Läs vad 149 Läs vad Patrik Skarström

• 2021-01-14
    Köpt en lägenhet med Patrik Skarström som mäklare. Bra, proffsigt och trevligt bemötande. Smidig process och bra svar på eventuella frågor.
    Erik Nils Emanuel H
    • 3:a
    • 78.0 m²
    • Centrala Hisingen Nya Kvillebäcken
    köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
  • 2021-01-09
    Patrik hjälpte oss i köpet av en lägenhet i Kvillebäcken.
    Han hade en härlig energi och kunde svara på alla våra frågor vi hade.
    Han är tydlig och proffsig vilket gjorde att vi kände oss trygga genom hela processen.
    Detta var vårt första lägenhetsköp.
    Linda Louise J
  • 2021-01-09
    Vi valde Patrik efter att ha träffat tre olika mäklare när vi skulle sälja vår lägenhet på Fyrklöversgatan i Göteborg. Han var otroligt lyhörd vid vårt första möte, såg och förstod vår plan och vision inför försäljningen och anpassade försäljningsplanen efter vårt behov.
    Han har hela tiden varit lättillgänglig, ärlig och otroligt enkel att kommunicera med, vilket underlättade försäljningen enormt!

Rekommenderar Patrik varmt!
    Ida Maria Elisabeth S
    • Centrala Hisingen Kvillebäcken
    sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
  • 2021-01-09
    Patrik är ärlig och uppriktig. Lyssnar på dig som säljare och levererar ut efter det man kommit överens om. Patrik har skött vår försäljningsprocess oerhört bra, flyttar vi tillbaka till Hisingen är Patrik den förste vi ringer.
    Viktor Johan Robert H
  • 2021-01-08
    Vi är väldigt nöjda med Patrik som hjälpte oss att sälja vår lägenhet i kvillebäcken. Alltid lätt att få kontakt med honom när vi hade frågor eller funderingar kring försäljningen. Proffsigt bemötande från start till slut!
    Sebastian U
    • 53.5 m²
    • Centrala Hisingen Nya Kvillebäcken
  • 2021-01-07
    Köpt en lägenhet!
    Patrik har vart en toppen mäklare.
    Har fått bra bemötande.
    Kommer att kontakta Patrik när jag säljer/köper något mer i framtiden.
    Shenyar K
    • 54.7 m²
    • Centrala Hisingen Kyrkbyn
  • 2021-01-07
    Professionellt, snabbt smidigt. Patrik kom på rekommendation av en kollega och kan bara säga att jag rekommenderar honom till alla som är ute efter en bra mäklare.
    Fredrik K
    Fredrik K
    • 54.7 m²
    • Centrala Hisingen Kyrkbyn
  • 2020-12-10
    Vi sålde vårt hus på Hisingen. Patrik har varit ett fantastiskt stöd genom hela säljprocessen, vi är så tacksamma att vi hittade honom. Han är noggrann och lämnar inget åt slumpen, vår försäljning gick smidigt tack vare honom.
    Helena Maria E
    • 157.0 m²
    • Centrala Hisingen
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
  • 2020-12-10
    Den absolut bästa mäklaren vi har haft att göra med. Hjälpte oss med försäljningen av vårat hus på bästa sett.
    Murat E
    • 157.0 m²
    • Centrala Hisingen
  • 2020-12-02
    Sålde vår lägenhet på Eriksberg.
    Allt gick super smidigt och bra.
    Väldigt trevlig och lättsam som person, lyhörd, kunnig, lugn och strukturerad.
    Vi kan varmt rekommendera Patrik och kommer att anlita honom igen om det blir aktuellt i framtiden.
    Eva Anette A
    • 3:a
    • 76.0 m²
    • Eriksberg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte