Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm HusmanHagberg HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Götgatan 26, 118 46 Stockholm — Visa karta

Vill du hitta en fastighetsmäklare som är engagerad och vet hur bostadsmarknaden på Södermalm och i Gamla Stan fungerar? Då har du kommit helt rätt! Vi som jobbar på HusmanHagberg brinner för vårt uppdrag och har hjärtat med i varje affär. Dessutom är vi inte knutna till varken bank och försäkringsbolag och vi kan ge dig oberoende råd, utan dold agenda.

Vi samarbetar med Avtal24 för att du ska få full koll på alla juridiska aspekter inför affären. Du får kostnadsfri rådgivning och rabatterade avtal när du gör din bostadsaffär genom oss.

Välkommen till HusmanHagberg när du ska sälja eller vill köpa en bostad på Södermalm eller i Gamla Stan!

Läs vad 479 kunder tycker om HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

• Stefan P
    Stefan P skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Ett tidspressat uppdrag som Jonas skötte professionellt och med uthållighet för att göra alla parter nöjda.
  • Therese V
    Therese V skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mkt belåten med Jonas insats i vår försäljning. Trevligt och tryggt bemötande från första stund. En tydlig vägledning genom försäljningsprocessen och inte minst var Jonas tillgänglig hela tiden.
  • José  G
    José G skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi träffade Jonas första gången i februari i år för att diskutera en eventuell försäljning av vår lägenhet i Gamla Stan. Och intrycket efter detta möte blev bestående. Efter 4 månaders betänkande beslöt vi oss för att sälja och det rådde ingen tvekan om vem vi skulle vända oss till. Vi blev inte besvikna. Jonas är otroligt målmedveten, tydlig och ärlig i sin kommunikation. Dessutom lättsam, positiv och genuint trevlig i sitt bemötande. I säljprocessen var han inte bara noggrann och professionell utan också omtänksam. Vi rekommenderar honom varmt!
  • Johan M
    Johan M skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Bra och trevligt bemötande. Men dålig värdering vilket gav svåra förutsättningar för förhandling kring försäljning innan budgivning. Hade också varit bra med lite mer aktivt agerande när första visningen inte gav riktigt förväntat resultat i bud.
  • Anders W
    Anders W skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Trevligt och professionellt bemötande. Korrekt och påläst. Uppskattade särskilt den lugna framtoningen och att Jonas inte pressade fram beslut om höjning av bud under själva budgivningen.
  • Emmy B
    Emmy B skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas Uhlbäck är professionell, lugn och trevlig. Vi är nöjda och kände oss trygga i hur han har hanterat vårt köp.
  • Johan F
    Johan F skrev om Robert Nilsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Robert var mycket professionell men samtidigt väldigt avslappnad och enkel att jobba med. Han balanserar fint mellan att vara målinriktad och ödmjuk. Vi kände oss trygga med att han skulle kunna hantera ett brett spektrum av kunder. Han höll oss informerad under hela processen och anpassade sig efter våra behov. Vi kan varmt rekommendera att jobba med Robert!
    2017-06-20 Robert N svarar Johan F
    Tack för fina ord Johan! Har varit superkul att jobba med er. Smidiga och med en rak och positiv dialog genom hela processen. Stort lycka till med ert nya boende och njut av sommaren! / Robert
  • Pia L
    Pia L skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Theodora gav oss ett fint, personligt bemötande. Hon var lyhörd och snabb. Nåbar och tillmötesgående. Det var lätt att samarbeta med Theodora. Hon var lugn och trevlig och bjöd på sig själv.
  • Peter W
    Peter W skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi upplevde Jonas Uhlbäck som mycket kunnig och professionell igenom hela affären. Bra bemötande och ett gott intryck av honom som mäklare.
  • Bawer C
    Bawer C skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Oerhört kunnig, trevlig och hjälpsam. Rekommenderas varmt!
  • Liselott G
    Liselott G skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Theodora har varit mycket trevlig, positiv, engagerad och professionell under hela försäljningsprocessen.
  • Camilla Ö
    Camilla Ö skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mycket professionellt och bra bemötande.
  • Jockum H
    Jockum H skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag hade kontakt med Jonas i egenskap av köpare. Jonas gav ett professionellt bemötande och ordnade extra visningar med mycket kort varsel. Han var väldigt tillmötesgående under själva köpprocessen och var lätt att få tag på om man hade några frågor.
  • Linda H
    Linda H skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas är lugn, trygg och proffsig mäklare! Hade väldigt gärna även köpt en bostad från honom!
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Allt gick smidigt och Jonas var mycket tillmotesgaende och tillganglig till alla vara fragor.
  • Annica E
    Annica E skrev om Hampus Tapper en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Tack Hampus, för ett hjälpsamt och proffsigt bemötande när vi köpte vår lägenhet!
    2017-06-12 Hampus T svarar Annica E
    Tack själva! Jag står gärna till tjänst med deklarationshjälp och uppdaterad värdering när ni är klara med renoveringen.
  • Micke S
    Micke S skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Väldigt enkel att ha och göra med! Förtroendeingivande och är väldigt seriös med sitt uppdrag!
  • Wisam K
    Wisam K skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus var ett fantastiskt stöd från början till slut. Professionell, trygg och duktig! Jag är otroligt nöjd med val av mäklare och tvekar inte en sekund att anlita Magnus igen vid nästa försäljning.
  • Frida L
    Frida L skrev om Robert Nilsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Professionell och trevlig mäklare!
  • Veronica M
    Veronica M skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus var superproffsig och gjorde ett strålande jobb! Skulle gärna vända mig till honom igen i framtiden om det skulle bli aktuellt med en ny försäljning.
  • Ivo F
    Ivo F skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mycket fint bemötande, proffsigt och sympatiskt.
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Toppenbra bemötande, trevlig och proffsig.
  • Viktoria F
    Viktoria F skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Kunnig och påläst på objektet, tillgänglig och trevlig!
  • Suzanne T
    Suzanne T skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus ger ett proffesionellt bemötande, samt är pigg och vaken!
  • Eva Z
    Eva Z skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus var oerhört flexibel när han visade lägenheten bara för mig i ett sent skede av budgivningen. Jag kontaktade honom sent på kvällen och förväntade mig svar först dagen efter men Magnus svarade direkt och var mån om att tillgodose mina önskemål. Han hörde alltid av sig snabbt och var noga med att tala om vilket skede vi befann oss i under budgivningen och att ge korrekta svar på frågor. Han hade också bra idéer kring hur man ska tänka inför fotografering och visning.
  • Björn L
    Björn L skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag kom i kontakt med Jonas första gången vid visningen och sedan träffade jag honom vid kontraktsskrivningen. Jonas gav ett lugnt och säkert intryck, han kunde ge relevanta och klara svar på frågor och gav ett mycket trevligt bemötande. Vid kontraktsskrivningen var han mycket pedagogiskt och informativ och det hela förlöpte smidigt och bra.
  • Hans P
    Hans P skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi fick ett mycket gott intryck av Magnus när vi köpte vår nya lägenhet så det kändes naturligt att ge honom förtroendet att sälja vår gamla lägenhet.
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas var jätteduktig, trevlig och proffsig. Rekommenderas mycket varmt!
  • Jeanette D
    Jeanette D skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag var trygg genom hela affären. Magnus gjorde verkligen det yttersta. Rekommenderas!
  • Agneta G
    Agneta G skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Högsta priset på Folkskolegatan, någonsin!

Mäklare Jonas Uhlbäck har lett oss genom hela säljprocessen och det resulterade i ett rekordresultat.

Vi är supernöjda med hans insats. Jonas är proffsig, lyhörd, sansad, charmig och tillmötesgående med en det- fixar-jag-attityd.
    Det känns enkelt och självklart att lämna våra allra varmaste rekommendationer. Jonas är en stjärnmäklare.
  • Monica E
    Monica E skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Väldigt proffsigt skött allting!
  • Oliver W
    Oliver W skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Professionell och personlig hantering av mitt lägenhetsköp.

Jonas gjorde det svåra jobbet av att kännas genuint omtänksam gällande både mig som köpare och personen som var säljare.

Mycket nöjd med kommunikation och responsen från Jonas sida både innan köp och i skedet för överlåtande.
  • Martin W
    Martin W skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpte en lägenhet på Södermalm från Magnus. Han är ärlig, självsäker och transparent i sitt arbete. Solklart högsta betyg.
  • John S
    John S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Trevlig, enkel att ha att göra med, proffsigt bemötande
  • Östen B
    Östen B skrev om Robert Nilsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Kunnig, saklig o trevlig.
    Höll kontakt på ett utmärkt sätt!
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas Uhlbäck, på HusmanHagberg i Götgatsbacken önskar jag å det varmaste rekommendera!
    Jonas visar ett varmt intresse för kundens önskemål såväl vad gäller planering, tidsplan och tillvägagångssätt. Han har en mycket god känsla för kundens, i mitt fall som säljare, eventuella stress och oro i detta omvälvande skede och har på ett berömvärt sätt stöttat och väglett oss igenom denna process. Han är mycket noggrann i alla detaljer, hänsynsfull och vänlig och finns alltid att nå, vilket har betytt oerhört mycket! Han är ypperligt proffessionell med en drivkraft sällan skådad.
    Jonas är mycket mycket kompetent och jag känner mig alltigenom tacksam, glad och fantastiskt nöjd!
    Långt över förväntan nöjd!
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus skötte försäljningen på ett proffsigt och bra sätt utan några problem alls. Han var lätt att få tag i om man hade frågor om försäljningen eller någonting annat relaterat till mäklartjänsten.
  • Linn S
    Linn S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi rekommenderar varmt Jonas Uhlbäck. Vad gäller Jonas engagemang, bemötande, professionalitet och tillgänglighet, finns inget vi saknat vid försäljningen av vår bostad. Tryggt, säkert och kunnigt utförande!

Linn och Magnus
  • Sebastian L
    Sebastian L skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Superduktig, snabb, lätt att kontakta. Funkar brahelt enkelt
  • Suzanne S
    Suzanne S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas svarar snabbt och ger tydlig information. Vi är nöjda med Jonas och känner oss trygga med vårt köp.
  • Kela D
    Kela D skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mycket trevligt bemötande. Kändes bra och tryggt att ha Magnus som mäklare. Kan starkt rekommenderas!
  • Olle D
    Olle D skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mycket trevlig och kompetent mäklare som lyssnar in sina kunders önskemål och försöker uppfylla dom på bästa sätt.
    Mitt val av mäklare den dag jag ska sälja lägenheten igen är redan klart... :-)

/Olle
  • Nagarajan T
    Nagarajan T skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Working with Jonas has been really good, he always has this calm demeanour which is comforting given the nature of this real estate business. He also promotes and markets really well, very professional sales representative !
  • Ellen V
    Ellen V skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag köpte lägenhet av Jonas Uhlbäck och upplevde affären snabb och smidig utan problem.
  • hedazomsorg  h
    hedazomsorg h skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Privatmäklarna Jonas Uhlbäck från Husman Hagberg. Det var en mycket prisvärd kontakt. Mycket bra och snabb service, mycket förtroendeingivande. Jag har sålt och köpt bostäder tidigare, alltid via lokal mäklare. Detta, Privatmäklarna, var bäst!
  • Vanessa v
    Vanessa v skrev om Theodora Touma en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mycket personligt och trevligt bemötande! Tillmötesgående och duktig. Supernöjd med genomförd affär och skulle absolut rekommendera henne till andra.
  • Vincent S
    Vincent S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Mäklaren var över min (ganska höga) förväntan. Han har varit tillgänglig, proaktiv och lösningsorienterad för de utmaningar som fanns med att få ut min lägenhet på marknaden.
  • Malin E
    Malin E skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas skötte försäljningen av den bostad som min blivande sambo och jag har köpt. När vi då stod inför valet av mäklare till att sälja våra nuvarande bostäder var valet av Jonas självklart. Han uppvisar en stor yrkeskunnighet och noggrannhet hela processen igenom. Han lägger ner enormt mycket tid på att se till att man får den bästa tänkbara lotsning genom dessa stora affärer och ser alltid till att man får tydliga svar på alla frågor och funderingar samt håller en väl uppdaterad på allt som sker. Förutom hans betryggande yrkesmässiga proffsighet har han ett genuint varmt och fint bemötande som även det inger ett lugn och en trygghet i denna annars så nervkittlande process. Rekommenderar alla mycket varmt att välja Jonas som mäklare.
  • Anne D
    Anne D skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas var väldigt trevlig och professionell. Han var väl förberedd och engagerad. Kände mig trygg genom hela processen. Kan varmt rekommendera honom.
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas var väldigt professionell, flexibel och trevlig, vi kände trygga genom hela processen vid både visning och kontrakt skrivning. Vi kan varmt rekommendera honom vidare.

Götgatan 26, 118 46 Stockholm