Jonatan Bernhed

Jonatan Bernhed

Jonatan Bernhed är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Hisingen

Jonatan Bernhed har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Jonatan Bernhed har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 52 omdömen med ett betyg på 4.9. Jonatan Bernhed har haft 40 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 52 Läs vad Jonatan Bernhed

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jonatan Bernhed en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2022-11-14 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.

Hade nog räknat med mindre arvode från början.

Snabb och bra affär men ändå ett högt arvode med tanke på den tiden som mäklarens behövde lägga ner på affären.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonatan Bernhed en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    • C Hisingen Porslinsfabriken
    2022-11-11 Verifierad kund
    Super nöjd med mäklaren bra bemötande och super hjälpsam rekommenderar han om man vill ha en fantastisk mäklaren han möte alla mina förväntningar och jag rekommenderar han starkt och man vill ha en fantastisk mäklaren. Sammanfattningsvis kännde jag mig trygg när jag gjorde affären och en fantastisk mäklare det var en underbar upplevelse.
    2022-11-05 Verifierad kund
    Engagerad och lyhörd mäklare. Rekommenderas :)
    2022-10-28 Verifierad kund
    Mycket smidigt och trevligt bemötande.

Jonatan överträffade mina förväntingar.

Min upplevelse har varit väldigt bra, enkel och alltid fått bra hjälp vid funderingar.
    • Länsmansgården
    2022-10-05 Verifierad kund
    Duktig, respektfull och proffesionellt bemötande!
    2022-09-27 Verifierad kund
    Blev seriöst och trevligt bemött av Jonatan.
    Vi förväntade oss ett vettigt pris och han jobbade för att få till det.
    Ser honom som kunnig i branschen , insatt i marknaden , lyhörd och bra på att förstå människor.
    2022-09-25 Verifierad kund
    It is not a good time to sell but Jonatan has been working hard to close the deal. He is very responsive and motivated. Recommended!
  • köpte sin stuga med hjälp av Jonatan Bernhed en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    • Säve
    2022-08-29 Verifierad kund
    1. Mycket trevligt bemötande och snabba svar.

2. jag hade förväntningar på ett opartiskt förhållningssätt och god service. Det levde mäklaren upp till.

3. Min enda anmärkning gäller presentationen på nätet och i tryckt form; Det förekom felaktigheter, t ex beträffande boarean, planritningen stämde inte med verkligheten och trädgården presenterades som "extra stor", vilket inte är med sanningen överensstämmande. Dessutom saknar planritningarna helt mått,
    vilket försvårar för en spekulant som vill planera för framtida möblering och boende. Det kanske inte är mäklaren som gör dessa presentationer, i så fall är jag helnöjd med mäklaren, men riktar viss kritik till den som ansvarar för presentationen.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Kontaktade minbank man o undrade hon kan hjälper mig me en bra mäklare. Hon rekommenderar husmanhag mäklare.
    Bra Bemötande , kemi funkade direkt o va lättsam att prata me Jonatan..det tror jag .
    • Sannegården
    2022-08-17 Verifierad kund
    Jonatan har skött sig utmärkt i detta köp för mig. Tillgänglig och återkommande i samtliga dialoger.
    Jag kan varmt rekommendera Jonatan.
    //David