Jerry Johnsson
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2019-04
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mäklaryrket är fantastiskt roligt och omväxlande. En bonus är att man kan leva på jobbet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
När du väljer mig som mäklare så får du ett stort engagemang och full tillgänglighet i kombination med lång erfarenhet. En framgångsfaktor när du gör ditt livs största affär.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Mäklartjänsten är ett förtroendeuppdrag. När du anlitar mig får du en målinriktad mäklare med högsta möjliga köpeskilling som fokus i varje affär.
Vad gör du helst på fritiden?

Fritiden består till stor del av fotbolls och hockeymatcher tillsammans med familjen. Jag försöker också hålla mig i form genom träning några gånger i veckan. Jakt är ett annat intresse som för tillfället vilar men ska återupptas längre fram. Läs mer

Läs vad 50 Läs vad Jerry Johnsson

• Esref O sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-05-22

Södermalm Sofia
    En på alla vis briljant mäklare! Saklig, kunnig, omtänksam - och allt på samma gång!
    Jerry Johnsson hjälpte oss med försäljningen av vår trea på Söder. Läs mer
  • Lena B köpte sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-05-22

Södermalm Sofia
    Kunnig och . Serviceminded. Lugn. Tydlig och rak kommunikation. Förtroendeingivande, köp av brf Nackagatan 25.
    Lena Läs mer
  • Åsa A sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-05-08

Södermalm Sofia
    Jag sålde min lägenhet på Södermalm med hjälp av Jerry och är otroligt nöjd med hans arbete. Jerry hjälpte mig att få ut lägenheten till försäljning med väldigt kort startsträcka. Han är flexibel och höll mig hela tiden informerad om vad som skedde i processen och fanns tillgänglig för frågor om allting. Jag skulle varmt rekommendera Jerry som mäklare. Läs mer
  • Victoria W sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-04-23

Södermalm Högalid
    Jerry är väldigt lyhörd och proffsig rekommenderas varmt. Läs mer
  • Magnus W sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-04-23

Södermalm Högalid
    Jerry tog sig an vår försäljning med mycket kort varsel och vi hade mycket bra kommunikation genom hela processen. Läs mer
  • Gunilla Gullberg sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-04-14

Södermalm Högalid
    Jerry hjälpte oss att sälja vår 5:a på Hornsgatan. Han är en mycket seriös, engagerad och tillmötesgående mäklare. Vi kände ett stort förtroende och kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • Anders L sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-03-30

Södermalm Sofia
    Jerry har på ett förtjänstfullt sätt genomfört försäljningen av min lägenhet. Läs mer
  • Sascha R köpte sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-03-18

Södermalm Sofia
    Jag köpte en lägenhet på Södermalm. Jerry har varit professionell, hjälpsam och tydlig genom hela processen. Grymt bra service, jag är riktigt nöjd! Läs mer
  • Isabel H sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-02-11

Sålt en 4:a på 105kvm2. Vi fick äntligen avslut efter en lång process men kanske inte det pris vi önskade. Jerry är trevlig och proffesionell. Läs mer
  • Inga-Britt S sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-01-24

Jag anlitade Jerry till att sälja min lägenhet eftersom jag har anlitat honom förut och är väldigt nöjd.
    Han har bemött mig med vänlighet och respekt och lyssnat på mina önskemål och funderingar.
    Mina förväntningar var att sälja snabbt och till ett bra pris. Detta har Jerry levererat.
    Mycket trevlig, kompetent och vänlig mäklare som har lätt för att möta människor. Mycket bra på att återkoppla och samarbeta med. Rekommenderas varmt till andra. Läs mer

Senaste försäljningarna

Ringvägen