Magnus Persson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 198 Läs vad Magnus Persson

• Johanna S sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-07-01

Södermalm Katarina
    Vi sålde vår etta på Södermalm med Magnus hjälp och var nöjda rakt igenom hela processen! Vi hade förhoppningar om att hitta en mäklare som vi kände kunde guida oss genom försäljningsskedet då det var första gången vi sålde en lägenhet. Det var också varit viktigt för oss att kunna lita på mäklaren och att värderingen av lägenheten motsvarade marknadsvärdet. Magnus uppfyllde förväntningarna och gjorde så att vi kände oss trygga - även då vi råkade ut för en oseriös köpare. Då stod Magnus stabilt kvar och lugnade oss. Vi fick det vi förväntade oss prismässigt och Magnus hade is i magen och hetsade inte alls på att vi skulle ta något bud vi inte var nöjda med. Magnus är trevlig, charmig, tydlig och helt enkelt en toppenmäklare! Rekommenderas! Läs mer
  • Maria S köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-06-16

Södermalm SoFo
    Köpte en 2:a på Kocksgatan på Södermalm genom Magnus. Han var personlig och trevlig, lätt att få tag på och ordnade med kontrakt snabbt efter budgivningen var avslutad, vilket jag uppskattade. Kändes professionell och seriös. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Håkan B köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-06-14

Södermalm Högalid
    Magnus har en trevlig framtoning och försöker inte översälja bostaden utan svarar på frågor med faktadär han har vetskap och inga gissningar, bra där Läs mer
  • Lars S köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-06-12

Södermalm Maria Magdalena
    Magnus bistod vid en försäljning till en bostadsrätt jag förvärvade på Mariatorget. Magnus var lugn och förtroendeingivande samt lyhörd gentemot oss köpare. Utmynnade i att min sambo anlitade honom i samband med hennes kommande försäljning av sin etta. Läs mer
  • Klara B köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-04-28

Södermalm Högalid
    Skötte budgivningen smidigt och proffsigt. Läs mer
  • Emma S köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-03-30

Köpt en bostadsrätt. Mycket trevlig och servicerinriktad mäklare. Läs mer
  • Elin Skoglund J sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-03-29

Sålt lägenhet på Söder genom Magnus och Husman Hagberg.
    Magnus har genom hela processen varit super proffsig, positiv, tålmodig och snabb och enkel att kommunicera med.
    Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Ulla B köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-03-22

Södermalm Katarina
    Vi har köpt bostaden Östgötagatan 87 A.
    Affären är inte klar ännu men hittills är vi mycket nöjda med
    Magnus som bemött oss mycket bra på alla sätt.

Ulla Berglund Holm
    Lorenz Holm Läs mer
  • Björn D sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-03-22

Södermalm Högalid
    Trevlig, svarar snabbt på frågor och kommer inte med orealistiska förväntningar. Lyckades sälja vår tvåa i Hornstull klart över våra förväntningar! Läs mer
  • Amanda G köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-03-21

Södermalm Katarina
    Magnus var verkligen toppen när jag köpte min lägenhet! Vänlig, flexibel och överlag lätt att ha att göra med. Hela processen upp till köpet kändes smidig och ärlig. När väl köpet var gjort fick jag verkligen toppenservice av Magnus och byrån upp till tillträdet. De var tillgängliga för svar på alla typer av frågor och skötte all planering väldigt bra. Både jag och säljarna var supernöjda!

Kommer absolut kontakta Magnus om jag funderar på att sälja i framtiden! Läs mer

Senaste försäljningarna

Högalidsgatan