Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm HusmanHagberg HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Götgatan 26, 118 46 Stockholm — Visa karta

Vill du hitta en fastighetsmäklare som är engagerad och vet hur bostadsmarknaden på Södermalm och i Gamla Stan fungerar? Då har du kommit helt rätt! Vi som jobbar på HusmanHagberg brinner för vårt uppdrag och har hjärtat med i varje affär. Dessutom är vi inte knutna till varken bank och försäkringsbolag och vi kan ge dig oberoende råd, utan dold agenda.

Vi samarbetar med Avtal24 för att du ska få full koll på alla juridiska aspekter inför affären. Du får kostnadsfri rådgivning och rabatterade avtal när du gör din bostadsaffär genom oss.

Välkommen till HusmanHagberg när du ska sälja eller vill köpa en bostad på Södermalm eller i Gamla Stan!

Läs vad 629 kunder tycker om HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

• Nils G skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Med ett lugnt och metodiskt arbetssätt så levererar Jonas!
    Han är ett proffs från start till mål. Att han jobbar med otroligt duktiga fotografer gör ju inte saken sämre.
    Har bara gott att säga om Jonas och kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • Jonatan K skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Informativ, saklig och proffsig! Läs mer
  • Camilla F skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag tycker att han var väldigt trevlig och proffsig. Jag skulle verkligen rekommendera honom till någon som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Arnaud S skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Christoffer sold our flat on södermalm. He was recommended by one of his colleague to us and it went really well from the first contact.
    Christoffer was always disponible to talk or answer question when I needed to. He was really engaged and super professional all along the process. I would strongly recommend him and would work again with him in the future if needed. Läs mer
  • Marcus P skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag kände mig trygg som köpare med Magnus som mäklare - professionell, hjälpsam och trevlig! Läs mer
  • Ayako S skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Han var trevlig och tydligt med hantering av försäljningen. Läs mer
  • Tomas J
    Tomas J skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi förväntade oss kompetens och lyhördhet. Framförallt en mäklare som kunde sälja vår lägenhet vi vår till ett pris som vi i bästa fall hoppades på. Josefine uppfyllde våra förväntningar med råge och sålde vår 3a innan styling, fotografering och visning. Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Susanne L skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpt på Skaraborgsgatan och jättenöjd! Mäklaren mycket hjälpsam, trevlig och duktig! Läs mer
  • Agnes G skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas har redan från start varit otroligt stöttande och positiv i processen av min lägenhetsförsäljning. Han har informerat om hur allt går till och guidat mig under vägen, så att allt har känts smidigt och tryggt. Lägenheten såldes bara några dagar efter första visningen, och jag är otroligt nöjd över den snabba och smidiga processen! Jag uppskattar också att Jonas känns så jordnära och ger ett personligt och förtroendeingivande intryck. Läs mer
  • Malin B
    Malin B skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi fick hjälp av Josefine att värdera våran 2a i Skanstull och var väldigt nöjda med hennes kunnighet. När vi väljer att sälja kommer vi garanterat ta hjälp av Josefine. Läs mer
  • Mark B skrev om Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jerry har visat på total professionalitet och tålamod under processen med att visa och sälja vår bostadsrätt! Läs mer
  • Frida W
    Frida W skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas sålder vår 2a på Folkungagatan. Han var lätt att få tag på, flexibel och helt enkelt duktig på det han gör! Läs mer
  • Eva G skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi sålde en 3,5a på södermalm med Jonas hjälp och har varit mycket nöjda genom hela processen. Det vi uppskattar mest med Jonas är hans kunnighet, tydlighet och lyhördhet och vi vill varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Dahuang G
    Dahuang G skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Lyhörd, metodisk och kunnig. Kan inte annat än att ge högsta betyget och en stark rekommendation. Vi kände oss trygga under hela processen och litade på hans omdöme. Läs mer
  • Rebecka B skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi anlitade Jonas som mäklare vid försäljningen av vår lägenhet. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera honom! Väldigt professionell, trevlig och lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Lars D skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas hjälpte oss att sälja en liten 2:a på Södermalm. Vi fick direkt ett stort fortroende för Jonas och han motsvarade alla våra förväntningar. Han sålde lägenheten snabbt till ett pris som översteg våra förväntningar. Han får de allra bästa rekommendationer av oss. Lasse o Ingela. Läs mer
  • Konrad M skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Trevligt, bra och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Daniel H skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Har nyligen köpt via Jonas.

Fick ett mycket proffsigt och förtroendegivande intryck av Jonas, både i den inledande mail/sms kontakten och sedan vid det personliga mötet.
    Hade information om allt nödvändigt.
    Träffat många mäklare genom olika visningar och Jonas hör till dem jag minns mycket positiv.
    Allt gott från mig till Jonas Läs mer
  • Jan G skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Han är för påstridig, låter inte kunderna tänka efter i lugn och ro. Dessutom verkar han frisera buden, dvs påstå att det finns bud som sen aldrig blir av. Läs mer
  • Per-Olof O skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålt lägenhet på Södermalm. Mycket bra bemötande samt relevant och tydlig information av Jonas.
    Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Jakob S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    fastighetsbyrå ute efter de snabba pengarna Läs mer
  • Maria B skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpt lägenhet
    Vänligt bemött
    Trovärdig inte alltför insmickrande
    Bra i kontakter, lätt att få tag på
    Trevlig i största allmänhet Läs mer
  • Sara D skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålt 3a i Hornstull. Jonas var trevlig men strulig. Lovade mycket och var snabb och slarvig. Jag värnar om kvalitet, är ganska säker på att Jonas kör kvantitet före kvalitet. Skulle inte rekommendera honom. Läs mer
  • Ylva W skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi sålde en 2:a på 60kvm. Josefine kom in som ersättare för en annan mäklare som flyttat och hon höll i det hela som om hon varit med från början. Hon höll oss uppdaterade längs med vägen och resonera klokt kring detaljer. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Åsa B skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Trygg och engagerad genom hela processen! Läs mer
  • Anita M skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi har köpt en liten lägenhet på Södermalm genom Magnus.
    Magnus är tydlig och snabb på att återkoppla. Vi har bara goda erfarenheter av Magnus / Anita Läs mer
  • Martin A skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålt en lägenhet. Magnus är mycket trevlig och professionell. Snabb återkoppling och ett bra helhetsintryck. Läs mer
  • Adam L skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Josefin sålde vår bostadsrätt och vi är väldigt nöjda med hennes arbete. Hon var professionell och enkel att kommunicera med, svarade alltid snabbt och pedagogiskt på våra frågor, och sålde vår lägenhet för ett pris vi var väldigt nöjda med. Vi kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Ann-Christin W skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus gör ett utmärkt arbete som mäklare ! Vi har nu gjort tre olika lägenhetsaffärer ( ett köp och två försäljningar.) tillsammans de senaste åren.
    Magnus är lugn , tydlig och korrekt och jag kan varmt rekommendera honom ! Läs mer
  • Maria E skrev om Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Professionell, effektiv och kan sin sak. Läs mer
  • Oscar L skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag köpte en lägenhet belägen på Ringvägen 129B.
    Allting fungerade perfekt. Tydlig och bra information och väldigt tillmötesgående.

Jag hade förväntningarna att få hjälp när jag behövde det, vilket jag även fick.

Min upplevelse var jätte bra. Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Natasja K skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas känns väldigt genuin, engagerad och professionell! =) Rekommenderas! Läs mer
  • Gun E skrev om Linnéa Jacobson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Snabb och proffsig hantering av försäljningen av vår bostadsrätt Läs mer
  • Natalie K skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålde min 1a på Södermalm. Jonas har varit väldigt professionell hela vägen från första möte till försäljning. Rekommenderar honom som mäklare! Läs mer
  • Sofie H
    Sofie H skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Riktigt smidigt lägenhetsköp tack vare denna mäklare! Läs mer
  • Mikael F
    Mikael F skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Kanonservice. Kan varmt rekommendera denna mäklare! Läs mer
  • Charlotte A skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus var kunnig, engagerad och påläst. Det kändes tryggt att sälja sin bostad med Magnus som mäklare. Läs mer
  • Stefan H skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålde en bostadsrätt.
    Josefin är lätt att ha och göra med och engagerad som sig bör.

Jag är väldigt nöjd med det.

Stefan. Läs mer
  • My L skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpte min första etta mitt på Södermalm. Lugn, saklig och fick förtroende direkt. Läs mer
  • Filip B skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Duktig och lyhörd mäklare som gjorde att jag blev väldigt nöjd med affären. Toppbetyg! Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Joakim B skrev om Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpte en lägenhet som Jerry förmedlade. Allt funka jättebra. Raka rör 👍 Läs mer
  • Eva R skrev om Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Bra på kontinuerliga uppdateringar och lyhörd för vår vilja att stänga affären. Mån om att det skulle gå rätt till! Läs mer
  • Sissela K skrev om Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag har köpt genom Jerry Johnssons förmedling. Jerry har varit oerhört hjälpsam, ställt upp på alla möjliga tider, alltid sett till att jag fått de uppgifter jag behövt.
    Så fort jag får möjlighet kommer jag varmt att rekomendera honom.
    Högsta betyg!
    Sissela Kyle Läs mer
  • Henrik L skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Josefine gjorde ett mycket proffesionellt och vänligt intryck på mig när hon värderade min lägenhet. Jag kände mig väldigt trygg med hennes kunskaper och förhållningssätt till branschen och jag fick bra och utförliga svar på mina funderingar och frågor. Den skriftliga bedömningen kom senare samma dag! Otroligt snabbt och smidigt. Jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Emma L
    Emma L skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vänlig, effektiv, snabb och glad hjälpte Josefine Schöön mig vid värdering av bostadsrätten i samband med bouppteckning. Tack för hjälpen! Läs mer
  • Erik A
    Erik A skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Är mycket nöjd med både bemötande och information från mäklarens sida. Trevlig och tillgänglig. Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Patrik S skrev om Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jerry var mycket professionell vid vårt köp av ny bostad. Vi kände oss trygga hela vägen. Läs mer
  • Sara L skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag har köpt en bostad via Magnus och HusmanHagberg. Det var mitt första bostadsköp och jag upplever att Magnus guidade mig väl genom processen och skapade förutsättningar för att jag skulle känna mig trygg med mitt beslut och efterföljande process. Läs mer
  • Olof N skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Hjälpte mig att sälja lägenheten till ett marknadspris som jag accepterade. Trevlig och hjälpsam, ibland svår att nå (endast ett tillfälle). Kan rekommendera Magnus. Läs mer
  • Hans S skrev om Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Allt gick väldigt lätt och smidigt vid vårat köp av bostadsrätten .Kan verkligen rekommendera Läs mer

Götgatan 26, 118 46 Stockholm