HusmanHagberg Skarpnäck

Snittbetyg
4.9
Ring 08-659 44 20 Dela

Om företaget

Välkommen till HusmanHagberg i Skarpnäck, Bagarmossen och Enskededalen! Vi hjälper dig att hitta ett boende här söder om söder i Stockholmstrakten. Vi mäklare på kontoret arbetar alltid med kunskap och passion för att hjälpa dig hitta rätt, vare sig du letar lägenhet, villa eller radhus. HusmanHagberg är en av Sveriges ledande...

1149 omdömen om HusmanHagberg Skarpnäck

Sedan starten hos Reco 2017

Visar 1149 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Amanda H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
Bagarmossen

Sedan vi aktivt började leta bostad har Marcus varit engagerad i vårt bostadssökande. Han har hållt kontakten och tipsat om kommande försäljningar. Han har varit snabb på att svara på frågor, upplevts kunnig, haft bra koll på objekt och området samt alltid varit väldigt trevlig att ha att göra med. Rekommenderar Marcus varmt!

Zowi R
Björkhagen

Trevlig och enkel att jobba med! Driven!

Anders R
Enskededalen

Mycket driven, pålitlig och trevlig!

Chai Kwok W
Blåsut

We recently sold our house for the first time with Allan, and we are very happy with the experience! As foreigners, we found the real estate market quite challenging, but Allen's professionalism and helpfulness made a big difference. He clearly explained every document and procedure, ensuring we understood each step. Allen provided sensible advice and worked hard to make the process as transparent and smooth as possible. His dedication and expertise made the whole process much easier for us. We highly recommend Allen to anyone looking to buy or sell their home.

Daniel W
Blåsut

Allan gav oss direkt ett professionellt och härligt intryck. Han var väldigt lätt att ha o göra med, besvarade frågor, tog reda på svaren snabbt där han inte visste och höll oss uppdaterade under hela köp-processen. Klockren match som köpare!

Erika L
Skarpnäck

Allan var väldigt tillmötesgående och proffsig genom hela försäljningen. Jag är väldigt nöjd med hans arbete!

Håkan S
Skarpnäck

Han var väldigt bra. Flexibel och kunnig, jag kan rekommendera honom till andra.

Henrik T
Skarpnäck

Allan har hanterat vår försäljning av bostadsrätten gediget och professionellt. Från första mötet har vi känt en trygghet i Allan som han införlivade genom hela processen. Det som avgjorde att Allan fick vara vår mäklare var att han bemötte oss: Trevligt professionellt ärligt (slängde sig inte med siffror eller löften) likvärdigt (såg till att kommunicera med oss båda) Om vi skulle kunna, skulle vi använda oss av Allan igen. Allan kan vi starkt rekommendera som mäklare.

Gisela W
Skarpnäck

Hela processen att sälja har varit trygg och säker , vi är Mycket nöjda!

Margaux L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
Bagarmossen

Marcus är en helt fantastisk mäklare, professionell och kunnig. Vi är så nöjda!

Klara N
Skarpnäck

Vi är supernöjda med Allan som vi tycker är trevlig, engagerad, noggrann och gör det där lilla extra!

Andreas N
Stureby

Marcus tog sig an uppdraget att sälja vår lägenhet och jag kan inget annat än säga att han får 5/5 stjärnor. Otroligt genuin och professionell! Vi hade många krav vilket han tog på största allvar och lyckades ta fram en lösning som passade oss perfekt. Kan inget annat än att rekommendera Marcus, en otroligt duktig mäklare!

Jennifer L
Stureby

Marcus är en fantastisk mäklare! Allt känns väldigt tryggt med honom och jag rekommenderar alla att anlita honom. Han kommer definitivt få sälja lägenheten när det är dags.

Vasiliki A
Skarpnäck

Jag träffade Allan när jag köpte min lägenhet (2020) och valde honom när jag tog beslutet att sälja den. Han är en mycket erfaren fastighetsmäklare med utmärkt lokalkännedom (i detta fall Skarpnäck). Jag vill särskilt notera om Allan att han kan behandla en försäljning individuellt samtidigt som han alltid har god kontakt med kunden angående marknadens övergripande kontext. Jag vill också särskilt nämna hur imponerad jag var av Allans engagemang i genomförandet av försäljningsprocessen och upprätthållande av kontakten med...

Gaston N
Stureby

Proffsig hela vägen igenom. Trevlig, kunnig och saklig. Väldigt jordnära person och kan varmt rekommendera honom för era framtida affärer.

Stig Erik Marcus I
Sålde sitt hus med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
Enskededalen

Tydlig, informativ och ett bra driv genom hela processen.

Gert K
Enskede Gård

Bra och korrekt bemötande. Helt klart nöjda med Ola

Elin G
Sålde sitt hus med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
Enskededalen

Ola är kunnig, trygg och är väldigt informativ och trevlig! Vi vill ge våra varmaste rekommendationer till att anlita Ola som mäklare när ett kärt boende ska ut till försäljning. Ola har väglett oss tryggt och initierat genom hela säljprocessen. Vi är jätteglada över att vi anlitade Ola när vi skulle sälja vårt hus.

William W
Björkhagen

Mycket bra! Vi är nöjda med all hjälp vi har fått av Ola och har känt oss trygga hela vägen med honom som mäklare

Christoffer R
Enskededalen

Han har ett genuint engagemang som överträffar förväntningarna. Har nu haft turen att både köpt och sålt via honom. Kan med gott samvete rekommendera honom till vem som helst.

Olof F
Köpte sitt hus med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
Gamla Enskede

Vi köpte vårt hus i Gamla Enskede med Ola som säljarnas mäklare, och vi är extremt nöjda med hela upplevelsen. Ola bemötte oss med stor professionalitet och vänlighet. Han var alltid tillgänglig för att svara på våra frågor och var mycket tydlig i sin kommunikation. Han skapade ett tryggt och förtroendefullt intryck från första mötet, vilket gjorde hela köpprocessen väldigt behaglig. Vi förväntade oss en smidig och effektiv process, och Ola överträffade våra förväntningar på alla sätt. Han hanterade alla detaljer med...

Martin M
Bagarmossen

Trevlig, korrekt, snabb på att kommunicera.

Torborg W
Skarpnäck

Marcus är sannerligen en duktig mäklare. Han är väldigt kunnig och ambitiös.

Navsica C
Skarpnäck

Vi är mycket nöjda med Marcus. Mycket kunnig och trevlig mäklare. Han rekommenderas varmt.

Emma F
Stureby

Ola var en perfekt mäklare för mig som köpte min första lägenhet. Han höll mig alltid uppdaterad och svarade snabbt på mina frågor. Jag hade gärna både köpt och sålt en lägenhet av Ola igen.

Anne-Mari E
Skarpnäck

Erfaren mäklare med ett engagemang utöver det vanliga Är mycket nöjd

Michal C
Skarpnäck

Hittills har jag haft mycket bra erfarenheter och kontakt med Marcus Andersson. Vid vårt första möte för visning av lägenheten svarade han på några av våra frågor och var väl förberedd för dem. Sedan tog han sig tid för telefonsamtal oavsett tid på dagen. Som ett resultat förhandlade han fram ett pris för lägenheten som båda parterna accepterade, och försäljningen är nu på gång. Vid mötet där vi skrev under avtalet förklarade han detaljerna i avtalsvillkoren lugnt, sakligt och professionellt. Trots att han ledde mötet på...

Ivan V
Enskededalen

Allan Mohamad kan jag varmt rekommendera en mycket professionell mäklare som verkligen finns där hela vägen var som att träffa en god vän redan vid första mötet.Försäljningen klarade han med lätthet och överträffade alla förväntningar. Skulle jag i framtiden behöva mäklartjänster så skulle jag utan tvekan ringa Allan.

Moa G
Enskededalen

Tycker att Allan var väldigt trevlig och professionell på all sätt.

Maya M
Enskede/ Enskededalen

Ola var mycket professionellovh hjälpsam med försäljningen. Allt gick snabbt och smidigt och alla parter är nöjda!

Svar från Ola Sjölund

Tack Maya, extra roligt att få sålt denna bostad tre gånger.

Lydia A
Enskede/ Enskededalen

Trevligt, professionellt bemötande. Förståelse för kundens perspektiv, både köpare och säljare. Upplysande och transparent. Aa, toppen, helt enkelt.

Svar från Ola Sjölund

Tack så jättemycket för dem fina orden, kul att få hjälpa dig med ditt första bostadsköp.

Eva-lis W
Skarpnäck

Mycket trevligt bemötande, kunnig och noga och svarar på alla frågor. Behjälplig och tillgänglig genom hela processen. Vi är mycket nöjda med Ola Sjölund.

Hans W
Skarpnäck

Ola är, förutom att han är en trevlig prick, kunnig och kundorienterad.

Brf H
Skarpnäck

Hjälpsam, tydlig info under hela resans gång, snabba mejlsvar, trevlig.

Elsa F
Kärrtorp

Marcus är en väldigt sympatisk och kunnig mäklare, lätt att kommunicera med, inlyssnande och noggrann i alla delar. Han lever upp till alla förväntningar avseende bemötande, professionalitet och målmedvetenhet.

Denald O
Skarpnäck

We have been living in Sweden 5 years now and this is our first apartment and at the first steps it was very stressful for us. We are so grateful that Allan guided us through the process and made us feel safe. Now we are settling in our first apartment and thinking back everything worked out so smooth. Great job Allan seriously, if I could give you 10 stars , I would!

Pontus W
Årsta

Kommunikativ, tydlig och trevlig

Mats L
Skarpnäck

Effektiv och professionell med en personlig touch, han hör av sig när man förväntar sig och man känner sig fullt informerad genom hela processen.

Kjell W
Enskede Gård

Professionellt och kunnigt bemötande. Ola är dessutom mycket trevlig och lätt att ha att göra med. Vi kan varmt rekommendera Ola som mäklare.

Magnus E
Skarpnäck

Jag och min fru har haft nöjet att ha med Allan att göra vid både köp och försäljning. Trots att vi som säljare har velat och krånglat och stökat till en hel del har Allan aldrig bemött oss med annat än proffessionalitet, tålamod och vänlighet. Rekommenderas varmt!

Jennie D
Skarpnäck

Allan är bäst! Man känner sig fullständigt trygg genom hela processen. Rekommenderar varmt.

Lars-Göran L

Bra bemötande , Påläst om bagarmossen Höll os underrättad under hela processen

Fredrik L
Skarpnäck

Väldigt bra bemötande och proffsig. Säljprocessen flöt på riktigt bra.. Kan starkt rekommendera Allan.

Jeanette H
Bagarmossen

Öppet vänligt sätt, kunnig, hjälpsam och lätt att nå, ringer eller smsar tillbaka. Berättar noga om hur visning och försäljning går till och om vi tycker det verkar bra. En mäklare man kan ha stort förtroende för.

Ellinor A
Skarpnäck

En jordnära och trevlig mäklare som är bra på sitt jobb

Judit F
Svedmyra

Upplevs genuint välvillig! Tillgänglig och flexibel dessutom

Thiago D
Skarpnäck

We chose Marcus because we had a nice experience with him the first time we bought this apartment, hence, the smart choice here was to go with Marcus again. Once again, he made it easier for us throughout the whole process, always being very clear, explaining very little detail, and keeping in touch during the whole selling process. I can't recommend him enough, I'm very happy with his services.

Sofia H

Marcus är engagerad, tillgänglig och trevlig. Han är exceptionellt bra på att lösa problem och hitta alternativ som funkar för alla parter.

Susann Viktoria S

Insatt, vänlig, snabb återkopplings

Sofia L
Svedmyra

Lugn och kunnig mäklare. Reko.

Filtrera omdömen