HusmanHagberg Täby

Näsbydalsvägen 17, 183 31 Täby — Visa karta

På HusmanHagbergs kontor i Täby hittar du fastighetsmäklare med ett engagemang utöver det vanliga. Vi som jobbar här har bostäder som största passion, och vi har all den kunskap som krävs för att hjälpa dig hitta rätt. Vi hör till en kedja med hela 90 kontor runt om i Sverige och självklart är vi inte bundna till en viss bank eller ett visst försäkringsbolag.

Kontakta oss så hjälper vi dig till den där lägenheten, villan eller radhuset du längtar efter. Varmt välkommen in till oss på Täbykontoret!
Mån-Tor: 09:00-17:30

Snabb på att svara. Informativ och hjälpsam! Läs mer
  • Sanna K

2019-12-08

Sanna K skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Försäljningen av min bostadsrätt är inte klar ännu men hitintills är jag mycket nöjd med Victor,känns tryggt o han har svar på det mesta o mycket proffsig,hjälpsam o tydlig Läs mer
  • 2019-12-02

Niclas W skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpt hus med Martin som mäklare.
    Väldigt lyhörd, mycket bra förmåga att vara mellanhand i kommunikation mellan säljare och köpare.
    Hela processen har varit mycket smidig och kan varmt rekommendera Martin! Läs mer
    2019-12-02 Martin S svarar Niclas W
    Bästa känslan är nöjda kunder! Stort tack Niclas och Nellie, hoppas ni ska få trivas i huset :)
  • 2019-11-29

Marianne S skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper Lindqvist är lyhörd för både Säljare/Köpare.Dessutom en humor o glädje som Jag uppskattat flera ggr.
    Bara Bäst helt enkelt!! Läs mer
  • Inga-britt D

2019-11-29

Inga-britt D skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Upplevde Jesper som mycket kunnig och pålitlig. Köpte lägenhet i Vallentuna. Im jag i framtiden skulle sälja/köpa annan bostad skulle jag utan tveka ringa Jesper. Läs mer
  • 2019-11-21

Jessika N skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Pålitlig, tillmötesgående och flexibel. Dessutom väldigt trevlig! Läs mer
  • 2019-11-21

Ingela J skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Köpt en trea i Täby. Snabbt och smidigt förfarande, trevligt bemötande. Efter köpet har jag snabbt fått svar på mail när frågor dykt upp. Mkt nöjd! Läs mer
    2019-12-03 HusmanHagberg Vallentuna svarar Ingela J
    Kul! Hoppas att du kommer att trivas.
  • 2019-11-18

Thomas Mattias P skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi köpte ett hus i Brottbyz
    Kunde inte bli bättre bemött av Martin Skarin. Väldigt proffsig i det han gör. Hade inga förväntningar då det är första gången jag träffar en mäklare. Läs mer
    2019-11-18 Martin S svarar Thomas Mattias P
    Tack, vad kul att ni är nöjda! Tror verkligen ni kommer trivas i huset :)
  • 2019-11-18

Jesper I skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Sålde hus med Martin. Alltid tillgänglig och gjorde ett utmärkt arbete med försäljningen genom alla steg. Läs mer
    2019-11-18 Martin S svarar Jesper I
    Stort tack för ett gott samarbete Jesper! Mot framtida affärer :)
  • 2019-11-17

Julia E skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Sålde vår lägenhet
    Bra bemötande
    Sålde till ett rimligt marknadspris
    Vi upplevde mäklaren som noggrann, tydlig och ärlig Läs mer
    2019-11-20 Pernilla D svarar Julia E
    Tack Julia för den fina rekommendationen, vi ses snart på tillträde! Häls Pernilla Darin
  • 2019-11-07

Victor B skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Det här killen leverade!
    Viktor hjälpte mig med precis allt, Väldigt lugn och lojal samt exeptionell om vårat område Täby,
    Jag kan inte rekomendera någon annan mäklare! Läs mer
    2019-11-07 Victor I svarar Victor B
    Tusen tack för de värmande orden :D
    Ni har själva vart riktiga föredömen när det kommer flexibilitet med visningar & att alltid ha er bostad i toppskick.
    / Victor
  • 2019-11-03

Dödsboet efter Karin S skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Kunnig med god lokalkännedom. Trevlig och hjälpsam! Läs mer
  • 2019-11-02

Michael K skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Mäklaren har visat stor förståelse för köparens intressen och har trots sjukdom följt upp affären på ett bra sätt. Läs mer
    2019-11-11 Jesper L svarar Michael K
    Hej Michael,

Ja, det var ju Victor Isaksson som skötte både visningen och kontraktet medan jag låg på sjukhus. Så trots att vi inte har setts eller knappt samtalat får en 4 vara bra :)
  • 2019-10-31

Marcus S skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper sålde våran lägenhet med väldigt stort engagemang och superservice!
    Väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-10-24

Anne-Sophie R skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    2lägenheter .En förväntad försäljning som inte blev bra.vi fick sänka priset.
    Thomas är en mycket vänlig och bra mäklare.
    Marknaden kan vara svårbestämd. Läs mer
  • 2019-10-22

Eric B skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Duktig och rak mäklare som styrde ihop affären på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-10-20

Marika E skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor har varit ett bra stöd i vårt långvariga husletande. Han har sedan uppfyllt våra förväntningar när han till slut hjälpte oss sälja vårt hus. Vi rekommenderar Victor som mäklare! Läs mer
  • 2019-10-19

Anna Elisabet Cecilia Å skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper överträffade våra förväntningar och han har gjort ett utmärkt jobb vid försäljningen av vår villa. Jag ger Jesper mina bästa rekommendationer. Läs mer
  • Olof N

2019-10-19

Olof N skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Vi, boende i utlandet, hade mycket kort tid på oss för ett avslut med flera parter inblandade i en kedja. Pernilla arbetade blixtsnabbt och professionellt med oss och de övriga. Hon lyckades elegant lösa alla frågetecken av både praktisk och rättslig natur samt lotsade oss smidigt genom alla nödvändiga steg till ett avslut som faktiskt kom snabbare än man kunde hoppas, i god tid före överenskommen tidslimit. Läs mer
    2019-11-15 Pernilla D svarar Olof N
    Tack snälla Olof, ses snart på tillträde.
  • 2019-10-19

Chloe K skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Mycket duktig och hjälpsam, vi fick till ett mycket bra pris på vår lägenhet, smidigt och bra. Läs mer
    2019-11-15 Pernilla D svarar Chloe K
    Tack Chloe det var verkligen en snabb och lyckad försäljning, grattis till den:)
  • 2019-10-17

Olivia Elizabeth D skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper Lindqvist är en mäklare i världsklass. Det skulle inte förvåna mig om han inom en snar framtid kommer att tillhöra det absoluta toppskiktet bland mäklare i Sverige. Hans noggrannhet, lyhördhet, kunskapsbank, breda kontaktnät och genuina engagemang har gjort att oavsett hur min bostadskarriär kommer att se ut eller vilket objekt jag än köper eller säljer i framtiden så kommer jag aldrig att byta mäklare. Jag är särskilt imponerad över hans skicklighet på grund av att mitt objekt var något utöver det vanliga och krävde en särskild kundgrupp. Ändå tog det bara några veckor från första mötet tills kontraktet var skrivet och mitt hus sålt. Jesper Lindqvist, med sin höga kompetens och oerhörda fingertoppskänsla, är en mäklare som kan sälja allt, oavsett storlek på objektet och det skulle inte förvåna mig om hans nästa objekt blir något storslaget med tanke på att jag fick hans namn och varmaste rekommendationer av en släkting till den svenska kungafamiljen. Tack för ett fantastiskt samarbete! Läs mer
    2019-10-18 Jesper L svarar Olivia Elizabeth D
    Wow. Vet inte hur jag ska bemöta så fina ord men jag måste påpeka att du/ni som säljare har varit guld. Till och med när vi skrev kontraktet råkade jag hamna i bekvämt tal och en svordom slank ut. Men eftersom jag blev så bekväm med er så slank det ut. Fina vänner förtjänar fina ord... Nu ska vi hitta något fint åt dig och hundarna Olivia 👍🍺😁😎🤘
    Olivia Elizabeth D gillar detta
  • Per Ulf W

2019-10-15

Per Ulf W skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Hade förmånen att låta Thomas hantera försäljningen av min fars villa i Vallentuna. Jag är djupt imponerad över Thomas mycket stora kunskap och mycket goda hantering av hela affären. Thomas marknadsförde huset mycket väl och arrangerade både flertalet öppna visningar - samt även privata visningar närhelst spekulanter så önskade vilket gjorde att huset fick den konkurrens som det förtjänade. Allt sköttes mycket effektivt och med mycket hög kvalitet så jag vill mycket varmt rekommendera Thomas och hans HusmanHagberg-kontor. Tänk om alla mäklare var lika duktiga och engagerade som Thomas! Läs mer
    2019-10-15 HusmanHagberg Vallentuna svarar Per Ulf W
    Tack Per, kul att du och din syster är nöjda.
    Per Ulf W gillar detta
  • 2019-10-15

Kim skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jättebra upplevelse av Jesper som mäklare.
    Trevlig, raka rör, han berättar det som är viktigt och är ärlig under hela processen. Kändes väldigt tryggt att ha Jesper som mäklare genom hela affären.
    Kommer garanterat använda mig av honom igen. Läs mer
  • 2019-10-15

Per Jonas J skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag kan varmt rekommendera Jesper och HusmanHagberg. Jesper hjälpte oss att sälja vårt hus med väldigt bra resultat. Han hade rätt tänk och strategi för att göra affären så bra som möjligt för både oss som säljare och köparen. Vi kunde inte fått en bättre mäklare. Tack! Läs mer
    2019-10-15 Jesper L svarar Per Jonas J
    Tack för fina ord! Det värmer! Nu gäller det bara att hitta något i Åhus också :p
  • 2019-10-14

Hans Magnus J skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Jag kan verkligen rekommendera Patrik då jag är mycket nöjd med hans insatt när vi sålde vårt radhus.
    Patrik var alltid tillgänglig och svar på alla frågor som jag hade. Läs mer
  • 2019-10-14

Gunnel A skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Vi har sålt bostad genom Patrik Borin. Vi har fått ett mycket bra bemötande och jag har hela tiden känt stort förtroende för honom. Tyvärr blev det inte det pris vi önskat för bostaden men jag ser det som att marknaden inte ville ge mer och det är svårt för Patrik att exakt veta vad marknaden anser om objektet. Vi har haft en lite stökig försäljningsprocess då detta är en bodelning. Detta har Patrik skött alldeles utmärkt och han besitter erfarenhet och kunskap som har behövts i vårt fall. Tackar å det varmaste för all hjälp med denna försäljning. Jag kommer att rekomendera honom i fortsättningen. Läs mer
  • 2019-10-10

Joakim S skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpte en villa. Första kontakten var innan visning för att höra efter om det fanns möjlighet att komma på förhandsvisning då vi inte hade möjlighet att komma på ordinarie visning. Det arrangerade Inger utan problem. Kontakten med Inger har gått smidigt. Hon har varit lagom pushig med kontakt, inte ringt för mycket eller snabbt utan gett lite tid för eftertanke. Hon kändes inte så fake och stressande som många andra mäklare. Det kändes som att hon representerade både säljare och köpare i affären (dock fortfarande med lite förhåll till säljarna). Ibland tog det lite lång tid att få svar på frågor eller mail, men generellt väldigt bra! Läs mer
  • 2019-10-08

Harry Peter Magnus K skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper är en kompetent och trevlig mäklare. Han guidade oss genom hela säljprocessen. Lätt att nå och snabb med svar. Läs mer
    2019-10-15 Jesper L svarar Harry Peter Magnus K
    Tack Magnus! Hoppas vi springer på varandra på sjön igen nästa sommar :)
    Det var ett fantastiskt hus att få jobba med. Ni har verkligen förädlat det respektfullt och långsiktigt.
  • 2019-10-08

Jan Åke R skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    försäljning av villa.
    Vårt omdöme om Martin Skarin är , att vi fick bästa tänkbara mäklare för att försäljningen av vårt hus skulle gå så bra som vi tänkt.
    Han är behaglig att ha att göra med och hans sätt att handskas med människor Läs mer
    2019-10-10 Martin S svarar Jan Åke R
    Tack för fint omdöme Janne & Eva!
    Mycket trevligt att ha er som kunder. Ha en underbar resa till Spanien! :)
  • Emma Marie L

2019-10-08

Emma Marie L skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag har sålt mitt hus ute i skogen i Riala/Bergshamra/Norrtälje. Jag har från första mötet blivit väldigt bra bemött av Martin, han har varit trevlig, ödmjuk, ärlig och väldigt professionell hela vägen. Han har varit flexibel och väldigt tillmötesgående. Han har levererat allt och lite till jag hade förväntat mig utav en mäklare. Grymt bra jobbat på alla tänkbara plan! Läs mer
    2019-10-10 Martin S svarar Emma Marie L
    Varmare ord går inte att få, tusen tack Emma!
    Ett sant nöje att få hjälpa dig med försäljningen av ditt fina hus :)
  • 2019-10-07

Malin W skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Bra bemötande, proffsigt och personligt. Fick tips om en bostad som köptes innan den lades ut på marknaden - HELNÖJD! Victor hjälper mig även nu att sälja min lägenhet. Läs mer
    2019-10-07 Victor I svarar Malin W
    Tack gör de fina orden Malin!
    Nu ser vi till att försäljningen av din lägenhet blir minst lika bra ;)
  • 2019-10-07

Nicklas U skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper hjälpte oss som köpare på jakt efter hus i Vallentuna. Han är väldigt dedikerad och engagerad, han är flexibel och vill alltid hitta lösningar. Han får våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-10-08 Jesper L svarar Nicklas U
    Tack så hemskt mycket Nicklas för väldigt fina ord!
  • Eva S

2019-10-06

Eva S skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Allt har fungerat utmärkt i samband med köpet av min lägenhet! Snabb respons och trevligt bemötande. Proffsigt överlag. Läs mer
    2019-10-07 Jesper L svarar Eva S
    Tack Eva. Hoppas er försäljning på huset går smidigt :)
  • 2019-10-05

Eva S skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper har sålt vår fastighet och vi har köpt en bostadsrätt. Jesper har under hela försäljning varit tillgänglig och har på alla sätt varit till stor hjälp. Vi känner att han har ingett förtroende och vi har känt oss trygga i försäljningen och i köpet av bostadsrätten. Läs mer
    2019-10-07 Jesper L svarar Eva S
    Tack Eva. Nu blickar vi fram mot ny fin lägenhet :)
  • 2019-09-30

Lars Rickard H skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor gjorde ett mycket bra jobb genom hela processen och lyckades få ett bra försäljningspris. Läs mer
  • 2019-09-30

Bo R skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Fick ett professionellt bemötande vid försäljningen av vår villa Läs mer
    2019-09-30 Martin S svarar Bo R
    Tack Bosse och Berith!
    Glad att få hjälpa er med försäljningen :)
  • 2019-09-29

Karin Maria J skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi har sålt vår villa med god förtjänst tack vare Jespers Lindqvists professionella sätt att sköta affären. Han är trevlig, kunnig, har bra kontakter och en hälsosam tävlingsinstinkt. Husman Hagbergs upplägg att ta betalt med en rak procentsats är det bästa sättet att får säljare och mäklare att jobba tillsammans för ett bra slutpris. Läs mer
    2019-10-04 Jesper L svarar Karin Maria J
    Tack Karin! :D Hoppas ni får en riktigt bra tid i Uppsala nu i er nya fina lägenhet. Och du vet vem du ska ringa om ni längtar tillbaka någon dag! Som kunder har ni varit otroligt lyhörda och samarbetsvilliga. Vi genomförda affären tillsammans. Lycka till med allt!

Annika J skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Noggrann och påläst. Känns tryggt att göra affären med henne som mäklare. Läs mer
    2019-09-29 Febe T svarar Annika J
    Härligt att höra att ni känner er trygga med ert köp!

Irene Kidhall B skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Vi har sålt dels en villa o en bostadsrätt via HusmanHagberg o ”vår” mäklare Febe Thulin. Febe har gjort ett alltigenom utmärkt jobb! Med lyhördhet, professionalism o pålitlighet. Hon har alltid återkopplat o diskuterat i en otvungen o ärlig anda. Med uppriktigt engagemang o väl förankrad information.
    Alltid väl förberedd! Och alltid tillmötesgående, både i det planerade o i det oförutsedda. Febe är fantastisk!!! Läs mer
    2019-09-28 Febe T svarar Irene Kidhall B
    Ett nöje att få vara din mäklare. Uppskattar verkligen förtroendet!

Hampus K skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Så otroligt nöjd med Victor som mäklare. Han gör verkligen det där lilla extra som får en att känna sig trygg och säker. Stort tack Victor för ditt professionella bemötande, upplägg och tålmodiga arbete med att sälja våran lägenhet.

Med vänlig hälsning Läs mer
  • 2019-09-27

Marie Jessica W skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpt ett fint hus. Mäklaren var kunnig, tillmötesgående, flexibel och trevlig. Mäklaren var mycket hjälpsam med att ordna visning. Bra bemötande och var bra på att lyssna vad vi önskade oss. Läs mer
    2019-09-28 Martin S svarar Marie Jessica W
    Tack Jessica! Ett sant nöje att få hjälpa dig att hitta ditt nya hem. Hoppas du och barnen ska få trivas i huset! :)
  • 2019-09-27

Sofie P skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpt villa i Vallentuna. Kunnig och ärlig mäklare. Läs mer
    2019-09-28 Jesper L svarar Sofie P
    Tack Sofie :D Om ni flyttar i framtiden får ni ringa mig först. Isf kanske vi köper huset ;) Vi kommer troligen växa ur vårt hus inom några år. Då är ert hus perfekt! Hörs på onsdag vid besiktningen :)
  • Ali Dehghan N

2019-09-27

Ali Dehghan N skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Köpte en bostad av Thomas Lindqvist och är mycket nöjd, Läs mer
    2019-09-27 HusmanHagberg Vallentuna svarar Ali Dehghan N
    Tror att ni kommer att trivas kanonbra.
  • 2019-09-26

Nina L skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Sålt en bostadsrätt. Saklig, trevlig, förstående och mänsklig mäklare. Har anlitat mäklare förr och inte fått i närheten av samma bemötande. Läs mer
    2019-09-27 HusmanHagberg Vallentuna svarar Nina L
    Tack, det har varit trevligt att samarbeta.
  • 2019-09-26

Ingrid Pia Birgitta F skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Vi är mycket nöjda med mäklare Patrik Bovin och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-09-25

Linda Sofia H skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Engagerad, kunnig och väldigt trevlig! Läs mer
    2019-09-28 Jesper L svarar Linda Sofia H
    Tack Linda! Kul att allt löst sig så himla bra. Grattis till nya lägenheten :)
  • 2019-09-23

Sofia T skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Köpte ett radhus där Pernilla var mäklare. Proffsig, snabb och trevlig! Läs mer
    2019-10-02 Pernilla D svarar Sofia T
    Tack Sofia, ses snart på tillträde!
  • 2019-09-19

Anders E skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Vi har köpt ett hus.
    Febe känns påläst och trygg. Man får lätt ett förtroende för henne och hon är inte påstridig som många andra mäklare kan vara. Läs mer
  • 2019-09-18

Louise H skrev om Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Hej Johan och ett hjärtligt tack för all hjälp i samband med försäljning av vårt hus. Seriöst arbetande och proffsigt handhavande med utnyttjande av och kännedom om marknad, juridik och lokala omgivningar imponerar. Dessutom stort mått av tålamod har varit till stöd för oss i processen. Vi känner att våra förväntningar till råge uppfyllts. Vi kan därför, utan tvekan, rekommendera dig, som person och företagare när du ger dig in i nya mäklaruppdrag. Läs mer
  • 2019-09-13

Bawil A skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Riktigt trevlig och proffsig! Allt gick smidigt till och jag behövde inte tänka på så mycket själv. Läs mer

Näsbydalsvägen 17, 183 31 Täby