HusmanHagberg Solna

Centralvägen 3, 171 68 Solna — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg, din mäklare i Solna!

Vi har koll på bostadsmarknaden här i området och vet var både potentiella köpare och säljare finns, och vad de vill ha. Eftersom vi är helt obundna till både bank och försäkringsbolag kan vi ge oberoende råd och ha ditt bästa för ögonen inför varje affär.

Solna växer närmare och närmare Stockholm city tack vare bättre kommunikationer, fler bostäder och än mer butiker och service i området. Du som jobbar innanför tullarna kan bo på smidigt avstånd samtidigt som du kommer närmare naturen och i och med att Solna växer etableras även fler bolag här och arbetstillfällena blir fler och fler.

Kom gärna förbi vårt kontor eller kontakta oss för att ta reda på hur vi bäst kan hjälpa dig inför din stundande bostadsaffär i Solna!

Läs vad 379 kunder tycker om HusmanHagberg Solna

• 2019-12-09

Joel M skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Tog hjälp av Niklas för att sälja en tvårumslägenhet i Solna. Väl igång fick vi ett proffesionellt och ärligt intryck. Tycker även han har god kompetens och marknadskännedom, något som visade sig då affären gick precis enligt de förväntningar vi fick. Han har därutöver varit hjälpsam i alla möjliga frågeställningar och anpassat sig efter våra önskemål. Kommunikationen har varit enkel och utan dröjsmål.

Rekommenderas varmt för en smidig bostadsförsäljning! Läs mer
  • 2019-12-05

Valeria L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Niklas är tillgänglig, trevlig och kunnig.
    Det var lätt att förstå sig på processen av försäljningen och känna sig trygg med hans kunskap. Läs mer
  • 2019-12-05

Malin W skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Ett mycket trevligt bemötande, vi som köpare har fått jättebra stöd och hjälp av Niklas för att genomföra vårt bostadsköp. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • 2019-11-29

Harisa S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är otroligt duktig och bra mäklare! Läs mer
  • 2019-11-22

Zekeriya T skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket vänligt bemötande har ej varit med om son fin trevligt mäklare.Ramzi får besta betyg av mig och min fru.Mvh Zack Tirpan. Läs mer
  • Kevin S

2019-11-21

Kevin S skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    informativ, var ej ”pushig”, lyhörd och tålmodig. Första gången jag köper lägenhet så har ingen att jämföra med men om detta är vad mäklare alltid är känns de tryggt. Läs mer
  • 2019-11-21

Farzad K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Köpte en lägenhet via Ramzi. Mycket professionellt bemötande. Han är seriös och saklig och samtidigt trevlig. Jag har haft kontakt med mäklare flera gånger tidigare, aldrig fått den känsla av trygghet som upplevde jag denna gång. Läs mer
  • 2019-11-21

Shabnam Ameri G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Väldigt professionell och får mig som kund att känna mig trygg. Han stressar inte fram ett köp och är lätt att nå och duktig på att återkoppla.

Tack, jag tar tacksamt emot hjälp igen vid nästa sälj/köp Ramzi! Läs mer
  • 2019-11-06

Shapoor A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi hjälpte oss att sälja vår lägenhet.
    Han är en noggrann och ärlig person och jobbar mycket uthållig för att avsluta sin uppdrag. Läs mer
  • 2019-10-22

Bashar Salman H skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi är duktig..jag fick bra pris för min lägenhet..ramzi är en mäklare i världsklass...han överträffade mina förväntningar Läs mer
  • 2019-10-20

Christian D skrev om HusmanHagberg Solna
    Köpte lägenhet. Fick ett proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-19

Amani K skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi hjälpte mig snabbt köpa ett radhus. Han hade svar på alla mina frågor och agerade mycket professionellt. Läs mer
  • Nghia N

2019-10-17

Nghia N skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Super-Ramzi har kanon tålamod att hitta rätt köparen till rätt bostad, vilken menar att båda köparen och säljaren är nöjda med affären. Fem-stjärnor till Ramzi och Husman Hagberg!!!!!

Jag pratade med all möjliga mäklarna och jag såg att Ramzi är mest proffsig (en del på grund av att HusmanHagberg har den mest proffsig sätt att jobba). Jag aldrig ångrade mig.! Tack för hjälpen Ramzi!!! Läs mer
  • 2019-10-14

Rezan L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Har köpt en lägenhet i Solna. Niklas är proffsig, trevlig och bemöter en på ett varmt sätt. Har sammanfattningsvis upplevt Niklas på ett positivt sätt. Läs mer
  • 2019-10-11

Farzad F skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Niklas är trevlig, tillgänglig och återkopplar snabbt. Vi gavs även möjligheten att titta på lägenheten flertalet gånger. Läs mer
  • 2019-10-10

Azad R skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Duktig mäklare, svara snabbt och väldig trevlig Läs mer
  • 2019-10-09

Louise H skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Sålt min bostadsrätt. Mäklaren var kunnig, vänlig, positiv och realistisk. Läs mer
  • 2019-10-09

Ali M skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Vi har köpt en lägenhet i Solna. Niklas har från första kontakt varit väldigt tillmötesgående mot oss som köpare genom att svara på alla möjliga frågor, både på och efter visning. Han har även haft stor transparens genom budgivningsprocessen vilket varit betryggande. Läs mer
  • 2019-10-07

Kim K skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Vi sålde vår bostad i Solna och Niklas hjälpte oss att organisera allt på bästa sätt. I sin värdering av lägenheten prickade han nästan på kronan rätt och han hade också en god känsla för vilken typ av människor som skulle vara mest intresserade av vår lägenhet. Niklas var väldigt kunnig på Solna med omnejd. Han var också mycket pedagogisk i sin förklaring av hela säljprocessen. Vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2019-10-06

Abdul Razaq A skrev om HusmanHagberg Solna
    - Bra bemötande under visning och samma senate på kontoret.
    - Vi är mycket nöjda med svar på frågorna
    - Vi fick bra information Läs mer
  • 2019-10-02

Konstantinos T skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Professionellt bemötande. Engagerad, påläst och lugn.
    Ramzi har varit hjälpsam, tillgänglig och tydlig vilket köpet kändes tryggt. Läs mer
  • 2019-09-30

Subrata Kumar P skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Siyar was good, helpful and transparent in all stages of the buying process so far.

i hope to have the support extended in same way till the very end of buying process when we actually move in. Läs mer
  • 2019-09-28

Natalie L skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Vi sålde vår lägenhet i Solna under egentligen helt fel omständigheter! Vi trodde inte alls att vi skulle få det priset vi fick och Siyar levde upp till alla förväntningar! Vi är mycket nöjda ! Läs mer
  • 2019-09-26

Ebba E skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Niklas hjälpte oss att sälja vår 3:a med 100% engagemang och målmedvetenhet! Han har även varit till hjälp i vårt nya bostadsletandet och funnits närvarande som stöd då vi haft frågor eller funderingar. Stort tack för all hjälp! Läs mer
  • 2019-09-26

Gina B skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Vi har just sålt en bostadsrätt. Niklas Lexander är oerhört professionell, engagerad, påläst (det han inte vet tar han snabbt reda på), hans 15 år i branschen märks, han återkopplar tätt, det råder ingen tvekan om att gör sitt yttersta!
    Hade gjort slut med en medioker mäklare hos Bjurfors och Niklas visade hur en riktig mäklare jobbar, han överträffade mina förväntningar i alla avseenden. Tveka inte att anlita Niklas Lexander, han är bäst! Läs mer
  • Jonatan P

2019-09-20

Jonatan P skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Enkelt!, snabbt & kvalitativt!!
    Ärlig och rak kommunikation ! Läs mer
  • 2019-09-19

Lena Margareta G skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Ramzi har skött uppdraget utmärkt! Han har varit lätt att få kontakt med. Han har alltid varit tillgänglig och tillmötesgående. Vi har sålt ett radhus! Läs mer
  • 2019-09-15

Lina Maria Conde A skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Han är vänlig och mycket trevlig när vi träffades på privatvisning och andra gånger också.
    Han var snabb med svar och alltid hjälpsam. Läs mer
  • 2019-09-14

Henrik L skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Köpt trea i Sundbyberg. Niklas var hjälpsam och gav oss en snabb och smidig affär från visning till påskrivning. Läs mer
  • 2019-09-11

Hanna W skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Jätteproffsigt bemötande och väldigt effektiv, supernöjda med allt och plus i kanten för att Niklas även är en mycket bra kommunikatör! Läs mer
  • 2019-08-21

Kyriakos C skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Siyar är en mycket professionell mäklare som gav oss goda tips och råd under hela försäljningsprocessen. Sålde vår lägenhet väldigt fort och överträffade våra förväntningar. Kan starkt rekommendera Siyar som är en erfaren mäklare! Läs mer
  • Robert M

2019-08-13

Robert M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Seriös, professionell och trovärdig. Läs mer
  • 2019-08-06

Rebwar Fattah Mohammed M skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Hej han var väldigt duktig och hjälpsam. Läs mer
  • Mats W

2019-07-30

Mats W skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Köper ett radhus och säljer en bostadsrättslägenhet.

Siyar är insatt och professionell, vänligt bemötande och lätt att få tag på. Läs mer
  • Gary carl kari A

2019-07-16

Gary carl kari A skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Jag upplevde Siyar som en extremt skicklig och professionell mäklare, bra kommunikation och noggrann. Vill du sälja din lägenhet till bra pris kan jag varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-07-16

Ali K skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Jag har upplevt utmärk makläre som välbemöter kunder och ger jättebra råd. Läs mer
  • 2019-07-08

Arash S skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Sålde vår lägenhet. Proffsigt bemötande och smidig sälj tack vare Siyar. Rekommenderas. Läs mer
    2019-07-16 Siyar H svarar Arash S
    Tack Arash, det var riktigt kul att hjälpa er.

Vänliga hälsningar Siyar
  • 2019-07-08

Akanksha C skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    We have bought an apartment, and got in touch with Mr. Siyar through Booli.se, where he was the contact maklare for the property. It has been a great experience so far with him as he is helping us out with all formalities(translating the swedish parts of it).

Thanks a lot for your support. Läs mer
  • 2019-07-06

Elvy S skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Siyar Hamidanoglu är en otroligt duktig mäklare, jag och min man är supernöjda. Läs mer
    2019-07-16 Siyar H svarar Elvy S
    Tusen tack för dina varma ord Elvy.

Vänliga hälsningar Siyar
  • 2019-07-04

Oscar S skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Vi köpte en lägenhet i Sundbyberg och Siyar var väldigt tillmötesgående, snabb på att svara och tydlig i sin kommunikation. Läs mer
  • 2019-07-04

Josefin N skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Efter att ha träffat några mäklare var Siyar ett självklart val när jag skulle sälja min lägenhet. Siyar är proffsig och visar på bra kunskap om marknaden. Det jag uppskattade mest var att han är ärlig vilket gjorde det tryggt för mig att ta beslut. Han lyckades med att sälja min lägenhet på väldigt kort tid. Jag är supernöjd och kommer definitivt att rekommendera honom till andra.

Stort tack Siyar för att du gjorde det så lätt för mig att sälja!

/Josefin Läs mer
    2019-07-16 Siyar H svarar Josefin N
    Tusen tack för din fina rekommendation, nöjet var helt och hållet på min sida.
    Nu ska vi hjälpa dig att hitta en ny bostad till dig också :)

Vänliga hälsningar
  • Malin H

2019-06-30

Malin H skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Köpt 4-rumslägenhet i Sundbyberg.

Trevlig och saklig. Alla frågor togs på allvar och tog sig tid att grundligt ta reda på svaren. Inte alltför stressig, man fick tid på sig att fundera.

Inte haft en så påläst mäklare tidigare. Mer påläst än förväntat. Gjorde det lilla extra som jag inte sett vid tidigare försäljningar/köp.

Bra jobb och man kände sig trygg i att han hade koll på vad som skulle göras och hade även koll på att det verkligen blev gjort. Läs mer
  • 2019-06-28

Sofia T skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    Niklas hjälpte oss nyligen att sälja våran 4:a i Sundbyberg. Vi blev bemötta väldigt väl. Niklas hade mycket kunskap om bostaden och området vilket gav en känsla av trygghet för oss. Vi kände att han bemötte oss proffsigt och var väldigt kommunikativ och peppande. Otroligt duktig mäklare! Läs mer
  • 2019-06-24

Priya M skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    I en redan tuff bostadsmarknad för säljare så har Ramzi hjälpt oss att sälja våran bostad, och till ett slutpris som vi blev mycket nöjda med! Allting har gått smidigt till från start till slut och Ramzi har under hela perioden varit tillgänglig och tillmötesgående.

Vi kan starkt rekommendera Ramzi för hans starka engagemang! Läs mer
  • 2019-06-22

Mohsen M skrev om HusmanHagberg Solna
    Sålt en 2:a i Näckrosen
    Mycket bra mäklare - ett riktigt proffs. Kommunikativ och positiv.
    Noggrann och lyhörd.
    Han hjälpte alltid till på ett mycket bra och professionellt sätt. Läs mer
  • Therese W

2019-06-20

Therese W skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Tack för en supersnabb försäljning av vår lägenhet för rekordpris i området som överträffade våra förväntningar!

Vi fick ärliga, smarta råd som ledde till en smidig affär för alla parter. Från första kontakt- försäljning ca 2 veckor.

Siyar har gedigen erfarenhet och är ett proffs ut i fingerspetsarna! Läs mer
    2019-07-03 Siyar H svarar Therese W
    Tack Therese för den fina rekommendationen och riktigt kul att det gick så bra med försäljningen och att vi fick rekordpris i området!

Önskar er lycka till med huset nu :)
  • 2019-06-20

Mohammad A skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    Väldigt proffsig mäklare, tydlig och har öga för detaljer. Är väldigt tillgänglig och smidig att ha med att göra. Läs mer
    2019-07-03 Siyar H svarar Mohammad A
    Tack Mohammad för de fina orden och att du fått en trygg känsla vid ditt köp.
  • 2019-06-14

Ettan B skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Vi har sålt en bostadsrätt.

Ramzi har varit både kunnig och hjälpsam. Han har också ansträngt sig när det behövdes. Läs mer
  • Mohammad Ali A

2019-06-13

Mohammad Ali A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Hej han var smart och ärlig jag sålde lägenheten och nöjd med honom
    Han är bra mäklare Läs mer
  • 2019-06-13

Fadi A skrev om Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
    Jättetrevlig och hjälpsam rekomenderar starkt. Läs mer

Centralvägen 3, 171 68 Solna