Patrik Skarström

Patrik Skarström

Patrik Skarström är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Hisingen

Patrik Skarström har varit registrerad mäklare sedan 2018-03. Patrik Skarström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 198 omdömen med ett betyg på 4.9. Patrik Skarström har haft 54 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 198 Läs vad Patrik Skarström

• köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2021-07-28
    Patrik har varit fantastisk under hela processen. Har upplevt Patrik som trevlig, tydlig, och hjälpsam. Patrik har varit enkel att nå, svarat på alla frågor och kommunikationen har fungerat väl. Inget krångel och snabba besked. En genomgående positiv upplevelse. Patrik har även en härlig och positiv utstrålning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    • Eriksberg Lindholmen
    2021-07-28
    Snabb, pålitlig och professionell. Bra bemötande. Återkommer när han lovat. Visar bra engagemang. Kan rekommenderas !
  • köpte sin stuga med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    • Säve
    2021-07-26
    Allt gick bra, Patrik är mycket omtänksam som person.
    Han fungerar bra med äldre och yngre kunder, talar tydligt och informativt.
    Bra Patrik!

Marjatta J
  • sålde sin stuga med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    • Säve
    2021-07-26
    Supertrevlig och enkel att ha att göra med. Svarade på mina frågor och funderingar, var tillmötesgående och lätt att få tag på. Supernöjd med allt!
    • Eriksberg Lindholmen
    2021-07-20
    Genomgående seriöst bemötande utan en massa pladder. Patrik lyssnar bra på det man säger. Högsta betyg.
    • Eriksberg
    2021-07-14
    Patrik är en mycket trevlig, påläst och seriös mäklare. Han var lätt att få tag på under processen, flexibel och ordnade så att försäljningen gick smidigt. Jag kan varmt rekommendera Patrik!
    • Centrala Hisingen Kärrdalen
    2021-07-12
    Vi upplever Patrik som en väldigt engagerad, tillmötesgående och resultatfokuserad mäklare och under planerna med vår försäljning har han gjort ett riktigt fint jobb för att hitta rätt köpare. Dessutom är han en väldigt trevlig person att ha och göra med – kommunikativ och snabb på att svara på telefon och meddelanden.

Vi är nöjda med vår affär och skulle gärna anlita Patrik igen om det blir aktuellt att sälja bostad i Göteborg igen. Stort tack!
    2021-07-07
    Very pleasant and professional experience.
    2021-07-07
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling, hjälpsamhet och lyhördhet präglade Patriks insats hela vägen!
    • Biskopsgården
    2021-07-06
    En trevlig och ansvarsfullt mäklare.
    Jag har upplevt Patrik som vet sitt jobb och vet exakt hur ska han locka kunder.
    Jag är tacksam för det jobbet han har gjort för mig.