Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sundbyberg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sundbyberg

Fastighetsbyrån Sundbyberg

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån kan Sundbyberg. Här finns närhet både till härliga grönområden, storstadens puls och massor av attraktiva bostäder. Kommunikationer finns alltid ett stenkast bort och service likaså.

Vill du sälja eller köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor. Hos oss får du en mäklare som kan bostadsmarknaden och som sätter dina behov först. Vi vet precis var i Sundbyberg det passar dig att bo och hjälper till med hela affären.

Varmt välkommen till oss - vårt jobb genomsyras alltid av glädje!

Läs vad 262 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundbyberg

• Magnus G
    Magnus G skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mäklaren var trevlig och proffessionell. Jättefin information om allt. Vi är jättenöjda med hennes insats
  • Jimmy T
    Jimmy T skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevlig och kompetent mäklare.
    Rekommenderas!
  • Jimmy E
    Jimmy E skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Väldigt trevlig från början till slut. Tänker anlita honom ni vi säljer sedan.
  • Gandom K
    Gandom K skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Punktlig, engagererad och ärlig. Hon har ett trevligt förhållningssätt och håller det hon lovar. Ett stort plus att hon var lättillgänglig, svarade snabbt på sms, mail och mobilen.
    Vi har inget annat än gott att säga om Jessica Toubal och kan varmt rekommendera henne!
  • Dorothea K
    Dorothea K skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevlig, bra bemötande. Generellt är jag mycket nöjd. Inte så bra koll om aktuell kö för gatageplatser. Mäklaren trodde att det finns lediga platser men föreningen informerade mig att det finns kö för närvarande.
  • Lars E
    Lars E skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jessica gjorde att fantastiskt bra jobb som mäklare. Vi fick väldigt bra råd hur vi skulle göra iordning lägenheten inför försäljningen på bästa sätt och hon lever verkligen upp till det första intrycket att hon är väldigt seriös och ser till både säljarens och köparens bästa.
    Hon lyckades sälja lägenheten innan visning till ett mycket högre pris än vi hade förväntat oss trots att det fanns likadana lägenheter i bättre skick till salu i samma område för lägre pris samtidigt hos andra mäklare.
    Jag kan verkligen rekommendera att anlita henne när Ni ska sälja er bostad. Jag ger högsta betyg.
    Stefan E
  • Melica D
    Melica D skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Otroligt engagerad och trevlig! Jessica gjorde ett jättebra jobb med min lägenhet och jag är jättenöjd med henne. Jag hade inte kunnat anlita en bättre mäklare än Jessica, jag rekommenderar henne starkt till alla som vill få en lyckad affär!
  • Elin G
    Elin G skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpte min lägenhet via Fastighetsbyrån. Jessica svarade snabbt på mina frågor och höll mig väl uppdaterad under köpprocessen.
  • Elin G
    Elin G skrev om Avan Rashid en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålde min lägenhet snabb och smidigt till ett pris över värdering. Mycket nöjd med försäljningen.
  • Mats F
    Mats F skrev om Avan Rashid en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Avan var driven och effektiv och lyssnade på våra önskemål gällande en snabb affär. Därför kan vi rekommendera avan som lyckades med det.
  • Elin N
    Elin N skrev om Avan Rashid en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Avan har varit väldigt hjälpsam och trevlig. Han har kunnat svara på de frågor som jag har haft och visat på en hög kunskapsnivå och lever upp till de förväntningar som jag har på en mäklare.
  • Johnny
    Johnny skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel var mycket professionell genom hela uppdraget och kan varmt rekommendera honom och kan absolut tänka mig att anlita Gabriel i framtiden igen. Stabil, trygg, lugn och pedagogisk. 5/5 !
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Riktigt nöjd med mitt val av mäklare!
    Kan rekommendera Gabriel starkt.
    Jämförde med flera mäklare och han gav mig ett korrekt värde samt slog mina förväntningar.
    Sålde min bostad med ett högt slutpris samtidigt som ett flertal liknande lägenheter inte blev sålda.
    Kommer verkligen använda mig av Gabriel i framtiden.
  • Hans H
    Hans H skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    positivt, arvodet väl tilltaget, men inte högre än konkurrenterna
  • Tiffany N
    Tiffany N skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi vände oss till Ebba efter att ha testat med en annan mäklare i 2 månader som vi inte var jättenöjda med. Ebba lyssnade in oss på ett bra sätt och mötte vår oro och våra tidigare erfarenheter genom att tydligt berätta hur hon jobbar och hur hon skulle lägga upp arbetet, utefter våra förväntningar och krav.
    Hon återkopplar direkt och har en löpande dialog, vilket var viktigt för oss. Hon har koll på området och satte tydliga förväntningar och bra mål.
    Hon har nära till skratt och kan skämta och vara avslappnad, samtidigt som hon har en hög grad av professionalism och seriositet i sig - en mycket bra kombo.

Vårt inryck är också att hon skötte dialogen med köparna på ett mycket bra sätt, vilket är avgörande för att affären ska bli så bra som möjligt för alla parter.

Vi är trötta på mäklare som inte arbetar aktivt med nätverk och att få dit folk på visningen. Ebba jobbar aktivt med detta och var öppen och transparent med vad hon gjort i processen. Hon fick vår lägenhet såld på 3 dagar! Och det var till ett par som hon kontaktade, och inte via Hemnet. Vi är mycket nöjda med Ebba och rekommenderar henne varmt!
  • Michel D
    Michel D skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Kan bara säga att jessica är den bästa mäklaren som jag har anlitat.
    Efter 2 andra mäklare. Så valde jag jessica. hon vände på
    Min bostadsaffär och fick mer än vad jag har förväntad mig. Hon är bara magisk. Tack för att du finns
  • Nazakat R
    Nazakat R skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mäklaren som jag hade var trevlig, tydlig med all information och kunnig i sitt arbete.
  • Maria-Viktoria
    Maria-Viktoria skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Oseriös mäklare man inte vill komma i kontakt med, i alla fall som köpare. Har lagt bud (utifrån utgångspriset, inga skambud) på en lägenhet flertal gånger utan att han har kommit ut med/ reagerat på det. Sedan är han inte helt ärlig när det gäller att berätta om fastigheten. Har alltså en del brister, därav kan ej rekommenderas.
  • Asghar A
    Asghar A skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Han var jätte trevlig och positiv. Han är en ansvarsfull person som hjälper kunder och framförallt att de ska vara nöjda.
  • Martin J
    Martin J skrev om Avan Rashid en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Avan besitter förmågan att lyssna till sina kunder. Mycket professionell i sitt arbete och utstrålar ett lugn vilket bidragit till en smidig bostadsaffär. Tack vare honom blev det rekordvinst i min fastighet!
  • Petra L
    Petra L skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Ebba är en duktig mäklare som både bemöter mig som kund väldigt bra och samtidigt arbetar för att få till en försäljning i enlighet med förväntningar.
  • Christoffer E
    Christoffer E skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevligt bemötande. Vi hade en trevlig ton och en god förhandling.
  • Dimitar K
    Dimitar K skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag vick väldigt bra bemötande av Sebastian professionellt och trevligt
  • Hans H
    Hans H skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag kontaktade ngr mäklarel i sundbyberg, ngn svarade inte, ringde till fastighetsbyrån och sökte Sebastian, som inte heller svarade, men 3 min senare ringer han upp , och han säljer in sig och får uppdraget att sälja vår lgh, vilket vi inte ångrar, Sebastian jobbade med visngar och allt om det, jag lutade mig lugnt tillbaka och fick snabbt besked om intresset, jag ger de bästa rekommendationer till att välja denna duktiga och engagerande mäklare, tack för ett bra jobb, hälsar HH
  • Rigmor H
    Rigmor H skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket fint bemötande, hjälpsam, klar o redig. Snabb rapporte-ring om läget. Jag är nöjd till 100 %
  • Tobias R
    Tobias R skrev om Avan Rashid en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Avan överträffade mina förväntningar!
    Han såg till att vi snabbt kom igång med fotograferingen tills att den låg ute på hemnet.
    Avan var ambitiös, kreativ och arbetade hårt för att möta mina förväntningar och försäljningen gick smidigt till.

Jag kan ju bara tala för mig som sålde lägenheten - och jag är nöjd och skulle rekommendera Avan till den som går i säljtankar i Sundbyberg.
  • Veronica P
    Veronica P skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Gjorde ett underbar jobb! Hon var tydlig och hjälpte till med allting i hela processen. Återkopplade snabbt och var mycket professionell i sitt bemötande!
  • Emelie E
    Emelie E skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Hon var proffsig och positiv hela vägen. Mycket bra tjej!
  • Natalia L
    Natalia L skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Professionellt och trevligt bemötande, snabba svar på frågor, hjälpsam och engagerad.
  • Pierre G
    Pierre G skrev om Avan Rashid en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bra kille synd bara att han är AIK are men med åren blir han välan förståndigare och upptäcker att det finns ett riktigt Stockholms lag som heter Djurgården
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Avan Rashid en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevligt bemötande.
    Lyckades få till ett överraskande bra pris på min lgh.
  • Lina A
    Lina A skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Hej,
    Jag är väldigt nöjd med Ebba. Bra från start och väldigt trevlig. Full pott!
  • Zixten B
    Zixten B skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag fick ett trevligt och proffesionellt bemötande, tycker att Jessica hade svar på alla mina frågor och fick mig som köpare att känna mig trygg.
  • John S
    John S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bra och tillmötesgående, återkopplade snabbt.
  • Lina K
    Lina K skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    I särklass den grymmaste mäklaren!

Otroligt ödmjuk och lugnet själv i alla lägen, om än det dykt upp stressade situationer. Kan inte annat än att ge Gabriel de allra varmaste rekommendationerna! Det har varit ett nöje att få jobba tillsammans med dig!

Du är bäst!
  • Kim E
    Kim E skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Superproffsig - min lägenhet såldes snabbare än väntat och för mer än jag vågat hoppats på. Överträffade alla förväntningar! rekommenderas starkt!
    2017-09-29 Mattias M svarar Kim E
    Tack så jättemycket för rekommendationen kim!
  • Rebecka A
    Rebecka A skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Fint bemötande från första kontakt till avslutad affär. Jag är otroligt nöjd med med Mattias som mäklare.
    2017-09-29 Mattias M svarar Rebecka A
    Stort tack Rebecka och lycka till med ditt nya boende!
  • Kajsa L
    Kajsa L skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel är mycket proffesionell.
  • Fredrik
    Fredrik skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Har bara gott att säga om Gabriel. Tillmötesgående, service minded, påläst och engagerad. Han hjälpte oss att reda ut en tilltrasslad försäljningssituation på ett utomordentligt sätt och fanns alltid tillgänglig för frågor och rådgivning. Kan starkt rekommendera Gabriel Hadad och Fastighetsbyrån i Sundbyberg.
  • Melinda P
    Melinda P skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jessica har sin styrka i effektiva kommunikationen genom snabb återkoppling och handläggning. Hon är samtidigt ambitiös och en positiv person med mkt glädje.
    Jessica är flexibel med ett fungerande socialt nätverk inom branschen.
  • Jens O
    Jens O skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trots att vi inte förvärvade fastigheten vi bjöd på var vi nöjda med Mattias lugna och professionella agerand.
    E. Jonvallen
    2017-09-18 Mattias M svarar Jens O
    Tack Jens,

Det viktigaste för mig är att alla som deltar i processen känner sig trygga och att de får den hjälp de behöver. Jag har något annat pågång i området som ni säkert kan finna är intressant.

2017-09-19 Jens O svarar Mattias M
    Hör gärna av dig om du har något du tror skulle passa. Mvh J
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Carl H
    Carl H skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias gjorde att toppen jobb och överträffade våra förväntningar.
  • Pernilla T
    Pernilla T skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bra och serviceminded. Trevligt bemötande och noga med att alla ska vara nöjda.
    2017-09-06 Mattias M svarar Pernilla T
    Hej Pernilla, tack för de fina orden.

• Oscar O
    Oscar O skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Affären gick snabbt och smidigt. Bra kommunikation genom hela processen, jättenöjd!
    2017-09-06 Mattias M svarar Oscar O
    Hej, Jättekul att höra Oscar och tack för att du tog dig tid att skriva en rad!

• Magnus P
    Magnus P skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias har gjort ett lysande arbete vid försäljning av vår lägenhet. Allt hjälp med stylist, marknadsföring och ett hissnande slutpris. Vi kan varmt rekommendera Mattias
    2017-08-31 Mattias M svarar Magnus P
    Hej Magnus,

Tack så otroligt mycket för presenterna (tavlan och skumpan) det har varit jättekul att få arbeta med er och att vi inte bara slog föreningsrekord, rekord på gatan utan också rekord i hela kommunen känns inte mer än fantastiskt. Det bringar mig en enorm glädje att kunna leverera detta till er!
  • Rene D
    Rene D skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Professionell, ödmjuk mäklare. Är mycket nöjd med Mattias insats vid försäljningen av min lägenhet.
    Rekomenderas varmt.
    2017-08-30 Mattias M svarar Rene D
    tack för de fina orden Rene!

Jag blir jätteglad av att höra att ni känner er nöjda med mig!
    Rene D gillar detta
  • Azadeh  S
    Azadeh S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Fick ett proffsigt bemötande och en enorm trygghet . En riktig klippa! Tack Tobias!
    2017-08-26 Mattias M svarar Azadeh S
    Hej Azadeh,

Vad kul att höra att du känner dig nöjd!
    Tack för förtroendet.
    2017-08-26 Azadeh S svarar Mattias M
    Förlåt Mattias att jag skrev fel ditt namn. Det blir så när man skriver ett kommentar kl 6 på en lördagsmorgon.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Harumi L
    Harumi L skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Att sälja en bostad kan vara en av livets största affär. Med en mäklare som innehar en superförmåga att känna av hur marknaden ser ut just nu, med stor kunskap, kompetens samt lyhördhet gick affären snabbt och mycket smidigt, bättre kunde det inte sluta. Mattias Mardini vill jag varmt rekommendera när ni någon gång ska sälja!
    Mvh Harumi Larsson
    2017-08-25 Mattias M svarar Harumi L
    Tack så otroligt mycket för de fina orden Harumi. Det var en glädje att hjälpa er i er försäljning från början till slut! Stort lycka till i framtiden i ert nästa kapitel som villa-ägare!
    Harumi L gillar detta
  • Kim B
    Kim B skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Allt gick snabbt och smidigt! Trevligt och professionellt bemötande. Är nöjd med säljaffären och med Mattias insats från början till slut.
  • Pedro V
    Pedro V skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    My wife and I purchased a flat in Sundbyberg with Ebba as agent. The process went as smoothly as it can be desired in great part due to Ebba's professionalism and helpfulness. Since my wife and I are not yet fluent Swedish speakers, Ebba's flawless English was highly valuable as were her efforts to help translate essential documents. All in all, a great experience and we strongly recommend Ebba's service.

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg