Mattias Mardini

Mattias Mardini

Mattias Mardini är mäklare på Fastighetsbyrån Sundbyberg

Mattias Mardini har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Mattias Mardini har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 274 omdömen med ett betyg på 4.9. Mattias Mardini har haft 131 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Det finns ingen mäklare som är mer påläst än vad jag är. Jag drivs av försäljning och nöjda kunder och fokuserar på rätt saker. Det handlar om att vara engagerad och flexibel, att se till vad kunden vill ha och att se till att slutpriset blir det högsta möjliga.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med min fantastiska flickvän, reser eller lagar mat.

Hur ser din drömbostad ut?
Som mitt barndomshem uppe i Östersund! Vi hade ett fantastiskt mysigt litet rött trähus där tomten gick hela vägen ner till en sjö. Precis bredvid sjön hade jag min lilla trädkoja. Jag kan fortfarande inte tänka mig en bättre plats att bo på.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 274 Läs vad Mattias Mardini

• sålde sitt hus med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    • Ursvik
    2021-07-06
    Mattias Mardini hjälpte oss att sälja vår lägenhet januari 2018 och fick förnyat förtroende avseende vårt parhus i Ursvik, vilket vi är mycket glad för. Mattias hade precis samma proffsiga bemötande som 2018 och lotsade oss tryggt igenom processen genom att bl.a. vara oerhört bra på att löpande återkoppla samt svara på våra mejl/sms vilket är viktigt i en så stor affär som detta var för oss. Han gav vidare rätt förväntansbild sett till marknaden och var ett starkt skäl till att vi fick mycket bra betalt. Vi rekommenderar Mattias varmt för både lägenhet- och husförsäljningar!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2021-06-27
    Trevligt bemötande
    Saklig, professionell
    Serviceinriktad
  • 2021-06-21
    5/5! Mycket trevlig, professionell, alltid tillgänglig, lyhörd och överträffar förväntningarna. Mina varmastes rekommendationer till Mattias.
    • Brotorp/Järvastaden
    2021-06-21
    Bra service mycket nöjd.

Tack!
  • Yosef L
    2021-06-11
    Jag skriver sällan recensioner men Mattias förtjänar verkligen en. Eftersom jag själv är fastighetsmäklare så känner jag igen en vass mäklare. Vi har varit på runt 20-tals visningar och konstaterade att Mattias är en av Branschens vassaste.

Det var dock ett stort frågetecken för mig om hur han lyckas sälja flest(!) objekt i Sundbyberg och även ha områdets nöjdaste kunder. Men när vi tillslut köpte en lägenhet av honom så förstod vi varför. Ärlig, rättvis, tillgänglig, hungrig och har alltid svar på allt. 10 poäng.

Jag har redan rekommenderat Mattias till flera vänner i Sumpan skall sälja sina lägenheter. Finns ingen bättre i området.

Tack för hjälpen och vi ses säkert igen om några år!!

/ Y & F
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2021-06-11
    Mattias är supertrevlig, kunnig och proffsig! Vi är väldigt nöjda med det pris han fick vår bostad såld för och skulle absolut rekommendera honom till våra vänner och bekanta.
  • 2021-06-11
    Har fått hjälp av Mattias vid några lägenhetsförsäljningar och är supernöjd!
    Pålitlig, påläst, tillmötesgående, hjälpsam och professionell är benämningar som passar bra in på Mattias.
  • 2021-06-11
    Supernöjd över den smidiga säljprocess som Mattias hjälpte till med!
    Tack Emmie och stort grattis till en lyckad försäljning :) Mattias Mardini
    • Lilla Alby
    2021-06-11
    Trevlig, tillmötesgående, lätt att komma i kontakt med. Supernöjd!
    Tack Emma vad kul att jag kunde hitta en bostad åt dig. Stort grattis! Mattias Mardini
    • Ursvik
    2021-06-11
    Fick jaga Mattias för att komma
    På visning. Fick inte svar på sms, Mail eller telefon på flera dagar. Fick börja ringa hans kollegor för att dem skulle be han kontakta mig. Mattias är trevlig när ett fysiskt möte sker det är de Inge snack om, men per telefon så känns det konstlat och näst intill otrevligt när man har frågor. Som att Mattias inte är intresserad på att höra utan bara vill lägga på utan att ens lyssna på vad man har att säga. Sorry Mattias, du är skön som person men i egenskap av mäklare har du en del att behöva bli bättre på för att iallafall jag skulle anlita dig.
    Hej Philip Jag är hemskt ledsen att du har fått det intrycket av mig. Jag ska verkligen fundera över vad som kan ha gått fel och ta till mig det i framtida försäljningar Jag är väldigt mån om mitt rykte då jag är en lokal mäklare och det sista jag vill är att någon ska tycka att jag är en mäklare som inte sköter sitt jobb. I detta fallet vet jag att vi talades vid flera gånger och då det var en kommande försäljning och säljaren hade barn och inte köpt bostaden så var hon väldigt osäker på om hon ville ha en visning och bad om att få återkomma när hon funderat. Oavsett ber jag verkligen om ursäkt för den känslan du har fått av mig och hoppas att du trivs bra i din nya bostad. Vänligen Mattias Mattias Mardini