HusmanHagberg Enskede

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Enskede!

Vi har funnits här på Stockholmsvägen 1 i Gamla Enskede sedan 1993 och förra året sålde vi drygt 250 bostäder i södra Stockholm. Det tycker vi visar på att vi är en lokal mäklare som kan söderort.

Har du precis börjat titta på bostäder i vårt område? På vår hemsida kan du se alla våra objekt, läsa om bostaden och området samt se alla dokument samlade på ett ställe. Vi bjuder gärna på en kopp kaffe om du vill komma förbi kontoret och prata om dina bostadsdrömmar!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 891 kunder tycker om HusmanHagberg Enskede

• 2019-12-09

Romel Riazul Haq Mohammad C skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Snäll, hjälpsam, gör mer än det som behövs, såg till att affären kunde avslutas snabbt och har varit superproffsig hela vägen vid mitt lägenhetsköp.

Tummen upp också för att hon vågar skämta och inte är sådär tråkig som de flesta mäklare oftast är. En riktigt bra mäklare som rekommenderas! Läs mer
  • 2019-12-07

Jessica K skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Villa i Bagarmossen. Marcus bemötande var mycket bra! Jag kände snabbt förtroende för vår mäklare, min syster hade träffat några stycken och Marcus kändes rätt så hon anlitade honom. Bemötandet är proffesionellt och vänligt. Jag hade ingen erfarenhet av sälja eller köpa så hade många frågor. Marcus gav mig tydliga svar som var förklarande, och kände mig inte som novis dum med mina tusen frågor. Marcus slog hål på de många fördomar/föreställningar jag hade om mäklare. Ingen snobbighet här inte! Kompetent och ödmjuk inför uppdraget, jag är helt enkelt väldigt nöjd och rekommenderar varmt Marcus. Läs mer
  • 2019-12-06

Ingrid T skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålt bostadsrätt i Gamla Enskede.
    Fick ett otroligt engagerat och trevligt bemötande. Vi blev väl informerade om allt som hände under försäljningen av lägenheten.
    Allt gick dessutom över förväntan! Läs mer
  • Vladislav V

2019-12-03

Vladislav V skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Anlitade Allan Mohmand att sälja min bostad i Hammarbyhöjden. Nöjd med Allans insats från början till slut. Allan var lyhörd till mina behov då jag sålde lägenhet på distans. Han var kommunikativ, informativ och alltid glad. Allan, förutom själva mäklararbete (vilket han utförde galant) bjöd på det lilla extra och mer därutöver!
    Kommer rekommendera Allan till mina vänner!
    V. Viddi Läs mer
    2019-12-04 Allan M svarar Vladislav V
    Tack för det fina omdömet Vlad! Skönt att allt gick smidigt till slut, trots de oturliga hinder vi stötte på :) Önskar dig en härlig jul!
  • 2019-12-02

Staffan V skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har sålt en lägenhet i Skarpnäck. Efter en kort utvärdering av ett antal mäklare valde jag Saga och HusmanHagberg, beroende på det fina bemötande jag fick. Saga var kunning, engagerad och mycket transparent. Jag kände redan från första stund att jag hade hittat en person som jag till 100 procent kunde lita på och som skulle göra sitt bästa för att affären skulle gå så smidigt som möjligt och att jag skulle bli nöjd. Jag rekomenderar henne varmt att sköta din lägenhetsaffär Läs mer
    2019-12-02 Saga N svarar Staffan V
    Stort tack Staffan för de fina orden, det gläder mig verkligen att du upplevt det så samt att du är nöjd! Och tack till dig för ett mycket bra samarbete!
  • 2019-12-01

Erika S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Mycket bra, proffsigt och vänligt bemötande. Vi blev rekommenderade Marcus av vänner, och rekommenderar honom varmt vidare till den som behöver anlita mäklare. Läs mer
  • 2019-11-25

Ewa P skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan fick uppdraget att sälja vår bostadsrätt i Enskededalen och det gjorde han med stort engagemang.

Allan är rak och uppriktig och ger inte några falska förhoppningar.

Allan finns alltid tillhands och svarar på telefon så fort du ringer.

Allan levererade över förväntan. Han kan sitt Dalen. Läs mer
    2019-12-04 Allan M svarar Ewa P
    Tusen tack för det fina omdömet Ewa och framförallt för att du och Leif gav mig förtroendet att hjälpa er vidare efter så många år i Dalen. Ha det bäst och hoppas ni blir hemmastadda nere i Skåne, god jul på er! :)
  • 2019-11-25

Maria A skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålt brf-lägenhet. Superproffsigt, tryggt bemötande och genomförande i hela processen! ☀️☀️☀️☀️☀️ Läs mer
    2019-11-25 Saga N svarar Maria A
    Tack så mycket Maria! Blir jag väldigt glad för! Det har varit härligt att samarbeta med dig med! :)
  • 2019-11-23

Daniel B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi tyckte Marcus var jättebra. Vi uppskattade att han inte kändes som en "slipad säljartyp". Vi upplevde Marcus som genuin, professionell, engagerad och flexibel. Läs mer
  • 2019-11-23

Stina B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi har både köpt och sålt brf-radhus genom Marcus. Han gav oss ett otroligt bra, jordnära och proffsigt bemötande rakt igenom, både till oss som köpare och när vi var säljare. Han svarar snabbt på frågor, är förtroendeingivande, bidrar till att man känner sig lugn och hans kompetens i form av koll på marknaden gav oss rätt förväntningar på slutpris. Vi är verkligen supernöjda med Marcus och rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2019-11-20

Anton P skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Köpte lägenhet av Ola och blev professionellt bemött och hjälpte oss igenom hela processen på ett organiserat sätt. Läs mer

Lovisa Ö skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Duktig, trevlig, professionell! Läs mer

Natalia B skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har köpt bostad på Sågverksgatan 81. Jag blev bemött på ett proffesionellt sätt. Fått allt hjälp jag behövde med mina frågar. Hjälpsam och vänlig. Det var en positiv upplevelse i den hela processen (visningen, hjälpa köpet) Läs mer
    2019-11-19 Saga N svarar Natalia B
    Tack så mycket Natalia! Vad härligt att du känner så!
    Känns som att lägenheten passar dig perfekt. Vi ses på tillträdet!

Helene K skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil agerade mycket professionellt med ett trevligt bemötande vid köpet av bostaden. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2019-11-19 Emil C svarar Helene K
    Tack Helene! Hoppas du ska trivas bra i Årsta. Välkommen in på en kopp kaffe när det passar dig.
  • Marie U

2019-11-18

Marie U skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Uppfyllde alla mina förväntningar och mer därtill! Läs mer
    2019-11-19 Emil C svarar Marie U
    Tack så mycket marie! Va roligt att det blev en smidig affär och en trevlig köpare på din fina lägenhet.
  • 2019-11-16

Elahe L skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Sålde bostadsrätt mha Anna !
    Underbar, lugn o hjälpsam!
    Sålde innan visning till högre pris än vad vi förväntade oss!
    Bästa! Läs mer
  • 2019-11-15

Joel J skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Ola är proffsig ur båda perspektiv. Anlitade honom efter att tidigare varit budgivare på ett av hans objekt.
    Snabba återkopplingar, rådgivande och gör goda uppföljningar hela vägen. Känns väldigt påläst och kompetent, vilket är en bristvara bland flera idag.
    Skulle rekommendera Ola till alla Läs mer
  • 2019-11-12

Daniel H skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi har köpt en bostadsrätt som Allan på HusmanHagberg har mäklat och han har gjort ett jättebra jobb med att vara tillgänglig och svart på frågor både under budgivningen och vid kontraktsskrivningen. Kändes väldigt tryggt och seriöst med honom som mäklare. Läs mer
    2019-12-04 Allan M svarar Daniel H
    Tack för omdömet Daniel, värmer att läsa. Är säker på att ni kommer stormtrivas på Hammarbyhöjdens kanske bästa gata ;) Vi ses!
  • 2019-11-10

Susanne A skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan är väldigt duktig på att stämma av under hela processen.
    Kände mig säker från början till slut. Läs mer
    2019-12-04 Allan M svarar Susanne A
    Tack för omdömet Susanne, har varit kul att få hjälpa dig! Vi ses på tillträdet!
  • 2019-11-10

Edson A skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    I bought a 3 run apast in Blåssut
    Everything was really easy and Ola was really helpful Läs mer
  • 2019-11-09

Veronica C skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Försäljning av en 2:a, delägd av mig och min dotter.

Vänlig och informativ
    Jag förväntade mig en professionell och effektiv hantering .

I allt väsentligt har processen fungerat väl. Läs mer
    2019-11-10 Saga N svarar Veronica C
    Tack för din rekommendation Veronica! Det uppskattas!
  • 2019-11-09

Kajsa C skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Sålt en villa. Vi är mycket nöjda! Bra bemötande. Kunnig. Vi fick stöd i processen, bra "bollplank" när vi skulle fatta beslut. Bra dialog. Tack! Läs mer
  • 2019-11-08

Erik P skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Lugnt, tryggt och proffessionellt bemötande, tillgänglig och transparent genom hela försäljning!

Rekommenderar Marcus starkt. Läs mer
  • 2019-11-08

Bo H skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Ola ger ett tryggt intryck och återkopplar hela tiden under processen. Läs mer
  • 2019-11-07

Ashutosh S skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    It was indeed a great experience during viewing and contract signing. Anna has well explained the details, very well coordinated during contract execution which was well appreciated.

Looking forward for her help to have a smooth move in .

Thank you again Anna for your great support . Läs mer
  • 2019-11-07

Jan A skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi har köpt en trea på Ljusnevägen i Bagarmossen.
    Bemötandet har varit trevligt alltsedan visningen, och vi fick omedelbart förtroende för Marcus A.
    Presentation och information om objektet har varit med beröm utmärkt.
    Våra högt ställda förväntningar har uppfyllts av Markus A.
    mvh
    Lillemor och Jan Andersson Läs mer
  • 2019-11-05

Lisa E skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Köpt en 2 rok i Bagarmossen.
    Supernöjd med bemötandet från Anna, trevligt bemötande och lättillgänglig när jag hade frågor och funderingar. Läs mer
  • 2019-11-05

Karin A skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevlig, kunnig och engagerad! Läs mer
  • 2019-11-04

Annika Else E skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    hus i Bagarmossen,
    vänligt och kunnigt på alla sätt,
    att det skulle vara raka rör och bra återkopplingar och det var det
    slapp tack o lov en flashig mäklarsprätt, toppen skönt Läs mer
  • 2019-11-03

Sara J skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har sålt en bostad i Bagarmossen. Allt gick mycket enkelt och snabbt. Läs mer
  • 2019-10-31

Minna V skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt lägenhet i Bagarmossen. Trevlig och behjälplig mäklare. Snabb på att svara på frågor. Tydlig i processen vid köp. Läs mer
  • 2019-10-26

Michael S skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag Rekommenderar Allan varmt, han hjälpte mig att sälja min bostad.
    Han uppdaterade hela tiden mig om vad som hände och lyssnade på mina önskemål.
    Proffsigt bemötande och bra handledning. Läs mer
    2019-12-04 Allan M svarar Michael S
    Tack så mycket Michael för det fina omdömet, är tacksam för att du och Georgette gav mig förtroendet att hjälpa er. Skönt att allt gick ihop så smidigt, hoppas ni hittar något nytt passande snart. Ha en härlig jul!
  • 2019-10-24

Georgette S skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Kompetent mäklare. Uppdaterar oss. Tillgänglig. Läs mer
    2019-12-04 Allan M svarar Georgette S
    Tack för omdömet Georgette - önskar dig och familjen en härlig jul! Ses på tillträdet :)
  • 2019-10-24

Fredrik S skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Bra köp , snabb hantering, Bra information Läs mer
    2019-12-05 Allan M svarar Fredrik S
    Tack för omdömet Fredrik, välkommen tillbaka till Dalen :)

Tahmineh M skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålde min lägenhet i enskededalen till ett bra pris och oerhört snabbt
    Proffsig och mycket kunnig mäklare som jobbar för att både säljare och köpare känner sig väl omhändertagen Läs mer
    2019-12-05 Allan M svarar Tahmineh M
    Tack för allt Tami! Det har varit kul att få vara med på resan! Skönt med att vi fick till en så smidig försäljning när ni hade köpt nytt :) Vi hörs och ses i Dalen!

Victor C skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus sålde vår lägenhet i Stureby. Marcus skötte hela processen från första möte till kontrakt klockrent Läs mer

Laura S skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    - Kunnig mäklare
    - hög arbetsmoral
    - trevlig Läs mer
    2019-12-05 Allan M svarar Laura S
    Tack för omdömet Laura - är säker på att ni kommer stormtrivas i Dalen! Vi ses på tillträdet!

Anna S skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt bostadsrätt. Mycket bra bemötande, trevlig och väl förberedd mäklare. Läs mer
    2019-12-05 Allan M svarar Anna S
    Tack för omdömet Anna, välkommen till området - lycka till med renoveringar så hörs vi.

Stefan S skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Mäklaren var korrekt, punktligt hjälpsam Läs mer

Thomas B skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålt bostadsrätt. Hade fyra mäklare som värderade och Allan gjorde bäst intryck. Hade gärna sett fler intresserade köpare vilket nu medförde att jag inte kom upp i önskat pris. Läs mer
    2019-12-05 Allan M svarar Thomas B
    Tack för omdömet Thomas och för att du valde att ge mig förtroendet när det väl var dags att sälja, det värmer ska du veta! Att attrahera potentiella köpare är en balansgång mellan flera, nu bad du mig själv att erbjuda den budgivare som låg högst att få köpa bostaden till ett något lägre pris vilket jag även förhandlade upp trots att högsta budet låg på en ännu lägre nivå. Hoppas du får en härlig jul så hörs vi!
  • 2019-10-21

Gunilla L skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag har köpt min första, egna lägenhet någonsin. Anna har varit jättebra och hållit mig uppdaterad om vad som händer. Jag är hittills mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-10-21

Elina S skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Bra och snabb service. Proffsigt bemötande och bra handledning vid mitt första fastighetsköp. Läs mer
    2019-12-05 Allan M svarar Elina S
    Tack för omdömet Elina, hoppas renoveringarna går väl och framförallt skönt att vi lyckades uppfylla din dotters önskan om nytt boende :) God jul!
  • Erik G

2019-10-20

Erik G skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil hanterade vårt förvärv av en villa i Enskede. Han visade sig ha stor erfarenhet av villaförsäljningar och hade stor fackkunskap om hus och byggnation. Hela affären gick väldigt smidigt och Emil var mycket proffesionell och dessutom trevlig. Läs mer
    2019-11-19 Emil C svarar Erik G
    Hej Erik!
    Tack för ditt omdöme. Ni kommer trivas fint i huset. Vi hörs framöver.
  • 2019-10-20

Finn R skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt 3.a i Enskededalen,

Bra mäklare som sköttw allt snabbt och effektivt. Läs mer
    2019-12-05 Allan M svarar Finn R
    Tack för omdömet Finn och varmt välkommen till Dalen! Vi ses på tillträdet!
  • Bahareh H

2019-10-17

Bahareh H skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan är en genuin mäklare, en som verkligen bryr sig om dina intressen, han är lugn och gör det han säger att han ska göra. Jag rekommenderar Allan till folk som vill sälja eller köpa i dalen. Jag tycker man ska lita på Allan Läs mer
    2019-12-05 Allan M svarar Bahareh H
    Tack så mycket för det fina omdömet Bahareh! Det gick väl till slut även om vi fick kämpa lite extra hårdare med försäljningen - hoppas du kommer trivas i nya boendet, annars får du höra av dig om du är sugen på komma tillbaka till Dalen. Ses på tillträdet.
  • 2019-10-14

Beatrice W skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Anna sålde vår 3:à i Skarpnäck och vi är mer än nöjda med allt från bemötande till att svara på alla våra frågor och kontakten mellan oss som säljare och köparna.

Vi valde Anna då vi tidigare varit på flertalet visningar med Anna när vi letade bostad och har alltid känt oss trygga med hennes bemötande både som köpare och säljare. Läs mer
  • 2019-10-11

Aidai S skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Köpt en bostadsrätt! Extremt trevlig mäklare som förklarar vad som gäller, hur allt ska gå till osv. Kommunikationen har varit toppen!

Rekommenderar gärna! Läs mer
  • 2019-10-09

Sarah C skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Lättillgänglig och trevlig! Mån om att man ska bli nöjd. Läs mer
  • 2019-10-08

Malin S skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan är proffsig och vänlig, kan varmt rekommendera honom som mäklare! Läs mer
    2019-12-05 Allan M svarar Malin S
    Tack för omdömet Malin, säker på att ni kommer stormtrivas i nya bostaden. Ha det gott!
  • 2019-10-07

Helén A skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan har varit tillgänglig och behjälplig i hela processen i försäljningen av min bostad. Gott bemötande hela vägen. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2019-12-05 Allan M svarar Helén A
    Tack så mycket Helén, varit kul att få ha en lång kontakt med dig och få vara med på resan från att vi träffades första gången till att bostaden såldes. Ha det bäst!

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede