Fastighetsbyrån Sundbyberg

Fastighetsbyrån Sundbyberg

• BadgeTenYears
1 847

Vi på Fastighetsbyrån kan Sundbyberg. Här finns närhet både till härliga grönområden, storstadens puls och massor av attraktiva bostäder. Kommunikationer finns alltid ett stenkast bort och service likaså. Vill du sälja eller köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor. Hos oss får du en mäklare som kan...

1847 omdömen om Fastighetsbyrån Sundbyberg

Sedan starten hos Reco 2015

Malena R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Zazzi en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
Storskogen

Trevlig och inkännande mäklare som bidrog till en smidig affär.

Lova P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonathan Neguse en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
Ursvik

Mycket trevlig, han visade ett intresse för mina åsikter och försökte göra båda parterna nöjda!

Nellie N
Centrala Sundbyberg

Jonathan var närvarande och stöttande genom hela processen, vilket gjorde att jag kände mig trygg och väl omhändertagen. Oavsett vilka frågor eller funderingar jag hade, var han alltid nära till hands och svarade snabbt och tydligt.

Jiezzah L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Neguse en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
Ursvik

Fantastisk på alla sätt som gör det lilla extra!

Nicole Christel N
Ursvik

Jonathan var lätt att kommunicera med, alltid tillgänglig och mån om att dwt skulle bli en bra affär för både säljare och köpare. Vi är supernöjda med Jonathan i vår bostadsaffär.

Shabnam G
Skrev om Alexander Kvist Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

Alexander är den mäklaren som tar professionalismen i det här yrket till en helt annan nivå. Med sin expertis och minutiösa uppdatering av bostadsmarknaden inger han både trygghet och vägledning oavsett om din agenda är att köpa eller sälja! Alexander är serviceinriktad och tänker långsiktigt med sina klienter, vilket förstärks av hans respektfulla och generösa bemötande. Jag kan varmt rekommendera Alexander som mäklare, i synnerhet till dem som värdesätter vikten av kunnighet och ärlighet i sammanhanget.

Monika B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Zazzi en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Sort tack till Emelie för ett fantastiskt professionellt bemötande. Fick verkligen ett bra stöd och rådgivning gällande försäljningen, supernöjd.

Cecilia C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Lasses en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Victor har hjälpt mig med både försäljning och köp av bostad och gjorde allt som stod i hans makt för att allt skulle bli bra för alla inblandade! Tack!

Cecilia C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Lasses en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Victor har hjälpt mig med både köp och försäljning av bostad och gjorde allt som stod i hans makt för att allt skulle bli bra för alla inblandade! Tack!

Louis P
Centrala Sundbyberg

Otroligt professionell från start till slut med ett väldigt pedagogisk tillvägagångssätt som gjorde att man kände sig väldigt trygg som säljare i hela processen. Han var noga med att hålla oss uppdaterade om all utveckling under försäljningen samt var lyhörd kring vad som var viktig för oss som säljare. Rekommenderas varmt!

Karolina O
Centrala Sundbyberg

Vänligt bemötande och hjälpsam!

Teresia G

Trevlig, kunnig, snabb håller mig kontinuerligt uppdaterad i processen och är lyhörd för mina önskemål.

Jakob H
Centrala Sundbyberg

Väldigt kunnig och påläst kring föreningen och området, även andra objekt vi kikat på som varit intressanta. Löste en snabb och smidig affär på denna lägenhet som var off market.

Malin R
Centrala Sundbyberg

Emelie inger stort förstorande men sin djupa kunskap. Hon kämpade med min försäljning och trots en trög marknad lyckades hon driva fram ett väldigt högt pris för min bostad tack vare sitt driv och engagemang. Jag uppskattade även hennes tydliga kommunikation och konstanta återkoppling/feedback. Kan inte rekommendera Emelie nog!

Leo W
Centrala Sundbyberg

Emilie gjorde ett exemplariskt arbete under vårt köp! Först och främst så ordnade hon en extravisning åt oss, då vi hittade lägenhetsannonsen efter budgivningen hade startat. I ett lägenhetsköps stressiga natur kommer det dessutom alltid frågor som snabbt behöver ett svar. Emilie var alltid tillgänglig med välinformerade svar på alla våra funderingar, oavsett tid och jag kan inte annat än ge henne mina allra bästa rekommendationer.

Pernilla K
Centrala Sundbyberg/signalfabriken

Metodisk, trygg och säker hantering. Kan varmt rekommendera Emelie!

Magnus L
Centrala Sundbyberg

Trevligt bemötande och smidig affär

Miriam J
Centrala Sundbyberg

Vår upplevelse av att ha haft Emelie som mäklare är jättebra! Emelie är trygg och positiv i sitt bemötande. Hon är kompetent och kunnig. Vi är jättenöjda!

Alexandros G
Centrala Sundbyberg

Väldigt engagerad proffesionell och driven. Supernöjd!

Angelina K
Centrala Sundbyberg

Emelie är lyhörd, engagerad och proffsig på sitt jobb! Vi är så nöjda med Emelies insats:)

Viktor E
Centrala Sundbyberg/signalfabriken

Snabb och väl genomförd försäljning

Carolina K
Centrala Sundbyberg

Jag fick ett stort förtroende för Emelie redan vid första mötet. Hon kan sin marknad, är väldigt professionell men samtidigt varm och inkännande och hon höll mig uppdaterad genom hela processen vilket jag uppskattade mycket. Kan utan tvekan rekommendera Emelie!

Lena L
Centrala Sundbyberg

Bra bemött, klara tydliga svar på mina frågor. Fick veta det jag behövde och bra information om lägenheten och fastigheten. Hade inga särskilda förväntningar efter alla lägenheter jag kollat! Underlig fråga - upplevelsen var ju mest att jag börjar närma mig den lägenhet jag kunde tänka mig köpa. Mest beroende av hur lägenheter ser ut och totala området kring den. Tycker att ni ska fundera på andra frågor, istället för mötet, förväntningar och upplevelse.. Lite flummigt! T ex vad gjorde att du just valde att köpa denna lägenhet och hur påverkades beslutet av mötet med mäklaren? Lycka till!

Elin F
Centrala Sundbyberg

Snabb att svara, lättsam och korrekt

Minh Tan Nate N
Centrala Sundbyberg

Vi har haft förmånen att sälja bostad med Victor ett flertals gånger och han har aldrig gjort oss besvikna. Han är lugn, metodisk och tar strategiska beslut som gynnat oss. Vi kommer nog aldrig sälja utan Victor.

Erik L
Centrala Sundbyberg

Vi fick bra hjälp av Emelie med vårt köp!

Caroline S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Olofsson en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Hon är en stjärna ⭐️ Jag vill ha Emma som mäklare i alla framtida lägenhetsköp.

Angelica K
Ursvik

Mycket trevlig och alltid tillgänglig för frågor och funderingar, snabb på återkoppling vilket visar ett förtroende och intresse. Inget att klaga på!

Hanna M
Rissne

Supernöjd med Emelie som mäklare! Lyhörd och proffsig!

Bezawit T
Centrala Sundbyberg

Trygg, förtroendegivande och väldigt kunnig!

Cornelia B
Centrala Sundbyberg

Lyhörd och kompetent som vägledde vår försäljning från start!

Fredrik C
Centrala Sundbyberg

Väldigt bra och professionellt intryck av Jonathan. Snabb på att återkoppla efter visningar, efter kontakt med spekulanter och lyhörd för kundens önskemål!

Stefan K
Centrala Sundbyberg

Proffsig, lyhörd och bra återkoppling genom hela säljprocessen. Vi är supernöjda med Emelie och tackar för väl genomfört arbete i försäljningen av vår lägenhet!

Jan-Gunnar B
Centrala Sundbyberg

Kunnig och vänlig. Har inga klagomål.

Maria A

Tillmötesgående, snabb och flexibel.

Ann Elisabeth A
Centrala Sundbyberg

Victor gav snabb och tydlig återkoppling och höll mig väl uppdaterad under affärens gång. Hjälpte även till med bankkontakt så att allt blev smidigt och snabbt avslutat.

Mychele Ö
Centrala Sundbyberg

Proffsig, snabb och serviceminded.

Anders M
Centrala Sundbyberg

Trevligt och proffsigt bemötande !

Jonathan T

Very professional and helpful

Felicia M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Olofsson en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Superproffsig och enkel att ha att göra med! Lyhörd och förstår kundens önskemål. Emma är verkligen en jordnära och genuin försäljare och det lyser igenom säljprocessen från start till mål.

Alber N
Ursvik

Jonathan är en genuin och professionell mäklare som fick oss att känna oss trygga genom hela köpprocessen. Vi kan starkt rekommendera honom!

Sizar M
Ursvik

smart och duktig kille önskar honom god framtid

Johanna Embla O
Centrala Sundbyberg

Snäll och hjälpsam. Svarade alla frågor som vi hade

Edip S
Ursvik

Ärlig och pålitlig. Skrev på kontrakt med första köparen men pga komplikationer då lyckades Jonatan reda ut det med en andra köpare, trots det gick det ändå helt smidigt. Imponerande. Extrem snabb och smidig försäljning till vettigt slutpris inom ett par veckor. Jag rekommenderar Jonatan till de som vill sälja i Sundbyberg.

Eswar Kumar C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

En mäklare du kan lita på för att få det bästa resultatet för dig.

Fridrik H
Centrala Sundbyberg

Bra service, inget att klaga på.

Erika S
Centrala Sundbyberg

Så bra intryck! Fick ett stort stöd från början till slut. Fick lägenheten såld snabbt och smidigt!

Forogh H
Centrala Sundbyberg

Otroligt proffsig och hängiven mäklare som går att lita på utför en utomordentligt arbete! Stort tack Gabriel!

Hampus P
Centrala Sundbyberg

Vi är otroligt nöjda med Emma som vår mäklare. Hennes professionalism och engagemang imponerade oss från första mötet till avslutningen av försäljningen. Emma visade sig vara mycket kunnig inom fastighetsmarknaden och kunde svara på alla våra frågor med tydlighet och precision. Hon tog sig tid att lyssna på våra önskemål och behov och arbetade hårt för att säkerställa att vi fick det bästa möjliga resultatet på en tuff marknad. Vi kan varmt rekommendera Emma till alla som letar efter en pålitlig och professionell mäklare.

Isabelle Theresia W
Centrala Sundbyberg

Proffsigt, tryggt och smidigt.