HusmanHagberg Täby

Näsbydalsvägen 17, 183 31 Täby — Visa karta

På HusmanHagbergs kontor i Täby hittar du fastighetsmäklare med ett engagemang utöver det vanliga. Vi som jobbar här har bostäder som största passion, och vi har all den kunskap som krävs för att hjälpa dig hitta rätt. Vi hör till en kedja med hela 90 kontor runt om i Sverige och självklart är vi inte bundna till en viss bank eller ett visst försäkringsbolag.

Kontakta oss så hjälper vi dig till den där lägenheten, villan eller radhuset du längtar efter. Varmt välkommen in till oss på Täbykontoret!
Mån-Tor: 09:00-17:30
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 367 kunder tycker om HusmanHagberg Täby

• 2019-10-17

Olivia Elizabeth D skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper Lindqvist är en mäklare i världsklass. Det skulle inte förvåna mig om han inom en snar framtid kommer att tillhöra det absoluta toppskiktet bland mäklare i Sverige. Hans noggrannhet, lyhördhet, kunskapsbank, breda kontaktnät och genuina engagemang har gjort att oavsett hur min bostadskarriär kommer att se ut eller vilket objekt jag än köper eller säljer i framtiden så kommer jag aldrig att byta mäklare. Jag är särskilt imponerad över hans skicklighet på grund av att mitt objekt var något utöver det vanliga och krävde en särskild kundgrupp. Ändå tog det bara några veckor från första mötet tills kontraktet var skrivet och mitt hus sålt. Jesper Lindqvist, med sin höga kompetens och oerhörda fingertoppskänsla, är en mäklare som kan sälja allt, oavsett storlek på objektet och det skulle inte förvåna mig om hans nästa objekt blir något storslaget med tanke på att jag fick hans namn och varmaste rekommendationer av en släkting till den svenska kungafamiljen. Tack för ett fantastiskt samarbete! Läs mer
    2019-10-18 Jesper L svarar Olivia Elizabeth D
    Wow. Vet inte hur jag ska bemöta så fina ord men jag måste påpeka att du/ni som säljare har varit guld. Till och med när vi skrev kontraktet råkade jag hamna i bekvämt tal och en svordom slank ut. Men eftersom jag blev så bekväm med er så slank det ut. Fina vänner förtjänar fina ord... Nu ska vi hitta något fint åt dig och hundarna Olivia 👍🍺😁😎🤘
    Olivia Elizabeth D gillar detta
  • Per Ulf W

2019-10-15

Per Ulf W skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Hade förmånen att låta Thomas hantera försäljningen av min fars villa i Vallentuna. Jag är djupt imponerad över Thomas mycket stora kunskap och mycket goda hantering av hela affären. Thomas marknadsförde huset mycket väl och arrangerade både flertalet öppna visningar - samt även privata visningar närhelst spekulanter så önskade vilket gjorde att huset fick den konkurrens som det förtjänade. Allt sköttes mycket effektivt och med mycket hög kvalitet så jag vill mycket varmt rekommendera Thomas och hans HusmanHagberg-kontor. Tänk om alla mäklare var lika duktiga och engagerade som Thomas! Läs mer
    2019-10-15 HusmanHagberg Vallentuna svarar Per Ulf W
    Tack Per, kul att du och din syster är nöjda.
    Per Ulf W gillar detta
  • 2019-10-15

Kim skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jättebra upplevelse av Jesper som mäklare.
    Trevlig, raka rör, han berättar det som är viktigt och är ärlig under hela processen. Kändes väldigt tryggt att ha Jesper som mäklare genom hela affären.
    Kommer garanterat använda mig av honom igen. Läs mer
  • 2019-10-15

Per Jonas J skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag kan varmt rekommendera Jesper och HusmanHagberg. Jesper hjälpte oss att sälja vårt hus med väldigt bra resultat. Han hade rätt tänk och strategi för att göra affären så bra som möjligt för både oss som säljare och köparen. Vi kunde inte fått en bättre mäklare. Tack! Läs mer
    2019-10-15 Jesper L svarar Per Jonas J
    Tack för fina ord! Det värmer! Nu gäller det bara att hitta något i Åhus också :p
  • 2019-10-14

Hans Magnus J skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Jag kan verkligen rekommendera Patrik då jag är mycket nöjd med hans insatt när vi sålde vårt radhus.
    Patrik var alltid tillgänglig och svar på alla frågor som jag hade. Läs mer
  • 2019-10-14

Gunnel A skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Vi har sålt bostad genom Patrik Borin. Vi har fått ett mycket bra bemötande och jag har hela tiden känt stort förtroende för honom. Tyvärr blev det inte det pris vi önskat för bostaden men jag ser det som att marknaden inte ville ge mer och det är svårt för Patrik att exakt veta vad marknaden anser om objektet. Vi har haft en lite stökig försäljningsprocess då detta är en bodelning. Detta har Patrik skött alldeles utmärkt och han besitter erfarenhet och kunskap som har behövts i vårt fall. Tackar å det varmaste för all hjälp med denna försäljning. Jag kommer att rekomendera honom i fortsättningen. Läs mer
  • 2019-10-10

Joakim S skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpte en villa. Första kontakten var innan visning för att höra efter om det fanns möjlighet att komma på förhandsvisning då vi inte hade möjlighet att komma på ordinarie visning. Det arrangerade Inger utan problem. Kontakten med Inger har gått smidigt. Hon har varit lagom pushig med kontakt, inte ringt för mycket eller snabbt utan gett lite tid för eftertanke. Hon kändes inte så fake och stressande som många andra mäklare. Det kändes som att hon representerade både säljare och köpare i affären (dock fortfarande med lite förhåll till säljarna). Ibland tog det lite lång tid att få svar på frågor eller mail, men generellt väldigt bra! Läs mer
  • 2019-10-08

Harry Peter Magnus K skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper är en kompetent och trevlig mäklare. Han guidade oss genom hela säljprocessen. Lätt att nå och snabb med svar. Läs mer
    2019-10-15 Jesper L svarar Harry Peter Magnus K
    Tack Magnus! Hoppas vi springer på varandra på sjön igen nästa sommar :)
    Det var ett fantastiskt hus att få jobba med. Ni har verkligen förädlat det respektfullt och långsiktigt.
  • 2019-10-08

Jan Åke R skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    försäljning av villa.
    Vårt omdöme om Martin Skarin är , att vi fick bästa tänkbara mäklare för att försäljningen av vårt hus skulle gå så bra som vi tänkt.
    Han är behaglig att ha att göra med och hans sätt att handskas med människor Läs mer
    2019-10-10 Martin S svarar Jan Åke R
    Tack för fint omdöme Janne & Eva!
    Mycket trevligt att ha er som kunder. Ha en underbar resa till Spanien! :)
  • Emma Marie L

2019-10-08

Emma Marie L skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag har sålt mitt hus ute i skogen i Riala/Bergshamra/Norrtälje. Jag har från första mötet blivit väldigt bra bemött av Martin, han har varit trevlig, ödmjuk, ärlig och väldigt professionell hela vägen. Han har varit flexibel och väldigt tillmötesgående. Han har levererat allt och lite till jag hade förväntat mig utav en mäklare. Grymt bra jobbat på alla tänkbara plan! Läs mer
    2019-10-10 Martin S svarar Emma Marie L
    Varmare ord går inte att få, tusen tack Emma!
    Ett sant nöje att få hjälpa dig med försäljningen av ditt fina hus :)
  • 2019-10-07

Malin W skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Bra bemötande, proffsigt och personligt. Fick tips om en bostad som köptes innan den lades ut på marknaden - HELNÖJD! Victor hjälper mig även nu att sälja min lägenhet. Läs mer
    2019-10-07 Victor I svarar Malin W
    Tack gör de fina orden Malin!
    Nu ser vi till att försäljningen av din lägenhet blir minst lika bra ;)
  • 2019-10-07

Nicklas U skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper hjälpte oss som köpare på jakt efter hus i Vallentuna. Han är väldigt dedikerad och engagerad, han är flexibel och vill alltid hitta lösningar. Han får våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-10-08 Jesper L svarar Nicklas U
    Tack så hemskt mycket Nicklas för väldigt fina ord!
  • Eva S

2019-10-06

Eva S skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Allt har fungerat utmärkt i samband med köpet av min lägenhet! Snabb respons och trevligt bemötande. Proffsigt överlag. Läs mer
    2019-10-07 Jesper L svarar Eva S
    Tack Eva. Hoppas er försäljning på huset går smidigt :)
  • 2019-10-05

Eva S skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper har sålt vår fastighet och vi har köpt en bostadsrätt. Jesper har under hela försäljning varit tillgänglig och har på alla sätt varit till stor hjälp. Vi känner att han har ingett förtroende och vi har känt oss trygga i försäljningen och i köpet av bostadsrätten. Läs mer
    2019-10-07 Jesper L svarar Eva S
    Tack Eva. Nu blickar vi fram mot ny fin lägenhet :)
  • 2019-09-30

Lars Rickard H skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor gjorde ett mycket bra jobb genom hela processen och lyckades få ett bra försäljningspris. Läs mer
  • 2019-09-30

Bo R skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Fick ett professionellt bemötande vid försäljningen av vår villa Läs mer
    2019-09-30 Martin S svarar Bo R
    Tack Bosse och Berith!
    Glad att få hjälpa er med försäljningen :)
  • 2019-09-29

Karin Maria J skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi har sålt vår villa med god förtjänst tack vare Jespers Lindqvists professionella sätt att sköta affären. Han är trevlig, kunnig, har bra kontakter och en hälsosam tävlingsinstinkt. Husman Hagbergs upplägg att ta betalt med en rak procentsats är det bästa sättet att får säljare och mäklare att jobba tillsammans för ett bra slutpris. Läs mer
    2019-10-04 Jesper L svarar Karin Maria J
    Tack Karin! :D Hoppas ni får en riktigt bra tid i Uppsala nu i er nya fina lägenhet. Och du vet vem du ska ringa om ni längtar tillbaka någon dag! Som kunder har ni varit otroligt lyhörda och samarbetsvilliga. Vi genomförda affären tillsammans. Lycka till med allt!

Annika J skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Noggrann och påläst. Känns tryggt att göra affären med henne som mäklare. Läs mer
    2019-09-29 Febe T svarar Annika J
    Härligt att höra att ni känner er trygga med ert köp!

Irene Kidhall B skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Vi har sålt dels en villa o en bostadsrätt via HusmanHagberg o ”vår” mäklare Febe Thulin. Febe har gjort ett alltigenom utmärkt jobb! Med lyhördhet, professionalism o pålitlighet. Hon har alltid återkopplat o diskuterat i en otvungen o ärlig anda. Med uppriktigt engagemang o väl förankrad information.
    Alltid väl förberedd! Och alltid tillmötesgående, både i det planerade o i det oförutsedda. Febe är fantastisk!!! Läs mer
    2019-09-28 Febe T svarar Irene Kidhall B
    Ett nöje att få vara din mäklare. Uppskattar verkligen förtroendet!

Hampus K skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Så otroligt nöjd med Victor som mäklare. Han gör verkligen det där lilla extra som får en att känna sig trygg och säker. Stort tack Victor för ditt professionella bemötande, upplägg och tålmodiga arbete med att sälja våran lägenhet.

Med vänlig hälsning Läs mer
  • 2019-09-27

Marie Jessica W skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpt ett fint hus. Mäklaren var kunnig, tillmötesgående, flexibel och trevlig. Mäklaren var mycket hjälpsam med att ordna visning. Bra bemötande och var bra på att lyssna vad vi önskade oss. Läs mer
    2019-09-28 Martin S svarar Marie Jessica W
    Tack Jessica! Ett sant nöje att få hjälpa dig att hitta ditt nya hem. Hoppas du och barnen ska få trivas i huset! :)
  • 2019-09-27

Sofie P skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpt villa i Vallentuna. Kunnig och ärlig mäklare. Läs mer
    2019-09-28 Jesper L svarar Sofie P
    Tack Sofie :D Om ni flyttar i framtiden får ni ringa mig först. Isf kanske vi köper huset ;) Vi kommer troligen växa ur vårt hus inom några år. Då är ert hus perfekt! Hörs på onsdag vid besiktningen :)
  • Ali Dehghan N

2019-09-27

Ali Dehghan N skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Köpte en bostad av Thomas Lindqvist och är mycket nöjd, Läs mer
    2019-09-27 HusmanHagberg Vallentuna svarar Ali Dehghan N
    Tror att ni kommer att trivas kanonbra.
  • 2019-09-26

Nina L skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Sålt en bostadsrätt. Saklig, trevlig, förstående och mänsklig mäklare. Har anlitat mäklare förr och inte fått i närheten av samma bemötande. Läs mer
    2019-09-27 HusmanHagberg Vallentuna svarar Nina L
    Tack, det har varit trevligt att samarbeta.
  • 2019-09-26

Ingrid Pia Birgitta F skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Vi är mycket nöjda med mäklare Patrik Bovin och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-09-25

Linda Sofia H skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Engagerad, kunnig och väldigt trevlig! Läs mer
    2019-09-28 Jesper L svarar Linda Sofia H
    Tack Linda! Kul att allt löst sig så himla bra. Grattis till nya lägenheten :)
  • 2019-09-23

Sofia T skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Köpte ett radhus där Pernilla var mäklare. Proffsig, snabb och trevlig! Läs mer
    2019-10-02 Pernilla D svarar Sofia T
    Tack Sofia, ses snart på tillträde!
  • 2019-09-19

Anders E skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Vi har köpt ett hus.
    Febe känns påläst och trygg. Man får lätt ett förtroende för henne och hon är inte påstridig som många andra mäklare kan vara. Läs mer
  • 2019-09-18

Louise H skrev om Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Hej Johan och ett hjärtligt tack för all hjälp i samband med försäljning av vårt hus. Seriöst arbetande och proffsigt handhavande med utnyttjande av och kännedom om marknad, juridik och lokala omgivningar imponerar. Dessutom stort mått av tålamod har varit till stöd för oss i processen. Vi känner att våra förväntningar till råge uppfyllts. Vi kan därför, utan tvekan, rekommendera dig, som person och företagare när du ger dig in i nya mäklaruppdrag. Läs mer
  • 2019-09-13

Bawil A skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Riktigt trevlig och proffsig! Allt gick smidigt till och jag behövde inte tänka på så mycket själv. Läs mer
  • 2019-09-13

Qianyun Y skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vikcor is super nice, helpful and professional, helped me to sold my apartment in Täby Centrum.

I'm very glad I had Victor and highly recommend him! Läs mer
    2019-09-17 Victor I svarar Qianyun Y
    Thank you very much for your kind words Qianyun! Its been a pleasure to help you!
  • 2019-09-10

Kristoffer O skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Beskriv gärna vad du har köpt eller sålt för bostad
    - Vi har köpt en villa, 108 m2, tomt 2700, i Vallentuna, Lindholmen,

•På vilket sätt blev du bemött av mäklaren
    - Vänligt, respektfullt och professionellt.

•Förväntningar som du hade, vilka var de och tycker du att mäklaren levde upp till dem
    - Agera professionellt och i köpare och säljares intresse. Mäklaren uppfyllde önskade förväntningar.

•Sammanfatta gärna din upplevelse.
    - Snabb arbeta, kunden (säljare och köpare) i fokus.
    En positiv upplevelse. Läs mer
    2019-09-10 Jesper L svarar Kristoffer O
    Stort tack Kristoffer! Det är ett nöje från min sida att arbeta med er ska ni veta. Grattis till Huset!
  • 2019-09-09

Aylin S skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Mycket bra mäklare, bra på att återkoppla, punktlig, informativ o lätt att få tag på. Vi är mycket nöjda med hela processen. Han jobbar inte bara med försäljning utan hjälper gärna med att hitta en bostad också! Victor har varit väldigt proportionell hela vägen. Kommer definitivt att anlita han igen vid nästa försäljning eller köp! Läs mer
    2019-09-09 Victor I svarar Aylin S
    Tusen tack för det fina omdömet Aylin! : )
    Det är ett nöje att hjälpa er
  • 2019-09-09

Kjell Fredrik Peter R skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Jag har köpt en trea i Täby.
    Jag tycker Pernilla gav ett proffsigt intryck, var trevlig och kunnig.
    Jag kan absolut rekommendera Pernilla. Läs mer
    2019-09-12 Pernilla D svarar Kjell Fredrik Peter R
    Tack Fredrik! Ses snart på tillträde.
    Pernilla D gillar detta
  • KRISTOFER S

2019-09-09

KRISTOFER S skrev om HusmanHagberg Täby
    HusmanHagberg Täby och mäklare Viktor Isaksson levererade en trygg och proffsig bostadsaffär. Trots en trög marknad och flera visningar så höll han humöret uppe och hittade en perfekt köpare till oss. Jag skulle rekommendera HusmanHagberg Täby och Viktor Isaksson till alla som vill sälja sin bostad. Mycket nöjda Läs mer
  • 2019-09-07

Kristofer S skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Viktor hjälpte oss med försäljning av vårt radhus i Täby-Arninge, trots en trög marknad och flera visningar så lyckades han hålla humöret uppe och leverera en köpare vilket ledde till en bra affär. Tack för det, kan rekommendera Viktor Isaksson till alla som vill sälja sin bostad. Läs mer
  • Annika Elisabeth S

2019-09-06

Annika Elisabeth S skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Har haft 3 andra mäklare på samma tomt utan framgång men Martin lyckades! Svår/trög marknad men tillslut lyckades vi hitta ett bra avslut! Lättillgänglig och positiv!! Läs mer
    2019-09-09 Martin S svarar Annika Elisabeth S
    Så kul att få hjälpa er i mål. Stort tack för omdömet Annika :)
  • 2019-09-05

Johan Patrik S skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Sålde en villa.

Är väldigt nöjd med bemötande och vår mäklare mötte de förväntningar vi hade. Läs mer
  • 2019-08-26

Andreas F skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Professionellt bemötande kombinerat med en trevlig och hjälpsam personlighet. Rekommenderar starkt Läs mer
    2019-08-27 Jesper L svarar Andreas F
    Tack Andreas! Vi hörs och ses snart igen.
  • 2019-08-20

Per Torsten N skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor är kunnig, har ett trevligt bemötande och ordning på grejerna.
    Hjälpt oss sälja vårt föräldrahem som är en äldre enplansvilla i Täby. Fick bra råd av Victor och hans kontakt med köparen ledde fram till en försäljning som det känns som att alla inblandade är nöjda med.
    Kan varmt rekommendera Victor för andra. Läs mer

Tove Liselott C skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Väldigt trevlig och hjälpsam mäklare! Läs mer
    2019-08-19 Martin S svarar Tove Liselott C
    Kul att ha er som kunder! Hoppas ni stormtrivs i huset! :)

Karl S skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Han gör ett bra jobb, affären är inte stängd ännu. Läs mer

Lisa J skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Fritidshus
    Trevligt bemötande
    Engagerad, drivande
    Uppnådde utlovat mål Läs mer
    2019-08-19 Martin S svarar Lisa J
    Stort tack! Ett bra samarbete leder nästan alltid till en bra affär :)
  • 2019-08-18

Catharina Johanna Campbell O skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    jag uppfattade Victor som kunnig, tillgänglig och trevlig. Läs mer
  • 2019-08-17

Anna H skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Snabbt agerande genom försäljningen. Trevligt bemötande och kunnig! Läs mer
    2019-08-19 Martin S svarar Anna H
    Tack för omdömet Anna & Jonas! Jättekul att få hjälpa er med försäljningen av ert före detta sommarhus :)
  • Christofer B

2019-08-17

Christofer B skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Allt gick snabbt och smidigt med mycket trevligt och genuint bemötande. Lär inte kontakta någon annan mäklare i framtiden. Läs mer
    2019-08-19 Martin S svarar Christofer B
    Tack Christofer! Riktigt kul att du blev köpare och därmed ha dig som kund :)
    Ser fram emot framtida affärer!
  • 2019-08-16

Tomas J skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Proffsig, mån om att det blir rätt från början. Lyhörd för tankar och funderingar. Rutinerad. Läs mer
    2019-08-16 Pernilla D svarar Tomas J
    Tack Tomas det var kul att få hjälpa dig till en bra affär! Ses snart på tillträde😃
    Pernilla D gillar detta
  • 2019-08-16

Carl Johan B skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi har köpt ett sommarhus, och hade en god kontakt med Martin. Läs mer
    2019-08-16 Martin S svarar Carl Johan B
    Tack för omdömet Carl Johan! Hoppas ni stormtrivs i sommarhuset :)
  • 2019-08-10

Johan F skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Snabb kommunikation, tydlig, bra Läs mer
    2019-08-16 Martin S svarar Johan F
    Tack för omdömet Johan! Ses på tillträdet :)
  • 2019-08-09

Mona J skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Bemötande från Martin har varit mycket bra, han har varit uppmärksam och tillmötesgående, har varit snabb med att återkomma med uppdateringar. Jag upplever Martin som en intresserad och lyssnande person som känner in vad kunden önskar, inger förtroende. Läs mer
    2019-08-09 Martin S svarar Mona J
    Stort tack för omdömet Mona! Det har varit superkul att få hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet. Nu hoppas vi att du hittar en ny bostad som passar dig ännu bättre :)

Näsbydalsvägen 17, 183 31 Täby