Fastighetsbyrån Sundbyberg

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån kan Sundbyberg. Här finns närhet både till härliga grönområden, storstadens puls och massor av attraktiva bostäder. Kommunikationer finns alltid ett stenkast bort och service likaså.

Vill du sälja eller köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor. Hos oss får du en mäklare som kan bostadsmarknaden och som sätter dina behov först. Vi vet precis var i Sundbyberg det passar dig att bo och hjälper till med hela affären.

Varmt välkommen till oss - vårt jobb genomsyras alltid av glädje!

Läs vad 478 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundbyberg

• 2020-02-19

Sara L skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias sålde min bostadsrätt. Mattias hade ett väldigt bra bemötande, förtroendeingivande, alltid trevlig och tillgänglig vid frågor. Mattias levde upp till mina förväntningar då jag fick ett bra pris för bostaden utifrån hur marknaden såg ut vid försäljningen. Rekommenderar varmt Mattias som mäklare. Läs mer
  • 2020-02-17

Katarina S skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Alexander är en mycket professionell och engagerad mäklare som håller vad han lovar!
    Vi är jättenöjda med honom och kommer självklart anlita Alexander vid vår nästa försäljning! Läs mer
  • 2020-02-10

Sofia W skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi anlitade Mattias Mardini när vi skulle sälja vår lägenhet i centrala Sundbyberg. Han var väldigt trevlig och tillmötesgående, han svarade alltid snabbt om vi hade frågor eller synpunkter, han var väldigt engagerad och sålde vår lägenhet till ett jättebra pris för oss. Jag har inget att klaga på utan skulle rekommendera honom till vem som helst! Läs mer
  • 2020-02-09

Dieter K skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias lyckades när en annan mäklare misslyckades. Han är engagerad, driven och ger sig inte förrän målet är uppnått. Vi kan verkligen rekommendera Mattias till alla som funderar på att sälja en bostad i Sundbyberg. Läs mer
  • 2020-02-08

Karin F skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålt bostadsrätt med ett slutpris över förväntan! Snabba puckar tack vare att Mattias har ett stort nät av köpare och det gjorde försäljningen väldigt smidig! Läs mer
  • Marie F

2020-02-07

Marie F skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jättebra engagerad och trevlig mäklare som gör det lilla extra. Läs mer
  • 2020-02-07

Niklas S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Efter att under fyra månaders tid ha försökt sälja min lägenhet med hjälp av en annan mäklare i området så blev jag tipsad om Mattias genom en kollega. Redan vid första mötet kände man en oerhörd skillnad i kunskap, engagemang och energi - så beslutet var taget!

För mig som oerfaren säljare var Mattias tydliga kommunikation under hela processen ovärderlig. Jag fick daglig återkoppling och han var alltid tillgänglig för alla eventuella frågor kunde dyka upp.

Tack vare Mattias oerhörda driv så lyckades jag få lägenheten såld efter knappt två veckor från att jag anlitande honom. Hans arbetsätt skiljer sig från de övriga mäklarna och den sedvanliga strategin med en Hemnet-annons och visningar är hans plan B.

Jag är väldigt nöjd med Mattias arbete och kan inget annat än att rekommendera honom till andra säljare. Jag kommer helt klart anlita Mattias vid nästa bostadsförsäljning! Läs mer
  • Michel D

2020-02-03

Michel D skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias, vad ska jag säga? Helt fantastisk från start till mål! Jag har träffat många mäklare men jag visste att du var speciell! Jag vet garanterat att utan din hjälp så hade vi inte nått målet vi satte tillsammans! Ännu en gång, stort tack för ditt kunnande och expertis! Läs mer
    2020-02-07 MATTIAS M svarar Michel D
    Tack så jättemycket för texten Michel, det värmer verkligen.

• 2020-02-01

Johan L skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias skötte sin roll som mäklare för oss ypperligt. Han är proffsig och måldriven från start till mål. Han är tydlig i kommunikation och med förväntningar så att alla vet vad som gäller för att lyckas. Social och lätt att ha att göra med. Rekommenderas väldigt starkt! Läs mer
    2020-02-07 MATTIAS M svarar Johan L
    Tack så jättemycket för de fina orden Johan.
    Och stort grattis till försäljningen hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus framöver :)
  • 2020-01-27

Ted H skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel sålde vår 3a i Ör.
    Han var lugn och förklarande genom hela processen och vi kände oss trygga med honom.

När budgivningen drog igång så hanterade han den utan några anmärkningar. Vi hade satt gemensamma mål som överträffades.
    Vi uppskattar att Gabriel inte enbart var fokuserad på slutpriset utan även affären i stort. Läs mer
  • 2020-01-26

Jill H skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag sålde min lägenhet och fick hjälp av Mattias. Han var väldigt trevlig, effektiv och sålde min lägenhet super snabbt till ett bra pris! Hel nöjd!! Läs mer
    2020-02-07 MATTIAS M svarar Jill H
    Tack Jill och stort grattis till dig och Charlie, hoppas ni trivs bra i Mölndal!
  • Anna V

2020-01-26

Anna V skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi anlitade Mattias för att sälja vårt radhus, vilket han också gjorde på ett bra sätt. Vi upplever att Mattias är en mäklare som verkligen anstränger sig för att sälja sitt objekt - han hade flera extra visningar till spekulanter som inte kunde komma på visningstiderna och jobbade verkligen hårt för att vi skulle få vårt hus sålt till det pris vi önskade. Vi upplever också att han verkligen tog sig tid att besvara de frågor våra spekulanter hade.
    Det enda som vi kunde uppfatta som negativt med Mattias är att vi hade önskat mer löpande uppdatering från honom. Detta då vi själva är lite av kontrollfreaks och vill veta vad som händer. Han återkopplade självklart när vi hörde av oss men det hade nog känts ännu bättre om han varit den som ringt först. Läs mer
  • LOVISA B

2020-01-22

LOVISA B skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    En fantastisk mäklare!🤩 Min mamma och jag kontaktade Mattias för att få hjälp att hitta ett nytt boende åt min mamma efter att hon sålt sin villa. Med en unik omtänksamhet och på ett fint lyhört vis utifrån hennes önskemål hittade han rekordsnabbt en perfekt lägenhet i ett fantastiskt område vi aldrig hade upptäckt utan hans goda lokalkännedom. Han såg oss som köpare och gav oss en service som gör honom enastående och unik. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2020-01-23 MATTIAS M svarar LOVISA B
    stort tack för de fina orden. Det var ett nöje att få hjälpa Margot till ett nytt hem!
  • 2020-01-21

Bryndís B skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag träffade Mattias vid några visningar. Jag hade faktiskt hört av honum från min vän som också köpte en lägenhet i Sundbyberg.
    Han var bra emd flest, bara lite påstridig med budgivningen. Läs mer
  • 2020-01-21

Piotr Aleksander B skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag köpte en tvåa i centrala Sundbyberg. Mattias var tillmötesgående, serviceinriktad, trevlig och hjälpsam under hela processen. Inget att anmärka på alls! Läs mer
    2020-01-23 MATTIAS M svarar Piotr Aleksander B
    Tack för de fina orden och stort grattis till ditt nya hem!

Jennie N skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias sålde min lägenhet snabbt; till ett bra pris och krav på längre tillträde, vilket har gjort mitt liv mycket enklare. Mattias kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2020-01-23 MATTIAS M svarar Jennie N
    Tack Jennie och stort grattis till dig och familjen :)

Andreas K skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Ett mycket bra bemötande och ett stort engagemang av Mattias.
    Jag fick snabb respons och tydliga svar på mina frågor angående min bostadsförsäljning.
    En mäklare med ett stort förtroende, jag kan varmt rekommendera Mattias. Läs mer
    2020-01-23 MATTIAS M svarar Andreas K
    Tack Andreas, och tack för förtroendet!

Kenneth D skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias var väl insatt i området och dess prissätning när jag sålde min lägenhet, en två med kök i Lilla Alby Sundbyberg.
    Vi uppnåde mitt "targer" pris genom Mattias erfarenhet och känsla i sin profession.
    Alla mina förväntningar uppfyldes som jag hade målsatt med försäljningen tack vare Mattias Läs mer
  • 2020-01-16

Alex Pablo G skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålt Lght och köpt radhus.
    Gabriel skötte sig mycket bra och det jag uppskattade allra mest var att han höll kontakt med oss genom hela försäljningen.
    Vi satte ett minimikrav och det uppfylldes! Läs mer
  • RUHANA H

2020-01-09

RUHANA H skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Efter många många visningar hittade jag tillslut min första lägenhet och en pålitlig mäklare som gjorde allt för att jag skulle få köpa objektet!

Mattias Mardini är ödmjuk, lugn och har mycket tålamod. Ibland svår att få tag på i början men inte alls konstigt med tanke på att han är Sundbybergs mest rekommenderade säljare!
    Tack Mattias och vi hörs när jag är i säljtankar! Läs mer
    2020-01-14 MATTIAS M svarar RUHANA H
    Stort tack för de fina orden Ruhana,

Och grattis till din nya bostad :)
  • 2020-01-05

Alexander B skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Var i kontakt med Mattias efter en budgivning som jag dessvärre förlorade. Mattias förstod dock mina behov och kunde matcha mina förutsättningar med en säljare.

Allt gick väldigt smidigt Läs mer
    2020-01-14 MATTIAS M svarar Alexander B
    Tack Alex och grattis till din lägenhet, glad att jag kunde hjälpa dig hitta rätt.
  • 2020-01-04

Amirpasha S skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel is very professional and experienced, easy to talk to and easy to communicate with - always there for you. He always keep his promises. Läs mer
  • Linus R

2019-12-17

Linus R skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevlig och driven mäklare med bra ambition. Läs mer
  • 2019-12-15

Jonny H skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevlig kille, alltid tillgänglig, passion för sitt jobb. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-01-14 MATTIAS M svarar Jonny H
    tack Jonny och grattis till dig och familjen till er nya bostad.
  • 2019-12-11

Iman B skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel, så himla bra mäklare! Så bra att vi köpte hus via honom och därefter även valde att sälja vår lägenhet via honom. Kommunikationen var extremt bra, han såg till att vi alltid fick svar på våra frågor och vi var nöjda med förhandlingarna vid både köp och försäljning. Vi hörs vid nästa affär! Läs mer
  • Andreas A

2019-12-09

Andreas A skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag köpte en lägenhet pp 55 kvm i Lilla Alby i Sundbyberg. Gabriel var en bra mäklare som gjorde det han skulle och det lilla extra.
    Det enda som håller honom frpn en femma är priset med det kanske man heller inte kan klandra honom för. En garanterad rekommendation. Läs mer
  • 2019-12-06

Anna G skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Väldigt bra bemötande och information genom hela processen då jag köpte lägenhet. Läs mer
  • 2019-12-05

Maria S skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag köpte en 1,5 lägenhet i hallonbergen!
    Blev superbra bemött av mäklaren och kände mig väldigt bekväm! Väldigt bra tillgänglighet och jag fick svar på alla frågor och oklarheter som jag hade! Även på ”dåliga” tider på dagen såsom kvällar och helger!
    Väldigt bra betyg får Alexander från mig! Läs mer
  • 2019-12-04

NIKOLAS K skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Efter att ha träffat 4st mäklarbyråer i Sundbyberg så var Mattias på Fastighetsbyron det själv klara valet en mycket trevlig och positiv mäklare som gjorde ett fantastiskt arbete igenom hela försäljningen.
    Rekomenderar starkt!!
    Tack Mattias för en lyckad försäljning Läs mer
  • 2019-12-02

Efrem G skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Han e jätte duktig mäklare jag e stolt över honom. Läs mer
  • 2019-12-01

NIKOLAS K skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag har precis sålt vår bostadsrätt via Mattias. Riktigt smidig affär gick väldigt smidigt. Mattias är en mycket trevlig och professionell mäklare. Jag rekommenderar han starkt Läs mer
  • 2019-11-26

Irini K skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias lyckades sälja min lägenhet till ett bra pris trotts svåra tider.
    Mattias har hela tiden varit positivt inställd och med ett leende på läpparna stöttat mig när jag har varit som mest stressad över försäljningen.
    Tack för ett mycket bra jobb Mattias Läs mer
    2019-11-26 MATTIAS M svarar Irini K
    Stort tack för de fina orden Irini. Jag önskar er all lycka till i framtiden i nya huset.

• 2019-11-25

Yacob S skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Han är socialt fördomar fri människa och hjälp samt och kunnig sin område Läs mer
  • 2019-11-23

Lisandro M skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel sålde vårt radhus. Han tog stort ansvar för sitt uppdrag, var tillgänglig, tydlig och förtroendeingivande. Han var aktiv hela tiden och höll oss uppdaterade under hela processen.
    Vårt intryck är att Gabriel verkligen gör sitt yttersta för att både köpare och säljare ska känna sig trygga och bli nöjda! Läs mer
  • 2019-11-17

Anton A skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Lyhörd, professionell, och extremt kunnig; tre saker som beskriver Mattias. Han har kundens bästa i fokus och gjorde affären otroligt smidig. Jag kan starkt rekommendera honom till framtida köpare och säljare. Läs mer
    2019-11-26 MATTIAS M svarar Anton A
    Det glädjer mig att höra Anton, stort tack för dina fina ord.
    Stort lycka till i den nya lägenheten, hoppas ni kommer trivas!
  • Jakob B

2019-11-17

Jakob B skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias hjälpte oss sälja vår lägenhet i Sundbyberg.
    Mattias är trevlig, engagerad och alltid tillgänglig när v haft funderingar.
    Försäljningen gick smidigt och vi är nöjda med både resultat och upplevelse! Läs mer
    2019-11-26 MATTIAS M svarar Jakob B
    Tack så jättemycket Jakob. Jag har verkligen uppskattat vår resa tillsammans, jag hoppas ni nu kan ta Jul och se fram emot flytten till det nya huset.

Bästa hälsningar Mattias
  • 2019-11-13

Marcus B skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bästa mäklaren i Sundbyberg, lätt att komma i kontakt, otroligt social och enkel att prata med! Läs mer
    2019-11-26 MATTIAS M svarar Marcus B
    Tack så otroligt mycket för de fina orden Marcus,
    Nu ska vi bara se till att hitta något åt er!

• 2019-11-12

Vincent C skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag upplever Mattias som väldigt trevlig, tillmötesgående och kompetent. Jag är mycket nöjd med hur han skötte försäljningen av min lght. Jag skulle absolut välja Mattias igen som min mäklare. Tack! Läs mer
    2019-11-26 MATTIAS M svarar Vincent C
    Stort tack för de fina orden. Önskar dig all lycka till i framtiden så hoppas jag vi ses på en visning snart!
  • 2019-11-11

Hiwot T skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag sålt en lägenhet och köpt. Vi har fått väldigt bra bemött från första dag till sist . Vi är så nöjda av mäklaren (Alexander Kvist-Enderle). Det gick fantastiskt bra som vi hade förväntningar. Vi kommer varmt rekommenderas....🏆💐 Läs mer
  • 2019-11-10

Mona A skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias har inte ord att beskriva han är kunnig lyhörd har mycket respekt redo att informera rätt han är Bäst jag är super nöjd och jag rekommenderar mina vänner släkt han sitt jobb vill ge honom högsta betyg och ett Guld pris! Läs mer
  • 2019-11-06

Semere Haile F skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Alexander är mycket professionell, Bra bemötande, Lyhörd. Alltid positiv En härlig person och en otroligt bra mäklare så jag kan varm rekommendera honom .tusen tack Alexander Läs mer
  • 2019-11-04

Ilona H skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag har anlitat Gabriel Hadad två gånger vid försäljning av min bostadsrätt och han har alltid levererat över förväntan. Dessutom är han proffsig, otroligt trevlig och serviceinriktad. Jag rekommenderar honom varmt som mäklare och kommer säkerligen anlita honom igen.
    /Ilona Heikka Läs mer
  • 2019-11-02

Linus R skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Riktigt bra arbete utav Mattias! Läs mer
    2019-11-06 MATTIAS M svarar Linus R
    Tack Linus och stort grattis till din nya lägenhet!
  • 2019-11-02

Bahare E skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Har sålt vår bostadsrätt via Mattias och affären gick väldigt smidigt. Mattias är en mycket professionell mäklare och kan sitt jobb väldigt bra Läs mer
  • 2019-10-31

Nima M skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias är verkligen en seriös och bra mäklare. Han lyckades med det på otroligt kort tid som andra mäklare inte gjorde under sex månader. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2019-11-06 MATTIAS M svarar Nima M
    Stort tack för förtroendet Nima, kul att få visa skillnanderna på riktigt mellan Fastighetsbyrån och konkurrenterna !
  • 2019-10-29

Hampus B skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jättefint bemötande och stort engagemang från Alexander när han hjälpte mig att sälja min lägenhet i Sundbyberg. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-10-29

Laura L skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag har anlitat Gabriel i flera lägenhetsförsäljningar och är så nöjd. Han finns alltid tillgänglig för att svara på frågor, hjälper till i alla steg på vägen och sköter hela affären proffisgt och smidigt. Läs mer
  • 2019-10-28

Caroline G skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag har precis sålt min första lägenhet i Sundbyberg och vände mig till Mattias på Fastighetsbyrån. Han gav ett mycket gott intryck från start och det följde genom hela processen. Jag var osäker om vi skulle nå till de nivåerna jag var beredd att sälja för. Mattias höll mig lugn och övertygade mig om att vi skulle lyckas. Vilket vi gjorde!!
    Jag är mycket nöjd med hela processen och lan varmt rekommendera Mattias Läs mer
    2019-11-06 MATTIAS M svarar Caroline G
    Tack så jättemycket Caroline och stort grattis till försäljningen.

Föreningsrekord är alltid roligt!
  • Patrik S

2019-10-24

Patrik S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpte av Mattias.
    Fantastisk bemötande och väldigt professionell mäklare.
    Kändes väldigt tryggt att köpa.
    Kommer själv använda Mattias när jag ska sälja.
    Rekommenderas Starkt! Läs mer
  • 2019-10-23

Rolf E skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på ett professionellt sätt. Han var kunnig, lyhörd, inkännande med fingertoppskänsla. Mattias var snabb och höll mig hela tiden uppdaterad.Jag är mycket nöjd eftersom vi nådde vårt gemensamma mål med råge.
    Mattias är en vinnarskalle. Läs mer

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg