HusmanHagberg Göteborg Hisingen

Kvarnpirsgatan 8, 417 64 Göteborg — Visa karta

På HusmanHagbergs kontor på Hisingen i Göteborg hittar du oss - ett gäng kompetenta och passionerade mäklare som känner till både området och bostadsmarknaden mycket väl. Är det hit du ska flytta? Eller planerar du att sälja en bostad här? I vilket fall är du varmt välkommen ta kontakt med oss så hjälper vi till.

HusmanHagberg är en av Sveriges främsta mäklarkedjor och därför kan du räkna med att affären går tryggt och säkert till. Dessutom är vi anpassningsbara, då vi inte är låsta till vare sig försäkringsbolag eller banker. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 221 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Hisingen

Evelina F skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Lättillgänglig och trevlig. Levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-12-23

Robert B skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har köpt lägenhet genom HusmanHagberg med Patrik som mäklare. Jag möttes av ett professionellt bemötande där jag som köpare kände mig trygg genom kontinuerlig dialog och återkoppling. Jag rekommenderar Patrik som mäklare vid köp av bostad / Robert Läs mer
  • 2019-12-21

Safet B skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpare av fastighet. Den enda kritiken som köpare finns är att själva slutbudgivningen och avslutet med kontraktsskrivningen blev lite för forcerat och stressigt.

Inför tillträdet fick en detalj av formell karaktär ändras och Kajsa var mycket tillmötesgående, la ner extra arbete för att köpet skulle genomföras på det sätt jag önskade utan någon nackdel för Säljaren till allas belåtenhet och det är en viktig egenskap hos en mäklare.

Jag uppskattar särskilt att Kajsa är tydlig, rak på sak och koncis, disciplinerad och tillgänglig. Det var då inte särskilt förvånande att få veta att hon har en militär bakgrund.

Så har du en bostad att sälja så är det en stark rekommendation att välja Kajsa som mäklare och som köpare kan du känna dig trygg. Läs mer
    2019-12-25 Kajsa A svarar Safet B
    Tack Safet! Jag är glad att, precis som du skriver, affären löste sig till båda parters belåtenhet och att informationen - avseende smått som stort - nått fram på ett tydligt sätt. Dyker det upp något framöver, ska jag vara fullt lika tillgänglig att kontakta även då!
  • 2019-12-17

INGEMAR T skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Mycket bra bemötande och kundorienterad. Läs mer
  • 2019-12-16

Dario L skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Mycket nöjd med Patrik! Han sålde vår lägenhet väldigt fort då vi hade väldigt ont om tid och behövde sälja lägenheten omgående.
    Patrik är väldigt professionell med ett mycket trevligt bemötande som överträffar alla mina förväntningar. Rekommenderar varmt Patrik som mäklare och håller precis allt som utlovat. Läs mer
  • 2019-12-15

Kazandra A skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik hjälpte mig att sälja en otroligt svårsåld lägenhet med många olika mäklare inblandade , såklart va de Patrik på husman Hisingen som gjorde jobbet! Helt perfekt , rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-12-14

Helena L skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik hjälpte oss att sälja vår 4a på Kvillebäcken. Från start gav han ett mycket professionellt intryck och har hjälpt oss igenom hela processen på ett mycket bra sätt. Vill ni ha en mäklare som kan sin sak, är otroligt trevlig och tillmötesgående så ska ni välja Patrik. Stort tack för all hjälp Patrik. Vi ses nästa gång jag säljer :) Läs mer
  • 2019-12-07

Graham W skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik helped me sell my 55m² apartment in the Kvillebacken area.This was quite a special case because I am not Swedish, nor was I in Sweden when the sell had to take place. I needed someone to help me out and Patrik did exactly this and even went beyond my needed expectations.

Even though, the sell itself was never confirmed due to some continuous negotiations happening elsewhere, Patrik stood by me from the beginning. He provided his experience, his advice about banks and overall guided me through the process until the apartment was ready to be on the market.

To make matters more complex, tenants were involved. Though this did not matter to Patrik, he understood the situation and took on the challenge and made sure there was continuous communication between the tenants, myself and other third parties. There was one incident where communication didn't follow through properly and the tenants had to suffer the coincidences, but Patrik took the responsibility on himself and immediately suppressed further issues and quickly resolved the problem. Otherwise, prior to the sell, everything went really well.

The sell itself was also challenging. Viewings and offers were happening within just 2-3 days. Therefore, a lot of big decisions had to be made in a short period of time. All the while, Patrik was constantly keeping everyone up to date - even with the 9-hour time difference. Though stressful, I didn't feel as though Patrik was applying any additional pressure onto me, which I really appreciate. He even gave me time to myself to think things through. Patrik gave a nice balance between giving advice, but not really suggesting that one way was better than the other. As a seller, I still felt I was control of the situation, which I thoroughly appreciate and additionally I enjoyed! After the fact, a sale was made and a deal was done.

This is where I thought my professional relationship between Patrik and I would end, but no, he wasn't finished yet. He understood that getting the apartment prepared for the buyer had to be done, so again, he took on the responsibility and organized a cleaning company as well as a furniture removal firm to help prepare the apartment. The weekend leading up to the access day went smoothly. I was particularly worried about this part of the sell, but I was really impressed and appreciate all that Patrik had done from the very beginning, right through to the very end.

Overall, Patrik was instrumental to the sell. He was patient, forever helpful, maintained a great relationship and executed the whole process really well. I was overall impressed and I'm sure others will be too. Läs mer
  • 2019-12-04

Kar-Wai Janne T skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Gott bemötande med tydlig kommunikation. Läs mer
  • 2019-11-28

Mikael G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Kunnig, lugn, tydlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-11-28

Frida O skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har köpt en lägenhet
    Mäklaren gav mig en bra upplevelse och känsla för lägenheten och han förklarade allt om lägenheten och hur köpet skulle gå till tydligt!
    Han var bättre än mina förväntningar! Läs mer
  • 2019-11-24

Martin B skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har köpt ett hus på Sankt Jörgen i Göteborg. Patrik Skarström har gett oss ett utmärkt och professionellt bemötande hela vägen genom processen. Han levde därmed upp till förväntningarna med stor marginal. Kanonmäklare som vi gärna rekommenderar till andra framöver! Läs mer
  • Daniel G

2019-11-23

Daniel G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas Lindquist är utan tvekan en riktigt trevlig och duktig mäklare. Vi har anlitat honom en gång tidigare och vi fick då hjälp med allt som behövdes. Nyligen sålde han vår andra bostad och han hjälpte oss med allt från försäljning till inredningstips och tog tag i saker.
    Även vid minsta fundering som man har, smsar man honom och han svarar blixtsnabbt. Han har superkoll på siffror. Den hjälpen och servicen som Jonas erbjuder är genuin. Han är en person som man kan lita på och jag kommer att anlita honom igen när de blir aktuellt.
    En riktig engagerad Mäklare med stort M! Läs mer
  • 2019-11-23

Mikael R skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Da vi inte bor I Sverige och inte kommer att gora det pa ett tag sa bestamde vi oss for att salja varan lagenhet pa Eriksberg. Fran min bank fick jag tips om Jonas. Jag kontakatade Jonas och fick ett jattebra bemotande av honom. Allt skottes pa ett utmarkt satt via mail och telefon. Tack Jonas for ditt satt att arbeta och att du fick salt var lagenhet snabbt och smidigt.

Vi kan starkt rekommendera Jonas till alla som vill salja for hans trevliga och positiva installning samt hans professionella satt att arbeta.

//Mikael Läs mer
  • 2019-11-22

Hampus H skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpte min första lägenheten och hade ingen jätte koll på hur allt skulle gå till. Kajsa hjälpte mig och svarade på alla mina frågor. Kan rekommendera starkt som mäklare! Läs mer
  • 2019-11-22

Katarina H skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Kajsa hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Hon guidade genom hela säljprocessen, gav goda och välgrundade råd/rekommendationer och svarade på alla frågor som uppstod både kring försäljningen och annat runtomkring. Kajsa är tillgänglig, tydlig och ärlig i kommunikationen, och har ett både professionellt och trevligt bemötande. Vi är jättenöjda med Kajsas insats och skulle anlita henne igen. Läs mer
  • 2019-11-21

Olof O skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi sålde vår lägenhet via Kajsa och fick mycket god och professionell hjälp genom hela processen, med snabb återkoppling på alla våra frågor kring försäljningen. Jag kan varmt rekommendera Kajsa! Läs mer
  • 2019-11-21

Robert N skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sållt en 2a på Eriksberg. Allt fungerade mycket bra. Bra mäklare. Läs mer
  • 2019-11-16

Linn M skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har köpt en lägenhet på Bratteråsgatan och är väldigt nöjda med hur Jonas bemött oss i köpet. Vi har känt oss trygga, fått snabba svar på våra frågor och upplevt Jonas som tillmötesgående, proffsig och mån om att vi ska känna oss informerade under processens gång. Läs mer
  • 2019-11-15

Jimmy F skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi köpte en bostad i Sannegårdshamnen och Jonas i sin roll som mäklare skötte det hela på ett mycket smidigt och förtroendegivande sätt. Läs mer
  • Carina L

2019-11-15

Carina L skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Grym mäklare och enormt engagerad💖Trevlig o vänlig o mycket kompetent!!! Sålde vår trea i Sannegårdshamnen o vi fick ett grymt bra pris!!! Bara att rekommendera honom vidare🤩 Läs mer
  • 2019-11-07

Azhar A skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag köpte en bostad, och mäklaren Jonas är kanon bra på att visa med underbar leende och trevligt bemötande, tydligt med allt vad som gällde, jag blev väldigt glad över hans suverän sätt att jobba med affären. Läs mer
  • 2019-11-04

Hans K skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    He was helpful and available.
    Those things are important for me because I am new here in Sweden. He shared experiences regarding how to buy apartment. Läs mer
  • 2019-11-02

Peter G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köp av bostadsrätt i Eriksberg, Göteborg.
    Jonas har tagit sig tid både vid visning och kontraktskrivning. Han har låtit oss som köpare titta i lugn och ro vid visning.
    Han svarar snabbt på meddelanden via mail/sms.
    Ett proffsigt bemötande! Läs mer
  • 2019-11-01

Elisabeth I skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Lyhörd, trevlig och mycket ambitiös mäklare!
    Rekommenderas!! Läs mer
  • 2019-10-31

Britt-Marie S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har sålt en 3:a på Eriksberg Hisingen, från första kontakt till
    avslutad affär, tycker jag att våra kontakter med Jonas varit
    positiva. Mina farhågor om att försäljningen skulle påverka vårt vardagsliv har lyckligtvis inte alls besannats,
    Skulle med glädje rekommendera Jonas till våra vänner om dom skall sälja eller köpa bostad i området.
    Visad respekt för både säljare och köpare är ett plus.
    från skala ett till tio får Jonas 10 av mig Läs mer

Hadar S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi är mycket nöjda med Jonas insats och
    vill ge honom de bästa rekommendationer
    inför kommande uppdrag. Läs mer

Åsa G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi köpte SKEPPSPROMENADEN 3, av Jonas som mäklare. Från första mailkontakt när vi bokade plats på visningen visade Jonas intresse av oss och undrade om vi hade några speciella frågor. Under visningen visade han på proffessionalitet och kunskap om objektet och området vilket ingav förtroende. Bra genom hela budgivningen. Allt kring skrivning, fråga om råd mm. Kunde inte önskat bättre mäklare! Klockrent Läs mer

Bo Thomas I skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålt Styrgången 1, köpt Kvarnbygatan 11.
    Ett mycket bra bemötande av Patrik. Personkemin stämde till fullo. Patrik skötte sitt åtagande som mäklare på ett mycket seriöst och professionellt sätt. Kände oss aldrig otrygga trots att marknaden är lite skakig. Han lyssnade på oss och vi på honom. Nu är lägenheten såld och vi är mycket nöjda. Genom Patrik fick vi en vän! Läs mer

Annagreta N skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt bostadsrätt Noga m papper o uppgifter Inger lugn i en ovan o orolig situation Läs mer
  • 2019-10-29

Johan F skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Trots många motgångar hölls huvudet högt och blicken framåt, mot den slutligen lyckade försäljningen! Helnöjd! Läs mer
  • 2019-10-29

Charlotta D skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har tidigare köpt lägenhet via HusmanHagberg och var nöjd med dem och mäklaren. Numret till mäklaren fanns kvar i telefonen, men Jonas Lindqvist svarade. Jag är supernöjd hittills med att ha Jonas som mäklare. Läs mer
  • 2019-10-28

Anders L skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Proffsigt utfört arbete, informerade hela tiden status var vi befann oss i försäljningsarbetet. Kan varmt rekommendera Jonas till alla! Läs mer
  • 2019-10-26

sofia a skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Fick gå på förhandsvisning och mjöligheten att köpa bostad utan budgivning. Flexibel och lätt att få tag på. Läs mer
  • 2019-10-25

Zebulon E skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpte en fin 1.5 rums lägenhet av Jonas
    Fick ett bra bemötande.
    Affären gick snabbt & enkelt! Läs mer
  • 2019-10-23

Alice H skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpte en bostadsrätt som hon förmedlade, hon var trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-10-20

Emelie S skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Supertrevlig, tillgänglig, hjälpsam mäklare som hjälpte mig att sälja min bostadsrätt! Läs mer
  • Carlos R

2019-10-07

Carlos R skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har köpt och sålt.
    Allt gick så fort, på 3 veckor lyckade han med allt....
    Såld innan visning 👍🏼PLUS jag jag fick mer betalt för min lägenhet.
    Han är ung och HUNGRIG ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Kan varmt rekommendera Peter Skarström
    HSB linjalen på centrala Hisingen Läs mer
  • Martina A

2019-10-05

Martina A skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålt min lägenhet i kvillebäcken.
    Patrik har varit otroligt tillmötesgående, pålitlig, positiv, flexibel samt alltid trevlig!
    Han är målinriktad och väldigt mån om att det ska bli så bra lösning som möjligt för kunden.
    Jag är glad att jag anlitade Patrik och kan varmt rekommendera Patrik vid försäljning av bostad! Läs mer
  • 2019-10-04

Hans D skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik sålde våran bostadsrätt i Arvesgärde Tuve (3 rum o kök) och vi kan inget annat än att ge Patrik toppbetyg. Vi fick förtroende från dag 1..Patrik är mycket proffsig,trevlig+man känner att han sätter kunden i focus. Våra förväntningar va höga pga att vi använt er till en annan bostad som vi sålde och va mycket nöjda och kommer att rekommendera honom till bekanta

Hans o Åsa ps vill även ge högt betyg till hans kollega Oscar Läs mer
  • 2019-10-03

Frank Peter C skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Kajsa hjälpte mej att sälja mitt hus på ett mycket proffsigt sätt . Jag är supernöjd med samarbetet . Läs mer
  • 2019-10-02

Jonas W skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt en två på Hisingen. Kajsa har alltid varit redo med snabb återkoppling på frågor och med uppdateringar. Hon är väldigt trevlig och har mycket energi, duktig på att få saker att hända. Läs mer
  • 2019-10-01

Eva-Lotta S skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Kajsa Andersson har hjälpt mig att sälja min lägenhet på ett snabbt och proffsigt sätt. Hon har ett väldigt trevligt bemötande och jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2019-09-30

Mirjam G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas är en vass och ärlig mäklare. Han är tillgänglig dygnet runt och svarar snabbt på sms o samtal. Av alla mäklaren vi har träffat under åren, så är han den enda mäklaren vi kan tänka oss rekommendera. Läs mer
  • Hae-Soon Moon Maria Elise S

2019-09-27

Hae-Soon Moon Maria Elise S skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har både sålt och köpt genom Patrik .
    Han sålde radhuset och skaffade en jätte fin 2 :a till mig och min älskade katt othi.
    Han förlåter dig för att du väckte honom med en jordbävning!
    Patrik har verkligen lyssnat varit lyhörd och hållt de han lovade..
    Jag är glad för att jag fick saker dom jag inte förstod besvarade och han var lugn och gav all tid man behöver och blev aldrig irriterad på detta. Till Patrik jag gav dig fem ringar men måste säga att du är värd minst 10 om det nu hade funnits.
    Allt är inte klart men redan nu kan jag säga Tusen Tack Patrik för ditt tålamod och visar det på ett mycket bra sätt, speciellt när man har A som jag har fått känna på hela mitt liv.
    Kommer aldrig glömma dig!!😎🐱🐾 Läs mer
  • Jonas W

2019-09-26

Jonas W skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Skarström sålde min lägenhet i Hisings-Kärra. Mycket seriöst bemötande, kunnig, påläst både på området och föreningen. Bra, strukturerat försäljningskoncept. Lösningsfokuserad och trevlig och ingav stort förtroende som han dessutom levde upp till. Bättre mäklare tror jag är svårt att finna och kan varmt rekommendera honom om du vill ha en smidig och lyckad försäljning. Läs mer
  • 2019-09-23

Kadri H skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi vill lämna våra allra bästa rekommendationer till Patrik som mäklare.
    Patrik var väldigt lättillgänglig och super engagerad i vår försäljning. Han såg till att processen blev väldigt smidig, var lyhörd och hade ett lösningsorienterat förhållningssätt, vilket ingav högt förtroende både för oss som säljare och vår köpare.
    Vi är jätte tacksamma för din hjälp och kommer med glädje rekommendera dig vidare. Vi fick mer än vad vi önskade!
    Tusen tack Patrik, vi önskar dig det bästa!!

Kadri och Kumrije Läs mer
  • Sandra J

2019-09-23

Sandra J skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Träffade Patrik på en lägenhetsvisning och gillade med en gång sättet hur han arbetade. Lyhörd, bra på att ta hand om folk och flexibel. Framförallt tillgänglig när man har den minsta funderingen.
    Kan fortsätta med superlativen eller så är det bara att ni själva anlitar Göteborgs bästa mäklare! Läs mer
  • 2019-09-20

Gunnar R skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har sålt en tomt. Jonas är mycket kunnig och har ett bra bemötande. Jag valde honom på rekomendation. Läs mer

Kvarnpirsgatan 8, 417 64 Göteborg