HusmanHagberg Solna

Centralvägen 3, 171 68 Solna — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg, din mäklare i Solna!

Vi har koll på bostadsmarknaden här i området och vet var både potentiella köpare och säljare finns, och vad de vill ha. Eftersom vi är helt obundna till både bank och försäkringsbolag kan vi ge oberoende råd och ha ditt bästa för ögonen inför varje affär.

Solna växer närmare och närmare Stockholm city tack vare bättre kommunikationer, fler bostäder och än mer butiker och service i området. Du som jobbar innanför tullarna kan bo på smidigt avstånd samtidigt som du kommer närmare naturen och i och med att Solna växer etableras även fler bolag här och arbetstillfällena blir fler och fler.

Kom gärna förbi vårt kontor eller kontakta oss för att ta reda på hur vi bäst kan hjälpa dig inför din stundande bostadsaffär i Solna!

Läs vad 438 kunder tycker om HusmanHagberg Solna

Gulsen C skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Jag har sålt min bostad igår som ligger i Solna med hjälp av Siyar. Han är fantastisk bra och visar respekt till sina kunder och meddelar alltid via sms eller telefon allt kring bostad. Jag har inte upplevt några svårigheter med Siyar. Han var alltid tillgänglig när jag behövde fråga någonting.
    Jag tackar honom för sin hjälp och önskar i framtiden lycka till med nya kunder. Läs mer

Giovanni V skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi hjälpte oss att sälja vår tvåa i Akalla och vi är väldigt nöjda med utfallet. Vi fick bra råd och kontinuerlig information gällande försäljningen. Mycket proffsig Läs mer

Masoud H skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Jag är som säljer jag rekommendera siyar som bästa mäklare tusen tack. Läs mer

Rickard G skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Köp av lägenhet på Fridensborgsvägen 115. Vi blev väl bemötta och fick en mycket bra service. Läs mer
  • 2020-08-11

Lars Tomas S skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Jag har köpt bostad i Huvudsta.
    Min kontakt med Siyar har varit väldigt ärlig med snabb återkoppling!
    Jag tyckte att han var väldigt kunnig och tillmötesgående med frågor och skötte kontakten med säljaren otroligt snabbt så att vi kunde göra en affär som alla blev nöjda med. Läs mer
  • Jenan K

2020-08-11

Jenan K skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Siyar uppfyller alla tänkbara krav på vad man förväntar sig av en bra mäklare. Han är kunnig, lyhörd, ambitiös och aldrig påträngande. Man känner sig bekväm med honom. En erfaren mäklare som vet hur en försäljning ska hanteras och levererar det som efterfrågas. Siyar sålde dessutom vår bostad för rekordpris i föreningen ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2020-07-27

Nazli K skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Jag anlitade Siyar Hamidanoglu vid försäljning av min bostadsrätt. Vid processens inledande visade Siyar på marknadskännedom samt kompetens om min specifika bostad varför jag snabbt kände förtroende och trygghet. Siyar var ytterst professionell, tillmötesgående och tillgänglig under processens gång. Det känns otroligt bra för mig att, på ett genuint och ärligt sätt, kunna säga att Siyar är det självklara valet av mäklare. Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2020-07-24

Mahkameh S skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Jag har köpt en lägenhet som Siyar har förmedlat. Siyar var väldigt professionell, lugn och stöttande under hela processen. Ett stort köp behöver gå precis som det gjorde tack vare hans lugna arbetssätt.
    Glad för mitt köp och rekommenderar Siyar. Läs mer
  • 2020-07-21

Aleksei P skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    We are very happy with Niklas as a broker. He was very honest and very helpful in explaining all the steps to be able to complete the deal in the best way. Läs mer
  • 2020-07-13

Per W skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Supertrevlig, kompetent och hjälpsam för mig som köpare av lägenhet i Råsunda. Kan området och marknaden bra. Har kännts tryggt genom hela processen. Läs mer
  • 2020-07-01

Mona R skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Väldigt professionella mäklare. Man känner sig väldigt trygg i både köp och försäljning av bostad. Jag har både köpt/sålt bostad genom Husmanhagberg Kista. Jag har haft Siyar Hamidanoglu som mäklare flera gånger och är väldigt nöjd. Ramzi Hamam sålde mitt hus nu i Juni 2020 och var nöjd med honom- Rekomenderar stark denna märklare byrå. Läs mer

Christian S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Sålde min lägenhet på Porkalagatan till rekord pris för 2019 - 2020, under covid tider. Riktigt bra jobbat! Läs mer

Gabriel C skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jag har köpt min bostadsrätt genom Ramzi. Han har ett gott bemötande, väldigt kunnig och noggran. Jag rekommenderar er starkt att anlita Ramzi för att kunna få ett lyckad försäljning/ köp av bostad. Läs mer

Leena S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Bra bemötande vid mitt bostadsköp, Ramzi verkar kunnig och köpet gick lätt och smidig. Läs mer
  • 2020-06-26

Elin E skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Anlitade Niklas Lexander för att sälja en bostadsrätt i Sundbyberg. Niklas Lexander är mycket kunnig och har ett professionellt bemötande. Med anledning av Corona kunde jag som säljare inte närvara personligen vid kontraktskrivning och på tillträdesdagen men fick hjälp och stöd av Niklas att hantera detta på bästa sätt. Läs mer
  • 2020-06-24

Mobin T skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Utmärkt utfört arbete ifrån första mötet tills avslutad affär. Lyhörd och sakkunnig mäklare som kan Norrort som ingen annan mäklare kan. Läs mer
  • 2020-06-24

Ioanna S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi har haft ett trevligt och proffsigt bemötande från att man sågs på visningen, till att man skrev på kontraktet för sitt nya köp på Koldinggatan 5.

Skulle definitivt kontakta honom igen om jag behöver en mäklare i framtiden. Läs mer

Jüri L skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Trevlig och har bra koll på området(Kista) Läs mer

Amir Reza M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    I saw the ads on hemnet and got contact with him. He was so friendly and I am completly satisfied with his job. Läs mer

Anna Ö skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Sålt en bostadsrätt
    Jätte trevlig,kunnig mycket professionell
    Hade inga förväntningar alls på att få sålt nu utan vi riktade in oss på augusti så vi är jättenöjda med attvi fick vad vi ville ha för den

kort sammanfattning jätte nöjd Läs mer
  • 2020-06-08

Josefin A skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Niklas Lexander sålde vår trea på 75 kvm i Sundbyberg. I dessa lite mer osäkra tider kändes hans agerande sakligt och professionellt genom hela affären. Läs mer
  • 2020-06-04

Håkan B skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Trots coronatider jobbade Niklas hårt med uppdraget och rodde efter många visningar till slut i land ett avslut. Läs mer
  • 2020-06-03

Sofie E skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Rekommenderar Ramzi starkt 👍🏼 Läs mer
  • 2020-05-29

Adam K skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Niklas är engagerad, ger ett tryggt intryck och är påläst. Han ger dessutom ett trevligt bemötande och är informativ vilket bidrog till att han var väldigt hjälpsam när jag köpte en lägenhet i Solna via HusmanHagberg. Kan inget annat göra än att varmt rekommendera Niklas till ditt nästa bostadsköp. Läs mer
  • 2020-05-27

Diana G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Very good experience. Fast answers and good explanations for every question we had. Läs mer
  • 2020-05-26

Sven Kristofer R skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Sålt bostad
    Ramzi jobbar hårt och är vänlig och proffsig i bemötandet. Läs mer
  • 2020-05-22

Eija Riitta V skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Han är tålmodig, svarar snabbt, är mycket tydlig och trevlig. Läs mer
  • 2020-05-21

Felicia T skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Köpt min nya lägenhet på Hamngatan i Sundbyberg av Niklas. Lättillgänglig, flexibel, pålitlig och påläst mäklare. Inga konstigheter utan allt gick enligt plan och ett dygn efter privatvisning var kontraktet på min nya drömlägenhet skrivet.

Tack för en smidig affär! Läs mer
  • 2020-05-12

Maged S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    K
    ö
    Köpt en bostadsrätts lägenhet
    Mycket bra bemötande, snabbrespons och tydlighet. raka besked och förståelse för kundens förväntningar
    Mycket nöjd Läs mer
  • 2020-04-24

Solveig B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Sålt 3 rum och kök på Helsingörsgatan 21

Bemötandet av Ramzi var mycket bra, sakligt, förtroende fullt och snabb hantering.

Allt har gått smidigt och snabbt från första mötet till skrivning av kontrakt.

Kan absolut rekomendera Ramzi och Husman Hagberg Läs mer
  • Joseph G

2020-04-09

Joseph G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Helpful, Professional and efficient. Highly recommended especially for English speaking customers. Läs mer
  • 2020-04-03

Stefan A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Kunnig och engagerad Mäklare som jag gärna rekommendera Läs mer
  • 2020-03-30

Anam Cara A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Köpte en radhus från honom och jag har ringt honom konstant med alla möjliga frågor. Han är väldigt tålmodig och förklarar allt. Han är väldigt tydlig i sin kommunikation.

Kan verkligen rekomendera honom. Läs mer

Mohammad Ramin Z skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi har köpt ett hus. Jag är super nöjd med hans bemötande. Jag kände mig tryyg med Ramzi Hamam. Läs mer

Sonia A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi köpte en bostad i Kista och vi träffade Ramzi som hjälpte oss med hela processen. Stort tack för väl bemötande och ett professionellt jobb utav Ramzi. Vi fick bra information om huset och mycket bra och tydligt kontraktskrivning. Jag vill även tacka Aria som presenterade oss för Ramzi och vi kunde köpa ett bra hus som vi är mycket nöjda. Läs mer

Sawsan Mouhjie J skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jag har sålt ett radhus, Ramzi är en trevlig, flexibel person. Fanns alltid tillgänglig vid behov. Hjälpte även till vid köp av ett nytt hem genom att ge råd samt åsikter.
    ja, han uppfyllde alla våra förväntningar. Läs mer
  • Ilhan S

2020-03-25

Ilhan S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Tack Ramzi,
    Jag har pratat med 3 olika mäklare innan jag har anlitat Ramzi Hamam för att sälja min lägenhet, han är proffs under sin bransch, jag rekommenderar han, kontakta han om man vill köpa eller sälja jag är 100% nöjd med affären du är en guld stjärna Ramzi Hamam. Läs mer
  • 2020-03-22

Torbjörn S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi har sålt vår bostadsrätt, en 5:a, i Akalla.

På det stora hela har allt fungerat mycket bra. Läs mer
  • 2020-03-20

Metin K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket trevligt,seriös,professionellt bemötande,hjälpsam,kunnigt,jätte bra kan inte bli bättre ,rekommenderar honom ! Läs mer
  • Abdul Q

2020-03-19

Abdul Q skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Kista.
    Han är bra, snabb, beslutsam och mycket hjälpsam, han sålde vår lägenhet på bara några dagar och med bästa pris.
    Han träffade tidslinjen för försäljning.
    Han hanterar priset på våra förväntningar.
    Jag rekommenderar honom.. Läs mer
  • 2020-03-18

Md Bakibillah S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi finds a perfect match considering my budget and preferred location. He is quite good at selling also, a nice person. Läs mer
  • 2020-03-17

Jeffrey D skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi Hamam är jättebra! Jag rekommenderar honom! Läs mer
  • 2020-03-06

Isabelle Elin Sofie F skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Har köpt en bostad där Ramzi varit mäklare. Det gick snabbt och smidigt. Skall nu ha honom som mäklare när jag själv skall sälja mitt hus. Läs mer
  • Mathias N

2020-03-06

Mathias N skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi tog hand om radhusförsäljningen till vår fulla belåtenhet. Han är både seriös och trevlig. Förtroendeingivande, och det uppfylldes. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-02-13

Joakim G skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Köpte nyligen en bosdatsrätt på Tulegatan i Sundbyberg av Niklas.
    Fick ett mycket seriöst intryck av Niklas som mäklare och upplevde honom som mycket engagerad, tillmötesgående, noggrann med detaljer samt mycket snabb i återkoppling under hela processen. Kan därför varmt rekommendera Niklas till mina vänner som söker en kunnig mäklare och skulle inte tveka att själv anlita honom vid en kommande försäljning. Betyg 5/5 Joakim i Sundbyberg Läs mer
  • 2020-02-10

Anna H skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Upplever inte att Niklas har gett oss den information som varit nödvädning vid försäljning.
    Mycket dök upp under processen som vi hade velat veta i förväg. Bristen på information ger intrycket av en mycket oseriös mäklare och firma. Läs mer
  • 2020-02-07

Sofia B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Hej

Köpte min första lägenhet. Ramzi förklarade på ett mycket pedagogiskt sätt vad det var exakt jag skrev på och behövde göra. Supertrevlig och sympatisk. Läs mer
  • 2020-01-31

Emanuel W skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Köpte en trea i Skytteholm. Niklas upplevdes engagerad, noggrann och väldigt hjälpsam. Det kändes hela tiden som att han hade bra koll och var lätt att få tag på. Läs mer
  • 2020-01-31

Shaik A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    I bought an apartment in Kista. Ramzi was very professional and helpful. Läs mer
  • Josef N

2020-01-31