Ola Sjölund

Ola Sjölund

Ola Sjölund är mäklare på HusmanHagberg Skarpnäck

Ola Sjölund har varit registrerad mäklare sedan 2011-02. Ola Sjölund har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 226 omdömen med ett betyg på 4.8. Ola Sjölund har haft 35 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

226 omdömen om Ola Sjölund

Sedan starten hos Reco 2014
Pontus W
Årsta

Kommunikativ, tydlig och trevlig

Mats L
Skarpnäck

Effektiv och professionell med en personlig touch, han hör av sig när man förväntar sig och man känner sig fullt informerad genom hela processen.

Kjell W
Enskede Gård

Professionellt och kunnigt bemötande. Ola är dessutom mycket trevlig och lätt att ha att göra med. Vi kan varmt rekommendera Ola som mäklare.

Ellinor A
Skarpnäck

En jordnära och trevlig mäklare som är bra på sitt jobb

Judit F
Svedmyra

Upplevs genuint välvillig! Tillgänglig och flexibel dessutom

Sofia L
Svedmyra

Lugn och kunnig mäklare. Reko.

Filip F
Svedmyra

Vi blev bemötta mycket bra! Ola var jordnära, geniun och kändes inte "säljig" utan var mån om vårat bästa och gav oss tid och utrymme för att göra ett viktigt beslut. Han var alltid trevlig och positiv. Vi kommer definitivt använda honom som våran go-to mäklare framöver.

Didier G
Skarpnäck

Professionell, trevlig och pålitlig. Det finns nog ingen annan säljare som kan Skarpnäck som Ola. Rekomenderas varmt.

Miguel N
Skarpnäck

Jag fick ett mycket bra bemötande av Ola. Han är mycket kunnig i vad han gör, gav mig tips o idéer om hur jag kunde ta hand om objektet, vilket jag uppskattar mycket. Affären gick snabbt och smidigt. Därför skulle jag anlita samma firma igen vid behov

Theresa H
Årsta

Ola har varit otroligt professionell och hjälpsam vid köpet av vår första lägenhet. Sammantaget är vi mycket nöjda och kommer kontakta Ola när det i framtiden är dags att sälja vår lägenhet!