Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Skarpnäck Skarpnäcks Gård HusmanHagberg HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

Skarpnäcks allé 52, 128 33 Skarpnäck — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Skarpnäck, Bagarmossen och Enskededalen!

Vi hjälper dig att hitta ett boende här söder om söder i Stockholmstrakten. Vi mäklare på kontoret arbetar alltid med kunskap och passion för att hjälpa dig hitta rätt, vare sig du letar lägenhet, villa eller radhus.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande och största mäklarkedjor. Vi har hela 90 kontor runt om i landet och massor av erfarenhet. Kontakta oss så hjälper vi dig med nästa steg i din bostadsaffär - och det med glädje.

Läs vad 658 kunder tycker om HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

• 2019-02-15

Nicklas W skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    En fantastiskt engagerad, förtroendeingivande, säljande och trevlig mäklare. Absolut den bästa mäklaren vi haft. Läs mer
  • 2019-02-14

Linn H skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Vi köpte vår första bostadsrätt sv Anna. Hon var duktig och trevlig, försökte inte pressa eller stressa fram ett köp, bra på att hålla kontakt och ge information, lyhörd. Läs mer
  • 2019-02-13

Amanda V skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi sålde vår lägenhet i Stureby via Jessica. Hon var mycket proffsig och vi är nöjda över att ha valt henne som mäklare. Läs mer
  • 2019-02-12

Charles B skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Ola Sjölund på HusmanHaberg är en bra , duktig och öppet på kommunikation med kunder.
    Vi har köpt en lägenhet och fick bra hjälp och direktiv jag kan rekommendera. Läs mer
  • 2019-02-11

Alexandra D skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag har sålt en lägenhet i Stureby. Det är en 4: på 82 kvm utan balkong.

Jag har blivit mycket trevligt bemött av Ola. Han är lugn, respektfull, trevlig och ärlig.

Min förväntan var att mäklaren skulle ha gid kunskap om marknaden i området och en bra strategi för försäljning. Jag förväntade mig även att sälja ungefär till det prus som Ola värderat lägenheten. Ola har verkligen levt upp till mina förväntningar, med råge. Han har även varit lätt att nå, varit pålitlig och visat att han är ett riktigt proffs.

Jag sålde i en tid när bostadsmarknaden "vacklar" och jag hade redan köpt ny bostad, så jag var nervös och rädd. Ola fick mig att känna mig lugn. Han hanterade situationen mycket proffsigt. Läs mer
  • Emil L

2019-02-08

Emil L skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Fullblodsproffs. Så himla ödmjuk, tillmötesgående och trevlig!
    +++++ Läs mer
  • 2019-02-08

Hannah P skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålde min bostadsrätt. Blev proffsigt bemött från början till slut. Han var över förväntan. Kunnig och engagerad till max.
    Kändes trygg, proffsig och lugn. Läs mer
  • 2019-02-06

Peter H skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Vi fastnade snabbt för Ola. Han är kunnig och har alltid raka, tydliga svar. Vi fick förtroende för honom direkt och kände att våra potentiella köpare också skulle får det. Tillsammans jobbade vi fram bra material vilket resulterade i stort intresse för lägenheten. Vi sålde en 3:a i Enskededalen på 82 kvadrat. Läs mer

Anton H skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt en bostadsrätt
    Blev bemött på ett väldigt bra sätt och hade väl egentligen inga förväntningar eftersom vi var förstagångsköpare.
    Har hela tiden varit en bra information under köpet som har gjort det lätt att vara förstagångsköpare. Läs mer

Anna Lena M skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jessica har sålt vår bostadsrätt och det var ett utomordentligt val av mäklare. Jessica har varit helt suverän på alla sätt; positiv, engagerad, inlyssnande, pålitlig och kunnig. Hon har bemött såväl oss som säljare såväl som våra spekulanter på ett fantastiskt sätt. Vi vill verkligen ge Jessica de allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-01-31

Annelie F skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Vi har köpt en lägenhet på 90 kvm i Skarpnäck.
    Anna Isaksson har varit trevlig och hjälpsam med allt. Vi uppskattade också hennes öppenhet och ärlighet.
    Hon var kanske lite i långsam i att svara på email och eventuellt läste hon inte igenom email i full detalj - men detta kan också bero på att hon hade mycket att göra.

Vi rekommenderar Anna Isaksson som mäklare. Läs mer
  • Didier G

2019-01-29

Didier G skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Inger trygghet Läs mer

Kata F skrev om Markus Westblad en del av HusmanHagberg Enskede
    Han är precis.
    Kommunicera väldigt tydligt och på en bra sätt. Läs mer

Danielsson B skrev om Markus Westblad en del av HusmanHagberg Enskede
    Flexibel transparent vänlig duktig lyhörd omtänksam Läs mer
  • 2019-01-28

Johan W skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag har köpt en bostadsrätt av Adam. Jag blev bra bemött. Han var trevlig, tydlig och hjälpsam och skötte allt på ett förtroendeingivande sätt.

Johan Läs mer
  • 2019-01-21

Lisa L skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Bostadsrätt. Trevlig och hjälpsam mäklare som levde upp till mina förväntningar! Läs mer
  • 2019-01-21

Mikael L skrev om Markus Westblad en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpte en bostadsrätt i Enskede med Markus Westblad som mäklare - en engagerad, informativ och kunning mäklare med ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Jerry B

2019-01-14

Jerry B skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Har köpt ett Bostadsrättsradhus.
    Tillmötesgående och snabb med återkoppling. Läs mer
  • Carina B

2019-01-13

Carina B skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Har köpt radhus.
    Flexibel, snabb med svar vid funderingar.
    Överlag smidigt. Läs mer
  • 2019-01-10

Heino R skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan e en trevlig kille med stort engagemang, lätt att prata med.
    Håller sig till tider och datum som har överenskommit . Läs mer
  • 2019-01-04

Håkan C skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Anna har ett trevligt och tydligt bemötande mot kunden/säljaren.
    Hon är tydlig och informativ och är öppen och lösningsfokuserad.
    Vi tycker att hon uppfyllde våra förväntningar, trots att slutpriset inte blev vad vi önskat. Läs mer
  • Calle

2019-01-02

Calle skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag och mina brödet har köpt och sålt med Emil flera gånger. Emil är professionell, har bra koll på enskede och lyckas sälja trots en trögare marknad. Läs mer
  • 2018-12-30

Hanna H skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus är alltid snabb på att svara på funderingar som dyker upp längs vägen. Han ser till att både vi som säljare vet vad som gäller men är även väldigt tydlig gentemot köpare vad ens ansvar är. Läs mer
  • 2018-12-19

Filip E skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    För några dagar sedan skrev jag kontrakt på min första lägenhet. Jag är mycket nöjd med hur Adam har bemött mig och hur han skött den dialog som varit mellan mig och säljaren. Jag upplever att han varit transparent under hela processen samt att han näst intill alltid funnits tillgänglig på telefon eller mejl. Läs mer
  • 2018-12-16

Peter K skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi är mycket nöjda, engagerade. Vi fick svar direkt när vi hörde av oss. Kan varmt rekommendera Emil Cronholm som mäklare. Läs mer
  • Birgitta Å

2018-12-10

Birgitta Å skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålt en två med lusthus i Skarpnäck.
    Allan har alltid varit lättillgänglig, vilket vi verkligen har uppskattat. Svarade alltid med sms om han var upptagen.
    Kunnig och påläst. Svarade pedagogiskt på alla frågor. Vi har tittat och även bjudit på ett flertal bostäder. Innan vi hittade och köpte vår drömlägenhet. Hela tiden har Allan funnits som en stöttepelare för diverse frågor som dykt upp i olika processer.
    Vi vill ge Allan våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2018-12-10

Eva N skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Vi har nyligen sålt en 3-rumslägenhet i Kärrtorp gm Ola och Allan på HusmanHagberg. Vi är mycket nöjda med deras arbete och kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    Allan M, Ola S gillar detta
  • 2018-12-08

Russ S skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Very happy with the communication and transaction.
    Thanks! Läs mer
  • Hasse G

2018-12-07

Hasse G skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Sålt BRF i Kärrtorp. 3 r.o.k, 83 kvm
    Bemött på ett utmärkt sätt. Lyhörd, höll oss hela tiden uppdaterade under försäljningsprocessen, noggrann. En mäklare jag skulle rekommendera i alla lägen.

Detta var 3:e gången vi anlitade Ola. Har skött sina uppdrag lika bra vid varje tillfälle. Läs mer
    Allan M, Ola S gillar detta
  • 2018-12-06

Jessica Mari A skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt en 2:a i skarpnäck.
    Allan var mycket påläst och kunnig. Jag fick stort förtroende för honom. Dessutom hade han humor och det är mycket trevligt. Speciellt när man är lite nervös inför dyra affärer. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2018-12-04

Philip T skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Adam tipsade mig om en lägenhet utanför hemnet och internetannons. Det var en tvåa i Hammarbyhöjden där jag har letat länge. Jag är nöjd, han känns pålitlig och genuin. Läs mer
  • 2018-12-04

annelie k skrev om Markus Westblad en del av HusmanHagberg Enskede
    Har sålt min lägenhet i Enskede. Emil och Markus var väldigt engagerade och jag upplevde att de jobbade dag och natt för att sälja bostaden. Detta resulterade i att vi fick en snabb och bra försäljning. Läs mer

Maria S skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag sålde en bostadsrätt på 41 kvadratmeter i Hammarbyhöjden.

Allan är glad, positiv och trevlig!

Mina förväntningar var att Allan skulle hjälpa till att sälja lägenheten och hjälpa till med alla praktiska saker som kommer med att sälja en bostad. Hittills har han skött det väl (den nya ägaren får tillträde i början av nästa år, så det är några praktiska saker kvar att göra). Läs mer
  • 2018-12-03

Linn H skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Tydlig och seriös mäklare. Vi fick svar på alla frågor, högt som lågt, och snabb återkoppling inför köp av lägenhet. Förhoppningen är att vi har en fortsatt lika god kommunikation inför tillträde. Läs mer
  • 2018-12-03

Denice B skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Seriös och bra kontakt. Bra och tydlig information. Läs mer

Nicole S skrev om Markus Westblad en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt bostadsrätt.
    Väldigt trevligt bemött.
    Det är första gången jag köper en lägenhet och kände att jag fick all information jag behövde. Läs mer
  • 2018-11-30

Jonas K skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Anna sålde vår lägenhet om tre rum i Enskede. Allting har gått väldigt smidigt. Anna har en trevlig, avslappnad och proffsig stil utan påklistrat säljsnack. Hon har koll på detaljerna och har varit behjälplig under hela processen. Hon lyckades till och med få upp slutpriset en aning trots att vi sålde i ett dåligt läge. Det var en överraskning! Jag vill verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • 2018-11-29

Michelle B skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Köpte en bostad av Ola, en stor fin tvåa om 63 kvm i Skarpnäck. Han har varit behjälplig, korrekt och trevlig genom hela processen och levde absolut upp till mina förväntningar inför köpet. Läs mer

Johanna Tosi S skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Glad, enkel, driven och trygg. Läs mer

Malin S skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Kompetent, trevlig, snabb uppstart då vi fick bråttom att sälja.
    Emil får våra bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2018-11-28

Peter G skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Vi har sålt en bostadsrätt i Bagarmossen genom Anna Isaksson på HusmanHagberg. Hon har ett fint bemötande, är tydlig, professionell men lyssnar även in om man vill något särskilt.
    Jag har träffat ett antal mäklare genom åren och hon är definitivt en av dom bästa jag mött. Jag vill varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2018-11-28

Peter H skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Proffsig, trevlig och hjäpsam. Har använt Anna till att både köpa och sälja lägenhet. Läs mer
  • 2018-11-28

Alexandra B skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Proffsig, kompetent, personlig Läs mer
  • 2018-11-27

Sanna W skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Fixade en extra visning när jag ville se objektet en gång till. Läs mer
  • 2018-11-27

Per S skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Sålt lägenhet. Proffsigt och trevligt bemötande av mäklarn.
    Höga förväntningar men marknaden tillät inte att de infriades trots mäklarns idoga försök. Positiv upplevelse. Läs mer
  • 2018-11-26

Craig R skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Nyss såld vår lägenhet till rekordpris, med hjälp och råd från Anna.
    Trevlig, personlig och proffsig. Gav god råd med alternativ och ansträngde sig för att vi skulle känner oss trygga, även sent på kvällen med internationella samtal.
    Resultatet talar för sig själv!
    Tack Anna Läs mer
  • 2018-11-26

Annie W skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Snabb och proffsig service. Har både köpt och sålt via henne och lika nöjd nåda gångerna. Läs mer
  • 2018-11-26

Elin L skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Hjälpsam, vänlig och proffessionell. Läs mer
  • 2018-11-26

Marianne L skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag har köpt en bostadsrätt i Enskede Gård i augusti. Jag hade föranmält intresse och fått respons innan visning och blev uppmärksammad och hjälpt med olika frågor jag hade under visning och efter. Det var svårt att avgöra köpläget efter sommaren men jag tycker att Anna var ett gott objektivt stöd och såg till att både jag och säljarna blev nöjda. Läs mer
  • 2018-11-26

Gunnel F skrev om Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Har köpt en lägenhet. Vi blev bra bemötta och mäklaren har hela tiden varit tillmötesgående och lätt att få kontakt med.
    Allmänt trevlig och positiv. Läs mer

Skarpnäcks allé 52, 128 33 Skarpnäck