HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

• BadgeElevenYears
2 081

Vill du hitta en fastighetsmäklare som är engagerad och vet hur bostadsmarknaden på Södermalm och i Gamla Stan fungerar? Då har du kommit helt rätt! Vi som jobbar på HusmanHagberg brinner för vårt uppdrag och har hjärtat med i varje affär. Dessutom är vi inte knutna till varken bank och försäkringsbolag och vi kan ge dig oberoende...

2081 omdömen om HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 2081 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Hugo L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Maria Magdalena

Jerry har visat stort engagemang och varit väldigt seriös hela vägen!

Victoria A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Lundin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Sofia

Mycket förtroendeingivande, trevlig, trygg och kunnig mäklare som hjälpte mig med en snabb och mycket lyckad försäljning av min lägenhet. Hanna är en proffsig mäklare som jag varmt kan rekommendera!

Marianne E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Pedersen en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Skanstull

Louise är trevlig, omtänksam, inkännande och kunnig och mycket närvarande genom hela processen. Det gjorde att jag kände mig trygg och säker på att det som hände kändes rätt trots att tiden blev kort.

Ludvig S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Pedersen en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Mariatorget

Louise är supertrevlig och bra att ha att göra med! Går inte att ge henne något annat än ett toppenbetyg och mina starkaste rekommendationer!

Peter C
Gamla Stan

Louise var mycket enkel att samarbeta. Vi uppskattade att hon var ambitiös och var duktig på att hela tiden hålla oss uppdaterade. Hon gav oss kloka råd under försäljningen.

Rebecca H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - SoFo

Trevlig, tillmötesgående, professionell och flexibel. Rekommenderar!

Erik A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Högalid

Trevlig, engagerad och lättillgänglig. Processen gick smidigt och vi är nöjda med resultatet.

Britt V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Felicia Jingmyr Steiner en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Hornstull

Väldigt professionell, trevlig och kunnig. Under hela processen var hon oerhört kommunikativ och aktiv för mig som köpare. Gav mig tydlig information kring alla förberedelser som rekommenderas med bank och flytt. Rekommenderar Felicia!

Jasmin H
Södermalm - Högalid

Josefine var väldigt professionell och trevlig i sitt bemötande. Hon var flexibel för att tillgodose våra behov och gick igenom allt tydligt på kontraktsskrivningen, vilket fick vårat första lägenhetsköp att kännas både tryggt och kul!

Maria W
Södermalm - Sofia

Proff och trevlig hjälp hela vägen!

Ninia E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Lättillgänglig, tydlig och transparent

Malin E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Mariatorget

Mycket trevlig, tydlig och tillgänglig genom hela processen.

David F
Södermalm - Mariatorget

Hjälpsam snabb och anpassbar. Otroligt bra mäklare för oss

Martin E
Södermalm - Sofia

Jerry är en mycket trevlig och jordnära mäklare som inger förtroende. Alltid tillgänglig och tillmötesgående. Bara gott att säga om honom.

Joakim C
Södermalm - Katarina

Engagerad och trevlig med ett professionellt bemötande. Även i den extraordinära situation jag hamnade i så agerade Josefine på ett lösningsorienterat vis och vi redde tillsammans ut läget. Oavsett när eller hur ofta vi ses så blir man alltid glad av att Josefine alltid möter dig med ett leende. Jag är glad att jag blev rekommenderad att anlita just Josefine och jag kommer rekommendera henne vidare till min bekantskapskrets.

Jessica B
Södermalm - Hornstull

Louise hade ett mycket proffsigt bemötande. Hon är trevlig, kunnig och mycket servicemedveten vilket gör att jag lämnar ett toppbetyg på henne.

Janos R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Mariatorget

Trevlig, engagerad och kunnig. Hjälpt mig även att välja den nya lägenheten som jag skulle köpa. Helt nöjd.

Olle H
Södermalm - SoFo

Tevlig, tillgänglig, sympatisk och insatt i information kring lägenhet, brf förening etc. en bra representant för mäklarkåren och för Husman Hagberg. kan varmt rekommendera henne som företrädare för mäklarföretaget.

Mattias R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Zinkensdamm

Andreas är trevlig, lyhörd, tillgänglig och tydlig. Precis som man vill att en mäklare ska vara.

Berith L
Södermalm - Katarina

Josefine har på ett proffsigt sätt hanterat detta ovanliga förlopp av ett köp av lägenhet, med ett lugn hanterade hon alla inblandande jag vill tacka Josefine och kan starkt rekommendera henne vid en lägenhets försäljning

Frida N
Södermalm - Hornstull

Jättenöjd från start till slut med Louise! Mycket trevlig, duktig och driven mäklare :)

Felicia B
Södermalm - Hornstull

Vi är super nöjda med Louise P som vår mäklare. Vi köpte lägenhet, hon var otroligt trevlig men också flexibel och till stor hjälp till detta köpet. Super påläst och hjälpsam i alla olika faser av köpet. Super nöjda!!

Anders P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - SoFo

Andreas kändes trygg och professionell genom hela processen och levererade ett bra resultat på en i nuläget svår marknad. Rekommenderar honom starkt!

Maria K
Södermalm - Vintertullstorget

Mycket bra mäklaren som var lätt att ha kontakt med!

Sigrid A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Hornstull

Trevligt och informativ. Kändes tryggt att köpa med en mäklare som Magnus.

Stina H
Södermalm - Mariaberget

Josefine bemötte oss med ett glatt humör och inställningen att inga frågor är för dumma. Vi fick svar på samtliga frågor som vi hade under och efter visning gällande lägenheten och kände oss väldigt trygga under påskrivningen av kontraktet. Rekommenderar!

Axel M
Södermalm - Hornstull

Tydlig och professionell service från början till slut. Magnus vägledde oss lugnt och behagligt genom hela processen. Kan varmt rekommendera!

Andreas B
Södermalm - Mariatorget

Otroligt duktig, tydlig och snabb med information tillbaka och förväntningar.

Tomas S
Södermalm - Skanstull

Louise är proffsig från start till mål. Vi är mycket nöjda med allt i hela processen. Bilder, texter och prospekt, dialog med oss och hantering av budgivning säljprocessen. Kan varmt rekommendera Louise!

Philip M
Södermalm - Skanstull

Louise har varit mycket professionell som mäklare. Hennes bemötande har varit vänligt och serviceinriktad. Som köpare har man naturligtvis förväntningar på en mäklare - inte minst med tanke på allt ett bostadsköp innebär. Louise har mer än väl levt upp till våra förväntningar. Till sist vill jag tillägga hur hjälpsam Louise var vid själva kontraktsskrivningen. Hon ordnade så att jag kunde närvara digitalt eftersom jag befann mig i Värmland. Detta kommer jag alltid att minnas med glädje. Tack Louise!

Rolf S
Södermalm - Södra Station

Kan sitt jobb , seriös , målmedveten och höll mig informerad om hur det gick

Ina U
Södermalm - Hornstull

Vi är jättenöjda med Louise! Hon gjorde ett professionellt jobb, höll oss uppdaterade kring processen och skötte försäljningen på ett snyggt sätt. Vi kan verkligen rekommendera henne.

Stella E
Södermalm - Sofia

Enastående mäklare som engagerar sig helhjärtat genom hela försäljningsprocessen och levererar strålande resultat. Hanna har imponerande marknadskännedom, är alltid steget före, lyhörd och genuint intresserad av sina kunder. Hon lägger ner enormt mycket energi och passion i sitt arbete och överträffade alla våra förväntningar. Hennes proaktiva tillvägagångssätt och personliga touch gjorde vår försäljning till en framgångssaga!

Christina B
Södermalm - Sofia

Mäklaren har varit inlyssnande och har sedan givit information som vi har haft stor användning av. Hon har också visat stor kunskap och lång erfarenhet av försäljning vilket resulterat i att vi har tacksamt kunna följa hennes råd. Mäklaren har överträffat våra förväntningar som vi redan innan satt högt.

Oskar W
Södermalm - Skanstull

Louise var otroligt proffsig och enkel att jobba med. Hon lyckades sälja vår lägenhet till ett jättebra pris och på otroligt kort tid, mycket tack vare hennes stora kontaktnät. Allt från första mötet till kontraktskrivning var enkelt, och hon svarade på alla vår frågor så vi kände oss trygga i processen. Kan inte annat än rekommendera henne!

Kerstin Bodil F
Södermalm - Sofia

Professionell. Agerade som jag hoppats. Allt gick smidigt.

Caroline V
Södermalm - Zinkensdamm

Louise är seriös och ambitiös i sin yrkesroll och drivs av att göra bra affärer på ett klokt sätt. Hon är tillgänglig och lyhörd för både säljare och köpare hela processen.

Max B
Södermalm - Hornstull

Mycket bra bemötande och alltid tillgänglig för frågor. Kan varmt rekommendera Louise!

Kamilla T
Södermalm Hornstull

Josefine guidade mig och min kille genom vårt första bostadsköp med expertis och professionalism. Hon är vänlig och tillmötesgående, och tack vare hennes expertis var processen smidig och smärtfri. Rekommenderar!

Adam G
Södermalm Hornstull

Josefine är väldigt kunnig och transparent vilket skapar en trygghet genom hela processen.

Maria H
Skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Supernöjd med kontinuerlig kontakt under processen och snabb återkoppling!

Stina Å
Södermalm - Sofia

Fick jättebra stöd av Josefine genom hela säljprocessen! Hon är väldigt kunnig och engagerad. Hon är alltid tillgänglig och uppdaterar genom hela processen vilket skapar en stor trygghet! Skulle varmt rekommendera Josefine!

Helena-Philippa H
Södermalm Hornstull

Rekommenderas varmt! Enkelt och effektiv försäljning.

Christian S
Södermalm - Hornstull

Christoffer var förtroendeingivande och kommunikativ och hela processen gick smidigt.

Sofia B
Södermalm - Hornstull

Lyhörd, tillgänglig och trevlig. Rekommenderas starkt!

Belén L
Södermalm - Hornstull

Andreas was super nice and helpful. He took care of the whole selling process very smoothly and always made sure to keep me updated about it. I had a great experience buying an apartment from him a few years back, so I didn't hesitate to contact him again when it was time to sell it!

Stefan H

Vi har haft nöjet att uppleva Jerry både som köpare och säljare. Vi uppfattar Jerry som saklig, ärlig och driven vilket sammantaget ger ett professionellt intryck. Vi är särskilt nöjda med försäljningen av vår bostad som gav ett ovanligt högt kvmpris i en avvaktande marknad.

David G
Södermalm - Mosebacke

He’s the best out there! Very helpful and always available! Did a great job.

Carl Viggo N
Södermalm - Mosebacke

Trevligt och professionellt bemötande!

Julia P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Felicia Jingmyr Steiner en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Zinkensdamm

Haft en toppenupplevelse med Felicia! Känt mig trygg och pepp. Felicia förtroendeingivande, professionell och en riktig stjärna, och levde upp till alla mina förväntningar (och därtill!) vad gällde slutpris, tillgänglighet och takten på affären!