Louise Wellrath

Louise Wellrath

Louise Wellrath är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Hisingen

Louise Wellrath har varit registrerad mäklare sedan 2021-09. Louise Wellrath har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-10 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 5.0. Louise Wellrath har haft 4 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2021-11

Läs vad 7 Läs vad Louise Wellrath

• köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Wellrath en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2021-11-16
    She was very firendly and helpful from the begining . We are really happy that she helped us go through the process!
    She helped us with all the language barrier and gave all the help we needed!
    :) We were super satisfied :)
    2021-11-16
    She was super. Thanks for her help! We bought the flat. :)
  • Eva S
    2021-11-08
    Positivt och kompetent bemötande. Ambitiös och fixade affären till min största belåtenhet.
    2021-11-08
    Jag tog hjälp av Louise vid mitt första lägenhetsköp så jag hade ingen erfarenhet och visste inte vad jag skulle förvänta mig. Men jag är mer än nöjd! Louise bemötte mig med förståelse och man kände verkligen att hon ville ens bästa! Jag kände att jag kunde ställa alla frågor jag ville utan att känna mig dum och Louise anpassade verkligen sina svar mot min erfarenhet. Hon är alltid trevlig och man känner att hon gör sitt yttersta. Jag hade väldigt lite förväntningar så kan inte säga annat än att hon verkligen levde upp till dom flera gånger om.
    För att sammanfatta: Louise är otroligt trevlig, vill kundens bästa och gör verkligen allt hon kan för att alla ska få det så bra som möjligt! Hela upplevelsen av att köpa bostad var spännande och smidig tack vare henne. Rekommenderar varmt denna kvinnan!
    2021-10-24
    Louise är en toppen mäklare! Hon var genuint trevlig och behjälplig i mitt lägenhetssökande. Det känns tryggt att göra mitt lägenhetsköp med henne vid min sida.
    • Hisings Kärra
    2021-10-24
    Allt gick precis som det ska göra. Smidigt och enkelt. Bra mäklaren som gav än utrymme och inte var för på.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Wellrath en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2021-10-21
    Louise Wellrath har gjort ett mycket bra mäklare arbete gällande vår bostadsrätt lägenhet som hon sålde åt oss.
    Ett trevligt bemötande och med all information, vägledning och hjälp vi behövde kring detta.
    Louise är en enormt ambitiös mäklarinna som jag varmt rekommenderar.
    Bo Hansén
    Tack så jätte mycket. Vad glad jag blir och tack för trevligt och bra samarbete. Louise Wellrath