HusmanHagberg Enskede

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Enskede!

Vi har funnits här på Stockholmsvägen 1 i Gamla Enskede sedan 1993 och förra året sålde vi drygt 250 bostäder i södra Stockholm. Det tycker vi visar på att vi är en lokal mäklare som kan söderort.

Har du precis börjat titta på bostäder i vårt område? På vår hemsida kan du se alla våra objekt, läsa om bostaden och området samt se alla dokument samlade på ett ställe. Vi bjuder gärna på en kopp kaffe om du vill komma förbi kontoret och prata om dina bostadsdrömmar!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 808 kunder tycker om HusmanHagberg Enskede

• 2019-08-16

Barbro Elisabeth N skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Köpt bostadrätt Pilotgatan Skarpnäck

Mycket bra bemötande trots att mäklaren fick gå in och arbeta på sina semesterdagar.
    Kan mycket väl tänka mig att rekommendera henne till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-08-09

Elin F skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Sålt en bostadsrätt med Ola som mäklare. Ett trevligt bemötande och ett proffsigt utförande gör mig till en mycket nöjd säljare. Läs mer
    Ola S gillar detta
  • 2019-08-08

Aiden F skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Purchased an apartment close to Stockholm city. Saga was very friendly and inviting, and provided good information about the property before and during the viewing.

When we arrived the apartment wasn't completely as we expected from the listing, but she was patient as we decided if the apartment was for us.

Eventually we signed the contract and we are happy with the service we received. Läs mer
    Saga N gillar detta
  • 2019-08-05

Joakim J skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus har genom hela processen varit ett gott stöd för såväl köpare som säljare. Han är trevlig, kunnig och i princip alltid kontaktbar för att svara på frågor och ge goda råd. Läs mer
  • 2019-07-29

Agnes S skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Fick ett mycket bra bemötande i all min kontakt med Saga. Hon var professionell och tillmötesgående och levererade ett mycket gott resultat vid försäljning av bostad. Läs mer
  • 2019-07-29

Patrik Mikael F skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Väldigt lätt att arbeta med och allt flöt på smidigt, rekommenderas! Läs mer
    2019-07-29 Allan M svarar Patrik Mikael F
    Tack för rekommendationen Patrik, skönt att allt gick smidigt och snabbt med försäljningen. Vi ses på tillträdet!
  • 2019-07-26

Elisabeth T skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevligt bemötande och lätt att få tag på.
    Ringer snabbt upp Läs mer
    2019-07-29 Allan M svarar Elisabeth T
    Tack för omdömet Elisabeth, vi ses på tillträdet! :)
  • 2019-07-22

Camilla H skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag är mycket nöjd med hur Anna skötte försäljningen av min trea i Skarpnäck. Anna har ett professionellt och personligt bemötande och jag kände mig trygg i att hon skötte sig uppdrag på bästa sätt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-07-19

Matilda N skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag fick ett mycket fint bemötande och snabba svar på mina frågor och önskemål. Allan är en förtroendegivande och ambitiös mäklare och jag kan starkt rekommendera honom. Läs mer
    2019-07-29 Allan M svarar Matilda N
    Tack för omdömet Matilda, värmer att läsa! Är säker på att du kommer stormtrivas i ditt nya boende, vi ses på tillträdet!
  • 2019-07-19

Linnea K skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag och min sambo sålde vår bostadsrätt i Stockholm och kan utan problem ge Marcus 10 av 10! Proffsig, trevlig, engagerad och extremt duktig. Kunde få tag på honom när som helst om vi hade frågor. Vi kände oss inkluderade i alla steg i processen av försäljning. Kan varmt rekommendera Marcus som mäklare! Läs mer
  • 2019-07-18

Amanda F skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Anna är väldigt professionell och lugn. Hon är lyhörd och det var ett nöje att samarbeta med henne. Försäljning av min lägenhet gick väldigt smidigt och blev såld snabbt. Har valt helt rätt mäklare!
    /Amanda Läs mer
  • 2019-07-18

Josefin B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Tydlig, noggrann och trevlig. Hälsade ordentligt på alla på visningen samt förklarade allt noga genom hela processen vilket är viktigt för mig som förstagångsköpare. Snabb på att svara. Läs mer
  • 2019-07-17

Ann-Sofie Elisabeth K skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan är en glad och hårt arbetande mäklare som gör allt för att uppnå ert gemensamma mål oavsett om det gäller sälj eller köp av bostad. Jag sålde min lägenhet via Allan, och jag ger högsta poäng i tillgänglighet, tålamod, information, punktlighet och dessutom god service man verkligen sätter pris på. Rekommenderas! Läs mer
    2019-07-29 Allan M svarar Ann-Sofie Elisabeth K
    Tusen tack för det fina omdömet Ann-Sofie! Det har varit en spännande resa från första kontakten vi hade över ett år sedan till att bostaden såldes. Vi ses på tillträdet!
  • 2019-07-11

Erik M skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus var mäklare vid köpet av en tvåa. Han är proffsig, tillgänglig och trevlig i sitt bemötande. Läs mer
  • 2019-07-09

Sophia N skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi har köpt en bostad, vi är nöjda. Marcus har varit tydlig och engagerad. Läs mer
  • 2019-07-08

Gunnar R skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan har förmedlat försäljningen av min bostadsrätt i Årsta.
    Jag fick ett mycket trevligt bemötande och bra kontakt från första besök och en positiv bild av att kunna göra en bra affär.
    Allan har på ett professionellt, lugnt men engagerat sätt arbetat med uppdraget och hållit mig informerad om processen. Han har också kommit med goda råd och förslag i samband med visningar och kontakter med intressenter.
    Jag har har känt mig trygg med hans agerande, kunnande och sätt att genomföra hela affären och är nu en mycket nöjd kund, när kontrakt är skrivet. Läs mer
    2019-07-08 Allan M svarar Gunnar R
    Tusen tack för det fina omdömet och framförallt för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen! Vi ses på tillträdet!
  • 2019-07-05

Daniela B skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Påläst, trevligt sätt, proffsig och kunnig om objektet lätt att nå och kommunicera med. Läs mer
  • Barbro Susanne Z

2019-07-05

Barbro Susanne Z skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Min upplevelse är mycket bra! Allan har varit extremt tillgänglig, flexibel och hjälpsam under hela försäljningsprocessen.
    Genuin, rak och trevlig.
    Skulle rekommendera honom alla dar i veckan! Läs mer
    2019-07-08 Allan M svarar Barbro Susanne Z
    Tack för det fina omdömet och rekommendationen, värmer att läsa! Önskar dig all lycka framöver!
  • 2019-07-04

Annika K skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Träffade Anna på en visning av en lägenhet i Stureby. Anna har en lugn framtoning som jag uppskattar hos en mäklare. Läs mer
  • 2019-07-04

Sara V skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Anna sålde vår lägenhet i Stureby juni 2019. Från att vi snabbt bestämde att vi skulle sälja var Anna flexibel och snabb med att få ut lägenheten till försäljning. Hon är proffsig, kommunikativ och vi fick förtroende för henne. Vi är supernöjda med vår försäljning med dagens marknad och rekommenderar Anna till andra som vill sälja. Läs mer
  • 2019-07-01

Andrea I skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    AM var lätt att få tag på och tillmötesgående. Kanske lite väl pushig när det gällde att lägga nya bud men det gick ändå att ta det i sitt eget tempo. Gav ett kunnigt och angeläget intryck. Läs mer
  • 2019-06-28

Maja B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Serviceinriktad, trevlig och gör det där lilla extra för en Läs mer
  • 2019-06-28

Åsa A skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    En mäklare i absolut toppklass, vänlig, förtroendeingivande och hjälpsam genom hela processen. Läs mer
  • 2019-06-26

Noella Ekoffo B skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    BRA MÄKLARE , ENGAGERAT, BRA MÖTANDE OCH KUNNIG Läs mer
  • Miguel Angel R

2019-06-25

Miguel Angel R skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    I had a great apartment (bostadsrätt) selling experience with Allan! He is 100% reliable, communicates clearly, and explains in detail the selling process. He helped me coordinate the sell of my apartment while I was living abroad and made the process very smooth so that it would go quickly once I got back to Sweden. He's trustworthy and will help you every step of the way.Very grateful he was my agent 🙏 Läs mer
    2019-07-08 Allan M svarar Miguel Angel R
    Thank you so much for the recommendation Miguel, it has been a pleasure helping you with the sale of the apartment, even with different time zones and communicating through distance. Wish you and your family a great summer!
  • 2019-06-24

Victoriano C skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpte en lägenhet.
    bemöttande av mäklaren blev bra, respektfull och jag upplevde processen positiv.
    Budgivning process blev för långsam och på det sättet stressande men jag tycker att det blev pga budgivaren. Ändå tycker att där saknade lite hjälp och stöd från mäklaren. Väldigt bra, pedagogisk och tydlig genomgång av kontrakt och klausuler. Hjälpsam kring oplanerad visningen.
    En bra mäklare som skötte väl sina uppgifter. Läs mer
    2019-07-08 Allan M svarar Victoriano C
    Tack för omdömet Victor! Just gällande budgivningsprocessen så agerar olika budgivare olika och vissa kan behöva lite längre andrum än vissa, något som jag som mäklare måste hantera precis som vi människor är olika. Just i denna affär befann sig dessutom säljaren utomlands och ville inte avsluta budgivningen förrän kontrakt skulle skrivas. Nu gick allting till slut i lås och är övertygad om att ni kommer stormtrivas! Önskar er båda en trevlig sommar!
  • 2019-06-24

Mike J skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil hjälpte oss sälja vår lägenhet och var fantastisk!
    Otroligt proffesionell, erfaren och vi kunde inte vara mer nöjda. Förmodligen, den främsta mäklaren vi jobbat med. Läs mer
  • 2019-06-22

Elin B skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan var extremt tillgänglig under hela säljprocessen, vilket vi uppskattade eftersom vi ville göra en snabb affär. Läs mer
    2019-07-08 Allan M svarar Elin B
    Tack för omdömet Elin, önskar er en trevlig sommar!
  • 2019-06-20

Anna J skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevligt och tryggt bemötande. Svarar på frågor och följer upp. Det uppskattas av mig som köpare som dessutom köper bostad för första gången. Läs mer

Gotton B skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi har köpt en liten tvåa på Hammarbyhöjden. Allan Mohmand har varit mycket hjälpsam. Allt har fungerat mycket bra så här långt och det känns som att han har lagt ner mycket arbete för såväl oss som köpare som för säljaren. Läs mer
    2019-07-08 Allan M svarar Gotton B
    Tack för det fina omdömet Gotton, det värmer att läsa! Varmt välkommen till området och ännu närmare din dotter. Önskar er en trevlig sommar!

Emma W skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Otroligt bra, trevlig, ärlig, smidig mäklare som uppfyllde alla våra önskemål och gjorde att vår försäljningsupplevelse blev fantastisk! Läs mer
    Emil C gillar detta

Emma P skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Har både köpt och sålt med Allan som mäklare.
    Han är fantastisk!
    Snabb, effektiv och kunnig.
    Dessutom väldigt trevlig. Läs mer
    2019-07-08 Allan M svarar Emma P
    Tusen tack för det fina omdömet Emma! Är övertygad om att ni kommer stormtrivas i nya boendet!
  • 2019-06-16

Carina O skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har sålt ett radhus och köpt en lägenhet med hjälp av Allan. Min upplevelse är mycket bra, fantastisk service och bra dialog under hela tiden. Genuin och rak och trevlig. Jag skulle rekommendera honom varje dag! Läs mer
    2019-07-08 Allan M svarar Carina O
    Tack så mycket för det fina omdömet och rekommendationen Carina! Har varit riktigt spännande att få vara en del av kapitlen i ert liv från att vi träffades första gången till att både radhuset såldes och ni köpte ert nya boende. Önskar er en trevlig sommar så ses vi på tillträdet!
  • 2019-06-11

Dimitrios L skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Anna hjälpte oss mycket för att sälja våra bostad. Hon var mycket engagerad och vi hade mycket bra kommunikation!
    Vi var mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-06-10

Anders A skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålde en liten tvåa i södra Stockholm.

Marcus var väldigt trevlig och avslappnad, men också tydlig och korrekt. Han var flexibel och snabb med att svara.

Vi tyckte att Marcus var professionell genom hela processen. Vi var även nöjda med slutpriset, i en period när marknaden var lite svår. Läs mer
  • 2019-06-10

Maja B skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Anna sålde vår lägenhet och sålde samtidigt en i porten brevid. Eftersom intresset var större för den så kände vi oss lite bortglömda ett tag. Men hon kämpade på och fick den såld och vi är nöjda med hennes bemötande. Läs mer
  • 2019-06-09

Robin A skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Uppfyllt alla förväntningar. Trevlig och proffsig. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-06-08

Emma Charlotte J skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Vi har precis köpt en bostadsrätt genom HusmanHagberg. Vi hade inte så mycket kontakt med Ola, utan har i princip uteslutande haft kontakt med Saga Nilsson. Saga känns proffsig och har varit enkel att ha kontakt med. Läs mer
    Ola S gillar detta
  • 2019-06-07

Andreas Kristian G skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Väldigt professionell, återkopplar snabbt och är super trevlig! Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-06-06

Torbjörn R skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren hade ett mycket bra bemötande. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Fast det känns som en så här stor affär går vansinnigt fort... Läs mer
  • 2019-06-05

Anna Sofia L skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi har köpt en villa i Tallkrogen via Jessica. Vi är väldigt nöjda med hennes bemötande, hon har varit rak, tydlig och gett ett professionellt intryck. Hon återkopplar snabbt på frågor. Läs mer

Linnéa Elin L skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Lätt att kommunicera med, lättillgänglig, seriös! Läs mer
  • 2019-06-04

Camilla H skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Mycket proffsig hantering när jag köpte lägenhet. Läs mer

Sara Linnéa K skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålt min bostadsrätt med hjälp av Saga på HusmanHagberg.
    Nöjd med hela processen av försäljningen som gick snabbt och smidigt. Saga hade ett bra bemötande, positiv och gav jätte bra information under hela processen. Rekommenderar starkt. Läs mer
    2019-06-04 Saga N svarar Sara Linnéa K
    Tack så mycket Sara för din fina rekommendation! Mycket roligt att jag fick hjälpa dig i din försäljning, och bemött med så bra samarbete!
  • 2019-06-03

Nils Z skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag köpte en Villa. Trevlig och seriöst bemötande av Jessica. Läs mer
  • 2019-06-01

Lukas R skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Marcus. Trots en klurig situation lyckades han se till att vi fick det vi behövde för lägenheten och processen dit gick smärtfritt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-05-31

Ulrika S skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag sålde en 2a i Skarpnäck. Anna har uppfyllt alla mina förväntningar. Hon har bemött mig fantastiskt bra, hon är genuin, trevlig, lätt att ha kontakt med, har en bra och tydlig kommunikation. Jag är supernöjd! Läs mer
  • 2019-05-31

Einar S skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Sålt bostadsrätt i Skarpnäck.
    Snabb, erfaren och positiv.
    Mycket nöjd med mäklarinsatsen. Läs mer
  • 2019-05-29

Tilda L skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpte en etta i Bagarmossen genom Marcus och har bara positivt att säga om upplevelsen. Väldigt trevlig och kunnig mäklare.
    Rekommenderas starkt! :) Läs mer
  • Jonathan

2019-05-27

Jonathan skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålde vår bostad Med Marcus som var väldigt flexibel och jag upplever att han gjorde sitt yttersta för att det skulle bli så bra för oss som säljare men även för de nya köparna. Tydlig, strukturerad och proffsig. Läs mer

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede