Emelie Zazzi

Emelie Zazzi

Emelie Zazzi är mäklare på Fastighetsbyrån Sundbyberg

Emelie Zazzi har varit registrerad mäklare sedan 2016-06. Emelie Zazzi har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-08 och har fått 76 omdömen med ett betyg på 4.8. Emelie Zazzi har haft 34 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

76 omdömen om Emelie Zazzi

Sedan starten hos Reco 2022
NIKOLAS K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Zazzi en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Mycket nöjd med med Emelie som mig mäklare proffsigt bemötande från start till slut. Rekommenderar starkt, tack för en fin upplevelse!!

Erica Åström H
Centrala Sundbyberg

Emelie är trevlig och enkel att jobba med. Vi fick nästan det som hon värderat lägenheten för. Vi har haft en jättebra upplevelse!

Thomas B
Centrala Sundbyberg

Mkt bra! Kunnig och serviceminded. Gavs stort förtroende och levde mer än väl upp till förväntningarna. Hela processen avseende både köp & sälj gick mkt fort och smidigt!

Lena Elisabet A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Zazzi en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Lugn och förtroendeingivande , återkopplar snabbt

Ola A
Centrala Sundbyberg

Högsta betyg till en grymt bra mäklare . Har bra känsla att läsa in behovet hos kunden och att vara lagom ” på ”👍👍👍

Vilgot H
Centrala Sundbyberg

Emelie är duktig och ger en känsla av trygghet genom hela säljprocessen. I en tuff marknad jobbade Emelie på och vi fick till slut det resultatet vi ville ha tack vare det arbetet.

Zara O
Centrala Sundbyberg

Emelie hade ett mycket trevligt och proffesionellt sätt att bemöta oss, vi hade stora förväntningar som mäklaren levde upp till på bästa sätt. Mäklaren var smidig, kunnig och väldigt tillmötesgående. Vi är mycket nöjda!

Azamat U
Centrala Sundbyberg

Emelie var mycket hjälpsam vid köpet av min första bostad. Hon skötte all kontakt mellan mig och säljaren när vi skulle teckna avtalet väldigt pedagogiskt så jag kunde förstå både mina rättigheter och skyldigheter som köpare. Jag skulle verkligen starkt rekommendera Emelie om ni skulle någon anlita att sälja er bostad eller om ni letar efter att köpa. //Azamat

Daniel O
Centrala Sundbyberg

Allt gick supersmidigt och vi har blivit väldigt väl bemötna.

Felicia H
Centrala Sundbyberg

Vi är supernöjda med Emelie som mäklare! Under hela processen var hon alltid tillgänglig, kom med bra synpunkter som visar på hennes långa erfarenhet och uppdaterade oss löpande. Tack vare hennes breda kontaktnät lyckades vi få lägenheten såld till ett väldigt bra pris, med få visningar och utan annonsering på hemnet! Rekommenderar henne varmt och kommer att anlita henne igen!