HusmanHagberg Enskede

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Enskede!

Vi har funnits här på Stockholmsvägen 1 i Gamla Enskede sedan 1993 och förra året sålde vi drygt 250 bostäder i södra Stockholm. Det tycker vi visar på att vi är en lokal mäklare som kan söderort.

Har du precis börjat titta på bostäder i vårt område? På vår hemsida kan du se alla våra objekt, läsa om bostaden och området samt se alla dokument samlade på ett ställe. Vi bjuder gärna på en kopp kaffe om du vill komma förbi kontoret och prata om dina bostadsdrömmar!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 441 kunder tycker om HusmanHagberg Enskede

• Joakim B
    Joakim B skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Professionell och lösningsorienterad av dom alla! Gott samarbete! Rekommenderar Emil Cronholm varmt!
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Bra tills överlämningen av nycklar då mäklaren inte var närvarande
  • Erik F
    Erik F skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Kunnig, professionell och opartisk
  • Karin R
    Karin R skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Engagerad , noggran och hjälpsam.
  • Marie A
    Marie A skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Hon var trevlig och kompetent.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Mycket professionell, trevlig och duktig på att bemöta såväl mig som säljare, som köparen på ett personligt plan och han inger förtroende. Han är säljande utan att vara påträngande. Påläst och kunnig om området och bostadsrättsföreningen och gav till och med mig som säljare information om föreningen som jag inte kände till trots att jag bott där i 8 år. Jag kan varmt rekommendera Marcus.
  • Anton S
    Anton S skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag och min flickvän var otroligt nöjda med att vi valde Jessica som vår mäklare! Det var vår första försäljning och Jessica gjorde verkligen att vi kände oss trygga i allt som skedde. Hon var också väldigt öppen för idéer och allt som foton, annons och prospekt blev riktigt bra, nästan så man ville behålla lägenheten! :)

Trots lite krångel med en budgivares lån och liknande fixade Jessica allt snabbt och det flöt på utan att vi behövde uppleva någon oro eller del av dem problemen. Det märktes att våra köpare gillade Jessica lika mycket som oss.

Så sammanfattningsvis är Jessica är otroligt förtroendeingivande, trygg, snabbtänkt och bra på att lyssna - och sälja såklart! Allt som vi letade efter i en mäklare, vi kan varmt rekommendera henne!
    2017-03-06 Jessica W svarar Anton S
    Hej Anton! Tack för den fina rekommendationen och samarbetet. Glad att ni har känt förtroende för mig, ni är så välkomna tillbaka. :) Vi ses på tillträdet!
  • Frida H
    Frida H skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi är super nöjda med Jessica och kunde inte fått en bättre mäklare. Hon har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam på alla sätt. Alltid varit tillgänlig på telefon och hela tiden utgått ifrån att vi som kunder ska vara nöjda. Vi kommer absolut rekommendera Jessica till våra vänner och skulle mer än gärna jobba med henne igen.
    2017-03-03 Jessica W svarar Frida H
    Hej Frida! Vad kul att ni känner er så nöjda. Vi har haft ett gott samarbete och ni är mer än välkomna tillbaka! Hoppas att ni ska trivas i er nya lägenhet i Kärrtorp även fast jag vet att det var svårt att släppa er gamla. Vi ses på tillträdet! Allt gott / Jessica
    Jessica W, Anton S gillar detta
  • Lassi E
    Lassi E skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Extremt professionellt och trevligt mäklare. Vi köpte vår först lägenhet och Marcus hjälpte alltid oss med alla frågor. Tusen tack!
  • Melinda B
    Melinda B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi var väldigt nöjda med vår mäklare Marcus Andersson. Han var profetionell, trevlig, effektiv, kompetent och förtroendeingivande. Han var alltid lätt tillgänglig och hjälpsam utöver det som förväntas. Rekommenderar honom starkt!
  • Al-wadood S
    Al-wadood S skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Bra mäklare, effektiv, lätt att kommunicera, tar stort ansvar och levererar.
  • Josefin J
    Josefin J skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Ett bra seriöst intryck. En mäklare som var väll informerad, kunde sitt objekt.
    Ola S gillar detta
  • Johan L
    Johan L skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi är nöjda med hur försäljningen av vår bostad hanterades, det gäller allt från tips till fotograferingen, rekommendationer inför visningarna och löpande kontakt i slutskedet av affären.
  • Terhi J
    Terhi J skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus fick ta över oss som kund från en kollega. Jag tycker att bemötandet har varit trevligt och professionellt. Bra med information under processen, och tack och lov ett avslut som vi var nöjda med.
  • Andreas C
    Andreas C skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Hade varit på en tidigare visning med Marcus där han visade sig vara en engagerad och kunnig mäklare. Nu blev det inte det boendet för mig, men jag tackade gärna ja när han skulle hålla en privat visning för jag litade på att han rekommenderade något som passade mig, och det gjorde det.

Genom hela köpandeprocessen var han mycket lyhörd och informativ. Eftersom det var mitt första bostadsköp så kändes det viktigt att jag hade förtroende för mäklaren och det kände jag direkt att jag hade för Marcus, och både under och efter köpet så är jag mycket nöjd med Marcus som mäklare och rekommenderar honom starkt till alla som ska köpa såväl sitt första boende samt till de som ska byta till något annat.
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Har inte haft så mycket kontakt med honom eftersom min dotter befann sig i Stockholm och jag i Sundsvall
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Han var inte min mäklare under köpet!
  • Elin M
    Elin M skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Ola är en fantastiskt proffesionell mäklare på grund av sin lyhördhet till både säljare och köpare, sin kunskap kring området samt hans energifulla och genuina bemötande. Jag kan varmt rekommendera honom!
    Ola S gillar detta
  • Linn L
    Linn L skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Trygg, informativ och proffsig
  • Amit K
    Amit K skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    It has been good experience dealing with Anna. It went smooth.
    I will recommend her company.
  • Eva S
    Eva S skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi fick bra kontakt med Emil från början o efter fler offerter bestämde vi HH och Emil. Han var också lyhörd för våra krav och foton. Hans kunskap om området och prisbilden var korrekt och bra.
  • Jennifer K
    Jennifer K skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevlig, kunnig och ger förtroende och trygghet.
    2017-03-03 Jessica W svarar Jennifer K
    Tack för rekommendationen! Hoppas att ni ska trivas i Stureby, Vi ses på tillträdet. Om ni har några frågor innan är det bara att höra av er!
  • Olve H
    Olve H skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Bra, trevligt och proffsigt bemötande under hela affären.
  • Robert Z
    Robert Z skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Han var väldigt vänlig , tillmötesgående , korrekt och professionell.
    Men han var samtidigt sympatisk och personlig.
    Det imponerar med tanke på att jag träffade honom ett antal gånger.
    Även när det gäller personliga saker som framtida boende för mig.
    Detta gällde även saker som min frus och min skilsmässa.
    Efter att jag tillfrågat honom är han ju också relativt ung och ny i yrket.
  • Pamela S
    Pamela S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Super engagerad mäklare. Trevlig, kompetent och lätt tillgänglig.
  • Clas E
    Clas E skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Gått mycket bra, över förväntan :-) andra gången vi använder oss av Emil som var det självklara valet efterosm det funkade så bra förra gången
    2017-02-25 Emil C svarar Clas E
    Hej Clas!
    Tack för rekommendationen. Jag tycker om långa relationer med mina kunder.
  • Maja F
    Maja F skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag är väldigt nöjd att jag valde Marcus som min mäklare! Trevligt bemötande, alltid tillgänglig så fort jag har velat få kontakt och hela tiden gett mig den information jag behövt vid olika lägen. Om någon i min närhet ska sälja kommer jag absolut rekommendera Marcus. Mvh Maja
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Positiv, svarar snabbt på frågor.
  • Maria A
    Maria A skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Han har bemött mig utmärkt, jag fick förtroende av honom direkt och han har hela tiden kunnat svara på mina frågor. Väl insatt i den förening jag hade.
  • Gulan K
    Gulan K skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Mycket nöjd som kund hos er. Marcus har varit ett jättestort stöd för oss med försäljningen av vår bostad. Kommer definitivt att rekommendera honom mina vänner och bekantar som kommer sälja.
  • Nina N
    Nina N skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Mycket professionell och pålitlig!
  • Kari G
    Kari G skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Hela köpet gick smidigt och han svarade snabbt på både mejl och sms.
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Korrekt, trevligt bemötande. I det hela gjorde han ett bra jobb. Det enda negativa var väl att vi hade olika uppfattningar av vad som var ett bra bud på lgh.
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus är en mycket klok ochkunnig person.h
    Han är också mycket bra att ta folk. Båda säljarna och jag verkade mycket nöjda.
  • Gerd G
    Gerd G skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag upplevde Marcus som effektiv, påläst, trevlig och tillgänglig. Ger honom mina bästa rekommendationer.
  • Erik G
    Erik G skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil var mycket avslappnad och proffsig. Har både köpt och sålt lgh via honom och hans gäng och uppskattar verkligen att hjälpen inte tog slut när affären var klar utan Emil är behjälplig efteråt också för att se till att man inte missar något.
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Bra kontakt med mäklaren genom hela processen.
    Gav ett bra intryck kom med bra idéer och kommentarer gällande bostad inför visning. La ned mkt jobb och var snabb med svar vid frågor.
    Mkt nöjda med Marcus insats
  • Rani I
    Rani I skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Mycket trevlig kille som är engagerat i sitt uppdrag.
  • Carin J
    Carin J skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Fick snabbt förtroende och kände tillit. Engagerad och positiv! Mycket god kontinuerlig uppdatering. Mycket nöjd!!!
    2017-03-03 Jessica W svarar Carin J
    Hej Carin! Tack så jättemycket för rekommendationen. Hoppas att du trivs i ditt nya boende. Du är alltid välkommen att höra av dig om du har några frågor. :)
  • Annika J
    Annika J skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Är supernöjd och tacksam för att mitt första bostadsköp blev hos en mäklare som skötte affären på ett väldigt trevligt, enkelt och professionellt sätt som gjorde min köpupplevelse riktigt bra!
  • Bosse B
    Bosse B skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Super bra och trevlig.
    Svarade alltid i telefonen, väldigt professionell och pigg. Vi fick jätte bra stöd och hjälp genom hela affären.
    Anna hjälpte oss också med våra problem och delade med sig av sitt kontaktnät.
  • Yahua Z
    Yahua Z skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil är effektiv och snabb. Det var snabbare än vad vi ha förväntad och Emil var mycket professionell. han höll ständig kontakt med oss och vi var med varje steg. Vi var också nöjd med priset.
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Mycket trevligt och professionellt bemötande.
  • Amanda M
    Amanda M skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Superproffsig mäklare som ger det lilla x-tra.
  • Klara N
    Klara N skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus var lättillgänglig och tillmötesgående och väldigt tillmötesgående. När affären skulle avslutas var han lite stressig, därav 4:an.
  • Charlotta K
    Charlotta K skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Upplever Emil som en kunnig och seriös mäklare. Lätt att ha kontakt med och alltid snabb respons.
  • Ray O
    Ray O skrev om HusmanHagberg Enskede
    Jag tycker det har fungerat väldigt bra.
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevlig och kunnig! Rekommenderas!
  • Emma L
    Emma L skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag är helnöjd med Marcus Andersson på alla sätt han var professionell och genuin.Han var lyhörd inför mina önskemål och frågeställningar. Dett märktes att han hade fokus och närvaro när det gällde försäljningen av mitt objekt. Kan verkligen rekommendera honom.
  • Jonna L
    Jonna L skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede