HusmanHagberg Enskede

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Enskede!

Vi har funnits här på Stockholmsvägen 1 i Gamla Enskede sedan 1993 och förra året sålde vi drygt 250 bostäder i södra Stockholm. Det tycker vi visar på att vi är en lokal mäklare som kan söderort.

Har du precis börjat titta på bostäder i vårt område? På vår hemsida kan du se alla våra objekt, läsa om bostaden och området samt se alla dokument samlade på ett ställe. Vi bjuder gärna på en kopp kaffe om du vill komma förbi kontoret och prata om dina bostadsdrömmar!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 490 kunder tycker om HusmanHagberg Enskede

• Caroline P
    Caroline P skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Ola är mycket förtroendeingivande, lugn och saklig. Känns trygg, kompetent och driver på lagom.
  • Linda L
    Linda L skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Utan tvekan skulle vi anlita Emil igen! Påläst, kunnig och engagerad genom hela processen
  • Majvor L
    Majvor L skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Professionellt och synnerligen behagligt bemötande. Visar uppriktigt intresse för och omsorg om såväl köpare som säljare. Mycket god kännedom om det aktuella bostadsområdet.Vi ger henne högsta betyg!

Majvor och Åke Lilliestam
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi har använt oss av Ola Sjölund hos HusmanHagberg vid två köp och en försäljning och har varit supernöjda rakt igenom och skulle vi sälja igen så skulle jag garanterat gå till Ola igen.

Alltid trevlig, lätt att kontakta, saklig och känns alltid ärlig. Både köp och försäljning har gått så smidigt och man vet vad man kan förvänta sig och vad som händer härnäst.

Ola är väldigt duktig på att matcha köpare och säljare och hitta rätt objekt till rätt person så att alla parter känner sig nöjda.
  • Betiel W
    Betiel W skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Ola är trevlig och bemötte mig på ett profesionelt sätt!
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Ola upplevde vi som pålitlig och hjälpsam vid vårt lägenhetsköp. Allt gick smidigt och bra.
  • Lidia H
    Lidia H skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Mäklaren var mycket proffesionell och kunnig.
  • Kerstin K
    Kerstin K skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Mjaaaa, min dotter skötte allt vid överlämnandet.
    Hon var inte imponerad, bl a var fullmaktspappret tillfälligt borta och förvirring uppstod och irritation, det hittades i en annan mapp...nycklar visste ingen hur många som fanns. Säljaren hade kvar två st och stod i förrådet när min dotter kom och flyttade saker EFTER ägarbytet. "Hoppsan" jag hade visst saker och nycklar kvar Inte OK! Min dotter kontaktade Mäklar_Marcus och han rekommenderade att maila säljaren. Vi/hon tyckte han skulle agera och ialla fall återkomma och fråga hur allt gått..jaja, nu sitter jag i min fina lägenhet och trivs bra och min kontakt fram till min dotter tog över var OK!
    Hälsar Kerstin Klausdotter
    2017-08-09 Marcus A svarar Kerstin K
    Hej Kerstin!

Jag tackar för Ditt uppriktiga svar. Jag känner igen mig i det Du skriver. Fullmakten lades på ett annat ställe inför tillträdet, vilket glömdes bort av mig när en kollega assisterade under tillträdesdagen, det jag tar på mig. Gällande nycklarna är det klart tråkigt, men jag är glad att det löste sig.

Jag tar mig till kritiken för förbättring, och jag är tacksam för din uppriktighet.

Vänliga hälsningar
    Marcus Andersson
  • Ulla L
    Ulla L skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevlig, saklig, kunnig, kundminded.
  • Petter Å
    Petter Å skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil är den mest kompetenta mäklaren jag träffat på; proffsig, kunnig och lyhörd.
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Ola var redan vid första mötet mycket trevlig och utstrålade en självsäkerhet förknippad i erfarenhet snarare är naivitet. Första gången jag sålde lägenhet, och Ola var mycket vägledande och intruserande utan att för den delen ta över processen. Han gav ett trovärdigt förslag på slutpris och kändes genom hela processen sträva efter att jag skulle vara nöjd snarare än en snabb försäljning. Superbt intryck i helhet. Ser fram emot framtida sammarbete.
  • Karola O
    Karola O skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag tycker Anna är en bra mäklare. Hon är kunnig och har ett trevligt sätt. Jag fick också bra hjälp och tips med staylingen av min lägenhet.
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil är hjälpsam och tillmötesgående, förstår vad kunden vill ha och försöker inte sälja på något annat. Hans kunskap om området är omfattande och han känns pålitlig.
  • Peter B
    Peter B skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevlig o bra
    Jobbade för ett så högt pris som möjligt. Bra för säljaren
  • Cajsa A
    Cajsa A skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Anna var väldigt professionell och hjälpsam. Jag rekommenderar henne varmt som mäklare.
  • Nina L
    Nina L skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Annas bemötande var klanderfritt, hon var engagerad, vänlig och professionell.
  • Anna A
    Anna A skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus kändes säker och erfaren och jag som säljare var trygg med att lämna över försäljning och planering till honom. Han var proffsig och trevlig och mycket bra att ha att göra med.
  • Anna A
    Anna A skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Ola var proffsig och tillmötesgående och det kändes som att han kunde objektet väl och gjorde en bra beskrivning. Han var alltid trevlig ochdet gjorde att jag som kund kände mig trygg.
  • Philip B
    Philip B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Grymt trevlig och härlig. Serviceminded, svarar alltid på telefon. Skulle rekommendera honom till alla!
  • Snezana M
    Snezana M skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Duktig, säker och kompetent! Som köpare kändes det tryggt att ha med Jessica att göra.
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jessica ingav förtroende och bemötte oss på ett proffsigt och trevligt sätt. Vi fick snabbt svar på de frågor vi hade. Vi kan varmt rekommendera henne. Dessutom var Emil inkopplad då Jessica var på semester några dagar och även han bemötte oss mycket bra.
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag tyckte Jessika var superproffsig på sitt arbete. Vi upplevelse att hon var genuin, ödmjuk och fick snabbt ett bra förtroende för henne. Väldigt engagerad!
  • Monica A
    Monica A skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus var öppen och kunnig. Naturlig och vänlig.
  • Eva M
    Eva M skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Helt och hållet levde Marcus upp till min förväntan av en mäklare.
  • Niklas I
    Niklas I skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Genuint trevlig, engagerad och påläst. Svarade snabbt på alla frågor. Marcus gjorde ett utmärkt jobb!
  • Karl A
    Karl A skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Hon var trevlig och lättsam.
    Tydlig och bra.
    Hade inga förväntningar. Så för mig var hon bra :)
  • Elin G
    Elin G skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jessica var trevlig och hjälpsam i min försäljning. Han var bra i kontakter och upplevdes företroendeingivande.
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Ett bra bemötande och ett trevligt sätt. Han har varit informativ och tagit kontakt vid behov
  • Panteha F
    Panteha F skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag tycker att Ola Sjölund gjorde ett gott intryck, jag skull varmt kunna rekommendera honom till mina vänner och familj. Ola är väldigt trevlig och social som person, han hade ett bra bemötande och professionellt förhållningssätt. Det var tydligt att han lyssnade på sina kunder och svarade på alla frågor som uppkom. Väldigt kompetent i sin roll. För mig som kund var det viktigt att jag fick känna mig trygg, att jag kände att jag kunde ställa mina frågor och upplevde att jag fick ärlig svar tillbaks.
  • Ida L
    Ida L skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus är otroligt hjälpsam, trevlig och ödmjuk, något som inte är helt vanlig bland Stockholm mäklare.

Högsta betyg!
  • Magdalena T
    Magdalena T skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Lugn, trevlig, ärlig och väldigt proffsig.
  • Moa L
    Moa L skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Kunnig och proffsig. Lätt att arbeta med och kommunicera med. Han levde helt klart upp till våra förväntningar.
  • Abhijeet B
    Abhijeet B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Markus has been very friendly and helpful to us during the buying process. He helped us understand the bidding and buying process as we are new in the swedish property market. I wish him all the best.
  • Mia Ö
    Mia Ö skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Bara toppen. Bra bemötande och proffsigt jobb från början och hela vägen genom affären. Kunnig på sin sak, rak i sina beslut om vad som behövdes göras, vägledde mig och stod ut med alla mina frågor. Trevlig, glad, vi hade ett jättebra samarbete.
  • Anna N
    Anna N skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Mycket seriöst intryck. Trevlig och tillmötesgående, utan att vara pushig. Gjorde ingen stor sak av att jag har en funktionsnedsättning och t.ex svårt att läsa vanlig text, vilket jag uppskattar mycket.
  • Karina G
    Karina G skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil mycket trevlig kändes ärlig informativ och en god lyssnare.
    Emil träffade vi när vi bara tittade in för lite information.
    Vi hade som en tvåårsplan att sälja huset det blev tre veckor.
    för Emil verkar inget krångligt.
  • Sanna R
    Sanna R skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Otroligt trevlig och tillmötesgående.
    Marcus uppfattade jag som en mycket proffesionell person som kunde besvara mina frågor och som var lätt att komma i kontakt med.
    Känner mig mycket nöjd med Marcus som min mäklare.
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag är mycket nöjd med Olas arbete och engagemang vid min försäljning. Han gav ett mycket förtroende ingivande intryck.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Professionell och lyhörd! För både oss som säljare och vi förstod att köparna tyckte lika.
  • Dennis I
    Dennis I skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus var en fröjd att ha som mäklare. Trevlig, tillmötesgående och professionell.
    Han presenterade förslag och idéer för en anpassad försäljningsprocess där vår bostad inte lades ut "öppet" utan förlitade sig på Marcus egna kontaktnät av potentiella köpare. Det var ett upplägg som passade oss utmärkt och som visade sig ge ett bra försäljningspris.
    Vidare guidade Marcus oss genom försäljningsprocess mkt smidigt och tryggt för oss som förstagångssäljare. All kontakt, alla frågor vi hade besvarades snabbt och tillfredsställande.
    Genomgående en positiv upplevelse.
  • Oskar A
    Oskar A skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Proffsigt, raka rör och inga frågetecken eller konstigheter. Kändes tryggt och bra från början till slut. Supernöjd, tusen tack.
  • Karin F
    Karin F skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag är mkt nöjd med min kontakt med Ola. Han har varit seriös, noggrann, tydlig, snabb och vänlig. Allt man kan önska sig av en mäklare!
  • Manneh S
    Manneh S skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Anna Isaksson var väldigt professionell med sitt bemötande. Vi blev behandlade på ett varsamt sätt och fick föra fram vår talan och åsikter till punkt. Hon var oerhört ambitiös på att hitta exact de vi sökte. Processen gick smidigt och snabbt, det var lätt att kommunicera genom mail och telefon.
    Tusen tack för all hjälp
  • Lars N
    Lars N skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Utomordentligt påläst och välbekant med processer och områden. Social kameleont.
  • Pontus G
    Pontus G skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Väldigt bra, kunnig och effektiv! Utmärkt helt enkelt!
  • Sandra P
    Sandra P skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag fick ett bra och proffesionellt bemötande. Hon upplevdes som trevlig, kunnig kring fastigheten och föreningen.
    Jessica levde upp till de förväntningarna jag hade som kund.
    2017-08-02 Jessica W svarar Sandra P
    Tack Sandra! Härligt att höra att jag uppfyllde dina förväntningar. Som tur var hittade jag en ny lägenhet till dig och hoppas att du trivs bra!

Hoppas att vi möts snart igen! Du är varmt välkommen att höra av dig om du har några frågor framöver.

Bästa hälsningar, Jessica Wikström HusmanHagberg
  • Pernilla G
    Pernilla G skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Trygg och trevlig mäklare. Känner mig helt nöjd.
  • Lena S
    Lena S skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Bra, trevlig och hjälpsam. En mäklare att rekommendera
  • Leif K
    Leif K skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevligt och kunnigt bemötande och ett väldigt bra utfört jobb.
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Professionell och lösningsorienterad av dom alla! Gott samarbete! Rekommenderar Emil Cronholm varmt!

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede