Jerry Johnsson

Jerry Johnsson

Jerry Johnsson är mäklare på HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Jerry Johnsson har varit registrerad mäklare sedan 2010-04. Jerry Johnsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 142 omdömen med ett betyg på 4.8. Jerry Johnsson har haft 17 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mäklaryrket är fantastiskt roligt och omväxlande. En bonus är att man kan leva på jobbet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
När du väljer mig som mäklare så får du ett stort engagemang och full tillgänglighet i kombination med lång erfarenhet. En framgångsfaktor när du gör ditt livs största affär.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Mäklartjänsten är ett förtroendeuppdrag. När du anlitar mig får du en målinriktad mäklare med högsta möjliga köpeskilling som fokus i varje affär.
Vad gör du helst på fritiden?

Fritiden består till stor del av fotbolls och hockeymatcher tillsammans med familjen. Jag försöker också hålla mig i form genom träning några gånger i veckan. Jakt är ett annat intresse som för tillfället vilar men ska återupptas längre fram.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

142 omdömen om Jerry Johnsson

Sedan starten hos Reco 2015
Anna-Karin J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm Vintertullstorget

Jerry är förtoendeingivande och professionell. Trygg att ha med i en bostadsförsäljning.

Stefan N
Södermalm - Katarina

Bra process från början till slut. Förmedlat information på ett korrekt och bra sätt. Snabb återkoppling och tydlig kommunikation.

Robin S
Södermalm - Sofia

Proffsig hela vägen från första kontakt till genomfört uppdrag

Elin W

Vi är supernöjda med Jerry! Trots att processen tog ca 1,5 år från första möte till försäljning då vi ville köpa innan vi sålde så väntade han tålmodigt och var redo att köra igång med full kraft direkt när vi hade köpt. Alltid trevlig, kunnig och hjälpsam och ett bra bemötande!

Anders M

Ett osedvanligt långt uppdrag då de första sex månaderna var under lite ovanliga förutsättningar som tyvärr aldrig ledde till något avslut. Därefter övergick förutsättningarna till helt sedvanliga och ledde till ett mycket snabbt avslut på en ovanligt skakig och svårbedömd marknad. Även om slutpriset blev lite lägre än vad både Jerry och vi trodde strax innan så kände vi verkligen att han fått ut det bästa möjliga under rådande omständigheter. Alltid ett lugnt, trevligt och ytterst serviceinriktat bemötande rakt igenom....

Carl Filip S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jerry Johnsson en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Smidigt och bra bemötande. Gick fortare än förväntat.

Lovisa D

Otroligt bra bemött där Jerry lyhört tog emot våra önskningar kring försäljningen. Kommunikationen och det väl utförda arbetet var absolut exceptionellt!

Ulf J

Jerry är professionell och kunnig. Klara besked. Informerar löpande på ett bra sätt. Vänligt bemötande.

Stefan J

Jerry gav oss som säljare god service med återkoppling från köpare. Min bild är även att han gav en fod service till köpare. I den tröga marknaden som varit 2023 så jobbade han på bra med att ringa kunder och visa lägenhet för spekulanter när köpare så önskade. Jerry har en god kunskap om föreningarna i området Sofia/norra hammarbyhamnen. Deras för och nackdelar. Jag kan varmt rekommendera Jerry vid en försäljning i detta område.

Anette J

Jerry är väldigt professionell och lyhörd. Hjälper till och informerar i hela kedjan så vi som säljare kan känna oss trygga.