Ola Sjölund

Ola Sjölund

Ola Sjölund är mäklare på HusmanHagberg Skarpnäck

Ola Sjölund har varit registrerad mäklare sedan 2011-02. Ola Sjölund har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 165 omdömen med ett betyg på 4.8. Ola Sjölund har haft 45 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 165 Läs vad Ola Sjölund

• Aino J
    sålde sitt hus med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    • Enskedefältet
    2021-09-20
    Vi kände oss trygga hela vägen till försäljning och även sedda och personligt bemötta. Vi är jättenöjda och tacksamma över all hjälp!
    2021-09-10
    Jag har på alla sätt blivit utmärkt bemött av Olla Sjölund och han har likaledes levt upp till mina förväntningar. Det är också på grund av Ola Sjölunds förslag som jag tittade på och fann att lägenheten på Glidflyktsgatan 1 helt motsvarade mina önskemål och behov. Med vänlig hälsning Åse M.
    2021-08-27
    Jag blev mycket positivt bemött av mäklare Ola Sjölund!
    Resultatet av försäljningen översteg över förväntan förväntningarna!
    Min samlade upplevelse av hela processen är från början till slut mycket positiv och stort Tack till Ola Sjölund som i samarbete med mäklare Anna Isaksson tog hand om och lotsade mig genom hela försäljningsprocessen och alltid var tillgängliga för frågor och goda råd!
    Vänliga hälsningar
    Åse Marstrander
  • sålde sitt hus med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    2021-08-25
    Otroligt kunnig och lättsam person att prata med. Är helt nöjd hur han hjälpte oss. Rekommenderas
  • köpte sitt hus med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    2021-08-25
    Lugn, trygg och kunnig. Snabb på återkoppling till oss som köpare.
    • Hammarbyhöjden
    2021-06-21
    Otroligt fin service och bemötande . Snabba svar . Väldigt nöjd !
    • Årsta
    2021-05-27
    Vi har sålt två bostadsrätter och köpt en bostadsrätt via Ola. Det var ett självklart val för oss. Ola är förtroendeingivande,, jordnära, lyhörd och noggrann. Han är lätt att få kontakt med. Vi har genomgående känt oss helt trygga med Ola och försäljningarna har gått över vår förväntan varje gång!
    2021-05-21
    I bought an apartment/bostadsrätt.
    Ola Sjölund was friendly, helpful and very present within our communication.
    Good experience overall.
    • Hammarbyhöjden
    2021-05-14
    Sålde 2rok i Hammarbyhöjden. Vi har använt Ola som mäklare tidigare och var nöjda då, så kontaktade honom igen vid denna försäljning.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    2021-03-23
    Villa i Enskede
    Alltid tillgänglig och intresserad att förbereda bra inför köpet.
    Vi hade höga förväntningar på visningen och efterföljande budgivning.
    Försäljningen blev mycket lyckad
    Tack för den fina kommentaren Johan. Kul att samarbeta med er. Ola Sjölund