Läs vad 161 Läs vad Josefine Schöön

• 2020-12-08
    Köpte bostad av Josefin. Trevlig! Snabb process.
    Elin L
    • 27.0 m²
    • Södermalm - Hornstull
    köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
  • 2020-12-06
    Vi är supernöjda! Snabb, noggrann och lösningsorienterad. Dessutom mycket trevlig.
  • 2020-12-06
    Jag har sålt en etta i Hornsuill och är så nöjd med valet av mäklare! Josefine var tydlig och engagerad från början till slut. Detta fick mig att känna mig väldigt trygg vilket hade stort värde för mig som första gångs-säljare. Josefine har varit både professionell och personlig genom hela processen och väldigt enkel att samarbeta med.
    Jag är också imponerad över Josefines förmåga att hantera budgivning och förhandling, är övertygad om att jag fick bästa möjliga slutpris givet marknaden och lägenhetens förutsättningar.
    Karin H
    • 27.0 m²
    • Södermalm - Hornstull
    sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
  • 2020-12-04
    Snabbt och smidigt köp där mäklaren var väldigt flexibel och hjälpsam.
    Vi är jättenöjda
    Anneli N
    Anneli N
    • 3:a
    • 86.0 m²
  • 2020-11-29
    Köpte lägenhet på Södermalm med Josefine som mäklare.

Det var snabba ryck under budgivningen och Josefine var väldigt responsiv trots många bollar i luften. Lyckades genomföra ett köp inom 2h från lagt bud till kontraktsskrivning trots att jag inte själv fysiskt kunde skriva på.

Vad som utmärker Josefine:
    -Hon ger dig som köpare trygghet
    -kompetent
    -Lättåtkomlig
    -Rådgivande

Glad köpare,
    Sagar
    Sagar D
    • 31.5 m²
  • 2020-11-23
    Annonsen var snygg och bra!
    Jag är nöjd med det slutpris jag fick!
    Fredrik E
    • 31.5 m²
  • 2020-11-21
    Bra engagemang och energi genom hela processen. Värdering och slutpris stämde mycket bra. Kan rekommendera Josefine.
    Niklas M
    • 3:a
    • 77.0 m²
    • Södermalm - Reimersholme
  • 2020-11-20
    Trevlig och engagerad vid försäljningen av vår bostadsrätt. Gjorde att toppenjobb åt oss och vi är mycket nöjda.
    Ingrid E
    • 5:a
    • 104.5 m²
    • Södermalm - Katarina
  • 2020-11-16
    Sålde en 1:a på söder! Josefine var outstanding genom hela processen. Hon var lättsam, ärlig, effektiv och en fröjd att jobba med. Ett sant proffs som jag varmt kan rekommendera!
    Erik C
    Erik C
    • 34.0 m²
    • Södermalm - SoFo
  • 2020-11-13
    Jag köpte en bostadsrätt på södermalm. Josefine var tillmötesgående och gjorde sitt yttersta för att möjliggöra en snabb och smidig affär. Jag är väldigt nöjd och har inget att klaga på. Josefine var trevlig och professionell i alla lägen.
    Stephanie C
    • 34.0 m²
    • Södermalm - SoFo

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte