Jonas Lindquist
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 76 Läs vad Jonas Lindquist

• Petter K sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-03-28

Eriksberg Sannegårdshamnen
    Jonas hjälpte oss att sälja vår trea i sannegårdshamnen och skötte uppgiften proffisionellt och tryggt med gott resultat! Han rekomenderas! Läs mer
  • Jan R köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-03-22

Eriksberg Norra Älvstranden
    Köpt bostad på Östra Eriksbergsgatan 104
    Positivt bemötande utan att vara påträngande
    Påläst och kompetent Läs mer
  • Karin Å köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-03-20

Eriksberg Norra Älvstranden
    Köpt på Eriksberg. Bra bemött.

Ett tips till Jonas är att han ska värdera sitt positiva gött under samtal. Tror nog att detta ord användes i var tredje mening under avtalsskrivning. Läs mer
  • Amanda J köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-02-23

Eriksberg Västra
    Trevligt bemötande och en smidig bostadsaffär! Läs mer
  • Jennifer C köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-02-22

Eriksberg Sannegårdshamnen
    Jonas skötte allt bra, flexibel då vi ville skriva kontrakt samma dag. Gick igenom avtalet noggrant. Läs mer
  • Jens G sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-02-21

Eriksberg Sannegårdshamnen
    Mycket bra mäklare som i mitt tycke jobbade dag som natt. Skulle varmt rekommendera Jonas. Läs mer
  • Timmy L
    Timmy L köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-02-21

Eriksberg Västra
    Mitt uppe i ett bostadsköp, än så länge allting positivt. Läs mer
  • John B sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-02-20

Hisingen - Tuve
    Har en gång i tiden köpt lägenheten , då Jonas var ansvarig mäklare.
    Har fortsatt haft en god kontakt under åren då vi blivit bemötta på ett fantastiskt sätt.
    Så det var inga tvivel på vem som skulle få hjälpa oss och sälja den.
    Jag har träffat några mäklare genom åren men Jonas är svårslagen där.
    Svarar nästan alltid när man söker honom annars ringer han alltid upp.
    Våra förväntningar var ju bara att få lägenheten såld för ett så bra pris som möjligt och det hjälpte Jonas oss med.
    Vi är mer än nöjda med honom .
    Han är inte bara en grym mäklare , han är även en riktigt skön gubbe .
    Husman Hagberg ska vara glada att dom har honom i sitt team.
    En bättre mäklare hittar man inte 👌
    Han är grym helt enkelt. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Maria A sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-02-20

Hisingen - Tuve
    Vi har både köpt och sålt lägenhet med hjälp utav Joans. Bemötandet är fantastiskt! Behjälpligt och tillgänglig. Den bästa mäklaren vi mött! Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Tobias H sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-02-15

Eriksberg Sannegårdshamnen
    Jonas var mycket engagerad i arbetet med att sälja vår lägenhet och var intresserad och kunnig i fördelarna med lägenheten och området.

Till skillnad från andra mäklare vi träffat var fokus mer på oss och lägenheten än att nöja sig med att framhålla hur bra mäklarkontoret är. Jag känner mig övertygad om att vi fick rätt pris vid försäljningen och kan varmt rekommendera Jonas. Läs mer

Senaste försäljningarna

Barken Beatrices gata