Ola Sjölund
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02

Läs vad 124 Läs vad Ola Sjölund

• Madelene J sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2020-03-30

Både köpt & sålt genom Ola! Trygg, ärlig & proffsig. Läs mer
  • Jonathan F sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2020-03-06

Skarpnäck
    Sålde bostadsrätt i skarpnäck och tycker bemötandet har varit jättebra, stor lokalkännedom och bra försäljningsmaterial. Rekommenderar absolut både Ola och Husmanhagberg! Läs mer
    2020-03-11 Ola S svarar Jonathan F
    Tack Jonathan för din rekommendation, hoppas allt ska gå bra med husdrömmarna!
    Ola S gillar detta
  • Eva Maria L köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2020-03-04

Skarpnäck
    Har köpt en trea. Ola Sjölund ingav mig förtroende från första stund.
    Förstående, bra närvaro, tar sig tid att lyssna, hjälpsamhet och klok effektivitet.
    Jag har inte så bra erfarenheter av mäklare så Ola överträffade mina förväntningar.

Han är först människa och sen mäklare. Läs mer
    2020-03-11 Ola S svarar Eva Maria L
    Hej och tack för de värmande orden det är precis så jag vill uppfattas, syns snart vid nyckelöverlämning.
  • Birgitta L
    Birgitta L sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2020-03-02

Skarpnäck
    Vi är mkt nöjda fått all den hjälp o stöd som vi behövde o bra information. Läs mer
    Ola S gillar detta
  • Arda K sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2020-02-26

Johanneshov/Skärmarbrink
    Valde Ola efter att ha träffat fyra olika mäklare för en försäljning av en bostadsrätt i Blåsut. Inte exakt hans område men under första mötet bevisade Ola att han var påläst inför första mötet.

En mottaglig, kommunikativ och flexibel mäklare. Återkommer alltid om han inte är tillgänglig just när du ringer.
    Erbjuder mottaglig värdskap, både till säljaren och köparen. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2020-02-26 Ola S svarar Arda K
    Tack för dina fina ord, de uppskattas. Syns snart på tillträde/frånträde // Ola
  • Emy L köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2020-02-16

Skarpnäck
    Ola känns schysst och rak, han är kompetent, tydlig och väldigt trevlig. Vi är väldigt nöjda över vår upplevelse hitintills. Vi har köpt en lägenhet med Ola som mäklare.100%! Läs mer
    Ola S gillar detta
  • Johan R köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2020-02-14

Skarpnäck
    Vänlig och tillmötesgående. Även om hans uppdrag främst syftar till säljarens bästa så upplevde vi som köpare att han även gjorde sitt bästa för att allt även skulle bli bra för oss. Rekommenderar starkt Ola som raserade många av mina fördomar gentemot mäklarskrået i stort. Läs mer
    Ola S gillar detta
  • Nadir M sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2020-01-26

Stureby
    Vi är väldigt nöjda med Ola och kommer säkert att anlita honom nästa gång vi säljer.

Ola har visat stort engagemang, trygghet, tillgänglighet och gott humör under hela processen.

Det kändes rätt från första mötet. Rekommenderas! Läs mer
    Ola S gillar detta
  • Isabelle B sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2020-01-24

Stureby
    Ola sålde min 1:a i Stureby. Han gjorde ett fantastiskt jobb. Hela affären var snabb och smidig. Ola utstrålar stort förtroende och trygghet. Jag kände att jag var i mycket goda händer som förstagångs-säljare.
    Rekommenderar starkt. Läs mer
    Ola S gillar detta
  • Emma L sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck

2020-01-20

Skarpnäck
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande hela vägen. Ola lade ner mycket arbete i försäljningen och kändes engagerad. Kände till området (skarpnäck) bra och använde sitt kontaktnät för att underlätta för oss. Väldigt flexibel och med fotografering och dylikt. Vi är nöjda med affären och hela upplevelsen. Läs mer

Senaste försäljningarna

Pilotgatan