HusmanHagberg Enskede

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Enskede!

Vi har funnits här på Stockholmsvägen 1 i Gamla Enskede sedan 1993 och förra året sålde vi drygt 250 bostäder i södra Stockholm. Det tycker vi visar på att vi är en lokal mäklare som kan söderort.

Har du precis börjat titta på bostäder i vårt område? På vår hemsida kan du se alla våra objekt, läsa om bostaden och området samt se alla dokument samlade på ett ställe. Vi bjuder gärna på en kopp kaffe om du vill komma förbi kontoret och prata om dina bostadsdrömmar!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 722 kunder tycker om HusmanHagberg Enskede

• Jerry B

2019-01-14

Jerry B skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Har köpt ett Bostadsrättsradhus.
    Tillmötesgående och snabb med återkoppling. Läs mer
  • Carina B

2019-01-13

Carina B skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Har köpt radhus.
    Flexibel, snabb med svar vid funderingar.
    Överlag smidigt. Läs mer
  • 2019-01-10

Heino R skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan e en trevlig kille med stort engagemang, lätt att prata med.
    Håller sig till tider och datum som har överenskommit . Läs mer
  • 2019-01-04

Håkan C skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Anna har ett trevligt och tydligt bemötande mot kunden/säljaren.
    Hon är tydlig och informativ och är öppen och lösningsfokuserad.
    Vi tycker att hon uppfyllde våra förväntningar, trots att slutpriset inte blev vad vi önskat. Läs mer
  • Calle

2019-01-02

Calle skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag och mina brödet har köpt och sålt med Emil flera gånger. Emil är professionell, har bra koll på enskede och lyckas sälja trots en trögare marknad. Läs mer
  • 2018-12-30

Hanna H skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus är alltid snabb på att svara på funderingar som dyker upp längs vägen. Han ser till att både vi som säljare vet vad som gäller men är även väldigt tydlig gentemot köpare vad ens ansvar är. Läs mer
  • 2018-12-19

Filip E skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    För några dagar sedan skrev jag kontrakt på min första lägenhet. Jag är mycket nöjd med hur Adam har bemött mig och hur han skött den dialog som varit mellan mig och säljaren. Jag upplever att han varit transparent under hela processen samt att han näst intill alltid funnits tillgänglig på telefon eller mejl. Läs mer
  • 2018-12-16

Peter K skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi är mycket nöjda, engagerade. Vi fick svar direkt när vi hörde av oss. Kan varmt rekommendera Emil Cronholm som mäklare. Läs mer
  • Birgitta Å

2018-12-10

Birgitta Å skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålt en två med lusthus i Skarpnäck.
    Allan har alltid varit lättillgänglig, vilket vi verkligen har uppskattat. Svarade alltid med sms om han var upptagen.
    Kunnig och påläst. Svarade pedagogiskt på alla frågor. Vi har tittat och även bjudit på ett flertal bostäder. Innan vi hittade och köpte vår drömlägenhet. Hela tiden har Allan funnits som en stöttepelare för diverse frågor som dykt upp i olika processer.
    Vi vill ge Allan våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2018-12-10

Eva N skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Vi har nyligen sålt en 3-rumslägenhet i Kärrtorp gm Ola och Allan på HusmanHagberg. Vi är mycket nöjda med deras arbete och kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    Allan M, Ola S gillar detta
  • 2018-12-08

Russ S skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Very happy with the communication and transaction.
    Thanks! Läs mer
  • Hasse G

2018-12-07

Hasse G skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Sålt BRF i Kärrtorp. 3 r.o.k, 83 kvm
    Bemött på ett utmärkt sätt. Lyhörd, höll oss hela tiden uppdaterade under försäljningsprocessen, noggrann. En mäklare jag skulle rekommendera i alla lägen.

Detta var 3:e gången vi anlitade Ola. Har skött sina uppdrag lika bra vid varje tillfälle. Läs mer
    Allan M, Ola S gillar detta
  • 2018-12-06

Jessica Mari A skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt en 2:a i skarpnäck.
    Allan var mycket påläst och kunnig. Jag fick stort förtroende för honom. Dessutom hade han humor och det är mycket trevligt. Speciellt när man är lite nervös inför dyra affärer. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2018-12-04

Philip T skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Adam tipsade mig om en lägenhet utanför hemnet och internetannons. Det var en tvåa i Hammarbyhöjden där jag har letat länge. Jag är nöjd, han känns pålitlig och genuin. Läs mer
  • 2018-12-04

annelie k skrev om Markus Westblad en del av HusmanHagberg Enskede
    Har sålt min lägenhet i Enskede. Emil och Markus var väldigt engagerade och jag upplevde att de jobbade dag och natt för att sälja bostaden. Detta resulterade i att vi fick en snabb och bra försäljning. Läs mer

Maria S skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag sålde en bostadsrätt på 41 kvadratmeter i Hammarbyhöjden.

Allan är glad, positiv och trevlig!

Mina förväntningar var att Allan skulle hjälpa till att sälja lägenheten och hjälpa till med alla praktiska saker som kommer med att sälja en bostad. Hittills har han skött det väl (den nya ägaren får tillträde i början av nästa år, så det är några praktiska saker kvar att göra). Läs mer
  • 2018-12-03

Linn H skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Tydlig och seriös mäklare. Vi fick svar på alla frågor, högt som lågt, och snabb återkoppling inför köp av lägenhet. Förhoppningen är att vi har en fortsatt lika god kommunikation inför tillträde. Läs mer
  • 2018-12-03

Denice B skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Seriös och bra kontakt. Bra och tydlig information. Läs mer

Nicole S skrev om Markus Westblad en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt bostadsrätt.
    Väldigt trevligt bemött.
    Det är första gången jag köper en lägenhet och kände att jag fick all information jag behövde. Läs mer
  • 2018-11-30

Jonas K skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Anna sålde vår lägenhet om tre rum i Enskede. Allting har gått väldigt smidigt. Anna har en trevlig, avslappnad och proffsig stil utan påklistrat säljsnack. Hon har koll på detaljerna och har varit behjälplig under hela processen. Hon lyckades till och med få upp slutpriset en aning trots att vi sålde i ett dåligt läge. Det var en överraskning! Jag vill verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • 2018-11-29

Michelle B skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Köpte en bostad av Ola, en stor fin tvåa om 63 kvm i Skarpnäck. Han har varit behjälplig, korrekt och trevlig genom hela processen och levde absolut upp till mina förväntningar inför köpet. Läs mer
    Ola S gillar detta

Johanna Tosi S skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Glad, enkel, driven och trygg. Läs mer

Malin S skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Kompetent, trevlig, snabb uppstart då vi fick bråttom att sälja.
    Emil får våra bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2018-11-28

Peter G skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Vi har sålt en bostadsrätt i Bagarmossen genom Anna Isaksson på HusmanHagberg. Hon har ett fint bemötande, är tydlig, professionell men lyssnar även in om man vill något särskilt.
    Jag har träffat ett antal mäklare genom åren och hon är definitivt en av dom bästa jag mött. Jag vill varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2018-11-28

Peter H skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Proffsig, trevlig och hjäpsam. Har använt Anna till att både köpa och sälja lägenhet. Läs mer
  • 2018-11-28

Alexandra B skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Proffsig, kompetent, personlig Läs mer
  • 2018-11-27

Sanna W skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Fixade en extra visning när jag ville se objektet en gång till. Läs mer
  • 2018-11-27

Per S skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Sålt lägenhet. Proffsigt och trevligt bemötande av mäklarn.
    Höga förväntningar men marknaden tillät inte att de infriades trots mäklarns idoga försök. Positiv upplevelse. Läs mer
  • 2018-11-26

Craig R skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Nyss såld vår lägenhet till rekordpris, med hjälp och råd från Anna.
    Trevlig, personlig och proffsig. Gav god råd med alternativ och ansträngde sig för att vi skulle känner oss trygga, även sent på kvällen med internationella samtal.
    Resultatet talar för sig själv!
    Tack Anna Läs mer
  • 2018-11-26

Annie W skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Snabb och proffsig service. Har både köpt och sålt via henne och lika nöjd nåda gångerna. Läs mer
  • 2018-11-26

Elin L skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Hjälpsam, vänlig och proffessionell. Läs mer
  • 2018-11-26

Marianne L skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag har köpt en bostadsrätt i Enskede Gård i augusti. Jag hade föranmält intresse och fått respons innan visning och blev uppmärksammad och hjälpt med olika frågor jag hade under visning och efter. Det var svårt att avgöra köpläget efter sommaren men jag tycker att Anna var ett gott objektivt stöd och såg till att både jag och säljarna blev nöjda. Läs mer
  • 2018-11-26

Gunnel F skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Har köpt en lägenhet. Vi blev bra bemötta och mäklaren har hela tiden varit tillmötesgående och lätt att få kontakt med.
    Allmänt trevlig och positiv. Läs mer
  • 2018-11-26

Johan H skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Kan rekommendera Anna som var en mycket kompetent/professionell, trevlig, rolig och omtänksam mäklare. Meddelande till Husman/Hagberg: Håll hårt i henne! Läs mer
  • 2018-11-18

Linnea M skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Vi har köpt en bostadsrätt med Adam som mäklare. Vi har tittat på ett antal olika objekt som han visat och han har även tipsat oss om lägenheter han trodde kunde passa. Till slut hittade vi rätt.

Adam är en riktigt bra mäklare. Bemötandet har varit väldigt trevligt, avslappnat och icke påträngande. Han vet hur man säljer utan att det känns "säljigt". Av de mäklare vi träffat under det dryga halvår vi gått på visningar är Adam bland de bästa och vi kan varmt rekommendera hans tjänster. Läs mer
    2018-11-18 Adam S svarar Linnea M
    Hej Linnea, tack för dina fina ord. Det gjorde mig superglad att läsa. Hoppas att du och din fina familj kommer att stormtrivas.
  • 2018-11-13

Jan-Erik D skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    2 rum l Skarpnäck
    Mycket bra
    Utmärkt
    Jag hade inga förväntningar
    Mycket bra och trevligt möten Läs mer
  • 2018-11-13

Elin L skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jättenöjda med hans arbete med att sälja vår lägenhet. Läs mer
  • 2018-11-13

Martin S skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Trevlig, gav utrymme och upplevdes engagerad.
    Kommer garanterat anlita Adam om vi säljer i framtiden. Läs mer
    2018-11-13 Adam S svarar Martin S
    Hej Martin, tack för dina fina ord. Önskar dig och din familj all lycka framöver.
  • 2018-11-13

Sanna A skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Sålde en 2a och fick glatt bemötande och engagerat arbete till bra pris. Läs mer
    2018-11-13 Adam S svarar Sanna A
    Tack för din rekommendation Sanna, önskar er all lycka med era framtida planer.
  • 2018-11-13

Anna D skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Seriöst och affärsmässigt intryck av Adam sedan dag ett. Trots en skakig marknad var Adam alltid positiv och kom med bra ideér. Försäljning blev lyckad och vi är mer än nöjda. Kan absolut tänka mig att anlita Adam fler gånger.

Mvh A & E Läs mer
    2018-11-13 Adam S svarar Anna D
    Hej Anna , tack för ett gott samarbete. Stort lycka till framöver.
  • Anja T

2018-11-09

Anja T skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Sålde en lägenhet i Skärmarbrink med hjälp av Adam. Adam har alltid ett vänligt och proffsigt bemötande. Ibland lite mycket att göra så prospekt och vissa saker gjordes med kort varsel, dock blev det bra till slut. Läs mer
    2018-11-13 Adam S svarar Anja T
    Vad bra att du blev nöjd Anja. Tack för din rekommendation.
  • 2018-11-06

Medine B skrev om Markus Westblad en del av HusmanHagberg Enskede
    Markus är väldigt proffsig, tydlig och alltid tillgänglig. Jag förmedlade i min senaste affär vid köp av min bostad. Läs mer
  • Jonna L

2018-10-31

Jonna L skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Proffsigt och trevligt bemötande och sammarbete när jag sålde min tvåa. Effektiv försäljning. Fanns inget negativt att påpeka Läs mer
  • 2018-10-30

Göran V skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag sålde min lgh via Adam, som blev en snabb och proffsig affär. Alltid ett trevligt bemötande. Jag är jätte nöjd med Adam.
    Rekommenderas starkt. :) Läs mer
  • Christine K

2018-10-30

Christine K skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Vi (ett par i 28-års åldern) köpte nyligen en bostad på 61,5kvm i Skarpnäck. Vi kände att vi blev väldigt bra bemötta av Adam, då vi först kom i kontakt med honom för en visning av en annan bostad. Vi uttryckte oss att den första bostaden inte helt motsvarade vad vi sökte efter och Adam återkopplade snabbt till oss och gav tips om en annan bostad (den som vi nyligen köpte). Han var mycket hjälpsam och besvarade alla våra frågor inför och under visningen. Vi kände oss lyhörda och att Adam genuint visade intresse för våra behov och vad som var viktigt för oss i vår första bostadsköp. Han har hela tiden varit öppen och ärlig under hela processen och vi känner oss mycket nöjda med Adam som mäklare. Skulle starkt rekommendera honom för andra kunder i framtiden och tänka oss att själva ta hjälp av honom vid framtida bostadsköp eller försäljning. Läs mer
    2018-10-30 Adam S svarar Christine K
    Tack Christine, hoppas och tror att ni kommer att stormtrivas. Lycka till!
  • 2018-10-29

Nicole Å skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi sålde en lägenhet i Enskede Gård med Jessica Wikström som vår mäklare. Efter att kräset ha jämfört med flera andra mäklare kände vi att hon stack ut i mängden. Hon är lättsam, ärlig och rak och vi kände att hon kommer fungera med de flesta spekulanter, vilket var viktigt för oss! En mäklare som inger förtroende helt enkelt. Det hela slutade med att hon hade en köpare som var beredd att betala det vi ville ha redan innan vi la ut vår lägenhet. Hon överträffade verkligen våra förväntningar i och med det! Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera Jessica till andra som ska köpa eller sälja bostad. Hon är grym! Läs mer
  • Linda Mc A

2018-10-29

Linda Mc A skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    När jag och min sambo köpte vår första gemensamma bostad vad Adam vår mäklare. Han hjälpte oss genom de olika momenten som ett köp innebär och var väldigt tydlig och pedagogisk. Jag hade nog inte förväntat mig att en mäklare kunde vara så genuint snäll och omtänksam! Adam svarade snabbt på alla frågor vi hade oavsett om det var sent på kvällen eller tidigt på morgonen. Vi är jättetacksamma för den hjälp han gett oss och skulle gärna anlita honom om vi behöver sälja något i framtiden. Läs mer
    2018-10-29 Adam S svarar Linda Mc A
    Linda tack för dina fina ord, det värmer något enormt. Jag hoppas att du och din fina familj kommer att stormtrivas i fantastiska Skarpnäck. Välkomna hit!
  • 2018-10-25

Frida P skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag sålde min bostadsrätt och hade anlitat Jessica som mäklare. Jessica är engagerad, professionell och trevlig. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2018-10-22

Hayri D skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Superbra, professionell, hjälpsam! Läs mer
  • Yvonne B

2018-10-22

Yvonne B skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Sålt min lägenhet, uppskatta mest rak och snabb kommunikation i försäljningsförloppet.
    Tydlig info skapar trygghet i processen.
    Nöjd med helheten Läs mer

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede