Jerry Johnsson
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mäklaryrket är fantastiskt roligt och omväxlande. En bonus är att man kan leva på jobbet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
När du väljer mig som mäklare så får du ett stort engagemang och full tillgänglighet i kombination med lång erfarenhet. En framgångsfaktor när du gör ditt livs största affär.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Mäklartjänsten är ett förtroendeuppdrag. När du anlitar mig får du en målinriktad mäklare med högsta möjliga köpeskilling som fokus i varje affär.
Vad gör du helst på fritiden?

Fritiden består till stor del av fotbolls och hockeymatcher tillsammans med familjen. Jag försöker också hålla mig i form genom träning några gånger i veckan. Jakt är ett annat intresse som för tillfället vilar men ska återupptas längre fram. Läs mer

Läs vad 72 Läs vad Jerry Johnsson

• Silja H sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-03-20

Över alla förväntningar.
    Bättre hade inte kunnat blir! Läs mer
  • Eric J
    Eric J köpte sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-03-19

Köpte vår bostadsrätt genom Jerry och allt har gått supersmidigt. Trevlig och kunnig! Läs mer
  • Erik B köpte sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-03-05

Snabba svar, bra intryck, ett enkelt avslut på köp. Läs mer
  • Christina H sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-02-15

Södermalm Sofia
    Sålt en 2:a, 55+ på Södermalm.
    Mycket trevlig och kunnig mäklare och jag är väldigt nöjd försäljningen.Jag vill även ge en eloge till den duktiga fotografen. Läs mer
  • Åke B sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-02-07

Södermalm Maria Magdalena
    Jerry är lugn, saklig och förtroendeingivande. Läs mer
  • Shubha Vasanth R köpte sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-01-29

Södermalm Katarina
    Jerry Johnsson is a thorough professional. He is patient with you and answers your questions with all the details. Very happy to be associated with him. Läs mer
  • Hans C köpte sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-01-26

Södermalm Maria Magdalena
    Jag har både sålt och köpt av Jerry och det är ett proffs som verkligen kan detta - kunnig, snabb, enkel och rak kommunikation, och get ett gott förtroende. Kan verkligen rekommendera honom Läs mer
  • Hedvig H köpte sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-01-15

Inte stressande, lugn och ordentlig. Kände mig trygg i processen.

Jag har köpt en bostad. Läs mer
  • Jens H sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-01-15

Jag både köpte ny lägenhet och sålde vår gamla genom Jerry och är väldigt nöjd. Jerry lyssnar väl och är väldigt lösningsorienterad och flexibel. Kändes tryggt att ha honom vid vår sida genom hela processen. Han arbetar dessutom med bra fotograf och rekommenderade bra stylister. Läs mer
  • Karl S sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2019-11-14

Professionell , lyhörd och bra att jobba med . Vi är mycket nöjda med Jerry. Läs mer

Senaste försäljningarna

Hornsgatan