Fastighetsbyrån Sundbyberg

Fastighetsbyrån Sundbyberg

Vi på Fastighetsbyrån kan Sundbyberg. Här finns närhet både till härliga grönområden, storstadens puls och massor av attraktiva bostäder. Kommunikationer finns alltid ett stenkast bort och service likaså.

Vill du sälja eller köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor. Hos oss får du en mäklare som kan bostadsmarknaden och som sätter dina behov först. Vi vet precis var i Sundbyberg det passar dig att bo och hjälper till med hela affären.

Varmt välkommen till oss - vårt jobb genomsyras alltid av glädje!

Läs vad 790 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundbyberg 2

• CAROLINE A
    2021-05-05
    Lugn och trygg mäklare som var tillgänglig och närvarande under hela säljprosessen.
    Väldigt nöjda!
    2021-05-05
    Trevlig och avslappnad mäklare som får saker gjort med ett leende. Grymt bra återkoppling.
  • skrev om Victor Lasses en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Super sjysst och löste allt väldigt smidigt! Kung 👑
  • Heidi Margareeta R
    2021-05-05
    Kände mig helt trygg med André, driven, effektiv mäklare som rodde i hamn affären inom en vecka! Fick det jag ville, så jag kan verkligen rekommendera André. Dessutom trevlig att ha och göra med🤗
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2021-05-04
    Efter två gånger erfarenheter utav köp och sälj via honom blev jag totalt övertygat att han är bäst i sitt jobb, har en hög nivå av yrkesskicklighet och kunskap. Han är en seriös mäklare med personligt engagemang så att man känner sig helt trygg i affären.

Jag kommer utan tvekan att rekommendera honom som den mäklare jag känner till alla mina vänner och bekanta.

Gabriel är bäst!
  • LINN J
    2021-04-29
    André är en trevlig, driven och engagerad mäklare. Han var öppen, ärlig och hade hög tillgänglighet genom hela säljprocessen, något som verkligen uppskattades. Kan varmt rekommendera André som mäklare till din nästa bostadsaffär!
    2021-04-27
    André är en proffsig, kompetent och engagerad Mäklare. Extraordinärt bemötande och var till en stor hjälp vid värdering samt försäljning av bostad! Vi kommer med all sannolikhet rekommendera André som mäklare och att välja honom vid framtida köp och försäljning.
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2021-04-26
    Sålde mitt hus i Lilla Ursvik och valde Alexander som är trevlig, lugn, trygg, påläst, lyssnar och är eftertänksam bla därav kan jag varmt rekommendera honom för liknande uppdrag.
  • ELIZABETH GLORIA P
    2021-04-20
    André är pålitlig, effektiv och professionell.
    Han fixade så vi kunde sälja snabbt och till ett mycket bättre pris än vad vi trodde att vi kunde få.
  • Alicia Maja Viola S
    skrev om Victor Lasses en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2021-04-15
    Det kändes jättetryggt att köpa vår bostad via Victor.
    Han fick verkligen processen att kännas lugn och rolig! Vi skulle varmt rekommendera Victor.
  • skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2021-04-15
    Alexander är en mycket kompetent mäklare.
    Han är lyhörd, lettillgänglig och har haft ett proffsigt bemötande genom hela processen.
    Kan varmt rekommendera Alexander.
    2021-04-14
    André är toppen. Rak , ärlig , smidig och professionell. Ger ett seriöst intryck och följer med hela vägen i processen. Dessutom alltid tillgänglig och svarar tålmodigt på alla funderingar. Rekommenderas varmt
    2021-04-13
    Med ett proffsigt bemötande och stort lösningsfokus så säkerställde André en snabb och smidig affär. Vi kände oss trygga hela vägen och vi kan varmt rekommendera honom som mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tarek Hankir en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2021-04-12
    Tarek hittade bästa tänkbara köpare till vår lägenhet och vi är mycket nöjda med det arbete han gjorde för oss!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2021-04-12
    Skötte köpprocessen smidigt och utan problem!
    2021-04-11
    Otroligt bra mäklare. Mycket ambitiös och höll ständig kontakt med uppdateringar om försäljningen. Trevlig och lätt att prata med. Rekommenderas varmt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2021-04-08
    Gabriel var lättillgänglig, kunnig och lugn. Kommer kontakta Gabriel när jag ska sälja min lägenhet!
    2021-04-06
    André är bra och han gör allt snabb som mölighet. Ärlig och bra.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    • Ör
    2021-04-05
    Vi jämförde flera mäklare och efter att vi jämfört dom så valde vi André. Han kändes pålitlig , seriös och ärlig vilket var viktigt för oss! Han sålde dessutom bostaden för ett pris vi inte förväntat oss! Detta var väldigt bra och smidigt! Jag rekommenderar André starkt till alla i Sundbyberg.
    2021-04-04
    Mattias är ihärdig, snabb och driven till max.
    Detta är alla gånger det man vill ha som säljare - så jag anlitar gärna Mattias när jag en gång i framtiden ska sälja.
    2021-04-04
    andré is very trustworthy. He was very realistic in his approach and understood our priorities very clear. The process of selling our apartment went way smoother than we anticipated thanks to andré.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2021-04-02
    Hjälpte till med en snabb affär vilket är bra. Dock kan engagemang och bistånd under förberedelseprocessen vara bättre även om det funkar bra med säljcoachen. Gav initialt intryck att priset skulle vara ett par hundratusen över vad säljpriset blev. Priset blev 1% över utgångspris. Och det kändes som mäklaren hade lite mer bråttom än jag och det kan bero på att priset var högt från början. Jag fick också intryck att det skulle finnas fler intressenter i Fastighetsbyråns klientregister.
    2021-03-31
    Jag köpte min första bostad med André som mäklare och tryggare kunde jag inte känna mig. Lyhörd, kunnig, alltid tillgänglig och noga med alla detaljer. Tack än en gång, Andre!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    • Lilla Alby
    2021-03-31
    Alexander var under hela processen lätt att få kontakt med och
    svarade på alla mina frågor. Alexander arbetade hårt för att
    jag skulle få bästa möjliga försäljningspris. Jag vill varmt rekommendera honom som mäklare.
    Andre
    Is a very professional guy with to the point discussions and also very helpful in clearing our simplest of doubts .
    Crystal clear in communication and for sure you will be safe hands with this guy 👍👍
  • Krzysztof Dawid P
    2021-03-30
    Vi är jättenöjda med André! Han är verkligen proffsig, kompetent och engagerad. Proffsigt bemötande i alla kontakter. André var till en mycket stor hjälp vid köp av bostad! Vi kommer med all sannolikhet rekommendera André som mäklare och att välja André vid eventuell försäljning i framtiden.
    2021-03-30
    Jag sålde min bostad, en 2a i Ursvik. Affären gick väldigt smidigt till då Alexander redan hade en intressent. Alexander är driven, trevlig och väldigt tillmötesgående. Jag kan verkligen rekommendera honom varmt!
  • MUHAMMAD OMAR F
    2021-03-30
    We will surely recommend Andre Zadeh. He is very supportive, transparent and understand customer in his professional capacity. 5/5 :)
    2021-03-30
    Jag vill tacka Andre för ett bra samarbete. Andre är driven, mycket trevlig och rak på sak. Han har varit tillgänglig under hela säljprocessen och svarat på alla mina frågor. Han lyckades sälja min lägenhet efter första visningen. Jag hade inte förväntat mig att det skulle gå så snabbt och smidigt. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.
  • Nikola M
    2021-03-29
    André har överträffat mina förväntningar med sitt gediget engagemang som gjorde min första bostadsaffär så enkel och smidig den bara kan bli! Stort tack André
    • Duvbo
    2021-03-29
    Köpt en fyra i Sundbyberg.

Mäklaren var väldigt mån om att upprätthålla en god och snabb kontakt. Dock var han lite svävande på detaljer som vi ansåg var viktiga såsom förrrådsutrymmen som inte stämde med de svar vi fick.
  • PIERRE T
    2021-03-28
    Snabbt och smidigt!
    Öppen och transparent. Han säger som det är.
    2021-03-28
    André var vänlig och tillmötesgående från första början, och med hans lokalkännedom och snabba respons blev det en smidig affär. Rekommenderas!
    2021-03-27
    Vi sålde våran lägenhet i centrala Sundbyberg och Mattias gjorde ett utmärkt jobb. Han är professionell, förtroendeingivande och lättillgänglig. Jag rekommenderar varmt andra att anlita Mattias !!!
    • Rissne
    2021-03-26
    jag har sålt en 2a, mina förväntingar va inga då jag aldrig har sålt en fastighet innan. Gabriel har alltid funnits där och svarat vilken tid vi har haft frågor. han har alltid bemött oss med en lugn och trogivande ton och gjort sitt bästa för att genomföra så bra sälj som möjligt. skulle inte kunna tänka mig en bättre mäklare :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    • Hallonbergen
    2021-03-26
    Han är väldigt snäll och han är en riktigt bra mäklare då han är övertygande och bra på göra affär.

Mvh Kaled
    2021-03-25
    André är den typ av mäklaren som man bör ha vid varje bostads försäljning/köp, han är en stjärna.
    Vi har känt oss väldigt trygga med honom, han har visat ett sånt engagemang. Professionell, Trevlig, Kunnig i sitt yrke och i området (Sundbyberg).
    Vi är väldigt nöjda med vår lägenhets försäljning, vi lyckades att sälja innan visning dagen, pga denne skickliga mäklare ANDRE, väldigt snabb och smidigt.
    Rekommenderar starkt och kommer utan tvekan använda mig utav André vid nästa bostadsaffär.
    2021-03-24
    André löste så att vi fick en privatvisning och kunde köpa vår nya lägenhet innan den kom ut på marknaden. God kommunikation och snabb affär.
    2021-03-24
    Snabb och mycket kompetent mäklare - kan bara rekommendera honom
    2021-03-23
    Vi anlitade Andre för försäljning av vår lägenhet och kan starkt rekommendera honom. Alltid tillgänglig, lyhörd och mycket proffesionellt bemötande från start.
  • Alexander S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Lasses en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2021-03-21
    Jag är supernöjd med att just Victor förmedlade min bostad. Han gav ett professionellt, trevligt och positivt intryck från första mötet och fortsatte på det spåret genom hela säljprocessen. Han fanns alltid tillgänglig för både stora och små frågor, höll en tät kontakt med regelbundna uppdatering kring allt som hände och var lyhörd kring vad jag som säljare tyckte och tänkte.
    En hårt jobbande mäklare som jag varmt rekommenderar!
  • MAHANA L
    2021-03-18
    Otrolig skicklig mäklare. Vi trodde inte att vi skulle få det priset vi ville ha men André löste det utan tvekan. Andre har dessutom otroligt bra koll på hela Sundbyberg.
    Kan stark rekommendera André framöver.
    • Brotorp/Järvastaden
    2021-03-18
    Fastnade direkt för Mattias; han är lätt att tycka om, men utmanar också där det behövs. Han var ärlig med utmaningarna, men lyckades ändå att sälja lägenheten innan visning.
  • NANCY H
    2021-03-15
    André är allt man letar efter hos en mäklare! Tillgänglig, professionell, pålitlig, driven och positiv, ja listan kan bli väldigt lång. Vi kände oss väldigt trygga och positiva hela tiden och mindre än 1 vecka tog det att sälja lägenheten! Kan inte Rekomendera honom tillräckligt.
    2021-03-15
    André is a reliable broker who is very quick to respond and very effective in communicating.
    He helped me get my first apartment in Sweden and walked me through the process without me knowing any Swedish.
    He definitely made the process much easier for me and my wife than what we initially thought it would be. Thanks.
  • Linus N
    2021-03-15
    Professionel, lugn och metodisk. Både köpt och sålde med Mattias.
    2021-03-15
    Ärlig, driftig, kunnig, förstående och en mycket trevligt mäklare. Rekommenderas starkt!
  • JOHANNA K
    skrev om Victor Lasses en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2021-03-14
    Super nöjd med mitt köp av lägenhet! Super trevlig, kände stort förtroende för honom! Lycka till i framtiden, jag kommer iaf höra av mig när det skulle bli dags att sälja igen!😃
  • Amanda Louise M
    2021-03-13
    André är lätt att få tag i och trevlig. Han är positiv och engagerad
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2021-03-12
    Jag har köpt en bostadsrätt i centrala Sundbyberg. Jag blev bemött på att professionellt och mycket trevligt sätt av mäklare Alexander Kvist-Enderle. Alexander hjälpte mig genom hela processen och var tillgänglig för mina frågor och gav snabbt svar.
    Sammanfattningsvis har jag en mycket god erfarenhet av Alexander på Fastighetsbyrån Sundbyberg.