HusmanHagberg Solna

HusmanHagberg Solna

Välkommen till HusmanHagberg, din mäklare i Solna!

Vi har koll på bostadsmarknaden här i området och vet var både potentiella köpare och säljare finns, och vad de vill ha. Eftersom vi är helt obundna till både bank och försäkringsbolag kan vi ge oberoende råd och ha ditt bästa för ögonen inför varje affär.

Solna växer närmare och närmare Stockholm city tack vare bättre kommunikationer, fler bostäder och än mer butiker och service i området. Du som jobbar innanför tullarna kan bo på smidigt avstånd samtidigt som du kommer närmare naturen och i och med att Solna växer etableras även fler bolag här och arbetstillfällena blir fler och fler.

Kom gärna förbi vårt kontor eller kontakta oss för att ta reda på hur vi bäst kan hjälpa dig inför din stundande bostadsaffär i Solna!

Läs vad 603 kunder tycker om HusmanHagberg Solna 2

• Marine M
    sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    • Centrala Solna
    2021-06-15
    Mycket professionell och kompetent mäklare. Jag skulle rekommendera Niklas till alla .
  • Issmahane H
    köpte sitt hus med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    2021-06-15
    jag har inte haft erfarenhet i solna
    • Akalla
    2021-06-13
    Jag är nöjd över valet av att anlita Ramzi för min bostadsförsäljning!
    • Västra Skogen
    2021-06-11
    Niklas har under hela försäljningsprocessen, från start till mål, varit mycket tillmötesgående och serviceinriktad. Rekommenderar Niklas å det varmaste.
    • Akalla Trädgårdsstad
    2021-06-07
    Det som utmärker Ramzi bland andra agenter är hans unika förståelse för områdets köp- och försäljningskultur, han utnyttjar den rytmen och genererar sakkunnigt och genuin beskrivning för ens fastighet. Han är den fullbordade professionell, extremt förberedd och lyhörd mäklare. Vi rekommendera Ramzi starkt för att sälja eller köpa ditt hem.
    • Akalla Trädgårdsstad
    2021-06-07
    Trevlig, tydlig, kunnig. Snabb på återkoppling. Smidig affär.
    Kan komma att anlita Ramzi Hamam igen.
    2021-06-04
    Snabb handläggning. Bra och personlig uppföljning under processen. Lätt att komma i kontakt med.
    2021-06-03
    Super nöjd med mäklare så snabbt ordendligt jättebra jobbat.Stort tack
    2021-06-01
    Aria är en stjärnmäklare, han är mycket trevlig och kunnig! Kunde svara på alla våra frågor och gjorde processen snabb och smidig.
    Vi valde att anlita Aria för att sälja vår lägenhet efter att vi hade ett tydligt och informativt möte som ingav lugn och säkerhet om att vi var i säkra händer.
    Hela försäljningsprocessen var tydlig och han håll oss uppdaterad hela tiden på vad som hände. Vår lägenhet sålde efter 3 dagar utan visning och det måste vi tacka Aria för. Kan rekommendera Aria alla dagar i veckan.
    2021-05-31
    Aria gjorde ett utmärkt jobb vid försäljningen av vår trea i Solna. Han hade en tydlig plan, förklarade varje del av den och hjälpte oss med alla delar på ett superproffsigt sätt. Glad, positiv och mycket kunnig mäklare.
    Jag rekommenderar honom varmt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    2021-05-31
    Sålde en lägenhet i Solna och vill berömma Siyar för sitt eviga slit och sitt stora tålamod. Har bara gott att säga om honom som mäklare!
    2021-05-30
    Siyar var mycket engagerad i försäljningen av vår lägenheten och gav oss det stöd vi behövde. Lätt att samarbeta med, svarade snabbt och höll oss ständigt uppdaterade! Kan varmt rekommendera Siyar!
    2021-05-28
    Aria är en mycket kompetent person och samtidigt väldigt sympatisk.
    2021-05-26
    Köpte på Fodgevreteten 10. Aria var väldigt trevlig och bemötande. Det gick smidigt vid kontraktsskrivandet.
    2021-05-26
    Aria är en supermäklare som bistod med stor hjälp när jag skulle köpa min bostad. Ständigt närvarande gällande kommunikation samt guidning gällande frågor kopplat till mitt köp.

Det vill säga en väldigt kompetent mäklare som jag starkt rekommenderar!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    • Gamla Råsunda
    2021-05-24
    Köpt förrådsgatan 1 i Solna.
    Glad, positiv och mycket kunnig mäklare.
    Tydlig och gjorde allt för en smidig affär mellan oss köpare och säljare.
    Ger honom toppbetyg.
    2021-05-21
    Hej! Vi köpte en lägenhet på Kyrkbacken 12 här om dagen. Aria var så sevice-minded, hjälpte oss med allt, vi är supernöjda! Skulle rekommendera Aria till alla. Ett nöje att sammarbeta med honom, verkligen. Stort tack!

//Bobana och Miroslav Oluic
  • Haddy J
    2021-05-20
    Mycket bra bemötande, såld bostad i kista och köpte i Jakobsberg, vi hade förväntat att sälja snabbt men området var orolig och har verkligen påverkar processen. Mäklaren var hela tiden lugnt och gjorde verkligen sitt bästa för att sälja den. Vi är nöjda med honom och tycker han är fantastisk.
    2021-05-20
    Siyar är en fantastisk driven och professionell mäklare. Han var verkligen trevlig, lyhörd, tydlig och engagerad från start till slut. Hela säljprocessen gick supersmidigt, han kommunicerade och höll oss uppdaterade under hela processen. Siyar uppnådde mer än våra förväntningar och vi rekommenderar honom starkt!
    2021-05-17
    Siyar är en tydlig och trevlig mälklare
    2021-05-17
    We have bought a 3 room apartment in Kista. Ramzi was very professional and helpful from start. He answered all of our questions and supported us through the whole process of buying an apartment for the first time here in Sweden. Would definitely recommend him to anyone looking to sell their apartment!
  • Anita P
    sålde sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    2021-05-17
    Siyar sålde min lgh och var mkt engagerad och lätt tillgänglig Upplevde honom som en mkt kunnig och tillmötesgående mäklare
    Mycket nöjd med mitt val
  • skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    2021-05-17
    Att välja mäklare kan visa sig vara ett lotteri. Som säljare kan du välja att ta första bästa mäklare och hoppas på en väl genomförd affär eller kan du välja att påverka hur din försäljning ska gå. Såklart finns inga garantier på utfall men om du väljer det sista alternativet där du går in med ditt engagemang är det bra om din valda mäklare också har ett äkta engagemang för att företräda dig i kanske din livs största affär.

På mindre än 48 timmar träffade vi två lokalt kända mäklare samt ett wildcard i form av en pitch. Vi fick tre bra säljpresentationer men där vårt wildcard Siyar stack ut med det lilla extra. Han visade direkt engagemang och lyhördhet och kom att lotsa oss genom hela vår bostadsaffär på ett professionellt sätt och vi vill därför ge Siyar våra bästa rekommendationer.
  • Demir Gürsel D
    • Huvudsta
    2021-05-07
    Aria har hjälpt mig att sälja min bostad och jag är jätte nöjd. Han gav mig stort förtroende redan på första mötet. Han är kunnig och påläst. Trevligt bemötande. Lösningsorienterat. Klart och tydligt information.
  • Erika W
    köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    2021-05-07
    Vi har köpt en bostad och under hela processen har Niklas varit hjälpsam och gett snabb respons i olika frågor.
    • Järvastaden - Västra Brotorp
    2021-05-06
    Siyar är trevlig, lyhörd och kunnig mäklare. Tog bra ansvar för all administration och kommunicerade tydligt allt som hände längs vägen. Skulle rekommendera till alla som funderar på att sälja sin bostad. Stort tack Siyar! 🙏😊
    • Järvastaden - Västra Brotorp
    2021-05-06
    Siyar var den mäklare som hade hand om den lägenhet jag bestämde mig för att köpa. Han är väldigt trevlig och hjälpsam, alltid snabb återkoppling!
    2021-05-06
    Köpte min första lägenhet med hjälp av Siyar, han prickade in precis vad jag sökte! Professionellt och personligt bemötande 🌟
    2021-05-06
    Siyar var en skön fläkt i mäklar djungeln!
    Alltid glad och positiv, samt mycket snabb med återkoppling!
    Kan varmt rekommendera honom!
    2021-05-06
    Sålde min lägenhet med Siyar. Tydlig, rak och effektiv. Smidig process med bra resultat.
    2021-05-04
    Inlyssnande, koll på läget, lätt att prata med,
    Om sig och kring sig, tydlig.
    2021-05-04
    He is very enthusiasm and reaction is very quick.
    2021-05-03
    Niklas på Husman Hagberg har sålt vår 5a på 158 m2 i Solna. Vi är mycket nöjda. Niklas är en erfaren noggrann mäklare. Han lyssande till vad vi som säljare ville. Arbetade mycket ingående med bilder och detaljer i texter. Han gav utrymme för våran vilja. Vi rekommenderar Niklas på Husman Hagberg till att vara den den mäklare ni ska använda vid försäljning av er lägenhet.
    • Gamla Råsunda
    2021-05-03
    Aria Karadaghi är en fantastiskt duktig mäklare!!! Väldigt påläst då han hade svar på alla min frågor. Jag var på många visningar och träffade många mäklare men ingen kändes så proffsig, duktig, lättillgänglig och genuin som Aria. Jag har nu hittat en mäklare som kommer hjälpa mig och alla mina nära med framtida affärer. Rekommenderar starkt! :)
    • Ärvinge
    2021-04-30
    Jag köpte lägenhet!Jätte nöjd med Aria Karadaghi,trevligt och duktig person!
    MVH Bozidar Ivanovic
    2021-04-29
    Siyar gjorde ett bra jobb med att sälja min lägenhet trots den dåliga marknaden för små lägenheter.
    Han är professionell och höll mig uppdaterad under hela processen. Kan varmt rekommendera honom!
    2021-04-29
    Siyar är en utmärkt mäklare - otroligt trevlig, lyhörd och engagerad! Pga hans engagemang, lyhördhet och kommunikation gjorde han hela säljprocessen otroligt smidig och lätt, allting flöt på och han uppnådde alla förväntningar med råge! Jag skulle rekommendera honom alla dagar i veckan!
  • Demir Gürsel D
    skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Solna
    2021-04-22
    Sålde min lägenhet med Aria. Professionell och trevlig bemötande. Kontinuerligt. Empatisk. Lösningsorienterat. På läst och svarar på alla frågor rakt och ärligt. Engagerade sig både för mig som säljare och även för köparen. Jag är super nöjd med min försäljning. Aria är värd varende krona i arvode. Stort tack för hans insats. Rekommenderas strakt och jag kommer även rekommendera till mina vänner.
    2021-04-16
    För mig som köper för första gången hade jag många frågor och tankar. Jag upplever Aria som oroligt hjälpsam och förstående för mina individuella behov. Han är påläst och kan alltid svara på frågor som ställs. Allt tillsammans gav mig stort förtroende för honom. Varmaste rekommendationer!
    2021-04-10
    Sålde min lägenhet med Aria, han uppdaterade mig kontinuerligt inför visningarna och under budgivningen. Alltid tillgänglig och påläst!
  • Ahad H
    • Akalla
    2021-04-09
    Sålde en bostadsrätt, mycket trevlig och erfaren mäklare.
    Rekommenderar starkt!
    2021-03-31
    Sålde en pytteliten etta, Siyar tog hand om hela processen och fixade dessutom fram stylist, hantverkare och flyttstädning. Blev alltid väl bemött när vi pratade med varandra och jag behövde bara berätta vad mina önskemål var och han tog hand om all administration. Kan rekommendera Siyar utan att skämmas.
    2021-03-29
    Söker man en lättillgänglig, professionell mäklare med stor kunnighet är Siyar allt det och lite till! Allt gick över förväntan och vi fick vår bostad såld till rekordpris!

Värt att nämna är att vi under hela processen var bortresta och kunde ändå slappna av fullständigt då han hade 100% koll på allt!

Rekommenderar varmt.
    • Rinkebyterassen
    2021-03-27
    Jag har köpt en lägenhet och mäklaren var fantastisk och har bra bemötande,trevlig skojig.
    2021-03-25
    Bra och informativ mäklare. Gick väldigt fort och smidigt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Solna
    2021-03-24
    Det var jätte bra och jag tackar aria
    2021-03-23
    Vi sålde vår lägenhet via Siyar och fick ett toppbemötande. Han var mycket professionell och genuin. Siyar gjorde alltid det lilla extra för oss. Hans mål var att vi alltid skulle känna oss trygga och (mer än) nöjda från start till slut. Hela processen kändes väldigt bra och smidig. En stark rekommendation från oss helt enkelt!
    2021-03-22
    Har skrivit på försäljningskontrakt för vår lägenhet via HH. Bra intryck från första stund, kändes som mäklaren hade bra driv. Hittills har allt gått som förväntat.
    2021-03-22
    Köpt lägenhet på lundagatan i Solna.

Jag har tidigare gått på andra visningar som Siyar hållt och alltid fått ett väldigt trevligt bemötande trots att det inte blev ett köp den gången.
    Han har lyssnat på våra önskemål istället och hört av sig när det dykt upp en lägenhet som stämt med våra krav.

Det syns att Syiar brinner för sitt jobb och det bästa är att han är tillgänglig, klart en av de bästa mäklarna jag mött.
    Jag skulle själva rekommendera honom.
    2021-03-22
    Ramzi has been very patient with us and also he has been suggesting us about the improvements in the apartment which can help us fetching the expected price.

Ramzi has helped us in selling our apartment at our expected price and his suggestions has also worked really well for us.