Gabriel Hadad

Gabriel Hadad

4.8 i betyg av 131 omdömen

Gabriel Hadad är mäklare på Fastighetsbyrån Sundbyberg

och har varit registrerad mäklare sedan 2012. Gabriel Hadad har varit aktiv på Reco.se sedan 2013 och har fått 131 omdömen sedan 2013-11-07. Gabriel Hadad har haft 42 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 131 Läs vad Gabriel Hadad

• Gabriel hjälpte oss att sälja vår lägenhet (5:a i Sundbyberg) på ett mycket smidigt och efftektivt sätt.
    Anna Veronica K sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2020-10-19
    • 5:a
    • 112.0 m²
    2020-10-19
  • Mycket nöjda med hantering av försäljningen av vår lägenhet
    Andreas A sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2020-10-11
    • 2:a
    • 66.0 m²
    2020-10-11
  • Informativ och tydlig. Mycket nöjda med vår försäljning.
    Ronnie L sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2020-10-03
    • 68.5 m²
    2020-10-03
  • Bra bemötande och en mycket kunnig mäklare.
    Mats Arne N sålde sitt hus med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    • 115.0 m²
    • Rissne
    2020-10-02
  • Köpte en lägenhet i Centrala Sundebyberg. Gabriel var professionell, enkel att ha med att göra samt tydlig i kommunikationen. Han överträffade mina förväntningar där han påvisade sina erfarenheter.
    Muhammed A köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    • 2:a
    • 57.0 m²
    2020-10-02
  • Han är jättebra och jätte trevlig mäklare
    Yavuz K köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2020-09-09
    • 92.0 m²
    • Ursvik
    2020-09-09
  • Gabriel får ett känna sig som den viktigaste kunden i världen!
    Karin K sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2020-07-20
    • 97.5 m²
    2020-07-20
  • Gabriel är alltid proffsig, trygg och kommunikativ. Han har sålt 2 lägenheter åt mig. Levererar när det behövs. Min bästa rekommendationer.
    Felicia T sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2020-07-15
    • 92.0 m²
    • Ursvik
    2020-07-15
  • Gabriel Hadad har utfört sitt uppdrag att sälja vår lägenhet i centrala Sundbyberg på ett utomordentligt proffesionellt sätt. Han ser kundrelationer som livslånga. Hans arbetsmetodik kännetecknas av långsiktighet och seriositet. Han är lyhörd och ödmjuk och inte påtvingande. Försäljningen sker helt på kundens villkor där Garbiels mål är att få en nöjd kund, även om det innebär att kunden väljer att avstå att sälja. Uppdraget vi gav honom var inte enkelt, för att sälja krävde vi minst 300 000 kr över marknadspris, där marknadspris= den högsta värdering andra mäklare har gett oss och med hänsyn till att det är Coronatider så krävs det en insats utöver det vanliga. Vi har träffat andra mäklare som snackat och himlat med ögonen, men när det kommer till kritan så har leverans saknats. Lägenheten såldes efter fjärde privata visningen så vi slapp processen med att ha främmande personer som snokar hemma hos oss. När det blir dags att sälja nästa gång så behöver vi inte leta efter mäklare. Garbriel Hadad är rätt val för dig som vill få mycket bra betalt för din lägenhet samtidigt som du värdesätter en smidig process. Gabriel är proaktiv och anpassar sig helt efter säljarens förutsättningar och har mycket god lokalkännedom. Nu efter att vi har träffat köparna så är jag övertygad om att även de har upplevt processen som seriös och positiv. Mäklaren behöver upprätthålla en bra balans mellan att representera både köpare och säljare, vilket Gabriel lyckades utomordentligt med, främst genom att hitta rätt profil på köparen. Då jag själv har över 15 års erfarenhet av försäljning så har jag mött många olika typer av säljare. Gabriel kan sammanfattas som seriös, behaglig och lyhörd samt kompetent så det är med stor glädje som jag ger honom mina allra bästa rekommendationer.
    Ari Tapio C sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2020-06-20
    • 106.0 m²
    2020-06-20
  • Fantastiskt engagerad och kunnig med brett kontaktnät och erfarenhet. Rekommenderas!
    Edward Charles Johan R sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2020-06-17
    • 81.0 m²