HusmanHagberg Solna

Centralvägen 3, 171 68 Solna — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg, din mäklare i Solna!

Vi har koll på bostadsmarknaden här i området och vet var både potentiella köpare och säljare finns, och vad de vill ha. Eftersom vi är helt obundna till både bank och försäkringsbolag kan vi ge oberoende råd och ha ditt bästa för ögonen inför varje affär.

Solna växer närmare och närmare Stockholm city tack vare bättre kommunikationer, fler bostäder och än mer butiker och service i området. Du som jobbar innanför tullarna kan bo på smidigt avstånd samtidigt som du kommer närmare naturen och i och med att Solna växer etableras även fler bolag här och arbetstillfällena blir fler och fler.

Kom gärna förbi vårt kontor eller kontakta oss för att ta reda på hur vi bäst kan hjälpa dig inför din stundande bostadsaffär i Solna!

Läs vad 478 kunder tycker om HusmanHagberg Solna

Betty M skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    En mycket trevlig, duktig och engagerad mäklare.
    Jag kommer att varmt rekommendera Niklas till de som jag kommer i kontakt med som ska sälja eller köpa.
    Tack för allt Niklas! Läs mer

Joel O skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Bra och professionellt bemötande. Bra att Siyar har stenkoll på köpeprocessen samt är tydlig med hur det går till.

Köp av lgh i Huvudsta Läs mer

Anders N skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Köpt lgh, enkelt och smidigt. Läs mer
  • 2020-11-25

Siddharth M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Good presentation, communication and coordination. Läs mer
  • 2020-11-22

Arda C skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Supertrevlig och professionell mäklare som hjälpte oss med köpet av vår första bostad. Affären gick precis som ville. Snabbt och med villkor som passade oss. Siyar var behjälplig med både köpet av bostaden och alla praktiska frågor som kan uppstå för förstagångsköpare.

Rekommenderar honom varmt och kommer ge honom förtroendet att sälja vår bostad i framtiden. Läs mer
  • 2020-11-21

Mergim K skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Mäklare i toppklass. Professionellt bemötande från början till slut. En mäklare som alltid är tillgänglig och tillmötesgående.

Trots att det första objektet inte blev aktuellt återkom han med ett nytt objekt som matchade våra önskemål inom några få dagar. Resultatet: vår drömbostad.

Kort och gott kan vi varmt rekommendera honom både till köpare och säljare. Kommer garanterat att återvända i framtiden. Läs mer
  • 2020-11-21

Marie E skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Niklas är seriös o påläst som mäklare. Svarade snabbt på alla olika sorters frågor vi hade. Läs mer
  • 2020-11-20

Eva H skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Niklas har ett professionellt och alltid vänligt bemötande. Han visade sig ha god kunskap om marknaden och agerade utefter detta. Han höll oss hela tiden uppdaterade och var lätt att nå under hela processen. För oss ledde detta till ett försäljningsresultat utöver vår förväntan. Vi rekommenderar honom gärna till kommande Husman& Hagbergs kunder.
    Eva&Per Läs mer
  • 2020-11-20

Britt-mari G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Profesionell, driven, kunnig men med ett lugn som köpare nog upplever som positivt. Läs mer
  • 2020-11-19

Lennart E skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Bra känsla. Tror det blir noggrant mm Läs mer

Helena H skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Vi sålde vår lägenhet i Solna med Niklas hjälp och fick all den hjälp vi behövde och är väldigt nöjda med hela processen! Läs mer

Emma L skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Jag tycker att Siyar visade ett stort engagemang! Som säljare hade jag förtroende för hans arbete och kände mig trygg i processen. Marknaden var tuff men jag tycker att Siyar gjorde sitt bästa givet omständigheterna och lyssnade på mig som säljare! Läs mer

Joakim C skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Köpt en etta i Solna på 25kvm.
    Trevlig och förtroendeingivande mäklare. Märktes att han gjort detta många gånger förut. Min förväntan var att få ett ärligt och rakt tillmötesgående, vilket jag fick.
    I det stora hela en trevlig upplevelse. Läs mer
  • Gustav L

2020-11-16

Gustav L skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Siyar hjälpte oss sälja vår lägenhet och vi blev väldigt nöjda. Han var förtroendeingivande, engagerad och alltid tillgänglig vid behov. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-11-15

Malin W skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Sålt 2a i Solna på 60 kvadrat. Siyar var mycket lätt att ha att göra med och fick vår lägenhet såld snabbt! Läs mer
  • Amir Houshang M

2020-11-14

Amir Houshang M skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Har tidigare köpt lägenhet i Solna av Siyar där hans arbetserfarenhet och professionella bemötande gjorde det självklart att återvända för en försäljning. Affären avlöpte till stor belåtenhet där han arbetade utöver våra förväntningar och slog enligt Hemnet prisrekord sedan 2017 i området.
    En genuint trevlig, välorganiserad, engagerad och förtroendeingivande mäklare med snabb och pålitlig kommunikation under hela processen, utmärkt lokalkännedom och uppfattning om marknaden vilket medförde realistiska förväntningar på slutpriset. Enastående bilder som gjorde att bostadsannonsen stack ut i jämförelse med övriga och på så sätt drog till sig många spekulanter.
    Varmt rekommenderad.

Evenemangsgatan 30, våning 18, Solna Läs mer
  • 2020-11-13

Oscar F skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Siyar är en duktig mäklare och vi är väldigt nöjda med vårat köp av honom. Vi rekommenderar Siyar varmt. Läs mer
  • 2020-11-10

Anton L skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Siyar var hjälpsam och tillgänglig genom hela köpprocessen.
    Vi är helnöjda med lägenhetsköpet och kommunikationen med Siyar! Läs mer
  • 2020-11-06

Cecilia L skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Sålt lägenhet, mäklaren satte upp ett högt mål som han också fixade bra! Fick också bra råd inför fotografering och visning.
    Rekommenderade bra staylist Läs mer
  • 2020-11-03

Ahmad B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Sålde min lägenhet via Ramzi. Duktig och engagerad mäklare som är lätt att samarbeta med. 10/10 Läs mer
  • 2020-11-01

Marie-anne D skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Jag sålde en lägenhet och köpte en lägenhet. Jag tycker att mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-10-28

Sahar S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi har nyligen köpt parhus i kista och väntar på att sälja en lägenhet i spånga.
    Vi blev väl bemötta av Ramzi. Han är en kundfokuserad och serviceinriktad mäklare. Han skötte affären på ett professionellt sätt. Läs mer
  • 2020-10-18

Andrietta S skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Niklas hjälpte mig att sälja min lägenhet i Bergshamra. Jag är väldigt nöjd med hjälpen genom hela försäljningen och det slutgiltiga priset. Allt gick snabbt och smidigt! Läs mer
  • 2020-10-18

Stephen P skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Köpt lägenhet via Niklas. Han var informativ, rak, effektiv och kunnig. Läs mer
  • 2020-10-14

Rolf S skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Sålt lägenhet i Bergshamra ,
    Gett tydliga och värdefulla råd om pris förväntningar och style- ing , lätt att få tag i
    Snabb och exekutiv Läs mer
  • 2020-10-09

Ann C skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Jag har sålt en tvåa i Solna.
    En stor eloge till mäklaren Niklas som med sitt trevliga och professionella sätt hanterade bostsdsförsäljningen. Jag är mycket nöjd med hur snabbt och bra affären gick och jag kan varmt rrekommendera Niklas.
    Ann Läs mer
  • 2020-10-09

JONATHAN H skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Är mycket nöjd med Niklas insats som mäklare vid mitt bostadsköp. Trevlig, professionell och alltid lätt att få tag i. Läs mer
  • 2020-10-02

Per K skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Vi köpte lägenhet förmedlad av Niklas
    Lexander på HusmanHagberg. Allt sköttes mycket proffesionellt av honom. Hans gedigna kunskaper och långa erfarenhet gjorde av vi kände oss trygga i alla delar av affären.
    - Per Kagrell Läs mer
  • 2020-10-02

Senait G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Trevlig och bra bemötande. Fick den informationen jag ville ha. Läs mer
  • 2020-09-30

Anna A skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Sålde lgh, 5 rok i Järvastaden, med hjälp av Siyar och vi är helnöjda! Han var engagerad, flexibel, insatt, drivande och alltid tillgänglig för frågor och funderingar. Därtill fick vi ett pris över förväntan. Kändes tryggt! Läs mer
  • 2020-09-29

Rainer J skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2020-09-28

Robert K skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Niklas helped us to sell our 51 sqm apartment in Sundbyberg. He was always helpful and responsive in answering our questions. He showed great initiative in contacting and following up on potential buyers. Consequently, I can recommend Niklas to everyone looking for an agent. Läs mer
  • 2020-09-26

Alexander L skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Trevlig, professional och kunnig. Läs mer
  • 2020-09-24

Tariq S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    I have bought the apartment. Ramzi is handing the process in a very good way and he is very helpful in all this process. Läs mer
  • 2020-09-24

Tuva S skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Vi fick hjälp av Siyar att sälja vår lägenhet i Solna och från första start har han bemött oss på ett positivt och engagerande sätt. Han har alltid varit tillgänglig och uppdaterat oss med information och kunnat svara på våra frågor. Vi är väldigt nöjda och kan starkt rekommendera Siyar till framtida kunder!! Läs mer
  • 2020-09-20

Lise-lotte K skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Siyar sålde vår lägenhet i gamla huvudsta. Hans arbete genomsyrades av lång erfarenhet som mäklare med mycket god service. Lägenheten såldes med rekordpris och vi kunde inte varit nöjdare! Läs mer
  • 2020-09-19

Johan R skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Vi köpte en 3:a. Mäklaren var trevlig och kunnig. Inte påstridig utan gav oss tid att både studera lägenheten samt besvara våra frågor på ett lugnt och bra sätt. Upplevdes som ärlig och tog reda på svaren till de frågor som han inte kunde svara på direkt. Läs mer
  • 2020-09-13

Anish C skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    I had the opportunity work with Niklas when I was interested in buying an apartment in Solna. Niklas had a nice brochure ready, organized multiple viewings for the buyers, was available for all questions and conducted a very transparent bidding process. He was cooperative and set clear expectations about the process and communicated in a timely fashion. After the bidding he had all the paperwork ready and explained everything well to the buyer as well as the seller and organized the meetings in a very professional manner for a smooth transfer process. Läs mer
  • 2020-09-07

Faradj K skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Niklas Lexander är en duktig, smart och erfaren mäklare. Vi är väldigt nöjda: vi fick hjälp med allt möjligt, sålde till väldigt bra pris och hela processen var transparent för både oss och köpare. Det är en mäklare vi starkt rekommenderar! Läs mer
  • 2020-09-04

Mia L skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Positivt och korrekt bemötande. Fint prospekt på lgh jag köpte.
    Tillgänglig för frågor. Hade inte så stora förväntningar då det var första lgh jag tittade på. Trevlig stämning vid kontraktsskrivning.
    Genomgång av alla dokument med möjlighet att ställa frågor. Läs mer
  • 2020-09-03

Mirjam L skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Kunnig, lätt att kommunicera med. Gjorde ett toppjobb! Läs mer
  • 2020-08-26

Therese L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Tydlig, närvarande och professionell! Glad att ha guidats av Niklas genom försäljningen som blev över förväntan! Läs mer
  • 2020-08-24

Parigol S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jag sålde min lägenhet .
    Jag hade hört om honom att han är väldig duktig mäklare
    Han är väldigt ambitiös, påläst och uppdaterad om marknaden .
    Väldigt nöjd att honom sam mäklare.
    Jag rekommenderar honom varmt Läs mer
  • 2020-08-19

Ramak S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi var en utmärkt mäklare med alla de egenskaper som man förväntar sig av en mäklare som proffesionellt, lyhörd, alltid anträffbar, drivande och aktiv. Kommer att anlita honom även i framtiden. Läs mer

Gulsen C skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Jag har sålt min bostad igår som ligger i Solna med hjälp av Siyar. Han är fantastisk bra och visar respekt till sina kunder och meddelar alltid via sms eller telefon allt kring bostad. Jag har inte upplevt några svårigheter med Siyar. Han var alltid tillgänglig när jag behövde fråga någonting.
    Jag tackar honom för sin hjälp och önskar i framtiden lycka till med nya kunder. Läs mer

Giovanni V skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi hjälpte oss att sälja vår tvåa i Akalla och vi är väldigt nöjda med utfallet. Vi fick bra råd och kontinuerlig information gällande försäljningen. Mycket proffsig Läs mer

Masoud H skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Jag är som säljer jag rekommendera siyar som bästa mäklare tusen tack. Läs mer

Rickard G skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Köp av lägenhet på Fridensborgsvägen 115. Vi blev väl bemötta och fick en mycket bra service. Läs mer
  • 2020-08-11

Lars Tomas S skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Jag har köpt bostad i Huvudsta.
    Min kontakt med Siyar har varit väldigt ärlig med snabb återkoppling!
    Jag tyckte att han var väldigt kunnig och tillmötesgående med frågor och skötte kontakten med säljaren otroligt snabbt så att vi kunde göra en affär som alla blev nöjda med. Läs mer
  • Jenan K

2020-08-11

Jenan K skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Siyar uppfyller alla tänkbara krav på vad man förväntar sig av en bra mäklare. Han är kunnig, lyhörd, ambitiös och aldrig påträngande. Man känner sig bekväm med honom. En erfaren mäklare som vet hur en försäljning ska hanteras och levererar det som efterfrågas. Siyar sålde dessutom vår bostad för rekordpris i föreningen ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte