Magnus Persson
Registrerad mäklare sedan 2012-03-20
Aktiv på Reco.se sedan 2014-02-07
2019-08 - 2020-07
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Du får en unik mix av engagemang, erfarenhet, genuinitet, tillgänglighet, och dalmål.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Serviceinriktad, driven, lyhörd och alltid mån om att möta mina kunders önskemål och behov på bästa möjliga vis.

Hur ser din drömbostad ut?
Finns många drömbostäder, men får jag välja en så säger jag en sekelskiftespärla högst upp i huset med bevarad originalcharm, drygt 3 meters takhöjd, stuckatur, bröstpanel, ett par kakelugnar, balkong i västläge, insynsskyddat läge och utsikt över Riddarfjärden.

Vad vet vi inte om dig?
Jag växte upp i en liten, liten by i norra Dalarna vid namn Drevdagen. Det bodde ca 200 pers i byn och vi hade en liten friskola med klasserna förskolan till 6:an, där jag gick i den största klassen (vi var fem pers). Läs mer

Läs vad 239 Läs vad Magnus Persson

• William S köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Södermalm Katarina
    Vi köpte en lägenhet som Magnus förmedlade på Södermalm. Processen var extremt smidig och Magnus var förtroendeingivande, professionell och trevlig! Läs mer
  • Amanda C sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Katarina
    Jag har träffat Magnus, både som köpare och säljare. Han är lättsam, trevlig och lugn genom hela processen. Jag uppskattar särskilt att han är tydlig och målinriktad som mäklare i lägenhetsaffären, då affären betyder så mycket för alla parter. Läs mer
  • Milja B sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Södermalm Högalid
    Sålde vår tvåa på Södermalm med Magnus och vi är så nöjda! Otroligt professionell, lätt att ha att göra med och det märks att han har mycket erfarenhet. Köparen kommenterade att de hade varit på många visningar och att Magnus stack ut som mäklare!
    Det om något är ett toppbetyg!
    Vi kändes oss trygga hela vägen och jag rekommenderar Magnus starkt! Läs mer
  • John D sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-06-08

3:a
    Proffsigt, transparent, engagerat och väldigt seriöst och förtroendeingivande Läs mer
  • Hajar K köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2:a
    Vi köpte ett fint lägenheten på Bondegatan 7 nyligen. Det var faktiskt en trevlig upplevelse för oss. som köpare är viktig att informationen vara trovärdiga och han gjorde exakt samma sak. Vi kände oss så trygg och allt var väldigt tydliga .Han är professionell och kunnig .vi rekommenderar gärna honom till er. Läs mer
  • Jan H köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

3:a
    Vi köpte en lägenhet som Magnus förmedlade. Vi upplevde processen som mycket smidig och Magnus bemötande var mycket trevligt, förtroendeingivande och lugnt. Han var mycket tillgänglig, kommunikativ och professionell. Läs mer
  • Peter W sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Södermalm Katarina
    Har sålt en lägenhet på Södermalm och är mycket nöjd med bemötandet och hela handläggningen av Magnus Persson

Förväntningarna införlivades helt och Magnus agerade mycket professionellt och framför allt med ett tilltalande lugn trotts minimala höjningar av buden.

Jag rekommenderar varmt Magnus Persson som mäklare

/ Peter Wiman Läs mer
  • Alfredo G sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2:a
    Sålde min lägenhet på Bondegatan 7.
    Mäklare Magnus Persson är:
    Effektiv, kunnig, tillgänglig, seriös, snabb och har ett lugnt tempo utan stressa kunden, han LYSSNAR och ger besked under affärsgång.
    Dessutom är han elegant, vacker som Dalahästen.
    Jag är nöjd! Skulle vilja sälja eller köpa mera bara för att träffa honom igen! Läs mer
  • Niklas E köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-04-29

2:a
    Professionell mäklare som utstrålar erfarenhet. Tillmötesgående och inget genomskinligt säljsnack, utan låter lägenheten sälja sig själv på ett väldigt naturligt och ärligt sätt. En beskrivning som summerar en mäklare som skapar en trygghet för både köparen och säljaren, vilket i det långa loppet gynnar alla parter.

/Köpare Läs mer
  • Lisen M sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-04-23

2:a
    Magnus hjälpte mig att sälja min lägenhet på Södermalm under Covid perioden. Trots att det var en speciell situation på marknaden höll han sig lugn och professionell. Höll bra kontakt under hela säljperioden och var alltid trevlig och lyhörd.
    Skulle absolut rekommendera Magnus som mäklare! Läs mer

Senaste försäljningarna