Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Skarpnäck Skarpnäcks Gård HusmanHagberg HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

Skarpnäcks allé 52, 128 33 Skarpnäck — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Skarpnäck, Bagarmossen och Enskededalen!

Vi hjälper dig att hitta ett boende här söder om söder i Stockholmstrakten. Vi mäklare på kontoret arbetar alltid med kunskap och passion för att hjälpa dig hitta rätt, vare sig du letar lägenhet, villa eller radhus.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande och största mäklarkedjor. Vi har hela 90 kontor runt om i landet och massor av erfarenhet. Kontakta oss så hjälper vi dig med nästa steg i din bostadsaffär - och det med glädje.

Läs vad 591 kunder tycker om HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

• Linda F skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Vid försäljning av min lägenhet har Jessica vart helt fenomenal. Kunnig, trygg och behjälplig. Allt från nycklar, fotografering och avtal har flutit på så smidigt! Läs mer
  • Kaija S skrev om Markus Westblad en del av HusmanHagberg Enskede
    Höll vad han lovat. Visade lägenheten privat då jag inte kunde visningsdagen.
    Korrekt. Läs mer
  • Karin L skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Radhus köp via HusmanHagberg. Adam är en mycket sympatisk och engegrad mäklare. Kontakten har gått smidigt hela vägen. Kontraktskrivningen var lätt att förstå tack vare Adams lugn och tydlighet. Rekommenderar Adam starkt till andra som planerar att göra bostadsaffär. Läs mer
    2018-10-13 Adam S svarar Karin L
    Tack Karin, det värmer att läsa. Hoppas att ni kommer trivas i fantastiska Skarpnäck.
    Adam S gillar detta
  • Anna A skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Köpt bostad. Trevlig bemötande. Informativ och tydlig vid kontrakt skrivning. Lätt att nå och snabb respons vid kontakt. Gjorde vårt bostadköp till en bra upplevelse. Läs mer
    2018-10-13 Adam S svarar Anna A
    Det gör mig glad att höra Anna. Tack för dina fina ord.
    Adam S gillar detta
  • Björn Å skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Adam skötte försäljningen av vårt radhus i Skarpnäck.
    Jag skulle beskriva Adam som mycket trevlig och proffesionell i sitt bemötande och väldigt engagerad och hjälpsam i sitt arbete.
    Försäljningen gick som en klocka, vi fotade vårt hus samma dag som vi själva skrivit kontrakt på vårt nya hus, sen hade vi ett påskrivet säljkontrakt efter två veckor, sålt innan visning.
    Tack Adam! Läs mer
    2018-10-12 Adam S svarar Björn Å
    Hej Björn, tack för ditt fina omdöme och tack för ett gott samarbete. Önskar dig och familjen all lycka framöver.
  • Stina Å skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Över förväntan från första värderingsmöte till färdig försäljning! Proffsig, trevlig och kunnig med en massa energi att verkligen vilja göra det lilla extra för att få allt från prospekt, visningar och avtalsskrivande perfekt!
    Vi är så nöjda med försäljningen och dessutom hade vi roligt hela tiden!
    Jag kan varmt rekommendera Adam som mäklare. Det gör hans försäljningssiffror också :)
    Med vänlig hälsning, Stina Läs mer
    2018-10-12 Adam S svarar Stina Å
    Hej Stina, Tack för dina fina ord. Detta gjorde vi bra! Stort lycka till med erat nya hus. Skarpnäck kommer sakna er fantastiska familj.
  • Jim H
    Jim H skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi har sålt vårt hus i Tallkrogen och kan med bravur rekomendera Emil Cronholm som mäklare till andra familjer som ska sälja. Emil är en väldigt duktig, lyhörd och kompetent mäklare som vill göra det lilla extra för sina kunder. Emil leverade den produkt och pris som vi diskuterat utan bekymmer på en knepig bostadsmarknad. Bilder och prospekt som var väldigt proffsiga. En husaffär är så mycket mera än att bara köpa och sälja detta har Emil gjort på bästa sätt för samtliga parter i denna affär. Bästa hälsningar Jim Hjälte Läs mer
  • Daniel S skrev om Markus Westblad en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålde min bostadsrätt i Årsta. Markus visade väldigt högt engagemang. Sammarbetet gick strålande vilket slutade i en bra affär för både mig som säljare, men även för köparen.
    Rekommenderar både Markus och HusmanHagberg som mäklare. Läs mer
  • Dag S skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpte en 2a söder om city. Jättebra
    Han tog kontakt efter min mailförfrågan
    serverade några intressanta objekt och
    vi valde 1. Gick på visning och vips var det affär
    Perfekt ! Läs mer
  • Frida N skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    En mycket engagerad och kunnig mäklare som bryr sig om både säljare och köpare. Han är ärlig och noga med att allt blir rätt och riktigt. Han har en hög servicenivå och är även mycket duktig vad gäller styling. Han är också noga vid utformningen av annons och prospekt med bl.a. val av bilder. Vi kände oss mycket trygga med att anlita Marcus Andersson! Läs mer
  • Ronja L skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Mycket bra bemötande vid köp av lägenhet. Snabb på att svara och trevlig. Enkel att ha att göra med och fick affären att kännas trygg. Läs mer
  • Madeleine L skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Vi fick hjälp av Adam Soliman med att köpa bostad. Vi är mycket nöjda med den service och bemötande vi har fått av Adam genom hela affären. Han var alltid nåbar och svarade snabbt på våra frågor och funderingar. Eftersom detta var vår första bostadsaffär så var allting väldigt nytt men Adam hjälpe oss hela vägen. Sammanfattningsvis så var hela upplevelsen mycket bra och smidig tack vare Adam. Läs mer
    2018-10-08 Adam S svarar Madeleine L
    Hej Madeleine, tack för erat omdöme och tack för ett gott samarbete. Önskar er all lycka med ert nya hem!
  • Fredrik K skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålde en 2:a i Bagarmossen via Marcus. Han skötte allt superbra. Trevlig och proffsig. Läs mer
  • My S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt, mycket trevlig och tillmötesgående Läs mer
  • Philip B
    Philip B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålt min egen bostad, på ett bra och pedagogiskt sätt, hade lite höga förväntningar men Marcus uppfyllde dom utmärkt. Läs mer
  • Tove L skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Mitt köp har hittills skett under en smidig process.
    Marcus har varit lättillgänglig och svarat på alla frågor som en nervös första-gången-köpare kan tänkas ha. Läs mer
  • Frida G skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi har sålt vår lägenhet genom Allan och är mycket nöjda! Han har alltid varit extremt väl förberedd inför våra möten och har varit en påläst, tillgänglig och trygg kontakt genom försäljningen. Även i efterarbetet har han varit ett stöd och fortsätter att hjälpa oss med nästa steg, dvs. att hitta vårt nästa hem. Jag kan varmt rekommendera Allan som mäklare. Läs mer
    2018-10-09 Allan M svarar Frida G
    Tack så mycket för det fina omdömet Frida! Det har varit väldigt kul att få ha fått äran till att hjälpa er med er första försäljning, dessutom till ett bra slutpris. Vi hörs framöver!
  • Ella N skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Har köpt en 2a i Björkhagen. Vi är mycket nöjda med Allans bemötande. Vi kände att han ville göra det bästa både för säljarna och för oss som köpare. Båda parters intressen bemöttes som lika viktiga för att affären skulle gå så smidigt som möjligt. Läs mer
    2018-10-09 Allan M svarar Ella N
    Tack för omdömet Ella! Önskar er all lycka med nya boendet och är säker på att ni kommer stortrivas!
  • Alexander N
    Alexander N skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag och min sambo fick en förhandsvisning på en 2:a i det område vi har drömt om att få bo i. Det blev en kortare process så vi kom överens om summan direkt, detta tackvare Allans tydliga och smidiga kommunikation. Så i efterhand tycker jag att allt sköttes på ett tydligt och proffesionellt vis. Läs mer
    2018-10-09 Allan M svarar Alexander N
    Tack för det fina omdömet Alexander - det var kul att kunna få hjälpa er hitta ett boende som ni letat efter. Önskar er all lycka och vi ses framöver!
  • Sebastian R skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag både köpt och sålde med jessica.
    Jag är super nöjd hon var proffsig och välldigt duktig. Jag rekommenderar verkligen Jessica. Läs mer
  • Viktor J skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan har varit en fantastisk mäklare i vår säljprocess. Han hjälpte oss att sälja vår tvåa, genom hela processen var han positiv och lyhörd för våra förväntningar och behov av en mäklare.

Han har anpassat sig efter våra behov när det gällt hastighet på säljprocessen, han har både respekterat våra behov och knuffat på när det behövts för att komma ut i en bra säljposition på marknaden.

Inledningsvis valde vi Allan för att vi behövde en mäklare som kunde ta vår lägenhet till marknaden på kort tid, när behovet av hastighet blev mindre kunde han snabbt dra ned tempot och anpassa sig efter våra ändrade behov.

Jag har också upplevt honom som ett väldigt bra stöd under köpprocessen, han har kommit med bra feedback och råd när det gäller föreningar och andra aspekter på de bostäder vi tittat på. Läs mer
    2018-10-09 Allan M svarar Viktor J
    Tusen tack för de fina orden Viktor, uppskattar det enormt! Önskar er all lycka med framtida bostaden. Vi hörs framöver!
  • André J skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevligt bemött, men kunde gärna blivit mer informerad kring processen och vad som behövdes i dokumentväg och dyl. Läs mer
  • Emma K skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevligt bemötande genom hela köpeprocessen. Läs mer
  • Arne N skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag sålde en lägenhet och var väldigt nöjd med Jessica. Läs mer
  • Thérèse S skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt lägenhet 2rok. Snabb återkoppling vid frågor. Snabb handläggning. Bra kundbemötande. Bra kunskap om området. Super! Läs mer
  • Jon S
    Jon S skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålde en trea i Enskededalen. Mäklaren mötte alla mina förväntningar. Påläst om området och inget mäklartjafs med fåniga utsvävningar. Saklig och engagerad. Man kan säga att han är Allan i dalen. Läs mer
    2018-09-27 Allan M svarar Jon S
    Haha, tusen tack för det fina omdömet - kallas faktiskt bland kollegorna för Allan i Dalen, så där är du rätt ute :D Jag är glad att jag lyckades fylla era förväntningar, framförallt då ni var så missnöjda med den tidigare mäklaren. Önskar er all lycka med nya bostaden!
  • Marina B skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Hej ja köpte en trea.
    Ja blev jätte bra bemött utav mäklaren så trevlig.
    Han levde upp till alla fövntnimgar som man har på en mäklare, svarade på alla frågor man hade. Läs mer
    2018-09-27 Allan M svarar Marina B
    Tack för det fina omdömet Marina! Gratulerar till ett bra köp och att du till slut hittade rätt.
  • Björn S skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Ärlig, trevlig och hjälpsam. Inget att klaga på. Förväntningarna var låga men han höjde dom till skyarna Läs mer
    2018-09-27 Allan M svarar Björn S
    Tack för rekommendationen Björn och tack för att jag fick förtroendet med försäljningen av er bostad. Önskar er all lycka i framtiden!
    Allan M gillar detta
  • Mathias A skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Adam Soliman sålde min fars lägenhet i Skarpnäck. Adam är
    en engagerad mäklare som lyckades sälja lägenheten trots
    en väldigt svag marknad.

Väldigt proffsig och tar sig alltid tid för att svara på frågor
    per telefon,sms eller mail. Har skött hela försäljningen med bravur.

Kommer anlita honom igen!

Mattias Andersson Läs mer
    2018-09-26 Adam S svarar Mathias A
    Tack för ett gott samarbete och tack för dina fina ord Mathias.
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Vi har sålt vår tvårummare (57 kvm) i Skarpnäck. Adam har varit professionell och samtidigt genuin och trevlig sedan första mötet med oss.

Adam har motsvarat alla våra förväntningar; han har regelbundet återkopplat till oss om hur fotografering/visningar/försäljning fortlöpt och han har alltid tagit sig tid att svara på frågor/funderingar ifrån oss.

Vi kunde inte varit mer nöjda! Läs mer
    2018-09-26 Adam S svarar Daniel J
    Hej Daniel, tack för dina fina ord! Önskar dig och din familj all lycka i framtiden!
  • Julia S skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Mötet med Emil kändes avslappnat men mycket seriöst. Han ger ett lugnt och tryggt intryck. Är påläst och kan besvara frågor väldigt bra. Läs mer
  • Christoffer R skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan tog hand om försäljningen av vår tvåa i Hammarbyhöjden. Han gav ett proffsigt intryck och var otroligt hjälpsam och dedikerad, från första mötet till dess att kontraktet var påskrivet. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2018-09-23 Allan M svarar Christoffer R
    Tack för det fina omdömet Christoffer! Framförallt, tack för att jag fick hjälpa er vidare. Hoppas att ni kommer stormtrivas i nya boendet. Önskar dig och frugan all lycka!
  • Johan L skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Försäljning av lägenhet i Enskededalen.
    Mycket proffesionellt från första början, tydlig, trevlig och målinriktad. God lyssnare och bra på bemöta mina frågor. Mina förväntningar är uppfyllda med råge och jag kommer absolut rekommendera Allan till andra. Läs mer
    2018-09-23 Allan M svarar Johan L
    Det har varit ett nöje att få förtroendet att sälja din fina lägenhet Johan. Vi håller kontakt och jag önskar dig all lycka!
  • Kajsa Emelie Maria Ö skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi har köpt en lägenhet i Enskededalen. Allan har varit tydlig, positiv och engagerad från dag ett till köp. Vi rekommenderar honom starkt! Med vänlig hälsning, Kajsa Öberg Läs mer
  • Frank M
    Frank M skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi sålde en bostadsrätt på 4 rum. Mäklaren var lyhörd, kom med egna idéer, lyssnade på det som vi ville även om han hade en annan tanke. Sedan backade han upp med sakliga svar/ kommentarer när köparen fick ångra sig vid kontraktskrivning. Allan har hög socialförmåga och var påläst i vårt område där vi sålde.
    Våra förväntningar var att mäklaren gör försäljningsjobbet och är engagerad i försäljningsprocessen. Han var hela tiden realistisk vilket vi uppskattade, inga luftslott utlovades.Märklaren skulle vara proaktiv. Det var i linje med det vi förväntade oss.
    Allt i allo en positiv upplevelse med en lyckad avslutning. Han gjorde ett bra arbete. Läs mer
    2018-09-17 Allan M svarar Frank M
    Tusen tack för det fina omdömet Frank! Det har varit väldigt kul att få ha jobbat med er, vi hörs framöver och jag önskar er all lycka med nya huset!
  • Mayte G
    Jobbade hårt Läs mer
  • Ylva Edmundsson N skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Genomgående professionellt bemötande. Rekommenderar gärna Emil. Läs mer
  • Aleksandra M skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan hjälpte oss att sälja lägenheten. Han levde upp till våra förväntningar. Han är kompetent, tillgänglig och svarar på alla frågor. Allan är engagerad och öppen för människor. Vi kände oss verkligen omhändertagna. Läs mer
    2018-09-10 Allan M svarar Aleksandra M
    Tack Aleksandra för att jag fick förtroendet att hjälpa er och tack för det fina omdömet, det värmer. Gratulerar till en bra affär och önskar er all lycka i nya huset!
  • Mats Arne M skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Villaförsäljning. Bra bemötande. Mycket tillgänglig. Påläst och kunnig. Aktiv. Läs mer
  • Eva H skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag har skrivit kontrakt på en fyra i Skarpnäck. Enkelt, öppen dialog med mäklaren- ingav en känsla av att allt gått ”ärligt” till. Bra bemötande, men jag reagerar alltid negativt på att någon kallar mig för ”Ni” vilket hände några gånger, annars väldigt trevligt bemötande av mäklaren. Läs mer
    Adam S gillar detta
  • Eddie Erwin Bengt M skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Köp av en bostadsrätt.
    Adam gav ett mycket gott intryck redan från första början.
    Han har varit trevlig, hjälpsam och närvarande genom hela processen.
    Jag hade inga förväntningar, detta var mitt/vårt första bostadsköp.
    Jag är mer än säker på att om jag skulle haft förväntningar så hade han levt upp till dem och lite där till.

Galant hjälp genom mitt/vårt första bostadsköp, tack Adam! Läs mer
    2018-09-10 Adam S svarar Eddie Erwin Bengt M
    Tack själv Eddie. Tack för dina fina ord!
  • Nilas P skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpte en bostadsrätt med Allans hjälp.
    Blev väl bemött från första visningen och genom hela affären, där Allan har guidat oss genom vage steg på ett proffesionellt sätt. Allan är trevlig hjälpsam och trovärdig som mäklare och jag kan mycket väl rekomendera honom till andra. Läs mer
    2018-09-08 Allan M svarar Nilas P
    Tack Nilas för det fina omdömet! Gratulerar till en fin affär och hoppas att ni kommer stormtrivas i ert nya boende.
    Allan M gillar detta
  • Lisa S skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Adam är väldigt trevlig i sitt bemötande, tydlig i sin kommunikation och flexibel. Han känns genuint intresserad av att affären skulle kännas rätt för oss som köpare och även för säljaren. Läs mer
    2018-09-07 Adam S svarar Lisa S
    Hej Lisa, vad kul att höra ! Tack för din rekommendation. Hoppas att ni kommer att stormtrivas!
    Adam S gillar detta
  • Kristin S skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Jag är supernöjd med Adam som mäklare. Han hjälpte mig att sälja min bostad i Skarpnäck, ett område han känner till mycket väl.
    Mycket kompetent, trevlig och lätt att diskutera med. Läs mer
    2018-09-06 Adam S svarar Kristin S
    Tack snälla Kristin för din fina rekomendation, och tack för ett gott samarbete!
    Adam S gillar detta
  • Otilia V skrev om Adam Soliman en del av HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen
    Rekommenderar Adam , han är lättsam, trevlig, proffsig, kunnig och noggrann.
    Tack Adam för all hjälp och trevligt bemötande samt att du förenklade köpet för oss. Läs mer
    2018-09-06 Adam S svarar Otilia V
    Tack för dina fina ord Otilia! Hoppas att ni kommer trivas i lägenheten!
  • Brf Tallgården 1 B skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Mycket trevlig och proffsig. Känns verkligen som hon jobbar för både säljare och köpare. Kan rekommendera henne!!
    Toppen! Läs mer
  • Jan C skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil gav oss en 100% service hela vägen när vi sålde vår lägenhet. Emil lyckades även med att sälja vår lägenhet för ett pris som vi är mycket nöjda med.

Tack Emil för att du alltid tog dig tid att svara på frågor samt för ditt professionella bemötande, svårt att hitta en mäklare som är så seriös som Emil på Husman Hagberg Enskede! Läs mer
  • Bo C skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har köpt en mycket dyr lägenhet genom honom. Jag tycker att jag blivit bemött snabbt och sakkunnigt. Läs mer
  • Anna M skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil har sålt vår lägenhet på ett proffsigt och utmärkt sätt. Emil är alltid tillgänglig för frågor och påläst. Läs mer
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Mycket proffsigt vänligt bemötande.
    förväntningarna är infriande när vi sålde vår lägenhet.
    Vänligen
    Kerstin Meltzer Läs mer