Christoffer Gatara
Registrerad mäklare sedan 2018-08-14
Aktiv på Reco.se sedan 2018-07-17
2019-07 - 2020-06
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För mig är yrkesrollen som mäklare en livsstil. Där jag ständigt finns till hands för mina kunder. Med mitt engagemang för service och positiva driv ser jag till att varje affär når sin fulla potential.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Väldigt förstående och lyhörd med en förmåga att se det ljusa och positiva i varje situation. Hårt arbetande och alltid tillgänglig.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med nära och kära. Som tidigare elitidrottare är träning en väldigt stor del av mitt liv. Matlagning är också ett väldigt stort intresse. Läs mer

Läs vad 48 Läs vad Christoffer Gatara

• Pia S sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-06-17

3:a
    Södermalm Mariatorget
    Sålt lgh på Södermalm. Christoffer var engagerad, ihärdig samtidigt lugn och trygg genom hela processen. Tack Christoffer Läs mer
  • Andreas B skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-06-16

Christoffer har ett professionellt men personligt bemötande. Han var mycket lyhörd och vi kände alltjämt förtroende för honom. Vi hoppas han är ledig nästa gång det är dags att sälja! Läs mer
  • Elin Katarina M köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

3:a
    Södermalm Mariatorget
    Vi köpte en lägenhet på Södermalm av Christoffer Gatara och tyckte han skötte affären exemplariskt. Väldigt pålitlig, väl påläst om bostaden och föreningen, svarade snabbt på alla våra Mail och frågor. Mycket tillmötesgående och proffsig. Läs mer
  • Niklas L sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Södermalm - SoFo
    Christoffer är en fullständigt lysande mäklare som lyssnar och förstår och som var helt fantastisk när jag sålde min lägenhet på Nytorget. Han har stort tålamod och tar sig tid och kommer med bra argument hela tiden och är ytterst professionell i sin roll som mäklare. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • ANNA Å skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-06-08

Christoffer är en mycket driven, outtröttlig, trevlig, glad och omtänksam mäklare. Han har mycket god kännedom om marknaden. Han har alltid bra lösningar och råd om problem i någon sak uppstår. Det är alltid lätt att få kontakt när så behövs. För övrigt är vi mycket nöjda och har bara positiva erfarenheter av vår mäklartjänst av Christoffer. Vi rekommenderar honom gärna till andra säljare alt. köpare. Med vänlig hälsning // Bo och Anna-Lisa Åsander Läs mer
  • Lukas Sam Mårten B
    Lukas Sam Mårten B skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-06-03

Jättenöjd med Christoffer! Följsam från start till mål. Svarade alltid snabbt när man undrade något och var kunnig om objektet han sålde. Läs mer
  • CAMILLA F
    CAMILLA F skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-06-02

Vi kan varmt rekommendera Christopher som mäklare! Han har varit tillgänglig, engagerad och hjälpsam så att vi känt oss trygga och lyssnade på under hela köpprocessen. Läs mer
    CAMILLA F gillar detta
  • Daniel A sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-04-12

Södermalm SoFo
    Höll oss informerade genom hela processen. Hjälpsam med att ta fram statisk på potentiella köpobjekt. Tillgänglig. Läs mer
  • Rafi T köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-04-10

Södermalm Maria Magdalena
    - trevligt bemötande
    - tydlig och pedagogisk i svåra frågor
    - bra rådgivare

Med det sagt har Christoffer hjälpt mig genomföra ett väldigt smidigt köp av bostadsrätt.

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Alexandra G sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-04-10

Södermalm SoFo
    Christoffer sålde vår 2a på Bondegatan och vi är mycket nöjda med Christoffer. Han är trevlig, service minded och mycket professionell! Rekommenderar Christoffer varmt! Läs mer

Senaste försäljningarna

Hornsgatan