Läs vad 239 Läs vad Marcus Andersson

• 2021-01-16
    Jag sålde min 1:a med kokvrå i Stockholm, Marcus var otroligt tydlig, professionell och överträffade mina förväntningar!
    Lovisa H
    • 1:a
    • 27.0 m²
    • Bagarmossen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
  • 2020-11-27
    Engagemanget ,tydligheten , och vänlighet
    Inger B
  • 2020-11-27
    Jag har sålt en 1a på 26 kvm med hjälp av Marcus. Jag tycker att han är väldigt bra på sitt jobb. Allt ifrån bemötande och upprätthållande av kontakt, -snabbt och enkelt. Lätt att ha att göra med på ett socialt plan och pålitlig när det kommer till problemlösning. Tydlig med vad som sker i processen och vad som härnäst ska hända. Han verkar tycka mycket om sitt arbete vilket jag fick en positiv upplevelse av i vårt samarbete.
    Natalie S
    • 1:a
    • 26.0 m²
  • 2020-11-26
    En fyra i Bagis såldes för vår räkning. Marcus är korrekt, noggrann, tillgänglig och har glimten i ögat.
    Vi är helt nöjda.
    Hans J
  • 2020-11-26
    Marcus hjälpte oss vid vårt senaste köp av bostadsrätt. Marcus är tydlig, proffsig och väldigt trevlig. Rekommenderas!
    Oscar D
    • Bagarmossen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
  • 2020-11-22
    Sålt en lägenhet i Bagarmossen, slutpriset överträffade mina förväntningar. Marcus är otroligt hjälpsam, kunnig och lyhörd.
    Sara A
    • 58.0 m²
  • 2020-11-16
    Jag sålde en lägenhet och fick bästa möjliga hjälp. Marcus är proffsig, snabb och service minded. Jag är mycket nöjd och lämnar mina varmaste rekommendationer.
    Charlotte A
  • 2020-11-14
    Vi sålde vår 3:a i Bagarmossen via Markus Andersson som vi blev tipsade om av kompisar. Markus har varit toppen i att hjälpa oss resonera kring köp och skatter. Och när det väl var dags att sälja fixade han en förhandsvisning inom ett par timmar på en fredag och lägenheten var såld på söndag eftermiddag. Proffsig, personlig och riktigt trevlig! Vi håller med våra vänner och rekommenderar Markus vidare. Särskilt om du ska sälja eller köpa lägenhet i Bagarmossen.
    Åsa G
    • 3:a
    • 70.0 m²
  • 2020-11-14
    Grym upplevelse. Marcus var oerhört kundorienterad, inte bara för mig som säljare utan även för köparen.
    Fredrik Ö
    • 43.0 m²
    • Globen/Johanneshov
  • 2020-11-12
    Marcus är en fantastiskt kompetent mäklare som överträffade mina förväntningar. Från visning till kontraktsskrivning fick han mig att känna mig väldigt trygg med mitt köp. Köpte med hjälp av Marcus min första egna lägenhet och även om jag inte flyttat in än känns det otroligt bra!
    Emelie G
    • 43.0 m²
    • Globen/Johanneshov

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte