta i Sundbyberg. Sebastian löste det snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-02-13

Sherif M skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Fick hjälp att sälja min lägenhet i Ursvik. Proffsigt bemötande. hade höga förväntningar som inte var några problem för Mattias att lösa det.
    snabbt och enkel försäljning utan några konstigheter! Läs mer
    2019-02-20 Mattias M svarar Sherif M
    Nöjet var helt och hållet mitt! :) Kul att slå rekord i området!
  • 2019-02-12

Alvin R skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Väldigt duktig och driven mäklare, han håller vad han lovar. Läs mer
  • 2019-02-11

Axel J skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi är jättenöjda med hans och Alexandras arbete. De har alltigenom agerat professionellt och varit mycket hjälpsamma. Läs mer
  • 2019-02-11

Claes S skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpte en bostadsrätt - Helt OK process men aningen hal mäklare. Läs mer
  • 2019-02-08

Olle Paul e skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Levde med råge upp till mina förväntningar. Professionellt i alla faser. Läs mer
  • Alex S

2019-02-08

Alex S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias was very accommodating, informative, and attentive through the buying my first apartment. He is skillful in understanding peoples' needs and in navigating the process to benefit both the buyer and seller. It is clear that he cares about those involved and wants you to be comfortable and successful in finding your new home. I could not be happier with my new apartment and am grateful for your guidance and flexibility throughout the process; thanks Mattias! Läs mer
    2019-02-12 Mattias M svarar Alex S
    Thank you very much Alex,
    Im sure you will love your new apartement!
  • 2019-02-07

Margurithe M skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpt en 2:a i Sundbyberg

Köpet gick väldigt fort och det är vi tacksamma för.
    Mattias var hjälpsam med allt. Trevlig Läs mer
    2019-02-07 Mattias M svarar Margurithe M
    Tack så jättemycket och stort grattis till er nya lägenhet.
  • Dennis B

2019-02-05

Dennis B skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Som köpare upplever jag Mattias mycket trevlig och väldigt kunnig om objektet in på detaljnivå.

Skulle sannolikt själv anlita honom vid eventuellt försäljning! Läs mer
    2019-02-07 Mattias M svarar Dennis B
    Tack så jättemycket för de fina orden Dennis jag hoppas verkligen ni kommer trivas i er lägenhet!
  • 2019-02-04

Caroline Korske skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Supertrevlig Mäklare. Svarar alltid snabbt på mail samt i telefon. Var lyhörd på våra önskningar samt slutförde vår fsg med mycket lyckat utfall trots en nedåtgående marknad. Läs mer
  • Katrina M

2019-01-28

Katrina M skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi har både köpt och sålt via Jessica och har i båda fallen upplevt att hon verkligen gör allt för att både köpare och säljare ska känna sig nöjda med affären. Med stort engagemang och förmåga att möta olika kunder bidrar Jessica till en smidig och lyckad process. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg