HusmanHagberg Göteborg Hisingen

HusmanHagberg Göteborg Hisingen

På HusmanHagbergs kontor på Hisingen i Göteborg hittar du oss - ett gäng kompetenta och passionerade mäklare som känner till både området och bostadsmarknaden mycket väl. Är det hit du ska flytta? Eller planerar du att sälja en bostad här? I vilket fall är du varmt välkommen ta kontakt med oss så hjälper vi till.

HusmanHagberg är en av Sveriges främsta mäklarkedjor och därför kan du räkna med att affären går tryggt och säkert till. Dessutom är vi anpassningsbara, då vi inte är låsta till vare sig försäkringsbolag eller banker. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 551 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Hisingen 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2021-09-16
    Min upplevelse av kontakten med Jonas är mycket positiv. Han är kunnig och trevlig och jag känner mig trygg med honom.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    • Eriksberg Västra
    2021-09-14
    Lugn och proffsig i en lite mer utmanade försäljning än väntat.
    Väldigt bra bollplank och lyssnade till våra önskemål.

Rekommenderar starkt
    • Centrala Hisingen Wieselgren
    2021-09-14
    Skön attityd och angelägen om att få det bästa resultatet även om marknaden hade en liten dimp under försäljningen. Informerande, professionell, bemötande och ödmjuk.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    • Centrala Hisingen Brämaregården
    2021-09-13
    Kompetent, tydlig och vänlig. Kunde erbjuda en helhetslösning vilket var kanon och har gått överförväntan.
    • Eriksberg Norra Älvstranden
    2021-09-12
    Vi anlitade Jonas för att han gav ett kunnigt intryck för området och vår förening. Han upplevdes även som en bra säljare. Han gav oss ett intervall vad lägenheten var värd. Försäljningen överträffade intervallet och vi var mycket nöjda med slutpriset. Jonas rekommenderas starkt.
    2021-09-09
    Lyckades matcha en för mig riktigt fin och passande lägenhet rekordsnabbt och inom budget. Kompetent och energisk mäklare med god kommunikation och positiv energi.
    2021-09-09
    Jonas är utan tvekan den bästa mäklaren jag har haft att göra med. Jag köpte min lägenhet av honom och blev så bra bemött som köpare att det var ett självklart val för mig att även välja honom som säljare.

Han är otroligt trevlig, proffsig och kunnig inom sitt område. Dessutom är han trygg i sin roll och står lugnt och stadigt med både fötterna på marken när man själv är lite stressad över en försäljning. Han är vass och trots lite tuffare marknad löste han affären med stort driv och engagemang.

Jag litar på hans kunskap och kompetens och skulle lägga alla mina bostadsaffärer i hans händer om det var möjligt. Kan varmt rekommendera Jonas!
  • sålde sitt hus med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    • Centrala Hisingen Tolered
    2021-09-09
    Patrik är otroligt tillmötesgående, lyhörd, kunnig och tillgänglig 😃
    Agerade snabb i svängarna när det blev andra ställningstagande 👍

Skull definitivt rekommendera Patrik 😃.
    • Centrala Hisingen Nya Kvillebäcken
    2021-09-08
    Good communication skill, great knowledge and always has a positive vibe, not pushy at all. All in all very comfortable and warm to work with!
    2021-09-06
    Ärlig kunnig mäklare med fantastisk kundkontakt!
    2021-09-06
    Mycket positivt bemötande o känsla för mig som intressent av bostaden.
    Mer positivt än vad jag förväntade mig. Lyssnande och känsla för mina behov.
    Han var hela tiden under budgivningen aktiv o avstämmande o väntade in mitt sökande av lånelöfte. Kände verkligen stöd hela tiden. Och var bra i samband med skrivande av överlåtelseavtal. När jag nån gång i framtiden måste sälja är han den självklara att kontakta.
    2021-09-06
    Grymt bra bemötande. Jonas var påläst på bostaden och allt runt omkring. Gav förslag på eventuella renoveringar man kan göra med bostaden och gav ett proffsigt intryck under hela processen.
    2021-08-31
    Mäklaren Patrik Skarström, HusmanHagberg Göteborg Hisingen, levde upp till alla våra förväntningar och hela processen med försäljningen var seriös och mycket professionell.
    2021-08-31
    Trevlig och kompetent mäklare, tydlig och bra kommunikation. Fick bra hjälp med vår försäljning och är nöjda med valet av Patrik, rekommenderas!
    2021-08-31
    Mycket nöjd med Patrik, han löste vår bostadsförsäljning utan att krångla till det. allt gick smidigt från första mötet till underskrivet kontrakt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2021-08-31
    Allt var välorganiserat och kändes tryggt, bemötandet var vänligt, professionellt och individuellt anpassat
    2021-08-23
    Utmärkt bemötande, mäklaren levde upp till våra förväntningar och över. Vi är hur nöjda som helst!
    2021-08-23
    Jonas hade alltid ett trevligt och proffesionellt bemötande. Han var alltid snabb på att svara och tillmötesgår både säljare och köpare. Hade jag sålt en lägenhet i hans område idag hade jag anlitat honom.
    • Brämaregården
    2021-08-11
    Louise Wellrath var den som vi hade kontakt med på H/H.
    Mycket trevlig och hjälpsam. Kunnig och mycket bra bemötande.
    Ingav stort förtroende.
    Visade på stort kunnande och lyhördhet.

Louise får våra bästa rekommendationer
    2021-08-04
    Mycket sympatiskt möte fyllt av energi. Som även var säljande. Jag drog slutsatsen att om han kunde sälja in sig själv som mäklare bra då kunde han även sälja lägenheten.
    2021-08-01
    Fantastisk trevlig och förtroendeingivande. Levde upp till alla våra förväntningar. Anlitar gärna Patrik igen och skulle varmt rekommendera andra att göra det.
    2021-07-28
    Patrik har varit fantastisk under hela processen. Har upplevt Patrik som trevlig, tydlig, och hjälpsam. Patrik har varit enkel att nå, svarat på alla frågor och kommunikationen har fungerat väl. Inget krångel och snabba besked. En genomgående positiv upplevelse. Patrik har även en härlig och positiv utstrålning.
    2021-07-28
    Snabb, pålitlig och professionell. Bra bemötande. Återkommer när han lovat. Visar bra engagemang. Kan rekommenderas !
    • Centrala Hisingen Wieselgren
    2021-07-27
    Bra mäklare och behaglig person. Kommer att rekommendera honom till vänner och familj när de ska sälja.
  • köpte sin stuga med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    • Säve
    2021-07-26
    Allt gick bra, Patrik är mycket omtänksam som person.
    Han fungerar bra med äldre och yngre kunder, talar tydligt och informativt.
    Bra Patrik!

Marjatta J
  • sålde sin stuga med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    • Säve
    2021-07-26
    Supertrevlig och enkel att ha att göra med. Svarade på mina frågor och funderingar, var tillmötesgående och lätt att få tag på. Supernöjd med allt!
    2021-07-20
    Genomgående seriöst bemötande utan en massa pladder. Patrik lyssnar bra på det man säger. Högsta betyg.
    2021-07-14
    Patrik är en mycket trevlig, påläst och seriös mäklare. Han var lätt att få tag på under processen, flexibel och ordnade så att försäljningen gick smidigt. Jag kan varmt rekommendera Patrik!
    • Centrala Hisingen Kärrdalen
    2021-07-12
    Vi upplever Patrik som en väldigt engagerad, tillmötesgående och resultatfokuserad mäklare och under planerna med vår försäljning har han gjort ett riktigt fint jobb för att hitta rätt köpare. Dessutom är han en väldigt trevlig person att ha och göra med – kommunikativ och snabb på att svara på telefon och meddelanden.

Vi är nöjda med vår affär och skulle gärna anlita Patrik igen om det blir aktuellt att sälja bostad i Göteborg igen. Stort tack!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2021-07-10
    Underbar och lätt att få besked och allt gick som det skulle.
    Han är väldigt trevlig och respektfull
    Vänligen
    Meral Atay
    2021-07-07
    Very pleasant and professional experience.
    2021-07-07
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling, hjälpsamhet och lyhördhet präglade Patriks insats hela vägen!
    • Biskopsgården
    2021-07-06
    En trevlig och ansvarsfullt mäklare.
    Jag har upplevt Patrik som vet sitt jobb och vet exakt hur ska han locka kunder.
    Jag är tacksam för det jobbet han har gjort för mig.
    • Eriksberg Norra Älvstranden
    2021-07-05
    Som köpare är jag supernöjd med Jonas, proffsigt och trevligt hela vägen! Jonas har en superbra balans i att vara professionell och strikt samtidigt som han är personlig och informell. Jag gillar verkligen hur han hanterar köpare och säljare så att vi båda känner oss trygga. Mitt intryck av Jonas är att han är ansvarsfull, stabil och jag kan lita på honom!

Min upplevelse av Jonas kontor och medarbetare är också superbra. Bemötandet från de som sitter i receptionen har alltid varit toppen. Personalen som mött mig ger samma intryck som Jonas själv ger och jag är övertygad om att det är Jonas ledarskap som är en stor faktor till att jag känner mig trygg och glad i all kontakt med HusmanHagberg på Eriksberg!

Mina varmaste rekommendationer!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2021-07-05
    Det här är en mäklare som vet vad han håller på med.
    Jonas tippsar och ger råd på föredömligt sätt.
    Kan bara rekommenderar hans driv och engagemang.
    //Toni
    • Sannegården
    2021-06-29
    Engagemang, trevligt bemötande och väldigt hjälpsam
    2021-06-29
    Fick ett bra bemötande av Jonas och han vsr behjälplig och trevlig
    • C Hisingen Porslinsfabriken
    2021-06-27
    Allt funkade väldigt smidigt. Jonas va mycket hjälpsam bid våra frågor på ett professionellt men ändå lättsamt sätt.
    Vi är mycket nöjda.
    2021-06-20
    Grym!
    En av stans, om inte landets absolut skönaste människor och mäklare!
    Svarar alltid, på allt, otroligt påläst och ambitiös!
    Har både köpt och sålt med Patrik och kan varmt rekommendera honom för båda delar!
    Toppbetyg på alla delar!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2021-06-20
    Jag tycker att han är en bra mäklare och att han bemötte intressenterna på ett professionellt sätt.
    Han är ung och jag önskar honom en framgångsrik liv.
  • Farideh N
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2021-06-18
    Han är duktig , seriös , kunnig och har koll på allt om sitt jobb. Väldigt bra bemötandet. Behandlar med respekt kunderna. Mycket tydligt. Man känner sig trygg som kund med honom .
  • sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2021-06-16
    Kajsa har varit ett stöd från början till slut.
    Snabba svar. Och förklarar på ett sätt som gör att man förstår.
    Tack Kajsa!
    // Suzanne
    2021-06-09
    We bought a condo and Patrik has been extremely helpful, responsive and polite during the whole process.
    2021-06-07
    Jonas är så fantastisk att jobba med. Närvarande, engagerad, tillgänglig. Återkopplar hela tiden, bollar olika alternativ, ger tips och råd. Dessutom väldigt påläst och kunnig om sitt område. Jag har haft kontakt med honom både som säljare och köpare och fåttsamma bra intryck i båda affärerna. Kommer aldrig att anlita någon annan. Rekommenderas varmt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    • Hisings Kärra
    2021-06-07
    Snabb och smidig hjälp. Har varit tillmötesgående och fått till en bra försäljning.
    2021-06-04
    Kopt en bostadsratt. Patrik har varit valdigt hjalpsam i processen framforallt da vi lyckades stanga affaren innan allman visning vilket passade bade saljaren och koparen val. hanterade alla sidorna pa ett professionellt satt och ar alltid tillganglig.
  • Robin J
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    • Hisings Backa
    2021-06-01
    Toppen betyg, hjälpte oss igenom hela processen. Väldigt bra bemötande, super nöjd med Oscar!
    2021-05-31
    Patrik hjälpe oss att sälja vår lägenhet och fanns även där för oss vid frågor inför vårt nya köp! Rekommenderar Patrik alla dagar i veckan. Även när vi varit stressade så har Patrik varit där och skapat trygghet. Tredje gången vi säljer en bostad och vi har aldrig varit så nöjda som vi varit med Patrik! Alla som går i tankarna att sälja eller som skall sälja borde verkligen träffa Patrik!🌸
  • Aymen F
    • Centrala Hisingen Hildedal
    2021-05-26
    En ambitiös, engagerad och smart mäklare! Vi är mycket nöjda med Patrik och den processen vi gick igenom. Lägenheten såldes snabbt och enkelt på en VIP visning efter en vecka. Tack Patrik och vi ses/ hörs framöver!
  • Aymen F
    skrev om HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2021-05-25
    Oplanerad försäljning! Men ödet förde oss till Patrik Skarström på Husmanhagberg Göteborg Hisingen. Sålde inom en vecka på en VIP visning. Slog våra förväntningar samt nådde våra önskemål exceptionellt! Resan fortsätter mot nya äventyr där Patrik är fortsatt stark bollplank till oss. Mycket starka rekommendationer!