Ola Sjölund

Ola Sjölund

Ola Sjölund är mäklare på HusmanHagberg Skarpnäck

Ola Sjölund har varit registrerad mäklare sedan 2011-02. Ola Sjölund har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 222 omdömen med ett betyg på 4.8. Ola Sjölund har haft 33 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

222 omdömen om Ola Sjölund

Sedan starten hos Reco 2014
Judit F
Svedmyra

Upplevs genuint välvillig! Tillgänglig och flexibel dessutom

Sofia L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
Svedmyra

Lugn och kunnig mäklare. Reko.

Filip F
Svedmyra

Vi blev bemötta mycket bra! Ola var jordnära, geniun och kändes inte "säljig" utan var mån om vårat bästa och gav oss tid och utrymme för att göra ett viktigt beslut. Han var alltid trevlig och positiv. Vi kommer definitivt använda honom som våran go-to mäklare framöver.

Didier G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
Skarpnäck

Professionell, trevlig och pålitlig. Det finns nog ingen annan säljare som kan Skarpnäck som Ola. Rekomenderas varmt.

Miguel N
Skarpnäck

Jag fick ett mycket bra bemötande av Ola. Han är mycket kunnig i vad han gör, gav mig tips o idéer om hur jag kunde ta hand om objektet, vilket jag uppskattar mycket. Affären gick snabbt och smidigt. Därför skulle jag anlita samma firma igen vid behov

Theresa H
Årsta

Ola har varit otroligt professionell och hjälpsam vid köpet av vår första lägenhet. Sammantaget är vi mycket nöjda och kommer kontakta Ola när det i framtiden är dags att sälja vår lägenhet!

Tim M
Årsta

Ola bemötte oss bra. Som köpare av en första lägenhet summerade Ola alla de framtida stegen och hjälpte oss på vägen mot köpet.

Per B
Köpte sitt hus med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
Enskededalen

Proffsigt bemötande, förtroendeingivande och tydlig kommunikation. Kan varmt rekommendera Ola!

Carl Anders C
Sålde sitt hus med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
Gamla Enskede

Ola har ett seriöst och proffesionellt sätt både mot oss som säljare och gentemot köparen. Ola återkom alltid till oss med besked kring olika frågeställningar som vi hade och var mycket lyhörd för våra önskemål.

Svar från Ola Sjölund

Tack Anders för din rekommendation, hoppas ni kommer trivas bra i sjöstan!

Yad S
Stureby

Bra bemötande! Ola är mycket trevlig, förtroendeingivande och lyhörd.

Svar från Ola Sjölund

Tack Yad för den fina kommentaren, håller tummarna för att vi kan lösa ett snabbt tillträde åt dig.