Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sundbyberg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sundbyberg

Fastighetsbyrån Sundbyberg

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån kan Sundbyberg. Här finns närhet både till härliga grönområden, storstadens puls och massor av attraktiva bostäder. Kommunikationer finns alltid ett stenkast bort och service likaså.

Vill du sälja eller köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor. Hos oss får du en mäklare som kan bostadsmarknaden och som sätter dina behov först. Vi vet precis var i Sundbyberg det passar dig att bo och hjälper till med hela affären.

Varmt välkommen till oss - vårt jobb genomsyras alltid av glädje!

Läs vad 543 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundbyberg

• 2019-08-16

Alireza A skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias is a real expert in his job. He handles the whole selling process very smoothly without any unneccessary stress Läs mer
  • 2019-08-14

Tatsiana B skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket bra erfarenhet att köpa lägenhet, rekommenderar definitivt Läs mer
  • Harald L

2019-08-12

Harald L skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpte en 2a i Sundbyberg och Sebastian var alltid enkel att få tag i och höll en glad, trevlig och rak dialog kring försäljningen. Läs mer
  • 2019-08-10

Ibrahim M skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag köpte en lägenhet i Hallonbergen, Sebastian bästa mäklaren han jättetrevlig och ler hela tiden
    Lätt och få svar på allt som jag undrar om
    Jag är super nöjd med honom
    Jag vill tacka fastighetsbyrån
    Önskar till alla där lycka till Läs mer
  • 2019-08-08

Diana S skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    I en svår marknad lyckades Jessica få ut mesta möjliga vilket vi var glada för. Läs mer
  • 2019-08-06

Alan G skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålde min 2a i Ursvik. Jessica var professionell och enkel att jobba med. Förväntningarna överträffades, jag är supernöjd! Läs mer
  • 2019-08-04

Eva-Britt Margareta S skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi har köpt en lägenhet i Sundbyberg. Alexander har varit väldigt hjälpsam och serviceminded, köpet gick därför snabbt och smidigt. Vi är mycket nöjda ned Alexanders bemötande före, under och efter köpet. Läs mer
  • 2019-07-31

Shahrokh A skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel lyckades sälja min bostadsrätt i svår en marknad. Han är professionell och oerhört kompetent mäklare. Levde upp till alla våra förväntningar och lite till. Två likadana lägenheter var ute och han lyckades få bäst betalt för lägenheten med tålamod.
    Rekommenderar honom starkt om man vill ha en prisvärd, bra, professionell mäklare. Läs mer
  • 2019-07-28

Farideh Ronaka H skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    En lugn och tillgängligt ung man ,med empaty för båda köpare och säljare Läs mer
    2019-08-01 Mattias M svarar Farideh Ronaka H
    Tack så mycket för de fina orden Farideh!
  • 2019-07-17

Josefine A skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag har köpt en lgh 33 kvm i Sundbyberg. Jag blev bemött bra, han va trevlig.
    Det gick snabbt och smidigt, bra info fick jag. Läs mer
    2019-08-01 Mattias M svarar Josefine A
    Tack Josefine och stort grattis till lägenheten!
  • 2019-07-12

Grete K skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Engagerad och driven och bra på att uppdatera/återkoppla! Läs mer
  • 2019-07-10

Niclas L skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålde med Mattias,
    Proffsig, effektiv och mkt trevlig! Läs mer
    2019-08-01 Mattias M svarar Niclas L
    Alltid ett nöje att hjälpa till Niclas! :)
  • Adam F

2019-07-10

Adam F skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jobbar själv som fastighetsmäklare, så är väldigt kräsen. Köpte bostad från Sebastian och är verkligen super-nöjd.
    Förmedlade trygghet hela processen, och var även delaktig efter försäljningen.

En stjärna! Läs mer
  • 2019-07-09

Magnus Å skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Aktivt genuint hjälpande att hitta en bostad som passade mig Läs mer
  • 2019-07-02

Anja S skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevlig och kunnig mäklare, kan varmt rekommenderas!:) Läs mer
  • Erik J

2019-07-02

Erik J skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket bra, lyhörd och pragmatisk mäklare som alltid fick mig som köpare att känna mig sedd och lyssnar på. Läs mer
  • 2019-06-30

Anders Ö skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jätte nöjd , tack Mattias😄
    Eliegatan 1a 6 tr.
    Mvh Anders & Pernilla Läs mer
    2019-07-08 Mattias M svarar Anders Ö
    Tack så mycket för de fina orden och stort grattis till lägenheten :)
  • 2019-06-26

Kristoffer O skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag köpte en bostadsrätt med hjälpa av Jessica.
    Anser att hon levde upp till de förväntningar jag hade inför och under köpet. Hon var behjälplig i de frågor och funderingar jag hade och kan varmt rekommendera henne vidare Läs mer
  • 2019-06-23

Daniele ‭ skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel was Fast and organized Läs mer
  • 2019-06-21

Sami N skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    När vi skulle sälja vår lägenhet på Tulegatan träffade vi en mäklare från Notar, en från Svenska mäklarhuset och sedan Sebastian från Fastighetsbyrån. Vi hade ganska höga krav både gällande val av mäklare samt vilket pris vi ville ha för vår lägenhet. Mäklarna från de andra byråerna mötte oss med en hel del skeptism och pratade mycket om den dåliga marknaden, allt för att få ner våra förväntningar. Sebastian hade en helt annan inställning och mötte oss med stor optimism och var redo att ge allt för att sälja vår lägenhet för det pris vi förväntade oss. Det var inte lätt, det tog 3 visningar, men väl värt! Sebbe du är en mäklare som säger ja när alla andra säger nej och ger alltid ger 110% av dig själv. Det skall du ha en stor eloge för! Vi kan inget annat än rekommendera dig varmt! Läs mer
  • Jimmy J

2019-06-17

Jimmy J skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag har köpt en lägenhet och har haft Mattias som mäklare under processens gång. Upplever att Mattias är en väldigt seriös och professionell mäklare där kunden hela tiden är i fokus. Jag har stött på flera mäklare under årens lopp, men Mattias är nog den som gjort bäst avtryck hos mig. Det är definitivt inte affären som varit i främsta rummet, utan Mattias är omtänksam och äger en mycket stor empatisk och omtänksam förmåga. Med tidigare erfarenheter så hade jag inga förväntningar. Mattias är en föregångsman och nu vet jag vad som bör förväntas av en skicklig mäklare! All heder! Läs mer
    2019-06-19 Mattias M svarar Jimmy J
    Tack så jättemycket för de fina orden Jimmy de värmer verkligen. Det glädjer mig verkligen att även mina köpare ser att jag jobbar för dem och en trygg och bra affär för samtliga!

Stort tack och hoppas du trivs bra i din nya lägenhet.

Jag hoppas du får en trevlig midsommar!
  • 2019-06-10

Ann A skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålt mindre lgh. Fantastisk mäklare! Kunnig, bra driv och engagerad. Läs mer
  • 2019-06-08

Sebastian H skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpte en lägenhet i Sundbyberg. 3,5 rum och Sebastian gjorde ett kanon-jobb. Läs mer
  • 2019-06-07

Selma E skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Väldigt nöjd med Mattias. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-06-19 Mattias M svarar Selma E
    Tack så jättemycket för de fina orden Selma!

Mvh Mattias
  • 2019-06-03

Max O skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Väldigt flitig och hjälpsam! Jag rekommenderar att man anlitar Mattias till andra som vill ha en bra mäklare. Läs mer
    2019-06-09 Mattias M svarar Max O
    Tack Max och stort grattis till en jättefin första lägenhet! Mvh Mattias
  • 2019-05-30

Saad A skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    jag sålde en lägenhet i hallonbergen och fick vad jag begärde, Jessica gjord ett strålande jobb! väldigt proffsig. Läs mer

Otto F skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålt lgh
    Professionellt bemötande med glimten i ögat. Våra förväntningar överträffades och Jessica gjorde ett mycket bra jobb Läs mer

Carl-Magnus B skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket snabb och smidig försäljning av vår 2a!

Vi fick ett mycket gott första intryck av Mattias och detta stannade kvar under hela försäljningen. Han var tillgänglig under hela processen och har ett mycket lugnt, trevligt och professionellt bemötande.

Vi ger honom våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-06-09 Mattias M svarar Carl-Magnus B
    Stort tack för de fina orden och grattis till försäljningen. Önskar er all lycka till i nästa kapitel :)

Axel S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Driven mäklare som lyssnar på kundens höga mål. Om du/ni vill ha en trygg och smidig affär till bästa möjliga slutpris kan jag starkt rekommendera Mattias Mardini. Läs mer
    2019-06-09 Mattias M svarar Axel S
    Tack så mycket för de fina orden Axel! och stort grattis till en lyckad försäljning
  • 2019-05-27

Anna J skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trots en svår marknad så lyckades Mattias få många spekultanter och budgivare. Var snabb med att ha privata visningar som bidrog till ett pris som jag var nöjd med. Läs mer
    2019-06-09 Mattias M svarar Anna J
    Tack Anna för ditt förtroende och stort grattis till den nya lägenheten också! :)
  • 2019-05-25

Björn L skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Alexander Kvist-Enderle En mycket lyhörd och proffsig mäklare. Högsta betyg till han. Björne Läs mer
  • 2019-05-25

MARCUS H skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Är otroligt nöjd med Alexanders insats när han sålde min lägenhet. Genom hela processen så tog han sig alltid tid att svara på frågor och att hjälpa till. Man märker att han gör allt han kan för att få mig som säljare, men också köparen av lägenheten, så nöjda som vi båda kan bli. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-05-22

Jonatan Mindell K skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    - Sålt min bostad för 2 500 000 SEK.
    - Mycket bra, bra och tydlig information om hur vi skulle gå till väga för att få lägenheten såld.
    - Ja, vi sa att förväntningen var att sälja lägenheten till det pris vi fick. Jessica uppnådde våra förväntningar utan tvekan.

- Mycket duktig mäklare som är rak och ärlig med vad hon vill och tycker. Informerade oss i god tid om hur vi skulle gå tillväga samt uppnådde vår förväntningar med högsta betyg. Enkel att ha och göra med och duktig på sitt yrke!

Allt man kan önska sig hos en mäklare! Läs mer
  • 2019-05-20

Aleksander I skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Den bästa bostadsmäklaren i Sundbyberg! Läs mer
  • Per Magnus S

2019-05-20

Per Magnus S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias har visat stort engagemang och professionalitet när vi varit i kontakt gällande både köp och sälj av lägenhet. Jag har stort förtroende för honom vilket är viktigt i den här branschen. Läs mer
    2019-06-09 Mattias M svarar Per Magnus S
    Tack så jättemycket för de fina orden Magnus!
  • 2019-05-15

Wilhelm G skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålde tvåa i Sundbyberg. Vi fick ett professionellt intryck av Mattias och han hade en hög aktivitet vilket syntes i snabb respons och uppföljning. Vi hade förväntat oss lite mer av fotograferingen (dvs den fotograf som anlitades av Fastighetsbyrån) och Mattias engagemang i annonstexten. Detta för att ge en lite nyanserad bild av betyget. Fortfarande en femma! Läs mer
    2019-05-19 Mattias M svarar Wilhelm G
    Tack för feedbacken och de fina orden! Ingen är perfekt och jag uppskattar att du tar dig tid att ge mig tips på vad jag kan förbättra! Stort grattis till en lyckad försäljning också!

Mvh Mattias
  • 2019-05-15

Samar A skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålde vår lägenhet med Mattias vilket gick bra och smidigt. Läs mer
    2019-05-19 Mattias M svarar Samar A
    Superkul att kunna leva upp till förväntningarna :)
  • 2019-05-13

Elias B skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpt lgh i Sundbyberg. Väldigt nöjd! Ev hade jag föredragit mer mailkontakt, men det verkar vara standard att mäklare kommunicerar via telefon :)

Är väldigt nöjd med köpet och hur Alexander såg till så stt allt löste sig med tillträde osv för att passa våra behov. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-05-13

Kurt B skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Grymt trevlig tjej.
    Å sälja det kan hon... Läs mer
  • 2019-05-09

Angelica D skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    En professionell mäklare med hög arbetsmoral. Jag och min man kände oss väldigt trygga med Sebastian och kan varmt rekommendera honom till andra köpare/säljare. Läs mer
  • 2019-05-06

DEBORAH L skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias har varit en stjärna!

Han sålde min lägenhet oerhört snabbt under en period som inte var den bästa.

Att jag sedan hittade en lägenhet som jag verkligen ville ha och med hjälp av Mattias och hans engagemang att hjälpa så lyckades jag få denna bostad.
    Det visar hur mycket han bryr sig om sina kunder.

Kan bara säga tusen tack till dig Mattias för allt och att jag lyckades hitta det boende jag ville ha :D
    Rekommenderar verkligen Mattias till alla som funderar över mäklare. Läs mer
    2019-05-06 Mattias M svarar DEBORAH L
    Tack så otroligt mycket! Dina ord värmer verkligen, superkul att kunna leverea både på försäljningen av din egen bostad samt vid köpet av din nya :)
  • 2019-05-06

Jonas E skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jätteduktig
    Bra och snabb affär fast tuffa tider Läs mer
  • 2019-05-03

Per J skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Proffsigt och förtroende givande bemötande mot båda parter. Läs mer
    2019-05-13 Mattias M svarar Per J
    Tack för de fina orden Per! Mvh Mattias
  • 2019-04-27

Erika B skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian respekterade våra krav och önskemål och höll en god kommunikation genom hela processen vilket var väldigt viktigt för oss! Läs mer
  • Nahrin Y

2019-04-26

Nahrin Y skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Detta är Sundbybergs ambitiösaste och mest pålitliga mäklare! Mattias anlitades för att sälja vår lägenhet. Vi fick förtroende för honom direkt. Mattias var lyhörd från första stund och såg till att vi hela tiden var involverade i allt som hände kring försäljning av vår lägenhet. En egenskap jag uppskattar otroligt mycket är att Mattias är mån om att både köpare och säljare alltid får rätt information. All fakta om lägenheten var 100% korrekt. Det gör att köpare känner trygghet. Mattias har varit tillgänglig för våra frågor och funnits där som stöd under hela vår resa. Han är jordnära och otroligt lyhörd. Jag är så otroligt glad över att vi hittade just Mattias vid försäljning av vår lägenhet! Jag rekommenderar honom varmt och skulle inte kunna tänka mig att anlita ngn annan när vi säljer igen!" Läs mer
    2019-05-03 Mattias M svarar Nahrin Y
    Tack så otroligt mycket för de fina orden Nahrin! Kul att vi lyckades leverera över förväntan till föreningsrekord :) Hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad!
  • 2019-04-21

Anna B skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Allt bra, mycket nöjda med vår försäljning. Kunnig, trevlig och hjälpsam! Läs mer
  • 2019-04-18

Hani A skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    mycket bra bemött av mäklare. jag har sålt en bostad. Läs mer
  • Kim B

2019-04-15

Kim B skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag är väldigt nöjd med valet av Mattias Mardini som mäklare för min bostadsförsäljning (2,5:a i centrala Sundbyberg). Det jag uppskattade mest med Mattias var att han var lätt att nå, snabb i kommunikationen och hans allmänt trevliga och glada inställning och bemötande. Han fick till en kort försäljningsprocess med snabbt avslut, till ett pris jag kunde känna mig nöjd med. Jag rekommenderar verkligen Mattias som mäklare! Läs mer
    2019-04-26 Mattias M svarar Kim B
    Tack så mycket för de fina orden! De har varit ett nöje att jobba med dig lycka till med nästa kapitel av livet i Norrtälje :)
    Kim B, Mattias M gillar detta
  • 2019-04-14

Magnus L skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålde en lägenhet om 4 rok.
    Enkel och trevlig kontakt. Allt gick enligt plan och lägenheten såldes 3 dagar efter visning. Läs mer
    2019-04-26 Mattias M svarar Magnus L
    Snabbt och smidigt som utlovat!
    Tack för förtroendet Magnus
  • 2019-04-12

ANNELI J skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Har precis köpt en 2-rums lägenhet i centrala Sundbyberg med Mattias som mäklare. Mattias gav ett förtroendeingivande intryck under visningarna, var påläst och kunde besvara alla mina frågor och funderingar. Viktigt för mig har varit att känna mig trygg genom hela affären vilket Mattias verkligen gjort. Kan med varm hand rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2019-04-26 Mattias M svarar ANNELI J
    Tack så mycket för de fina orden och stort grattis till en jättehärlig lägenhet!
    ANNELI J, Mattias M gillar detta

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg