112 rekommendationer

en del av HusmanHagberg Enskede

Stockholmsvägen 1
122 62 Enskede — Visa karta

Vad tror Marcus att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 112 kunder tycker om Marcus Andersson

• Evelina W
    Evelina W skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Förtroendeingivande och professionell genom hela sälj-processen. Snabba uppföljningar, alltid tillgänglig för frågor och väldigt starkt engagemang från start till slut. Stort tack för hjälpen Marcus!!
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus hade ett fint bemötande. Vi som köpare ställde några frågor som det dock tog lång tid att få svar på, och vissa som inte besvarades alls. Det är förståeligt att BRF:en behöver vara tillgänglig för vissa svar, men då skulle det ha varit bra med åtminstone återkoppling om att svar dröjer.
    2017-08-18 Marcus A svarar Jonas W
    Hej Jonas!
    Tack för Er raka feedback gällande köpet.

Jag tar det med mig för förbättring av de upplyfta punkterna.

Tack än en gång, önskar er allt gott med den nya lägenheten!

Vänliga hälsningar
    Marcus.
  • Kerstin K
    Kerstin K skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Mjaaaa, min dotter skötte allt vid överlämnandet.
    Hon var inte imponerad, bl a var fullmaktspappret tillfälligt borta och förvirring uppstod och irritation, det hittades i en annan mapp...nycklar visste ingen hur många som fanns. Säljaren hade kvar två st och stod i förrådet när min dotter kom och flyttade saker EFTER ägarbytet. "Hoppsan" jag hade visst saker och nycklar kvar Inte OK! Min dotter kontaktade Mäklar_Marcus och han rekommenderade att maila säljaren. Vi/hon tyckte han skulle agera och ialla fall återkomma och fråga hur allt gått..jaja, nu sitter jag i min fina lägenhet och trivs bra och min kontakt fram till min dotter tog över var OK!
    Hälsar Kerstin Klausdotter
    2017-08-09 Marcus A svarar Kerstin K
    Hej Kerstin!

Jag tackar för Ditt uppriktiga svar. Jag känner igen mig i det Du skriver. Fullmakten lades på ett annat ställe inför tillträdet, vilket glömdes bort av mig när en kollega assisterade under tillträdesdagen, det jag tar på mig. Gällande nycklarna är det klart tråkigt, men jag är glad att det löste sig.

Jag tar mig till kritiken för förbättring, och jag är tacksam för din uppriktighet.

Vänliga hälsningar
  • Anna A
    Anna A skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus kändes säker och erfaren och jag som säljare var trygg med att lämna över försäljning och planering till honom. Han var proffsig och trevlig och mycket bra att ha att göra med.
  • Philip B
    Philip B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Grymt trevlig och härlig. Serviceminded, svarar alltid på telefon. Skulle rekommendera honom till alla!
  • Monica A
    Monica A skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus var öppen och kunnig. Naturlig och vänlig.
  • Eva M
    Eva M skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Helt och hållet levde Marcus upp till min förväntan av en mäklare.
  • Niklas I
    Niklas I skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Genuint trevlig, engagerad och påläst. Svarade snabbt på alla frågor. Marcus gjorde ett utmärkt jobb!
  • Ida L
    Ida L skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus är otroligt hjälpsam, trevlig och ödmjuk, något som inte är helt vanlig bland Stockholm mäklare.

Högsta betyg!
  • Moa L
    Moa L skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Kunnig och proffsig. Lätt att arbeta med och kommunicera med. Han levde helt klart upp till våra förväntningar.
  • Abhijeet B
    Abhijeet B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Markus has been very friendly and helpful to us during the buying process. He helped us understand the bidding and buying process as we are new in the swedish property market. I wish him all the best.
  • Sanna R
    Sanna R skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Otroligt trevlig och tillmötesgående.
    Marcus uppfattade jag som en mycket proffesionell person som kunde besvara mina frågor och som var lätt att komma i kontakt med.
    Känner mig mycket nöjd med Marcus som min mäklare.
  • Dennis I
    Dennis I skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus var en fröjd att ha som mäklare. Trevlig, tillmötesgående och professionell.
    Han presenterade förslag och idéer för en anpassad försäljningsprocess där vår bostad inte lades ut "öppet" utan förlitade sig på Marcus egna kontaktnät av potentiella köpare. Det var ett upplägg som passade oss utmärkt och som visade sig ge ett bra försäljningspris.
    Vidare guidade Marcus oss genom försäljningsprocess mkt smidigt och tryggt för oss som förstagångssäljare. All kontakt, alla frågor vi hade besvarades snabbt och tillfredsställande.
    Genomgående en positiv upplevelse.
  • Oskar A
    Oskar A skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Proffsigt, raka rör och inga frågetecken eller konstigheter. Kändes tryggt och bra från början till slut. Supernöjd, tusen tack.
  • Lars N
    Lars N skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Utomordentligt påläst och välbekant med processer och områden. Social kameleont.
  • Pontus G
    Pontus G skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Väldigt bra, kunnig och effektiv! Utmärkt helt enkelt!
  • Pernilla G
    Pernilla G skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Trygg och trevlig mäklare. Känner mig helt nöjd.
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Bra tills överlämningen av nycklar då mäklaren inte var närvarande
  • Erik F
    Erik F skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Kunnig, professionell och opartisk
  • Karin R
    Karin R skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Engagerad , noggran och hjälpsam.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Mycket professionell, trevlig och duktig på att bemöta såväl mig som säljare, som köparen på ett personligt plan och han inger förtroende. Han är säljande utan att vara påträngande. Påläst och kunnig om området och bostadsrättsföreningen och gav till och med mig som säljare information om föreningen som jag inte kände till trots att jag bott där i 8 år. Jag kan varmt rekommendera Marcus.
  • Lassi E
    Lassi E skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Extremt professionellt och trevligt mäklare. Vi köpte vår först lägenhet och Marcus hjälpte alltid oss med alla frågor. Tusen tack!
  • Melinda B
    Melinda B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi var väldigt nöjda med vår mäklare Marcus Andersson. Han var profetionell, trevlig, effektiv, kompetent och förtroendeingivande. Han var alltid lätt tillgänglig och hjälpsam utöver det som förväntas. Rekommenderar honom starkt!
  • Terhi J
    Terhi J skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus fick ta över oss som kund från en kollega. Jag tycker att bemötandet har varit trevligt och professionellt. Bra med information under processen, och tack och lov ett avslut som vi var nöjda med.
  • Andreas C
    Andreas C skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Hade varit på en tidigare visning med Marcus där han visade sig vara en engagerad och kunnig mäklare. Nu blev det inte det boendet för mig, men jag tackade gärna ja när han skulle hålla en privat visning för jag litade på att han rekommenderade något som passade mig, och det gjorde det.

Genom hela köpandeprocessen var han mycket lyhörd och informativ. Eftersom det var mitt första bostadsköp så kändes det viktigt att jag hade förtroende för mäklaren och det kände jag direkt att jag hade för Marcus, och både under och efter köpet så är jag mycket nöjd med Marcus som mäklare och rekommenderar honom starkt till alla som ska köpa såväl sitt första boende samt till de som ska byta till något annat.
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Har inte haft så mycket kontakt med honom eftersom min dotter befann sig i Stockholm och jag i Sundsvall
  • Linn L
    Linn L skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Trygg, informativ och proffsig
  • Robert Z
    Robert Z skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Han var väldigt vänlig , tillmötesgående , korrekt och professionell.
    Men han var samtidigt sympatisk och personlig.
    Det imponerar med tanke på att jag träffade honom ett antal gånger.
    Även när det gäller personliga saker som framtida boende för mig.
    Detta gällde även saker som min frus och min skilsmässa.
    Efter att jag tillfrågat honom är han ju också relativt ung och ny i yrket.
  • Pamela S
    Pamela S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Super engagerad mäklare. Trevlig, kompetent och lätt tillgänglig.
  • Maja F
    Maja F skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag är väldigt nöjd att jag valde Marcus som min mäklare! Trevligt bemötande, alltid tillgänglig så fort jag har velat få kontakt och hela tiden gett mig den information jag behövt vid olika lägen. Om någon i min närhet ska sälja kommer jag absolut rekommendera Marcus. Mvh Maja
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Positiv, svarar snabbt på frågor.
  • Gulan K
    Gulan K skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Mycket nöjd som kund hos er. Marcus har varit ett jättestort stöd för oss med försäljningen av vår bostad. Kommer definitivt att rekommendera honom mina vänner och bekantar som kommer sälja.
  • Kari G
    Kari G skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Hela köpet gick smidigt och han svarade snabbt på både mejl och sms.
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Korrekt, trevligt bemötande. I det hela gjorde han ett bra jobb. Det enda negativa var väl att vi hade olika uppfattningar av vad som var ett bra bud på lgh.
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus är en mycket klok ochkunnig person.h
    Han är också mycket bra att ta folk. Båda säljarna och jag verkade mycket nöjda.
  • Gerd G
    Gerd G skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag upplevde Marcus som effektiv, påläst, trevlig och tillgänglig. Ger honom mina bästa rekommendationer.
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Bra kontakt med mäklaren genom hela processen.
    Gav ett bra intryck kom med bra idéer och kommentarer gällande bostad inför visning. La ned mkt jobb och var snabb med svar vid frågor.
    Mkt nöjda med Marcus insats
  • Rani I
    Rani I skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Mycket trevlig kille som är engagerat i sitt uppdrag.
  • Annika J
    Annika J skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Är supernöjd och tacksam för att mitt första bostadsköp blev hos en mäklare som skötte affären på ett väldigt trevligt, enkelt och professionellt sätt som gjorde min köpupplevelse riktigt bra!
  • Amanda M
    Amanda M skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Superproffsig mäklare som ger det lilla x-tra.
  • Klara N
    Klara N skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus var lättillgänglig och tillmötesgående och väldigt tillmötesgående. När affären skulle avslutas var han lite stressig, därav 4:an.
  • Emma L
    Emma L skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag är helnöjd med Marcus Andersson på alla sätt han var professionell och genuin.Han var lyhörd inför mina önskemål och frågeställningar. Dett märktes att han hade fokus och närvaro när det gällde försäljningen av mitt objekt. Kan verkligen rekommendera honom.
  • Samuel N
    Samuel N skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus är en väldigt trevlig och kunnig mäklare. Hjälpsam genom hela processen och snabb på att svara vid frågor.
  • Björn Ö
    Björn Ö skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Rak och ärlig. Kunnig. Gav mycket bra svar på våra frågor :-)
  • Sofia C
    Sofia C skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Supernöjd med Marcus som mäklare till radhuset vi köpte. Mänsklig, ärlig och tillmötesgående. Svarade på alla frågor och kollade direkt upp det han inte visste. Kändes inte alls som en "säljande mäklare" på ett väldigt positivt sätt. Kommer absolut att anlita honom om jag ska sälja i framtiden.
  • Alexandra D
    Alexandra D skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus var en väldigt engagerad, flitig, pålitlig och ärlig. Vi har varit mycket nöjda med Marcus. Vi ger honom bösta möjliga betyg.
  • Carlos S
    Carlos S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Väldigt proffsigt och alltid tillgänglig när man hade frågor tack så mycket.
  • Amanda H
    Amanda H skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Mycket bra. Trevligt bemötande. Smidigt.
  • Magnus G
    Magnus G skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus är mycket lättsam, trevlig, informativ, korrekt och sympatisk.
    Det kändes tryggt och bra att arbeta med honom.
    Kanske hade jag önskat att det blev det slutpris han nämnde initialt, men det är ju som sagt efterfrågan som styr över sådant.
    Marcus är en person som jag upplever som ärlig och positiv på alla plan.
    Jag är tacksam över att det var han som tog hand om försäljningen av radhuset.
    Tack Marcus! Du är en proffsig och hyvens kille 👍
  • Anneli L
    Anneli L skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus gjorde ett fantastisk jobb. Han hade stort tålamod med mej när jag höll på att ge upp. Han gjorde allt kunde för att få lägenheten såld när många ville sälja.
    Jag är jättenöjd,
Emil Cronholm