HusmanHagberg Göteborg Hisingen

Kvarnpirsgatan 8, 417 64 Göteborg — Visa karta

På HusmanHagbergs kontor på Hisingen i Göteborg hittar du oss - ett gäng kompetenta och passionerade mäklare som känner till både området och bostadsmarknaden mycket väl. Är det hit du ska flytta? Eller planerar du att sälja en bostad här? I vilket fall är du varmt välkommen ta kontakt med oss så hjälper vi till.

HusmanHagberg är en av Sveriges främsta mäklarkedjor och därför kan du räkna med att affären går tryggt och säkert till. Dessutom är vi anpassningsbara, då vi inte är låsta till vare sig försäkringsbolag eller banker. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 354 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Hisingen

• 2020-09-28

Anette H skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt en lägenhet i Eriksberg.
    Mäklaren (Jonas) var mycket trevlig och tillmötesgående och ordnade med snabb extra visning av lägenheten och under kontraktsskrivningen.
    Han var personlig och engagerad i både oss och säljaren på ett trevligt sätt. Läs mer
  • 2020-09-27

Siv G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Inför försäljning av min lägenhet på Eriksberg kom jag i kontakt med Jonas. Jag berättade om mina tankar kring försäljningen och tillsammans satte vi upp ett mål.
    Det har varit mycket givande att ha haft Jonas som mäklare. Han är oerhört bra på att lyssna in och samtidigt rådgivande i sin roll.
    Önskar honom en fortsatt lysande karriär som mäklare i fastighetsbranschen. Läs mer
  • 2020-09-26

Leo K skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag blev upprepade gånger kontaktad på helger och sena kvällar och jag upplevde stor press från Jonas att skriva under ett avtal innan jag själv var redo. Jag har såklart förståelse för att mäklare kan jobba sent men jag skulle ha föredragit att hålla kommunikationen dagtid. Jag tyckte också att det var mycket oproffsigt att lägga så stort tryck på mig som köpare. Läs mer
  • Sara L

2020-09-20

Sara L skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik är trevlig, lyhörd, kommunikativ och är mycket proffesionell i allt han gör. Från första mötet till avslutad affär så är vi jättenöjda med allt. Läs mer
  • 2020-09-19

Andreas A skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt lägenhet.
    Trevlig, svarar snabbt på frågor och är hjälpsam. Läs mer
  • Ivan E

2020-09-17

Ivan E skrev om Oscar Warneflo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi sålde en bostadsrätt och kunde inte fått en bättre mäklare.
    Vi blev proffsigt bemötta med klara och tydliga besked från start till mål, att han sen lyckades få ut alltime high för bostaden med råge gjorde inte saken sämre.
    En mycket angenäm Kontakt och försäljning! Läs mer
    2020-09-17 Oscar W svarar Ivan E
    Tack så mycket för dina fina ord. Det har varit ett mycket trevligt samarbete med er. Lycka till i nya huset!
  • 2020-09-17

Daniel Karl Villy O skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålde ett hus med hjälp av Patrik och Jane. Fantastisk service, en trygg upplevelse och vi kände oss bekväma genom hela processen. Det gick fort men ändå inte för fort och vi fick intryck av att även köparna var mycket nöjda med processen och köpet.

Vi kan mycket varmt rekommendera Patrik, helt klart en av Göteborgs vassaste mäklare! Läs mer
    Jane I, Jonas L, Patrik S gillar detta
  • 2020-09-16

Filip R skrev om Oscar Warneflo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    I det stora hela bra bemötande och trevlig. Dessvärre lite stressad och missar detaljer som drar ner betyget något. Läs mer
    2020-09-17 Oscar W svarar Filip R
    Hej Filip! Tack för din rekommendation. Tråkigt att du känner att att det drar ner betyget såpass. Jag förstår att jag uppfattades lite stressad när ni inte hade möjlighet att komma till kontoret för kontraktsskrivning, utan jag fick åka och skriva kontraktet med båda parter på olika platser. Som tur är var det endast dokumentet om medlemskapsansökan som inte kom med vid signeringen av överlåtelseavtalet. Detta är ett dokument som inte påverkar försäljning i sig, och självklart är den nu inskickad till föreningen. Önskar er lycka till i sökandet efter nästa boende!
  • 2020-09-16

Anna-karin N skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Hej. Vi köpte en kolonistuga och redan första mötet med Kajsa var så otroligt positiv. Hon låt oss gå runt själva men fanns självklart i närheten för frågor. Hon stöttade oss otroligt bra i hela vårt köp men bank och alla frågor vi hade.
    Skulle rekommendera Kajsa till alla. Engagerad och otroligt trevlig mäklare. Läs mer
  • 2020-09-11

Tanya Ö skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har såld vårt bostad med Patrik. Tackar så mycket för hans arbete! Läs mer
  • 2020-09-06

John B skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Kajsa har varit toppen under mitt köp av min bostadsrätt. Hon hade ett trevligt bemötande och var påläst under visningen. Hon har varit lätt att komma i kontakt med och har gjort processen enkel. Läs mer
  • 2020-09-06

Marie M skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi fick hjälp av Patrik att sälja vår lägenhet på Hisingen.
    Sen första gången vi möttes så kändes han väldigt professionell, tydlig och inlyssnande. Han tog sig tiden att pedagogiskt förklara saker och ting och var snabb på att ge svar på varje fråga som uppstod längst vägen.
    Under hela försäljningsprocessen var han noga med att hålla oss uppdaterade, ofta innan vi ens ställt frågan.
    Rekommenderar honom varmt som mäklare! Läs mer
  • 2020-09-04

Jens Erik O skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag är väldigt nöjd med Patrik Läs mer
  • 2020-08-31

Andreas J skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Kajsa har hjälpt mig att sälja min bostad på Taklöksvägen 4 på Hisingen. Trots dålig tajming med anledning av Covid-19 har Kajsa gjort sitt yttersta att driva på försäljningen. Jag har haft en jättebra kontakt med Kajsa, under hela perioden och hon har stöttat och uppdaterat om läget. Mina förväntningarna var höga, dels för att jag har en vän som rekommenderade Kajsa och jag tycker Kajsa har levererat dem fullt ut! :) Är och har varit väldigt nöjd med att Kajsa varit min mäklare i samband med min försäljning. Rekommenderar henne varmt till andra.

/ Andreas Jeppsson Läs mer
    2020-09-14 Kajsa A svarar Andreas J
    Kul att höra, stort tack Andreas!
  • 2020-08-26

Daniel A skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt lägenhet i Eriksberg.
    Jonas är en professionell och trevlig mäklare. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • ANNA C

2020-08-20

ANNA C skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Allt gick väldigt smidigt och snabbt. Patrik var mycket tillmötesgående, hjälpsam och alltid snabb i sin återkoppling. Kan varmt rekommendera Patrik. Läs mer
  • Viola Regina Mariana B

2020-08-17

Viola Regina Mariana B skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Supernöjd med Patrik. Vänlig proffsig med glimten i ögat.
    Värd att rekommendera Läs mer
  • Hans Fredrik J

2020-08-16

Hans Fredrik J skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Allt flöt på som det skulle och fick alltid den hjälpen jag behövde. Patrik är lätt att ha att göra med och grym på det han gör. Läs mer
  • 2020-08-16

Erik Anders O skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik var trevlig och professionell. Läs mer
  • 2020-08-16

OSCAR R skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålde min bostadsrätt och Patrik var verkligen en saklig och trygg hjälp i mitt säljande. Läs mer
  • 2020-08-05

Snickar Andreas Roy H skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik hjälpte mig att sälja min etta och såg till att allt gick snabbt och smidigt. Ett förtroendeingivande och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2020-07-31

Tina Z skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålde min bostad, Patrik är trevlig och hjälpsam tillmötesgående
    Lätt att prata med Läs mer
  • 2020-07-31

Oscar M skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag köpte en etta i Eriksberg. Fantastiskt bemötande av Patrik, han var sympatisk, kunnig och hjälpsam. Läs mer
  • Kjell C

2020-07-30

Kjell C skrev om Oscar Warneflo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Trevlig, bra bemötande, duktig på att beskriva objektet, snabb återkoppling, helt enkelt en BRA mäklare !! Läs mer
    2020-07-30 Oscar W svarar Kjell C
    Tack så mycket Kjell. Det värmer!
  • 2020-07-29

Margit G skrev om Oscar Warneflo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Oscars personliga och positiva attityd samt engagemang har präglat vår upplevelse vid försäljningen av vår bostadsrätt på Lindholmen.
    Jag vill varmt rekommendera Oscar för framtida uppdrag, stora som små! Läs mer
    2020-07-30 Oscar W svarar Margit G
    Stort tack för de fina orden. Tack för mycket trevligt samarbete!
  • 2020-07-28

Johan P skrev om Oscar Warneflo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Oscar Warneflo var vår mäklare när vi sålde vår 1,5:a i Hisings Backa. Detta var min första försäljning av bostadsrätt och Oscar gjorde det hela till en enkel, trygg och trevlig upplevelse för mig. Han uppdaterade oss snabbt om det var någonting vi behövde få veta eller ta ställning till och han var alltid snabb att svara om vi försökte nå honom. Jag är otroligt nöjd med vårt val av mäklare och skulle varmt vilja rekommendera Oscar Warneflo till andra som kanske säljer för första gången och som vill ha någon som är tydlig, trevlig och lätt att samarbeta med. Läs mer
    2020-07-28 Oscar W svarar Johan P
    Grymt kul att du är nöjd Johan! Önskar er lycka till med nya äventyr framöver!
  • 2020-07-27

Sara N skrev om Oscar Warneflo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi var i kontakt med flera olika mäklare när vi beslutat oss för att sälja vår bostadsrätt, men bestämde oss snabbt för Oscar som gav oss full beskrivning av processen och kostnadsförslag svart på vitt redan från start! Uppskattade verkligen den tydligheten och transparensen. Tillsammans med mycket trevligt bemötande och en toppenfin lägenhetsannons finns inget att klaga på, rekommenderar varmt Oscar på HusmanHagberg. Läs mer
    2020-07-27 Oscar W svarar Sara N
    Stort tack för dina fina ord Sara. Var grymt att få hjälpa er sälja lägenheten!
  • 2020-07-27

Gunnel B skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har sålt en bostadsrätt (3:a) på Arvesgärde! Patrik har varit väldigt trevlig, tydlig och hjälpsam i alla moment under försäljningen. I släkten har vi tidigare goda erfarenheter av HusmanHagman som ett noggrant och seriöst företag. Vilket vi också upplevt! Läs mer
  • 2020-07-24

Maria Cecilia P skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpte lägenhet genom Patrik Skarström på HusmanHagberg och är jättenöjd. Professionellt bemötande och det har varit en mycket smidig process. Patrik var alltid tillgänglig för frågor både under visningen och efteråt. Snabb återkoppling under budgivningsprocessen fram till kontraktsskrivningen.
    Skulle absolut rekommendera //Maria Petersson Läs mer
  • 2020-07-22

Eva H skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Mäklaren sålde vår bostadsrätt. Lägenheten såldes ”på förhand” och annonserades aldrig. Mäklarna hade köparna i sitt kundregister. Mäklaren var engagerad och det blev en smidig försäljning. Läs mer
  • 2020-07-22

Hans-owe L skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Perfekt på alla sätt! Genomgående trevligt bemötande och en otroligt snabb affär där vi fick sålt till önskat pris utan visning! Läs mer
  • 2020-07-14

Marie-louise H skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt en tvåa bostadsrätt och hållet på att sälja min etta. Har blivit mycket väl bemött och Jonas har varit väldigt tillgänglig och kunnat svara på frågor gällande processen. Har varit behjälplig och möjliggjort förhandsvisningar. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-07-11

Roger Göran Johan J skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi köpte vårat första hus av Patrik och fick ett väldigt bra bemötande och han var väldigt hjälpsam med allting.

Jag skulle anlita Patrik för att sälja vårat boende utan problem. Läs mer
  • Selma Lovisa O

2020-07-08

Selma Lovisa O skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag köpte min första lägenhet i slutet av maj utan att själv ha haft möjlighet att se den eller finnas på plats för att skriva på. Patrik Skarström har har gjort ett bra jobb för att det ska kännas tryggt och vara smidigt. Alltid trevlig och tillmötesgående när jag har undrat något. Läs mer
  • 2020-07-07

DANIEL J skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag sålde min 1,5a med hjälp av Patrik i slutet av juni. Patrik var ständigt närvarande och kontaktbar vare sig det var under sena kvällar eller på helger. Han hjälper en att hålla sig lugn i en annars stressande process och matar en ständigt med värdefull information. Jag kan varmt rekommendera Patrik som er mäklare! Läs mer
  • 2020-07-04

Lena W skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag säljer en bostadsrätt på 4 rok och valde mellan 4:a mäklare.
    Patrik Skarström var den mäklare jag direkt fick kemi med vilket också visade sig vara rätt. Han har skött min försäljning på ett mycket proffsigt och lättsamt sätt och levde upp till alla mina förväntningar och krav.
    Jag rekommenderar gärna Patrik Skarström, HusmanHagberg.
    Lena W Läs mer

ANDREAS L skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Grymt bra mäklare! Allt gick smidigt med försäljning. Rekommenderar Patrik starkt! Lugn, lätt att ha att göra med. Och han löste försäljning galant! 10/10 poäng! Läs mer
  • 2020-07-02

Robin Nils Erik E skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har svårt att se att det går att göra en affär mycket smidigare. Läs mer

Pontus T skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi sålde vår lägenhet i Tuve och Patrik var en fantastisk mäklare!
    snabb på att ge svar och förklara vart i processen vi var och det gick jätte snabbt och smidigt. Jag hade inte så stora förväntningar på försäljningen, jag trodde att det skulle vara en lång och krånglig process men med Patrik gick allt smidigt och snabbt och helt i den takt vi önskade. Rekommenderar verkligen Patrik som mäklare! 10/10 Läs mer

Natalie V skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi sålde vår lägenhet i Tuve, Patrik har vart suverän. Han är snabb med återkoppling och så hjälpsam!! Inga frågor är dumma och Patrik ställer alltid upp, han vill verkligen såväl säljare som köpare det bästa. Genuin, trevlig och professionell! Kan inte annat än att starkt rekommendera Patrik som mäklare. Läs mer
  • 2020-06-29

Horieh K skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har såld min lgh via Jonas Lindquist och jag tycker att han är en utmärkt mäklare. Läs mer
  • 2020-06-28

Suzan G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt en fantastiskt fin lägenhet på Norra Älvstranden och Jonas har varit mycket tillmötesgående och engagerad under hela processen. Min uppfattning är att han tagit både säljarens och min (som köpare) intressen på allvar och därigenom lyckats få ett avslut i affären. Läs mer
  • 2020-06-27

Richard A skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas hjälpte till med att sälja vår lägenhet. Han varextremt professionell, tillgänglig och intresserad av att hitta lösningar som passade oss. Läs mer
  • 2020-06-26

Che L skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi köpte en 1:a på Eriksberg, en drömlägenhet. Jonas var jättetrevlig och hjälpsam, snabb på att svara, hjälpt till med förhandlingen och bankkontakten, bra service och jättenöjd! Läs mer
  • 2020-06-25

Conny H skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi är mycket nöjda med Kajsa som är lyhörd och återkopplar snabbt vid frågor vid vårt köp av ny bostad.

Conny och Petra Läs mer
  • 2020-06-24

Daniel G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi sålde lägenhet på Eriksberg. Bra process med god återkoppling under tiden vilket uppskattas. Vi fick även bra hjälp och strategiska råd för parallellt husköp. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • 2020-06-15

Ivaylo D skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Proffsig och med stenkoll på bostadsmarknaden. Anlitade Jonas, då jag hade följt hans försäljningar i Tuve och konstaterat att han gång på gång slår alla rekord i min förening.

Blev inte besviken - Jonas levererade med råge! Läs mer
    Patrik S, Jonas L gillar detta
  • 2020-06-14

Kjell Rune Leif H skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Professionell och hjälpsam och med en social kompetens som få. Patrik får våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2020-06-13

Per-olof O skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har sålt en kolonistuga .Våra förväntningar på mäklaren stämde överens med vad vi fått o kan därför rekommendera Kajsa Andersson i alla lägen.Lätt att ha att göra med ,mycket kunnig o framför allt anträffbar o mycket snabb på återkoppling Vi är mycket nöjda Per-Olof Olsson Kent o Lisbeth Johansson Läs mer
    Patrik S, Kajsa A gillar detta
  • 2020-06-12

Manuel Machado Pires C skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Patrik är den nya generationens mäklarförebild! Alltid tillgänglig, mottaglig, engagerad, entusiastisk, serviceinriktad, etc, etc... Mäklaren som ger det lilla extra på ett professionellt och ödmjukt sätt.
    Patrik hjälpte oss att sälja vårt hus i Kärrdalen, inom ramen för värderingen som gjordes för över ett halvår år sedan, trots omständigheterna av Covid - 19.
    Vi vill lämna våra varmaste rekommendationer till Patrik men även hans kollega Jonas som också varit ett stort stöd! Läs mer

Kvarnpirsgatan 8, 417 64 Göteborg