Mattias Mardini
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11
Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Det finns ingen mäklare som är mer påläst än vad jag är. Jag drivs av försäljning och nöjda kunder och fokuserar på rätt saker. Det handlar om att vara engagerad och flexibel, att se till vad kunden vill ha och att se till att slutpriset blir det högsta möjliga.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med min fantastiska flickvän, reser eller lagar mat.

Hur ser din drömbostad ut?
Som mitt barndomshem uppe i Östersund! Vi hade ett fantastiskt mysigt litet rött trähus där tomten gick hela vägen ner till en sjö. Precis bredvid sjön hade jag min lilla trädkoja. Jag kan fortfarande inte tänka mig en bättre plats att bo på. Läs mer

Läs vad 68 kunder tycker om Mattias Mardini

• Helene N sålde sin bostad med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålt en bostadsrättslägenhet.
    Mycket proffsig, tillmötesgående och trevlig fastighetsmäklare.
    Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-12-03 Mattias M svarar Helene N
    Tack Helene för en smidig process hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad!
    Mattias M gillar detta
  • Fanny W sålde sin bostad med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi sålde en trea med utgångspunkt i att det skulle ta lite tid, vi ville inte ha en visning direkt utan se om någon nappade innan. Det hade inte ens gått en vecka innan Mattias hittade en seriös köpare med ett bra bud och processen gick mycket fortare än förväntat. Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda! Läs mer
    2018-12-03 Mattias M svarar Fanny W
    Tack så jättemycket för era ord Fanny. Och grattis till er nya bostad :)
    Mattias M gillar detta
  • Sofie L sålde sin bostad med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias sålde vår lägenhet i Ursvik, en tvåa. Mattias var proffsig, duktig och tydlig i sin kommunikation mot oss säljare. Mattias levde definitivt upp till våra förväntningar och sammanfattningsvis kunde vi inte ha blivit mer nöjda. Läs mer
    2018-12-03 Mattias M svarar Sofie L
    Det värmer att höra Sofie! Tack så otroligt mycket och stort grattis till nya radhuset
    Mattias M gillar detta
  • Rebecca P sålde sin bostad med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias skötte försäljningen av vår lägenhet otroligt proffesionellt och var väldgt förtroende ingivande. Det gick smidigt, snabbt och vi fick ett pris över förväntan. Rekommenderar alla som går i säljtankar i Sundbyberg att kontakta Mattias Mardini Läs mer
    2018-12-03 Mattias M svarar Rebecca P
    Tack så jättemycket Rebecca! Kul att lyckas slå rekord för din lägenhet!
    Och grattis till ert nya boende, det ska bli kul att se hur ni får till det :)
    Mattias M gillar detta
  • Claes S sålde sin bostad med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mathias är väldigt skicklig på att sy ihop affärer som gör alla parter nöjda. Socialt jordnära och väldigt kompetent i sitt yrke. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-12-03 Mattias M svarar Claes S
    Tack återigen Claes och grattis till ert nya boende :)
    Mattias M gillar detta
  • Hanna M sålde sin bostad med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias sålde vår lägenhet och vår uppfattning om honom är att han gav allt - och mycket mer! Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-12-03 Mattias M svarar Hanna M
    Hej Hanna,

Tack så jättemycket för rekommendationen, det har varit att nöje att hjälpa er i processen :)
  • Henrik M skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket kunnig, positiv och väldigt professionell. Kan starkt rekommenderas! Läs mer
    2018-11-17 Mattias M svarar Henrik M
    Tack Henrik och stort grattis till nya lägenheten :)
    Mattias M gillar detta
  • Ellinor W köpte sin bostad med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias har genomgående varit lyhörd och hjälpsam inför, under och efter mitt köp. Min upplevelse har enbart varit positiv! Läs mer
    2018-11-17 Mattias M svarar Ellinor W
    Tack så jättemycket Ellinor och stort grattis till din nya lägenhet :)
  • Sarah A
    10/10 i bemötande
    10/10 i sitt kunskapsområde
    10/10 i professionalism
    10/10 i prestation och engagemang

Behöver jag säga mer egentligen? Denna man förtjänar en guld eloge! Försäljningen av vår lägenhet i Ursvik gick som en dans på rosor. Räckte med att blinka så var lägenheten såld med mycket bättre utfall än väntat dessutom. Like magic :) Tack för det Mattias! Läs mer
    2018-11-08 Mattias M svarar Leyla N
    Tack så fantastiskt mycket för de fina orden Leyla. Det har varit ett nöje att hjälpa dig och familjen och dessutom får ännu bättre betalt än grannarna som sålt på senaste tiden var ett extra +!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sundbyberg

Gabriel Hadad