Marcus Andersson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2017-12 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Personkontakten - att träffa så mycket människor och tillsammans snickra ihop en noggrant utformad lösning. Varje affär är unik, vilket gör jobbet som mäklare extremt roligt och utmanande!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Noggrann, nytänkande och effektiv. Jag tycker om att ta saker framåt, något mina kunder under åren uppskattat väldigt mycket. Jag ligger inte på latsidan under försäljningsprocessen, utan gör alltid mitt allra yttersta - det tjänar alla på.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden njuter jag mest av lugnet med långa promenader och cykling i Nackareservatet. Jag kommer ursprungligen från Dalarna och är uppvuxen med naturen runt hörnet, därav uppskattar jag närheten till naturen här i söderort.

När tid ges upptäcker jag gärna nya ställen, både i Sverige och världen! Läs mer

Läs vad 132 kunder tycker om Marcus Andersson

• Frida N sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Bagarmossen
    En mycket engagerad och kunnig mäklare som bryr sig om både säljare och köpare. Han är ärlig och noga med att allt blir rätt och riktigt. Han har en hög servicenivå och är även mycket duktig vad gäller styling. Han är också noga vid utformningen av annons och prospekt med bl.a. val av bilder. Vi kände oss mycket trygga med att anlita Marcus Andersson! Läs mer
  • Ronja L köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Skarpnäck
    Mycket bra bemötande vid köp av lägenhet. Snabb på att svara och trevlig. Enkel att ha att göra med och fick affären att kännas trygg. Läs mer
  • Fredrik K sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Bagarmossen
    Sålde en 2:a i Bagarmossen via Marcus. Han skötte allt superbra. Trevlig och proffsig. Läs mer
  • My S köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Skarpnäck
    Köpt, mycket trevlig och tillmötesgående Läs mer
  • Philip B
    Philip B sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Skarpnäck
    Sålt min egen bostad, på ett bra och pedagogiskt sätt, hade lite höga förväntningar men Marcus uppfyllde dom utmärkt. Läs mer
  • Tove L köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Bagarmossen
    Mitt köp har hittills skett under en smidig process.
    Marcus har varit lättillgänglig och svarat på alla frågor som en nervös första-gången-köpare kan tänkas ha. Läs mer
  • Niklas S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålde en tvåa i Årsta genom Marcus. Det kändes från första kontakt som att Marcus lyssnade på mina behov och förväntningar som säljare. Han gör ett lugnt, förtroendeingivande intryck och det jag framförallt uppskattade är den extra ansträngning i alla moment för att allt skulle bli riktigt bra.

Kan starkt rekommendera att anlita Marcus. Läs mer
  • Sandra A skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Väldigt hjälpsam under försäljningen! Jag har fått snabba svar vid frågor och trevligt bemötande! Läs mer
  • Hanna B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Seriös, ambitiös och otroligt trevlig mäklare. Rekommenderar varmt för en trygg och metodisk affär. Läs mer
  • Therése S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Fick hjälp av Marcus när vi sålde våran 2:a i Bagarmossen.
    Vi är supernöjda med allt ifrån första mötet till hela processen var avslutad med såld lägenhet och kontraktskrivning.
    Marcus är trevlig, glad och lugn i sitt sätt. Ger alltid den informationen man behöver och följer upp allt man pratat om.
    Marknaden var ju ganska svår nu våren 2018, men Marcus kämpade på med visningar och kom helatiden med förslag på olika möjligheter och lösningar då vi gärna ville sälja lgh snabbt (pga flytt till annan ort). Vi rekomenderar honom varmt som mäklare! /Therése och Jocke Läs mer

Senaste försäljningarna

Svartågatan