Gabriel Hadad
Registrerad mäklare sedan 2012-07-12
Aktiv på Reco.se sedan 2013-11-07
2019-07 - 2020-06

Läs vad 123 Läs vad Gabriel Hadad

• Ari Tapio C sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-06-20

4:a
    Centrala Sundbyberg
    Gabriel Hadad har utfört sitt uppdrag att sälja vår lägenhet i centrala Sundbyberg på ett utomordentligt proffesionellt sätt. Han ser kundrelationer som livslånga. Hans arbetsmetodik kännetecknas av långsiktighet och seriositet. Han är lyhörd och ödmjuk och inte påtvingande.
    Försäljningen sker helt på kundens villkor där Garbiels mål är att få en nöjd kund, även om det innebär att kunden väljer att avstå att sälja. Uppdraget vi gav honom var inte enkelt, för att sälja krävde vi minst 300 000 kr över marknadspris, där marknadspris= den högsta värdering andra mäklare har gett oss och med hänsyn till att det är Coronatider så krävs det en insats utöver det vanliga. Vi har träffat andra mäklare som snackat och himlat med ögonen, men när det kommer till kritan så har leverans saknats. Lägenheten såldes efter fjärde privata visningen så vi slapp processen med att ha främmande personer som snokar hemma hos oss. När det blir dags att sälja nästa gång så behöver vi inte leta efter mäklare. Garbriel Hadad är rätt val för dig som vill få mycket bra betalt för din lägenhet samtidigt som du värdesätter en smidig process. Gabriel är proaktiv och anpassar sig helt efter säljarens förutsättningar och har mycket god lokalkännedom. Nu efter att vi har träffat köparna så är jag övertygad om att även de har upplevt processen som seriös och positiv. Mäklaren behöver upprätthålla en bra balans mellan att representera både köpare och säljare, vilket Gabriel lyckades utomordentligt med, främst genom att hitta rätt profil på köparen. Då jag själv har över 15 års erfarenhet av försäljning så har jag mött många olika typer av säljare. Gabriel kan sammanfattas som seriös, behaglig och lyhörd samt kompetent så det är med stor glädje som jag ger honom mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Edward Charles Johan R sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-06-17

Centrala Sundbyberg
    Fantastiskt engagerad och kunnig med brett kontaktnät och erfarenhet. Rekommenderas! Läs mer
  • Nina N sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-06-16

Centrala Sundbyberg
    Köpt och sålt bostad via honom i Sundbyberg
    Bra kommunikation genom hela processen Läs mer
  • Jessica J sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-06-15

Centrala Sundbyberg
    Sålde min lägenhet på Fredsgatan 5 via Gabriel som även förmedlade min nya bostad på Rosengatan 8
    Proffsigt och lättsamt - bra kombo!
    Jag hade en specifik bostad jag ville köpa och Gabriel kämpade på riktigt bra. Även min lägenhet som jag sålde gjorde han ett bra försök med Läs mer
  • Alisar L sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-06-11

Lilla Alby
    Otroligt kunnig mäklare som både har känsla för objekten och området Läs mer
  • Natalya P köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-05-23

Brotorp/Järvastaden
    Experienced professional who knows his job. Läs mer
  • Jordanes R sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-04-10

Centrala Sundbyberg
    Jag köpte en fantastisk lght i Sundbyberg av Gabriel. När det var dags att sälja lght valde jag att anlita Gabriel pga jag tycker att han är lyhörd, proffsig, en fantastisk rådgivare, alltid tillgänglig, alltid glad och han går gärna den där extra milen för att hjälpa till. Jag kan därför varmt rekommendera Gabriel. Läs mer
  • Viviana C sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-03-30

Centrala Sundbyberg/Signalfabriken
    Min lägenhet blev såld knappt en timme efter den första visningen och jag fick mer än förväntat. Detta tack vare Gabriels engagemang.
    Det har hela tiden känts tryggt att ha Gabriel som mäklare med hans erfarenhet och kunskap. Han är även lyhörd, ödmjuk och rolig. Läs mer
  • Ted H sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-01-27

Ör
    Gabriel sålde vår 3a i Ör.
    Han var lugn och förklarande genom hela processen och vi kände oss trygga med honom.

När budgivningen drog igång så hanterade han den utan några anmärkningar. Vi hade satt gemensamma mål som överträffades.
    Vi uppskattar att Gabriel inte enbart var fokuserad på slutpriset utan även affären i stort. Läs mer
  • Alex Pablo G sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-01-16

Brotorp/Järvastaden
    Sålt Lght och köpt radhus.
    Gabriel skötte sig mycket bra och det jag uppskattade allra mest var att han höll kontakt med oss genom hela försäljningen.
    Vi satte ett minimikrav och det uppfylldes! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sundbyberg

Mattias Mardini