Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm HusmanHagberg HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Götgatan 26, 118 46 Stockholm — Visa karta

Vill du hitta en fastighetsmäklare som är engagerad och vet hur bostadsmarknaden på Södermalm och i Gamla Stan fungerar? Då har du kommit helt rätt! Vi som jobbar på HusmanHagberg brinner för vårt uppdrag och har hjärtat med i varje affär. Dessutom är vi inte knutna till varken bank och försäkringsbolag och vi kan ge dig oberoende råd, utan dold agenda.

Vi samarbetar med Avtal24 för att du ska få full koll på alla juridiska aspekter inför affären. Du får kostnadsfri rådgivning och rabatterade avtal när du gör din bostadsaffär genom oss.

Välkommen till HusmanHagberg när du ska sälja eller vill köpa en bostad på Södermalm eller i Gamla Stan!

Läs vad 516 kunder tycker om HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

• Jael M
    Jael M skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Föredömligt bemötande av Jonas under köpet av min första lägenhet. Under hela processen har vi haft en rak kommunikation vilket jag uppskattat. Rekommenderar honom starkt till andra.
  • Christian R
    Christian R skrev om Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Professionellt och trevligt bemötande. Snabb feedback via telefon.
  • Katrin N
    Katrin N skrev om Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi är jättenöjda. Jerry är seriös och har hög moral. Han är kunnig om marknaden på Södermalm och har lång erfarenhet som mäklare vilket märks. Det ger både oss som säljare och köparna trygghet. Han är arbetsam och ställer upp för sina kunder. Vi kommer att rekommendera honom till vänner och bekanta.
  • Richard Jalmo W
    Richard Jalmo W skrev om Robert Nilsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mycket bra bemötande :) Robert var professionell, hjälpsam och trevlig.
  • Frida B
    Frida B skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus har gjort ett toppenjobb med försäljningen av vår lägenhet!

Magnus är en trivsam och förtroendeingivande person med positiv anda. Han har varit lyhörd gentemot våra önskemål, samtidigt som han har använt sin erfarenhet för att hjälpa oss att fatta strategiska beslut. Att hantera nervösa säljare är säkert inte lätt, men Magnus har lyckats behålla lugnet och fått oss att känna oss trygga i processen. Jag tror att dessa egenskaper också har stor inverkan på potentiella köpare, som på så vis känner sig trygga i sin bostadsaffär.
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas gjorde ett väldigt bra intryck på oss när vi köpte en lägenhet via honom. Han var lugn och metodisk i kontakten med oss som köpare och skötte försäljningen på ett föredömligt sätt
  • David C
    David C skrev om Robert Nilsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Robert hanterade försäljingen av vår lägenhet.
    Vi fick precis av honom vad han hade lovat.
    Han är en rikig proff. Seriös, kompetent, alltid redo för att hjälpa och svara på frågor och dessutom,gör det snabbt.
    Sist : det kanske inte den viktigast saken man är efter när man söker en mäklare men jag tycker dock att det är viktgt : han är en väldig trevlig kille.
    Vi kan bara stark rekommendera Robert som mäklare.
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Robert Nilsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Proffsig, lyhörd, lugn, tillgänglig och kunnig.
  • Liselotte L
    Liselotte L skrev om Robert Nilsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mitt intryck av Robert Nilsson var från första början - att han snabbt visade ett engagemang för vad jag sökte i form av bostad.
    Mkt proffsigt.
    Detta fortsatte under samtliga månader vi hade kontakt - jag fick
    en känsla av trygghet - han ville göra det bästa för mig för att jag
    skulle uppnå de mål jag själv hade satt upp.
    Jag har aldrig tidigare gjort ett bostads-köp ensam - varför han
    visade förståelse för detta - att jag dessutom skulle sälja min då-varande bostad som dessutom innehöll ett dödsbo.
    Trots min ålder - vilket Robert N visade respekt för - så fann vi
    tillsammans en ton i vårt samarbete samt hjälpsamhet från Roberts sida som bar till ett gott resultat d v s nöjd kund.
  • Mats E
    Mats E skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi är mycket nöjda med hela uppdraget som Magnus genomfört.
  • Cathrin S
    Cathrin S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag är mycket nöjd med Jonas som mäklare vid försäljningen av min lägenhet. Bortsett från att det blev en väldigt bra affär så uppskattade jag framför allt bemötandet från Jonas och de personer han arbetade med (stylist och assistent). Jonas gjorde allting väldigt enkelt och tryggt genom att vara oerhört proffsig och service minded. Rekommenderas varmt!
  • David G
    David G skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas var engagerad och trygg från start till mål. En bra mäklare med fötterna på jorden.

Mvh,
    David
  • Eva D
    Eva D skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Bästa Jonas! Tack för en smidig och alltigenom rolig och bra försäljningsprocess! Du är grymt säker! All lycka framöver!
  • Johan S
    Johan S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas var väldigt tillmötesgående och pragmatisk, han förordade en öppen dialog och tydligt samarbete. Hans tydlighet, öppenhet och lugn ingav en väldigt professionell känsla och vi är väldigt nöjda i samarbetet och affären! Vi önskar Jonas stort lycka till för framtiden och kan varmt rekommendera honom.
    /Johan & Mathilda
  • Martin O
    Martin O skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Detta var den tredje affären jag hade en roll i där Magnus var mäklare, denna gång som säljare. Magnus agerar i alla situationer lugnt med omsorg om alla detaljer i mäklaruppdraget, vilket gör att jag känner mig helt trygg att allt tas om hand och att alla intressenter bemöts på samma fina sätt som jag själv blir bemött. Magnus överträffade mina förväntningar och jag hoppas att jag kommer få tillfälle att anlita honom igen.
  • Peter J
    Peter J skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Lugn, vänlig, kompetent och mycket noggrann.

Ett unikt föredöme i mäklarkåren - Jonas är helt enkelt ett gott exempel på etik, moral och rättframhet.
  • Mathilda S
    Mathilda S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpte en lägenhet Där Jonas var säljarens mäklare. Professionellt bemötande och tydlig i alla skeden av köpet. Trevlig och kunnig.
  • Sara B
    Sara B skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi är supernöjda med Jonas. Professionell, lugn och hjälpsam. Rekommenderar honom varmt.
  • Elisabet H
    Elisabet H skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Det har varit så positivt att alltid få snabb återkoppling på mail eller sms.
    Är förstående och har en lugnande effekt på oss som stressade säljare
  • Farnoush T
    Farnoush T skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Väldigt engagerad och proffsig! Alltid tillgänglig och gör sitt yttersta för att ge så god service som möjligt. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar Jonas starkt.
  • Tommy M
    Tommy M skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas är en lugn och seriös mäklare som är väldigt lätt att ha att göra med. Det är ordning, reda, och personligt på samma gång. Utifrån min egen erfarenhet rekommenderar jag Jonas för andra som ska sälja lägenhet.
  • Farnoush T
    Väldigt proffsig, seriös, pålitlig och tillgänglig. Ger väldigt fin service och har mycket bra kontakter som han gärna förmedlar. Gör alltid sitt yttersta.
  • Lovisa L
    Lovisa L skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus var väldigt trevlig på visningen och svarade utan problem på diverse frågor som stäldes. Han var även behjälplig innan signeringen av överlåtelseavtalet som också var väldigt simidigt genomfört.
  • Sara W
    Sara W skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Serviceinriktad, trygg och proffsig!
  • Johan T
    Johan T skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Trevlig och tillmötesgående. Kan rekommendera Jonas!
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Trevlig, trygg, tillmötesgående. Lätt att samarbeta med.
  • Max L
    Max L skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Bra, snabb kontakt. Ordnade visningar snabbt. En riktig good Guy att köpa ifrån :)
  • Nima K
    Nima K skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Professionell och lyhörd med ett öga för detaljer. Väldigt nöjd med Jonas.
  • Lisa P
    Lisa P skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas är mycket professionell, förtroendeingivande, lugn och trygg. Han var mycket tillmötesgående och enkel att ha att göra med vid vårt lägenhetsköp.
  • Oskar K
    Oskar K skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas är trygghetsingivande och hjälpsam vilket syntes genom hela processen när vi genomförde vårt första lägenhetsköp. Han var påläst och besvarade våra många frågor under två visningar. Jag rekommenderar Jonas som mäklare.
  • Karl S
    Karl S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Proffsigt och trevligt bemötande!
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Min kontakt med Jonas har varit utmärkt, vi började med telefonsamtal och därefter vid det personliga besöket på visningen kan jag inte tänka mig att man kan få bättre information och service. Vid kontraktsskrivandet likadeles, alla papper iordning och på plats !
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag har både köpt och sålt med Jonas och varit lika nöjd vid båda tillfällena. Snabb seriös hjälp, förtroendeingivande, lugn och mycket trevlig vid både köp och sälj. Jag gillar Jonas!
  • Stellan S
    Stellan S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas har igenom hela säljprocessen vart rak, tydlig och mycket hjälpsam. Nu när min partner och jag ska flytta ihop får han förtroendet att sälja även denna lägenhet. Jag kan verkligen rekommendera Jonas Uhlbäck.
  • Katharina S
    Katharina S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas tog sig tid, kunnig i frågor kring lägenheten och ett gott bemötande.
  • David N
    David N skrev om Theodora Holmberg f.d. Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Theodora var suverän på att förmedla min lägenhet, försäljningen gick snabbt och till ett högre än förväntan pris.
    Kan varmt rekommendera hennes inredeshjälpare. Dessutom hade hon bra fingertoppskänsla när det var flera budgivare som bjöd på flera lägenheter, dvs vilken som var värd å vänta på och inte. Hon rekommenderade rätt!
  • Charlotta H
    Charlotta H skrev om Theodora Holmberg f.d. Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Theodora var proffsig, pålitlig, snabb och trevlig att arbeta med. Jag är jättenöjd med Theodora som mäklare!
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Ett tidspressat uppdrag som Jonas skötte professionellt och med uthållighet för att göra alla parter nöjda.
  • Therese V
    Therese V skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mkt belåten med Jonas insats i vår försäljning. Trevligt och tryggt bemötande från första stund. En tydlig vägledning genom försäljningsprocessen och inte minst var Jonas tillgänglig hela tiden.
  • José  G
    José G skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi träffade Jonas första gången i februari i år för att diskutera en eventuell försäljning av vår lägenhet i Gamla Stan. Och intrycket efter detta möte blev bestående. Efter 4 månaders betänkande beslöt vi oss för att sälja och det rådde ingen tvekan om vem vi skulle vända oss till. Vi blev inte besvikna. Jonas är otroligt målmedveten, tydlig och ärlig i sin kommunikation. Dessutom lättsam, positiv och genuint trevlig i sitt bemötande. I säljprocessen var han inte bara noggrann och professionell utan också omtänksam. Vi rekommenderar honom varmt!
  • Johan M
    Johan M skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Bra och trevligt bemötande. Men dålig värdering vilket gav svåra förutsättningar för förhandling kring försäljning innan budgivning. Hade också varit bra med lite mer aktivt agerande när första visningen inte gav riktigt förväntat resultat i bud.
  • Anders W
    Anders W skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Trevligt och professionellt bemötande. Korrekt och påläst. Uppskattade särskilt den lugna framtoningen och att Jonas inte pressade fram beslut om höjning av bud under själva budgivningen.
  • Emmy B
    Emmy B skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas Uhlbäck är professionell, lugn och trevlig. Vi är nöjda och kände oss trygga i hur han har hanterat vårt köp.
  • Johan F
    Johan F skrev om Robert Nilsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Robert var mycket professionell men samtidigt väldigt avslappnad och enkel att jobba med. Han balanserar fint mellan att vara målinriktad och ödmjuk. Vi kände oss trygga med att han skulle kunna hantera ett brett spektrum av kunder. Han höll oss informerad under hela processen och anpassade sig efter våra behov. Vi kan varmt rekommendera att jobba med Robert!
    2017-06-20 Robert N svarar Johan F
    Tack för fina ord Johan! Har varit superkul att jobba med er. Smidiga och med en rak och positiv dialog genom hela processen. Stort lycka till med ert nya boende och njut av sommaren! / Robert
  • Pia L
    Pia L skrev om Theodora Holmberg f.d. Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Theodora gav oss ett fint, personligt bemötande. Hon var lyhörd och snabb. Nåbar och tillmötesgående. Det var lätt att samarbeta med Theodora. Hon var lugn och trevlig och bjöd på sig själv.
  • Peter W
    Peter W skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi upplevde Jonas Uhlbäck som mycket kunnig och professionell igenom hela affären. Bra bemötande och ett gott intryck av honom som mäklare.
  • Bawer C
    Bawer C skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Oerhört kunnig, trevlig och hjälpsam. Rekommenderas varmt!
  • Liselott G
    Liselott G skrev om Theodora Holmberg f.d. Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Theodora har varit mycket trevlig, positiv, engagerad och professionell under hela försäljningsprocessen.
  • Camilla Ö
    Camilla Ö skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mycket professionellt och bra bemötande.
  • Jockum H
    Jockum H skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag hade kontakt med Jonas i egenskap av köpare. Jonas gav ett professionellt bemötande och ordnade extra visningar med mycket kort varsel. Han var väldigt tillmötesgående under själva köpprocessen och var lätt att få tag på om man hade några frågor.

Götgatan 26, 118 46 Stockholm