HusmanHagberg Enskede

HusmanHagberg Enskede

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeElevenYears
2 018

Välkommen till HusmanHagberg i Enskede! Vi har funnits här på Stockholmsvägen 1 i Gamla Enskede sedan 1993 och förra året sålde vi drygt 250 bostäder i södra Stockholm. Det tycker vi visar på att vi är en lokal mäklare som kan söderort. Har du precis börjat titta på bostäder i vårt område? På vår hemsida kan du se alla våra...

2018 omdömen om HusmanHagberg Enskede

Sedan starten hos Reco 2017

Visar 2018 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Josefine J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
Bagarmossen

Kunnig och genuin. Väl förberedd och tydlig i sin kommunikation. Hade anlitat Marcus igen. Tack för all hjälp.

Sven G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
Skarpnäck

Marcus var en fantastisk trevlig, trygg och kunnig person som med stort engagemang guidade oss igenom vårt lägenhetsköp. Snabb på att svara, påläst och serviceinriktad är han just en sådan mäklare man önskar sig när man, som vi, står inför en stort och viktigt beslut i sitt liv.

Barbro J
Gamla Enskede

Jag fick ett mycket vänligt och proffsigt bemötande. Processen beskrevs tydligt och enkelt och jag fick förtroende direkt. Johan var uppmärksam och tillgänglig under hela processen. Jag är mycket nöjd och rekommenderar honom starkt! // Barbro

Ann-Sofie F
Årsta

Johan är kunnig och väldigt engagerad. Jag upplevde det som att han jobbade för båda sidors bästa - både säljare och köpare - vilket känns väldigt ärligt och bra.

Amanda H
Bagarmossen

Sedan vi aktivt började leta bostad har Marcus varit engagerad i vårt bostadssökande. Han har hållt kontakten och tipsat om kommande försäljningar. Han har varit snabb på att svara på frågor, upplevts kunnig, haft bra koll på objekt och området samt alltid varit väldigt trevlig att ha att göra med. Rekommenderar Marcus varmt!

Myra K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Josephine Lantz en del av HusmanHagberg Enskede
Gamla Enskede

Kunde inte fått en bättre mäklare! Josephine har varit så trygg, hjälpsam och proffsig genom hela processen. Hon är även en väldigt varm, omtänksam och trevlig person. Rekommenderar henne varmt!

Svar från Josephine Lantz

Tack bästa Myra för ditt fina omdöme. Har varit en ära att få hjälpa till att både sälja din lägenhet men också att förmedla din nya fina lägenhet. Så kul att det blev så bra!! Så glad att jag fått hjälpa till och för att ni valde mig. Tveka inte att höra av dig om det någon gång blir aktuellt för dig att sälja eller vid minsta lilla. Bästa hälsningar Josephine

Simon W
Svedmyra

Johan är smidig, snabb och rak i sin kommunikation. Han ger rimliga förväntningar till både köpare och säljare. Han drar inte ut på affären i onödan!

Carl Åke Christian B
Enskede

J har varit tydlig och professionell igenom hela förfarandet. Med ett service inriktat bemötande har J tydligt förmedlat vad som pågår och vad som komma skall, detta har varit till ett stort stöd för oss som köpare.

Sandra B
Gamla Enskede

Jag tyckte att Johan gav ett seriöst och bra bemötande med en välvilja att hjälpa till. För en förstagångsköpare fanns det inga frågor som Johan inte svarade på och var väldigt tillgänglig. Väldigt nöjd över att ha kommit i kontakt med Johan.

Ellen Irma Marie F
Enskede

Johan är trevlig och tillmötesgående. Upplever att han hade koll på information om lägenheten, föreningen mm. Vid oklarheter tog han frågor vidare. Upplever även att Johan var väldigt tydlig och uppriktig i alla delar av processen.

Zowi R
Björkhagen

Trevlig och enkel att jobba med! Driven!

Anders R
Enskededalen

Mycket driven, pålitlig och trevlig!

Chai Kwok W
Blåsut

We recently sold our house for the first time with Allan, and we are very happy with the experience! As foreigners, we found the real estate market quite challenging, but Allen's professionalism and helpfulness made a big difference. He clearly explained every document and procedure, ensuring we understood each step. Allen provided sensible advice and worked hard to make the process as transparent and smooth as possible. His dedication and expertise made the whole process much easier for us. We highly recommend Allen to anyone looking to buy or sell their home.

Daniel W
Blåsut

Allan gav oss direkt ett professionellt och härligt intryck. Han var väldigt lätt att ha o göra med, besvarade frågor, tog reda på svaren snabbt där han inte visste och höll oss uppdaterade under hela köp-processen. Klockren match som köpare!

Erika L
Skarpnäck

Allan var väldigt tillmötesgående och proffsig genom hela försäljningen. Jag är väldigt nöjd med hans arbete!

Håkan S
Skarpnäck

Han var väldigt bra. Flexibel och kunnig, jag kan rekommendera honom till andra.

Henrik T
Skarpnäck

Allan har hanterat vår försäljning av bostadsrätten gediget och professionellt. Från första mötet har vi känt en trygghet i Allan som han införlivade genom hela processen. Det som avgjorde att Allan fick vara vår mäklare var att han bemötte oss: Trevligt professionellt ärligt (slängde sig inte med siffror eller löften) likvärdigt (såg till att kommunicera med oss båda) Om vi skulle kunna, skulle vi använda oss av Allan igen. Allan kan vi starkt rekommendera som mäklare.

Gisela W
Skarpnäck

Hela processen att sälja har varit trygg och säker , vi är Mycket nöjda!

Margaux L
Bagarmossen

Marcus är en helt fantastisk mäklare, professionell och kunnig. Vi är så nöjda!

Melwin S
Skrev om Josephine Lantz en del av HusmanHagberg Enskede

Josephine är tydlig och tar sina uppdrag på största allvar. Hon skapar trygghet genom hela försäljningsprocessen och håller en ständigt uppdaterad, oavsett tid på dygnet. Jag kan tyvärr inte ge mer än högsta betyg, men mina förväntningar har överträffats. Om ni söker en mäklare, rekommenderar jag henne starkt!

Svar från Josephine Lantz

Tack Melwin för så fina ord! Har varit en ära att få hjälpa er att ro i hamn er försäljning och så kul att det blev ett fint resultat! Tack för förtroendet och dina fina ord! Det värmer! Vi hörs Bästa hälsningar Josephine

Claudia Beatriz M
Årsta

Bra bemötande, överträffade alla förväntningar, mycket nöjd! :)

Bhavya P
Årsta

It was a very pleasant and smooth experience of purchasing our first apartment with the help of Johan. From the viewing to the signing of the contract, it was quick and hasselfree. His negotiation with the seller on the move in date was really appreciated because we may not have closed the deal with a late move in. He is polite but straightforward and very professional. Special thanks to his assistant Cecelia for help with the paperwork. Great experience over all.

Klara N
Skarpnäck

Vi är supernöjda med Allan som vi tycker är trevlig, engagerad, noggrann och gör det där lilla extra!

Liv S
Årsta

Johan har varit en väldigt värdefull samarbetspartner och bollplank både när det kommer till försäljning av befintlig bostad såväl som köp av ny bostad. Han är snabb, inlyssnande, transparent, tålmodig, handlingskraftig och förtroendeingivande. Vi rekommendationer Johan och jobbar gärna tillsammans med honom i framtiden!

Hedvig L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Josephine Lantz en del av HusmanHagberg Enskede
Skärmarbrink/Gullmarsplan

Josephine har varit en sån klippa under hela min försäljning. Otroligt flexibel, enkel och rolig att jobba med. Tydlig och rak i all kommunikation och väldigt tillgänglig både för mig som säljare och de spekulanter som var intresserade av min lägenhet. Jag kan inte annat än rekommendera Josephine!

Svar från Josephine Lantz

Tack bästa Hedvig för ett så fint omdöme! Blir varm i själen! Har varit en ära att få lära känna och hjälpa dig med försäljningen av er fina lägenhet och stort grattis till ert köp av er nya bostad. Vi ses och hörs snart! Bästa hälsningar Josephine

Olle H
Enskede Gård

Det är andra gången vi säljer med Johan och det jag uppskattar med honom är hans tydliga kommunikation och goda kunskap om marknadsläget. Försäljningen av vår lägenhet på Odelbergsvägen 36 gick smidigt och stressfritt tack vare Johan. Jag rekommenderar honom varmt.

Valter M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Vincent Hellman en del av HusmanHagberg Enskede
Hammarbyhöjden

Väldigt bra! Gick igenom alla steg sakligt och hjälpte en genom hela processen!

Andreas N
Stureby

Marcus tog sig an uppdraget att sälja vår lägenhet och jag kan inget annat än säga att han får 5/5 stjärnor. Otroligt genuin och professionell! Vi hade många krav vilket han tog på största allvar och lyckades ta fram en lösning som passade oss perfekt. Kan inget annat än att rekommendera Marcus, en otroligt duktig mäklare!

Maja E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Vincent Hellman en del av HusmanHagberg Enskede
Hammarbyhöjden

Vincent har varit otroligt sjysst och hjälpsam mot mig som köpare. Han har stämt av ofta och väglett mig i de frågor jag varit osäker kring. Är supernöjd!

Selma G
Årsta

Angelägen, tillgänglig och bra bemötande!

Saga S
Gullmarsplan/Globen

Johan var mycket engagerad och kunnig mäklare. Bra koll på både område och marknad. Vi upplevde försäljningen som väldigt smidig.

Jennifer L
Stureby

Marcus är en fantastisk mäklare! Allt känns väldigt tryggt med honom och jag rekommenderar alla att anlita honom. Han kommer definitivt få sälja lägenheten när det är dags.

Philip L
Årsta

Johan var kunnig , professionell och trevlig .

Simon W
Enskede Gård

Mycket trevligt och hjälpsamt bemötande. Snabb och tydlig i kontakten med oss som köpare i alla delar av processen! Vi var så nöjda med processen att vi valt att använda Johan för att sälja vår bostad i nästa steg!

Ted V
Blåsut

Johan är en väldigt trevlig och genuin person som skapar ett stort förtroende. Både hos oss som säljare men även spekulanter/köparen. Alltid tillgänglig och orädd att göra det lilla extra arbete som krävs för att sticka ut som mäklare. I en tuff marknad lyckades Johan ändå leverera bra resultat. När/om det är dags att sälja igen kommer mitt första samtal vara till Johan.

Louise L
Enskede Gård

Suverän mäklare. Ärlig, inlyssnande, kommunikativ och vråltrevlig. Vi är jättenöjda med vårt köp och försäljning.

Linnea D
Årsta

I samband med mitt första lägenhetsköp så har han varit ett bra stöd och förklarat hur processen ser ut och varit närvarande vid frågor regelbundet. Uppskattar Johan som proffsig och tillmötesgående.

Valeria H
Årsta

Min erfarenhet av Johan Nilsson på HusmanHagberg var utmärkt. Från första mötet blev vi bemötta på ett mycket trevligt sätt. Johan spenderade 1,5 timme med oss och förklarade allt mycket pedagogiskt, vilket var ovärderligt för oss som förstagångssäljare. Vi hade förväntningar på att Johan skulle göra sitt bästa och vi var under viss tidspress. Han levererade på ett galant sätt - från vårt första möte tills köpeavtalet skrevs under tog det endast 24 dagar! Sammanfattningsvis var vår upplevelse av Johan vid försäljningen...

Vasiliki A
Skarpnäck

Jag träffade Allan när jag köpte min lägenhet (2020) och valde honom när jag tog beslutet att sälja den. Han är en mycket erfaren fastighetsmäklare med utmärkt lokalkännedom (i detta fall Skarpnäck). Jag vill särskilt notera om Allan att han kan behandla en försäljning individuellt samtidigt som han alltid har god kontakt med kunden angående marknadens övergripande kontext. Jag vill också särskilt nämna hur imponerad jag var av Allans engagemang i genomförandet av försäljningsprocessen och upprätthållande av kontakten med...

Anica T
Blåsut

Har precis köpt en lägenhet med Johan som mäklare. Proffesionellt bemötande och tillgänglig alla dagar i veckan. Jag kan varmt rekommendera honom om du ska känna dig trygg i din nästa lägenhetsförsäljning eller köp.

Sofia N
Årsta

Johan tog sig an uppdraget med en viss tidspress och levererade mycket bra. Han är lugn, professionell, lyhörd, engagerad och pålitlig. Rekommenderar varmt Johan som mäklare!

Matilda J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Vincent Hellman en del av HusmanHagberg Enskede
Årsta

Vincent har under hela vägen fram till försäljning varit hjälpsam, noggrann, trevlig, ordentlig och ambitiös. Jag fick ett bra pris för min lägenhet, försäljningsprocessen har inte stressats fram utan det har fått ta den tid som har krävts för att nå dit. Vincent har mina varmaste rekommendationer.

Anna H
Årsta

Väldigt kunnig och proffsig. Trevligt bemötande.

Gaston N
Stureby

Proffsig hela vägen igenom. Trevlig, kunnig och saklig. Väldigt jordnära person och kan varmt rekommendera honom för era framtida affärer.

Stig Erik Marcus I
Sålde sitt hus med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
Enskededalen

Tydlig, informativ och ett bra driv genom hela processen.

Gert K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck

Bra och korrekt bemötande. Helt klart nöjda med Ola

Elin G
Sålde sitt hus med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
Enskededalen

Ola är kunnig, trygg och är väldigt informativ och trevlig! Vi vill ge våra varmaste rekommendationer till att anlita Ola som mäklare när ett kärt boende ska ut till försäljning. Ola har väglett oss tryggt och initierat genom hela säljprocessen. Vi är jätteglada över att vi anlitade Ola när vi skulle sälja vårt hus.

William W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
Björkhagen

Mycket bra! Vi är nöjda med all hjälp vi har fått av Ola och har känt oss trygga hela vägen med honom som mäklare

Christoffer R
Enskededalen

Han har ett genuint engagemang som överträffar förväntningarna. Har nu haft turen att både köpt och sålt via honom. Kan med gott samvete rekommendera honom till vem som helst.

Beata T
Blåsut/Johanneshov

Snabb och kunnig hantering. Behjälplig och lösningsfokuserad.