Hanna Lundin

Hanna Lundin

Hanna Lundin är mäklare på HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Hanna Lundin har varit registrerad mäklare sedan 2022-07. Hanna Lundin har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-05 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Hanna Lundin har haft 0 försäljningar sen 2024-05 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

3 omdömen om Hanna Lundin

Sedan starten hos Reco 2024
Stella E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Lundin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Sofia

Enastående mäklare som engagerar sig helhjärtat genom hela försäljningsprocessen och levererar strålande resultat. Hanna har imponerande marknadskännedom, är alltid steget före, lyhörd och genuint intresserad av sina kunder. Hon lägger ner enormt mycket energi och passion i sitt arbete och överträffade alla våra förväntningar. Hennes proaktiva tillvägagångssätt och personliga touch gjorde vår försäljning till en framgångssaga!

Christina B
Södermalm - Sofia

Mäklaren har varit inlyssnande och har sedan givit information som vi har haft stor användning av. Hon har också visat stor kunskap och lång erfarenhet av försäljning vilket resulterat i att vi har tacksamt kunna följa hennes råd. Mäklaren har överträffat våra förväntningar som vi redan innan satt högt.

Kerstin Bodil F
Södermalm - Sofia

Professionell. Agerade som jag hoppats. Allt gick smidigt.