HusmanHagberg Enskede

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Enskede!

Vi har funnits här på Stockholmsvägen 1 i Gamla Enskede sedan 1993 och förra året sålde vi drygt 250 bostäder i södra Stockholm. Det tycker vi visar på att vi är en lokal mäklare som kan söderort.

Har du precis börjat titta på bostäder i vårt område? På vår hemsida kan du se alla våra objekt, läsa om bostaden och området samt se alla dokument samlade på ett ställe. Vi bjuder gärna på en kopp kaffe om du vill komma förbi kontoret och prata om dina bostadsdrömmar!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 609 kunder tycker om HusmanHagberg Enskede

• Fanny L
    Fanny L skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi sålde vår 2a i Bagarmossen under en period där bostadsmarknaden hade sjunkit rejält. Anna var alltid positiv och peppande, och fixade privatvisningar med nya spekulanter vilket ledde till att vi till sist fick lägenheten såld för det priset vi ville ha. Vi är jättenöjda med hennes insats och tycker att hon gör ett fantastiskt jobb! Läs mer
  • Julia S
    Julia S skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag hade haft min lägenhet ute till försäljning i flera omgångar innan jag bytte mäklare till Allan. Allan fick min lägenhet såld inom den tidsperiod han hade sagt. Jag som säljare informerades hela tiden om aktuell status under säljresan och jag kände full tillit till Allan. Jag rekommenderar Allan varmt. Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har ingen lust att lägga någon tid eller mental energi på det här. Läs mer
  • Tobias M
    Tobias M skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    profissionellt och vänligt bemött. Läs mer
  • Gianella B
    Gianella B skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Anna är väldigt proffsigt inom sitt yrke, vänlig och alltid mottaglig. Hon är toppen!. Läs mer
  • David R
    David R skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Anna hjälpte oss både med försäljning av vår bostadsrätt. Vi fick dessutom input på våra egna köpfunderingar. Hon var kunnig, tillgänglig, trevlig och alltigenom professionell. Full pott! Läs mer
  • Safiye B
    Safiye B skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Väldigt bra bemötande och bra hjälp, jag är mycket nöjd med hennes insats och rekomederar henne starkt. Läs mer
  • Hans S
    Hans S skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi sålde en tvåa i skarpnäck och Anna agerade mäklare/psykolog. Det gick nå så jävulskt bra! Rekommenderar henne verkligen om ni/du funderar på att sälja! Läs mer
  • Mathieu Léonard D
    Mathieu Léonard D skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    I've bought recently a flat in Skarpnäck through your agency. Anna has been providing a lot of guidance, and as she left for annual leave she made sure someone would take care of us during that time to not slow anything down. Läs mer
  • Ali Z
    Ali Z skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Status Uppdatering kan förbättras med att blir snabbare
    Duktig mäklare som går alltid i mål Läs mer
  • Robin F
    Robin F skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpte en lägenhet i Stureby. Adam levde upp till alla mina förväntningar och jag skulle absolut rekommendera honom till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-07-16 Adam S svarar Robin F
    Tack för din rekomendation Robin. Hoppas att du kommer stormtrivas i din nya bostad
  • Britt E
    Britt E skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Enskede
    Svar nr 3: Jag har sålt en 2:a. Intresseanmälan skickades till 3 mäklare och Adam var den som jag fick störst förtroende för. Han har varit proffsig och följsam i sin kontakt med mig som kund. Svarar bra på frågor och är bra att diskutera frågeställningar med. Läs mer
    2018-07-16 Adam S svarar Britt E
    Hej Britt, tack för förtroendet och dom fina orden!
  • Victor C
    Victor C skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Bra informativ, tyävrr bortrest en större bit under processen men det löstes bra genom andra på kontoret steppa in och hjälpte till. Läs mer
  • Jonathan Kevin Scott H
    Jonathan Kevin Scott H skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi fick snabbt sålt våran etta med en fantastiskt proffesionell och smidig förmedling av Jessica! Läs mer
  • Hans H
    Hans H skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jessica har varit mkt professionell och stöttande. Märks att hon är van mäklare. Jag är imponerad och jättenöjd på alla sätt. Läs mer
  • Johan P
    Johan P skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålt villa i Stureby. Jessica upplever jag som kunnig och kan förklara saker på ett tydligt och bra sätt.

Jessica upplever jag även som intresserad och har ett trevligt sätt på visningar (det var därför vi valde henne).

Helhetsintrycket är mycket bra. Läs mer
    Jessica W gillar detta
  • Carola G
    Carola G skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jessika är uppriktig, nyanserad och tillmötesgående. Vi sålde en trea i Hammarbyhöjden och är mycket nöjda. Jessika försökte inte styra oss utan istället kom hon med goda råd lyssnade på våra önskemål. Läs mer
    Jessica W gillar detta
  • Lorand F
    Lorand F skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    En mycket trevlig, kunnig, professionell mäklare, lätt tillgängligt och jobbar intensivt för att vi kunder ska känna oss nöjda. Har stödjat oss under hela processen med vår försäljning och skulle varmt rekommendera till alla! Skulle inte tveka att välja Ola igen. ++++++++ Läs mer
  • Dick C
    Dick C skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi sålde ett radhus i Enskede. Ola var lätt att få tag på och ringde genast upp om han inte kunde svara. Vi bodde i Australien när vi skulle sälja huset. Ola tog hand om försäljningen och det kändes tryggt att lämna över allt i hans händer. Läs mer
  • Otto J
    Otto J skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Snabb, transparent och trevlig! Läs mer
  • Therese O
    Therese O skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag sålde min lägenhet i Sandsborg, en 2a på 64km. Vid tillfället bodde jag redan på annan ort, över 30 mil från Stockholm. Detta innebar en del bekymmer med logistiken. Allan hade ett vänligt och seriöst bemötande redan från första kontakt och var väldigt snabb på att lösa alla bekymmer som uppstod. Vid ett tillfälle erbjöd han sig tillochmed att flytta ner möbler till förrådet eftersom jag inte kunde vara på plats inför stylingen.
    Allan var noga med att förklara hur allt skulle gå till från början till slut samt höll regelbunden kontakt. Han känns ärlig, pålitlig och lyhörd och jag är väldigt nöjd med det jobb han har utfört.
    Utan minsta tvivel skulle jag rekommendera Allan till vänner och bekanta som funderar på att köpa/sälja bostad!
    Tack! Läs mer
    2018-06-04 Allan M svarar Therese O
    Tack för de fina orden Therese, det har varit ett nöje att samarbeta med dig och Simon! Även om det blir livet på landet för er del framöver, så hoppas jag att vi hörs och ses i framtiden. Ha det bäst!
  • Adam W
    Adam W skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpte en bostadsrätt i Bagarmossen. Emil var endast med på visningen, därefter fick vi främst fantastisk hjälp under processen av Adam Soliman. Dock var Emil väldigt hjälpsam och påläst under visningen som vi var på. Läs mer
  • Marta A
    Marta A skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag köpte min första bostadsrätt via Husman Hagberg och hade Allan som mäklare. Han har varit väldigt bra och trevlig samt haft ett gott bemötande. Han har varit väldigt pedagogisk kring hela köpprocessen så det har känts tryggt. Han är lätt att få tag på och svarar på alla frågor på bästa sätt. Jag kan varmt rekommendera Allan. Läs mer
    2018-06-04 Allan M svarar Marta A
    Tack för de fina orden Marta, att köpa sin första lägenhet är ett stort steg och det gläder mig att du upplevt det som smidigt. Önskar dig all lycka med nya bostaden!
  • David B
    David B skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Tydlig och enkel kommunikation. Läs mer
  • Solveig Margarethe O
    Solveig Margarethe O skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har varit helt beroende av min mäklare eftersom jag inte haft en aning om hur man köper och säljer hus och jag upplever Emil som kunnig och vänlig. Läs mer
  • Ann Christina B
    Ann Christina B skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Proffsigt och trevligt när vi sålde vår villa i Enskede. Läs mer
  • Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt bostadsrätt. Blev mkt bra och proffsigt bemött. Hade gjort en fin pärm med information och bilder på vårt objekt. Följde upp efter om vi hade frågor och vad vi tyckte. Kan varmt rekommendera henne Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har sålt och tycker om ordningen på papper, i samtal förklara sig tydligt, samt att man försäkrar sig verbalt att båda parterna har förstått innebörden av försäljningen/ köpet.

Samt att man kan efter en lång tid ringa efter något man undrar och det känns som en trygghet " vänskapligt "!

Anders 0700722270 Läs mer
  • Ingegärd A
    Ingegärd A skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpte en bostadsrätt. Fick ett bra och trevligt bemötande
    Verkar ha de kunskaper som man kan förvänta sig av en mäklare. Läs mer
  • Tomas R
    Tomas R skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Anna är trevlig och hjälpsam - kan rekommendera henne som mäklare. Hon hjälpte oss sälja vår 2a i Enskede Gård och allt flöt på bra. Läs mer
  • Emmelie H
    Emmelie H skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Anna sålde vår lägenhet i Årsta innan visning. Anna ingav ett stort förtroende, öppenhet samt stor proffession under hela processen.
    Nu bor vi på andra sidan stan men skulle inte tveka att använda oss utav Anna om vi någon dag flyttar tillbaka. Läs mer
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Enskede
    Rakt igenom superprofessionell mäklare som rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-05-17 Adam S svarar Jonas B
    Tack Jonas, det var en ära att få hjälpa till med försäljningen av er fina bostad.
  • Sabina S
    Sabina S skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi sålde vår lägenhet via Adam och han är en väldigt seriös och proffsig mäklare. Om du söker efter en erfaren och pålitlig mäklare kan jag varmt rekommendera Adam! Läs mer
    2018-05-17 Adam S svarar Sabina S
    Tack för din rekomendation och tack för förtroendet Sabina, önskar er all lycka med nästa bostadsköp.
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan sålde vår trea i Enskededalen under en tid då bostadsmarknaden var ganska trög (våren 2018). Han lyckades hitta rätt köpare för oss så att vi fick det pris som vi var nöjda med. Vi vet att det krävde mycket engagemang och hårt slit. Han var väldigt kommuniaktiv, enkel att ha att göra med, lyhörd och hade ett väldigt trevligt sätt. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2018-05-17 Allan M svarar Hanna M
    Tack så mycket för de fina orden Hanna och framförallt för ett gott samarbete! Det gläder mig att ni vart så nöjda trots att det tog lite längre tid än vanligt med försäljningen.
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålde en tvåa i Årsta genom Marcus. Det kändes från första kontakt som att Marcus lyssnade på mina behov och förväntningar som säljare. Han gör ett lugnt, förtroendeingivande intryck och det jag framförallt uppskattade är den extra ansträngning i alla moment för att allt skulle bli riktigt bra.

Kan starkt rekommendera att anlita Marcus. Läs mer
  • Elina W
    Elina W skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi köpte vår lägenhet via Allan Mohmand på HusmanHagberg Enskede. Vi kände tillit för honom direkt. Han är alltid tillgänglig och har mycket tålamod. Han behåller lugnet i stressade situationer. Om vi i framtiden säljer en bostad skulle vi anlita Allan. Han kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-05-15 Allan M svarar Elina W
    Skönt att höra Elina! Det känns bra att trots att vi stötte på lite småhinder, så löste sig allt väl och att ni hittade ett boende på en av Dalens bästa gårdar, som jag är övertygad om att ni kommer trivas i!
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Väldigt hjälpsam under försäljningen! Jag har fått snabba svar vid frågor och trevligt bemötande! Läs mer
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Seriös, ambitiös och otroligt trevlig mäklare. Rekommenderar varmt för en trygg och metodisk affär. Läs mer
  • Sara G
    Sara G skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Väldigt bra bemötande vid köp av bostadsrätt. Kontinuerlig information och uppdatering vid budgivningen. Rekommenderas! Läs mer
    2018-05-07 Allan M svarar Sara G
    Tack för de fina orden Sara! Önskar dig all lycka med din nya lägenhet och framförallt, varmt välkommen till Hammarbyhöjden - du kommer att stormtrivas!
  • Therése S
    Therése S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Fick hjälp av Marcus när vi sålde våran 2:a i Bagarmossen.
    Vi är supernöjda med allt ifrån första mötet till hela processen var avslutad med såld lägenhet och kontraktskrivning.
    Marcus är trevlig, glad och lugn i sitt sätt. Ger alltid den informationen man behöver och följer upp allt man pratat om.
    Marknaden var ju ganska svår nu våren 2018, men Marcus kämpade på med visningar och kom helatiden med förslag på olika möjligheter och lösningar då vi gärna ville sälja lgh snabbt (pga flytt till annan ort). Vi rekomenderar honom varmt som mäklare! /Therése och Jocke Läs mer
  • Maja A
    Maja A skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan var enormt hjälpsam med försäljningen av min lägenhet. Ambitiös, påläst och med extra tips för att få igenom en bra försäljning även nu i dagens svårare marknadsklimat. Dessutom är han en trevlig och rak person som verkar genuint uppskatta sitt jobb! Läs mer
    2018-04-30 Allan M svarar Maja A
    Tack så mycket för de fina orden Maja, det värmer! Det är jag som ska tacka för att jag fick förtroendet och vi har haft ett utmärkt samarbete från att vi sågs till att lägenheten såldes. Ska bli spännande och se vad ni köper härnäst och vi kommer att hålla fortsatt kontakt med tips på lägenheter som kan passa er. Allt gott!
  • Amit S
    Amit S skrev om HusmanHagberg Enskede
    Anna is very nice , professional and honest personality. She is very clear what she explains. I had a house though her and it went very very smooth. She understands what we want and what exactly suits to us instead of just trying to sale the apartment. She reconnects and keeps what she promises.
    Really recommend Anna Isaksson. Läs mer
  • Stas K
    Stas K skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    We purchased apartment. Ola was very helpful, informative and very positive. Overall he was very professional. Läs mer
  • Nina H
    Nina H skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålde en 2:a, orenoverad men förövrigt fräsch, bra läge.
    Kunnig, ambitiös, pålitlig, bra person och mäklare.
    Lägenheten blev såld till ett pris över förväntan, toppen mäklare!
    Kunde inte drömma om en bättre affär och bemötande, super nöjd! Läs mer
    2018-04-19 Adam S svarar Nina H
    Nina det värmer att läsa, tack så mycket. Skarpnäck kommer att sakna dig :)
  • Ida Linnea S
    Ida Linnea S skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi köpte en lägenhet på Nathorstvägen 1 och Adam var mäklaren. Jättebra bemötande och svarade snabbt om vi hade frågor.
    Vi är jättenöjda! :) Läs mer
    2018-04-19 Adam S svarar Ida Linnea S
    Tack för din fina kommentar Ida. Hoppas att ni kommer stormtrivas i lägenheten och varmt välkomna till Stockholm.
  • David R
    David R skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Vårt intryck var att Ola var väldigt tillmötesgående och intresserad av att hitta en bra lösning för alla parter. Han svarade alltid med kort varsel och var pedagogisk i hanteringen av de kontraktuella delarna Läs mer
  • Karin H
    Karin H skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Kunnig, engagerad, tillmötesgående och proffisionel Läs mer
  • Julia Cronholm L
    Julia Cronholm L skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Proffsigt bemötande, serviceminded och lyhörd. Även väldigt engagerad och påläst vilket gör att man känner ett stort förtroende för Marcus.
    Stort tack för allt! Läs mer
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har sålt en etta i Årsta med Marcus hjälp. Jag fick ett mycket bra intryck av Marcus vid första mötet. Han tog sig tid att lära känna mig och mina förväntningar. I mitt fall har han också tagit sig tid, under en period av närmare tre år, med att vara behjälplig med råd och tips avseende lägenheter som jag själv har varit spekulant på, alltid med ett snabbt och glatt bemötande.

Marcus tar sig alltid tid med sin klient och har sin klients bästa för ögonen vilket märks särskilt när man har anlitat honom under så lång tid som jag. Läs mer
  • Kenneth D
    Kenneth D skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Enskede
    Fick ett bra intryck av Adam från första stund. Han är vältalig, saklig och väldigt informativ. Jag har uteslutande gott att säga om honom. Det som även var bra med Adam var att han var lätt att få tag i om man ville fråga något, det uppskattade jag. Läs mer
    2018-04-03 Adam S svarar Kenneth D
    Vad kul att du känner så Kenneth. Tack för din rekommendation.

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede