Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby HusmanHagberg HusmanHagberg Täby

HusmanHagberg Täby

Näsbydalsvägen 17, 183 31 Täby — Visa karta

På HusmanHagbergs kontor i Täby hittar du fastighetsmäklare med ett engagemang utöver det vanliga. Vi som jobbar här har bostäder som största passion, och vi har all den kunskap som krävs för att hjälpa dig hitta rätt. Vi hör till en kedja med hela 90 kontor runt om i Sverige och självklart är vi inte bundna till en viss bank eller ett visst försäkringsbolag.

Kontakta oss så hjälper vi dig till den där lägenheten, villan eller radhuset du längtar efter. Varmt välkommen in till oss på Täbykontoret!
Mån-Tor: 09:00-17:30
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 115 kunder tycker om HusmanHagberg Täby

• Pirjo H
    Pirjo H skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Mött många olika mäklare efter att ha sett 13 lägenheter. Victor är toppen; trevlig, korrekt, effektiv, noggrann, snabb, omtänksam, allt.
    Affären var inte komplicerad, köp av lgh, men Victor ordnade allt enligt mina önskemål. Rekommenderar honom det varmaste! Läs mer
    2018-04-20 Victor I svarar Pirjo H
    Tusen tack för de fina orden Pirjo. Hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet!
  • Lena F
    Lena F skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vänlig, påläst och seriös. Skönt med en mäklare som kan område och bemöter både säljare och köpare professionellt. Läs mer
    2018-04-17 Jesper L svarar Lena F
    😁 Tack Lena. Skönt med kunder som är lyhörda och pålästa. Ring när ni hittar något så hjälper jag er med det jag kan. Vi hörs och ses!
  • Karin E
    Karin E skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Väldigt nöjd med Victor. Snabbt smidigt proffsigt engagemang. Mycket nöjd. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • Ana D
    Ana D skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Inger var en bra mäklaren.
    Vi har fått den hjälp som vi behövde. Hon såld vara hus snabt och för ett bra pris.
    Hon hjälp oss med dem frågor som vi hade.
    Rekomendera dem som vill sälja hus att ha kontakt med Inger Olsson. Läs mer
  • Bertil N
    Bertil N skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor !

God dag och Glad Påsk med ägg och övriga tillbehör!

Jag vill tacka dej för all den hjälp som du har gett mej med 33an.
    Den fantastiska hjälpen med papper och prylar hit och dit är enastående.Allt har gått bra från start till mål, och nu senast Skatteverket.

Via min dator har jag lyckats betala alla skatter och dina siffror har legat till grund och accepterats på alla håll. M a o är jag klar och min kropp har härdat ut även i år. Personligen har jag gjort rätt och fått anpassa min tidigare 75-årsålder till min nuvarande 93. Jag lever och bor numera i min födelseby

i en liten gård, som blev mitt hem 1939 och där rådjur hare ekorre och div. småfåglar hälsar på.

Jag vill också hälsa från Maggan som bor på Långsjöhöjden. Vi talas vi varje dag om de problem som givetvis finns. ring henne gärna om du vill.

Om du och de dina ska hitåt kanske min lilla stuga är ledig då. Vänligaste hälsningar från gubbskrutten Bertil Norling Läs mer
  • Surya Narayana Pavan K
    Surya Narayana Pavan K skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    We bought a bostadsrätt apartment with Febe as real estate agent from HusmanHagberg. It was an overall a very pleasant experience. She kept a very good and transparent communication between buyers and sellers. Explained in detailed every small detail both during signing the contract and final exchange. Being expats we are bit tensed doing an important transaction. But she made us feel extremely comfortable. Läs mer
    2018-04-03 Febe T svarar Surya Narayana Pavan K
    I am so happy that I was able to find you your new home! And thank you for your recommendation.
  • Surya Narayana Pavan K
    Surya Narayana Pavan K skrev om HusmanHagberg Täby
    We bought a bostadsrätt apartment with HusmanHagberg as the real estate agent. An extremely pleasant overall experience. Läs mer
  • Gunnar O
    Gunnar O skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Inger bemötte oss positivt och med stort engagemang. Ja hon har levt upp till våra förväntningar. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med Inger. Läs mer
  • Ilona W
    Ilona W skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Inger Olsson är en jättebra mäklare. Hon är professionell och samtidig ödmjuk. Hon hjälpte mig på det bästa sättet man kan tänka sig. Jag fick min drömlägenhet där jag trivs jättebra, i ett fint område med jättetrevliga grannar. Läs mer
  • Lennart O
    Lennart O skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag är mycket nöjd. Inger Olsson har skött försäljningen på ett professionellt sätt som väl svarar mot mina förväntningar. Läs mer
  • Petri L
    Petri L skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Trevligt bemötande och uppdaterade ofta under säljprocessen. Gav snabba, lättförståeliga svar på mycket frågor.
    Vi är väldigt nöjda med Inger Olsson. Läs mer
  • Nils Patrick N
    Nils Patrick N skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Mycket bra bemötande, proffsig framtoning med balanserad presentation.
    Följde upp och genomförde affären mycket bra. Läs mer
  • Lars L
    Lars L skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag sålde ett 1 1/2 plans hus som jag tyckte att försäljningen fungerade bra Läs mer
  • Mathias U
    Mathias U skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Ordning och reda är min uppfattning om Inger. Alltid bra struktur i affärerna och så som jag upplever det en ärlighet och bra bollplank. Läs mer
  • Per-Arne K
    Per-Arne K skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Sålt min fars brf lgh efter hans bortgång.
    Proffsigt bemötande, kunnig och väldigt
    Behjälplig.

Allt var mkt bättre än vi hade tänkt oss.

Jag kommer att välja samma mäklar firma
    om jag kommer att sälja ngn gång i framtiden. Läs mer
    2018-03-27 Inger O svarar Per-Arne K
    Tack Per-Arne,
    trevligt att höra att du är nöjd!
  • Christofer W
    Christofer W skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Var köpare. Uppdagades lite brister vid besiktning och pga mig och säljaren så sköt vi fram tillträdet ett par gånger. Trots allt detta kändes det som en smidig affär! Inger var med hela vägen och det var ordning och reda. Hon hjälpte mig även med lagfarten vilket normalt sett mäklare inte gör. Kändes tryggt hela tiden, rekommenderas! Läs mer
    2018-03-27 Inger O svarar Christofer W
    Tack Christofer, jag hoppas att du kommer att trivas bra i ditt fina hus framöver!
  • Joacim F
    Joacim F skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jättetrevlig hjälpsam och oerhört professionell. Väldigt tillmötesgående och trevlig. Jesper har varit väldigt hjälpsam och gjort allt i sin väg för att hjälpa mig med mitt köp. Kan starkt rekommendera honom till andra köpare/säljare. Läs mer
    2018-04-16 Jesper L svarar Joacim F
    Tack Joacim!
    Hoppas att du nu kommit på plats. Hörde att det blev lite tokigt men att det löste sig ganska bra. Du kommer trivas bra där i sommar, det vet jag :)
  • Therese K
    Therese K skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi träffade Jesper vid visningen av lägenheten som vi samma dag la ett bud på. Han var tillmötesgående och kändes mycket säker på sin sak - engagerad. Jättetrevlig! Helt okomplicerad affär med en mycket bra mäklare! Jag hade egentligen inga förväntningar då jag aldrig har köpt en lägenhet innan, bara hyrt. Allmänt har man hört både det ena och det andra om mäklare. Men de fördomarna försvann snabbt. Läs mer
  • Idunn S
    Idunn S skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag fick ett jättebra bemötande och bra svar och hjälp på frågor och övrigt jag behövde hjälp med. Det var över förväntande och upplevelsen som kund var toppen! Läs mer
  • Woosok M
    Woosok M skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    He did his part for this deal clearly without any huddle and ambiguity. I think that he should be considered as a good broker. Läs mer
    2018-03-29 Victor I svarar Woosok M
    Thank you very much for your kind words Mr Woosok!
    I hope you will enjoy your new apartment.
  • Lilian A
    Lilian A skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vi fick ett mycket trevligt och förtroendefullt bemötande av honom. Han var inlyssnande och kunnig. Det var tryggt och säkert att ha honom som mäklare. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-03-29 Victor I svarar Lilian A
    Tack för de fina orden Lilian!
    Vill även tacka för ert otroliga förarbete i lägenheten. Hälsa Jan och hunden så gott.
  • Masoud N
    Masoud N skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    En professionell mäklare och jätte trevlig person 👌👌👌 Läs mer
    2018-03-29 Victor I svarar Masoud N
    Tusen tack för rekommendationen Masse!
    Nu ska vi bara hitta ett hus till er
  • Kim B
    Kim B skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Mycket trevlig och gav ett bra intryck.
    Vi har inget att anmärka på. Allt gick smidigt. Läs mer
  • Anne-Marie Ami M
    Anne-Marie Ami M skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper är enkel (i bra bemärkelse) och proffesionell med fingertoppskänsla och engagemang. Vi kunde inte valt en bättre mäklare! Läs mer
    2018-03-16 Jesper L svarar Anne-Marie Ami M
    Tack Ami,
    Med ett bra "pannben" tog vi oss hela vägen ;). Vi ses i slutet av maj.
  • Linda L
    Linda L skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Trevlig seriös och ambitiös! Vi är nöjda och skulle anlita honom igen! Läs mer
  • Susan H
    Susan H skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    nöjda, förtroende , vi rekommenderar henne . lätt att få tag på om det var nåt man undrade över,vi har inget att klaga på Läs mer
    2018-03-20 Febe T svarar Susan H
    Tusen tack för rekommendationen! Glad att jag lever upp till mitt rykte!
  • Anneli L
    Anneli L skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    När vi köpte vårt hus var Jesper anlitad som mäklare av säljarna. Vi upplevde honom som tydlig, ärlig och engagerad. Han svarade på alla våra frågor vilket gjorde att vi kände oss trygga med husköpet. Läs mer
  • Aija F
    Aija F skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Tack Patrik!

Jag är nöjd med Patriks arbete. Vi i min familj fick en personkemin känsla på första möten.
    Skulle gärna rekommendera Patrik till mina vänner. Läs mer
  • Maj-Lis S
    Maj-Lis S skrev om Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Allt är toppen med bemötande och hans förmåga att få en att känna att det kommer att gå bra med försäljningen av mitt radhus. Vi har fått en varm kontakt med hans omtanke om hur jag mår. Läs mer
  • Carolina R
    Carolina R skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Mycket bra bemötande! Han fixade all kontakt med banken och hörde även av sig efter jag flyttat in för att se att allt var i sin ordning. Allt gick väldigt snabbt och bra. Läs mer
  • Slavisa J
    Slavisa J skrev om Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Bemötandet som jag fick av Johan var över förväntan och skulle varmt rekommendera honom som mäklare då han har genomfört försäljningen på ett enastående sätt Läs mer
  • Louise W
    Louise W skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Proffsig, vet vad han gör! Får en att känna sig trygg. Läs mer
  • Lena Birgitta S
    Lena Birgitta S skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Thomas har från första stund lyssnat på våra åsikter, förklarat på ett bra sätt hur en försäljning går till och varit lyhörd för våra anspråk på ändringar och tillägg i utkastet till mäklaravtal. Han har visat ett stort tålamod när vi missuppfattat något och förklarat på ett sådant sätt att vi begripit.Jag tror att få personer hade stått ut med vårt krånglande på det sätt han gjort. Läs mer
    2018-03-06 HusmanHagberg Vallentuna svarar Lena Birgitta S
    Tack, det är härligt att jobba med människor, inget möte är det andra likt. Lägenheten kommer nog att kli kanon för er. Lycka till med villaförsäljningen.
  • Peter W
    Peter W skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Ger ett trevligt och kompetent intryck. Lätt att prata med och informativ. Han är inte "säljartypen" och det är positivt. Läs mer
  • Hans M
    Hans M skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Seriös tillmötesgående trevlig Läs mer
  • Marie L
    Marie L skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Hon kunde fånga det jag själv fastande för då vi köpte bostaden och lyfta fram det vid försäljningen. Hon såg möjligheterna . Läs mer
    2018-03-05 Febe T svarar Marie L
    Jag fastnade själv för läget och utsikten! Det är helt unikt!
  • Elinor L
    Elinor L skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Allt var topp! Trevligt bemötande och vi fick den hjälp vi behövde vid försäljning. Engagerad mäklare! Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2018-03-06 Patrik B svarar Elinor L
    Hej Elinor! Va roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas steget från er förra lägenhet till det nya huset känns så bra som du beskrev sist!
    Det är bara att höra av er ifall ni behöver mer hjälp! Jag slår dig en signal och senare och hör hur ni har kommit i ordning.
  • Kersti P
    Kersti P skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Trevligt bemötande och såg till att allt gick snabbt och smidigt mellan köpare och säljare. Läs mer
    2018-03-02 Patrik B svarar Kersti P
    Hej Kersti! Tack så hemskt mycket! Hoppas att din resa blev minst lika bra som du beskrev under tillträdet!
  • Rezna Mohammad A
    Rezna Mohammad A skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Han är Trevligt seriös jätteduktig,Tydligt med information och tillgängligtJag var jättenöjd Läs mer
    2018-03-01 Patrik B svarar Rezna Mohammad A
    Hej Rezna! Tack så mycket för de fina orden! Jag träffade köparen i Täby C och han verkar trivas väldigt bra i lägenheten. Hoppas att du och familjen gillar livet med villa nu!
  • Gabriella Järvinen R
    Gabriella Järvinen R skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Väldigt nöjd med min mäklare, trevlig, hjälpsam och fick till en snabb och bra affär. Läs mer
  • Erica S
    Erica S skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Mycket duktig och engagerad. Levde upp till förväntan och levererade bra. Läs mer
    2018-03-06 Victor I svarar Erica S
    Tack så mycket Erica!
    Det är lätt när man har så duktiga säljare.
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Viktor var snäll och glad o trevlig. Jag tycker att allt har varit bra, men ringde lite väl ofta under budgivningen för att få svar från oss så det kändes lite stressande Läs mer
    2018-03-06 Victor I svarar Pernilla H
    Tack Pernilla!
    Hoppas att ni & katterna kommer att trivas i nya lägenheten!
    Victor I gillar detta
  • Hooman S
    Hooman S skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Bra bemötande, tillräckligt med information, vänlig, ärlig. Läs mer
    2018-02-26 HusmanHagberg Vallentuna svarar Hooman S
    Tack Hooman. Nu är det bara att vänta in inflyttningsdagen.
  • Shewin S
    Shewin S skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Ett mycket ärligt och positiv bemötande - upskattas starkt! Läs mer
  • Karen L
    Karen L skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Mycket kompetent. Skötte uppdraget professionellt. Väldigt nöjd. Läs mer
    2018-02-26 Febe T svarar Karen L
    Tusen tack! Roligt att få göra affär med dig också.
  • Mathias G
    Mathias G skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Mitt möte med Febe har funkat problem fritt, jag är jätte nöjd !!! Läs mer
    2018-02-26 Febe T svarar Mathias G
    Tusen tack för den fina rekommendationen. Gläder mig jättemycket att du är så nöjd!
  • Eva P
    Eva P skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor var tydlig, och ställde upp efter behov Läs mer
    2018-03-06 Victor I svarar Eva P
    Tack så mycket för komplemangen Eva!
    Victor I gillar detta
  • Denitsa J
    Denitsa J skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jättenöjd
    Jesper har hjälpt mycket . Trots att vår lgh inte såldes till priset vi ville ha , tycker att Jesper var mycket behjälplig Läs mer
  • Håkan Ragnar N
    Håkan Ragnar N skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Thomas Lindqvist överträffade våra högt ställda förväntningar. Vill ge honom våra allra bästa rekommendationer. Läs mer
    2018-02-26 HusmanHagberg Vallentuna svarar Håkan Ragnar N
    Tack för det Håkan. Det var ett nöje att samarbeta med er. Hoppas att ni kommer att trivas i värmen.
  • Rauha Kaarina J
    Rauha Kaarina J skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi är mycket nöjda med Jesper. Han är ödmjuk och lyssnar noga på sina kunder. Han arbetar snabbt och ger mycket bra och noggrann information. Vi kände oss verkligen att vi var i trygga händer. Kan behärskar verkligen det arbete han gör. Läs mer

Näsbydalsvägen 17, 183 31 Täby