Patrik Skarström
Registrerad mäklare sedan 2018-03-12
Aktiv på Reco.se sedan 2018-12-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 116 Läs vad Patrik Skarström

• Snickar Andreas Roy H sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-08-05

Patrik hjälpte mig att sälja min etta och såg till att allt gick snabbt och smidigt. Ett förtroendeingivande och proffsigt bemötande. Läs mer
    Patrik S gillar detta
  • Tina Z sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-07-31

Sålde min bostad, Patrik är trevlig och hjälpsam tillmötesgående
    Lätt att prata med Läs mer
    Patrik S gillar detta
  • Oscar M köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-07-31

Jag köpte en etta i Eriksberg. Fantastiskt bemötande av Patrik, han var sympatisk, kunnig och hjälpsam. Läs mer
    Patrik S gillar detta
  • Gunnel B sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-07-27

3:a
    Vi har sålt en bostadsrätt (3:a) på Arvesgärde! Patrik har varit väldigt trevlig, tydlig och hjälpsam i alla moment under försäljningen. I släkten har vi tidigare goda erfarenheter av HusmanHagman som ett noggrant och seriöst företag. Vilket vi också upplevt! Läs mer
    Patrik S gillar detta
  • Maria Cecilia P köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-07-24

1.5:a
    Köpte lägenhet genom Patrik Skarström på HusmanHagberg och är jättenöjd. Professionellt bemötande och det har varit en mycket smidig process. Patrik var alltid tillgänglig för frågor både under visningen och efteråt. Snabb återkoppling under budgivningsprocessen fram till kontraktsskrivningen.
    Skulle absolut rekommendera //Maria Petersson Läs mer
    Patrik S gillar detta
  • Roger Göran Johan J köpte sitt hus med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-07-11

Vi köpte vårat första hus av Patrik och fick ett väldigt bra bemötande och han var väldigt hjälpsam med allting.

Jag skulle anlita Patrik för att sälja vårat boende utan problem. Läs mer
  • DANIEL J skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-07-07

Jag sålde min 1,5a med hjälp av Patrik i slutet av juni. Patrik var ständigt närvarande och kontaktbar vare sig det var under sena kvällar eller på helger. Han hjälper en att hålla sig lugn i en annars stressande process och matar en ständigt med värdefull information. Jag kan varmt rekommendera Patrik som er mäklare! Läs mer
    Patrik S gillar detta
  • Lena W sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-07-04

4:a
    Centrala Hisingen
    Jag säljer en bostadsrätt på 4 rok och valde mellan 4:a mäklare.
    Patrik Skarström var den mäklare jag direkt fick kemi med vilket också visade sig vara rätt. Han har skött min försäljning på ett mycket proffsigt och lättsamt sätt och levde upp till alla mina förväntningar och krav.
    Jag rekommenderar gärna Patrik Skarström, HusmanHagberg.
    Lena W Läs mer
  • ANDREAS L skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-07-02

Grymt bra mäklare! Allt gick smidigt med försäljning. Rekommenderar Patrik starkt! Lugn, lätt att ha att göra med. Och han löste försäljning galant! 10/10 poäng! Läs mer
    Patrik S gillar detta
  • Robin Nils Erik E köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-07-02

3:a
    Hisingen - Tuve
    Har svårt att se att det går att göra en affär mycket smidigare. Läs mer

Andra mäklare hos HusmanHagberg Göteborg Hisingen

Patrik Skarström