Fastighetsbyrån Sundbyberg

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån kan Sundbyberg. Här finns närhet både till härliga grönområden, storstadens puls och massor av attraktiva bostäder. Kommunikationer finns alltid ett stenkast bort och service likaså.

Vill du sälja eller köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor. Hos oss får du en mäklare som kan bostadsmarknaden och som sätter dina behov först. Vi vet precis var i Sundbyberg det passar dig att bo och hjälper till med hela affären.

Varmt välkommen till oss - vårt jobb genomsyras alltid av glädje!

Läs vad 452 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundbyberg

• 2019-12-06

Anna G skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Väldigt bra bemötande och information genom hela processen då jag köpte lägenhet. Läs mer
  • 2019-12-05

Maria S skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag köpte en 1,5 lägenhet i hallonbergen!
    Blev superbra bemött av mäklaren och kände mig väldigt bekväm! Väldigt bra tillgänglighet och jag fick svar på alla frågor och oklarheter som jag hade! Även på ”dåliga” tider på dagen såsom kvällar och helger!
    Väldigt bra betyg får Alexander från mig! Läs mer
  • 2019-12-04

NIKOLAS K skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Efter att ha träffat 4st mäklarbyråer i Sundbyberg så var Mattias på Fastighetsbyron det själv klara valet en mycket trevlig och positiv mäklare som gjorde ett fantastiskt arbete igenom hela försäljningen.
    Rekomenderar starkt!!
    Tack Mattias för en lyckad försäljning Läs mer
  • 2019-12-02

Efrem G skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Han e jätte duktig mäklare jag e stolt över honom. Läs mer
  • 2019-12-01

NIKOLAS K skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag har precis sålt vår bostadsrätt via Mattias. Riktigt smidig affär gick väldigt smidigt. Mattias är en mycket trevlig och professionell mäklare. Jag rekommenderar han starkt Läs mer
  • 2019-11-26

Irini K skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias lyckades sälja min lägenhet till ett bra pris trotts svåra tider.
    Mattias har hela tiden varit positivt inställd och med ett leende på läpparna stöttat mig när jag har varit som mest stressad över försäljningen.
    Tack för ett mycket bra jobb Mattias Läs mer
    2019-11-26 MATTIAS M svarar Irini K
    Stort tack för de fina orden Irini. Jag önskar er all lycka till i framtiden i nya huset.

• 2019-11-25

Yacob S skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Han är socialt fördomar fri människa och hjälp samt och kunnig sin område Läs mer
  • 2019-11-23

Lisandro M skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel sålde vårt radhus. Han tog stort ansvar för sitt uppdrag, var tillgänglig, tydlig och förtroendeingivande. Han var aktiv hela tiden och höll oss uppdaterade under hela processen.
    Vårt intryck är att Gabriel verkligen gör sitt yttersta för att både köpare och säljare ska känna sig trygga och bli nöjda! Läs mer
  • 2019-11-17

Anton A skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Lyhörd, professionell, och extremt kunnig; tre saker som beskriver Mattias. Han har kundens bästa i fokus och gjorde affären otroligt smidig. Jag kan starkt rekommendera honom till framtida köpare och säljare. Läs mer
    2019-11-26 MATTIAS M svarar Anton A
    Det glädjer mig att höra Anton, stort tack för dina fina ord.
    Stort lycka till i den nya lägenheten, hoppas ni kommer trivas!
  • Jakob B

2019-11-17

Jakob B skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias hjälpte oss sälja vår lägenhet i Sundbyberg.
    Mattias är trevlig, engagerad och alltid tillgänglig när v haft funderingar.
    Försäljningen gick smidigt och vi är nöjda med både resultat och upplevelse! Läs mer
    2019-11-26 MATTIAS M svarar Jakob B
    Tack så jättemycket Jakob. Jag har verkligen uppskattat vår resa tillsammans, jag hoppas ni nu kan ta Jul och se fram emot flytten till det nya huset.

Bästa hälsningar Mattias
  • 2019-11-13

Marcus B skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bästa mäklaren i Sundbyberg, lätt att komma i kontakt, otroligt social och enkel att prata med! Läs mer
    2019-11-26 MATTIAS M svarar Marcus B
    Tack så otroligt mycket för de fina orden Marcus,
    Nu ska vi bara se till att hitta något åt er!

• 2019-11-12

Vincent C skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag upplever Mattias som väldigt trevlig, tillmötesgående och kompetent. Jag är mycket nöjd med hur han skötte försäljningen av min lght. Jag skulle absolut välja Mattias igen som min mäklare. Tack! Läs mer
    2019-11-26 MATTIAS M svarar Vincent C
    Stort tack för de fina orden. Önskar dig all lycka till i framtiden så hoppas jag vi ses på en visning snart!
  • 2019-11-11

Hiwot T skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag sålt en lägenhet och köpt. Vi har fått väldigt bra bemött från första dag till sist . Vi är så nöjda av mäklaren (Alexander Kvist-Enderle). Det gick fantastiskt bra som vi hade förväntningar. Vi kommer varmt rekommenderas....🏆💐 Läs mer
  • 2019-11-10

Mona A skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias har inte ord att beskriva han är kunnig lyhörd har mycket respekt redo att informera rätt han är Bäst jag är super nöjd och jag rekommenderar mina vänner släkt han sitt jobb vill ge honom högsta betyg och ett Guld pris! Läs mer
  • 2019-11-06

Semere Haile F skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Alexander är mycket professionell, Bra bemötande, Lyhörd. Alltid positiv En härlig person och en otroligt bra mäklare så jag kan varm rekommendera honom .tusen tack Alexander Läs mer
  • 2019-11-04

Ilona H skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag har anlitat Gabriel Hadad två gånger vid försäljning av min bostadsrätt och han har alltid levererat över förväntan. Dessutom är han proffsig, otroligt trevlig och serviceinriktad. Jag rekommenderar honom varmt som mäklare och kommer säkerligen anlita honom igen.
    /Ilona Heikka Läs mer
  • 2019-11-02

Linus R skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Riktigt bra arbete utav Mattias! Läs mer
    2019-11-06 MATTIAS M svarar Linus R
    Tack Linus och stort grattis till din nya lägenhet!
  • 2019-11-02

Bahare E skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Har sålt vår bostadsrätt via Mattias och affären gick väldigt smidigt. Mattias är en mycket professionell mäklare och kan sitt jobb väldigt bra Läs mer
  • 2019-10-31

Nima M skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias är verkligen en seriös och bra mäklare. Han lyckades med det på otroligt kort tid som andra mäklare inte gjorde under sex månader. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2019-11-06 MATTIAS M svarar Nima M
    Stort tack för förtroendet Nima, kul att få visa skillnanderna på riktigt mellan Fastighetsbyrån och konkurrenterna !
  • 2019-10-29

Hampus B skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jättefint bemötande och stort engagemang från Alexander när han hjälpte mig att sälja min lägenhet i Sundbyberg. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-10-29

Laura L skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag har anlitat Gabriel i flera lägenhetsförsäljningar och är så nöjd. Han finns alltid tillgänglig för att svara på frågor, hjälper till i alla steg på vägen och sköter hela affären proffisgt och smidigt. Läs mer
  • 2019-10-28

Caroline G skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag har precis sålt min första lägenhet i Sundbyberg och vände mig till Mattias på Fastighetsbyrån. Han gav ett mycket gott intryck från start och det följde genom hela processen. Jag var osäker om vi skulle nå till de nivåerna jag var beredd att sälja för. Mattias höll mig lugn och övertygade mig om att vi skulle lyckas. Vilket vi gjorde!!
    Jag är mycket nöjd med hela processen och lan varmt rekommendera Mattias Läs mer
    2019-11-06 MATTIAS M svarar Caroline G
    Tack så jättemycket Caroline och stort grattis till försäljningen.

Föreningsrekord är alltid roligt!
  • Patrik S

2019-10-24

Patrik S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpte av Mattias.
    Fantastisk bemötande och väldigt professionell mäklare.
    Kändes väldigt tryggt att köpa.
    Kommer själv använda Mattias när jag ska sälja.
    Rekommenderas Starkt! Läs mer
  • 2019-10-23

Rolf E skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på ett professionellt sätt. Han var kunnig, lyhörd, inkännande med fingertoppskänsla. Mattias var snabb och höll mig hela tiden uppdaterad.Jag är mycket nöjd eftersom vi nådde vårt gemensamma mål med råge.
    Mattias är en vinnarskalle. Läs mer
  • Shadlee I

2019-10-21

Shadlee I skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias hjälpte mig att sälja min lägenhet. Trots svår bostadsmarknad lyckades Mattias sälja min lägenhet till det priset jag efterfrågade. Det jag uppskattade med Mattias är hans driv, arbetsdisciplin och målmedvetenhet. Förutom det är han en väldigt trevlig person och enormt lyhörd. En kombination som gör honom oslagbar och jag är inte alls förvånad att han vid flertalet gånger fått pris som Sundbybergs bästa mäklare. Läs mer
  • 2019-10-20

Asta L skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Professionellt utfört jobb. Anträffbar när det behövs. Läs mer
  • 2019-10-18

Pablo Andrés Reyes R skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Supertrevlig mäklare! Jag är jättenöjd över att ha valt Mattias som mäklare för att sälja min lägenhet. Han svarade på alla frågor och funderingar snabbt och visade mycket engagemang under hela processen. Läs mer
    2019-10-21 MATTIAS M svarar Pablo Andrés Reyes R
    Tack för ert förtroende Pablo och grattis till en väldigt lyckad försäljning nu får vi bara se till att hitta något annat åt er!
  • Frida J

2019-10-17

Frida J skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpte lägenhet och kände mig väldigt trygg och bra bemött! Superduktig mäklare 👏🏻 Läs mer
    2019-11-06 MATTIAS M svarar Frida J
    Stort grattis till en jättefin lägenhet Frida och tack för ditt förtroende!

• 2019-10-14

Mattias H skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vår säljprocess blev ganska utdragen, eftersom vi inte riktigt hittade något vi ville köpa. Under hela tiden hade vi kontakt med Mattias som var lyhörd och var till stor hjälp med tips och förmedla andra mäklarkontakter i vårt sökande efter ny bostad. När vi hittade objektet vi ville köpa agerade Mattias snabbt och förberedda vår försäljning smidigt och effektivt. Fotografierna blev fantastiska och Mattias tog fram ett riktigt fint prospekt, det var många som kom på första visningen! Efter visningen kom budgivningen snabbt igång. Mattias jobbade med att ringa alla intresserade köpare och höll hela tiden kontakt med oss. Vi rekommenderar Mattias som mäklare, han har koll på bostadsmarknaden i Sundbyberg, han är social, trevlig och driven.
    Mattias Holgersson Läs mer
    2019-11-06 MATTIAS M svarar Mattias H
    Hej Mattias
    Hoppas allt är bra och tack för att du tagit dig tiden att skriva.

Vi har haft en trevlig försäljningsresa ihop.
    Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er och jag tackar återigen för ert förtroende.

Tack återigen för ert förtroende!
  • Suzanne Elvi Liv E

2019-10-10

Suzanne Elvi Liv E skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålde min lägenhet i Sundbyberg via Mattias Mardini som gjorde ett fantastiskt arbete. Kunde inte vara mer nöjd.
    - Hög professionalism och fantastiskt kundbemötande kombinerat med en uppenbar branchkunskap och marknadskännedom gjorde att jag ände mig mycket trygg och omhändertagen i processen.

Rekommenderar Varmt! Läs mer
    2019-10-11 MATTIAS M svarar Suzanne Elvi Liv E
    Tack så mycket för de fina orden Suzanne, och grattis till föreningsrekordet :)
  • 2019-10-10

Tim G skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålt min lägenhet i Sundbyberg via Mattias på Fastighetsbyrån. Mattias skötte affären mycket proffsigt och höll mig uppdaterad med vad som pågår. Man märkte snabbt att han alltid gjorde sitt yttersta i varje del av försäljning. I helhet är Mattias en riktigt grym och bra mäklare som både sätter säljaren och köparen i fokus. Jag kan starkt rekommendera Mattias. Läs mer
  • 2019-10-07

Neda S skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi köpte en bostadsrätt. Mäklaren var väldigt hjälpsam. Vi är självklart nöjda. Läs mer
  • 2019-10-07

Stefan E skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Lägenhets köp, trevligt bemötande av Mattias. Läs mer
  • 2019-10-04

Amir E skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias är en mäklare som levererar på alla punkter. Helt klart en 5:a av fem möjliga!!! Läs mer
    2019-10-11 MATTIAS M svarar Amir E
    Tack Amir, stort grattis till försäljningen
  • 2019-10-03

David G skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi träffade Mattias efter att han sålt en grannlägenhet och vi fick genast förtroende för honom. Vi hade tidigare träffat andra mäklare men fick inte samma fötroende för dom. Vi berättade för Mattias att vi gärna ville att han skulle sälja våran lägenhet men att vi först skulle hitta vårat nästa boende. Mattias har stöttat oss i vårat letande efter vår nya bostad när det gäller allt ifrån värdering och budgivning till granskning utav kontrakt. På samma sätt så har han hjälpt oss i försäljning utav vårat nuvarande boende. Mattias är ärlig, lyhörd och förtroendeingivande. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2019-10-11 MATTIAS M svarar David G
    Tack David för de fina orden och grattis till ert nya hus!
  • 2019-10-02

Mikael M skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gjorde mer än vi kunnat förvänta oss för att få vår lägenhet såld till ett bra pris! Mycket trevligt och hjälpsam Läs mer
  • 2019-09-30

William D skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Högsta kvadratmeter-priset i Sundbyberg på 2 år säger ganska mycket om Mattias Mardini. Jag fick allt jag ville ha i denna försäljning. Den var snabb, smidig och med ett mycket gott resultat. Mer som kund kan man inte begära och om du också är intresserad av att sälja till rekordpriser rekommenderar jag starkt Mattias. Läs mer
    2019-10-11 MATTIAS M svarar William D
    Haha vi lyckades fantastiskt bra där William stort grattis och lycka till i sökandet efter en ny lägenhet.
  • 2019-09-30

Sofie J skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias har från start varit mycket engagerad och angelägen att uppvisa högsta möjliga service. Han har alltid hållit oss uppdaterade och tillsammans nådde vi det uppsatta målet och fick en bra vinst! Kan varmt rekommendera Mattias och vi kommer definitivt använda honom vid nästa flytt! Läs mer
    2019-10-11 MATTIAS M svarar Sofie J
    Tack Sofie och stort grattis till både dig och Jesper.
  • 2019-09-27

Shnå Mehtab A skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag har köpt en 35 kvm stor lgh i Ursvik, Sundbyberg.
    Jag blev bemött på det mest trevliga sätt man man kan tänka sig. Mattias var under hela köpet öppen för frågor, professionell och fick oss att känna oss bekväma.
    Jag hade inte så höga förväntningar på mäklaren faktiskt, då jag träffat många mäklare innan. Inte att de varit dåliga, men Mattias sätt att bemöta kunden chockerade mig, då det kändes extra bra. Jag skulle idag rekommendera Mattias som mäklare för vem som helst, för det förtjänar han. Läs mer
    2019-09-30 MATTIAS M svarar Shnå Mehtab A
    Tack så otroligt mycket för de fina orden Shnå jag hoppas verkligen du ska trivas i din nya lägenhet!
  • 2019-09-25

Jon D skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Professionell och lyhörd. Lätt att få kontakt med. Hjälpte oss med snabb affär. Läs mer
  • 2019-09-24

Djeylan N skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Träffade Gabriel i början av september för att diskutera försäljning av lägenheten. Redan under första mötet fick jag ett väldigt bra och seriöst intryck av Gabriel. Försäljningsprocessen gick sedan väldigt smidigt och snabbt och lägenheten såldes redan innan första inbokade visningen.

Över förväntan, otroligt professionell och lyssnade på alla önskemål och synpunkter. Läs mer
  • 2019-09-24

Soudabeh R skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag har sålt en lägenhet, 35 sqm som liger i sunbyberg-ursvik. Läs mer
    2019-09-30 MATTIAS M svarar Soudabeh R
    Stort grattis till en lyckad försäljing Sou!
  • Einar H

2019-09-21

Einar H skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi sålde ett stort hus i Sundbyberg. Blev vänligt och proffesionellt bemött. Vår mäklare arbetade hårt mot en tuff marknad och lyckades efter omständigheterna väl..
    Jag kan rekommendera Alexander Läs mer
  • 2019-09-18

Martin Z skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Både sålt och köpt med Mattias! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-09-16

Bashar S skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Professionell och enkel att jobba med. Läs mer
  • 2019-09-15

Nina B skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    köpt bostadrätt,

allt var bra! Läs mer
  • 2019-09-14

Sofia M skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Engagerad och villig att göra sitt yttersta. Barn att återkoppla till oss som kunder och var väldigt flexibel! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-09-13

Anneli S skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålt en tvåa väldigt snabbt pga medveten livsförändring och långflytt. Blev såld innan visning till ett bra pris. Går alltid att nå. Kändes tryggt och jag är helnöjd. Läs mer
  • 2019-09-05

Alex Y skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Såld radhus.
    Gabriel Haddad är väldigt duktig och jag tycker han är bästa mäklare. Läs mer
  • 2019-09-05

Max F skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Med Mattias så gick hela försäljningsprocessen smidigt och han tar dina mål seriöst och gör allt för att uppnå dem! Läs mer

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg