Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg HusmanHagberg HusmanHagberg Göteborg Hisingen

HusmanHagberg Göteborg Hisingen

Kvarnpirsgatan 8, 417 64 Göteborg — Visa karta

På HusmanHagbergs kontor på Hisingen i Göteborg hittar du oss - ett gäng kompetenta och passionerade mäklare som känner till både området och bostadsmarknaden mycket väl. Är det hit du ska flytta? Eller planerar du att sälja en bostad här? I vilket fall är du varmt välkommen ta kontakt med oss så hjälper vi till.

HusmanHagberg är en av Sveriges främsta mäklarkedjor och därför kan du räkna med att affären går tryggt och säkert till. Dessutom är vi anpassningsbara, då vi inte är låsta till vare sig försäkringsbolag eller banker. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 94 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Hisingen

• 2019-01-18

Dino B skrev om Filip Radic en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt en 2a i Hisings backa, jag blev bemött på ett positivt sätt utav Filip, han höjde mitt intresse för just denna lägenhet och besvarade alla frågor jag haft helt utmärkt. Från att jag vann budgivningen har han hjälpt mig och verkligen varit till hjälp, fin kille och rekommenderas starkt, jag lär definitivt ta kontakt med honom ifall min lägenhet skall säljas. Läs mer
  • 2019-01-18

Karin S skrev om Anders Christian en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Bostadsrätt.
    Hjärtligt och proffesionellt bemötande ftån mäklaren. Läs mer
    2019-01-18 Anders Christian svarar Karin S
    Hej Karin
    Tack för din reco och din hjärtliga rekommendation. Du kommer säkert trivas i minst tio år i denna bostad precis som din säljare har gjort!
  • Lindi O

2019-01-18

Lindi O skrev om Anders Christian en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Anders sålde lägenheten till mig tio årsen så när det var dags för mig att sälja var han ett självklart val. Han kan marknaden och även om den är påväg ner så lyckades han. Jag är väldigt nöjd Läs mer
    2019-01-18 Anders Christian svarar Lindi O
    Tack för din reco. Vill du sälja om 10 år igen så vet du vem du ska ringa!
  • Seija I

2019-01-15

Seija I skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Bostadsrätt i Gbg (Tuve). Mkt vänlig och trevlig mäklare. Alltid hjälpsam och svarat på alla frågor. Tydligt och pedagogiskt förklarat hela processen vad gäller försäljningen av bostaden. Ger toppbetyg! ☺️👍 Läs mer
  • 2019-01-15

Dzenana D skrev om Filip Radic en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt en bostadsrätt. Kändes som en trygg och professionell affär. Läs mer
  • 2019-01-14

Anna-Karin A skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har sålt en minitvåa på Hisingen. Jag blev bra bemött och mäklaren hade en rimlig värdering av min bostad. Det känns som både jag säljaren, köparen och mäklaren är nöjda med affären. Det är det som är så bra med Jonas. Att alla blir nöjda. Jag kommer absolut använda Jonas igen både vid försäljning och inköpande av bostadsrätt igen. Läs mer
  • 2019-01-07

Mathilda S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag köpte en lägenhet på 40,5 kvm i Tuve. Jag har fått ett väldigt bra och professionellt bemötande av Jonas. Han har varit mycket enkel att få kontakt med och har svarat på alla frågor, och tagit reda på svar om han inte visste. Jag uppskattade även att själva kontraktsskrivningen gjordes på ett väldigt noggrant och lugnt sätt, vilket gjorde att jag kände mig trygg. Skulle definitivt själv kunna tänka mig att anlita honom i framtiden vid försäljning av bostad. Läs mer
  • 2019-01-03

Peter S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålde BR på Hisingen i Oktober 2018.
    Jonas var under hela processen mycket professionell och skötte all kommunikation på ett mycket bra sätt.
    Vi är helt nöjda med hur Jonas skötte uppdraget och kan verkligen rekommendera honom.

Peter S Läs mer

Stefan H skrev om Anders Christian en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpte en Bostadsrätt i Backa av ett par som anlitade Anders som mäklare. Tyckte det fungerade väldigt bra, Anders var väldigt proffessionell, tydlig och enkel att ha att göra med under hela processen. Läs mer
    2018-12-31 Anders Christian svarar Stefan H
    Hej Stefan
    Kul att läsa att du var nöjd med ditt köp!!
    När du "växt ur" den är du välkommen tillbaka.
    Gott nytt år.

John W skrev om Anders Christian en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Anders var vår mäklare för andra gången vi har sålt en lägenhet med 10 års mellanrum. Han var väldigt hjälpsam innan, under och efter försäljningen vilket är anledningen till att vi återkom till honom. Han gjorde hela processen till ett nöje.

Anders är trevlig, kunnig, ärlig, verkligen effektiv, lätt att resonera med och vi rekommenderar honom varmt till andra. Läs mer
    2018-12-31 Anders Christian svarar John W
    Hej John och Maria
    Tiden går fort - tack för er rekommendation och jag hoppas ni ska trivas i ert nya "örnnäste"
    Gott nytt år.

Martin L skrev om Anders Christian en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Ärlig, lugn, tillgänglig. Mycket nöjda Läs mer
    2018-12-31 Anders Christian svarar Martin L
    Tack Martin & Jenny
    Jag hoppas ni kommer trivas i nya villan!
    Gott nytt 2019
  • 2018-12-26

Maria de V skrev om Anders Christian en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Anders är bäst. Han är kunnig, rolig och ärlig. Dessutom så lyssnar han av oss och fattar precis vad vi vill men kanske uttrycker oss lite för luddigt. Fastighetsaffärer är ju igen vardagsmat så man behöver en expert att hålla i handen. Läs mer
    2019-01-03 Anders Christian svarar Maria de V
    Hej Maria
    Tack för ert fina betyg ! Det är trevligt kallas "expert"
    Vi syns snart för deklarationen.
  • 2018-12-26

Jonas B skrev om Anders Christian en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Felaktig värdering och uselt engagemang gjorde att vår försäljning blev allt annat än lyckad.
    Tyvärr har sedan Husman & Hagberg visat totalt ointresse för att diskutera detta misslyckande. Läs mer
    2018-12-31 Anders Christian svarar Jonas B
    Tråkigt att inget med er försäljning upplevdes positivt. Er kritik är bemött separat både med mig och kollegor. Med dessa ord önskar jag er ett Gott nytt år i er fina våning. Anders Christian
  • Darja S

2018-12-25

Darja S skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Kajsa gjorde en trevlig affär med oss, hon var tydlig och tog reda på information utöver det vanliga som en mäklare behöver göra. Var personlig och trevlig, bokade en förhandsvisning som ledde till att vi kunde få vårt hus. Läs mer
    2019-01-07 Kajsa A svarar Darja S
    Tack Darja! Självklart vill jag hjälpa er att känna er trygga inför er stora affär och är tacksam att ni känner er nöjda! Vi ses i vår!
  • 2018-12-23

Gustaf L skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik bistod oss i att sälja vår bostad. Han hade genomgående ett utmärkt bemötande och var duktigt på att stämma av förväntningar framåt i processen. Totalt sett en duktig kommunikatör och mäklare som jag har högt förtroende för Läs mer
    2019-01-02 Patrik S svarar Gustaf L
    Hej Gustaf!
    Tack för det fina omdömet. Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni trivs bra i Stockholm och er nya lägenhet nu!
    Gott nytt 2019!
  • 2018-12-22

Emil J skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Kajsa var mycket trevlig men begick ett antal misstag och har stundtals otydlig i sin kommunikation, delvis med köparen. Kajsa var dock flexibel och villig att sänka sitt arvode i kompensation för sina misstag. Läs mer
    2019-01-07 Kajsa A svarar Emil J
    Hej Emil! Rätt ska vara rätt och blir det inte det första gången, får man korrigera i efterhand. Nu åkte du ju på en extra kostnad, varpå jag givetvis tog mitt ansvar. Jag är tacksam att vi avslutade med en lyckad affär!
  • 2018-12-22

Judit Eva-Marie S skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Proffsig. Trygg. Hjälpsam. Mycket socialt kompetent. Väldigt trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2019-01-02 Patrik S svarar Judit Eva-Marie S
    Hej Judit!
    Tack för de fina orden. Hoppas att renoveringen gått bra och att du ska trivas gott i lägenheten.
    Gott nytt 2019!
  • 2018-12-21

Johanna B skrev om Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har både köpt och sålt av Jennifer. Hon rekommenderas varmt! Mycket proffsig och duktig.
    Med vänlig hälsning, Johanna Bogren Läs mer
    2019-01-23 Jennifer R svarar Johanna B
    Tack Johanna vad du är snäll! Hoppas vi ses i framtiden! :)
  • 2018-12-21

Jo T skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi köpte en bostadsrätt på Hisingen, och blev mött på er utmärkt sätt av mäklaren. Information om objekt var ärlig och bra.

Vi fick lite strul med finansiering (nyinflyttad till Sverige från Norge) och vår mäklare gick långt ut över sine normala uppgifter och bistod oss att klara upp med bank och lån. Ärligt kan vi säga att mäklaren räddade oss i detta köpet. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Jim M

2018-12-20

Jim M skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Grymt kreativ tjej med huvet på skaft.. Läs mer
    2019-01-07 Kajsa A svarar Jim M
    Tack snälla, det var en rolig utmaning att hjälpa er till en lyckad bostadsförsäljning!
  • 2018-12-20

Britt Marie B skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålde en 2:a och köpte en 3:a
    Kajsa gav ett kunnigt intryck och behandlade mig med stor respekt,vilket gjorde att jag fick ett stort förtroende för henne. Hon levde upp till mina förväntningar.
    V.h. Britt- Marie Brantmark Läs mer
    2019-01-07 Kajsa A svarar Britt Marie B
    Tack Britt-Marie! Det var väldigt kul att hjälpa er att få en smidig övergång mellan ny och gammal bostad!

Kirsten H skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi köpte en bostadsrättslägenhet. Vi ville göra en snabb affär och Patrik hjälpte oss med det. Vi fick ett bra bemötande och all hjälp som behövdes. Läs mer
    2018-12-20 Patrik S svarar Kirsten H
    Hej Kirsten!
    Tack för den fina recensionen. Det var roligt att vi kunde hitta en så fin lägenhet till er på ett så smidigt sätt. Hoppas att ni trivs bra. Ha en riktigt go Jul och Nyår nu.
    Mvh Patrik Skarström
    Patrik S gillar detta
  • Tova K

2018-12-20

Tova K skrev om Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpte mig en etta på hisingen.
    Kontakten med Jennifer var bra från start, allt gick väldigt smidigt både via telefon och sms. Läs mer
    2019-01-23 Jennifer R svarar Tova K
    Så kul att det blev just denna lägenhet för dig! Hoppas du trivs, den är riktigt fin!

Ida B skrev om Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Riktigt bra mäklare! Noggrann och trevlig! Läs mer
    2019-01-23 Jennifer R svarar Ida B
    Tack så mycket för de fina orden Ida! :)

Mattias W skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålde en bostad på brunnehagen (gbg). Då vi bor i dalarna så varv det jätte bra att jonas var så hjälpsam i allt.
    Proffsigt bemötande samt att priset blev ungefär det som han förutspådde. Läs mer

Eva P skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt en mini-tvåa i Tuve. Jonas var(är) en trevlig mäklare. När man köper en lägenhet så är ju mäklaren mer inkopplad via säljaren, det kändes aldrig att Jonas gjorde nån större skillnad mellan köparen och säljaren. Det gjorde att man kände sig bekväm med Jonas. Läs mer

Martin B skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag sålde min bostad med hjälp av Jonas, han skötte allt mycket bra. Läs mer

Veronyca W skrev om Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag köpte bostad och att träffa Jennifer som mäklare var positivt på alla sätt. Jag kände jag hade förtroende för henne och att jag fick ett fint bemötande. Jennifer är kompetent och fixade allt så allting blev så enkelt. Läs mer

Elin S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas var väldigt proffessionell genom hela försäljningen. Han sålde min lägenhet snabbt och ordnade med budgivningen exemplariskt. Jag kan absolut rekommendera Jonas till andra! Läs mer

Tanja R skrev om Filip Radic en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har köpt ett radhus, Filip var väldigt trevlig och duktig han kändes väldigt ärlig.
    Man fick ett förtroende för honom. Om jag
    Skulle sälja mitt boende nu, då hade jag valt honom som min mäklare.
    Med vänlig hälsning, Tanja Läs mer

Ninni A skrev om Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Engagerad, driven och mycket trevlig! Vi var väldigt nöjda! Läs mer

Niklas G skrev om Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålt två bostadsrätter, mycket kunnig, driven mäklare som inger förtroende. Påläst om sina objekt och områden, mycket god kommunikation och snabb återkoppling. Trevligt bemötande i alla lägen. Skulle rekommendera Jenny till vänner och bekanta. Läs mer
    2019-01-23 Jennifer R svarar Niklas G
    Tack så mycket Niklas och du är mer än välkommen tillbaka, både själv eller vännerna!

Amanda O skrev om Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Bra och uppriktig kommunikation gällande försäljningen. Personligt engagemang och bra pepp i försäljningen som tog lång tid med många visningar. Läs mer

Dennis B skrev om Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Hej jag har sålt 2lägenheter och hon är kanon.
    Kan varmt rekommendera henne.

Bra jobb Läs mer

Sara M skrev om Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Trevlig men vet inte om hon gjorde sitt bästa för att ge mig det pris jag ville ha vid försäljningen. Det var en hel del fel i objektsbeskrivningens första utkast gällande området också så lokalkännedomen är ouppdaterad. Dessutom har jag fått miljoner Mail om att utvärdera henne efteråt. Tackade jag nej på de första två mailen - sluta spamma!! Av den sista anledningen är det mycket sannolikt att jag kommer anlita annan mäklarfirma nästa gång. Irriterande. Läs mer

Ole Martin C skrev om Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Mycket prosjonell mäcklare, bra och enkel att ha med att göra. Mycket bra uppfölgning och bra kontaktar till stylist. Läs mer
  • 2018-12-19

Praveen Reddy A skrev om Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    She was very nice and helpful.
    And also took more responsiblity Läs mer

Martina F skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpte lägenhet i Tuve, Göteborg i våras. Det var en enkel affär och jag fick mycket hjälp och förstående vid köpet då jag va förstagångs köpare. Allt kändes ödmjukt! Läs mer

Mikael G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Mäklaren hjälpte mig att göra min upplevelse och process oerhört smidig och lätt att förstå. Läs mer
  • 2018-12-18

Deniz C skrev om Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Mycket duktig och driven mäklare! Läs mer
    2019-01-23 Jennifer R svarar Deniz C
    Tack för att du tog dig tid att skriva och tack för de fina orden Deniz!
  • 2018-12-18

• Annie L

2018-12-18

Annie L skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt lägenhet i Tuve.
    Inga tidigare erfarenheter av försäljning. Mycket nöjd med Jonas. Han är lätt att få tag på, svarar utförligt på frågor och har varit ett bra stöd när man haft funderingar.
    Jättenöjd med hans jobb. Läs mer
    2018-12-18 Jonas L svarar Annie L
    Man tackar! Så det ska vara att både köpa och sälja bostad! =)

Hoppas ni kommer trivas nu och har ni frågor vet ni var ni hittar mig!
  • 2018-12-15

Fatma T skrev om Filip Radic en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har för första gången köpt en bostadsrätt och allt detta var nytt för oss men Filip var väldigt tydlig om vad som skulle ske osv. Det kändes tryggt och vi blev väldigt bra bemötta och han var tålmodig när det gällde alla frågor vi ställde. Läs mer
  • 2018-12-15

Barbro M skrev om Cassandra Jerneklo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag är mycket nöjd med Cassandra som hjälpte mig att sälja mitt radhus. Cassandra var lyhörd, trevlig och både socialt och yrkesmässigt kompetent. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    Cassandra J gillar detta
  • 2018-12-02

Emma W skrev om Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Superbra! Förtroende givande, tydlig i kommunikation och i tid. Alltid förberedd inför mötena. Läs mer
    2019-01-23 Jennifer R svarar Emma W
    Tusen tack för att du tog dig tid att lämna omdöme och för de fina orden!
  • 2018-11-29

Anca D skrev om Jennifer Rådh en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Bra info under budgivningen. Trevlig bemötandet. Har varit mycket nöjd med hela köpet. Läs mer
    2018-12-18 Jennifer R svarar Anca D
    Tack Anca för dina fina ord! Ser fram emot ett fortsatt samarbete framöver :)
  • 2018-11-14

Jimmy T skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpte en 3a av Jonas och nu skall han sälja våran bostad.
    Proffsigt intryck och de känns som att han har koll på läget´! Läs mer
    2018-12-12 Jonas L svarar Jimmy T
    Tack för detta Jimmy! Det gick ju fint även med er försäljning! Nu hoppas jag ni ska trivas i er nya 3:a! =)
  • 2018-11-04

Daniel G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Proffsig service, rak och tydlig mäklare, hjälpsam mäklare, mäklaren svarar alltid fort på sms, han ringer alltid tillbaka, brf låg ute på hemnet i tio dagar, rekommenderar honom gärna till andra. Läs mer
    2018-12-18 Jonas L svarar Daniel G
    Tack än en gång Daniel! Ser fram emot att komma och kolla till nya bostaden i vår när ni är klara! Hoppas nu du och familjen får en go jul! =)
  • 2018-11-04

Magnus H skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålde villa, Funkade bra men mäklaren hade tidsbrist och samtidigt skulle de prata med alla intressenter för att de skulle få komma på visning vilket vi kände kanske innebar att få bokade in sig på våra visningar. Men vi fick samtidigt det vi ville ha Läs mer
  • 2018-11-03

Thomas N skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpte en bostadsrätt. Positiv och pedagogiskt bemötande.
    Professionellt bemötande. Läs mer

Kvarnpirsgatan 8, 417 64 Göteborg