HusmanHagberg Skarpnäck

HusmanHagberg Skarpnäck

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeElevenYears
1 181

Välkommen till HusmanHagberg i Skarpnäck, Bagarmossen och Enskededalen! Vi hjälper dig att hitta ett boende här söder om söder i Stockholmstrakten. Vi mäklare på kontoret arbetar alltid med kunskap och passion för att hjälpa dig hitta rätt, vare sig du letar lägenhet, villa eller radhus. HusmanHagberg är en av Sveriges ledande...

1181 omdömen om HusmanHagberg Skarpnäck

Sedan starten hos Reco 2017

Josefine W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
Björkhagen

Genom en mycket hög servicenivå samt ett proffesionellt och trevligt bemötande gav Marcus en trygg och förtroendeingivande känsla under hela köpprocessen. Vi är mycket nöjda och skulle själva anlita Marcus vid en eventuell framtida försäljning.

Elsa F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
Skarpnäck

Har anlitat Marcus som mäklare vid två tillfällen och varit lika nöjd varje gång. Marcus är en väldigt sympatisk, engagerad, tillmötesgående och kunnig mäklare. Rekommenderas varmt!

Pia W
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
Tallkrogen

Det här är en mäklare man kan känna sig trygg med. Han har gått igenom processen med oss och gett oss alternativ att fundera på då det funnits fler vägar att gå. Han har gjort ett fantastiskt jobb och överträffat alla våra förväntningar.

Mats W
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
Tallkrogen

Marcus var mycket kompetent och trevlig, enkel att samarbeta med och gjorde ett otroligt bra arbete i samband med vår försäljning av vårt hus. Han hjälpte oss hela vägen och förklarade varenda steg så att allting var bara flöt på.

Rebecka P
Skarpnäck

Marcus har genomgående varit oerhört professionell och varm i sitt bemötande. Kommunikationen har varit tydlig och effektiv genom hela processen, och jag fick det pris jag önskade. Jag kan varmt rekommendera Marcus!

Daniel E
Hammarbyhöjden

Professionell. Trevligt. Sympatisk. Effektiv.

Amanda B
Skarpnäck

Ola har varit tillgänglig, snabb i sin återkoppling och trevlig i sitt bemötande. Information har getts på er begripligt sätt på så vis att han använder lätta termer och känns öppen för frågor. Ola upplevs som kompetent och kunnig inom sitt område. Sammantaget väldigt nöjd!

Frida R
Skarpnäck

Vi är supernöjda med Marcus som mäklare. Väldigt rak och tydlig i kommunikationen. Det var aldrig några frågetecken längs vägen. Vi kändes oss väl omhändertagna och är nöjda med vårt köp!

Lina L
Stureby

Ola är en fantastisk mäklare! Han har svarat på alla våra frågor, stora som små. Han utger ett lugn och en trygghet som man verkligen uppskattar vid en försäljning.

Kajsa H
Stureby

Ola sticker ut från mängden genom att vara närvarande, kommunikativ och trygg i sin kompetens. Jag rekommenderar honom varmt!

Stefan Z
Köpte sitt hus med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
Tallkrogen

Tydlig, hjälpsam och trevlig. Ingav en bra trygghet!

Caroline Julie Elisabeth L
Tallkrogen

Proffsig och lyhörd. Bara gott.

Martin E
Stureby

Ola är otroligt duktig på det han gör. Alltid tillgänglig och hjälpsam. Han hjälpte oss sälja vårt hus till rekordpris supersnabbt!

Anan M
Blåsut

Tillmötesgående väldigt serviceinriktad och lättillgänglig.

Andreas B
Stureby

Mäklaren var tydligt, kommunikativ och hjälpsam genom hela processen.

Ulrika B
Stureby

Bra och tydlig kommunikation.

Marcus N
Stureby

Rekommenderar starkt Allan! Kändes lugnt och tryggt med Allan under hela försäljningsprocessen. Mycket bra kommunikation och tydlig med all information som hör till!

Christina L
Stureby

Trevlig och enkel att ha att göra med.

Jonatan M
Johanneshov/Globen

Jag blev bemött på ett professionellt och vänligt sätt av Ola, som alltid visade gehör för mina behov och önskemål. Jag förväntade mig en kunnig mäklare som kunde göra försäljningsprocessen smidig, och Ola levde väl upp till dessa förväntningar genom att vara noggrann och kommunikativ. Sammantaget är jag nöjd med hur försäljningen hanterades, och jag känner mig trygg med att rekommendera honom till andra.

Kerstin Knutsdotter B
Stureby

Trevlig och lätt att ha att göra med.

Tally G
Stureby

Väldigt trevlig och kunnig. Svar på alla frågor. Jobbade med oss för att alla parter skulle bli nöjda med affären. Väldigt tillgänglig

Cecilia E
Skarpnäck

Han var saklig och rak och då jag bestämt mig för lägenheten agerade han fort och det var t klart fort

Elin W
Hammarbyhöjden

Jag fick fullt förtroende för Marcus direkt vid vårt första möte. Marcus har under vår försäljningsprocess givit tydlig vägledning och insiktsfull rådgivning i allt från presentation och fotografering av objektet till formella avtalsfrågor. Marcus har på ett proaktivt vis hjälpt oss att driva och planera försäljningen. Jag kan varmt rekommendera Marcus.

Marcus V
Skarpnäck

I have bought real estate several times in different countries like Belgium and Spain but I never had such a good experience with brokers as with Marcus Andersson. He is very knowledgeable, very thorough and trustworthy and whatever questions I had, he found the answer within the shortest time. Thanks for your time and support Marcus.

Ewa V
Skarpnäck

Vi fick kontakt med Marcus Andersson via en annons på internet. Han har hanterat alla kontakter, alltid svarat på alla våra (många) frågor, ordnat många besök, anpassat sig till våra önskningar, haft mycket tålamod med att förklara allt vi inte visste och inte kände till osv osv. Han har förhandlat med säljaren och sett till at vi blev nöjda med hela processen och med priset. Han har gjort allt detta med värme, humor men framförallt med professionell saklighet och sakkunnighet. Jag kan inte förestålla mig att få en bättre mäklare än Marcus. Vi tackar honom och vi önskar honom lycka till!

Ali M
Skarpnäck

Super trevlig person. Gav mig all info som behövdes inför mitt fösta bostadsköp.

Axel M
Hammarbyhöjden

Proffsig, trevlig och lätt att ha kontakt med.

Isabella R
Enskededalen

Trevlig, kommunikativ, ärlig. Allt bara bra!

Annika B
Gamla Enskede

Jag fick ett mycket bra bemötande, professionellt och personligt. Vi har haft en trevlig och rak dialog, och all kontakt och administration har skötts smidigt o h enkelt. Jag uppfattar en uppriktighet och en ärlighet, vilket jag verkligen uppskattar. Är väldigt nöjd med vår kontakt så här långt!

Hanna N
Gamla Enskede

Jag har både sålt och köpt lägenhet med Marcus hjälp, supernöjd!

Josefine J
Bagarmossen

Kunnig och genuin. Väl förberedd och tydlig i sin kommunikation. Hade anlitat Marcus igen. Tack för all hjälp.

Sven G
Skarpnäck

Marcus var en fantastisk trevlig, trygg och kunnig person som med stort engagemang guidade oss igenom vårt lägenhetsköp. Snabb på att svara, påläst och serviceinriktad är han just en sådan mäklare man önskar sig när man, som vi, står inför en stort och viktigt beslut i sitt liv.

Amanda H
Bagarmossen

Sedan vi aktivt började leta bostad har Marcus varit engagerad i vårt bostadssökande. Han har hållt kontakten och tipsat om kommande försäljningar. Han har varit snabb på att svara på frågor, upplevts kunnig, haft bra koll på objekt och området samt alltid varit väldigt trevlig att ha att göra med. Rekommenderar Marcus varmt!

Zowi R
Björkhagen

Trevlig och enkel att jobba med! Driven!

Anders R
Enskededalen

Mycket driven, pålitlig och trevlig!

Chai Kwok W
Blåsut

We recently sold our house for the first time with Allan, and we are very happy with the experience! As foreigners, we found the real estate market quite challenging, but Allen's professionalism and helpfulness made a big difference. He clearly explained every document and procedure, ensuring we understood each step. Allen provided sensible advice and worked hard to make the process as transparent and smooth as possible. His dedication and expertise made the whole process much easier for us. We highly recommend Allen to anyone looking to buy or sell their home.

Daniel W
Blåsut

Allan gav oss direkt ett professionellt och härligt intryck. Han var väldigt lätt att ha o göra med, besvarade frågor, tog reda på svaren snabbt där han inte visste och höll oss uppdaterade under hela köp-processen. Klockren match som köpare!

Erika L
Skarpnäck

Allan var väldigt tillmötesgående och proffsig genom hela försäljningen. Jag är väldigt nöjd med hans arbete!

Håkan S
Skarpnäck

Han var väldigt bra. Flexibel och kunnig, jag kan rekommendera honom till andra.

Henrik T
Skarpnäck

Allan har hanterat vår försäljning av bostadsrätten gediget och professionellt. Från första mötet har vi känt en trygghet i Allan som han införlivade genom hela processen. Det som avgjorde att Allan fick vara vår mäklare var att han bemötte oss: Trevligt professionellt ärligt (slängde sig inte med siffror eller löften) likvärdigt (såg till att kommunicera med oss båda) Om vi skulle kunna, skulle vi använda oss av Allan igen. Allan kan vi starkt rekommendera som mäklare.

Gisela W
Skarpnäck

Hela processen att sälja har varit trygg och säker , vi är Mycket nöjda!

Margaux L
Bagarmossen

Marcus är en helt fantastisk mäklare, professionell och kunnig. Vi är så nöjda!

Klara N
Skarpnäck

Vi är supernöjda med Allan som vi tycker är trevlig, engagerad, noggrann och gör det där lilla extra!

Andreas N
Stureby

Marcus tog sig an uppdraget att sälja vår lägenhet och jag kan inget annat än säga att han får 5/5 stjärnor. Otroligt genuin och professionell! Vi hade många krav vilket han tog på största allvar och lyckades ta fram en lösning som passade oss perfekt. Kan inget annat än att rekommendera Marcus, en otroligt duktig mäklare!

Jennifer L
Stureby

Marcus är en fantastisk mäklare! Allt känns väldigt tryggt med honom och jag rekommenderar alla att anlita honom. Han kommer definitivt få sälja lägenheten när det är dags.

Vasiliki A
Skarpnäck

Jag träffade Allan när jag köpte min lägenhet (2020) och valde honom när jag tog beslutet att sälja den. Han är en mycket erfaren fastighetsmäklare med utmärkt lokalkännedom (i detta fall Skarpnäck). Jag vill särskilt notera om Allan att han kan behandla en försäljning individuellt samtidigt som han alltid har god kontakt med kunden angående marknadens övergripande kontext. Jag vill också särskilt nämna hur imponerad jag var av Allans engagemang i genomförandet av försäljningsprocessen och upprätthållande av kontakten med...

Gaston N
Stureby

Proffsig hela vägen igenom. Trevlig, kunnig och saklig. Väldigt jordnära person och kan varmt rekommendera honom för era framtida affärer.

Stig Erik Marcus I
Enskededalen

Tydlig, informativ och ett bra driv genom hela processen.

Gert K
Enskede Gård

Bra och korrekt bemötande. Helt klart nöjda med Ola

Elin G
Enskededalen

Ola är kunnig, trygg och är väldigt informativ och trevlig! Vi vill ge våra varmaste rekommendationer till att anlita Ola som mäklare när ett kärt boende ska ut till försäljning. Ola har väglett oss tryggt och initierat genom hela säljprocessen. Vi är jätteglada över att vi anlitade Ola när vi skulle sälja vårt hus.