Mattias Mardini
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06
Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Det finns ingen mäklare som är mer påläst än vad jag är. Jag drivs av försäljning och nöjda kunder och fokuserar på rätt saker. Det handlar om att vara engagerad och flexibel, att se till vad kunden vill ha och att se till att slutpriset blir det högsta möjliga.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med min fantastiska flickvän, reser eller lagar mat.

Hur ser din drömbostad ut?
Som mitt barndomshem uppe i Östersund! Vi hade ett fantastiskt mysigt litet rött trähus där tomten gick hela vägen ner till en sjö. Precis bredvid sjön hade jag min lilla trädkoja. Jag kan fortfarande inte tänka mig en bättre plats att bo på. Läs mer

Läs vad 106 Läs vad Mattias Mardini

• Niclas L sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-07-10

Ursvik
    Sålde med Mattias,
    Proffsig, effektiv och mkt trevlig! Läs mer
  • Magnus Å köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-07-09

Centrala Sundbyberg
    Aktivt genuint hjälpande att hitta en bostad som passade mig Läs mer
  • Anders Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-06-30

Jätte nöjd , tack Mattias😄
    Eliegatan 1a 6 tr.
    Mvh Anders & Pernilla Läs mer
    2019-07-08 Mattias M svarar Anders Ö
    Tack så mycket för de fina orden och stort grattis till lägenheten :)
  • Jimmy J
    Jimmy J köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-06-17

Brotorp/Järvastaden
    Jag har köpt en lägenhet och har haft Mattias som mäklare under processens gång. Upplever att Mattias är en väldigt seriös och professionell mäklare där kunden hela tiden är i fokus. Jag har stött på flera mäklare under årens lopp, men Mattias är nog den som gjort bäst avtryck hos mig. Det är definitivt inte affären som varit i främsta rummet, utan Mattias är omtänksam och äger en mycket stor empatisk och omtänksam förmåga. Med tidigare erfarenheter så hade jag inga förväntningar. Mattias är en föregångsman och nu vet jag vad som bör förväntas av en skicklig mäklare! All heder! Läs mer
    2019-06-19 Mattias M svarar Jimmy J
    Tack så jättemycket för de fina orden Jimmy de värmer verkligen. Det glädjer mig verkligen att även mina köpare ser att jag jobbar för dem och en trygg och bra affär för samtliga!

Stort tack och hoppas du trivs bra i din nya lägenhet.

Jag hoppas du får en trevlig midsommar!
    Mattias M gillar detta
  • Selma E sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-06-07

Ursvik
    Väldigt nöjd med Mattias. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-06-19 Mattias M svarar Selma E
    Tack så jättemycket för de fina orden Selma!

Mvh Mattias
    Mattias M gillar detta
  • Max O köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-06-03

Lilla Alby
    Väldigt flitig och hjälpsam! Jag rekommenderar att man anlitar Mattias till andra som vill ha en bra mäklare. Läs mer
    2019-06-09 Mattias M svarar Max O
    Tack Max och stort grattis till en jättefin första lägenhet! Mvh Mattias
    Mattias M gillar detta
  • Carl-Magnus B sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-05-29

Centrala Sundbyberg
    Mycket snabb och smidig försäljning av vår 2a!

Vi fick ett mycket gott första intryck av Mattias och detta stannade kvar under hela försäljningen. Han var tillgänglig under hela processen och har ett mycket lugnt, trevligt och professionellt bemötande.

Vi ger honom våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-06-09 Mattias M svarar Carl-Magnus B
    Stort tack för de fina orden och grattis till försäljningen. Önskar er all lycka till i nästa kapitel :)
    Mattias M gillar detta
  • Axel S sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-05-29

Lilla Alby
    Driven mäklare som lyssnar på kundens höga mål. Om du/ni vill ha en trygg och smidig affär till bästa möjliga slutpris kan jag starkt rekommendera Mattias Mardini. Läs mer
    2019-06-09 Mattias M svarar Axel S
    Tack så mycket för de fina orden Axel! och stort grattis till en lyckad försäljning
    Mattias M gillar detta
  • Anna J sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-05-27

Lilla Alby
    Trots en svår marknad så lyckades Mattias få många spekultanter och budgivare. Var snabb med att ha privata visningar som bidrog till ett pris som jag var nöjd med. Läs mer
    2019-06-09 Mattias M svarar Anna J
    Tack Anna för ditt förtroende och stort grattis till den nya lägenheten också! :)
  • Per Magnus S
    Per Magnus S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-05-20

Mattias har visat stort engagemang och professionalitet när vi varit i kontakt gällande både köp och sälj av lägenhet. Jag har stort förtroende för honom vilket är viktigt i den här branschen. Läs mer
    2019-06-09 Mattias M svarar Per Magnus S
    Tack så jättemycket för de fina orden Magnus!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sundbyberg

Sebastian Scherdin