Läs vad 424 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Hisingen 2

• 2021-01-22
    Jonas har hörsammat vad man vill. Ett trevligt bemötande, lätt att prata med. hjälpt till att ordna kontakter med städ och stylister. Dessutom har jag varit nöjd med försäljningen.
    Owe R
    • 40.0 m²
    • Tuve
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
  • 2021-01-22
    Sålde lägenhet med Jonas och han överträffade verkligen våra förväntningar. Professionell, trevlig och tillgänglig. Vi hade sålt med Jonas igen!
    Andreas H
    • 70.0 m²
    • Eriksberg Västra
  • 2021-01-18
    Våra förväntningar har infriats på alla sätt. Patrik är mycket kommunikativ, lyssnande,idé’rik kreativ och en mycket bra mäklare.Han får högsta betyg av oss.Snabba svar och besked vid frågor
    Rekommenderas på det varmaste .
    Bengt Per-åke N
    • 97.0 m²
    • Centrala Hisingen Kvillebäcken
    sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
  • 2021-01-18
    Patrik är väldigt lyhörd och lätt tillgänglig och det är enkelt att kommunicera med honom. Han svarar i princip 24/7 och tar hänsyn till alla funderingar man har. Hela processen gick väldigt smidigt och vi blev informerade och uppdaterade om alla steg. Han hjälpte oss även med att kolla genom besiktningsprotokoll av hus vi var intresserade av och gav oss sin bedömning av objekt som såldes via andra byråer. Han går verkligen det extra steget!
    skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
  • 2021-01-14
    Köpt en lägenhet med Patrik Skarström som mäklare. Bra, proffsigt och trevligt bemötande. Smidig process och bra svar på eventuella frågor.
    Erik Nils Emanuel H
    • 78.0 m²
    • Centrala Hisingen Nya Kvillebäcken
    köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
  • 2021-01-09
    Patrik hjälpte oss i köpet av en lägenhet i Kvillebäcken.
    Han hade en härlig energi och kunde svara på alla våra frågor vi hade.
    Han är tydlig och proffsig vilket gjorde att vi kände oss trygga genom hela processen.
    Detta var vårt första lägenhetsköp.
    Linda Louise J
  • 2021-01-09
    Vi valde Patrik efter att ha träffat tre olika mäklare när vi skulle sälja vår lägenhet på Fyrklöversgatan i Göteborg. Han var otroligt lyhörd vid vårt första möte, såg och förstod vår plan och vision inför försäljningen och anpassade försäljningsplanen efter vårt behov.
    Han har hela tiden varit lättillgänglig, ärlig och otroligt enkel att kommunicera med, vilket underlättade försäljningen enormt!

Rekommenderar Patrik varmt!
    Ida Maria Elisabeth S
  • 2021-01-09
    Patrik är ärlig och uppriktig. Lyssnar på dig som säljare och levererar ut efter det man kommit överens om. Patrik har skött vår försäljningsprocess oerhört bra, flyttar vi tillbaka till Hisingen är Patrik den förste vi ringer.
    Viktor Johan Robert H
  • 2021-01-08
    Vi är väldigt nöjda med Patrik som hjälpte oss att sälja vår lägenhet i kvillebäcken. Alltid lätt att få kontakt med honom när vi hade frågor eller funderingar kring försäljningen. Proffsigt bemötande från start till slut!
    Sebastian U
    • 53.5 m²
    • Centrala Hisingen Nya Kvillebäcken
  • 2021-01-07
    Köpt en lägenhet!
    Patrik har vart en toppen mäklare.
    Har fått bra bemötande.
    Kommer att kontakta Patrik när jag säljer/köper något mer i framtiden.
    Shenyar K
    • 54.7 m²
    • Centrala Hisingen Kyrkbyn
  • 2021-01-07
    Professionellt, snabbt smidigt. Patrik kom på rekommendation av en kollega och kan bara säga att jag rekommenderar honom till alla som är ute efter en bra mäklare.
    Fredrik K
    Fredrik K
    • 54.7 m²
    • Centrala Hisingen Kyrkbyn
  • 2020-12-27
    Apartment was sold with excellent results as the bitting reached the price higher than expected. Oscar has a professional approach and is very well organised. We always got all the information we needed during the whole process. We're happy as the broker lives up to the customer expectations. Highly recommended !!
    Peter C
    • Eriksberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Warneflo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Thanks for you kind words! They are very much appreciated!

• 2020-12-19
    Trevligt och duktigt. Jag är väldigt nöjd. Albin
    Albin Peter B
    • 41.8 m²
    • Centrala Hisingen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
  • 2020-12-15
    He has been very supportive and helpful
    Franco Vincent V
    • 66.0 m²
    • Centrala Hisingen Brämaregården
    köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Warneflo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
  • 2020-12-13
    Sålt bostadsrätt.
    Jonas är en mäklare som gör det lilla extra, som ser till att affären går i lås.
    Emma S
    • 86.0 m²
  • 2020-12-11
    He was always pleasant and immediately helped us to get a loan promise from Nordia Bank, when we were waiting for final confirmation from our banks.
    Jeril I
    • 86.0 m²
    • Tuve
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
  • 2020-12-10
    Vi sålde vårt hus på Hisingen. Patrik har varit ett fantastiskt stöd genom hela säljprocessen, vi är så tacksamma att vi hittade honom. Han är noggrann och lämnar inget åt slumpen, vår försäljning gick smidigt tack vare honom.
    Helena Maria E
    • 157.0 m²
    • Centrala Hisingen
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
  • 2020-12-10
    Jonas Lindquist was very helpful and professional. We are not very fluent in Swedish but Jonas made sure to translate all important sections in all documents and was available to answer questions as well.
    Jonas made the entire endeavour of buying an apartment hassle free.
    Shailesh G
    • 84.0 m²
  • 2020-12-10
    Den absolut bästa mäklaren vi har haft att göra med. Hjälpte oss med försäljningen av vårat hus på bästa sett.
    Murat E
    • 157.0 m²
  • 2020-12-09
    Oscar har varit en bra mäklare som är lätt att prata med och få information i från.
    Återkopplat snabbt på dem ärenden vi haft med honom och löst fotografering, visning på kort varsel.
    I samband med försäljningen sköttes det på ett proffsigt sätt och vi är mycket nöjda med hans agerande i affären.
    Magnus L
    • 98.0 m²
    • Sannegården
    Tack för dina ord Magnus. Varit toppen att jobba med er försäljning. Extra kul att resultatet blev så bra!

• 2020-12-09
    Jag köpte nyligen en lägenhet i Sannegården via Oscar. Han var mycket professionell och kunnig. Oscar svarade också alltid snabbt på mailen och telefon vilket avspeglar hans positiva driv.
    Christoffer N
    • 98.0 m²
    • Sannegården
    Kul att ni uppskattade mitt arbete. Jag tror ni kommer trivas jättebra i nya lägenheten!

• 2020-12-07
    Hej! Jag är den av mina syskon som har haft minst kontakt med Jane, så jag har själv svårt att lämna rätt omdöme. Med vänlig hälsning, Marina
    Marina C
    • 175.0 m²
    • Hisings Kärra - Mysterna
    sålde sitt hus med hjälp av Jane Isaksson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
  • 2020-12-05
    Jane Isaksson hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Jane levde upp till mina förväntningar med råge. Mycket proffsigt bemötande och handlande. Hon förklarade allt mycket tydligt för mig som inte kan något om bostäder och försäljningar. Stort tack!
    Catrin S
    • Eriksberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jane Isaksson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
  • 2020-12-02
    Sålde vår lägenhet på Eriksberg.
    Allt gick super smidigt och bra.
    Väldigt trevlig och lättsam som person, lyhörd, kunnig, lugn och strukturerad.
    Vi kan varmt rekommendera Patrik och kommer att anlita honom igen om det blir aktuellt i framtiden.
    Eva Anette A
    • 76.0 m²
  • 2020-11-30
    Kanon mäklare som har erfarenhet av sitt yrke. Verkligen supernöjd 👍
    Tobias E
    • 84.0 m²
  • 2020-11-30
    Har precis såld min nuvarande bostad.

P.g.a. speciella omständigheter (pandemin och dess konsekvenser) var jag mycket orolig över resultat.

Det är Oscars förtjänst, att affären blev avklarat på ett positivt sätt. Han är: kompetent och taktisk samt
    karismatisk.

Oscar Warneflo borde få förtjänsttecken och medalj.
    Wanda Ö
    Wanda Ö
    • 62.5 m²
    • Eriksberg Lindholmen
    Stort tack för din rekommendation. Betyder mycket! All lycka till i din nya bostad och nya stad!

• 2020-11-29
    Skapar lugn och trygghet för köparen
    Är saklig och lyhörd på visningar, ser kunden och skapar en behaglig atmosfär
    En grym mäklare
    Kjell B
    • Eriksberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jane Isaksson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
  • 2020-11-28
    Snyggt löst affär där alla parter blev mycket nöjda!
    Malin P
    • 74.0 m²
    • Centrala Hisingen Brämaregården
    sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Tack Jane!
    Väldigt professionell och förtroendeingivande när du hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Eriksberg.
    Peter S
  • 2020-11-27
    Kan varmt rekommendera Kajsa! Vi sålde vår lägenhet och hon var professionell, kunnig och tydlig genom hela processen. Hon lyckades också att infria våra högt ställda förväntningar mitt under en pandemi. Mycket bra!
    Tim J
    • 74.0 m²
  • 2020-11-27
    Jag kände från första början att Oscar är rätt mäklare för mig! Han är ödmjuk, professionell, skarpsinnig, och en säljare men med finess. Hans styrka är att lägga fram neutrala tankar och reflektioner med utgångspunkt hur marknaden ser ut utan att personligen själv påverka ägaren i någon riktning. Jag är så grymt nöjd med Oscar och önskar honom all lycka framöver!
    Med varma rekommendationer Patrick
    Patrick S
    • 79.0 m²
    • Hisings Backa
    Det värmer med dina ord Patrick, det har varit grymt att jobba med dig! Lycka till framöver och har du några funderingar i framtiden vet du vart du vänder dig!

• 2020-11-26
    Patrik hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Rödlönnsgången i Lundbypark. Patrik är lätt att ha att göra med och väldigt tillgänglig.
    Camilla C
    • 77.0 m²
  • 2020-11-26
    Allt har gått bra hitintills. Vi är inte klara med allt än
    Annelie H
    Annelie H
    • Tuve
    Tack för orden Annelie! Nu ser vi till att även er försäljning rullar på!

• 2020-11-24
    Vi har blivit bemötta på ett trevligt och bra sätt och är mycket nöjda med affären.
    Brittmarie L
  • 2020-11-21
    Enkel och smidig i kommunikationen. Trevligt bemötande.
    Maj-britt R
    • 91.0 m²
  • 2020-11-19
    köpt lägenhet
    träffade honom dagen efter han glömde om bokat lägenhets visning, men var snäll att boka ett annat tid. Visade oss lägenhet en gång till innan vi köpte.
    bra och regelbundet kommunikation, vänlig person.
    snabb och enkel köp, klart berättelse om vad som är krävs av köpare
    Vishrut K
    • 91.0 m²
  • 2020-11-15
    Patrik sålde min lägenhet på centrala Hisingen. Han gjorde vår bostadsaffär smidig och har ett högt engagemang. Alltid tydlig och strukturerad i hela processen. Kan varmt rekommendera Patrik!
    Ali Henrik M
    • 47.0 m²
    • Centrala Hisingen Wieselgren
  • 2020-11-13
    Jonas hjälpe mig med försäljningen av min bostadsrätt i Tuve. Jag önskade en snabb affär där jag som säljare skulle behöva anstränga mig så lite som möjligt, eftersom jag velat prioritera andra saker i livet som kräver min uppmärksamhet och energi. Lägenheten var såld inom en vecka från det att lägenheten stylades och fotades, vilket var snabbare än jag vågat hoppas på. Jonas är kompetent och tydlig i sin kommunikation, vilket varit mycket hjälpsamt. Jonas har varit behjälplig vid alla funderingar jag haft kring försäljningen, han har gett goda råd och lyssnat på mina önskemål. När jag känt mig osäker eller orolig över något kring försäljningen har Jonas förmedlat trygghet. Jag efterfrågade en bostadsaffär som krävde så lite av min tid och energi som möjligt, Jonas tog till sig det och levererade precis det. Jag är mycket nöjd med Jonas som mäklare och skulle gärna anlita honom igen!
    Marina A
    Marina A
    • 40.0 m²
  • 2020-11-13
    Patrik was responsive, fair and took time to understand our needs and provide knowledgable answers to our questions. Overall he made a tough process rather easy.
    Parthav D
    • Centrala Hisingen Tolered
    köpte sitt hus med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
  • 2020-11-11
    Patrik helped us to sell our Radhus and he had been very professional and customer focused in his service . We are delighted to have Patrik helping us selling our house.

We will strongly recommend him to all our friends in future
    Sanjeev Kumar S
  • 2020-11-11
    We have patrik as our real state agent to sell our radhus. He is really good in his job, with excellent communication skills and calm + content mindset. We had some surprise moments during the process of selling, but he handled the unplanned situations so well, that made our entire journey super smooth and easy.

We highly recommend Patrik, he is best in what he does today !!!
    Garima S
  • 2020-11-10
    Jonas är en super mäklare som sålde vår lägenhet till bra pris trotts Corona! Vi skulle verkligen rekommendera Jonas då han skapar förtroende och håller det han lovar.
    Emma S
  • 2020-11-07
    Jonas lyckades trots dåliga förutsättningar med nya covid restriktioner ge oss ett riktigt bra slutpris!
    Johan E
  • 2020-11-05
    Vi köpte en bostadsrätt. Oscar var väldigt trevlig och korrekt under hela processen, vi kände oss trygga som köpare.
    Maleva G
    • Eriksberg
    Tacksam för era ord! Kul att få jobba tillsammans med er!

köpt en bostadsrätt.

har bara positiva saker att säga.

mer än väl

jättenöjd.
    Lucas P
    • 62.0 m²
  • 2020-11-05
    Jag har sålt lägenheten med Oscars hjälp.
    Hans sätt och bemötande var mkt trevligt och proffesionelt trots hans unga ålder. Han förklarade sakligt vad som gällde. Bådas förväntningar var kanske lite, lite högre när det gällde priset men det är mkt olika faktorer som spelar i. Men jag är nöjd ändå.

Samanfattningsvis är jag nöjd med Oscars engagemang. Han är god lyssnare och bra på att lägga märke till detaljer. Han höll tider; han var lätt tillgänglig; hörde av sig regelbundet och rapporterade av läget under affärens gång.
    Jag har redan rekommenderat honom till mina vänner i fall och när dem vill sälja sina objekt.
    Det var mkt nöje. Önskar honom bara lycka till. Han kommer att bli ännu bättre mäklare. Mirsada
    Mirsada K
    • Eriksberg
    Tusen tack Mirsada! Kul att läsa dina fina ord. Önskar dig all lycka till i framtiden!

• 2020-10-29
    Jag skulle köpa min första bostad och Patrik var väldigt välkomnande, på visningen höll han sig diskret men närvarande för eventuella frågor, han svarade utförligt och mer därtill på frågor vilket var uppskattat. Han har hållit en god informativ kontakt, jag upplevde Patrik som trevlig och personlig och till stor hjälp med mitt första bostadsköp
    Kerstin A
    • 57.0 m²
    • Brämaregården
  • 2020-10-29
    Rekommenderar varmt!
    Kajsa är trevlig, tydlig och hjälpsam. Lätt att få tag på via mail och telefon.
    AGNES A
    skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
  • 2020-10-27
    Väl förberedd inför första mötet med ett mycket tydligt upplägg.
    Mycket kommunikativ kring vad som ska hända.
    Mycket tillmötesgående genom hela processen.
    Varmt rekommenderad.
    Richard F
    • 39.5 m²
  • 2020-10-26
    Försäljning av fastigheten Göddered 3:43
    Genomgående har Jane varit anträffbar, tillmötesgående, lätt att få gensvar på mina idéer. Hon har på ett utmärk sätt avlutat affären snabbt ock proffsigt.
    Välj denna mäklare vid försäljning .
    Ingrid Fredrika H
    • 159.0 m²