HusmanHagberg Enskede

HusmanHagberg Enskede

Välkommen till HusmanHagberg i Enskede!

Vi har funnits här på Stockholmsvägen 1 i Gamla Enskede sedan 1993 och förra året sålde vi drygt 250 bostäder i södra Stockholm. Det tycker vi visar på att vi är en lokal mäklare som kan söderort.

Har du precis börjat titta på bostäder i vårt område? På vår hemsida kan du se alla våra objekt, läsa om bostaden och området samt se alla dokument samlade på ett ställe. Vi bjuder gärna på en kopp kaffe om du vill komma förbi kontoret och prata om dina bostadsdrömmar!

Läs vad 1659 kunder tycker om HusmanHagberg Enskede 2

• sålde sitt hus med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    • Enskede Gård
    2022-10-04 Verifierad kund
    Marcus är klok, välorganiserad och bra på att kommunicera, både med oss säljare och med tänkbara köpare. Han är mycket snabb med återkopplingar och väldigt nåbar. Han är framförallt en genuint trevlig människa som bottnar i det han säger gör, en ovärderlig egenskap när insatserna är stora och anspänningen hög.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    • Kärrtorp
    2022-10-03 Verifierad kund
    Marcus är noggrann, ambitiös, och kunnig. Vi har stort förtroende för honom och kan verkligen rekommendera honom. Vi är mycket nöjda med allt!
  • LINDA E
    köpte sitt hus med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-10-03 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam i bostadsaffären.
  • sålde sitt hus med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-10-01 Verifierad kund
    Allan har på alla sätt uppfyllt våra krav och önskemål. Alla förväntningar uppfylldes.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    2022-09-30 Verifierad kund
    Otroligt professionell, punktlig, tillmötesgående och trevlig!
    Inte ett ont ord kan sägas om Leo!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    2022-09-30 Verifierad kund
    Leo var otroligt professionell och trevlig. Svarade alltid snabbt vid frågor och var med under hela processen, från första telefonsamtal till efter tillträde.
    Vid tillträdet skedde en dubbelbokning vid mäklarens kontor som krånglade till det lite, men det var inget som Leo inte löste hur enkelt och bra som helst.

Rekommenderar starkt Leo.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-09-27 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, jordnära och ödmjuk person.
    Lugn och pedagogisk, man fick ett väldigt förtroende för Marcus.
    En fantastisk mäklare för både säljare och köpare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    • Gamla enskede
    2022-09-27 Verifierad kund
    Har tidigare anlitat Ola Sjölund vid bostadsförsäljning och det var en självklarhet för mig att fortsätta anlita honom. Han är otroligt noggrann, grundlig, etisk, tydlig, lugn och "likeable", vilket jag behöver för att känna mig trygg som säljare, med förvissning att köpare/n känner samma sak.
  • Roman N
    köpte sin lägenhet med hjälp av Josephine Lantz en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-09-26 Verifierad kund
    Vi fick en fantastisk bra hjälp från Josephine Lantz hela vägen från en visning till avtal upprättning. Josephine hade en jättebra presentation av lägenhet och har förbered svar på alla frågor. Vi fick en utförlig presentation av lägenheten med bra och tydlig objektbeskrivning på lägenhetsvisningen. Det var svårt för oss att matcha tider med en säljare för att skriva på ett avtal. Josefine kom med flera förslag och lösningar för att det ska funka för alla. Hon var tillgängligt och återkopplade varje gång vi behövde det. Vi rekommenderar henne som en grym bra mäklare som gör sitt bästa för kunds skull. Vi upplevde henne som pålitligt, professionell mäklare med ett bra och varmt bemötande.
    Tack Roman för dessa fina ord! Det har varit en ära att få hjälpa er med köpet av er bostad. En sådan affär är bland de största man kan göra och därför gläder det mig extra mycket att ni kände att det gick tryggt och smidigt till för er :) Tveka inte att höra av er om det är något! Ser fram emot att hjälpa er vid nästa sälj och köp process! Hälsningar Josephine Josephine Lantz
    2022-09-26 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande, snabba svar och mycket hjälpsam. Väldigt nöjd med Johan!
    2022-09-26 Verifierad kund
    Johan är superbra. Kommunikativ, noggrann, strategisk och driven.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-09-23 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med vår mäklare Saga och hur smidigt allting har gått.
    Håller med, gick väldigt smidigt men såklart tack vare er också :) Tack så mycket för rekommendationen!! Saga Nilsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    • Hammarbyhöjden
    2022-09-23 Verifierad kund
    Förtroendeingivande och tydlig, jättenöjd!
    Tack så mycket Linnea, kul att du hitta till Södra ( rätta sidan) av stan. Ola Sjölund
    2022-09-21 Verifierad kund
    Saga var superproffsig från början till slut. Kände mig supertrygg med henne som ledde mig genom processen, kan varmt rekommendera Husman Hagberg och Saga!
    Tacktack, det gör mig glad att höra! Gick ju väldigt snabbt och smidigt! Kul att hjälpa till och super att du har sån fingertoppskänsla med fix och styling, det hjälpte :) Saga Nilsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Vincent Hellman en del av HusmanHagberg Enskede
    • Gullmarsplan/Globen
    2022-09-20 Verifierad kund
    En otroligt trevlig mäklare som går helhjärtat in i köpar/säljarprocessen. Stöttande och informativ genom hela processen, är snabb på att svara och lätt att få kontakt med vilket skapar en trygghet och tillit.
    • Globen/Johanneshov
    2022-09-14 Verifierad kund
    Vincent är en personlig och samtidigt mycket professionell mäklare, med stort engagemang i sitt uppdrag.
    Han är noggrann och jag har uppskattat hans stora kunnande när det gäller regler och lagar. Jag har känt stort förtroende för honom och är glad att jag anlitade just Vincent!
    2022-09-11 Verifierad kund
    Marcus är en väldigt kompetent och trevlig mäklare. Att sälja sitt boende med hjälp av Marcus gör att man är trygg och hela tiden får professionellt stöd och råd. Marcus är duktig på att informera och håller en uppdaterad hela vägen vilket skapar ett lugn hos en som säljare. Det är tredje gången jag anlitar Marcus och kan rekommendera honom varmt!
    2022-09-10 Verifierad kund
    Mycket engagerad, kunnig och tydlig. Det har ett bra samarbete och jag kände alltid att jag kunde höra av mig med frågor och när jag behövde råd.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Max Palasciano en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-09-09 Verifierad kund
    Max har vart ett bra stöd för mig som säljare. Lätt att nå och kommunicera med vilket har betytt mkt för mig.
    Jag kan varmt rekommendera Max om du vill ha en professionell och rapp mäklare!
    2022-09-07 Verifierad kund
    Han är Trevlig, kompetent och påläst. Alltid ett trevligt bemötande både via Mail, telefon och irl
    2022-09-07 Verifierad kund
    Bästa mäklaren i stan. Kunnig, serviceminded och jättetrevlig att ha och göra med. När Ola sköter försäljning eller köp så kan man sova lugnt. Han fixar allt på bästa sätt!
  • Suzanne H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-09-07 Verifierad kund
    Ola är en fantastisk mäklare som hjälper i alla delar av försäljning, reavinstbeskattning, tips och idéer med mera. Stor saklighet, korrekt förfarande och total trygghet under hela förloppet.
    Jag rekommenderar Ola varmt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Max Palasciano en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-09-07 Verifierad kund
    Max gav ett seriöst och trevligt bemötande till oss köpare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-09-06 Verifierad kund
    Mycket trevligt och professionellt bemötande från första minut till avslut. Besitter goda kunskaper och färdighete där både köpare och säljare blir nöjda.

Rekommenderas starkt!
    2022-09-04 Verifierad kund
    Johan är både avslappnad och professionell i sin roll vilket jag uppskattat väldigt mycket. Han har mycket kunskap och jag har känt att jag både kunnat få bra och ärliga råd samtidigt som han varit ett jättebra stöd och bollplank genom hela processen. Lätt att få tag på och lätt att göra med. Jag kan verkligen rekommendera han som mäklare!
    Hej Nadja

Stort tack för de värmande orden. Det har varit kul att jobba ihop med dig, enkelt och smidigt för mig som mäklare, vi hörs av snart igen, hoppas du hittar något bra boende inom kort:) Allt gott!
  • Rikard S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-09-04 Verifierad kund
    Leo är snabb, lyhörd och professionell.
  • Ashutosh S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-09-03 Verifierad kund
    He is very professional, Dynamic, trustworthy.

He will go extra miles to support all queries till it's fully clarified. Very transparent and supportive.

I must recommend Allan Mohmand from HusmanHagberg. Thank you Allan. Splendid Job !!
    Thank you for the kind words and great cooperation! Wish a nice week! Allan Mohmand
    • Gamla Enskede
    2022-09-02 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Saga som mäklare. Hela processen har känts trygg och proffsig.
    Tack så mycket Kajsa! Och för att jag fick hjälpa till med er väldigt fina lägenhet! Saga Nilsson
    2022-09-01 Verifierad kund
    Enkelt, snabb och avkopplad som mäklare.
    Rekommenderar!
    Tack Eric för omdömet! Var roligt att ha fått hjälpa er hitta ert nya superfina hem! 🙏🏼 Allan Mohmand
    2022-08-31 Verifierad kund
    Allan kändes ärlig och seriös genom hela processen. Var också lätt att ha att göra med, enkel att få kontakt med samt väldigt trevlig!
    Tack Daniel! Välkomna till området och är säker på att ni kommer trivas ☺️ Allan Mohmand
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-08-30 Verifierad kund
    Mycket gott intryck redan vid första mötet. Professionell, väldigt service-minded och återkopplade mycket väl under hela försäljningens gång. Ger min varmaste rekommendation till Leo!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-08-30 Verifierad kund
    Ola är mycket kunnig och framför allt professionell. Extremt hjälpsam, lättillgänglig, nästan för hängiven.

Jag kan till fullo rekommendera Ola och kommer säkert att använda hans tjänster i framtiden. Tack!
    Tack för de fina orden TOmasz, ni har varit superenkla att samarbeta med! Ola Sjölund

• Hammarby Sjöstad
    2022-08-30 Verifierad kund
    Allan has been always proactive. When I signed up for visiting, he personally reached out to me before half an hour to confirm the timing.

While viewing the apartment, he explained me everything as I am not well versed with Swedish. Not only this during the bidding process, he always kept me in the loop and updated about the status.

Finally, during the contract signing, he took time to explain every bit of information which was really helpful. Overall I am really happy with Allan.
    Thank you Rahul for the kind words and I am glad you were satisfied with my work! Happy to have helped you find your new apartment 🙏🏼 Allan Mohmand
  • köpte sitt hus med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-08-30 Verifierad kund
    Leo skapar en trygg och bra affär åt båda håll, en egenskap som få mäklare lyckas förmedla. Kan varmt rekommendera Leo.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-08-30 Verifierad kund
    Mycket bra, kunnig och lätt att få kontakt med. Vi fick bra information hela tiden och kände oss trygga genom hela köpeprocessen. Kan verkligen rekommendera Leo.
  • köpte sitt hus med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Enskede
    • Tallkrogen
    2022-08-30 Verifierad kund
    Leo har varit väldigt hjälpsam i vår process att köpa vårt första hus. Verkligen en positiv upplevelse att ha en mäklare som varit så tillmötesgående och professionell.
    2022-08-26 Verifierad kund
    Hej!
    Jag gillar inte att ständigt sätta betyg på tjänster som det är en självklarhet att hur de skall utföras. Jag ser det som ett sätt att stressa och övervaka människor. Att betygsätta är Inget som främjar arbetet i det långa loppet. Marcus utför sitt arbete bra och som jag ser det så en mäklare skall arbeta. Inget jag behöver betygsätta.
    Vänligen Eva Wernlid
  • Mats E
    2022-08-24 Verifierad kund
    Marcus är en god mäklare och försäljare. Han är receptiv och vänligt förekommande. Hans punktlighet och noggrannhet Inger förtroende.
    En försäljning av ett hem kan vara mycket känslomässigt påfrestande för en kund. Marcus är en god människokännare och fångar upp signalerna. Hans juridiska och administrativa kunnande bidrar till den positiva helhetsbilden.
    • Hammarbyhöjden
    2022-08-24 Verifierad kund
    Är supernöjd med Marcus! Han var lugn och uppdaterade mig kontinuerligt under hela processen från fotografering, visning av lägenheten, budgivning och till sist underteckning av försäljning.

Om jag i nått läge kände mig osäker visste jag att jag kunde kontakta Marcus och kunde han inte svara just då på tex telefon meddelande han tydligt när han kunde höra av sig. Efter att vi pratats vid kände jag ett lugn, vilket kändes skönt.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Allan har varit ett enormt stöd under denna process. Vi bodde 45 mil bort och det var inget hinder för Allan. Han gjorde allt och lite till!
    Tack Christopher för det fina samarbetet från dag 1 med dig och Sarah 🙏🏼 Extra kul att ha få varit med från början innan renoveringen startade till att den väl såldes! Allan Mohmand
    2022-08-22 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, snabb tillgänglighet. Bra förklaring på frågor.
    Hej Frida
    Tack, kul att höra att du är nöjd och jag hoppas du kommer trivas bra i Årsta:)
    Allt gott!
    2022-08-21 Verifierad kund
    Allan har varit mycket bra att ha att göra med. Mycket informativ, noggrann, trevlig
    Tack Agneta för förtroendet! Lycka till med allt borta i Härnösand ☺️ Allan Mohmand
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Josephine Lantz en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-08-19 Verifierad kund
    Mycket bra bemött och bra dialog hela tiden
    Tack Magnus för dom fina orden! Har varit mycket trevligt att få jobba med dig och få förtroendet att sälja din bostad :) Josephine Lantz
    2022-08-17 Verifierad kund
    Skötte allt på ett engagerat och kompetent sätt. Hjälpte därtill att stötta oss som nervösa säljare i en skakig marknad.
    Tack Johan! Det har varit mycket kul att få jobba med er och få förtroendet för att jobba med er bostad. Hoppas på att råkas igen och önskar er stort lycka till med er nya bostad :) Josephine Lantz
    2022-08-15 Verifierad kund
    Superproffsig, ambitiös och vänlig. Full av goda råd kring såväl inredning som försäljning och efterföljande deklaration. Bra lokalkännedom, vet vilka i området som söker en viss lägenhetstyp. Trygg och lyckad affär, trots att bostadsmarknaden beskrivs som skakig.

Karin som sålde lägenhet i Skarpnäck
    2022-08-14 Verifierad kund
    Saga har ett professionellt och tryggt bemötande. Hon var lyhörd för mina önskemål och mina behov kring försäljningen. Trotts en orolig och osäker marknad så hjälpte Saga mig att få precis det pris som jag önskade mig.

Jag vill absolut varmt rekommendera Saga!
    Vad härligt att höra! Tack så mycket Erick och för att jag fick hjälpa dig med din fina lägenhet! Gick ju smidig även en lite skakig tid så nu kan ni pusta ut och se fram emot ert nya hem om område, roligt! Hörs vidare om allt :) Saga Nilsson
    2022-08-12 Verifierad kund
    Johan har följt med mig hela vägen, i mina tveksamheter och ambivalens att sälja eller inte. Trots han blivit pappa och det även varit semestertider har vi haft en bra kontakt under hela processen. Han har drivit på som mäklare såklart gör men backat när jag behövt tid att tänka ett varv till. Allt har fungerat smidigt och bra.
    Än är det inte helt över. Sista delen återstår men tror och hoppas den går lika smidigt.
    Hej Annelie
    Ja det var mycket där på samma gång men jag tycker vi löste det väldigt bra tillsammans:) Hoppas du kommer trivas bra nere i Blekinge, kommer du på andra tankar och vill flytta upp igen, ring mig så hjälper jag dig! Ha de gott!
    • Gamla Enskede
    2022-08-10 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande från början till slut,grym mäklare,supernöjd!!!
    Tack så mycket Malin! Du är grym, väldigt glad över att jag fick hjälpa dig med försäljningen! Vi hörs om sista framåt :) Saga Nilsson
    2022-08-10 Verifierad kund
    Som köpare och framförallt som förstagångsköpare så kände jag mig väldigt trygg med Johan från start.
    Han var kunnig om objektet och kunde svara på frågor och var väldigt tillgänglig även under semestertider.
    Han har varit otroligt hjälpsam med praktikaliteter och varit väldigt enkel att ha o göra med.
    Mycket nöjd generellt! Är så tacksam för allt du gjort och bistått med under processen!
    Hej Gwen
    Tack för de fina orden:) Hoppas du kommer trivas bra i Stureby, skulle det vara något du behöver hjälp med så är det bara att ringa, allt gott!