Christoffer Gatara

Christoffer Gatara

Christoffer Gatara är mäklare på HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Christoffer Gatara har varit registrerad mäklare sedan 2018-08. Christoffer Gatara har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-07 och har fått 143 omdömen med ett betyg på 4.9. Christoffer Gatara har haft 48 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För mig är yrkesrollen som mäklare en livsstil. Där jag ständigt finns till hands för mina kunder. Med mitt engagemang för service och positiva driv ser jag till att varje affär når sin fulla potential.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Väldigt förstående och lyhörd med en förmåga att se det ljusa och positiva i varje situation. Hårt arbetande och alltid tillgänglig.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med nära och kära. Som tidigare elitidrottare är träning en väldigt stor del av mitt liv. Matlagning är också ett väldigt stort intresse.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 143 Läs vad Christoffer Gatara

• sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2022-07-26 Verifierad kund
    Fantastisk mäklare som varmt kan rekommenderas! Christoffer är engagerad, lyhörd och professionell! Gör en oerhört trygg genom hela processen, ger alltid ett gott bemötande och vi skulle anställa honom igen alla dagar i veckan!
    2022-07-19 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Christoffer fick tyvärr jobba en hel del på semestern men de berodde nog mest på köparna. Han fortsatte med trevligt bemötande.
    Vi hade förväntat oss att få ett högre pris men marknaden havererade. Kanske kunde vi ha slagit till på ett bud tidigare?
    2022-07-14 Verifierad kund
    Profesionell, lyhörd och på tårna. Gav mycket bra stöd genom vår första bostadsförsäljning och orienterade sig effektivt i de förändrade förhållanden på bostadsmarkanden.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2022-07-05 Verifierad kund
    Trevlig, glad och professionell! Trygg resa genom första bostadsköpet! :)
    2022-06-27 Verifierad kund
    Jag kunde inte ha valt en bättre mäklare än Christoffer till min försäljning! Christoffer är otroligt professionell, kompetent och flexibel. Jag kan verkligen rekommendera honom och kommer garanterat att kontakta honom igen vid nästa affär.
    2022-06-16 Verifierad kund
    Service utöver der vanliga. Intresserad på ett naturligt sätt. Hans erfarenhet märks tydligt i förhållande till BRF och till mig som köpare. Nu snart har jag ett boende i ett av Sveriges populäraste områden och jag har en mäklare som lotsat mig dit. Marknaden är inte jämförbar med ytterområdena eller mindre städer så det krävs mer av mäklare i dessa områden. Hittills har jag uppfattningen att mäklaren är väl insatt och därmed villig till lösningar och initiativ som är ett krav för bostadsklimatet i stadsdelen.
    Jag har alltså en bostad och en mäklare, vad mer kan man begära!
    • Södermalm - SoFo
    2022-05-02 Verifierad kund
    Mycket professionell, lyhörd och trevlig mäklare som skötte försäljningen av lägenheten på ett strålande sätt!
    • Södermalm - Hornstull
    2022-05-01 Verifierad kund
    Christoffer har ett professionellt bemötande, är lyhörd och trevlig. Han levde upp till mina förväntningar och höll mig uppdaterad till lägenheten blev såld.

Jag rekommenderar Christoffer starkt och kommer säkert att kontakta honom vid nästa bostadsaffär.:)
    Linda
    • Södermalm - Hornstull
    2022-04-29 Verifierad kund
    Kunnig, trevlig, snabb och bra hjälp!
    2022-04-17 Verifierad kund
    Vi hade en mycket bra kommunikation under hela processen. Min första försäljning gick så snabbt och enkelt som jag kunde hoppas på. Tack för hjälpen Christoffer!