Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm HusmanHagberg HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Götgatan 26, 118 46 Stockholm — Visa karta

Vill du hitta en fastighetsmäklare som är engagerad och vet hur bostadsmarknaden på Södermalm och i Gamla Stan fungerar? Då har du kommit helt rätt! Vi som jobbar på HusmanHagberg brinner för vårt uppdrag och har hjärtat med i varje affär. Dessutom är vi inte knutna till varken bank och försäkringsbolag och vi kan ge dig oberoende råd, utan dold agenda.

Vi samarbetar med Avtal24 för att du ska få full koll på alla juridiska aspekter inför affären. Du får kostnadsfri rådgivning och rabatterade avtal när du gör din bostadsaffär genom oss.

Välkommen till HusmanHagberg när du ska sälja eller vill köpa en bostad på Södermalm eller i Gamla Stan!

Läs vad 654 kunder tycker om HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

• Alberto C skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vid visning ställde jag frågan kring inflyttningsdatum vilket var det viktigaste frågan för mig. Inflyttningsdatum var flexibelt fick jag som svar från Magnus vilket inte alls stämde vid budgivningens slutskede. Gjorde ett sista försök inför kontraktskrivningen om att anpassa inflytningsdatum vilket inte accepterades. Läs mer
  • Frida J skrev om Linnéa Jacobson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Linnéa sålde min 2a på Mariatorget. Bra tillgänglighet och bemötande genom hela försäljningsprocessen. Hon har ett stort engagemang och kan förklara detaljer på ett pedagogiskt sätt.
    Hon har bra kunskap om området samt framhävde lägenhetens starka sidor. Läs mer
    Linnéa J gillar detta
  • Jessica J skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag fick ett mycket bra bemötande av en pålitlig mäklare som gav ett bra första intryck. Magnus var mycket engagerad under hela säljprocessen från fotning av lägenhet till att lägenheten var såld. Läs mer
  • David L skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Bra återkoppling och trevligt bemötande. Hjälpte till att göra hela försäljningsprocessen smidig. Läs mer
  • Jens H skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Detta var andra gången jag sålde en lägenhet och även andra gången som Magnus hjälpte mig att sälja den! Resultatet denna gång blev precis lika bra som sist. Allt har vart kanon, från första mötet till alla tips vi fått om stylister, fotograf och även städfirma inför visningen, budgivning och slutligen kontraktskrivning. Det jag uppskattar mest med Magnus är lugnet han gav mig och min sambo, hela processen kändes väldigt planerad och vi kände av Magnus goda inställning och entusiasm för att göra denna affären till den bästa för oss. Och väldigt bra återkoppling, något som vart extra viktigt för oss. Vi var hela tiden delaktiga i försäljningen och kunde diskutera detaljer med Magnus.
    Vi hade inte kunnat önska oss en bättre försäljning av vår lägenhet!! Topp poäng!! Läs mer
  • Julia G skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålde en etta på Södermalm och jag blev bra bemött. Jonas har ett väldigt gott självförtroende så jag hade höga förväntningar. I efterhand visade det sig dock att min bostadsrätt såldes för det lägsta kvadratmeterpriset av 10 lägenheter på samma adress/brf på ett halvår trots att den var i bra skick och hade bra läge och utsikt m.m. Läs mer
  • Ivo F skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    En fyra på 79 kvm på Södermalm.
    Vänligt och professionellt bemötande, väldigt väl förberedd.
    Kunde svara på samtliga frågor.
    Mycket bra återkoppling under själva säljprocessen samt hjälp med stylist, som var mkt uppskattad.
    Vi fick ett parl dolda bud innan visning, han var bra att resonera med och noggrann med att belysa för- och nackdelarna med de olika besluten, men även säga vad han själv ansåg innerst inne. Exakt den hjälp och stöd som vi behövde. Läs mer
  • Maria B skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi sålde en lägenhet, 2a på Södermalm.
    Magnus är väldigt trevlig, personlig och förtroendeingivande i sitt bemötande. Han visade även prov på stor flexibilitet när vi var tvungna att skjuta upp fotograferingen. Öppen och tydlig i sin kommunikation.
    Sammanfattningsvis så mötte Magnus alla våra förväntningar, både på slutpris på vår bostad samt i proffesionellt bemötande. Han är toppen! Läs mer
  • Tommy L skrev om Theodora Holmberg f.d. Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Hej Theodora!
    Vi vil gärna uttrycka att vi är så nöjda med all hjälp vid försäljning av vår lägenhet på söder i Stockholm.
    Du är så trevlig och lättsam att ha kontakt med, det tillsammans med att du är kunnig och imponerande snabb till återkoppling gör att vi gärna rekommenderar dig.
    Tommy och Agneta Läs mer
  • Nils H skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpte en 2:a på Söder med hjälp av Magnus. Han gav genomgående ett gott bemötande, var kommunikativ och alltid proffsig. Extra plus för att Magnus var tydlig med vad han kommunicerat med säljarna och gav mig en god bild vad som krävdes för att vi skulle nå ett avslut. Läs mer
  • Per B skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus har varit superbra genom hela försäljningen. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Sandra A skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas sålde en lägenhet på 43 kvm på Södermalm åt oss. Jonas är en förtroendeingivande mäklare som upplevs kunnig och intresserad. Lätt att få kontakt med och bra på kommunikation. Läs mer
  • Jenny L skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålde bostad i skanstull med Jonas som mäklare. Jonas gjorde ett jättebra jobb med god återkoppling och var ett bra bollplank under hela processen. Rekommenderar Jonas som mäklare! Läs mer
  • Eva-Lena K skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Ett proffsigt och trevligt bemötande vid köp av bostad. Läs mer
  • Sarah K skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas is an extremely great real estate agent! As I am from Australia and my first language is not Swedish, Jonas made the process extremely smooth for me buying an apartment. He made me aware of the process, helped me with my questions and even translated documentation for me that I did not understand. He really went above and beyond and I would highly recommend him to anyone looking to buy or sell an apartment. Thank you again Jonas! :) Läs mer
  • Nina A skrev om Linnéa Jacobson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Linnéa sålde min lägenhet. Hon är kunnig mäklare som var engagerad i försäljningen. Läs mer
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Linnéa Jacobson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi har sålt en 4 med uteplats på Södermalm. Vi är mycket nöjda med mäklarens bemötande och hon var hela tiden lyhörd för våra önskemål när det gällde budgivning och visningstillfällen. Det praktiska med kontraktsskrivning och annat gick också smidigt. Läs mer
  • Johan E skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Proffsig. Mycket trevlig. Rak. Effektiv. Läs mer
  • Leif H skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi har sålt en lägenhet till föreningen på 45 kvadrat där Jonas var mäklare. Jonas är väldigt kunnig och driven med ett stort kontaktnät, därav var förväntningarna stora men Jonas levde upp till förväntningarna.
    Jag kommer att rekommendera Jonas till de som jag känner, både för att köpa och sälja. Läs mer
  • Omar A skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Letar du efter en engagerad och driven mäklare? Då bör du kontakta Jonas Uhlbäck.

Jonas är en mäklare som man verkligen kan lita på. Han har ett öga för detaljer och använder sig av professionell fotograf, bilderna blev otroligt bra. Jag blev bemött av Jonas på ett otroligt bra sätt, han var lyhörd och tog sin tid att svara på alla mina frågor. Han skapar ett förtroende både för säljare och köpare vilket gör att man kan känna sig trygg att bästa möjliga resultat uppnås.

Det bästa av allt var Jonas såg till att vi fick ett försäljningspris över mina förväntningar.

Jonas kommer definitivt vara den som får uppdraget när det är dags för nästa försäljning. Läs mer
  • Josefine H skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas är en professionell mäklare som sätter sina kunder och köpare i första hand. Att ha Jonas som mäklare vid mitt första lägenhetsköp känns väldigt tryggt. Kan varmt rekommendera Jonas Uhlbäck och HusmanHagberg!! Läs mer
  • Frida W
    Frida W skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Som köpare till en lägenhet på Heleneborgsgatan är jag supernöjd över hjälpen från Josefine! Hon levererade alltid ett trevligt bemötande, flexibilitet och lyhördhet. Läs mer
  • Carl A skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpte en lägenhet. Blev varmt bemött och affären skedde på ett tryggt och proffsigt sätt! Läs mer
  • Cecilia T skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas hjälpte oss att sälja vår mysiga lägenhet på 42 kvm på Södermalm. Vi är väldigt nöjda med Jonas som mäklare! Han har varit peppande och stöttande under hela processen och vi känner att han gick in i det till 100%. Ett bra bollplank och driven och trygg försäljare! Tack Jonas! Läs mer
  • Martin S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas har ett otroligt engagemang vid en bostadsaffär och ger verkligen allt när det kommer till att nå kundens förväntningar. Han hade superkoll på allt som rörde försäljningen och var väldigt förtroendeingivande. Kan rekommendera honom till alla som ska sälja sin lägenhet. Läs mer
  • Nils G skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Med ett lugnt och metodiskt arbetssätt så levererar Jonas!
    Han är ett proffs från start till mål. Att han jobbar med otroligt duktiga fotografer gör ju inte saken sämre.
    Har bara gott att säga om Jonas och kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • Jonatan K skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Informativ, saklig och proffsig! Läs mer
  • Camilla F skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag tycker att han var väldigt trevlig och proffsig. Jag skulle verkligen rekommendera honom till någon som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Arnaud S skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Christoffer sold our flat on södermalm. He was recommended by one of his colleague to us and it went really well from the first contact.
    Christoffer was always disponible to talk or answer question when I needed to. He was really engaged and super professional all along the process. I would strongly recommend him and would work again with him in the future if needed. Läs mer
  • Marcus P skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag kände mig trygg som köpare med Magnus som mäklare - professionell, hjälpsam och trevlig! Läs mer
  • Ayako S skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Han var trevlig och tydligt med hantering av försäljningen. Läs mer
  • Tomas J
    Tomas J skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi förväntade oss kompetens och lyhördhet. Framförallt en mäklare som kunde sälja vår lägenhet vi vår till ett pris som vi i bästa fall hoppades på. Josefine uppfyllde våra förväntningar med råge och sålde vår 3a innan styling, fotografering och visning. Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Susanne L skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpt på Skaraborgsgatan och jättenöjd! Mäklaren mycket hjälpsam, trevlig och duktig! Läs mer
  • Agnes G skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas har redan från start varit otroligt stöttande och positiv i processen av min lägenhetsförsäljning. Han har informerat om hur allt går till och guidat mig under vägen, så att allt har känts smidigt och tryggt. Lägenheten såldes bara några dagar efter första visningen, och jag är otroligt nöjd över den snabba och smidiga processen! Jag uppskattar också att Jonas känns så jordnära och ger ett personligt och förtroendeingivande intryck. Läs mer
  • Malin B
    Malin B skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi fick hjälp av Josefine att värdera våran 2a i Skanstull och var väldigt nöjda med hennes kunnighet. När vi väljer att sälja kommer vi garanterat ta hjälp av Josefine. Läs mer
  • Mark B skrev om Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jerry har visat på total professionalitet och tålamod under processen med att visa och sälja vår bostadsrätt! Läs mer
  • Frida W
    Frida W skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas sålder vår 2a på Folkungagatan. Han var lätt att få tag på, flexibel och helt enkelt duktig på det han gör! Läs mer
  • Eva G skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi sålde en 3,5a på södermalm med Jonas hjälp och har varit mycket nöjda genom hela processen. Det vi uppskattar mest med Jonas är hans kunnighet, tydlighet och lyhördhet och vi vill varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Dahuang G
    Dahuang G skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Lyhörd, metodisk och kunnig. Kan inte annat än att ge högsta betyget och en stark rekommendation. Vi kände oss trygga under hela processen och litade på hans omdöme. Läs mer
  • Rebecka B skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi anlitade Jonas som mäklare vid försäljningen av vår lägenhet. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera honom! Väldigt professionell, trevlig och lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Lars D skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas hjälpte oss att sälja en liten 2:a på Södermalm. Vi fick direkt ett stort fortroende för Jonas och han motsvarade alla våra förväntningar. Han sålde lägenheten snabbt till ett pris som översteg våra förväntningar. Han får de allra bästa rekommendationer av oss. Lasse o Ingela. Läs mer
  • Konrad M skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Trevligt, bra och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Daniel H skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Har nyligen köpt via Jonas.

Fick ett mycket proffsigt och förtroendegivande intryck av Jonas, både i den inledande mail/sms kontakten och sedan vid det personliga mötet.
    Hade information om allt nödvändigt.
    Träffat många mäklare genom olika visningar och Jonas hör till dem jag minns mycket positiv.
    Allt gott från mig till Jonas Läs mer
  • Jan G skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Han är för påstridig, låter inte kunderna tänka efter i lugn och ro. Dessutom verkar han frisera buden, dvs påstå att det finns bud som sen aldrig blir av. Läs mer
  • Per-Olof O skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålt lägenhet på Södermalm. Mycket bra bemötande samt relevant och tydlig information av Jonas.
    Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Jakob S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    fastighetsbyrå ute efter de snabba pengarna Läs mer
  • Maria B skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpt lägenhet
    Vänligt bemött
    Trovärdig inte alltför insmickrande
    Bra i kontakter, lätt att få tag på
    Trevlig i största allmänhet Läs mer
  • Sara D skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålt 3a i Hornstull. Jonas var trevlig men strulig. Lovade mycket och var snabb och slarvig. Jag värnar om kvalitet, är ganska säker på att Jonas kör kvantitet före kvalitet. Skulle inte rekommendera honom. Läs mer
  • Ylva W skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi sålde en 2:a på 60kvm. Josefine kom in som ersättare för en annan mäklare som flyttat och hon höll i det hela som om hon varit med från början. Hon höll oss uppdaterade längs med vägen och resonera klokt kring detaljer. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Åsa B skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Trygg och engagerad genom hela processen! Läs mer

Götgatan 26, 118 46 Stockholm