Patrik Skarström

Patrik Skarström

Patrik Skarström är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Hisingen

Patrik Skarström har varit registrerad mäklare sedan 2018-03. Patrik Skarström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 456 omdömen med ett betyg på 4.9. Patrik Skarström har haft 49 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

456 omdömen om Patrik Skarström

Sedan starten hos Reco 2018
Mikael K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen

Vi är mycket nöjda med Patrik och han var extremt lätt att samarbeta med. Det som imponerade mest var att han var ärlig och rak oavsett situation.

Jiang X
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
Tuve

Patrik showed his professionalism in helping us throughout the home buying process. He was responsive with our questions and helped us understand more about home-buying in Sweden. We hope he will continue to assist us in securing the right mortgage and getting access to our new home. We recommend Patrik to other home buyers.

Magnus J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen

Patrik var väldigt professionell och duktig. Bra kommunikation, snabba svar och hade svar på alla mina frågor.

David H
Tuve

Snabb i kommunikationen och hjälpsam attityd.

Nadia P
Centrala Hisingen Brämaregården

Patrik är otriligt bra mäklare och lyssnade på vad jag tänkte om försäljningen av min lägenhet. Lyckades sälja den snabbt med. Grym

Ebba A
Centrala Hisingen Brämaregården

Hjälpsam, proffsig, kunnig, med varmt och fint bemötande. 😊👍

Lars G
Centrala Hisingen

Trevligt bemötande och Patrik kunde besvara våra frågor. Han hade järnkoll på processerna, vem som gör vad och i vilken ordning. Mycket tillmötesgående.

Mya Maha I
Centrala Hisingen

Really easy and smooth sale. Highly recommended!

Mikael L
Biskopsgården

Väldigt lyhörd och engagerad. Är mycket nöjd!

Mi Youn Irja G
Centrala Hisingen

Ett alltigenom vänligt och korrekt bemötande. Mäklaren var lätt att få tag på ,för frågor i samband med budgivning och kontraktskrivning.