HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Götgatan 26, 118 46 Stockholm — Visa karta

Vill du hitta en fastighetsmäklare som är engagerad och vet hur bostadsmarknaden på Södermalm och i Gamla Stan fungerar? Då har du kommit helt rätt! Vi som jobbar på HusmanHagberg brinner för vårt uppdrag och har hjärtat med i varje affär. Dessutom är vi inte knutna till varken bank och försäkringsbolag och vi kan ge dig oberoende råd, utan dold agenda.

Vi samarbetar med Avtal24 för att du ska få full koll på alla juridiska aspekter inför affären. Du får kostnadsfri rådgivning och rabatterade avtal när du gör din bostadsaffär genom oss.

Välkommen till HusmanHagberg när du ska sälja eller vill köpa en bostad på Södermalm eller i Gamla Stan!

Läs vad 853 kunder tycker om HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

• 2019-11-11

Mats D skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålt en trea på Söder och fick bra hjälp av Josefine som jag upplever är en väldigt rak, öppen, professionell och trevlig mäklare.

//Mats Läs mer
  • Simon A

2019-11-08

Simon A skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vart ska man börja? Magnus ger ett gott intryck från första sekunden man möts. Magnus fick uppdraget att sälja vår lägenhet på Hornstull och slog alla tänkbara förväntningar med bravur. Han samarbetar även med fotografer och stylister som får ditt hem att utstråla en otroligt stilren och proffsig känsla. Kommunikationen är 110% från första mötet med Magnus till avslutad affär. En riktig stjärna! Läs mer
  • 2019-11-04

Hakim T skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag kände mig trygg genom hela affären och han svarade på frågor (en säljares paniktankar) på ett mycket bra sätt. Han lovade aldrig "guld och gröna skogar" utan var saklig och relevant i allt som rörde affären som blev riktigt fin. Skulle jag rekommendera honom till en vän? Ja! Läs mer
  • Anna G

2019-11-04

Anna G skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålt 2:a på Bellmansgatan på Södermalm. Christoffer har drivit försäljningen på ett mycket bra sätt där han halt kontakt med alla intressenter på ett kontinuerligt sätt. Processen slutade på den nivå vi önskade. Läs mer
  • 2019-11-02

Mahsa G skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas har varit mycket professionell med ett fantastisk bemötande. Detta var mitt första bostadsköp i Sverige och Jonas gjorde processen till en trygg och smidig process. Kommer rekommendera Jonas för både vid köp och sälj av bostad. Läs mer
  • 2019-11-01

Gunilla F skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpt bellmansg 26 Sthlm.
    Proffsig o trevligt bemötande Läs mer

Ulf S skrev om Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    trevligt bemötande och effektivt arbete med mäklande av lägenhetsaffären där jag köpte på södermalm i stockholm. Läs mer

Hjalmar B skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas genomförde sitt uppdrag på ett förtroendefullt sätt. Hans lugna och trevliga bemötande underlättade verkligen hela försäljningsprocessen för vår del. Läs mer

Johan A skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi sålde vår lägenhet genom Magnus och har bara positiva intryck av honom. Han är en varm människa som samtidigt är mycket professionell. Rekommenderas! Läs mer
  • Pojan T

2019-10-31

Pojan T skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Christoffer fick i uppdrag att sälja min lägenhet på Södermalm. Mitt första intryck av Christoffer var att han var realistisk och en trovärdig mäklare som sätter sin kund i första hand. Christoffer var väldigt engagerad och vi hade en effektiv dialog under hela processen. Han var alltid tillgänglig för att besvara mina frågeställningar. Utöver detta så har han skapat ett team med en jätteduktig inredningsstylist och fotograf. Resultatet av detta blev att min lägenhet slog föreningsrekord i kvm/pris. Jag rekommenderar er alla som vill sälja sin lägenhet på Södermalm att kontakta Christoffer. Läs mer
  • 2019-10-30

Sofia L skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Snabbt, proffsigt, löste allt smidigt! Rekomenderar! Läs mer
  • 2019-10-28

Maria S skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpt en tvåa av Christoffer på förhand och han styrde ihop en affär alla parter vad nöjda och trots en ganska lång process så fick vi alltid ett bra, tydligt och snabbt bemötande. Kan varmt rekommendera Christoffer. Läs mer

Nils B skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas var påläst och skötte hela processen smidigt och tydligt Läs mer
  • 2019-10-28

Carl Johan W skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Kom i kontakt med honom som köpare av bostad, så har bara erfarenhet av en del av processen. Trevligt bemötande och inget att anmärka på. Läs mer
  • 2019-10-27

Peter K skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Christoffer var superproffsig och bjöd på allra bästa service från start till mål på vår på vår försäljningsresa. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-10-25

KAJSA W skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Josefine ger ett professionellt och trevligt bemötande men är samtidigt empatisk och lyhörd. Hon är effektiv och ger snabbast tänkbara återkoppling. Josefine är ingen person som nöjer sig med sig med ett mediokert arbete. Hon gör sitt yttersta. Vi är supernöjda med Josefine i samband med vårt lägenhetsköp på Södermalm. Läs mer
  • 2019-10-21

Rakel Ö skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Josefine var lyhörd, positiv och driven! Genom hennes kunnighet och professionalism kände vi oss trygga hela vägen och hon var mycket lätt att samarbeta med. Affären blev smidig och vi var väldigt nöjda med försäljningen. Kan absolut rekommendera Josefine! Läs mer
  • 2019-10-21

Joel H skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålde med Josefine. Otroligt driven och hungrig mäklare. Läs mer
  • 2019-10-19

Stig F skrev om Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    En stillsam förtroende ingivande person. Presenterade sig inte som ”världsbäst” som sålt allt i området senaste tiden. Förespeglade inte otroliga nivåer. Gav saklig marknära information om säljprojekt. Återkopplade hela tiden frekvent och det kändes tryggt och gjorde att vi kände att vi valt rätt. Nådde uppgjorda mål vad avser pris och tid till försäljning. Läs mer
  • 2019-10-18

Alice K skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi har sålt vår bostad på Södermalm med Josefine.
    Josefine har varit exemplarisk i sitt bemötande; från vårt första möte till försäljning har Josefine varit professionell, engagerad och serviceminded. Dessutom har hon hållit upp en positivitet genom hela processen men samtidigt varit tydlig och satt våra förväntningar på rätt plats.
    Utöver bemötandet fick vi även ett slutpris som vi är nöjda med på vår bostad. Läs mer
  • 2019-10-18

Helena-Philippa H skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi har köpt lägenhet i Hornstull. Josefine var superproffsig och bemötte oss väldigt väl. Det är läskigt att köpa lägenhet men hon gjorde att det kändes tryggt. Trots att hon är "anställd" av säljaren kändes hon objektiv vilket är superviktigt. Hon lättade upp stämningen och gjorde oss som köpare trygga. Jag är supernöjd! Läs mer
  • Carolina Ingrid Linnéa T

2019-10-15

Carolina Ingrid Linnéa T skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Josefine agerade otroligt proffsigt, tryggt, snabbt och varmt när vi hittade våran drömadress. Josefine är den mäklare jag skulle kontakta vid eventuell försäljning längre fram. Fantastiskt mäklare på ALLA sätt och vis! Läs mer
  • 2019-10-15

Daniel D skrev om Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    I bought an apartment and Jerry was the broker. I didn't know what to expect being new to Sweden, and never having bought an apartment before. Jerry was responsive to my questions, patient with my lack of Swedish-speaking, and generally made the whole process painless. Läs mer
  • 2019-10-12

Ellen J skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi kan varmt rekommendera Jonas - han sålde vår lägenhet på Södermalm. Han visade stor förståelse och lyhördhet för våra önskemål och behov. Vi kände oss mycket trygga och välinformerade under hela processen. Han har goda kontakter och utmärkt lokalkännedom. Han levde upp till alla våra förväntningar och mer därtill. Läs mer
  • 2019-10-11

Johanna R skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpt lägenhet på Bergsundsgatan 2, Hornstull.
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande av Magnus. Snabb på att svara på frågor och tillgänglig.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-10-07

Simon R skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Josefin var snabb, skicklig och proffsig! Läs mer
  • 2019-10-05

Stina S skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag har haft Magnus Persson som mäklare både vid köp (2016) och försäljning (2019) av lägenhet på Södermalm. Under båda processerna har jag känt mig mycket trygg med Magnus. Han är lättillgänglig, tillmötesgående och ambitiös. Eftersom det har varit stora och snabba beslut har det varit viktigt för mig, som annars inte är så insatt i bostadsmarknaden, att känna tillit till mäklaren och det har jag verkligen gjort med Magnus och hans kollegor. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-10-03

Hussein S skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag har köpt en lgh i G:stan och är jättenöjd med Jonas insatser.
    Han har varit snabb och professionell. Läs mer
  • 2019-10-03

Ludwig S skrev om Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpte lägenhet på Söder med Jerry som mäklare. Jerry är både professionell och trevlig i sitt bemötande. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • 2019-10-01

Isac R skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Toppen mäklare på alla sätt! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Dan K

2019-09-30

Dan K skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Magnus Persson på Husman Hagberg var utmärkt i sitt arbete från första till sista stund. Han överträffade alla våra förväntningar och bemötte oss prickfritt varje gång, ändå från första mötet till sista avtalsskrivning.

Vi är övertygade om att Magnus hjälpte oss att höja försäljningspriset på objektet, och vii kommer att använda oss av Magnus varje gång vi skall sälja eller köpa en lägenhet.

Magnus är otroligt professionell men samtidigt avslappnad. Läs mer
  • 2019-09-29

Annika B skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålde bostadsrätt vid Hornstull med Josefine som mäklare, och är mycket nöjd med hennes arbete under hela processen. Läs mer
  • 2019-09-25

Emelie N skrev om Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Kunde inte ha varit mer nöjd när jag köpte min lägenhet. Magnus är trevlig, förstående och lätt att ha att göra med. Affären gick snabbt och smidigt utan något krångel alls, kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • 2019-09-23

Siri W skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpt! Supertrevlig och proffsigt! Läs mer
  • 2019-09-23

Anna F skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag sålde min etta på Södermalm. Josefin var fantastisk under hela processen – engagerad, positiv, snabb och professionell.
    Jag är supernöjd med resultatet! Läs mer
  • 2019-09-22

Monica L skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köp av lägenhet på Södermalm. Bemötandet var mycket bra men vi var inte helt nöjda med möjligheten att påverka tid för avtalsskrivning. Läs mer
  • 2019-09-22

ERIK M skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Bra och smidig köpprocess. Jag önskade en tydlig och rak kommunikation vilket jag fick. Läs mer
  • 2019-09-21

Stina B skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi har köpt en lägenhet av Josefine Schöön under hösten. Hon är professionell, lyhörd och trevlig samt varit tillgänglig och svarat på alla frågot under hela processen. Vi är mycket nöjda och tacksamma och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2019-09-21

Magnus B skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Professionellt och allt igenom vänligt bemötande med snabb och smidig affär! Läs mer
  • Lina L

2019-09-20

Lina L skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålde min tvåa på Södermalm och hade redan köpt mitt nya boende så lite stressad trots gott om tid. Jonas var tydlig och kändes lugn och trygg genom processen med en bra dialog. Dessutom peppande, positiv och engagerad! Läs mer
  • 2019-09-19

Martin A skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag har haft förträffligheten att anlita Jonas Uhlbäck som mäklare för försäljning av min lägenhet på Södermalm. En oerhört professionell, kunnig och duktig mäklare. Och trevlig person som i rekordtid sålde lägenheten, till över förväntan. Jag kan varmt rekommendera Jonas och hans team, om du vill jobba med en av de bästa mäklarna i stan! Läs mer
  • 2019-09-18

Sandra J skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålde en lägenhet på Södermalm med Jonas som mäklare. Han var väldigt engagerad och målinriktad och vi kände oss trygga genom hela processen. Läs mer
  • 2019-09-18

Camilla T skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jonas är starkt engagerad med personligt driv. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare. Innehar gedigen kompetens, är tydlig och lyhörd. Man är i goda händer från start. Uppskattar stort det trevliga bemötandet. Läs mer
  • 2019-09-17

Jens K skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Christoffer hjälpte mig att sälja min 1,5:a på Södermalm.

Han var väldigt tydlig i sin kommunikation. Jag fick en väldig positiv bild av honom vid första mötet och vårt samarbete fungerade utmärkt.

Vid min nästa bostadsaffär kommer jag att kontakta honom först.

Rekommenderar Christoffer skarpt! Läs mer
  • 2019-09-16

Zemika A skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Toppen kommunikation med mitt köp av bostad på söder. Allt har gått så himla smidigt! Läs mer
  • 2019-09-16

Herman P skrev om Jonas Uhlbäck en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpte lägenhet som Jonas visade, han var mycket snabb att höra av sig och lätt att få tag på vilket gjorde det lätt gå vidare i processen. Läs mer
  • 2019-09-13

Hans H skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Trevlig kille som levde upp till mina förväntningar.
    Lägenheten såldes och inget att klaga på 😃 Läs mer
  • Fredrik H

2019-09-11

Fredrik H skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag köpte en 2a på 34 kvadrat på Södermalm. Jag fick ett mycket gott bemötande av Christoffer Gatara. Han kändes ärlig och ingav mig trygghet i mitt köp. Christoffer är sympatisk, entusiastiskt och var genuint intresserad av min situation och önskemål som kund.

Christoffer är en shysst snubbe! Läs mer
  • 2019-09-09

Sebastian S skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpte en tvåa på södermalm via Josefine.

Proffsigt bemötande hela vägen längs med köpeprocessen.

Josefine var väldigt tillmötesgående och uppfyllde alla de kriterier som en köpare kan tänkas ha på en mäklare.

Tack! Läs mer
  • 2019-09-05

Ulla H skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Josefine är korrekt, effektiv, och en riktig proffs. Läs mer

Götgatan 26, 118 46 Stockholm