HusmanHagberg Enskede

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Enskede!

Vi har funnits här på Stockholmsvägen 1 i Gamla Enskede sedan 1993 och förra året sålde vi drygt 250 bostäder i södra Stockholm. Det tycker vi visar på att vi är en lokal mäklare som kan söderort.

Har du precis börjat titta på bostäder i vårt område? På vår hemsida kan du se alla våra objekt, läsa om bostaden och området samt se alla dokument samlade på ett ställe. Vi bjuder gärna på en kopp kaffe om du vill komma förbi kontoret och prata om dina bostadsdrömmar!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 926 kunder tycker om HusmanHagberg Enskede

• 2020-02-28

Annie Kay S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi sålde vår bostadsrätt med Marcus Andersson från HusmanHagberg och är mycket nöjda med vår upplevelse. Marcus var mycket tillmötesgående, alltid tillgänglig för kommunikation och tillgodosåg våra behov under försäljningen. Varmt rekommenderat. Tack Marcus! Läs mer
  • 2020-02-27

Péter K skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus sålde min lägenhet i Skarpnäck. Marcus är en skicklig mäklare som på ett respektfullt och proffsigt sätt skötte hela affären från första kontakt till kontraktskrivning.
    Som säljare kände jag mig trygg och väl omhändertagen. Läs mer
  • 2020-02-27

Sofia M skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har sålt min bostadsrätt genom Marcus och jag kan inte vara mer nöjd. Detta var första gången jag sålde och var nervös. Marcus kompetens och lugna personlighet var precis vad jag behövde. Han är informativ och lyhörd.
    Är väldigt nöjd över mitt val och rekommenderar Marcus varmt! Läs mer
  • 2020-02-26

Arda K skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Valde Ola efter att ha träffat fyra olika mäklare för en försäljning av en bostadsrätt i Blåsut. Inte exakt hans område men under första mötet bevisade Ola att han var påläst inför första mötet.

En mottaglig, kommunikativ och flexibel mäklare. Återkommer alltid om han inte är tillgänglig just när du ringer.
    Erbjuder mottaglig värdskap, både till säljaren och köparen. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2020-02-26 Ola S svarar Arda K
    Tack för dina fina ord, de uppskattas. Syns snart på tillträde/frånträde // Ola
  • 2020-02-23

Karen F skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Hjälpsam och och håller en uppdaterad. Glad och trevlig 🤗 Läs mer
    2020-02-24 Allan M svarar Karen F
    Tack för omdömet Karen, kul att vi så smidigt hittade en köpare som verkligen uppskattar ditt boende :) Vi ses på tillträdet!
  • 2020-02-22

Marie W skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    "Allan is a great professional.
    He showed much flexibility and understanding of your situation and need. I appreciated his honesty, giving his professional advice and his engagement to make it a success.
    Even after the sale, you can count on a thorough follow up.
    I would highly recommend him!" Läs mer
    2020-02-24 Allan M svarar Marie W
    Thank you so much for the recommendation and review of my work with helping you in this chapter of your life. I am glad it all worked out well given the timing and schedule we had to adapt to :) Wish you a great trip and stay Marie and you are more than welcome to reach out if you ever decide to move back again!
  • 2020-02-21

Benny T skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Professionell, driven och framförallt engagerad. Mån om att få till en bra affär för alla parter och gjorde verkligen det lilla extra! Läs mer
    2020-02-24 Allan M svarar Benny T
    Tack så mycket för omdömet Benny, kul att läsa och jag är glad att jag fick hjälpa dig med första bostadsrätten här i Stockholm. Vi ses på tillträdet!
  • 2020-02-20

Ann-charlotte E skrev om Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Leo lyckades sälja min bostadsrätt med stort renoveringsbehov till ett bra pris och på kort tid som jag önskat.

Leo är lätt att få kontakt med och han är service inriktad, vill göra det mesta möjliga för en bra försäljningen! Läs mer
    2020-02-24 Leo W svarar Ann-charlotte E
    Hejsan Ann-charlotte och tack för omdömet. Tacksam över att jag fick möjligheten att hjälpa dig med försäljningen.
    Vill önska dig stort lycka till med nya bostaden och jag finns tillgänglig framöver också.
  • 2020-02-16

Emy L skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Ola känns schysst och rak, han är kompetent, tydlig och väldigt trevlig. Vi är väldigt nöjda över vår upplevelse hitintills. Vi har köpt en lägenhet med Ola som mäklare.100%! Läs mer
  • 2020-02-14

Ingela S skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Min mäklare har snabbt och kunnigt besvarat mina frågor, viktigt i en fastighetsaffär. Tillit och tillgänglighet har för mig varit viktigt och det har min mäklare levt upp till 100%.
    Tusen tack! Läs mer
    2020-02-17 Allan M svarar Ingela S
    Hej Ingela, tack för omdömet! Jag är glad att jag levt upp till dina förväntningar och det känns framförallt skönt att du fick ett pris du ville ha, även om vi behövde ha lite tålamod bara. Stort lycka till på Kungsholmen och hör av dig ifall du vill tillbaka till höjden igen :) Vi hörs och ses på tillträdet!
  • 2020-02-14

Johan R skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Vänlig och tillmötesgående. Även om hans uppdrag främst syftar till säljarens bästa så upplevde vi som köpare att han även gjorde sitt bästa för att allt även skulle bli bra för oss. Rekommenderar starkt Ola som raserade många av mina fördomar gentemot mäklarskrået i stort. Läs mer
  • 2020-02-09

Inga K skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har sålt ett parhus och blev väl bemött av Emil. Han är trevlig, professionell och hjälpsam. Försäljningen gick galant över mina förväntningar. Läs mer
    2020-02-14 Emil C svarar Inga K
    Hej Inga!
    Tack för ditt betyg. Det har varit en ära att jobba med dig och så kul att försäljningen gick så bra. Jag hoppas du ska trivas på Söder och du är alltid välkommen på en kopp kaffe när du är i Enskede.
  • 2020-02-07

Carolina N skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil är kunnig, trevlig och flexibel! Läs mer
    2020-02-14 Emil C svarar Carolina N
    Tack Carolina!
    Så roligt att ni fick köpa ett sånt fin hus på en bra adress. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas i området. Hör av er efter renoveringen så kommer jag och uppdaterar värdet.
  • 2020-02-05

Jasmin E skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har med trygg, fantastisk och professionell hjälp av mäklaren Marcus sålt min etta på 42kvadrat i Stureby, Enskede. Av Marcus fick jag tydlig information och otroligt bra hjälp i alla skeden av processen.

Jag förväntade mig en effektiv och ärlig mäklare som underlättade varje steg. Förväntningarna var således höga men de överträffades.

Allt gick väldigt smidigt till och skulle jag behöva en mäklare igen vet jag tryggt att mitt förtroende redan vilar hos Marcus och jag rekommenderar honom därför även vidare till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2020-02-03

Ellen N skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har köpt en tvåa med Marcus och varit mycket nöjd med honom som mäklare. Bra bemötande från start med trevlig attityd, kunniga svar och bra information.

Han kunde svara på alla frågor, förklara så man förstod under kontraktsskrivning och var väldigt tillgänglig via telefon och mejl vid frågor.

Jag som köpare kände mig prioriterad och uppdaterad under hela processen. Läs mer
  • 2020-02-02

Fredrik W skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt & sålt samma bostad av Emil.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
    2020-02-14 Emil C svarar Fredrik W
    Tack för din Reco Fredrik. Synd att ni lämnar mitt säljområde men jag hoppas ni ska trivas bra i ert nya hem. Det har varit ett nöje att få hjälpa er med både köp och sälj :)
  • 2020-02-01

Martin N skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus är otroligt engagerad och serviceminded och både mycket kompetent och pedagogisk i att leda oss som kund genom hela affären! Läs mer
  • 2020-01-31

Peter A skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålt bostadsrätt .

Marcus ger ett mycket bra och proffsigt intryck.
    Han har varit mycket snabb med återkoppling och övrig information.

Sammanfattningsvis kan jag varmt rekommendera Marcus ! Läs mer
  • 2020-01-31

Sophie B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus has been a brilliant broker for Mike and I. As this is our first house purchase, it was quite overwhelming, but Marcus was patient and clear with us and made the process seem quite simple. We realise now how much having a good broker like Marcus made the whole process more enjoyable. 5 stars for Marcus :D Läs mer
  • Birgitta L

2020-01-30

Birgitta L skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt en ljus o fin 2:a som han visade oss innan den officiella visningen o vi kom överens med säljaren om priset så det blev ingen visning. Blev vänligt o respektfullt bemött av mäklaren. Har goda erfarenheter av den mäklarfirman han jobbar på o han motsvarade förväntningarna. Bra o positiv upplevelse av vår kontakt. Läs mer
    2020-02-04 Allan M svarar Birgitta L
    Hej Birgitta, vill tacka för det fina omdömet du lämnat och framförallt att jag och vi som firma kunnat uppfylla de förväntningar ni haft på oss. Vi ses på tillträdet och lycka till med försäljningen nu :)
  • 2020-01-28

Yann Stanislas B skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Saga är väldigt hjälpsam samt den proffisgaste och artigaste bland alla mäklare som vi har träffat. Hon svarar alltid snabbt på meddelande vilket känns tryggt. Läs mer
    2020-01-28 Saga N svarar Yann Stanislas B
    Tack så mycket Yann för din fina rekommendation! Det gör mig mycket glad att höra!
    Ses på tillträdet! :)
  • 2020-01-28

Giacomo C skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Har sålt en bostadsrätt.
    Väldigt bra jobb, är nöjd på alla fronter. Topp service! Läs mer
  • 2020-01-26

Nadir M skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Vi är väldigt nöjda med Ola och kommer säkert att anlita honom nästa gång vi säljer.

Ola har visat stort engagemang, trygghet, tillgänglighet och gott humör under hela processen.

Det kändes rätt från första mötet. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-01-25

Ann U skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Om du vill ha en mäklare som är förtroendeingivande, lugn, trygg, kunnig och ärlig så rekommenderar jag verkligen Saga Nilsson!
    Hon behöll lugnet när jag var som mest nervös! En mycket sympatisk mäklare som jag alla gånger skulle anlita igen om jag ska sälja. Läs mer

Isabelle B skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Ola sålde min 1:a i Stureby. Han gjorde ett fantastiskt jobb. Hela affären var snabb och smidig. Ola utstrålar stort förtroende och trygghet. Jag kände att jag var i mycket goda händer som förstagångs-säljare.
    Rekommenderar starkt. Läs mer

Philip B skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Nu träffade vi ju aldrig Emil, men Leo var skittrevlig ! 10/10 på honom👍 Läs mer
    2020-02-14 Emil C svarar Philip B
    Hej Philip!
    Det stämmer, Leo är en klippa och jag han inte ens hem från semestern så köpte du Nynäsvägens finaste 2:a. Stort grattis och lycka till med din nya lägenhet.

Lena H skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt bostadsrätt med Marcus som mäklare. Marcus var förtroendeingivande, kunnig och professionell. Kommunikationen och informationen jag behövde som köpare fungerade mycket bra. Jag kan varmt rekommendera Marcus! Läs mer
  • 2020-01-20

Emma L skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande hela vägen. Ola lade ner mycket arbete i försäljningen och kändes engagerad. Kände till området (skarpnäck) bra och använde sitt kontaktnät för att underlätta för oss. Väldigt flexibel och med fotografering och dylikt. Vi är nöjda med affären och hela upplevelsen. Läs mer

Andreas L skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan hjälpte oss att sälja vår 2a i Enskede och vi kände direkt att han var rätt mäklare för oss.
    Jag kan bara säga positiva saker om Allan.
    Trevlig,lyhörd,noggrann och rakt på sak är fyra saker jag känt att jag uppskattat speciellt.
    Och han har hela tiden varit anträffbar och hjälpt oss även med rådgivning.
    Vi kommer definitivt anlita Allan igen den dagen vi bestämmer oss för att sälja vår nästa lägenhet. Läs mer
    2020-01-17 Allan M svarar Andreas L
    Tusen tack för det fina omdömet Andreas, jag som ska tacka för att ni gav mig förtroendet att få hjälpa er med första försäljningen! Vi håller kontakt framåt och ses på tillträdet 🙏🏼

Binh D skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan hjälpte oss att sälja vår tvåa, det hela var över förväntan. Allan bemötte oss med ödmjukhet och var professionell från början till slut, ärlig och rak.
    Rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2020-01-17 Allan M svarar Binh D
    Tack så mycket för omdömet Binh, jag är tacksam och glad över att få hjälpa er och att ni är nöjda! Önskar dig och familjen all lycka i nya boendet :) ses på tillträdet!

Marina F skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi har kjøpt en tvåa i Stureby, Enskede. Vi har blitt veldig bra mottatt av Saga både under visningene og da vi underskrev kontrakten. Saga har hørt på oss og svaret til alle våre spørsmål. En veldig dyktig, betryggende og hyggelig megler! Läs mer
    2020-01-16 Saga N svarar Marina F
    Tack så mycket för din rekommendation! Uppskattas verkligen :) Vi ses på tillträdet!
  • 2020-01-09

Emma S skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Uppfyllde alla förväntningar! Nöjd till fullo och har ingenting att anmärka på :) Läs mer
    2020-01-10 Allan M svarar Emma S
    Tack för omdömet Emma, jag är glad och tacksam för att jag lyckades uppfylla era förväntningar, framförallt med en så stor affär som första egna bostadsrätten är. Trevlig helg och ses på tillträdet!
  • 2020-01-09

Per P skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Fantastisk service och klientkontakt. Alltid tillgänglig och hjälper till genom hela processen. Läs mer
    2020-01-10 Allan M svarar Per P
    Tusen tack för det fina omdömet Per, det har varit ett nöje att få hjälpa er med första egna bostaden! Ses på tillträdet!
  • 2019-12-20

Olof H skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Lägenhet i Bagis. Supertrevlig mäklare. Läs mer
  • 2019-12-16

Joakim O skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Köpt brf 1 rum, 43m2, nb i Skarpnäck

Han upplevdes hjälpsam, rak, tydlig och enkel. Kändes ärlig och hjälpsam mot både köpare och säljare. Hade bra kunskap om objektet och föreningen och de få frågor han inte kunde svara på tog han reda på och återkom snabbt.

Jag deltog i ytterligare ett flertal budgivningar under samma tid och märkte att det skilde ganska mycket på bl.a. kunskap om objekt och hantering av budgivning och kontakt mellan köpare och säljare.

Jag skulle inte tveka att anlita Ola vid en framtida försäljning om han är kvar i bransch och område då. Läs mer
  • 2019-12-09

Romel Riazul Haq Mohammad C skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Snäll, hjälpsam, gör mer än det som behövs, såg till att affären kunde avslutas snabbt och har varit superproffsig hela vägen vid mitt lägenhetsköp.

Tummen upp också för att hon vågar skämta och inte är sådär tråkig som de flesta mäklare oftast är. En riktigt bra mäklare som rekommenderas! Läs mer
    2019-12-10 Saga N svarar Romel Riazul Haq Mohammad C
    TACK så mycket Romel för din rekommendation! Väldigt härlig kommentar, detta blir jag glad för! Tummen upp! :)
  • 2019-12-07

Jessica K skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Villa i Bagarmossen. Marcus bemötande var mycket bra! Jag kände snabbt förtroende för vår mäklare, min syster hade träffat några stycken och Marcus kändes rätt så hon anlitade honom. Bemötandet är proffesionellt och vänligt. Jag hade ingen erfarenhet av sälja eller köpa så hade många frågor. Marcus gav mig tydliga svar som var förklarande, och kände mig inte som novis dum med mina tusen frågor. Marcus slog hål på de många fördomar/föreställningar jag hade om mäklare. Ingen snobbighet här inte! Kompetent och ödmjuk inför uppdraget, jag är helt enkelt väldigt nöjd och rekommenderar varmt Marcus. Läs mer
  • 2019-12-06

Ingrid T skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålt bostadsrätt i Gamla Enskede.
    Fick ett otroligt engagerat och trevligt bemötande. Vi blev väl informerade om allt som hände under försäljningen av lägenheten.
    Allt gick dessutom över förväntan! Läs mer
    2020-02-14 Emil C svarar Ingrid T
    Hej Ingrid!
    Tack för förtroendet jag fick att förmedla dina lägenheter. Tänk att du haft dom sedan 1950-talet.
    Jag hoppas du ska trivas på andra sidan stan när din familj. Vi ses och hörs igen.
  • Vladislav V

2019-12-03

Vladislav V skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Anlitade Allan Mohmand att sälja min bostad i Hammarbyhöjden. Nöjd med Allans insats från början till slut. Allan var lyhörd till mina behov då jag sålde lägenhet på distans. Han var kommunikativ, informativ och alltid glad. Allan, förutom själva mäklararbete (vilket han utförde galant) bjöd på det lilla extra och mer därutöver!
    Kommer rekommendera Allan till mina vänner!
    V. Viddi Läs mer
    2019-12-04 Allan M svarar Vladislav V
    Tack för det fina omdömet Vlad! Skönt att allt gick smidigt till slut, trots de oturliga hinder vi stötte på :) Önskar dig en härlig jul!
  • 2019-12-02

Staffan V skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har sålt en lägenhet i Skarpnäck. Efter en kort utvärdering av ett antal mäklare valde jag Saga och HusmanHagberg, beroende på det fina bemötande jag fick. Saga var kunning, engagerad och mycket transparent. Jag kände redan från första stund att jag hade hittat en person som jag till 100 procent kunde lita på och som skulle göra sitt bästa för att affären skulle gå så smidigt som möjligt och att jag skulle bli nöjd. Jag rekomenderar henne varmt att sköta din lägenhetsaffär Läs mer
    2019-12-02 Saga N svarar Staffan V
    Stort tack Staffan för de fina orden, det gläder mig verkligen att du upplevt det så samt att du är nöjd! Och tack till dig för ett mycket bra samarbete!
  • 2019-12-01

Erika S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Mycket bra, proffsigt och vänligt bemötande. Vi blev rekommenderade Marcus av vänner, och rekommenderar honom varmt vidare till den som behöver anlita mäklare. Läs mer
  • 2019-11-25

Ewa P skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan fick uppdraget att sälja vår bostadsrätt i Enskededalen och det gjorde han med stort engagemang.

Allan är rak och uppriktig och ger inte några falska förhoppningar.

Allan finns alltid tillhands och svarar på telefon så fort du ringer.

Allan levererade över förväntan. Han kan sitt Dalen. Läs mer
    2019-12-04 Allan M svarar Ewa P
    Tusen tack för det fina omdömet Ewa och framförallt för att du och Leif gav mig förtroendet att hjälpa er vidare efter så många år i Dalen. Ha det bäst och hoppas ni blir hemmastadda nere i Skåne, god jul på er! :)
  • 2019-11-25

Maria A skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålt brf-lägenhet. Superproffsigt, tryggt bemötande och genomförande i hela processen! ☀️☀️☀️☀️☀️ Läs mer
    2019-11-25 Saga N svarar Maria A
    Tack så mycket Maria! Blir jag väldigt glad för! Det har varit härligt att samarbeta med dig med! :)
  • 2019-11-23

Daniel B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi tyckte Marcus var jättebra. Vi uppskattade att han inte kändes som en "slipad säljartyp". Vi upplevde Marcus som genuin, professionell, engagerad och flexibel. Läs mer
  • 2019-11-23

Stina B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi har både köpt och sålt brf-radhus genom Marcus. Han gav oss ett otroligt bra, jordnära och proffsigt bemötande rakt igenom, både till oss som köpare och när vi var säljare. Han svarar snabbt på frågor, är förtroendeingivande, bidrar till att man känner sig lugn och hans kompetens i form av koll på marknaden gav oss rätt förväntningar på slutpris. Vi är verkligen supernöjda med Marcus och rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2019-11-20

Anton P skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Köpte lägenhet av Ola och blev professionellt bemött och hjälpte oss igenom hela processen på ett organiserat sätt. Läs mer

Lovisa Ö skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Duktig, trevlig, professionell! Läs mer

Natalia B skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har köpt bostad på Sågverksgatan 81. Jag blev bemött på ett proffesionellt sätt. Fått allt hjälp jag behövde med mina frågar. Hjälpsam och vänlig. Det var en positiv upplevelse i den hela processen (visningen, hjälpa köpet) Läs mer
    2019-11-19 Saga N svarar Natalia B
    Tack så mycket Natalia! Vad härligt att du känner så!
    Känns som att lägenheten passar dig perfekt. Vi ses på tillträdet!

Helene K skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil agerade mycket professionellt med ett trevligt bemötande vid köpet av bostaden. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2019-11-19 Emil C svarar Helene K
    Tack Helene! Hoppas du ska trivas bra i Årsta. Välkommen in på en kopp kaffe när det passar dig.
  • Marie U

2019-11-18

Marie U skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Uppfyllde alla mina förväntningar och mer därtill! Läs mer
    2019-11-19 Emil C svarar Marie U
    Tack så mycket marie! Va roligt att det blev en smidig affär och en trevlig köpare på din fina lägenhet.

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede