Marcus Andersson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Personkontakten - att träffa så mycket människor och tillsammans snickra ihop en noggrant utformad lösning. Varje affär är unik, vilket gör jobbet som mäklare extremt roligt och utmanande!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Noggrann, nytänkande och effektiv. Jag tycker om att ta saker framåt, något mina kunder under åren uppskattat väldigt mycket. Jag ligger inte på latsidan under försäljningsprocessen, utan gör alltid mitt allra yttersta - det tjänar alla på.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden njuter jag mest av lugnet med långa promenader och cykling i Nackareservatet. Jag kommer ursprungligen från Dalarna och är uppvuxen med naturen runt hörnet, därav uppskattar jag närheten till naturen här i söderort.

När tid ges upptäcker jag gärna nya ställen, både i Sverige och världen! Läs mer

Läs vad 201 Läs vad Marcus Andersson

• Fredrik L köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-03-30

Stureby
    Vi är köpare av bostadsrätt där Marcus var ansvarig mäklare. Marcus har varit oerhört skicklig, kunnig och vänlig genom hela processen. Han har koll på läget helt enkelt och vi vill ge honom våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Martin O sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-03-21

Skarpnäck
    Markus har varit gjort ett jättebra jobb med försäljningen av vår lägenhet! Mycket tillgänglig, professionell, snabba svar samt rak och transparent dialog! Läs mer
  • Dinara Och Ernest J sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-03-19

Hej!
    Marcus har hjälpt mig att sälja min bostad.
    Det är andra gången han hjälper oss.2014 vi sålde vår första lägenhet med hjälp av Marcus. Vi var mycket nöjda och han levde upp till våra förväntningar även den här gången.
    Han är mycket professionell mäklare.Han gav oss väldigt värdefulla tips vad gäller inredningen och det ökade värderingen avsevärt.
    Tack vare honom kan vi nu köpa större till oss. Läs mer
  • Prodip N köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-03-16

Skarpnäck
    Viktigt att säga att Marcus hanterade hela processen på ett rättsäkert sätt. Läs mer
  • Joe D
    Joe D köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-03-15

Skarpnäck
    Kortfattat, han är en bra och schysst mäklare :) Läs mer
  • Sandra W sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-03-12

Bagarmossen
    Vi köpte vår lägenhet av Marcus och var väldigt nöjda med Marcus, därför kontaktade vi honom nu inför vår försäljning. Marcus gör mer än vad man förväntar sig av en mäklare och tycker ingen fråga är dum eller för mycket. Vi var trygga med att han skulle ta väl hand om alla potentiella köpare vilket han verkligen gjorde. Han är värd absolut högsta betyg alla kategorier! Läs mer
    2020-03-12 Marcus A svarar Sandra W
    Många tack, Sandra, för det fortsatta förtroendet och det fina omdömet! Jag önskar er ett varmt lycka till med allt spännande som väntar er under året!
  • Guillermo A sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-03-09

Svedmyra
    Marcus levde upp till alla våra förväntningar och lite till, vid försäljning av vår bostadsrätt.
    Han ingav stort förtroende och vi kan varmt rekommendera Marcus. Läs mer
    2020-03-12 Marcus A svarar Guillermo A
    Väldigt roligt att höra och läsa detta, många tack! Vi ses framåt igen när det är dags för tillträde!
  • Linda S köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-03-09

Svedmyra
    Köpt en lägenhet mha Marcus. Bra och noggrann genomgång av alla dokument då vi skrev kontraktet. Marcus är lugn och förklarar allt grundligt. Läs mer
    2020-03-12 Marcus A svarar Linda S
    Tack Linda! Vad glädjande att läsa detta, och många grattis återigen till köpet av en väldigt fin lägenhet. Vi ses på tillträdet!
  • Mattias P
    Mattias P sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-03-07

Trevlig, nåbar, flexibel!
    Engagerad mäklare som går in för objektet och har kontinuerlig dialog med mig som säljare.
    Toppbetyg!
    /Mattias Läs mer
    2020-03-12 Marcus A svarar Mattias P
    Tusen tack för detta omdöme, Mattias! Det har varit ömsesidigt, med trevlig kontakt och raka dialoger. Vi ses snart igen!
  • Pelle O sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-03-02

Årsta
    Sålde en lägenhet i Årsta på Bränningevägen. Marcus hade vid vårt första möte en god uppfattning om lägenhetens disposition och kom genast med goda råd kring vad man bör tänka på vid fotograferingen. Bilderna blev toppen och det var till stor del Marcus förtjänst då han verkligen gav 110 % för att få till det där lilla extra. Bilderna lade sedan grunden till en mycket lyckad försäljning och lägenhetens såldes innan ordinarie visning. Som säljare hade vi hela tiden en god dialog kring våra förväntningar av försäljningen och det kändes tryggt att helt kunna lämna över ansvaret till ett fullblodsproffs. I slutskedet av affären intensifierades dialogen och Marcus levererade in i kaklet. Vi är mycket nöjda över Marcus och vi känner att han är en behaglig person för köparna att ha att göra med. Läs mer
    2020-03-12 Marcus A svarar Pelle O
    Tack Pelle för denna novell! Det har varit en fröjd att arbeta med er. Väldigt roligt att läsa att ni uppskattar arbetssättet och resultatet vi genom gemensamt arbete uppnådde. Vi ses på tillträdet!

Senaste försäljningarna

Rusthållarvägen