HusmanHagberg Solna

Centralvägen 3, 171 68 Solna — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg, din mäklare i Solna!

Vi har koll på bostadsmarknaden här i området och vet var både potentiella köpare och säljare finns, och vad de vill ha. Eftersom vi är helt obundna till både bank och försäkringsbolag kan vi ge oberoende råd och ha ditt bästa för ögonen inför varje affär.

Solna växer närmare och närmare Stockholm city tack vare bättre kommunikationer, fler bostäder och än mer butiker och service i området. Du som jobbar innanför tullarna kan bo på smidigt avstånd samtidigt som du kommer närmare naturen och i och med att Solna växer etableras även fler bolag här och arbetstillfällena blir fler och fler.

Kom gärna förbi vårt kontor eller kontakta oss för att ta reda på hur vi bäst kan hjälpa dig inför din stundande bostadsaffär i Solna!

Läs vad 407 kunder tycker om HusmanHagberg Solna

• 2020-04-03

Stefan A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Kunnig och engagerad Mäklare som jag gärna rekommendera Läs mer
  • 2020-03-30

Anam Cara A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Köpte en radhus från honom och jag har ringt honom konstant med alla möjliga frågor. Han är väldigt tålmodig och förklarar allt. Han är väldigt tydlig i sin kommunikation.

Kan verkligen rekomendera honom. Läs mer

Mohammad Ramin Z skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi har köpt ett hus. Jag är super nöjd med hans bemötande. Jag kände mig tryyg med Ramzi Hamam. Läs mer

Sonia A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi köpte en bostad i Kista och vi träffade Ramzi som hjälpte oss med hela processen. Stort tack för väl bemötande och ett professionellt jobb utav Ramzi. Vi fick bra information om huset och mycket bra och tydligt kontraktskrivning. Jag vill även tacka Aria som presenterade oss för Ramzi och vi kunde köpa ett bra hus som vi är mycket nöjda. Läs mer

Sawsan Mouhjie J skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jag har sålt ett radhus, Ramzi är en trevlig, flexibel person. Fanns alltid tillgänglig vid behov. Hjälpte även till vid köp av ett nytt hem genom att ge råd samt åsikter.
    ja, han uppfyllde alla våra förväntningar. Läs mer
  • Ilhan S

2020-03-25

Ilhan S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Tack Ramzi,
    Jag har pratat med 3 olika mäklare innan jag har anlitat Ramzi Hamam för att sälja min lägenhet, han är proffs under sin bransch, jag rekommenderar han, kontakta han om man vill köpa eller sälja jag är 100% nöjd med affären du är en guld stjärna Ramzi Hamam. Läs mer
  • 2020-03-22

Torbjörn S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi har sålt vår bostadsrätt, en 5:a, i Akalla.

På det stora hela har allt fungerat mycket bra. Läs mer
  • 2020-03-20

Metin K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket trevligt,seriös,professionellt bemötande,hjälpsam,kunnigt,jätte bra kan inte bli bättre ,rekommenderar honom ! Läs mer
  • Abdul Q

2020-03-19

Abdul Q skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Kista.
    Han är bra, snabb, beslutsam och mycket hjälpsam, han sålde vår lägenhet på bara några dagar och med bästa pris.
    Han träffade tidslinjen för försäljning.
    Han hanterar priset på våra förväntningar.
    Jag rekommenderar honom.. Läs mer
  • 2020-03-18

Md Bakibillah S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi finds a perfect match considering my budget and preferred location. He is quite good at selling also, a nice person. Läs mer
  • 2020-03-17

Jeffrey D skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi Hamam är jättebra! Jag rekommenderar honom! Läs mer
  • 2020-03-06

Isabelle Elin Sofie F skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Har köpt en bostad där Ramzi varit mäklare. Det gick snabbt och smidigt. Skall nu ha honom som mäklare när jag själv skall sälja mitt hus. Läs mer
  • Mathias N

2020-03-06

Mathias N skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi tog hand om radhusförsäljningen till vår fulla belåtenhet. Han är både seriös och trevlig. Förtroendeingivande, och det uppfylldes. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-02-13

Joakim G skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Köpte nyligen en bosdatsrätt på Tulegatan i Sundbyberg av Niklas.
    Fick ett mycket seriöst intryck av Niklas som mäklare och upplevde honom som mycket engagerad, tillmötesgående, noggrann med detaljer samt mycket snabb i återkoppling under hela processen. Kan därför varmt rekommendera Niklas till mina vänner som söker en kunnig mäklare och skulle inte tveka att själv anlita honom vid en kommande försäljning. Betyg 5/5 Joakim i Sundbyberg Läs mer
  • 2020-02-10

Anna H skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Upplever inte att Niklas har gett oss den information som varit nödvädning vid försäljning.
    Mycket dök upp under processen som vi hade velat veta i förväg. Bristen på information ger intrycket av en mycket oseriös mäklare och firma. Läs mer
  • 2020-02-07

Sofia B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Hej

Köpte min första lägenhet. Ramzi förklarade på ett mycket pedagogiskt sätt vad det var exakt jag skrev på och behövde göra. Supertrevlig och sympatisk. Läs mer
  • 2020-01-31

Emanuel W skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Köpte en trea i Skytteholm. Niklas upplevdes engagerad, noggrann och väldigt hjälpsam. Det kändes hela tiden som att han hade bra koll och var lätt att få tag på. Läs mer
  • 2020-01-31

Shaik A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    I bought an apartment in Kista. Ramzi was very professional and helpful. Läs mer
  • Josef N

2020-01-31

Josef N skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Tack Ramzi för en bra affär och koordinering av vår försäljning! :) Läs mer
  • 2020-01-29

Hannes S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Enkelt, snabbt och helt utan krångel. Raka rör helt enkelt Läs mer
  • 2020-01-29

Damian D skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jättebra service.
    Professionellt bemötande samt tydlig genomgång av säljprocessen .
    Kommer definitivt använda mig av Ramzis tjänster vid framtida bostadsköp/sälj. Läs mer
  • 2020-01-26

Bo H skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Trevlig och sakunnig alert bra information Läs mer
  • 2020-01-25

Swati J skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi has helped me in selling my apartment at the target price. He even helped me in translating the contract from Swedish to English. He has been flexible with the timings both on the apartment photo-shoot and contract signing days. There was good communication and support from him. Läs mer
  • 2020-01-22

Jamal B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jag sålde mitt hus och köpte av Ramzi.
    Han är mycket trevlig och kunig.
    Jag är nöjd med hans insats. Läs mer
  • 2020-01-21

Kennedy B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Han är en Guld och bra bömetande Läs mer
  • Joanna L

2020-01-17

Joanna L skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi har hjälpt oss köpa ett hus. Vi är mycket nöjda hur han har medlat mellan oss och säljarna. Vi vill ge Ramzi Hamam högsta betyg. Läs mer
  • 2020-01-03

Nabaz D skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Sålde min bostad genom Ramzi. Jag är väldigt nöjd med mitt val av mäklare. Han har genomgående varit professionell, tillgänglig, förtroendeingivande och smidig att samarbeta med. Läs mer
  • 2019-12-16

Mina D skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Snabb, smidig affär där både säljare och köpare blev nöjda.
    Väldigt tillgänglig. Otroligt bra koll på marknaden och goda kontakter. Levde upp till mina förväntningar,klart den bästa mäklaren . Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2019-12-09

Joel M skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Tog hjälp av Niklas för att sälja en tvårumslägenhet i Solna. Väl igång fick vi ett proffesionellt och ärligt intryck. Tycker även han har god kompetens och marknadskännedom, något som visade sig då affären gick precis enligt de förväntningar vi fick. Han har därutöver varit hjälpsam i alla möjliga frågeställningar och anpassat sig efter våra önskemål. Kommunikationen har varit enkel och utan dröjsmål.

Rekommenderas varmt för en smidig bostadsförsäljning! Läs mer
  • 2019-12-05

Valeria L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Niklas är tillgänglig, trevlig och kunnig.
    Det var lätt att förstå sig på processen av försäljningen och känna sig trygg med hans kunskap. Läs mer
  • 2019-12-05

Malin W skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Ett mycket trevligt bemötande, vi som köpare har fått jättebra stöd och hjälp av Niklas för att genomföra vårt bostadsköp. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • 2019-11-29

Harisa S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är otroligt duktig och bra mäklare! Läs mer
  • 2019-11-22

Zekeriya T skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket vänligt bemötande har ej varit med om son fin trevligt mäklare.Ramzi får besta betyg av mig och min fru.Mvh Zack Tirpan. Läs mer
  • Kevin S

2019-11-21

Kevin S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    informativ, var ej ”pushig”, lyhörd och tålmodig. Första gången jag köper lägenhet så har ingen att jämföra med men om detta är vad mäklare alltid är känns de tryggt. Läs mer
  • 2019-11-21

Farzad K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Köpte en lägenhet via Ramzi. Mycket professionellt bemötande. Han är seriös och saklig och samtidigt trevlig. Jag har haft kontakt med mäklare flera gånger tidigare, aldrig fått den känsla av trygghet som upplevde jag denna gång. Läs mer
  • 2019-11-21

Shabnam Ameri G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Väldigt professionell och får mig som kund att känna mig trygg. Han stressar inte fram ett köp och är lätt att nå och duktig på att återkoppla.

Tack, jag tar tacksamt emot hjälp igen vid nästa sälj/köp Ramzi! Läs mer
  • 2019-11-06

Shapoor A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi hjälpte oss att sälja vår lägenhet.
    Han är en noggrann och ärlig person och jobbar mycket uthållig för att avsluta sin uppdrag. Läs mer
  • 2019-10-22

Bashar Salman H skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är duktig..jag fick bra pris för min lägenhet..ramzi är en mäklare i världsklass...han överträffade mina förväntningar Läs mer
  • 2019-10-20

Christian D skrev om HusmanHagberg Solna
    Köpte lägenhet. Fick ett proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-19

Amani K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi hjälpte mig snabbt köpa ett radhus. Han hade svar på alla mina frågor och agerade mycket professionellt. Läs mer
  • Nghia N

2019-10-17

Nghia N skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Super-Ramzi har kanon tålamod att hitta rätt köparen till rätt bostad, vilken menar att båda köparen och säljaren är nöjda med affären. Fem-stjärnor till Ramzi och Husman Hagberg!!!!!

Jag pratade med all möjliga mäklarna och jag såg att Ramzi är mest proffsig (en del på grund av att HusmanHagberg har den mest proffsig sätt att jobba). Jag aldrig ångrade mig.! Tack för hjälpen Ramzi!!! Läs mer
  • 2019-10-14

Rezan L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Har köpt en lägenhet i Solna. Niklas är proffsig, trevlig och bemöter en på ett varmt sätt. Har sammanfattningsvis upplevt Niklas på ett positivt sätt. Läs mer
  • 2019-10-11

Farzad F skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Niklas är trevlig, tillgänglig och återkopplar snabbt. Vi gavs även möjligheten att titta på lägenheten flertalet gånger. Läs mer
  • 2019-10-10

Azad R skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Duktig mäklare, svara snabbt och väldig trevlig Läs mer
  • 2019-10-09

Louise H skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Sålt min bostadsrätt. Mäklaren var kunnig, vänlig, positiv och realistisk. Läs mer
  • 2019-10-09

Ali M skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Vi har köpt en lägenhet i Solna. Niklas har från första kontakt varit väldigt tillmötesgående mot oss som köpare genom att svara på alla möjliga frågor, både på och efter visning. Han har även haft stor transparens genom budgivningsprocessen vilket varit betryggande. Läs mer
  • 2019-10-07

Kim K skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Vi sålde vår bostad i Solna och Niklas hjälpte oss att organisera allt på bästa sätt. I sin värdering av lägenheten prickade han nästan på kronan rätt och han hade också en god känsla för vilken typ av människor som skulle vara mest intresserade av vår lägenhet. Niklas var väldigt kunnig på Solna med omnejd. Han var också mycket pedagogisk i sin förklaring av hela säljprocessen. Vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2019-10-06

Abdul Razaq A skrev om HusmanHagberg Solna
    - Bra bemötande under visning och samma senate på kontoret.
    - Vi är mycket nöjda med svar på frågorna
    - Vi fick bra information Läs mer
  • 2019-10-02

Konstantinos T skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Professionellt bemötande. Engagerad, påläst och lugn.
    Ramzi har varit hjälpsam, tillgänglig och tydlig vilket köpet kändes tryggt. Läs mer
  • 2019-09-30

Subrata Kumar P skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Siyar was good, helpful and transparent in all stages of the buying process so far.

i hope to have the support extended in same way till the very end of buying process when we actually move in. Läs mer

Centralvägen 3, 171 68 Solna