Fastighetsbyrån Sundbyberg

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån kan Sundbyberg. Här finns närhet både till härliga grönområden, storstadens puls och massor av attraktiva bostäder. Kommunikationer finns alltid ett stenkast bort och service likaså.

Vill du sälja eller köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor. Hos oss får du en mäklare som kan bostadsmarknaden och som sätter dina behov först. Vi vet precis var i Sundbyberg det passar dig att bo och hjälper till med hela affären.

Varmt välkommen till oss - vårt jobb genomsyras alltid av glädje!

Läs vad 555 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundbyberg

• Karl Adam P

2020-07-02

Karl Adam P skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    André är förtroendeingivande och professionell. Han är dedikerad och ställer alltid upp. Tack för smidig affär! Läs mer
    2020-07-02 André Z svarar Karl Adam P
    Stort tack för ditt förtroende! Hoppas på att vi träffas återigen! Önskar dig och din sambo all lycka i framtiden!
  • 2020-07-01

Olivia U skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bra bemötande hela processen . Läs mer
  • 2020-06-27

John H skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias gjorde ett riktigt bra jobb! Förtroendegivande och framförallt effektiv i säljprocessen. Vi nådde våra målsättningar och rekommenderar Mattias 100% till andra som vill sälja i Sundbyberg. Läs mer
  • 2020-06-27

Sergio C skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi köpte vår första bostadsrätt av Alexander och var mycket nöjda och glada över att han var vår mäklare genom den processen. Vi kände oss trygga med Alexander och blev alltid mötta av en trevlig attityd. Vi uppskattade särskilt att han aldrig stressade oss. Upplevelsen var genomgående positiv. Läs mer
  • Shabnam C

2020-06-26

Shabnam C skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Proffsigt bemötande och alltid tillgänglig. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2020-06-26

Avgin Ö skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Alex är väldigt lyhörd och ödmjuk, vi köpte med honom och hela upplevelsen var fantastisk. Trevlig och extremt lättillgänglig. Vi rekommenderar honom starkt oavsett om man ska köpa eller sälja sin bostad. Vi kommer absolut att höra av oss till honom vid behov i framtiden. Läs mer
  • Angelina E S B B

2020-06-25

Angelina E S B B skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi köpte lägenhet med Mattias som mäklare i Sundbyberg och hela processen var smärtfri, lugn och rakt på sak. En av de trevligaste mäklare jag har haft att göra med, han är jordnära, vänlig och ärlig. Kommer definitivt anlita Mattias om jag någon gång vill sälja i Sundbyberg. Läs mer
  • 2020-06-20

Ari Tapio C skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel Hadad har utfört sitt uppdrag att sälja vår lägenhet i centrala Sundbyberg på ett utomordentligt proffesionellt sätt. Han ser kundrelationer som livslånga. Hans arbetsmetodik kännetecknas av långsiktighet och seriositet. Han är lyhörd och ödmjuk och inte påtvingande.
    Försäljningen sker helt på kundens villkor där Garbiels mål är att få en nöjd kund, även om det innebär att kunden väljer att avstå att sälja. Uppdraget vi gav honom var inte enkelt, för att sälja krävde vi minst 300 000 kr över marknadspris, där marknadspris= den högsta värdering andra mäklare har gett oss och med hänsyn till att det är Coronatider så krävs det en insats utöver det vanliga. Vi har träffat andra mäklare som snackat och himlat med ögonen, men när det kommer till kritan så har leverans saknats. Lägenheten såldes efter fjärde privata visningen så vi slapp processen med att ha främmande personer som snokar hemma hos oss. När det blir dags att sälja nästa gång så behöver vi inte leta efter mäklare. Garbriel Hadad är rätt val för dig som vill få mycket bra betalt för din lägenhet samtidigt som du värdesätter en smidig process. Gabriel är proaktiv och anpassar sig helt efter säljarens förutsättningar och har mycket god lokalkännedom. Nu efter att vi har träffat köparna så är jag övertygad om att även de har upplevt processen som seriös och positiv. Mäklaren behöver upprätthålla en bra balans mellan att representera både köpare och säljare, vilket Gabriel lyckades utomordentligt med, främst genom att hitta rätt profil på köparen. Då jag själv har över 15 års erfarenhet av försäljning så har jag mött många olika typer av säljare. Gabriel kan sammanfattas som seriös, behaglig och lyhörd samt kompetent så det är med stor glädje som jag ger honom mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • SAM M

2020-06-18

SAM M skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag rekommenderar André Zadeh
    Trevligt och kunnig mäklare han kan verkligen sin jobb . Tack vara honom för smidigt affär Läs mer
    2020-06-18 André Z svarar SAM M
    Hej! Stort tack för dina fina ord! Önskar dig det bästa i framtiden.
  • 2020-06-17

Simon S skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Som köpare av en 2a i ursvik är jag mycket nöjd med André. Alltid superbra bemötande, snabba svar på alla frågor. Stark rekommendation! Läs mer
    2020-06-17 André Z svarar Simon S
    Stort tack för de fina orden. Önskar dig det bästa i din nya lägenhet. Vi ses framöver!
  • 2020-06-17

Edward Charles Johan R skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Fantastiskt engagerad och kunnig med brett kontaktnät och erfarenhet. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-06-16

Nina N skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpt och sålt bostad via honom i Sundbyberg
    Bra kommunikation genom hela processen Läs mer
  • 2020-06-15

Jessica J skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålde min lägenhet på Fredsgatan 5 via Gabriel som även förmedlade min nya bostad på Rosengatan 8
    Proffsigt och lättsamt - bra kombo!
    Jag hade en specifik bostad jag ville köpa och Gabriel kämpade på riktigt bra. Även min lägenhet som jag sålde gjorde han ett bra försök med Läs mer
  • MATTIAS K

2020-06-12

MATTIAS K skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Utan Mattias hade vi aldrig fått tag i vår drömlägenhet. Han var en riktig klippa som vi kunde vända oss till med frågor och svarade alltid snabbt, proffsigt och på ett vänligt sätt. Trots att vi var nervösa förstagångsköpare så gjorde han vårt lägenhetsköp till en riktigt lyckad och trygg upplevelse. Mattias får toppbetyg av oss!! Läs mer
    2020-06-22 MATTIAS M svarar MATTIAS K
    Tack Mattias och stort grattis till en fantastisk lägenhet :) jag hoppas verkligen ni kommer trivas.
  • 2020-06-11

Alisar L skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Otroligt kunnig mäklare som både har känsla för objekten och området Läs mer
  • Jasmina S

2020-06-11

Jasmina S skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    André är en toppenmäklare!
    Han lyckades sälja min bostad redan efter första visning. Innan hade jag 6 st. visningar men en annan mäklare som tyvärr inte lyckades.
    Han har den där lilla extra dem flesta saknar och är grym säljare som ser till att både säljaren och köparen är nöjda!
    Han är snabb på att avsluta affären också, vilket gynnar varje säljare speciellt idag med tanken på Corona tiden.
    Han ser inga hinder bara lösningar och är inte rädd att säga som det är, ärlig!
    Härlig kille, verkligen, rekommenderar honom starkt!
    👍👍👍👍👍 Läs mer
    2020-06-11 André Z svarar Jasmina S
    Stort tack för erat förtroende! Önskar er all lycka i framtiden.
  • NUDZEJMA B

2020-06-09

NUDZEJMA B skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    WOW! Vilken kille, vilken mäklare! Sålde vår lägenhet i coronatider efter bara en visning!!!
    Vi hade först en annan mäklare som hade 6 visningar på vår lägenhet utan att få den såld! När hoppet var nere dök André upp. André är energifull och målinriktad.
    Mäklaren André är något extra som både säljare och köpare vill ha! Läs mer
    2020-06-09 André Z svarar NUDZEJMA B
    Stort tack för dina fina ord! Grattis återigen! Stort tack!
  • 2020-06-09

Pontus F skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag ger Alexander högsta betyg då han är oerhört proffsig, lyhörd och pålitlig som mäklare.
    Han driver försäljningen men låter dig som säljare vara högst delaktig under hela processen.
    Hans styrka ligger i hans lugn samt hans förtroendeskapande sätt att vara mot såväl köpare som säljare. Läs mer
  • 2020-06-09

Arpit Kumar T skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Andre has great energy and brings satisfaction to customer.
    He is knowledgeable in his area and does things with dedication and the right way. Läs mer
    2020-06-09 André Z svarar Arpit Kumar T
    Hi Kumar! Big thanks for the nice review. Wishing you all the best in the future. See you!
  • DANIEL H

2020-06-05

DANIEL H skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag rekommendera starkt. Fantastisk mäklare som är super trevlig och med mycket energi. Jag kan inte tacka dig nog André Z. Läs mer
    2020-06-05 André Z svarar DANIEL H
    Stort tack Daniel! Önskar dig det bästa in i framtiden! Tack för förtroendet!
  • Moris B

2020-06-03

Moris B skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag är mycket nöjd med Andrés arbete vid köp av brf. Jag tycker att han har varit väldigt kompetent, lyhörd och pålitlig.
    Jag fick en väldigt bra känsla direkt vid möte med honom. Kontakt och dialog fungerade mycket bra.

Jag vill varmt rekommendera honom och har redan gjort det till mina nära. //Moris Läs mer
    2020-06-03 André Z svarar Moris B
    Stort tack! Grattis till din nya bostad! Vi ses!
  • Irina S

2020-05-31

Irina S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Äntligen en riktigt bra mäklare!
    Mattias sålde min lägenhet mitt under Coronakrisen och trots den oroliga marknad som är landade slutpriset på vad jag verkligen hoppats på.
    Tack vara Mattias professionalism och engagemang gick affären fantastiskt snabbt och helt okomplicerat.
    Jag kan varmt rekommendera att välja Mattias som mäklare!! Läs mer
  • EVA P

2020-05-29

EVA P skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    André har en otrolig energi och engagemang. Väldigt målinriktad och lösningsorienterad. Han ger inte upp förrän alla stenar är vända. Tillmötesgående och tar sig tid även om hans kalender är fullbokad.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-05-29 André Z svarar EVA P
    Stort tack Eva! Önskar all lycka i din nya bostad. Vi hörs!
  • 2020-05-26

Yasmin L skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpte en två på 55 kvadrat! Alexander var väldigt tillmötesgående och tillgänglig. Väldigt trevlig och kunnig mäklare. Ringer definitivt Alexander vid nästa köp/sälj. Läs mer
  • 2020-05-26

Ian A skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Väldigt bra bemötande och snyggt hanterat Läs mer
  • Sofia B

2020-05-25

Sofia B skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Alexander har precis hjälpt mig att sälja min tvåa under tider som har varit lite upp-och-nervända pga Corona. Alexander har jobbat hårt (i motvind) och lyckades få den såld till ett pris som jag är nöjd med. Jag upplever Alexander som ärlig och rak och han är mycket trevlig att ha att göra med. Jag kan absolut rekommendera Alexander ifall du funderar på att sälja! Läs mer
  • 2020-05-23

Natalya P skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Experienced professional who knows his job. Läs mer
  • 2020-05-20

Eva W skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Redan vid vårt första möte med Alexander så kände vi att han hade bra kännedom om Duvbo och Sundbyberg. Innan annonsen kom ut på Hemnet hade han dessutom lagt ner mycket energi för att ta reda på så mycket som möjligt om just vårt gamla från tidigt 1900-tal i Duvbo. Trots stor Coronaoro kom det många på visningarna och budgivning var slutförd redan efter några dagar.
    Vi har stort förtroende för Alexander och är mycket nöjda med hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2020-05-18

Henrik M skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Proffsig och trevlig, gav bra och snabb information under hela processen. Läs mer
  • 2020-05-13

Caroline L skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Personligt och engagerad mäklare. Läs mer
  • STEFAN R

2020-05-12

STEFAN R skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Fantastisk mäklare som är super trevlig och med mycket energi. Kan rekomendera André starkt.
    Tack för en smidig affär! Läs mer
    2020-05-12 André Z svarar STEFAN R
    Hej! Tack för förtroendet. Önskar dig det bästa i framtiden så ses vi igen!
  • Ban J

2020-05-11

Ban J skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi har precis köpt ett fint hus med hjälp av Matias. Han var väldigt proffsig under hela processen. Hela affären gick bra och han snabb, lyhörigt och bemöt vår frågor och funderingar på väldigt bra sätt. Vi uppskatade hans proffsig sätt och vi skulle gärna anlita honom igen.
    Tack bästa Matias från oss. Läs mer
  • 2020-05-08

Estrid I skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag är nöjd med samarbetet med Mattias.Snabba svar och en bra dialog.
    Vi har sålt en stor bostadsrätt.132 kvm.Försäljningspriset nådde upp till uppskattningen av Mattias trots coronaoro
    Som råder på marknaden.
    Mattias ordnade duktig fotograf.Han har snöllt svarat på alla mina frågor.Och snabbt ordnat möte med köparen så vi kunde skriva avtal om försäljning av lägenheten. Läs mer
  • 2020-05-05

Johan Erik N skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Högsta nivå genom hela processen på samtliga punkter. Mattias var en stor anledning till att affär blev av och han förtjänar högsta betyg då han ser till allas bästa. Efter 13 visningar under våren känns det fantastiskt att man fick göra affär med den som faktiskt tog in allt man framförde och var mest lösningsorienterad. Både köpare och säljare ska träffa Mattias! Läs mer
  • 2020-05-04

OLGA P skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    André’ är pålitlig och målinriktad. Man känner trygghet som säljare. En supertrevlig kille!!! Läs mer
    2020-05-04 André Z svarar OLGA P
    Stort tack Olga för ert förtroende.
  • 2020-04-24

Alé G skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Förväntningarna var höga. Marknaden påverkades dock kraftigt av covid-19 och det var svårt att få kunder till visningar. Mattias var dock fortsatt lugn och målfokuserd. Han tvekade aldrig och var inte rädd för att byta strategi. I slutändan är vi mycket nöjda med arbetet och slutpriset trots att marknaden var skakig. Läs mer
    2020-05-12 MATTIAS M svarar Alé G
    Stort tack Alé för ert förtroende, det var ett nöje att få hjälpa er med försäljning. Nu kan ni blicka framåt mot det nya huset.
  • 2020-04-21

Rebecca A skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias hjälpte mig & pappa att köpa hans lägenhet. Snabbt, enkelt och smidigt 👌 Läs mer
    2020-04-24 MATTIAS M svarar Rebecca A
    Tack Rebecca och stort tack för förtroendet att hjälpa er med bostadsaffären!
  • 2020-04-19

Vito T skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Friendly and professional, available often and very helpful Läs mer
    2020-04-24 MATTIAS M svarar Vito T
    Thank you Vito,

It was a pleasure to help you with your first apartement in sweden!
    Vito T, MATTIAS M gillar detta
  • Marko Milivojevic

2020-04-19

Marko Milivojevic skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Flitig, lyhörd och lätt att få tag på.
    GRYM! Läs mer
    2020-04-24 MATTIAS M svarar Marko Milivojevic
    Alltid ett nöje att hjälpa en branschkollega.

Stort tack för förtroendet och hoppas ni trivs i lägenheten :)
  • 2020-04-17

Niclas N skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevlig och proffsig. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-04-19 MATTIAS M svarar Niclas N
    Tack Niclas för ert förtroende med försäljningen av er bostad och även för att jag fick hjälpa till med köpet av er nya!

Jag hoppas du och familjen kommer trivas.

EMELIE F skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Super snabb, pålitlig och trygg affär!
    André är jättetrevlig! Läs mer
    2020-04-16 André Z svarar EMELIE F
    Stort tack. Grattis till erat nya boende! Ni kommer att trivas superbra!
    EMELIE F, André Z gillar detta

ZEINEB M skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Super smidig, professionell och snabb mäklare som ser till kundens bästa. Läs mer
    2020-04-15 André Z svarar ZEINEB M
    Stort tack till erat förtroende. Lycka till med allt i framtiden.

DAVID D skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias hjälpte mig köpa min första lägenhet. Hade ingen aning om vad som väntade mig. Men Mattias är superprofessionell och hjälper en i alla steg. Han besitter alla tänkbara egenskaper en mäklare ska ha, från att vara supersocial och utstråla fantastisk energi till att vara en killer i budgivningsprocessen. Helt klart en av de bästa mäklarna i landet! Läs mer
    2020-05-12 MATTIAS M svarar DAVID D
    Stort tack för de fantastiska orden David och grattis till din nya bostad
  • 2020-04-14

Bazmi R skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian is very professional, prompt and helpful. Läs mer
  • 2020-04-13

Sara S skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    André sålde vår 3,5:a på en vecka från fotografering till kontraktsskrivning. Väldigt trevlig och engagerad genom hela processen och gjorde försäljningen till en positiv upplevelse. Vi kan verkligen rekommendera André som mäklare! Läs mer
    2020-04-13 André Z svarar Sara S
    Stort tack igen för erat förtroende. Det var verkligen roligt!
  • 2020-04-12

Shama H skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Our broker Sebastian was very polite, considerate, efficient, trustworthy. It was a pleasure working with him. Läs mer
  • 2020-04-10

Jordanes R skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag köpte en fantastisk lght i Sundbyberg av Gabriel. När det var dags att sälja lght valde jag att anlita Gabriel pga jag tycker att han är lyhörd, proffsig, en fantastisk rådgivare, alltid tillgänglig, alltid glad och han går gärna den där extra milen för att hjälpa till. Jag kan därför varmt rekommendera Gabriel. Läs mer
  • 2020-04-10

DONAL B skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Professionell, lätt att samarbeta med, bra bemötande. Mycket nöjd. Läs mer
    2020-04-10 André Z svarar DONAL B
    Tack Donal! Grattis till eran nya bostad!
  • 2020-04-09

Dzmitry C skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Tog hjälp av André för att sälja min tvåa. Tyckte att André har rätt "energi" för det han gör dvs lyhörd och mycket framåt. Det blev en snabb affär och vi fick hela tiden löpande uppdateringar. Läs mer
    2020-04-09 André Z svarar Dzmitry C
    Stort tack för förtroendet.Lycka till framöver!
  • 2020-04-09

LOAM T skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Tack André för att du var trevlig och hjälpsam. Läs mer
    2020-04-09 André Z svarar LOAM T
    Stort tack! Grattis till din nya bostad.

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg