Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby HusmanHagberg HusmanHagberg Täby

HusmanHagberg Täby

Näsbydalsvägen 17, 183 31 Täby — Visa karta

På HusmanHagbergs kontor i Täby hittar du fastighetsmäklare med ett engagemang utöver det vanliga. Vi som jobbar här har bostäder som största passion, och vi har all den kunskap som krävs för att hjälpa dig hitta rätt. Vi hör till en kedja med hela 90 kontor runt om i Sverige och självklart är vi inte bundna till en viss bank eller ett visst försäkringsbolag.

Kontakta oss så hjälper vi dig till den där lägenheten, villan eller radhuset du längtar efter. Varmt välkommen in till oss på Täbykontoret!
Öppet just nu

Dick Göte A skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vi har sålt vår villa. Vi blev mycket bra bemötta av Victor. Läs mer
  • 2019-06-24

Silvi L skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Jag har köpt ett radhus i Ellagård i Täby.

Han har svarat på alla mina frågor och bokat de möten som jag har behövt som mäta i huset, genomgång med besiktningsman m m Läs mer
  • 2019-06-23

John Mojo Valadi G skrev om Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Väldigt duktig mäklare som är både familjär likväl professionell, Läs mer
  • Shari A

2019-06-19

Shari A skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Snabba svar eller återkoppling från honom.
    Lätt att kontakta honom och tillgängligt hela tiden.
    Tydligt och korrekt information.
    Kompletta och fullständiga dokumentation kring affären. Läs mer
  • 2019-06-15

Victoria A skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi köpte ett brf radhus. Martin är pedagogisk med mycket tålamod. Det vart några vändor fram och tillbaka innan affären gick i lås och Martin har varit lugn hela vägen och visat engagemang samt respekt för båda parterna. Kan absolut rekommendera honom. Läs mer
    2019-06-17 Martin S svarar Victoria A
    Tack Victoria, vad glad jag blir! Jag hoppas ni kommer få trivas i radhuset. Ses på tillträdet! :)

Karl Axel S skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag köpte en 3:a i vallentuna. Martin bemötte mig på ett mycket trevligt sätt. Allt har gått väldigt smidigt och bra. Läs mer
    2019-06-14 Martin S svarar Karl Axel S
    Tack, kul att du är nöjd! Jag hoppas ni blir lika nöjda med lägenheten :)

Jaqueline W skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Supersnabb på att svara och alltid tillgänglig. Rak och tydlig kommunikation. Vi är jättenöjda med helheten. Läs mer
    2019-06-14 Martin S svarar Jaqueline W
    Stort tack Jaqueline & Markus! Nu håller vi tummarna för att ni hittar ett radhus som passar er :)

Anna-Maria B skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Trevlig, tillmötesgående och snabb. Läs mer
    2019-06-14 Martin S svarar Anna-Maria B
    Tack för omdömet Anna-Maria!
    Det har vart ett nöje att ha er som kunder :)
  • 2019-06-10

Bernt Erik Leopold B skrev om Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi har sålt en villa i Ella Park. Vi är mycket nöjda med bemötandet, kunskapen och seriösa framtoningen. Vi förväntade oss en smidig process med få orosmoment, då säljarna är över 90 år gamla. Allt detta infriades. Vi kan varmt rekommendera Johan Stenhardt som mäklare då han är erfaren, professionell och oerhört kunnig. Affären gicks igenom på ett mycket tillfredställande sätt och med stor belåtenhet Läs mer
    2019-06-10 HusmanHagberg Vallentuna svarar Bernt Erik Leopold B
    Stort tack för det fina omdömet ni lämnade mig i ärendet Dalvägen 71 / Ella Park! Det har varit en ren ynnest att få samarbeta med er trevliga människor!
    Allt gott till er alla!
    Bästa hälsningar Johan
  • 2019-06-10

Susan A skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Jag har sålt en br på 46 kvm i Täby.
    Patrik är trevlig och korrekt och bra på att återkoppla.
    Jag hade förväntat mig ett högre pris på lghten men det vet jag inte om Patrik kunnat påverka.....
    Jag tycker att det funkat bra med Patrik och jag kommer att rekommendera honom om det blir aktuellt.

OBS! Tillträde har inte ägt rum och köparen är inte formellt godkänd av styrelsen i brf än Läs mer
  • 2019-06-05

Louise K skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Riktigt bra mäklare, jättenöjd med Jesper och rekommenderar honom varmt / Louise Tallåsvägen Läs mer
  • Millan L

2019-06-03

Millan L skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Villa
    Viktor var alltid lika glad, positiv och tillmötesgående inför alla visningar oavsett om de var de allmänna, enskilda eller om det var om visning. Läs mer
  • 2019-06-03

Mattias S skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Tydlig/klar kommunikation. Verkade påläst kring objektet. Svarade hyfsat snabbt Läs mer
  • 2019-06-01

Uno V skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Har sålt en enplsnsvilla.
    Väl bemött.
    Hade förväntningar på ett högre pris.

Trevlig samvaro med en ung man.
    Snabb affär. Läs mer
  • 2019-05-30

Oliver F skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpte en bostadsrätt i Täby Kyrkby och är helt nöjd med mäklaren! Läs mer
  • 2019-05-27

Mette L skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpt och sålt villa. Inger är väldigt lugn och professionell i alla lägen. Läs mer
    2019-05-27 Inger O svarar Mette L
    Tack Mette, det har varit trevligt att ha er som både köpare och säljare!
  • 2019-05-26

Sofie T skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Köp av lägenhet

Mycket bra bemötande

Levde upp till förväntningarna med råge Läs mer
    2019-05-29 Pernilla D svarar Sofie T
    Grattis till Er nya bostad där ni kommer trivas toppen, ser fram emot vårt vidare samarbete!
    Pernilla D gillar detta
  • 2019-05-23

Marcus B skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi köpte hus av Martin och bemötandet vi fick var mycket bra.
    Lugn och trygg i sin sak. Marin skötte denna affär väldigt bra för oss som köpare samt för säljaren. Läs mer
    2019-05-23 Martin S svarar Marcus B
    Nöjda kunder = Nöjd mäklare! Stort tack Marcus och Sophie :)
    Ses på tillträdet!
  • 2019-05-23

Torben B skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Jag har sålt en enrumslägenhet på Kometvägen i Täby. Pernilla Darin genomförde försäljningen på ett ytterst professionellt sätt. Hon var snabb och tydlig i all kommunikation, var kunnig och kompetent, förstod våra behov och stödde mig genom hela processen. Resultatet överträffade mina förväntningar. Läs mer
    2019-06-12 Pernilla D svarar Torben B
    Tack snälla Torben för de fina vitsorden, det har varit kul att jobba med dig! Hoppas våra vägar korsars igen framöver. Trevlig sommar!
  • Bengt A

2019-05-23

Bengt A skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    HJÄLPTE OSS ATT SÄLJA VÅR LÄGENHET
    - Hon engagerade sej och kunde sitt jobb
    - Hon var en bra ”lyssnare”
    - Förde oss till ett bra avslut😁 Läs mer
    2019-05-29 Pernilla D svarar Bengt A
    Tack Bengt och Harriet det har varit ett nöje att arbeta med er, ses igen snart!
    Pernilla D gillar detta
  • Anne Lie S

2019-05-22

Anne Lie S skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Jag har sålt en lägenhet. Mäklaren hade högre förväntningar på slutpriset än vad jag hade och det visade sig i slutändand vara rätt. Läs mer
  • 2019-05-21

Kent Ö skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Allt gick smidigt och fort,när jag skulle sälja min tomt i täby

De har hjälpt mig förut och det har alltid fungerat,lätt att komma
    överens med

//Kent Läs mer
  • Gustav S

2019-05-20

Gustav S skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Ett fantastiskt bemötande med riktig kvalitets service Läs mer
    Jesper L gillar detta
  • Patricia R

2019-05-19

Patricia R skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Sålt marklägenhet i en liten brf.
    Mäklaren har varit redan vid första samtalet positiv och viljan att hitta en strategi för att sälja lägenheten från början i januari men blev i april.
    Mäklaren har en trygghet och kunde ge förslag, stöd, och var lyhörd till hur min situation var.
    Hade inga förväntningar att sälja så snabbt efter visningen utan trodde det skulle ta någon månad eller mer.
    Victor ser inga problem utan allt går att lösa, alltid med ett leende på läpparna! Läs mer
  • 2019-05-13

Ulrika D skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Vi köpte ett radhus och är otroligt nöjda med Febes bemötande, hjälp och vägledning under hela processen. Hon gav oss redan från första början ett mycket förtroendeingivande intryck och fokuserade på att det även skulle kännas helt rätt för oss som köpare.

Vi rekommenderar Febe varmt!

Ulrika & Fredrik Läs mer
  • Shula G

2019-05-13

Shula G skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Thomas har hjälpt oss med försäljningen av vår äldre villa med trädgårdstomt i Täby. Vi har fått en mycket bra hjälp och bra bemötande. Thomas är trevlig, saklig, tydlig, rak och tålmodig ,. Mina förväntningar om att Thomas skulle förstå objektets "själ" infriades och vi fick därmed mycket bra respons på annonsen och vid budgivningen.
    Rekommenderar att anlita Thomas. Läs mer
    2019-05-16 HusmanHagberg Vallentuna svarar Shula G
    Kul att ni är ni nöjda. Jag vill vågar också påstå att er insats att fixa till allt var en starkt bidragande orsak till en lyckad försäljning.
  • 2019-05-09

Malin H skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpt villa. Alltid vid flera olika visningar blivit bemöt trevligt, professionellt och kunnigt . Jesper har ett personligt engagemang som gör att det känns extra tryggt. Läs mer
    2019-05-10 Jesper L svarar Malin H
    Tack Malin :D Ni kommer få det så jäkla bra i ert nya fina hus!
  • Sophie O

2019-05-08

Sophie O skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Patrik Borin på Husman Hagberg var vår mäklare när vi köpte vårt hus i Täby/Viggbyholm.

Vi är jättenöjda med Patrik och kan verkligen rekommendera honom. Han har hjälpt oss längsmed hela bostadsaffären, vilket har underlättat processen väsentligt. Han är trevlig och behaglig som person, och även påläst och kunnig på det han gör. Som sagt, kan rekommendera honom varmt! Läs mer
  • 2019-05-05

Michael B skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Martin Skarin hjälpte mig att köpa en lägenhet.
    Bra bemötande och allt gick smidigt! Läs mer
    2019-05-06 Martin S svarar Michael B
    Tack Micke! Lättsamt och trevligt att ha dig som köpare. Hoppas bostaden kommer till nytta!
  • Martin W

2019-05-03

Martin W skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor gick den extra sträckan för att hjälpa oss vid vårt husköp, trots helgdagar och kort varsel lyckades Victor få till allt.

Victor är ett proffs på det han gör och får en att känna sig trygg. Läs mer
  • 2019-04-30

Salman skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi Har köpt ett radhus. Han var professionell, hjälpsam, energisk och ärlig. Helt rekommenderad. Läs mer
    2019-04-30 Martin S svarar Salman
    Tack Salman och Marziyeh, precis så jag vill uppfattas i min roll! Jag hoppas ni får trivas i radhuset. Ses på tillträdet!

Emelie C skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Jag har med Victors hjälp sålt en etta i Täby. Hittade Victor då han sålt en likadan lägenhet i samma hus.

Mailade då honom för kontakt en söndag eftermiddag - han ringde upp inom 1 min!

Jag tycker Victor har levererat superbra. Han har varit snabb, gett bra och exakt information genom hela säljprocessen, samt väldigt engagerad, påläst och förberedd på området.

Kan absolut varmt rekommendera Victor för dig som går i säljtankar! Läs mer
    2019-04-29 Victor I svarar Emelie C
    Tusen tack för det fina omdömet Emelie!
    Å lycka till med nya boendet och får ni tankar på att flytta tillbaka så är det bara att höra av er.

Mariana L skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Min upplevelsen av Martin Skarin var mycket bra ! Trevlig ,erfaren ,goda kommunikationer ..Återkommer snabbt med konkreta och klocka svar ! Pålitlig ,slutför sina affärer på bästa sättet . Visar respekt och stor förståelsen för sina kunder. Läs mer
    2019-04-29 Martin S svarar Mariana L
    Tack för varma ord och ett gott samarbete Mariana! Vi ses i framtida affärer :)

Martin S skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Tack får hjälpen det vår snygt och smydet äffar Läs mer
    2019-04-29 Martin S svarar Martin S
    Tack så mycket Martin. Inte nog med att du har ett snyggt namn, du är även en väldigt trevlig och lättsam kund!
  • 2019-04-28

Ahmed S skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    jag har sålt en Villa, väl bemötande, Läs mer
  • 2019-04-27

Kristina E skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Vi köpte en villa, men fick tyvärr inte alls något bra bemötande från mäklaren. Intrycket var oengagerat, slarvigt, bitvis otrevligt, samt att han inte var en neutral part. Läs mer
  • Ingrid Ann-Charlotte Z

2019-04-18

Ingrid Ann-Charlotte Z skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Sålt villa i Vallentuna. Pernilla är engagerad och kunnig så det har känts tryggt. Fantastisk bra på att återkoppla vad som händer. Mycket nöjda Läs mer
    2019-04-23 Pernilla D svarar Ingrid Ann-Charlotte Z
    Tack Ann-Charlotte och Hans det har varit kul att få hjälpa er med fastighetsförsäljningen och ni har varit fantastiska att samarbeta med! Ses snart på till/frånträde.
  • 2019-04-16

Robin U skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Mycket hjälpsam och kompetent mäklare. Läs mer
    2019-04-16 Jesper L svarar Robin U
    Tack Robin! Vi hörs av när vi närmar oss tillträdet .

Camilla S skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Xxxxxxxxxxxxxx. Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer

Markus N skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Har köpt en bostad som Jesper förmedlat. Jag har fått ett mycket bra bemötande hela tiden och Jesper har svarar på alla frågor jag haft i förhållande till köpet, hur man grabnskar en förenings ekonomi. m.m. Även om jag skickat sms sent på kvällen har han svarat snabbt och varit hjälpsam. Jag har bara positiva saker att säga! Läs mer
    2019-04-16 Jesper L svarar Markus N
    Tack Marcus! Blev ju kanske den bästa tänkbara bostaden för just er också. Kul :D

Lisabet O skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper är en väldigt trevlig, lättsam och kunnig mäklare. /Nöjd kund. Läs mer
    2019-04-16 Jesper L svarar Lisabet O
    Tack så mycket! Vi ses i slutet av maj för tillträde :)
  • 2019-04-08

Björn Kenneth E skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Vi har sålt vårt hus i Täby och det skötes av Patrik på ett
    helt briljant sätt.
    Han la ner nästan hela sin skäl i affären för att det skulle gå så smidigt som möjligt för oss.
    Vi kan verkligen rekommendera Patrik.
    Kenneth o Sussi Läs mer
  • 2019-04-08

Daniel J skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Snabb kontakt och vi har fått bra svar på våra frågor genom hela processen. Som köpare av hus är vi väldigt nöjda! Läs mer
  • Birgitta O

2019-04-07

Birgitta O skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Inger är korrekt, kunnig och trevlig. Läs mer

Robert S skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag och min sambo har sålt vår lägenhet med hjälp av Jesper. Efter kontakt med ett flertal mäklare så var det solklart att det var han som skulle få uppdraget. Vi föll direkt för Jespers entusiasm och engagemang. Vi hade en klar målbild över vad vi ville ha ut av affären. Under uppdragets gång var han positiv och 100% närvarande. När uppdraget var slutfört så hade han, med råge, överträffat våra mål och förväntningar som vi från början haft med hela affären. Jesper är verkligen ett proffs och jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2019-04-05 Jesper L svarar Robert S
    Tack Robert. Bättre betyg än det där går nog inte att få :) Hoppas ni får en trevlig vår och sommar så ses vi efter semestertiderna för tillträdet!

Kjell G skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    köpt Svampskogsvägen 156
    sålt Svampskogsvägen 154
    Blev bemött utmärkt bra och en bra relation mellan köpare och mäklare samt säljare och mäklare.
    Jag har sålt genom Er tidigare med en annan mäklare som jag var jag var nöjd med, så jag måste säga att jag blev ännu mer nöjd med Jesper.
    Mycket proffsigt och mycket bra hjälp med allt.
    Tack Jesper Läs mer
    2019-04-05 Jesper L svarar Kjell G
    Tack för fina ord Kjell! Du och Beatrice kommer trivas som fiskar i vatten i den nya stora lägenheten. Bland dom bästa lägenheterna i Vallentuna om ni frågar mig!
  • Mia P

2019-04-01

Mia P skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag köpte en 2:a. Jesper tog kontakt med mig efter att jag anmält ett intressant av å köpa en Lgh. Han hittade en Lgh som motsvarade precis de önskningar som jag hade. Han var mycket professionell, lättsam och trevlig i sitt bemötande. Stort engagemang. Påläst och kunnig. Skulle rekommendera honom för alla mina vänner och bekanta alla dar i veckan. Läs mer
    2019-04-05 Jesper L svarar Mia P
    Tack för mycket fina ord Mia :)

Håkan P skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper är entuastisk och tillräckligt kunnig för att tillmötesgå våra behov. Läs mer
    2019-04-05 Jesper L svarar Håkan P
    Tack Håkan! Skönt att höra efter tidigare skribents missvisande ord ;)

Sofie R skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Attundagränd 10 , 6 trappor.
    väldigt bra bemötande! Läs mer
  • Inga-Lis A

2019-04-01

Inga-Lis A skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Bästa mäklaren i Täby .
    Trevlig och lojal ,en mäklare som gör allt i sin makt för att vi som säljare ska bli så nöjda .
    Victor är väldigt proffsig och bemötande lyssnar och tar in vad vi som säljare önskar och tänker .
    Jag vill varmt rekommendera Victor Isaksson om du går i köp eller säljtankar .
    Med vänlig hälsning, Inga-lis Angnér Läs mer

Näsbydalsvägen 17, 183 31 Täby