HusmanHagberg Enskede

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Enskede!

Vi har funnits här på Stockholmsvägen 1 i Gamla Enskede sedan 1993 och förra året sålde vi drygt 250 bostäder i södra Stockholm. Det tycker vi visar på att vi är en lokal mäklare som kan söderort.

Har du precis börjat titta på bostäder i vårt område? På vår hemsida kan du se alla våra objekt, läsa om bostaden och området samt se alla dokument samlade på ett ställe. Vi bjuder gärna på en kopp kaffe om du vill komma förbi kontoret och prata om dina bostadsdrömmar!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 1069 kunder tycker om HusmanHagberg Enskede

• 2020-10-28

Helen M skrev om Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Leo skötte allt väldigt smidigt, hade hrla tiden en positiv inställning och vi fick vad vi siktade på. Vi är mycket nöjda med Leo. Läs mer
  • 2020-10-26

Magda K skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Köpt bostad med Ola. En snabb och smidig affär utifrån alla mina önskemål på vad bostaden behövde uppfyllda. Mycket nöjd och ser fram emot inflyttning. Läs mer
  • 2020-10-24

Jimmy E skrev om Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Tillmötesgående och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Gustaf H

2020-10-23

Gustaf H skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Kände oss trygga som köpare med Ola! Läs mer
  • 2020-10-22

Joakim S skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Vänlig och proffsig. Och det viktigaste av allt - fick till en superbra försäljning. Läs mer
  • 2020-10-21

Madeleine Yvonne H skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Proffsig, enkel trevlig kunnig - topp betyg!
    Över förväntan.

Kommer absolut tipsa! Läs mer

Rami F skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Jätte trevlig o noggrann va väldigt punktlig o tydlig Läs mer

Britta Margareta H skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Utmärkt Utfört från start till slut. Fick stöd under hela processen. Läs mer
  • 2020-10-20

Carl Henrik A skrev om Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Leo är en närvarande, engagerad, och duktig mäklare. Han är alltid tillgänglig, kommer med bra förslag, arbetar självständigt med bra kontakt med mig som säljare och kan allt. Jag känner att det är ingen risk att Leo kommer att glömma bort något eller inte ha koll på något som hör till en bostadsrättsaffär. Min erfarenhet är att han kan Årsta som bostadsrättsmarknad. Han gav intryck av att vara en extremt duktig förhandlare. Jag kan starkt rekommendera Leo som mäklare! Läs mer
  • 2020-10-17

Anna V skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus är det absolut bästa mäklare vi träffat på. Så himla serviceinriktad, proffsig och kunnig. Han skötte vår försäljning av lägenheten på ett föredömligt sätt och ställde upp till 100% även med saker som nog inte egentligen ingick i hans uppdrag. Allt för kunden lixom. Han är en riktig stjärna 💫 Läs mer
  • 2020-10-16

Ewa Margaretha B skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålt min Brf
    Allan är en duktig trygg mäklare med mig som kund i största fokus Läs mer
    2020-10-19 Allan M svarar Ewa Margaretha B
    Hej Ewa, tack så mycket för ditt omdöme, glädjer mig att du är nöjd med vårt arbete från att vi sågs tidigt i år till att vi hittade en nöjd köpare till ditt fina boende! Ha en härlig vecka så håller vi kontakt och ses på tillträdet :)

Magnus E skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt en bostadsrätt, femrums. Professionellt och trevligt bemötande från mäklaren. Uppskattade att han inte var för påstridig Läs mer
    2020-10-15 Allan M svarar Magnus E
    Hej Magnus, tack för ditt omdöme och att ni uppskattade mitt arbete med er nya bostad - Vi hörs och ses framöver!

Maria G skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    köp av bostadsrätt
    jag blev väl och professionellt bemött Läs mer

Åsa A skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus sålde min lägenhet i Bagarmossen. Han var lugn, tydlig och gav ett förtroendefullt intryck hela vägen. Han är kunnig och kompetent som gärna går den extra milen för sina klienter. jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-10-10

Sandra A skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Rekommenderar alla att anlita Marcus som mäklare! Otroligt trevlig, proffsig och hjälpsam! Läs mer

Peter G skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har sålt en trea på oppundavägen där Allan blev min mäklare vill beskriva honom som väl påläst och professionell. Kändes tryggt att ha honom som mäklare. Allan levde upp på alla förväntningar jag kunde önska. Buden gick lite trögt i början men Allan låg på och anordnade en tredje visning och buden gick i höjden. Helnöjd! Läs mer
    2020-10-09 Allan M svarar Peter G
    Tack så mycket för de fina orden och omdömet Peter! Var extra kul att få förtroendet att hjälpa dig vidare efter att haft bostaden så pass länge. Ha en härlig helg så hörs och ses vi framöver :)

Charlie H skrev om Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Jag sålde min lägenhet som det inte alls var hög efterfrågan på. Leo höll mig lugn under processen och gjorde mig super nöjd! Läs mer
    2020-10-20 Leo W svarar Charlie H
    Tack Charlie för ett trevligt samarbete! Önskar dig stort lycka till med nya bostaden och hoppas att du kommer att trivas :) Vi håller kontakten under tiden!

Johan S skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Vår familj sålde en 4 rums lägenhet i Gamla Enskede med hjälp av Emil.
    Vi fick ett fint bemötande av Emil som var tillgänglig och kunde svara på alla våra frågor.
    Emil höll vad han lovade och blåste inte upp våra förväntningar utan var väldigt ärlig i sina utlåtanden.

Vi är väldigt nöjda med hur Emil genomförde affären och hans tillgänglighet. Skulle absolut rekommendera Emil som mäklare och kommer garanterat använda honom igen om vi ska göra bostadsaffär i framtiden. Läs mer
    2020-10-08 Emil C svarar Johan S
    Tack Johan! Du är en klippa och det var roligt att få hjälpa er med försäljningen.
    Stort tack för ert förtroende och grattis till en fin, fin affär :)

Therese K skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil är en erfaren och superduktig mäklare som inger stort förtroende. Pålitlig, engagerad och motiverad! Emil sålde vår bostadsrätt under september/oktober 2020 och vi är otroligt nöjda med såväl säljprocess som affär. Läs mer
    2020-10-08 Emil C svarar Therese K
    Taaaack! Ni är underbara och det var så kul att jobba med er då ni la ner mycket tid på att få i ordning lägenheten inför foto och visning. när 75% säger att det känns som att "komma hem" när de kliver in på visningen så har man som säljare gjort alla rätt. Bra jobbat och tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er. Kram Emil
  • 2020-10-06

Victoria V skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Valde att sälja min bostadsrätt med hjälp av Emil på HusmanHagberg och jag har inte ångrat mitt beslut överhuvudtaget. Jag blev professionellt bemött genom hela processen och Emil förklarade tydligt vad jag kunde förvänta mig och varför.
    Han var också väldigt tydlig med vilken strategi som var bäst och mån om att jag skulle känna mig trygg med mitt val av mäklare samt att han återkopplade ofta för att uppdatera mig om status.

Sammanfattningsvis så skulle jag inte tveka en sekund för att rekommendera Emil till alla som vill sälja sin lägenhet/hus. Läs mer
    2020-10-08 Emil C svarar Victoria V
    Ett stort tack till dig Victoria för din fina Reco. Du är härlig, rolig och lätt att arbeta med. Du var rak och ärlig och hade dina mål och jag hade tur som lyckade uppfylla dom genom försäljningen. Lycka till i Göteborg och tack för ditt förtroende.
  • 2020-10-05

Gyslain Z skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålde ett radhus på ca 100 kvm.

Egentligen vill jag ge 4.5 men det verkar inte vara möjligt att välja det.

Jag hade inga speciella förväntningar egentligen, det brukar jag inte ha när det kommer till att sälja hus. Det är så många saker som ligger utanför en enskild människas kontroll.
    Med det sagt så upplevde jag att Marcus var väldigt professionell, kunnig, ambitiös, tillgänglig och sist men inte minst trevlig!

Bara det faktum att ha någon att bolla idéer med, kunna ställa frågor till och få dessa besvarade var en trygghet under hela processen. Processen varade i ungefär ett år, eftersom det var den tid det tog för oss att hitta en bostad vi kände oss nöjda med. När vi väl hittat det gick det snabbt att få våran såld, det kan vi tacka Marcus för. Jag kan rekommendera honom starkt. Läs mer
  • 2020-10-05

Johanna Z skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålt ett radhus. Väldigt engagerad mäklare som har hjälpt oss på många sätt. Förtroendeingivande. Läs mer
  • 2020-10-04

Gustav M skrev om Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Trevligt bemötande och proffsigt när vi köpte lägenhet med Leos hjälp. Läs mer
    2020-10-06 Leo W svarar Gustav M
    Viktigt för mig att ni som köpare ska känna er trygga med köp av ny bostad! Jag tror ni kommer trivas hur bra som helst :) Vi hörs när det närmar sig tillträde.
  • 2020-10-04

Ida Johanna Leifsdotter S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålt lgh. Proffsig. Har koll. Svarar snabbt. Mycket fint bemötande. Skapar trygghet för båda parter. Rolig. Läs mer
  • 2020-10-03

Karl Jörgen N skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Köpt en bostadsrätt
    Helt okej mäklare snabb och smidig affär.
    Fick tyvärr senare problem med Lgh frånluftsfläkten i kök
    var avstängd pga påbörjat lagerras=ljud
    Hade garanterat gått ifrån visningen om jag hört detta! Läs mer
  • 2020-10-03

Ulf T skrev om Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Jag sålde en 2rok i Årsta. Mäklaren gav mig realistiska förväntningar, samt målinriktade tips om vad jag kunde göra för att locka fler köpare. Jag behövde sälja snabbt, och mäklaren hjälpte till att sålla fram köpare som kunde tänka sig snabb affär. Priset trissades upp med en halv miljon under budgivningen. Det tycker jag man får se som ett bra resultat. Läs mer
    2020-10-06 Leo W svarar Ulf T
    Tänk Ulf att vi kunde få dina framtidsplaner verkliga ;) Jag vet hur viktigt det var för dig att komma upp i nivå som gjorde det möjligt för dig att gå vidare vilket, det var viktigt för mig att göra det möjligt! Stort lycka till med nya boendet framöver och jag hoppas du kommer trivas :)

Kristina W skrev om Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Mycket, mycket proffsigt samarbete med Leo. Trevligt och tydligt och effektivt. Jag sålde en 4:a i Skarpnäck och är så nöjd <3 Läs mer
    2020-10-06 Leo W svarar Kristina W
    Så extremt roligt att få hjälpa er med försäljningen!! Det är ett tag kvar tills det är dags att flytta ut men jag önskar dig stort lycka till med allting framöver.
    Bara att höra av dig om det skulle vara några frågor under processen.
    Tack för omdömet Kristina!
  • Feffe K

2020-10-02

Feffe K skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag tog kontakt med tre olika mäklare efter det att min flickvän och jag impulsköpt hus och behövde sälja lägenheten. Valet blev enkelt och allt gick oerhört smidigt då Saga var tillmötesgående, jordnära, genuin och varm. Något jag aktivt sökte då många mäklare kan uppfattas som lite hala och sliskiga och när folk kanske gör sitt livs första och största köp så vill jag att de ska kunna känna förtroende i köpet och valet de gör genom mäklaren som representerade mig. Väldigt nöjd och vi slapp även öppen visning vilket var oerhört skönt.

/ Feffe Kaufmann Läs mer
    2020-10-02 Saga N svarar Feffe K
    Väldigt fin rekommendation, tack så mycket Feffe! Glad att du fick en bra känsla från start och en smidig försäljning!
    Men jag tänker det med ett bra samarbete så blir det bra :) Det var och är tacksamt att hjälpa dig! Vi hörs om allt framåt!
  • Patrik P

2020-10-02

Patrik P skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Rak kommunikation, effektiv och härlig att ha och göra med.

Både köpt och sålt genom Markus.
    Rekommenderar gärna vidare! Läs mer

Kelsey H skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    She was super helpful and welcoming! This was my first time buying a place and I was also nervous since I don't speak Swedish, but she made sure to explain things so that I would always understand what was going on. She gave great advice and was quick to respond during the entire process. I would recommend her to any one buying in the area! Läs mer
    2020-10-02 Saga N svarar Kelsey H
    Thank you Kelsey! I had fun helping you yesterday! It´s a big affair so I understand but now you have a very nice apartment to move in to soon. Congrats again!

Ulfhild W skrev om Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Jag köpte en lägenhet före visning av Leo. Leo var trevlig och reko. Jag tror han också var en bra mäklare för säljaren eftersom han kontaktade nya köpar-intressenter när någon stannat i budgivningen. Jag är nöjd att han såg till att köpet gick igenom på en vecka. Läs mer
    2020-10-06 Leo W svarar Ulfhild W
    Tack Ulfhild för omdömet!
    Äntligen fick ni köpa eran bostad och jag hoppas ni kommer att trivas framöver :)
    Det är ett fantastiskt läge så jag tror att det kommer att passa er allihopa perfekt!
    Vi håller kontakten framöver och går igenom detaljer inför tillträdet när det närmar sig!

Eva M skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Lgh köptes för 2 850,000 i december 30, 2016
    Såldes för 2 550,000 2 nov-20
    Jag blev trevligt & professionell
    Han levde upp tio förväntning Läs mer
    2020-10-05 Ola S svarar Eva M
    Hej Eva, kul att du är nöjd med mig och min prestation. Hoppas du får det bra i värmen!

Jan F skrev om Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Trevligt bemötande och lätt att arbeta med. Läs mer
    2020-10-06 Leo W svarar Jan F
    Tack så mycket för förtroendet Jan! Superkul att det gick så smidigt med bra resultat. Vi håller kontakten framöver

Simon Ö skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag och min partner köpte en lägenhet i Stockholm.

Saga var väldigt trevlig och bemötte oss bra.

Förväntningarna var att köpet skulle gå snabbt och enkelt vilket det gjorde tog oss bara 5 timmar att skriva på kontrakt på lägenheten efter vi sett den. Läs mer
    2020-10-02 Saga N svarar Simon Ö
    Ja, det gick väldigt smidigt allt! Grattis igen till er och tack så mycket för
    rekommendationen. Det blir jag glad för! Vi hörs och ses framåt!
  • 2020-10-01

Per Christian H skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Ola hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Gamla Enskede. Han är professionell och metodisk, lugn och rutinerad. Ett mycket bra stöd i en så stor affär. Läs mer
    2020-10-05 Ola S svarar Per Christian H
    Tack för de fina orden , kul att det gick så bra som det gjorde. Hörs snart inför tillträdet.
  • Lisa  H

2020-09-30

Lisa H skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Jag sålde min bostadsrätt i Enskede. Ola är kunnig, snabb och professionell! Läs mer
    2020-10-05 Ola S svarar Lisa H
    Tack LIsa, kul att arbeta med dig!
  • 2020-09-30

Ewa Margaretha B skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Har köpt en mindre lgh. Blev omhändertagen från dag 1 på bästa sätt och kände mig trygg hela vägen.

Då jag aldrig gjort detta förut så hade jag inga speciella förväntningar Läs mer
  • 2020-09-28

Monica Francisca A skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har köpt en lägenhet via Saga och har känt mig trygg i hela processen. En väldigt genuin mäklare, vilket var viktigt för mig, och som alltid är kontaktbar och tydlig i kommunikationen. Läs mer
    2020-09-28 Saga N svarar Monica Francisca A
    Vilken fin rekommendation! Tack så mycket Monica! Vi ses snart för tillträde för din nya lägenhet!
  • Jeanette F

2020-09-27

Jeanette F skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålt en bostadsrätt. Allan var engagerad från start till mål, höll oss informerade hela tiden. Skötte allt smidigt och snabbt, var alltid anträffbar och svarade snabbt om man hade frågor. Läs mer
    2020-09-28 Allan M svarar Jeanette F
    Hej Jeanette! Tack så mycket för omdömet och framförallt förtroendet - känns extra kul att få lämna över er bostad till en familj som kommer uppskatta den lika mycket som ni gjort :) Ses på tillträdet!
  • 2020-09-20

Elisabeth D skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Mäklaren var lugn, positiv, lösningsorienterad, snabb, informativ och tillitsfull. Läs mer
    2020-09-21 Saga N svarar Elisabeth D
    Tack för din fina rekommendation och grattis igen till köpet av ny bostad!
  • 2020-09-17

Marika S skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Hej!
    Allan sålde min bostadsrätt under hösten 2020. Han var alltid trevlig, tillmötesgående och professionell. Jag kände mig trygg i att han höll i försäljningen av min bostad. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-09-25 Allan M svarar Marika S
    Tack så mycket för förtroendet Marika - superkul att det gick så smidigt och att vi fick en nöjd köpare! Nu ser vi till att hitta något större till er bara :) Ha en härlig helg!
  • 2020-09-16

Martin K skrev om Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Leo Wessman framstår som den bästa mäklaren vi har gjort affär med. Genom hela säljprocessen har han agerat seriöst, engagerat och lugnt löst uppkomna situationer samtidigt som vi fått kontinuerlig och relevant återkoppling. Läs mer
    2020-10-05 Leo W svarar Martin K
    Tack för ditt fina omdöme Martin!
    Även fast problem uppstår så är min vilja att ni som säljare ska känna er trygga med att jag på ett eller annat sätt hittar lösningar!
    Lycka till med allting framöver.
  • 2020-09-14

Felix U skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi köpte en lägenhet via Emil. Bra kontakt, service och hjälp! Emil är grym och vi kommer anlita honom dagen vi väljer att sälja. Läs mer
    2020-09-26 Emil C svarar Felix U
    Tack Felix! Roligt att få hjälpa er med er första gemensamma bostad. Vi ses snart för tillträde. Tack för din rekommendation.
  • 2020-09-11

Christoffer S skrev om Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Väldigt bra bemötande, var en del problem men Leo löste det utan problem samt uppdaterade mig om läget. Läs mer
    2020-10-05 Leo W svarar Christoffer S
    Tack Christoffer! Härligt att allting löste sig.
    Vi ses på tillträdesdagen och jag hoppas att du kommer trivas!

Jan Ingemar G skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Ola har hittills gjort sitt jobb helt efter förväntan. En tydlig synpunkt är han eller någon annan INTE är MIN mäklare. Ola har varit mäklare för min försäljning av mitt hus men att han skulle vara "MIN" är missvisande. Det är även konstigt att ni tror att min husförsäljning är en "Upplevelse"... undrar hur ni tänker egentligen? Läs mer

Erik S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Kompetent och förtroendeingivande. Hade koll på läget och var lyhörd och kvicktänkt. Läs mer

Janne ? skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Trevlig, duktig och tillmötesgående Läs mer
  • 2020-09-08

Elina E skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Bra och engagerad och närvarande genom hela processen. Läs mer
  • 2020-09-07

Balder Navier S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Anlitade Marcus för att sälja lägenhet i Bagarmossen. Det är andra gången jag anlitar Marcus och jag tycker han är tydlig, professionell och realistisk. Sinne för detaljer av lägenheten. Inger realistiska förväntningar och presenterar olika scenarion och var lyhörd för mina önskemål. Läs mer
  • 2020-09-02

Julia B skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Saga är en superbra mäklare som verkligen gör allt för att jag som säljare ska bli nöjd. Hon var tydlig i kommunikation och alltid tillgänglig, hon gav även jättebra vägledning i säljprocessen. Läs mer
    2020-09-07 Saga N svarar Julia B
    Tack för fin rekommendation! Det var jättekul att hjälpa dig med försäljningen! Vi hörs mer framåt :)

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede