Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sundbyberg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sundbyberg

Fastighetsbyrån Sundbyberg

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån kan Sundbyberg. Här finns närhet både till härliga grönområden, storstadens puls och massor av attraktiva bostäder. Kommunikationer finns alltid ett stenkast bort och service likaså.

Vill du sälja eller köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor. Hos oss får du en mäklare som kan bostadsmarknaden och som sätter dina behov först. Vi vet precis var i Sundbyberg det passar dig att bo och hjälper till med hela affären.

Varmt välkommen till oss - vårt jobb genomsyras alltid av glädje!

Läs vad 347 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundbyberg

• Robert
    Robert skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Väldigt bra och trevlig mäklare som gjorde processen smidig. Läs mer
  • Samir B
    Samir B skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålt bostad
    vänligt
    ja
    bra samarbete Läs mer
  • Paiman N
    Paiman N skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpte en bostad via Sebastian och hela köpprocessen gick snabbt och smidigt!
    Alltid tillgänglig med mycket trevligt bemötande!
    Rekommenderas! Läs mer
  • Oskar R
    Oskar R skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket seriöst bemötande, intryck och utförande. Höll vad han lovade och det låg i linje med vad han ansåg jag kunde fövänta mig och vad det i slutändan hamnade på.
    Jag kan varmt rekommendera Sebastian till andra. Läs mer
  • Claudio M
    Claudio M skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias är stjärna som med sitt engagemang och professionalism lyckas slussa dig genom bostadaffären på ett smidigt sätt vare sig du är säljare eller köpare.
    Lyhörd och engagerad
    Rekommenderas Läs mer
    2018-09-11 Mattias M svarar Claudio M
    Stort tack för de fina orden Claudio!
  • Tony M
    Tony M skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Tycker att Mattias gjort en super bra insats och snabb återkoppling. Fem av fem!
    Riktigt bra. Läs mer
    2018-09-11 Mattias M svarar Tony M
    Tack så jättemycket Tony, Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet så hoppas jag få komma förbi när du fått i ordning allt!
    Vänligen Mattias
  • Minttu Bijvoet H
    Minttu Bijvoet H skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jessica var jättetrevlig och hjälpande utan att vara påträngande. Allt från visning till köp gick lätt och smidigt. Läs mer
  • Mikael Å
    Mikael Å skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag köpte en bostadsrätt via Jessica, och hon har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam genom hela köpet.
    Har inga som helst negativa synpunkter.
    Tack, Jessica! Läs mer
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi köpte en 4:a i Sundbyberg. Sebastian var mycket trevlig och positiv. Vi fick ett bra och professionellt bemötande vilket bidrog till att det blev affär. Läs mer
  • Catharina D
    Catharina D skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket trevlig, ung och hungrig, fortsätt så. Läs mer
  • Mattias N
    Mattias N skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevlig, engagerad och hjälpsam under hela försäljningsprocessen.
    Vi är jättenöjda och kan varmt rekommendera Mattias! Läs mer
  • Eileen C
    Eileen C skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Fun experience and genuine guy - very entertaining! Although we are still waiting for that bottle of champagne ;) we would definitely recommend him... Läs mer
  • Sara Q
    Sara Q skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Den bästa mäklaren vi har haft som för deg omöjliga att bli möjligt! Bra säljare som är otroligt målmedveten och som gör att för att lyckas sälja! Läs mer
  • Afshin K
    Afshin K skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian har gjort ett utmärkt jobb för oss. Han är tillgänglig 24 timmar varje dag och använder bästa möjligheter att fullgöra sitt uppdrag på bästa möjliga sätt. Han har en superförmåga att förslå nya alternativ och komma med nya idéer och kompromisser som båda parterna skulle kunna få nytta av. Han rekommenderas starkt!! Läs mer
  • Umar Q
    Umar Q skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sundbybergs absolut bästa mäklare enligt mig. Sebastian var tillgänglig hela tiden. Vi hade efter många försök nästan gett upp hoppet tills vi träffa Sebastian. Han bad oss om 2 dygn, och på den lyckades han avsluta en riktigt bra affär. Sebastian jobbade stenhårt. Vi rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Adam G
    Adam G skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpte en 1a på 45 kvm via Sebastian. Fick väldigt trevligt och proffsigt bemötande med snabb återkoppling där det efterfrågades. Uppskattades att Sebastian höll mig i loopen med vad som hände i budgivningen och att han tillsammans med köparen strävade efter ett snabbt och smidigt avslut. Läs mer
  • Cecilia C
    Cecilia C skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jessica är målinriktad och känner till området extremt bra, sålde min lägenhet innan visning. Läs mer
  • Sara O
    Sara O skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålde vår bostadsrätt med hjälp av Sebastian. Han är otroligt lyhörd, engagerad och positiv. Kommer med tips och idéer och gör det "lilla" extra hela tiden. Läs mer
  • Torbjörn E
    Torbjörn E skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Snabbt å enkelt hanterat utan strul. Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Utmärkt bemötande och gott engagemang i samband med vår försäljning av bostadsrätten i Sundbyberg. Läs mer
  • Jonathan A
    Jonathan A skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Väldigt engagerad och kunnig inom sitt område.
    Jag har varit på flertalet visningar, men aldrig mött på en bättre mäklare! Läs mer
  • Helén E
    Helén E skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Har jobbat gärnet för att vi skall hitta köpare så snabbt som möjligt mitt i semestertider. Mycket målmedveten, kunnig, och ihärdig. Verkar jobba jämt. Läs mer
  • Ida N
    Ida N skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpte en 2a i centrala Sundbyberg. Sebastian bemötte oss EXEPMPLARISKT från första stund. Han är proffsig, ödmjuk, ärlig och som köpare kände vi ett stort förtroende för honom!

Vi har varit på många visningar och Sebastian var den första och enda mäklaren som vi fick ett sådant bra intryck av. Det var mycket hans sätt att vara på som gjorde att vi kände oss trygga att köpa.

10 av 10🌟🌟 Läs mer
  • Erik F
    Erik F skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Engagerad och driven! Stort kontaktnät. Läs mer
    2018-08-13 Jessica T svarar Erik F
    Tack för din kommentar. Önskar er all lycka i det nya huset.
    mvh Jessica
  • Kajsa T
    Kajsa T skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag sålde min bostad i Sundbyberg med Jessica och är jättenöjd med hennes insatser. Det kändes säkert och professionellt redan från första mötet och Jessica inger stort förtroende samt är väldigt kunnig om området. Talar även flera språk vilket är ett plus i kanten.

Rekommenderar definitivt Jessica som mäklare! Läs mer
    2018-08-13 Jessica T svarar Kajsa T
    Tusen tack Kajsa. Det var ett rent nöje att arbeta tillsammans med dig.
    Hoppas att ni hittar ert drömboende.

Kram
  • Linus S
    Linus S skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jessica är mycket engagerad och driven. Jag kan varmt rekommendera henne Läs mer
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevlig, hög tillgänglighet under hela processen, rekommenderas Läs mer
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Proffsigt bemötande och att de sålde lägenheten innan visning gjorde oss väldigt nöjda. Läs mer
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag har sålt 3 lägenheter senaste 10 åren. Jag har då anlitat Fastighetsbyrån vid samtliga tillfällen.
    Jag har inte bara fått det pris + mer som jag förväntat mig, dessutom har försäljningarna gått snabbt och smidigt.
    Inga extra visningar och vid 2 tillfällen blev lägenheterna sålda utan visning. Läs mer
    2018-07-11 Mattias M svarar Agneta L
    Stort tack för de jättefina orden Agneta. Det var kul att kunna leverera för dig igen och till rekordsiffror i området!
  • Ronnie K
    Ronnie K skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevlig, han återkopplar snabbt, har god kännedom om området, och år alltid tillgänglig
    Köpare Starrbäcksgatan 9 Läs mer
  • Johan M
    Johan M skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian och jag stötte på varandra när jag spontant gick på en visning i grannhuset (i Duvbo) efter att ha sprungit genom hela sundbyberg för en annan visning i Lilla alby. Vi pratade en del om boenden och dylikt, och kom överrens om en förhandsvisning för ett annat objekt i sundbyberg som jag visste att han höll i. Trevligt, snabbt, och smidigt.

En sak ledde till en annan, och en väldigt långsam budgivning tog plats. Jag hade börjat kolla på andra objekt när jag till slut fick erbjudandet att skriva kontrakt samma kväll om jag höjde mitt bud litegrann, ja sa ja.

Jag hade inte skrivit kontrakt innan och jag var lite smått nervös, men då Sebastian är en väldigt lätt människa att kommunicera med så kändes det rätt snabbt och smidigt ändå, och jag kände att jag hade koll på saker vilket är viktigt för mig personligen.

I helhet är jag väldigt nöjd med bemötandet och kommunikationen.
    Det enda jag inte är helt nöjd med i affären är att budgivningen gick långsamt och att jag la 4/5 bud. Men jag förstår att det låg inte heller i sebastians makt att få det att gå snabbare. Jag kunde ändå veta vad som försigick under hela processen och jag fick ändå lägenheten till ett bra pris, så jag kan verkligen inte klaga öht. Läs mer
  • Albin E
    Albin E skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag och min sambo köpte en bostad i nyproducerade Arkaden. Sebastians intresse i att skapa en bra affär för både köpare och säljare lyste igenom ända från början. Han svarade på alla våra frågor vilket gjorde det lättare för oss att bestämma oss i vårt val som just då såg ut som många.

Fantastiskt bra arbete och bemötande och var inte rädd att lyfta andra mäklare som vi var öppna med att vi träffade.

Tack för hjälpen! Läs mer
  • Emelie P
    Emelie P skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Anlitade Mattias på rekommendation. Trots mina höga förväntningar levererade Mattias över dessa på alla punkter. Han är väldigt proffsig, tydlig och trevlig. Är supernöjd med resultatet och processen var väldigt snabb och smidig. Sumpans bästa mäklare! Läs mer
    2018-06-28 Mattias M svarar Emelie P
    Tack så jättemycket Emelie,
    Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus i Leksand, jättekul att jag även fick medverka och hjälpa till med kontraktet där!
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian sålde min lägenhet, väldigt proffsig och gör det lilla extra. Rekommenderas Läs mer
  • Elina J
    Elina J skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bra och trevlig mäklare, lättillgänglig - inte tjatig eller krängig. Av alla mäklare vi träffade under denna tid av sökande tyckte vi Sebastian var bäst. Läs mer
  • Viktor N
    Viktor N skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag hade nöjet att anlita Mattias vid försäljningen av min lägenhet. Mattias gav ett genuint intryck redan vid första kontakten, och var driven och målinriktad genom hela processen. Mattias fanns alltid tillgänglig vid frågor och höll mig ständigt uppdaterad. Jag kände mig trygg genom hela min försäljning med Mattias som mäklare. Dessutom fick jag betalt väl över min förväntan. Jag kan verkligen rekommendera att ni anlitar Mattias vid er nästa försäljning! Läs mer
    2018-06-25 Mattias M svarar Viktor N
    Stort tack för de fina orden Viktor!
    Det har verkligen varit ett nöje att arbeta med dig :)
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag hade fullt förtroende för Mattias från dag 1. Han jobbade effektivt och kändes väldigt proffsig. Jag är jättenöjd! Läs mer
    2018-06-23 Mattias M svarar Lisa E
    Tack så jättemycket för de fina orden!
  • Åsa C
    Åsa C skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi hade önskat mer tydlighet mot oss som säljare. Förväntningarna var höga efter vårt första möte men de möttes inte riktigt som vi önskat.

Värderingen av lägenheten under första mötet visade sig vara felaktig och när vi påtalade detta till mäklaren när budgivningen väl satte igång så fick vi endast korta svar som att "enligt kollegorna så har marknaden förändrats och ni kan inte räkna med att komma upp i önskat belopp". Detta blev vi väldigt förvånade över eftersom det "önskade beloppet" på lägenheten var satt av mäklaren..

När vi fick ta del av objektbeskrivningen så stämde nästan ingen information om själva lägenheten utan endast informationen om vårt område. Planritningen var tagen från en annan lägenhet (som inte alls har likheter med våran) och det märktes tydligt att det var den som mäklaren hade utgått ifrån - vilket resulterade i att vi fick ägna en hel kväll åt att skriva korrekt information. Detta kändes nonchalant frän mäklarens sida eftersom det är en uppgift som ingår i hans jobb och något vi som säljare ska betala mäklaren för att göra. Att inte vara inläst och medveten om vilken lägenhet man skriver en beskrivning om är inte ok - det hade varit väldigt lätt att skriva rätt information genom att titta på de bilder som fotografen tagit.

Att verka besvärad över att komma in och skriva kontrakt en lördag är inget en mäklare bör säga till säljare/köpare efter kontraktskrivning, en såld lägenhet är väl alltid vara något bra?! Läs mer
    2018-06-21 Mattias M svarar Åsa C
    Hej Åsa,

Jag är hemskt ledsen över intrycket ni fått av mig, jag är verkligen djupt ledsen om ni inte upplevde mig som engagerad i er affär.
    Jag ska verkligen fundera på er kritik och ha det i åtanke i framtida försäljningar. Jag är väldigt mån om mitt rykte då jag är en lokal mäklare och det sista jag vill är att någon ska tycka att jag är en mäklare som inte bryr mig om mina kunder och inte lägger ner hjärta och själ i varje kunds affär. Detta återspeglar sig också i mina övriga Recon från andra kunder.

Jag ber återigen verkligen om ursäkt för den känslan ni har fått och önskar er all lycka i framtiden och hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.
    Hoppas ni får en trevlig midsommar.
    Med vänliga hälsningar Mattias Mardini
  • Britta S
    Britta S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias är väldigt professionell och tillmötesgående i sin roll och jag fick ett väldigt bra och viktigt intryck av honom.
    Hela affären gick mycket snabbt och smidigt och därför mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-06-23 Mattias M svarar Britta S
    Stort tack Britta och grattis till din nya bostad, jag är säker på att du kommer trivas jättebra :) Vänligen Mattias
  • Ulla J
    Ulla J skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mäklaren Mattias Mardini kan varmt rekommenderas. Han är trevlig och kunnig. Han skötte hela försäljningsprocessen på bästa sätt och var alltid snabb att besvara våra frågor. Läs mer
    2018-06-15 Mattias M svarar Ulla J
    Stort tack Ulla det har varit ett nöje att hjälpa er från början till slut!
  • Thord Mikael J
    Thord Mikael J skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    I sålde ett radhus och vi fick ett Professionellt kunnigt och trevligt bemötande av Gabriel Läs mer
  • Milka D
    Milka D skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    - I sold my apartment
    - My broker treated the case with attention
    - He showed understanding and cooperation
    - The deals was concluded with all sides satisfied Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag och min sambo är mycket nöjda med Mattias och hans arbete Läs mer
    2018-06-15 Mattias M svarar Malin S
    Tack så jättemycket Malin, jag är säker på att ni kommer trivas jättebra i er nya lägenhet!
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias hjälpte mig att köpa min första lägenhet och fanns vid min sida från dag 1. Han förmedlade en fantastisk trygghet och var otroligt kunnig. Exakt den tryggheten man söker hos en mäklare och jag kunde inte vara mer nöjd!
    Mattias är just den mäklare en köpare, och säljare behöver för att köpare och säljare ska bli nöjda.
    Denna mäklare rekommenderar jag starkt! Läs mer
    2018-06-15 Mattias M svarar Niklas S
    Stort Tack Niklas, det värmer verkligen! Jag är säkert på att du kommer trivas superbra i din nya lägenhet
  • Michael R
    Michael R skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpt bostadsrätt med hjälp av Sebastian. Trevlig. Bra bemötande. Svarade på frågor så gott han kunde.

Hjälpte även till så gott han kunde efter "säljet". Mycket bra.

Positiv upplevelse. Läs mer
  • Lina P
    Lina P skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag köpte en lägenhet, men märkte tydligt att Sebastian bara var in the deal för att mjölka mig på pengar. Ständigt höja priset samt ljuga för mig om att det fanns andra intresserade när det inte fanns det. Jag förväntade mig iaf en ärlig dialog. Så upplevelsen var ok, jag fick min bostad, men den gjordes inte lättare av hans karaktär och spel. Läs mer
  • Gerhard B
    Gerhard B skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket nöjda med bemötande och resultat... Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi är otroligt nöjda med Mattias insats! Med stort engagemang tog han sig an att sälja vår lägenhet, samtidigt som han utgjorde ett stort stöd i vårt husköp. Det har inneburit en stor trygghet för oss. Utöver detta gick försäljningen mycket snabbt och smidigt. Mattias trevliga bemötande, goda service och hängivenhet gör att vi varmt kan rekommendera andra att anlita honom! Läs mer
  • Mona N
    Mona N skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jessica är proffsig, hjälpsam och svarar snabbt på sms. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-08-13 Jessica T svarar Mona N
    Tack Mona. Önskar dig all lycka i fortsättningen.
    Mvh Jessica
  • Christos D
    Christos D skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Dunder, hjälpsam och proffesionellt. Läs mer
    2018-08-13 Jessica T svarar Christos D
    Tusen tack Christos.