HusmanHagberg Skarpnäck

Skarpnäcks allé 52, 128 33 Skarpnäck — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Skarpnäck, Bagarmossen och Enskededalen!

Vi hjälper dig att hitta ett boende här söder om söder i Stockholmstrakten. Vi mäklare på kontoret arbetar alltid med kunskap och passion för att hjälpa dig hitta rätt, vare sig du letar lägenhet, villa eller radhus.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande och största mäklarkedjor. Vi har hela 90 kontor runt om i landet och massor av erfarenhet. Kontakta oss så hjälper vi dig med nästa steg i din bostadsaffär - och det med glädje.

Läs vad 924 kunder tycker om HusmanHagberg Skarpnäck

• 2020-11-29

Matilda B skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Både Leo Wessman och Emil Cronholm var trevliga, tydliga, tillmötesgående och trygga. Hela affären var enkel och väl omhändertagen. Läs mer
  • 2020-11-27

Inger B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Engagemanget ,tydligheten , och vänlighet Läs mer
  • 2020-11-27

Natalie S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har sålt en 1a på 26 kvm med hjälp av Marcus. Jag tycker att han är väldigt bra på sitt jobb. Allt ifrån bemötande och upprätthållande av kontakt, -snabbt och enkelt. Lätt att ha att göra med på ett socialt plan och pålitlig när det kommer till problemlösning. Tydlig med vad som sker i processen och vad som härnäst ska hända. Han verkar tycka mycket om sitt arbete vilket jag fick en positiv upplevelse av i vårt samarbete. Läs mer
  • 2020-11-26

Hans J skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    En fyra i Bagis såldes för vår räkning. Marcus är korrekt, noggrann, tillgänglig och har glimten i ögat.
    Vi är helt nöjda. Läs mer
  • 2020-11-26

Oscar D skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus hjälpte oss vid vårt senaste köp av bostadsrätt. Marcus är tydlig, proffsig och väldigt trevlig. Rekommenderas! Läs mer
  • Mirza C

2020-11-26

Mirza C skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan sålde vår 2:a i Skarpnäck. Från första stund fick man en känsla av kunnande och proffsighet. Bra öga för detaljer, och är rak och ärlig i sin kommunikation. Vi känner oss väl omhandtagna, och trygga i affären. Läs mer
  • Tiina-maria E

2020-11-25

Tiina-maria E skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi är mycket nöjda med mäklaren Allan som visade genuint intresse och engagemang under hela säljprocessen. Här är proffsig, super trevlig och kunnig, det syns att han älskar sitt jobb. Vi hade finaste bostadsannonsen någonsing, många spekulanter på visningen och var jättenöjda med slutresultatet. Superlativen är många och jag kan varmt rekommendera Allan till alla er som har sälj tankar speciellt i Dalen. Läs mer
  • 2020-11-23

Anna S skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil hjälpte mig med försäljning av min 3:a. Jag anlitade Husman Hagberg igen då dom sålde min förra 2:a.
    Bad specifikt Emil om hjälp för hans kunskap om området och positiva attityd. Tack Emil för all hjälp! Läs mer
  • 2020-11-22

Sara A skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålt en lägenhet i Bagarmossen, slutpriset överträffade mina förväntningar. Marcus är otroligt hjälpsam, kunnig och lyhörd. Läs mer
  • 2020-11-19

Malin J skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag köpte en trea av Emil och han var väldigt hjälpsam genom processen med information snabba svar och var dessutom oerhört sympatiskt . Läs mer
  • 2020-11-16

Charlotte A skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag sålde en lägenhet och fick bästa möjliga hjälp. Marcus är proffsig, snabb och service minded. Jag är mycket nöjd och lämnar mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2020-11-14

Åsa G skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi sålde vår 3:a i Bagarmossen via Markus Andersson som vi blev tipsade om av kompisar. Markus har varit toppen i att hjälpa oss resonera kring köp och skatter. Och när det väl var dags att sälja fixade han en förhandsvisning inom ett par timmar på en fredag och lägenheten var såld på söndag eftermiddag. Proffsig, personlig och riktigt trevlig! Vi håller med våra vänner och rekommenderar Markus vidare. Särskilt om du ska sälja eller köpa lägenhet i Bagarmossen. Läs mer
  • 2020-11-14

Fredrik Ö skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Grym upplevelse. Marcus var oerhört kundorienterad, inte bara för mig som säljare utan även för köparen. Läs mer
  • 2020-11-13

Elisabet A skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Vi är väldigt nöjda och han är rekommenderad för sitt bemötande, lyhördhet, kunnighet, lugn och kan på ett pedagogiskt sätt tala och förklara!
    Att lyssna och bemöta är a och o när jag som säljare har olika oro o funderingar !
    Vi har sålt ett radhus där jag bott nästan 40 år, Läs mer
  • 2020-11-12

Emelie G skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus är en fantastiskt kompetent mäklare som överträffade mina förväntningar. Från visning till kontraktsskrivning fick han mig att känna mig väldigt trygg med mitt köp. Köpte med hjälp av Marcus min första egna lägenhet och även om jag inte flyttat in än känns det otroligt bra! Läs mer

Mia-carina M skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har nyligen sålt min bostadsrätt via HusmanHagberg Enskede. Jag upplevde mäklaren (Emil) som kompetent, proffsig och väldigt driven. Han kan sin sak och levererade över förväntan. Jag kan verkligen rekommendera HusmanHagberg till andra som funderar på att köpa eller sälja. Läs mer

Åsa G skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt en fyra i Skarpnäck av Allan. Super i tillgänglighet och tydlighet. Hjälpsam så gott han kan vara och väldigt trevlig. Läs mer
    2020-11-12 Allan M svarar Åsa G
    Tack Åsa! Ska bli spännande att få följa er resa på att skapa ert egna hem alldeles efter eget tycke och smak :) Ses på tillträdet!

Marvin T skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan var riktigt proffsig och hade öga för detaljer genom hela försäljningen. Varje uppdatering och uppföljning kom löpande och vi lyckades få det priset vi ville ha för bostaden även fast marknaden var lite skakig. Läs mer
    2020-11-12 Allan M svarar Marvin T
    Tusen tack Marvin för omdömet och att ni är nöjda! Känns extra kul att ha fått hjälpa dig efter att vi sågs snart två år och haft kontakt löpande :) Ha det bäst, hälsa frugan och ta hand om er så ses vi på våren!

Christian E skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil är bäst. Sjukt engagerad och driven och ser till sina kunders bästa. Säljare såväl som köpare. Ställer upp och jobbar stenhårt för att alla ska bli nöjda.
    Kommer alltid välja Emil som min mäklare. Läs mer

Anne B skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi köpte vår bostad med hjälp av Emil. Han var superproffsig och hjälpsam, svar på allt och om inte tog han snabbt reda på fakta.
    Önskar fler mäklare gav samma kunniga och förtroendeingivande känsla. Läs mer

Hans S skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag och min fru ville byta bostadsrätter för att komma närmare våra barnbarn. Som 73 åringar med begränsad ekonomi insåg vi svårigheterna. Allan sålde vår bostadsrätt på ett mycket förtroendefullt, engagerat och samtidigt trevligt och snabbt sätt. Läs mer
    2020-11-09 Allan M svarar Hans S
    Tack för förtroendet Hans. Det känns väldigt bra att ha kunnat få hjälpa dig och Gullan med målet att få komma närmare barnbarnen. Det gjorde vi bra ihop! All lycka nu med förberedelserna inför flytten, vi håller kontakt och ses!
  • 2020-11-07

Filippa E skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Ola är en lyhörd, uppmärksam och trevlig mäklare som man enkelt får förtroende för. Korrekt och noggrann, rekommenderas! Läs mer
  • 2020-11-05

Anna-lena G skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan Mohmand sålde min bostadsrätt i Stureby/Enskede i november.
    Proffsig hantering från början till slut. Lyhörd till mina önskemål, men kom även med bra förslag hur försäljningen skulle optimeras. Jobbade aktivt med spekulanter inför visningen. Höll mig uppdaterad genom hela processen.
    Mycket nöjd med utfallet! Läs mer
    2020-11-06 Allan M svarar Anna-lena G
    Hej Anna-Lena! Detta gjorde vi bra ihop - från att vi sågs och satte upp en plan tillsammans som mer eller mindre föll på plats som vi ville :) Glad för att du valde att satsa på de delar jag tyckte behövdes för att vi skulle nå en lyckad försäljning - stort tack för förtroendet och all lycka med nya lägenheten inne i stan! Trevlig helg så ses och hörs vi framöver.
  • 2020-11-04

Anne B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Så tillmötesgående, tillgänglig och proffsig!
    Vi kände oss väldigt trygga att sälja vår bostadsrätt med Marcus! Läs mer
  • 2020-11-04

Ebba K skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Det märks att Allan brinner för det han gör och ser till att båda partner, säljare och köpare går lika nöjda ifrån en affär. Snabb, alltid nåbar och trevlig! Läs mer
    2020-11-05 Allan M svarar Ebba K
    Hej Ebba, tack så mycket för de fina orden! Kul att vi sydde ihop ett passande hem för dig så snabbt och smidigt :D Ha en härlig vecka och all lycka med den egna försäljningen nu så ses vi nästa vår!
  • 2020-11-01

Fatima M skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Med hjälp av Allan har vi sålt vår etagelägenhet i Enskededalen. En otroligt tillmötesgående mäklare. Man känner ett stort förtroende och tillit och försäljningen sköttes på ett väldigt smidigt och lättsamt sätt. Alla våra önskemål uppfylldes.
    Han fanns alltid tillgänglig och hade ständig kontakt med oss. Vi är super nöjda, toppen bra mäklare! Läs mer
    2020-11-03 Allan M svarar Fatima M
    Hej Fatima! Tusen tack för omdömet och de fina orden, men framförallt för att du och Samir gav mig förtroendet redan från start när vi träffades snart 1,5 år sedan till att ni äntligen hittade nya huset att flytta till och vi fick till en så smidig försäljning av er fina pärla! Ha en härlig vecka så ses vi på tillträdet :) /Allan
  • 2020-10-26

Magda K skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Köpt bostad med Ola. En snabb och smidig affär utifrån alla mina önskemål på vad bostaden behövde uppfyllda. Mycket nöjd och ser fram emot inflyttning. Läs mer
  • Gustaf H

2020-10-23

Gustaf H skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Kände oss trygga som köpare med Ola! Läs mer
  • 2020-10-22

Joakim S skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Vänlig och proffsig. Och det viktigaste av allt - fick till en superbra försäljning. Läs mer
  • 2020-10-21

Madeleine Yvonne H skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Proffsig, enkel trevlig kunnig - topp betyg!
    Över förväntan.

Kommer absolut tipsa! Läs mer

Rami F skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Jätte trevlig o noggrann va väldigt punktlig o tydlig Läs mer

Britta Margareta H skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Utmärkt Utfört från start till slut. Fick stöd under hela processen. Läs mer
  • 2020-10-17

Anna V skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus är det absolut bästa mäklare vi träffat på. Så himla serviceinriktad, proffsig och kunnig. Han skötte vår försäljning av lägenheten på ett föredömligt sätt och ställde upp till 100% även med saker som nog inte egentligen ingick i hans uppdrag. Allt för kunden lixom. Han är en riktig stjärna 💫 Läs mer
  • 2020-10-16

Ewa Margaretha B skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålt min Brf
    Allan är en duktig trygg mäklare med mig som kund i största fokus Läs mer
    2020-10-19 Allan M svarar Ewa Margaretha B
    Hej Ewa, tack så mycket för ditt omdöme, glädjer mig att du är nöjd med vårt arbete från att vi sågs tidigt i år till att vi hittade en nöjd köpare till ditt fina boende! Ha en härlig vecka så håller vi kontakt och ses på tillträdet :)

Magnus E skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt en bostadsrätt, femrums. Professionellt och trevligt bemötande från mäklaren. Uppskattade att han inte var för påstridig Läs mer
    2020-10-15 Allan M svarar Magnus E
    Hej Magnus, tack för ditt omdöme och att ni uppskattade mitt arbete med er nya bostad - Vi hörs och ses framöver!

Maria G skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    köp av bostadsrätt
    jag blev väl och professionellt bemött Läs mer

Åsa A skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus sålde min lägenhet i Bagarmossen. Han var lugn, tydlig och gav ett förtroendefullt intryck hela vägen. Han är kunnig och kompetent som gärna går den extra milen för sina klienter. jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-10-10

Sandra A skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Rekommenderar alla att anlita Marcus som mäklare! Otroligt trevlig, proffsig och hjälpsam! Läs mer

Peter G skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har sålt en trea på oppundavägen där Allan blev min mäklare vill beskriva honom som väl påläst och professionell. Kändes tryggt att ha honom som mäklare. Allan levde upp på alla förväntningar jag kunde önska. Buden gick lite trögt i början men Allan låg på och anordnade en tredje visning och buden gick i höjden. Helnöjd! Läs mer
    2020-10-09 Allan M svarar Peter G
    Tack så mycket för de fina orden och omdömet Peter! Var extra kul att få förtroendet att hjälpa dig vidare efter att haft bostaden så pass länge. Ha en härlig helg så hörs och ses vi framöver :)

Johan S skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Vår familj sålde en 4 rums lägenhet i Gamla Enskede med hjälp av Emil.
    Vi fick ett fint bemötande av Emil som var tillgänglig och kunde svara på alla våra frågor.
    Emil höll vad han lovade och blåste inte upp våra förväntningar utan var väldigt ärlig i sina utlåtanden.

Vi är väldigt nöjda med hur Emil genomförde affären och hans tillgänglighet. Skulle absolut rekommendera Emil som mäklare och kommer garanterat använda honom igen om vi ska göra bostadsaffär i framtiden. Läs mer
    2020-10-08 Emil C svarar Johan S
    Tack Johan! Du är en klippa och det var roligt att få hjälpa er med försäljningen.
    Stort tack för ert förtroende och grattis till en fin, fin affär :)

Therese K skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil är en erfaren och superduktig mäklare som inger stort förtroende. Pålitlig, engagerad och motiverad! Emil sålde vår bostadsrätt under september/oktober 2020 och vi är otroligt nöjda med såväl säljprocess som affär. Läs mer
    2020-10-08 Emil C svarar Therese K
    Taaaack! Ni är underbara och det var så kul att jobba med er då ni la ner mycket tid på att få i ordning lägenheten inför foto och visning. när 75% säger att det känns som att "komma hem" när de kliver in på visningen så har man som säljare gjort alla rätt. Bra jobbat och tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er. Kram Emil
  • 2020-10-06

Victoria V skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Valde att sälja min bostadsrätt med hjälp av Emil på HusmanHagberg och jag har inte ångrat mitt beslut överhuvudtaget. Jag blev professionellt bemött genom hela processen och Emil förklarade tydligt vad jag kunde förvänta mig och varför.
    Han var också väldigt tydlig med vilken strategi som var bäst och mån om att jag skulle känna mig trygg med mitt val av mäklare samt att han återkopplade ofta för att uppdatera mig om status.

Sammanfattningsvis så skulle jag inte tveka en sekund för att rekommendera Emil till alla som vill sälja sin lägenhet/hus. Läs mer
    2020-10-08 Emil C svarar Victoria V
    Ett stort tack till dig Victoria för din fina Reco. Du är härlig, rolig och lätt att arbeta med. Du var rak och ärlig och hade dina mål och jag hade tur som lyckade uppfylla dom genom försäljningen. Lycka till i Göteborg och tack för ditt förtroende.
  • 2020-10-05

Gyslain Z skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålde ett radhus på ca 100 kvm.

Egentligen vill jag ge 4.5 men det verkar inte vara möjligt att välja det.

Jag hade inga speciella förväntningar egentligen, det brukar jag inte ha när det kommer till att sälja hus. Det är så många saker som ligger utanför en enskild människas kontroll.
    Med det sagt så upplevde jag att Marcus var väldigt professionell, kunnig, ambitiös, tillgänglig och sist men inte minst trevlig!

Bara det faktum att ha någon att bolla idéer med, kunna ställa frågor till och få dessa besvarade var en trygghet under hela processen. Processen varade i ungefär ett år, eftersom det var den tid det tog för oss att hitta en bostad vi kände oss nöjda med. När vi väl hittat det gick det snabbt att få våran såld, det kan vi tacka Marcus för. Jag kan rekommendera honom starkt. Läs mer
  • 2020-10-05

Johanna Z skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålt ett radhus. Väldigt engagerad mäklare som har hjälpt oss på många sätt. Förtroendeingivande. Läs mer
  • 2020-10-04

Ida Johanna Leifsdotter S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålt lgh. Proffsig. Har koll. Svarar snabbt. Mycket fint bemötande. Skapar trygghet för båda parter. Rolig. Läs mer
  • 2020-10-03

Karl Jörgen N skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Köpt en bostadsrätt
    Helt okej mäklare snabb och smidig affär.
    Fick tyvärr senare problem med Lgh frånluftsfläkten i kök
    var avstängd pga påbörjat lagerras=ljud
    Hade garanterat gått ifrån visningen om jag hört detta! Läs mer
  • Patrik P

2020-10-02

Patrik P skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Rak kommunikation, effektiv och härlig att ha och göra med.

Både köpt och sålt genom Markus.
    Rekommenderar gärna vidare! Läs mer
  • 2020-10-02

Eva M skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Lgh köptes för 2 850,000 i december 30, 2016
    Såldes för 2 550,000 2 nov-20
    Jag blev trevligt & professionell
    Han levde upp tio förväntning Läs mer
    2020-10-05 Ola S svarar Eva M
    Hej Eva, kul att du är nöjd med mig och min prestation. Hoppas du får det bra i värmen!
  • 2020-10-01

Per Christian H skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Ola hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Gamla Enskede. Han är professionell och metodisk, lugn och rutinerad. Ett mycket bra stöd i en så stor affär. Läs mer
    2020-10-05 Ola S svarar Per Christian H
    Tack för de fina orden , kul att det gick så bra som det gjorde. Hörs snart inför tillträdet.
  • Lisa  H

2020-09-30

Lisa H skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Jag sålde min bostadsrätt i Enskede. Ola är kunnig, snabb och professionell! Läs mer
    2020-10-05 Ola S svarar Lisa H
    Tack LIsa, kul att arbeta med dig!
    Ola S gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte