Christoffer Gatara
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För mig är yrkesrollen som mäklare en livsstil. Där jag ständigt finns till hands för mina kunder. Med mitt engagemang för service och positiva driv ser jag till att varje affär når sin fulla potential.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Väldigt förstående och lyhörd med en förmåga att se det ljusa och positiva i varje situation. Hårt arbetande och alltid tillgänglig.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med nära och kära. Som tidigare elitidrottare är träning en väldigt stor del av mitt liv. Matlagning är också ett väldigt stort intresse. Läs mer

Läs vad 17 Läs vad Christoffer Gatara

• Ivar E sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-07-14

Södermalm Högalid
    Christoffer var genuint intresserad av att göra en så bra affär som möjligt. Han lyssnade alltid på oss och våra synpunkter samtidigt som han bidrog med egna åsikter om vad som kändes bäst inför försäljning av vår lägenhet. Christoffer besitter väldigt bra kunskap om Södermalm, vilket var högst relevant för oss. Det kändes tryggt att ha Christoffer på vår sida. Läs mer
  • Karin H köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-07-07

Södermalm Högalid
    Vi köpte en tvåa på Södermalm genom Christoffer och vi är mycket nöjda! Christoffer var genomgående trevlig, proffsig och uppriktig under processen. Han var mycket noga med att nå en affär som alla parter kunde känna sig nöjda med och han var alltid tillgänglig. Vi ger våra varmaste rekommendationer till Christoffer och skulle gärna använda oss av hans tjänster igen i framtiden! /Karin Läs mer
  • Gabrielle L sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-07-04

Södermalm Mariaberget
    Christoffer gav ett professionellt intryck och skötte försäljningen väldigt bra! Han var lyhörd gentemot spekulanterna och hade bra kommunikation med mig som säljare. Läs mer
  • Anna B
    Anna B sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-06-13

Södermalm Katarina
    Sålde en etta på söder. Christoffer var trevlig och positiv. Väl bemött av honom.
    Jag är mycket nöjd med samarbetet med mäklaren. Läs mer
  • Åsa E
    Åsa E köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-06-11

Södermalm Katarina
    Det blev en snabb affär och Christoffer har så här långt skött allt utmärkt. Trevlig, punktlig, positiv och bra bemötande!

Säljaren avslutade gårdagens kontraktsskrivningen med att säga:
    "Det är bra att bo bredvid Katarina kyrkogård, om man känner sig deprimerad kan man gå runt där och titta på barngravarna och känna sig ännu mer deprimerad." Detta upplevde jag som lite obehagligt, tar upp detta eftersom jag här vill ge Christoffer beröm för att han respektfullt (mot säljaren), men effektivt snabbt styrde bort det samtalet!!! Läs mer
  • Kristian T sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-04-24

Södermalm Högalid
    Christoffer sålde min lägenhet på Lundagatan 42 B i Sthlm.

Supertrevligt och proffsigt bemötande. Alltid snabb på att svara på mail och telefon vilket uppskattas mycket!

En snabb och smidig försäljning! Läs mer
  • Ulf H sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-04-18

Södermalm SoFo
    Sympatisk, vänlig och trevlig att ha att göra med. Läs mer
  • Jessica Maria G skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-04-14

En sann serviceminded mäklare. Tillmötesgående, proffsig och väldigt behaglig! TACK Christoffer. Kan VARMT rekommendera honom. Läs mer
  • Sunny P sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-04-02

Södermalm Maria Magdalena
    We sold our apartment with Christoffer - and chose him as a broker from witnessing how knowledgeable and conscientious he was on a previous viewing.

Very transparent,, positive and honest - which builds great trust and an open dialogue.

Christoffer was clear to explain process, arrange photography, set 4 viewings, bring prospects to our property and be on hand for all our questions.

Christoffer was very supportive for us as a seller. But also positive is that on signing, our buyer clearly also appreciated him. He represented us as a family very well. I would highly recommend Christoffer and have passed on his details to many friends already.

Thank you Läs mer
  • JESPER B skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-03-22

Christoffer hjälpte oss att sälja vår fina lägenhet på Södermalm. Han skötte hela processen på ett mycket proffsigt sätt. Var vänlig och tålmodig när vi (som är lite äldre) blev förvirrade eller inte förstod något. Christoffer var uppslagsrik och kreativ. Dessutom var han hela tiden tillgänglig och svarade jämt i telefon och på mail nästan dygnet runt. Vi är mycket nöjda.
    Jesper Berggren och Anne Timm Läs mer

Senaste försäljningarna