Josefine Schöön
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-02 - 2019-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är friheten, att samarbeta med andra människor och att det bara är jag som bestämmer över hur bra jag kan bli.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med vänner, lagar god mat och går promenader.

Hur ser din drömbostad ut?
I min drömbostad är det högt i tak, fiskbensparkett, kakelugnar, terasser, bastu med sjöutsikt - på Södermalm såklart!

Vad vet vi inte om dig?
Jag är livrädd för fåglar! Läs mer

Läs vad 22 kunder tycker om Josefine Schöön

• Biljana M
    Biljana M sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-02-08

74m²
    Södermalm Högalid
    Det har arit väldigt kul att få hjälp av Josefine Sköön med försäljningen av vår lägenhet och vi är väldigt nöjda med hennes arbete. Professionell och trevlig! Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Hedvid Frida A köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-02-08

74m²
    Södermalm Högalid
    trevlig, flexibel och villig att göra både säljare o köpare nöjda. Läs mer
  • Sebastian S
    Sebastian S köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-02-05

76m²
    Södermalm Maria Magdalena
    I denna affär var jag och min flickvän köpare till 3 rum och kök på Södermalm. Detta var hösten 2018 (Ekehjelmstorget 12).

Josephine agerade oerhört profissionellt mot oss i samråd med säljaren. Min känsla är att Josephine vill göra en affär på ett proffessionellt sätt både mot köpare och säljare.

Upplevese klockren rakt igenom, kan varmt rekommendera att slå henne en signal om ni behöver hjälp att sälja/köpa. Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Eva G sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-02-04

89m²
    Södermalm Katarina
    J S har bra uppdatering på sina kunder. Genom att tipsa om nytt objekt lyckas vi köpa direkt, dvs utan visning. Tydlig, snabb återkoppling, seriöst intryck och insatt i objekt som hon som mäklare säljer. Vi har känt oss trygga med henne vilket är oerhört viktigt vid en försäljning. Allt har fungerat smidigt och vi kan varmt rekommendera henne till övriga kunder.

Trevlig också för den delen! Läs mer
  • Mikael Å
    Mikael Å skrev om Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-02-04

Vi köpte vår lägenhet av Josefin på Husman Hagberg. Vi fick även vår tidigare lägenhet värderad av henne. Hon är mycket kompetent och engagerad. Mycket lätt att samarbeta med och har gott omdöme. Vid värderingen av vår lägenhet gav hon en rimlig prisbild. Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Johan R sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-01-29

99m²
    Södermalm Skinnarviksberget
    Vi bestämde oss för att sälja vår bostadsrätt på södermalm med kort varsel och allting har löpt på mycket bra och snabbt med Josefines personliga och stöttande assistans genom försäljningsprocessen. Hon har givit oss en rimlig uppskattning av värdet på bostadsrätten och vilket pris vi kunde förvänta oss, bra koll på firma för styling av lägenheten samt foto och en utmärkt prisförhandling vid försäljningen. Vi kan rekommendera Josefin varmt om du går i säljtankar! Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Stephanie A köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-01-29

2:a
    53m²
    Södermalm Maria Magdalena
    Josefine var mycket mån att se till att båda parter blev nöjda med avslutet som vi kom fram till.
    Hon har varit mycket behjälplig, flexibel och nåbar under hela processens gång. Mycket tacksam för professionaliteten
    och bemötandet av Josefine. Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Ulf M köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-01-28

99m²
    Södermalm Skinnarviksberget
    Glad och trevlig - ambitiös - kunnig Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Nils H sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-01-25

90m²
    Södermalm Katarina
    Sålde mammas lägenhet snabbt och effektivt helt enligt våra förhoppningar. Läs mer
    Josefine S gillar detta
  • Björn H sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-01-23

90m²
    Södermalm Katarina
    Josefine ger ett positivt och professionellt intryck som hela tiden bekräftas genom snabb och adekvat information. Som kund känner man sig trygg. Läs mer

Senaste försäljningarna

Ringvägen