Marcus Andersson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-02 - 2019-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Personkontakten - att träffa så mycket människor och tillsammans snickra ihop en noggrant utformad lösning. Varje affär är unik, vilket gör jobbet som mäklare extremt roligt och utmanande!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Noggrann, nytänkande och effektiv. Jag tycker om att ta saker framåt, något mina kunder under åren uppskattat väldigt mycket. Jag ligger inte på latsidan under försäljningsprocessen, utan gör alltid mitt allra yttersta - det tjänar alla på.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden njuter jag mest av lugnet med långa promenader och cykling i Nackareservatet. Jag kommer ursprungligen från Dalarna och är uppvuxen med naturen runt hörnet, därav uppskattar jag närheten till naturen här i söderort.

När tid ges upptäcker jag gärna nya ställen, både i Sverige och världen! Läs mer

Läs vad 135 kunder tycker om Marcus Andersson

• Nicklas W sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2019-02-15

73m²
    Gamla Enskede
    En fantastiskt engagerad, förtroendeingivande, säljande och trevlig mäklare. Absolut den bästa mäklaren vi haft. Läs mer
  • Emil L
    Emil L skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2019-02-08

Fullblodsproffs. Så himla ödmjuk, tillmötesgående och trevlig!
    +++++ Läs mer
  • Hanna H sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2018-12-30

63m²
    Skarpnäck
    Marcus är alltid snabb på att svara på funderingar som dyker upp längs vägen. Han ser till att både vi som säljare vet vad som gäller men är även väldigt tydlig gentemot köpare vad ens ansvar är. Läs mer
  • Frida N sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2018-10-07

50m²
    Bagarmossen
    En mycket engagerad och kunnig mäklare som bryr sig om både säljare och köpare. Han är ärlig och noga med att allt blir rätt och riktigt. Han har en hög servicenivå och är även mycket duktig vad gäller styling. Han är också noga vid utformningen av annons och prospekt med bl.a. val av bilder. Vi kände oss mycket trygga med att anlita Marcus Andersson! Läs mer
  • Ronja L köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2018-10-07

31m²
    Skarpnäck
    Mycket bra bemötande vid köp av lägenhet. Snabb på att svara och trevlig. Enkel att ha att göra med och fick affären att kännas trygg. Läs mer
  • Fredrik K sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

58m²
    Bagarmossen
    Sålde en 2:a i Bagarmossen via Marcus. Han skötte allt superbra. Trevlig och proffsig. Läs mer
  • My S köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

61.5m²
    Skarpnäck
    Köpt, mycket trevlig och tillmötesgående Läs mer
  • Philip B
    Philip B sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

31m²
    Skarpnäck
    Sålt min egen bostad, på ett bra och pedagogiskt sätt, hade lite höga förväntningar men Marcus uppfyllde dom utmärkt. Läs mer
  • Tove L köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

32m²
    Bagarmossen
    Mitt köp har hittills skett under en smidig process.
    Marcus har varit lättillgänglig och svarat på alla frågor som en nervös första-gången-köpare kan tänkas ha. Läs mer
  • Niklas S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2018-05-15

Sålde en tvåa i Årsta genom Marcus. Det kändes från första kontakt som att Marcus lyssnade på mina behov och förväntningar som säljare. Han gör ett lugnt, förtroendeingivande intryck och det jag framförallt uppskattade är den extra ansträngning i alla moment för att allt skulle bli riktigt bra.

Kan starkt rekommendera att anlita Marcus. Läs mer

Senaste försäljningarna