HusmanHagberg Skarpnäck

HusmanHagberg Skarpnäck

Välkommen till HusmanHagberg i Skarpnäck, Bagarmossen och Enskededalen!

Vi hjälper dig att hitta ett boende här söder om söder i Stockholmstrakten. Vi mäklare på kontoret arbetar alltid med kunskap och passion för att hjälpa dig hitta rätt, vare sig du letar lägenhet, villa eller radhus.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande och största mäklarkedjor. Vi har hela 90 kontor runt om i landet och massor av erfarenhet. Kontakta oss så hjälper vi dig med nästa steg i din bostadsaffär - och det med glädje.

Läs vad 1184 kunder tycker om HusmanHagberg Skarpnäck 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    • Gamla Enskede
    2022-06-23 Verifierad kund
    Marcus sålde lägenheten till mig och jag
    tyckte då att allt fungerade klockrent.
    Så därför säljer Marcus lägenheten, det bör
    säga allt. Betyg 10 av 10
    2022-06-21 Verifierad kund
    Hej, det var jättemycket bra.
    2022-06-21 Verifierad kund
    Mycket professionell, snäll och kunnig.
    Vi har ett väldigt bra samarbete.
    2022-06-19 Verifierad kund
    Han är en utmärk proffs , väldig duktig och snäll.
    Dessutom förklarar han verkligen på bra och enkelt sätt allt och har mycket tålamod.
    Bäst!
    Tack för den fina kommentaren, ska bli kul att se lägenheten när ni är färdigrenoverade. Ola Sjölund
    • Stureby
    2022-06-15 Verifierad kund
    Ola har alltid varit professionell, trevlig och väldigt lätt att samarbeta med. Kommunikationen fungerade väldigt bra, Ola har varit lättillgänglig och svarat på alla frågor. Vi hade fullt förtroende för honom under hela processen av försäljning av vår lägenhet. Vi kan varmt rekommendera Ola.
    Hej Elin och tack för det fina utlåtandet, superenkelt och kul att arbeta med er. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus, syns efter semestrarna. Ola Sjölund
    2022-06-13 Verifierad kund
    Han kom och hälsade en välkommen, svarade tålmodigt på alla frågor och verkade genuint intresserad av alla.
    Tack för omdömet Isabella och framförallt kul att allt gick ihop med nya bostaden - önskar en fin sommar! Allan Mohmand
    2022-06-13 Verifierad kund
    Vi har känt oss mycket trygga under hela processen, ingen fråga har känts för dum och svaren har varit exemplariskt tydliga. Upplever även att Allan har stor anpassningsförmåga och verkligen är lyhörd för kundens önskemål. Rekommenderar Allan och skulle själv anlita honom igen.
    Stort tack för det fina omdömet och rekommendationen Sara! Har varit extra roligt att få ha haft kontakt med er under en längre tid för att sedan sätta igång enligt plan. Önskar er en fin sommar! Allan Mohmand
    • Hammarbyhöjden
    2022-06-10 Verifierad kund
    Bra och proffsig, uppdaterar hela vägen med status och information.
    Varmt välkommen till området Daniel, är säker på att du och barnen kommer trivas. Önskar en fin sommar! Allan Mohmand
    2022-06-08 Verifierad kund
    Marcus är en klippa. Han är tydlig, lätt att prata med och allmänt trevlig.

Rekommenderas varmt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-06-07 Verifierad kund
    Trevlig, trovärdig och tydlig!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    • Enskededalen
    2022-06-04 Verifierad kund
    Anna är vad man vill att en mäklare ska vara, hon är tydlig, öppen, tillmötesgående och påläst. Och därtill glad och positiv. Sättet hon tog sig tid vid den andra visning jag önskade, jag kunde inte önska mer. Kan varmt rekommendera Anna.
  • sålde sitt hus med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-05-31 Verifierad kund
    Alldeles utmärkt! Ambitiös, noggrann och mån om att alla parter skulle bli nöjda.
    Tack för det goda samarbetet från början till slut Henrik! Önskar dig och familjen en fin sommar så ses vi i höst! Allan Mohmand
    2022-05-23 Verifierad kund
    Mycket trevlig, seriös och förtroende ingivande. Bra på att hålla kontakten, alltid lätt att få tag på. Skulle rekommendera till vem som helst.
    2022-05-19 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, snabb återkoppling. Mäklaren levererade det som utlovades och lite mer därtill.
    Jag är mycket nöjd.
    Tack Senada! Bra jobbat av både dig och Ena med att fixa med allt, det gjorde vi bra tillsammans =) Ha en fin sommar! Allan Mohmand
    2022-05-16 Verifierad kund
    Tydligt och enkelt, och framför allt väldigt trevligt!
    2022-05-15 Verifierad kund
    Med respekt. Han var tillgänglig under hela processen och ville vårt bästa.
    2022-05-14 Verifierad kund
    Ola är mycket professionell och förtroendeingivande. Bostadsköp och sälj kan lätt kännas som en djungel, men jag kände att det var helt rätt att välja honom när jag sålde min lägenhet i Skarpnäck. Rekommenderas!
    Tack så mycket Oscar, hoppas ni landar ett radhus inom kort! Ola Sjölund
    2022-05-14 Verifierad kund
    Allan hjälpte med både försäljning och köp och jag kände att jag kunde lita på honom hela processen. Jag kunde släppa allt utom städning i princip och lät honom ordna resten.
    Stort tack för det fina omdömet Kalle! Extra roligt att få ha hjälpt er både med försäljningen och köpet av nya bostaden =) Önskar en fin sommar så ses vi i höst! Allan Mohmand
    2022-05-13 Verifierad kund
    Bemött på bra sätt. Service minded och mycket kunnskap.
    • Skarpnäck/Pungpinan
    2022-05-09 Verifierad kund
    Marcus var otroligt trevlig och lyhörd tillfänglig stora delar av dygnet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    2022-05-06 Verifierad kund
    Proffsig och mycket förstående hur vi ville ha det
    2022-05-06 Verifierad kund
    Anna Isaksson har en mycket bra kännedom om den lokala bostadsmarknaden. Proffsig och väldigt kompetent, hon är en äkta mäklare med etik.
    Vi rekommenderar varmt att anlita Anna oavsett om ni vill ha rådgivning som spekulant eller går i säljtankar.
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    • Skarpnäck/Pungpinan
    2022-05-06 Verifierad kund
    Marcus drog igång direkt innan han fick uppdraget och förhörde sig om huset på ett kunnigt sätt osv. I stället för att som andra tillfrågade mäklarkandidater ägna förstabesöket till försäljarsnack om sina mäklarbolag.
    Han har sen varit mycket bra och engagerad i processen, som gick från förstakontakt till sålt på 4 veckor, inklusive styling, fotografering, broschyr, visningar och budgivning.
    Han kan förmedla husets egenskaper till spekulanterna på ett trevligt och kunnigt sätt, och vi är helt nöjda med hela hanteringen.
    2022-05-05 Verifierad kund
    Alltid trevligt bemött med uppriktighet och proffessionalitet.

Anna är lugn och förtroendeingivande, allt som allt en trevlig upplevelse.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Marcus är kunnig, trevlig och personlig.
    Det känns tryggt att ha med honom att göra, eftersom han har full koll på läget. Blir man stressad så är han lugn och metodisk, med glimten i ögat. Kan verkligen rekommendera!
    2022-05-02 Verifierad kund
    Osäljigt bemötande som från första stund gjorde hela upplevelsen av Markus som mäklare trovärdig. Markus lämnar inte heller något åt slumpen utan låter ingen detalj vara för liten. Mycket nöjd och rekommenderar starkt!
    2022-05-02 Verifierad kund
    Superproffsig, trevlig och väldigt kunnig. Har hjälpt till i hela processen med ett väldigt transparent och tydligt sätt!
    2022-05-01 Verifierad kund
    - Marcus har varit mycket lätt att ha att göra med under den här processen.
    - Marcus upplevs ha koll på bostadsmarknaden i aktuellt område.
    - Marcus har varit tillgänglig vid behov och alltid visat engagemang när jag har behövt dryfta frågor/funderingar.
    - Marcus har en lugn och mjuk framtoning, något som för min del har varit betryggande, särskilt vid tillfällen då jag har varit lite orolig över något kopplat till försäljningen. Tror även att den egenskapen är en fördel i kontakt med potentiella köpare.
    • Enskede Gård
    2022-05-01 Verifierad kund
    Working with Ola was a great experience! He is respectful and professional with a great attitude. He’s determination is impressive and if I had the opportunity I would love to work with him again. I can really recommend Ola!
    2022-04-30 Verifierad kund
    Lyhörd, trevlig, snabb i kommunikationen och hög leverans. Kanon helt enkelt!
    2022-04-27 Verifierad kund
    Jag kan bara rekommendera Marcus Andersson varmt! Han är otroligt professionell och både snabb och kunnig. Jag sålde min lägenhet med hans hjälp eftersom jag hade tidigare erfarenhet med honom i föreningens styrelsearbete och det var bästa beslutet jag kunde ha tagit.
    Marcus lyssnar noga och har alltid bra tips och råd som passar till situationen. Jag kände mig väldigt trygg med honom som mäklare, eftersom han är flexibel, alltid villig att få till en extra visning om det behövs, förklarar alltid vad han gör och varför och det uppskattar jag väldigt mycket, eftersom jag inte är proffs på att sälja lägenheter och behöver ibland rådgivning för att kunna ta medvetna beslut.
    Han har dessutom en bra överblick över marknaden och känner Skarpnäck och föreningarna här väl. Han är ingen "ta det ytligt, bara det ser bra ut"-människa, men en substans-person, som jag tycker är extremt viktigt för att veta vad man köper, men även vad man kan sälja bra eller inte. Sammanfattningsvis 100% rekommendation för jobbet plus en extra guldstjärna, eftersom han är så trevlig som person.
    2022-04-24 Verifierad kund
    Marcus är lugn, stabil och en utmärkt kommunikatör. Lotsade oss genom en lång och utdragen köpeprocess av ett radhus i Bagarmossen. Rekommenderas!
    2022-04-24 Verifierad kund
    Marcus är trygg, kunnig och supertrevlig. Rekommenderas!
    2022-04-24 Verifierad kund
    Bra, proffsig i sitt jobb.
    Vi kände oss välkomna och hörda!
    Lätt att få tag på.
    2022-04-22 Verifierad kund
    Toppenmäklare! Trevlig och tillmötesgående på alla sätt. Svarade snabbt och var hjälpsam i hela processen. Lugn och förtroendeingivande.
    2022-04-20 Verifierad kund
    Anna har varit lätt att kommunicera med och bidragit med tydlig och hjälpsam information fortlöpande. Hon är professionell, arbetar lösningsorienterat och ser till både köpare och säljares önskemål. En kanonbra mäklare helt enkelt!
    2022-04-17 Verifierad kund
    Väldigt lösningsorienterad och proffesionell
    2022-04-17 Verifierad kund
    Allan was fantastic broker and very adhesive in getting the deal promptly and appropriately done with ultimate professionalism. We strongly recommend Allan. All the very best Allan
    Thanks a lot Nishanth for the kind review! Glad it all worked out in the end and I apprecieate your patience and understanding - was very easy working together with both of you. Have a nice summer! Allan Mohmand
    2022-04-16 Verifierad kund
    Anna är lyhörd och snabb i uppfattning och handling. Jag tycker att hon läste in oss på ett utmärkt sätt!
    2022-04-15 Verifierad kund
    Anna sålde min lgh innan vi ens hade hunnit fota den.
    Världsklass på alla sätt!!⭐️⭐️
    Rekommenderar henne varmt!!
    2022-04-15 Verifierad kund
    Ola är trevlig och pedagogisk, vilket är mycket uppskattat då detta är mitt första lägenhetsköp.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    2022-04-14 Verifierad kund
    Mycket proffsig och trevlig mäklare
    2022-04-13 Verifierad kund
    Ola hade ett mycket proffisgt och lugnt bemötande från första början och var alltid tillgänglig och till stor hjälp genom hela processen vilket jag uppskattade väldigt mycket, och vilket ledde till en snabb och bra affär. Rekomenderas varmt och kommer vid ny affär gladeligen ta hjälp av Ola igen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    2022-04-12 Verifierad kund
    Trevligt och hjälpsam, vi är nöjda och glada.
    2022-04-12 Verifierad kund
    Jag har anlitat mäklare vid ett flertal tillfällen. Både som privatperson och som vice ordförande i bostadsrättsförening.

Marcus är en av de absolut bästa jag har anlitat. Av den anledningen har Marcus sålt två bostadsrätter åt mig samt ett antal bostadsrätter åt den Brf där jag satt i styrelsen.

Marcus har många goda egenskaper och förmågor som mäklare. Han är alltid noggrann. Både med information och uppdatering i alla delar av säljprocessen, dvs. både före, under och efter försäljningen.

Han håller alla överenskommelser prickfritt, både när det gäller tider, dokumentation och heads up om samtliga parters åtagande i processen.

Sist men inte minst, så är Marcus en trevlig och ödmjuk person som skapar trygghet och tillit mellan säljare och köpare.

Ett tecken på ett väl utfört arbete är att försäljningssummorna varit väldigt tillfredsställande. Marcus får betyg sex på en femgradig skala! 👍😊

Med vänliga hälsningar
    Ola Malmstedt
    Välbemötande säljar, välinformerande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-04-10 Verifierad kund
    Marcus har skött allt med försäljning av min fastighet på ett mycket professionellt och tillfredsställande sätt. Jag rekommenderar verkligen honom som mäklare.
    2022-04-10 Verifierad kund
    Toppenbemötande från första stund! Känns tryggt och bra hela vägen, en stor förståelse för att vi inte funnits på plats i Stockholm under köpet men gjort allt smidigt att genomföra ändå. Så glad för Marcus!
  • köpte sitt hus med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    2022-04-10 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande från första samtal till kontraktsskrivning. Vi är mycket nöjda!
    2022-04-06 Verifierad kund
    Professionell, serviceinriktad, tydlig, ordentlig, noggrann och trevlig.