Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg HusmanHagberg HusmanHagberg Göteborg Hisingen

HusmanHagberg Göteborg Hisingen

Kvarnpirsgatan 8, 417 64 Göteborg — Visa karta

På HusmanHagbergs kontor på Hisingen i Göteborg hittar du oss - ett gäng kompetenta och passionerade mäklare som känner till både området och bostadsmarknaden mycket väl. Är det hit du ska flytta? Eller planerar du att sälja en bostad här? I vilket fall är du varmt välkommen ta kontakt med oss så hjälper vi till.

HusmanHagberg är en av Sveriges främsta mäklarkedjor och därför kan du räkna med att affären går tryggt och säkert till. Dessutom är vi anpassningsbara, då vi inte är låsta till vare sig försäkringsbolag eller banker. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 119 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Hisingen

• 2019-04-24

Elin H skrev om Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jennifer hjälpte mig att sälja min lägenhet på Skiftesgatan 4A, det var även henne jag köpte lägenheten av 2014. Eftersom att jag köpte av henne och redan då fick en väldigt bra intryck kändes det som ett självklart val att ta hjällp av henne nu när jag skulle sälja. Jennifer är en proffsig mäklare som alltid känns förbered och har koll på läget, jag uppskattar hennes engagemang att få en snabb försäljning när det var mitt önskemål. Hennes positiva framtoning gör att det även blir personligt och roligt längst vägen. För mig var det självklart att välja henne som min mäklare och jag kommer definitivt rekommendera henne till andra som ska sälja! Läs mer
  • 2019-04-23

Anita P skrev om Filip Radic en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Filip var mycket kunnig och gav ett seriöst intryck. Han var ärlig och gav tips om lägenheter som var till salu och som kunde vara intressanta för mig. Och en av lägenheterna som han tipsade om köpte jag.
    Under hela perioden från det jag köpte och sedan sålde hade vi en bra kontakt och han var mån om att det skulle gå bra.
    Vid försäljningen av min lägenhet var han professionell och tog bra hand om budgivningen. När vi skrev kontrakt med köparen var han mycket tydlig och kommunikativ och läste av på vilken nivå han skulle informera på. Läs mer
    2019-04-24 Filip R svarar Anita P
    Hej Anita,
    Stort tack för rekommendationen och förtroendet, det var ett nöje att hjälpa Er med försäljningen av bostaden! Jag önskar Er en underbar vår och ser fram emot tillträdet i sommar. Tack så länge!
  • Niklas P

2019-04-20

Niklas P skrev om Cassandra Jerneklo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålde en 2:a lite oplanerat och kanska spontat men bemötandet från mäklaren har vart topp notch hela vägen och alltid till hands vid frågor och alltid behjälplig.
    Rekomenderar varmt att ha henne som mäklare! Läs mer
  • 2019-04-16

Tobias S skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    **1ROK PÅ CENTRALA HISSINGEN**
    Patrik gav ett professionellt och förtroendeingivande intryck redan från början. För vårt första möte var han väl förberedd och gav raka och ärliga svar. Han gjorde en ärlig värdering och lyckades sälja bostaden för mer än vi hade trott. Han lät oss som säljare vara med i hela processen och förklarade allt som hände på ett pedagogiskt sätt.

Jag skulle rekommendera Patrik för alla som vill ha en mäklare man kan lita på! Läs mer
  • 2019-04-07

Emma S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas hjälpte mig att sälja min etta på Hisingen på det smidigaste sättet man kan tänka sig. Med sin personliga framtoning och professionalitet kunde försäljningen inte gått lättare eller trevligare. Jag rekommenderar varmt Jonas till kommande kunder! Läs mer
  • 2019-04-05

David P skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en fin etta på översta våningen med balkong, belägen på centrala Hisingen.
    Jonas visade redan vid visningen att han var ödmjuk och mycket tillmötesgående; en mäklare man kan prata med/fråga om vad som helst. Han är lysande när det kommer till kontaktbarhet och svarar per omgående på såväl telefon som mail och sms. Med Jonas känner man sig trygg. Läs mer
  • 2019-04-05

Victor Claes R skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Superproffesionell, positiv och engagerad mäklare. Bara att rekommendera. Läs mer
  • 2019-04-03

Lovisa E skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålde min etta på 30 kvm (byggnadsår 2012) som jag flyttade till för sex år sedan.

Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren och har känt mig väldigt trygg i alla beslut. Fick ett bra intryck från början då mäklaren hade bra koll på min brf och området.

Tyckte även att mäklaren anpassade sig till det tempo som jag ville ha och likaså har jag känt mig stöttad i mina beslut. God kommunikation och bra med information.

Mina förväntningar var att sälja lägenheten med god vinstmarginal efter visningar, och den såldes till slut till ett bud som var över det förväntade och likaså innan visning.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd och har inget att klaga på! Läs mer

Helena L skrev om Anders Christian en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    3a, 80 kvm.

Superproffsig mäklare med bra känsla för människor.

Förväntade oss en smidig försäljning och det blev det. Läs mer
    2019-04-09 Anders Christian svarar Helena L
    Jag tackar och bockar för dina ord.

Peter L skrev om Anders Christian en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålde en lägenhet 3rok. Jag är mycket nöjd med Anders som var mycket förtroendeingivande, saklig och professionell. Läs mer
    2019-04-09 Anders Christian svarar Peter L
    Jag är lika glad för ditt fina omdöme!

Martin G skrev om Anders Christian en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpte bostadsrätt på 3 ROK. Blev mycket väl bemött och fick ett väldigt bra intryck av Anders. Han var väldigt mån om att alla parter skulle vara nöjda. Läs mer
    2019-04-09 Anders Christian svarar Martin G
    Jag önskar er lycka till med allt i den nya bostaden!
  • 2019-03-30

Kenneth M skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jonas är mycket kompetent och proffesionell mäklare. Jag kände att jag fick ett väldigt bra stöd. Läs mer
  • 2019-03-21

Lisa C skrev om Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålt lägenhet via Jennifer. Hon är kompetent, engagerad, ger ett mkt bra första intryck, är vänlig och intresserad. Hon har alla kvalitéer man vill att en mäklare ska ha.

Rekommenderar henne å det varmaste och kommer absolut använda henne igen. Läs mer
  • 2019-03-14

Cecilia H skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Bra uppföljning och återkoppling. Dock måste det finnas skriftligt på all överenskommelse, muntligt faller bort. Hade en muntlig överenskommelse som ignorerades i slutändan. Läs mer
  • 2019-03-08

Grete G skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Professionell och engagerad. Vi är mycket nöjda med vår mäklare och sättet som hon genomförde visningarna, annonsen på hemnet, hanterade budgivningen samt kontaktskrivningen. Vi är tacksamma för Kajsas och teamet kring henne. Läs mer
    2019-04-08 Kajsa A svarar Grete G
    Stort tack, Grete! Det var jättekul att få hjälpa er och du är alltid välkommen att höra av dig igen om det dyker upp några frågor framöver!
  • 2019-03-05

André L skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har nu både köpt och sålt med hjälp av Jonas, en lägenhet i Tuve, en 2a i Brunnehagen. Jonas förmedlade mig även till en kollega i Kungsbacka när vi skulle sälja ett fritidshus.
    Jag är väldigt nöjd med Jonas, snabba ryck, bra kommunikation, seriös, tillgänglig. Som helhet väldigt nöjd! Läs mer
  • 2019-02-16

Hugo H skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har nyligen köpt en lägenhet, jag blev bemött väl av mäklaren desto mer kontakt jag hade med mäklaren desto trevligare blev han! Jag tycker att mäklaren hade bra koll på läget och han levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2019-02-19 Patrik S svarar Hugo H
    Hej Hugo!
    Så kul att höra att ni känner så, jag arbetar hårt för att båda säljare och köpare ska känna sig nöjda hela vägen fram. Tror ni kommer trivas perfekt i den nya lägenheten. Smidigt att flytta en så kort bit också:)
    Mvh Patrik
  • 2019-02-13

Hanna Ö skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en 2a på Hisingen. Vi gick på 8 visningar under en dag men Jonas stod ut för oss och vi uppfattade honom som hjälpsam, trevlig och rolig. Han hjälpte oss genom processen och fixade så att kontaktskrivning m.m. blev otroligt smidigt! Läs mer
    2019-02-18 Jonas L svarar Hanna Ö
    Tack för detta Hanna! Kul att jag stack ut på ett positivt sätt. =) Ja att göra smidiga affärer är alltid trevligt för alla parter! Varmt välkomna till Göteborg!
  • 2019-02-09

Johnni H skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt lgh 2rok.
    Personligt, trevligt och sakligt bemötande. Läs mer
    2019-02-11 Patrik S svarar Johnni H
    Tack! Tror du kommer trivas riktigt fint i nya lägenheten. Ser fram emot att få bilder på hur köket blir efter sen.
    Mvh Patrik Skarström
  • Jonathan N

2019-02-09

Jonathan N skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålt en bostadsrätt på 62kvm på Hisingen Göteborg.

Blev bemött bra! Mäklaren lyssnade på mig och det kändes lätt att kommunicera.
    Kände en trygghet och ett stort förtroende direkt.

Mina förväntningar var egentligen bara att få sålt min bostad men att under den tiden känna mig bekväm, att kunna prata om allt vad försäljningen innebär.

Mäklaren skapade det jag behövde då det var en stor sak för mig att flytta.
    Han skapade tryggheten och pratade med mig, ställde frågan till mig ofta om jag undrade över något.

Det viktigaste vid en försäljning av sin bostad skulle jag säga är att inte behöva göra saker själv eller behöva tänka mycket och vara orolig.

Jag behövde inte göra något. Hade jag funderingar så ringde jag eller skrev jag och inom kort fick jag tydliga svar.
    Att träffa en Mäklare som så uppenbart har ett varmt hjärta! Man känner direkt att Patrik brinner för människor och vill finnas vid ens sida under resans gång. Genuint trevlig! Skulle aldrig välja en annan mäklare i framtiden! Läs mer
    2019-02-14 Patrik S svarar Jonathan N
    Tack så himla mycket för detta fina omdöme Jonathan. Det har varit ett nöje att hjälpa dig med din försäljning. Tillsammans lyckades vi lösa affären på ett alldeles utmärkt sätt. Att få arbeta med säljare som är så hjälpsamma och drivna i processen är en fröjd. Ser fram emot att få titta in i din nya lägenhet sen.
    // Patrik Skarström
  • Roger L

2019-01-30

Roger L skrev om Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har köpt en bostadsrättslägenhet på Lindholmen.
    Jennifer har på mycket bra sätt hanterat hela köpprocessen, allt från visning till kontraktsskrivning. Läs mer
    Jennifer R gillar detta
  • Petter B

2019-01-28

Petter B skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpte en etta. Hon var trevlig och gjorde ett okej jobb. Läs mer
  • 2019-01-26

Catharina S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har köpt en bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande och lätt att ha göra med. Snabb återkoppling vid frågor. Mycket nöjd köpare. Läs mer
  • 2019-01-25

Emil S skrev om Filip Radic en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålde min 1:a med hjälp av Filip.
    Blev mycket väl bemött av Filip och han har utfört försäljning bra.
    Är väldigt nöjd att haft Filip som mäklare. Läs mer
  • 2019-01-24

Berit N skrev om Filip Radic en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har fått fin support att köpa en bostadsrätt i ett för oss rätt prisläge. Är i slutprocessen av lägenhetsprocessen och Filip har försett oss med handlingar som behövs skrivas på. Läs mer
  • 2019-01-18

Dino B skrev om Filip Radic en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt en 2a i Hisings backa, jag blev bemött på ett positivt sätt utav Filip, han höjde mitt intresse för just denna lägenhet och besvarade alla frågor jag haft helt utmärkt. Från att jag vann budgivningen har han hjälpt mig och verkligen varit till hjälp, fin kille och rekommenderas starkt, jag lär definitivt ta kontakt med honom ifall min lägenhet skall säljas. Läs mer
  • 2019-01-18

Karin S skrev om Anders Christian en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Bostadsrätt.
    Hjärtligt och proffesionellt bemötande ftån mäklaren. Läs mer
    2019-01-18 Anders Christian svarar Karin S
    Hej Karin
    Tack för din reco och din hjärtliga rekommendation. Du kommer säkert trivas i minst tio år i denna bostad precis som din säljare har gjort!
  • Lindi O

2019-01-18

Lindi O skrev om Anders Christian en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Anders sålde lägenheten till mig tio årsen så när det var dags för mig att sälja var han ett självklart val. Han kan marknaden och även om den är påväg ner så lyckades han. Jag är väldigt nöjd Läs mer
    2019-01-18 Anders Christian svarar Lindi O
    Tack för din reco. Vill du sälja om 10 år igen så vet du vem du ska ringa!
  • Seija I

2019-01-15

Seija I skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Bostadsrätt i Gbg (Tuve). Mkt vänlig och trevlig mäklare. Alltid hjälpsam och svarat på alla frågor. Tydligt och pedagogiskt förklarat hela processen vad gäller försäljningen av bostaden. Ger toppbetyg! ☺️👍 Läs mer
  • 2019-01-15

Dzenana D skrev om Filip Radic en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt en bostadsrätt. Kändes som en trygg och professionell affär. Läs mer
  • 2019-01-14

Anna-Karin A skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har sålt en minitvåa på Hisingen. Jag blev bra bemött och mäklaren hade en rimlig värdering av min bostad. Det känns som både jag säljaren, köparen och mäklaren är nöjda med affären. Det är det som är så bra med Jonas. Att alla blir nöjda. Jag kommer absolut använda Jonas igen både vid försäljning och inköpande av bostadsrätt igen. Läs mer
    2019-02-18 Jonas L svarar Anna-Karin A
    Det är så det ska vara när man gör affärer Anna-Karin! Alla parter nöjda på sitt sätt. Nu ses vi vid tillträdet på fredag och sen tar vi nästa bostadsaffär om ett tag. =)
  • 2019-01-07

Mathilda S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag köpte en lägenhet på 40,5 kvm i Tuve. Jag har fått ett väldigt bra och professionellt bemötande av Jonas. Han har varit mycket enkel att få kontakt med och har svarat på alla frågor, och tagit reda på svar om han inte visste. Jag uppskattade även att själva kontraktsskrivningen gjordes på ett väldigt noggrant och lugnt sätt, vilket gjorde att jag kände mig trygg. Skulle definitivt själv kunna tänka mig att anlita honom i framtiden vid försäljning av bostad. Läs mer
  • 2019-01-03

Peter S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålde BR på Hisingen i Oktober 2018.
    Jonas var under hela processen mycket professionell och skötte all kommunikation på ett mycket bra sätt.
    Vi är helt nöjda med hur Jonas skötte uppdraget och kan verkligen rekommendera honom.

Peter S Läs mer

Stefan H skrev om Anders Christian en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpte en Bostadsrätt i Backa av ett par som anlitade Anders som mäklare. Tyckte det fungerade väldigt bra, Anders var väldigt proffessionell, tydlig och enkel att ha att göra med under hela processen. Läs mer
    2018-12-31 Anders Christian svarar Stefan H
    Hej Stefan
    Kul att läsa att du var nöjd med ditt köp!!
    När du "växt ur" den är du välkommen tillbaka.
    Gott nytt år.

John W skrev om Anders Christian en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Anders var vår mäklare för andra gången vi har sålt en lägenhet med 10 års mellanrum. Han var väldigt hjälpsam innan, under och efter försäljningen vilket är anledningen till att vi återkom till honom. Han gjorde hela processen till ett nöje.

Anders är trevlig, kunnig, ärlig, verkligen effektiv, lätt att resonera med och vi rekommenderar honom varmt till andra. Läs mer
    2018-12-31 Anders Christian svarar John W
    Hej John och Maria
    Tiden går fort - tack för er rekommendation och jag hoppas ni ska trivas i ert nya "örnnäste"
    Gott nytt år.

Martin L skrev om Anders Christian en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Ärlig, lugn, tillgänglig. Mycket nöjda Läs mer
    2018-12-31 Anders Christian svarar Martin L
    Tack Martin & Jenny
    Jag hoppas ni kommer trivas i nya villan!
    Gott nytt 2019
  • 2018-12-26

Maria de V skrev om Anders Christian en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Anders är bäst. Han är kunnig, rolig och ärlig. Dessutom så lyssnar han av oss och fattar precis vad vi vill men kanske uttrycker oss lite för luddigt. Fastighetsaffärer är ju igen vardagsmat så man behöver en expert att hålla i handen. Läs mer
    2019-01-03 Anders Christian svarar Maria de V
    Hej Maria
    Tack för ert fina betyg ! Det är trevligt kallas "expert"
    Vi syns snart för deklarationen.
  • 2018-12-26

Jonas B skrev om Anders Christian en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Felaktig värdering och uselt engagemang gjorde att vår försäljning blev allt annat än lyckad.
    Tyvärr har sedan Husman & Hagberg visat totalt ointresse för att diskutera detta misslyckande. Läs mer
    2018-12-31 Anders Christian svarar Jonas B
    Tråkigt att inget med er försäljning upplevdes positivt. Er kritik är bemött separat både med mig och kollegor. Med dessa ord önskar jag er ett Gott nytt år i er fina våning. Anders Christian
  • Darja S

2018-12-25

Darja S skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Kajsa gjorde en trevlig affär med oss, hon var tydlig och tog reda på information utöver det vanliga som en mäklare behöver göra. Var personlig och trevlig, bokade en förhandsvisning som ledde till att vi kunde få vårt hus. Läs mer
    2019-01-07 Kajsa A svarar Darja S
    Tack Darja! Självklart vill jag hjälpa er att känna er trygga inför er stora affär och är tacksam att ni känner er nöjda! Vi ses i vår!
  • 2018-12-23

Gustaf L skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik bistod oss i att sälja vår bostad. Han hade genomgående ett utmärkt bemötande och var duktigt på att stämma av förväntningar framåt i processen. Totalt sett en duktig kommunikatör och mäklare som jag har högt förtroende för Läs mer
    2019-01-02 Patrik S svarar Gustaf L
    Hej Gustaf!
    Tack för det fina omdömet. Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni trivs bra i Stockholm och er nya lägenhet nu!
    Gott nytt 2019!
  • 2018-12-22

Emil J skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Kajsa var mycket trevlig men begick ett antal misstag och har stundtals otydlig i sin kommunikation, delvis med köparen. Kajsa var dock flexibel och villig att sänka sitt arvode i kompensation för sina misstag. Läs mer
    2019-01-07 Kajsa A svarar Emil J
    Hej Emil! Rätt ska vara rätt och blir det inte det första gången, får man korrigera i efterhand. Nu åkte du ju på en extra kostnad, varpå jag givetvis tog mitt ansvar. Jag är tacksam att vi avslutade med en lyckad affär!
  • 2018-12-22

Judit Eva-Marie S skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Proffsig. Trygg. Hjälpsam. Mycket socialt kompetent. Väldigt trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2019-01-02 Patrik S svarar Judit Eva-Marie S
    Hej Judit!
    Tack för de fina orden. Hoppas att renoveringen gått bra och att du ska trivas gott i lägenheten.
    Gott nytt 2019!
  • 2018-12-21

Johanna B skrev om Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har både köpt och sålt av Jennifer. Hon rekommenderas varmt! Mycket proffsig och duktig.
    Med vänlig hälsning, Johanna Bogren Läs mer
    2019-01-23 Jennifer R svarar Johanna B
    Tack Johanna vad du är snäll! Hoppas vi ses i framtiden! :)
  • 2018-12-21

Jo T skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi köpte en bostadsrätt på Hisingen, och blev mött på er utmärkt sätt av mäklaren. Information om objekt var ärlig och bra.

Vi fick lite strul med finansiering (nyinflyttad till Sverige från Norge) och vår mäklare gick långt ut över sine normala uppgifter och bistod oss att klara upp med bank och lån. Ärligt kan vi säga att mäklaren räddade oss i detta köpet. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Jim M

2018-12-20

Jim M skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Grymt kreativ tjej med huvet på skaft.. Läs mer
    2019-01-07 Kajsa A svarar Jim M
    Tack snälla, det var en rolig utmaning att hjälpa er till en lyckad bostadsförsäljning!
  • 2018-12-20

Britt Marie B skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålde en 2:a och köpte en 3:a
    Kajsa gav ett kunnigt intryck och behandlade mig med stor respekt,vilket gjorde att jag fick ett stort förtroende för henne. Hon levde upp till mina förväntningar.
    V.h. Britt- Marie Brantmark Läs mer
    2019-01-07 Kajsa A svarar Britt Marie B
    Tack Britt-Marie! Det var väldigt kul att hjälpa er att få en smidig övergång mellan ny och gammal bostad!

Kirsten H skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi köpte en bostadsrättslägenhet. Vi ville göra en snabb affär och Patrik hjälpte oss med det. Vi fick ett bra bemötande och all hjälp som behövdes. Läs mer
    2018-12-20 Patrik S svarar Kirsten H
    Hej Kirsten!
    Tack för den fina recensionen. Det var roligt att vi kunde hitta en så fin lägenhet till er på ett så smidigt sätt. Hoppas att ni trivs bra. Ha en riktigt go Jul och Nyår nu.
    Mvh Patrik Skarström
  • Tova K

2018-12-20

Tova K skrev om Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpte mig en etta på hisingen.
    Kontakten med Jennifer var bra från start, allt gick väldigt smidigt både via telefon och sms. Läs mer
    2019-01-23 Jennifer R svarar Tova K
    Så kul att det blev just denna lägenhet för dig! Hoppas du trivs, den är riktigt fin!

Ida B skrev om Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Riktigt bra mäklare! Noggrann och trevlig! Läs mer
    2019-01-23 Jennifer R svarar Ida B
    Tack så mycket för de fina orden Ida! :)

Mattias W skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålde en bostad på brunnehagen (gbg). Då vi bor i dalarna så varv det jätte bra att jonas var så hjälpsam i allt.
    Proffsigt bemötande samt att priset blev ungefär det som han förutspådde. Läs mer

Kvarnpirsgatan 8, 417 64 Göteborg