Jerry Johnsson
Registrerad mäklare sedan 2010-04-07
Aktiv på Reco.se sedan 2016-01-01
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mäklaryrket är fantastiskt roligt och omväxlande. En bonus är att man kan leva på jobbet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
När du väljer mig som mäklare så får du ett stort engagemang och full tillgänglighet i kombination med lång erfarenhet. En framgångsfaktor när du gör ditt livs största affär.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Mäklartjänsten är ett förtroendeuppdrag. När du anlitar mig får du en målinriktad mäklare med högsta möjliga köpeskilling som fokus i varje affär.
Vad gör du helst på fritiden?

Fritiden består till stor del av fotbolls och hockeymatcher tillsammans med familjen. Jag försöker också hålla mig i form genom träning några gånger i veckan. Jakt är ett annat intresse som för tillfället vilar men ska återupptas längre fram. Läs mer

Läs vad 78 Läs vad Jerry Johnsson

• Mikael S sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-06-22

3:a
    Södermalm Sofia
    Jerry hjälpte mig att sälja min BR på Södermalm med 3 rum och kök. Han är mycket kommunikativ, professionell och pålitlig. Jerry har tidigare sålt ytterligare en lägenhet åt mig och jag har också köpt en via honom med lika bra upplevelse. Jerry har mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Carin C sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-06-16

4:a
    Södermalm Katarina
    Vi har sålt vår 4:a på Åsögatan Södermalm ned hjälp av Jerry Johnsson. Vi träffade flera mäklare och valde HusmanHagberg och Jerry Johnsson för hans engagemang och erfarenhet med försäljningar på Södermalm. Jerry var väldigt tillmötesgående och tillgänglig samt gav bra råd till oss. Våra förväntningar uppfylldes och vi kan varmt rekommendera Jerry att anlitas vid försäljning. Läs mer
  • Jens G sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-05-14

2:a
    Lägenhet såld på Södermalm och Jerry överträffade alla förväntningar på alla punkter och kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Johan S köpte sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-04-16

2.5:a
    Bra och hjälpsam mäklare med god kännedom om området södermalm! Läs mer
  • Rebecka T sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-04-14

2:a
    Sålde 2:a mha Jerry. Mycket tydlig och tillmötesgående. Fick igång budgivningen snabbt. Vi är jättenöjda med Jerry. Läs mer
  • Maria A köpte sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-04-12

2:a
    Kunnig och trevlig och lätt att samarbeta med. Snabb återkoppling vid frågor. Läs mer
  • Silja H sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-03-20

2.5:a
    Över alla förväntningar.
    Bättre hade inte kunnat blir! Läs mer
  • Eric J
    Eric J köpte sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-03-19

3:a
    Köpte vår bostadsrätt genom Jerry och allt har gått supersmidigt. Trevlig och kunnig! Läs mer
  • Erik B köpte sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-03-05

2:a
    Snabba svar, bra intryck, ett enkelt avslut på köp. Läs mer
  • Christina H sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-02-15

Södermalm Sofia
    Sålt en 2:a, 55+ på Södermalm.
    Mycket trevlig och kunnig mäklare och jag är väldigt nöjd försäljningen.Jag vill även ge en eloge till den duktiga fotografen. Läs mer

Senaste försäljningarna

Folkskolegatan