Josefine Schöön
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är friheten, att samarbeta med andra människor och att det bara är jag som bestämmer över hur bra jag kan bli.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med vänner, lagar god mat och går promenader.

Hur ser din drömbostad ut?
I min drömbostad är det högt i tak, fiskbensparkett, kakelugnar, terasser, bastu med sjöutsikt - på Södermalm såklart!

Vad vet vi inte om dig?
Jag är livrädd för fåglar! Läs mer

Läs vad 12 kunder tycker om Josefine Schöön

• Frida W
    Frida W skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Som köpare till en lägenhet på Heleneborgsgatan är jag supernöjd över hjälpen från Josefine! Hon levererade alltid ett trevligt bemötande, flexibilitet och lyhördhet. Läs mer
  • Tomas J
    Tomas J skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi förväntade oss kompetens och lyhördhet. Framförallt en mäklare som kunde sälja vår lägenhet vi vår till ett pris som vi i bästa fall hoppades på. Josefine uppfyllde våra förväntningar med råge och sålde vår 3a innan styling, fotografering och visning. Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Susanne L skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Köpt på Skaraborgsgatan och jättenöjd! Mäklaren mycket hjälpsam, trevlig och duktig! Läs mer
  • Malin B
    Malin B skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi fick hjälp av Josefine att värdera våran 2a i Skanstull och var väldigt nöjda med hennes kunnighet. När vi väljer att sälja kommer vi garanterat ta hjälp av Josefine. Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Ylva W skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Vi sålde en 2:a på 60kvm. Josefine kom in som ersättare för en annan mäklare som flyttat och hon höll i det hela som om hon varit med från början. Hon höll oss uppdaterade längs med vägen och resonera klokt kring detaljer. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Adam L skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Josefin sålde vår bostadsrätt och vi är väldigt nöjda med hennes arbete. Hon var professionell och enkel att kommunicera med, svarade alltid snabbt och pedagogiskt på våra frågor, och sålde vår lägenhet för ett pris vi var väldigt nöjda med. Vi kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Oscar L skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Jag köpte en lägenhet belägen på Ringvägen 129B.
    Allting fungerade perfekt. Tydlig och bra information och väldigt tillmötesgående.

Jag hade förväntningarna att få hjälp när jag behövde det, vilket jag även fick.

Min upplevelse var jätte bra. Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Stefan H skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Sålde en bostadsrätt.
    Josefin är lätt att ha och göra med och engagerad som sig bör.

Jag är väldigt nöjd med det.

Stefan. Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Filip B skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Duktig och lyhörd mäklare som gjorde att jag blev väldigt nöjd med affären. Toppbetyg! Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Henrik L skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    Josefine gjorde ett mycket proffesionellt och vänligt intryck på mig när hon värderade min lägenhet. Jag kände mig väldigt trygg med hennes kunskaper och förhållningssätt till branschen och jag fick bra och utförliga svar på mina funderingar och frågor. Den skriftliga bedömningen kom senare samma dag! Otroligt snabbt och smidigt. Jag rekommenderar henne varmt. Läs mer

Senaste försäljningarna

2:a