HusmanHagberg Täby

HusmanHagberg Täby

På HusmanHagbergs kontor i Täby hittar du fastighetsmäklare med ett engagemang utöver det vanliga. Vi som jobbar här har bostäder som största passion, och vi har all den kunskap som krävs för att hjälpa dig hitta rätt. Vi hör till en kedja med hela 90 kontor runt om i Sverige och självklart är vi inte bundna till en viss bank eller ett visst försäkringsbolag.

Kontakta oss så hjälper vi dig till den där lägenheten, villan eller radhuset du längtar efter. Varmt välkommen in till oss på Täbykontoret!

Läs vad 1115 kunder tycker om HusmanHagberg Täby 2

• Stefan H
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    • Gribbylund
    2022-12-08 Verifierad kund
    Vi tog in offerter från flera mäklarfirmor och valde Patrik från HusmanHagberg beroende på hans ödmjukhet, lugn, seriositet och professionalism. Han har skött hela processen på ett mycket bra sätt och kan varmt rekommendera honom.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein en del av HusmanHagberg Täby
    • Kragstalund
    2022-12-07 Verifierad kund
    Trevlig, engagerad och kunnig.
    Tack snälla Kristina och grattis till en lyckad försäljning och köp av din nya bostad! Fredrica Glatstein
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2022-12-07 Verifierad kund
    Rebecca är väldigt trevlig och välkomnande, fick ett otroligt bra intryck. Man märker att hon bryr sig mycket om sina kunder. Väldigt hjälpsam och tillgänglig, man känner sig 100% trygg med henne.
    Stort tack Rebecca! :)
    Tack snälla Ugne för ditt omdöme! Har varit så kul att få hjälpa dig hitta en bostad :) Hoppas du kommer trivas! Rebecca Lindgren
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2022-12-07 Verifierad kund
    Lyhörd med ett bra helhetsperspektiv otroligt bra!
    Tack Daniel! Vilken bra affär vi fick ihop tillsammans :) Martin Skarin
    • Ekskogen - Kårsta
    2022-12-02 Verifierad kund
    Martin skötte sitt uppdrag på ett utmärkt sätt och var hela tiden anträffbar och tillmötesgående när vi hade frågor/funderingar. har bara gott att säga om Martin och samarbetet med honom.
    Tack Daniel & Jeanette! En ära att få hjälpa er :) Martin Skarin
    2022-12-01 Verifierad kund
    Snabb i kommunikationen och bra upplägg kring hela processen
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Bällstalund
    2022-12-01 Verifierad kund
    Mycket bra, professionellt och personligt!
    Rekommenderas starkt!
    Tack så mycket för ditt omdöme Emil! Har varit så kul att få hjälpa er med försäljningen! :D Rebecca Lindgren
    2022-11-30 Verifierad kund
    Rebecca är en mycket engagerad och proffsig mäklare som fick mig att känna mig trygg under processen att sälja min lägenhet. Hon överträffade alla mina förväntningar och har gjort ett stålande jobb!
    Tack Marlene för ditt omdöme! Har varit så trevligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad :) Rebecca Lindgren
    2022-11-30 Verifierad kund
    Inlyssnande, tillgänglig och lägger ner sin själ i det han gör. 👍
    • Ormsta
    2022-11-29 Verifierad kund
    Lyhörd, flexibel, snabb på att återkoppla. Fast det såg mörkt ut så peppade Martin oss säljare att det kommer gå vägen. Mycket engagerad. Jag rekommenderar varmt Martin!
    Stort tack Lena & Thomas för gott samarbete! Det gäller att hålla sig positiv så löser sig det mesta :) Martin Skarin
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Ormsta
    2022-11-29 Verifierad kund
    Martin är en mycket trevlig och kunnig mäklare som tar väl hand om både köpare och säljare.
    Vi blev mycket bra bemötta av Martin på visningen samt kontraktsskrivningen. Han förklarade noggrant under kontraktsskrivning vad saker och ting betydde.
    Vi hade inte så höga förväntningar då detta var vårt förra köp via mäklare.

Vår upplevelse av mäklaren Martin var toppen.Marin är en av de bästa mäklare vi träffat på när vi gått på visningar. Kan starkt rekommendera honom som mäklare.
    Tack Eva, vad glad jag blir att du är nöjd! Hoppas ni ska få trivas i fina huset som ni köpt. Ses snart igen :) Martin Skarin
    • Bällstalund
    2022-11-29 Verifierad kund
    Trevlig, såg till att hålla oss uppdaterade och välinformerade och svarade snabbt när man sökte henne .
    Tack snälla Wiktoria för ditt omdöme! Hoppas ni kommer att trivas i nya bostaden och välkomna till Vallentuna :) Rebecca Lindgren
  • Niclas C
    2022-11-28 Verifierad kund
    Oerhört nöjda och tacksamma över den hjälp vi fått av Rebecka! Vi är förstagångssäljare och tack vare Rebecka har vår första försäljning av boende känts 100% trygg och smidig. Rebecka är tydlig, tålmodig, supertrevlig och alltid mån om oss som kunder, våra behov och våra önskemål. Vill du ha en mäklare som vill hjälpa dig på riktigt ska du utan tvekan vända dig till Rebecka.
    Tack bästa ni för omdömet! Så kul att få hjälpa er med er första försäljning! Hoppas ni kommer trivas så himla bra i nya lägenheten!! Ta hand om er :) Rebecca Lindgren
    2022-11-28 Verifierad kund
    Vänligen, saklig, effektiv och trovärdig mäklare.
    Tack Malin för ditt omdöme! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad :D Rebecca Lindgren
  • sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Västra Bällsta
    2022-11-28 Verifierad kund
    Rebecca såg till att hålla oss uppdaterade och välinformerade genom hela försäljningsprocessen och var snabb att svara när vi sökte henne. Har bara gott att säga!
    Tack fina Lotta för ditt omdöme! Var så trevligt att få hjälpa dig och David med försäljningen. Kram! Rebecca Lindgren
    2022-11-28 Verifierad kund
    Effektiv, positiv och seriös! Jag är jättenöjd med hela affären, har verkligen känt förtroende för Rebecca som tagit hand om allt från början till avslut, en jättetrevlig tjej dessutom. ♡♡♡
    Tack snälla Petra för ditt omdöme, har varit så kul att få hjälpa dig med försäljningen! Kram på er! Rebecca Lindgren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein en del av HusmanHagberg Täby
    2022-11-21 Verifierad kund
    Väldigt tillmötesgående och infriade våra förväntningar vi köpet. Transparent hela tiden och väldigt familjär och hjälpsam! Jag skulle gärna rekommendera henne till andra!
    Tack fina Stefan! Tror du och Julia och lilla Benjamin kommer trivas så bra i området! Annars hör du av dig till din mäklare - Fredrica. :)
    Allt gott och så ses vi snart!
    Fredrica Glatstein
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    2022-11-20 Verifierad kund
    Thomas är mycket bra att ha och göra med, mycket kunnig och bra att diskutera olika upplägg med vad gäller affären och vi känner oss trygga med Thomas som mäklare, han har varit vår mäklare vid två av våra viktigaste affärer år 2016 och 2022.
    Dessutom är Thomas trevlig och lättsam, vilket är viktigt för oss.
    2022-11-18 Verifierad kund
    Rebecca är otroligt lyhörd och trevlig. Hon följer upp och ser till att man har full koll på vad som händer i processen och har med glädje svarat på alla ca tusen frågor jag ställt.
    Är mycket nöjd med att ha köpt min nästa bostad via henne.
    Tack snälla du för ditt fina omdöme! :) Hoppas du kommer trivas i din fina nya bostad :D Rebecca Lindgren
    2022-11-11 Verifierad kund
    Blev väldigt väl och proffsigt bemött.
    Kände att Victor förklarade saker och ting på ett sett som även en som inte är så insatt förstod.
    Jag hade som mål att sälja och köpa snabbt.
    Vilket så blev fallet😊.
    Har Victor och hans engagemang att tacka för det.
    En värdig mäklare.
    • Lindholmen
    2022-11-07 Verifierad kund
    Martin är väldigt kunnig och hjälpsam, vi är jättenöjda med hans arbete när han sålde vår bostad.
    Tack Patric och Anna för gott samarbete! Lycka till med renoveringarna i Tingvalla :) Martin Skarin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    2022-11-05 Verifierad kund
    Han är vänlig och förstående. Mycket sympatisk. Kunnig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    2022-11-05 Verifierad kund
    Blev bra bemött och kunde under visningen få svar på frågor och funderingar samt diskutera bud.

Motsvarade förväntningarna hur en bra mäklare ska vara.

Personligt bemötande som var lättsamt utan att bli privat.
    • Täby Centrum
    2022-11-04 Verifierad kund
    Professionell, engagerad, kunnig
    Tack Göran för ditt omdöme! Har varit väldigt trevligt att få hjälpa dig med försäljningen! Rebecca Lindgren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andre Garemani en del av HusmanHagberg Täby
    2022-11-03 Verifierad kund
    Detta var mitt första bostadsköp och kan inte vara mer nöjd med den hjälp jag fick av Andre. Kände mig mycket trygg genom hela köpprocessen, han var väldigt hjälpsam och hade ett otroligt fint bemötande. Ska ni köpa eller sälja i Täby och vill ha en proffsig, super trevlig, ansvarsfull och engagerad mäklare tveka verkligen inte på att vända er till honom!
    • Täby Centrum
    2022-10-31 Verifierad kund
    Blev väldigt positiv bemött på ett bra sätt.
    Våra förväntningar var att få bra info och att om det ivar något som hon inte kunde svara på just då, så tog hon reda på det.
    Vi är väldigt nöjda med Rebecca som mäklare till vår säljare.
    Tack så jättemycket snälla Marianne för ditt omdöme. Tror du och Kjell kommer trivas jättebra i er nya och fina bostad :) Rebecca Lindgren
    2022-10-27 Verifierad kund
    Jag blev super bra bemött och Rebecca är super trevlig och hjälpsam
    Tack Alex för ditt omdöme! Hoppas du kommer trivas i nya bostaden :) Rebecca Lindgren
    • Kragsta
    2022-10-18 Verifierad kund
    Vi uppskattar verkligen Fredricas hjälp. Vi är så tacksamma över att Fredrica lyckas sälja vår lägenhet för priset vi önskade med tanke på marknaden idag. Vi är riktigt nöjda!
    Tusen, tusen tack, Natalie. Önskar er all lycka framöver med nya kapitlet i livet och så hörs vi av :) Fredrica Glatstein
    2022-10-14 Verifierad kund
    Trevlig, ärlig, lyhörd och kompetent!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Brottby / Karby
    2022-10-12 Verifierad kund
    Som köpare upplevde jag honom som mycket trevlig och ärlig.
    Tack Linda för fint omdöme och grattis till köpet! :) Martin Skarin
    • Gribbylund
    Trevligt, kompetent intryck.
    Bra återkopplingar och information.
    Bra nätverk med stylist och fotograf.
    Vi är mycket nöjda med Patrik Borin och rekommenderar honom varmt.
    2022-10-09 Verifierad kund
    Tack för en snabb och smidig affär. Väldigt tillmötesgående och hjälpsam igenom hela affären.
    Grattis till första köpet Viktor!! Hoppas du ska trivas :) Martin Skarin
    2022-10-09 Verifierad kund
    Supernöjd med Martin! Snabb och tydlig kommunikation. Proffsigt bemötande. Väldigt kunnig.
    Tack för förtroendet Linus! Det gjorde vi bra! Martin Skarin
    2022-10-04 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig. Rekommenderas!
  • köpte sitt hus med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    2022-10-03 Verifierad kund
    Mycket proffsigt och bra bemötande. Vi är mycket nöjda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    • Viggbyholm / Viggbygärdet
    2022-10-02 Verifierad kund
    Jättetrevligt bemötande, lätt att prata med! Hon gick igenom avtalet noga och såg till att man förstod allt. Känns tryggt med Pernilla som mäklare, mitt första köp och jag är super nöjd!
    Tack Ronya för det omdömet, glad att du känner dig trygg i din första bostadsaffär😃 Hoppas överraskningen hemma blev lyckad. Ses snart på tillträde. Hälsningar Pernilla Pernilla Darin
    • Hägernäs
    2022-10-02 Verifierad kund
    Hej, jag är jätte glad att jag hade Fredrica som mäklare, hon är jätte duktiga och professionellt! Vi sålde med jättebra pris även marknaden är lite dåligt nu. Tack Fredrica! ☺️
    Bästa mäklare ❤️
    Tack snälla Ciprian för fina ord och tack för ditt förtroende för mig som mäklare. Vi ses framöver! :) Fredrica Glatstein
    • Bällsta
    2022-09-30 Verifierad kund
    Serviceminded och proffesionell som i en tuff marknad fick igenom vår försäljning. Rekommenderar varmt Martin till framtida säljare.
    Tack Åsa & Andreas för förtroendet och det fina omdömet :) Martin Skarin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    2022-09-30 Verifierad kund
    Blev väl bemötta och guidade genom en väldigt snabb och smidig process.
    • Näsbypark - Örnstigen
    2022-09-29 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Förväntningarna var lite högre gällande slutpris men en räntehöjning hade säkert en betydelse för det.
    Sammanfattningen är positiv.
    2022-09-29 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med all service och stöd i samband med försäljningen av min lägenhet.
    Kan varmt rekommendera Pernilla Darin
    Tack Margareta det har varit så kul att hjälpa till:) Lycka till upp i norr nu det kommer bli toppen att ha familjen nära. Kram Pernilla Pernilla Darin
    2022-09-28 Verifierad kund
    Vi har haft en mycket bra kontakt men i rådande tider har det varit svårt med försäljningen.
    Tack Anette, envishet och tålamod är nog egenskaper vi båda besitter och med det kommer vi långt:) Ser fram emot fortsättningen:) Häls Pernilla Pernilla Darin
    2022-09-28 Verifierad kund
    En otrolig professionell mäklare som bemött på ett toppen sätt!!Rekommenderar starkt denna tjej som har varit till så stor hjälp under försäljningen
    Tack snälla Anna för ditt fina omdöme! Har varit så kul att få hjälpa dig med försäljningen! All lycka till i nya bostaden :) Rebecca Lindgren
    • Hägernäs Södra
    2022-09-27 Verifierad kund
    Allting sköttes väldigt professionellt och snabbt.
    Det var väldigt enkelt att få kontakt och frågor fick i det närmaste omedelbara svar.
    Jag är väldigt nöjd med affären som Fredrica hanterade.
    Tusen tack för din rekommendation och hoppas att du kommer trivas bra när det blir dags för den nya lyan. Vi ses! Fredrica Glatstein
  • skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2022-09-27 Spontant omdöme
    Vilken mäklare! Så hjälpsam, intresserad och kunnig. Kunde inte fått bättre hjälp med att sälja vårt hus :-)
    Tack Jenny & Kent för fina ord och ert förtroende! Ses snart igen! :) Martin Skarin
    2022-09-26 Verifierad kund
    Rebecca är en jätte trevlig och duktig mäklare! 👍🏻
    Tack Caroline för ditt snälla omdöme :) Tror du kommer trivas superbra i din nya fina bostad! Rebecca Lindgren
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andre Garemani en del av HusmanHagberg Täby
    • Hägerneholm
    2022-09-26 Verifierad kund
    Proffsig, snabba svar. Aldrig några problem, väldigt handlingskraftig!
    Utmärkt arbete
  • sålde sin stuga med hjälp av Fredrica Glatstein en del av HusmanHagberg Täby
    • Garns-Ekskogen
    2022-09-26 Verifierad kund
    Trevlig och otroligt professionell.
    Använd mig av Fredrica tidigare när det gällde att värdera bostaden och när det väl var dags för försäljning var det ett solklart val.

Man som köpare och säljare kan känna sig trygg med Fredrica, det finns inga genvägar utan allt skall skötas by the book, vilket jag uppskattar.
    Vad fint av dig att beskriva din upplevelse så utförligt. Jag tackar för ditt förtroende och ett bra samarbete oss emellan. Jag önskar dig allt gott och hoppas att du kommer tillbaka till norrort framöver. Då vet du vem du ska kontakta så ska jag finna er ett nytt, fint hem. Bästa hälsningar från Fredrica. Fredrica Glatstein
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Bällsta
    2022-09-25 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare som var påläst om huset och hade bra koll på området.
    Tack Ida och Joakim, grattis till ert fina köp! Martin Skarin
  • sålde sitt hus med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    • Skarpäng
    2022-09-24 Verifierad kund
    Otroligt trevlig och proffesionellt person!
    Ger bra råd, håller uppdaterad under hela processen.
    Så kul att jobba med er, det blir nog fler vändor om jag känner er rätt:) Ses på måndag! Kram Pernilla Pernilla Darin