Jonas Lindquist

Jonas Lindquist

Jonas Lindquist är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Hisingen

Jonas Lindquist har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Jonas Lindquist har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 145 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonas Lindquist har haft 47 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 145 Läs vad Jonas Lindquist

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    • Centrala Hisingen Wieselgren
    2021-07-27
    Bra mäklare och behaglig person. Kommer att rekommendera honom till vänner och familj när de ska sälja.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    • Tuve
    2021-07-10
    Underbar och lätt att få besked och allt gick som det skulle.
    Han är väldigt trevlig och respektfull
    Vänligen
    Meral Atay
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    • Eriksberg Norra Älvstranden
    2021-07-05
    Som köpare är jag supernöjd med Jonas, proffsigt och trevligt hela vägen! Jonas har en superbra balans i att vara professionell och strikt samtidigt som han är personlig och informell. Jag gillar verkligen hur han hanterar köpare och säljare så att vi båda känner oss trygga. Mitt intryck av Jonas är att han är ansvarsfull, stabil och jag kan lita på honom!

Min upplevelse av Jonas kontor och medarbetare är också superbra. Bemötandet från de som sitter i receptionen har alltid varit toppen. Personalen som mött mig ger samma intryck som Jonas själv ger och jag är övertygad om att det är Jonas ledarskap som är en stor faktor till att jag känner mig trygg och glad i all kontakt med HusmanHagberg på Eriksberg!

Mina varmaste rekommendationer!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    • Tuve
    2021-07-05
    Det här är en mäklare som vet vad han håller på med.
    Jonas tippsar och ger råd på föredömligt sätt.
    Kan bara rekommenderar hans driv och engagemang.
    //Toni
    • Sannegården
    2021-06-29
    Engagemang, trevligt bemötande och väldigt hjälpsam
    • Eriksberg
    2021-06-29
    Fick ett bra bemötande av Jonas och han vsr behjälplig och trevlig
    • C Hisingen Porslinsfabriken
    2021-06-27
    Allt funkade väldigt smidigt. Jonas va mycket hjälpsam bid våra frågor på ett professionellt men ändå lättsamt sätt.
    Vi är mycket nöjda.
    • Eriksberg
    2021-06-07
    Jonas är så fantastisk att jobba med. Närvarande, engagerad, tillgänglig. Återkopplar hela tiden, bollar olika alternativ, ger tips och råd. Dessutom väldigt påläst och kunnig om sitt område. Jag har haft kontakt med honom både som säljare och köpare och fåttsamma bra intryck i båda affärerna. Kommer aldrig att anlita någon annan. Rekommenderas varmt
  • 2021-05-24
    Jag har precis köpt min första bostadsrätt med hjälp av Jonas. Han är professionell, pålitlig och hjälpsam. Om ni går i sälj- eller köptankar kontakta Jonas, han är grym!
    Tack för de fina orden! Stort lycka till nu med inflytt och hoppas du kommer trivas galant! =) Jonas Lindquist
    • Sannegården
    2021-05-18
    Köpte en lgh av Jonas och han är väldigt tillmötesgående och professionell! Väldigt nöjd med hur han hanterade allt.