Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm HusmanHagberg HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Götgatan 26, 118 46 Stockholm — Visa karta

Vill du hitta en fastighetsmäklare som är engagerad och vet hur bostadsmarknaden på Södermalm och i Gamla Stan fungerar? Då har du kommit helt rätt! Vi som jobbar på HusmanHagberg brinner för vårt uppdrag och har hjärtat med i varje affär. Dessutom är vi inte knutna till varken bank och försäkringsbolag och vi kan ge dig oberoende råd, utan dold agenda.

Vi samarbetar med Avtal24 för att du ska få full koll på alla juridiska aspekter inför affären. Du får kostnadsfri rådgivning och rabatterade avtal när du gör din bostadsaffär genom oss.

Välkommen till HusmanHagberg när du ska sälja eller vill köpa en bostad på Södermalm eller i Gamla Stan!

Läs vad 754 kunder tycker om HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

• 2019-05-18

Simon J skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas var mycket professionell och trevlig i sitt bemötande när jag köpte bostad. Framförallt var Jonas transparent, rak och ärlig i sin kommunikation vilket satte tydliga ramar för genomförandet av affären. Läs mer
  • Jon W

2019-05-17

Jon W skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas är en tävlingsmänniska! Mycket lätt att jobba med och alltid trevlig och positive. Han hjälpte oss komma i kontakt med duktiga stylister som gjorde ett grymt jobb. Som säljare är det så klart otroligt viktigt att få ett bra pris för sin älskade lägenhet och Jonas sålde vår lägenhet innan visning till ett mycket bra pris. Vi hade höga förväntningar på Jonas men ångrade aldrig vårt val av mäklare! Läs mer
  • Monica Å

2019-05-17

Monica Å skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    En snabb och smidigt affär med en flexibel och kunnig mäklare. Kan verkligen rekommendera Jonas. Läs mer
  • Sara J

2019-05-15

Sara J skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Superproffsig, förtroendeingivande både för oss säljare och våra köpare, väldigt tillgänglig och hjälpsam. Har bara positiva saker att säga. Ett plus i kanten för trygg dialekt :): Kommer lätt välja honom igen. Läs mer
  • 2019-05-15

Eva Gabriella L skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas ger ett genuint och behagligt intryck. Rak och tydlig hela vägen till avslut. Läs mer
  • 2019-05-09

Martin S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Snabb och rak kommunikation. Inga konstigheter. Anlita Jonas! Läs mer
  • 2019-05-08

Åsa A skrev om Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag sålde min lägenhet på Södermalm med hjälp av Jerry och är otroligt nöjd med hans arbete. Jerry hjälpte mig att få ut lägenheten till försäljning med väldigt kort startsträcka. Han är flexibel och höll mig hela tiden informerad om vad som skedde i processen och fanns tillgänglig för frågor om allting. Jag skulle varmt rekommendera Jerry som mäklare. Läs mer
  • 2019-05-08

Tommy D skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Proffsig, engagerad med god lokalkännedom. Bra kontakter med fotografer och stylister. Läs mer
  • 2019-05-07

Sara B skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mycket förtroendeingivande, kunnig, driven. Gav bra information och hanterade allting effektivt och bra. Läs mer
  • Ashkan M

2019-05-06

Ashkan M skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag sålde min första lägenhet och Jonas såg till att det kändes enkelt.
    En trygg och engagerad mäklare som har både säljaren & köparen i fokus - med sin transparenta kommunikation kände jag mig trygg under hela säljprocessen.
    Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-05-03

Filip Adrian H skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Trevlig och kompetent. Vi fick verkligen den hjälp vi behövde under väldigt flexibla tider! Läs mer
  • 2019-05-03

Erika Marie W skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi har köpt en bostadsrätt på Södermalm och är jättenöjd med det bemötande vi har fått av Josefine. Hon har varit professionell, förtroendeingivande och trevlig. Den prefekta kombinationen när man ska köpa bostad. Vi båda är i helhelt väldigt nöjd med processen, vilket är väldigt viktigt när det handlar om så mycket pengar. Läs mer
  • 2019-04-29

Elin U skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Trevlig och pedagogisk, kunde svara på alla frågor. Läs mer
  • 2019-04-28

Klara B skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Skötte budgivningen smidigt och proffsigt. Läs mer
  • 2019-04-24

Kristian T skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Christoffer sålde min lägenhet på Lundagatan 42 B i Sthlm.

Supertrevligt och proffsigt bemötande. Alltid snabb på att svara på mail och telefon vilket uppskattas mycket!

En snabb och smidig försäljning! Läs mer
  • 2019-04-23

Victoria W skrev om Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jerry är väldigt lyhörd och proffsig rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-04-23

Magnus W skrev om Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jerry tog sig an vår försäljning med mycket kort varsel och vi hade mycket bra kommunikation genom hela processen. Läs mer
  • 2019-04-18

Ulf H skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sympatisk, vänlig och trevlig att ha att göra med. Läs mer
  • 2019-04-15

Viktor W skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Josefine hade ett trevligt och professionellt bemötande. Genom att vara tillgänglig för frågor och erbjuda snabb återkoppling kunde jag känna mig trygg som säljare genom hela processen. Läs mer
  • Anna L

2019-04-15

Anna L skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag köpte en lägenhet på Södermalm. Jonas var snabb, tillmötesgående, ordnade extra visning för mig och jag kan varmt rekommendera Jonas som mäklare! Läs mer
  • 2019-04-14

Jessica Maria G skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    En sann serviceminded mäklare. Tillmötesgående, proffsig och väldigt behaglig! TACK Christoffer. Kan VARMT rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-04-14

Gunilla Gullberg skrev om Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jerry hjälpte oss att sälja vår 5:a på Hornsgatan. Han är en mycket seriös, engagerad och tillmötesgående mäklare. Vi kände ett stort förtroende och kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-04-10

Gudrun Mona Alma S skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Väl bemött
    Dåliga bilder

Usel planritning
    Stor spis
    Jätte liten diskbänk
    Ser väldigt konstigt ut
    Om man vill ha en bild av köket
    Micko och ugn i sovrummet?
    Har ju bara sett lägenheten vid visning Läs mer
  • 2019-04-09

Linus S skrev om Linnéa Jacobson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi köpte en lägenhet på Södermalm. Mycket proffsig mäklare rakt igenom. Rekommenderas stark! Läs mer
    Linnéa J gillar detta
  • 2019-04-05

Ulrika S skrev om Linnéa Jacobson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Linnea har varit fantastisk rakt igenom hela resan av försäljningen av min lägenhet! Hon var hela tiden väldigt proffsig, trevlig och lyhörd. Jag kan rekommendera henne varmt! Läs mer
    Linnéa J gillar detta
  • 2019-04-05

Anna B skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Josefine var väldigt hjälpsam, påläst och driven vilket gav ett väldigt bra resultat för både oss som säljare och köpare. kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Slivan H

2019-04-02

Slivan H skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi sålde vår bostad och är väldigt nöjd med Jonas. Försäljningen gick smidigt och Jonas var tillgänglig när det behövdes. Läs mer
  • 2019-04-02

Sunny P skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    We sold our apartment with Christoffer - and chose him as a broker from witnessing how knowledgeable and conscientious he was on a previous viewing.

Very transparent,, positive and honest - which builds great trust and an open dialogue.

Christoffer was clear to explain process, arrange photography, set 4 viewings, bring prospects to our property and be on hand for all our questions.

Christoffer was very supportive for us as a seller. But also positive is that on signing, our buyer clearly also appreciated him. He represented us as a family very well. I would highly recommend Christoffer and have passed on his details to many friends already.

Thank you Läs mer
  • 2019-04-01

Oscar T skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Supernöjda med Josefine!
    Hade en tilltänkt mäklare till vår försäljning, men när vi träffade Josefine på en lägenhetsvisning så valde vi att använda henne istället och vi har inte ångrat oss, rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2019-04-01

Carolina W skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Trevlig, proffessionell och lyhörd mäklare som jag varmt kan rekommendera till alla som går i säljtankar Läs mer
  • 2019-03-31

Lenita I skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi köpte en bostadsrätt och fick bra service under hela processen. Läs mer
  • 2019-03-30

Emma S skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpt en bostadsrätt. Mycket trevlig och servicerinriktad mäklare. Läs mer
  • 2019-03-30

Anders L skrev om Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jerry har på ett förtjänstfullt sätt genomfört försäljningen av min lägenhet. Läs mer
  • 2019-03-29

Elin Skoglund J skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålt lägenhet på Söder genom Magnus och Husman Hagberg.
    Magnus har genom hela processen varit super proffsig, positiv, tålmodig och snabb och enkel att kommunicera med.
    Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2019-03-29

Beata a skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Förtroendeingivande, proffsig, trevlig och lyhörd! Läs mer
  • 2019-03-28

Axel H skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas var väldigt pedagogisk och tålmodig när han ledde oss förstagångssäljare från besiktning till försäljning. På en dålig marknad kämpade han och fick den slutligen såld mot alla odds. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2019-03-27

John A skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag köpte via Jonas som var trevlig, snabb på återkoppling och som gjorde processen tydlig och smidig Läs mer
  • 2019-03-27

Andreas N skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpte en lägenhet av Jonas, allt funkade fint och han var närvarande genom hela affären! Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2019-03-26

Per S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas uppvisade ett stort engagemang i att säkerställa försäljning av min lägenhet trots den något sviktande marknad som råder. Läs mer
  • 2019-03-25

TOVE H skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Löste alla frågor på ett mycket bra och förtroendegivande sätt. Läs mer
  • 2019-03-25

ANNA L skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpte lgh med Jonas som mäklare. Trevlig, tydlig och effektiv kontakt. Läs mer
  • 2019-03-23

Rakel J skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas är en mäklare som gör det där lilla extra. Han är tillgänglig och sätter realistiska förväntningar. Vi är verkligen glada över att Jonas var just vår mäklare som bidrog till en sån lyckad försäljning! Kan ge Jonas mina allra bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2019-03-23

Cecilia Å skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Har sålt en bostadsrätt på Södermalm i Stockholm. Josefine hittade snabbt en köpare och genomförde försäljningen på ett bra sätt. Läs mer

Ulla B skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi har köpt bostaden Östgötagatan 87 A.
    Affären är inte klar ännu men hittills är vi mycket nöjda med
    Magnus som bemött oss mycket bra på alla sätt.

Ulla Berglund Holm
    Lorenz Holm Läs mer
  • 2019-03-22

JESPER B skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Christoffer hjälpte oss att sälja vår fina lägenhet på Södermalm. Han skötte hela processen på ett mycket proffsigt sätt. Var vänlig och tålmodig när vi (som är lite äldre) blev förvirrade eller inte förstod något. Christoffer var uppslagsrik och kreativ. Dessutom var han hela tiden tillgänglig och svarade jämt i telefon och på mail nästan dygnet runt. Vi är mycket nöjda.
    Jesper Berggren och Anne Timm Läs mer

Björn D skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Trevlig, svarar snabbt på frågor och kommer inte med orealistiska förväntningar. Lyckades sälja vår tvåa i Hornstull klart över våra förväntningar! Läs mer

Ola B skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålt sekelskiftsvåning om 149 m2.

Vi har anlitat Josefine Schön för att sälja våningen. Josefine gav ett tryggt, vänligt och kunnigt intryck genom hela försäljningsprocessen. Förväntningar vi fick initialt höll genom hela processen.

Josefines trygghet i bemötande och kunskap parat med ett metodiskt och strukturerst arbete gör att vi starkt rekommenderar henne till fler kunder.

/Ola Läs mer
  • 2019-03-22

Anna-Lena B skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi anlitade Josefine för att sälja vår sekelskiftesvåning, 149m2. Josefines bemötande är varmt, professionellt och i alla delar drivande och målinriktat. Josefines utfästelser om tillgänglighet, återkoppling och att driva mot framgångsrik försäljning och de förväntningar vi därmed fick har hållit genom hela processen .
    Josefine är en trovärdig, relationskompetent och mycket drivande mäklare. Vi är så nöjda och anlitar henne gärna om det blir aktuellt igen.
    Anna-lena Läs mer
  • 2019-03-21

Amanda G skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus var verkligen toppen när jag köpte min lägenhet! Vänlig, flexibel och överlag lätt att ha att göra med. Hela processen upp till köpet kändes smidig och ärlig. När väl köpet var gjort fick jag verkligen toppenservice av Magnus och byrån upp till tillträdet. De var tillgängliga för svar på alla typer av frågor och skötte all planering väldigt bra. Både jag och säljarna var supernöjda!

Kommer absolut kontakta Magnus om jag funderar på att sälja i framtiden! Läs mer
  • 2019-03-21

Göran H skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålde min bostadsrätt, fick ett väldigt professionellt och trevligt bemötande. Alla mina förväntningar uppfylldes och lite till. Bra och tydlig information, jag är jättenöjd med allt som Josefine gjorde vid min försäljning av bostadsrätten. Läs mer

Götgatan 26, 118 46 Stockholm