Magnus Persson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2017-12 - 2018-11

Läs vad 178 kunder tycker om Magnus Persson

• Alberto C köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Södermalm Sofia
    Vid visning ställde jag frågan kring inflyttningsdatum vilket var det viktigaste frågan för mig. Inflyttningsdatum var flexibelt fick jag som svar från Magnus vilket inte alls stämde vid budgivningens slutskede. Gjorde ett sista försök inför kontraktskrivningen om att anpassa inflytningsdatum vilket inte accepterades. Läs mer
  • Jessica J sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Södermalm Sofia
    Jag fick ett mycket bra bemötande av en pålitlig mäklare som gav ett bra första intryck. Magnus var mycket engagerad under hela säljprocessen från fotning av lägenhet till att lägenheten var såld. Läs mer
  • David L sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Södermalm Katarina
    Bra återkoppling och trevligt bemötande. Hjälpte till att göra hela försäljningsprocessen smidig. Läs mer
  • Jens H sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Detta var andra gången jag sålde en lägenhet och även andra gången som Magnus hjälpte mig att sälja den! Resultatet denna gång blev precis lika bra som sist. Allt har vart kanon, från första mötet till alla tips vi fått om stylister, fotograf och även städfirma inför visningen, budgivning och slutligen kontraktskrivning. Det jag uppskattar mest med Magnus är lugnet han gav mig och min sambo, hela processen kändes väldigt planerad och vi kände av Magnus goda inställning och entusiasm för att göra denna affären till den bästa för oss. Och väldigt bra återkoppling, något som vart extra viktigt för oss. Vi var hela tiden delaktiga i försäljningen och kunde diskutera detaljer med Magnus.
    Vi hade inte kunnat önska oss en bättre försäljning av vår lägenhet!! Topp poäng!! Läs mer
  • Ivo F sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    En fyra på 79 kvm på Södermalm.
    Vänligt och professionellt bemötande, väldigt väl förberedd.
    Kunde svara på samtliga frågor.
    Mycket bra återkoppling under själva säljprocessen samt hjälp med stylist, som var mkt uppskattad.
    Vi fick ett parl dolda bud innan visning, han var bra att resonera med och noggrann med att belysa för- och nackdelarna med de olika besluten, men även säga vad han själv ansåg innerst inne. Exakt den hjälp och stöd som vi behövde. Läs mer
  • Maria B sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Södermalm Katarina
    Vi sålde en lägenhet, 2a på Södermalm.
    Magnus är väldigt trevlig, personlig och förtroendeingivande i sitt bemötande. Han visade även prov på stor flexibilitet när vi var tvungna att skjuta upp fotograferingen. Öppen och tydlig i sin kommunikation.
    Sammanfattningsvis så mötte Magnus alla våra förväntningar, både på slutpris på vår bostad samt i proffesionellt bemötande. Han är toppen! Läs mer
  • Nils H köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Södermalm Katarina
    Köpte en 2:a på Söder med hjälp av Magnus. Han gav genomgående ett gott bemötande, var kommunikativ och alltid proffsig. Extra plus för att Magnus var tydlig med vad han kommunicerat med säljarna och gav mig en god bild vad som krävdes för att vi skulle nå ett avslut. Läs mer
  • Per B sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Södermalm Katarina
    Magnus har varit superbra genom hela försäljningen. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Marcus P köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Södermalm Maria Magdalena
    Jag kände mig trygg som köpare med Magnus som mäklare - professionell, hjälpsam och trevlig! Läs mer
  • Ayako S köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Persson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Södermalm Katarina
    Han var trevlig och tydligt med hantering av försäljningen. Läs mer

Senaste försäljningarna

Bondegatan