Jerry Johnsson

Jerry Johnsson

Jerry Johnsson är mäklare på HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Jerry Johnsson har varit registrerad mäklare sedan 2010-04. Jerry Johnsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 102 omdömen med ett betyg på 4.9. Jerry Johnsson har haft 38 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mäklaryrket är fantastiskt roligt och omväxlande. En bonus är att man kan leva på jobbet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
När du väljer mig som mäklare så får du ett stort engagemang och full tillgänglighet i kombination med lång erfarenhet. En framgångsfaktor när du gör ditt livs största affär.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Mäklartjänsten är ett förtroendeuppdrag. När du anlitar mig får du en målinriktad mäklare med högsta möjliga köpeskilling som fokus i varje affär.
Vad gör du helst på fritiden?

Fritiden består till stor del av fotbolls och hockeymatcher tillsammans med familjen. Jag försöker också hålla mig i form genom träning några gånger i veckan. Jakt är ett annat intresse som för tillfället vilar men ska återupptas längre fram.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 102 Läs vad Jerry Johnsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    • Södermalm - Maria Magdalena
    2021-07-02
    Jerry var öppen, trevlig, lugn och engagerad och bra på att skapa förtroende.
    Inte påstridig utan mycket inlyssnande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2021-06-23
    Vi hittade Jerry genom en visning vi själva varit på där han väldigt korrekt återkommit med svar på våra frågor. Han hade också skickat ett trevligt sms på morgonen och påmint om visningen. Intrycket var gott. När vi väl anlitade Jerry till vår egna försäljning så överträffade han ändå våra förväntningar. Han var lättillgänglig, trevlig och inkännande. Vi skulle definitivt anlita honom igen och rekommenderar honom varmt.
  • 2021-05-30
    Han skötte sitt jobb och inom ramarna för vad man kan förvänta sig.
    2021-05-12
    Jerry var mäklare till den lägenheten som jag till slut köpte och jag upplevde Jerry som lugn och kompetent med ett professionellt bemötande till alla. När det till slut blev av för att skriva gick allt smidigt och utan strul, ett bra avslut.
    • Södermalm - SoFo
    2021-05-11
    Vi har sålt en lägenhet på Södermalm i Stockholm.
    Jerry är en mycket sympatisk person som det är lätt att samarbeta med.
    Som den goda stilist han är, skrev Jerry en fantastisk beskrivning av lägenheten och dess omgivningar, så man knappt ville flytta härifrån. Ändå kändes den helt ärlig och utan överdrifter, vilket ju rimligtvis ökar intresset.
    Så var ju lägenheten snart såld och till ett pris över våra förväntningar.
    Vi är mer än nöjda med hela processen.
    • Södermalm Katarina
    2021-05-09
    Vi har köpt en lägenhet på Söder i Stockholm. Jerry uppträdde professionellt och korrekt. Han informerade oss kontinuerligt och vi kände oss bra bemötta.
    2021-04-08
    Köpt lgh
    Snabb återkoppling i alla frågor
    Bra bemötande
    • Södermalm Vintertullstorget
    2021-03-27
    Vi kan varmt rekommendera Jerry, som verkligen motsvarade våra förväntningar. Han hade hand om försäljningen av vår femrummare. Allt var så proffsigt skött, från annonsering, visning till att skriva avtal.
    • Södermalm -Skanstull
    2021-03-19
    Jerry är en riktigt duktig, lyhörd och kunnig mäklare. Jag träffade minst 6 olika mäklare och för mig var det självklara valet Jerry. Han uppfyllde mina behov vilket var en bra, realistisk och snabb väg till marknaden. Vi träffades på en onsdag och på fredagen låg annonsen ute på hemnet. Han var proaktiv, höll mig uppdaterad och hans goda kännedom om området gjorde att han kunde förutspå antalet spekulanter. Vi fick till en affär som både jag och han var nöjd med till slut och jag hade valt Jerry som mäklare 10/10. Speciellt om det är Södermalm.
    • Södermalm - Sofia
    2021-02-28
    Stor kunskap om bostadsrättsföreningen Hamvakten och omgivningarna. Det blev en snabb försäljning,vilket påskyndades av oss säljare. Vi är mycket nöjd med Jerry Johnson som mäklare. Trevlig och snabba återkopplingar.
    Mvh Margareta och Andrej Borowiak