Fastighetsbyrån Sundbyberg

Fastighetsbyrån Sundbyberg

Vi på Fastighetsbyrån kan Sundbyberg. Här finns närhet både till härliga grönområden, storstadens puls och massor av attraktiva bostäder. Kommunikationer finns alltid ett stenkast bort och service likaså.

Vill du sälja eller köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor. Hos oss får du en mäklare som kan bostadsmarknaden och som sätter dina behov först. Vi vet precis var i Sundbyberg det passar dig att bo och hjälper till med hela affären.

Varmt välkommen till oss - vårt jobb genomsyras alltid av glädje!

Läs vad 1218 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundbyberg 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Lasses en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2022-11-25 Verifierad kund
    En lyhörd och grym mäklare som känner till Sundbyberg utan och innan samt drar alltid i en extra växel! Rekommenderar varmt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Kvist Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2022-11-22 Verifierad kund
    Alexander har varit serviceminded, kommunikativ och lyhörd. Vilket är viktiga egenskaper som jag vill ha hos min mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Zazzi en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2022-11-21 Verifierad kund
    Toppenbra! Kan varmt rekommendera Emelie om du ska sälja din bostad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Neguse en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2022-11-21 Verifierad kund
    very gentle and smart broker. Got things done so professionally we didnt have to worry about anything.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonathan Neguse en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2022-11-18 Verifierad kund
    Jonathan var tydlig och återkopplade alltid snabbt på de frågor som vi hade. En trygg mäklare även för oss som köpare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tarek Hankir en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    • Rissne
    2022-11-17 Verifierad kund
    Jag och min sambo är väldigt tacksamma över att ha träffat Tarek. Han är mycket professionell och vänlig. Vi har anmält vårt intresse för en lägenhet på deras hemsida och dagen efter har han kontaktat oss på telefon. Han bjöd in oss att besöka en mycket liknande lägenhet som vi faktiskt köpte. Hela processen var väldigt smidig.
    2022-11-16 Verifierad kund
    Jonathan visade stort tålamod på en utmanande bostadsmarknad. Alltid positivt och bra bemötande oavsett tidpunkt. Trygg och guidande hand med vettiga rekommendation längs hela säljprocessen.
    2022-11-16 Verifierad kund
    Jonathan är glad, trevlig och lätt pratad. Han fattade direkt vad jag förväntade mig och hur jag tänkte och förklarade på ett enkelt sätt marknadens reaktioner på omvärlden med räntehöjningar, krig mm.
    Från början letade jag rätt mäklare genom att träffa flera (sååå många) mäklare men valde tillslut mäklarbyrå pga kopplingen till min bank (Swedbank) det har jag många gånger varit tacksam för då det gav Jonathan mäklaren med rak, enkel kommunikation som ger en ärlig och avskalad försäljning. Han är sjukt härlig men utan den där mäklar-sliskiga-säljar-problematiken
    2022-11-15 Verifierad kund
    Supertrevlig mäklare som hjälpte oss göra en bra bostadsaffär i turbulent marknad. Väldigt kundfokuserad och stöttande genom hela processen.
    2022-11-15 Verifierad kund
    Jonathan var med oss från början till slut. Mycket hjälpsam och var alltid tillgänglig.

Trevlig, trovärdig och engagerad mäklare som fick oss känna sig trygga i vårat köp hela vägen till slut.
    2022-11-14 Verifierad kund
    Det bemötandet, den servicen och den kunskapen som Jonathan besitter är på en annan nivå. Jonathan, tack för din fantastiska hjälp! Jag kommer att rekommendera dig vidare! 5/5
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tarek Hankir en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2022-11-11 Verifierad kund
    Proffsig och kunnig för både säljare och köpare.
    2022-11-09 Verifierad kund
    Otroligt duktigt och snabba konkreta svar
    2022-11-07 Verifierad kund
    En pålitlig mäklare !
    Sakligt och bra
    2022-10-17 Verifierad kund
    Jonathan är väldigt duktig och hjälpsam, kan svara på alla frågor. Mycket ärlig. Han gör sitt bästa.
    Rekommenderas varmt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Lasses en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2022-10-16 Verifierad kund
    Jättebra bemötande och allt har fungerat bra.
    2022-10-16 Verifierad kund
    Victor var lyhörd och driven genom hela försäljningen. Väldigt trevligt bemötande!
    2022-10-15 Verifierad kund
    If you are looking for an apartment and meet Jonathan, have no doubts that you are in good hands! Best broker experience I had, I appreciated the honesty and availability throughout the whole process.
  • skrev om Victor Lasses en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2022-10-13 Spontant omdöme
    Victor var mycket lyhörd och proffsig under försäljningen av min lägenhet. Han hade bra fingertoppskänsla för när jag behövde mer information eller hjälp. En öppen dialog och seriös process gjorde detta till en mycket behaglig upplevelse för mig som säljare!
    2022-10-13 Verifierad kund
    Mycket bra! Uppskattade att han var väldigt saklig och konkret i all information samt ett mycket trevligt och lugnt bemötande. Affären gick till på ett smidigt sätt. Rekommenderar starkt.
    2022-10-12 Verifierad kund
    Byte av mäklare mitt i processen, som vi absolut inte hade valt om vi kunde välja själva. Datum för tillträde flyttas och då frågar vi mäklaren om vi skall betala detta, och då säger dem att vi ska det och att HSB får justera detta i efterhand. Efter tillträdet kontaktar vi HSB och dem justerar inte sånt här i efterhand utan det skall justeras på avräkningen, vilket aldrig gjordes av mäklaren. Efter X-antal Mail och telefonsamtal med HSB, nya ägaren och mäklaren så fick vi tillslut tillbaka pengarna, efter 4 månader.
    Mitt tips, välj en firma som vet hur processerna fungerar.
    2022-10-12 Verifierad kund
    Tarek är en mycket trygg mäklare som är väldigt tillmötesgående. Han hade stenkoll och höll oss uppdaterade genom hela processen.
    2022-10-10 Verifierad kund
    Trevlig mäklare som gjorde bostadsköpet till något positivt.
    2022-10-10 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig, realistisk och personlig.
    2022-10-10 Verifierad kund
    Vi är tacksamma för snabb och bra hjälp av Emelie vid vår försäljning av lägenheten som gick snabbt och smidigt. Kan varmt rekommendera Emelie.
    2022-10-10 Verifierad kund
    Emilie är glad, proffsig och tar sig alltid tid för kunden.
    2022-10-09 Verifierad kund
    Tydlig och lugn beskrivning av deras tjänster.
    Jonathan gjorde allt för att få min lägenhet såld på kort tid i dessa oroliga tider.
    Nöjd ! Vi fick bra kontakt.
    2022-10-08 Verifierad kund
    Trotts att det drog ut på tiden att sälja min lägenhet på grund av det rådande ekonomiska krisen, slutade Alexander inte att inge hopp om en lyckad bostadsaffär. Han informerade mig regelbundet om vilka spekulanter det fanns och vad nästa steg skulle bli. Var punktlig och proffsig!
    2022-10-06 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande! Lyhörd och svarade på alla frågor. Bra kommunikation genom hela säljprocessen. Kan varmt rekommendera Tarek!
  • skrev om Jonathan Neguse en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2022-10-06 Spontant omdöme
    Neguse är en fantastisk och lyhörd mäklare. Han ger den där lilla extra service för att affären ska bli bra. Han är mån om både sin kund säljaren men även köparen ☺️
  • skrev om Jonathan Neguse en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2022-10-05 Spontant omdöme
    Jonatan är mycket hjälpsam mäklare, väldigt ärlig, svarar på alla frågor och gör alltid sin bästa. Rekommenderas varmt
    2022-10-04 Verifierad kund
    Emelie har varit fantastisk i försäljningen av min första bostad, hon har varit engagerad och snabb på att svara alla frågor jag haft och fått mig att känna mig trygg genom hela processen. Trots ostadig marknad så har hon kämpat på och alltid varit positiv och drivande.
    Jag skulle absolut rekommendera Emelie till alla!
    2022-10-03 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam, fick till en snabb affär
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Zazzi en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2022-10-03 Verifierad kund
    Vart väldigt bra bemött av Emelie hon va väldigt förroendegivande och trevlig. Hon hjälpte mig med allt jag behövde och fick en väldigt bra upplevelse.
    2022-10-03 Verifierad kund
    Mycket bra och närgången. Lägenheten sålde sig själv men han fattade exakt vad vi var ute efter och anpassade sig efter det.
  • Royne L
    2022-09-30 Verifierad kund
    Jonathan är en grymt bra som person och mäklare. Sköter allt enkelt, smidigt och med ett bra driv. Han levererade lätt över förväntan :)
    2022-09-29 Verifierad kund
    Jonathan är en av de bästa mäklare
    2022-09-29 Verifierad kund
    Väldigt fint bemötande och bra service.
    2022-09-28 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam mäklare! Gott bemötande som skapar tillit och trygghet. Ärlig och ser både till köpares och säljares behov.
    2022-09-27 Verifierad kund
    Jonathan var alltid tillgänglig och hjälpsam och svarade snabbt. Han är väldigt trevlig och professionell. Han var också behjälplig inte bara med att sälja vår lägenhet utan även med att hitta en ny.
    2022-09-27 Verifierad kund
    God bemötande. Tarek är väldig trevlig och professionell, ser både säljaren och köparens behov.
    2022-09-27 Verifierad kund
    Lyhörd och tillmötesgående. Väldigt kunnig och påläst om marknadsläget vilket genererade en snabb och smidig hantering av hela försäljningsprocessen.
    2022-09-25 Verifierad kund
    Jonathan är jätte. Professionell mäklare
    2022-09-24 Verifierad kund
    Jonathan is very nice person. He speaks very well. Always answers ur calls. It feels great to talk to him. He will make you understand the process and the the expectations.
    I am very pleased to have him as my broker. And I will definitely recommend him to my friends.
    Best of luck to him for his future 👏 🙏 ❤
    2022-09-22 Verifierad kund
    Väldigt professionell bemötande. Redan vid första mötet hade Jonathan en plan på hur försäljningen ska gå till. Otroligt snabb och alltid nåbar.
    Försäljningen gick snabb och smildig.
    • Rissne
    2022-09-22 Verifierad kund
    Highly recommended mäklare. Honest and very professional, helps you through all the steps needed and gives you the right advices.
    2022-09-20 Verifierad kund
    Härlig mäklare som gör hela köpet en fin upplevelse.
    Ärlig, duktig, right on point med all information så man känner sig säker med att köpa. Han gjorde både mig som köpare och säljaren nöjd med affären.
    Kommer att anlita honom när det är dags för mig att sälja,
    Vill ni ha en positiv, glad och salesmindedoch duktig mäklare så ska ni ha jonathan.
    2022-09-19 Verifierad kund
    Lyhörd, lättillgänglig och tydlig genom hela processen vilket var viktigt för mig som första gångs säljare. Jonathan nöjde sig inte förrän jag var 100% nöjd och bekväm med försäljningen. Driven mäklare jag varmt kan rekommendera!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2022-09-15 Verifierad kund
    Bästa mäklaren vi har träffat. Rekomenderar starkt
  • Vladilena G
    2022-09-14 Verifierad kund
    Jonathan was very responsive to my needs and went above and beyond to make the entire process smooth. He was completely professional, but also very understanding and friendly from our first interaction. Even though he was the sellers' broker, I felt like he gave me equal treatment and was most focused on bringing the seller and the buyer together rather than only listening to the seller. Jonathan has what it takes to close the deal!