Josefine Schöön

Josefine Schöön

Josefine Schöön är mäklare på HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Josefine Schöön har varit registrerad mäklare sedan 2018-02. Josefine Schöön har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-06 och har fått 221 omdömen med ett betyg på 4.9. Josefine Schöön har haft 72 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla fantastiska människor, glädjen i när säljare och köpare kommer överens, att samarbeta med andra människor och friheten.

Hur ser din drömbostad ut?
I min drömbostad är det högt i tak, fiskbensparkett, kakelugnar, terasser och bastu med sjöutsikt. Inte nog med det, den ligger också högt upp i huset och upplevs som ljus – sen ska lägenheten vara belägen på Södermalm såklart!

Vad vet vi inte om dig?
Jag gillar matematik men är inte snabb på huvudräkning.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 221 Läs vad Josefine Schöön

• sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    • Södermalm - SoFo
    2021-07-02
    Har både köpt och sålt lägenhet med hjälp av Josefine, och kan varmt rekommendera henne som mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2021-06-29
    Josefine har arbetat hårt för att jag skulle ha rätt information under hela köpprocessen. Först som intresserad av lägenhet, sedan under budgivning, samt slutligen som köpare av lägenheten. Josefine tog hand om allt jag behövde på ett gott sätt. Jag kände mig hela tiden trygg vad som hänt och vad som skulle hända.
    Något jag uppskattade mycket var att Josefine efter kort tid anpassade informationen till vad jag efterfrågade och behövde - hon hade således bedömt mig riktigt hur jag ville uppleva och genomföra min köpprocess.
    Jag kan med varm hand rekommendera Josefine som mäklare.
    • Södermalm - Högalid
    2021-06-29
    Josefine var väldigt tillgänglig och snabb på att kommunicera vilket kändes tryggt. Uppskattade att hon var flexibel och fick ut vår annons snabbt.
    2021-06-29
    Bästa mäklaren i stockholm. Bästa mäklaren i stockholm.
    2021-06-23
    Sålde min 2a i Hornstull med Josefine och är nöjd med hela processen, samt det fina slutpriset. Josefine är målmedveten, social och professionellt. Kan varmt rekommendera henne vidare.
    2021-06-23
    Väldigt kommunikativ under hela budgivningsprocessen, tillgänglig och proffsig. Det kändes väldigt tryggt som köpare.
    2021-06-22
    Jag kan absolut rekommendera Josefine, hon gjorde ett bra jobb med försäljningen av min lägenhet.
    2021-06-19
    Josefine höll mig hela tiden uppdaterad och informerad. När jag hade någon fråga eller sökte henne återkom hon snabbt med svar. Hela säljprocessen gick snabbt och smidigt och det kändes väldigt tryggt.
    Jag är mycket nöjd och kan verkligen varmt rekommendera Josefine!
    • Södermalm - Skanstull
    2021-06-19
    Super professionell, tydlig och hårt arbetande.
    Inget krångel, allt flöt på hur bra som helst. Precis som det ska vara.
    • Södermalm - Kvarnberget
    2021-06-19
    Vi uppskattade Josefine stort, främst hennes professionalism och ärliga kommunikation. Det är viktigt för oss att känna att vi blir bemötta med full ärlighet, transparens och kompetens, något som Josefine verkligen lever upp till. Hon är även tillgänglig när man behöver henne, hon gav oss full uppmärksamhet och fick oss att känna oss som hennes prioritet. Vi kommer absolut använda oss av Josefine vid nästa försäljning också.