HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Vill du hitta en fastighetsmäklare som är engagerad och vet hur bostadsmarknaden på Södermalm och i Gamla Stan fungerar? Då har du kommit helt rätt! Vi som jobbar på HusmanHagberg brinner för vårt uppdrag och har hjärtat med i varje affär. Dessutom är vi inte knutna till varken bank och försäkringsbolag och vi kan ge dig oberoende råd, utan dold agenda.

Vi samarbetar med Avtal24 för att du ska få full koll på alla juridiska aspekter inför affären. Du får kostnadsfri rådgivning och rabatterade avtal när du gör din bostadsaffär genom oss.

Välkommen till HusmanHagberg när du ska sälja eller vill köpa en bostad på Södermalm eller i Gamla Stan!

Läs vad 1569 kunder tycker om HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2022-06-30 Verifierad kund
    Magnus Persson har varit 'vår' mäklare sedan 2014. Vi har både köpt och sålt lägenheter med Magnus hjälp. Magnus är oerhört trevlig, tillgänglig, kunnig, noggrann och gör processen smidig för både köpare och säljare. Rekommenderas varmt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2022-06-29 Verifierad kund
    Josefine måste vara den bästa mäklaren ever! Otroligt kunnig, gott omdöme och ett enormt driv. Jag var fullständigt trygg med att ha hennes lead när jag sålde min bostadsrätt. Full pott!!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Pedersen en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2022-06-28 Verifierad kund
    Tack vare Louise kändes mitt lägenhetsköp väldigt tryggt. Jag blev alltid trevligt bemött och hon var alltid professionell och påläst. Min upplevelse som köpare har varit väldigt bra och jag skulle rekommendera henne starkt till alla som letar efter en riktigt bra mäklare.
    2022-06-27 Verifierad kund
    Magnus tog oss i hand genom hela resan på ett föredömligt och mycket professionellt sätt. Han var väl insatt i objektet och följde upp med alla visningar på ett exemplariskt sätt. Kan varmt rekommendera honom som mäklare!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2022-06-27 Verifierad kund
    Jag kunde inte ha valt en bättre mäklare än Christoffer till min försäljning! Christoffer är otroligt professionell, kompetent och flexibel. Jag kan verkligen rekommendera honom och kommer garanterat att kontakta honom igen vid nästa affär.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Pedersen en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    • Södermalm - Norra Hammarbyhamnen
    2022-06-21 Verifierad kund
    Vi vill varmt rekommendera Louise. En inkännande och mycket professionell mäklare som vi snabbt fick förtroende för efter en värdering av vår bostad. Samarbetet med Louise och försäljningsprocessen var oerhört smidig. Trots att både visning och försäljning skedde snabbt inpå varandra överträffades våra förväntningar med råge.
    2022-06-21 Verifierad kund
    Andra gången vi sålt med Josefin och lika nöjd med hennes arbete den här gången som första! Hon är lyhörd, engagerad och håller en hela tiden uppdaterad i processen. Kan varmt rekommendera Josefin vid er nästa bostadsförsäljning!
    • Södermalm - Mariatorget
    2022-06-20 Verifierad kund
    Hej, jag blev bra bemött av mäklaren, vänlig och kompetent.
    Jag hade förväntat mig ett högre försäljnings belopp, men pga den begynnande inflationen är jag glad för det jag kunde få.
    Jag blev uppdaterad av mäklaren hela tiden under försäljningen. Det fungerade mycket bra.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Felicia Jingmyr Steiner en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2022-06-17 Verifierad kund
    Väldigt bemötande,hjälpsam och proffesionell
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2022-06-16 Verifierad kund
    Service utöver der vanliga. Intresserad på ett naturligt sätt. Hans erfarenhet märks tydligt i förhållande till BRF och till mig som köpare. Nu snart har jag ett boende i ett av Sveriges populäraste områden och jag har en mäklare som lotsat mig dit. Marknaden är inte jämförbar med ytterområdena eller mindre städer så det krävs mer av mäklare i dessa områden. Hittills har jag uppfattningen att mäklaren är väl insatt och därmed villig till lösningar och initiativ som är ett krav för bostadsklimatet i stadsdelen.
    Jag har alltså en bostad och en mäklare, vad mer kan man begära!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Felicia Jingmyr Steiner en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2022-06-16 Verifierad kund
    Felicia var hela tiden närvarande, proffsig, lätt att prata med och bra på sitt jobb.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2022-06-14 Verifierad kund
    Köpte en lägenhet på Södermalm med Josefine Schöön som mäklare. Hon är väldigt kompetent och vi kände oss väldigt trygga .ingenting att klaga på . Supersmidig affär på alla sätt och vis!Trevligt , lättillgänglig och professionell :)
    Rekommenderar varmt."
    2022-06-13 Verifierad kund
    Jag hade satt rätt höga och tuffa mål med min lägenhetsförsäljning men med Felicias ambitiösa och proffsiga egenskaper så var dessa mål ingen match för henne.

Hon är en mäklare som inte ger sig i första taget och är en perfekt medlare mellan säljare och köpare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2022-06-13 Verifierad kund
    Det var en mycket bra kontakt från början till avslutet av affären.
    Andreas följde upp allt med säljaren, och förstås gjorde allt för mig. Ordnade separat visning och jag föll pladask.

Tack Andreas och
    HusmanHagberg
    2022-06-13 Verifierad kund
    Väldigt proffsigt & stot engagemang.
    Lyhörd på all önskemål angående försäljningen och allt runt omkring.
    Lätt att komma i kontakt med och alltid ett glatt humör.
    Rekommenderar verkligen Louise.
    2022-06-10 Verifierad kund
    Jag vill ge mitt bästa betyg till Louise. Jag skulle säga jag var en ganska jobbig köpare, men hon var alltid trevlig och proffsig och gjorde sitt yttersta för att få både köpare och säljare nöjda med slutresultatet.
    2022-06-10 Verifierad kund
    Engagerad, flexibel, förstod våra behov och var lyhörd för våra önskemål.
    2022-06-09 Verifierad kund
    Bra bemötande. Flitig på att uppdatera och informera om läget. Louise motsvarade alla förväntningar och jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    • Södermalm - Vintertullstorget
    2022-06-03 Verifierad kund
    Josefin höll en trygg och stadig kurs på en minst sagt skakig marknad och lyckades få till en lyckad affär för alla parter.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Professionellt och kompetent bemötande. Flexibel och smidig process.
    Hej Claus! Vad roligt att du känner så, hoppas det går bra i din försäljning också! :) Louise Pedersen
    2022-05-30 Verifierad kund
    Louise Pederson var mycket professsionell, kunnig och hjälpsam genom hela processen. Vi fick ett trevligt och lättsamt bemötande. Hon var tillmötesgående mot våra önskemål. Genomgående mycket bra.
    Hej Christofer! Tack så jättemycket, så roligt att ni känner så. Hörs närmare tillträdet :) Louise Pedersen
    2022-05-30 Verifierad kund
    Josefine och jag var i kontakt redan 2019. Hon kontaktade mig regelbundet efter det och det var ett lätt beslut att anlita henne efter att ha haft regelbundna kontakter där hon visade stort intresse och enträgenhet att få förmedla just min bostad. Hon är professionell och personlig på ett väl avvägt sätt. Jag kände mig mycket trygg genom hela processen.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Kunnig noggrann informativ tydlig
    Hej Stefan! Tack för fina ord :) Louise Pedersen
  • Torbjörn N
    2022-05-20 Verifierad kund
    Försäljningen gick enormt smidigt och snabbt.
    Min bedömning är att mäklaren Louise har ett mycket gott bemötande, god kunskap och ett professionellt yrkessätt.
    Rekommenderas varmt !!
    Hej Torbjörn! Vad roligt att höra att du är nöjd, det blev en mycket smidig process som sagt :D Hoppas ni mår bra, hörs framåt! Louise Pedersen
  • Per-Håkan W
    2022-05-20 Verifierad kund
    Mycket trevlig och professionell mäklare. Kan verkligen rekommendera Louise.
    Hej Per-Håkan! Tack snälla för det, superroligt att få hjälpa er :) Louise Pedersen
  • skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2022-05-19 Spontant omdöme
    Köpte en lägenhet på Södermalm med Josefine Schöön och Felicia Steiner som mäklare, båda har gjort en otroligt bra jobb, kommunikationen har varit enastående, artiga och tillgängliga och verkar väldig kunniga, har känt och känner mig väldig trygg med de, jag tacka de för den fantastiska jobb de har gjort.
    Tack!
    • Södermalm - Mariatorget
    2022-05-19 Verifierad kund
    Efter rekommendationer från mina grannar kontaktade jag Josefine och det har jag inte ångrat.
    Josefine är trevlig, noggrann, kunnig och väl förberedd.
    Allt gick snabbt och smidigt.
  • Kristian P
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2022-05-17 Verifierad kund
    Professionell och lätt att samarbeta med!
    2022-05-09 Verifierad kund
    Mycket bra och respektfullt bemötande. Otroligt noggrann! Saklig och tar reda på fakta! Rekommenderas!
    Hej Annie! Vad glad jag blir, tack! :) Louise Pedersen
    2022-05-07 Verifierad kund
    Mycket trevlig i sitt bemötande.
    Lugn. Flexibel. Lätt att fråga och lätt att diskutera med.

Slutresultatet av vår försäljning blev mycket bra.
    Hej Inger! Tack snälla för de fina orden, det värmer verkligen. Allt gott! :) Louise Pedersen
    2022-05-07 Verifierad kund
    Trevlig, lugn och försäljning till värderat pris. Kanon!
    Hej Lina! Så glad att ni är nöjda. Ta hand om er! :) Louise Pedersen
    2022-05-05 Verifierad kund
    Rak och tydlig vilket uppskattas. Har bara positivt att säga om Josefin och hennes engagemang under denna process.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2022-05-03 Verifierad kund
    Magnus is professional, friendly, and efficient.
    • Södermalm - Sofia
    2022-05-03 Verifierad kund
    Supernöjd med Louise som mäklare! Engagerad, lyhörd, kunnig och väldigt trevlig. Sålde vår lägenhet otrolig snabbt till ett pris som vi blev väldigt nöjda med. Kan varmt rekommendera henne.
    Hej Maria! Tack snälla du för fina ord, det var jätteroligt att hjälpa er. Hoppas ni hittat något nytt! :) Louise Pedersen
    2022-05-02 Verifierad kund
    Mycket professionell, lyhörd och trevlig mäklare som skötte försäljningen av lägenheten på ett strålande sätt!
    2022-05-02 Verifierad kund
    Vi träffades på en visning där Felicia sålde en annan lägenhet. Jag tyckte att hon var proffesionellt, lyhörd och trevlig vilket gjorde att jag ville att hon skulle komma och värdera min lägenhet. Väl hemma hos oss erbjöd hon att hjälpa oss med en extra värdering om vi hittar drömlägenheten vilket vi gjorde efter 3 dagar. Vi kontaktade henne via sms och hon skickade oss riktlinjer. Det hjälpte oss oerhört mycket i beslutsprocessen.
    Vi är så tacksamma och glada att vi anlitade Felicia till försäljning av vår lägenhet. Hon har gjort ett fantastiskt fint jobb. Hon sålde vår lägenhet till ett pris som vi inte ens kunde drömma om.
    Det bästa med Felicia är att hon gör det lilla extra, inger trygghet och är jättetrevlig.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Jag imponerades av Felicias engagemang, professionalism och kompetens. Genom hela köpprocessen var hon tillgänglig och lyhörd. Hon har mina varmaste rekommendationer.
    2022-05-01 Verifierad kund
    Christoffer har ett professionellt bemötande, är lyhörd och trevlig. Han levde upp till mina förväntningar och höll mig uppdaterad till lägenheten blev såld.

Jag rekommenderar Christoffer starkt och kommer säkert att kontakta honom vid nästa bostadsaffär.:)
    Linda
    2022-04-29 Verifierad kund
    Kunnig, trevlig, snabb och bra hjälp!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2022-04-28 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Andreas som mäklare! Fick genast bra intryck av Andreas för hans tydlighet. Han var lättåtkomlig, lugn och förstående under säljprocessen. Härlig energi hela tiden!🌟
  • skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2022-04-27 Spontant omdöme
    Snabb, effektiv och påläst mäklare. Enkel kommunikation
    • Södermalm - Kvarnberget
    2022-04-26 Verifierad kund
    Andreas var ett lugnt, tryggt och professionellt stöd genom hela säljprocessen. Vi kände oss hela tiden trygga med att Andreas gjorde allt för att få ut det bästa av lägenhetsförsäljning. Vi kan starkt rekommendera Andreas!
    • Södermalm - Sofia
    2022-04-25 Verifierad kund
    Vårt intryck av Louise är att hon är kunnig och proffsig vilket gör att man känner sig trygg. Hon är supertrevlig och serviceinriktad och har varit snabb med återkoppling vid frågor.
    Hej Ulrika! Tack så jättemycket för de fina orden, det glädjer mig! :) Louise Pedersen
    2022-04-24 Verifierad kund
    Vi köpte en lägenhet på förhand som Andreas sålde. Han var lättåtkomlig, trevlig, lugn och förstående under hela processen. Vi som köpare kände oss verkligen prioriterade och han såg till vårt bästa lika mycket som till säljarens ⭐️!
    • Södermalm - Zinkensdamm
    2022-04-22 Verifierad kund
    Träffade flera olika mäklare innan valet föll på Andreas. Fick genast bra intryck av Andreas för hans tydlighet med processen. Fick löpande uppdateringar och tydlig info från början till slut. Andreas är trevlig, noggrann och full av bra energi. Viktigt för mig att Andreas var noga med våra önskemål in i det sista.. En riktigt bra mäklare som skötte försäljning och projektledning exemplariskt. Rekommenderas varmt.
  • Rebecka J
    2022-04-21 Verifierad kund
    Josefin är en trevlig och kompetent mäklare. Hon har lätt att kommunicera och är väldigt tillgänglig.

Tyvärr, likt många andra mäklare, så projekterades ett högre försäljningspris än vad som i slutändan kunde uppnås. Dock gjorde Josefin ett starkt arbete att engagera potentiella köpare.
    2022-04-17 Verifierad kund
    Vi hade en mycket bra kommunikation under hela processen. Min första försäljning gick så snabbt och enkelt som jag kunde hoppas på. Tack för hjälpen Christoffer!
    2022-04-17 Verifierad kund
    Louise var snabb, trevlig och enkel att ha att göra med. Jag är toppennöjd med henne som mäklare vid försäljning av min lägenhet på söder.
    Hej Åsa! Vad glad jag blir av dina fina ord. Det var väldigt roligt att få hjälpa dig och en himla smidig process :) Louise Pedersen
    2022-04-16 Verifierad kund
    Supertrevlig, smidig och mån om allas bästa.
    2022-04-15 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabb respons. Väldigt flexibel, serviceinriktad och mån om att det skulle funka på bästa sätt både för säljaren och för oss som köpare.
    Hej Anders! Vad roligt att ni känner er nöjda. Det blev en väldigt smidig process som sagt :) Hoppas flytten har gått bra! Louise Pedersen