HusmanHagberg Enskede

HusmanHagberg Enskede

Välkommen till HusmanHagberg i Enskede!

Vi har funnits här på Stockholmsvägen 1 i Gamla Enskede sedan 1993 och förra året sålde vi drygt 250 bostäder i södra Stockholm. Det tycker vi visar på att vi är en lokal mäklare som kan söderort.

Har du precis börjat titta på bostäder i vårt område? På vår hemsida kan du se alla våra objekt, läsa om bostaden och området samt se alla dokument samlade på ett ställe. Vi bjuder gärna på en kopp kaffe om du vill komma förbi kontoret och prata om dina bostadsdrömmar!

Läs vad 1355 kunder tycker om HusmanHagberg Enskede 2

• Svedmyra
    2021-10-14
    Saga kändes trygg och intresserad. Kämpade verkligen på för att vi skulle bli nöjda med pris och försäljning.
    Självklart! Glad att det mot slutet av veckan sprang över förväntan. Tack så mycket för rekommendation, det blir jag glad för! Saga Nilsson
    • Hammarbyhöjden
    2021-10-12
    Mäklaren var mycket mer tålamodig och glad än de andra jag talat med, även fast jag är ung och inte vet mycket om ämnet.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    2021-10-10
    Superbra! Trevlig och hjälpsam.
    2021-10-10
    Utmärkt arbete av mäklaren, jätte nöjd med försäljningen!
    2021-10-07
    Varmt och lugnt bemötande. Hjälpte oss med en smidig och snabb affär via en försäljning innan visning som lyckades möta våra förväntningar om pris och tillträde.
    Ja det blev inte så långdraget detta för er, en visning på Kommande! Väldigt smidigt. Tack för gott samarbete från er sida också, uppskattas! Lycka till med bebis så hörs vi om tillträde längre fram :) Saga Nilsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    2021-10-06
    Trevlig, förtroendegivande och alltid anträffbar om man har frågor och funderingar. Väldigt nöjd!
    2021-10-06
    Allan bemöter sina kunder utmärkt och högst proffesionellt.
    Våra högt ställda förväntningar på hur en mäklare ska ta sig an sina klienters uppdrag ur både en säljares och köpares perspektiv mer än uppfylldes.
    Sammanfattningsvis konstaterade vi att Allan gjorde hela denna resan till en lugnt och kontrollerad tillställning med ett fantastiskt resultat för samtliga inblandade.
    Vi ger Allan våra bästa rekommendationer utan reservationer.
    Stort, stort tack för det fina omdömet William, uppskattas enormt att du tog dig tiden och framförallt gläder det mig att jag fick vara med och hjälpa er "hitta hem" som familj :D Önskar en härlig vecka så hörs vi vidare! Allan Mohmand
    2021-10-03
    Allan Mohmand har överträffat alla förväntningar jag haft tidigare på mäklarinsatser. Hans trevliga o proffsiga bemötande i kombination med hans gedigna kunskaper gjorde att vi kände oss i trygga händer genom hela processen vid försäljningen av vår bostad.
    Tack för de fina orden och rekommendationen Eva, betyder mycket för mig att få ha hjälpt er från att vi sågs första gången snart tre år sedan till att nu ha löst både ett nytt boende till er och hittat en härlig barnfamilj (precis som ni vill ha det) till er stora härliga lägenhet! Vi hörs och ses vidare =) Allan Mohmand
    2021-10-03
    Vi har haft kontakt med Allan i hela 3 års tid angående försäljning av vår lägenhet. Allan har byggt upp och agerat på ett synnerligen positivt sätt, byggt upp ett förtroende som fått oss att lita på hans råd och intentioner. När vi nu har slutfört både försäljning av vår lägenhet och köp av den nya, kan vi konstatera att allt Allan sagt och agerat för har stämt på pricken och vi är (över-)nöjda med resultatet av båda affärerna. Vi kan bara lyckönska kommande kunder som får Allan till mäklare.
    Hej Peter, vill rikta ett stort tack för förtroendet till er båda med er försäljning efter 36 år i samma bostad - är framförallt glad över att ha fått hjälpa er med bägge delarna där ni även fått köpa det nya boendet ni vill ha och som passar era behov! Stort tack! Allan Mohmand
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    2021-10-02
    En väldigt bra mäklare som är lyhörd och ger bra rådgivning. Han vet vad som är bra i de olika situationerna för att få en bra upplevelse för såväl säljare som köpare. Enkel att ha att göra med och kan sin sak.
    Tack för det fina omdömet. Kul att arbeta med dig 😀 Ola Sjölund
    2021-10-01
    Extremt vänligt bemötande av Mäklare.
    Hjälpsam och trevlig.
    Tack William för dessa trevliga ord!
    Jag tackar själv för en trevlig och transparent kontakt. Vi hörs snart!
    Marcus Andersson
    • Hammarbyhöjden
    2021-09-30
    Snabba svar, bra bemötande. Han var flexibel i kontakten och det blev en snabb och smidig affär tack vare honom.
    Hej Daniel, extra kul för mig att få hjälpa till med första köpet! Är säker på att du trivas i området, varmt välkommen! ☺️ Allan Mohmand
    2021-09-30
    Supernöjd över mitt val av att gå vidare med försäljningen med Allan. Han är ärlig, lyhörd, driven och alltid tillgänglig. Rekommenderar Allan starkt till alla blivande säljare därute!
    Stort tack Asma för det fina samarbetet! Otroligt fin lägenhet du hade fått till och kul med en smidig och bra process 💪🏼 Allan Mohmand
    2021-09-29
    Vi blev bemötta på ett mkt trevligt och informativt sätt. Bra svar på våra frågor om lägenheten och området.
    Mycket service minded för att få denna affär att gå ihop. Vi uppfattade att han värnade både för säljaren och köparen. Flexibel och anpassade möten som passade oss tidsmässigt.
    Strukturerad genomgång av avtal m.m.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    2021-09-29
    Lugn, trevlig och professionell. Anna har varit toppen som mäklare och jag har känt mig trygg hela vägen. Kan varmt rekommendera henne.
    2021-09-29
    Professionalism, kunskap om deras verksamhet och ett individuellt tillvägagångssätt är förmodligen det minsta för vilket jag kan säga tack.
    Tack för ditt arbete.
    Tack för de fina orden Pavel! Gläder mig att ni är nöjda med mitt arbete. Önskar all lycka nu med radhuset så ses vi på tillträdet 🙏🏼 Allan Mohmand
    • Globen/Johanneshov
    2021-09-28
    Bra bemötande och förmedlade trygghetskänsla.
    • Globen/Johanneshov
    2021-09-28
    Allt var underbart, alla förväntningar levdes upp till, och bemötandet var som en dröm.
    2021-09-28
    Utmärkt bemötande och väldigt tillmötesgående! Leo sålde min lägenhet på väldigt kort tid där hans lokalkännedom var viktig från ett säljperspektiv. Leo var mycket tillgänglig och följde upp med återkoppling direkt om något var oklart samt gav bra rådgivning under försäljningsprocessen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Vincent Hellman en del av HusmanHagberg Enskede
    2021-09-27
    Vincent har ett otroligt engagemang och var framförallt mån om att jag som säljare skulle vara nöjd med varenda steg i processen. Det var jag verkligen och jag kan varmt rekommendera Vincent!
    2021-09-27
    I en väldigt hetsig marknad hade Leo ändå tid för oss och vi kände oss sedda och hörda under hela processen. Kontinuerliga avstämningar om försäljningen gjorde att vi kände oss väldigt trygga med Leo som mäklare.
    2021-09-27
    Marcus är professionell, klok och lyhörd. Han var stödjande och agerade i mina intressen och enligt mina önskemål. Jag skulle inte tveka att rekommendera Marcus som Mäklare.
    2021-09-27
    Overall, excellent communication, very responsive and available.
    Great at explaining processes and the steps that need to be taken to reach the next step.

Something to consider:
    The only thing that I'd recommend you to improve is never to lose your cool. I know it was stressful at some point with the whole bank situation, but I think you could have shown more support at this point. We all wanted this to happen as fast and smoothly as possible, so I think it is essential to work as a team!

Best,
    Daniel
    2021-09-27
    Jag blev väl bemött av Leo. Han ställde upp och fanns alltid för frågor. Han var rättvis och var mån om att både säljare och köpare skulle vara nöjda till den mån som går. Det fanns inget nonsens och hela processen var smidig.
    • Stureby
    2021-09-27
    Utmärkt bemötande, trevlig och tillmötesgående. Proffsigt utfört.
    2021-09-26
    Hej Allan är super duktig. Vi är jätte tacksamma för hans insatser
    Tack så mycket för det fina samarbetet och framförallt förtroendet av dig och Kenneth med er bostad! Kul att vi hittade en köpare så smidigt och bra :) Önskar en härlig vecka så hörs vi vidare! Allan Mohmand
    2021-09-26
    Allan har stöttat oss med försäljning av vår lägenhet. Han har gjort det på ett strukturerat, realistiskt och planerat sätt, men tydliga hållpunkter och tidsplan. Under hela processen har Allan varit mån om att hålla oss uppdaterade, alltid med en professionell, lösningsorienterad och trevlig approach. Vi kan varmt rekommendera Allan till andra som ska sälja sin lägenhet. Med den stöttning vi har fått har denna process varit smidig och enklare än vad vi hade tänkt.
    Stort tack Linda för det fina omdömet! Har varit väldigt tacksamt och smidigt att få ha kunnat hjälpa er :) önskar en härlig vecka så får ni fokusera på planering av flytten, hörs vidare! Allan Mohmand
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    2021-09-25
    Johan var på säljarsidan för det objektet jag köpte. Johan har under hela processen varit tydlig, engagerad och informativ. Johan har även haft en professionell hållning i uppdraget att vara länk mellan säljare och köpare. Rekommenderar Johan starkt som mäklare.
    Tack för att du tar dig tid att svara Fredrik och stort tack de de fina orden, det värmer verkligen. Hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet och att dina renoveringsplaner faller ut bra☺️

Allt gott☀️
    Johan Nilsson
    2021-09-25
    Väldigt bra, löste vår försäljning snabbt och enkelt helt enligt våra önskemål! Supertrevlig!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    2021-09-25
    Vi sålde vår lägenhet genom Johan och känner oss väldigt nöjda. Han har ett trevligt bemötande, är påläst och tar sig tid. Jobbar hårt och inger förtroende hos både säljare och köpare. Rekommenderas!
    Tack för de värmande orden Emil och Åsa! Det var ett nöje att hjälpa er att förmedla eran lägenhet😊 Önskar er lycka till med ert nya hus, de kommer bli kanon! Hör av er om det är något jag kan hjälpa till med i framtiden!

Allt gott☀️
    Johan Nilsson
    2021-09-24
    Lyhörd, rimlig, trevlig och tydlig. Gott intryck.
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    2021-09-24
    Marcus är mycket professionell och engagerad i sitt arbete, personlig och lyhörd i dialog och samarbete med mig som kund. M är noggrann och alltid tillgänglig, en ovanlig upplevelse i vår digitala värld där man sällan får prata med en levande människa.
    Marcus har överträffat mina förväntningar.
  • Camilla L
    2021-09-24
    Vi är mycket nöjda! Har absolut inget att klaga på.
  • köpte sitt hus med hjälp av Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    2021-09-24
    Snabba svar och tydlighet genom hela affären!
    2021-09-23
    Leo Wessman sålde vår lägenhet på kort tid. Hans yrkeskunnande samt lokalkännedom var viktigt att få del av som säljande part. Leo var mycket tillgänglig och svarade snabbt på frågor och följde upp med återkoppling direkt om något var oklart. Det är vitala egenskaper hos en mäklare anser vi.
    2021-09-23
    Tålmodig och bra förklarande!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    2021-09-23
    Mycket bra bemött. Snabbt agerande. Min erfarenhet av mäklare är mycket begränsad så jag vet inte riktigt vad man kan förvänta sig, men vi har enkelt och snabbt fått all den hjälp vi behövt.
    2021-09-22
    Mycket seriöst intryck, bra förklaringar på frågor. Trevligt bemötande.
    2021-09-22
    Saga var toppen från början till slut och hjälpte oss till vårt drömboende. Vi fick den hjälp vi behövde under hela processen och har bara goda ord att säga om henne. Rekommenderas starkt!
    Härligt att höra Elsa! Tack tack :) Glad för er skull och er fina lägenhet ni har att se fram emot nu! Saga Nilsson
    2021-09-21
    Vänligt bemötande. Inte speciellt kunnig om föreningen och oetisk förhandlingsteknik.
    Tack för din rekommendation. Glad att ni upplevde ett vänligt bemötande och att vi haft ett bra samtal om den andra biten, så att vi förstår varandra mer samt processens gång. Jag är med på hur ni kände, det kan vara tråkigt som spekulant när det finns mer intresse utav lägenheten från fler håll och då inget är klart förens papperna är påskrivna. Men det löste sig fint och säljaren gick er väl tillmötes. Superfin lägenhet har ni nu att flytta in i framöver, grattis igen! Saga Nilsson
    2021-09-21
    Saga är lyhörd och engagerad i uppdraget och har en härlig personlig inställning. Kan verkligen rekommendera
    Tack Cornelia, vad fint att höra! Väldigt smidigt att samarbeta med dig och roligt att få hjälpa till igen! Saga Nilsson
    2021-09-21
    Leo var hjälpsam med allt, topp
    • Svedmyra
    2021-09-20
    Jag upplevde Saga Nilsson som väldigt trevlig och tillmötesgående.
    Tack så mycket Hanna! Kan bara säga detsamma för din del :) Saga Nilsson
  • Aino J
    sålde sitt hus med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    • Enskedefältet
    2021-09-20
    Vi kände oss trygga hela vägen till försäljning och även sedda och personligt bemötta. Vi är jättenöjda och tacksamma över all hjälp!
    2021-09-20
    Väldigt trevlig och professionell!
    Tack så mycket!! Kul att det blev ni köpte, så fin lgh, ni kommer trivas bra här runt hörnet :) Saga Nilsson
    2021-09-19
    Fick hjälp med allt jag önskade. Bra förklaring om allt vad försäljningen innebar. Toppen helt nöjd.
    2021-09-19
    Bästa möjliga tänkvärda service på elitnivå!
    2021-09-17
    Gott bemötande. Hjälpsam. Drar ner betyget att säljaren inte var beredd att sälja till begärt pris.
    2021-09-15
    Jag är mkt nöjd med Marcus. Han är professionell, trevlig och påläst. Hjälper till på bästa sätt och underlättar vid all stress som man kan känna under en försäljning
    2021-09-15
    Bra bemötande. Proffessionell och noggrann. Lätt att få kontakt med under hela köp processen.