Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby HusmanHagberg HusmanHagberg Täby

HusmanHagberg Täby

Näsbydalsvägen 17, 183 31 Täby — Visa karta

På HusmanHagbergs kontor i Täby hittar du fastighetsmäklare med ett engagemang utöver det vanliga. Vi som jobbar här har bostäder som största passion, och vi har all den kunskap som krävs för att hjälpa dig hitta rätt. Vi hör till en kedja med hela 90 kontor runt om i Sverige och självklart är vi inte bundna till en viss bank eller ett visst försäkringsbolag.

Kontakta oss så hjälper vi dig till den där lägenheten, villan eller radhuset du längtar efter. Varmt välkommen in till oss på Täbykontoret!
Mån-Tor: 09:00-17:30
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 139 kunder tycker om HusmanHagberg Täby

• Marie E
    Marie E skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Jag har köpt hus genom Isaksson.
    Väldigt bra och fint bemötande.
    Jag tycker Isaksson var professionell och lyssnade på våra synpunkter och skötte kontakten mellan oss och säljare på ett strålande sätt.
    Den enda negativa feedbacken är att han svarade på frågor som han inte visste svaret på.
    Det visade sig senare att vissa bärande saker ect inte stämde. Det kan vara bättre att säga att man inte vet och ska kontrollera och återkomma.

Sammanfattningsvis är jag super nöjd och kommer absolut rekommendera Isaksson vidare till vänner o bekanta. Läs mer
  • Catharina J
    Catharina J skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag har köpt en bostadsrätt. Fick mycket bra bemötande både på visningen och i samband med skrivande av avtal.
    Är mycket nöjd Läs mer
  • Yongchao W
    Yongchao W skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    I had a great experience with Victor! He was really professional and hardworking, he tired his best to help his customers. During the experience, Victor was always respect, full of energy. And the selling result is very good. I highly recommend him. Läs mer
    2018-06-12 Victor I svarar Yongchao W
    Thank you very much for your kind words Mr Yongchao!
    It's an easy job when I have such good clients.
    Br/ Victor
  • Caroline Ö
    Caroline Ö skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren har givit mig ett vänligt , tryggt och proffsigt bemötande. Fick lägenheten sålt till ett högre pris än vad jag förväntade mig . Är mycket nöjd. Läs mer
    2018-06-12 Febe T svarar Caroline Ö
    Tack för din fina rekommendation! Så roligt att få sälja din fina lägenhet.
  • Folke N
    Folke N skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi har sålt vår villa genom Inger Olsson
    Från den första kontakten Hösten 20017 till att försäljningen blev klar Har Inger varit en mycket bra Mäklare
    Har informerat fortgående under tiden vad som ska hända inför en försäljning tex marknadsvärdet mm
    upplever att våra förväntningar under rådande omständigheter på marknaden har uppfyllts
    Vi är mycket nöjda och anser att Inger är en utmärkt och trevlig mäklare Läs mer
    2018-06-19 Inger O svarar Folke N
    Tack, det är skönt att höra att ni är nöjda!
    Inger O gillar detta
  • Johan H
    Johan H skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi var nöjda med Inger.
    Kunnig och trevlig och försäljningen har gått bra trots att vi bor utomlands. Läs mer
    Inger O gillar detta
  • Michael B
    Michael B skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper är en väldigt proffsig och kunnig mäklare som tar sig god tid att lyssna in både säljare och köpares önskemål och krav.
    Vill ni ha en mäklare som är mer personlig än dem flesta andra mäklare vi träffat under tiden vi sålt vårat hus och köpt en villa så rekommenderar vi Jesper.
    Vi kommer absolut använda oss av honom i framtiden om vi behöver. Läs mer
    2018-06-11 Jesper L svarar Michael B
    Grymt! Huvudet på spiken med vad jag eftersträvar för omdöme. :)
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vi har sålt ett hus. Victor Isaksson har varit en utmärkt samtalspartner och rådgivare. Alltid snabba och tålmodiga svar. En personlig och lyssnande mäklare. Läs mer
    2018-06-03 Victor I svarar Kerstin B
    Tack för de värmande orden Kerstin!
    Ni är otroligt härliga & godhjärtade människor vilket underlättar när man ska göra ett bra jobb.
  • Oscar D
    Oscar D skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi sålde lägenhet genom Jesper på Husman Hagberg.
    Jesper är en oerhört tydlig och engagerad mäklare som lade ner fullt fokus från början till slut.

Tillgängligheten och fokus på nöjda kunder resulterade i att vi en vardag kl 21.30 skrev på handlingarna, då detta var den lösningen som var tvungen att bli för oss som säljare och för köparna. Läs mer
    2018-06-11 Jesper L svarar Oscar D
    Oscar tack för fint omdöme. Vi hörs och ses gällande ert nya hus :)
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vi har köpt en villa i Täby

Väldigt trevlig och artig samt kunnig mäklare. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Susanna P
    Susanna P skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vi har köpt en villa i Täby, och fick ett mycket bra bemötande från Victor, från start till slut. Han har varit mycket hjälpsam och har skött allt mycket professionellt från första kontakt till kontraktsskrivning m.m.
    Jag kan varmt rekommendera Victor till den som vill köpa eller sälja bostad. Läs mer
    2018-05-28 Victor I svarar Susanna P
    Tusen tack för de fina orden Sanna!
    Huset passar er verkligen perfekt.
    / Victor
  • Jonathan B
    Jonathan B skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi anlitade Jesper för att sälja vår lägenhet som vi även köpte av Jesper.
    Han har alltid varit ett stöd och bollplank för oss och verkligen gått in i vår situation och hjälpt oss därefter med sin kundskap.

Vi skulle beskriva Jesper med följande ord:
    Engagerad
    Lyhörd
    Proffisionell
    Tjänstvillig

Jesper är en självklarhet för oss nästa gång vi ska göra bostadsaffär och rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-05-24 Jesper L svarar Jonathan B
    Snyggt :) Tack Jonathan och Emelie. Vi hörs och ses!
  • Robin K
    Robin K skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi har köpt en bostadsrätt genom Jesper. Vi blev väldigt väl bemötta och kan varmt rekommendera honom. Vi kommer gladeligen ta hjälp av Jesper för framtida sälj/köp. Vi kände oss trygga genom hela affären då detta var vårat första köp tillsammans. Läs mer
    2018-06-14 Jesper L svarar Robin K
    Stort tack för fina ord Robin. Trevliga kunder leder till trevliga affärer :) Vi ses snart på tillträdet :)
  • Anna E
    Anna E skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor har förmedlat och hjälpt mig vid köp av lägenhet, på ett mycket bra sätt. Han har varit lätt att få tag i, helt tillgänglig vilket är ett stort plus!!, Han har alltid svar och är tillmötesgående vid frågor och funderingar, han ligger steget före och kan på så vis vara ett bar stöd och trygghet i affären. Läs mer
  • Pia Ö
    Pia Ö skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Köpt en bostadsrätt. Väldigt proffessionellt bemötande, inga tomma löften eller överdrifter. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Robin W
    Robin W skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Oerhört professionell med stor kunskap av både hus och område. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Ralph M
    Ralph M skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi har sålt villa genom HusmanHagberg under våren. Jesper har varit en engagerad och aktiv, tillgänglig mäklare som vi har haft en konstruktiv och bra dialog med under hela processen. Rollfördelningen har dessutom varit tydlig . Mäklaren är observant, socialt mycket kompetent och lyhörd för synpunkter och förslag från oss säljare. Jesper har mer än motsvarat våra förväntningar, varit villig att göra det där "lilla extra" för att allt ska gå i lås. En föredömlig mäklare. Läs mer
  • Pontus G
    Pontus G skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag och min flickvän har köpt en lägenhet i Vallentuna. Jesper tipsade om denna härliga bostad och har sedan visningen varit mycket tillmötesgående, har snabbt svarat på frågor, även om det varit sena kvällar.
    Jesper är en mycket trevlig och proffsig kille och vi är jättenöjda med hans jobb. Läs mer
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper och praktikanten Martin hjälpte mig att sälja mitt kedjehus i en period då marknaden var tuff. Med gott mod, värme och förståelse tog vi oss igenom det. Jesper bollar alla alternativ med mig, kommer med rekommendationer avlastar med stort ansvar i de frågor jag inte förstår mig på vilket får mig att andas ut, känns tryggt.
    Jesper och Martin är proffsiga, roliga och avspända, jag kommer att sakna dem. Läs mer
  • Claudio Rojas F
    Claudio Rojas F skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Mycket bra, väldigt förtroende givande vid ens första köp av bostad. Ett litet minus var dock att inflyttningsdatumet missuppfattades när vi vid flera gånger upprepade att det var viktigt med ett särskilt datum. Annars har vi bara gott och säga om Jespers hantering av vårt första köp. Jordnära, tydlig och ett trevligt bemötande Läs mer
  • Alexander Jimmy Bernt L
    Alexander Jimmy Bernt L skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Professionell, erfaren, engagerad, seriös och trevlig. Läs mer
  • Eva P
    Eva P skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Sålt Bostad
    Bra och trevligt bemötande
    Superbra tillgänglighet och bra diskussioner ang. budgivning etc
    Victor är professionell och inger ett sympatiskt intryck
    mvh
    Eva Läs mer
  • Christian A
    Christian A skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Vänligt och proffesnionellt bemötande. Och väldigt snabba avslut av affärer till bra pris. Läs mer
    2018-05-03 Febe T svarar Christian A
    Tusen tack för den fina rekommendationen!
  • Gustaf A
    Gustaf A skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Jag köpte min första lägenhet och upplevde febe som mycket proffsig och som gärna delade med sig av sina erfarenheter och tips. Ovärderligt. Läs mer
    2018-05-03 Febe T svarar Gustaf A
    Så nöjd jag blir att du fick all information du önskade och mer därtill!
  • Pirjo H
    Pirjo H skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Mött många olika mäklare efter att ha sett 13 lägenheter. Victor är toppen; trevlig, korrekt, effektiv, noggrann, snabb, omtänksam, allt.
    Affären var inte komplicerad, köp av lgh, men Victor ordnade allt enligt mina önskemål. Rekommenderar honom det varmaste! Läs mer
    2018-04-20 Victor I svarar Pirjo H
    Tusen tack för de fina orden Pirjo. Hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet!
  • Lena F
    Lena F skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vänlig, påläst och seriös. Skönt med en mäklare som kan område och bemöter både säljare och köpare professionellt. Läs mer
    2018-04-17 Jesper L svarar Lena F
    😁 Tack Lena. Skönt med kunder som är lyhörda och pålästa. Ring när ni hittar något så hjälper jag er med det jag kan. Vi hörs och ses!
  • Karin E
    Karin E skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Väldigt nöjd med Victor. Snabbt smidigt proffsigt engagemang. Mycket nöjd. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • Ana D
    Ana D skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Inger var en bra mäklaren.
    Vi har fått den hjälp som vi behövde. Hon såld vara hus snabt och för ett bra pris.
    Hon hjälp oss med dem frågor som vi hade.
    Rekomendera dem som vill sälja hus att ha kontakt med Inger Olsson. Läs mer
  • Bertil N
    Bertil N skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor !

God dag och Glad Påsk med ägg och övriga tillbehör!

Jag vill tacka dej för all den hjälp som du har gett mej med 33an.
    Den fantastiska hjälpen med papper och prylar hit och dit är enastående.Allt har gått bra från start till mål, och nu senast Skatteverket.

Via min dator har jag lyckats betala alla skatter och dina siffror har legat till grund och accepterats på alla håll. M a o är jag klar och min kropp har härdat ut även i år. Personligen har jag gjort rätt och fått anpassa min tidigare 75-årsålder till min nuvarande 93. Jag lever och bor numera i min födelseby

i en liten gård, som blev mitt hem 1939 och där rådjur hare ekorre och div. småfåglar hälsar på.

Jag vill också hälsa från Maggan som bor på Långsjöhöjden. Vi talas vi varje dag om de problem som givetvis finns. ring henne gärna om du vill.

Om du och de dina ska hitåt kanske min lilla stuga är ledig då. Vänligaste hälsningar från gubbskrutten Bertil Norling Läs mer
  • Surya Narayana Pavan K
    Surya Narayana Pavan K skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    We bought a bostadsrätt apartment with Febe as real estate agent from HusmanHagberg. It was an overall a very pleasant experience. She kept a very good and transparent communication between buyers and sellers. Explained in detailed every small detail both during signing the contract and final exchange. Being expats we are bit tensed doing an important transaction. But she made us feel extremely comfortable. Läs mer
    2018-04-03 Febe T svarar Surya Narayana Pavan K
    I am so happy that I was able to find you your new home! And thank you for your recommendation.
  • Surya Narayana Pavan K
    Surya Narayana Pavan K skrev om HusmanHagberg Täby
    We bought a bostadsrätt apartment with HusmanHagberg as the real estate agent. An extremely pleasant overall experience. Läs mer
  • Gunnar O
    Gunnar O skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Inger bemötte oss positivt och med stort engagemang. Ja hon har levt upp till våra förväntningar. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med Inger. Läs mer
  • Ilona W
    Ilona W skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Inger Olsson är en jättebra mäklare. Hon är professionell och samtidig ödmjuk. Hon hjälpte mig på det bästa sättet man kan tänka sig. Jag fick min drömlägenhet där jag trivs jättebra, i ett fint område med jättetrevliga grannar. Läs mer
  • Lennart O
    Lennart O skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag är mycket nöjd. Inger Olsson har skött försäljningen på ett professionellt sätt som väl svarar mot mina förväntningar. Läs mer
  • Petri L
    Petri L skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Trevligt bemötande och uppdaterade ofta under säljprocessen. Gav snabba, lättförståeliga svar på mycket frågor.
    Vi är väldigt nöjda med Inger Olsson. Läs mer
  • Nils Patrick N
    Nils Patrick N skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Mycket bra bemötande, proffsig framtoning med balanserad presentation.
    Följde upp och genomförde affären mycket bra. Läs mer
  • Lars L
    Lars L skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag sålde ett 1 1/2 plans hus som jag tyckte att försäljningen fungerade bra Läs mer
  • Mathias U
    Mathias U skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Ordning och reda är min uppfattning om Inger. Alltid bra struktur i affärerna och så som jag upplever det en ärlighet och bra bollplank. Läs mer
  • Per-Arne K
    Per-Arne K skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Sålt min fars brf lgh efter hans bortgång.
    Proffsigt bemötande, kunnig och väldigt
    Behjälplig.

Allt var mkt bättre än vi hade tänkt oss.

Jag kommer att välja samma mäklar firma
    om jag kommer att sälja ngn gång i framtiden. Läs mer
    2018-03-27 Inger O svarar Per-Arne K
    Tack Per-Arne,
    trevligt att höra att du är nöjd!
  • Christofer W
    Christofer W skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Var köpare. Uppdagades lite brister vid besiktning och pga mig och säljaren så sköt vi fram tillträdet ett par gånger. Trots allt detta kändes det som en smidig affär! Inger var med hela vägen och det var ordning och reda. Hon hjälpte mig även med lagfarten vilket normalt sett mäklare inte gör. Kändes tryggt hela tiden, rekommenderas! Läs mer
    2018-03-27 Inger O svarar Christofer W
    Tack Christofer, jag hoppas att du kommer att trivas bra i ditt fina hus framöver!
  • Joacim F
    Joacim F skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jättetrevlig hjälpsam och oerhört professionell. Väldigt tillmötesgående och trevlig. Jesper har varit väldigt hjälpsam och gjort allt i sin väg för att hjälpa mig med mitt köp. Kan starkt rekommendera honom till andra köpare/säljare. Läs mer
    2018-04-16 Jesper L svarar Joacim F
    Tack Joacim!
    Hoppas att du nu kommit på plats. Hörde att det blev lite tokigt men att det löste sig ganska bra. Du kommer trivas bra där i sommar, det vet jag :)
  • Therese K
    Therese K skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi träffade Jesper vid visningen av lägenheten som vi samma dag la ett bud på. Han var tillmötesgående och kändes mycket säker på sin sak - engagerad. Jättetrevlig! Helt okomplicerad affär med en mycket bra mäklare! Jag hade egentligen inga förväntningar då jag aldrig har köpt en lägenhet innan, bara hyrt. Allmänt har man hört både det ena och det andra om mäklare. Men de fördomarna försvann snabbt. Läs mer
  • Idunn S
    Idunn S skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag fick ett jättebra bemötande och bra svar och hjälp på frågor och övrigt jag behövde hjälp med. Det var över förväntande och upplevelsen som kund var toppen! Läs mer
  • Woosok M
    Woosok M skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    He did his part for this deal clearly without any huddle and ambiguity. I think that he should be considered as a good broker. Läs mer
    2018-03-29 Victor I svarar Woosok M
    Thank you very much for your kind words Mr Woosok!
    I hope you will enjoy your new apartment.
  • Lilian A
    Lilian A skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vi fick ett mycket trevligt och förtroendefullt bemötande av honom. Han var inlyssnande och kunnig. Det var tryggt och säkert att ha honom som mäklare. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-03-29 Victor I svarar Lilian A
    Tack för de fina orden Lilian!
    Vill även tacka för ert otroliga förarbete i lägenheten. Hälsa Jan och hunden så gott.
  • Masoud N
    Masoud N skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    En professionell mäklare och jätte trevlig person 👌👌👌 Läs mer
    2018-03-29 Victor I svarar Masoud N
    Tusen tack för rekommendationen Masse!
    Nu ska vi bara hitta ett hus till er
  • Kim B
    Kim B skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Mycket trevlig och gav ett bra intryck.
    Vi har inget att anmärka på. Allt gick smidigt. Läs mer
  • Anne-Marie Ami M
    Anne-Marie Ami M skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper är enkel (i bra bemärkelse) och proffesionell med fingertoppskänsla och engagemang. Vi kunde inte valt en bättre mäklare! Läs mer
    2018-03-16 Jesper L svarar Anne-Marie Ami M
    Tack Ami,
    Med ett bra "pannben" tog vi oss hela vägen ;). Vi ses i slutet av maj.
  • Linda L
    Linda L skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Trevlig seriös och ambitiös! Vi är nöjda och skulle anlita honom igen! Läs mer
  • Susan H
    Susan H skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    nöjda, förtroende , vi rekommenderar henne . lätt att få tag på om det var nåt man undrade över,vi har inget att klaga på Läs mer
    2018-03-20 Febe T svarar Susan H
    Tusen tack för rekommendationen! Glad att jag lever upp till mitt rykte!

Näsbydalsvägen 17, 183 31 Täby