Ola Sjölund
Registrerad mäklare sedan 2011-02-21
Aktiv på Reco.se sedan 2014-04-01
2019-08 - 2020-07

Läs vad 137 Läs vad Ola Sjölund

• Olle U sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2020-06-16

Skarpnäck
    Ola sålde vår lägenhet för 300 000 kronor mer än vad vi hoppades på att få.

Suveränt bemötande i processens alla steg. Uppskattar att det aldrig var någon stress eller press, att vi fick ta saker i vår tid. Läs mer
  • Carolina U sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2020-06-16

Skarpnäck
    Proffsigt och bra allting, det gick smidigt och resultatet var över förväntan! Läs mer
    Ola S gillar detta
  • Denise Z köpte sitt hus med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2020-06-13

Stureby
    Ola är mycket duktig o professionell. Vi var i det här fallet köparna av en underbar villa och är mycket nöjda med Ola. Läs mer
    Ola S gillar detta
  • Stefan T sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2020-06-11

Kärrtorp
    Ola sålde en bostadsrätt i söderort åt oss. Jättetrevligt bemötande från start till slut samt tydlig och ärlig vilket vi gillade. Toppbetyg! Läs mer
  • Ellinore J
    Ellinore J sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2020-05-28

Stureby
    Jag och min man sålde precis våran två i Stureby. Eftersom det är dessa oroliga tider och man inte vet hur marknaden ser ut var vi oroliga för att ingen försäljning skulle bli av. Men Ola från Husman Hagberg i Enskede klarade av att sälja lägenheten innan visning! Från start fick vi ett bra intryck av Ola! Han var trevlig, engagerad och visste verkligen vad han gjorde! Vi rekommenderar varmt!! ☺️ Läs mer
    2020-06-01 Ola S svarar Ellinore J
    Tack Ellinore, kul att höra att ni är nöjda. Ni har varit mycket enkla att samarbeta med. Hörs snart inför nyckelöverläming.
  • Sahar A sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2020-05-20

Blåsut
    Vi har sålt en 3a i blåsut. Ola är driven och engagerad samt kunnig och trovärdig. Kommunikationen fungerade utmärkt, gav bra information under processen vilket kändes tryggt. rekommenderar varmt. Läs mer
    2020-06-01 Ola S svarar Sahar A
    Hej , tack för er rekommendation, förhoppningsvis så kan jag sälja ett nytt boende till er inom kort.
  • Agneta D sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2020-05-20

Bagarmossen
    Sålde en 2a på Lagavägen i Bagarmossen
    Ola har ett utmärkt sätt att bemöta sina kunder lätt att få kontakt med om man har frågor .
    Ja Ola är en bra mäklare och en god säljare alltså en kombination som behövs i denna tid . Läs mer
    2020-06-01 Ola S svarar Agneta D
    Hej Agneta, tack för din fina rekommendation. Hoppas att du kommer trivas bra i ditt nya boende!
  • Gareth J
    Gareth J sålde sitt hus med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2020-05-16

Enskedefältet
    Jag har sålt min villa under Coronapandemin och mitt i detta kaos har Ola konsekvent varit oerhört lugn, stadig och pålitlig, följaktligen mycket förtroendeingivande. Han har genomgående haft ett proffsigt bemötande och varit noga med sina förberedelser för att kunna svara på allsköns frågor som dykt upp under visningarna. Dessutom har Ola varit duktig på att följa upp alla tänkbara köpare så att jag som säljare hela tiden upplevt att han agerat aktivt för en god affär. Jag kan varmt rekommendera Ola om du går i säljtankar. Läs mer
    2020-06-01 Ola S svarar Gareth J
    Tack för för de fina orden, det har varit roligt att arbeta tillsammans med er. Huset ni sålde är superfint och jag tror att köparna är väldigt taggade på sitt nya hem. Skönt att allt gick i lås så ni kan flytta till ert nya boende, hörs snart!
  • Christian C köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2020-04-22

5:a
    Skarpnäck
    Ola var mäklaren när vi nyligen köpte radhus.
    Vi har haft en hel del kontakt under processen och jag är mycket nöjd! Ola är väldigt lätt att ha och göra med, och samtidigt väldigt seriös och professionell.
    Vi är så pass nöjda att vi nu valde Ola som mäklare när vi säljer vår lägenhet. Läs mer
    Ola S gillar detta
  • Konstantin S sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2020-04-19

Enskede/ Enskededalen
    Mycke trevlig mäklare , jag sålde lägenheten och är nöjd. Läs mer
    2020-05-04 Ola S svarar Konstantin S
    Tack så mycket, det har varit kul att arbeta tillsammans med er. Syns snart för nyckelöverlämning.

Senaste försäljningarna

Pilotgatan