Marcus Andersson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Personkontakten - att träffa så mycket människor och tillsammans snickra ihop en noggrant utformad lösning. Varje affär är unik, vilket gör jobbet som mäklare extremt roligt och utmanande!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Noggrann, nytänkande och effektiv. Jag tycker om att ta saker framåt, något mina kunder under åren uppskattat väldigt mycket. Jag ligger inte på latsidan under försäljningsprocessen, utan gör alltid mitt allra yttersta - det tjänar alla på.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden njuter jag mest av lugnet med långa promenader och cykling i Nackareservatet. Jag kommer ursprungligen från Dalarna och är uppvuxen med naturen runt hörnet, därav uppskattar jag närheten till naturen här i söderort.

När tid ges upptäcker jag gärna nya ställen, både i Sverige och världen! Läs mer

Läs vad 154 Läs vad Marcus Andersson

• Erik M köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2019-07-11

Bagarmossen
    Marcus var mäklare vid köpet av en tvåa. Han är proffsig, tillgänglig och trevlig i sitt bemötande. Läs mer
  • Sophia N köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2019-07-09

Bagarmossen
    Vi har köpt en bostad, vi är nöjda. Marcus har varit tydlig och engagerad. Läs mer
  • Maja B köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2019-06-28

Bagarmossen
    Serviceinriktad, trevlig och gör det där lilla extra för en Läs mer
  • Åsa A köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2019-06-28

Skarpnäck
    En mäklare i absolut toppklass, vänlig, förtroendeingivande och hjälpsam genom hela processen. Läs mer
  • Anders A sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2019-06-10

Skärmarbrink/Hammarbyhöjden
    Sålde en liten tvåa i södra Stockholm.

Marcus var väldigt trevlig och avslappnad, men också tydlig och korrekt. Han var flexibel och snabb med att svara.

Vi tyckte att Marcus var professionell genom hela processen. Vi var även nöjda med slutpriset, i en period när marknaden var lite svår. Läs mer
  • Lukas R sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2019-06-01

Bagarmossen
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Marcus. Trots en klurig situation lyckades han se till att vi fick det vi behövde för lägenheten och processen dit gick smärtfritt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Tilda L köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2019-05-29

Bagarmossen
    Köpte en etta i Bagarmossen genom Marcus och har bara positivt att säga om upplevelsen. Väldigt trevlig och kunnig mäklare.
    Rekommenderas starkt! :) Läs mer
  • Jonathan
    Jonathan sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2019-05-27

Kärrtorp
    Sålde vår bostad Med Marcus som var väldigt flexibel och jag upplever att han gjorde sitt yttersta för att det skulle bli så bra för oss som säljare men även för de nya köparna. Tydlig, strukturerad och proffsig. Läs mer
  • Oskar J
    Oskar J sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2019-05-19

Bagarmossen
    Marcus gjorde ett fantastiskt arbete med att sälja vår lägenhet. Han har ett genuint trevligt och avslappnat bemötande och är väldig kunnig och noggrann samt tydlig i sin kommunikation. Vi kan verkligen varmt rekommendera Marcus! Läs mer
  • Kajsa V köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede

2019-05-19

Bagarmossen
    Köpt tvåa i Bagarmossen. Marcus är en genuint trevlig dalmas som säljer bra och engagerat utan att för den skull kännas "säljig". Alltid snabba svar och trevligt bemötande! Läs mer

Senaste försäljningarna

Ljusnevägen