HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Vill du hitta en fastighetsmäklare som är engagerad och vet hur bostadsmarknaden på Södermalm och i Gamla Stan fungerar? Då har du kommit helt rätt! Vi som jobbar på HusmanHagberg brinner för vårt uppdrag och har hjärtat med i varje affär. Dessutom är vi inte knutna till varken bank och försäkringsbolag och vi kan ge dig oberoende råd, utan dold agenda.

Vi samarbetar med Avtal24 för att du ska få full koll på alla juridiska aspekter inför affären. Du får kostnadsfri rådgivning och rabatterade avtal när du gör din bostadsaffär genom oss.

Välkommen till HusmanHagberg när du ska sälja eller vill köpa en bostad på Södermalm eller i Gamla Stan!

Läs vad 1304 kunder tycker om HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    • Södermalm - Sofia
    2021-06-18
    sssksjsjsn djsnjdnsjcbsjc csjbncijsdncisd c cijsdncisdncis sdicnsdicsoi nosidncsidnc
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2021-06-18
    Josfine är professionell och svarar alltid snabbt oavsett om det gäller mejl, sms eller telefon.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Felicia Jingmyr Steiner en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    • Södermalm - Reimersholme
    2021-06-17
    Vi är väldigt nöjda med den hjälp vi fått från felicia. Vi uppskattade hennes tydlighet, tillgänglighet och jordnära personlighet. Vi är glada och nöjda med hela säljprocessen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Felicia Jingmyr Steiner en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    • Södermalm - Reimersholme
    2021-06-17
    Trevligt bemötande. Eftersom jag är köpare hade jag inga direkta förväntningar på mäklaren men Felicia har varit väldigt trevlig och ger intryck av att vara stabil och kunnig.
  • FILIPPA C
    2021-06-16
    Josefine gav oss ett mycket bra bemötande, var stöttande och mycket professionell - rekommendera henne varmt!
  • ANTON H
    2021-06-15
    Professionell och bra bemötande.
  • Richard H
    2021-06-12
    En trevlig mäklare som är lätt att tycka om. Gör ett helt okej jobb och det var enkelt att köpa en lägenhet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2021-06-12
    Har tidigare både köpt och sålt med Magnus som mäklare, och valet blev därför väldigt enkelt när vi skulle sälja igen. Han är verkligen otrolig i bemötandet för såväl köpare som säljare. Trevlig, engagerad, smidig, kunnig och förtroendeingivande. Uppfyller allt vi önskar av en mäklare. Rekommenderas starkt!
    2021-06-12
    Blev vänligt bemött av Josefine! Jag har träffat henne tidigare vid en annan visning. Duktig. mjuk och trevlig
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2021-06-11
    Andreas har varit tydlig, rak och kanon från början till slut när det kommit till hanteringen av vårat köp av lägenhet.
    Mycket nöjda!
    2021-06-11
    Så trevlig och väldigt proffsig genom hela processen. Vi fick hela tiden snabba svar och klara besked. Så nöjda och vill mer än gärna ta hjälp av Andreas i framtiden vid eventuell försäljning.
    2021-06-11
    Magnus ser till att man som köper har fått all information, svarar på frågor snabbt och proffesionellt. Toppenmäklare som är både trevlig och förklarar tydligt läget och vad som sker. Rekommenderar varmt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2021-06-11
    Mycket duktig mäklare med känsla för service och kundupplevelse. Tydlig i sin kommunikation och höll mig uppdaterad processen igenom. Levererade ett fantastiskt resultat. Jag är supernöjd med Andreas och skulle utan tvekan anlita honom igen. Rekommenderas starkt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2021-06-10
    Väldigt nöjd med Christoffer när jag sålde min lägenhet! Han kändes engagerad och drivande genom hela processen och jag fick direkt förtroende för honom som mäklare. Han var transparent och delade sina åsikter om hur vi bäst skulle lägga upp försäljningen på ett bra sätt.
    2021-06-04
    Jag sålde en lägenhet via Magnus. Han levererade på topp i alla moment av processen och höll mig hela tiden i loopen. Jag är väldigt nöjd med Magnus!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    • Södermalm - Maria Magdalena
    2021-06-03
    Fantastisk mäklare som verkligen kan rekommenderas!
  • Christoffer H
    • Södermalm - Högalid
    2021-05-31
    Magnus Persson var väldig trevlig och informativ och gjorde vårt köp smidigt och bra för både oss köpare och säljaren.
    • Södermalm - Högalid
    2021-05-31
    Vi har efter många år i samma lägenhet valt att söka oss till ett nytt boende i ett annat område.

Att vi valde Magnus som vår mäklare (i konkurrens med ett flertal andra mäklare) var att han var lyhörd, tog sig tid för oss och våra tankar om hela upplägget, engagerade sig från första mötet , via fotografering, extra besök, visningar till kontraktsskrivning.
    Magnus överträffade våra förväntningar och vi vill verkligen rekommendera honom om man går i säljtankar.
  • skrev om Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2021-05-30
    Se upp, oseriös, bristfällig kommunikation och ohederligt tillvägagångssätt. Som säljare och köpare skulle jag höja ett varningstecken för att anlita honom.

I och med att det finns många andra mäklare så rekommenderar jag att anlita någon annan.
    • Gamla Stan
    2021-05-28
    Felicia har ansvarat för försäljning av vår bostad i Gamla stan. Både vi säljare samt köpare är mycket nöjda med hennes insats. Hon är glad, engagerad, nogrann/ordningssam. Vi kan verkligen rekommendera henne!
    2021-05-28
    Köpte min lägenhet via Andreas Gerdin, så proffsigt och trevligt bemötande! Kan varmt rekommendera :) / Anna
    • Södermalm - Mosebacke
    2021-05-27
    Vi sålde vår lägenhet på Moseback med Christoffer. Vi hade höga förväntningar på slutpris och Christoffers insats. Och alla blev överträffade. Alltid tillgänglig, trevlig, glad och ambitiös sammanfattar Christtofer.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2021-05-26
    Som köpare av en bostadsrätt på Södermalm har jag upplevt att Christoffer var mycket kunnig och engagerad under hela processen. Jag kommer definitivt att anlita honom vid en eventuell framtida försäljning.
    2021-05-26
    Mycket bra dialog och lyhörd kommunikation genom hela vår säljprocess
    2021-05-26
    Andreas är omsorgsfull och mycket lyhörd som mäklare. Han är oerhört noga med kommunikationen, både gentemot oss säljare och mot spekulanterna, och går alltid att nå för frågor och funderingar. Han har ett varmt och vänligt sätt samtidigt som han är proffsig och noggrann. Kan rekommendera honom varmt till dig som vill ha en trygg och smidig affär.
    • Södermalm - Norra Hammarbyhamnen
    2021-05-25
    Hi
    We are glad to give you feedback on the assitance by Andreas Gerdin. First of all, he was willing to do all the requests we asked and made them happend in the way we wanted. Second, we had him waited one year since we changed our plan, but he supported our idea and understood our situation. Last, but not least, he came and helped us like a friend, which means a lot. We already hired him for our future contract. Best regards, Heunchul Lee and Agnes Lee
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Theodora Holmberg en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    • Södermalm Hornstull
    2021-05-25
    Theodora hjälpte mig att sälja min lilla etta i Hornstull. Så nöjd med både bemötande och slutpris. Kan varmt rekommendera henne. Otroligt proffsig, härlig och ödmjuk person! Hon var så tydlig genom hela processen kring vad nästa steg var, vilket var väldigt skönt för mig som inte har sålt så många lägenheter tidigare. Önskar att alla mäklare var såhär. Kommer definitivt höra av mig till henne igen!
    2021-05-24
    Både köpt och sålt lägenhet med hjälp av Theodora! Trevlig kunnig och resultatorienterad!
    • Södermalm - Norra Hammarbyhamnen
    2021-05-24
    Jag köpte en lägenhet på Södermalm som Andreas sålde. Jag blev bra bemött både på visningarna och vid kontraktsskrivningen. Andreas kändes proffsig och seriös samtidigt som han var väldigt trevlig och positiv.
  • OLLE L
    2021-05-23
    Strålande engagerad mäklare som gör sitt yttersta. Rekommenderas varmt!
    2021-05-23
    Mycket trevlig och förtroendegivande. Jag fick en känsla att det var helt rätt att köpa lägenheten genom henne. Hjälpsam och engagerad så bägge parter skulle bli nöjda. Skulle jag sälja skulle jag absolut anlita henne.
  • Martin H
    2021-05-22
    Jag har för första gången sålt en lägenhet, min etta i Hornstull.
    Valet av Josefine som mäklare var en fullträff. Under hela processen så kände jag mig trygg och sedd. Josefine överträffade mina förväntningar och var väldigt professionell i sitt arbetssätt. Jag gick in med en nervositet inför försäljningen och Josefine kunde guida mig från första mötet till avslutad försäljning med en känsla för kvalitet och god kommunikation. Jag skulle absolut anlita Josefine igen!
    2021-05-22
    Fick ett otroligt bra intryck av Magnus direkt på visningen av en 1 rok på Mariatorget som jag sedan köpte. Magnus gör allt för att göra både köpare och säljare nöjda och är engagerad i hela processen, från visning till skrivning av kontrakt. Om du vill känna dig trygg med din bostadsförsäljning rekommenderar jag att du väljer Magnus.
  • Thord D
    2021-05-20
    Chrisstoffer skötte försäljningen av min lägenhet på Söder alldeles ypperligt. Rekommenderas!
    • Södermalm - Sofia
    2021-05-20
    Sålt min Lägenhet
    Mitt första möte med Christoffer
    Var 2018 fick ett bra bemötande
    Ringde Christoffer 2021 när jag
    Bestämt mig för att sälja
    Duktig mäklare trevlig som person.
    Kan mycket väl rekommendera Christoffer Gatara.
    Bäst av det bästa.
    Mvh Håkan Lönn.
  • skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2021-05-19
    Josefine was very friendly and responsive thorughout the process. She was also very accommodating and made the effort to translate the important information to English as well as communicate in English through the process. Highly recommend working with her!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Theodora Holmberg en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2021-05-19
    Köpt lägenhet på distans. Fungerat jättebra trots att allt varit digitalt och via ombud. Ordning och reda! Vi har känt oss trygga.
    • Södermalm - Skinnarviksberget
    2021-05-19
    Sålde min tvåa på Södermalm och hade haft kontakt med Christoffer under en längre tid. Mycket trevlig och kompetent mäklare som under hela säljprocessen var engagerad, flexibel och lätt att få tag i. Rekommenderas!
    2021-05-18
    Köpte vår första bostadsrätt på distans och Andreas hjälpte oss och gjorde att vi kände oss trygga trots att vi inte närvarade på plats. Trevligt bemötande och snabb återkoppling. Rekommenderar varmt!
    2021-05-17
    Josefine is a wonderful broker to have. She’s very friendly, considerate, and extra responsive. When buying our apartment, she was a rockstar negotiator and got us the best deal within only a couple hours from the viewing (which was great too - she was more than welcoming and explained everything we needed) Plus, as a non-Swedish speaker I can only thank her for making an extra effort to translate everything we needed to English to make sure we understood every detail in our contract and felt safe to sign it. I couldn’t be happier with her service.
    • Södermalm - Mosebacke
    2021-05-17
    Tydlig, transparent, enkel, trevlig!
    2021-05-17
    Jag är mycket nöjd med Josefine och Andreas som tillsammans skötte försäljningen av min lägenhet på 3 rum vid Mariatorget. Professionellt bemötande, stort engagemang och bra marknadsföring etc gjorde hela processen smidig och enkel! Rekommenderar varmt!
    2021-05-17
    Josefine sålde min lägenhet på Söder!
    Hon har varit engagerad & professionell under hela processen, tillgänglig och snabb med återkoppling! Uppfyllde mina förväntningar på slutpriset!
    • Södermalm - Skinnarviksberget
    2021-05-17
    Christoffer was aways very helpful and friendly. Explained clearly all the steps necessary when signing the documents.
    2021-05-16
    Professionellt skött och trevligt bemötande. Josefine var kunnig och var lättåtkomlig för frågor och svar
    2021-05-15
    Josefine hjälpte oss med försäljningen av vår tvåa på söder. Med ett fantastiskt bemötande, kunskap, engagemang och med oss i fokus sålde Josefine vår lägenhet med raketfart till ett pris som överträffade våra förväntningar. Josefine fanns som stöd genom hela processen på ett mycket inkännande och genuint sätt. Vi skulle inte kunna rekommendera henne mer!
    • Södermalm - Zinkensdamm
    2021-05-14
    Hade längre löpande kontakt och planering med Josefine inför försäljningen av vår fyra på Söder. När det så blev dags att sälja arbetade Josefin fortsatt engagerat och strukturerat, alltid i närkontakt med oss. God kunskap om marknaden och förmåga att ge goda råd är Josefines adelsmärke. Vår affär avslutades, med Josefines aktiva stöd, påpassligt, bara ett dygn efter annonseringen på nätet. Mycket nöjda!
    Maj 2021/Björn och Susanne J.
    2021-05-14
    Vi är super nöjda med Andreas som säljare av vår lägenhet på Gotlandsgatan 71!
    Super engagerad, trevlig, lättsam, målinriktad och svarar alltid snabbt!
    Vi är verkligen jätte nöjda med resultatet!
    Tack Andreas! "
    2021-05-13
    Vi sålde en lägenhet på söder. Felicia är mycket hjälpsam och svarar snabbt och bra samt har hållit väl underrättade om processen. Hon mötte mycket väl våra förväntningar. Jag tycker att hon utförde ett mycket gediget arbete och kan rekommendera hennes tjänster.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2021-05-12
    Jerry var mäklare till den lägenheten som jag till slut köpte och jag upplevde Jerry som lugn och kompetent med ett professionellt bemötande till alla. När det till slut blev av för att skriva gick allt smidigt och utan strul, ett bra avslut.