HusmanHagberg Enskede

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Enskede!

Vi har funnits här på Stockholmsvägen 1 i Gamla Enskede sedan 1993 och förra året sålde vi drygt 250 bostäder i södra Stockholm. Det tycker vi visar på att vi är en lokal mäklare som kan söderort.

Har du precis börjat titta på bostäder i vårt område? På vår hemsida kan du se alla våra objekt, läsa om bostaden och området samt se alla dokument samlade på ett ställe. Vi bjuder gärna på en kopp kaffe om du vill komma förbi kontoret och prata om dina bostadsdrömmar!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 993 kunder tycker om HusmanHagberg Enskede

• 2020-07-04

Jonatan F skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Fick hjälp av Marcus att sälja vår lägenhet och vi kunde inte varit mer nöjda med all hjälp!
    Var fläckfri kommunikation från första mötet tills idag efter vi sålt vår lägenhet. Läs mer
  • 2020-06-28

Natasha S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus har varit otroligt engagerad, tillmötesgående och flexibel i försäljningen av vår etta i Gamla Enskede. Han har kommunicerat väl och varit extrem lättsam att ha och göra med.

Marcus har även, utöver våra förväntningar, varit behjälplig i letandet efter större lägenheter i området vilket vi uppskattat mycket. Läs mer
  • 2020-06-26

Alexander George W skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpte en 2a strax söder om stan. Supertrevligt och proffsigt bemötande från Allan som verkligen styrde och roddade med allting från dag ett.

Jag förväntade mig att få svar på alla mina frågor, att affären känns trygg och smidig samt att mäklaren är välinformerad om objektet. Allan levererade på alla punkter. Stort tack! Läs mer
    2020-06-29 Allan M svarar Alexander George W
    Tack så mycket för omdömet Alexander, jag är glad att jag lyckades uppfylla dina förväntningar i samband med köpet! En superhärlig bostad har du köpt och kul med en så snabb och smidig affär vi fick till. Ha en härlig sommar så ses vi på tillträdet!
  • Pontus K

2020-06-26

Pontus K skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan Mohmand hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Enskededalen. Han var professionell, rak och tydlig genom hela processen och gav "det lilla extra" i allt. Han lyckades sälja vårt objekt över förväntan och vi har inget annat än goda ord att beskriva Allan. Läs mer
    2020-06-29 Allan M svarar Pontus K
    Tack så mycket för de fina orden Pontus, det har varit grymt kul att få jobba ihop och känns extra kul att vi hamnade rätt till slut trots rådande omständigheter. Hoppas vi ses snart! Ha en härlig sommar.
  • 2020-06-25

Anders H skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Markus var oerhört engagerade väldigt kompetent. Vi har köpt tidigare och nu sålt med hjälp av Markus och det har varit en väldigt bra upplevelse. Läs mer
  • 2020-06-22

Mark Carl-henrik C skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Hjälpte oss kommer överens med säljaren under Corona-tiden. Läs mer
    2020-06-24 Saga N svarar Mark Carl-henrik C
    Tack Mark! Där kommer ni trivas bra!
  • 2020-06-18

Senad A skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Saga är en otroligt bra och hjälpsam mäklare som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
    2020-06-18 Saga N svarar Senad A
    Härligt att höra! Tack så mycket för det och för bra samarbete här under våren! Vi hörs, glad midsommar!

Olle U skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Ola sålde vår lägenhet för 300 000 kronor mer än vad vi hoppades på att få.

Suveränt bemötande i processens alla steg. Uppskattar att det aldrig var någon stress eller press, att vi fick ta saker i vår tid. Läs mer

Daniel Arne K skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan är enligt mig den optimala mäklaren. Från första kontakten tog han ett personligt ansvar. Hela försäljningsprocessen sköttes med tydlig struktur och planering. Samtidigt var han lyhörd och inkännande både gentemot mig och spekulanterna kring våra frågor och önskemål.

Jag uppskattar extra mycket att han hela tiden hade koll på detaljerna vilket ökade förtroendekapitalet ytterligare. Genom sin kontinuerliga uppdatering säljprocessen igenom skapade han ett lugn hos mig i en situation som för många av oss är vårt livs största affär.

Allan arbetar enligt mig långsiktigt med både säljare och köpare
    och utstrålar yrkesstolthet. Han är för mig det självklara valet när jag eller någon i min omgivning behöver hjälp. För precis så känns det så tack för hjälpen Allan och på återseende. Läs mer
    2020-06-22 Allan M svarar Daniel Arne K
    Daniel, vill börja med att tacka dig enormt för det stora förtroendet jag fått av er under hela processen, allt från det första mötet tills att vi hade en nöjd köpare till bostaden. Det har varit väldigt uppskattande att få lära känna dig och tack vare den täta kontakten vi haft gjort att jag kunnat arbeta på bästa möjliga sätt. Önskar dig och familjen en fantastisk sommar så hörs vi naturligen av framöver! /Allan

Kajsa Ebba Felicia E skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Har köpt min första lägenhet genom Saga och är väldigt nöjd! Proffsigt och kommunikativt och för mig som novis har jag fått bra hjälp med att sätta mig in i det som bostadsrättsköp innebär. Skulle absolut rekommendera Saga vidare! Läs mer
    2020-06-18 Saga N svarar Kajsa Ebba Felicia E
    Tack så mycket! Blir jag glad av att höra. Kul med första lägenheten, hoppas du kommer trivas bra, det tror jag nog! Glad midsommar till dig så hörs vi framåt!

Carolina U skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Proffsigt och bra allting, det gick smidigt och resultatet var över förväntan! Läs mer

Karl P skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålde min bostadsrätt genom Saga på HusmanHagberg och blev väldigt professionellt bemött.
    Saga är väldigt flexibel med bla. tider för fotografering och visningar.
    Enkelt att få svar vid frågor och hon höll mig informerad under hela processen. Väldigt nöjd med försäljningen och Sagas prestation. Läs mer
    2020-06-16 Saga N svarar Karl P
    Härligt att höra! Tackar så mycket för din Reco! Det var kul att hjälpa till och kul att det gick så smidigt. Ha det så gott i sommar!
  • 2020-06-13

Denise Z skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Ola är mycket duktig o professionell. Vi var i det här fallet köparna av en underbar villa och är mycket nöjda med Ola. Läs mer

Stefan T skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Ola sålde en bostadsrätt i söderort åt oss. Jättetrevligt bemötande från start till slut samt tydlig och ärlig vilket vi gillade. Toppbetyg! Läs mer

Julia R skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag köpte en tvårummare i Stureby/Enskede. Saga har varit mycket hjälpsam, svarat på sms och telefon väldigt snabbt och var trygg med att ställa frågor till henne. Har enbart bra saker att säga om Saga och har fått stöttning hela vägen trots att affären gick väldigt snabbt. Tack för fint samarbete/ Julia Läs mer
    2020-06-12 Saga N svarar Julia R
    Härligt att höra, detta blir jag glad för! Tack själv för bra samarbete från din sida med, det uppskattas alltid! Och jag tror du komemr trivas superbra i nya lägenheten! :)

MARIA F skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Allan. Vi fick väldigt bra stöd och snabb och bra återkoppling genom hela processen. Han är mycket noggrann och lämnar inget åt slumpen. Vi kände oss väldigt trygga med att han gav potentiella köpare bra information och service. Allt gick mycket snabbt och smidigt. Stort tack! Läs mer
    2020-06-12 Allan M svarar MARIA F
    Hej Maria, tusen tack för det fina omdömet - det värmer att läsa! Extra kul att få till en så snabb och smidig försäljning från att vi sågs inte allt för länge sen =) Hoppas ni hittar något nytt passande inom kort. Önskar dig och Roger en trevlig sommar!
  • Niclas U

2020-06-11

Niclas U skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi köpte en bostadsrätt av Allan och han var väldigt bra. Läs mer
    2020-06-12 Allan M svarar Niclas U
    Tack Niclas för omdömet! Kul att allt gick smidigt i lås och ni fick ert nya härliga boende! Önskar dig och Johanna en härlig sommar så ses vi!

Lars Pontus G skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan var korrekt och noggrann genom hela köpprocessen. Lätt att få tag på, återkommer snabbt annars. Läs mer
    2020-06-12 Allan M svarar Lars Pontus G
    Tack för omdömet Pontus! Kul att jag fick hjälpa dig hitta ditt nya boende, framförallt så smidigt och snabbt, önskar dig och familjen en trevlig sommar!

Jennifer R skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi sålde vår lägenhet med Saga, hon är glad och trygg. Det finns inga problem och hon arbetar snabbt. Det uppstod en obekväm situation när vi skulle skriva papper där det hade inkommit ett till bud och Saga skötte det riktigt proffsigt, trots att klockan var närmare halv tio på kvällen! Läs mer
    2020-06-12 Saga N svarar Jennifer R
    Tack Jennifer! Glad att det löste sig så bra :)
    Ni har varit härliga att samarbeta med! Vi hörs framåt!
  • 2020-06-05

Boris B skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sega helped me and my wife to sell our 3-room apartment. Through all the process she was very organized and professional and is did her best to achieve the highest price regardless of circumstances.

Saga came up with a comprehensive calendar plan for the whole process, and was calm during moments of market uncertainty caused by pandemic.

She knows the area, understands the needs of potential buyers and could always give a good advise.

As the result, we have a feeling that the whole process ended up as a win-win situation, when we got a good price, and the buyer got the apartment fitting their needs.

We wholeheartedly recommend Saga Nilson as an outstanding property broker! Läs mer
    2020-06-05 Saga N svarar Boris B
    Thank you so much for this! I really appreciate your words, it means a lot to me. I´m happy youre satisfied with the process and the price. You were also great to cooperate whit!
  • 2020-06-01

Kimberley H skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevligt och lugnt bemötande från Marcus. Han var förstående gällande att detta var vårt första lägenhetsköp och att vi behövde lite extra vägledning genom processen. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-05-29

Robin B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus bidrog med mycket god lokalkännedom och kunde verkligen motivera för spekulanterna att köpa just vår bostad. Det resulterade i ett försäljningspris utöver får förväntan! Bra kommunikation genomgående under processen. Vi rekommenderar Marcus! Mvh Robin & Mikaela Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Robin B
    Många och varma tack för detta fina omdöme. Tack också för ett fint samarbete och god dialog!
    Allt gott,

Marcus
  • 2020-05-29

Fredrik E skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi har precis köpt vår första lägenhet med hjälp av Marcus. Vi uppskattade verkligen hans goda kommunikationsförmåga, transparens och hans trevliga sätt. Vi kände oss i väldigt trygga händer på våra första steg på bostadsmarknaden. Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Fredrik E
    Tack för detta, Fredrik! Glädjande att höra att ni har känt er trygga under resans gång - viktigt i dessa stora affärer!

Vi ses snart!
  • Ellinore J

2020-05-28

Ellinore J skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Jag och min man sålde precis våran två i Stureby. Eftersom det är dessa oroliga tider och man inte vet hur marknaden ser ut var vi oroliga för att ingen försäljning skulle bli av. Men Ola från Husman Hagberg i Enskede klarade av att sälja lägenheten innan visning! Från start fick vi ett bra intryck av Ola! Han var trevlig, engagerad och visste verkligen vad han gjorde! Vi rekommenderar varmt!! ☺️ Läs mer
    2020-06-01 Ola S svarar Ellinore J
    Tack Ellinore, kul att höra att ni är nöjda. Ni har varit mycket enkla att samarbeta med. Hörs snart inför nyckelöverläming.
  • 2020-05-28

Josefine Q skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi hade Markus som mäklare när vi sålde vår bostadsrätt. Vi kunde inte vara mer nöjda med valet av mäklare. Markus är inlyssnande och tydlig och har skapat en trygg process trots oroliga Coronatider. Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Josefine Q
    Tusen tack, Josefine! Roligt att läsa. Det har varit väldigt trevligt att arbeta med er!

Lina A skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Var på visning i en treroms leilighet i Lindgården, og ble møtt av megleren Allan Mohmand. Han var veldig imøtekommende og hyggelig. Våres spørsmål ble vel besvart og han kunne gi oss mye informasjon om både leiligheten og området. Utrolig fornøyd med den kontakten vi har hatt, at han har vært tilgjengelig,profesjonell, fleksibel og forståelig. Tar kontakt med han igjen den dagen det er tid for å selge, og anbefaler han på det sterkeste. Läs mer
    2020-05-27 Allan M svarar Lina A
    Tusen tack Lina för det fina omdömet och rekommendationen, jag blir stolt över att jag lyckades uppfylla era förväntningar vid köpet av er nya härliga bostad! Får se till att öva mer på min norska fram tills tillträdet bara :D Ha en härlig sommar så ses och hörs vi!

Ted H skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi köpte lägenhet genom Emil på HusmanHagberg och har blivit otroligt bra bemötta genom hela processen. Som förstagångsköpare uppskattade vi väldigt mycket Emils goda råd på vägen och att han alltid var snabb på att svara på våra frågor om både stort och smått. Vi är mycket tacksamma och nöjda över att ha haft Emil som mäklare! Läs mer
    2020-06-01 Emil C svarar Ted H
    Hej Ted!
    Tack för dina ord, de värmer. Jag har själv varit där, ny på marknaden. Roligt att ni uppskattar min hjälp. Jag brinner extra mkt för att hjälpa nya på bostadsmarknaden. Grattis till er fina lägenhet.

Yasir K skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vår spontana kommentar efter att kontraktet var påskrivet var att Allan var professionell ut i fingerspetsarna, mycket flexibel, alltid nåbar, tog sig tid med frågor och funderingar och var väldigt trevlig.

Vi är otroligt nöjda och obeskrivligt glada för det fina hus vi fått. Jag kan bara starkt rekommendera Allan. Tummen upp och fortsätt så. Läs mer
    2020-05-27 Allan M svarar Yasir K
    Tack så mycket för det fina omdömet Yasir, det värmer att läsa och jag är glad att jag fick vara till hjälp med ert nya boende! Ha en fantastisk sommar så ses vi på tillträdet :)
  • 2020-05-25

Andreas G skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil har på ett lugnt och tryggt sätt förmedlat vår bostad i tider som kan uppfattas som kämpiga. Vi kände fullt förtroende för Emil genom hela processen och i slutändan så levererades ett slutpris som vi var nöjda med. Vi kan varmt rekommendera Emil vidare! Stort tack. Läs mer
    2020-06-01 Emil C svarar Andreas G
    Tack Andreas och Sara för er rekommendation. Tack för ert förtroende. Ni har vart exemplariska säljare och grattis till försäljningen. Hoppas ni finner ert nya drömboende snart.
  • 2020-05-22

Helene W skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Saga N är snabb, effektiv och mycket trevlig att samarbeta med. Vi sålde en etta i Bagarmossen och hon fortsatte arbetet tills det fanns en köpare. Toppen, helt enkelt. Läs mer
    2020-05-26 Saga N svarar Helene W
    Tack Helene! Kul att ni valde HusmanHagberg igen och att jag fick hjälpa till med er lägenhet! Önskar er en fin sommar!
  • Zandra H

2020-05-21

Zandra H skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har blivit mycket väl bemött och omhändertagen som kund av Saga. Jag har upplevt henne som mycket kompetent på så vis att hon givetvis är kunnig inom sin bransch men även flexibel, väldigt trevlig, närvarande och tillgänglig. Saga har verkligen överträffat mina förväntningar och jag har känt mig trygg som kund hos henne! Läs mer
    2020-05-26 Saga N svarar Zandra H
    Tack så mycket Zandra för din rekommendation! Som sagt väldigt härligt att samarbeta med dig! Vi hörs om tillträdet, sen får du ha det så bra i Luleå och en fin sommar.
  • 2020-05-20

Sahar A skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Vi har sålt en 3a i blåsut. Ola är driven och engagerad samt kunnig och trovärdig. Kommunikationen fungerade utmärkt, gav bra information under processen vilket kändes tryggt. rekommenderar varmt. Läs mer
    2020-06-01 Ola S svarar Sahar A
    Hej , tack för er rekommendation, förhoppningsvis så kan jag sälja ett nytt boende till er inom kort.
  • 2020-05-20

Agneta D skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Sålde en 2a på Lagavägen i Bagarmossen
    Ola har ett utmärkt sätt att bemöta sina kunder lätt att få kontakt med om man har frågor .
    Ja Ola är en bra mäklare och en god säljare alltså en kombination som behövs i denna tid . Läs mer
    2020-06-01 Ola S svarar Agneta D
    Hej Agneta, tack för din fina rekommendation. Hoppas att du kommer trivas bra i ditt nya boende!
  • 2020-05-19

Karin G skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag sålde min lägenhet, en tvåa i Skarpnäck, med hjälp av Allan i maj 2020. Han är väldigt lätt att jobba med, effektiv, noggrann och trevlig. Det kändes väldigt tryggt att ha en mäklare med stor kännedom om området. Full pott till Allan! Läs mer
    2020-05-19 Allan M svarar Karin G
    Tusen tack för omdömet Karin, det har varit superkul att få jobba tillsammans denna gång, förhoppningsvis hittar vi något nytt passande också tillsammans! Ha det gott så hörs vi framöver :)
  • 2020-05-18

Patrik S skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevligt professionellt bemötande. Inget att anmärka på öht. Läs mer
    2020-05-18 Saga N svarar Patrik S
    Härligt att höra! Tack så mycket för din kommentar!
  • Gareth J

2020-05-16

Gareth J skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Jag har sålt min villa under Coronapandemin och mitt i detta kaos har Ola konsekvent varit oerhört lugn, stadig och pålitlig, följaktligen mycket förtroendeingivande. Han har genomgående haft ett proffsigt bemötande och varit noga med sina förberedelser för att kunna svara på allsköns frågor som dykt upp under visningarna. Dessutom har Ola varit duktig på att följa upp alla tänkbara köpare så att jag som säljare hela tiden upplevt att han agerat aktivt för en god affär. Jag kan varmt rekommendera Ola om du går i säljtankar. Läs mer
    2020-06-01 Ola S svarar Gareth J
    Tack för för de fina orden, det har varit roligt att arbeta tillsammans med er. Huset ni sålde är superfint och jag tror att köparna är väldigt taggade på sitt nya hem. Skönt att allt gick i lås så ni kan flytta till ert nya boende, hörs snart!
  • 2020-05-15

Emma S skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpte en lght söder om söder. Proffsigt bemötande av Saga. Lugn och saklig. Finns inget att klaga på alls! Läs mer
    2020-05-15 Saga N svarar Emma S
    Härligt att höra Emma! Ni passar perfekt för lägenheten så grattis igen och tack för din Reco! Vi hörs kring tillträdet!
  • 2020-05-13

Pontus K skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålt en lägenhet om 5 rum. Saga Nilsson var engagerad, lugn och proffsig genom hela processen från värdering till kontraktskrivande. Läs mer
    2020-05-13 Saga N svarar Pontus K
    Tack så mycket Pontus före din rekommendation! Som sagt, det uppskattas verkligen!
    Vi hörs kring tillträdet!
  • 2020-05-05

Jesse F skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil and his colleague Leo were the estate agents in charge of the sale of our apartment in Gamla Enskede. I am happy to say that I am extremely satisfied with the service they provided and would undoubtedly recommend both/either one of them to anyone who needs help in sealing a property deal.

From our first meeting both Emil and Leo showed a great deal of professionalism and in-depth knowledge of the sector's current climate. My partner and I were immediately impressed by their approachability, knowledge and foresight.

Emil and Leo conducted their business with clarity, never failing to communicate their opinions and recommendations to us. They were perfect intermediaries between us, the sellers, and those who were interested in our property. They were positive and proactive from beginning to end, often getting out of their way to offer us the best possible service.

In a sector that is oftentimes marked by speculation and uncertainty, Emil and Leo's honesty and straightforwardness were genuinely appreciated by both me and my partner. All in all, I can confidently attest that Emil and Leo are two professionals operating on top of their game. Läs mer
  • 2020-05-05

Zanna L skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har sålt 2 lägenheter och köpt 1 lägenhet med hjälp av Marcus som mäklare! Jag har bara positiva saker att säga både som säljare och köpare. Marcus är en mäklare jag litar på till 100%, jag får svar på frågor som jag har utan att känna mig dum. Jag vet att det blir en trygg resa fram till kontrakt utan några krångligheter längs resans gång. Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Zanna L
    Tusen tack för detta Zanna! Ja, det har blivit en del kontakt under åren. Roligt att jag fick möjlighet att hjälpa dig med köp och försäljning även denna gång!
  • 2020-05-04

Rasmus W skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Mycket trevlig mäklare som, gjorde ett gott första intryck på oss. Hon sålde vår 56kvm stora två i Hammarbyhöjden. Vi fick ett professionellt bemötande och ett bra helhetsintryck av Saga. Hon levererade och gjorde ett toppen jobb! Vi är nöjda! Läs mer
    2020-05-05 Saga N svarar Rasmus W
    Tack så mycket för er fina rekommendation! Det blir jag väldigt glad för.
    Och för gott samarbete med er! Vi ses på tillträdet framöver, ha det så gott tills dess!
  • 2020-05-04

Maria V skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har köpt en bostadsrätt där Marcus var mäklare. Han är en kunnig och professionell mäklare som var inlyssnande gällande mina behov/önskemål, och gav mig tips och hjälp utöver förväntat. Han återkopplar direkt och sakligt, och lyfter viktiga frågor mellan säljare och köpare. Jag rekommenderar Marcus! Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Maria V
    Tack för detta fina omdöme Maria! Det är glädjande att läsa :-)
    Vi ses om några veckor!
  • 2020-05-02

Tove A skrev om Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Har sålt en 2:a i Enskede genom Leo. Leo har ett trevligt och proffsigt bemötande, var tillgänglig och svarade snabbt på frågor. Fick lägenheten såld innan visning. Läs mer
    2020-05-04 Leo W svarar Tove A
    Stort tack för förtroendet att sälja din bostad! Även roligt att så snabbt hitta en bra köpare och att allting gick smidigt. Vi ses nästa vecka på tillträdet. Ta hand om er!
  • 2020-05-01

Helena O skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Köp av ny bostad samt försäljning av nuvarande höll Marcus Andersson i. Engagerad och proffsig, skaffade sig personkännedom och tog sig tid för att ro affären i hamn. Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Helena O
    Tack så mycket Helena! Väldigt kul att vi fick ihop allting, och att vi hittade drömlägenheten till slut. Vi ses inom kort!
  • 2020-04-30

Anna M skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus har sålt vår lägenhet i Bagarmossen. Jag har tidigare träffat honom på visningar och blev imponerad av hans professionella och trevliga sätt. Jag hade därmed höga förväntningar, vilka infriades med råge. Vi sålde i samband med coronakrisen, vilket innebar en generellt orolig och oförutsägbar marknad, men Marcus lotsade oss lugnt och tryggt genom hela försäljningsprocessen. Han är väldigt ambitiös och visade prov på stor flexibilitet, lyhördhet och hjälpsamhet, så att både vi och köparen blev nöjda. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare! Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Anna M
    Tack Anna för denna novell! Wow. Vi gjorde detta bra tillsammans, med goda förberedelser, hårt jobb från båda håll och tålamod på det. Resultatet blev bra! Vi ses snart!
  • 2020-04-29

Marie N skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Har köpt en bostadsrätt. Har fått god hjälp av mäklare med frågor och funderingar, och har opplevd god dialog hela vägen. Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Marie N
    Vad roligt att höra, Marie! Önskar dig ett varmt lycka till med din nya lägenhet!
  • 2020-04-28

Mikael E skrev om Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Jag har köpt en lgh i Årsta som låg under kommande försäljning. Det hela gick snabbt och smidigt med att kunna se lgh på kort varsel. Hela affären genomfördes smidigt, jag är nöjd. Läs mer
    2020-04-29 Leo W svarar Mikael E
    Härligt att höra att du är nöjd Mikael, det är viktigt för mig!
    Tror att du kommer trivas bra i din nya bostad.
    Hör av dig om det skulle dyka upp några frågor, annars så ses vi på tillträdesdagen
  • Eric H

2020-04-28

Eric H skrev om Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Innan jag sålde min 2:a så var jag i kontakt med 4-5 olika mäklare på olika byråer.
    Mitt val föll på Leo som är väldigt lyhörd, jordnära och sätter sig in i både säljare och köpares situation.

Leo matchade ihop min lägenhet med en potentiell köpare väldigt snabb och det var över förväntan i dessa tider. Riktigt bra jobbat!

Rekommenderar varmt Leo och HusmanHagberg Årsta.

/ Eric Holmblad Läs mer
    2020-04-29 Leo W svarar Eric H
    Tack Eric!
    Väldigt tacksam över att jag fick hjälpa dig med försäljningen och extra roligt att det blev en bra och snabb försäljning!

Önskar er lycka till framöver så hörs vi snart!
    Leo W gillar detta
  • 2020-04-27

Hans W skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Har varit med vid försäljning Bagarmossen samt vid köp av ny lgh i Skarpnäck för min dotters räkning med fullmakt.
    Marcus är en mycket trevlig och kompetent mäklare inger trygghet och samspelar på ett mycket professionellt sätt.

Marcus levde mer än väl upp till mina förväntningar.

Han överträffar den schablon bild som jag har av mäklare. Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Hans W
    Tackar så hjärtligt för detta, Hans! Väldigt roligt att läsa. Önskar en fortsatt fin sommar!
  • 2020-04-27

Dennis V skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag ville få hjälp att sälja en 3:a i Skarpnäck. Marcus som jag valde att anlita kände väl till marknaden i området och hade snabbt en åtgärdsplan på hur han skulle jobba med att lägga ut och arbeta kring detta projekt.
    Kontakten med Marcus var suverän hela vägen från första kontakt tills det att lägenheten var såld. Marcus kompetens inom området gjorde att jag kunde känna mig lugn och trygg under försäljningen och alla frågor jag hade kunde vi snabbt klara ut tillsammans.

Med vänlig hälsning, Dennis. Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Dennis V
    Tack Dennis för detta och för ett fint samarbete! Superroligt att läsa! Vi ses snart :-)

Stockholmsvägen 1, 122 62 Enskede