HusmanHagberg Enskede

Snittbetyg
4.9
Ring 08-659 44 20 Dela

Om företaget

Välkommen till HusmanHagberg i Enskede! Vi har funnits här på Stockholmsvägen 1 i Gamla Enskede sedan 1993 och förra året sålde vi drygt 250 bostäder i södra Stockholm. Det tycker vi visar på att vi är en lokal mäklare som kan söderort. Har du precis börjat titta på bostäder i vårt område? På vår hemsida kan du se alla våra...

1900 omdömen om HusmanHagberg Enskede

Sedan starten hos Reco 2017

Visar 1900 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Ellinor A
Skarpnäck

En jordnära och trevlig mäklare som är bra på sitt jobb

Christian H
Hammarbyhöjden

Det finns ingen annan mäklare i min värld

Andreas D
Hammarbyhöjden

Proffesionell, trevlig och ett starkt driv för en bra affär.

Karolin C
Globen/Johanneshov

Trevlig, driven och helt enkelt en riktig bra mäklare! Rekommenderas varmt 😊

Erik H
Årsta

Jag upplevde Johan som mycket professionell från visning till kontraktsskrivningen. Johan var påläst om objektet och det märktes tydligt att han sålt många bostäder inom samma förening tidigare. Utöver kunskapen uppskattade jag att Johan ständigt var tillgänglig och alltid svarade rakt och ärligt på mina frågor. Jag rekommenderar alla att ta hjälp av Johan när de ska sälja sina bostäder. När det väl är dags för mig att flytta vidare så vet iallafall jag vem jag kommer att ta hjälp av!

Malva A
Hammarbyhöjden

Proffsig, seriös och inkännande!

Judit F
Svedmyra

Upplevs genuint välvillig! Tillgänglig och flexibel dessutom

Thiago D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
Skarpnäck

We chose Marcus because we had a nice experience with him the first time we bought this apartment, hence, the smart choice here was to go with Marcus again. Once again, he made it easier for us throughout the whole process, always being very clear, explaining very little detail, and keeping in touch during the whole selling process. I can't recommend him enough, I'm very happy with his services.

Sofia H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

Marcus är engagerad, tillgänglig och trevlig. Han är exceptionellt bra på att lösa problem och hitta alternativ som funkar för alla parter.

Susann Viktoria S

Insatt, vänlig, snabb återkopplings

Vilhelm O
Hammarbyhöjden

Otroligt trevlig och kunnig mäklare!

Sofia L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
Svedmyra

Lugn och kunnig mäklare. Reko.

Filip F
Svedmyra

Vi blev bemötta mycket bra! Ola var jordnära, geniun och kändes inte "säljig" utan var mån om vårat bästa och gav oss tid och utrymme för att göra ett viktigt beslut. Han var alltid trevlig och positiv. Vi kommer definitivt använda honom som våran go-to mäklare framöver.

David Ö
Årsta

Kompetent, ihärdig och trevlig!

Fanny R
Årsta

Har både köpt och sålt bostad med Vincent som mäklare, och är hur nöjd som helst. Vincent är proffsig, tar sig tid och är väldigt flexibel. Han har bra koll på marknaden och har varit guld att mentalt hålla i handen under processen. Dessutom väldigt trevlig!! Rekommenderar Vincent till alla!

Kristina E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
Skarpnäck

Jag upplevde att Allan visade ett fint engagemang och tog sig tid att löpande förklara och informera. Trots att försäljningen skedde under julledighet så löste han uppgiften på bästa sätt genom god förberedelse. Han svarade snabbt på frågor och var lyhörd gentemot både säljare och köpare.

Didier G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
Skarpnäck

Professionell, trevlig och pålitlig. Det finns nog ingen annan säljare som kan Skarpnäck som Ola. Rekomenderas varmt.

Sebastian T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josephine Lantz en del av HusmanHagberg Enskede
Årsta

Josephine var väldigt trevlig och hjälpsam genom hela processen. Som köpare gick allting smidigt från start till slut tack vare Josephine :)

Svar från Josephine Lantz

Tack så mycket för fint omdöme. Så härligt att du känner att processen såhär långt har varit smidig och att det känts bra från början till slut. Det är viktigt för mig att båda parter känner sig nöjda och att processen känns trygg och att du känt dig informerad genom hela processen :) Vi ses på tillträdet! Josephine

Mathieu Léonard D
Skarpnäck

Josephine has been extremely committed to help us as we had moved abroad, giving us very frequent updates, organizing viewings without us, preparing Hemnet ad, etc. This was a successful sale despite a very difficult context.

Svar från Josephine Lantz

Hi Mathieu! Thank you so much for your words and for giving me the opportunity to help you guys with selling your apartment. Very happy to hear that you are happy with how everything went out and that we found a nice buyer that will love their new apartment. Looking forward to see us in april! BR Josephine

Annelie E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josephine Lantz en del av HusmanHagberg Enskede
Skarpnäck

Engagerad, mycket tillgänglig, problemlösare.

Svar från Josephine Lantz

Stort tack Annelie för det fina omdömet och för förtroendet. Kul att du är nöjd så här långt i processen och att få lära känna dig. Ni kommer trivas så bra i er nya fina lägenhet och när ni flyttar in i vår kommer balkongen gå att använda och hänga på!! :) Vi ses! Josephine

Daniel H
Årsta

Proffsig och tillmötesgående. Tydlig i kommunikationen och hade bra strategier för att nå målet

Svar från Josephine Lantz

Stort tack Daniel för det fina omdömet! Det värmer att höra att du är nöjd med hur affären gått såhär långt. Stort tack för ditt förtroende och för att jag fått hjälpa dig att sälja din fina lägenhet :) Vi ses snart! Josephine

Lovisa E
Björkhagen

Mycket proffsig och hjälpsam mäklare! Kunnig, trygg och tydlig från start till mål i vår bostadsförsäljning. Vi är helnöjda!

Jesper K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
Årsta

Leo är hjälpsam, tillgänglig och professionell.

Franke L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
Globen/Johanneshov

Otroligt professionell och hjälpsam mäklare. Allting har gått smidigt och utan problem hittills och Leo är väldigt duktig på att hålla en uppdaterat om informera.

Karl H
Hammarby Sjöstad

Bra och seriös mäklare både mot säljare och köpare

Jesper K
Årsta

Mycket närvarande och engagerad. Kunnig och kompetent! Tack Vincent!

Suzanne W
Årsta

Jag hade inga förväntningar eftersom jag aldrig varit i kontakt med en mäklare förut, men Leo Wessman är fantastisk! Han bemöter en med respekt och är hur trevlig som helst. Leo kan verkligen sitt jobb och är genuint intresserad av det han gör. Han finns där för en under hela tiden och svarar på alla frågor även de konstiga. Han hjälper till och förklarar så jag förstår. Om jag så säljer hela kvarteret så vill jag ha Leo som mäklare.

Ylva F
Årsta

Engagerad och kom med bra råd om upplägget av försäljningen. Rekommenderas!

Elena D
Kärrtorp

Johan is so good and professional agent. He gave me so good advices and ideas for my apartment. He had control above all process from begining to end when I sald my apartment. Everything was going so simple and smart. I trust him 100%. He was always available to answer on all my questions. Thanks a lot Johan.

Johannes S
Björkhagen

Johan var grymt bra genom hela försäljningen av vår lägenhet. Han var alltid responsiv samt rak i sin kommunication. Allt kändes tryggt och enkelt. Han kom med tips och ideer som gjorde försäljningen smidig och den landade på ett slutpris över det vi förväntade oss. Kommer utan tvekan försöka anlita Johan igen i framtiden! 5/5

Anders L
Bagarmossen

Marcus gav ett trevligt första intryck. Han både visade lägenheten samt informerade om processen framåt på ett förtroendeingivande sätt. Det märktes att Marcus gillade objektet han sålde. Själva signeringsmötet genomfördes på ett informativt och uttömmande sätt.

Duncan Gavin F
Skrev om Vincent Hellman en del av HusmanHagberg Enskede

After our initial meeting I felt Vincent was the right person to be trusted with selling my apartment. Throughout the whole process he was extremely professional, always transparent and available whenever I had questions or needed assurances. I felt that he went the 'extra mile' to get me the best price for my apartment, I wholeheartedly recommend him and won't hesitate to use him in the future.

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
John L
Årsta

Högt engagemang, god tillgänglighet och bra kommunikation.

Leo P

Mkt bra bemötande.............

Alice B
Björkhagen

Väldigt trevlig och alltid snabb på att svara vilket uppskattades!

Sonila O
Bagarmossen

The Marcus was amazing he helped us so much for the apartment and he always was available for our questions! First time we bought apartment and he was there for everything and also he did all the process in English so we can understand better!! Thank you Marcus you are really so helpful !

Miguel N
Skarpnäck

Jag fick ett mycket bra bemötande av Ola. Han är mycket kunnig i vad han gör, gav mig tips o idéer om hur jag kunde ta hand om objektet, vilket jag uppskattar mycket. Affären gick snabbt och smidigt. Därför skulle jag anlita samma firma igen vid behov

Miguel N
Gullmarsplan/Globen

Vincent fick mig att inse att mi bostad kunde bli såld på ett roligt pris och så blev det. Han bemötte mig på ett vänligt dock professionellt sätt som gjorde att jag kände mig trygg som kund hos honom. Det var en tid då jag ville ge upp men Vincent kom och gav hopp hela tiden. Det var kul att höra samma intryck från Monica, köparen.

Monica H
Gullmarsplan/Globen

Engagerad aktiv trevlig och fokuserad på sitt uppdrag.

Astrid S
Skarpnäck

En mäklare med stort engagemang! Trevlig och tydlig i alla kommunikation. Har känt mig trygg med min försäljning och rekommenderar Josephine varmt.

Svar från Josephine Lantz

Tack Astrid för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Så kul att höra att du känt dig trygg och nöjd genom affären från början till slut. Har varit ett stort nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din otroliga lägenhet och att få lära känna dig. Stort lycka till med ert husköp och hoppas ni kommer trivas på andra sidan stan :) På återseende! Varmaste hälsningar Josephine

Sofie H
Skarpnäck

Eftersom jag är ny i köpa lägenhets svängen och vet inte hur processen går till så hjälpte han mig att förklara och hjälpa till på ett sätt så jag förstod och klarade av att få allt att gå i hopp jag är evigt tacksam till Allan

Gustav B
Årsta

Tack till Johan för god upplevelse vid försäljning av lägenhet. Bra kommunikation och kunnig hjälp vid frågor. De önskemål jag hade blev uppfyllda vilket ger väldigt gott betyg. 👍

Malin L
Skarpnäck

Jag är glad över att Josephine var vår mäklare. Hon guidade oss igenom hela processen med glans. Hon var väldigt snabb på att återkoppla. När vi hade frågor fick vi alltid hjälp. Tydlig och väldigt flexibel, lyhörd för vad vi tyckte/tänkte. Framför allt kände jag mig trygg med Josephine vilket för mig är väldigt viktigt.

Svar från Josephine Lantz

Tack Malin för att du tog dig tiden att ge mig ett så fint omdöme och för att ni gett mig förtroendet att sälja er fina lägenhet. Har varit en ära att få hjälpa till och det gör mig glad att du känner att det gått smidigt och att ni är nöjda! Stort grattis också till ert fina fina hus!!/ Vänligen Josephine

Thomas L

Mycket bra. Informativ - Hjälpsam och professionell

Svar från Josephine Lantz

Tack Thomas för det fina omdömet. Har varit ett nöje att få hjälpa er med er försäljning och att ni hittat ert drömhus! Tack för förtroendet! Vänliga hälsningar Josephine

Anders G
Årsta

Kändes tryggt. Tog fullt ansvar. Jag blev jättenöjd.

Anna D
Skarpnäck

Effektiv och trevlig. Marcus gav sig inte för att jobba mot sitt mål. Proffsig helt enkelt. Anna Drvota

Anna D
Årsta

Proffsig, effektiv och trevlig. Jag har stort förtroende för honom.

Nikhita G
Hammarbyhöjden

He was super helpful throughout the process.

Paulina S
Årsta

Hjälpsam och trygg. Han hjälpte till både med försäljning och köp.

Marcus C
Skarpnäck

Allan var tydlig, proffsigt, och såg till att båda säljaren och köparen kände sig bekvämt och förstått. Det finns ingenting konstig med Allan, vid första intrycket fick vi bra vibes och att vi kunde letar på honom. Definitivt bästa mäklare vi har haft kontakt med och kommer så klart få hjälp genom husmanhagberg när vi eventuellt säljer vårt boende.

Filtrera omdömen