en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

4.9 / 5 i betyg — 36 rekommendationer

Läs vad 36 användare tycker om Gabriel Hadad

• Mattias N
    Mattias N skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel gjorde ett jättefint jobb med försäljningen av vår lägenhet. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera honom till alla som vill sälja sin bostad i Sundbyberg med omnejd.
  • laila b
    laila b skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel sålde vår bostad till rekordpris! Han återkopplade till mig under hela processen och överträffade mina förväntningar i såväl prismässigt och även i den tjänst och den service som jag fick. Tack för all hjälp Gabriel! Rekommenderas starkt! / Laila
  • Christine Y
    Christine Y skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel är en väldigt seriös och duktig mäklare! Vi kände oss väldigt trygga med honom. Han var alltid tillgänglig och gav snabb återkoppling! Kan varmt rekommenderas
  • Sahar A
    Sahar A skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel är en väldigt seriös och duktig mäklare! Han var alltid tillgänglig och gav snabb återkoppling! Vi hade lite strul med köparen men tyckte att Gabriel skötte det jättebra! Kan varmt rekommenderas!
  • Hamo D
    Hamo D skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    En väldigt duktig,ärlig,serios,effektiv mäklare,håller vad han låvar!!
    Sålde vår lägenhet innan visning.
    Allting gick perfekt.
    Starka rekommendationen !!!!
    Hamo D gillar detta
  • Peter A
    Peter A skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    En riktigt bra mäklare som höll vad han lovade, sålde min lägenhet nyligen och hela affären gick riktigt smidigt!
  • Lilli V
    Lilli V skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel is the best märklare I have ever met.
    He is calm, passionate and confident on his job. He always listen to the customer's voice and adjust the sales strategy based on the market situation. Even the market is not good in the summer, he can help make the sales happen. Super Gabriel!
    Lilli V gillar detta
  • Nawar K
    Nawar K skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    mycket seriös och hjälpsam!
    Den bästa mäklaren jag har haft med att göra
  • Yassin A
    Yassin A skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel sålde precis min lägenhet och jag kan säga att Gabriel gjorde ett fantastisk jobb. Han är lugn och väldigt proffsig. Han gör allt för att göra sina kunder nöjda. Kommer anlita honom fler gånger.
  • Shahram B
    Shahram B skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bästa mäklaren i Sundbyberg. Brinner för sitt jobb.
  • Dennis A
    Dennis A skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Duktig,seriös och stilig.
    Han vet vad han gör och är duktig på vad han gör! Tummen upp för Gabriel
  • Drazen K
    Drazen K skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Kan verkligen rekommendera Gabriel.Absolut bästa mäklare. Vet verkligen vad han gör.
  • Sanja K
    Sanja K skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bästa mäklaren i Sundbyberg. Kan starkt rekomendera Gabriel.
  • Michel B
    Michel B skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Att anlita en duktig och kunnig mäklare för att sälja din bostad är inte det lättaste, Gabriel Haddad strävar efter din tillfredställelse och är lyhörd, lyssnar på vad ni vill och siktar mot det.
    Vi vill tacka dig Gabriel din angagemang och erfarenhet som ledde till en mycket bra resultat.
    Lycka till i fortsättningen.
    M&M
  • x
    x skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Efter att ha träffat några mäklare från olika byråer fick vi kontakt med Gabriel. Han påvisade både en bred och djup kompetens om marknaden och i kombination med hans genuina engagemang, blev han det självklara valet. Gabriel är lätt att ha och göra med och har en rak och öppen kommunikation, vilket vi uppskattade. Jag och min sambo är väldigt nöjda och kan varmt rekommenderar Gabriel. En proffsig mäklare som gör det lilla extra. Han får många +++++
  • Sabine  C
    Sabine C skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel Hadad har varit helt enastående! Han har med otroligt hög servicenivå och utomordentlig proffesionallitet genomfört försäljningen av min lägenhet. Allt har varit över förväntan! Jag har fullt förtroende för Gabriel och genomför mer än gärna fler affärer med honom. Jag rekommenderar honom varmt till alla jag känner.
  • Farah G
    Farah G skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    En lugn, neutral, opartisk och professionell mäklare med mycket trevligt bemötande. Han var väldigt lättsam och trovärdig. Jag kan varmt rekommendera Gabriel.
  • gerd r
    gerd r skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi fick ett mycket trevligt bemötande av Gabriel och han visade verkligen viljan att tillmötesgå våra önskningar och krav gällande vårt köp av bostad.
    Vi kan varmt rekommendera Gabriel.
  • Asim J
    Asim J skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel har en utmärkt kunskap om bostadsmarknadens utveckling, särskilt i Sundbybergsområdet. Då jag har anlitat Garbriel för försäljning har han överträffat mina förväntningar. Förrutom att han är trevlig person så levererar han det han lovat.
  • Maria T
    Maria T skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Kan verkligen rekommendera Gabriel och vi är väldigt nöjda med vår försäljning. Gabriel var mycket kunnig och påläst om både område och förening vilket imponerade. Han var flexibel och inget var ett problem. Snabb och seriös avslutning på försäljning. Supernöjda säljare!
  • Anthony S
    Anthony S skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Rekommendera starkt Gabriel Haddad.
    snabba respons och en mycket aktive säljare.

Med vänlig hälsning,
    en mycket nöjd kund
  • Per
    Per skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi har anlitat Gabriel som mäklare vid två tillfällen och kan verkligen rekommendera honom. Gabriel är påläst, engagerad och kunnig och lyckas därigenom påvisa bostadens fördelar och rätta värde vilket skapar trygghet för såväl säljare som köpare.
    Vi kommer absolut anlita Gabriel igen nästa gång vi ska sälja!
  • Ida
    Ida skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel var professionell och gjorde vårt lägenhetsköp till en lugn ochvtrygg process. Han fanns tillgänglig genom hela köpet och upplevdes som kunnig.
  • Edgar
    Edgar skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    En väldigt proffesionel mäklare som är väldigt engagerad. Han levererade över mina förväntningar. Gabriel Hadad är det givna namnet när jag säljer nästa gång i Sundbyberg. Kan starkt rekomendera Gabriel Hadad när du går i säljtankar.

/ Edgar
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi har i två omgångar använt oss av Gabriel i samband med försäljning av bostäder, och vi har de varmaste rekommendationerna att ge han. Om man anlitar Gabriel får man mycket bra och professionellt bemötande. Han är tydlig i processen samt lätt att hålla kontakt med. Till det upplever vi honom som väldigt kompetent och duktig inom sitt område.
  • Henny H
    Henny H skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi har både köpt och sålt via Gabriel och vi vill ge honom våra varmaste rekommendationer.Gabriel är otroligt professionell, omhändertagande och kompetent, vi skulle utan tvekan anlita honom igen!
  • Afram A
    Afram A skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel var var professionell, engagerad. han leveraded mer än förväntat, rekomenderar Gabriel STARKT och kommer utan tvekan anlita honom igen!!
  • Afram A
    Afram A skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
  • Witsanu J
    Witsanu J skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bemötandet var professionellt, engagerat och korrekt från dag 1 tills affären var genomförd och även därefter med en avstämning att allt hade fungerat. Gabriel Hadad levererar mer än väl upp till min föväntan för vad en utmärkt fastighetsmäklare ska bidra med vid en bostadsförsäljningen. Gabriel stämmer hela tiden av att allt är OK under försäljningen vilket bidrar till att frågetecken etc. rättas till/ut omgående, mao inga överraskningar. Gabriel har dessutom en utmärkt känsla för rätt utgångspris och vad som är ett rimligt marknadsvärde. Sammanfattningsvis hoppas jag att Gabriel kommer ha möjlighet att sälja min lägenhet när det är dags för det i framtiden. En bättre mäklare går det inte att hitta.
  • Christer G
    Christer G skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi hade redan bestämt oss för en annan mäklare när vi kom i kontakt med Gabriel av en slump. Efter att ha träffat honom förstod vi att han var rätt för oss. Lugn, kunnig och felxibel. Vi var mycket nöjda med Gabriel under hela processen och vi rekommenderar honom starkt!
  • Frida H
    Frida H skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel är en lugn och trygg person som gjorde ett väldigt bra jobb vid försäljningen av min lägenhet. Jag fick mer än jag vågade hoppas på och kommer absolut att anlita honom igen om jag får möjlighet.
  • Jean pierre S
    Jean pierre S skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Trevlig och professionell mäklare, kan inte annat än att starkt rekommendera honom.
    Kommer absolut anlita honom vid nästa säljuppdrag.
    /Jean-pierre
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Proffsigt, snabbt, smidigt och enkelt. Fick snabba svar på alla mina ev. frågor genom hela försäljningen. Supernöjd!
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Proffsigt, smidigt och enkelt! Fick snabbt hjälp med alla ev. frågor från början till slut. Mycket nöjd!
  • Petra H
    Petra H skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel Hadad är verkligen en superbra mäklare som jag till en början köpte min lägenhet via och sedan valde att sälja samma lägenhet genom eftersom bemötandet var så fantastiskt bra och jag var supernöjd. Han är jätteengagerad, hjälpsam och dedikerad och gör snarare mer än mindre som varit min erfarenhet av andra mäklare. Tack igen Gabriel för all hjälp och jag hör av mig nästa gång! :) / Petra
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Tim A
    Tim A skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel Hadad gjorde ett fantastiskt bra jobb från början till slut. Tydlig och noggrann från starten och slutresultatet blev bättre än vad jag någonsin hade kunnat förvänta mig till och med. Kan inte annat än att rekommendera honom STARKT! Tack för all hjälp och ser fram emot att höra av mig vid nästa försäljning. :)
    Gabriel H gillar detta
Marcus Norman