HusmanHagberg Göteborg Hisingen

Kvarnpirsgatan 8, 417 64 Göteborg — Visa karta

På HusmanHagbergs kontor på Hisingen i Göteborg hittar du oss - ett gäng kompetenta och passionerade mäklare som känner till både området och bostadsmarknaden mycket väl. Är det hit du ska flytta? Eller planerar du att sälja en bostad här? I vilket fall är du varmt välkommen ta kontakt med oss så hjälper vi till.

HusmanHagberg är en av Sveriges främsta mäklarkedjor och därför kan du räkna med att affären går tryggt och säkert till. Dessutom är vi anpassningsbara, då vi inte är låsta till vare sig försäkringsbolag eller banker. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 210 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Hisingen

• 2019-11-07

Azhar A skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag köpte en bostad, och mäklaren Jonas är kanon bra på att visa med underbar leende och trevligt bemötande, tydligt med allt vad som gällde, jag blev väldigt glad över hans suverän sätt att jobba med affären. Läs mer
  • 2019-11-04

Hans K skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    He was helpful and available.
    Those things are important for me because I am new here in Sweden. He shared experiences regarding how to buy apartment. Läs mer
  • 2019-11-02

Peter G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köp av bostadsrätt i Eriksberg, Göteborg.
    Jonas har tagit sig tid både vid visning och kontraktskrivning. Han har låtit oss som köpare titta i lugn och ro vid visning.
    Han svarar snabbt på meddelanden via mail/sms.
    Ett proffsigt bemötande! Läs mer
  • 2019-11-01

Elisabeth I skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Lyhörd, trevlig och mycket ambitiös mäklare!
    Rekommenderas!! Läs mer
  • 2019-10-31

Britt-Marie S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har sålt en 3:a på Eriksberg Hisingen, från första kontakt till
    avslutad affär, tycker jag att våra kontakter med Jonas varit
    positiva. Mina farhågor om att försäljningen skulle påverka vårt vardagsliv har lyckligtvis inte alls besannats,
    Skulle med glädje rekommendera Jonas till våra vänner om dom skall sälja eller köpa bostad i området.
    Visad respekt för både säljare och köpare är ett plus.
    från skala ett till tio får Jonas 10 av mig Läs mer

Hadar S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi är mycket nöjda med Jonas insats och
    vill ge honom de bästa rekommendationer
    inför kommande uppdrag. Läs mer

Åsa G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi köpte SKEPPSPROMENADEN 3, av Jonas som mäklare. Från första mailkontakt när vi bokade plats på visningen visade Jonas intresse av oss och undrade om vi hade några speciella frågor. Under visningen visade han på proffessionalitet och kunskap om objektet och området vilket ingav förtroende. Bra genom hela budgivningen. Allt kring skrivning, fråga om råd mm. Kunde inte önskat bättre mäklare! Klockrent Läs mer

Bo Thomas I skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålt Styrgången 1, köpt Kvarnbygatan 11.
    Ett mycket bra bemötande av Patrik. Personkemin stämde till fullo. Patrik skötte sitt åtagande som mäklare på ett mycket seriöst och professionellt sätt. Kände oss aldrig otrygga trots att marknaden är lite skakig. Han lyssnade på oss och vi på honom. Nu är lägenheten såld och vi är mycket nöjda. Genom Patrik fick vi en vän! Läs mer

Annagreta N skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt bostadsrätt Noga m papper o uppgifter Inger lugn i en ovan o orolig situation Läs mer
  • 2019-10-29

Johan F skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Trots många motgångar hölls huvudet högt och blicken framåt, mot den slutligen lyckade försäljningen! Helnöjd! Läs mer
  • 2019-10-29

Charlotta D skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har tidigare köpt lägenhet via HusmanHagberg och var nöjd med dem och mäklaren. Numret till mäklaren fanns kvar i telefonen, men Jonas Lindqvist svarade. Jag är supernöjd hittills med att ha Jonas som mäklare. Läs mer
  • 2019-10-28

Anders L skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Proffsigt utfört arbete, informerade hela tiden status var vi befann oss i försäljningsarbetet. Kan varmt rekommendera Jonas till alla! Läs mer
  • 2019-10-26

sofia a skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Fick gå på förhandsvisning och mjöligheten att köpa bostad utan budgivning. Flexibel och lätt att få tag på. Läs mer
  • 2019-10-25

Zebulon E skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpte en fin 1.5 rums lägenhet av Jonas
    Fick ett bra bemötande.
    Affären gick snabbt & enkelt! Läs mer
  • 2019-10-23

Alice H skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpte en bostadsrätt som hon förmedlade, hon var trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-10-20

Emelie E skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Supertrevlig, tillgänglig, hjälpsam mäklare som hjälpte mig att sälja min bostadsrätt! Läs mer
  • 2019-10-14

Zandra G skrev om Filip Radic en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Supernöjd med Filip som var en engagerad mäklare och väldigt flexibel och tillmötesgående. Kan varmt rekommendera honom och kommer gärna använda mig av honom igen. Läs mer
    2019-10-14 Filip R svarar Zandra G
    Hej Zandra,
    Tackar mödmjukast för det fina orden och rekommendationen! En lika nöjd mäklare som uppskattar ditt gehör när det kommer till min feedback och rådgivning. Tack för ett gott samarbete!
    Filip R gillar detta
  • Carlos R

2019-10-07

Carlos R skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har köpt och sålt.
    Allt gick så fort, på 3 veckor lyckade han med allt....
    Såld innan visning 👍🏼PLUS jag jag fick mer betalt för min lägenhet.
    Han är ung och HUNGRIG ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Kan varmt rekommendera Peter Skarström
    HSB linjalen på centrala Hisingen Läs mer
  • Martina A

2019-10-05

Martina A skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålt min lägenhet i kvillebäcken.
    Patrik har varit otroligt tillmötesgående, pålitlig, positiv, flexibel samt alltid trevlig!
    Han är målinriktad och väldigt mån om att det ska bli så bra lösning som möjligt för kunden.
    Jag är glad att jag anlitade Patrik och kan varmt rekommendera Patrik vid försäljning av bostad! Läs mer
  • 2019-10-04

Hans D skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik sålde våran bostadsrätt i Arvesgärde Tuve (3 rum o kök) och vi kan inget annat än att ge Patrik toppbetyg. Vi fick förtroende från dag 1..Patrik är mycket proffsig,trevlig+man känner att han sätter kunden i focus. Våra förväntningar va höga pga att vi använt er till en annan bostad som vi sålde och va mycket nöjda och kommer att rekommendera honom till bekanta

Hans o Åsa ps vill även ge högt betyg till hans kollega Oscar Läs mer
  • 2019-10-03

Frank Peter C skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Kajsa hjälpte mej att sälja mitt hus på ett mycket proffsigt sätt . Jag är supernöjd med samarbetet . Läs mer
  • 2019-10-02

Jonas W skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt en två på Hisingen. Kajsa har alltid varit redo med snabb återkoppling på frågor och med uppdateringar. Hon är väldigt trevlig och har mycket energi, duktig på att få saker att hända. Läs mer
  • 2019-10-01

Eva-Lotta S skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Kajsa Andersson har hjälpt mig att sälja min lägenhet på ett snabbt och proffsigt sätt. Hon har ett väldigt trevligt bemötande och jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2019-09-30

Mirjam G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas är en vass och ärlig mäklare. Han är tillgänglig dygnet runt och svarar snabbt på sms o samtal. Av alla mäklaren vi har träffat under åren, så är han den enda mäklaren vi kan tänka oss rekommendera. Läs mer
  • Hae-Soon Moon Maria Elise S

2019-09-27

Hae-Soon Moon Maria Elise S skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har både sålt och köpt genom Patrik .
    Han sålde radhuset och skaffade en jätte fin 2 :a till mig och min älskade katt othi.
    Han förlåter dig för att du väckte honom med en jordbävning!
    Patrik har verkligen lyssnat varit lyhörd och hållt de han lovade..
    Jag är glad för att jag fick saker dom jag inte förstod besvarade och han var lugn och gav all tid man behöver och blev aldrig irriterad på detta. Till Patrik jag gav dig fem ringar men måste säga att du är värd minst 10 om det nu hade funnits.
    Allt är inte klart men redan nu kan jag säga Tusen Tack Patrik för ditt tålamod och visar det på ett mycket bra sätt, speciellt när man har A som jag har fått känna på hela mitt liv.
    Kommer aldrig glömma dig!!😎🐱🐾 Läs mer
  • Jonas W

2019-09-26

Jonas W skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Skarström sålde min lägenhet i Hisings-Kärra. Mycket seriöst bemötande, kunnig, påläst både på området och föreningen. Bra, strukturerat försäljningskoncept. Lösningsfokuserad och trevlig och ingav stort förtroende som han dessutom levde upp till. Bättre mäklare tror jag är svårt att finna och kan varmt rekommendera honom om du vill ha en smidig och lyckad försäljning. Läs mer
  • 2019-09-23

Kadri H skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi vill lämna våra allra bästa rekommendationer till Patrik som mäklare.
    Patrik var väldigt lättillgänglig och super engagerad i vår försäljning. Han såg till att processen blev väldigt smidig, var lyhörd och hade ett lösningsorienterat förhållningssätt, vilket ingav högt förtroende både för oss som säljare och vår köpare.
    Vi är jätte tacksamma för din hjälp och kommer med glädje rekommendera dig vidare. Vi fick mer än vad vi önskade!
    Tusen tack Patrik, vi önskar dig det bästa!!

Kadri och Kumrije Läs mer
  • Sandra J

2019-09-23

Sandra J skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Träffade Patrik på en lägenhetsvisning och gillade med en gång sättet hur han arbetade. Lyhörd, bra på att ta hand om folk och flexibel. Framförallt tillgänglig när man har den minsta funderingen.
    Kan fortsätta med superlativen eller så är det bara att ni själva anlitar Göteborgs bästa mäklare! Läs mer
  • 2019-09-22

Philip M skrev om Filip Radic en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag träffade Filip när han skulle sälja en lägenhet som jag nu har köpt. Tycker att jag fick ett genuint, artigt och ärligt bemötande. Jag använder mig nu av Filip till min försäljning av min nuvarande lägenhet där alla frågor jag haft har besvarats lättsamt men samtidigt proffitonellt.
    Väldigt nöjd hittills. Läs mer
  • 2019-09-20

Gunnar R skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har sålt en tomt. Jonas är mycket kunnig och har ett bra bemötande. Jag valde honom på rekomendation. Läs mer

Basel S skrev om Filip Radic en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Grymt bemötande!
    Bra resultat och uppdaterar alltid en👍🏻 Läs mer
    Jonas L, Filip R, Patrik S gillar detta

Angelika O skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Ett helt igenom proffsigt bemötande och genomförande av försäljningen av min bostad! Kan varmt rekommendera Jonas! Läs mer

Violetka D skrev om Filip Radic en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Kändes mycket bra redan vid första mötet, vi träffade flera mäklare men Filip kändes mest hungrig och hade kännedom om området.
    Vi hade en fyra som hörnlägenhet och detta tyckte vi hade ett visst värde vilket också visade sig vid försäljningen Läs mer
    Patrik S, Filip R gillar detta
  • 2019-09-17

Fia L skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Kajsa hjälpte mig att sälja 2 rok på Hisingen och jag är supernöjd med samarbetet från början till slut. Kajsa är lyhörd, flexibel och tillgänglig. Hon är väldigt trevlig och lätt att ha att göra med och jag kände mig trygg med henne som mäklare genom hela processen! :) Läs mer
  • Gorka F

2019-09-17

Gorka F skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Great experience with Kajsa! She was really helpful from the very begining, always willing to answer all my queries and open to arrange all the viewings I needed to confirm my feelings regarding the apartment.

Also, all the communication with the seller was smooth and seemless.

I am glad I had her as mäklare! Läs mer
  • Gunnar Andreas J

2019-09-16

Gunnar Andreas J skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas hjälpte mig att sälja min 2:a i tuve. Grymt hjälpsam, lätt att prata med och lätt att få tag på! Han har stenkoll på marknaden och ville alltid mitt bästa, rekommenderas starkt till den som ska sälja sin bostad😁 Läs mer

Alina E skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Väl påläst, kunnig och tillmötesgående Läs mer

Sergio I skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi fick proffsig hjälp av Patrik med att sälja vår lägenhet.
    Han var lyhörd för våra behov, omtänksam, väldigt påläst och lätt att nå när så behövdes. Vi kan varmt rekommendera Patrik. Läs mer

Calle L skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålt en bostadsrätt.
    Jättebra bemötande och hjälpsam. Allt gick enkelt och smidigt. Lätt att kontakta och svarade alltid! Läs mer
  • 2019-09-12

Tina A skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi sålde svärmors dödsbo genom Husman Hagberg och mäklare Patrik Skarström. Patrik hanterade vårat ärende med största respekt och hänsyn. Vi är imponerade av Patriks arbete och engagemang. Läs mer
  • Felicia Magdalena J

2019-09-12

Felicia Magdalena J skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi var nervösa inför vårt första köp men är så otroligt glada att vi kom i kontakt med Patrik Skarström. Han gjorde att vi kände oss trygga genom hela processen och det snabba köpet, som dessutom var lättillgänglig och kommunikativ. Vi är så nöjda och tacksamma för hans proffesionella jobb! Läs mer
  • 2019-09-11

Pia H skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik Skarström är en professionell mäklare utöver det vanliga. Förtroendeingivande, kunnig och målmedveten. Hade en svårsåld bostadsrätt, som han sålde dagen efter annonsen kom ut. Han har mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-09-11

Michael Markus K skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Väldigt bra bemötande, engagerad i vad säljaren vill och vad köparen vill.
    Väldigt trevlig och enkel att prata med.
    Förstående och lätt tillgänglig. Läs mer
  • 2019-09-10

Martin K skrev om Filip Radic en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålde en trea i Hisings Backa. Återkom till Husman Hagberg efter att ha anlitat dem vid min förra försäljning. Filip var områdesexpert och hade rätt i sina antaganden och analyser. Affären gick bra, snabbt & smidigt - och hjälp fanns alltid till hands när det behövdes. Läs mer
    Filip R gillar detta
  • 2019-09-09

Mattias A skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har köpt en trea på Lillekärr Norra 30 och sålt våran på 52 och vi fick Cassandra som mäklare i början men sen övergick det till Patrik och han skött det bra, inga klagomål. Förväntningarna var högre för våran lägenhet men affären gjordes i Juli, ingen bra månad, men det kan inte Patrik hjälpa. Läs mer
  • 2019-09-08

Patrik Anders K skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik är en väldigt trevlig och positiv person. Han är på väg upp i mäklarbranschen och med erfarenhet och sin positiva inställning kommer han bli en fantastisk mäklare. Läs mer
  • 2019-09-06

Mårten S skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling. Sålde en 4:a innan visning vilket passade mig perfekt då jag hade snabb utflyttning. Från förvisning och bud till kontrakt tog 6 timmar. Jag fick betalt det jag önskade dessutom. Läs mer
  • 2019-09-06

Kerstin A skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Snabb på att återkoppla och saklig. En rakt igenom bra köpupplevelse. Läs mer
  • Ann Radha Elisabeth S

2019-09-04

Ann Radha Elisabeth S skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik Skarström har hjälpt oss att sälja vårt radhus.
    Har haft ett riktigt bra samarbete gällande försäljningen.
    Vi är väldigt nöja och rekommenderar verkligen HusmanHagberg. Läs mer
  • 2019-09-04

Oscar L skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi köpte en liten lägenhet i Eriksberg/Göteborg och är väldigt nöjda med den service vi fick av Patrik Skarström på HusmanHagberg. Patrik var alltid nära till hands för frågor som dök upp och vi kände stort förtroende för honom vilket för oss var väldigt viktigt i en sådan stor affär. Läs mer

Kvarnpirsgatan 8, 417 64 Göteborg