Mattias Mardini
en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Det finns ingen mäklare som är mer påläst än vad jag är. Jag drivs av försäljning och nöjda kunder och fokuserar på rätt saker. Det handlar om att vara engagerad och flexibel, att se till vad kunden vill ha och att se till att slutpriset blir det högsta möjliga.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med min fantastiska flickvän, reser eller lagar mat.

Hur ser din drömbostad ut?
Som mitt barndomshem uppe i Östersund! Vi hade ett fantastiskt mysigt litet rött trähus där tomten gick hela vägen ner till en sjö. Precis bredvid sjön hade jag min lilla trädkoja. Jag kan fortfarande inte tänka mig en bättre plats att bo på.
Stationsgatan 2
172 68 Sundbyberg — Visa karta

Vad tror Mattias att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 57 kunder tycker om Mattias Mardini

• Linus A
    Linus A skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi sålde vår 3:a i Sundbyberg med Mattias.
    Han är lugn, påläst och duktig.
    Trots en del uppförsbacke i vår försäljning så var han ett bra bollplank under hela processen. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Grant M
    Grant M skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpte min 2:a i Ursvik med Mattias som mäklare. Blev redan från början otroligt bra bemött. Vänlig, saklig och informativ genom hela processen. Det var mitt första bostadsköp och jag tycker verkligen han gjorde ett fullkomligt lysande jobb att hålla i trådarna, hjälpa till och var väldigt kommunikativ genom hela processen. Jag var mycket imponerad över hur professionellt, men ändå vänligt bemött jag blev. Allting kändes smidigt och att det låg i goda och mycket kompetenta händer. Läs mer
  • Johan S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias skötte hela försäljningen med bravur. Kan varmt rekommendera Mattias! Läs mer
  • Claudio M
    Claudio M skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias är stjärna som med sitt engagemang och professionalism lyckas slussa dig genom bostadaffären på ett smidigt sätt vare sig du är säljare eller köpare.
    Lyhörd och engagerad
    Rekommenderas Läs mer
    2018-09-11 Mattias M svarar Claudio M
    Stort tack för de fina orden Claudio!
  • Tony M
    Tony M skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Tycker att Mattias gjort en super bra insats och snabb återkoppling. Fem av fem!
    Riktigt bra. Läs mer
    2018-09-11 Mattias M svarar Tony M
    Tack så jättemycket Tony, Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet så hoppas jag få komma förbi när du fått i ordning allt!
  • Mattias N
    Mattias N skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevlig, engagerad och hjälpsam under hela försäljningsprocessen.
    Vi är jättenöjda och kan varmt rekommendera Mattias! Läs mer
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag har sålt 3 lägenheter senaste 10 åren. Jag har då anlitat Fastighetsbyrån vid samtliga tillfällen.
    Jag har inte bara fått det pris + mer som jag förväntat mig, dessutom har försäljningarna gått snabbt och smidigt.
    Inga extra visningar och vid 2 tillfällen blev lägenheterna sålda utan visning. Läs mer
    2018-07-11 Mattias M svarar Agneta L
    Stort tack för de jättefina orden Agneta. Det var kul att kunna leverera för dig igen och till rekordsiffror i området!
  • Emelie P
    Emelie P skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Anlitade Mattias på rekommendation. Trots mina höga förväntningar levererade Mattias över dessa på alla punkter. Han är väldigt proffsig, tydlig och trevlig. Är supernöjd med resultatet och processen var väldigt snabb och smidig. Sumpans bästa mäklare! Läs mer
    2018-06-28 Mattias M svarar Emelie P
    Tack så jättemycket Emelie,
    Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus i Leksand, jättekul att jag även fick medverka och hjälpa till med kontraktet där!
  • Viktor N
    Viktor N skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag hade nöjet att anlita Mattias vid försäljningen av min lägenhet. Mattias gav ett genuint intryck redan vid första kontakten, och var driven och målinriktad genom hela processen. Mattias fanns alltid tillgänglig vid frågor och höll mig ständigt uppdaterad. Jag kände mig trygg genom hela min försäljning med Mattias som mäklare. Dessutom fick jag betalt väl över min förväntan. Jag kan verkligen rekommendera att ni anlitar Mattias vid er nästa försäljning! Läs mer
    2018-06-25 Mattias M svarar Viktor N
    Stort tack för de fina orden Viktor!
    Det har verkligen varit ett nöje att arbeta med dig :)
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag hade fullt förtroende för Mattias från dag 1. Han jobbade effektivt och kändes väldigt proffsig. Jag är jättenöjd! Läs mer
    2018-06-23 Mattias M svarar Lisa E
    Tack så jättemycket för de fina orden!
  • Åsa C skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi hade önskat mer tydlighet mot oss som säljare. Förväntningarna var höga efter vårt första möte men de möttes inte riktigt som vi önskat.

Värderingen av lägenheten under första mötet visade sig vara felaktig och när vi påtalade detta till mäklaren när budgivningen väl satte igång så fick vi endast korta svar som att "enligt kollegorna så har marknaden förändrats och ni kan inte räkna med att komma upp i önskat belopp". Detta blev vi väldigt förvånade över eftersom det "önskade beloppet" på lägenheten var satt av mäklaren..

När vi fick ta del av objektbeskrivningen så stämde nästan ingen information om själva lägenheten utan endast informationen om vårt område. Planritningen var tagen från en annan lägenhet (som inte alls har likheter med våran) och det märktes tydligt att det var den som mäklaren hade utgått ifrån - vilket resulterade i att vi fick ägna en hel kväll åt att skriva korrekt information. Detta kändes nonchalant frän mäklarens sida eftersom det är en uppgift som ingår i hans jobb och något vi som säljare ska betala mäklaren för att göra. Att inte vara inläst och medveten om vilken lägenhet man skriver en beskrivning om är inte ok - det hade varit väldigt lätt att skriva rätt information genom att titta på de bilder som fotografen tagit.

Att verka besvärad över att komma in och skriva kontrakt en lördag är inget en mäklare bör säga till säljare/köpare efter kontraktskrivning, en såld lägenhet är väl alltid vara något bra?! Läs mer
    2018-06-21 Mattias M svarar Åsa C
    Hej Åsa,

Jag är hemskt ledsen över intrycket ni fått av mig, jag är verkligen djupt ledsen om ni inte upplevde mig som engagerad i er affär.
    Jag ska verkligen fundera på er kritik och ha det i åtanke i framtida försäljningar. Jag är väldigt mån om mitt rykte då jag är en lokal mäklare och det sista jag vill är att någon ska tycka att jag är en mäklare som inte bryr mig om mina kunder och inte lägger ner hjärta och själ i varje kunds affär. Detta återspeglar sig också i mina övriga Recon från andra kunder.

Jag ber återigen verkligen om ursäkt för den känslan ni har fått och önskar er all lycka i framtiden och hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.
    Hoppas ni får en trevlig midsommar.
    Med vänliga hälsningar Mattias Mardini
  • Britta S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias är väldigt professionell och tillmötesgående i sin roll och jag fick ett väldigt bra och viktigt intryck av honom.
    Hela affären gick mycket snabbt och smidigt och därför mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-06-23 Mattias M svarar Britta S
    Stort tack Britta och grattis till din nya bostad, jag är säker på att du kommer trivas jättebra :) Vänligen Mattias
  • Ulla J skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mäklaren Mattias Mardini kan varmt rekommenderas. Han är trevlig och kunnig. Han skötte hela försäljningsprocessen på bästa sätt och var alltid snabb att besvara våra frågor. Läs mer
    2018-06-15 Mattias M svarar Ulla J
    Stort tack Ulla det har varit ett nöje att hjälpa er från början till slut!
  • Malin S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag och min sambo är mycket nöjda med Mattias och hans arbete Läs mer
    2018-06-15 Mattias M svarar Malin S
    Tack så jättemycket Malin, jag är säker på att ni kommer trivas jättebra i er nya lägenhet!
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias hjälpte mig att köpa min första lägenhet och fanns vid min sida från dag 1. Han förmedlade en fantastisk trygghet och var otroligt kunnig. Exakt den tryggheten man söker hos en mäklare och jag kunde inte vara mer nöjd!
    Mattias är just den mäklare en köpare, och säljare behöver för att köpare och säljare ska bli nöjda.
    Denna mäklare rekommenderar jag starkt! Läs mer
    2018-06-15 Mattias M svarar Niklas S
    Stort Tack Niklas, det värmer verkligen! Jag är säkert på att du kommer trivas superbra i din nya lägenhet
  • Johan L
    Johan L skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi är otroligt nöjda med Mattias insats! Med stort engagemang tog han sig an att sälja vår lägenhet, samtidigt som han utgjorde ett stort stöd i vårt husköp. Det har inneburit en stor trygghet för oss. Utöver detta gick försäljningen mycket snabbt och smidigt. Mattias trevliga bemötande, goda service och hängivenhet gör att vi varmt kan rekommendera andra att anlita honom! Läs mer
  • Mikael H skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vill allra varmast rekommendera Mattias Mardini på Fastighetsbyrån. Vi hade fått kontakt med Mattias via en annan visning och veckan efter hörde Mattias av sig till med en möjlig förhandsvisning på en lägenhet som matchade våra önskemål till punkt och pricka. Tre dagar efter första kontakt och två visningar senare hade vi köpt vår lägenhet allt tack vare Mattias engagemang professionalitet och fingertoppskänsla. Mycket bra hanterat och klokt agerat till både köpare och säljares stora glädje. Jag är långt ifrån lättimponerad av mäklare men ja, Mattias imponerade och är väl värd den rating som han har fått. Läs mer
    2018-04-11 Mattias M svarar Mikael H
    Tack så jättemycket Mikael för dina fina ord! Det har varit en glädje att hjälpa er att hitta rätt, och jag är säker på att ni kommer trivas, lägenheten ni köpt är verkligen unik!
  • Dita P skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias är duktig, kunnig och serviceinriktad!
    Personlig och hjälpsam på alla sätt och vis. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-04-10 Mattias M svarar Dita P
    Stort tack Dita och det är jättekul att vi kunde både hjälpa dig hitta en ny bostad och sälja din gamla åt dig.
  • Jonas H skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias hjälpte oss genom hela processen fram till en snabb och smidig affär med ett bättre slutpris än vi hoppats på! Läs mer
    2018-03-25 Mattias M svarar Jonas H
    Stort tack Jonas! Det har verkligen varit ett nöje att jobba med er!
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias gjorde ett grymt jobb i affären som jag var inblandad i. Han hade tålamod, han var flexibel och kom med nya lösningar för att få till affären. Topp betyg till Mattias på alla sätt!! Läs mer
    2018-03-14 Mattias M svarar Fredrik S
    Stort tack Fredrik och lycka till i din nya lägenhet! Ser fram emot vad du kommer göra av den!

• Vilhelm skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias har varit genomgående professionell och mycket serviceinriktad. Mattias ser till att ge det ”lilla extra” och har med en stor portion vänlighet sett till så att min bostadsaffärer har känts trygg och bra igenom hela processen. Läs mer
    2018-03-04 Mattias M svarar Vilhelm
    Stort tack Vilhelm!
    Det är en jättefin lägenhet du har köpt och jättekul att jag kunde ordna så du fick kika in hos grannarna och se hur du kunde ändra på planlösningen.
    Med vänlig hälsning Mattias
  • Eva S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias känns pålitlig, påläst om område, hus och lägenhet som han säljer. Känns väldigt tryggt att få hjälp av honom i en sådan stor affär som att köpa lägenhet innebär. Otroligt nöjd med all hjälp vi fått hittills. Läs mer
    2018-03-02 Mattias M svarar Eva S
    Tack så mycket för de fina orden. Ni har köpt en fantastisk lägenhet! Stort grattis, vänliga hälsningar Mattias
  • Marwin F
    Marwin F skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    En väldigt pålitlig och kunnig mäklare som hjälper både köpare och säljare till 100 %.
    När det blir dax att sälja min lägenhet så kommer jag utan tvekan välja Mattias Mardini. Läs mer
    2018-03-01 Mattias M svarar Marwin F
    Kan man recensera kunder? Du har 10/10 i min bok Marwin stort tack!
    Hoppas du trivs bra i din lägenhet det ska bli spännande att se hur den ser ut efter att du flyttat in!

Med vänlig hälsning Mattias
  • Martin Z skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Pålitlig, sympatisk, ärlig och hårt arbetande! Han ger fenomenal service med snabb återkoppling.

Rekommenderar Mattias starkt till både säljare och köpare! Kommer inte tveka att anlita honom igen i framtiden! Läs mer
    2018-02-16 Mattias M svarar Martin Z
    Tack så jättemycket Martin,

Jag önskar dig stort lycka till i framtiden och ser fram emot hur du kommer forma lägenheten till ett hem!

• Christoffer J
    Christoffer J skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias är mycket seriös och trovärdig som mäklare. Ger mina bästa rekommendationer 👏 Läs mer
    2018-02-09 Mattias M svarar Christoffer J
    Tack så jättemycket Christoffer! Stort lycka till i framtiden är det något jag kan hjälpa till med så är det bara att du hör av dig! :)
  • Tarek A skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    For me As non swedish speaker, Mattias communicated was able to handle the whole communication in English.
    Things went so smooth and it was great to listen to his advice. instant response during all the phases. I feel glad that I worked with him. Läs mer
    2018-01-24 Mattias M svarar Tarek A
    Thank you for your kind words Tarek and congratulations to your new apartmenet! Its always nice to have an architect to appreciate the apertement as much as you did.

// Mattias
  • Jimmy C
    Jimmy C skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias skötte försäljningen av vår lägenhet i Sundbyberg och har genom hela processen varit väldigt lyhörd och proffesionell. Mattias hade fullt förstående för vår situation och lyssnade på våra önskemål. En ganska skakig bostadsmarknad gällde när vi sålde lägenhet, Mattias hjälpte oss att orientera oss i den och gjorde verkligen det där lilla extra utan att få något extra betalt för det. Kan varmt rekommendera Mattias! Läs mer
    2018-01-16 Mattias M svarar Jimmy C
    Hej Jimmy, tack så jättemycket både till dig och Rebecca för ert förtroende jag önskar ert stort lycka till i framtiden. Hoppas ni trivs bra i huset.

• anna m skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket nöjd med mitt val av mäklare och kan varmt rekommendera Mattias Läs mer
    2018-01-11 Mattias M svarar anna m
    Tack för de fina orden Anna lycka till nu med nya jobbet! :)

• John S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bra och tillmötesgående, återkopplade snabbt. Läs mer
  • Kim E skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Superproffsig - min lägenhet såldes snabbare än väntat och för mer än jag vågat hoppats på. Överträffade alla förväntningar! rekommenderas starkt! Läs mer
    2017-09-29 Mattias M svarar Kim E
    Tack så jättemycket för rekommendationen kim!
  • Rebecka A skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Fint bemötande från första kontakt till avslutad affär. Jag är otroligt nöjd med med Mattias som mäklare. Läs mer
    2017-09-29 Mattias M svarar Rebecka A
    Stort tack Rebecka och lycka till med ditt nya boende!
  • Jens O
    Jens O skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trots att vi inte förvärvade fastigheten vi bjöd på var vi nöjda med Mattias lugna och professionella agerand.
    E. Jonvallen Läs mer
    2017-09-18 Mattias M svarar Jens O
    Tack Jens,

Det viktigaste för mig är att alla som deltar i processen känner sig trygga och att de får den hjälp de behöver. Jag har något annat pågång i området som ni säkert kan finna är intressant.

2017-09-19 Jens O svarar Mattias M
    Hör gärna av dig om du har något du tror skulle passa. Mvh J
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Carl H skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias gjorde att toppen jobb och överträffade våra förväntningar. Läs mer
  • Pernilla T skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bra och serviceminded. Trevligt bemötande och noga med att alla ska vara nöjda. Läs mer
    2017-09-06 Mattias M svarar Pernilla T
    Hej Pernilla, tack för de fina orden.

• Oscar O skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Affären gick snabbt och smidigt. Bra kommunikation genom hela processen, jättenöjd! Läs mer
    2017-09-06 Mattias M svarar Oscar O
    Hej, Jättekul att höra Oscar och tack för att du tog dig tid att skriva en rad!

• Magnus P
    Magnus P skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias har gjort ett lysande arbete vid försäljning av vår lägenhet. Allt hjälp med stylist, marknadsföring och ett hissnande slutpris. Vi kan varmt rekommendera Mattias Läs mer
    2017-08-31 Mattias M svarar Magnus P
    Hej Magnus,

Tack så otroligt mycket för presenterna (tavlan och skumpan) det har varit jättekul att få arbeta med er och att vi inte bara slog föreningsrekord, rekord på gatan utan också rekord i hela kommunen känns inte mer än fantastiskt. Det bringar mig en enorm glädje att kunna leverera detta till er!
  • Rene D
    Rene D skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Professionell, ödmjuk mäklare. Är mycket nöjd med Mattias insats vid försäljningen av min lägenhet.
    Rekomenderas varmt. Läs mer
    2017-08-30 Mattias M svarar Rene D
    tack för de fina orden Rene!

Jag blir jätteglad av att höra att ni känner er nöjda med mig!
    Rene D gillar detta
  • Azadeh S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Fick ett proffsigt bemötande och en enorm trygghet . En riktig klippa! Tack Tobias! Läs mer
    2017-08-26 Mattias M svarar Azadeh S
    Hej Azadeh,

Vad kul att höra att du känner dig nöjd!
    Tack för förtroendet.
    2017-08-26 Azadeh S svarar Mattias M
    Förlåt Mattias att jag skrev fel ditt namn. Det blir så när man skriver ett kommentar kl 6 på en lördagsmorgon.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Harumi L
    Harumi L skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Att sälja en bostad kan vara en av livets största affär. Med en mäklare som innehar en superförmåga att känna av hur marknaden ser ut just nu, med stor kunskap, kompetens samt lyhördhet gick affären snabbt och mycket smidigt, bättre kunde det inte sluta. Mattias Mardini vill jag varmt rekommendera när ni någon gång ska sälja!
    Mvh Harumi Larsson Läs mer
    2017-08-25 Mattias M svarar Harumi L
    Tack så otroligt mycket för de fina orden Harumi. Det var en glädje att hjälpa er i er försäljning från början till slut! Stort lycka till i framtiden i ert nästa kapitel som villa-ägare!
    Harumi L gillar detta
  • Kim B skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Allt gick snabbt och smidigt! Trevligt och professionellt bemötande. Är nöjd med säljaffären och med Mattias insats från början till slut. Läs mer
  • Henrik N skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias hjälpte oss med en fantastisk bra försäljning av våran lägenhet på Tångvägen som överträffade alla våra förväntningar.
    Mattias gav oss bästa möjliga servis och höll oss ständigt uppdaterad under processen. Läs mer
    2017-08-17 Mattias M svarar Henrik N
    Hej Henrik,

Tack för ert förtroende, det var ett nöje för mig att hjälpa er och väldigt kul att kunna sätta ett nytt föreningsrekord!
  • Jonas S skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias är en fantastisk mäklare med ett bra och trevligt bemötande. Han är väldigt Kunniga, tillmötesgående och lätt att ha och göra med. Han övertraffade alla mina förväntingar. Jag kan varmt rekomendera Mattias. Läs mer
    2017-08-08 Mattias M svarar Jonas S
    Tack Jonas, fantastiskt kul att jobba med dig och jag önskar dig all lycka i framtiden!
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias är snabb, effektiv och har dessutom god lokalkännedom vilket är extra viktigt vid försäljning idag. Dessutom så lyssnade Mattias på min input och förslag vilket gjorde att jag kände mig delaktig. Läs mer
    2017-08-01 Mattias M svarar Fredrik J
    Tack Fredrik för de fina orden! Med en säljare som är så engagerad som du går det inte att få något annat än toppresultat! Lycka till i framtiden så håller vi kontakten.

Ha en fortsatt trevlig sommar!
  • Christoffer skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag rekommenderar Mattias då han gav en utomordentlig service. Mattias är alltid trevlig och kunde förklara alla mina frågor om område och olika lägenheter. Läs mer
    2017-07-25 Mattias M svarar Christoffer
    Tack för ditt förtroende Christoffer och jag är glad att jag kunde hjälpa dig sälja och hitta din nya lägenhet!
  • Annelie M skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi upplevde Mattias som bra och saklig och han höll vad han lovade. Läs mer
    2017-07-24 Mattias M svarar Annelie M
    Glad att ni är nöjda och återigen kul att kunna sälja för rekordpris i föreningen!
  • Hans A skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag rekommenderar Mattias då han gjorde ett bra arbete när han sålde vår lägenhet i Aspudden 2017. Han kunde området väl, han var affärsmässigt klok vad gäller tex tajming och paketering och han var lyhörd och trygg vid olika moment av mer praktisk karaktär. Läs mer
    2017-07-05 Mattias M svarar Hans A
    Tack så jättemycket för de fina orden Hans, jag hoppas du och Emma kommer trivas bra i ert nya hus!
  • Anirban P skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias är en mycket positiv mäklare med en krigarsjäl. Han jobbar jätte hårt och gör sitt yttersta för att göra sina kunder nöjda. Jag är supernöjd över hans insats och kommer rekommendera honom till andra! Läs mer
    2017-06-29 Mattias M svarar Anirban P
    Tack för de fina orden Anirban och lycka till med sökandet efter ditt nya boende!
  • feifei y skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mattias tried his best to help us know all the details of this apartment. He helped us to make a great decision to buy this flat. Läs mer
    2017-06-29 Mattias M svarar feifei y
    Thank you, it was a pleasure helping you finding your first apartement!
  • Keng-Yeh F
    Keng-Yeh F skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Very pleasant experience. Our broker, Mattias, has been very helpful and knowledgeable. We, as a foreigner couple, have been struggling gathering all the information about house market. Mattias has also been patient and passionate explaining and offering assistance. We wouldn't hesitate at all to recommend everyone to contact Mattias for good suggestions and service.

Sincerely,
    Fu Läs mer
    2017-07-03 Mattias M svarar Keng-Yeh F
    Thank you so much, hope you like your new home!
  • Madeleine M skrev om Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi har träffat Mattias som köpare och känner att vi fått en bra och personlig kontakt. Han har verkligen försökt göra ett bra jobb både för säljaren och för oss köpare. Jag kommer använda Mattias för min nästa försäljning och rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2017-07-25 Mattias M svarar Madeleine M
    Tack Madeleine hoppas ni trivs i ert nya boende!
Gabriel Hadad
Sebastian Scherdin