Mattias Mardini
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03
Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Det finns ingen mäklare som är mer påläst än vad jag är. Jag drivs av försäljning och nöjda kunder och fokuserar på rätt saker. Det handlar om att vara engagerad och flexibel, att se till vad kunden vill ha och att se till att slutpriset blir det högsta möjliga.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med min fantastiska flickvän, reser eller lagar mat.

Hur ser din drömbostad ut?
Som mitt barndomshem uppe i Östersund! Vi hade ett fantastiskt mysigt litet rött trähus där tomten gick hela vägen ner till en sjö. Precis bredvid sjön hade jag min lilla trädkoja. Jag kan fortfarande inte tänka mig en bättre plats att bo på. Läs mer

Läs vad 175 Läs vad Mattias Mardini

• Ethel Canlas S sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-04-08

Centrala Sundbyberg
    Jag är väldigt nöjd med Mattias och han visade professionalism och han vet vad som är bäst. Jag rekommenderar definitivt Mattias. Bra jobbat! Läs mer
  • Daniel F köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-04-07

Centrala Sundbyberg
    Väldigt duktig och kunnig mäklare som leverade otroligt bra vid köp i Sundbyberg Läs mer
    2020-04-07 MATTIAS M svarar Daniel F
    Tack så jättemycket för de fina orden Daniel :)
    Det värmer!
    MATTIAS M gillar detta
  • Igor L köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-04-06

Ursvik
    Mattias var direkt, snabb, positiv, omtänksam och gört allt att hjälpa mig när jag köpte min lägenhet. Du vet alltid allt och han håll mig informerad.

Han var bättre en jag hade förväntad. När jag säljer min lgh jag ska ringa honom att vara min mäklare. Läs mer
    2020-04-07 MATTIAS M svarar Igor L
    Tack så jättemycket Igor, det var ett nöje att hjälpa dig köpa din första bostad.
    Jag hoppas du kommer trivas bra!
    MATTIAS M gillar detta
  • Robert N sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-04-05

Centrala Sundbyberg
    Mattias sålde min tvåa i Sundbyberg. Med mycket respektfullt bemötande och hög kompetens både socialt och på bostadsmarknaden guidade han mina förväntningar galant. Omständigheter i omvärlden förändrade förutsättningarna under processen och Mattias höll mig hela tiden uppdaterad gällande förväntade värdeförändringar och slutpris. Mattias tog helt ägarskap av allt under processen men var lyhörd för mina behov om jag tyckte något kunde förbättras eller förändras, och min del var mycket enkel; följa budgivningen med spänning och skriva kontrakt.Totalt sett kunde jag inte vara nöjdare eller ha hittat en bättre mäklare! Läs mer
    2020-04-07 MATTIAS M svarar Robert N
    Tack Robert för de fina orden. Det var ett nöje från början till slut att hjälpa dig.
  • Lars Theodore S
    Lars Theodore S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-03-30

Rekommenderas starkt! Både köpt av och sålt med Mattias.
    Hjälpsam och professionell, allt har gått supersmidigt.
    Känn er trygga med att välja honom som er mäklare. Läs mer
    MATTIAS M gillar detta
  • Malcolm V köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-03-17

Centrala Sundbyberg
    Proffsigt agerande genom hela processen. Läs mer
    MATTIAS M gillar detta
  • Sandra L sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-03-12

Centrala Sundbyberg
    Vi har sålt en bostadsrätt om 2 rum och kök på 70 kvadratmeter. Mäklaren var helt igenom professionell, lyhörd, effektiv och trevlig. Han kändes väldigt pålitlig, erfaren och kunnig. Våra förväntningar var att få en mäklares hjälp att hitta en köpare som ville köpa bostadsrätten till ett pris vi kunde acceptera och att få hjälp med säljprocessen på ett enkelt och smidigt sätt. Alla våra förväntningar infriades på bästa tänkbara sätt. Allt har gått smidigt och effektivt och vi är otroligt nöjda med Mattias. Läs mer
    MATTIAS M gillar detta
  • Omar E sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-03-02

Centrala Sundbyberg
    Hjälpte mig på alla sätt och vis är supernöjd. Levde upp till alla förväntningar, rekommenderas starkt. Läs mer
    MATTIAS M gillar detta
  • Johan L sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-02-26

Centrala Sundbyberg
    Proffsig och möte mina förväntningar Läs mer
    MATTIAS M gillar detta
  • Linda C sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-02-26

Brotorp/Järvastaden