HusmanHagberg Enskede

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Enskede!

Vi har funnits här på Stockholmsvägen 1 i Gamla Enskede sedan 1993 och förra året sålde vi drygt 250 bostäder i södra Stockholm. Det tycker vi visar på att vi är en lokal mäklare som kan söderort.

Har du precis börjat titta på bostäder i vårt område? På vår hemsida kan du se alla våra objekt, läsa om bostaden och området samt se alla dokument samlade på ett ställe. Vi bjuder gärna på en kopp kaffe om du vill komma förbi kontoret och prata om dina bostadsdrömmar!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 583 kunder tycker om HusmanHagberg Enskede

• Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt bostadsrätt. Blev mkt bra och proffsigt bemött. Hade gjort en fin pärm med information och bilder på vårt objekt. Följde upp efter om vi hade frågor och vad vi tyckte. Kan varmt rekommendera henne Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har sålt och tycker om ordningen på papper, i samtal förklara sig tydligt, samt att man försäkrar sig verbalt att båda parterna har förstått innebörden av försäljningen/ köpet.

Samt att man kan efter en lång tid ringa efter något man undrar och det känns som en trygghet " vänskapligt "!

Anders 0700722270 Läs mer
  • Ingegärd A
    Ingegärd A skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpte en bostadsrätt. Fick ett bra och trevligt bemötande
    Verkar ha de kunskaper som man kan förvänta sig av en mäklare. Läs mer
  • Tomas R
    Tomas R skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Anna är trevlig och hjälpsam - kan rekommendera henne som mäklare. Hon hjälpte oss sälja vår 2a i Enskede Gård och allt flöt på bra. Läs mer
  • Emmelie H
    Emmelie H skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Enskede
    Anna sålde vår lägenhet i Årsta innan visning. Anna ingav ett stort förtroende, öppenhet samt stor proffession under hela processen.
    Nu bor vi på andra sidan stan men skulle inte tveka att använda oss utav Anna om vi någon dag flyttar tillbaka. Läs mer
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Enskede
    Rakt igenom superprofessionell mäklare som rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-05-17 Adam S svarar Jonas B
    Tack Jonas, det var en ära att få hjälpa till med försäljningen av er fina bostad.
  • Sabina S
    Sabina S skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi sålde vår lägenhet via Adam och han är en väldigt seriös och proffsig mäklare. Om du söker efter en erfaren och pålitlig mäklare kan jag varmt rekommendera Adam! Läs mer
    2018-05-17 Adam S svarar Sabina S
    Tack för din rekomendation och tack för förtroendet Sabina, önskar er all lycka med nästa bostadsköp.
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan sålde vår trea i Enskededalen under en tid då bostadsmarknaden var ganska trög (våren 2018). Han lyckades hitta rätt köpare för oss så att vi fick det pris som vi var nöjda med. Vi vet att det krävde mycket engagemang och hårt slit. Han var väldigt kommuniaktiv, enkel att ha att göra med, lyhörd och hade ett väldigt trevligt sätt. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2018-05-17 Allan M svarar Hanna M
    Tack så mycket för de fina orden Hanna och framförallt för ett gott samarbete! Det gläder mig att ni vart så nöjda trots att det tog lite längre tid än vanligt med försäljningen.
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålde en tvåa i Årsta genom Marcus. Det kändes från första kontakt som att Marcus lyssnade på mina behov och förväntningar som säljare. Han gör ett lugnt, förtroendeingivande intryck och det jag framförallt uppskattade är den extra ansträngning i alla moment för att allt skulle bli riktigt bra.

Kan starkt rekommendera att anlita Marcus. Läs mer
  • Elina W
    Elina W skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi köpte vår lägenhet via Allan Mohmand på HusmanHagberg Enskede. Vi kände tillit för honom direkt. Han är alltid tillgänglig och har mycket tålamod. Han behåller lugnet i stressade situationer. Om vi i framtiden säljer en bostad skulle vi anlita Allan. Han kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-05-15 Allan M svarar Elina W
    Skönt att höra Elina! Det känns bra att trots att vi stötte på lite småhinder, så löste sig allt väl och att ni hittade ett boende på en av Dalens bästa gårdar, som jag är övertygad om att ni kommer trivas i!
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Väldigt hjälpsam under försäljningen! Jag har fått snabba svar vid frågor och trevligt bemötande! Läs mer
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Seriös, ambitiös och otroligt trevlig mäklare. Rekommenderar varmt för en trygg och metodisk affär. Läs mer
  • Sara G
    Sara G skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Väldigt bra bemötande vid köp av bostadsrätt. Kontinuerlig information och uppdatering vid budgivningen. Rekommenderas! Läs mer
    2018-05-07 Allan M svarar Sara G
    Tack för de fina orden Sara! Önskar dig all lycka med din nya lägenhet och framförallt, varmt välkommen till Hammarbyhöjden - du kommer att stormtrivas!
  • Therése S
    Therése S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Fick hjälp av Marcus när vi sålde våran 2:a i Bagarmossen.
    Vi är supernöjda med allt ifrån första mötet till hela processen var avslutad med såld lägenhet och kontraktskrivning.
    Marcus är trevlig, glad och lugn i sitt sätt. Ger alltid den informationen man behöver och följer upp allt man pratat om.
    Marknaden var ju ganska svår nu våren 2018, men Marcus kämpade på med visningar och kom helatiden med förslag på olika möjligheter och lösningar då vi gärna ville sälja lgh snabbt (pga flytt till annan ort). Vi rekomenderar honom varmt som mäklare! /Therése och Jocke Läs mer
  • Maja A
    Maja A skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan var enormt hjälpsam med försäljningen av min lägenhet. Ambitiös, påläst och med extra tips för att få igenom en bra försäljning även nu i dagens svårare marknadsklimat. Dessutom är han en trevlig och rak person som verkar genuint uppskatta sitt jobb! Läs mer
    2018-04-30 Allan M svarar Maja A
    Tack så mycket för de fina orden Maja, det värmer! Det är jag som ska tacka för att jag fick förtroendet och vi har haft ett utmärkt samarbete från att vi sågs till att lägenheten såldes. Ska bli spännande och se vad ni köper härnäst och vi kommer att hålla fortsatt kontakt med tips på lägenheter som kan passa er. Allt gott!
  • Amit S
    Amit S skrev om HusmanHagberg Enskede
    Anna is very nice , professional and honest personality. She is very clear what she explains. I had a house though her and it went very very smooth. She understands what we want and what exactly suits to us instead of just trying to sale the apartment. She reconnects and keeps what she promises.
    Really recommend Anna Isaksson. Läs mer
  • Stas K
    Stas K skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    We purchased apartment. Ola was very helpful, informative and very positive. Overall he was very professional. Läs mer
  • Nina H
    Nina H skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålde en 2:a, orenoverad men förövrigt fräsch, bra läge.
    Kunnig, ambitiös, pålitlig, bra person och mäklare.
    Lägenheten blev såld till ett pris över förväntan, toppen mäklare!
    Kunde inte drömma om en bättre affär och bemötande, super nöjd! Läs mer
    2018-04-19 Adam S svarar Nina H
    Nina det värmer att läsa, tack så mycket. Skarpnäck kommer att sakna dig :)
  • Ida Linnea S
    Ida Linnea S skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi köpte en lägenhet på Nathorstvägen 1 och Adam var mäklaren. Jättebra bemötande och svarade snabbt om vi hade frågor.
    Vi är jättenöjda! :) Läs mer
    2018-04-19 Adam S svarar Ida Linnea S
    Tack för din fina kommentar Ida. Hoppas att ni kommer stormtrivas i lägenheten och varmt välkomna till Stockholm.
  • David R
    David R skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Vårt intryck var att Ola var väldigt tillmötesgående och intresserad av att hitta en bra lösning för alla parter. Han svarade alltid med kort varsel och var pedagogisk i hanteringen av de kontraktuella delarna Läs mer
  • Karin H
    Karin H skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Kunnig, engagerad, tillmötesgående och proffisionel Läs mer
  • Julia Cronholm L
    Julia Cronholm L skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Proffsigt bemötande, serviceminded och lyhörd. Även väldigt engagerad och påläst vilket gör att man känner ett stort förtroende för Marcus.
    Stort tack för allt! Läs mer
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har sålt en etta i Årsta med Marcus hjälp. Jag fick ett mycket bra intryck av Marcus vid första mötet. Han tog sig tid att lära känna mig och mina förväntningar. I mitt fall har han också tagit sig tid, under en period av närmare tre år, med att vara behjälplig med råd och tips avseende lägenheter som jag själv har varit spekulant på, alltid med ett snabbt och glatt bemötande.

Marcus tar sig alltid tid med sin klient och har sin klients bästa för ögonen vilket märks särskilt när man har anlitat honom under så lång tid som jag. Läs mer
  • Kenneth D
    Kenneth D skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Enskede
    Fick ett bra intryck av Adam från första stund. Han är vältalig, saklig och väldigt informativ. Jag har uteslutande gott att säga om honom. Det som även var bra med Adam var att han var lätt att få tag i om man ville fråga något, det uppskattade jag. Läs mer
    2018-04-03 Adam S svarar Kenneth D
    Vad kul att du känner så Kenneth. Tack för din rekommendation.
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Enskede
    Engagerad. Ger ett lugnt intryck och är påläst. Trevligt bemötande och flexibel. Läs mer
    2018-04-03 Adam S svarar Jenny R
    Kul att höra Jenny. Tack för din kommentar.
  • Rickard E
    Rickard E skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpare av en lägenhet i Enskede.
    Väldigt bra bemötande av mäklare Jessica Wikström. Upplevde henne som väldigt kunnig, engagerad, påläst och trevlig. Profesionellt bemötande rakt igenom vilket gjorde att man kände sig trygg som kund. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Sharona S
    Sharona S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålde min tvåa i Skarpnäck. Hela processen från början till slut var professionell och allt var oerhört smidigt. Bilderna och katalogen blev fina. Lägenheten såldes snabbt och till ett bra pris. Marcus Andersson är en riktigt trevlig och hjälpsam mäklare som jag varmt rekommenderar. Läs mer
  • Sebastian H
    Sebastian H skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålde en tvåa i Skarpnäck och bilder samt kontakten med Marcus har varit fenomenal! ☀️🤗

Vi hade otur med ett prisfall på bostadsmarknaden i slutet av november när vi gick ut med försäljningen men det hade enbart med rådande marknad att göra.

Marcus bemöter en mänskligt, proffesionellt och med glimten i ögat. Ingen krystande eller "påtvingande" säljpitch utan den person han är säljer sig självt!

Jag rekommenderar Marcus å det varmaste med hjälpen att sälja min bostad. Läs mer
  • Caroline T
    Caroline T skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag anlitade Marcus på rekommendation och han levde verkligen upp till sitt goda rykte. Marcus skötte försäljningen av min bostadsrätt på bästa tänkbara sätt. Han är kunnig och snabb på att återkoppla vilket skapar en trygghet när man gör en så stor affär som en bostadsförsäljning är. Jag är så nöjd med Marcus som mäklare att jag rekommenderat honom till vänner som ska sälja sin bostad och kommer själv i framtiden fortsätta att anlita Marcus som mäklare. Läs mer
    Daniel A gillar detta
  • Erik W
    Erik W skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Mycket korrekt bemötande. Jag har fått snabba, tydliga och sakliga svar på mina frågor. Små och stora saker har tagits om hand. Genom hela processen har jag blivit vägledd på ett grundligt och förtroendefullt sätt. Läs mer
  • Jelena P
    Jelena P skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus är en engagerad, ärlig och fantastisk mäklare som levererade över förväntan. Vi blev väldigt nöjda och rekommenderar Marcus definitivt vidare till andra som vill ha en driven och klok mäklare med goda strategier. Vi har både köpt och sålt genom Marcus och har bara varma rekomendationer. Läs mer
  • Mia Ljungman B
    Mia Ljungman B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevlig,tillmötesgående och proffsig-rekommenderas! Läs mer
  • Håkan Ö
    Håkan Ö skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    KUNDSKAP dvs Kunden i Centrum med stor kunskap!
    Marcus BEKRÄFTAR både säljare och köpare på ett bra sätt! Läs mer
  • Malin G
    Malin G skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Proffsigt bemötande och väldigt tillgänglig och lyhörd. Lyhörd för våra tankar o funderingar inför prissättning, annonsen osv.

Seriös genom hela processen. Rekommenderar till alla! Noggrann! Läs mer
  • Anna D
    Anna D skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag köpte en 2:a i hammarbyhöjden. Jag tycker att jag har blivit bra bemött av Adam, vi har haft en bra dialog. Hade inga speciella förväntingnar.
    Jag är tycker att Adam har varit tillmötesgående och gjort ett bra jobb så jag är väldigt nöjd med hur han har hanterat det hela. Läs mer
    2018-03-25 Adam S svarar Anna D
    Vad kul att höra, tack för din fina kommentar.
  • Sophy S
    Sophy S skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Enskede
    Han är trevlig och ärlig, en smidig affär sist som blev vad vi önska! Läs mer
    2018-03-24 Adam S svarar Sophy S
    Vad skönt att höra, tack för din fina kommentar Salah.
  • Jouni K
    Jouni K skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Enskede
    Adam är väldigt in lyssnande, förstående och affärsmässig. Uppskattar hans tydlighet och uppriktighet. Alltid tillgänglig och ett mycket bra bemötande. Kom med flera bra inputs och är ett bra stöd. Gjorde ett kanon jobb hela vägen plus att Adam är en väldigt trevlig person. Rekommenderar stark. Läs mer
    2018-03-23 Adam S svarar Jouni K
    Tack för dina fina ord och för ett bra samarbete. Värmer att läsa.
  • Ikhlas Mohammedamin S
    Ikhlas Mohammedamin S skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Enskede
    Han är mycket duktig mäklare i Skarpnäck Läs mer
    2018-03-23 Adam S svarar Ikhlas Mohammedamin S
    Tack så mycket Ikhlas, det gör mig glad att höra.
  • Kidde R
    Kidde R skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag sålde min lägenhet i Björkhagen med hjälp av Jessica. Hon känns trygg, pålitlig och kunnig. Hon gjorde vad hon kunde och var väldigt flexibel och tillmötesgående. Jag kände mig välinformerad och delaktig under hela processen. Läs mer
  • Sebastian R
    Sebastian R skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jessica var super bra jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Lina E
    Lina E skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jessica var lätttillgänglig, proffsig och trygg. Rekommenderas. Läs mer
  • Qvintus B
    Qvintus B skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Genuin och proffsig tjej! Har fått ett trevligt bemötande från start till mål ! Läs mer
  • Ender K
    Ender K skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil är en duktig och service-minded mäklare som alltid gör sitt främsta för att hjälpa till. Supernöjd med bemötandet, han har verkligen levt upp till våra förväntningar. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Christina M
    Christina M skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Ola är förtroendeingivande, proffsig, informativ, tydlig & tillgänglig. Och trots den svajiga marknaden har han alltid varit positiv att få affären i hamn. Tack för det :) Läs mer
  • Michel S
    Michel S skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har andvänt mig av Emil vid flera tillfällen av försäljning av fastigheter samt bostadsrätter och han har levererat varje gång.
    Andvänd er utav Emil om ni vill ha en mäklare som får ut maximalt av eran bostadsaffär Läs mer
  • Richard Skalleberg B
    Richard Skalleberg B skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Glatt, trevligt och personligt möte.
    Bryr sig om både säljare och köpare. Läs mer
  • Alva J
    Alva J skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevligt och professionellt bemötande. Allt har fungerat mycket bra. Läs mer
  • Marcus E
    Marcus E skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Bra, enkel och mycket tillmötesgående Läs mer
  • Per-Ola L
    Per-Ola L skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Tryggt, stabilt och bra diskussioner för att komma i mål på ett bra sätt. Verkligen en bra bemötande och samarbete. Upplevde att Ola var väldigt fokuserad på att stötta och lösa och ingenting var något problem. Läs mer
  • Elin G
    Elin G skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Enskede
    Ola har under hela säljprocessen varit tydlig och tillgänglig för oss som säljare. Han har visat engagemang och gjort allt man kan önska av en mäklare i en svajig marknad. Som säljare kan jag varmt rekommendera att välja Ola Sjölund som mäklare. Läs mer
    2018-02-26 Ola S svarar Elin G
    Hej Elin , tack för de fina orden. Är glad att vi fick ihop er affär efter många visningar och hoppas att ni ska trivas i huset.

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede