Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby HusmanHagberg HusmanHagberg Täby

HusmanHagberg Täby

Näsbydalsvägen 17, 183 31 Täby — Visa karta

På HusmanHagbergs kontor i Täby hittar du fastighetsmäklare med ett engagemang utöver det vanliga. Vi som jobbar här har bostäder som största passion, och vi har all den kunskap som krävs för att hjälpa dig hitta rätt. Vi hör till en kedja med hela 90 kontor runt om i Sverige och självklart är vi inte bundna till en viss bank eller ett visst försäkringsbolag.

Kontakta oss så hjälper vi dig till den där lägenheten, villan eller radhuset du längtar efter. Varmt välkommen in till oss på Täbykontoret!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-17:30
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 238 kunder tycker om HusmanHagberg Täby

• 2019-03-20

Kim F skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Intresserad, engagerad och lyhörd. Hjälpsam och mån om både köpare och säljare. Läs mer
    2019-03-20 Jesper L svarar Kim F
    Tack detsamma! Riktigt roligt att jag fick hjälpa er att flytta ännu en gång :D
  • 2019-03-20

Maria B skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Väldigt strukturerad och kompetent. Victor är dessutom oerhört trevlig och vänlig och inte minst serviceminded. Läs mer
  • 2019-03-13

Anders L skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Köpt lägenhet. Febe mycket proffsigt och varmt bemötande. Uppskattar allt stöd och hjälp i köpprocessen. Läs mer
    2019-03-13 Febe T svarar Anders L
    Tusen tack! Jätteroligt att du tyckte om lägenheten så mycket och att jag gjort ett bra jobb även till dig.
  • Rose-Marie L

2019-03-13

Rose-Marie L skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Jag har köpt en lägenhet.
    Blev bemöt av Febbe med vänlighet, kunskap om objektet och information om området.
    Affären och kontakten skötes proffesionellt och med omtanken både om mig som köpare och säljaren
    Man kände att saker och ting gick rätt och professionellt till. Man var i goda händer helt enkelt!
    Tack snälla Febe!//Rose-Marie Läs mer
    2019-03-13 Febe T svarar Rose-Marie L
    Tusen tack! Alltid roligt att kunna vara behjälplig och få till en affär som känns super både för köpare och säljare.
  • 2019-03-09

Kajsa J skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Alltid tillgänglig, svarar i telefonen. Mkt gott bemötande.
    Ordnat flera extra visningar.
    Har kunskap om det som behöver ”fixas” i en
    o kan ge råd hur man kan ordna det. Läs mer
  • 2019-03-08

Diana S skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Sålt en lägenhet.
    Absolut bästa bemötande. Engagerad mäklare o lyhörd för våra önskemål.Stöttande i alla turer. Läs mer
  • 2019-03-06

christer j skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    De har fungerat smidigt, hon har varit nåbar och hela tiden hållt oss informerad. Hittills har det gått väldigt snabbt och enkelt. Läs mer
  • 2019-03-05

Maria S skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor är en utmärkt mäklare, både för säljare och köpare. Tydlig, trevlig och engagerad.
    Högsta betyg. Läs mer
  • Sebastian K

2019-03-05

Sebastian K skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Proffsigt, informativt, sakligt. Bra presentation av objektet samt påläst. Läs mer
  • 2019-03-05

Diana S skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Köpt o sålt två bostadsrätter.
    Proffsigt o trevligt bemötande.
    Inga frågor är för konstiga, jag har fått svar o hjälp med alla funderingar. Läs mer
  • 2019-03-02

Lars-Erik Henriksen L skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Jag har sålt mitt hus.
    Mäklaren är toppen. Han tog hand om allting.

Jag visste inte att en mäklare skötte så många saker.

Nu lär jag aldrig mer sälja eller köpa något hus eller lägenhet,
    men om jag skulle göra det så skulle jag ringa Patrik. Läs mer
  • 2019-03-02

Marie-Louise L skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi har sålt en villa i Vallentuna.
    Inger har på ett sakligt och lugnt sätt hjälp oss att sälja. Det ända som vi inte tyckte var optimalt var skillnaden på priset som hon från början framförde att vi borde få och det pris som vi till slut fick. Nu är det en svängande marknad som har påverkat skillnaden men de borde inte ha blivit så stor. I övrigt har hon skött arbetet mycket bra. Läs mer
  • 2019-02-27

Marie-Louise L skrev om Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
    * Sålt en villa i Täby.
    * Vi blev bemötta på ett mycket professionellt sätt.
    * Han förklarade dagens bostadsmarknad och vad vi kunde förvänta oss innan vi gjorde affären.
    * Han underrättade oss kontinuerligt och svarade på alla frågor som vi hade.
    * Han var alltid nåbar och alltid vänlig och positiv.

* Allt gick över förväntan. Läs mer
  • 2019-02-27

Ulf Erik Åke L skrev om Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
    - Sålt en villa i Täby.
    - Vi blev bemötta på ett mycket professionellt sätt
    - Han förklarade dagens bostadsmarknad och vilka förväntningar vi skulle ha innan vi skrev på avtalet med honom.
    - Han förklarade tydligt vad som var viktigt inför affären och vad som var viktigt inför fotografering, besiktning och visning.
    - Han hade svar på alla frågor och var entusiastisk genom hela processen oavsett vilka frågor och kommentarer vi hade.
    - Allt gick över förväntan. Läs mer
  • Annika N

2019-02-20

Annika N skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpt bostadsrätt nyligen och Jesper var vänlig och hade bra information om bostaden. Allt gick smidigt och enkelt vid kontraktsskrivningen. Läs mer
    2019-03-19 Jesper L svarar Annika N
    Tack Annika. Hoppas att jag kan leverera full pott nästa gång :)

Ann-Charlotte N skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper har varit en klippa och gett det där lilla extra för att leverera över förväntan. Kan varmt rekomendera Jesper! Läs mer
    2019-02-19 Jesper L svarar Ann-Charlotte N
    Tack för fina ord! Skönt att allt gick i lås för er till slut :)

Birgit L skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Jag har köpt en 2:a och sålt min 4:a i Täby. Jag är på alla sätt
    nöjd med Febe Thulin. Hon är proffsig samt har ett mycket trevligt och vinnande sätt. Jag kan verkligen rekommendera
    henne. Hon är en mycket empatisk person. Läs mer
    2019-02-20 Febe T svarar Birgit L
    Tusen tack för den fina rekommendationen. Men du ska ha tack själv för att du kämpat så med försäljningen trots att du haft så ont.
    Febe T gillar detta

Fredrik H skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    En smidig och trygg känsla från dag 1 till kontraktsskrivning!
    Stark rekommendation! Läs mer
    2019-02-19 Jesper L svarar Fredrik H
    Du är King Fredrik! Tack själv, du är riktigt rak och tydlig som säljare! Då är det enkelt.
  • 2019-02-16

Nikola K skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Köpte via Pernilla, allt gick smidigt och enkelt! Tillmötesgående och snabba återkopplingar. Läs mer
    2019-02-18 Pernilla D svarar Nikola K
    Tack Nikola det var kul att hjälpa dig med köpet! Grattis till den superfina lägenheten, där kommer du trivas!
    Pernilla D gillar detta
  • Björn J

2019-02-06

Björn J skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Har både köpt och sålt bostad via Jesper.
    Han är en driven, kunnig och professionell mäklare.

Kan verkligen rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2019-02-06 Jesper L svarar Björn J
    Tack för fina ord Björn. Snart är vi i mål!
  • 2019-02-04

Jonathan M skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag fick hjälp med att sälja en lokal vilket inte alltid är ett lättsålt objekt.
    Fantastiskt kunnig, bra service, lätt att ha och göra med. Inga tvivel om att jag kommer använda mig av samma mäklare när jag ska sälja eller köpa ny bostad. Läs mer
    2019-02-04 Martin S svarar Jonathan M
    Det har vart en krokig väg, men med ett bra samarbete tog vi oss i mål tillslut :)
    Tack Jonathan - mot framtida affärer!
  • 2019-02-03

Karl S skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Febe var ett väldigt bra stöd för oss som förstagångsköpare. Genomgående ärlig och lätt att ha och göra med. Tydlig, snabb, och lätt nåbar. Jag upplevde att hela affären var välinformerad och balanserad utan konstigheter. Rekommenderar helhjärtat. Läs mer
    2019-02-19 Febe T svarar Karl S
    Tusen tack för den fina rekommendationen!
    Febe T gillar detta
  • Robin K

2019-01-29

Robin K skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag och min föredetta sambo sålde vår lägenhet med Jespers hjälp och det gick mycket bra och smidigt! Läs mer
    2019-01-29 Jesper L svarar Robin K
    Tack så hemskt mycket Robin! Lycka till med letandet så hörs vi av mot tillträdet :)
  • Helen A

2019-01-29

Helen A skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi fick hjälp utav Jesper att sälja vår lägenhet. Han hade redan inför värderingen sätt till att läsa på om just vår lägenhet och se till att han hade all information och rolig fakta innan han klev in genom ytterdörren förstagången.
    Han har visat ett otroligt stort engagemang och driv. Han har kommit med bra förslag, tankar och ider inför fottografering och visning. Vi bad om att få en snabb försäljningsprocess och han överträffade alla förväntningar. Jag är otroligt nöjd och kan starkt rekommendera Jesper till andra och kommer själv gärna att använda mig av honom i framtiden. Läs mer
    2019-01-29 Jesper L svarar Helen A
    Wow, det var verkligen fina ord! Jätteroligt att höra :)
  • 2019-01-28

Jon G skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Sålde en bostadsrätt. Mycket professionellt bemötande och kunnande från Victor. Läs mer
  • 2019-01-23

Jeanette V skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Sålde en lägnhet på Ekebyvägen i Vallentuna.
    HAr blivit mycket positivt bemött av mäklaren. HAn har varit otroligt kompetent, hjälpsam och mycket bra att samarbeta med.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar och gjorde ett engagerat och bra jobb med att sälja min lägenhet.
    SKulle rekomendera Martin som mäklare vid försäljing av bostad. Läs mer
    2019-01-23 Martin S svarar Jeanette V
    Tack Jeanette, uppskattar dina fina ord! Vi ses på tillträdet.

Jerker K skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Vi sålde en 5:a i Täby. Vi frågade tre olika mäklare om hur de såg på uppdraget och vi fastnade för Patrik. Eftersom marknaden svalnade betänkligt under hösten var vi osäkra på utfallet. Vi hade fullt förtroende för Patriks sätt att lösa uppgiften. Det var skönt att ha ett proffs som tog hand om alltihop. Dessutom är han en väldigt trevlig person. Läs mer

Chloe K skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Patrik är en mycket bra mäklare, väldigt servicemindad, mycket nöjd! Läs mer

Viktor B skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Patrik var mycket trevlig och väldigt lätt att ha å göra med. Läs mer
  • Dusan M

2019-01-04

Dusan M skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Pernilla hjälpte oss köpa en lägenhet i Täby. Första gången jag träffade henne kändes det som om man träffar en kompis. Hon är väldigt hjälpsam och ställer upp när man behöver det.
    Verkligen världens bästa mäklare. Läs mer
    2019-02-11 Pernilla D svarar Dusan M
    Tack snälla för det fina omdömet! Jag är glad att jag fått äran att hjälpa er i er lägenhetsaffär! Ses snart igen/Pernilla Darin
  • 2019-01-02

Sarir E skrev om Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi både köpte och sålde villan via Johan. En underbar person, jordnära, trevlig, tillmötesgående, professionell, tillgänglig, hjälpsam,,,,,ja, you name it. Tack för ett samarbete som vi sent kommer att glömma min vän. Läs mer
  • Thommy S

2019-01-02

Thommy S skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Trevlig och proffsigt bemötande Läs mer
  • 2018-12-29

Jessica B skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    - Jag har sålt en två (etta på kontraktet) i Vallentuna.
    - jag blev bemött av en kunnig och målinriktad mäklare. Som gick igenom information och fick mig att känna Mig delaktig hela vägen. Mäklaren gjorde att jag som säljare nådde mitt mål.
    - mina förväntningar var att sälja min lägenhet och att jag ej skulle förlora pengar som jag gått in med i min bostad. Mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    - jag är mycket nöjd med min mäklare och jag skulle kunna rekommendera honom till någon i min närhet som ska sälja. Läs mer
    2019-01-08 Martin S svarar Jessica B
    Stort tack Jessica, det värmer att höra att du är nöjd! Vi ses på tillträdet :)
  • 2018-12-21

Anette J skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    En otroligt an bisiös och kompetent mäklare som jag varmt kan rekommendera! Tack Victor Läs mer
  • 2018-12-20

Morgan O skrev om Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi köpte ett hus i Vallentuna, och vi fick väldigt bra bemötande från vår mäklare!
    det gick väldigt smidigt och affären anpassades efter våra önskemål om tider osv! så sammantaget gick det väldigt smidigt! Läs mer
  • 2018-12-19

Pernilla skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor hjälpte till att sälja min mammas lägenhet och jag vill ge honom mina varmaste rekommendationer och jag skulle absolut anlita honom igen!
    Victor hade många bra råd och idéer, var alltid lätt att få tag i, mycket professionell och kompetent.
    En grym mäklare helt enkelt! Läs mer
    2018-12-21 Victor I svarar Pernilla
    Tusen tack för de fina orden Pernilla : )
    Hoppas att din mor kommer att trivas i nya lägenheten.
    God jul & Gott nytt!
  • 2018-12-14

Karin W skrev om Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpt hus. Mycket bra service. Bra kommunikation och bra återkoppling hela tiden. Läs mer
  • 2018-12-10

Agneta A skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi är inte i mål än med försäljningen.
    I är mycket målmedveten och drivande på sitt egna sätt. Jag är nöjd,, men just nu kan jag känna mig bortglömd. Läs mer
    2018-12-10 Inger O svarar Agneta A
    Agneta, du är absolut inte bortglömd :-) Köparen har varit på långsemester så det händer inte något i försäljningen just nu.
    Vi har ju ett bindande avtal där både du och köparen är nöjda med köpet och försäljningen, men jag ringer dig idag så pratar vi om vad som händer framöver!
  • 2018-12-08

Gunvor C skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Sålde en lägenhet.
    Ett mycket korrekt och avspänt bemötande. Kände förtroende för henne. Uppskattade särskilt att hon tydligt kunde förklara de olika stegen i processen, så att jag kände mig trygg..
    Jag blev lite besviken på fotograferingen av lgh och huset, men när jag framförde det, löste hon det på ett bra sätt. Läs mer
  • 2018-12-07

Kenneth A skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi har sålt bostadsrätt mycket trevligt bemötande. Vi är mycket nöjda med Inger som mäklare. Läs mer
    2018-12-07 Inger O svarar Kenneth A
    Tackar, det har varit trevligt att ha er som kunder både vid köp och försäljning!
  • 2018-12-06

Claes A skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Har sålt en bostadsrätt. Det gick bra mäklaren jobbade snabbt och proffsigt.jag är helt nöjd med försäljningen. Läs mer
    2018-12-06 Pernilla D svarar Claes A
    Tack Claes, det har varit fantastiskt roligt att hjälpa er med förmedlingen och ha alla trevliga samtal under resans gång. Hälsningar Pernilla
  • 2018-12-05

Kristina L skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    jag här sålt en villa i Vallentuna.
    Fick Jesper som mäklare, han var otroligt hjälpsam med allt. Har aldrig sålt ngt hus förrut, Jesper informerade om all som man ska tänkta på.
    Jesper fick verkligen slita, för att få mitt hus sålt.
    ett toppen jobb :-) Läs mer
    2018-12-05 Jesper L svarar Kristina L
    Tack för fina och värmande ord Tina. Nu ska vi bara se till att hitta något bra i stan åt dig :)
  • 2018-12-03

Anna L skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor är en mycket snabb, proffsig och trevlig mäklare som ger allt för sina kunder och har mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-12-21 Victor I svarar Anna L
    Tack så mycket för de värmande orden Anna : )
    God jul & Gott nytt!
  • 2018-12-02

Ann S skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Snabb och bra service vid köp av bostadsrätt. Mycket tillmötesgående och ordnade en snabb och bra affär så att samtliga parter upplevdes nöjda. Läs mer
    2018-12-21 Victor I svarar Ann S
    Tack så mycket Ann!
    Tror att du kommer att trivas kanon i din nya fina lägenhet
  • 2018-12-01

Katarina B skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Väl bemött och mina förväntningar blev över förväntan. Hjälpsam och trevlig! Läs mer
    2018-12-21 Victor I svarar Katarina B
    Tack så mycket för de fina orden Katarina! : )
    God jul & gott nytt!
  • 2018-11-30

Tommy N skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Fick kontakt med Victor när vi sökte ett boende i Täby-området. Han visade stort engagemang för oss och hjälpte oss att söka ett objekt som passade oss.
    Har mött många säljare i jobbet men det är få som uppvisar den känslan för kundens behov i kombination med affär som V gjorde! Läs mer
    2018-12-21 Victor I svarar Tommy N
    Tack så jättemycket för de fina orden Tommy.
    Jag tror att lägenheten och området kommer att passa er som handen i handsken.
    God jul & gott nytt
  • 2018-11-30

Camilla L skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Jag har köpt en lägenhet på Örnstigen. Jag fick ett lugnt och proffsigt bemötande. Mäklaren har varit snabb att återkoppla och flexibel när det gäller tid för kontraktsskrivande och visning av lägenheten. Läs mer
  • 2018-11-29

ANDERS A skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Köpte en bostadsrätt och Viktor var mkt trevlig och affären genomfördes på ett proffsigt och smidigt sätt. Läs mer
    2018-11-30 Victor I svarar ANDERS A
    Tack för de fina orden Anders. Tror att du kommer trivas riktigt bra i lägenheten.
  • 2018-11-22

Emma Lindberg K skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    En duktig mäklare, som är tydlig i sin kommunikation och enkel att ha att göra med. Affären var smidig och bra för mig som köpare. Läs mer
  • 2018-11-21

Denka Mihalovic P skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Sålde en bostadsrätt i Grindtorp, Täby.
    Jesper var mycket saklig och trygg och verkade hålla sig till Mäklaretiken vilket jag tyckte var mycket bra. Vi hade en del konstigheter kring budgivningen som han hanterade exemplariskt. Dessutom var bostadsrätten uthyrd vid tiden för visning - även det hanterade han mycket professionellt och man kände sig inte alls som en besvärlig kund trots alla omständigheter.
    Rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2018-11-21 Jesper L svarar Denka Mihalovic P
    Tack så mycket för fina ord! Det var inget som var besvärligt. Nu hoppas vi på ett snabbt medlemskap för köparen :)

Näsbydalsvägen 17, 183 31 Täby