Jonathan Neguse

Jonathan Neguse

Jonathan Neguse är mäklare på Fastighetsbyrån Sundbyberg

Jonathan Neguse har varit registrerad mäklare sedan 2022-03. Jonathan Neguse har haft 4 försäljningar sen 2022-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-03 - 2022-04

Läs vad 9 Läs vad Jonathan Neguse

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jonathan Neguse en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    • Ör
    2022-05-23 Verifierad kund
    En fantastisk och mångsidig mäklare som gjorde att köpet blev båda smidig och smärtfritt.
    Vi fick god service och vi blev väl bemött. Vi tyckte om Jonathan för han är lyhörd och erbjuder en god service.
    En fantastisk personlighet med underbara egenskaper.
    Tack för allt
    • Ursvik
    2022-05-01 Verifierad kund
    The whole process was very quick and organized. The broker was very helpful in answering any questions I had, and helped me go through the documents since I'm not very good at Swedish. Overall a great experience :)
  • 2022-04-30 Spontant omdöme
    Jag kan bara säga att det gick över förväntan! Jonathan var väldigt kunnig, genomgående och engagerad i sitt arbete. Otrolig trevlig och insatt som gjorde hela processen smidig. Återkopplar snabbt på alla funderingar och detaljer man undrar över, men även där för att vägleda. En genuin mäklare!

Kände mig väldigt trygg från start-slut i köpet. Med sin expertis och engagemang skulle jag definitivt sälja/köpa bostad via Jonathan! Rekommenderar starkt om man vill hamna i trygga händer!
  • 2022-04-30 Spontant omdöme
    Jonathan gör verkligen sitt yttersta för att ge exceptionell service och har alltid tid för en vid frågor och vägledning. Köpte en bostad som han förmedlade och ser gärna att mina nära och kära väljer han vid en framtida försäljning. Han gör verkligen att yttersta för både köpare och säljare. Han är respektfull, professionell, trevlig, och kunnig! Tacksam för en bra och smidig affär.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Neguse en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    • Hallonbergen
    2022-04-28 Verifierad kund
    Jag kan varmt rekommendera Jonathan. Hela processen gick otroligt smidigt. Jag kommer definitivt kontakta Jonathan vid framtida lägenhetsaffärer.
    2022-04-28 Verifierad kund
    Bra bemötande, ambitiös och med respekt även för mig som köpare. Det handlade inte bara om att trissa upp priset utan att hitta en bra affär för både säljare och köpare. Det här blev en lite utdragen process, men Jonathan var lösningsfokuserad och bra.
  • Matilda S
    2022-04-14 Verifierad kund
    Jag köpte min lägenhet med Jonathan som mäklare och han ger från start ett riktigt bra intryck och kändes både kunnig men även väldigt genuin. Han fanns alltid tillgänglig genom hela processen och gav ett väldigt bra och personligt bemötande. Det kändes tryggt att köpa med Jonathan som förmedlare, tack!
    2022-04-07 Verifierad kund
    Jonathan var engagerad, positiv och väldigt lätt att ha att göra med. Han tog hand om min försäljning på ett bra sätt.
    • Hallonbergen
    2022-04-03 Verifierad kund
    Jonathan var väldigt enkel att göra affärer med. Han var trevlig, snabb på återkoppling och höll mig alltid uppdaterad. Han är mycket hjälpsam och det gick alltid snabbt när jag bad om hjälp eller hade frågor. Som köpare kunde jag inte haft en bättre upplevelse.