Gabriel Hadad
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-05 - 2018-11

Läs vad 94 kunder tycker om Gabriel Hadad

• Anna W köpte sin bostad med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Bra bemötande. Förtroendeingivande. Läs mer
  • Hamada N sålde sin bostad med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel hjälpte mig och mitt ex att sälja vår fina 3:a på Fredsgatan i Sundbyberg.
    Han är väldigt trevlig, skicklig och vass mäklare. Är väldigt tacksam till hans hårda arbete som ledde till att lägenheten blev såld i dessa svåra tider med tanke på marknaden. Läs mer
  • Filip T sålde sin bostad med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålde vår lägenhet till ett pris vi var väldigt väldigt nöjda med :) Läs mer
  • Alexander K sålde sin bostad med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Proffsig, lyssnar, återkommer snabbt, driven och trevlig. Kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Maria H sålde sin bostad med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Professionell! Det började tyvärr med att vi inte tyckte fotograferingen höll måttet men han var tillmötesgående och ordnade en omfotografering. Lägenheten såldes på förhandsvisning redan veckan efter publicering till pris enligt vår förväntan. Kan varmt rekommendera Gabriel! Läs mer
  • Wasan G sålde sin bostad med hjälp av Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel hjälpt oss både med att sälja vår trea i Bergaliden Sundbyberg och köpa en trea på Hamngatan Sundbyberg.
    Vi kan lätt tänka oss fler bostadsaffärer med Gabriel.
    Det märks tydligt att han kämpar och gör sitt bästa för sina kunder.
    Han är väldigt förtroendegivande, ärlig, lugn och sansad.
    Alltid tillgänglig när man behöver kontakta honom.
    En mycket trevlig människa utöver mäklarrollen.
    Jag rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • ingrid E skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gabriel är en otroligt proffsig mäklare, han sålde vår lägenhet över förväntad prisnivå. Jag är supernöjd med affären och kan varmt rekommendera Gabriel. Läs mer
  • Åsmund M skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Duktig mäklare och seriöst bemötande hela vägen! Läs mer
  • Semir Y skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Klass mäklare som man alltid kan räkna med oavsett tid på dygnet. Gör allt och lite till för att du som säljare och köpare ska bli tillfredsställd med din affär. Läs mer
  • Kai L skrev om Gabriel Hadad en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Proffesionell och kunnig i branschen. Lite snack och mycket verkstad är min definition av Vårt samarbete. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sundbyberg

Gabriel Hadad