HusmanHagberg Täby

HusmanHagberg Täby

På HusmanHagbergs kontor i Täby hittar du fastighetsmäklare med ett engagemang utöver det vanliga. Vi som jobbar här har bostäder som största passion, och vi har all den kunskap som krävs för att hjälpa dig hitta rätt. Vi hör till en kedja med hela 90 kontor runt om i Sverige och självklart är vi inte bundna till en viss bank eller ett visst försäkringsbolag.

Kontakta oss så hjälper vi dig till den där lägenheten, villan eller radhuset du längtar efter. Varmt välkommen in till oss på Täbykontoret!

Läs vad 867 kunder tycker om HusmanHagberg Täby 2

• Täby C - Åkerbyvägen
    2021-12-07
    Andre är en fulländad mäklare med hög EQ.
    Han är skicklig på att hitta lämpliga köpare
    och effektivt driva processen framåt till avslut.
    Han ordnar genomtänkta visningar som ger resultat.
    Vi har aldrig träffat en i alla avseenden bättre mäklare.
    Hans energi och engagemang gav oss ett pris långt över
    våra förväntningar.
    Vi vill verkligen rekommendera Andre Garemani.
    Agneta och Staffan Pettersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Centrum
    2021-12-06
    En riktigt bra mäklare som kunde svara på alla frågor, som kunde mycket runt om t ex att han hade koll på vår bostadsrättsförening. Kändes även att han var mån om att allt skulle gå rätt till och bli till det bästa. Rekommenderar honom starkt om du ska sälja eller köpa.
    Tack så mycket. Hoppas ni får en fin jul :) Jesper Lindqvist
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2021-12-06
    Jag blev väldigt bra bemött av Rebecca! Väldigt lugn och trevlig 😊
    Jag hade inte så mycket förväntningar då det var min första lägenhet som jag sålde men Rebecca förklarade hur allt skulle gå till, till punkt och pricka! Uppskattades väldigt mycket! 😊
    Allt har fungerat jättebra och smidigt och mon lägenhet såldes väldigt snabbt. Är nöjd med allt!
    • Roslags Näsby
    2021-12-02
    Treated with a very Good hospitality and explained the questions in detailed.

Also supported very well throughout the process. Bidding and contract signing

Maintained the transparency and the trust

Over all it was very pleasant interaction
    Thank you Anbu.
    You are a true gentleman and a pleasure to work with.
    I’m so happy for you and your lovely family.
    BR André
    Andre Garemani
    • Norra Viggbyholm
    2021-12-01
    Tydlig, vänlig, kunnig, snabb på återkoppling, tog reda på frågor, vilja att det skulle bli bra för både mig som köpare och för säljaren. Kände mig trygg hela vägen. Tack!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Bällstalund
    2021-12-01
    Mycket proffsigt intryck.Mycket kunnig och hjälpsam vid alla mina frågor.
    Tack Bibbi! Tacksam över att få hjälpa dig med försäljningen :) Martin Skarin
    • Näsbypark - Örnstigen
    2021-11-30
    Jag tycker att han är proffsig, familjär,
    , tillgänglig och kunnig. Jag kan varmt rekommendera honom.
    Tusen tack för de värmande orden Camilla.
    Superkul att få hjälpa dig.

Mvh Victor
    Victor Isaksson
  • sålde en tomt med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2021-11-29
    Mycket engagerad mäklare som alltid är redo för nya utmaningar och försöker göra det bästa av varje given situation.

Bra pedagogisk och Martin tar sig tid att förklara / lyssna / diskutera för att uppnå ett så bra resultat som möjligt.
    Rekommenderas varmt!
    Tack för gott samarbete och lämnat omdöme Fredrik! På återseende :) Martin Skarin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    • Norra Viggbyholm
    2021-11-29
    Vi sålde vår lägenhet med Pernilla och vi kan inte säga annat än att vi kände oss otroligt trygga genom hela processen. Pernilla är en erfaren, skicklig och förstående mäklare som alltid är flexibel och vill göra oss/alla parter nöjda.
    Skulle vi sälja vår nästa bostad så skulle vi inte tveka en sekund på att be om Pernillas hjälp igen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein en del av HusmanHagberg Täby
    2021-11-29
    Jag har blivit bemött på ett utmärkt sätt av Fredrica Glatstein som i alla avseenden på ett utmärkt sätt tagit hand om försäljningen av min bostad Åkerbyvägen 352.

Örjan Landelius
    Tack för dina ord - de värmer. Och också tack för förtroendet att det var just jag som fick förmedla din lägenhet. Bästa hälsningar från Fredrica Fredrica Glatstein
    • Västra Bällsta
    2021-11-29
    Professionell, trevlig, personlig och engagerad. Martin skapar tydlighet, trygghet och ett gott samarbete ! Mkt bra !
    TACK för mycket värmande ord och ett riktigt gott samarbete! Ses snart igen! :) Martin Skarin
  • köpte sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2021-11-28
    Jesper är en mycket trevlig, ärlig och kunnig person som lägger stor vikt vid att göra alla parter nöjda. Vi uppskattade hans flexibilitet kring hela köp-processen och även hans entusiasm. Vi har stort förtroende för Jesper och är glada över vårt köp!
    Tack Annika. Hoppas/vet att du kommer trivas bra i din lägenhet :) Jesper Lindqvist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein en del av HusmanHagberg Täby
    2021-11-28
    Everything was well organized and well managed!
    Thank you Dmytro! I hope that you and your family will like the new apartment. Fredrica Glatstein
    2021-11-28
    Allt gick jättebra. Affären gick snabbt och utan problem Tack!!!
    Tack detsamma! Fredrica Glatstein
    2021-11-28
    Trevlig och duktig mäklare och kan verkligen rekommenderas . Han tänker bästa för kunder och försöka alltid bästa för kunders önskemål när det gäller försäljningen.
    • Hägernäs
    2021-11-27
    Engagerad, serviceinriktad och otroligt hjälpsam. Gjorde mig trygg genom hela säljresan.
    Tack Hanna! Det var ett bra samarbete! Lite tråkigt att ni lämnar kommunen men ni kommer trivas jättebra, det är jag säker på. Stor kram. Fredrica Glatstein
    • Grindtorp
    2021-11-27
    Fredrica är en varm, älsklig och positiv person. Hon bemötte mig som en människa som har god kännedom om hur man mår när man ska byta bostad. Jag blir lugn av henne! Hon ger mig lugn och det känns som vi varit vänner i flera år. När det gäller försäljningen av min lägenhet, var Fredrica mycket proffsig och gick igenom alla papper med oss. Samtidigt som hon kollade att vi förstod allt.
    Jag är mycket nöjd med Fredrica och Husman o Hagberg! Har verkligen fått hjälp! Tack så mycket!
    Kära Ingrid - vilka fina ord! Tusen tack att du gav just mig förtroendet att hjälpa dig. Jag är säker på att det kommer bli jättebra för dig framöver. Det kommer vi se till! Kram till dig. Fredrica Glatstein
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    • Mörbyhöjden
    2021-11-27
    En trevlig, social men också driven mäklare som har varit effektiv och snabb. Jag är mycket nöjd.
    2021-11-27
    Bemötande av mäklaren var mkt positiv och lätt att prata. Jag märkte från början att Martin är jätte duktig mäklare, han varit i kontakt med mig hela tiden under försäljnings processen och informerade om allt som ha hänt och kommer ske.
    Är jätte nöjd att jag hade Martin som mäklare, Norrort Bästa Mäklare.
    Tack Piotr för lämnat omdöme och det trevliga samarbetet! Må bäst i Polen! :) Martin Skarin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2021-11-26
    Rebecca är en trevlig, kunnig och engagerad mäklare.

Sen vill vi ge henne en extra stor eloge för hur informativ och hjälpsam hon har varit hela vägen från början till slut.

Kan varmt rekommendera Rebecca!
    2021-11-26
    André är en grym mäklare och skiljer sig från andra mäklare då han är extremt påläst om objektet och har en gedigen passion. Han är förtroendegivande vilket fick mig att känna en stor trygghet genom hela köpprocessen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Tingvall en del av HusmanHagberg Täby
    • Näsbypark
    2021-11-25
    Professionellt och trevligt bemötande av högsta klass. Med sitt mycket förtroendeingivande sätt löste hon balansakten att företräda både mig som säljare och min köpare. Jag ger Linda Tingvall min varmaste rekommendation.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Tingvall en del av HusmanHagberg Täby
    • Näsbypark
    2021-11-25
    Linda Tingvall har varit mycket vänlig och tillmötesgående. Allt har verkligen fungerat över förväntan.’
  • sålde sitt hus med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Östra Bällsta
    2021-11-22
    Martin är en oerhört engagerad och dedikerad mäklare. Han har ett varmt och omtänksamt bemötande och går de där extra stegen för att din försäljning ska bli så bra och smidig som möjligt. Han finns verkligen där för dig 24/7
    Om du letar efter den bästa mäklaren som går att få tag på så ska du absolut välja Martin Skarin!
    /Katarina
    Tack bästa Katarina för förtroendet och det fina samarbetet! Är säker på att Bengan tittar ner från himlen och är stolt över dig :) Martin Skarin
    2021-11-22
    Andre Garemani har varit alert, positiv samt ingett förtroende från första kontakt och genom hela försäljningsprocessen.
    Med god energi och driv i kombination med sin expertis för bostadsmarknaden har Andre mött mina förväntningar med marginal.

Jag rekommenderar honom skarpt!
    Så glad för din skull. Supertrevligt att jobba med och tack för förtroendet. Andre Garemani
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Östra Bällsta
    2021-11-22
    Mycket professionell och seriös. Bra på återkoppling och uppföljning. Rekommenderas varmt.
    Tack, vad glad jag blir! Grattis till köpet av fina villan! Jag är avundsjuk på ert snygga golv i fiskbensparkett :) Martin Skarin
    2021-11-22
    Väldigt trevlig, tillmötesgående och varm person
    Sak kunnig och kunde ge svar på frågor.
    Alltid snabb återkoppling, lätt tillgänglig.
    Rekommenderar varmt.
    2021-11-21
    Hon är väldigt servicrminded. Trots att hennes dotter var sjuk, så fick jag en privat visning av en lägenhet av henne. Sen har hon skickat några dokument som jag ska läsa på, så jag vet vad och när jag ska göra de innan jag flyttar.
    2021-11-19
    Victor är tydlig, ordningssam och målfokuserad. Han är lätt att ha att göra med och är en sympatisk person dessutom.
    Tack för det fina omdömet Mia!
    Det är lätt när man har med så ordningsamma säljare att göra :)
    Victor Isaksson
  • sålde sitt hus med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    • Gribbylund
    2021-11-19
    Proffsigt och trevligt bemötande. Väldigt kunnig och affärsdriven. Smidig , hjälpsam med snabb återkoppling vid frågor. Patrik överträffade mina förväntningar stort, och jag kan varmt rekommendera honom.
    2021-11-18
    1. Professional
    2. Empathy
    3. feels like a nice person
    Thank you so much for the kind words 🙏🏻 Andre Garemani
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Västergården
    2021-11-18
    Trevlig, kunnig, engagerad och positiv. Fått snabba svar, snabb visning och jag har nu köpt en jättefin bostad. På en vecka. :)
  • sålde sitt hus med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Östergården
    2021-11-17
    Bästa mäklaren man kan tänka sig! Alltid tillgänglig och ger snabb respons. Väldigt tydlig och informativ. Martin var ett självklart val för oss när vi skulle sälja!
    Bästa kunderna!! Tack för förtroendet, uppskattas enormt! :) Martin Skarin
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Östergården
    2021-11-15
    Väldigt tydligt och omfattande.
    Tack för lämnat omdöme och grattis till ett riktigt toppenköp! :) Martin Skarin
    2021-11-15
    Trevlig, tydlig & bra! Lovade inte för mkt men levererade!
    • Kragstalund
    2021-11-14
    Väldigt trevlig, tillmötesgående, kunnig och proffsig på alla sätt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2021-11-12
    Utmärkt bemötande av mäklaren, vi har fått förklaring om allt, väldigt trevligt person.
    Han väldigt bra mäklaren.
    Vi är nöjda och glada.
    Stort tack för er.
    Mvh Hanan
    Tack snälla Hanan för fina ord! Stort grattis till köpet av lägenheten! :) Martin Skarin
  • skrev om Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2021-11-04
    Rebecca ger ett mycket trevligt och tillmötesgående intryck som gör att man känner tilltro till henne. Jag vann en budgivning på en lägenhet i Täby och ordnade pengarna med banken innan vi skulle skrivit kontrakt. Hon blev nervig (?) och sålde till en annan spekulant, samt skyllde på säljaren. Dock så gör ju säljaren ett val beroende på vad mäklaren säger till denna.

Tips till spekulanter: om ni köper av denna mäklare: säg att ni har bolån helt klart och lägg tiden för kontraktsskrivning så långt fram som det går med hänvisning till andra skäl, än att bolånelöftet skall godkännas.
    Hej Johan,

Jättetråkigt att du känner så. Det är alltid upp till säljaren att välja vem som får köpa bostaden.

Jag önskar dig all lycka till i letandet av ny bostad. Ta hand om dig /Rebecca HusmanHagberg
    Rebecca Lindgren
  • sålde sitt hus med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    2021-11-01
    Pernilla är alltid tillgänglig och hjälpsam. Man får ett bra förtroende för henne från första början och hon lägger upp rimliga förväntningar och håller sig fast vid de planer man kommer överens om. Dessutom är hon lyhörd och är inte rädd att ändra sig om man finner bättre eventuella lösningar under försäljningens gång. Vi var så nöjda över att ha henne som vår mäklare.
    2021-10-29
    Trevligt korrekt informativt lösningsinriktat sakligt strukturerat kontaktskapande!😀
    Tusen tack, Stefan! Välkommen till Täby! Fredrica Glatstein
    2021-10-29
    Fredrica var saklig och påläst. Skapade en god stämning vid både visning och kontraktsskrivning.
    TACK Maud, för din rekommendation. Nu får ni göra Stockholm i sommar! Fredrica Glatstein
  • Kerstin Ö
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein en del av HusmanHagberg Täby
    2021-10-29
    Fredrika har varit fantastiskt hon har hjälpt mig med samtliga frågor och funderingar.
    Även på obekväma tider.
    Jag har av Fredrika blivit bemött med ett öppet och ärligt sätt samt med stor profession och tydlighet.
    Jag kan av hela mitt hjärta rekommendera Fredrika för framtida försäljningar till vänner och bekanta
    Så varmt tack Fredrika för att du hjälpt mig med denna försäljning.
    Varma hälsningar Kerstin Öman
    Tack snälla Kerstin för så fina ord! Jag är glad att du stannar i kommunen och hoppas du kommer trivas bra i nya lyan. Jag kommer alltid finnas här om det är något. Fredrica Glatstein
    2021-10-27
    Bra bemötande.
    Utförlig information om pågående byggnation och förhandsavtal.
    • Kragstalund
    2021-10-26
    Trevlig, väldigt informativ och grym pä sitt jobb ⭐️
    2021-10-26
    Tillmötesgående och hjälpsam. Kan varmt rekommenderas för andra uppdrag.
    • Bällstalund
    2021-10-26
    Super proffsig och kunnig och väldigt tillmötesgående. Snabb service.

Kan varmt rekommendera Rebecca Lindgren.

/ Linda
    • Grindtorp
    2021-10-26
    Glad, trevlig och intresserad.
    Vad glad jag blir att du tog dig tid att skriva, Jessica! Tyckte mycket om dig och kommer gärna och tittar när du renoverat klart lägenheten framöver. Ta hand om dig så länge och allt gott! Fredrica Glatstein
    2021-10-25
    Mycket trevlig och hjälpsam!!
    Fick bra information om projektet och val av lägenheten!!
    2021-10-25
    Får snabba tydliga svar på våra frågor. Trevligt bemötande.
    • Gribbylund
    2021-10-19
    Mycket trevligt sätt!
    Svarade snabbt på Mail och sms vid olika frågor
    Vi kan varmt rekommendera henne