HusmanHagberg Enskede

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Enskede!

Vi har funnits här på Stockholmsvägen 1 i Gamla Enskede sedan 1993 och förra året sålde vi drygt 250 bostäder i södra Stockholm. Det tycker vi visar på att vi är en lokal mäklare som kan söderort.

Har du precis börjat titta på bostäder i vårt område? På vår hemsida kan du se alla våra objekt, läsa om bostaden och området samt se alla dokument samlade på ett ställe. Vi bjuder gärna på en kopp kaffe om du vill komma förbi kontoret och prata om dina bostadsdrömmar!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 846 kunder tycker om HusmanHagberg Enskede

• 2019-06-26

Noella Ekoffo B skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    BRA MÄKLARE , ENGAGERAT, BRA MÖTANDE OCH KUNNIG Läs mer
  • Miguel Angel R

2019-06-25

Miguel Angel R skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    I had a great apartment (bostadsrätt) selling experience with Allan! He is 100% reliable, communicates clearly, and explains in detail the selling process. He helped me coordinate the sell of my apartment while I was living abroad and made the process very smooth so that it would go quickly once I got back to Sweden. He's trustworthy and will help you every step of the way.Very grateful he was my agent 🙏 Läs mer
  • 2019-06-24

Victoriano C skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpte en lägenhet.
    bemöttande av mäklaren blev bra, respektfull och jag upplevde processen positiv.
    Budgivning process blev för långsam och på det sättet stressande men jag tycker att det blev pga budgivaren. Ändå tycker att där saknade lite hjälp och stöd från mäklaren. Väldigt bra, pedagogisk och tydlig genomgång av kontrakt och klausuler. Hjälpsam kring oplanerad visningen.
    En bra mäklare som skötte väl sina uppgifter. Läs mer
  • 2019-06-24

Mike J skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil hjälpte oss sälja vår lägenhet och var fantastisk!
    Otroligt proffesionell, erfaren och vi kunde inte vara mer nöjda. Förmodligen, den främsta mäklaren vi jobbat med. Läs mer
  • 2019-06-22

Elin B skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan var extremt tillgänglig under hela säljprocessen, vilket vi uppskattade eftersom vi ville göra en snabb affär. Läs mer
  • 2019-06-20

Anna J skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevligt och tryggt bemötande. Svarar på frågor och följer upp. Det uppskattas av mig som köpare som dessutom köper bostad för första gången. Läs mer

Gotton B skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi har köpt en liten tvåa på Hammarbyhöjden. Allan Mohmand har varit mycket hjälpsam. Allt har fungerat mycket bra så här långt och det känns som att han har lagt ner mycket arbete för såväl oss som köpare som för säljaren. Läs mer

Emma W skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Otroligt bra, trevlig, ärlig, smidig mäklare som uppfyllde alla våra önskemål och gjorde att vår försäljningsupplevelse blev fantastisk! Läs mer

Emma P skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Har både köpt och sålt med Allan som mäklare.
    Han är fantastisk!
    Snabb, effektiv och kunnig.
    Dessutom väldigt trevlig. Läs mer
  • 2019-06-16

Carina O skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har sålt ett radhus och köpt en lägenhet med hjälp av Allan. Min upplevelse är mycket bra, fantastisk service och bra dialog under hela tiden. Genuin och rak och trevlig. Jag skulle rekommendera honom varje dag! Läs mer
  • 2019-06-11

Dimitrios L skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Anna hjälpte oss mycket för att sälja våra bostad. Hon var mycket engagerad och vi hade mycket bra kommunikation!
    Vi var mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-06-10

Anders A skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålde en liten tvåa i södra Stockholm.

Marcus var väldigt trevlig och avslappnad, men också tydlig och korrekt. Han var flexibel och snabb med att svara.

Vi tyckte att Marcus var professionell genom hela processen. Vi var även nöjda med slutpriset, i en period när marknaden var lite svår. Läs mer
  • 2019-06-10

Maja B skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Anna sålde vår lägenhet och sålde samtidigt en i porten brevid. Eftersom intresset var större för den så kände vi oss lite bortglömda ett tag. Men hon kämpade på och fick den såld och vi är nöjda med hennes bemötande. Läs mer
  • 2019-06-09

Robin A skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Uppfyllt alla förväntningar. Trevlig och proffsig. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-06-08

Emma Charlotte J skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Vi har precis köpt en bostadsrätt genom HusmanHagberg. Vi hade inte så mycket kontakt med Ola, utan har i princip uteslutande haft kontakt med Saga Nilsson. Saga känns proffsig och har varit enkel att ha kontakt med. Läs mer
  • 2019-06-07

Andreas Kristian G skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Väldigt professionell, återkopplar snabbt och är super trevlig! Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-06-06

Torbjörn R skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren hade ett mycket bra bemötande. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Fast det känns som en så här stor affär går vansinnigt fort... Läs mer
  • 2019-06-05

Anna Sofia L skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi har köpt en villa i Tallkrogen via Jessica. Vi är väldigt nöjda med hennes bemötande, hon har varit rak, tydlig och gett ett professionellt intryck. Hon återkopplar snabbt på frågor. Läs mer

Linnéa Elin L skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Lätt att kommunicera med, lättillgänglig, seriös! Läs mer
  • 2019-06-04

Camilla H skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Mycket proffsig hantering när jag köpte lägenhet. Läs mer

Sara Linnéa K skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålt min bostadsrätt med hjälp av Saga på HusmanHagberg.
    Nöjd med hela processen av försäljningen som gick snabbt och smidigt. Saga hade ett bra bemötande, positiv och gav jätte bra information under hela processen. Rekommenderar starkt. Läs mer
    2019-06-04 Saga N svarar Sara Linnéa K
    Tack så mycket Sara för din fina rekommendation! Mycket roligt att jag fick hjälpa dig i din försäljning, och bemött med så bra samarbete!
  • 2019-06-03

Carl L skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Utmärkt bemötande när vi köpte lägenhet. Läs mer
    Adam S gillar detta
  • 2019-06-03

Nils Z skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag köpte en Villa. Trevlig och seriöst bemötande av Jessica. Läs mer
  • 2019-06-01

Lukas R skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Marcus. Trots en klurig situation lyckades han se till att vi fick det vi behövde för lägenheten och processen dit gick smärtfritt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-05-31

Ulrika S skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag sålde en 2a i Skarpnäck. Anna har uppfyllt alla mina förväntningar. Hon har bemött mig fantastiskt bra, hon är genuin, trevlig, lätt att ha kontakt med, har en bra och tydlig kommunikation. Jag är supernöjd! Läs mer
  • 2019-05-31

Einar S skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Sålt bostadsrätt i Skarpnäck.
    Snabb, erfaren och positiv.
    Mycket nöjd med mäklarinsatsen. Läs mer
  • 2019-05-29

Tilda L skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpte en etta i Bagarmossen genom Marcus och har bara positivt att säga om upplevelsen. Väldigt trevlig och kunnig mäklare.
    Rekommenderas starkt! :) Läs mer
  • Jonathan

2019-05-27

Jonathan skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålde vår bostad Med Marcus som var väldigt flexibel och jag upplever att han gjorde sitt yttersta för att det skulle bli så bra för oss som säljare men även för de nya köparna. Tydlig, strukturerad och proffsig. Läs mer
  • 2019-05-27

Claes E skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan är väldigt trevlig och enkel att ha att göra med. Han skötte allt det praktiska effektivt och utan strul. Han var flexibel och lätt att komma i kontakt med, både på vardagar och under helg. Dessutom gav han genomtänkta råd och rekommendationer kring försäljningsstrategin och skötte försäljningen på ett kompetent sätt. Läs mer
  • Sihui Z

2019-05-23

Sihui Z skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Our apartment in Bagarmossen was sold recently in cooperate with Adam Soilman as our mäklare, we've noticed that he is hard worker and always respond very quick, being patient with all kind of questions. He is professional with handling all related issues and very friendly to the customers.

We are happy and satisfied with his work, if anyone wants to sell or buy stuff, we would highly recommend him. Läs mer
    Adam S gillar detta
  • 2019-05-23

Alfred M skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag har köpt lägenhet i Enskededalen. Jag blev mycket bra bemött av Ola och han motsvarade mina förväntningar. Plus att han hjälpte till att ordna bankkontakter när det var svårt att få lån pga speciella omständigheter på just detta boende. Läs mer
  • 2019-05-20

Johannes R skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Vi är supernöjda med Ola och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-05-20

Linnea A skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Vi är väldigt nöjda med Ola, och kommer säkerligen anlita honom nästa gång vi ska sälja. Läs mer

Niclas G skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Enkel att ha att göra med. Uppfattade som transparent för både köpare och säljare. Läs mer
  • Oskar J

2019-05-19

Oskar J skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus gjorde ett fantastiskt arbete med att sälja vår lägenhet. Han har ett genuint trevligt och avslappnat bemötande och är väldig kunnig och noggrann samt tydlig i sin kommunikation. Vi kan verkligen varmt rekommendera Marcus! Läs mer
  • 2019-05-19

Kajsa V skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt tvåa i Bagarmossen. Marcus är en genuint trevlig dalmas som säljer bra och engagerat utan att för den skull kännas "säljig". Alltid snabba svar och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2019-05-17

Katja M skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag köpte min första lägenhet och tycker att jag hela tiden fick ett gott bemötande från Anna. Hon var hjälpsam med alla frågor jag hade. Läs mer
  • 2019-05-17

Marcus A skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Proffsigt bemötande, alltid tillgänglig, upplevs kunnig och erfaren. Läs mer
  • 2019-05-16

David F skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag och min fästmö köpte en trea i Skarpnäck genom Anna och jag måste säga att om det är någon mäklare som jag känner att jag har fått förtroende för så är det hon. Allt kändes transparent och reko, när/om vi ska sälja så kommer vi garanterat vända oss till henne. Jag kan verkligen rekommendera henne Läs mer
  • 2019-05-16

Jan M skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Sympatisk och proffsigt bemötande när hon sålde en lägenhet i Bagis till min dotter med mig som delägare. Vi gick på två visningar och hon gav oss hela tiden känslan att hon ville ha just oss som köpare. Personlig utan att vara smörig. Läs mer
  • 2019-05-16

Moa F skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag köpte en lägenhet på Luftskeppsgatan via Anna. Har inte tidigare köpt lägenhet men Anna är jättetrevlig och pedagogisk vilket gjorde att jag kände mig trygg. Min sambo (som är mer rutinerad på bostadsmarknaden) håller med! Lätt bästa mäklaren vi träffat. Läs mer
  • 2019-05-09

Jonas Deutsch S skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålt radhus i Enskede. Emil var proffsig, påläst och engagerad. Återkopplade alltid snabbt på våra frågor och gjorde det lilla extra för att vi skulle känna oss nöjda. Levde fullt upp till våra förväntningar! Läs mer
  • 2019-05-07

Rebecca Studeny D skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Radhus, enskede. Emil är mycket kunnig och kompetent. Han får våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Sophia Joanna B

2019-05-05

Sophia Joanna B skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Stort engagemang och personkännedom.
    Snabb försäljning som inte drog ut på tiden.
    Bra koll på prisläge.
    Tät och snabb kontakt under försäljningsperioden. Läs mer
    2019-05-08 Allan M svarar Sophia Joanna B
    Tack för rekommendationen Sophia! Det var kul att få hjälpa er med en så pass snabb och smidig försäljning till bra pris. Vi ses på tillträdet!
  • 2019-05-04

Manish R skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan was of great help to us right from the viewing to the signing of contract.

Since we do not speak swedish, he was so kind to translate every sentence of the contract in english and answer all our questions patiently.

Offered us all the help we needed, more than he was suppossed to.

Defenietly recommend Allan !! Läs mer
    2019-05-08 Allan M svarar Manish R
    Thank you for the great recommendation Manish, it was a pleasure helping you finally seal the suitable apartment. I am glad that it was me that got to help you! :)
  • Anders K

2019-05-03

Anders K skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt radhus av Emil. Trevligt och personligt bemötande. Snabb och tydlig information. Proffsig och trevlig! Läs mer
  • 2019-05-03

Hanna W skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    jättebra på alla sätt: Kan rekommendera Emil! Läs mer
  • 2019-05-02

Rebecca Eriksson R skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt lägenhet av Emil i Enskede och bemöttes både proffsigt, avslappnat och tryggt. Han fick hela affären att kännas genuin och viktigt. Snabb i återkoppling och alltid glad och trevlig. Rekommenderar varmt Emil vidare. Läs mer
  • 2019-04-30

Erik G skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Återkopplar snabbt och är proffsig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-04-29

Ann-Christine S skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag har sålt en villa.
    Ola är otroligt professionell och ödmjuk i sitt sätt.
    Jag hade inga direkta förväntiningar

Sammanfattningsvis så har Ola med sitt lugn tagit mig igenom försäljningen galant! Han ger ett proffsigt intryck och har en god kunskap om området. Blir det fler bostadsaffärer för mig så skulle jag välja Ola igen om möjlighet finns! Läs mer

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede