Christoffer Gatara
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För mig är yrkesrollen som mäklare en livsstil. Där jag ständigt finns till hands för mina kunder. Med mitt engagemang för service och positiva driv ser jag till att varje affär når sin fulla potential.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Väldigt förstående och lyhörd med en förmåga att se det ljusa och positiva i varje situation. Hårt arbetande och alltid tillgänglig.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med nära och kära. Som tidigare elitidrottare är träning en väldigt stor del av mitt liv. Matlagning är också ett väldigt stort intresse. Läs mer

Läs vad 37 Läs vad Christoffer Gatara

• Ari S köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-03-20

Södermalm Katarina
    Köpte en 2a på Södermalm. Christoffer var Väldigt trevlig, tillmötesgående och hjälpsam. Läs mer
  • Per Åke N sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-03-16

Södermalm Mariatorget
    Vi är mycket nöjda. Smidig och enkel hantering. Rekommenderar gärna denna mäklare till vänner Läs mer
  • Margareta C köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-02-03

Södermalm Mariatorget
    Jag har köpt en lägenhet (3 r o k) på Ludvigsbergsgatan 19, 6 tr på Södermalm.

Mäklaren var trevlig, påläst och tog reda på det han inte redan visste. Snabb att besvara frågor under budgivningen.

Möjligen fattas lite kunskap om tomträttsinstitutet.
    Budgivningen borde ha fått pausa vid 20.00 - det är inte OK att behöva bjuda vid 23-tiden...

Smidigt köp! Läs mer
  • Lars B sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-02-02

Södermalm Mariatorget
    Mycket engagerad och jobbade hela tiden med försäljningen. Upplevde hela försäljnings processen som bekymmersfri. Läs mer
  • Gustav L sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-01-27

Södermalm Högalid
    Sålde min tvåa på 41 kvm på Lundagatan vid Zinkensdamm genom Christoffer. Han var proffsig, lätt att ha och göra med, aldrig några konstigheter från start! Köpte den 2017 när marknaden pikade, men fick ändå sålt den till ett bra pris! Rekommenderar Christoffer och HusmanHagberg starkt. Läs mer
  • Caroline Tina Louise J sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-01-15

Södermalm Högalid
    Driven mäklare som inte är rädd för att jobba. Läs mer
  • Jonas K sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-01-03

Södermalm Katarina
    Christoffer är en väldigt engagerad, målinriktad och lyhörd mäklare som arbetar hårt hela vägen in i mål. Han är bra på att hålla säljaren informerad och kommunicerar effektivt. Vi kan absolut rekommendera Christoffer om ni vill ha en seriös och driven mäklare. Läs mer
  • Mona S sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-12-08

Södermalm Högalid
    Lätt och smidig affär när jag sålde min lgh på Södermalm. Blev trevligt bemött av en professionell mäklare som var tillgänglig.
    Självklart rekommenderar jag Christoffer Gatara och HusmanHagberg. Läs mer
  • Anna G
    Anna G sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-11-04

Södermalm Mariatorget
    Sålt 2:a på Bellmansgatan på Södermalm. Christoffer har drivit försäljningen på ett mycket bra sätt där han halt kontakt med alla intressenter på ett kontinuerligt sätt. Processen slutade på den nivå vi önskade. Läs mer
  • Gunilla F köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Gatara en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-11-01

Köpt bellmansg 26 Sthlm.
    Proffsig o trevligt bemötande Läs mer

Senaste försäljningarna

Hallandsgatan