Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg HusmanHagberg HusmanHagberg Göteborg Hisingen

HusmanHagberg Göteborg Hisingen

Kvarnpirsgatan 8, 417 64 Göteborg — Visa karta

På HusmanHagbergs kontor på Hisingen i Göteborg hittar du oss - ett gäng kompetenta och passionerade mäklare som känner till både området och bostadsmarknaden mycket väl. Är det hit du ska flytta? Eller planerar du att sälja en bostad här? I vilket fall är du varmt välkommen ta kontakt med oss så hjälper vi till.

HusmanHagberg är en av Sveriges främsta mäklarkedjor och därför kan du räkna med att affären går tryggt och säkert till. Dessutom är vi anpassningsbara, då vi inte är låsta till vare sig försäkringsbolag eller banker. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 184 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Hisingen

Basel S skrev om Filip Radic en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Grymt bemötande!
    Bra resultat och uppdaterar alltid en👍🏻 Läs mer
    Filip R, Patrik S gillar detta

Angelika O skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Ett helt igenom proffsigt bemötande och genomförande av försäljningen av min bostad! Kan varmt rekommendera Jonas! Läs mer

Violetka D skrev om Filip Radic en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Kändes mycket bra redan vid första mötet, vi träffade flera mäklare men Filip kändes mest hungrig och hade kännedom om området.
    Vi hade en fyra som hörnlägenhet och detta tyckte vi hade ett visst värde vilket också visade sig vid försäljningen Läs mer
    Patrik S, Filip R gillar detta
  • 2019-09-17

Fia L skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Kajsa hjälpte mig att sälja 2 rok på Hisingen och jag är supernöjd med samarbetet från början till slut. Kajsa är lyhörd, flexibel och tillgänglig. Hon är väldigt trevlig och lätt att ha att göra med och jag kände mig trygg med henne som mäklare genom hela processen! :) Läs mer
  • Gorka F

2019-09-17

Gorka F skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Great experience with Kajsa! She was really helpful from the very begining, always willing to answer all my queries and open to arrange all the viewings I needed to confirm my feelings regarding the apartment.

Also, all the communication with the seller was smooth and seemless.

I am glad I had her as mäklare! Läs mer
  • Gunnar Andreas J

2019-09-16

Gunnar Andreas J skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas hjälpte mig att sälja min 2:a i tuve. Grymt hjälpsam, lätt att prata med och lätt att få tag på! Han har stenkoll på marknaden och ville alltid mitt bästa, rekommenderas starkt till den som ska sälja sin bostad😁 Läs mer

Alina E skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Väl påläst, kunnig och tillmötesgående Läs mer

Sergio I skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi fick proffsig hjälp av Patrik med att sälja vår lägenhet.
    Han var lyhörd för våra behov, omtänksam, väldigt påläst och lätt att nå när så behövdes. Vi kan varmt rekommendera Patrik. Läs mer

Calle L skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålt en bostadsrätt.
    Jättebra bemötande och hjälpsam. Allt gick enkelt och smidigt. Lätt att kontakta och svarade alltid! Läs mer
  • 2019-09-12

Tina A skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi sålde svärmors dödsbo genom Husman Hagberg och mäklare Patrik Skarström. Patrik hanterade vårat ärende med största respekt och hänsyn. Vi är imponerade av Patriks arbete och engagemang. Läs mer
  • Felicia Magdalena J

2019-09-12

Felicia Magdalena J skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi var nervösa inför vårt första köp men är så otroligt glada att vi kom i kontakt med Patrik Skarström. Han gjorde att vi kände oss trygga genom hela processen och det snabba köpet, som dessutom var lättillgänglig och kommunikativ. Vi är så nöjda och tacksamma för hans proffesionella jobb! Läs mer
  • 2019-09-11

Pia H skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik Skarström är en professionell mäklare utöver det vanliga. Förtroendeingivande, kunnig och målmedveten. Hade en svårsåld bostadsrätt, som han sålde dagen efter annonsen kom ut. Han har mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-09-11

Michael Markus K skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Väldigt bra bemötande, engagerad i vad säljaren vill och vad köparen vill.
    Väldigt trevlig och enkel att prata med.
    Förstående och lätt tillgänglig. Läs mer
  • 2019-09-10

Martin K skrev om Filip Radic en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålde en trea i Hisings Backa. Återkom till Husman Hagberg efter att ha anlitat dem vid min förra försäljning. Filip var områdesexpert och hade rätt i sina antaganden och analyser. Affären gick bra, snabbt & smidigt - och hjälp fanns alltid till hands när det behövdes. Läs mer
    Filip R gillar detta
  • 2019-09-09

Mattias A skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har köpt en trea på Lillekärr Norra 30 och sålt våran på 52 och vi fick Cassandra som mäklare i början men sen övergick det till Patrik och han skött det bra, inga klagomål. Förväntningarna var högre för våran lägenhet men affären gjordes i Juli, ingen bra månad, men det kan inte Patrik hjälpa. Läs mer
  • 2019-09-08

Patrik Anders K skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik är en väldigt trevlig och positiv person. Han är på väg upp i mäklarbranschen och med erfarenhet och sin positiva inställning kommer han bli en fantastisk mäklare. Läs mer
  • 2019-09-06

Mårten S skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling. Sålde en 4:a innan visning vilket passade mig perfekt då jag hade snabb utflyttning. Från förvisning och bud till kontrakt tog 6 timmar. Jag fick betalt det jag önskade dessutom. Läs mer
  • 2019-09-06

Kerstin A skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Snabb på att återkoppla och saklig. En rakt igenom bra köpupplevelse. Läs mer
  • Ann Radha Elisabeth S

2019-09-04

Ann Radha Elisabeth S skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik Skarström har hjälpt oss att sälja vårt radhus.
    Har haft ett riktigt bra samarbete gällande försäljningen.
    Vi är väldigt nöja och rekommenderar verkligen HusmanHagberg. Läs mer
  • 2019-09-04

Oscar L skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi köpte en liten lägenhet i Eriksberg/Göteborg och är väldigt nöjda med den service vi fick av Patrik Skarström på HusmanHagberg. Patrik var alltid nära till hands för frågor som dök upp och vi kände stort förtroende för honom vilket för oss var väldigt viktigt i en sådan stor affär. Läs mer
  • 2019-09-04

Arja T skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Varmt rekommenderar
    Om jag behöver Mäklare så är han Bäst
    En två i Hisingen Backa
    Trevligt sakligt man förstår va skriver på för papper Läs mer

Frida J skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Supertrevlig, hjälpsam och flexibel mäklare. En snabb och väldigt smidig affär tack vare det! Läs mer

Emilia G skrev om Filip Radic en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Mycket bra! Uppdaterade oss bra med information löpande under hela sälj processen! Sålde en lägenhet i backa! Läs mer
    Filip R gillar detta

Victor D skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpte en 3a på Hisingen. Kajsa är väldigt flexibel, ansvarstagande och förtroendeingivande. Vi ville ha en snabb affär och Kajsa hjälpte oss verkligen att få det. Läs mer
  • 2019-09-01

Daniel E skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Fick ordentlig genomgång av säljprocessen som gjorde att jag var beredd på alla steg och förberedelser.
    Lägenheten blev såld väldigt snabbt och till ett bra pris. Kajsa skötte kontakter med eventuella köpare på ett bra och tydligt sätt. Läs mer
  • 2019-09-01

Maj-Britt K skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Denna gång köpte jag en lägenhet innan visning. Kan dessvärre inte säga att han håller det han säger och därav får ett stort -minus av mig. Har varit på visning tidigare m Jonas som mäklare, och jag rekommenderar honom inte t mina vänner.
    Men det är vad jag tycker. Läs mer
    2019-09-09 Jonas L svarar Maj-Britt K
    Hej, Tråkigt att du upplevt det såhär. Har man som säljare av en bostad valt att sälja via mäklare så går allt via oss. Därför kan jag förstå om det blivit lite miss i kommunikationen när du pratat med dem privat och samtliga säljare inte fått säga sitt. Jag slår dig en signal inom kort så vi får reda ut vad du inte är nöjd med.
  • 2019-08-29

My D skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Kajsa sålde min lägenhet, affären gick smidigt, snabbt och väldigt proffsigt till! Skulle verkligen rekommendera Kajsa och Husman Hagberg som mäklare! Supernöjd! Läs mer
    2019-08-30 Kajsa A svarar My D
    Tack My, vad roligt att höra! Jag hoppas du hittar din nya drömbostad inom kort!
  • Gustav K

2019-08-19

Gustav K skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik hjälpte mig att sälja en liten etta på centrala Hisingen.

Jag visste inte riktigt vad jag kunde förvänta mig gällande försäljningspris essen och försäljningspris, men Patrik hjälpte mig att ta fram en plan för försäljningen.

Patrik uppehöll kontakten och informerade kontinuerligt genom hela processen på ett föredömligt sätt. Jag hade en hel del frågor och Patrik försökte alltid ge mig ett vettigt svar.

Värt att påpeka att lägenheten lades ut och såldes mitt i semestertid så det blev ett antal extra visningar innan budgivningen startade, men när den väl startat gick försäljningspriset upp till en nivå som var över förväntan.

Jag är genomgående nöjd med försäljningen och rekommenderar absolut Patrik som mäklare. Läs mer
  • 2019-08-11

Jonas P skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Kajsa har sålt en tvårummare på Hisingen, Göteborg åt mig. Det har fungerat bra.
    Hon har känts proffsig och kunnig och affären blev lyckad! Läs mer
  • 2019-08-11

Linnéa M skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålde en mindre lägenhet och är jättenöjd med att bli uppdaterad om vad händer hela tiden. Mycket professionell och jag känner förtroende för att affären sköts på ett hederligt sätt! Läs mer
  • 2019-08-10

Nicklas S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Helt okej! Kände att jag som säljare fick ligga på mäklaren lite för att få ut mer för min lägenhet, vilket jag fick. Men hade inte fått om jag gått på mäklarens rekommendation. Läs mer
    2019-09-09 Jonas L svarar Nicklas S
    Hallå Nicklas, Du fick välja om vi skulle gambla med ett kanonbud och testa mer ;) Vilket redan va betydligt mer än vad du önskade =) Så skönt att du är nöjd ändå. Mitt resonemang med risk/reward när vi va på redan höga nivåer men denna gång blev det ju succé! =)
    Hoppas du kommer trivas i nya huset nu!
    Jonas L gillar detta
  • 2019-08-07

Elnaz A skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har köpt en lägenhet där Patirk var ansvarig mäklare. Han var mycket trevligt och samtidigt väldigt professionell! Allt gick smidigt och vi är mycket nöjda med all hjälp vi fick från honom! Läs mer
  • 2019-08-06

Tove L skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt en lägenhet & Kajsa löste allt snabbt och smidigt och hörde av sig flitigt så att jag kände mig trygg! Jättetrevlig och kunnig. Är supernöjd! Läs mer
  • 2019-08-06

Ambrose Benedict A skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    I bought an apartment recently in Gothenburg. The whole process was really simple, easy and totally had a good experience. The broker was good in assisting and helping with information I needed. Läs mer
  • 2019-07-27

Victor P skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik was very respectful and he explained and translated all the paper work during the process. He is very social, positive and effective. Läs mer
  • Gunnel L

2019-07-24

Gunnel L skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik Skarström är pålitlig, engagerad, hjälpsam och kunnig.
    Han har på bästa sätt hjälpt oss att sälja en lägenhet i BRF Ängön, Göteborg bl.a. genom att hela tiden hålla oss informerade ang antal spekulanter och budgivning.
    Patrik får av oss 10 poäng av 5 möjliga.
    Gunnel och Carl Loholmen Läs mer
  • Anna R

2019-07-03

Anna R skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Proffsigt bemötande från Kajsa från start. Lägenheten såldes innan visning och hon hjälpte mig nå ett slutpris som jag var mer än nöjd med. Det var första bostaden jag sålde och det kändes väldigt tryggt att ha sin mäklare ett sms eller samtal bort, oavsett tid på dygnet och dag i veckan. Träffade några mäklare från olika firmor innan jag bestämde mig för Kajsa, och en av anledningarna var att hon fokuserade minst på vad hon skulle få betalt och mer på att jag skulle känna mig nöjd. Kan inte betona nog hur skönt det kändes när jag gick igenom min första bostadsaffär. Läs mer
    2019-07-05 Kajsa A svarar Anna R
    Stort tack för de fina orden, så kul att höra!
    Jonas L, Kajsa A gillar detta
  • 2019-07-01

Mohsen B skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    We bought a connected house.
    All the communication and arrangements were done professionally. Very rapid replies and accurate responses.
    And most importantly, the sense of trust that we got from Patrik during the process was a releif for possible stresses that might come up in such big deals.
    We will with pleasure highly recommend Patrik for buying and selling properties, to anyone. Läs mer
  • 2019-06-30

Finn Thomas K skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik hjälpte oss med en snabb affär av vårat radhus.Han är trevlig,engagerad och förtroende ingivande. Vi är jättenöjda ,bara att rekommendera! Läs mer
  • Martin K

2019-06-29

Martin K skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Mycket lätt och smidig och ha att göra med, flexibel och alltid glatt humör. Läs mer
  • 2019-06-26

Josefine N skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har precis sålt vår lägenhet med hjälp av Patrik. Han har under hela affären varit professionell och lyhörd på våra önskemål. Han visade stor kunskap och engagemang. Vi kommer definitivt anlita honom igen om vi ska sälja vår bostad. Vi kan varmt rekommendera Patrik. Läs mer
  • 2019-06-22

Josefin S skrev om Filip Radic en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har sålt min lägenhet, en 1:a i blåstaden.
    Jag tycker att Filip har bemött mig väldigt bra och proffesionellt, han är alltid lätt tillgänglig och flexibel. När jag inte kunde vara med på fotograferingen kom Filip själv och hämta nyckeln på mitt jobb och kom även och lämna den, något jag anser är mycket bra service och det underlätta väldigt mycket för mig.
    Kan varmt rekommendera husmanhagberg Hisingen. Läs mer
    Patrik S, Filip R, Jonas L gillar detta

Ramazan C skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har sålt lägenhet
    Kontakta per telefon
    Han är duktig och trevligt sak kunnig
    Han gör sitt uppdrag mycket bra sätt Läs mer

Micaela W skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik har hjälpt mig och min sambo att hitta den perfekta lägenheten för oss. Han var lyhörd och förstod direkt vad det var för typ av boende vi sökte och gav oss bara relevanta förslag. Hela affären har gått både snabbt och smidigt och även fast detta är vårt allra första bostadsköp så finns inga frågetecken och vi känner oss helt trygga med att om något skulle dyka upp så kommer det att lösa sig. Kan varmt rekommendera att kontakta Patrik om man letar lägenhet! Läs mer

Malin B skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Eriksberg. Vid vårt första möte med honom fick vi intrycken att Jonas var lugn, trygg, trevlig, pålitlig samt affärsdriven. Det märks att han älskar sitt jobb och är mån om att hans kunder ska vara riktigt nöjda.

Jonas levde verkligen upp till den bild vi fått av honom. Han har även varit lätt att nå under hela processen, varit flexibel och lyhörd.

Jonas sålde vår lägenhet på förhand till ett pris vi är mycket nöjda med. Vi kan inte vara mer nöjda med vårt val av mäklare och vi rekommenderar honom starkt! Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • 2019-06-20

Olsson M skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en större lägenhet i samma förening som jag nu bor i. Jonas är en toppenmäklare. Bra bemötande o trevlig. Ärlig och saklig i sina förklaringar på frågor. Stor kunskap. Snabb med att svara på sms o telefon. Läs mer
  • 2019-06-18

Gull-Britt P skrev om Cassandra Jerneklo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålt ett 5rums bostadsrättsradhus. Blev bemött på ett fantastiskt sätt redan från början. Hade tidigare träffat en annan mäklarfirma som var betydligt billigare men Cassandra gav ett stort förtroende. Hon lyssnade på mina förslag och gav en hel del tips inför försäljningen. Rekommenderar henne starkt till andra som vill sälja Läs mer
    Cassandra J gillar detta
  • 2019-06-17

Nils S skrev om Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi befann oss i Dubai när vi med hjälp av vår dotter köpte lägenheten i Göteborg. Därför blev det begränsad, men ändå bra kontakt med mäklaren via mail.
    Inte rättvist att betygsätta vid det här köpet.
    Med vänlig hälsning,
    Nisse Schmidt Läs mer
  • 2019-06-16

Benjamin N skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    En trevlig och härlig mäklare. Uppskattar att han la tid på att gå igenom kontraktet noga Läs mer
  • 2019-06-13

Sanne L skrev om Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har precis sålt våran lägenhet, valet av mäklare föll på Jennifer då hon verkade trovärdig och hade bra koll på området. Detta visade sig stämma och vi har under hela processen fått snabbt och proffsigt bemötande. Vi kan verkligen rekommendera Jennifer! Läs mer

Kvarnpirsgatan 8, 417 64 Göteborg