HusmanHagberg Skarpnäck

Skarpnäcks allé 52, 128 33 Skarpnäck — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Skarpnäck, Bagarmossen och Enskededalen!

Vi hjälper dig att hitta ett boende här söder om söder i Stockholmstrakten. Vi mäklare på kontoret arbetar alltid med kunskap och passion för att hjälpa dig hitta rätt, vare sig du letar lägenhet, villa eller radhus.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande och största mäklarkedjor. Vi har hela 90 kontor runt om i landet och massor av erfarenhet. Kontakta oss så hjälper vi dig med nästa steg i din bostadsaffär - och det med glädje.

Läs vad 849 kunder tycker om HusmanHagberg Skarpnäck

• 2020-08-09

Thiago D skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    I recently bought an apartment and Marcus was the broker responsible for it and I can tell you that throughout the whole process he was an amazing broker. I have a very basic level of Swedish and he conducted everything in English for me, making it very easy to understand. I thought that I would struggle in another country where I don't fully understand the language, but he nailed it in English and I'm very happy for that. Läs mer
  • 2020-08-07

Shovan H skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Förutom att Marcus är en bra mäklare så är han eller känns iallafall väldigt genuin.
    Trevlig, hjälpsam, tillgänglig, tydlig, informativ och lösningsorienterad.
    Jag är glad och tacksam för hans hjälp. Läs mer
  • 2020-07-14

Anders P skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Kunde inte ha valt en bättre mäklare! Super nöjd, allting var tydligt, lugnt, raka puckar och vi fick över förväntat resultat på försäljningen! Varmt rekommenderad! :) Läs mer
    2020-07-14 Allan M svarar Anders P
    Tusen tack för rekommendationen och de fina orden Anders! Superkul att få ha hjälpt er köpa bostaden och även nu vidare till nästa! Ha en fortsatt härlig sommar så hörs vi och all lycka med radhuset ☺️
  • 2020-07-04

Jonatan F skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Fick hjälp av Marcus att sälja vår lägenhet och vi kunde inte varit mer nöjda med all hjälp!
    Var fläckfri kommunikation från första mötet tills idag efter vi sålt vår lägenhet. Läs mer
  • 2020-06-28

Natasha S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus har varit otroligt engagerad, tillmötesgående och flexibel i försäljningen av vår etta i Gamla Enskede. Han har kommunicerat väl och varit extrem lättsam att ha och göra med.

Marcus har även, utöver våra förväntningar, varit behjälplig i letandet efter större lägenheter i området vilket vi uppskattat mycket. Läs mer
  • 2020-06-26

Alexander George W skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpte en 2a strax söder om stan. Supertrevligt och proffsigt bemötande från Allan som verkligen styrde och roddade med allting från dag ett.

Jag förväntade mig att få svar på alla mina frågor, att affären känns trygg och smidig samt att mäklaren är välinformerad om objektet. Allan levererade på alla punkter. Stort tack! Läs mer
    2020-06-29 Allan M svarar Alexander George W
    Tack så mycket för omdömet Alexander, jag är glad att jag lyckades uppfylla dina förväntningar i samband med köpet! En superhärlig bostad har du köpt och kul med en så snabb och smidig affär vi fick till. Ha en härlig sommar så ses vi på tillträdet!
  • Pontus K

2020-06-26

Pontus K skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan Mohmand hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Enskededalen. Han var professionell, rak och tydlig genom hela processen och gav "det lilla extra" i allt. Han lyckades sälja vårt objekt över förväntan och vi har inget annat än goda ord att beskriva Allan. Läs mer
    2020-06-29 Allan M svarar Pontus K
    Tack så mycket för de fina orden Pontus, det har varit grymt kul att få jobba ihop och känns extra kul att vi hamnade rätt till slut trots rådande omständigheter. Hoppas vi ses snart! Ha en härlig sommar.
  • 2020-06-25

Anders H skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Markus var oerhört engagerade väldigt kompetent. Vi har köpt tidigare och nu sålt med hjälp av Markus och det har varit en väldigt bra upplevelse. Läs mer

Olle U skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Ola sålde vår lägenhet för 300 000 kronor mer än vad vi hoppades på att få.

Suveränt bemötande i processens alla steg. Uppskattar att det aldrig var någon stress eller press, att vi fick ta saker i vår tid. Läs mer

Daniel Arne K skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan är enligt mig den optimala mäklaren. Från första kontakten tog han ett personligt ansvar. Hela försäljningsprocessen sköttes med tydlig struktur och planering. Samtidigt var han lyhörd och inkännande både gentemot mig och spekulanterna kring våra frågor och önskemål.

Jag uppskattar extra mycket att han hela tiden hade koll på detaljerna vilket ökade förtroendekapitalet ytterligare. Genom sin kontinuerliga uppdatering säljprocessen igenom skapade han ett lugn hos mig i en situation som för många av oss är vårt livs största affär.

Allan arbetar enligt mig långsiktigt med både säljare och köpare
    och utstrålar yrkesstolthet. Han är för mig det självklara valet när jag eller någon i min omgivning behöver hjälp. För precis så känns det så tack för hjälpen Allan och på återseende. Läs mer
    2020-06-22 Allan M svarar Daniel Arne K
    Daniel, vill börja med att tacka dig enormt för det stora förtroendet jag fått av er under hela processen, allt från det första mötet tills att vi hade en nöjd köpare till bostaden. Det har varit väldigt uppskattande att få lära känna dig och tack vare den täta kontakten vi haft gjort att jag kunnat arbeta på bästa möjliga sätt. Önskar dig och familjen en fantastisk sommar så hörs vi naturligen av framöver! /Allan

Carolina U skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Proffsigt och bra allting, det gick smidigt och resultatet var över förväntan! Läs mer
  • 2020-06-13

Denise Z skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Ola är mycket duktig o professionell. Vi var i det här fallet köparna av en underbar villa och är mycket nöjda med Ola. Läs mer

Stefan T skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Ola sålde en bostadsrätt i söderort åt oss. Jättetrevligt bemötande från start till slut samt tydlig och ärlig vilket vi gillade. Toppbetyg! Läs mer

MARIA F skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Allan. Vi fick väldigt bra stöd och snabb och bra återkoppling genom hela processen. Han är mycket noggrann och lämnar inget åt slumpen. Vi kände oss väldigt trygga med att han gav potentiella köpare bra information och service. Allt gick mycket snabbt och smidigt. Stort tack! Läs mer
    2020-06-12 Allan M svarar MARIA F
    Hej Maria, tusen tack för det fina omdömet - det värmer att läsa! Extra kul att få till en så snabb och smidig försäljning från att vi sågs inte allt för länge sen =) Hoppas ni hittar något nytt passande inom kort. Önskar dig och Roger en trevlig sommar!
  • Niclas U

2020-06-11

Niclas U skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi köpte en bostadsrätt av Allan och han var väldigt bra. Läs mer
    2020-06-12 Allan M svarar Niclas U
    Tack Niclas för omdömet! Kul att allt gick smidigt i lås och ni fick ert nya härliga boende! Önskar dig och Johanna en härlig sommar så ses vi!

Lars Pontus G skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan var korrekt och noggrann genom hela köpprocessen. Lätt att få tag på, återkommer snabbt annars. Läs mer
    2020-06-12 Allan M svarar Lars Pontus G
    Tack för omdömet Pontus! Kul att jag fick hjälpa dig hitta ditt nya boende, framförallt så smidigt och snabbt, önskar dig och familjen en trevlig sommar!
  • 2020-06-01

Kimberley H skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevligt och lugnt bemötande från Marcus. Han var förstående gällande att detta var vårt första lägenhetsköp och att vi behövde lite extra vägledning genom processen. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-05-29

Robin B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus bidrog med mycket god lokalkännedom och kunde verkligen motivera för spekulanterna att köpa just vår bostad. Det resulterade i ett försäljningspris utöver får förväntan! Bra kommunikation genomgående under processen. Vi rekommenderar Marcus! Mvh Robin & Mikaela Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Robin B
    Många och varma tack för detta fina omdöme. Tack också för ett fint samarbete och god dialog!
    Allt gott,

Marcus
  • 2020-05-29

Fredrik E skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi har precis köpt vår första lägenhet med hjälp av Marcus. Vi uppskattade verkligen hans goda kommunikationsförmåga, transparens och hans trevliga sätt. Vi kände oss i väldigt trygga händer på våra första steg på bostadsmarknaden. Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Fredrik E
    Tack för detta, Fredrik! Glädjande att höra att ni har känt er trygga under resans gång - viktigt i dessa stora affärer!

Vi ses snart!
  • Ellinore J

2020-05-28

Ellinore J skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Jag och min man sålde precis våran två i Stureby. Eftersom det är dessa oroliga tider och man inte vet hur marknaden ser ut var vi oroliga för att ingen försäljning skulle bli av. Men Ola från Husman Hagberg i Enskede klarade av att sälja lägenheten innan visning! Från start fick vi ett bra intryck av Ola! Han var trevlig, engagerad och visste verkligen vad han gjorde! Vi rekommenderar varmt!! ☺️ Läs mer
    2020-06-01 Ola S svarar Ellinore J
    Tack Ellinore, kul att höra att ni är nöjda. Ni har varit mycket enkla att samarbeta med. Hörs snart inför nyckelöverläming.
  • 2020-05-28

Josefine Q skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi hade Markus som mäklare när vi sålde vår bostadsrätt. Vi kunde inte vara mer nöjda med valet av mäklare. Markus är inlyssnande och tydlig och har skapat en trygg process trots oroliga Coronatider. Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Josefine Q
    Tusen tack, Josefine! Roligt att läsa. Det har varit väldigt trevligt att arbeta med er!

Lina A skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Var på visning i en treroms leilighet i Lindgården, og ble møtt av megleren Allan Mohmand. Han var veldig imøtekommende og hyggelig. Våres spørsmål ble vel besvart og han kunne gi oss mye informasjon om både leiligheten og området. Utrolig fornøyd med den kontakten vi har hatt, at han har vært tilgjengelig,profesjonell, fleksibel og forståelig. Tar kontakt med han igjen den dagen det er tid for å selge, og anbefaler han på det sterkeste. Läs mer
    2020-05-27 Allan M svarar Lina A
    Tusen tack Lina för det fina omdömet och rekommendationen, jag blir stolt över att jag lyckades uppfylla era förväntningar vid köpet av er nya härliga bostad! Får se till att öva mer på min norska fram tills tillträdet bara :D Ha en härlig sommar så ses och hörs vi!

Ted H skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi köpte lägenhet genom Emil på HusmanHagberg och har blivit otroligt bra bemötta genom hela processen. Som förstagångsköpare uppskattade vi väldigt mycket Emils goda råd på vägen och att han alltid var snabb på att svara på våra frågor om både stort och smått. Vi är mycket tacksamma och nöjda över att ha haft Emil som mäklare! Läs mer
    2020-06-01 Emil C svarar Ted H
    Hej Ted!
    Tack för dina ord, de värmer. Jag har själv varit där, ny på marknaden. Roligt att ni uppskattar min hjälp. Jag brinner extra mkt för att hjälpa nya på bostadsmarknaden. Grattis till er fina lägenhet.

Yasir K skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vår spontana kommentar efter att kontraktet var påskrivet var att Allan var professionell ut i fingerspetsarna, mycket flexibel, alltid nåbar, tog sig tid med frågor och funderingar och var väldigt trevlig.

Vi är otroligt nöjda och obeskrivligt glada för det fina hus vi fått. Jag kan bara starkt rekommendera Allan. Tummen upp och fortsätt så. Läs mer
    2020-05-27 Allan M svarar Yasir K
    Tack så mycket för det fina omdömet Yasir, det värmer att läsa och jag är glad att jag fick vara till hjälp med ert nya boende! Ha en fantastisk sommar så ses vi på tillträdet :)
  • 2020-05-25

Andreas G skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil har på ett lugnt och tryggt sätt förmedlat vår bostad i tider som kan uppfattas som kämpiga. Vi kände fullt förtroende för Emil genom hela processen och i slutändan så levererades ett slutpris som vi var nöjda med. Vi kan varmt rekommendera Emil vidare! Stort tack. Läs mer
    2020-06-01 Emil C svarar Andreas G
    Tack Andreas och Sara för er rekommendation. Tack för ert förtroende. Ni har vart exemplariska säljare och grattis till försäljningen. Hoppas ni finner ert nya drömboende snart.
  • 2020-05-20

Sahar A skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Vi har sålt en 3a i blåsut. Ola är driven och engagerad samt kunnig och trovärdig. Kommunikationen fungerade utmärkt, gav bra information under processen vilket kändes tryggt. rekommenderar varmt. Läs mer
    2020-06-01 Ola S svarar Sahar A
    Hej , tack för er rekommendation, förhoppningsvis så kan jag sälja ett nytt boende till er inom kort.
  • 2020-05-20

Agneta D skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Sålde en 2a på Lagavägen i Bagarmossen
    Ola har ett utmärkt sätt att bemöta sina kunder lätt att få kontakt med om man har frågor .
    Ja Ola är en bra mäklare och en god säljare alltså en kombination som behövs i denna tid . Läs mer
    2020-06-01 Ola S svarar Agneta D
    Hej Agneta, tack för din fina rekommendation. Hoppas att du kommer trivas bra i ditt nya boende!
  • 2020-05-19

Karin G skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag sålde min lägenhet, en tvåa i Skarpnäck, med hjälp av Allan i maj 2020. Han är väldigt lätt att jobba med, effektiv, noggrann och trevlig. Det kändes väldigt tryggt att ha en mäklare med stor kännedom om området. Full pott till Allan! Läs mer
    2020-05-19 Allan M svarar Karin G
    Tusen tack för omdömet Karin, det har varit superkul att få jobba tillsammans denna gång, förhoppningsvis hittar vi något nytt passande också tillsammans! Ha det gott så hörs vi framöver :)
  • Gareth J

2020-05-16

Gareth J skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Jag har sålt min villa under Coronapandemin och mitt i detta kaos har Ola konsekvent varit oerhört lugn, stadig och pålitlig, följaktligen mycket förtroendeingivande. Han har genomgående haft ett proffsigt bemötande och varit noga med sina förberedelser för att kunna svara på allsköns frågor som dykt upp under visningarna. Dessutom har Ola varit duktig på att följa upp alla tänkbara köpare så att jag som säljare hela tiden upplevt att han agerat aktivt för en god affär. Jag kan varmt rekommendera Ola om du går i säljtankar. Läs mer
    2020-06-01 Ola S svarar Gareth J
    Tack för för de fina orden, det har varit roligt att arbeta tillsammans med er. Huset ni sålde är superfint och jag tror att köparna är väldigt taggade på sitt nya hem. Skönt att allt gick i lås så ni kan flytta till ert nya boende, hörs snart!
  • 2020-05-05

Jesse F skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil and his colleague Leo were the estate agents in charge of the sale of our apartment in Gamla Enskede. I am happy to say that I am extremely satisfied with the service they provided and would undoubtedly recommend both/either one of them to anyone who needs help in sealing a property deal.

From our first meeting both Emil and Leo showed a great deal of professionalism and in-depth knowledge of the sector's current climate. My partner and I were immediately impressed by their approachability, knowledge and foresight.

Emil and Leo conducted their business with clarity, never failing to communicate their opinions and recommendations to us. They were perfect intermediaries between us, the sellers, and those who were interested in our property. They were positive and proactive from beginning to end, often getting out of their way to offer us the best possible service.

In a sector that is oftentimes marked by speculation and uncertainty, Emil and Leo's honesty and straightforwardness were genuinely appreciated by both me and my partner. All in all, I can confidently attest that Emil and Leo are two professionals operating on top of their game. Läs mer
  • 2020-05-05

Zanna L skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har sålt 2 lägenheter och köpt 1 lägenhet med hjälp av Marcus som mäklare! Jag har bara positiva saker att säga både som säljare och köpare. Marcus är en mäklare jag litar på till 100%, jag får svar på frågor som jag har utan att känna mig dum. Jag vet att det blir en trygg resa fram till kontrakt utan några krångligheter längs resans gång. Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Zanna L
    Tusen tack för detta Zanna! Ja, det har blivit en del kontakt under åren. Roligt att jag fick möjlighet att hjälpa dig med köp och försäljning även denna gång!
  • 2020-05-04

Maria V skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har köpt en bostadsrätt där Marcus var mäklare. Han är en kunnig och professionell mäklare som var inlyssnande gällande mina behov/önskemål, och gav mig tips och hjälp utöver förväntat. Han återkopplar direkt och sakligt, och lyfter viktiga frågor mellan säljare och köpare. Jag rekommenderar Marcus! Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Maria V
    Tack för detta fina omdöme Maria! Det är glädjande att läsa :-)
    Vi ses om några veckor!
  • 2020-05-01

Helena O skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Köp av ny bostad samt försäljning av nuvarande höll Marcus Andersson i. Engagerad och proffsig, skaffade sig personkännedom och tog sig tid för att ro affären i hamn. Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Helena O
    Tack så mycket Helena! Väldigt kul att vi fick ihop allting, och att vi hittade drömlägenheten till slut. Vi ses inom kort!
  • 2020-04-30

Anna M skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus har sålt vår lägenhet i Bagarmossen. Jag har tidigare träffat honom på visningar och blev imponerad av hans professionella och trevliga sätt. Jag hade därmed höga förväntningar, vilka infriades med råge. Vi sålde i samband med coronakrisen, vilket innebar en generellt orolig och oförutsägbar marknad, men Marcus lotsade oss lugnt och tryggt genom hela försäljningsprocessen. Han är väldigt ambitiös och visade prov på stor flexibilitet, lyhördhet och hjälpsamhet, så att både vi och köparen blev nöjda. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare! Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Anna M
    Tack Anna för denna novell! Wow. Vi gjorde detta bra tillsammans, med goda förberedelser, hårt jobb från båda håll och tålamod på det. Resultatet blev bra! Vi ses snart!
  • 2020-04-29

Marie N skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Har köpt en bostadsrätt. Har fått god hjälp av mäklare med frågor och funderingar, och har opplevd god dialog hela vägen. Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Marie N
    Vad roligt att höra, Marie! Önskar dig ett varmt lycka till med din nya lägenhet!
  • 2020-04-27

Hans W skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Har varit med vid försäljning Bagarmossen samt vid köp av ny lgh i Skarpnäck för min dotters räkning med fullmakt.
    Marcus är en mycket trevlig och kompetent mäklare inger trygghet och samspelar på ett mycket professionellt sätt.

Marcus levde mer än väl upp till mina förväntningar.

Han överträffar den schablon bild som jag har av mäklare. Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Hans W
    Tackar så hjärtligt för detta, Hans! Väldigt roligt att läsa. Önskar en fortsatt fin sommar!
  • 2020-04-27

Dennis V skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag ville få hjälp att sälja en 3:a i Skarpnäck. Marcus som jag valde att anlita kände väl till marknaden i området och hade snabbt en åtgärdsplan på hur han skulle jobba med att lägga ut och arbeta kring detta projekt.
    Kontakten med Marcus var suverän hela vägen från första kontakt tills det att lägenheten var såld. Marcus kompetens inom området gjorde att jag kunde känna mig lugn och trygg under försäljningen och alla frågor jag hade kunde vi snabbt klara ut tillsammans.

Med vänlig hälsning, Dennis. Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Dennis V
    Tack Dennis för detta och för ett fint samarbete! Superroligt att läsa! Vi ses snart :-)
  • 2020-04-25

Ingela Kristina P skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpte min trea genom Allan och han var både tålmodig o gav snabb respons på mina frågor.
    Han gav ett intryck att inte vara en mäklarsnobb samtidigt som han höll en professionell ton. Genom det fick han mitt förtroende! Läs mer
    2020-04-27 Allan M svarar Ingela Kristina P
    Hej Ingela, tack för omdömet och att du uppskattade mitt sätt att arbeta men framförallt till nya bostaden! Ha det gott och önskar all lycka med egna försäljningen nu :)
  • 2020-04-23

Jimmy Z skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag sålde min lägenhet i Skarpnäck via Allan.
    Han har varit trevlig, kommunikativ och taktisk under hela processen.
    Allan har levererat allt vad jag har förväntat mig och lite därtill bland annat försäljningspris, flyttdatum och dessutom en innovative online visning.
    Allan är en mäklare som man kan lita på!!! Läs mer
    2020-04-23 Allan M svarar Jimmy Z
    Tusen tack för de fina orden Jimmy, är tacksam för att ha uppnått era förväntningar från att vi sågs första gången för snart ett år sen. Håller tummarna för att ni hittar rätt hus nu :) Vi hörs!
  • 2020-04-22

Christian C skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Ola var mäklaren när vi nyligen köpte radhus.
    Vi har haft en hel del kontakt under processen och jag är mycket nöjd! Ola är väldigt lätt att ha och göra med, och samtidigt väldigt seriös och professionell.
    Vi är så pass nöjda att vi nu valde Ola som mäklare när vi säljer vår lägenhet. Läs mer
  • 2020-04-19

Konstantin S skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Mycke trevlig mäklare , jag sålde lägenheten och är nöjd. Läs mer
    2020-05-04 Ola S svarar Konstantin S
    Tack så mycket, det har varit kul att arbeta tillsammans med er. Syns snart för nyckelöverlämning.
  • 2020-04-19

Marie G skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil är en engagerad mäklare som finns där för köparen. Trevligt och proffesionellt bemötande. Jag förväntar mig att jag ska kunna få tag på den mäklare jag ska köpa av vilket Emil uppfyllde. Det var en trevlig och trygg köpupplevelse Läs mer
    2020-05-04 Emil C svarar Marie G
    Hej Marie!
    Tack för din rekommendation. Roligt att ni tyckte om mig som er mäklare. Varmt välkommen till Gamla Enskede och hör av er om jag kan hjälpa er med något annat.

Alexander J skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Kanonbra mäklare!
    Super bra bemötande
    Rekommenderar starkt Läs mer
    2020-05-04 Emil C svarar Alexander J
    Hej Alexander!
    Kul att du gillade mitt arbete. Ni är väldigt trevliga och mysiga som köapre. Jag hopaps ni skall trivas bra i er superfina lägenhet.

Eddie Ö skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Jättebra vägledning genom mitt första bostadsköp. Läs mer
    2020-05-04 Ola S svarar Eddie Ö
    Hej Eddie, kul att du är nöjd. Du har köpt en jättefin första bostad. Hoppas du kommer trivas!.

Linnea Å skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi är så nöjda med hur Emil hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Gamla Enskede. Vi mötte med fyra olika mäklare, och Emil var ett självklart val för oss efter vårt möte. Han var professionell och tydlig från början till slut och höll oss uppdaterade dagligen på hur försäljningen gick. Emil analyserade även vår bostadssituation och planerade försäljningen utifrån våra förutsättningar, vilket vi tror hade stor påverkan på slutpriset. Vi uppskattar speciellt hans personliga och proffsiga approach, där kontakten med spekulanter, köpare och oss som säljare värderades stort. Emil är inte rädd för att gå ett extra steg för att se till till att både säljare och köpare blir mer än nöjda, vilket bland annat visade sig genom hans vilja att hjälpa köparen med lånelöfte genom att kontakta den lokala banken själv. Vi kan inte annat än rekommendera Emil och kommer själva att vända oss till Emil vid framtida bostadsförsäljningar. Tack! Läs mer
    2020-05-04 Emil C svarar Linnea Å
    Wow, tack Linnea. Vilken fin rekommendation. Jag uppskattar att du tog dig tid att skriva om mig och mitt arbete med försäljningen av er fina lägenhet i Gamla Enskede. Det har varit ett nöje att hjälpa er. Vi ses igen.
  • 2020-04-13

Johan H skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Mäklare med jättebra bemötande och starkt driv, jobbade hårt för att nå ett bra resultat vid vår försäljning. Läs mer
    2020-05-04 Ola S svarar Johan H
    Härligt att ni är nöjda, det är väldigt viktigt för mig. Hoppas ni kommer trivas bra med ert nya hem. Syns snart på tillträdet.
  • Kasper N

2020-04-08

Kasper N skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag köpte en 1a vid Gullmarsplan, Allan var mycket tillmötesgående och fick därigenom köpet att gå mycket fort och smidigt. Läs mer
    2020-04-14 Allan M svarar Kasper N
    Tack för omdömet Kasper, kul att du var nöjd med min insats i samband med köpet - är säker på att du kommer stormtrivas! Vi hörs och ses!

Bo N skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpte lägenhet. Allan var tydlig och gick noggrant igenom alla papper med oss köpare/säljare och förklarade hela förloppet. Mycket bra bemötande. Läs mer
    2020-04-08 Allan M svarar Bo N
    Tack för omdömet Bo, känns bra för mig att ni blev nöjda med mitt arbete kring Kaspers nya bostad! Ha en härlig påsk så hörs vi framåt!

Annika M skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Den korta kontakt vi hade över telefon och mail var bra. Läs mer

Adam A skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålde min 1a med Allan nyligen! En suverän upplevelse! Allan hade genom hela processen enormt tålamod, och skänkte lugn i dessa oroliga tider.
    Han är kunnig, lättsam och jobbar hårt, rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-04-08 Allan M svarar Adam A
    Tusen tack för rekommendationen Adam, det värmer att läsa! Har varit extra kul att få varit med från början på din och Julias resa vidare till nästa boende. Vi håller kontakt framåt och passar på önskar er båda en härlig påsk!

Skarpnäcks allé 52, 128 33 Skarpnäck