Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sundbyberg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sundbyberg

Fastighetsbyrån Sundbyberg

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån kan Sundbyberg. Här finns närhet både till härliga grönområden, storstadens puls och massor av attraktiva bostäder. Kommunikationer finns alltid ett stenkast bort och service likaså.

Vill du sälja eller köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor. Hos oss får du en mäklare som kan bostadsmarknaden och som sätter dina behov först. Vi vet precis var i Sundbyberg det passar dig att bo och hjälper till med hela affären.

Varmt välkommen till oss - vårt jobb genomsyras alltid av glädje!

Läs vad 445 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundbyberg

• 2019-01-22

Johanna M skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian är kunnig, effektiv och serviceminded och ser lösningar istället för problem.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-01-22

Sebastian R skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias visade på ett engagerat och professionellt sätt sin kunskap som mäklare och jag är nöjd med försäljningen av min bostad. Läs mer
  • 2019-01-21

Omdömet är under granskning
    Batoul M skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias is a very nice and professional broker. Before buying the apartment I met several brokers but Mattias was different. Mattias is honest and tries his best to be fair enough to both buyer and seller. He was very helpful and replied me quickly and kept me informed throughout the process. Since I speak/read a little Swedish he tried his best to explain whatever I could not follow in English, which I do appreciate. I felt secure, with my first ever apartment purchase with his help. I can surely recommend Mattias as a perfect broker! Läs mer
    2019-01-21 Mattias M svarar Batoul M
    It was all my pleasure Batoul!
    Hope you like your new apartement.
    Best wishes - Mattias
  • Molle L

2019-01-21

Molle L skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag och min sambo har köpt via Jessica. Jag rekommenderar Jessica starkt då hon är fantastik trevlig, tydlig och hjälpsam från första sekunden vi träffades. Hon får en att känna sig välkommen, oavsett om mötet är ansikte mot ansikte eller över telefon. Bemötandet har varit klart över förväntan och det bästa jag fått av någon i branchen.// Molle Läs mer
  • 2019-01-20

Patrik N skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi sålde en lägenhet. Vi hade våran lägenhet på Fastighetsbyråns kommande samtidigt som vi letade hus. Jessica var väldigt lyhörd för våra önskningar och funderingar kring försäljningen. När vi väl la ut till försäljning på Hemnet så fanns Jessica tillgänglig för oss hela tiden, hon informerade och återkopplade väldigt bra och var professionell.
    Allt detta sammantaget gjorde oss trygga i våran försäljning, kan verkligen rekommendera Jessica. Läs mer
  • 2019-01-18

Malin M skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias är en trevlig, engagerad och målinriktad mäklare. Vi träffade flera mäklare inför försäljningen men vi kände direkt att vi ville anlita Mattias när vi träffade honom. Mattias har ett personligt bemötande och är väldigt genuin. Han höll oss informerade under hela processen och vi kände oss trygga trots en tuff marknad. Vi kan varmt rekommendera Mattias som mäklare! Läs mer
  • 2019-01-10

Jennifer S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Professionell, trevlig och väldigt hjälpsam med snabbt återkopplande svar på alla mina frågor som jag haft vilket gjorde mig trygg då det var mitt första bostadsköp. Läs mer
    2019-01-10 Mattias M svarar Jennifer S
    Stort grattis till lägenheten Jennifer det har varit ett nöje att hjälpa dig i processen!

Mvh Mattias
  • 2019-01-07

Pia F skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpt en etta i Järvastaden.
    Trevlig mäklare.
    Levde upp till förväntningarna utan vidare.
    Trevligt att köpa lägenhet :) Läs mer
  • 2019-01-06

Lennart F skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpt en bostadsrätt i Sundbyberg. Är nöjd med hela processen. Läs mer
  • 2018-12-27

Tobias E skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålt 3:a Sundbyberg.
    Jessica skötte allt från annonsering, visning till budgivning på bästa möjliga vis. Läs mer
  • 2018-12-24

Andreas I skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bästa mäklaren!
    Och ja vi köper och säljer mycket. Läs mer
  • 2018-12-19

Johanna T skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias är en mycket professionell och duktig mäklare.
    Vi hade vår lägenhet under "kommande försäljningar" under några månader. När vi väl bestämde oss för att det var dags att sälja gick allt i processen väldigt smidigt. Från det att annonsen lades ut på riktigt till visning, genom budgivningen och till skrivande av kontrakt med de nya ägarna.
    Mattias är lätt att få tag i och återkopplar snabbt.
    Det kändes tryggt att ha Mattias som mäklare och vi är mycket nöjda med försäljningen.
    Kan varmt rekommendera Mattias! Läs mer
    2018-12-19 Mattias M svarar Johanna T
    Tack så jättemycket Johanna, det var ett sant nöje att hjälpa dig och Erik!
    Hoppas ni nu kan se fram emot flytten till Göteborg.

God jul och gott nytt år!
  • 2018-12-19

Thomas Roger P skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Snabba, glada och positiva. Allt gick mycket smidigt och enkelt. Läs mer
  • 2018-12-15

Pernilla R skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi köpte en lägenhet av Mattias och allt gick smidigt. Väldigt tillmötesgående gällande visningar och frågeställningar, bra återkoppling.
    Vi kan gärna rekommendera denna mäklare. Läs mer
    2018-12-19 Mattias M svarar Pernilla R
    Stort grattis till er lägenhet. Jag är säkra på att ni kommer trivas :) Nu blir det ett tag till inflytt men den som väntar på något gott..

God jul och gott nytt år!
  • 2018-12-12

Elisabeth C skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    bostadsrätt
    Mycket trevligt bemötande
    Levde upp till mina förväntningar
    På det hela en bra upplevelse Läs mer
  • 2018-12-11

Kjell G skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Jag blev mycket bra bemött av Jessika, hon lyssnade in vad jag ville ha ut av försäljningen men var också tydlig med vad hon ansåg om mina förväntningar.
    Jag anser att Jessika är en mycket skicklig o driven mäklare o i slutänden är jag helt nöjd med det hon uppnådde. Läs mer
  • 2018-12-10

Anna W skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bra bemötande. Förtroendeingivande. Läs mer
  • 2018-12-08

Konstantinos C skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpt bostadsrätt. Bra bemötande. Upplevde att mäklaren stod dock ganska mycket på säljarens sida ekonomiskt. Dessutom ”upptäcktes” en jätte fuktskada i förrådet vid tillträdesdagen, mäklaren hade inte informerat om detta eller ville visa förrådet under visningen. Besviken att fuktskadan uppstår nu 3 månader efteråt. Fick ingen hjälp av mäklaren. Läs mer
  • 2018-12-06

Kenth M skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gladaste mäklaren i Sundbyberg! Lyhörd snabb återkoppling jobbar seriöst och ärligt.Trots en trög marknad och ett flertal visningar sålde han lägenheten med ett bra slutpris! Läs mer
  • 2018-12-06

Hamada N skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel hjälpte mig och mitt ex att sälja vår fina 3:a på Fredsgatan i Sundbyberg.
    Han är väldigt trevlig, skicklig och vass mäklare. Är väldigt tacksam till hans hårda arbete som ledde till att lägenheten blev såld i dessa svåra tider med tanke på marknaden. Läs mer
  • Adam A

2018-12-05

Adam A skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålde en 1a på 35 kvm i Sundbyberg. Köpte en på 54 kvm i lilla Alby. Jessica kontakta mig på telefon efter jag dissat c:a 10 - 20 mäklare innan Jessica. Jessica gav mig ett engagerat drivet intelligent bemötande och ingav förtroende omedelbart. Hon fixade affären långt över förväntan och fanns alltid tillgänglig för att svara på frågor och lösa problem. Djupt imponerad av denna drivna kvinna det är ingen underdrift att säga hon kommer att kraftigt förbättra min livskvalité i o m min nya lägenhet. Kunde inte haft en bättre mäklare. Som parantes kan jag säga jag generellt sätt inte gillar mäklare ser dem mest som giriga gamar. Men Jessica är en högt flygande örn med stil och elegans. Läs mer
  • 2018-12-05

Filip T skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålde vår lägenhet till ett pris vi var väldigt väldigt nöjda med :) Läs mer
  • 2018-12-05

Alexander K skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Proffsig, lyssnar, återkommer snabbt, driven och trevlig. Kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2018-11-29

Helene N skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålt en bostadsrättslägenhet.
    Mycket proffsig, tillmötesgående och trevlig fastighetsmäklare.
    Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-12-03 Mattias M svarar Helene N
    Tack Helene för en smidig process hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad!
  • Elisabeth B

2018-11-24

Elisabeth B skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Kunde inte ha önskat mig en bättre mäklare! Sebastian är en kunnig, trevlig och pålitlig mäklare som håller det han lovar. Min lägenhet såldes 5dagar efter första mötet. Jag kommer rekommendera honom till alla mina vänner! Läs mer
  • 2018-11-24

Fanny W skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi sålde en trea med utgångspunkt i att det skulle ta lite tid, vi ville inte ha en visning direkt utan se om någon nappade innan. Det hade inte ens gått en vecka innan Mattias hittade en seriös köpare med ett bra bud och processen gick mycket fortare än förväntat. Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda! Läs mer
    2018-12-03 Mattias M svarar Fanny W
    Tack så jättemycket för era ord Fanny. Och grattis till er nya bostad :)
  • 2018-11-23

Elise H skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag sålde min lägenhet in Sundbyberg centrum med endast 2 privata visningar. Allt gick så fort och smidigt och jag var jätte nöjd med Sebastians engagemang och vad han levererat.

Sebastian är proffsig, glad och positiv. Han lyssnar på kunden önskemål och gör sitt bästa för att uppnå målet utan tvekan.

Han är en helt underbar mäklare som jag vill rekommendera till alla i Sundbyberg! Läs mer

Maria H skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Professionell! Det började tyvärr med att vi inte tyckte fotograferingen höll måttet men han var tillmötesgående och ordnade en omfotografering. Lägenheten såldes på förhandsvisning redan veckan efter publicering till pris enligt vår förväntan. Kan varmt rekommendera Gabriel! Läs mer

Sofie L skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias sålde vår lägenhet i Ursvik, en tvåa. Mattias var proffsig, duktig och tydlig i sin kommunikation mot oss säljare. Mattias levde definitivt upp till våra förväntningar och sammanfattningsvis kunde vi inte ha blivit mer nöjda. Läs mer
    2018-12-03 Mattias M svarar Sofie L
    Det värmer att höra Sofie! Tack så otroligt mycket och stort grattis till nya radhuset

Rebecca P skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias skötte försäljningen av vår lägenhet otroligt proffesionellt och var väldgt förtroende ingivande. Det gick smidigt, snabbt och vi fick ett pris över förväntan. Rekommenderar alla som går i säljtankar i Sundbyberg att kontakta Mattias Mardini Läs mer
    2018-12-03 Mattias M svarar Rebecca P
    Tack så jättemycket Rebecca! Kul att lyckas slå rekord för din lägenhet!
    Och grattis till ert nya boende, det ska bli kul att se hur ni får till det :)

Claes S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mathias är väldigt skicklig på att sy ihop affärer som gör alla parter nöjda. Socialt jordnära och väldigt kompetent i sitt yrke. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-12-03 Mattias M svarar Claes S
    Tack återigen Claes och grattis till ert nya boende :)

Hanna M skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias sålde vår lägenhet och vår uppfattning om honom är att han gav allt - och mycket mer! Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-12-03 Mattias M svarar Hanna M
    Hej Hanna,

Tack så jättemycket för rekommendationen, det har varit att nöje att hjälpa er i processen :)
  • 2018-11-14

Henrik M skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket kunnig, positiv och väldigt professionell. Kan starkt rekommenderas! Läs mer
    2018-11-17 Mattias M svarar Henrik M
    Tack Henrik och stort grattis till nya lägenheten :)
  • 2018-11-12

Åsa J skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vänlig och professionell men gav inte en helt ärlig bild av situationen/lägenheten som var nyproducerad och inte gick att se innan köp. Läs mer

Ellinor W skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias har genomgående varit lyhörd och hjälpsam inför, under och efter mitt köp. Min upplevelse har enbart varit positiv! Läs mer
    2018-11-17 Mattias M svarar Ellinor W
    Tack så jättemycket Ellinor och stort grattis till din nya lägenhet :)

Maria Å skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi sålde med hjälp av Sebastian, våra 3 rum och kök på 70 m2 i centrala Sundbyberg. Från värdering till "påskrivning" löpte ca 12 dagar.

Med ett härligt engagemang och en otrolig fingertoppskänsla hjälpte han oss att hitta potentiella bostäder i Sundbyberg för något år sedan.
    I dagarna har han hjälpt oss att sälja vår bostad på ett proffsigt, effektivt vis och helt enligt våra önskemål.

Han är alltid positiv, glad och trevlig. Man känner sig väl omhändertagen och behöver aldrig undra "varför mäklaren inte hör av sig".

Helt klart den bästa mäklarupplevelse vi erfarit. Läs mer

Monalisa B skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian sålde vår 4:a på Ursviksvägen 1. Han är oerhört duktig. Han levererade en mäklartjänst i världsklass. Han är driven, engagerad och gör sitt yttersta. Alltid tillgänglig och har dessutom en stor portion humor. En mäklare att rekommendera! Läs mer
  • 2018-11-08

Ramak K skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi anlitade Sebastian för försäljning av vår lägenhet. Sebastian är den charmigaste mäklaren vi träffat & vi visste från första sekund att det här är rätt mäklare för oss. Med ett alltid leende på läpparna och en positiv inställning till skyarna har han fått hela sälj processen att kännas bra, från början till slut. Det bästa med honom är att han är ärlig och kör inga fula tricks. Sebastian är pålitlig, ödmjuk och mycket duktig på sälj- och försäljning. Vi kan varmt rekommendera honom. SEBBE - DU ÄR BÄST!!!!! Och tack för rekordförsäljning!!! 📈✏️ Läs mer
  • Sarah A

2018-11-08

Sarah A skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias är en riktig proff !! ...... Läs mer
  • 2018-11-08

Ashraf M skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpte lägenhet i Duvbo. Mycket bra bemötande, återkoppling och visade verkligen intresse för mitt bästa. Rekommenderar verkligen Sebastian. Kände tillit gentemot honom. Läs mer
  • 2018-11-07

Misho K skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpt bostad av Jessica i Sumpan. Väldigt trevlig och hjälpsam person. Det var lätt och smidigt att samarbeta med Jessica. Läs mer
  • Tomas L

2018-11-06

Tomas L skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Allt var bra. Jag är nöjd med hur allt gick. Jag skulle rekommendera Sebastian och fastighetbyrån. Läs mer
  • Leyla N

2018-11-05

Leyla N skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    10/10 i bemötande
    10/10 i sitt kunskapsområde
    10/10 i professionalism
    10/10 i prestation och engagemang

Behöver jag säga mer egentligen? Denna man förtjänar en guld eloge! Försäljningen av vår lägenhet i Ursvik gick som en dans på rosor. Räckte med att blinka så var lägenheten såld med mycket bättre utfall än väntat dessutom. Like magic :) Tack för det Mattias! Läs mer
    2018-11-08 Mattias M svarar Leyla N
    Tack så fantastiskt mycket för de fina orden Leyla. Det har varit ett nöje att hjälpa dig och familjen och dessutom får ännu bättre betalt än grannarna som sålt på senaste tiden var ett extra +!
  • 2018-11-04

Wasan G skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel hjälpt oss både med att sälja vår trea i Bergaliden Sundbyberg och köpa en trea på Hamngatan Sundbyberg.
    Vi kan lätt tänka oss fler bostadsaffärer med Gabriel.
    Det märks tydligt att han kämpar och gör sitt bästa för sina kunder.
    Han är väldigt förtroendegivande, ärlig, lugn och sansad.
    Alltid tillgänglig när man behöver kontakta honom.
    En mycket trevlig människa utöver mäklarrollen.
    Jag rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Carolina E

2018-11-04

Carolina E skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias har varit ärlig, tillmötesgående och enkel att göra affär med. Efter att ha förlorat en budgivning hittade han snabbt en annan likvärdig lägenhet och ordnade privat visning, som ledde till affär. Läs mer
    2018-11-08 Mattias M svarar Carolina E
    Tack så jättemycket för er rekommendation Carolina.
    Kul hur allt löste sig! :)
  • 2018-11-02

ingrid E skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel är en otroligt proffsig mäklare, han sålde vår lägenhet över förväntad prisnivå. Jag är supernöjd med affären och kan varmt rekommendera Gabriel. Läs mer
  • 2018-11-02

Shabnam F skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålt bostad, trevligt och bra bemötande, nöjd med min försäljning Läs mer
  • 2018-10-29

Lisa L skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpt bostad av Jessica. Supertrevlig och mycket hjälpsam! Läs mer
  • 2018-10-23

Emil N skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Väldigt professionella och mötte våra förväntningar på ett exceptionellt sätt. Kommer alltid att använda mig utav Sebastian Scherdin som mäklare när jag säljer eller köper min bostad Läs mer
  • 2018-10-23

Vidar L skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian är väldigt glad och social som person, lätt att tycka om. Arbetar veckans alla dagar och är snabb på att svara. God kännedom om bostadsmarknaden och har väldigt bra koll på Sundbyberg. Läs mer

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg