Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sundbyberg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sundbyberg

Fastighetsbyrån Sundbyberg

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån kan Sundbyberg. Här finns närhet både till härliga grönområden, storstadens puls och massor av attraktiva bostäder. Kommunikationer finns alltid ett stenkast bort och service likaså.

Vill du sälja eller köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor. Hos oss får du en mäklare som kan bostadsmarknaden och som sätter dina behov först. Vi vet precis var i Sundbyberg det passar dig att bo och hjälper till med hela affären.

Varmt välkommen till oss - vårt jobb genomsyras alltid av glädje!

Läs vad 289 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundbyberg

• Jimmy C
    Jimmy C skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias skötte försäljningen av vår lägenhet i Sundbyberg och har genom hela processen varit väldigt lyhörd och proffesionell. Mattias hade fullt förstående för vår situation och lyssnade på våra önskemål. En ganska skakig bostadsmarknad gällde när vi sålde lägenhet, Mattias hjälpte oss att orientera oss i den och gjorde verkligen det där lilla extra utan att få något extra betalt för det. Kan varmt rekommendera Mattias! Läs mer
    2018-01-16 Mattias M svarar Jimmy C
    Hej Jimmy, tack så jättemycket både till dig och Rebecca för ert förtroende jag önskar ert stort lycka till i framtiden. Hoppas ni trivs bra i huset.

Mvh Mattias
    Mattias M gillar detta
  • Tomas A
    Tomas A skrev om Avan Rashid en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevligt bemötande . Tydlig information . Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian har varit väldigt lyhörd och en väldigt närvarande mäklare. Har hört av sig konstant och varit otroligt positiv. Levde verkligen upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Filippa W
    Filippa W skrev om Avan Rashid en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Väldigt trevlig och bemötande. Är en väldigt nöjd kund. Läs mer
  • Marwan I
    Marwan I skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Dålig återkoppling och resultatet under förväntan Läs mer
  • Betul C
    Betul C skrev om Avan Rashid en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    "Innan jag fatta beslut om vilken mäklare jag ville gå vidare med så frågade jag Avan varför jag ska välja dig som mäklare när du ska hålla två andra visningar samma dag. Det mest raka och kaxiga svar jag fick då var att "det finns en anledning till varför vissa mäklare har mer och göra än andra. Tänk om din mäklare bara hade ett objekt att jobba med. Jag skulle inte anlita en sån mäklare." Kaxigt sagt och gjort, sålde Avan min lägenhet till ett pris över det vi hade diskuterat om. Jag är väldigt nöjd och kan rekommendera han till dig som går i säljtankar. Tack Avan" Läs mer
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Avan Rashid en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Avan har hanterat mitt uppdrag på ett positivt och seriöst sätt. Han lyssnade på mina synpunkter och tillförde sina egna erfarenheter, så att resultatet blev bra även i dessa tuffa tider på brf-marknaden. Läs mer
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian hanterade affären på ett mycket professionellt sätt. Visade integritet och lyhördhet. Sebastian var grundlig och saklig och visade även på stor kunskap och uppmärksamhet vilket kändes mycket tryggt för oss.
    Med vänlig hälsning, Magnus Läs mer
  • anna m
    anna m skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket nöjd med mitt val av mäklare och kan varmt rekommendera Mattias Läs mer
    2018-01-11 Mattias M svarar anna m
    Tack för de fina orden Anna lycka till nu med nya jobbet! :)

Mvh Mattias
    Mattias M gillar detta
  • Christina M
    Christina M skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Hon var bra på alla sätt och vis, proffisionell, trevlig och inkännande. Läs mer
  • Linus B
    Linus B skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Ebba var mycket professionell och gjorde ett bra jobb med vår lägenhet. Hon var ett bra stöd under försäljningen. Läs mer
  • Nada Z
    Nada Z skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Hon är proffsig och trevlig person. Jag uppskattar att hon svarar mina mejl snabbt. Läs mer
  • Arash S
    Arash S skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    - Very active and motivated and she did a very good job despite the bad market. Läs mer
  • Lisbeth L
    Lisbeth L skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    En positiv mäklare med ansvar och bra närvaro. Svarar alltid i tel eller så snart hon kan vilket är mycket bra i processen. Läs mer
    2017-12-11 Jessica T svarar Lisbeth L
    Hej Lisbeth och Anders!

Det var en ära för mig att hjälpa er med era två lägenheter! Kul att vi fick rekordpris på båda försäljningarna!

Önskar er en fortsatt trevlig dag! :)
  • Lisbeth L
    Lisbeth L skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevlig, positiv, informativ. Svarar alltid i telefon. Läs mer
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Avan Rashid en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Avan gav ett seriöst och positivt intryck. Han lyckades få till ett riktigt snabbt avslut och sydde ihop både sälj och köp på ett mycket bra sätt! Läs mer
  • Madeleine W
    Madeleine W skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket trevlig. Hjälpsam och tillmötesgående, svarade på mina frågor och funderingar. Läs mer
  • Samsam H
    Samsam H skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Proffesionellt och rak på sak! Duktig! Läs mer
    2017-12-11 Jessica T svarar Samsam H
    Tack Samsam!
    Jag hoppas att ni känner er nöjda i er nya bostad :)

Ha en fortsatt trevlig dag.
  • Behrouz G
    Behrouz G skrev om Avan Rashid en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Han var väldigt hjälpsam o trevligt. Läs mer
  • Aman T
    Aman T skrev om Avan Rashid en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mäklaren är mycket bra. jag är nöjd med honom. Läs mer
  • Emily B
    Emily B skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Ebba har varit fantastiskt engagerad i vår lägenhetsförsäljning. Hon har förmedlat en känsla av lugn, professionalism och trygghet i alla lägen! Läs mer
  • Ruben L
    Ruben L skrev om Avan Rashid en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trots dåliga förutsättningar (en dykande bostadsmarknad) lyckades Avan att sälja vår lägenhet på ett bra sätt. Avan är en hungrig och lyhörd mäklare som vi tryggt kan rekommendera till andra. Läs mer
  • Navid S
    Navid S skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Fantastisk duktig och engagerad mäklare! Högsta betyg och rekommenderar hon varmt! Läs mer
  • Fereshteh F
    Fereshteh F skrev om Avan Rashid en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag tyckte han var bra, trevlig och behjälplig. Han svarade på sms eller när man ringde honom. Bra med information. Läs mer
  • Andreas C
    Andreas C skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Fantastiskt ambitiöst mäklare. Vi fick veta att lägenheten kunde bli svårsåld med cigarettmönstrade tapeter i hallen, med Sebastian tog sig an denna med siktet inställt mot stjärnorna. Det lilla extra var slipsen på visningarna, underbart mönster. Läs mer
  • Ragnar T
    Ragnar T skrev om Avan Rashid en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Avan är väl insatt i marknaden, mycket driven och ambitiös. Läs mer
  • Arash S
    Arash S skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    * Good network of sellers in the area
    * The price is a bit higher than average
    * Very active broker Läs mer
  • Magnus G
    Magnus G skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mäklaren var trevlig och proffessionell. Jättefin information om allt. Vi är jättenöjda med hennes insats Läs mer
    2017-12-11 Jessica T svarar Magnus G
    Tack för din recension Magnus! Det var ett sant nöje för mig att hjälpa er.

• Jimmy T
    Jimmy T skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevlig och kompetent mäklare.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Jimmy E
    Jimmy E skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Väldigt trevlig från början till slut. Tänker anlita honom ni vi säljer sedan. Läs mer
  • Gandom K
    Gandom K skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Punktlig, engagererad och ärlig. Hon har ett trevligt förhållningssätt och håller det hon lovar. Ett stort plus att hon var lättillgänglig, svarade snabbt på sms, mail och mobilen.
    Vi har inget annat än gott att säga om Jessica Toubal och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2017-12-11 Jessica T svarar Gandom K
    Tack Gandom! Det var ett sant nöje för mig att arbeta tillsammans mer er i försäljningen av er lägenhet!

Ha en fin dag!
  • Dorothea K
    Dorothea K skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevlig, bra bemötande. Generellt är jag mycket nöjd. Inte så bra koll om aktuell kö för gatageplatser. Mäklaren trodde att det finns lediga platser men föreningen informerade mig att det finns kö för närvarande. Läs mer
  • Lars E
    Lars E skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gav ett bra första intryck. Sålde lägenheten utan budgivning. Läs mer
    2017-12-11 Jessica T svarar Lars E
    Tack Lars! Önskar dig all lycka i fortsättningen.

Mvh Jessica
  • Melica D
    Melica D skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Otroligt engagerad och trevlig! Jessica gjorde ett jättebra jobb med min lägenhet och jag är jättenöjd med henne. Jag hade inte kunnat anlita en bättre mäklare än Jessica, jag rekommenderar henne starkt till alla som vill få en lyckad affär! Läs mer
    2017-12-11 Jessica T svarar Melica D
    Tack för de fina orden och tack för förtroendet att sälja din bostad!

Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad :)

Kram.
  • Elin G
    Elin G skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpte min lägenhet via Fastighetsbyrån. Jessica svarade snabbt på mina frågor och höll mig väl uppdaterad under köpprocessen. Läs mer
    2017-12-11 Jessica T svarar Elin G
    Hej Elin!

Jag är glad att du känner så! :) Vi ses på tillträdet!

• Elin G
    Elin G skrev om Avan Rashid en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålde min lägenhet snabb och smidigt till ett pris över värdering. Mycket nöjd med försäljningen. Läs mer
  • Mats F
    Mats F skrev om Avan Rashid en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Avan var driven och effektiv och lyssnade på våra önskemål gällande en snabb affär. Därför kan vi rekommendera avan som lyckades med det. Läs mer
  • Elin N
    Elin N skrev om Avan Rashid en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Avan har varit väldigt hjälpsam och trevlig. Han har kunnat svara på de frågor som jag har haft och visat på en hög kunskapsnivå och lever upp till de förväntningar som jag har på en mäklare. Läs mer
  • Johnny
    Johnny skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel var mycket professionell genom hela uppdraget och kan varmt rekommendera honom och kan absolut tänka mig att anlita Gabriel i framtiden igen. Stabil, trygg, lugn och pedagogisk. 5/5 ! Läs mer
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Riktigt nöjd med mitt val av mäklare!
    Kan rekommendera Gabriel starkt.
    Jämförde med flera mäklare och han gav mig ett korrekt värde samt slog mina förväntningar.
    Sålde min bostad med ett högt slutpris samtidigt som ett flertal liknande lägenheter inte blev sålda.
    Kommer verkligen använda mig av Gabriel i framtiden. Läs mer
  • Hans H
    Hans H skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    positivt, arvodet väl tilltaget, men inte högre än konkurrenterna Läs mer
  • Tiffany N
    Tiffany N skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi vände oss till Ebba efter att ha testat med en annan mäklare i 2 månader som vi inte var jättenöjda med. Ebba lyssnade in oss på ett bra sätt och mötte vår oro och våra tidigare erfarenheter genom att tydligt berätta hur hon jobbar och hur hon skulle lägga upp arbetet, utefter våra förväntningar och krav.
    Hon återkopplar direkt och har en löpande dialog, vilket var viktigt för oss. Hon har koll på området och satte tydliga förväntningar och bra mål.
    Hon har nära till skratt och kan skämta och vara avslappnad, samtidigt som hon har en hög grad av professionalism och seriositet i sig - en mycket bra kombo.

Vårt inryck är också att hon skötte dialogen med köparna på ett mycket bra sätt, vilket är avgörande för att affären ska bli så bra som möjligt för alla parter.

Vi är trötta på mäklare som inte arbetar aktivt med nätverk och att få dit folk på visningen. Ebba jobbar aktivt med detta och var öppen och transparent med vad hon gjort i processen. Hon fick vår lägenhet såld på 3 dagar! Och det var till ett par som hon kontaktade, och inte via Hemnet. Vi är mycket nöjda med Ebba och rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Michel D
    Michel D skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Kan bara säga att jessica är den bästa mäklaren som jag har anlitat.
    Efter 2 andra mäklare. Så valde jag jessica. hon vände på
    Min bostadsaffär och fick mer än vad jag har förväntad mig. Hon är bara magisk. Tack för att du finns Läs mer
    2017-12-11 Jessica T svarar Michel D
    Tack för dina fina ord Michel! Det värmer mig att du känner så.

Jag önskar dig och din familj all lycka i framtiden!

• Nazakat R
    Nazakat R skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mäklaren som jag hade var trevlig, tydlig med all information och kunnig i sitt arbete. Läs mer
  • Maria-Viktoria
    Maria-Viktoria skrev om Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Oseriös mäklare man inte vill komma i kontakt med, i alla fall som köpare. Har lagt bud (utifrån utgångspriset, inga skambud) på en lägenhet flertal gånger utan att han har kommit ut med/ reagerat på det. Sedan är han inte helt ärlig när det gäller att berätta om fastigheten. Har alltså en del brister, därav kan ej rekommenderas. Läs mer
  • Asghar A
    Asghar A skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Han var jätte trevlig och positiv. Han är en ansvarsfull person som hjälper kunder och framförallt att de ska vara nöjda. Läs mer
  • Martin J
    Martin J skrev om Avan Rashid en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Avan besitter förmågan att lyssna till sina kunder. Mycket professionell i sitt arbete och utstrålar ett lugn vilket bidragit till en smidig bostadsaffär. Tack vare honom blev det rekordvinst i min fastighet! Läs mer
  • Petra L
    Petra L skrev om Ebba Granberg en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Ebba är en duktig mäklare som både bemöter mig som kund väldigt bra och samtidigt arbetar för att få till en försäljning i enlighet med förväntningar. Läs mer
  • Christoffer E
    Christoffer E skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevligt bemötande. Vi hade en trevlig ton och en god förhandling. Läs mer
  • Dimitar K
    Dimitar K skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag vick väldigt bra bemötande av Sebastian professionellt och trevligt Läs mer

Stationsgatan 2, 172 68 Sundbyberg