Fastighetsbyrån Sundbyberg

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån kan Sundbyberg. Här finns närhet både till härliga grönområden, storstadens puls och massor av attraktiva bostäder. Kommunikationer finns alltid ett stenkast bort och service likaså.

Vill du sälja eller köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor. Hos oss får du en mäklare som kan bostadsmarknaden och som sätter dina behov först. Vi vet precis var i Sundbyberg det passar dig att bo och hjälper till med hela affären.

Varmt välkommen till oss - vårt jobb genomsyras alltid av glädje!

Läs vad 640 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundbyberg

• 2020-10-27

Sham Hilmi G skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jätte bra upplevelse av mäklaren. Alexander var väldigt behjälplig och flexibel i mitt bostadsköp, jag känner mig väldigt nöjd! Läs mer
  • Sofia Carolina N

2020-10-26

Sofia Carolina N skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Snabb och proffsigt hanterad affär, inget att anmärka på! Läs mer
  • Johanna P

2020-10-25

Johanna P skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi har köpt en bostad och Gabriel visade stort engagemang och bra kommunikation vid funderingar om precis allt! Jätte trevligt bemötande och förstående. Vi skulle absolut anlita Gabriel om vi hade funderingar i framtiden på att köpa nytt eller sälja! Läs mer
  • David K

2020-10-24

David K skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi har sålt i oktober 2020 vår 4 rummare på Franstorpsvägen i Sundbyberg
    Hela försäljningsprocessen från början till avslut har mäklare Mattias Mardini Fastighetsbyrån – Sundbyberg skött på ett toppenbra sätt.
    Gedigen marknadsföring som på ett korrekt sätt beskrev vårt objekt.
    Utlovade tider har hållits under hela försäljningsprocessen.
    Vi har erfarit att spekulanterna har fått seriöst bemötande.
    Snabb korrekt och trevlig avslutning till gagn för köpare och säljare.
    David och Hilkka Karlsson Läs mer
  • 2020-10-23

MELIS K skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Super snabb affär! Kan starkt rekommendera André!👍🏻👍🏻 Läs mer
  • 2020-10-23

Khalid M skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Fantastiskt hjälp sam vänlig proffsigt Läs mer
  • 2020-10-19

Erik Olof O skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    André är verkligen en mäklare jag kan rekommendera. Han har en bra energi, och är väldigt engagerad. André kom under säljprocessen med många goda råd och kändes hela tiden motiverad till att få min lägenhet såld. Ett mycket gediget utfört arbete från början till slut! Läs mer
  • 2020-10-19

Anna Veronica K skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel hjälpte oss att sälja vår lägenhet (5:a i Sundbyberg) på ett mycket smidigt och efftektivt sätt. Läs mer
  • 2020-10-16

Jacob A skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias fick ta över uppdraget att sälja vår lgh som vi försökt med att sälja i ca ett år. Det tog tre veckor sedan sålde han den innan visning för det priset vi hade som mål. Toppen! Läs mer
  • 2020-10-15

Jonathon B skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Clear, helpful and putting myself, as a buyer at ease with the ongoing formalities required.
    Would recommend, and made the process much easier than I had anticipated beforehand. Läs mer
  • 2020-10-14

FATMA M skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    André är väldigt professionell och super trevlig. Man känner att man får en riktig ärlig information som underlättade beslutet att köpa. Jag rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • IDA N

2020-10-14

IDA N skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Grym mäklare som jag rekommenderar varmt. Vi köpte av André och han var otroligt professionell. Vi hade inte tvekat att sälja med André när vi väl är i den sitsen. 5 av 5! Läs mer
  • 2020-10-13

SHWAN A skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    En professionell, tydlig, ärlig och tillgänglig mäklare! Tack för allting André! Läs mer
  • 2020-10-12

Saman Sam H skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sällan har jag skådat en så begåvad, erfaren, driven & ambitiös mäklaren som har alla egenskaper man önskar som köpare/säljare inom ett område man själv inte har någo stor koll på. Andre tog tag i taktpinnen och vägledde mig och var lika tillgänglig på en söndag (då man har som flest visningar) som på en måndag! Otroligt tacksam och Andre är en mäklare jag verkligen kommer att rekommendera till ALLA jag känner! Tusen tack Andre ⭐ Läs mer
  • 2020-10-11

MARADI K skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Tusen tack!!! Andre'
    Du är en riktigt professionell och ansvarsfull person. med din hjälp vi kunde att köpa en drömlägenhet för oss.
    Ha en bra försäljning och önskar dig lycklig framtiden.. 🙏🥂 Läs mer
    André Z, MARADI K gillar detta
  • 2020-10-11

Andreas A skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket nöjda med hantering av försäljningen av vår lägenhet Läs mer
  • BAKARI K

2020-10-10

BAKARI K skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Hej Andre tack så mycket för den fantastiska arbete du har gjort för oss vi trodde aldrig att vi kommer att få så mycket bra pris som vi fick av bostaden. Du är en öppen,ärlig,tydlig och jätte snäll. Du kommer att lyckas med ditt arbete tack så mycket 🙏🙏🙏
    Mvh: Bakari Kinteh Läs mer
  • 2020-10-08

NICLAS D skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Grym mäklare, lyhörd gör allt för att båda parter ska bli nöjda. Läs mer
  • 2020-10-08

Thomas S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias skötte vår bostadsaffär på ett professionellt och smidigt sätt. Alltid trevlig och snabb återkoppling. Läs mer
  • FARZANEH S

2020-10-06

FARZANEH S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Professionell och serviceinriktad. Läs mer
  • 2020-10-04

Henrik C skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias skötte hela affären på ett utmärkt sätt. Väldigt trevligt och proffesionellt bemötande. Läs mer
  • 2020-10-03

Ronnie L skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Informativ och tydlig.
    Mycket nöjda med vår försäljning. Läs mer

Mohammad H skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jätte trevlig och duktig mäklare Läs mer

Gabriella S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpt en 2:a i Sundbyberg. Mattias var genomgående trevlig, snabb och proffisionell. Det var mitt första steg in på bostadsmarknaden, och det kändes väldigt tryggt att ha Mattias som mäklare. Mycket god upplevelse! Läs mer

Mats Arne N skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bra bemötande och en mycket kunnig mäklare. Läs mer

Muhammed A skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpte en lägenhet i Centrala Sundebyberg.

Gabriel var professionell, enkel att ha med att göra samt tydlig i kommunikationen.

Han överträffade mina förväntningar där han påvisade sina erfarenheter. Läs mer
  • RONAY G

2020-09-30

RONAY G skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Kunnig, snabb och tillmötesgående mäklare som vi rekommenderar! Läs mer
  • 2020-09-28

Per B skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Alexander är en mycket bra mäklare kunnig med raka svar om man frågar om något.Är mycket nöjd med honom.Skulle ta honom igen om det var aktuellt.Blev bättre än förväntat Läs mer
  • Gary carl kari A

2020-09-27

Gary carl kari A skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Driven, engagerad, skicklig, tillgänglig. En suverän mäklare! Läs mer
  • 2020-09-25

Malin K skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Har haft kontakt med Alexander en tid sen vi träffades på en visning då han gav ett mycket seriöst intryck. När det sedan var dags att sälja kontaktade vi honom och två andra mäklare. Alla var trevliga och pålästa men Alexander stack ut! Det visade sig vara en jackpot! Vi sålde vår lägenhet dagen efter att vi fotograferade till ett mycket bra pris. 100 % Alexanders förtjänst, här var det inte bara ”lägga ut på Hemnet” och se vad som händer-menatlitet. Han jobbade stenhårt för oss, och jag upplevde också att han tog hand om köparna på ett mycket fint sätt. Stort tack för all hjälp Alexander. Våra varmaste rekommendationer! ⭐️ Läs mer
  • 2020-09-24

Ulrika E skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    på det stora hela är jag inte så nöjd med affärern. dels för att lägenheten blev såld till ett underpris med facit i hand och jag dels förväntar mig mer koll på marknaden av en mäklare som just jobbar med fasighetsmarknaden. Lägenhetn belv såld, inte så mycket mer Läs mer
  • 2020-09-23

Lena B skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Glad, brinner för sitt jobb, har känt bra att ha hon som mäklare, har ett trevligt bemötande. Är jätte nöjd med Alexsander 😀😀😀 Läs mer
  • ISABELLE N

2020-09-22

ISABELLE N skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Det finns ingenting negativt att säga om André. Han har ett professionellt och fantastiskt bemötande. Vid första mötet sa han ”jag kommer att få din lägenhet såld” och han höll vad han lovade.

André har varit rak och ärlig genom hela försäljningsprocessen. Han säger inte saker bara för att det ska ”låta bra”. Han har visat ett enormt engagemang och driv under försäljningen av min lägenhet och jag kände full tillit till honom. Han är lättillgänglig och ser till att man som säljare är uppdaterad hur det går och viktigast av allt är han lyhörd och förstående.

Jag är mer än nöjd med hans prestation och ni kommer inte ångra er när ni väljer honom som ER mäklare. Läs mer
  • PETTER S

2020-09-22

PETTER S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Saklig, kunnig med god social kompetens. Snabb att återkoppla. Jag har haft kontakt med Mattias som köpare. Läs mer
  • 2020-09-17

Katarina S skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpt en bostadsrätt. Ställde upp för möten och frågor. Tyvärr stämde inte ritningen med lägenheten, det borde man kanske upptäckt. Annars var allt bra. Läs mer
  • Sofia S

2020-09-17

Sofia S skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Väldigt trevlig, professionell och hjälpsam. Läs mer
  • Maria Lise-Lotte G

2020-09-16

Maria Lise-Lotte G skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Otroligt duktig mäklare! Alltid anträffbar och har alltid svar på de frågor man kan ha. Från första kontakt tills bostaden var såld tog det 14 dagar. Inklusive visningar och budgivning.
    Kontakta André och du kommer inte bli besviken. Läs mer
  • 2020-09-15

Jannis N skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålde bostad via Alexander. Saklig och tydlig. Märkte väldigt tidigt i processen att jag skulle välja Alexander. Lyssnar in väldigt bra och enkel att samarbeta med Läs mer
    ALEXANDER K gillar detta
  • DANIEL T

2020-09-12

DANIEL T skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Väldigt trevlig och professionell. André var alltid rak och ärlig med hur försäljningen fortlöpte, kom med bra tips och visade att han vet vad han gör! Läs mer
  • 2020-09-11

Mandira P skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    André hjälpte mig att sälja min etta i Sundbyberg. André är lätt att tycka om, han är trevlig och välkomnande. Han är otroligt driven och målinriktad och är villig att jobba hårt för att nå sina mål. Även om försäljningen inte blev som jag föreställt mig, så gjorde André det bästa av situationen och lyckades få igenom en affär som jag känner mig väldigt nöjd med. Fort gick det också! Jag kan varmt rekommendera André, han är en mäklare med hjärtat på rätta stället, han är ärlig och effektiv. Läs mer
  • 2020-09-11

CARL LEIF MARTIN G skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket bra och professionell med starkt kundfokus, bra kommunikation och stort engagemang. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • DIANA W

2020-09-11

DIANA W skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Driven, flexibel, engagerad, påläst, och mkt professionell. Varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2020-09-09

Yavuz K skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Han är jättebra och jätte trevlig mäklare Läs mer
  • REBECKA A

2020-09-09

REBECKA A skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bra och proffsig mäklare som var grym på att informera och var engagerad genom hela köp-processen! Rekommenderar! Läs mer
  • 2020-09-09

Erik H skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Proffsig och engagerad mäklare. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-09-07

MARY NANA A skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket professionel och lyhörd mäklare!!! Läs mer
  • RUNE N

2020-09-07

RUNE N skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevlig, proffsig, ödmjuk med stor kunskap om Ursvik. Sålde vår Lägenhet snabbt och smidigt.
    Rekommenderas starkt Läs mer
  • Paul Tobias Alexander K

2020-09-04

Paul Tobias Alexander K skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vilken service! 4 ord: får saker att hända! Från ett samtal, till en visning också hade vi en affär! Precis så man som köpare (Och säljare vill jag tro) önskar ha det - Effektivt och okomplicerat. Läs mer
  • 2020-09-04

MAGDALENA M skrev om André Zadeh en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevlig mäklare som är väldigt professionell. Rekommenderar André starkt. Läs mer
  • FATEMEH G

2020-09-04