Ola Sjölund

Ola Sjölund

Ola Sjölund är mäklare på HusmanHagberg Skarpnäck

Ola Sjölund har varit registrerad mäklare sedan 2011-02. Ola Sjölund har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 196 omdömen med ett betyg på 4.8. Ola Sjölund har haft 33 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 196 Läs vad Ola Sjölund

• Hammarbyhöjden
    2022-09-23 Verifierad kund
    Förtroendeingivande och tydlig, jättenöjd!
    Tack så mycket Linnea, kul att du hitta till Södra ( rätta sidan) av stan. Ola Sjölund
    2022-09-07 Verifierad kund
    Bästa mäklaren i stan. Kunnig, serviceminded och jättetrevlig att ha och göra med. När Ola sköter försäljning eller köp så kan man sova lugnt. Han fixar allt på bästa sätt!
  • Suzanne H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    2022-09-07 Verifierad kund
    Ola är en fantastisk mäklare som hjälper i alla delar av försäljning, reavinstbeskattning, tips och idéer med mera. Stor saklighet, korrekt förfarande och total trygghet under hela förloppet.
    Jag rekommenderar Ola varmt!
    2022-08-30 Verifierad kund
    Ola är mycket kunnig och framför allt professionell. Extremt hjälpsam, lättillgänglig, nästan för hängiven.

Jag kan till fullo rekommendera Ola och kommer säkert att använda hans tjänster i framtiden. Tack!
    Tack för de fina orden TOmasz, ni har varit superenkla att samarbeta med! Ola Sjölund
    2022-08-30 Verifierad kund

2022-08-15 Verifierad kund
    Superproffsig, ambitiös och vänlig. Full av goda råd kring såväl inredning som försäljning och efterföljande deklaration. Bra lokalkännedom, vet vilka i området som söker en viss lägenhetstyp. Trygg och lyckad affär, trots att bostadsmarknaden beskrivs som skakig.

Karin som sålde lägenhet i Skarpnäck
    2022-06-21 Verifierad kund
    Hej, det var jättemycket bra.
    2022-06-21 Verifierad kund
    Mycket professionell, snäll och kunnig.
    Vi har ett väldigt bra samarbete.
    2022-06-19 Verifierad kund
    Han är en utmärk proffs , väldig duktig och snäll.
    Dessutom förklarar han verkligen på bra och enkelt sätt allt och har mycket tålamod.
    Bäst!
    Tack för den fina kommentaren, ska bli kul att se lägenheten när ni är färdigrenoverade. Ola Sjölund
    2022-06-15 Verifierad kund
    Ola har alltid varit professionell, trevlig och väldigt lätt att samarbeta med. Kommunikationen fungerade väldigt bra, Ola har varit lättillgänglig och svarat på alla frågor. Vi hade fullt förtroende för honom under hela processen av försäljning av vår lägenhet. Vi kan varmt rekommendera Ola.
    Hej Elin och tack för det fina utlåtandet, superenkelt och kul att arbeta med er. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus, syns efter semestrarna. Ola Sjölund