Jonas Lindquist
Registrerad mäklare sedan 2014-06-23
Aktiv på Reco.se sedan 2018-12-01
2019-07 - 2020-06

Läs vad 94 Läs vad Jonas Lindquist

• Horieh K sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-06-29

Eriksberg Norra Älvstranden
    Jag har såld min lgh via Jonas Lindquist och jag tycker att han är en utmärkt mäklare. Läs mer
  • Suzan G köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-06-28

Eriksberg Norra Älvstranden
    Köpt en fantastiskt fin lägenhet på Norra Älvstranden och Jonas har varit mycket tillmötesgående och engagerad under hela processen. Min uppfattning är att han tagit både säljarens och min (som köpare) intressen på allvar och därigenom lyckats få ett avslut i affären. Läs mer
  • Richard A sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-06-27

Eriksberg Norra Älvstranden
    Jonas hjälpte till med att sälja vår lägenhet. Han varextremt professionell, tillgänglig och intresserad av att hitta lösningar som passade oss. Läs mer
  • Che L köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-06-26

Sannegården
    Vi köpte en 1:a på Eriksberg, en drömlägenhet. Jonas var jättetrevlig och hjälpsam, snabb på att svara, hjälpt till med förhandlingen och bankkontakten, bra service och jättenöjd! Läs mer
  • Daniel G sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-06-24

5:a
    Eriksberg Norra Älvstranden
    Vi sålde lägenhet på Eriksberg. Bra process med god återkoppling under tiden vilket uppskattas. Vi fick även bra hjälp och strategiska råd för parallellt husköp. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Ivaylo D sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-06-15

Hisingen - Tuve
    Proffsig och med stenkoll på bostadsmarknaden. Anlitade Jonas, då jag hade följt hans försäljningar i Tuve och konstaterat att han gång på gång slår alla rekord i min förening.

Blev inte besviken - Jonas levererade med råge! Läs mer
    Patrik S, Jonas L gillar detta
  • Ewa S köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-06-09

Vi har köpt lägenhet på Östra Eriksbergsgatan 104
    Kunnig, alltid ringde tillbaka, vänlig.
    Rekommenderar ! Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Marie M köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-06-07

4:a
    Hisingen - Tuve
    Har köpt en BR-lägenhet av Jonas. Bemötandet av Jonas var väldigt bra och han svarade bra på alla frågor. Dock var budgivningen lite seg och utdragen. Jonas levde ändå upp till mina förväntningar och jag hade gärna anlitat honom som min mäklare igen. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Anna B köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-05-19

3:a
    Vi köpte en bostadsrätt genom Jonas och är jättenöjda. Han var kunnig och trevlig. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Said S sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-05-17

2:a
    Eriksberg
    Jonas är en dygtig mäklare och behaglig som person. Läs mer

Senaste försäljningarna

Brunnehagen