Läs vad 248 Läs vad Magnus Persson

• 2020-12-17
    Fått ett trevligt och bra bemötande av Magnus under hela försäljningsprocessen!
    Jens R
    • 76.0 m²
    • Södermalm - Skanstull
    sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
  • 2020-12-14
    Magnus hjälpte oss att under tidspress och med många variabler sätta ihop en affär med bästa möjliga utgång. Proffsig, ärlig och rak.
    Gabriel S
    • 76.0 m²
    • Södermalm - Skanstull
    köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
  • 2020-11-09
    Nyproduktion 2a på Söder. Sålt direkt på tillträde. Sköning!
    Proffsig, trevlig och korrekt. Och kul med humor.
    Visste att det var en duktiga fackman och han levde upp till det.
    Allt som allt en bra försäljning som motsvarade alla högt ställda förväntningar från början till avslut. Bra kille det där!
    Anders K
    • 49.0 m²
    • Södermalm - Vintertullstorget
  • 2020-10-12
    Sålt med Magnus två gånger. Mycket nöjd båda gångerna. Engagerad och lyhörd!
    Linn H
  • 2020-10-02
    Köpt en bostadsrätt.
    Blev mycket bra bemött av Magnus.
    Mycket bra kommunikation.
    Snabb och effektiv!
    Andrew de L
  • 2020-09-30
    Magnus är väldigt lyhörd, kunnig och strategisk.
    Affären hade aldrig gått såhär smidigt utan Magnus närvaro.
    Johan W
  • 2020-09-30
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Magnus. Det var viktigt för oss att ha en mäklare som kunde gå igenom och förklara alla steg i processen på engelska. Allt från värderingar och visningar till tillträden och kontraktskrivning det gjorde Magnus mycket bra.
    Utöver det hade vi en del rätt specifika krav runt prisbilder, tillträden och annat som gjorde att vi behövde lite mer än en vanlig mäklare. Magnus är otroligt duktig på att sätta sig in i och förstå våra behov och sedan agera efter det på ett sätt som överträffade våra förväntningar. När vi valde Magnus så var vi medvetna om att han är en mycket duktig mäklare och vi satte väldigt höga krav. Magnus överträffade samtliga och jag kan varmt rekommendera Magnus oavsett vad ni har för situation i just erat fall.
    Tobias L
    • 63.0 m²
    • Södermalm Katarina
  • 2020-09-30
    Vi har sålt en 3:a på söder och kan verkligen rekommendera Magnus. Han är positiv, framåt, har bra koll på marknaden och att lägga upp strategi därefter. Vi är jättenöjda!!
    Heléne N
    • 69.0 m²
    • Södermalm - SoFo
  • 2020-09-26
    Köpte en lägenhet på Wollmar Yxkullsgatan

Magnus är trevlig, kunnig, proffsig, han svarade snabbt - nästan dygnet runt - på alla mina besvärliga e-mejl.
    Essilfie A
    • 40.0 m²
    • Södermalm - Zinkensdamm
  • 2020-06-17
    Vi köpte en lägenhet som Magnus förmedlade på Södermalm. Processen var extremt smidig och Magnus var förtroendeingivande, professionell och trevlig!
    William S
    • 70.0 m²