Jonas Lindquist

Jonas Lindquist

Jonas Lindquist är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Hisingen

Jonas Lindquist har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Jonas Lindquist har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 109 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonas Lindquist har haft 45 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 109 Läs vad Jonas Lindquist

• 2020-11-30
    Kanon mäklare som har erfarenhet av sitt yrke. Verkligen supernöjd 👍
    Tobias E
    • 4:a
    • 84.0 m²
    • Tuve
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
  • 2020-11-24
    Vi har blivit bemötta på ett trevligt och bra sätt och är mycket nöjda med affären.
    Brittmarie L
    • Tuve
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
  • 2020-11-13
    Jonas hjälpe mig med försäljningen av min bostadsrätt i Tuve. Jag önskade en snabb affär där jag som säljare skulle behöva anstränga mig så lite som möjligt, eftersom jag velat prioritera andra saker i livet som kräver min uppmärksamhet och energi. Lägenheten var såld inom en vecka från det att lägenheten stylades och fotades, vilket var snabbare än jag vågat hoppas på. Jonas är kompetent och tydlig i sin kommunikation, vilket varit mycket hjälpsamt. Jonas har varit behjälplig vid alla funderingar jag haft kring försäljningen, han har gett goda råd och lyssnat på mina önskemål. När jag känt mig osäker eller orolig över något kring försäljningen har Jonas förmedlat trygghet. Jag efterfrågade en bostadsaffär som krävde så lite av min tid och energi som möjligt, Jonas tog till sig det och levererade precis det. Jag är mycket nöjd med Jonas som mäklare och skulle gärna anlita honom igen!
    Marina A
    Marina A
    • 1:a
    • 40.0 m²
  • 2020-11-10
    Jonas är en super mäklare som sålde vår lägenhet till bra pris trotts Corona! Vi skulle verkligen rekommendera Jonas då han skapar förtroende och håller det han lovar.
    Emma S
  • 2020-11-07
    Jonas lyckades trots dåliga förutsättningar med nya covid restriktioner ge oss ett riktigt bra slutpris!
    Johan E
  • 2020-11-05
    köpt en bostadsrätt. har bara positiva saker att säga. mer än väl jättenöjd.
    Lucas P
    • 2:a
    • 62.0 m²
  • 2020-10-18
    Jonas hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Sannegårdshamnen i Göteborg. Mycket trevlig och sakkunnig och vi fick det priset vi ville ha för lägenheten. En riktigt bra mäklare!
    David J
    • 78.0 m²
    • Sannegården
  • 2020-09-28
    Köpt en lägenhet i Eriksberg. Mäklaren (Jonas) var mycket trevlig och tillmötesgående och ordnade med snabb extra visning av lägenheten och under kontraktsskrivningen. Han var personlig och engagerad i både oss och säljaren på ett trevligt sätt.
    Anette H
    • 93.0 m²
    • Eriksberg
  • 2020-09-27
    Inför försäljning av min lägenhet på Eriksberg kom jag i kontakt med Jonas. Jag berättade om mina tankar kring försäljningen och tillsammans satte vi upp ett mål. Det har varit mycket givande att ha haft Jonas som mäklare. Han är oerhört bra på att lyssna in och samtidigt rådgivande i sin roll. Önskar honom en fortsatt lysande karriär som mäklare i fastighetsbranschen.
    Siv G
    • 93.0 m²
    • Eriksberg
  • 2020-09-26
    Jag blev upprepade gånger kontaktad på helger och sena kvällar och jag upplevde stor press från Jonas att skriva under ett avtal innan jag själv var redo. Jag har såklart förståelse för att mäklare kan jobba sent men jag skulle ha föredragit att hålla kommunikationen dagtid. Jag tyckte också att det var mycket oproffsigt att lägga så stort tryck på mig som köpare.
    Leo K
    • 2:a
    • 65.0 m²
    • Tuve

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte