HusmanHagberg Täby

Näsbydalsvägen 17, 183 31 Täby — Visa karta

På HusmanHagbergs kontor i Täby hittar du fastighetsmäklare med ett engagemang utöver det vanliga. Vi som jobbar här har bostäder som största passion, och vi har all den kunskap som krävs för att hjälpa dig hitta rätt. Vi hör till en kedja med hela 90 kontor runt om i Sverige och självklart är vi inte bundna till en viss bank eller ett visst försäkringsbolag.

Kontakta oss så hjälper vi dig till den där lägenheten, villan eller radhuset du längtar efter. Varmt välkommen in till oss på Täbykontoret!
Mån-Tor: 09:00-17:30
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 558 kunder tycker om HusmanHagberg Täby

• 2020-10-30

Emelie L skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor gjorde hela upplevelsen av vårt köp av bostad avslappnat, roligt och tydligt. Bra uppföljning, ärlig och rättfram! Läs mer
  • Anders F

2020-10-26

Anders F skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Närvi tre bröder skullw sälja vår mor lägenhet i Näsbydal Täby så var Victor de givna valet.
    Victor hade ett trvligt bemötande och ett bra driv men inte pushig.
    Vi tre bröder följde den uppgjorda tidsplanen till punkt och prick men det gjorde även Victor. Så det kunde bli en snabb affär med ett slutpris som var något över vårt förväntade slutpris.
    Allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2020-10-26

Jacob V skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Professionell utan att vara påträngande och trevlig Läs mer

Martin N skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Har ”dammsugit” runt Täby. Var på visning av en liten trea i Näsbydal. Var för liten o balkong i fel väderstreck. Inget för mig. Victor hade en större, 4:a på 97,5 o jag blev intresserad. Kollade på den o köpte! Han får även sälja mitt kedjehus i Enebyberg då jag varit (nu pensionär) inom sälj större delen av mitt yrkesliv. Förtroende, tillit är ett nyckelord och det har verkligen Victor. Mycket bra kille som har en otroligt bra framtid inom sitt yrke. Kan rekommendera honom till ngn som vill söka/köpa! Mitt hus är inte ännu sålt, men foton o visning väntar. Är inte orolig! 😃👍 Martin Nyman Läs mer

Dan Erik S skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Sålt bostadsrätt. Mäklaren uppnådde inte utropspris. Mäklaren trevlig men behöver mer idéer om försäljning. Tex vykort i området, skyltning, olika sätt att annonsera. Ha register på potentiella köpare från tidigare visn. av andra liknande lgh. för att ringa upp o berätta om aktuell lgh. Läs mer
    2020-10-23 Patrik B svarar Dan Erik S
    Hej Dan, Tack för din rekommendation och att du tar dig tid att svara.

Inför din försäljning har vi skickat ut meddelande om försäljning samt matchat med vårt register från tidigare försäljningar om lägenheter i samma stolek. Pratat med kunder i telefon och sms som precis missat andra lägenheter i närtid. Vi bjöd på mäklartipset på bostaden vilket är Hemnets bästa annonsplats vid marknadsföring. Vi delade bostaden via sociala medier.

Vi nådde över snittet på antalet klick på både Hemnet.
    Vi gick ut på en lite högre nivå med tanke på skicket på bostaden och lyckades få ihop en affär trots tiderna och läget på just lägenheter i Täby kommun.

Första skylten i området försvann under 24 timmar tyvärr. Vilket är vanligt då folk generellt sätt är trötta på alla mäklarskyltar.

Hoppas flytten och bygget på det nya stället blir bra för er. Verkade riktigt trevligt och precis som jag själv skulle vilja ordna till det i framtiden.
    Med vänlig hälsning, Patrik

Malcolm R skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Snabb och proffsig hantering. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-10-27 Martin S svarar Malcolm R
    Tack Malcolm! Snabb och proffsig hantering från ditt håll också!
  • Margith M

2020-10-22

Margith M skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Sålt vårt parhus
    Pernilla är positiv, jordnära, seriös
    Vad gäller mina förväntningar så blev det mycket mycket mer än jag kunde förvänta mig

En bra jordnära, korrekt mäklare Läs mer
  • 2020-10-21

Sara A skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vi letade efter en tvåa eller trea i Täby som låg centralt kommunikationsmässigt samt hade potential för att sätta egen prägel på. Victor var tillmötesgående och professionell och hade bra kunskaper både om områden och bostadsrättsföreningar i området. Vi hade redan innan bestämt oss för att inte delta i budgivningar som gick över vad vi tyckte att värdet på eventuella lgh var, och Victor var från början öppen och ärlig om vad för förväntningar säljarna hade till de olika prospektet vi var intresserade av. Det besparade oss mycket tid och energi. Vi kommer att anlita honom igen när/om vi bestämmer oss för att sälja. Vi är mycket nöjda med Husman Hagberg och Victor Isaksson. Läs mer
  • 2020-10-21

Susanne Kristina H skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    En förstående, trevlig och hjälpsam man Läs mer
    2020-10-27 Martin S svarar Susanne Kristina H
    Tack Susanne för ditt förtroende och omdömet! Ses snart igen!
  • 2020-10-20

Morgan Olov A skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Kunnig och drivande, väldigt noggran att både köpare och säljare känner sig nöjda med affären. Läs mer
  • 2020-10-19

Mats P skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Godmorgon
    Än så långt känns allt bra.
    Frågan är mer relevant att ställa vi avklarad affär.

Mats P Läs mer
  • 2020-10-18

Carl-viktor H skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Kompetent och förtroendeingivande Läs mer
  • 2020-10-13

EBBA FREDRIKA W skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Martin hjälpte mig vid köp av min första bostadsrätt i Täby och var superproffsig hela vägen från start tills allt var signat och klart. Alltid snabb på att svara mig vid frågor oavsett hur dumma de kan ha varit, informativ, peppig och väldigt hjälpsam. Rekommenderas! Läs mer
    2020-10-13 Martin S svarar EBBA FREDRIKA W
    Tack för fina ord Ebba! Lycka till med studier och livet :)
  • Jennie H

2020-10-13

Jennie H skrev om Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Rebecca Lindgren är grym!
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande.
    Hon är även ärlig och rak på sak vilket jag uppskattar hos en mäklare.
    Jag är väldigt nöjd med hennes insats och kan starkt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-10-09

Mats H skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Sålt bfr lgh mycket nöjd med Pernilla.
    Det gick smidigt Läs mer

Eva-lotta S skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Villa Täby
    Allt flöt på bra och smidigt. Läs mer

John David O skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    En modern mäklare som gör och arbetar med mer nytänk och är öppen för olika typer av lösningar. Arbetar stenhårt. Läs mer
    2020-10-23 Patrik B svarar John David O
    Tack David!

Hoppas ni får klart allt med bygglovet snart! En riktig dröm att få bygga något eget!

Lars M skrev om Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Proffsig och kunnig. Engagerad i att få till det bra både för oss köpare och säljaren. Fick utmärkt bemötande!
    Rekommenderar verkligen Rebecca som mäklare! Läs mer

Carina H skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Jag har sålt en liten lägenhet i Täby. Mäklaren, Pernilla har under hela tiden varit mycket proffsig, tydlig och engagerad. Våra förväntningar var väl inte särskilda , bara att lägenheten ska säljas, men vi blev verkligen positivt överraskade över hur snyggt en försäljning kan skötas. Topp betyg till Pernilla! Läs mer
  • 2020-10-05

Linnéa N skrev om Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag har fått jättefint bemötande och service av Rebecca i samband med försäljningen av min 1:a i Danderyd. Hon har sett till att säkerställa att jag har all information jag behöver under försäljningens gång, vilket har gett mig en enorm trygghet. Hon har varit professionell, tillitsfull och tydlig. Är oerhört nöjd med Rebecca som mäklare. Läs mer

Linus N skrev om Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag köpte en lägenhet med Rebecca som hjälp och har inte så mycket erfarenhet av mäklare men detta bemötande gjorde mig glatt överraskad och skulle gärna göra fler affärer med Rebecca. Trevlig tjej och väldigt proffesionell. Läs mer

Jon W skrev om Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Engagerad och driven toppen bemötande Läs mer

Timo N skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Bästa möjliga service. Otroligt proffsig och noggrann. Både jag och min sambo fick och har extremt bra förtroende för Victor då han höll precis det han lovat och där till. Läs mer
  • 2020-09-28

Armin Zarei H skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Mycket bra kommunikation! Duktigt Mäklare! Läs mer
  • 2020-09-28

Oliver G skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
  • 2020-09-25

Sofie W skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Professionellt bemötande.
    Köpte parhus i Täby och pernilla guidade pedagogiskt igenom alla steg för att säkerställa en smidig affär. Läs mer
  • 2020-09-25

Carl Marcus L skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Tog sig god tid att hjälpa oss igenom hela säljprocessen på ett mycket proffsigt och engagerat sätt. Läs mer
  • Victoria L

2020-09-24

Victoria L skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Från första kontakt till sista kontrakt har Martin varit otroligt förtroendeingivande,
    hjälpsam, tydlig, tillgänglig, trevlig och pedagogisk. Det har varit en rolig resa mer än ett jobbigt projekt att sälja min lägenheten :) Läs mer
    2020-09-25 Martin S svarar Victoria L
    Kan man önska sig en bättre kund och rekommendation? Tror knappast det. Tack för allt Victoria! Ses snart igen :)
  • 2020-09-24

Henrik Martin P skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag har köpt en tvåa i vallentuna. Martin var väldigt trevlig och otroligt hjälpsam genom hela processen. Detta är första gången jag köper en bostad själv och var väldigt förvirrad hela tiden men Martin la upp allting väldigt klart och tydligt samt var väldigt snabb på att svara på frågor.

Kunde inte ha bett om en bättre mäklare! Läs mer
    2020-09-24 Martin S svarar Henrik Martin P
    Tack för rekommendationen Henrik! Du kommer garanterat trivas på Tvärvägen! Vi ses snart igen :)
  • 2020-09-24

Lena K skrev om Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi anlitade Rebecca Lindgren på HusmanHagberg för vår försäljning av lägenhet på Viggbygärde.
    Detta var en fullträff, så proffsig! perfekt löpande information både muntlig och skriftlig. Ordning och reda på allt. Rebecca är en person som är mycket lätt och behaglig att ha att göra med.
    Vi ger henne högsta betyd.

Lena och Roy Läs mer
  • 2020-09-19

Krister C skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Köpt bostad/bostadsrättslägenhet.
    Utmärkt mäklare, mycket bra visning av lägenheten (köpobjektet)
    Mycket bra organiserat vid möte mellan säljare och köpare vid mötet på mäklarkontoret.
    Dessutom utmärkt uppföljning med påpekande av vikten om att ombesörja hemförsäkring, uppsägning av elavtal etc och diverse tips om övriga åtgärder inför lägenhetsköpet. Läs mer
  • 2020-09-17

Staffan W skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi köpte en lägenhet i vallentuna efter att jesper ordnat med en extra privat visning åt oss då vi inte kunde den ordinarie tiden. Mäklaren var väldigt tillmötesgående och professionell. Läs mer

Per Ove Gustav W skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Sålt villa.
    Trevlig, lättsam och kunnig.
    Förväntad köpeskilling och snabb affär, trots semestertid.
    Han har lång erfarenhet och verkar veta vad han sysslar med. Läs mer

Hanna W skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper hjälpte oss med köp av en trevlig lägenhet. Han var proffsig och trevlig. Tack! Läs mer

Jonas W skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Jag har sålt en lägenhet som var min första egna bostad. Mäklaren var tillmötesgående och bidrog till en snabb och smidig affär med en trevlig utgång. Läs mer
  • 2020-09-14

Olle Claes Olof H skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Kunnig, affärsmässig och med mycket god känsla för affärsläget. Läs mer
  • 2020-09-14

Mattias J skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Sålde min etta med Pernillas hjälp. Hon är mycket engagerad och kunnig, och levde upp till mina förväntningar på alla sätt. Läs mer
  • 2020-09-12

Maria R skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Jag har köpt bostad genom Victor och kan varmt rekommendera honom. Saklig och snabb på att följa upp/återkoppla. Läs mer
  • 2020-09-07

Per Johan Erland A skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper hjälpte oss att sälja vårt hus och vi fick det såld redan som "kommande". Rekommenderar Jesper, trevlig och kompetent! Läs mer
  • 2020-09-02

Eva-lotta Maria A skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Mycket proffsig och seriös! Om ni söker en mäklare runt vallentuna, välj Martin. Läs mer
    2020-09-02 Martin S svarar Eva-lotta Maria A
    Tack Lotta & Linus! Mycket kul att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Speciellt då vi slog prisrekord i ert område :)
  • 2020-08-31

Jonas L skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Sålt en lägenhet i Täby med Viktors hjälp. Victor är både social och trevlig att ha att göra med, samtidigt som han är professionell, lyhörd och tydlig.

En riktig kanonmäklare! Läs mer

Anne-christine T skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper infriade mina önskningar, mycket
    lyhörd och så trevlig!
    Fick en snabb försäljning av min bostadsrätt innan visning😊
    Toppen Mäklare!
    Säljare på Engelbrektsvägen 149 Läs mer

Matilda W skrev om Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Rebecca är en bra och lyhörd mäklare som alltid vill säljaren och köparens bästa. Jag är jättenöjd över henne och hur enkelt försäljningen har känt från min sida.
    Hon är tillgänglig för att svara på frågor och hjälper till med allt hon kan.
    Jag kan verkligen rekommendera Rebecca som mäklare! Läs mer

Elin M skrev om Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag har köpt en enrumslägenhet i viggbyholm som ska bli min första egna lägenhet. Blev väldigt trevligt bemött. Engagerad, hjälpsam och vill att det ska bli bra för båda parterna (köpare och säljare).

Är väldigt nöjd! Läs mer
  • 2020-08-26

Matti E skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Snabb och kunnig hantering av köpt bostadsrätt, rekommenderas ! Läs mer
  • 2020-08-25

Nordholm Cecilia N skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Martin skötte vår försäljning av en bostadsrätt på bästa sätt. Så proffsigt, snabbt och alltid med vänligt bemötande. Det kändes mycket tryggt och Martin ordnade med allt på bästa sätt. Det finns inget mer att önska, då Martin levde upp till våra förväntningar, och mer därtill. Vi kommer att anlita Martin igen när det blir dags för nästa försäljning. Tack Martin. Läs mer
    2020-08-25 Martin S svarar Nordholm Cecilia N
    Tuuuusen tack för fina ord och förtroendet Cissi! Ses snart igen :)
  • 2020-08-22

Karrar Najeh Hameed H skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi är otroligt nöjda med Martin Skarin. Han har ett trevligt och professionellt bemötande. Och vi känner att han gör allt för att både köpare och säljare skall bli nöjda med affären. Läs mer
    2020-08-24 Martin S svarar Karrar Najeh Hameed H
    Tack Karrar & Pernilla! Ni har rätt, nöjda parter är alltid min ambition. Grattis till ett toppenköp! :)
  • 2020-08-22

Henrik Leo Tapani G skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpt hus genom Martin Skarin. En väldigt trevlig och duktig mäklare. Snabb återkoppling och lätt att få tag i. Allting har gått jättesmidigt med honom.

Kan verkligen rekommendera Martin! Läs mer
    2020-08-24 Martin S svarar Henrik Leo Tapani G
    Tack Henrik! Ni har gjort ett grymt bra köp! Ses snart igen :)
  • 2020-08-21

Sara Madeleine A skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Alltid proffesionellt och trevligt bemötande. Läs mer
    2020-08-24 Martin S svarar Sara Madeleine A
    Tack Sara! Trevligt att ha dig som köpare :)
  • 2020-08-21

Nils Gustav Lukas B skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Martin hjälpte oss att sälja vårt radhus i Östra Ormsta och har genom hela processen från första mötet till kontraktskrivning varit oerhört engagerad, lyhörd och professionell. Hans positiva attityd och kompetenta agerande har imponerat på oss och överträffat våra förväntningar. Snabba, tydliga svar och bra rådgivning är Martins signum! Läs mer
    2020-08-21 Martin S svarar Nils Gustav Lukas B
    Tack Lucas och Petra för ett riktigt grymt samarbete! Tacksam för att ni gav mig förtroendet!
    Övertygad om att ni kommer stormtrivas i er nya lägenhet i Hägernäs :)

Näsbydalsvägen 17, 183 31 Täby

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte