Marcus Andersson

Marcus Andersson

Marcus Andersson är mäklare på HusmanHagberg Enskede

Marcus Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Marcus Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 285 omdömen med ett betyg på 4.9. Marcus Andersson har haft 64 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Personkontakten - att träffa så mycket människor och tillsammans snickra ihop en noggrant utformad lösning. Varje affär är unik, vilket gör jobbet som mäklare extremt roligt och utmanande!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Noggrann, nytänkande och effektiv. Jag tycker om att ta saker framåt, något mina kunder under åren uppskattat väldigt mycket. Jag ligger inte på latsidan under försäljningsprocessen, utan gör alltid mitt allra yttersta - det tjänar alla på.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden njuter jag mest av lugnet med långa promenader och cykling i Nackareservatet. Jag kommer ursprungligen från Dalarna och är uppvuxen med naturen runt hörnet, därav uppskattar jag närheten till naturen här i söderort.

När tid ges upptäcker jag gärna nya ställen, både i Sverige och världen!

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 285 Läs vad Marcus Andersson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    • Skarpnäck
    2021-09-19
    Fick hjälp med allt jag önskade. Bra förklaring om allt vad försäljningen innebar. Toppen helt nöjd.
    2021-09-19
    Bästa möjliga tänkvärda service på elitnivå!
    2021-09-15
    Jag är mkt nöjd med Marcus. Han är professionell, trevlig och påläst. Hjälper till på bästa sätt och underlättar vid all stress som man kan känna under en försäljning
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    2021-09-15
    Bra bemötande. Proffessionell och noggrann. Lätt att få kontakt med under hela köp processen.
    • Årsta
    2021-09-08
    Anlitade Marcus igen då vi även tidigare genom honom sålt vår bostad och varit supernöjda, med allt från första kontakt till avslutad affär. Marcus är mycket professionell, visar stor lyhördhet, kunskap och strävar efter att både säljare och köpare ska bli riktigt nöjda. Vi vänder oss gärna till Marcus igen om det blir aktuellt framöver!
  • Liisa N
    2021-09-06
    Gott bemötande, lugn och saklig. Lättillgänglig och behjälplig med olika ting vilket underlättar för säljaren under processen. Rekommenderas varmt att välja Marcus Andersson.
    2021-08-31
    Mycket kunnig och trevlig mäklare.
    • Skarpnäck
    2021-08-21
    Hej!
    Just nu är mina erfarenheter med Marcus är på ett bästa sätt

Baktybek
    2021-08-20
    Marcus är en trevlig, ärlig, noggrann och duktig mäklare. Vi fick ett väldigt bra intryck redan på den första (av tre) visningen, och det intrycket höll i sig ända in i mål. Rekommenderas varmt!
    2021-08-12
    Har haft kontakt med Marcus vid ett flertal tillfällen med anledning av försäljning av hyresrätter i vår Brf.

Marcus är alltid påläst, kunnig och väldigt flexibel. Alltid snabba återkopplingar om man har en fråga.

Han var en klippa under vår försäljning som gick över förväntan.

Jag kan varmt och innerligt rekommendera Marcus.