Ola Sjölund
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-02 - 2019-01

Läs vad 88 kunder tycker om Ola Sjölund

• Naosil H köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2019-02-20

82m²
    Blåsut
    Köpte en bostadsrätt i Blåsut och hade nöjet att ha Ola Sjölund som mäklare. Olas exemplariska agerande under köpprocessen uppvisades via hans professionella agerande och enorma engagemang vilket resulterade i en väldigt smidig och bekväm process både för köparen och säljaren. Ola överträffade alla våra förväntningar via hans servicefokus och fanns nära till hands från början till slutet av köpprocessen och hanterade dialogen mellan köparen och säljaren exemplariskt. Upplevelsen blev sammanfattningsvis ett rent nöje och Ola rekommenderas starkt Läs mer
    Ola S gillar detta
  • Charles B köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2019-02-12

90m²
    Skarpnäck
    Ola Sjölund på HusmanHaberg är en bra , duktig och öppet på kommunikation med kunder.
    Vi har köpt en lägenhet och fick bra hjälp och direktiv jag kan rekommendera. Läs mer
    Ola S gillar detta
  • Alexandra D sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2019-02-11

81m²
    Stureby
    Jag har sålt en lägenhet i Stureby. Det är en 4: på 82 kvm utan balkong.

Jag har blivit mycket trevligt bemött av Ola. Han är lugn, respektfull, trevlig och ärlig.

Min förväntan var att mäklaren skulle ha gid kunskap om marknaden i området och en bra strategi för försäljning. Jag förväntade mig även att sälja ungefär till det prus som Ola värderat lägenheten. Ola har verkligen levt upp till mina förväntningar, med råge. Han har även varit lätt att nå, varit pålitlig och visat att han är ett riktigt proffs.

Jag sålde i en tid när bostadsmarknaden "vacklar" och jag hade redan köpt ny bostad, så jag var nervös och rädd. Ola fick mig att känna mig lugn. Han hanterade situationen mycket proffsigt. Läs mer
    Ola S gillar detta
  • Peter H sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2019-02-06

82m²
    Blåsut
    Vi fastnade snabbt för Ola. Han är kunnig och har alltid raka, tydliga svar. Vi fick förtroende för honom direkt och kände att våra potentiella köpare också skulle får det. Tillsammans jobbade vi fram bra material vilket resulterade i stort intresse för lägenheten. Vi sålde en 3:a i Enskededalen på 82 kvadrat. Läs mer
  • Didier G
    Didier G köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2019-01-29

57m²
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Inger trygghet Läs mer
    Ola S gillar detta
  • Eva N sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2018-12-10

83m²
    Kärrtorp
    Vi har nyligen sålt en 3-rumslägenhet i Kärrtorp gm Ola och Allan på HusmanHagberg. Vi är mycket nöjda med deras arbete och kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    Allan M, Ola S gillar detta
  • Hasse G
    Hasse G sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2018-12-07

83m²
    Kärrtorp
    Sålt BRF i Kärrtorp. 3 r.o.k, 83 kvm
    Bemött på ett utmärkt sätt. Lyhörd, höll oss hela tiden uppdaterade under försäljningsprocessen, noggrann. En mäklare jag skulle rekommendera i alla lägen.

Detta var 3:e gången vi anlitade Ola. Har skött sina uppdrag lika bra vid varje tillfälle. Läs mer
    Allan M, Ola S gillar detta
  • Michelle B köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2018-11-29

63.5m²
    Skarpnäck
    Köpte en bostad av Ola, en stor fin tvåa om 63 kvm i Skarpnäck. Han har varit behjälplig, korrekt och trevlig genom hela processen och levde absolut upp till mina förväntningar inför köpet. Läs mer
    Ola S gillar detta
  • Lorand F skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2018-06-13

En mycket trevlig, kunnig, professionell mäklare, lätt tillgängligt och jobbar intensivt för att vi kunder ska känna oss nöjda. Har stödjat oss under hela processen med vår försäljning och skulle varmt rekommendera till alla! Skulle inte tveka att välja Ola igen. ++++++++ Läs mer
  • Dick C
    Dick C skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

2018-06-10

Vi sålde ett radhus i Enskede. Ola var lätt att få tag på och ringde genast upp om han inte kunde svara. Vi bodde i Australien när vi skulle sälja huset. Ola tog hand om försäljningen och det kändes tryggt att lämna över allt i hans händer. Läs mer

Senaste försäljningarna

Pilvingegatan