Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg HusmanHagberg HusmanHagberg Göteborg Hisingen

HusmanHagberg Göteborg Hisingen

Kvarnpirsgatan 8, 417 64 Göteborg — Visa karta

På HusmanHagbergs kontor på Hisingen i Göteborg hittar du oss - ett gäng kompetenta och passionerade mäklare som känner till både området och bostadsmarknaden mycket väl. Är det hit du ska flytta? Eller planerar du att sälja en bostad här? I vilket fall är du varmt välkommen ta kontakt med oss så hjälper vi till.

HusmanHagberg är en av Sveriges främsta mäklarkedjor och därför kan du räkna med att affären går tryggt och säkert till. Dessutom är vi anpassningsbara, då vi inte är låsta till vare sig försäkringsbolag eller banker. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 148 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Hisingen

• Anna R

2019-07-03

Anna R skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Proffsigt bemötande från Kajsa från start. Lägenheten såldes innan visning och hon hjälpte mig nå ett slutpris som jag var mer än nöjd med. Det var första bostaden jag sålde och det kändes väldigt tryggt att ha sin mäklare ett sms eller samtal bort, oavsett tid på dygnet och dag i veckan. Träffade några mäklare från olika firmor innan jag bestämde mig för Kajsa, och en av anledningarna var att hon fokuserade minst på vad hon skulle få betalt och mer på att jag skulle känna mig nöjd. Kan inte betona nog hur skönt det kändes när jag gick igenom min första bostadsaffär. Läs mer
    2019-07-05 Kajsa A svarar Anna R
    Stort tack för de fina orden, så kul att höra!
    Jonas L, Kajsa A gillar detta
  • 2019-07-01

Mohsen B skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    We bought a connected house.
    All the communication and arrangements were done professionally. Very rapid replies and accurate responses.
    And most importantly, the sense of trust that we got from Patrik during the process was a releif for possible stresses that might come up in such big deals.
    We will with pleasure highly recommend Patrik for buying and selling properties, to anyone. Läs mer
  • 2019-06-30

Finn Thomas K skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik hjälpte oss med en snabb affär av vårat radhus.Han är trevlig,engagerad och förtroende ingivande. Vi är jättenöjda ,bara att rekommendera! Läs mer
  • Martin K

2019-06-29

Martin K skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Mycket lätt och smidig och ha att göra med, flexibel och alltid glatt humör. Läs mer
  • 2019-06-26

Josefine N skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har precis sålt vår lägenhet med hjälp av Patrik. Han har under hela affären varit professionell och lyhörd på våra önskemål. Han visade stor kunskap och engagemang. Vi kommer definitivt anlita honom igen om vi ska sälja vår bostad. Vi kan varmt rekommendera Patrik. Läs mer
    Jonas L, Patrik S gillar detta
  • 2019-06-22

Josefin S skrev om Filip Radic en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har sålt min lägenhet, en 1:a i blåstaden.
    Jag tycker att Filip har bemött mig väldigt bra och proffesionellt, han är alltid lätt tillgänglig och flexibel. När jag inte kunde vara med på fotograferingen kom Filip själv och hämta nyckeln på mitt jobb och kom även och lämna den, något jag anser är mycket bra service och det underlätta väldigt mycket för mig.
    Kan varmt rekommendera husmanhagberg Hisingen. Läs mer
    Filip R, Jonas L gillar detta

Ramazan C skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har sålt lägenhet
    Kontakta per telefon
    Han är duktig och trevligt sak kunnig
    Han gör sitt uppdrag mycket bra sätt Läs mer

Micaela W skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik har hjälpt mig och min sambo att hitta den perfekta lägenheten för oss. Han var lyhörd och förstod direkt vad det var för typ av boende vi sökte och gav oss bara relevanta förslag. Hela affären har gått både snabbt och smidigt och även fast detta är vårt allra första bostadsköp så finns inga frågetecken och vi känner oss helt trygga med att om något skulle dyka upp så kommer det att lösa sig. Kan varmt rekommendera att kontakta Patrik om man letar lägenhet! Läs mer
    Jonas L, Patrik S gillar detta

Malin B skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Eriksberg. Vid vårt första möte med honom fick vi intrycken att Jonas var lugn, trygg, trevlig, pålitlig samt affärsdriven. Det märks att han älskar sitt jobb och är mån om att hans kunder ska vara riktigt nöjda.

Jonas levde verkligen upp till den bild vi fått av honom. Han har även varit lätt att nå under hela processen, varit flexibel och lyhörd.

Jonas sålde vår lägenhet på förhand till ett pris vi är mycket nöjda med. Vi kan inte vara mer nöjda med vårt val av mäklare och vi rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • 2019-06-20

Olsson M skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en större lägenhet i samma förening som jag nu bor i. Jonas är en toppenmäklare. Bra bemötande o trevlig. Ärlig och saklig i sina förklaringar på frågor. Stor kunskap. Snabb med att svara på sms o telefon. Läs mer
  • 2019-06-18

Gull-Britt P skrev om Cassandra Jerneklo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålt ett 5rums bostadsrättsradhus. Blev bemött på ett fantastiskt sätt redan från början. Hade tidigare träffat en annan mäklarfirma som var betydligt billigare men Cassandra gav ett stort förtroende. Hon lyssnade på mina förslag och gav en hel del tips inför försäljningen. Rekommenderar henne starkt till andra som vill sälja Läs mer
  • 2019-06-17

Nils S skrev om Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi befann oss i Dubai när vi med hjälp av vår dotter köpte lägenheten i Göteborg. Därför blev det begränsad, men ändå bra kontakt med mäklaren via mail.
    Inte rättvist att betygsätta vid det här köpet.
    Med vänlig hälsning,
    Nisse Schmidt Läs mer
  • 2019-06-16

Benjamin N skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    En trevlig och härlig mäklare. Uppskattar att han la tid på att gå igenom kontraktet noga Läs mer
  • 2019-06-13

Sanne L skrev om Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har precis sålt våran lägenhet, valet av mäklare föll på Jennifer då hon verkade trovärdig och hade bra koll på området. Detta visade sig stämma och vi har under hela processen fått snabbt och proffsigt bemötande. Vi kan verkligen rekommendera Jennifer! Läs mer
  • Frida F

2019-06-10

Frida F skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en lägenhet med Kajsas hjälp.
    Hon har på ett proffsigt, lättsamt och mycket effektivt sätt skött den snabba affären.
    Hjälpen efter köpet har varit underlättande för mig.
    Jag rekommenderar Kajsa till tusen! Läs mer
  • 2019-06-07

Karin G skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Kajsa har varit mycket tydlig, hjälpsam och professionell, både när det gäller försäljning av samt förmedling av ny lägenhet. Hon har god personkännedom och anpassar sig efter säljarens förutsättningar, utan att förlora i fokus.

Jag har känt mig helt trygg och lugn, processen igenom. Läs mer
  • Shani R

2019-06-06

Shani R skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Hej
    Jag köpte en bostadsrättslägenhet. Jag tycker att jag än så länge både ifrån Patrik men även ifrån HusmanHagbers övriga kollegor fått:
    - Snabb och bra service
    - Bra omhändertagande
    - Snabba svar och kunniga
    - Bra tillgänglighet
    - Enkla, flexibla och bra att göra med
    - Förståelse
    - Smidiga
    - Rak på sak
    - Trevliga med en positiv attityd
    Fortsätt så i samma anda!
    Hälsningar
    Shani Läs mer
    Patrik S, Jonas L, Kajsa A gillar detta
  • 2019-06-03

Anna R skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Positivt bemötande, svarar alltid snabbt och professionellt på alla frågor. Ett stort engagemang trots lite motvind på marknaden, kan varmt rekommendera Kajsa. Läs mer
  • 2019-06-01

Frida S skrev om Cassandra Jerneklo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    En Toppen- mäklare! Proffesionell och dessutom mycket hjälpsam. Läs mer
  • 2019-05-31

Claes-Göran R skrev om Cassandra Jerneklo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Lyhörd och snabb på att besvara mina frågor Läs mer
  • 2019-05-30

Silvia C skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi sålt vår lägenhet och köpte rådhuset med Patrik. Han var jätte hjälpsam, lösningsfokuserad och tydlig. Vi kände oss trygga genom hela processen. Läs mer
  • 2019-05-29

Andreas N skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik sålde vårt hus i Brunnehagen. Snabb och driven mäklare lättsam å effektiv! Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-05-29

Oscar M skrev om Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jennifer är rolig, trevlig och proffsig på en och samma gång. Ett självklart val när det gäller mäklare! Läs mer
  • 2019-05-28

Sandra N skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik har nyligen hjälpt oss sälja vårt radhus. En snabb och smidig affär till ett bra pris. Jag har bara positivt att säga om Patrik. Han är en fantastisk mäklare! Trevlig, driven, engagerad och målmedveten. Han har funnits tillgänglig och besvarat samtal och sms oavsett veckodag eller tid på dygnet. Jag kommer definitivt anlita Patrik igen om jag behöver hjälp med försäljning eller köp av bostad i framtiden! Tack! Läs mer
  • 2019-05-24

Karin L skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Kajsa hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Vi är väldigt nöjda med bemötandet från värdering av lägenhet fram till kontraktsskrivning. Vi uppskattade att processen gick så snabbt och att vi hade möjlighet att påverka och säga vad vi tyckte utan att det var något problem samt att vi fick bra återkoppling under hela försäljningen. Vi skulle absolut rekommendera henne! Läs mer
  • 2019-05-22

Annie H skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag köpte bostad via husmanhagberg och jag är oerhört tacksam för hjälpen jag fick! Flera mäklare i företaget hjälptes åt för att hitta en lämplig bostad åt mig. Läs mer
    2019-05-22 Kajsa A svarar Annie H
    Tack Annie, så himla kul att jag tillsammans med mina kollegor lyckades hitta den perfekta matchningen till dig! Det gör oss alla glada!
  • 2019-05-17

Stefan S skrev om Cassandra Jerneklo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Cassandra sålde nyligen min lägenhet, snabbt och till ett mycket bra pris. Hon är en seriös, effektiv och engagerad mäklare med stor charm och varm personlighet. Jag vill gärna rekommendera henne och samtidigt tacka för ett väl utfört arbete. Läs mer
    2019-05-21 Cassandra J svarar Stefan S
    Tack för ett väldigt fint omdöme! Vi syns och hörs snart igen. :)
  • 2019-05-17

Shirin P skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har sålt bostadsrätt och är otroligt nöjd med mäklaren! Väldigt proffesionellt! Mycket mer än vad vi förväntat oss! Bara nöjd! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-05-15

Amir F skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren var kunnig och hörde av sig snabbt när vi hade frågor.
    Mäklaren hjälpte oss och säljaren att mötas halvvägs när vi skulle bestämma datum för tillträde. Läs mer
  • 2019-05-13

Anders F skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas sålde vår lägenhet. En väldigt smidig affär, svarade gladeligen på de frågor vi kom med. Skulle definitivt kontakta igen vid behov. Läs mer
  • Isabelle E

2019-05-13

Isabelle E skrev om Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet av Jennifer. Hon var väldigt hjälpsam och stödjande vilket jag uppskattar som förstagångsköpare som inte riktigt vet hur saker går till vid ett bostadsköp.
    Hon gjorde köpet till en trevlig upplevelse som inte var så läskigt som jag kanske hade trott innan. Toppbetyg på bemötande! Läs mer
  • 2019-05-09

Gaby R skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Från 75kvm till 97kvm bara sådär!

Vi tog hjälp av Patrik Skarström när vi skulle köpa och sälja. Vilken fantastisk person. Vi fick ett härligt intryck redan vid första mötet. Ett proffesionellt bemötande. Patrik är ödmjuk, tydlig och alltid tillgänglig. Förklarade, frågade och lyssnade.
    Vi kände ett stort förtroende och en enorm trygghet att ha Patrik som mäklare.

Synd att man inte har en Patrik att bolla med när de gäller andra viktiga beslut man tar i livet. Honom kommer vi definitivt rekommendera för våra vänner och anlita när vi flyttar fler gånger. Läs mer
  • Tomislav V

2019-05-09

Tomislav V skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik was super helpful and very patient with us in the process of acquiring our first property in Sweden. He went above and beyond his duties to find out difficult answers to our difficult and unusual questions and provide us with the most commendable assistance. Can't wait to come over and meet him in person during my next trip to your beautiful country and shake hands with this extraordinary gentleman. Keep up the awesome work, Patrik!
    Tom and Agnes Vujnovac
    Hong Kong Läs mer
  • 2019-05-06

Martin S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Proffsigt bemötande, erfaren, kunnig i området med utbud och prisnivå. Skötte hela försäljningen med all kontakt med städ, styling, fotograf. Vi fick mer än vi hoppats :-) Läs mer
  • 2019-05-06

Jessica Li X skrev om Cassandra Jerneklo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Fantastik mäklare
    Vänlig, hjälpsamt och flexible med tid. Läs mer
    2019-05-21 Cassandra J svarar Jessica Li X
    Tack så mycket Jessica. Vi ses snart igen! :)
  • 2019-04-30

Kaj L skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Tillsammans med min sambo köpte vi vår första bostad av Patrik. Det var en bra värderad villa på Hisingen med mycket potential.

Utöver att en visning ordnades på väldigt kort varsel mitt under rådande budgivning så har Patrik tagit sig tiden att gå igenom allt och informerat om fördelar och brister i det huset vi valde.

Känslan var helt enkelt rätt med Patrik, han fick oss att vara trygga i vårt köp. Säljer jag så kommer Patrik vara vår man. Köper jag något nytt i framtiden hoppa jag han är mäklaren så med. Läs mer
  • 2019-04-28

Mats Göran Rickard B skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag valde Patrik Skarström då jag skulle sälja mitt hus. Han har varit informativ, tydlig, tillgänglig och engagerad under hela processen och jag är mycket nöjd med Patriks insats. Har var dessutom behjälplig i min köpeprocess med att kolla på objekt och liknande när vi behövt det. Verkligen en toppenmäklare som jag rekommenderas å de varmaste! Läs mer
    Patrik S, Jonas L gillar detta
  • 2019-04-25

Paula S skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag och min sambo köpte vårt första gemensamma boende med hjälp av Patrik. Bostadsköp är alltid en nervös affär, men Patrik var otroligt hjälpsam och gav oss ett mycket professionellt intryck. Mitt tidigare intryck av mäklare har varit att deras enda mål är att sälja bostaden så dyrt som möjligt. Men både jag och min sambo upplevde att Patrik svarade ärligt på våra frågor och hade ingen avsikt i att dölja någon information från oss. Allt som allt är vi mycket nöjda med det bemötande vi fick från Patrik och han är en mäklare vi verkligen kommer att rekommendera till andra! (och själva ta hjälp av om det en dag skulle behövas :)) Läs mer
    Patrik S, Jonas L gillar detta
  • 2019-04-24

Elin H skrev om Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jennifer hjälpte mig att sälja min lägenhet på Skiftesgatan 4A, det var även henne jag köpte lägenheten av 2014. Eftersom att jag köpte av henne och redan då fick en väldigt bra intryck kändes det som ett självklart val att ta hjällp av henne nu när jag skulle sälja. Jennifer är en proffsig mäklare som alltid känns förbered och har koll på läget, jag uppskattar hennes engagemang att få en snabb försäljning när det var mitt önskemål. Hennes positiva framtoning gör att det även blir personligt och roligt längst vägen. För mig var det självklart att välja henne som min mäklare och jag kommer definitivt rekommendera henne till andra som ska sälja! Läs mer
  • 2019-04-23

Anita P skrev om Filip Radic en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Filip var mycket kunnig och gav ett seriöst intryck. Han var ärlig och gav tips om lägenheter som var till salu och som kunde vara intressanta för mig. Och en av lägenheterna som han tipsade om köpte jag.
    Under hela perioden från det jag köpte och sedan sålde hade vi en bra kontakt och han var mån om att det skulle gå bra.
    Vid försäljningen av min lägenhet var han professionell och tog bra hand om budgivningen. När vi skrev kontrakt med köparen var han mycket tydlig och kommunikativ och läste av på vilken nivå han skulle informera på. Läs mer
    2019-04-24 Filip R svarar Anita P
    Hej Anita,
    Stort tack för rekommendationen och förtroendet, det var ett nöje att hjälpa Er med försäljningen av bostaden! Jag önskar Er en underbar vår och ser fram emot tillträdet i sommar. Tack så länge!
  • Niklas P

2019-04-20

Niklas P skrev om Cassandra Jerneklo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålde en 2:a lite oplanerat och kanska spontat men bemötandet från mäklaren har vart topp notch hela vägen och alltid till hands vid frågor och alltid behjälplig.
    Rekomenderar varmt att ha henne som mäklare! Läs mer
    2019-04-29 Cassandra J svarar Niklas P
    Tack för ditt fina omdöme Niklas!
    Jag hoppas att du kommer trivas i din nya bostad, vi ses på tillträdesdagen.
  • 2019-04-16

Tobias S skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    **1ROK PÅ CENTRALA HISSINGEN**
    Patrik gav ett professionellt och förtroendeingivande intryck redan från början. För vårt första möte var han väl förberedd och gav raka och ärliga svar. Han gjorde en ärlig värdering och lyckades sälja bostaden för mer än vi hade trott. Han lät oss som säljare vara med i hela processen och förklarade allt som hände på ett pedagogiskt sätt.

Jag skulle rekommendera Patrik för alla som vill ha en mäklare man kan lita på! Läs mer
  • 2019-04-07

Emma S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas hjälpte mig att sälja min etta på Hisingen på det smidigaste sättet man kan tänka sig. Med sin personliga framtoning och professionalitet kunde försäljningen inte gått lättare eller trevligare. Jag rekommenderar varmt Jonas till kommande kunder! Läs mer
  • 2019-04-05

David P skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en fin etta på översta våningen med balkong, belägen på centrala Hisingen.
    Jonas visade redan vid visningen att han var ödmjuk och mycket tillmötesgående; en mäklare man kan prata med/fråga om vad som helst. Han är lysande när det kommer till kontaktbarhet och svarar per omgående på såväl telefon som mail och sms. Med Jonas känner man sig trygg. Läs mer
  • 2019-04-05

Victor Claes R skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Superproffesionell, positiv och engagerad mäklare. Bara att rekommendera. Läs mer
  • 2019-04-03

Lovisa E skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålde min etta på 30 kvm (byggnadsår 2012) som jag flyttade till för sex år sedan.

Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren och har känt mig väldigt trygg i alla beslut. Fick ett bra intryck från början då mäklaren hade bra koll på min brf och området.

Tyckte även att mäklaren anpassade sig till det tempo som jag ville ha och likaså har jag känt mig stöttad i mina beslut. God kommunikation och bra med information.

Mina förväntningar var att sälja lägenheten med god vinstmarginal efter visningar, och den såldes till slut till ett bud som var över det förväntade och likaså innan visning.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd och har inget att klaga på! Läs mer
  • 2019-04-01

Helena L skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    3a, 80 kvm.

Superproffsig mäklare med bra känsla för människor.

Förväntade oss en smidig försäljning och det blev det. Läs mer
    2019-04-09 HusmanHagberg Göteborg Hisingen svarar Helena L
    Jag tackar och bockar för dina ord.
  • 2019-03-30

Kenneth M skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jonas är mycket kompetent och proffesionell mäklare. Jag kände att jag fick ett väldigt bra stöd. Läs mer
  • 2019-03-21

Lisa C skrev om Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålt lägenhet via Jennifer. Hon är kompetent, engagerad, ger ett mkt bra första intryck, är vänlig och intresserad. Hon har alla kvalitéer man vill att en mäklare ska ha.

Rekommenderar henne å det varmaste och kommer absolut använda henne igen. Läs mer
  • 2019-03-14

Cecilia H skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Bra uppföljning och återkoppling. Dock måste det finnas skriftligt på all överenskommelse, muntligt faller bort. Hade en muntlig överenskommelse som ignorerades i slutändan. Läs mer

Kvarnpirsgatan 8, 417 64 Göteborg