HusmanHagberg Solna

HusmanHagberg Solna

Välkommen till HusmanHagberg, din mäklare i Solna!

Vi har koll på bostadsmarknaden här i området och vet var både potentiella köpare och säljare finns, och vad de vill ha. Eftersom vi är helt obundna till både bank och försäkringsbolag kan vi ge oberoende råd och ha ditt bästa för ögonen inför varje affär.

Solna växer närmare och närmare Stockholm city tack vare bättre kommunikationer, fler bostäder och än mer butiker och service i området. Du som jobbar innanför tullarna kan bo på smidigt avstånd samtidigt som du kommer närmare naturen och i och med att Solna växer etableras även fler bolag här och arbetstillfällena blir fler och fler.

Kom gärna förbi vårt kontor eller kontakta oss för att ta reda på hur vi bäst kan hjälpa dig inför din stundande bostadsaffär i Solna!

Läs vad 546 kunder tycker om HusmanHagberg Solna 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    2022-06-29 Verifierad kund
    Jättebra och genuin. Lugn, saklig och hetsar inte.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Mycket vänlig och tillmötesgående med visning, information, vid kontraktsskrivning och efteråt. Gav en personlig beskrivning av området vilket gjorde oss trygga i köpet. Det känns att vi kan fråga allt om processen och annat som hör till köpet.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Aria har bemött oss på ett mycket bra sätt. Han har varit tillgänglig för oss utan problem hela tiden under försäljningsprocessen. Han har uppträtt mycket professionellt och hanterat samtliga steg i processen, från första kontakten, genom styling, annonsering, visning, kundkontakter, kontakter med brf, administration och kontraktsskrivning mycket initierat. Nu återstår de sista momenten med tillträde och betalningsöverföring och vi utgår från att detta sker på samma professionella sätt.
    • Ursvik
    2022-06-14 Verifierad kund
    Blev jättebra bemött. Nazz var tydlig och besvarade alla frågor jag hade samt fick mig att känna mig trygg i mitt köp.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Professionellt bemötande, trevlig, lätta att ha att göra med, bra kontakt.
    Lägenheten skulle säljas i en osäkrare och turbulentare tid än vad som varit de senaste åren, så det var svårare att sia om utgången. Vi tycker mäklaren, Aria lyckades med försäljningen trots detta och vi får vara nöjda/är nöjda.
    Aria ingav hopp och var positiv under försäljningen.
    En mäklare att rekommendera.
    2022-06-13 Verifierad kund
    - Jag kan snabbt få svar på mina frågor

- Processen med att skriva på kontraktet gick väldigt smidigt
  • skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    2022-06-02 Spontant omdöme
    Niklas är en noggrann och detaljrik mäklare som alltid varit tillmötesgående, flexibel och snabb med svar. Stor vikt lägger han vid att både köpare och säljare ska bli nöjda. Rekommenderas varmt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    • Järvastaden
    2022-05-26 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling och en proffsigt genomförd affär.
  • Karl H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    2022-05-23 Verifierad kund
    Niklas har ett tryggt och profecionellt bemötande, han levde väl upp till förväntningarna och hade en lugn och trygg hantering utav hela processen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    2022-05-21 Verifierad kund
    Vi jagade Siyar när vi valde att sälja vår lägenhet, han var då på väg på semester men tog sig ändå tiden och energin att leda allt från sin solsemester. Siyar gjorde det enkelt att slappna av och låta han sköta affären. Otroligt lyhörd och empatisk person. Hjälpte oss även bygga en relation med köparna då vi alla tyckte samma om honom. Skulle rekommendera honom närsomhelst.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    2022-05-19 Verifierad kund
    Korrekt, kompetent och tydlig!
    • Husby
    2022-05-18 Verifierad kund
    Siyar var noga med att hela processen skulle kännas bra för mig. Han var lugn, trygg, lyssnade på vad som var viktigt på mig, hade bra råd och rekommendationer, och upplevdes socialt välbevandrad.

Han gav rimliga förväntningar och visade tydligt på en stor erfarenhet inom området. Skulle gärna rekommendera andra att välja honom som mäklare.
    2022-05-15 Verifierad kund
    Siyar var väldigt vänligt, tillmötesgående och behjälplig.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Siyar var duktig rakt igenom processen. Han var tydlig och bra på att förklara varje steg. Och han var bra på att få in många intressenter till visning.
    • Husby
    2022-05-09 Verifierad kund
    very friendly at all times and helped us a lot
    2022-05-09 Verifierad kund
    Bra mäklare som lyssnade väl på våra önskemål. Var lätt tillgänglig och hjälpsam
    2022-04-28 Verifierad kund
    Aria var kanon på alla sätt tänkbara! Bra bemötande, utförlig, noggrann. Levde upp till mina förväntningar!
    2022-04-28 Verifierad kund
    Det bästa bemötandet en kund kan önska sig. Överträffade förväntningarna. Det finns bra mäklare och så finns Aria Karadaghi, lätt en av Solnas/Sunbybergs toppmäklare. Han hade ordentlig koll på marknaden och spekulanterna. Topp nivå på tillgänglighet och återkoppling. Kan inte säga mer än minst 5/5 i betyg i alla kategorier. Trots en turbulent marknad så lyckades Aria överträffa mina förväntningar.
    2022-04-08 Verifierad kund
    Siyar gav redan från början ett mycket såväl kunnigt som förtroendeingivande intryck. Han var också mycket trevlig och varm som person, och fick någonting som ju faktisk kan kännas lite läskigt, en bostadsaffär är ju ingen liten sak, att kännas tryggt och bra.

Det märktes att han var mån om att också skapa en god relation mellan säljaren och köparen, någonting i alla fall jag tycker känns viktigt för att en affär ska kännas bra, och var även mycket hjälpsam och tydlig i att förklara processen som en bostadsaffär innebär.

Bemötandet var högt över mina förväntingar (jag har om jag ska vara ärlig tidigare haft en fördom om mäklare som lite kalla "säljtyper") och kan bara ge mina varmaste rekommendationer gällande Siyar.
    2022-04-08 Verifierad kund
    Kunnig, proffsigt, väldigt trevlig och tillmötesgående.
    2022-04-06 Verifierad kund
    Mycket nöjd med kommunikation och arbete
    2022-03-31 Verifierad kund
    Saklig, proffsig och mkt trevlig
    2022-03-30 Verifierad kund
    Nazz gjorde ett fantastiskt jobb. Hon gav inga falska förhoppningar. Genomförande försäljningen så det gav ett grymt slutpris. Har aldrig varit mer nöjd!
    2022-03-29 Verifierad kund
    Nazz bemötande på visningen och vid genomförandet av affären var bra
    2022-03-28 Verifierad kund
    Nöjd med försäljning och hur det gick till, snabbt och smidigt!
    2022-03-27 Verifierad kund
    Nazz utstrålar total kompetens i sitt arbete. Hon är väldigt professionell, effektiv och gjorde mitt första köp av bostad till en snabb och smidig affär. Jag kan varmt rekommendera henne!
    2022-03-25 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Nazz och upplevde henne som professionell genom hela processen.
    2022-03-24 Verifierad kund
    Jobbade hårt och var till stor hjälp under processen.
    2022-03-22 Verifierad kund
    Hej. Jag uppfattar Nazz som en kompetent och hjälpsam mäklar. Hon har redan fått ett uppdrag av oss!
    2022-03-10 Verifierad kund
    Trevlig och alltid lätt att nå. Tack Siyar för att du hjälpte oss med köpet av vår nya lägenhet!
    • Huvudsta
    2022-03-10 Verifierad kund
    Trevlig, ordning och reda, kunnig på sitt område, mycket bra.
    2022-03-04 Verifierad kund
    Som förstagångs-säljare så var jag och min fästmö helt amazed av hur duktig Siyar var under hela säljprocessen. Han var öppen om både fördelar och nackdelar med vårt objekt, gav senare en hög värdering och lyckades bräcka den höga värderingen. Utöver det så erbjuder de allt som en säljare kan behöva tänka på vad gäller inför- under och efter försäljningen.

Jag kommer personligen att rekommendera Siyar till alla jag känner.
    2022-03-03 Verifierad kund
    Siyar är en fantastisk mäklare som från början till slut var förstående, kunnig samt gav sina tips och råd utefter våra önskningar och behov. Det är mycket tydligt att Siyar har lång erfarenhet av sitt jobb och gläds av att vara mäklare. Mycket engagerad, lätt att tycka om och lita på eftersom han tar sig an projektet helhjärtat. Fanns tillgänglig under hela perioden och lugnade våra nerver. Vi skulle välja Siyar igen och tipsar våra närmaste om att göra detsamma. Otroligt nöjda med försäljningen och val av mäklare!
    2022-02-16 Verifierad kund
    Siayr har överträffat alla förväntningar för en utmärk mäklare. Han är lätt att prata med, han är pålitlig, påläst och mycket trevlig.
    Tack vare honom blev lägenhet köpandet för mig en smidig affär samt ett mycket trevligt minne.
    Jag rekommenderar honom stark som mäklare
    2022-02-11 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, jätte kunnig på sitt jobb.
    Allting gick snabbt och smidigt.
    Rekommenderar starkt Siyar.
    2022-02-10 Verifierad kund
    Mäklare Siyar Hamidanoglu har ett oerhört professionellt bemötande och han har tagit sig an vårt försäljningsuppdrag helhjärtat. Det som är unikt med Siyar och som gjorde att vi valde honom som mäklare är hans uppriktighet. För något år tillbaka ville vi sälja vår bostad, men vi hade inte riktigt förutsättningar för det. I mötet med tre andra mäklare från olika mäklarbyråer ansåg de inte situationen svår utan ville istället väldigt gärna sälja vårt boende. Däremot förändrades våra planer när vi träffade Siyar då han faktiskt satte sig in i vår livssituation. Siyar satte allt i perspektiv och vi kände förtroende för honom från den stund. Efter drygt något år när vi kom till rätta med allt kontaktade vi Siyar igen och ville att han skulle ta sig an vårt försäljningsuppdrag, vilket han gjorde gladeligen. Siyar har verkligen överträffat våra förväntningar och vi rekommenderar honom varmt som mäklare.
    2022-02-08 Verifierad kund
    Otroligt professionell mäklare och personlig service. Svarade på alla frågor jag hade och skötte affären väldigt snabbt. Hon var alltid tillgänglig och gav goda råd. Vi nådde rekordpris i föreningen. Skulle jag sälja min lägenhet igen så skulle jag kontakta Nazz ännu en gång!
    2022-02-07 Verifierad kund
    Bästa mäklaren i Solna/Sundbyberg utan tvekan, alltid tillgänglig och service i toppklass.
  • Helen M
    köpte sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Solna
    2022-02-07 Verifierad kund
    Ari får toppbetyg av mig. Han har hållit hög servicenivå mot oss som köpare. Bostadsaffären är inte klar ännu men hittills har allt fungerat smidigt.
    • Gamla Råsunda
    2022-01-31 Verifierad kund
    Solnas bästa mäklare! Ödmjuk, kunnig och flexibel. Aria hjälpte oss med försäljningen och det märktes direkt att han visste vad han gjorde och att han kan sitt område. Blev ständigt uppdaterad och allting gick prima. Jag kommer rekommendera Aria till alla jag känner.
    2022-01-21 Verifierad kund
    Fick en rekommendation att träffa Aria på HusmanHagberg Solna. Aria är helt klart den bästa mäklaren jag har träffat. Han har egenskaperna jag söker i en mäklare. Både kunnig och aktiv samt trevlig och hjälpsam under hela processen. Han hade bra lösningar genomgående och höll mig ständigt uppdaterad. Allt gick väldigt smidigt och jag är överlycklig med slutpriset. Köparna verkade också vara super nöjda med honom. Rekommenderas alla dagar i veckan! Stort tack för denna gång så hörs vi när det är dags igen.
    2022-01-19 Verifierad kund
    Bra och tydlig information, professionell bemötande och hjälp
    • Hässelby Norra Villastad
    2022-01-19 Verifierad kund
    Hjälpsam på alla sätt, svarar snabbt samt vill både kundens och säljarens bästa.
    • Hässelby Norra Villastad
    2022-01-18 Verifierad kund
    Mycket seriös och driven mäklare som är lyhörd och ger bra råd. Jag kan varmt rekommendera honom!
    2022-01-17 Verifierad kund
    Redan vid första kontakt har Naz gett ett mycket kompetent och professionellt intryck. Hon gick igenom försäljningsprocessen metodiskt och satte rimliga förväntningar. Under hela fprocessen har Naz varit tillgänlig inkl. helger och kvällar för att säkerställa ett bra slutresultat.
    Kommer definitvt att anlita Naz vid nästa försäljningstillfälle. Rekommenderas
    2022-01-17 Verifierad kund
    Träffade aldrig mäklaren pga sjukdom men hon skötte smidigt kontakten och kontraktsskrivningen med min familjemedlem som fick fullmakt.
    2022-01-14 Verifierad kund
    Proffesionellt och vänligt bemötande. Kändes tryggt vid en så stor affär som försäljning av bostad.
    2022-01-14 Verifierad kund
    Otroligt professionell och lyhörd mäklare. Lätt att få tag på samt mycket bra på att återkoppla. Är duktig på att beskriva och dela mig sig av sina tankar och erfarenheter. Rekomederar honom starkt!
    2022-01-14 Verifierad kund
    Siyar är mycket engagerad och anstränger sig för att hitta intressenter även om marknaden är osäker. Samtidigt är han lugn och stressar inte till att ta beslut, något som jag uppskattade särskilt mycket. Vidare har han mycket god lokalkännedom. Han är också mycket tillgänglig och alltid trevlig att ha att göra med. En verkligen kompetent och engagerad mäklare. Försäljningen gick smidigt och utan problem, med slutpriset inom våra förväntningar. Kan absolut rekommendera Siyar.
    • Huvudsta
    2022-01-12 Verifierad kund
    Trevlig och tillgänglig oavsett dag och tid på dygnet.