Josefine Schöön
Registrerad mäklare sedan 2018-02-08
Aktiv på Reco.se sedan 2018-06-15
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla fantastiska människor, glädjen i när säljare och köpare kommer överens, att samarbeta med andra människor och friheten.

Hur ser din drömbostad ut?
I min drömbostad är det högt i tak, fiskbensparkett, kakelugnar, terasser och bastu med sjöutsikt. Inte nog med det, den ligger också högt upp i huset och upplevs som ljus – sen ska lägenheten vara belägen på Södermalm såklart!

Vad vet vi inte om dig?
Jag gillar matematik men är inte snabb på huvudräkning. Läs mer

Läs vad 120 Läs vad Josefine Schöön

• Yousef R sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-08-13

1.5:a
    Jag kan varmt rekommendera Josefine vid försäljning på Södermalm. Hon var väldigt trevlig, engagerad och driven samt höll en uppdaterad genom hela processen vilket är superbra. Läs mer
  • CRISTIAN B
    CRISTIAN B köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-08-12

1.5:a
    Jag rekommenderar alla att anlita Josefine vid kommande försäljning på Södermalm. Josefine är stabil, trygg och närvarande under hela processen, tack för hjälpen denna gång! Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Luis M köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-07-13

3:a
    Jag har köpt, mycket nöjd, Josefine förklarar bra så en vanligt lekman kan förstå.

Kommer att rekommendera henne och så klar kommer jag att anlita henne när det blir min tor att sälja!

/L Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Hanna Karolina S sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-07-10

3:a
    Josefin är super trevlig, dedikerad och hängiven. Jag vet att hon arbetade väldigt hårt för att få vår lägenhet såld även om vi inte fick det pris som vi hade hoppats på. Vi sålde för 200k under värderingen vilket är en besvikelse men vi vet att Josefin gjorde allt i sin makt och vi är mycket nöjda med hennes insats. Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Felix L sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-06-17

Södermalm - Hornstull
    Sålde en etta i Hornstull. Josefine var driven, positiv och lyhörd genom hela processen. Hon levde väl upp till förväntningarna och hjälpte oss göra en väldigt snabb och smidig försäljning! Läs mer
  • Martin A
    Martin A köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Södermalm Mariaberget
    Köpte lägenhet på Södermalm. Josefine var toppenbra på alla sätt. Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Jenny K köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

5:a
    Södermalm Maria Magdalena
    Vi köpte en lägenhet på Södermalm. Josefine var väldigt glad, trevlig och tillmötesgående på både visningen och i processen därefter. På visningen skojade hon med barn som var där, och bjöd på sig själv vilket skapade en trevlig stämning. Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Daniel G sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Södermalm - Sofia
    Bra mäklare, allt flöt på och hon är trevlig. Däremot blev man jagad att skriva en massa recensioner. Vilket inte uppskattas. Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Hanna S köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-06-15

Södermalm Hornstull
    Har köpt en lägenhet som Josephine Schöön mäklade. Överlag en positiv upplevelse. Svarar snabbt, tillgänglig. Blev något stressad under budgivningen. Mycket positivt med uppföljningssamtal efter tillträdet. Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Helena K köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-06-15

Södermalm - Hornstull
    Enkel och snabb hantering som möjliggjorde köp av lägenhet trots att jag befann mig på annan ort. Läs mer

Senaste försäljningarna

Flintbacken