Mattias Mardini
Registrerad mäklare sedan 2017-01-16
Aktiv på Reco.se sedan 2017-03-22
2019-08 - 2020-07
Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Det finns ingen mäklare som är mer påläst än vad jag är. Jag drivs av försäljning och nöjda kunder och fokuserar på rätt saker. Det handlar om att vara engagerad och flexibel, att se till vad kunden vill ha och att se till att slutpriset blir det högsta möjliga.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med min fantastiska flickvän, reser eller lagar mat.

Hur ser din drömbostad ut?
Som mitt barndomshem uppe i Östersund! Vi hade ett fantastiskt mysigt litet rött trähus där tomten gick hela vägen ner till en sjö. Precis bredvid sjön hade jag min lilla trädkoja. Jag kan fortfarande inte tänka mig en bättre plats att bo på. Läs mer

Läs vad 194 Läs vad Mattias Mardini

• MARIE E skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-07-19

Sålde en lägenhet med Mattias som mäklare för några år sedan. När jag nu ville återvända till Sundbyberg igen var det självklart att vända sig till Mattias igen för hjälp i mitt bostadssökande.
    Han kom genast ihåg mig – möttes av sån positivitet och vänlighet och att han skulle hitta något som passade mig!
    Mattias har ett professionellt sätt, så trevlig, lyhörd och ödmjuk. Det gick snabbt att hitta MIN lägenhet! Tusen tack för ditt engagemang
    Jag rekommenderar Mattias varmt Läs mer
  • Carolina K köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-07-13

3:a
    Centrala Sundbyberg
    Köpt lägenhet via Mattias, det var en enkel och smidig kommunikation/affär! Läs mer
  • Tannaz Z sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-07-02

Lilla Alby
    "Vart ska man börja. Jag är otroligt tacksam och glad över att jag valde Mattias som mäklare. Trots denna tid så lyckades han sälja min lägenhet till det jag ville. Jag var så orolig men med hans självsäkerhet och ambition så lyckades han sälja min lägenhet till och med innan den lades upp på hemnet! Nu kan jag och min kille köpa vårt drömboende! Tack Mattias! Läs mer
  • John H sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-06-27

Lilla Alby
    Mattias gjorde ett riktigt bra jobb! Förtroendegivande och framförallt effektiv i säljprocessen. Vi nådde våra målsättningar och rekommenderar Mattias 100% till andra som vill sälja i Sundbyberg. Läs mer
  • Angelina E S B B
    Angelina E S B B skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-06-25

Vi köpte lägenhet med Mattias som mäklare i Sundbyberg och hela processen var smärtfri, lugn och rakt på sak. En av de trevligaste mäklare jag har haft att göra med, han är jordnära, vänlig och ärlig. Kommer definitivt anlita Mattias om jag någon gång vill sälja i Sundbyberg. Läs mer
  • MATTIAS K
    MATTIAS K skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-06-12

Utan Mattias hade vi aldrig fått tag i vår drömlägenhet. Han var en riktig klippa som vi kunde vända oss till med frågor och svarade alltid snabbt, proffsigt och på ett vänligt sätt. Trots att vi var nervösa förstagångsköpare så gjorde han vårt lägenhetsköp till en riktigt lyckad och trygg upplevelse. Mattias får toppbetyg av oss!! Läs mer
    2020-06-22 MATTIAS M svarar MATTIAS K
    Tack Mattias och stort grattis till en fantastisk lägenhet :) jag hoppas verkligen ni kommer trivas.
  • Irina S
    Irina S sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-05-31

Centrala Sundbyberg
    Äntligen en riktigt bra mäklare!
    Mattias sålde min lägenhet mitt under Coronakrisen och trots den oroliga marknad som är landade slutpriset på vad jag verkligen hoppats på.
    Tack vara Mattias professionalism och engagemang gick affären fantastiskt snabbt och helt okomplicerat.
    Jag kan varmt rekommendera att välja Mattias som mäklare!! Läs mer
    MATTIAS M gillar detta
  • Ian A köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-05-26

Centrala Sundbyberg
    Väldigt bra bemötande och snyggt hanterat Läs mer
    MATTIAS M gillar detta
  • Henrik M köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-05-18

Centrala Sundbyberg
    Proffsig och trevlig, gav bra och snabb information under hela processen. Läs mer
    MATTIAS M gillar detta
  • Caroline L sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-05-13

Centrala Sundbyberg
    Personligt och engagerad mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sundbyberg

Mattias Mardini