HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Götgatan 26, 118 46 Stockholm — Visa karta

Vill du hitta en fastighetsmäklare som är engagerad och vet hur bostadsmarknaden på Södermalm och i Gamla Stan fungerar? Då har du kommit helt rätt! Vi som jobbar på HusmanHagberg brinner för vårt uppdrag och har hjärtat med i varje affär. Dessutom är vi inte knutna till varken bank och försäkringsbolag och vi kan ge dig oberoende råd, utan dold agenda.

Vi samarbetar med Avtal24 för att du ska få full koll på alla juridiska aspekter inför affären. Du får kostnadsfri rådgivning och rabatterade avtal när du gör din bostadsaffär genom oss.

Välkommen till HusmanHagberg när du ska sälja eller vill köpa en bostad på Södermalm eller i Gamla Stan!

Läs vad 1109 kunder tycker om HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

• 2020-11-23

Fredrik E skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Annonsen var snygg och bra!
    Jag är nöjd med det slutpris jag fick! Läs mer
  • 2020-11-21

Niklas M skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Bra engagemang och energi genom hela processen. Värdering och slutpris stämde mycket bra. Kan rekommendera Josefine. Läs mer
  • 2020-11-20

Ingrid E skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Trevlig och engagerad vid försäljningen av vår bostadsrätt. Gjorde att toppenjobb åt oss och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Erik C

2020-11-16

Erik C skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålde en 1:a på söder! Josefine var outstanding genom hela processen. Hon var lättsam, ärlig, effektiv och en fröjd att jobba med. Ett sant proffs som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
  • 2020-11-13

Eva A skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Fint bemötande! Tydlig, lyhörd. Läs mer
  • 2020-11-13

Jamal C skrev om Felicia Jingmyr Steiner en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Felicia är supertrevlig och seriös mäklare, hon har varit hjälpsam och professionell under hela processen. Varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2020-11-13

Ieva P skrev om Felicia Jingmyr Steiner en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Felicia hjälpte mig att sälja en lägenhet in Hornstull. Det visade sig vara en svårare uppgift än vi trodde och Felicia tog det an utmärkt. Hon jobbade stenhårt för att driva på budgivningen och hitta den bästa köparen. All annat gick smidigt och snabbt, Felicia var alltid tidlig i sin kommunikation och satte förväntningarna realistiskt. Läs mer
  • 2020-11-13

Stephanie C skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag köpte en bostadsrätt på södermalm. Josefine var tillmötesgående och gjorde sitt yttersta för att möjliggöra en snabb och smidig affär. Jag är väldigt nöjd och har inget att klaga på. Josefine var trevlig och professionell i alla lägen. Läs mer
  • Maud P

2020-11-12

Maud P skrev om Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mycket gott, vänligt, hjälpsamt och professionellt bemötande under hela processen, från visning till kontrakt. Läs mer
  • 2020-11-12

Jesper B skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålde min 1a på Södermalm med Josefin. Hon var proffsig från första mötet, otroligt förberedd med en tydlig plan och stod genast ut bland de mäklare jag träffade. Alltid lätt att nå med tydlig och transparent konversation i alla steg. Läs mer
  • 2020-11-12

Ieva P skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpte en mycket unikt lägenhet med hjälp av Jonas. Han var snabb och tydlig i sin kommunikation, köpet genomfördes snabbt och med uppmärksamhet till detaljer. Läs mer
  • 2020-11-11

Anna-clara B skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Ingav förtroende genom sitt noggranna och varma bemötande. Kan varmt rekommendera! Läs mer

Johan K skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Försäljning av bostadsrätt på 77kvm på Södermalm
    Mycket professionellt bemötande med en kombination av både hög kompetens och mycket energi. Högt uppsatta förväntningar som överträffades med råge. Kan varmt rekommendera Josefine för att få den bästa försäljningsupplevelsen. Tusen tack för all hjälp! // JK Läs mer
  • 2020-11-11

Patrik K skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpt lägenhet på Södermalm. Josefine var väldigt tillmötesgående och förtroendeingivande. Hela processen kändes väldigt bra! Läs mer
  • 2020-11-09

Anders K skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Nyproduktion 2a på Söder. Sålt direkt på tillträde. Sköning!
    Proffsig, trevlig och korrekt. Och kul med humor.
    Visste att det var en duktiga fackman och han levde upp till det.
    Allt som allt en bra försäljning som motsvarade alla högt ställda förväntningar från början till avslut. Bra kille det där! Läs mer
  • Ulla G

2020-11-07

Ulla G skrev om Theodora Holmberg en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpt en lgh där Theodora var Mäklare.
    Allt gott att säja om henne.
    Kände mig omhändertagen som köpare. Läs mer
  • Carmen C

2020-11-05

Carmen C skrev om Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag upplevde Andreas som mycket kompetent och professionell. Han var engagerad, inkännande, tydlig och hade superkoll. Jag kände tillit under hela försäljningsprocessen och ger honom mina bästa rekommendationer. Tack Andreas! Läs mer
  • 2020-10-30

Niklas H skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas var oroligt samarbetsvillig, transparent, påläst och hjälpsam under processens gång.
    Vi kommer definitivt höra av oss till Jonas när/om det blir dags för försäljning! Läs mer
  • 2020-10-29

Carina U skrev om Theodora Holmberg en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi har köpt i Sjöstan och fick ett proffsigt bemötande o svar på alla frågor av mäklaren Theodora. Hon mötte upp oss igen i bostaden så vi kunde mäta o titta igen. Jag kan varmt rekommendera Theodora för sitt kunnande om området, objektet o smidighet. Läs mer
  • CHARLOTTE A

2020-10-28

CHARLOTTE A skrev om HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Så härlig och genuin mäklare som jobbar hårt! Kommer inte göra någon besviken. Josefine är en klippa!! Läs mer
  • 2020-10-28

Salman K skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpt en bostad.
    Super bra bemötande, proffsigt.
    Tryggt under kontraktsskrivandet, kändes tryggt.

Eftersom jag är förstagångsköpare har jag läst på inför skrivningen. Men den Indonesien jag hade satte Christoffer allt. Läs mer
  • 2020-10-26

Jonte E skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas gjorde ett toppen arbete vid vår försäljning och skötte affären snyggt, professionellt och smidigt. Läs mer
  • 2020-10-23

Rebecca S skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Superrekommenderar Christoffer till alla som ska sälja! Han var flexibel, väldigt lättillgänglig och höll oss hela tiden uppdaterade om allt som var på gång. Höga men realistiska ambitioner, och kompetent men ändå lättsam sådär som en bra mäklare är! Läs mer
  • 2020-10-23

Henrik A skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpt en bostadsrätt på söder. Christoffer var trevlig och tillmötesgående och det kändes som han vägde bra mellan säljaren och köparens position. Läs mer
  • 2020-10-22

Simon P skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Som köpare upplevde jag Josefine som professionell proaktiv och påläst. Det sistnämnda värdesätter jag extra mycket vid ett bostadsköp och tycker det är detta som särskiljer en bra mäklare från en ”kränkare”. Josefine kunde detaljerna kring bostaden och föreningen och var öppen med såväl det positiva samt eventuella orosmoln. Jag kände att jag som köpare fick ärliga och tydliga svar vilket underlättat och underbyggt mitt beslut att gå vidare i affären. Jag rekommenderar Josefine som en kompetent och förtroendeingivande mäklare. Personligen skulle jag absolut kunna tänka mig att även sälja min bostad genom henne framåt. Läs mer
  • Torbjörn K

2020-10-21

Torbjörn K skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi blev kontaktade av Josefin Schöön för ca ett år sedan då hon frågade om vi var intresserade av att göra en värdering av vår lägenhet vilket hon också fick göra. När vi nu i oktober 2020 ett år senare är redo att sälja lägenheten på Södermalm kontaktar vi Josefin Schöön igen, det kändes tryggt och bra med en mäklare som vi redan haft kontakt med och som gjorde ett mycket gott intryck från första stund. Josefin Schöön är positiv, intresserad, och organiserad hon är även lyhörd över vad vi tycker vilket hon visar genom att förklara, ställa frågor och diskutera under försäljningen. Läs mer
  • 2020-10-12

Axel C skrev om Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Bra medlare vid förhandlingen mellan mig som köpare och säljaren. Alltid tillgänglig, glad och positiv. Ödmjuk och påläst Läs mer
  • 2020-10-12

Linn H skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålt med Magnus två gånger. Mycket nöjd båda gångerna. Engagerad och lyhörd! Läs mer
  • 2020-10-10

Eva-lotta T skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpte lägenhet på 100 kvadrat på Södermalm. Ett mycket bra bemötande av mäklaren som var mycket bra att ha att göra med Läs mer
  • 2020-10-06

Fredrik J skrev om Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Uthållig, kommunikativ och skicklig mäklare! Läs mer
  • 2020-10-05

Hedda S skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag köpte en bostad som Josefine förmedlade. Det var rakt igenom en mycket trevlig upplevelse och jag fick en väldigt känsla för Josefine som mäklare. Hon var den absolut trevligaste mäklaren jag träffade under min tid då jag letade bostad, jag blev väldigt väl bemött, och hon levererade köpet igenom. Trevlig, genuin, hjälpsam och proffsig. Rekommenderar henne varmt till andra. Läs mer
  • 2020-10-05

Linda B skrev om Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Kunnig, kommunikativ och trevlig Läs mer
  • 2020-10-04

Petra S skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Duktig, snabb på att svara och smidig! Läs mer
  • 2020-10-03

Anders H skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Josefine har hjälpt mig sälja min bostadsrätt och jag är otroligt nöjd med hennes insats.
    Mycket bra kommunikation, proffsigt bemötande och ett brinnande engagemang. Jag kan varmt rekommendera Josefine som mäklare. Läs mer
  • 2020-10-03

Lars Tommy J skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Christoffer är en mycket pålitlig och trovärdig mäklare. Vi köpte vår drömlägenhet som han förmedlade. Vi fick genast en bra kontakt och han svarar snabbt på sms samt mail. Samtidigt är han en god förhandlare och ser till att bägge parter blir nöjda.

Vi vill varmt rekommendera Christoffer! Läs mer

Elin Y skrev om Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi sålde vår unika lägenhet med hjälp av Jerry, som arbetade på ett mycket tryggt, noggrant och förtroendegivande sätt. Vi är väldigt nöjda med försäljningen och Jerry är en mycket professionell och erfaren mäklare som vi verkligen rekommenderar! Läs mer
  • Padra S

2020-10-03

Padra S skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Christoffer va lyhörd, tillgänglig och jobbade hårt under hela processen för att få vår lägenhet såld. Vi fick det vi önskade i pris tack vare Christoffer. Han jobbade outtröttligt med svara på våra frågor under obekväma tider och var väldigt påläst inför visningarna och redo med argument. Vi är supernöjda med Christoffer och rekommenderar honom varmt till den som vill ha en grym mäklare. Läs mer
  • TINA H

2020-10-02

TINA H skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålde lägenhet och anlitade Josefine Schöön som mäklare för att hon var och är i särklass den mest ödmjuka, proffsiga, trygga och målinriktade mäklare vi träffat!
    Supernöjda med all snabb kommunikation och lyhördhet för oss. 👌🏻 Läs mer
  • 2020-10-02

Andrew de L skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpt en bostadsrätt.
    Blev mycket bra bemött av Magnus.
    Mycket bra kommunikation.
    Snabb och effektiv! Läs mer

Johan W skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus är väldigt lyhörd, kunnig och strategisk.
    Affären hade aldrig gått såhär smidigt utan Magnus närvaro. Läs mer

Tobias L skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Magnus. Det var viktigt för oss att ha en mäklare som kunde gå igenom och förklara alla steg i processen på engelska. Allt från värderingar och visningar till tillträden och kontraktskrivning det gjorde Magnus mycket bra.
    Utöver det hade vi en del rätt specifika krav runt prisbilder, tillträden och annat som gjorde att vi behövde lite mer än en vanlig mäklare. Magnus är otroligt duktig på att sätta sig in i och förstå våra behov och sedan agera efter det på ett sätt som överträffade våra förväntningar. När vi valde Magnus så var vi medvetna om att han är en mycket duktig mäklare och vi satte väldigt höga krav. Magnus överträffade samtliga och jag kan varmt rekommendera Magnus oavsett vad ni har för situation i just erat fall. Läs mer

Heléne N skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi har sålt en 3:a på söder och kan verkligen rekommendera Magnus. Han är positiv, framåt, har bra koll på marknaden och att lägga upp strategi därefter. Vi är jättenöjda!! Läs mer
  • 2020-09-28

Samuel E skrev om Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpt min första lägenhet på Södermalm.

Proffesionellt och lugnt bemötande på både visningen och den efterföljande processen. Andreas var transparent, saklig och snabb i sin kommunikation som medlare och jag kan inte annat än att rekommendera honom, 10/10. Finns inget att klaga på! Läs mer
  • 2020-09-27

Stefan A skrev om Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Bra på alla sätt. Vi är nöjda. Läs mer
  • 2020-09-26

Essilfie A skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpte en lägenhet på Wollmar Yxkullsgatan

Magnus är trevlig, kunnig, proffsig, han svarade snabbt - nästan dygnet runt - på alla mina besvärliga e-mejl. Läs mer
  • 2020-09-26

Måns D skrev om Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Professionell, lugn,
    seriös och förtroendeingivande. Läs mer
  • 2020-09-24

Olivia S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Det här är min andra lägenhet som Jonas har sålt åt mig och jag är lika nöjd som tidigare! Fantastiskt bemötande, lyhörd, ordentlig, noggrann och hjälpsam! Jonas gör det lätt och smidigt att sälja en bostad och han finns där genom hela försäljningen. Ingen fråga känns dum att ställa och det finns alltid någon att bolla sina tankar och funderingar med under tiden. Jag är verkligen supernöjd med Jonas insats även den här gången och jag kan varmt rekommendera honom till alla som går i säljtankar! Läs mer
  • 2020-09-23

Nina H skrev om Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålt lght. Blev bemött på ett förstående och kunnigt samt tryggt sätt. Träffade Jerry 2019 på lägenhetsvisningm och tyckte att han var mkt bra. Han levde upp till alla mina förväntningar och jag är ganska petig.
    Jag är mkt nöjd med Jerry och kan varmt rekommendera honom till andra. Han är noggrann, lågmäld och flexibel, kunnig, lugn, behaglig och inte "påträngande" som många mäklare kan vara. Läs mer
  • 2020-09-23

Peter R skrev om Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jerry är en mycket trygg och kompetent mäklare.

Vi blev väldigt nöjda med arbetet som gjordes när vi sålde vår 73m2 lgh på Södermalm .

Allt gick perfekt!
    Tack Läs mer
  • 2020-09-22

Alexander J skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas kan verjkligen beskrivas som tålmodig och engagerande. Jonas var mäklare när vi skulle köpa en lägenhet på södermalm i stockholm. Jonas var tålmodig och engagerande genom hela processen. Sammanfattat är vi nöjda med det hela och vill säga tack till Jonas. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte