Marcus Andersson

Marcus Andersson

Marcus Andersson är mäklare på HusmanHagberg Enskede

Marcus Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Marcus Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 338 omdömen med ett betyg på 4.9. Marcus Andersson har haft 45 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Personkontakten - att träffa så mycket människor och tillsammans snickra ihop en noggrant utformad lösning. Varje affär är unik, vilket gör jobbet som mäklare extremt roligt och utmanande!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Noggrann, nytänkande och effektiv. Jag tycker om att ta saker framåt, något mina kunder under åren uppskattat väldigt mycket. Jag ligger inte på latsidan under försäljningsprocessen, utan gör alltid mitt allra yttersta - det tjänar alla på.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden njuter jag mest av lugnet med långa promenader och cykling i Nackareservatet. Jag kommer ursprungligen från Dalarna och är uppvuxen med naturen runt hörnet, därav uppskattar jag närheten till naturen här i söderort.

När tid ges upptäcker jag gärna nya ställen, både i Sverige och världen!

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 338 Läs vad Marcus Andersson

• sålde sitt hus med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    • Enskede Gård
    2022-10-04 Verifierad kund
    Marcus är klok, välorganiserad och bra på att kommunicera, både med oss säljare och med tänkbara köpare. Han är mycket snabb med återkopplingar och väldigt nåbar. Han är framförallt en genuint trevlig människa som bottnar i det han säger gör, en ovärderlig egenskap när insatserna är stora och anspänningen hög.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    • Kärrtorp
    2022-10-03 Verifierad kund
    Marcus är noggrann, ambitiös, och kunnig. Vi har stort förtroende för honom och kan verkligen rekommendera honom. Vi är mycket nöjda med allt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-09-27 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, jordnära och ödmjuk person.
    Lugn och pedagogisk, man fick ett väldigt förtroende för Marcus.
    En fantastisk mäklare för både säljare och köpare.
    2022-09-11 Verifierad kund
    Marcus är en väldigt kompetent och trevlig mäklare. Att sälja sitt boende med hjälp av Marcus gör att man är trygg och hela tiden får professionellt stöd och råd. Marcus är duktig på att informera och håller en uppdaterad hela vägen vilket skapar ett lugn hos en som säljare. Det är tredje gången jag anlitar Marcus och kan rekommendera honom varmt!
    2022-09-07 Verifierad kund
    Han är Trevlig, kompetent och påläst. Alltid ett trevligt bemötande både via Mail, telefon och irl
    2022-08-26 Verifierad kund
    Hej!
    Jag gillar inte att ständigt sätta betyg på tjänster som det är en självklarhet att hur de skall utföras. Jag ser det som ett sätt att stressa och övervaka människor. Att betygsätta är Inget som främjar arbetet i det långa loppet. Marcus utför sitt arbete bra och som jag ser det så en mäklare skall arbeta. Inget jag behöver betygsätta.
    Vänligen Eva Wernlid
  • Mats E
    2022-08-24 Verifierad kund
    Marcus är en god mäklare och försäljare. Han är receptiv och vänligt förekommande. Hans punktlighet och noggrannhet Inger förtroende.
    En försäljning av ett hem kan vara mycket känslomässigt påfrestande för en kund. Marcus är en god människokännare och fångar upp signalerna. Hans juridiska och administrativa kunnande bidrar till den positiva helhetsbilden.
    • Hammarbyhöjden
    2022-08-24 Verifierad kund
    Är supernöjd med Marcus! Han var lugn och uppdaterade mig kontinuerligt under hela processen från fotografering, visning av lägenheten, budgivning och till sist underteckning av försäljning.

Om jag i nått läge kände mig osäker visste jag att jag kunde kontakta Marcus och kunde han inte svara just då på tex telefon meddelande han tydligt när han kunde höra av sig. Efter att vi pratats vid kände jag ett lugn, vilket kändes skönt.
    • Bagarmossen
    2022-07-25 Verifierad kund
    Jag och min fru köpte en lägenhet i Bagarmossen i feb/mars 2022. Marcus Andersson var mäklare. Han visade sig vara mycket noggrann, grundlig, kunnig och tillgänglig. Han har ett mycket trevligt bemötande.
    • Gamla Enskede
    2022-06-23 Verifierad kund
    Marcus sålde lägenheten till mig och jag
    tyckte då att allt fungerade klockrent.
    Så därför säljer Marcus lägenheten, det bör
    säga allt. Betyg 10 av 10