Christoffer Gatara
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-02 - 2019-01
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För mig är yrkesrollen som mäklare en livsstil. Där jag ständigt finns till hands för mina kunder. Med mitt engagemang för service och positiva driv ser jag till att varje affär når sin fulla potential.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Väldigt förstående och lyhörd med en förmåga att se det ljusa och positiva i varje situation. Hårt arbetande och alltid tillgänglig.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med nära och kära. Som tidigare elitidrottare är träning en väldigt stor del av mitt liv. Matlagning är också ett väldigt stort intresse. Läs mer

Läs vad 5 kunder tycker om Christoffer Gatara

• Otto M
    Otto M skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-02-07

Köpte min första lägenhet med Christoffer som mäklare. Han skötte hela processen väldigt smooth och smidigt, uppskattade den goda kommunikationen och uppföljningen. Läs mer
  • Rasmus S sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-01-28

38m²
    Södermalm Sofia
    Sålde 38kvm på Götgatan.

Riktigt positiv upplevelse i allmänhet. Bra på att lyssna på behov och förväntningar. Mycket tydlig med att förklara förloppet och vad som krävs inför försäljningen.

Christoffer är utan tvekan den bästa mäklaren jag anställt, extremt kunnig säljare utan att det inskränker på den fria viljan.

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Madeleine N
    Madeleine N köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-01-28

38m²
    Södermalm Sofia
    Christoffer är en riktigt bra mäklare! Jag köpte min dröm lägenhet via honom. Han svarade på alla mina frågor och var alltid tillgänglig! Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Rebecca C
    Rebecca C skrev om Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2018-12-30

Duktig och målinriktad mäklare! Läs mer
  • Arnaud S sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2018-11-14

3:a
    60m²
    Christoffer sold our flat on södermalm. He was recommended by one of his colleague to us and it went really well from the first contact.
    Christoffer was always disponible to talk or answer question when I needed to. He was really engaged and super professional all along the process. I would strongly recommend him and would work again with him in the future if needed. Läs mer

Senaste försäljningarna

Götgatan