Rekommenderat företag 2016 - HusmanHagberg Enskede
Rekommenderat företag 2015 - HusmanHagberg Enskede

HusmanHagberg Enskede

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede — Visa karta

Vårt kontor ligger på Stockholmsvägen 1 i Gamla Enskede och här har vi funnits sedan 1993. Förra året sålde vi fler än 250 bostäder i söderort och kan utan att överdiva kalla oss lokala mäklare. För en spekulant som precis har börjat titta efter en ny bostad i vårt område är det så mycket mer än att bara öppna dörren, visa lägenheten och starta en budgivning. På vår hemsida kan spekulanter läsa allt om våra objekt, tillhörande dokument, om området och titta på bilder och planritningar. Ring oss så hjälper vi dig från start till slut eller kom in på kontoret så bjuder vi på fika!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 459 kunder tycker om HusmanHagberg Enskede

• Annika J
    Annika J skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Är supernöjd och tacksam för att mitt första bostadsköp blev hos en mäklare som skötte affären på ett väldigt trevligt, enkelt och professionellt sätt som gjorde min köpupplevelse riktigt bra!
  • Bosse B
    Bosse B skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Super bra och trevlig.
    Svarade alltid i telefonen, väldigt professionell och pigg. Vi fick jätte bra stöd och hjälp genom hela affären.
    Anna hjälpte oss också med våra problem och delade med sig av sitt kontaktnät.
  • Yahua Z
    Yahua Z skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil är effektiv och snabb. Det var snabbare än vad vi ha förväntad och Emil var mycket professionell. han höll ständig kontakt med oss och vi var med varje steg. Vi var också nöjd med priset.
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Mycket trevligt och professionellt bemötande.
  • Amanda M
    Amanda M skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Superproffsig mäklare som ger det lilla x-tra.
  • Klara N
    Klara N skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus var lättillgänglig och tillmötesgående och väldigt tillmötesgående. När affären skulle avslutas var han lite stressig, därav 4:an.
  • Charlotta K
    Charlotta K skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Upplever Emil som en kunnig och seriös mäklare. Lätt att ha kontakt med och alltid snabb respons.
  • Ray O
    Ray O skrev om Erik Remnert en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag tycker det har fungerat väldigt bra.
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevlig och kunnig! Rekommenderas!
  • Emma L
    Emma L skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag är helnöjd med Marcus Andersson på alla sätt han var professionell och genuin.Han var lyhörd inför mina önskemål och frågeställningar. Dett märktes att han hade fokus och närvaro när det gällde försäljningen av mitt objekt. Kan verkligen rekommendera honom.
  • Jonna L
    Jonna L skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Proffsig, hjälpsam och trevlig
  • Nicole W
    Nicole W skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi har vid vår försäljning haft ett mycket stort förtroende för Emil som skött vår försäljning på ett exemplariskt sätt. Emil hittade rätt köpare innan ordinarie visning, kunde inte bli bättre för vår del. Emil har snabbt svarat på alla våra frågor som dykt upp under försäljningen och vi skulle absolut rekommendera honom till er som går i sälj-tankar.
  • Samuel N
    Samuel N skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus är en väldigt trevlig och kunnig mäklare. Hjälpsam genom hela processen och snabb på att svara vid frågor.
  • Marta V
    Marta V skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Har mött Ola i både köp- och försäljningssituation. Tycker Ola ger ett gott intryck och är en person som är lätt att ha att göra med. Han upplevs ärlig och lagom ambitiös. Lite annorlunda i mäklarsammanhang, vilket är positivt.
    Dock fick vi inte vad vi förväntade oss som säljare för vår lägenhet, vilket drar ner det totala intrycket...
  • Tanja P
    Tanja P skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    Mycket trevligt bemötande och verkade mycket kunnig
  • Sevim A
    Sevim A skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Väldigt hjälpsam och kompetent
  • Christina W
    Christina W skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Riktigt bra kontakt helt enkelt!!
  • Erik S
    Erik S skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Upplevde en skillnad i mottagande före och efter vi skrev på att vi skulle anlita dem.
  • Michele M
    Michele M skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil är en toppenmäklare, prefessionellt och trevligt bemötande! Som köpare är mycket nöjda med Emils tillgänglighet, information och service genom hela processen.
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag är mycket nöjd med Eriks bemötande, servicegrad och löpande återkoppling som vi haft under affärens gång.
  • David L
    David L skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    perfect,mycket bra!! perfect,mycket bra!! perfect,mycket bra!! perfect,mycket bra!!
  • Johan E
    Johan E skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Anna har vart mycket hjälpsam i alla stadier av försäljningen, från visning till budgivning till överlämning. Mycket god kommunikation, informerar bra och tydligt vad som händer på alla fronter, och gör detta med ett glatt humör. Jag skulle gärna anlita henne när det blir min tur att sälja, för att garantera att processen hamnar i trygga händer.
  • Crister K
    Crister K skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Mycket bra bemötande. Saklig och kunnig.
  • Jan F
    Jan F skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Kunnig, påläst och seriös. Upplevdes som en bra mäklare som du får förtroende för.
  • Björn Ö
    Björn Ö skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Rak och ärlig. Kunnig. Gav mycket bra svar på våra frågor :-)
  • Johan I
    Johan I skrev om HusmanHagberg Enskede
    Vi har ett mycket bra intryck av Erik Remnert - hjälpsam, trevlig, och alltid snabb att svara på små och stora frågor.
  • Sirkka T
    Sirkka T skrev om Erik Remnert en del av HusmanHagberg Enskede
    Erik är en mycket professionell mäklare. Det kändes tryggt att ha honom när vårt hus såldes, alltid kontaktbar och hanterade alla situationer på ett bra sätt.
    2016-09-11 Erik R svarar Sirkka T
    Tack snälla ni! Det var väldigt roligt att få hjälpa er med er försäljning!
  • Sofia C
    Sofia C skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Supernöjd med Marcus som mäklare till radhuset vi köpte. Mänsklig, ärlig och tillmötesgående. Svarade på alla frågor och kollade direkt upp det han inte visste. Kändes inte alls som en "säljande mäklare" på ett väldigt positivt sätt. Kommer absolut att anlita honom om jag ska sälja i framtiden.
  • Angelica D
    Angelica D skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi fick Erik rekommenderad till oss inför försäljningen av vår lägenhet. En professionell mäklare med tydlig kommunikation och vi blev mäkta imponerade av den effektiva återkopplingen under budgivningen. Även en duktig säljare som skötte införsäljningen av lägenheten hos intressenterna riktigt bra. Vi kände oss trygga med Erik och rekommenderar honom definitivt som mäklare.
    2016-09-13 Erik S svarar Angelica D
    Hej Angeliga! Stort tack för fina ord! Jag önskar er lycka till med nästa bostad. Tveka inte att kontakta mig om ni eller någon bekant behöver hjälp av en mäklare i framtiden. Mvh Erik
  • Sebastian L
    Sebastian L skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Väldigt professionell, tillmötesgående och kunnig. Kom löpande med bra inputs och förslag kring vilka alternativ som fanns att tillgå. Hjärtlig personlighet och så levererade hon över förväntningarna!
  • Marianne F
    Marianne F skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Anna Isaksson skötte sitt uppdrag för mig på ett utmärkt sätt. Lättsam, trevlig och lyhörd.
  • Alexandra D
    Alexandra D skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus var en väldigt engagerad, flitig, pålitlig och ärlig. Vi har varit mycket nöjda med Marcus. Vi ger honom bösta möjliga betyg.
  • Jon-henrik B
    Jon-henrik B skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Enskede
    Bra och kompetent mäklare! Trevlig och hjälpsam!
  • Olle B
    Olle B skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Ola är duktig och hjälpte oss på ett professionellt sätt med försäljningen.
  • Staffan Å
    Staffan Å skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Ola var öppen, sakinriktad och självgående och samtidigt trevlig utan att vara tillgjord. Han informerade oss om allt väsentligt som behövdes för affären. Vi skulle gärna anlita honom igen.
  • Simone Ö
    Simone Ö skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    Effektivt, smidigt, noggrant och ett väldigt trevligt bemötande! Är supernöjd med Erik Sandh och mitt lägenhetsköp!
    2016-09-13 Erik S svarar Simone Ö
    Tack Simone! Grattis till en jättefin lägenhet där jag är övertygad om att du kommer att trivas. Hör gärna av dig om du eller någon du känner behöver hjälp framöver. Mvh Erik
  • Carlos S
    Carlos S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Väldigt proffsigt och alltid tillgänglig när man hade frågor tack så mycket.
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Ordning och reda, proffsig och trevlig!
  • Josefin M
    Josefin M skrev om Erik Remnert en del av HusmanHagberg Enskede
    Proffsig men också personligt bemötande.
    Tillgänglig för alla funderingar kring försäljningen, ärlig och rak rådgivning kring både köp&sälj.
    Fullt förtroende!
    2016-09-05 Erik R svarar Josefin M
    Tack Josefin och tack för ett supertrevligt samarbete. Hör av dig framöver om vi skall titta mer på din deklaration.
  • Salman A
    Salman A skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Extremt professionell och trevlig.
  • Morten T
    Morten T skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Anna verkar lugn og holder det enkelt. Vi har fått goda råd inför forsäljningen. Også om hur vi kunne presentera/stajla lägenheten före salget, også hva vi inte behövde göra. Vi fikk også et riktigt godt pris for lägenheten, så vi er självklart nöjda.
  • Peter Ö
    Peter Ö skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil levde upp till och vida överträffade våra förväntningar.
    Utmärkt kommunikation, suveräna råd, oerhört kompetent!
    Kan fortsätta skriva mycket positivt men kan bara säga:
    Rekommenderar Emil utan några reservationer! Bästa mäklaren någonsin!
  • Sofia D
    Sofia D skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Väldigt proffsig, hjälpsam och trevlig! Svarade på alla frågor, tålamodig. Mycket bra!
  • Abuker S
    Abuker S skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Anna, är en fantastisk person, och mäklare, väldig glad och trevlig bemötande.
    Hon är mycket kunnig och angagerade.
    Jag önskade att jag hade henne när jag sålde min lägenhet, men jag kände inte henne då.
  • Amanda H
    Amanda H skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Mycket bra. Trevligt bemötande. Smidigt.
  • Monica S
    Monica S skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag uppfattade Ola som kompentent, förtroendeingivande, serviceinriktad och vänlig. För oss som inte sålt tidigare och inte kände till processen var han ett stort stöd. Jag rekommenderar honom.
  • Max R
    Max R skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Enskede
    Patrik har varit en kanon mäklare!
    Engagerad och väldigt kunnig.

Kommer rekomendera honom till vänner & bekanta framöver

//Max
  • Freja R
    Freja R skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Enskede
    Lätt att få tag på, svarade alltid snabbt i telefon. Trevlig.
  • Magnus G
    Magnus G skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus är mycket lättsam, trevlig, informativ, korrekt och sympatisk.
    Det kändes tryggt och bra att arbeta med honom.
    Kanske hade jag önskat att det blev det slutpris han nämnde initialt, men det är ju som sagt efterfrågan som styr över sådant.
    Marcus är en person som jag upplever som ärlig och positiv på alla plan.
    Jag är tacksam över att det var han som tog hand om försäljningen av radhuset.
    Tack Marcus! Du är en proffsig och hyvens kille 👍
  • Sofie P
    Sofie P skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevlig, hjälpsam, kunnig & proffissionell.
    2016-09-05 Erik S svarar Sofie P
    Stort tack Sofie och grattis till en jättefin lägenhet! Vi ses på tillträdet i november! //Erik

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede