HusmanHagberg Göteborg Hisingen

HusmanHagberg Göteborg Hisingen

På HusmanHagbergs kontor på Hisingen i Göteborg hittar du oss - ett gäng kompetenta och passionerade mäklare som känner till både området och bostadsmarknaden mycket väl. Är det hit du ska flytta? Eller planerar du att sälja en bostad här? I vilket fall är du varmt välkommen ta kontakt med oss så hjälper vi till.

HusmanHagberg är en av Sveriges främsta mäklarkedjor och därför kan du räkna med att affären går tryggt och säkert till. Dessutom är vi anpassningsbara, då vi inte är låsta till vare sig försäkringsbolag eller banker. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 805 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Hisingen 2

• sålde sitt hus med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2022-09-28 Verifierad kund
    Han var duktig, ärlig och rak.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    • Hisings Backa
    2022-09-28 Verifierad kund
    Patrik var en bra och social mäklare. Han var hjälpsam och kommunicerade ofta och tydligt. En riktigt bra mäklare som jag skulle rekommendera för andra!
    5/5!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonatan Bernhed en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2022-09-27 Verifierad kund
    Blev seriöst och trevligt bemött av Jonatan.
    Vi förväntade oss ett vettigt pris och han jobbade för att få till det.
    Ser honom som kunnig i branschen , insatt i marknaden , lyhörd och bra på att förstå människor.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2022-09-26 Verifierad kund
    Mäklaren hade ett jättegott bemötande under hela processen av mitt bostadsköp.
    Mycket kontakt genom sms och mejl och kunde svara på frågor.
    Rekommenderar Patrik Skarström starkt!
    2022-09-26 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig, hjälpsam, trevlig & professionell i sin yrkesroll.
    • Hisings Backa
    2022-09-26 Verifierad kund
    Otroligt driven och professionell!
    Tillmötesgående och lugn i alla möten, förklarade pedagogiskt vid frågor och gjorde alltid sitt yttersta för oss som kunder
    2022-09-26 Verifierad kund
    Inget att klaga på alls. snabb på svar på sms och sköter sin uppgift kanon.
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    • Centrala Hisingen Tolered
    2022-09-26 Verifierad kund
    Good communication and professional business handling.
    2022-09-25 Verifierad kund
    It is not a good time to sell but Jonatan has been working hard to close the deal. He is very responsive and motivated. Recommended!
    2022-09-08 Verifierad kund
    Jätte duktig och trevlig mäklare kunde svar på alla frågor som jag hade . Han får en 10 i betyg .
    2022-09-07 Verifierad kund
    En ärlig genuin äkta mäklare, kändes tryggt och säkert attt köpa hus av Patrik.

Alltid tillgänglig, snabba svar.

Rekomenderar definitivt :)
    2022-09-06 Verifierad kund
    Professionell och alltid trevlig. Lätt att få tag på och transparent.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2022-09-03 Verifierad kund
    Han var toppen o alltid behjälplig, kommer att rekommendera honom
    2022-09-01 Verifierad kund
    Bara gott omdöme, mycket bra att ha göra med. Helnöjda. Ett till tio 😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎,
    2022-08-31 Verifierad kund
    Patrik var professionell och trevlig från första mötet. Han svarade snabbt på alla frågor från oss som köpare och var noggrann och uppmärksam vid kontraktsigneringen.
    2022-08-30 Verifierad kund
    Han är precis som en mäklare ska vara tillmötesgående, trevlig, lättsam och inger förtroende.
  • köpte sin stuga med hjälp av Jonatan Bernhed en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    • Säve
    2022-08-29 Verifierad kund
    1. Mycket trevligt bemötande och snabba svar.

2. jag hade förväntningar på ett opartiskt förhållningssätt och god service. Det levde mäklaren upp till.

3. Min enda anmärkning gäller presentationen på nätet och i tryckt form; Det förekom felaktigheter, t ex beträffande boarean, planritningen stämde inte med verkligheten och trädgården presenterades som "extra stor", vilket inte är med sanningen överensstämmande. Dessutom saknar planritningarna helt mått,
    vilket försvårar för en spekulant som vill planera för framtida möblering och boende. Det kanske inte är mäklaren som gör dessa presentationer, i så fall är jag helnöjd med mäklaren, men riktar viss kritik till den som ansvarar för presentationen.
  • José Ariel A
    2022-08-29 Verifierad kund
    En underbar människa, trevlig som kan sitt jobb.
    2022-08-28 Verifierad kund
    Ett vänligt och trevligt bemötande. Lugn, metodisk och reko mäklare.
    2022-08-26 Verifierad kund
    Jonas har varit en klippa och ett enormt stöd under en stressig tid med försäljning och massa visningar. Väldigt betryggande sätt att hantera de jobbigaste situationer och mycket tillmötesgående. Han har ett behagligt sätt och är proffsig och rak, utan att vara påstridig.
    Jag är mer än nöjd!
    2022-08-26 Verifierad kund
    Trevlig, lyhörd, går igenom information och fakta på ett professionellt enkelt sätt.
    Svarar på alla frågor, om han inte har svaret direkt så återkommer han snabbt med ett när han undersökt det.
    2022-08-26 Verifierad kund
    Patrik was absolutely perfect in his work.

He was always optimistic and calm and made the things went very positively and proactively.

Thanks.
    2022-08-25 Verifierad kund
    Patrik är en mycket sympatisk person
    Patrik agerar lugnt och metodiskt och visar ingen stress
    Patrik verkar mycket kompetent inom sitt område
    Patrik är lätt att nå och verkar alltid hålla vad han lovar

Jag är väldigt nöjd med min kontakt med Patrik
    2022-08-25 Verifierad kund
    Patrik var helt enkelt den typen av mäklare jag ville jobba med; lugn, metodisk, karismatisk. Inget onödigt säljsnack men ändå alltid social och trevlig
    2022-08-22 Verifierad kund
    Kontaktade minbank man o undrade hon kan hjälper mig me en bra mäklare. Hon rekommenderar husmanhag mäklare.
    Bra Bemötande , kemi funkade direkt o va lättsam att prata me Jonatan..det tror jag .
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonatan Bernhed en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2022-08-17 Verifierad kund
    Jonatan har skött sig utmärkt i detta köp för mig. Tillgänglig och återkommande i samtliga dialoger.
    Jag kan varmt rekommendera Jonatan.
    //David
    2022-08-14 Verifierad kund
    Jonatan är proffsig och ödmjuk!
    Allt sköttes väldigt proffesionellt vad gäller förväntningar om pris och marknad.
    Är helt nöjd med honom som mäklare.
  • Parthasri A
    2022-08-14 Verifierad kund
    Jonatan seemed to be a very professional and a knowledgable broker. He helped out well with the negotiations and made sure everything went with ease for both me and the seller. Especially for me as a first timer buying an apartment, he was very understanding, helpful and patient with my numerous questions regarding the apartment, purchase and loan process, banks etc. I would say I am very happy to have bought my first apartment from Jonatan and would definitely reach out to to him in the future for the next ones aswell. :)
    2022-08-08 Verifierad kund
    - responsive & easy to access
    - well prepared and organized
    - smooth deal
  • Michael Suzanne H
    2022-08-08 Verifierad kund
    I highly recommend Patrik! He was positive, hard-working, amicable, detail-oriented, understood that we felt more comfortable with regular updates and gave them without having to be prompted, began to think about plan b and plan c when our first showings did not sell the house, always available, always answered our questions, and made us feel very comfortable with the entire process. He's one of the good ones and you'll be happy to have him as part of your house buying/selling journey.
    2022-08-08 Verifierad kund
    Det var första gången jag sålde en bostad och jag visste därför inte vad som väntade. Patrik har på ett föredömligt, professionellt och lugnt sätt lett oss genom försäljningen, från start till mål. Hans personliga sätt att vara på inger förtroende.

Jag skulle starkt rekommendera andra att anlita Patrik när det är dags att sälja bostaden.
    2022-08-08 Verifierad kund
    Respektfull bemötande samt ärlig och duktig.
    Proffsigt bemötande.
    Förtroendeingivande och trygg guidning genom husförsäljningen.
    2022-08-06 Verifierad kund
    Supertrevlig och svarar snabbt.
    2022-08-06 Verifierad kund
    Patrik inger förtroende, är alltid positiv, ärlig och utstrålar proffessionalitet.
    Väldigt trevligt bemötande.

Svarade på alla frågor, smidigt och enkelt.

Rekommenderar verkligen, har inte ett enda klagomål.
  • Josefin J
    • Centrala Hisingen
    2022-08-05 Verifierad kund
    Jonatan var uppmärksam på oss redan när jag och min familj var och tittade på en större lgh i samma hus. Vi kunde då inte köpa något nytt. Men jag berättade att jag har en lgh som jag vid tillfället hyrde ut, så då startade vi upp planering av att sälja den. Det har tagit mer tid än förväntat; men tyvärr skedde det mkt i världen precis då i april när jag la upp den på Hemnet första gången, så vi hade inte någon på visningar, inte heller någon som hörde av sig. Kändes hopplöst ett tag, men mäklaren föreslog att vi ska ta ner den ett tag, och satsa stenhårt till hösten. Annonsen upp igen, efter att vi diskuterat fram ett pris som matchade marknaden bättre. Vips så kom det spekulanter, och Jonatan ordnade visning tidigare och var på hugget. Han svarar alltid snabbt, även under sin semester! Detta var viktigt då mycket hände på kort tid.

Nu är den äntligen såld, och det känns så skönt!!! ;)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Leonkrone  en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    • Ruddalen
    2022-08-04 Verifierad kund
    Gjorde det lättare för mig att köpa, svarade alla frågor. Det gick smidigt och fint även om det gick inte att träffas. Jag är super nöjd med den
  • Martin G
    • Övre Eriksberg
    2022-07-14 Verifierad kund
    Tillgänglig, trevlig, professionell. Rekommenderas.
    Vi förväntade oss en skakig marknad men Jonatan lyckades förhandla upp ett bra pris med tanke på detta.
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexandra Leonkrone  en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2022-07-07 Verifierad kund
    Toppenbra bemötande och hon levde upp till våra förväntningar som förstagångsköpare utav hus.
  • Marit Silva Raili A
    sålde sin stuga med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    • Säve
    2022-07-07 Verifierad kund
    Patrik lyssnar aktivt och är genuint intresserad av oss som kund (säljare). Alla detaljer är viktiga, våra önskemål om ex annonstext och information till potentiella köpare tog han alltid vänligt hänsyn till. Ett riktigt proffs i ordets bästa bemärkelse! Hela säljprocessen blev en positiv upplevelse istället för en stressande situation- det tog lång tid att få in bud.
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Leonkrone  en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2022-07-06 Verifierad kund
    Alexandra var väldigt professionell.

Hon gav bra stöd och råd till oss som säljare genom hela processen.

Bra kontaktnät för stylister och fastighetsinspektion.

Jag skulle varmt rekommendera Alexandra till andra fastighetssäljare och gärna använda henne i framtiden.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2022-07-06 Verifierad kund
    Proffsig, trevlig men också lättsam.
    2022-07-05 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande samt ett särskilt plus för ett pedagogiskt genomförande av kontraktsskrivningen. Rekommenderar gärna Jonas till andra säljare.
    2022-07-05 Verifierad kund
    Very good service, fast response and clear explanation, highly recommended.
    2022-06-30 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande, bra återkoppling och bra plan. Vi kände oss väldigt trygga med Jonas hjälp och är väldigt nöjda med utfallet!
    2022-06-30 Verifierad kund
    Professionell mäklare som sätter ribban högt och levererar därefter. Jag kan verkligen rekomendera Jonas om du vill ha en mäklare som kommer jobba för rätt affär och inte bara en snabb affär!
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    • Hisings Backa - Backatorp
    2022-06-16 Verifierad kund
    Hon var tydlig och ärlig, samt hanterade allting väldigt snabbt, vilket var skönt. En riktig do-er :)
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2022-06-16 Verifierad kund
    Snabb återkoppling, snabb svar, jättenöjda med allting.
    • Centrala Hisingen
    2022-06-13 Verifierad kund
    Jonatan var driven och hjälpsam från start. Tyvärr så uppfylldes kanske inte förväntningarna på slutpriset men det beror snarare på låg efterfrågan på 1:or och avvaktande köpare med rädsla för höjda räntor än Jonatans insats som mäklare.