HusmanHagberg Enskede

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Enskede!

Vi har funnits här på Stockholmsvägen 1 i Gamla Enskede sedan 1993 och förra året sålde vi drygt 250 bostäder i södra Stockholm. Det tycker vi visar på att vi är en lokal mäklare som kan söderort.

Har du precis börjat titta på bostäder i vårt område? På vår hemsida kan du se alla våra objekt, läsa om bostaden och området samt se alla dokument samlade på ett ställe. Vi bjuder gärna på en kopp kaffe om du vill komma förbi kontoret och prata om dina bostadsdrömmar!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 504 kunder tycker om HusmanHagberg Enskede

• John M
    John M skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Dålig att informtion och håla kontakt.
  • Britt D
    Britt D skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag pratade med Emil om min lägenhet i mitten av juni, strax före semestrar och annat, men långt innan min flytt som just skett in i en nyproducerad hyresrätt. Han hörde direkt efter semestern av sig och vill dra igång. Det gjorde vi. Han var hela tiden engagerad och oerhört hjälpsam och jag kände att jag gärna lutade mig tillbaka och lät honom sköta det hela. Jag har sålt och köpt flera lägenheter de senast åren - både till mig och till min dotter och jag kan utan tvekan säga att detta absolut var min enklaste och smidigaste försäljning. Tack Emil!
  • Hillevi Vojnic H
    Hillevi Vojnic H skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    En mycket proffessionell och trevlig mäklare med mycket kompetens och kännedom inom sitt område.
  • Philip V
    Philip V skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Mycket bra. Går in 100% på uppdraget.
  • Morgan E
    Morgan E skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Bra bemötande och god lokalkännedom om området. stort engagemang.
  • Ebba D
    Ebba D skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Korrekt, kunnig, vänlig, svarar fort vid frågor . Helt OK alltså .
    Det enda jag saknade som jag fick av mäklaren som jag köpte min lgh från var att säljare o köpare fick var sin flaska skumpa vid kontraktsskrivning . Tips till Husman o Hagberg !
  • Peter A
    Peter A skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi fick ett bemötande som var både professionellt och personligt. Emil hjälpte oss att hitta rätt nivå på utgångspris och hanterade intresserade köpare på ett bra sätt. Alla rutiner med besiktning och pappersarbete utfördes på ett bra sätt. Vi fick i slutändan ut ett bra pris för vårt hus.
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevligt bemötande. Var engagerad och såg till att besvara alla mina frågor jag hade.
  • Jessica Anna Elisabeth A
    Jessica Anna Elisabeth A skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Hon var trevlig och var välbemött.
  • Lars Tommy W
    Lars Tommy W skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Proffisionellt bemötande, alltid tillgänglig och snabba svar, även på dumma frågor med ett leende på läpparna. 10/10
  • Emma Puentes R
    Emma Puentes R skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi tycker att Ola har varit myclet trevlig och tillmötesgående.
  • Evelina W
    Evelina W skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Förtroendeingivande och professionell genom hela sälj-processen. Snabba uppföljningar, alltid tillgänglig för frågor och väldigt starkt engagemang från start till slut. Stort tack för hjälpen Marcus!!
  • Geza B
    Geza B skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Valde Jessica för att hon uppmärksammade detaljer i bostaden som jag själv hade glömt bort och framhävde det på ett sätt som skulle attrahera många nya potentiella ägare, med intresse och engagemang! Bra dialog, jobbade hårt för att leverera för både säljare och köpare!
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus hade ett fint bemötande. Vi som köpare ställde några frågor som det dock tog lång tid att få svar på, och vissa som inte besvarades alls. Det är förståeligt att BRF:en behöver vara tillgänglig för vissa svar, men då skulle det ha varit bra med åtminstone återkoppling om att svar dröjer.
    2017-08-18 Marcus A svarar Jonas W
    Hej Jonas!
    Tack för Er raka feedback gällande köpet.

Jag tar det med mig för förbättring av de upplyfta punkterna.

Tack än en gång, önskar er allt gott med den nya lägenheten!

Vänliga hälsningar
    Marcus.
  • Caroline P
    Caroline P skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Ola är mycket förtroendeingivande, lugn och saklig. Känns trygg, kompetent och driver på lagom.
  • Linda L
    Linda L skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Utan tvekan skulle vi anlita Emil igen! Påläst, kunnig och engagerad genom hela processen
  • Majvor L
    Majvor L skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Professionellt och synnerligen behagligt bemötande. Visar uppriktigt intresse för och omsorg om såväl köpare som säljare. Mycket god kännedom om det aktuella bostadsområdet.Vi ger henne högsta betyg!

Majvor och Åke Lilliestam
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi har använt oss av Ola Sjölund hos HusmanHagberg vid två köp och en försäljning och har varit supernöjda rakt igenom och skulle vi sälja igen så skulle jag garanterat gå till Ola igen.

Alltid trevlig, lätt att kontakta, saklig och känns alltid ärlig. Både köp och försäljning har gått så smidigt och man vet vad man kan förvänta sig och vad som händer härnäst.

Ola är väldigt duktig på att matcha köpare och säljare och hitta rätt objekt till rätt person så att alla parter känner sig nöjda.
  • Betiel W
    Betiel W skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Ola är trevlig och bemötte mig på ett profesionelt sätt!
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Ola upplevde vi som pålitlig och hjälpsam vid vårt lägenhetsköp. Allt gick smidigt och bra.
  • Lidia H
    Lidia H skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Mäklaren var mycket proffesionell och kunnig.
  • Kerstin K
    Kerstin K skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Mjaaaa, min dotter skötte allt vid överlämnandet.
    Hon var inte imponerad, bl a var fullmaktspappret tillfälligt borta och förvirring uppstod och irritation, det hittades i en annan mapp...nycklar visste ingen hur många som fanns. Säljaren hade kvar två st och stod i förrådet när min dotter kom och flyttade saker EFTER ägarbytet. "Hoppsan" jag hade visst saker och nycklar kvar Inte OK! Min dotter kontaktade Mäklar_Marcus och han rekommenderade att maila säljaren. Vi/hon tyckte han skulle agera och ialla fall återkomma och fråga hur allt gått..jaja, nu sitter jag i min fina lägenhet och trivs bra och min kontakt fram till min dotter tog över var OK!
    Hälsar Kerstin Klausdotter
    2017-08-09 Marcus A svarar Kerstin K
    Hej Kerstin!

Jag tackar för Ditt uppriktiga svar. Jag känner igen mig i det Du skriver. Fullmakten lades på ett annat ställe inför tillträdet, vilket glömdes bort av mig när en kollega assisterade under tillträdesdagen, det jag tar på mig. Gällande nycklarna är det klart tråkigt, men jag är glad att det löste sig.

Jag tar mig till kritiken för förbättring, och jag är tacksam för din uppriktighet.

Vänliga hälsningar
    Marcus Andersson
  • Ulla L
    Ulla L skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevlig, saklig, kunnig, kundminded.
  • Petter Å
    Petter Å skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil är den mest kompetenta mäklaren jag träffat på; proffsig, kunnig och lyhörd.
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Ola var redan vid första mötet mycket trevlig och utstrålade en självsäkerhet förknippad i erfarenhet snarare är naivitet. Första gången jag sålde lägenhet, och Ola var mycket vägledande och intruserande utan att för den delen ta över processen. Han gav ett trovärdigt förslag på slutpris och kändes genom hela processen sträva efter att jag skulle vara nöjd snarare än en snabb försäljning. Superbt intryck i helhet. Ser fram emot framtida sammarbete.
  • Karola O
    Karola O skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag tycker Anna är en bra mäklare. Hon är kunnig och har ett trevligt sätt. Jag fick också bra hjälp och tips med staylingen av min lägenhet.
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil är hjälpsam och tillmötesgående, förstår vad kunden vill ha och försöker inte sälja på något annat. Hans kunskap om området är omfattande och han känns pålitlig.
  • Peter B
    Peter B skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevlig o bra
    Jobbade för ett så högt pris som möjligt. Bra för säljaren
  • Cajsa A
    Cajsa A skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Anna var väldigt professionell och hjälpsam. Jag rekommenderar henne varmt som mäklare.
  • Nina L
    Nina L skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Annas bemötande var klanderfritt, hon var engagerad, vänlig och professionell.
  • Anna A
    Anna A skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus kändes säker och erfaren och jag som säljare var trygg med att lämna över försäljning och planering till honom. Han var proffsig och trevlig och mycket bra att ha att göra med.
  • Anna A
    Anna A skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Ola var proffsig och tillmötesgående och det kändes som att han kunde objektet väl och gjorde en bra beskrivning. Han var alltid trevlig ochdet gjorde att jag som kund kände mig trygg.
  • Philip B
    Philip B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Grymt trevlig och härlig. Serviceminded, svarar alltid på telefon. Skulle rekommendera honom till alla!
  • Snezana M
    Snezana M skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Duktig, säker och kompetent! Som köpare kändes det tryggt att ha med Jessica att göra.
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jessica ingav förtroende och bemötte oss på ett proffsigt och trevligt sätt. Vi fick snabbt svar på de frågor vi hade. Vi kan varmt rekommendera henne. Dessutom var Emil inkopplad då Jessica var på semester några dagar och även han bemötte oss mycket bra.
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag tyckte Jessika var superproffsig på sitt arbete. Vi upplevelse att hon var genuin, ödmjuk och fick snabbt ett bra förtroende för henne. Väldigt engagerad!
    2017-10-31 Jessica W svarar Caroline S
    Tack snälla för din rekommendation. Så kul att höra att du känner dig nöjd med min service. Hoppas du trivs i Hammarbyhöjden i nya lägenheten. :)

Mvh Jessica Wikström
  • Monica A
    Monica A skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus var öppen och kunnig. Naturlig och vänlig.
  • Eva M
    Eva M skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Helt och hållet levde Marcus upp till min förväntan av en mäklare.
  • Niklas I
    Niklas I skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Genuint trevlig, engagerad och påläst. Svarade snabbt på alla frågor. Marcus gjorde ett utmärkt jobb!
  • Karl A
    Karl A skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Hon var trevlig och lättsam.
    Tydlig och bra.
    Hade inga förväntningar. Så för mig var hon bra :)
  • Elin G
    Elin G skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jessica var trevlig och hjälpsam i min försäljning. Han var bra i kontakter och upplevdes företroendeingivande.
    2017-10-31 Jessica W svarar Elin G
    Hej Elin, tack för din fina kommentar. Hoppas att du trivs bra i nya lägenheten. Hör av dig om du behöver hjälp med deklarationen. :)

Mvh Jessica Wikström
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Ett bra bemötande och ett trevligt sätt. Han har varit informativ och tagit kontakt vid behov
  • Panteha F
    Panteha F skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag tycker att Ola Sjölund gjorde ett gott intryck, jag skull varmt kunna rekommendera honom till mina vänner och familj. Ola är väldigt trevlig och social som person, han hade ett bra bemötande och professionellt förhållningssätt. Det var tydligt att han lyssnade på sina kunder och svarade på alla frågor som uppkom. Väldigt kompetent i sin roll. För mig som kund var det viktigt att jag fick känna mig trygg, att jag kände att jag kunde ställa mina frågor och upplevde att jag fick ärlig svar tillbaks.
  • Ida L
    Ida L skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus är otroligt hjälpsam, trevlig och ödmjuk, något som inte är helt vanlig bland Stockholm mäklare.

Högsta betyg!
  • Magdalena T
    Magdalena T skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Lugn, trevlig, ärlig och väldigt proffsig.
  • Moa L
    Moa L skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Kunnig och proffsig. Lätt att arbeta med och kommunicera med. Han levde helt klart upp till våra förväntningar.
  • Abhijeet B
    Abhijeet B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Markus has been very friendly and helpful to us during the buying process. He helped us understand the bidding and buying process as we are new in the swedish property market. I wish him all the best.
  • Mia Ö
    Mia Ö skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Bara toppen. Bra bemötande och proffsigt jobb från början och hela vägen genom affären. Kunnig på sin sak, rak i sina beslut om vad som behövdes göras, vägledde mig och stod ut med alla mina frågor. Trevlig, glad, vi hade ett jättebra samarbete.
  • Anna N
    Anna N skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Mycket seriöst intryck. Trevlig och tillmötesgående, utan att vara pushig. Gjorde ingen stor sak av att jag har en funktionsnedsättning och t.ex svårt att läsa vanlig text, vilket jag uppskattar mycket.
  • Karina G
    Karina G skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil mycket trevlig kändes ärlig informativ och en god lyssnare.
    Emil träffade vi när vi bara tittade in för lite information.
    Vi hade som en tvåårsplan att sälja huset det blev tre veckor.
    för Emil verkar inget krångligt.

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede