Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm HusmanHagberg HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Götgatan 26, 118 46 Stockholm — Visa karta

Vill du hitta en fastighetsmäklare som är engagerad och vet hur bostadsmarknaden på Södermalm och i Gamla Stan fungerar? Då har du kommit helt rätt! Vi som jobbar på HusmanHagberg brinner för vårt uppdrag och har hjärtat med i varje affär. Dessutom är vi inte knutna till varken bank och försäkringsbolag och vi kan ge dig oberoende råd, utan dold agenda.

Vi samarbetar med Avtal24 för att du ska få full koll på alla juridiska aspekter inför affären. Du får kostnadsfri rådgivning och rabatterade avtal när du gör din bostadsaffär genom oss.

Välkommen till HusmanHagberg när du ska sälja eller vill köpa en bostad på Södermalm eller i Gamla Stan!

Läs vad 687 kunder tycker om HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

• 2019-02-17

James P skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas hjälpte mig att sälja min lägenhet på Södermalm i februari 2019. Han hade genomgående ett mycket trevligt och professionellt bemötande och arbetssätt. Jag är särskilt tacksam för de fantastiska bilderna och sättet han kommunicerar på, både med mig som säljare och spekulanter/köpare. Jag kan verkligen rekommendera Jonas! Läs mer
  • 2019-02-16

Monica F skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpte en lägenhet på Kocksgatan 60A.

Som köpare fick jag förtroende för Jonas. Han var lugn och tydlig och kändes seriös och jag upplevde att han även ville att köparen skulle bli nöjd.

Jonas känns självklar vid nästa fastighetsaffär. Läs mer
  • 2019-02-16

Håkan F skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Tillmötesgående och kunnig. Gav konkreta svar på våra frågor. Läs mer
  • 2019-02-11

Isabel H skrev om Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålt en 4:a på 105kvm2. Vi fick äntligen avslut efter en lång process men kanske inte det pris vi önskade. Jerry är trevlig och proffesionell. Läs mer
  • Biljana M

2019-02-08

Biljana M skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Det har arit väldigt kul att få hjälp av Josefine Sköön med försäljningen av vår lägenhet och vi är väldigt nöjda med hennes arbete. Professionell och trevlig! Läs mer
  • 2019-02-08

Hedvid Frida A skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    trevlig, flexibel och villig att göra både säljare o köpare nöjda. Läs mer
  • Otto M

2019-02-07

Otto M skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpte min första lägenhet med Christoffer som mäklare. Han skötte hela processen väldigt smooth och smidigt, uppskattade den goda kommunikationen och uppföljningen. Läs mer
  • 2019-02-07

Beatrice W skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi fick hjälp av Jonas med att sälja vår 2a på Södermalm. Genom hela processen har han vart väldigt lyhörd till våra önskemål och haft en god kommunikation. Läs mer
  • 2019-02-06

Magne S skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus was very helpful during the viewing, helping me measure all the distances within the rooms of the apartment.

He was also very quick to respond during the bidding, and for scheduling the signing of the contract.
    When after the apartment I requested a few documents and the pictures from the ad, he was very quick to provide them. Läs mer
  • 2019-02-05

Jonas B skrev om Linnéa Jacobson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålde en etta på Södermalm och köpte även en ny lägenhet med Linnéa. Linnéa hade ett genomgående gott och proffessionellt bemötande. Hon var alltid vänlig, tydlig och rak. Vid försäljningen arbetade hon hårt för ett marknadsmässigt pris. Linnéa har också alltid varit tillgänglig och gett ett utmärkt stöd. Linnéa mötte på alla sätt upp till mina förväntningar. Sammanfattningsvis har jag en mycket bra upplevelse av denna mäklare. Läs mer
  • Sebastian S

2019-02-05

Sebastian S skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    I denna affär var jag och min flickvän köpare till 3 rum och kök på Södermalm. Detta var hösten 2018 (Ekehjelmstorget 12).

Josephine agerade oerhört profissionellt mot oss i samråd med säljaren. Min känsla är att Josephine vill göra en affär på ett proffessionellt sätt både mot köpare och säljare.

Upplevese klockren rakt igenom, kan varmt rekommendera att slå henne en signal om ni behöver hjälp att sälja/köpa. Läs mer
  • 2019-02-04

Eva G skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    J S har bra uppdatering på sina kunder. Genom att tipsa om nytt objekt lyckas vi köpa direkt, dvs utan visning. Tydlig, snabb återkoppling, seriöst intryck och insatt i objekt som hon som mäklare säljer. Vi har känt oss trygga med henne vilket är oerhört viktigt vid en försäljning. Allt har fungerat smidigt och vi kan varmt rekommendera henne till övriga kunder.

Trevlig också för den delen! Läs mer
  • Mikael Å

2019-02-04

Mikael Å skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi köpte vår lägenhet av Josefin på Husman Hagberg. Vi fick även vår tidigare lägenhet värderad av henne. Hon är mycket kompetent och engagerad. Mycket lätt att samarbeta med och har gott omdöme. Vid värderingen av vår lägenhet gav hon en rimlig prisbild. Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Biljana M

2019-02-04

Biljana M skrev om HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
  • 2019-01-31

Johanna E skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus var kunnig, förtroendeingivande, trevlig och tillgänglig för frågor under hela köpeprocessen. Läs mer
  • 2019-01-30

Viktoria F skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpt en tvåa. Mäklaren var snabb, trevlig
    Och professionell. Läs mer

Johan R skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi bestämde oss för att sälja vår bostadsrätt på södermalm med kort varsel och allting har löpt på mycket bra och snabbt med Josefines personliga och stöttande assistans genom försäljningsprocessen. Hon har givit oss en rimlig uppskattning av värdet på bostadsrätten och vilket pris vi kunde förvänta oss, bra koll på firma för styling av lägenheten samt foto och en utmärkt prisförhandling vid försäljningen. Vi kan rekommendera Josefin varmt om du går i säljtankar! Läs mer
  • 2019-01-29

Stephanie A skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Josefine var mycket mån att se till att båda parter blev nöjda med avslutet som vi kom fram till.
    Hon har varit mycket behjälplig, flexibel och nåbar under hela processens gång. Mycket tacksam för professionaliteten
    och bemötandet av Josefine. Läs mer

Anna J skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag har precis sålt en 2:a på Södermalm med hjälp av Magnus hjälp.

Väldigt trevlig och förtroendeingivande. Har blivit väldigt bra bemött och Magnus har under hela processen varit informativ, tydlig och alltid anträffbar.
    Känns som en lite skakig marknad just nu men trots detta så alltid fullt fokus av Magnus och mina förväntningar möttes till 100%. Läs mer
  • 2019-01-28

Rasmus S skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålde 38kvm på Götgatan.

Riktigt positiv upplevelse i allmänhet. Bra på att lyssna på behov och förväntningar. Mycket tydlig med att förklara förloppet och vad som krävs inför försäljningen.

Christoffer är utan tvekan den bästa mäklaren jag anställt, extremt kunnig säljare utan att det inskränker på den fria viljan.

Rekommenderas varmt! Läs mer

Ulf M skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Glad och trevlig - ambitiös - kunnig Läs mer
  • 2019-01-28

Andreas S skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Trevlig, lösningsorienterad och hjälpsam kille. Läs mer
  • Madeleine N

2019-01-28

Madeleine N skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Christoffer är en riktigt bra mäklare! Jag köpte min dröm lägenhet via honom. Han svarade på alla mina frågor och var alltid tillgänglig! Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-01-27

Olle E skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpt en bostadsrätt
    Bra bemötande, snabb uppdatering med budgivning etc
    Levde upp till mina förväntningar, besvarade diverse frågetecken kring föreningens lån bla

I helhet en bra resa från det att man var o kikade på lägenheten till det att man skrev på den Läs mer
  • 2019-01-25

Nils H skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålde mammas lägenhet snabbt och effektivt helt enligt våra förhoppningar. Läs mer
  • Maria Carolina H

2019-01-25

Maria Carolina H skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpte lägenhet av Jonas. Mycket trevlig, tillmötesgående, kunnig och hjälpsam. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • 2019-01-24

Inga-Britt S skrev om Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag anlitade Jerry till att sälja min lägenhet eftersom jag har anlitat honom förut och är väldigt nöjd.
    Han har bemött mig med vänlighet och respekt och lyssnat på mina önskemål och funderingar.
    Mina förväntningar var att sälja snabbt och till ett bra pris. Detta har Jerry levererat.
    Mycket trevlig, kompetent och vänlig mäklare som har lätt för att möta människor. Mycket bra på att återkoppla och samarbeta med. Rekommenderas varmt till andra. Läs mer
  • 2019-01-24

Elin K skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpte lägenhet via Jonas, som är trygg, pålitlig och tillgänglig. Rekommenderas! Läs mer
  • Sebastian S

2019-01-23

Sebastian S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag sålde min lägenhet på 2 rum, 57 kvm Hornsgatan vid Mariatorget jan 2019.

Jonas är proffs ut i fingerspetsarna, jag har sålt 5 lägenheter tidigare och Jonas är på en annan nivå än andra mäklare. Att skapa förtoende och lyckas leverera både mot köpare och säljare är en styrka Jonas besitter.

Samma lugna förtoendeingivande intryck man får avJonas första gången är helt rätt att gå på. Jonas levererade budgivning trots en tuffare marknad.

Kanon från start till mål! Läs mer
  • 2019-01-23

Björn H skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Josefine ger ett positivt och professionellt intryck som hela tiden bekräftas genom snabb och adekvat information. Som kund känner man sig trygg. Läs mer
  • 2019-01-18

Alexandra S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    I sold my single room apartment. Jonas got recommended to me and it was a good decision to go through the sales process with him. He prepared a very appealing ad with beautiful photos and planned a timeline that he (and me) perfectly met. Jonas took extra efforts to translate and help me understand the Swedish documents and process (as my Swedish is not good at all). I can highly recommend Jonas as a Mäklare. Läs mer
  • Rebecca C

2018-12-30

Rebecca C skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Duktig och målinriktad mäklare! Läs mer
  • 2018-12-21

Linus K skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Trevligt bemötande och lugn genom hela processen. Läs mer
  • 2018-12-14

Alberto C skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vid visning ställde jag frågan kring inflyttningsdatum vilket var det viktigaste frågan för mig. Inflyttningsdatum var flexibelt fick jag som svar från Magnus vilket inte alls stämde vid budgivningens slutskede. Gjorde ett sista försök inför kontraktskrivningen om att anpassa inflytningsdatum vilket inte accepterades. Läs mer
  • 2018-12-13

Frida J skrev om Linnéa Jacobson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Linnéa sålde min 2a på Mariatorget. Bra tillgänglighet och bemötande genom hela försäljningsprocessen. Hon har ett stort engagemang och kan förklara detaljer på ett pedagogiskt sätt.
    Hon har bra kunskap om området samt framhävde lägenhetens starka sidor. Läs mer
  • 2018-12-12

Jessica J skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag fick ett mycket bra bemötande av en pålitlig mäklare som gav ett bra första intryck. Magnus var mycket engagerad under hela säljprocessen från fotning av lägenhet till att lägenheten var såld. Läs mer

David L skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Bra återkoppling och trevligt bemötande. Hjälpte till att göra hela försäljningsprocessen smidig. Läs mer

Jens H skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Detta var andra gången jag sålde en lägenhet och även andra gången som Magnus hjälpte mig att sälja den! Resultatet denna gång blev precis lika bra som sist. Allt har vart kanon, från första mötet till alla tips vi fått om stylister, fotograf och även städfirma inför visningen, budgivning och slutligen kontraktskrivning. Det jag uppskattar mest med Magnus är lugnet han gav mig och min sambo, hela processen kändes väldigt planerad och vi kände av Magnus goda inställning och entusiasm för att göra denna affären till den bästa för oss. Och väldigt bra återkoppling, något som vart extra viktigt för oss. Vi var hela tiden delaktiga i försäljningen och kunde diskutera detaljer med Magnus.
    Vi hade inte kunnat önska oss en bättre försäljning av vår lägenhet!! Topp poäng!! Läs mer
  • 2018-12-11

Julia G skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålde en etta på Södermalm och jag blev bra bemött. Jonas har ett väldigt gott självförtroende så jag hade höga förväntningar. I efterhand visade det sig dock att min bostadsrätt såldes för det lägsta kvadratmeterpriset av 10 lägenheter på samma adress/brf på ett halvår trots att den var i bra skick och hade bra läge och utsikt m.m. Läs mer
  • 2018-12-06

Ivo F skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    En fyra på 79 kvm på Södermalm.
    Vänligt och professionellt bemötande, väldigt väl förberedd.
    Kunde svara på samtliga frågor.
    Mycket bra återkoppling under själva säljprocessen samt hjälp med stylist, som var mkt uppskattad.
    Vi fick ett parl dolda bud innan visning, han var bra att resonera med och noggrann med att belysa för- och nackdelarna med de olika besluten, men även säga vad han själv ansåg innerst inne. Exakt den hjälp och stöd som vi behövde. Läs mer
  • 2018-12-04

Maria B skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi sålde en lägenhet, 2a på Södermalm.
    Magnus är väldigt trevlig, personlig och förtroendeingivande i sitt bemötande. Han visade även prov på stor flexibilitet när vi var tvungna att skjuta upp fotograferingen. Öppen och tydlig i sin kommunikation.
    Sammanfattningsvis så mötte Magnus alla våra förväntningar, både på slutpris på vår bostad samt i proffesionellt bemötande. Han är toppen! Läs mer
  • 2018-12-03

Tommy L skrev om Theodora Holmberg f.d. Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Hej Theodora!
    Vi vil gärna uttrycka att vi är så nöjda med all hjälp vid försäljning av vår lägenhet på söder i Stockholm.
    Du är så trevlig och lättsam att ha kontakt med, det tillsammans med att du är kunnig och imponerande snabb till återkoppling gör att vi gärna rekommenderar dig.
    Tommy och Agneta Läs mer

Nils H skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpte en 2:a på Söder med hjälp av Magnus. Han gav genomgående ett gott bemötande, var kommunikativ och alltid proffsig. Extra plus för att Magnus var tydlig med vad han kommunicerat med säljarna och gav mig en god bild vad som krävdes för att vi skulle nå ett avslut. Läs mer

Per B skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus har varit superbra genom hela försäljningen. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-12-01

Sandra A skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas sålde en lägenhet på 43 kvm på Södermalm åt oss. Jonas är en förtroendeingivande mäklare som upplevs kunnig och intresserad. Lätt att få kontakt med och bra på kommunikation. Läs mer
  • 2018-11-30

Jenny L skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålde bostad i skanstull med Jonas som mäklare. Jonas gjorde ett jättebra jobb med god återkoppling och var ett bra bollplank under hela processen. Rekommenderar Jonas som mäklare! Läs mer
  • 2018-11-28

Eva-Lena K skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Ett proffsigt och trevligt bemötande vid köp av bostad. Läs mer

Sarah K skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas is an extremely great real estate agent! As I am from Australia and my first language is not Swedish, Jonas made the process extremely smooth for me buying an apartment. He made me aware of the process, helped me with my questions and even translated documentation for me that I did not understand. He really went above and beyond and I would highly recommend him to anyone looking to buy or sell an apartment. Thank you again Jonas! :) Läs mer

Nina A skrev om Linnéa Jacobson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Linnéa sålde min lägenhet. Hon är kunnig mäklare som var engagerad i försäljningen. Läs mer
  • Joakim B

2018-11-28

Joakim B skrev om Linnéa Jacobson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi har sålt en 4 med uteplats på Södermalm. Vi är mycket nöjda med mäklarens bemötande och hon var hela tiden lyhörd för våra önskemål när det gällde budgivning och visningstillfällen. Det praktiska med kontraktsskrivning och annat gick också smidigt. Läs mer

Götgatan 26, 118 46 Stockholm