Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Skarpnäck Skarpnäcks Gård HusmanHagberg HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

Skarpnäcks allé 52, 128 33 Skarpnäck — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Skarpnäck, Bagarmossen och Enskededalen!

Vi hjälper dig att hitta ett boende här söder om söder i Stockholmstrakten. Vi mäklare på kontoret arbetar alltid med kunskap och passion för att hjälpa dig hitta rätt, vare sig du letar lägenhet, villa eller radhus.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande och största mäklarkedjor. Vi har hela 90 kontor runt om i landet och massor av erfarenhet. Kontakta oss så hjälper vi dig med nästa steg i din bostadsaffär - och det med glädje.

Läs vad 731 kunder tycker om HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

• 2019-05-27

Claes E skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan är väldigt trevlig och enkel att ha att göra med. Han skötte allt det praktiska effektivt och utan strul. Han var flexibel och lätt att komma i kontakt med, både på vardagar och under helg. Dessutom gav han genomtänkta råd och rekommendationer kring försäljningsstrategin och skötte försäljningen på ett kompetent sätt. Läs mer
  • Sihui Z

2019-05-23

Sihui Z skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Our apartment in Bagarmossen was sold recently in cooperate with Adam Soilman as our mäklare, we've noticed that he is hard worker and always respond very quick, being patient with all kind of questions. He is professional with handling all related issues and very friendly to the customers.

We are happy and satisfied with his work, if anyone wants to sell or buy stuff, we would highly recommend him. Läs mer
  • 2019-05-23

Alfred M skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag har köpt lägenhet i Enskededalen. Jag blev mycket bra bemött av Ola och han motsvarade mina förväntningar. Plus att han hjälpte till att ordna bankkontakter när det var svårt att få lån pga speciella omständigheter på just detta boende. Läs mer
  • 2019-05-20

Johannes R skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Vi är supernöjda med Ola och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-05-20

Linnea A skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Vi är väldigt nöjda med Ola, och kommer säkerligen anlita honom nästa gång vi ska sälja. Läs mer

Niclas G skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Enkel att ha att göra med. Uppfattade som transparent för både köpare och säljare. Läs mer
  • Oskar J

2019-05-19

Oskar J skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus gjorde ett fantastiskt arbete med att sälja vår lägenhet. Han har ett genuint trevligt och avslappnat bemötande och är väldig kunnig och noggrann samt tydlig i sin kommunikation. Vi kan verkligen varmt rekommendera Marcus! Läs mer
  • 2019-05-19

Kajsa V skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt tvåa i Bagarmossen. Marcus är en genuint trevlig dalmas som säljer bra och engagerat utan att för den skull kännas "säljig". Alltid snabba svar och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2019-05-17

Katja M skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag köpte min första lägenhet och tycker att jag hela tiden fick ett gott bemötande från Anna. Hon var hjälpsam med alla frågor jag hade. Läs mer
  • 2019-05-17

Marcus A skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Proffsigt bemötande, alltid tillgänglig, upplevs kunnig och erfaren. Läs mer
  • 2019-05-16

David F skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag och min fästmö köpte en trea i Skarpnäck genom Anna och jag måste säga att om det är någon mäklare som jag känner att jag har fått förtroende för så är det hon. Allt kändes transparent och reko, när/om vi ska sälja så kommer vi garanterat vända oss till henne. Jag kan verkligen rekommendera henne Läs mer
  • 2019-05-16

Jan M skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Sympatisk och proffsigt bemötande när hon sålde en lägenhet i Bagis till min dotter med mig som delägare. Vi gick på två visningar och hon gav oss hela tiden känslan att hon ville ha just oss som köpare. Personlig utan att vara smörig. Läs mer
  • 2019-05-16

Moa F skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag köpte en lägenhet på Luftskeppsgatan via Anna. Har inte tidigare köpt lägenhet men Anna är jättetrevlig och pedagogisk vilket gjorde att jag kände mig trygg. Min sambo (som är mer rutinerad på bostadsmarknaden) håller med! Lätt bästa mäklaren vi träffat. Läs mer
  • 2019-05-09

Jonas Deutsch S skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålt radhus i Enskede. Emil var proffsig, påläst och engagerad. Återkopplade alltid snabbt på våra frågor och gjorde det lilla extra för att vi skulle känna oss nöjda. Levde fullt upp till våra förväntningar! Läs mer
  • 2019-05-07

Rebecca Studeny D skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Radhus, enskede. Emil är mycket kunnig och kompetent. Han får våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Sophia B

2019-05-05

Sophia B skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Stort engagemang och personkännedom.
    Snabb försäljning som inte drog ut på tiden.
    Bra koll på prisläge.
    Tät och snabb kontakt under försäljningsperioden. Läs mer
    2019-05-08 Allan M svarar Sophia B
    Tack för rekommendationen Sophia! Det var kul att få hjälpa er med en så pass snabb och smidig försäljning till bra pris. Vi ses på tillträdet!
  • 2019-05-04

Manish R skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan was of great help to us right from the viewing to the signing of contract.

Since we do not speak swedish, he was so kind to translate every sentence of the contract in english and answer all our questions patiently.

Offered us all the help we needed, more than he was suppossed to.

Defenietly recommend Allan !! Läs mer
    2019-05-08 Allan M svarar Manish R
    Thank you for the great recommendation Manish, it was a pleasure helping you finally seal the suitable apartment. I am glad that it was me that got to help you! :)
  • Anders K

2019-05-03

Anders K skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt radhus av Emil. Trevligt och personligt bemötande. Snabb och tydlig information. Proffsig och trevlig! Läs mer
  • 2019-05-03

Hanna W skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    jättebra på alla sätt: Kan rekommendera Emil! Läs mer
  • 2019-05-02

Rebecca Eriksson R skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt lägenhet av Emil i Enskede och bemöttes både proffsigt, avslappnat och tryggt. Han fick hela affären att kännas genuin och viktigt. Snabb i återkoppling och alltid glad och trevlig. Rekommenderar varmt Emil vidare. Läs mer
  • 2019-04-30

Erik G skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Återkopplar snabbt och är proffsig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-04-29

Ann-Christine S skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag har sålt en villa.
    Ola är otroligt professionell och ödmjuk i sitt sätt.
    Jag hade inga direkta förväntiningar

Sammanfattningsvis så har Ola med sitt lugn tagit mig igenom försäljningen galant! Han ger ett proffsigt intryck och har en god kunskap om området. Blir det fler bostadsaffärer för mig så skulle jag välja Ola igen om möjlighet finns! Läs mer
  • Johanna B

2019-04-29

Johanna B skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan är väldigt trevlig, tillmötesgående och förstående.
    Han ger tips och råd samtidigt som han kan se situationen ur vår (säljarens) synvinkel. Läs mer
    2019-05-08 Allan M svarar Johanna B
    Tack för det fina omdömet Johanna - har varit kul att få varit med i resan du och Patrik gjort från första visningen vi sågs på tills nu :) Vi hörs och ses framöver!
  • 2019-04-29

Gunnar T skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Very gentle, responsive, agile, transparent and with good level of english Läs mer
    2019-05-08 Allan M svarar Gunnar T
    Thank you so much for the recommendation Gunnar! I am certain you will enjoy your new apartment!
  • 2019-04-26

Claudia H skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    The one and only! Jag har både köpt och sålt min bostadsrätt av Emil och känt mig lika nöjd och trygg under (och uppenbarligen även efter) båda processerna!

Emil är väldigt professionell, lyhörd och tydlig. Han är snabb i samtliga del-processer och noggrann (två motsägelsefulla drag men i Emils fall stämmer båda:) Kontroll och närvaro under hela processen, aldrig har ett sånt stort ekonomiskt beslut känns så rätt och bra. Han ingjuter förtroende och trygghet vilket varit ovärdeligt under både köp- och säljprocess! Läs mer
  • 2019-04-24

CINDY M skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    En trevlig, kunnig och väldigt hjälpsam mäklare! Marcus känns pålitlig och har gjort ett kanonjobb med att sälja vår lägenhet, slutpriset blev det han sa från början så det var positivt. Han jobbade på för alla inblandande skulle känna sig nöjda, både vi säljare och köparna.Han hjälpte också till med papper och deklaration och förklarade allt längs vägen. Han har svarat på frågor snabbt och trevligt. Väl värt sitt arvode och rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-04-19

Hanna B skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag har köpt en bostadsrätt i Gamla Enskede, mitt första bostadsköp. Jag ringde två dagar efter att annonsen lagts ut på hemnet och frågade om det var möjligt att komma på förhandsvisning. Dagen efter gick jag på visning och kontrakt skrevs dagen efter det. En mycket snabb och smidig affär med andra ord. Bemötande från Adam Soliman var hela tiden professionellt och som förstagångsköpare upplevde jag att det var viktigt för honom att både säljare och köpare skulle känna sig trygga och nöjda med affären. Jag kan varmt rekommendera Adam. Läs mer
  • 2019-04-17

Eleonora K skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt lägenhet i Bagarmossen och vi upplever att vi blivit gott bemötta av Marcus. Han ingjöt förtroende och visade på ett gott inkännande - inte för säljig eller på.
    Vi kan med gott samvete rekommendera Marcus då han besatt precis den kompetens som vi efterfrågade när vi började leta bostad. Läs mer
  • 2019-04-16

Lovisa K skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag är glad och tacksam för att Adam var vår mäklare genom bostadsförsäljningen av min 1:a i Gamla Enskede.
    Förstod vid första mötet att Adam är kunnig, lyhörd och saklig och vänlig och väldigt sympatisk.
    Det var tryggt med bra kommunikation och vi har ett estetiskt tänk och det blev så bra samarbete.
    Allra bästa rekommendationerna till Adam, varmt tack. Läs mer
  • 2019-04-16

Christina L skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt Tussmötevägen 207G.
    Trevlig bemötande, Jessica är strukturerad, tydlig och proffessionell. Mycket nöjd efter gårdagens möte. Läs mer
  • 2019-04-15

Jessica K skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag har sålt ett radhus i Skarpnäck. Det som utmärker Anna är hennes lugn och hennes bemötande. Jag upplevde Anna som proffsig, tydlig och snabb. Läs mer
  • Sebastian I

2019-04-10

Sebastian I skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har fått hjälp med att sälja min lägenhet (4 rok) i Sthlm. Jag stod dessutom inför den delikata utmaningen att sälja min lägenhet, samtidigt som jag själv befann mig på helt annan ort. I det läget kändes det inte bara viktigt, utan rent av avgörande att hitta en mäklare som jag har kunnat känna fullt förtroende för. En mäklare som med sitt professionella förhållningssätt lyckas inge både trygghet och tillit. Jag har verkligen behövt lita fullt ut på min mäklare och Allan har levererat med råge. På alla plan. Jag kan med min fulla uppriktighet varmt rekommendera Allan om ni har behov av en mäklare. /Sebastian Läs mer
    2019-04-16 Allan M svarar Sebastian I
    Sebastian, jag blev rörd och det värmde enormt att få läsa ditt fina omdöme - det betyder allt för mig och det är jag som ska tacka för förtroendet från början till slut! Vi ses på tillträdet!
  • 2019-04-10

Marie H skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi har köpt lägenhet och tycker att vi blivit bemötta otroligt professionellt och Allan känns kunnig i det han gör och verkar trivas med det yrke han valt. Läs mer
    2019-04-16 Allan M svarar Marie H
    Tack för omdömet Marie, önskar er all lycka med nya bostaden, vi hörs!
  • Ari H

2019-04-10

Ari H skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Har köpt en lägenhet Allan förmedlat, bemöttes på ett mycket trevligt och proffesionellt sätt, kommer lugnt och med all säkerhet kunna rekommendera honom till vem som helst...!!! Tack :-) Läs mer
    2019-04-16 Allan M svarar Ari H
    Tusen tack för den fina rekommendationen Ari, var ett rent nöje att få hjälpa er med köpet av den nya bostaden - är säker på att ni kommer stormtrivas. Vi hörs!
  • 2019-04-08

Anna Linnéa M skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Min man och jag har sålt en lgh i Enskede Gård . Ola har skött kontakten med oss klanderfritt.
    Vi är mycket nöjda med honom och kommer att rekommendera honom Läs mer
  • 2019-04-07

Erik S skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Ola var väldigt trevlig och kommunikativ i bemötandet och hanterade av vårt bostadsköp. Vi är jättenöjda och haft en jättebra upplevelse. Läs mer
  • 2019-04-02

Hanna Christina S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi sålde vår trea och är så nöjda att vi hade Marcus som mäklare. Försäljningen gick snabbt och smidigt utan att vi kände oss stressade. Han var engagerad under hela processen och kom med många bra råd. Vi har sålt två bostäder tidigare och Marcus är den mäklare vi är absolut mest nöjda med och vi rekommenderar honom verkligen! Läs mer
  • 2019-04-02

Emelie Å skrev om Markus Westblad en del av HusmanHagberg Enskede
    Markus anlitades för att sälja min bostadsrätt. Jag förväntade mig en kunnig mäklare som informerade mig kontinuerligt och med hög tillgänglighet.

Markus har väl mött upp mina förväntningar och allt i försäljningen gick smidigt och bra. Läs mer
  • Jimmy Å

2019-03-30

Jimmy Å skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har sålt en tre på 71m2 .
    Efter vårt första möte med Marcus kände jag att detta är rätt man att ta sig an vår försäljning.
    Jag viste att vi sitter på ett drömläge till lägenhet, jag behövde övertygas om att Marcus också kände det han övertygade mig väldigt snabbt å jag kände att vi låg på samma banna.
    Marcus fullföljde sin uppgift med bravur å överträffade våra förväntningar, tack Marcus:) Läs mer
  • Jessica U

2019-03-30

Jessica U skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Har tillsammans med Adam sålt vår första pärla. En liten tvåa på 43 kvm.

Vi är så tacksamma över att ha haft Adam som vår mäklare. Vi har fått den bästa stöttning, fantastiskt bemötande, fläckfri kommunicering och ett tydligt engagemang.
    Vi fick ett omedelbart förtroende för Adam och han har inte gjort annat än att visa oss hur väl vår uppfattning stämde. Läs mer
  • Jack N

2019-03-29

Jack N skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Påläst och kunnig. Vet var han ska leta upp information han behöver, om han behöver fördjupad kunskap. Ger ett erfaret och pålitligt intryck. Sålde vår tvåa utan balkong till rekordpris. Över förväntan på alla fronter. Läs mer
  • 2019-03-24

Gustav S skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    sålde våran lägenhet. Anna var snabbt tillgänglig.
    Anna var tydlig och proffsig i både värdering och information kring hur försäljning går till .
    vi har varit på mäklarens visningar förut, och kändes då proffsig, därför hade vi höga förväntingar på proffsighet och skicklighet, vilket Anna uppfyllde ordentligt till belåtelse. Läs mer
  • Emma N

2019-03-24

Emma N skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Sålde vår 2:a i Stureby i mars 2019. Anna var professionell från början till slut och hon anpassade efter oss som säljare utifrån våra önskemål. Om jag ska sälja igen kommer jag utan tvekan att kontakta Anna igen. Läs mer
  • 2019-03-22

Anna Victoria K skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Köpt lägenhet.
    Bra bemött av mäklaren. Läs mer
  • 2019-03-19

Kristina W skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi har köpt en bostadsrätt i Bagarmossen och vi blev väl bemötta på både första och andra visningen.
    Vi hade inga förväntningar på Marcus för vi hade varit på väldigt många andra visni ngar med olika mäklare innan men tyckte det kändes bra med Marcus och vi hittade vår lägenhet. Läs mer
  • Agneta W

2019-03-18

Agneta W skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Vi har sålt radhus i Stureby. Ola står för bra bemötande, optimism och gott humör. Han är kunnig och erfaren. Han inbjuder till samarbete!!!
    Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2019-03-17

Ann Wilkens Å skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Försäljning av två bostadsrätter.
    Lugnt, kompetent och trevligt bemötande. Alltid snabba svar. Slussade oss tryggt genom processen även när det blev oväntade komplikationer. Läs mer
  • 2019-03-17

Joakim R skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Köpte radhus av Ola och känner mig supernöjd med hela affären med allt från visning, kontraktskrivning, samt uppföljning där han varit väldigt hjälpsam på alla sätt och vis Läs mer
  • 2019-03-15

Sören W skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Positiv, initiativrik, professionell, snabb, kundfokuserad. Sålde vårt radhus i Stureby. Läs mer
  • 2019-03-14

Mitra K skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Han gav oss väldigt positivt intryck med fint bemötande.
    Yes, Allan är duktigt och vi har nått vad vi har haft för förväntningar Läs mer

Skarpnäcks allé 52, 128 33 Skarpnäck