Patrik Skarström
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 86 Läs vad Patrik Skarström

• Linn S köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-04-08

................................................................... Läs mer
  • Marina L skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-04-02

Sålde min mors lägenhet. Snabb effektiv affär med hjärta! Transperant hållning. Pålitlig och snabb återkoppling. Läs mer
    Patrik S gillar detta
  • Priya P köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-03-22

Hisings Kärra
    Hi,
    I was looking to buy first Apartment in Göteborg and was expecting an hassel free process and someone who can guide and help me with it.
    As soon as I saw the post and in contact with Patrick, it's all he is the one who is driving all discussion and making sure that I am comfortable with entire process, it start from pre-viewing the apartment within 2-4 hour and doing coordination (Negotiation) between both the party.

He is very much aware what he does and best for.. it was really great working with him and will surely recommend his service to my friends.

Priya Läs mer
    Patrik S gillar detta
  • Per L köpte sitt hus med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-03-13

Hisingen - Tuve
    Trevlig och lättsam. Snabb affär så vi hade inte så mycket kontakt. Dock bara bra intryck. Läs mer
    Patrik S gillar detta
  • Jan Patrick F sålde sitt hus med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-03-10

Hisingen - Tuve
    Patrik sålde vårat radhus i Tuve vi är mycket nöjda med hela processen kan varmt rekommendera Patrik och HusmanHagberg Hisingen Läs mer
    Patrik S gillar detta
  • Anders P sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-03-09

Centrala Hisingen Kvillebäcken
    Patrik hjälpte oss nyligen att sälja vår 4 rums bostadsrätt i Kvillebäcken. Han har genom hela processen varit korrekt, tillgänglig och tillmötesgående. Våra förväntningar har i alla moment mötts eller överskridits. Bra referensobjekt, korrekt värdering, proffsiga foton, snygg annonsering och en effektiv budgivningsprocess samt kontraktshantering. Slutresultatet blev fantastiskt positivt för oss som säljare, och jag tror även att köparen känner sig trygg i affären. Jag skulle varmt rekommendera Patrik för liknande uppdrag framöver! Läs mer
    Patrik S gillar detta
  • Nikolaos F sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-03-06

Centrala Hisingen Hildedal
    Vi behövde hjälp med ett skrivningsuppdrag. Vi fick den hjälp vi behövde och det gick väldigt fort att boka möte och träffas. Väldigt nöjda med Patrik. Läs mer
    Patrik S gillar detta
  • Becky K köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-02-28

Centrala Hisingen Kvillebäcken
    Köpt en bostad och patrik var väl förberedd på visning med alla frågor som vi hade i tankarna och hade även redskap till hands. Väl bemött, noggrann och trevlig mäklare Läs mer
    Patrik S gillar detta
  • Sanna H köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-02-22

Biskopsgården
    Jag köpte min första lägenhet av Patrik, och han har varit grym! Superproffsig och jättehjälpsam på alla vis. Läs mer
    Patrik S gillar detta
  • Josefine T köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-02-21

Hisings Backa
    Patrik var oerhört hjälpsam när vi köpte lägenhet. Han hade de svar och den information vi behövde, var ärlig, positiv och lättsam i bemötandet. Han var även väldigt mån om att vi kände oss säkra och förstod allt under processens gång. Läs mer

Senaste försäljningarna

Västra Stillestorpsgatan