Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby HusmanHagberg HusmanHagberg Täby

HusmanHagberg Täby

Näsbydalsvägen 17, 183 31 Täby — Visa karta

På HusmanHagbergs kontor i Täby hittar du fastighetsmäklare med ett engagemang utöver det vanliga. Vi som jobbar här har bostäder som största passion, och vi har all den kunskap som krävs för att hjälpa dig hitta rätt. Vi hör till en kedja med hela 90 kontor runt om i Sverige och självklart är vi inte bundna till en viss bank eller ett visst försäkringsbolag.

Kontakta oss så hjälper vi dig till den där lägenheten, villan eller radhuset du längtar efter. Varmt välkommen in till oss på Täbykontoret!
Mån-Tor: 09:00-17:30
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 166 kunder tycker om HusmanHagberg Täby

• Henrik T
    Henrik T skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Köpte en lägenhet via Victor och är mycket, mycket nöjd. Professionellt och trevligt bemötande och väldigt smidig att ha att göra med.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Eric H
    Eric H skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vi köpte genom Victor en lägenhet, hela köpet gick mycket smidigt. Victor var tillgänglig och hjälpsam i frågor som uppstod. Läs mer
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Vi sålde vår 3:a med Patrik och är jättenöjda med hans insats. Patrik var mycket engagerad och hjälpsam genom hela försäljningsprocessen. Han gav ett professionellt intryck från start och från vårt perspektiv skötte han hela affären med visningar, budgivning och tillslut kontraktskrivning exemplariskt! Läs mer
  • Goran I
    Goran I skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    The best saller of apartments is very pleased with the recommendation of all Läs mer
  • sarah j
    sarah j skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Har köpt ett hus och fick fantastiskt bra hjälp med allt. Han levererar och ger trygghet. Bra kille i alla former. Läs mer
  • Towe Wagner L
    Towe Wagner L skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vi köpte ju via Victor, men kände direkt att vi fick ett varmt mottagande och svar på de frågor vi hade. Han kunde träffa oss snabbt för en förhandsvisning och var inte alls "krängig" utan kändes snarare som att han var vår mäklare. Han var ärlig vilket vi uppskattade enormt. Vi är oerhört nöjda med affären och kände att om vi någonsin vill sälja den här drömlägenheten så vill vi anlita Victor. DET är ett bra betyg! Läs mer
    2018-09-21 Victor I svarar Towe Wagner L
    Tusen tack för de fina orden Towe!
    Lägenheten passar er som handen i handsken : )
  • Katja G
    Katja G skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag har köpt en 86 km lägenhet i Täby. Upplevelsen med mäklaren vid köpet och under processen bedöms jättebra. Det var lätt att ta kontakt och få information samt snabbt svar på mina frågor. Läs mer
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Perfekt service, mycket professionellt och förtroendeingivande. Läs mer
    2018-09-12 Febe T svarar Ulf S
    Tusen tack! Alltid lika roligt när mina kunder är supernöjda!
  • Agneta C
    Agneta C skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Vi är bara i början av vår kontakt med Febe men hitintills har vi fått utmärkt hjälp och tips. Kan återkomma när vi flyttat Läs mer
    2018-09-12 Febe T svarar Agneta C
    Roligt att höra att ni är nöjda med mig så här långt. När ni är klara med både köp och försäljning ska ni vara supernöjda!
  • Linda O
    Linda O skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Köpte en fyra i Näsbydal. Snabbt och professionellt bemötande. Verkligheten motsvarade förväntningarna. Läs mer
    2018-09-11 Febe T svarar Linda O
    Tusen tack! Härligt att höra att du är så nöjd!
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Trevlig saklig och kunde svara på det jag undrade. Läs mer
  • Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Köpt Bostadsrätt.
    Trevlig och snabb!
    Vi är nöjda :) Läs mer
  • Adam S
    Adam S skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Bra och seriöst från början till slut. Läs mer
    2018-09-03 Jesper L svarar Adam S
    Tack Adam :) Det samma kan man säga om dig. Ordning och reda!
  • Carl W
    Carl W skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpt en tvåa i kragstalund 60 kvm för 2050000:- Jesper var mycket professionell på alla delar, från visning till köp. Läs mer
  • O. K. A
    O. K. A skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Har sålt min lägenhet. Såg lösningar om det uppstod svårigheter. Öppen, positiv och glad person. Ger ett positivt och trovärdigt intryck. Läs mer
  • Marcus Ö
    Marcus Ö skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Köpte en bostadsrätt. Blev bra bemött och tyckte han verkligen gjorde det yttersta för att jag skulle bli så nöjd som möjligt. Köpet gick bra och smidigt. Läs mer
    2018-08-30 Victor I svarar Marcus Ö
    Tack så mycket Marcus!
    Är övertygad om att du kommer att trivas enormt bra i din fina lägenhet :)
  • Annika L
    Annika L skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Proffsig och kunnig. Febe har varit med länge, i både uppgångar och nedgångar på bostadsmarknaden. Vi sålde vår stora lägenhet mitt i sommaren på första försöket. Jättenöjd med upplägg, bemötande och bra avslut. Läs mer
    2018-09-11 Febe T svarar Annika L
    Tusen tack Annika! Jätteroligt att köpte genom mig.
  • Carl Christofer H
    Carl Christofer H skrev om Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi har sålt ett radhus i Täby
    vi blev bemötta av en mycket sakkunnig mäklare inom sitt område samt en duktig säljare.
    vi har haft höga förväntningar på den mäklare vi tänkt anlita
    och det har Johan verkligen levt upp till på alla möjliga sätt
    Vi har sålt i en period då det varit lite skakigt på marknaden
    och det tagit sin tid att få sålt, trots detta har det varit en angenäm resa med Johan som mäklare och vi kan varmt rekommendera honom.

Mvh Christofer och Lena Läs mer
  • Emma T
    Emma T skrev om Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi köpte ett radhus i Vallentuna. Vi fick ett väldigt fint och trevligt bemötande av Johan Stenhardt. Han var hjälpsam, tydlig och lyhörd. Han svara på diverse frågor och var enkel att nå fram till på telefon. Jag är jättenöjd av Johans insatser! En toppen mäklare! Läs mer
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vi har sålt vår villa mitt i sommaren, vilket jag inte förväntade mig vara den bästa tiden på året på förhand. Men vi ltade på Victor att detta skulle gå bra. Victor har på ett mycket professionellt sätt drivit, arrangerat och slutfört denna försäljning och resultatet är till full belåtenhet för oss. Med Victors kunskap, engagemang, driv och uppträdande kan bara allt lyckas.
    Högsta möjliga betyg till Victor! på alla punkter! Läs mer
    2018-08-16 Victor I svarar Tommy S
    Tommy, Tommy, Tommy.
    Det har vart en ära att hjälpa er, otroligt proffsiga säljare måste jag säga.
  • Ida W
    Ida W skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Köpt bostad med hjälp av Victor. Mycket lätt att ha att göra med och förklarade allt som var oklart mycket tydligt för någon som köper sitt första hus. Läs mer
    2018-08-16 Victor I svarar Ida W
    Tack så mycket för de fina orden Ida!
    Hoppas att det går bra med er lägenhetsförsäljning också!
  • Björn A
    Björn A skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Gav ett seriöst och proffesionellt intryck. Kan varmt rekommendera Victor Läs mer
    2018-08-16 Victor I svarar Björn A
    Tusen tack för de värmande orden Björn!
  • Jonas J
    Jonas J skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor hjälpte oss med försäljningen av en lägenhet. Allt har fungerat helt utmärkt från början till slut och Victor har varit ett stort stöd under hela processen. Victor vill att både säljare och köpare ska bli nöjd och det märks verkligen. Vi är otroligt nöjda med Victors insats! Han ska ha ett stort tack för allt han gjort för oss. Läs mer
    2018-08-16 Victor I svarar Jonas J
    Tack så mycket för de värmande orden Jonas!
    Hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet.
  • Tony F
    Tony F skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vi har sålt bostadslägenhet på Näsbyvägen 12 7 tr
    Vi blev väl bemötta och han lade stort jobb på att hitta rätt köpare . Ingav stort förtroende, vi är mycket nöjd med priset.
    Det uppstod lite frågor vid mötet köpare och säljare som Victor klarade av med stort tålamod och vänlighet. Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Proffsigt genomförd försäljning.
    Trots att vår försäljning krävde en hel del myndighetskontakter så skötte Patrik det på ett mycket förtjänstfullt sätt.
    /Gunnar Läs mer
  • Alf C
    Alf C skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper Lindqvist har sålt vår bostad. Han agerande är klanderfritt.

Kan endast sammanfattas i tre ord:

PROFESSIONELL OCH PÅLITLIG Läs mer
  • Mathias J
    Mathias J skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Genom Jesper köpte jag ett radhus i Vallentuna. Affären gick smidigt och bemötandet var professionellt genom hela processen, från visning till färdig försäljning och uppföljning. Har även varit inblandad i husköp via Jesper och det har aldrig funnits några oklarheter. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Marie E
    Marie E skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Jag har köpt hus genom Isaksson.
    Väldigt bra och fint bemötande.
    Jag tycker Isaksson var professionell och lyssnade på våra synpunkter och skötte kontakten mellan oss och säljare på ett strålande sätt.
    Den enda negativa feedbacken är att han svarade på frågor som han inte visste svaret på.
    Det visade sig senare att vissa bärande saker ect inte stämde. Det kan vara bättre att säga att man inte vet och ska kontrollera och återkomma.

Sammanfattningsvis är jag super nöjd och kommer absolut rekommendera Isaksson vidare till vänner o bekanta. Läs mer
  • Catharina J
    Catharina J skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag har köpt en bostadsrätt. Fick mycket bra bemötande både på visningen och i samband med skrivande av avtal.
    Är mycket nöjd Läs mer
  • Yongchao W
    Yongchao W skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    I had a great experience with Victor! He was really professional and hardworking, he tired his best to help his customers. During the experience, Victor was always respect, full of energy. And the selling result is very good. I highly recommend him. Läs mer
    2018-06-12 Victor I svarar Yongchao W
    Thank you very much for your kind words Mr Yongchao!
    It's an easy job when I have such good clients.
    Br/ Victor
  • Caroline Ö
    Caroline Ö skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren har givit mig ett vänligt , tryggt och proffsigt bemötande. Fick lägenheten sålt till ett högre pris än vad jag förväntade mig . Är mycket nöjd. Läs mer
    2018-06-12 Febe T svarar Caroline Ö
    Tack för din fina rekommendation! Så roligt att få sälja din fina lägenhet.
  • Folke N
    Folke N skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi har sålt vår villa genom Inger Olsson
    Från den första kontakten Hösten 20017 till att försäljningen blev klar Har Inger varit en mycket bra Mäklare
    Har informerat fortgående under tiden vad som ska hända inför en försäljning tex marknadsvärdet mm
    upplever att våra förväntningar under rådande omständigheter på marknaden har uppfyllts
    Vi är mycket nöjda och anser att Inger är en utmärkt och trevlig mäklare Läs mer
    2018-06-19 Inger O svarar Folke N
    Tack, det är skönt att höra att ni är nöjda!
    Inger O gillar detta
  • Johan H
    Johan H skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi var nöjda med Inger.
    Kunnig och trevlig och försäljningen har gått bra trots att vi bor utomlands. Läs mer
    Inger O gillar detta
  • Michael B
    Michael B skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper är en väldigt proffsig och kunnig mäklare som tar sig god tid att lyssna in både säljare och köpares önskemål och krav.
    Vill ni ha en mäklare som är mer personlig än dem flesta andra mäklare vi träffat under tiden vi sålt vårat hus och köpt en villa så rekommenderar vi Jesper.
    Vi kommer absolut använda oss av honom i framtiden om vi behöver. Läs mer
    2018-06-11 Jesper L svarar Michael B
    Grymt! Huvudet på spiken med vad jag eftersträvar för omdöme. :)
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vi har sålt ett hus. Victor Isaksson har varit en utmärkt samtalspartner och rådgivare. Alltid snabba och tålmodiga svar. En personlig och lyssnande mäklare. Läs mer
    2018-06-03 Victor I svarar Kerstin B
    Tack för de värmande orden Kerstin!
    Ni är otroligt härliga & godhjärtade människor vilket underlättar när man ska göra ett bra jobb.
  • Oscar D
    Oscar D skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi sålde lägenhet genom Jesper på Husman Hagberg.
    Jesper är en oerhört tydlig och engagerad mäklare som lade ner fullt fokus från början till slut.

Tillgängligheten och fokus på nöjda kunder resulterade i att vi en vardag kl 21.30 skrev på handlingarna, då detta var den lösningen som var tvungen att bli för oss som säljare och för köparna. Läs mer
    2018-06-11 Jesper L svarar Oscar D
    Oscar tack för fint omdöme. Vi hörs och ses gällande ert nya hus :)
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vi har köpt en villa i Täby

Väldigt trevlig och artig samt kunnig mäklare. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Susanna P
    Susanna P skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vi har köpt en villa i Täby, och fick ett mycket bra bemötande från Victor, från start till slut. Han har varit mycket hjälpsam och har skött allt mycket professionellt från första kontakt till kontraktsskrivning m.m.
    Jag kan varmt rekommendera Victor till den som vill köpa eller sälja bostad. Läs mer
    2018-05-28 Victor I svarar Susanna P
    Tusen tack för de fina orden Sanna!
    Huset passar er verkligen perfekt.
    / Victor
  • Jonathan B
    Jonathan B skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi anlitade Jesper för att sälja vår lägenhet som vi även köpte av Jesper.
    Han har alltid varit ett stöd och bollplank för oss och verkligen gått in i vår situation och hjälpt oss därefter med sin kundskap.

Vi skulle beskriva Jesper med följande ord:
    Engagerad
    Lyhörd
    Proffisionell
    Tjänstvillig

Jesper är en självklarhet för oss nästa gång vi ska göra bostadsaffär och rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-05-24 Jesper L svarar Jonathan B
    Snyggt :) Tack Jonathan och Emelie. Vi hörs och ses!
  • Robin K
    Robin K skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi har köpt en bostadsrätt genom Jesper. Vi blev väldigt väl bemötta och kan varmt rekommendera honom. Vi kommer gladeligen ta hjälp av Jesper för framtida sälj/köp. Vi kände oss trygga genom hela affären då detta var vårat första köp tillsammans. Läs mer
    2018-06-14 Jesper L svarar Robin K
    Stort tack för fina ord Robin. Trevliga kunder leder till trevliga affärer :) Vi ses snart på tillträdet :)
  • Anna E
    Anna E skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor har förmedlat och hjälpt mig vid köp av lägenhet, på ett mycket bra sätt. Han har varit lätt att få tag i, helt tillgänglig vilket är ett stort plus!!, Han har alltid svar och är tillmötesgående vid frågor och funderingar, han ligger steget före och kan på så vis vara ett bar stöd och trygghet i affären. Läs mer
  • Pia Ö
    Pia Ö skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Köpt en bostadsrätt. Väldigt proffessionellt bemötande, inga tomma löften eller överdrifter. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Robin W
    Robin W skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Oerhört professionell med stor kunskap av både hus och område. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Ralph M
    Ralph M skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi har sålt villa genom HusmanHagberg under våren. Jesper har varit en engagerad och aktiv, tillgänglig mäklare som vi har haft en konstruktiv och bra dialog med under hela processen. Rollfördelningen har dessutom varit tydlig . Mäklaren är observant, socialt mycket kompetent och lyhörd för synpunkter och förslag från oss säljare. Jesper har mer än motsvarat våra förväntningar, varit villig att göra det där "lilla extra" för att allt ska gå i lås. En föredömlig mäklare. Läs mer
  • Pontus G
    Pontus G skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag och min flickvän har köpt en lägenhet i Vallentuna. Jesper tipsade om denna härliga bostad och har sedan visningen varit mycket tillmötesgående, har snabbt svarat på frågor, även om det varit sena kvällar.
    Jesper är en mycket trevlig och proffsig kille och vi är jättenöjda med hans jobb. Läs mer
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper och praktikanten Martin hjälpte mig att sälja mitt kedjehus i en period då marknaden var tuff. Med gott mod, värme och förståelse tog vi oss igenom det. Jesper bollar alla alternativ med mig, kommer med rekommendationer avlastar med stort ansvar i de frågor jag inte förstår mig på vilket får mig att andas ut, känns tryggt.
    Jesper och Martin är proffsiga, roliga och avspända, jag kommer att sakna dem. Läs mer
  • Claudio Rojas F
    Claudio Rojas F skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Mycket bra, väldigt förtroende givande vid ens första köp av bostad. Ett litet minus var dock att inflyttningsdatumet missuppfattades när vi vid flera gånger upprepade att det var viktigt med ett särskilt datum. Annars har vi bara gott och säga om Jespers hantering av vårt första köp. Jordnära, tydlig och ett trevligt bemötande Läs mer
  • Alexander Jimmy Bernt L
    Alexander Jimmy Bernt L skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Professionell, erfaren, engagerad, seriös och trevlig. Läs mer
  • Eva P
    Eva P skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Sålt Bostad
    Bra och trevligt bemötande
    Superbra tillgänglighet och bra diskussioner ang. budgivning etc
    Victor är professionell och inger ett sympatiskt intryck
    mvh
    Eva Läs mer
  • Christian A
    Christian A skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Vänligt och proffesnionellt bemötande. Och väldigt snabba avslut av affärer till bra pris. Läs mer
    2018-05-03 Febe T svarar Christian A
    Tusen tack för den fina rekommendationen!

Näsbydalsvägen 17, 183 31 Täby