HusmanHagberg Enskede

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Enskede!

Vi har funnits här på Stockholmsvägen 1 i Gamla Enskede sedan 1993 och förra året sålde vi drygt 250 bostäder i södra Stockholm. Det tycker vi visar på att vi är en lokal mäklare som kan söderort.

Har du precis börjat titta på bostäder i vårt område? På vår hemsida kan du se alla våra objekt, läsa om bostaden och området samt se alla dokument samlade på ett ställe. Vi bjuder gärna på en kopp kaffe om du vill komma förbi kontoret och prata om dina bostadsdrömmar!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 847 kunder tycker om HusmanHagberg Enskede

• Bahareh H

2019-10-17

Bahareh H skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan är en genuin mäklare, en som verkligen bryr sig om dina intressen, han är lugn och gör det han säger att han ska göra. Jag rekommenderar Allan till folk som vill sälja eller köpa i dalen. Jag tycker man ska lita på Allan Läs mer
  • 2019-10-14

Beatrice W skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Anna sålde vår 3:à i Skarpnäck och vi är mer än nöjda med allt från bemötande till att svara på alla våra frågor och kontakten mellan oss som säljare och köparna.

Vi valde Anna då vi tidigare varit på flertalet visningar med Anna när vi letade bostad och har alltid känt oss trygga med hennes bemötande både som köpare och säljare. Läs mer
  • 2019-10-11

Aidai S skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Köpt en bostadsrätt! Extremt trevlig mäklare som förklarar vad som gäller, hur allt ska gå till osv. Kommunikationen har varit toppen!

Rekommenderar gärna! Läs mer
  • 2019-10-09

Sarah C skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Lättillgänglig och trevlig! Mån om att man ska bli nöjd. Läs mer
  • 2019-10-08

Malin S skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan är proffsig och vänlig, kan varmt rekommendera honom som mäklare! Läs mer
  • 2019-10-07

Helén A skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan har varit tillgänglig och behjälplig i hela processen i försäljningen av min bostad. Gott bemötande hela vägen. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-10-06

Johannes E skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Good service, support and advise Läs mer
  • 2019-10-05

Lisa E skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Har sålt en lägenhet 3 rok i Bagarmossen.
    Bemötandet från Saga har varit jättebra. Hon har varit lyhörd och lättillgänglig vid eventuella frågor eller funderingar som vi haft.
    Jag är supernöjd och rekommenderar henne varmt 😊 Läs mer
    2019-10-05 Saga N svarar Lisa E
    Tack snälla för din kommentar! Det gör mig mycket glad! ☺️
  • 2019-10-05

David M skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Engagerad, trevlig, flexibel och anpassar sig utifrån våra önskemål.
    En mycket lovande mäklare! Läs mer
    2019-10-05 Saga N svarar David M
    Tack så mycket David! Uppskattas verkligen!
  • 2019-09-30

Peter E skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Hjälpt oss att sälja vårat hus i Svedmyra , allt gått över förväntan Läs mer
  • 2019-09-23

Louis Ghariba skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    TACK Jessica för en smidig affär. Du har varit proffsig och förtroendegivande redan från start!

Jag gillar mäklare som inte hettsar och du visade ett lugn alla mäklare borde lära sig av =)

Blir det fler bostadsaffärer så kommer jag definitivt kontakta dig.

TACK Läs mer
  • 2019-09-20

Pierre G skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Rekommenderar Allan varmt, han hjälpte mig att sälja min bostad.
    Han uppdaterade hela tiden mig om vad som hände och lyssnade på mina önskemål samtidigt som han kom med bra råd.

Det blev en snabb och smidig affär.
    /Pierre Läs mer

Andreas E skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har köpt en bostadsrätt på 2 rum & kök i Årsta.

Mäklaren var lyhörd på vad som var viktigt för mig i en affär och gav snabb återkoppling. Mäklaren var trevlig intresserad och gav ett proffesionellt bemötande.

Mäklaren levde upp till mina förväntningar iom att han lyssnade på mig och mina förväntningar samt berättade om säljaren förväntningar vilket ledde till en snabb och smidig affär för samtliga parter.

Jag har bara gott att säga om min upplevelse!

/Andreas Läs mer

Peter B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpte en 2:a och det gick väldigt smidigt och snabbt! Riktigt trevligt bemötande under hela affären. Jag är väldigt nöjd! Läs mer

Erica R skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag fick hjälp av Marcus att sälja min etta. Han är trygg, säker, lugn, proffsig, alert, flexibel. Jag är jättenöjd! Läs mer
  • 2019-09-17

Robin E skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålt 2 bostäder via Emil och båda gångerna har det gått snabbt och smidigt. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-09-17

Peter E skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Smidigt o tydligt, kändes tryggt Läs mer
  • 2019-09-15

Jeffie L skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt en bostadsrätt på södra sidan av Stockholm, hade träffat honom på tidigare visningar och han har alltid koll på området, vad och vart som finns i föreningarna..
    Helt klart 5 av 5 till denna trevliga och engagerade mäklare! Läs mer
  • David S

2019-09-12

David S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålt två bostadsrätter med hjälp av Marcus Andersson senaste 3 åren. Kanonkille som levererat över förväntan båda gångerna.

Inget negativt att säga. Läs mer
  • Markus B

2019-09-11

Markus B skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jessica hjälpte mig sälja min lägenhet i Årsta, snabb och smidig process med proffesionellt bemötande rakt igenom. Läs mer
  • Anna L

2019-09-08

Anna L skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpte radhus i Enskede av Allan! Han var snabb, korrekt, trevlig, lyhörd. Läs mer
    2019-09-09 Allan M svarar Anna L
    Tack för omdömet Anna, gratulerar återigen till ert nya, härliga boende!

Kerstin O skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Allan kom väl förbered till vårt första möte och det var uppenbart att han var mycket kunnig. Under hela processen har han varit väldigt proffesionell och gett oss ovärdeliga råd. Försäljningen gick riktigt smidigt. Allan är en supertrevlig person och en utmärkt kommunikatör. Läs mer
    2019-09-09 Allan M svarar Kerstin O
    Tusen tack för det fina omdömet Kerstin! Det har varit ett rent nöje att få förtroendet av dig och Michael att få hjälpa er under denna resa och till en så lyckad försäljning. Önskar er allt gott i nya boendet och vi hörs framöver!

Ragnar B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Ärlig och äkta i alla lägen. Det är en mäklare man litar på som köpare och känner sig trygg med Läs mer

Simon S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi hade träffat fem till sex mäklare och anlitade två innan vi hittade Marcus, jämförelsevis var det väldigt stor skillnad i professionalism och kommunikation mellan mäklare och säljare (oss) efter vi bytte till Marcus.

Han var inte någon som bara gör det minimala få jobbet gjort utan kommer med väldigt bra förslag och input, både i styling-processen samt i andra ärenden.

Något som vi letade efter i en mäklare var att få känslan av att vi jobbar mot samma mål och resultat, och det var något som fick Marcus att stå ut mot de andra vi anlitat.

Säljer eller köper ni något i Marcus området han jobbar i nu så passa på att anlita honom när han fortfarande är tillgänglig där! Läs mer
  • 2019-09-06

Michael O skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan Mohmand var vår mäklare ni vi sålde vår bostadsrätt Jag rekommenderar Allan starkt. Från första planeringsmötet och genom hela processen har Allan alltid varit väl förberedd och insatt i alla relevanta detaljer. Vi har fått kloka råd och tips och har kunnat fatta bra beslut på grund av det. Allan är en ohyggligt trevlig person och samtidigt genomproffsig - en lyckad kombination. Läs mer
    2019-09-10 Allan M svarar Michael O
    Tusen tack för det fina omdömet och rekommendationen, Michael! Det värmer att läsa och det är jag som ska tacka för att ni gav mig förtroendet med försäljningen av er bostad, något som varit ett stort kapitel av er familjs liv. Önskar er allt gott och hoppas ni kommer trivas även innanför tullarna ;)
  • 2019-09-05

Frida U skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Har köpt vår första bostad där vi hade Jessica som mäklare. Otroligt flexibel, trevlig och informerande. Som första gångs köpare kändes det tryggt att ha Jessica som mäklare. Läs mer
  • 2019-09-05

Håkan E skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Saga Nilsson visade ett trevligt bemötande vid visningen av lägenheten. Hon var väldigt mån om att vi skulle känna att hon fanns tillgänglig, om vi hade några frågor ang. objektet. Hon var påläst och kunde svara på många av våra frågor , utan att behöva konsultera någon annan.
    När vi skulle skriva under överlåtelseavtalet, var hon lugn och saklig, och förklarade de olika stegen I processen på ett lättförståligt sätt. Hon är väldigt serviceminded och man känner, som kund, att hon verkligen vill att man ska veta att hon finns där, om det är något hon kan hjälpa till med. Läs mer
    2019-09-05 Saga N svarar Håkan E
    Tack så mycket för era fina omdömen! Som sagt, det värmer att ni tar er tiden och det gör mig glad det ni skriver!

Karin E skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har köpt en lägenhet och är väldigt nöjd med det Saga har gjort. Hon har hjälpt till att kolla upp frågor och funderingar och varit väldigt tillmötesgående.

Supertrevlig och duktig. Är väldigt nöjd med henne som mäklare. Läs mer
  • Tobias B

2019-09-03

Tobias B skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil och hans kollega Leo hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet. Supertrevliga och professionella rakt igenom. Hjälpte mig igenom hela försäljningsfasen hjäpte också till med att ordna både målare och stylister. Är fantastiskt nöjd med jobbet dom gjorde för mig, rekommenderas starkt! Åter igen stort tack för ert strålande jobb. Läs mer

Kevin G skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Mycket duktig mäklare, sprider positiv energi omkring sig och tar sitt arbete på stort allvar. Rekommenderar verkligen Jessica Läs mer

Catherine W skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    kan bara ge full pott till Emil och Leo och deras sätt att sköta vår försäljning Läs mer

Nasra A skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag träffade Marcus första gången när han sålde min lägenhet i Bagarmossen till mig. Jag visste att han kunde Bagarmossen och kontaktade därför honom när jag skulle sälja lägenheten. Vi skulle även sälja min sambos lägenhet i Årsta och Marcus sa ja till att sälja båda.

Jag kan verkligen rekommendera Marcus. Han är fantastiskt och kan målgrupper och Stockholm. Han är trevlig, social och har en fingertoppskänsla som får intressenter att känna sig trygga.

Marcus levde upp till våra förväntningar och både jag och sambon är imponerade och väldigt nöjda med honom. Läs mer
  • 2019-09-02

Åsa M skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Vänligt och servicemindat bemötande vid inköp av lägenhet till dotter. Läs mer
  • 2019-09-02

Patric S skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevlig och kunnig mäklare som var lätt att ha att göra med. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Sofia L

2019-08-30

Sofia L skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Rekommenderar Marcus varmt. Han sålde min lägenhet i Stureby och även om det var lite trögt så fanns hela tiden engagemang och positivitet där igenom hela processen. Han uppdaterade mig om vad som hände och lyssnade på mina önskemål samtidigt som han kom med goda råd. Läs mer
  • 2019-08-29

restore.se skrev om HusmanHagberg Enskede
    Sålde min lägenhet i björkhagen, fantastiskt bemötande och mycket nöjd med slutpriset. Läs mer
  • 2019-08-29

Colin H skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    My wife and I sold an Apartment in Bagarmossen, Marcus was punctual for every meeting and was professional and very nice. We would choose Marcus again to sell one of our properties. Läs mer
  • Joakim N

2019-08-28

Joakim N skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi bytte mäklare till Allan efter ett försök att sälja vår lägenhet innan.
    Vi gillade honom direkt. Han gav ett närvarande intryck och kom med bra ideer för att just sälja vår lägenhet på bästa sätt.

Han var lyhörd och lyssnade på våra förväntningar samtidigt som han kom med egna förslag.

Han har hela tiden haft en stabil kontakt med oss genom hela processen och uppdaterat oss så fort något hänt.

Han är positiv och skapar ett varmt och ärligt intryck!

Han sålde vår lägenhet med bravur och vi är mer än nöjda!

Kan starkt rekommendera att anlita Allan! Läs mer
    2019-08-28 Allan M svarar Joakim N
    Tusen tack för det varma omdömet och rekommendationen, det värmer att läsa! Jag är tacksam att du och Elin valde att anlita mig och att vi lyckades så bra ihop med försäljningen! Önskar dig och familjen allt gott så ses vi på tillträdet :)
  • 2019-08-26

Ryo Y skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Allt funkade effektivt och väl. Ola gav intryck av att vara seriös och ärlig vad gäller objekt och budgivningsprocessen. Läs mer
  • 2019-08-16

Barbro Elisabeth N skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Köpt bostadrätt Pilotgatan Skarpnäck

Mycket bra bemötande trots att mäklaren fick gå in och arbeta på sina semesterdagar.
    Kan mycket väl tänka mig att rekommendera henne till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-08-09

Elin F skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Sålt en bostadsrätt med Ola som mäklare. Ett trevligt bemötande och ett proffsigt utförande gör mig till en mycket nöjd säljare. Läs mer
  • 2019-08-08

Aiden F skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Purchased an apartment close to Stockholm city. Saga was very friendly and inviting, and provided good information about the property before and during the viewing.

When we arrived the apartment wasn't completely as we expected from the listing, but she was patient as we decided if the apartment was for us.

Eventually we signed the contract and we are happy with the service we received. Läs mer
  • 2019-08-05

Joakim J skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus har genom hela processen varit ett gott stöd för såväl köpare som säljare. Han är trevlig, kunnig och i princip alltid kontaktbar för att svara på frågor och ge goda råd. Läs mer
  • 2019-07-29

Agnes S skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Fick ett mycket bra bemötande i all min kontakt med Saga. Hon var professionell och tillmötesgående och levererade ett mycket gott resultat vid försäljning av bostad. Läs mer
  • 2019-07-29

Patrik Mikael F skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Väldigt lätt att arbeta med och allt flöt på smidigt, rekommenderas! Läs mer
    2019-07-29 Allan M svarar Patrik Mikael F
    Tack för rekommendationen Patrik, skönt att allt gick smidigt och snabbt med försäljningen. Vi ses på tillträdet!
  • 2019-07-26

Elisabeth T skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevligt bemötande och lätt att få tag på.
    Ringer snabbt upp Läs mer
    2019-07-29 Allan M svarar Elisabeth T
    Tack för omdömet Elisabeth, vi ses på tillträdet! :)
  • 2019-07-22

Camilla H skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag är mycket nöjd med hur Anna skötte försäljningen av min trea i Skarpnäck. Anna har ett professionellt och personligt bemötande och jag kände mig trygg i att hon skötte sig uppdrag på bästa sätt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-07-19

Matilda N skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag fick ett mycket fint bemötande och snabba svar på mina frågor och önskemål. Allan är en förtroendegivande och ambitiös mäklare och jag kan starkt rekommendera honom. Läs mer
    2019-07-29 Allan M svarar Matilda N
    Tack för omdömet Matilda, värmer att läsa! Är säker på att du kommer stormtrivas i ditt nya boende, vi ses på tillträdet!
  • 2019-07-19

Linnea K skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag och min sambo sålde vår bostadsrätt i Stockholm och kan utan problem ge Marcus 10 av 10! Proffsig, trevlig, engagerad och extremt duktig. Kunde få tag på honom när som helst om vi hade frågor. Vi kände oss inkluderade i alla steg i processen av försäljning. Kan varmt rekommendera Marcus som mäklare! Läs mer
  • 2019-07-18

Amanda F skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Anna är väldigt professionell och lugn. Hon är lyhörd och det var ett nöje att samarbeta med henne. Försäljning av min lägenhet gick väldigt smidigt och blev såld snabbt. Har valt helt rätt mäklare!
    /Amanda Läs mer

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede