Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg HusmanHagberg HusmanHagberg Göteborg Hisingen

HusmanHagberg Göteborg Hisingen

Kvarnpirsgatan 8, 417 64 Göteborg — Visa karta

På HusmanHagbergs kontor på Hisingen i Göteborg hittar du oss - ett gäng kompetenta och passionerade mäklare som känner till både området och bostadsmarknaden mycket väl. Är det hit du ska flytta? Eller planerar du att sälja en bostad här? I vilket fall är du varmt välkommen ta kontakt med oss så hjälper vi till.

HusmanHagberg är en av Sveriges främsta mäklarkedjor och därför kan du räkna med att affären går tryggt och säkert till. Dessutom är vi anpassningsbara, då vi inte är låsta till vare sig försäkringsbolag eller banker. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 47 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Hisingen

• Daniel G skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Proffsig service, rak och tydlig mäklare, hjälpsam mäklare, mäklaren svarar alltid fort på sms, han ringer alltid tillbaka, brf låg ute på hemnet i tio dagar, rekommenderar honom gärna till andra. Läs mer
  • Magnus H skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålde villa, Funkade bra men mäklaren hade tidsbrist och samtidigt skulle de prata med alla intressenter för att de skulle få komma på visning vilket vi kände kanske innebar att få bokade in sig på våra visningar. Men vi fick samtidigt det vi ville ha Läs mer
  • Thomas N skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpte en bostadsrätt. Positiv och pedagogiskt bemötande.
    Professionellt bemötande. Läs mer
  • Thomas A skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt bostadsrätt.svårt att få återkoppling inför visning. Fick jaga mäklaren.
    När visningen väl var bokad var det gott bemötande och bra service. Hjälpsam och trevlig! Läs mer
  • Erik J skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har köpt en lägenhet på hisingen. Mäklaren ställde upp på visning men kort varsel och svarade på ett bra sätt. Medlingen gjorde han på ett bra sätt, tyckte att han representerade säljaren på ett bra sätt och även oss som köpare. Mäklaren gjorde ett bra jobb från vår sida. Läs mer
  • Per Ö skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Kändes ibland oerfaren. Och förstod ibland inte vad som var väldigt viktigt respektive mindre viktigt för oss. Annars mycket bra och trevlig, förtroendeingivande! Läs mer
  • Patrick G
    Patrick G skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Väldigt bra bemött.
    Väldigt bra påläst.
    Kanon bra mäklare! Läs mer
  • Sebastian F skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag sålde en tvåa.

Jag blev mycket bra bemött av mäklaren. Hon var ärlig och rak och effektiv, det uppskattades jättemycket. Hon fick oss att känna oss trygga.

Hon lade ett medvetet högt utropspris för att spara tid och stress för alla inblandade, bra!

Jag förväntade mig inte att mäklaren skulle vara så här personlig och naturlig i sin kommunikation. Det var en positiv överraskning. Läs mer
  • Emma J skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt bostadsrätt, 2a. Proffsigt och förtroendeingivande bemöande av mäklaren under hela processen från visning till kontraktskrivning. Läs mer
  • Madelene F skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Mäklaren gjord ett fantastiskt jobb med vår husförsäljning. Vi fick proffessionellt bemötande och vi hade en god kontakt under hela processen. Kommer rekommendera HusmanHagberg till andra som går i säljtankar. Läs mer
    Cassandra J gillar detta
  • Andreas L skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    -Vi sålde vårat enplanshus på 119m2

-jag fick väldigt bra bemötande av båda mäklarna som var delaktiga i affären.

- vi satte ett mål och det levde de upp till. Läs mer
    Cassandra J gillar detta
  • Christina S skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har sålt en etagelägenhet 4rok med möjlighet att utöka till 5rok, som ligger i Lundby, GÖTEBORG.

Jag fick kontakt med min mäklare genom ett samarbete mellan Handelsbanken och HusmanHagberg för över ett år sedan i ett värderingsuppdrag.

Vi tittade igenom lägenheten och min mäklare kom med värdefulla råd, rekommendationer och information om bl a marknadsläge/trolig utveckling och naturligtvis en värdering inför en eventuell försäljning.
    Min mäklare var tydlig med vad han kunde erbjuda och överlämnade till mig att ta kontakt med honom, vilket jag uppfattar som väldigt positivt.

Min mäklare supportade mig med värdefulla synpunkter när jag stod i begrepp att köpa ett hus- en affär som låg utom mäklarens egentliga intressesfär. (Huset avstod jag sedermera från att köpa efter fördjupad undersökning föranledda av mäklarens kommentarer.) Så när jag skulle sälja min lägenhet var min mäklare ett självklart val. Detta då jag värdesätter mäklarens balans mellan affärsmässighet och omtanke samt att jag fått ett förtroende för och tillit till att samarbetet med mäklaren skulle fungera bra.

Mäklaren har en gedigen kunskap om marknaden, stor erfarenhet och en förmåga att läsa av och möta, stötta säljare/köpare efter deras olika behov.
    Mäklaren har under processen varit väl förberedd, mycket informativ och delgett rätt information.
    Mäklaren har drivit försäljningsprocessen framåt på ett tydligt och bra sätt.
    Mäklaren har månat om såväl mig som säljare och även om de potentiella köparna på ett proffessionellt sätt.
    Även efter försäljningen har mäklaren fortsatt informera och delge kontaktuppgifter, vilket är väldigt positivt - från ax till limpa!
    Min mäklare pratar, som säljare gör, fort och informativt - vilket jag uppskattat, men, som mäklaren säkert är medveten om, kan behöva anpassas vid olika kundmöten.

Sammanfattningsvis är detta en mäklare jag uppfattar som kompetent, affärsmässig, balanserad, engagerad och driftig. Det är en mäklare jag varmt skulle rekommendera andra.

//Christina Ståhlberg Läs mer
  • Jennie N skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har köpt en etta på Hisingen av den mycket trevliga mäklaren Jennifer Rådh från HusmanHagberg i Göteborg. Jennifer var vänlig, lättillgänglig, tillmötesgående, lyhörd, informativ, ärlig samt kompetent och påläst. Hon var precis så som man önskar att alla mäklare var!
    På det hela alltså en mycket bra upplevelse! Läs mer
  • Anders L skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Trevliga, proffsiga och lätta att ha att göra med Läs mer
  • Inger L skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Är nöjd på det sätt försäljninlgen. skett.
    Kan rekommendera er som mäklare. Läs mer
  • Peter T
    Peter T skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Villa
    Mycket proffsigt och trevlig
    Mina förväntningar var att få ett bra pris på villan, och det fick jag.
    Mycket positivt . Läs mer
  • Hans S skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Stenkoll på allting relaterat till försäljningen. Mest imponerad med den tidsplan som lades fram av Kajsa så fort jag nämnde ett datum Läs mer
  • Marcus H skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har sålt en Bostadsrätt!

Vi blev bemötta mycket professionellt men också på ett personligt sätt som ingav förtroende. Läs mer
  • Jan B skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt en lägenhet i Eriksberg. Mäklaren var fantastiskt tillmötesgående och proffsig. Jonas hjälpte oss att förverkliga vår dröm. Läs mer
  • Therese H skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas Lindquist har skött sitt uppdrag på ett fantastiskt sätt. Återkopplar regelbundet och med ett positivt förhållningssätt. Har också förmågan att ta hem en affär på ett mycket proffsigt sätt i ett marknadsläge som inte är det lättast just nu. Våra varmaste rekommendationer 🌸
    Vänligen
    Therese & Marcus Humlehagen Läs mer
  • Susanne M skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har köpt Långängen 1B. Jag skickade min ena dotter m pojkvän på visningen och de fick ett mycket trevligt bemötande. Min andra dotter fick fullmakt för att skriva kontrakt och hennes upplevelse var också mkt positiv. Enkel och tydlig genomgång av kontraktet. Mina kontakter med mäklaren har också enbart varit positiva. Läs mer
  • Sofie S skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en bostad. Jag upplevde ett pålitligt och trevligt bemötande vid mitt köp av bostad. Läs mer
  • Jessica R skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag är mkt nöjd med mäklaren. Läs mer
  • Annelie M skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag köpte en tvåa i tuve. Mäklaren var väldigt lyhörd för vad jag var ute efter. Jag vet inte riktigt vad jag hade för förväntningar men jag känner mig mer än nöjd med bemötandet och upplevelsen av mitt lägenhetsköp. Läs mer
  • Kjell K skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har köpt lägenheten på Monsungatan 92 A,

Vi fick ett mycket trevligt bemötande vid visningen ,

samtidigt vill vi säga att Anders Christian skötte alla kontakter,
    i samband med kontraktskrivning på ett mycket bra sätt.

MVH Ulla och Kjell Karlberg Läs mer
  • Linus N
    Linus N skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag sålde en bostadsrätt med Jonas Lindquist och kanonnöjd med hela processen. Han hade koll på allt och hörde av sig med jämna mellanrum såsom vi kommit överens om och min känsla var att han hade väldigt bra koll på marknaden just där jag skulle sälja. Läs mer
  • Zhiyuan Z skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Nice and profession service ! Highly recommended! Läs mer
  • Denny K skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålt.... Anders är proffsig, kunnig, trevlig, svarar alltid. Den bästa på Eriksberg troligtvis.
    Denny Läs mer
  • Conny N skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt en lägenhet(3a) i tuve. Blev bra bemött av mäklaren ihop med några skämtsamma sidor som han hade, lätt person att prata med. Mycket nöjd! Läs mer
  • Stina S skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpte precis min första lägenhet med hjälp av mäklare Jennifer Rådh från ert kontor i Eriksberg. Jennifer gav mig den bästa servicen och hjälpte mig med allt som jag behövde. Utan henne hade jag inte ens tittat på lägenheten det till slut blev! Kunde inte varit mer nöjd och rekommenderar HusmanHagman till er alla och främst Jennifer Läs mer
  • Karin M skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålt bostadsrätt.

Jag tog själv kontakt med mäklaren.

Mycket nöjd med bemötandet. Läs mer
  • Niklas J skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Pågående försäljning av bostadsrätt i Tuve har fungerat utmärkt hittills. Överlåtelse är i Juni, men jag förväntar mig att allt fortlöper lika bra som det gjort hittills. Mäklaren har under försäljningstiden haft löpande kontakt så att man varit uppdaterad på vad som händer. Läs mer
    2018-04-27 Jonas L svarar Niklas J
    Tack för rekommendationen! Jag garanterar att det ska fortsätta flyta på lika bra! =)
  • Annika Kasonen J skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Bra bemötande. Trevlig och tog sig tid. Läs mer
  • Camilla P skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Mycket trevlig och hjälpsam, lätt att jobba med, snabb I återkopplandet. Läs mer
  • Irene B skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi köpte en lägenhet som förmedlades av Anders Christian och allt var mycket proffessionellt hela vägen genom vår snabba affär! Läs mer
  • Cajsa L
    Cajsa L skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi är otroligt nöjda med Jonas som var mer än hjälpsam vid vårt köp av lägenhet. Läs mer
    2018-04-11 Jonas L svarar Cajsa L
    Tack Kajsa! Kul att det blev affär! Hoppas renoveringen går bra och jag är spänd på att bli inbjuden över en kaffe sen för att se resultatet.
  • Daniel H skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpte första bostadsrätten och blev bemött på ett professionellt och vänligt sätt av mäklaren. I huvudsak och i överlag en positiv upplevelse. Läs mer
  • Thomas S skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Trevlig & proffsig att ha att göra med.
    En mycket positiv upplevelse var mycket nöjd genom hela försäljningen. Läs mer
  • Martin B skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren förklarade allt och gick igenom avtalet mycket noggrant.
    Han ringde upp mig ofta och redogjorde för läget. Läs mer
  • Tahereh A skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag köpte en lägenhet på Hisingen. Jag blev väl bemött av en trevlig kille. (jag hade två gg för att besöka lägenheten men mäklare var försent båda gg) Läs mer
  • Anneli G skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Trevlig, kompetent intryck, stor hjälp och mycket snabba svar.
    Över förväntan i bemötande jmf med andra mäklare. Vi anlitar honom gärna igen om det skulle bli aktuellt. Läs mer
  • Ingemar H skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Bra bemötande. Inte för påstridig och har koll på läget. Gick på två visningar samma kväll och den andra mäklaren från en annan firma var extremt påstridig och efterhängsen. Läs mer
  • Johannes R skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålde en lägenhet och vi fick mycket professionellt bemötande i hela försäljningen Läs mer
  • Jan Sune M skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Bra dialog, personlig service. Vi är mer än nöjda. Läs mer
  • Sara K skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Fick ett väldigt trevligt och ärligt bemötande. Mycket energi hos mäklaren vilket gjorde att försäljningen gick snabbt och smidigt trots vissa motgångar från min sida. Läs mer
  • Andreas L skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Trevlig mäklare som gjorde det lilla extra. Läs mer
  • Rebecka H skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag upplever att jag fick ett väldigt gott bemötande av min mäklare. Läs mer

Kvarnpirsgatan 8, 417 64 Göteborg