HusmanHagberg Göteborg Hisingen

Kvarnpirsgatan 8, 417 64 Göteborg — Visa karta

På HusmanHagbergs kontor på Hisingen i Göteborg hittar du oss - ett gäng kompetenta och passionerade mäklare som känner till både området och bostadsmarknaden mycket väl. Är det hit du ska flytta? Eller planerar du att sälja en bostad här? I vilket fall är du varmt välkommen ta kontakt med oss så hjälper vi till.

HusmanHagberg är en av Sveriges främsta mäklarkedjor och därför kan du räkna med att affären går tryggt och säkert till. Dessutom är vi anpassningsbara, då vi inte är låsta till vare sig försäkringsbolag eller banker. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 295 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Hisingen

• 2020-05-20

Carl Oscar H skrev om Oscar Warneflo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Kanon bra gjorde mera än han behöver. Lätt att prata med. Lätt att nå. Enastående service helt enkelt. Rekommenderas till 110%. Tack för allt. Läs mer
  • 2020-05-19

Anna B skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi köpte en bostadsrätt genom Jonas och är jättenöjda. Han var kunnig och trevlig. Läs mer
  • 2020-05-17

Said S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas är en dygtig mäklare och behaglig som person. Läs mer
  • 2020-05-16

James H skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har Jonas att tacka för att jag fick min lägenhet såld snabbt och till ett bra pris👍.Duktig mäklare som lyssnar på dig som säljare.
    Verkligen jätte nöjd👍. Läs mer
  • 2020-05-15

Deniz D skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Informativ och nogrann! Trevlig mot oss när vi var köpare och även som försäljare, man känner sig om händertagen hela vägen i båda processer! Läs mer
  • 2020-05-14

Saadeddine H skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Väldigt duktig mäklare och mycket snäll. Han ställer upp alltid och svara på frågorna,jag rekommenderar honom och jag var jätte nöjd.
    Saad Läs mer
  • 2020-05-11

Jacob B skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Försäljning av bostadsrätt.
    Patrik är mycket trevlig och tillmötesgående. Levererade verkligen det jag förväntar mig av en mäklare! Läs mer
  • 2020-05-08

Anette O skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en tvåa och börjar sälja min femma. Patrik har hand om båda försäljningarna. Han är förtroendeingivande, skapar ett nära samarbete och arbetar lugnt och metodiskt. Det känns stabilt och tryggt. Läs mer

Kenth J skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har sålt en lägenhet. Jonas är väldigt smidig och en mycket kompetent Mäklare. Uppdraget med att sälja min lägenhet skötte han mycket bra. Läs mer

Mikael G skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    En otroligt professionell mäklare som är djupt kunnig och har en förståelse för bostadsmarknaden, psykologi, strategier och taktik. Drar sig inte för att erbjuda hjälp med att bolla tankar och idéer - han gav till exempel sina tankar om besiktningsprotokollet på huset jag köpt vilket egentligen inte hade något att göra med försäljningen av min lägenhet.

Jag ser fram emot att rekommendera Patrik till alla som har behov av en mäklare som är tillgänglig, öppen, ärlig och inte försöker driva mig som säljare åt ett särskilt håll. Läs mer

Sanela F skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Supertrevlig, snabb och rak återkoppling. Värnar om både köpare och säljare och är tillgänglig för frågor och funderingar. Läs mer
  • Helena L

2020-05-07

Helena L skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik var lugn, saklig, förtroende ingivande och kunnig. Det gick mycket smidigt att köpa och vi fick svar direkt på våra frågor. Läs mer
  • 2020-05-07

Miccaela Linda Therese S skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi hade kontakt med ett par mäklare inför försäljningen av vårt hus och valet föll på Patrik vilket vi så här i efterhand är väldigt glada över!
    Patrik har sen dag 1 gett ett väldigt professionellt intryck och motsvarat våra förväntningar med råge. Alltid lätt att få tag i, svarat snabbt och utförligt på alla våra frågor och funderingar samt sett till att vår försäljning gick bättre och smidigare än vi vågat hoppas på. Läs mer
  • 2020-05-01

Massoud G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en bostadsrätt i Eriksberg. Jag tycker att Jonas är en trevlig mäklare med goda kunskaper. Läs mer
  • 2020-04-27

Michael J skrev om Oscar Warneflo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Oscar hjälpte oss med försäljning av våran bostadsrätt, vilket han gjorde på ett utmärkt sätt.
    Valet av mäklare föll på honom då vi fick en bra känsla på första träffen, något som visade sig vara rätt.
    Ambitiös, genuin, pålitlig är hur vi skulle beskriva Oscar.

Professionellt skött från början till slut.

Rekommenderas! Läs mer
    2020-04-27 Oscar W svarar Michael J
    Stort tack för era ord! Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen. Lycka till i nya huset!
  • 2020-04-26

Miguel S skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik hjälpte oss med vår köpt av ett kedjehus i Hildedal. Han var alltid snabb och professionell med sina svar när man kontaktade honom. Han hjälpte oss och hans säljare att hitta en affär som passade alla trots att det var många variabler som behövde klaffa . Vi är väldigt nöjda med Patrik från en köpares perspektiv Läs mer
  • 2020-04-25

Stefano C skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik var en riktig stjärna vid försäljningen av min 3a på Hisingen, proffsigt bemötande, tillgänglig och engagerad. Kan absolut rekommendera honom och Husman Hagberg vare sig ni ska köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • 2020-04-23

Rawan K skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik har varit en fantastisk mäklare. För några månader sedan bestämde vi oss för att sälja vårt hus. Sedan dess har Patrik letat ständigt med oss efter ett nytt hus som skulle passa våra önskemål. Jag har alltid trott att mäklare endast hjälper till med försäljningen eller köpet men Patrik visade oss vad en riktig mäklare ska göra och det är att hjälpa med båda bitarna med nöje. Vi vill tacka Patrik så mycket för det professionella bemötande och den kontakten vi haft med honom i dessa månader. Avslutningsvis tycker vi att Patrik är ett exempel på en mycket duktig och skicklig mäklare. Rätt man på rätt plats! Läs mer
    Jonas L, Patrik S gillar detta
  • Liza S

2020-04-22

Liza S skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpte kedjehus och Patrick fanns alltid kontaktbar och följde upp och pusslade så att både säljare och köpare var nöjda. Supernöjd! Läs mer
    Jonas L, Patrik S gillar detta
  • 2020-04-16

Emelie L skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi köpte ett hus med Jonas som mäklare. Han är riktigt trevlig och hjälpsam! Och jag tror vi gjort en bra affär. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-04-15

Stefania R skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har köpt bostadsrätt. Vi köpte våran första lägenhet och Kajsa var jättetrevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-04-14

Karin D skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Väldigt bra information om hur försäljningen av min lägenhet skulle gå till. Väldigt bra bemötande, jättetrevlig. Hela tiden noga med att höra av sig och informera om läget under försäljningen. Läs mer
  • 2020-04-09

Vittorio M skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik hjälpte oss att sälja en 4:a i Hisings-Kärra. Han var mycket trevlig och hjälpsam under hela processen. Även fast Corona krisen just satte igång så ingöt han ett lugn och ordnade privata visningar till dom som ville det. Han var lyhörd, ihärdig och vi skulle inte tveka att låta honom hjälpa oss igen. Vi rekommenderar honom starkt om ni ska sälja något på Hisingen. Läs mer
  • 2020-04-08

Xingyun Y skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Kajsa is a SUPER professional and helpful broker. Läs mer
  • 2020-04-08

Linn S skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    ................................................................... Läs mer
  • 2020-04-07

Rolf P skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    sålt hus. Möte utan väntetid. Vänligt korrekt bemötande.
    svarar snabbt på telefon och SMS En personlighet som passade
    mig Läs mer
  • 2020-04-07

Roberth F skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas upplevde jag som en trevlig kille med grymt intresse för sitt jobbs alla aspekter (människor, marknader, ekonomi, byggteknik, juridik). Läs mer
  • 2020-04-04

Rasmus D skrev om Oscar Warneflo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag tycker oscar var bra, han hade bra koll på vad som skulle göras och vad man ska tänka på kontraktväg. Hittils är det utmärkt, men det återstår att se när jag väl har tillträde till lägenheten och om det är något som han/vi inte tänkte på som kommer upp. Därför lägger jag rekommenderas istället. Skulle egentligen vilja ge min feedback efter allt var helt klart istället. Läs mer
  • 2020-04-03

Britta L skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har sålt bostadsrätt på Eriksberg genom Jonas. Vi är mycket nöjda med engagemanget och bemötandet genom hela affären. Läs mer
  • 2020-04-02

Marina L skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålde min mors lägenhet. Snabb effektiv affär med hjärta! Transperant hållning. Pålitlig och snabb återkoppling. Läs mer
  • 2020-03-31

Stina K skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har sålt en bostadsrätt i Sannegården. Redan från första mötet fick vi ett väldigt bra intryck och väldigt bra och professionellt bemötta. Jag kände ett stort förtroende till Jonas och han gav oss ett positivt intryck och han kändes självsäker.
    Mina personliga förväntningar var ganska låga för en försäljning men som sagt var jonas positiv från början.
    Sammantaget av min upplevelse är jag mer än nöjd, både med försäljning och med vår mäklare. Jag kommer absolut att rekommendera Jonas och Husmanhagberg. Läs mer
  • 2020-03-30

Frida W skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt lägenhet i Sannegården via Jonas. Engagerad, trevlig och kunnig mäklare som gjorde att vi som köpare känner oss väldigt trygga och nöjda med affären. Snabb återkoppling och proffsigt bemötande. Kan varmt rekommendera Jonas! Läs mer
  • 2020-03-28

Petter K skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas hjälpte oss att sälja vår trea i sannegårdshamnen och skötte uppgiften proffisionellt och tryggt med gott resultat! Han rekomenderas! Läs mer

Jan R skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt bostad på Östra Eriksbergsgatan 104
    Positivt bemötande utan att vara påträngande
    Påläst och kompetent Läs mer

Jill J skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi sålde våran lgh super fort o allting gick så smidigt.

Viktigt att även personkemin klickar när ens bostad skall säljas. Att man kan känna sig trygg och kunna lita på sin mäklare. Och det tycker jag att kändes bra hela vägen! Bra bemötande! Läs mer
    2020-04-08 Kajsa A svarar Jill J
    Vad roligt att höra, stort tack!

Priya P skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Hi,
    I was looking to buy first Apartment in Göteborg and was expecting an hassel free process and someone who can guide and help me with it.
    As soon as I saw the post and in contact with Patrick, it's all he is the one who is driving all discussion and making sure that I am comfortable with entire process, it start from pre-viewing the apartment within 2-4 hour and doing coordination (Negotiation) between both the party.

He is very much aware what he does and best for.. it was really great working with him and will surely recommend his service to my friends.

Priya Läs mer
  • Funda N

2020-03-20

Funda N skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har köpt lägenhet.
    En modern och nytänkande märklare! Läs mer
  • 2020-03-20

Karin Å skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt på Eriksberg. Bra bemött.

Ett tips till Jonas är att han ska värdera sitt positiva gött under samtal. Tror nog att detta ord användes i var tredje mening under avtalsskrivning. Läs mer
  • 2020-03-16

Kristian O skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Duktig, trevlig. Snabba ryck. Riktigt bra. Läs mer
  • 2020-03-15

Sara L skrev om Oscar Warneflo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpte lägenhet via Oskar. Han är väldigt lugn, trevlig, säker och ger ett fantastiskt intryck. Under de 4 månader jag och min sambo har sökt lägenhet, är Oskar den enda mäklaren som frågat "har du tid att prata några minuter" när han ringt under de olika delarna av köpprocessen. Riktigt grym mäklare! Läs mer
    Patrik S, Oscar W gillar detta
  • 2020-03-13

Per L skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Trevlig och lättsam. Snabb affär så vi hade inte så mycket kontakt. Dock bara bra intryck. Läs mer
  • 2020-03-12

Kåre B skrev om Oscar Warneflo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Hade lite svårt att hänga med och hålla samma hastighet som Oscar, men han avslutade på ett mycket bra sätt och lyckades med att fånga in en köpare så att vi fick vårt objekt sålt. Vi är nöjda Läs mer
  • 2020-03-10

Jan Patrick F skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik sålde vårat radhus i Tuve vi är mycket nöjda med hela processen kan varmt rekommendera Patrik och HusmanHagberg Hisingen Läs mer
  • 2020-03-09

Anders P skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik hjälpte oss nyligen att sälja vår 4 rums bostadsrätt i Kvillebäcken. Han har genom hela processen varit korrekt, tillgänglig och tillmötesgående. Våra förväntningar har i alla moment mötts eller överskridits. Bra referensobjekt, korrekt värdering, proffsiga foton, snygg annonsering och en effektiv budgivningsprocess samt kontraktshantering. Slutresultatet blev fantastiskt positivt för oss som säljare, och jag tror även att köparen känner sig trygg i affären. Jag skulle varmt rekommendera Patrik för liknande uppdrag framöver! Läs mer
  • 2020-03-06

Nikolaos F skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi behövde hjälp med ett skrivningsuppdrag. Vi fick den hjälp vi behövde och det gick väldigt fort att boka möte och träffas. Väldigt nöjda med Patrik. Läs mer
  • 2020-02-28

Becky K skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt en bostad och patrik var väl förberedd på visning med alla frågor som vi hade i tankarna och hade även redskap till hands. Väl bemött, noggrann och trevlig mäklare Läs mer
  • 2020-02-23

Amanda J skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Trevligt bemötande och en smidig bostadsaffär! Läs mer
  • 2020-02-22

Sanna H skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag köpte min första lägenhet av Patrik, och han har varit grym! Superproffsig och jättehjälpsam på alla vis. Läs mer
  • 2020-02-22

Jennifer C skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas skötte allt bra, flexibel då vi ville skriva kontrakt samma dag. Gick igenom avtalet noggrant. Läs mer
  • 2020-02-21

Jens G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Mycket bra mäklare som i mitt tycke jobbade dag som natt. Skulle varmt rekommendera Jonas. Läs mer

Kvarnpirsgatan 8, 417 64 Göteborg