Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby HusmanHagberg HusmanHagberg Täby

HusmanHagberg Täby

Näsbydalsvägen 17, 183 31 Täby — Visa karta

På HusmanHagbergs kontor i Täby hittar du fastighetsmäklare med ett engagemang utöver det vanliga. Vi som jobbar här har bostäder som största passion, och vi har all den kunskap som krävs för att hjälpa dig hitta rätt. Vi hör till en kedja med hela 90 kontor runt om i Sverige och självklart är vi inte bundna till en viss bank eller ett visst försäkringsbolag.

Kontakta oss så hjälper vi dig till den där lägenheten, villan eller radhuset du längtar efter. Varmt välkommen in till oss på Täbykontoret!
Mån-Tor: 09:00-17:30
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 46 kunder tycker om HusmanHagberg Täby

• Per Gustaf Ö
    Per Gustaf Ö skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Seriös, erfaren, professionell, noggran. Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Vi är nöjda med hur Thomas tog sig an vår försäljning från början till slut. Läs mer
  • Robin A
    Robin A skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Kunnig, lätt att prata med och service minded. Läs mer
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor har varit trevlig, kunnig, förtroendeingivande, vänlig och professionell i de kontakter vi haft med honom som köpare. Ingen fråga har varit för stor eller liten för att få ett seriöst svar. Läs mer
  • Niclas G
    Niclas G skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Mycket professionell, lyhörd, kunnig och en god representant för både säljare som köpare. Vi är väldigt nöjda. Niclas Gustafsson Läs mer
  • Helena K
    Helena K skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor Isaksson ger ett bra, tryggt och ärligt intryck. Jag fick en bra bild av de objekt jag tittat på där Victor är mäklare och vi har haft en jättebra dialog hela vägen. Jag kan varmt rekommendera Victor Isaksson som mäklare för de som vill ha hjälp med sina försäljningar. Läs mer
    2018-02-22 Victor I svarar Helena K
    Tack så mycket för de värmande orden Helena och hoppas att du kommer att trivas i din fina lägenhet.
  • Kristoffer M
    Kristoffer M skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Mycket professionell, målinriktad och seriös. Inlyssnande och tar sig tid att svara på frågor, alltid enkel att få tag på. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-02-22 Victor I svarar Kristoffer M
    Tack Kristoffer för de fina orden samt att ni lät mig få förtroendet att sälja er bostad. Hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet.
  • Nicklas L
    Nicklas L skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    En professionell och kunnig mäklare som engagerar sig i uppdraget.
    Vi fick bra återkoppling under hela uppdraget och vi hade kontroll över alla momenten i säljprocessen.
    Resultat blev inom ramarna vi fick beskrivet tidigt i säljprocessen och vi är mycket nöjda med slutresultatet. Läs mer
  • Birgitta M
    Birgitta M skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    En energisk, charmig, trevlig och engagerad mäklare! Alltid glad!

Mkt duktig på tydlig återkoppling under hela säljprocessen. Läs mer
    2018-02-22 Victor I svarar Birgitta M
    Tack så mycket för de fina orden Birgitta! : )
  • Ulla Grosholm D
    Ulla Grosholm D skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Mycket bra och sakligt bemötande har skött allt så här långt till full belåtenhet. Läs mer
  • Lena  C
    Lena C skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor är trevlig och hundraprocent pålitlig. Han har gott omdöme och inger inga falska förhoppningar. Han ger gränslös service och har ett extraordinärt
    engagemang för kunden. Läs mer
    2018-02-22 Victor I svarar Lena C
    Tack så jättemycket för de fina orden Lena : )
  • Helene Maria K
    Helene Maria K skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    En trevlig och vänlig mäklare som ser sin kund.
    Inte påträngande utan lyssnande mäklare.
    Kan rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-02-22 Victor I svarar Helene Maria K
    Tack så mycket för de värmande orden Helene!
  • Dennis M
    Dennis M skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Lyhörd, hjälpsam, enkel att nå Läs mer
    2018-02-22 Victor I svarar Dennis M
    Tack så jättemycket för rekommendationen Dennis!
    Victor I, HusmanHagberg Vallentuna gillar detta
  • Richard H
    Richard H skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Trevlig och duktig mäklare. Snabb och bra respons vid affären. Kan rekommendera Victor. Läs mer
    2018-02-22 Victor I svarar Richard H
    Hej Richard!
    Tack för de fina orden.
    Hoppas att ni trivs i nya lägenheten och livet i Täby : )
  • Anneli L
    Anneli L skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vi var mycket nöjda med vår mäklare Victor. Han var positiv, engagerad och lyhörd. Samtidigt var han realistisk, utan att vara negativ, eftersom vi sålde på en marknad som var på väg ner. Han peppade oss hela tiden och visade därmed att han förstod den oro man känner som säljare. Vi kände oss trygga med Victor som mäklare. Läs mer
    2018-02-19 Victor I svarar Anneli L
    Tusen tack för de fina orden Anneli! :)
    Hoppas att ni kommer att trivas i nya huset.
    Hälsa Tedi & barnen så gott.
    Med vänlig hälsning Victor Isaksson
    HusmanHagberg Vallentuna, Victor I, Thomas L gillar detta
  • Tage B
    Tage B skrev om HusmanHagberg Täby
    Mycket tillmötesgående och höll oss informerade under hela processen. Läs mer
  • Norman T
    Norman T skrev om HusmanHagberg Täby
    Jag tycker att mäklarna som var involverade i affären var trevliga proffsiga och mycket kompetenta framförallt den kvinnliga och jag rekommenderar gärna Husman och Hagberg i Täby Läs mer
  • Marie S
    Marie S skrev om HusmanHagberg Täby
    Vi är mycket nöjda med allt från bemötande till allt runt köpet av vår bostad. Läs mer
  • Jan A
    Jan A skrev om HusmanHagberg Täby
    Ej fullt påläst kring objekt. Svår att få tag på och svarar på mail med fördröjning. Läs mer
  • Pheabe T
    Pheabe T skrev om HusmanHagberg Täby
    Proffsigt och kunnigt! Gav bra feedback och råd under försäljningen. Läs mer
  • Håkan Ragnar N
    Håkan Ragnar N skrev om HusmanHagberg Täby
    Är extremt nöjd med mäklaren samt hur hela affären genomfördes. Kan varmt rekomendera Husman & Hagberg Läs mer
  • Eduard O
    Eduard O skrev om HusmanHagberg Täby
    Trevlig mäklare som snabbt svarat på mina frågor. Läs mer
  • Josefine N
    Josefine N skrev om HusmanHagberg Täby
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar! Mycket trevlig och duktig inom området. Han var bra på att lyssna in mina önskemål och det kändes som att han hade ett genuint intresse av att hitta rätt lägenhet för mig. Uppskattar även kontakten under hela processen - jag fick tid till att reflektera och han fanns alltid ett samtal bort. Mina enda kommentarer jag har är att det stod att det skulle finnas värmegolv i badrummet, vilket vi vid kontraktsskrivningen fick reda på inte stämde. Det uppstod även komplikationer gällande ägarstrukturen utifrån brfs styrelsekrav. Efter vi personligen förhandlat med ordförande löste det sig dock. Detta var ingen större fara, mycket nöjd i allmänhet! Läs mer
  • Ellinor Öhman S
    Ellinor Öhman S skrev om HusmanHagberg Täby
    Det har känts tryggt att ha henne. Det känns som att hon verkligen vill hjälpa till att få allt rätt och det är lätt att få tag i henne vid eventuella frågor. Läs mer
  • Gunnel B
    Gunnel B skrev om HusmanHagberg Täby
    Vi fick förtroende för mäklaren. Hon gjorde ett bra jobb som vi blev mycket nöjda med. Nu har vi flyttat in den nya lägenheten Läs mer
  • Raija A
    Raija A skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor Isaksson mäklare i Täby får 10+ poäng av mig. Han verkligen gjorde sitt bästa att hjälpa mig för att få lägenheten i Täby såld, vilket han gjorde. Hans bemötande mot mig var all förväntan det bästa. Jag är tacksam att jag fick honom som mäklare. Med vänlig hälsning Raija Andersin Läs mer
    2018-02-22 Victor I svarar Raija A
    Tusen tack för det fina orden Raija! : )
  • Victoria P
    Victoria P skrev om HusmanHagberg Täby
    Bra bemötande, dock lite sen med information osv. Läs mer
  • Anna-Carin Cruse T
    Anna-Carin Cruse T skrev om HusmanHagberg Täby
    Trevligt och förtroendeingivande. Läs mer
  • Tom K
    Tom K skrev om HusmanHagberg Täby
    Bra bemötande tycker vi. :<) Läs mer
  • Jonathan S
    Jonathan S skrev om HusmanHagberg Täby
    Mycket bra, seriös och noggrann mäklare. Allt gick smidigt och jag är mycket nöjd med mäklarens råd och slutpriset. Thomas är en riktig bra mäklare på alla sätt! Läs mer
  • Mathias G
    Mathias G skrev om HusmanHagberg Täby
    Jag är jätte nöjd , allt har funkat problem fritt Läs mer
  • David Å
    David Å skrev om HusmanHagberg Täby
  • Nicklas L
    Nicklas L skrev om HusmanHagberg Täby
    Engagerad och förtroendeingivande mäklare med tydlig målbild.

Gav detaljerad information före, under och efter säljprocessen.

Kontinuerlig återkoppling från mäklaren gjorde att vi kände vi hade kontroll på försäljningen, utan några obehagliga överraskningar. Läs mer
  • Emre G
    Emre G skrev om HusmanHagberg Täby
    Väldigt bra mäklare. Väldigt nöjd. Läs mer
  • Per Gustaf Ö
    Per Gustaf Ö skrev om HusmanHagberg Täby
    Professionellt och personligt. Läs mer
  • Olof M
    Olof M skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor på Husman Hagberg i Täby levde upp till alla förväntningar vi hade. Han var rak och tydlig. Läs mer
  • Michaela G
    Michaela G skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Enbart positiv upplevelse av HusmanHagberg i Täby! Victor Isaksson var proffsig, trevlig, flexibel och lättillgänglig. Vid frågor och osäkerheter svarade Victor snabbt på både mail och telefon, vilket gjorde att hela försäljningen kändes trygg.

Även att Victor hjälpte till med potentiella objekt för köp var ett trevligt plus i kanten, vilket ytterligare höjde betyget.

Vi kan varmt rekommendera Victor på HusmanHagberg. Läs mer
    2018-02-22 Victor I svarar Michaela G
    Tack så jättemycket för det fina betyget Michaela!
    Hoppas att ni kommer att trivas i nya lägenheten. : )
  • Max R
    Max R skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Patrik har varit en kanon mäklare!
    Engagerad och väldigt kunnig.

Kommer rekomendera honom till vänner & bekanta framöver

//Max Läs mer
  • Alexandra E
    Alexandra E skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Patrik är engagerad, lätt att få tag på och lösningsfokuserad. Han är vänlig och ger ett personligt bemötande. Jag rekommenderar verkligen Patrik! Läs mer
  • Anders C
    Anders C skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Patrik har gjort ett utmärkt jobb i samband med försäljningen av vår bostad. Läs mer
  • Robert L
    Robert L skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Patrik var mycket trevlig både vid visning och vid kontakt på telefon och kontoret.
    Han kändes kunnig och hjälpsam. Kändes som han brydde sig om både säljare och köpare. Han kändes inte pådrivande och hetsande som många andra mäklare gör(den där hästskojarekänslan). Läs mer
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Alla borde anlita Patrik Borin vid köp/sälj av lägenhet! Världens bästa mäklare. Otroligt hjälpsam och tillmötesgående. Vi är inget annat är grymt nöjda! Läs mer
  • Jennie A
    Jennie A skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Patrik är en trevlig och professionell mäklare. Med god kunskap om området och fastigheten. Försäljningen gick över förväntan, snabb och smidig försäljning. Läs mer
  • Edouard O
    Edouard O skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Patrik gav oss utmärkt service. Tog tiden att göra en privatvisning och agerade mycket professionellt. En smidig affär helt enkelt och nöjd köpare. Läs mer
  • Natalie R
    Natalie R skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Trevligt bemötande och hög grad av professionalitet. En stor vilja att möta klientens behov och samtidigt god förmåga att ge den professionella feedback som situationen kräver. Sammantaget skapar detta trygghet i en för klienten stressad situation. Jag är mycket nöjd med min kontakt med Patrik och Husman Hagberg. Läs mer
  • Marcus N
    Marcus N skrev om HusmanHagberg Täby
    Erfarna mäklare med spetskompetensen som behövs vid förhandlingar i dag. Nöjda säljare och nöjda köpare är slutmålet i alla affärer. Klart bäst i kommunen!! Rekommenderas starkt! Läs mer

Näsbydalsvägen 17, 183 31 Täby