Marcus Andersson
Registrerad mäklare sedan 2014-06-27
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-24
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Personkontakten - att träffa så mycket människor och tillsammans snickra ihop en noggrant utformad lösning. Varje affär är unik, vilket gör jobbet som mäklare extremt roligt och utmanande!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Noggrann, nytänkande och effektiv. Jag tycker om att ta saker framåt, något mina kunder under åren uppskattat väldigt mycket. Jag ligger inte på latsidan under försäljningsprocessen, utan gör alltid mitt allra yttersta - det tjänar alla på.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden njuter jag mest av lugnet med långa promenader och cykling i Nackareservatet. Jag kommer ursprungligen från Dalarna och är uppvuxen med naturen runt hörnet, därav uppskattar jag närheten till naturen här i söderort.

När tid ges upptäcker jag gärna nya ställen, både i Sverige och världen! Läs mer

Läs vad 216 Läs vad Marcus Andersson

• Shovan H sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-08-07

2:a
    Förutom att Marcus är en bra mäklare så är han eller känns iallafall väldigt genuin.
    Trevlig, hjälpsam, tillgänglig, tydlig, informativ och lösningsorienterad.
    Jag är glad och tacksam för hans hjälp. Läs mer
  • Jonatan F sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-07-04

Stureby
    Fick hjälp av Marcus att sälja vår lägenhet och vi kunde inte varit mer nöjda med all hjälp!
    Var fläckfri kommunikation från första mötet tills idag efter vi sålt vår lägenhet. Läs mer
  • Natasha S sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-06-28

Gamla Enskede
    Marcus har varit otroligt engagerad, tillmötesgående och flexibel i försäljningen av vår etta i Gamla Enskede. Han har kommunicerat väl och varit extrem lättsam att ha och göra med.

Marcus har även, utöver våra förväntningar, varit behjälplig i letandet efter större lägenheter i området vilket vi uppskattat mycket. Läs mer
  • Anders H skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-06-25

Markus var oerhört engagerade väldigt kompetent. Vi har köpt tidigare och nu sålt med hjälp av Markus och det har varit en väldigt bra upplevelse. Läs mer
  • Kimberley H köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-06-01

Bagarmossen
    Trevligt och lugnt bemötande från Marcus. Han var förstående gällande att detta var vårt första lägenhetsköp och att vi behövde lite extra vägledning genom processen. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Robin B sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-05-29

3:a
    Gamla Enskede
    Marcus bidrog med mycket god lokalkännedom och kunde verkligen motivera för spekulanterna att köpa just vår bostad. Det resulterade i ett försäljningspris utöver får förväntan! Bra kommunikation genomgående under processen. Vi rekommenderar Marcus! Mvh Robin & Mikaela Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Robin B
    Många och varma tack för detta fina omdöme. Tack också för ett fint samarbete och god dialog!
    Allt gott,

Marcus
  • Fredrik E köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-05-29

Svedmyra
    Vi har precis köpt vår första lägenhet med hjälp av Marcus. Vi uppskattade verkligen hans goda kommunikationsförmåga, transparens och hans trevliga sätt. Vi kände oss i väldigt trygga händer på våra första steg på bostadsmarknaden. Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Fredrik E
    Tack för detta, Fredrik! Glädjande att höra att ni har känt er trygga under resans gång - viktigt i dessa stora affärer!

Vi ses snart!
  • Josefine Q sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-05-28

Svedmyra
    Vi hade Markus som mäklare när vi sålde vår bostadsrätt. Vi kunde inte vara mer nöjda med valet av mäklare. Markus är inlyssnande och tydlig och har skapat en trygg process trots oroliga Coronatider. Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Josefine Q
    Tusen tack, Josefine! Roligt att läsa. Det har varit väldigt trevligt att arbeta med er!
  • Zanna L köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-05-05

3:a
    Skarpnäck
    Jag har sålt 2 lägenheter och köpt 1 lägenhet med hjälp av Marcus som mäklare! Jag har bara positiva saker att säga både som säljare och köpare. Marcus är en mäklare jag litar på till 100%, jag får svar på frågor som jag har utan att känna mig dum. Jag vet att det blir en trygg resa fram till kontrakt utan några krångligheter längs resans gång. Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Zanna L
    Tusen tack för detta Zanna! Ja, det har blivit en del kontakt under åren. Roligt att jag fick möjlighet att hjälpa dig med köp och försäljning även denna gång!
  • Maria V köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-05-04

Bagarmossen
    Jag har köpt en bostadsrätt där Marcus var mäklare. Han är en kunnig och professionell mäklare som var inlyssnande gällande mina behov/önskemål, och gav mig tips och hjälp utöver förväntat. Han återkopplar direkt och sakligt, och lyfter viktiga frågor mellan säljare och köpare. Jag rekommenderar Marcus! Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Maria V
    Tack för detta fina omdöme Maria! Det är glädjande att läsa :-)
    Vi ses om några veckor!

Senaste försäljningarna