HusmanHagberg Enskede

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Enskede!

Vi har funnits här på Stockholmsvägen 1 i Gamla Enskede sedan 1993 och förra året sålde vi drygt 250 bostäder i södra Stockholm. Det tycker vi visar på att vi är en lokal mäklare som kan söderort.

Har du precis börjat titta på bostäder i vårt område? På vår hemsida kan du se alla våra objekt, läsa om bostaden och området samt se alla dokument samlade på ett ställe. Vi bjuder gärna på en kopp kaffe om du vill komma förbi kontoret och prata om dina bostadsdrömmar!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 789 kunder tycker om HusmanHagberg Enskede

• 2019-04-19

Hanna B skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag har köpt en bostadsrätt i Gamla Enskede, mitt första bostadsköp. Jag ringde två dagar efter att annonsen lagts ut på hemnet och frågade om det var möjligt att komma på förhandsvisning. Dagen efter gick jag på visning och kontrakt skrevs dagen efter det. En mycket snabb och smidig affär med andra ord. Bemötande från Adam Soliman var hela tiden professionellt och som förstagångsköpare upplevde jag att det var viktigt för honom att både säljare och köpare skulle känna sig trygga och nöjda med affären. Jag kan varmt rekommendera Adam. Läs mer
  • 2019-04-17

Eleonora K skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt lägenhet i Bagarmossen och vi upplever att vi blivit gott bemötta av Marcus. Han ingjöt förtroende och visade på ett gott inkännande - inte för säljig eller på.
    Vi kan med gott samvete rekommendera Marcus då han besatt precis den kompetens som vi efterfrågade när vi började leta bostad. Läs mer
  • 2019-04-16

Lovisa K skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag är glad och tacksam för att Adam var vår mäklare genom bostadsförsäljningen av min 1:a i Gamla Enskede.
    Förstod vid första mötet att Adam är kunnig, lyhörd och saklig och vänlig och väldigt sympatisk.
    Det var tryggt med bra kommunikation och vi har ett estetiskt tänk och det blev så bra samarbete.
    Allra bästa rekommendationerna till Adam, varmt tack. Läs mer
  • 2019-04-16

Christina L skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt Tussmötevägen 207G.
    Trevlig bemötande, Jessica är strukturerad, tydlig och proffessionell. Mycket nöjd efter gårdagens möte. Läs mer
  • 2019-04-15

Jessica K skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag har sålt ett radhus i Skarpnäck. Det som utmärker Anna är hennes lugn och hennes bemötande. Jag upplevde Anna som proffsig, tydlig och snabb. Läs mer
  • Sebastian I

2019-04-10

Sebastian I skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har fått hjälp med att sälja min lägenhet (4 rok) i Sthlm. Jag stod dessutom inför den delikata utmaningen att sälja min lägenhet, samtidigt som jag själv befann mig på helt annan ort. I det läget kändes det inte bara viktigt, utan rent av avgörande att hitta en mäklare som jag har kunnat känna fullt förtroende för. En mäklare som med sitt professionella förhållningssätt lyckas inge både trygghet och tillit. Jag har verkligen behövt lita fullt ut på min mäklare och Allan har levererat med råge. På alla plan. Jag kan med min fulla uppriktighet varmt rekommendera Allan om ni har behov av en mäklare. /Sebastian Läs mer
    2019-04-16 Allan M svarar Sebastian I
    Sebastian, jag blev rörd och det värmde enormt att få läsa ditt fina omdöme - det betyder allt för mig och det är jag som ska tacka för förtroendet från början till slut! Vi ses på tillträdet!
  • 2019-04-10

Marie H skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi har köpt lägenhet och tycker att vi blivit bemötta otroligt professionellt och Allan känns kunnig i det han gör och verkar trivas med det yrke han valt. Läs mer
    2019-04-16 Allan M svarar Marie H
    Tack för omdömet Marie, önskar er all lycka med nya bostaden, vi hörs!
  • Ari H

2019-04-10

Ari H skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Har köpt en lägenhet Allan förmedlat, bemöttes på ett mycket trevligt och proffesionellt sätt, kommer lugnt och med all säkerhet kunna rekommendera honom till vem som helst...!!! Tack :-) Läs mer
    2019-04-16 Allan M svarar Ari H
    Tusen tack för den fina rekommendationen Ari, var ett rent nöje att få hjälpa er med köpet av den nya bostaden - är säker på att ni kommer stormtrivas. Vi hörs!
  • 2019-04-08

Anna Linnéa M skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Min man och jag har sålt en lgh i Enskede Gård . Ola har skött kontakten med oss klanderfritt.
    Vi är mycket nöjda med honom och kommer att rekommendera honom Läs mer
  • 2019-04-07

Erik S skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Ola var väldigt trevlig och kommunikativ i bemötandet och hanterade av vårt bostadsköp. Vi är jättenöjda och haft en jättebra upplevelse. Läs mer
  • 2019-04-02

Hanna Christina S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi sålde vår trea och är så nöjda att vi hade Marcus som mäklare. Försäljningen gick snabbt och smidigt utan att vi kände oss stressade. Han var engagerad under hela processen och kom med många bra råd. Vi har sålt två bostäder tidigare och Marcus är den mäklare vi är absolut mest nöjda med och vi rekommenderar honom verkligen! Läs mer
  • 2019-04-02

Emelie Å skrev om Markus Westblad en del av HusmanHagberg Enskede
    Markus anlitades för att sälja min bostadsrätt. Jag förväntade mig en kunnig mäklare som informerade mig kontinuerligt och med hög tillgänglighet.

Markus har väl mött upp mina förväntningar och allt i försäljningen gick smidigt och bra. Läs mer
  • Jimmy Å

2019-03-30

Jimmy Å skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har sålt en tre på 71m2 .
    Efter vårt första möte med Marcus kände jag att detta är rätt man att ta sig an vår försäljning.
    Jag viste att vi sitter på ett drömläge till lägenhet, jag behövde övertygas om att Marcus också kände det han övertygade mig väldigt snabbt å jag kände att vi låg på samma banna.
    Marcus fullföljde sin uppgift med bravur å överträffade våra förväntningar, tack Marcus:) Läs mer
  • Jessica U

2019-03-30

Jessica U skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Har tillsammans med Adam sålt vår första pärla. En liten tvåa på 43 kvm.

Vi är så tacksamma över att ha haft Adam som vår mäklare. Vi har fått den bästa stöttning, fantastiskt bemötande, fläckfri kommunicering och ett tydligt engagemang.
    Vi fick ett omedelbart förtroende för Adam och han har inte gjort annat än att visa oss hur väl vår uppfattning stämde. Läs mer
  • Jack N

2019-03-29

Jack N skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Påläst och kunnig. Vet var han ska leta upp information han behöver, om han behöver fördjupad kunskap. Ger ett erfaret och pålitligt intryck. Sålde vår tvåa utan balkong till rekordpris. Över förväntan på alla fronter. Läs mer
  • 2019-03-24

Gustav S skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    sålde våran lägenhet. Anna var snabbt tillgänglig.
    Anna var tydlig och proffsig i både värdering och information kring hur försäljning går till .
    vi har varit på mäklarens visningar förut, och kändes då proffsig, därför hade vi höga förväntingar på proffsighet och skicklighet, vilket Anna uppfyllde ordentligt till belåtelse. Läs mer
  • Emma N

2019-03-24

Emma N skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Sålde vår 2:a i Stureby i mars 2019. Anna var professionell från början till slut och hon anpassade efter oss som säljare utifrån våra önskemål. Om jag ska sälja igen kommer jag utan tvekan att kontakta Anna igen. Läs mer
  • 2019-03-22

Anna Victoria K skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Köpt lägenhet.
    Bra bemött av mäklaren. Läs mer
  • 2019-03-20

John L skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Köp av bostadsrätt.
    Saga var aktiv och lyhörd. Jag upplevde henne som mycket professionell och hjälpsam.
    Mina förväntningar avseende bemötande, och lokal kännedom uppfylldes fullt ut. Engagemang och service över förväntan. Läs mer
  • 2019-03-20

Maria K skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Saga hade ett mycket positivt, öppet och proffsigt bemötande. Hon var lugn och saklig men också entusiasmerande.
    Min lägenhet blev såld innan visning efter att den låg som "kommande försäljning" och jag var helt nöjd med affären.
    Jag skulle utan tvekan rekommendera Saga till någon annan som ska sälja eller köpa bostad. Läs mer
  • 2019-03-19

Kristina W skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi har köpt en bostadsrätt i Bagarmossen och vi blev väl bemötta på både första och andra visningen.
    Vi hade inga förväntningar på Marcus för vi hade varit på väldigt många andra visni ngar med olika mäklare innan men tyckte det kändes bra med Marcus och vi hittade vår lägenhet. Läs mer
  • Agneta W

2019-03-18

Agneta W skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Vi har sålt radhus i Stureby. Ola står för bra bemötande, optimism och gott humör. Han är kunnig och erfaren. Han inbjuder till samarbete!!!
    Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2019-03-17

Ann Wilkens Å skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Försäljning av två bostadsrätter.
    Lugnt, kompetent och trevligt bemötande. Alltid snabba svar. Slussade oss tryggt genom processen även när det blev oväntade komplikationer. Läs mer
  • 2019-03-17

Joakim R skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Köpte radhus av Ola och känner mig supernöjd med hela affären med allt från visning, kontraktskrivning, samt uppföljning där han varit väldigt hjälpsam på alla sätt och vis Läs mer
  • 2019-03-15

Sören W skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Positiv, initiativrik, professionell, snabb, kundfokuserad. Sålde vårt radhus i Stureby. Läs mer
  • 2019-03-14

Mitra K skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Han gav oss väldigt positivt intryck med fint bemötande.
    Yes, Allan är duktigt och vi har nått vad vi har haft för förväntningar Läs mer
  • 2019-03-14

Shahin A skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi är extra nöjda att ha Allan som vår Mäklare, och skulle vilja rekommendera honom för andra säljaren.
    Allan var tydlig och höll oss uppdaterad. Han var väl förberedd och lätt att få tag på. Han var Inlyssnande och tar sig tid att svara på frågor. Läs mer
  • 2019-03-13

Marita Maria W skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålt en bostadsrätt. Jag blev bemött på ett mycket professionellt sätt men ändå personligt. Jag uppskattade att Marcus har humor och det gavs tillfälle till skratt. Marcus var suverän på att underrätta mig via sms om budgivningen. De förväntningar jag hade på Marcus/mäklaren var att min lägenhet skulle bli såld relativt snabbt och till ett pris som var okey för mig. De förväntningarna levde Marcus upp till, mycket över förväntan!
    Jag känner mig trygg med att ha Marcus som min mäklare och skulle rekommendera honom till andra "utan att blinka". Läs mer
  • 2019-03-13

José G skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag köpte en lägenhet i Skarpnäck. Jessica kontaktade mig innan visning började. Hon var mycket professionell och hjälpsam att ordna alla detaljer. Jessica är mycket tillförlitlig. Hon har en mycket lugn personlighet. Jessica var över förväntningarna jag hade för en mäklare. Läs mer
  • Peter W

2019-03-12

Peter W skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Ola har hjälpt oss att sälja två bostadsrätter i Stureby. Han har hanterat det snabbt och effektivt och alltid varit tillgänglig. Den första försäljningen var komplicerad pga byråkratiska skäl och Ola ansträngde sig mycket för att underlätta processen. Han är också mycket positiv och trevlig. Läs mer
  • 2019-03-11

Therese Sätterström C skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi har sålt våran pärla i Skarpnäck. En fyra på bottenvåningen.

Vi kom i kontakt med Jessica Wikström tack vare en annan mäklare (inom Husman Hagberg) som jobbar i Hässelby trakten. Det är jag så tacksam för.
    Jessica är mycket professionell. Hon lyssnar, ger goda tips och råd. Är väldigt trevlig och lätt att samarbeta med.
    Jag kände mig trygg med att ha henne som mäklare och jag kan varmt rekommendera henne och Husman Hagberg! Läs mer
  • 2019-03-11

Sekou C skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jessica är en fantastisk mäklare som vi är supernöjda med. Rekommenderar henne stark. Läs mer
  • 2019-03-06

Elmira K skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan är proffsig , kunnig och effektiv under hela processen.
    Jag är supernöjd med mitt bostadsköp och mäklaren skötte allting på ett smidigt och bra sätt . Kunde inte varit bättre! Tack! Läs mer
  • 2019-03-05

Jessica L skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt av Emil vid två tillfällen, lika nöjd varje gång. Har koll på fastigheterna och bra bemötande. Bra servic ! Läs mer
  • 2019-03-04

Samuel Osvaldo Cardenas K skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålt vår bostadsrätt i Enskededalen. Allan har varit toppen från början till nu. Väldigt lyhörd lätt att ha att göra med väldigt tillgänglig och mycket trevlig. Vi kände på oss att det var rätt med Allan redan från början han har skött allting med bravur. Det som jag personligen tycker var bra med Allan är att han gav en känsla av tillit och nästan som man kände honom sedan innan på något sätt.
    Grymt bra upplevelse. Läs mer
  • Emilia S

2019-03-02

Emilia S skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan hjälpte mig att sälja min tvåa vid Globen och gjorde ett superbra jobb. Höll mig hela tiden informerad om vad som hände och kom med bra tips och råd. Satte rimliga förväntningar på slutpris och hur försäljningen kunde gå, vilket innebar att allt blev över förväntan till slut. Mycket bra mäklare som jag varmt rekommenderar. Läs mer
  • 2019-03-01

Ethiopia K skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Väldigt duktigt mäklaren och trevlig 😊 Läs mer
  • 2019-03-01

Bjarne A skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har köpt en bostad där Allan var mäklare. Allan var väldigt nåbar under hela processen, hjälpsam och trevlig att ha att göra med. Jag har inget negativt att säga. Läs mer
  • 2019-02-27

Ursula G skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Han är lätt att samarbeta med. Lyhörd och ödmjuk. Mycket bra helt enkelt! Läs mer
  • Daniel M

2019-02-27

Daniel M skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Vi köpte en lägenhet i Enskededalen genom Adam Soliman.
    Han var mycket professionell och tillmötesgående genom hela processen. Alltid snabb, saklig och raka ärliga rör.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-02-26

Malena J skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Markus var lugn och trevlig och bra på att känna in mina behov och förväntningar. Lätt att ha att göra med, smidig och effektiv.

Sålde en trea på 77 kvm i Skarpnäck. Utgångspris 2 200 000, försäljningspris 2 780 000, vilket jag är helt nöjd med. Läs mer
  • 2019-02-26

Daniel I skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevlig, professionell och flexibel. Läs mer
  • Elin B

2019-02-22

Elin B skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Precis sålt vår 2a i blåsut med hjälp av Emil. Han är en extremt proffesionell, trevlig och kunnig mäklare. Från första kontakt till kontrakt har allt varit grymt smidigt och vi har verkligen kännt förtroende för honom! Han är en riktigt glad prick! Rekommenderar varmt för alla. Läs mer
  • 2019-02-22

Jonatan B skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålde en 2:a med Emil och hans kollega Saga. Från första kontakt fick vi ett jättebra intryck. 3e dagen efter andra visningen hade vi nått vårt mål med budgivningen och skrivit kontrakt med köparen.

Kontakten genom hela säljprocessen var helt utan anmärkning, vi kunde nå Emil när som helst och han kunde alltid svara på det vi undrade över.

Over all en mycket bra upplevelse att sälja med Emil, Läs mer
  • Maciej K

2019-02-21

Maciej K skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    - Jag har sålt en 4:a i Skarpnäck.
    - Anna har bemött mig väldigt professionellt och positivt fast det var under en period med försäljning svårigheter.
    - Anna levde absolut upp till mina förväntningar.
    - Vill absolut rekommendera Anna Isaksson som mäklare. Läs mer
  • 2019-02-20

Oskar N skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Adam på Husman Hagberg gav ett professionellt intryck genomgående. Glatt och trevligt bemötande i alla frågor och lugnt och sakligt genom alla steg i affären. Läs mer
  • 2019-02-20

Naosil H skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Köpte en bostadsrätt i Blåsut och hade nöjet att ha Ola Sjölund som mäklare. Olas exemplariska agerande under köpprocessen uppvisades via hans professionella agerande och enorma engagemang vilket resulterade i en väldigt smidig och bekväm process både för köparen och säljaren. Ola överträffade alla våra förväntningar via hans servicefokus och fanns nära till hands från början till slutet av köpprocessen och hanterade dialogen mellan köparen och säljaren exemplariskt. Upplevelsen blev sammanfattningsvis ett rent nöje och Ola rekommenderas starkt Läs mer
    Adam S, Ola S gillar detta
  • Donna M

2019-02-19

Donna M skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi skulle sälja vår lägenhet men var under en tidspress och Allan tog sig an uppgiften och fixade det med bravur! Han är väldigt lyhörd, ärlig och ödmjuk men ändå rak på sak, vilket var egenskaper som vi letade efter hos en mäklare. Vi kunde verkligen lita på honom till 100%!
    Den bästa mäklaren vi har stött på! Läs mer
    2019-02-19 Allan M svarar Donna M
    Tack så mycket för de fina orden och den varma rekommendation - betyder mycket för mig att läsa! Önskar dig och familjen (inklusive husdjuren) all lycka och hoppas på att vi hörs i framtiden!
  • 2019-02-18

Paul Ellis L skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    I enjoyed talking with Allan and always thought that he had a lot of energy and would fight for us. We did not do very well when it came to selling, but it was hard for me to know how much of this was due to timing vs what tricks he used. Overall I liked working with Allan. Läs mer
    2019-02-19 Allan M svarar Paul Ellis L
    Thank you for the kind words Paul, I wish you and the family the best of luck with the new apartment!
  • 2019-02-15

Nicklas W skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    En fantastiskt engagerad, förtroendeingivande, säljande och trevlig mäklare. Absolut den bästa mäklaren vi haft. Läs mer

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede