Josefine Schöön
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla fantastiska människor, glädjen i när säljare och köpare kommer överens, att samarbeta med andra människor och friheten.

Hur ser din drömbostad ut?
I min drömbostad är det högt i tak, fiskbensparkett, kakelugnar, terasser och bastu med sjöutsikt. Inte nog med det, den ligger också högt upp i huset och upplevs som ljus – sen ska lägenheten vara belägen på Södermalm såklart!

Vad vet vi inte om dig?
Jag gillar matematik men är inte snabb på huvudräkning. Läs mer

Läs vad 92 Läs vad Josefine Schöön

• Catharina B sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-04-03

Södermalm Hornstull
    Jag var tvungen att snabbt sälja mitt hem och ringde Josefine för att hon nyss hade sålt en lägenhet i min fastighet till ett oväntat bra pris. Coronakrisen gjorde plötsligt marknaden instabil men trots det navigerade Josefine genom försäljningsprocessen på ett klokt, ansvarsfullt, lojalt och hängivet sätt. Hon är rak, tydlig och lätt att nå och kommunicera med. Josefine är en mycket bra mäklare. Läs mer
  • Sophie D
    Sophie D skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-03-30

Josefine was fantastic help when buying my apartment, she was quick to respond and always helped with any questions and advice, she went the extra mile with following up if everything was ok after the move, which was very much appreciated. I would highly recommend Josefine if you are selling your apartment. Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Eva K sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-03-15

Södermalm Skinnarviksberget
    Josefin gjorde ett utmärkt arbeta visade på engagemang, driv och önskan att leverar genom hela processen. Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Adam R köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-03-12

Södermalm Skinnarviksberget
    Vi köpte en lägenhet på Södermalm av Josefine, som vi uppfattar som mycket förtroendeingivande och professionell mäklare. Jag kan verkligen rekommendera Josefine både för köpare och säljare. Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Henrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-03-08

Södermalm Hornstull
    Josefine tog hand om vår försäljning på ett väldigt professionellt och tryggt sätt. Hon brydde sig verkligen, var lyhörd och kämpade för att vi skulle nå ett så bra resultat som möjligt. Kan absolut rekommendera henne till alla som ska sälja sin lägenhet. Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Anna B sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-03-04

Södermalm Maria Magdalena
    Josefin hjälpte oss att sälja vår lght på Södermalm och vi blev nöjda med slutpriset. Josefin gav ett tryggt och professionellt intryck från början och kändes självklar i vårt val. Köparen berättade att de aldrig träffat en så opretentiös, trevlig och tillmötesgående mäklare tidigare. Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Robin H sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-03-02

Södermalm Sofia
    Sålde en etta på södermalm. Josefine var driven och engagerad från dag 1. Gick ur sin väg för att se till att vi kunde göra det mesta för att få ett så bra pris som möjligt.

Själv har jag haft rätt dåliga erfarenheter av mäklare tidigare så jag var ganska på min vakt till en början, men med Josefine kändes det tryggt.

Min enda lilla anmärkning var att jag inte riktigt gillade homestylingföretaget som hon rekommenderade, jag tyckte de var slarviga, använde möbler i väldigt dåligt skick och inte var särskilt prisvärda. Dock tycker jag inte man kan klandra Josefine för, men det kan vara värt att prata igenom ordenligt innan i detalj vad man får om man väljer att använda dem. Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Matthew W köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-02-26

Södermalm Katarina
    A seamless and superb first apartment buying experience! Josefine was wonderful. Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Max L sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-02-23

Södermalm Hornstull
    Josefin gav ett jättebra bemötande. Hon var alltid noggran med att stämma av förväntningar och status ända fram till försäljningen. Jag rekomenderar absolut henne som mäklare! Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Alice G sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-02-22

Södermalm Katarina
    Josefine är en väldigt engagerad och duktig mäklare. Hon var lättillgänglig, målinriktad och mycket hjälpsam under hela processen. Jag kan starkt rekommendera Josefine till andra! Läs mer

Senaste försäljningarna

Ringvägen