Josefine Schöön

Josefine Schöön

Josefine Schöön är mäklare på HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Josefine Schöön har varit registrerad mäklare sedan 2018-02. Josefine Schöön har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-06 och har fått 287 omdömen med ett betyg på 4.9. Josefine Schöön har haft 41 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla fantastiska människor, glädjen i när säljare och köpare kommer överens, att samarbeta med andra människor och friheten.

Hur ser din drömbostad ut?
I min drömbostad är det högt i tak, fiskbensparkett, kakelugnar, terasser och bastu med sjöutsikt. Inte nog med det, den ligger också högt upp i huset och upplevs som ljus – sen ska lägenheten vara belägen på Södermalm såklart!

Vad vet vi inte om dig?
Jag gillar matematik men är inte snabb på huvudräkning.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 287 Läs vad Josefine Schöön

• sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    • Södermalm - Högalid
    2022-06-29 Verifierad kund
    Josefine måste vara den bästa mäklaren ever! Otroligt kunnig, gott omdöme och ett enormt driv. Jag var fullständigt trygg med att ha hennes lead när jag sålde min bostadsrätt. Full pott!!
    2022-06-21 Verifierad kund
    Andra gången vi sålt med Josefin och lika nöjd med hennes arbete den här gången som första! Hon är lyhörd, engagerad och håller en hela tiden uppdaterad i processen. Kan varmt rekommendera Josefin vid er nästa bostadsförsäljning!
    • Södermalm - Mariatorget
    2022-06-20 Verifierad kund
    Hej, jag blev bra bemött av mäklaren, vänlig och kompetent.
    Jag hade förväntat mig ett högre försäljnings belopp, men pga den begynnande inflationen är jag glad för det jag kunde få.
    Jag blev uppdaterad av mäklaren hela tiden under försäljningen. Det fungerade mycket bra.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2022-06-14 Verifierad kund
    Köpte en lägenhet på Södermalm med Josefine Schöön som mäklare. Hon är väldigt kompetent och vi kände oss väldigt trygga .ingenting att klaga på . Supersmidig affär på alla sätt och vis!Trevligt , lättillgänglig och professionell :)
    Rekommenderar varmt."
    • Södermalm - Vintertullstorget
    2022-06-03 Verifierad kund
    Josefin höll en trygg och stadig kurs på en minst sagt skakig marknad och lyckades få till en lyckad affär för alla parter.
    • Södermalm - SoFo
    2022-05-30 Verifierad kund
    Josefine och jag var i kontakt redan 2019. Hon kontaktade mig regelbundet efter det och det var ett lätt beslut att anlita henne efter att ha haft regelbundna kontakter där hon visade stort intresse och enträgenhet att få förmedla just min bostad. Hon är professionell och personlig på ett väl avvägt sätt. Jag kände mig mycket trygg genom hela processen.
  • 2022-05-19 Spontant omdöme
    Köpte en lägenhet på Södermalm med Josefine Schöön och Felicia Steiner som mäklare, båda har gjort en otroligt bra jobb, kommunikationen har varit enastående, artiga och tillgängliga och verkar väldig kunniga, har känt och känner mig väldig trygg med de, jag tacka de för den fantastiska jobb de har gjort.
    Tack!
    • Södermalm - Mariatorget
    2022-05-19 Verifierad kund
    Efter rekommendationer från mina grannar kontaktade jag Josefine och det har jag inte ångrat.
    Josefine är trevlig, noggrann, kunnig och väl förberedd.
    Allt gick snabbt och smidigt.
    2022-05-05 Verifierad kund
    Rak och tydlig vilket uppskattas. Har bara positivt att säga om Josefin och hennes engagemang under denna process.
  • 2022-04-27 Spontant omdöme
    Snabb, effektiv och påläst mäklare. Enkel kommunikation