Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby HusmanHagberg HusmanHagberg Täby

HusmanHagberg Täby

Näsbydalsvägen 17, 183 31 Täby — Visa karta

På HusmanHagbergs kontor i Täby hittar du fastighetsmäklare med ett engagemang utöver det vanliga. Vi som jobbar här har bostäder som största passion, och vi har all den kunskap som krävs för att hjälpa dig hitta rätt. Vi hör till en kedja med hela 90 kontor runt om i Sverige och självklart är vi inte bundna till en viss bank eller ett visst försäkringsbolag.

Kontakta oss så hjälper vi dig till den där lägenheten, villan eller radhuset du längtar efter. Varmt välkommen in till oss på Täbykontoret!
Mån-Tor: 09:00-17:30
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 212 kunder tycker om HusmanHagberg Täby

Jerker K skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Vi sålde en 5:a i Täby. Vi frågade tre olika mäklare om hur de såg på uppdraget och vi fastnade för Patrik. Eftersom marknaden svalnade betänkligt under hösten var vi osäkra på utfallet. Vi hade fullt förtroende för Patriks sätt att lösa uppgiften. Det var skönt att ha ett proffs som tog hand om alltihop. Dessutom är han en väldigt trevlig person. Läs mer

Chloe K skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Patrik är en mycket bra mäklare, väldigt servicemindad, mycket nöjd! Läs mer

Viktor B skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Patrik var mycket trevlig och väldigt lätt att ha å göra med. Läs mer
  • Dusan M

2019-01-04

Dusan M skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Pernilla hjälpte oss köpa en lägenhet i Täby. Första gången jag träffade henne kändes det som om man träffar en kompis. Hon är väldigt hjälpsam och ställer upp när man behöver det.
    Verkligen världens bästa mäklare. Läs mer
  • 2019-01-02

Sarir E skrev om Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi både köpte och sålde villan via Johan. En underbar person, jordnära, trevlig, tillmötesgående, professionell, tillgänglig, hjälpsam,,,,,ja, you name it. Tack för ett samarbete som vi sent kommer att glömma min vän. Läs mer
  • 2019-01-02

Thommy S skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Trevlig och proffsigt bemötande Läs mer
  • 2018-12-29

Jessica B skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    - Jag har sålt en två (etta på kontraktet) i Vallentuna.
    - jag blev bemött av en kunnig och målinriktad mäklare. Som gick igenom information och fick mig att känna Mig delaktig hela vägen. Mäklaren gjorde att jag som säljare nådde mitt mål.
    - mina förväntningar var att sälja min lägenhet och att jag ej skulle förlora pengar som jag gått in med i min bostad. Mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    - jag är mycket nöjd med min mäklare och jag skulle kunna rekommendera honom till någon i min närhet som ska sälja. Läs mer
    2019-01-08 Martin S svarar Jessica B
    Stort tack Jessica, det värmer att höra att du är nöjd! Vi ses på tillträdet :)
    Martin S gillar detta
  • 2018-12-21

Anette J skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    En otroligt an bisiös och kompetent mäklare som jag varmt kan rekommendera! Tack Victor Läs mer
  • 2018-12-20

Morgan O skrev om Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi köpte ett hus i Vallentuna, och vi fick väldigt bra bemötande från vår mäklare!
    det gick väldigt smidigt och affären anpassades efter våra önskemål om tider osv! så sammantaget gick det väldigt smidigt! Läs mer
  • 2018-12-19

Pernilla skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor hjälpte till att sälja min mammas lägenhet och jag vill ge honom mina varmaste rekommendationer och jag skulle absolut anlita honom igen!
    Victor hade många bra råd och idéer, var alltid lätt att få tag i, mycket professionell och kompetent.
    En grym mäklare helt enkelt! Läs mer
    2018-12-21 Victor I svarar Pernilla
    Tusen tack för de fina orden Pernilla : )
    Hoppas att din mor kommer att trivas i nya lägenheten.
    God jul & Gott nytt!
  • 2018-12-14

Karin W skrev om Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpt hus. Mycket bra service. Bra kommunikation och bra återkoppling hela tiden. Läs mer
  • 2018-12-10

Agneta A skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi är inte i mål än med försäljningen.
    I är mycket målmedveten och drivande på sitt egna sätt. Jag är nöjd,, men just nu kan jag känna mig bortglömd. Läs mer
    2018-12-10 Inger O svarar Agneta A
    Agneta, du är absolut inte bortglömd :-) Köparen har varit på långsemester så det händer inte något i försäljningen just nu.
    Vi har ju ett bindande avtal där både du och köparen är nöjda med köpet och försäljningen, men jag ringer dig idag så pratar vi om vad som händer framöver!
  • 2018-12-08

Gunvor C skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Sålde en lägenhet.
    Ett mycket korrekt och avspänt bemötande. Kände förtroende för henne. Uppskattade särskilt att hon tydligt kunde förklara de olika stegen i processen, så att jag kände mig trygg..
    Jag blev lite besviken på fotograferingen av lgh och huset, men när jag framförde det, löste hon det på ett bra sätt. Läs mer
  • 2018-12-07

Kenneth A skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi har sålt bostadsrätt mycket trevligt bemötande. Vi är mycket nöjda med Inger som mäklare. Läs mer
    2018-12-07 Inger O svarar Kenneth A
    Tackar, det har varit trevligt att ha er som kunder både vid köp och försäljning!
  • 2018-12-06

Claes A skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Har sålt en bostadsrätt. Det gick bra mäklaren jobbade snabbt och proffsigt.jag är helt nöjd med försäljningen. Läs mer
    2018-12-06 Pernilla D svarar Claes A
    Tack Claes, det har varit fantastiskt roligt att hjälpa er med förmedlingen och ha alla trevliga samtal under resans gång. Hälsningar Pernilla
  • 2018-12-05

Kristina L skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    jag här sålt en villa i Vallentuna.
    Fick Jesper som mäklare, han var otroligt hjälpsam med allt. Har aldrig sålt ngt hus förrut, Jesper informerade om all som man ska tänkta på.
    Jesper fick verkligen slita, för att få mitt hus sålt.
    ett toppen jobb :-) Läs mer
    2018-12-05 Jesper L svarar Kristina L
    Tack för fina och värmande ord Tina. Nu ska vi bara se till att hitta något bra i stan åt dig :)
  • 2018-12-03

Anna L skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor är en mycket snabb, proffsig och trevlig mäklare som ger allt för sina kunder och har mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-12-21 Victor I svarar Anna L
    Tack så mycket för de värmande orden Anna : )
    God jul & Gott nytt!
  • 2018-12-02

Ann S skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Snabb och bra service vid köp av bostadsrätt. Mycket tillmötesgående och ordnade en snabb och bra affär så att samtliga parter upplevdes nöjda. Läs mer
    2018-12-21 Victor I svarar Ann S
    Tack så mycket Ann!
    Tror att du kommer att trivas kanon i din nya fina lägenhet
  • 2018-12-01

Katarina B skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Väl bemött och mina förväntningar blev över förväntan. Hjälpsam och trevlig! Läs mer
    2018-12-21 Victor I svarar Katarina B
    Tack så mycket för de fina orden Katarina! : )
    God jul & gott nytt!
  • 2018-11-30

Tommy N skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Fick kontakt med Victor när vi sökte ett boende i Täby-området. Han visade stort engagemang för oss och hjälpte oss att söka ett objekt som passade oss.
    Har mött många säljare i jobbet men det är få som uppvisar den känslan för kundens behov i kombination med affär som V gjorde! Läs mer
    2018-12-21 Victor I svarar Tommy N
    Tack så jättemycket för de fina orden Tommy.
    Jag tror att lägenheten och området kommer att passa er som handen i handsken.
    God jul & gott nytt
  • 2018-11-30

Camilla L skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Jag har köpt en lägenhet på Örnstigen. Jag fick ett lugnt och proffsigt bemötande. Mäklaren har varit snabb att återkoppla och flexibel när det gäller tid för kontraktsskrivande och visning av lägenheten. Läs mer
  • 2018-11-29

Anders A skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Köpte en bostadsrätt och Viktor var mkt trevlig och affären genomfördes på ett proffsigt och smidigt sätt. Läs mer
    2018-11-30 Victor I svarar Anders A
    Tack för de fina orden Anders. Tror att du kommer trivas riktigt bra i lägenheten.
  • 2018-11-22

Emma Lindberg K skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    En duktig mäklare, som är tydlig i sin kommunikation och enkel att ha att göra med. Affären var smidig och bra för mig som köpare. Läs mer
  • 2018-11-21

Denka Mihalovic P skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Sålde en bostadsrätt i Grindtorp, Täby.
    Jesper var mycket saklig och trygg och verkade hålla sig till Mäklaretiken vilket jag tyckte var mycket bra. Vi hade en del konstigheter kring budgivningen som han hanterade exemplariskt. Dessutom var bostadsrätten uthyrd vid tiden för visning - även det hanterade han mycket professionellt och man kände sig inte alls som en besvärlig kund trots alla omständigheter.
    Rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2018-11-21 Jesper L svarar Denka Mihalovic P
    Tack så mycket för fina ord! Det var inget som var besvärligt. Nu hoppas vi på ett snabbt medlemskap för köparen :)
  • 2018-11-20

Adam H skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Engagerad, ärlig och riktigt trevlig! Rekommenderar Jesper starkt. Läs mer
    2018-11-20 Jesper L svarar Adam H
    Tack Adam, Ni är toppenkunder så det är enkelt att göra sitt jobb på bästa sätt! Nu får vi hitta ett hus åt er som är långsiktigt och bra :)
  • 2018-11-19

Jonathan M skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Jag har köpt en villa.
    Pernilla var fantastiskt glad, härlig och väldigt service inriktad. Otroligt kunnig inom sitt ämne. Lätt att få tag i vid funderingar.
    Hon levde upp till alla förväntningar och gjorde affären lätt och smidig.
    Riktig toppenmäklare! Läs mer
    2018-11-19 Pernilla D svarar Jonathan M
    Tack för de fina orden Jonathan! Det har varit kul att få lära känna dig och hjälpa till i husaffären. Hoppas ni ska trivas riktigt bra, tittar förbi och tar en fika någon dag.
    Pernilla D gillar detta
  • 2018-10-27

Chenxin Z skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Thomas is very kind and professional. He is informative and gives good advice. Our buying process went very smoothly. Strongly recommend! Läs mer
  • 2018-10-26

Carl-Henrik J skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Jättebra bemötande, men klara besked. Läs mer
  • Peter Ernst Fredrik H

2018-10-25

Peter Ernst Fredrik H skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Jag sålde en villa i Vallentuna.
    Mäklarens agerande har varit oklanderligt, jag har fått ett varmt, trevligt bemötande och kontinuerliga uppdatering av försäljningsuppdraget. Mäklaren har har både agerat och uppträtt över mina förväntningar. Viktigt för mig är förtroende och att man hör av sig och kommunicerar - hellre för mycket än för lite. Detta har med råge infriats.
    Sammanfattningsvis, en mäklare att lita på/rekommendera. Läs mer
  • 2018-10-24

Elizabeth G skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Sålt villa.
    Stor erfarenhet av området, sakliga och kloka råd. Utmärkta kontakter vad gäller försäkring, besiktning etc.
    Kunde med hjälp av sin långa erfarenhet bedöma presumtiva intressenter för att få "rätt" köpare vilket var viktigt för oss för att få en så smidig och bekymmersfri affär som möjligt. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • 2018-10-24

Malin S skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Erfaren, proffsig och trygg mäklare med mycket god lokalkännedom. Läs mer
    2018-10-24 HusmanHagberg Vallentuna svarar Malin S
    Tack Malin och välkommen till Täby.
  • 2018-10-22

Michael H skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Duktig på att förmedla information. Känns ärlig hela tiden, vilket kändes tryggt under hela processen. Mycket duktig mäklare! Läs mer
    2018-10-22 Pernilla D svarar Michael H
    Tack Michael, det är mitt mål att alla ska känna sig trygga rakt igenom. Vi ses snart på tillträde!
    Pernilla D gillar detta
  • 2018-10-05

Fredrik S skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Riktigt bra bemötande och hade svar på allt jag undrade över. Trevlig och bra genomförd affär! Läs mer
  • 2018-10-05

Charlotte K skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Väldigt proffsig. Supertrevlig. Läs mer
  • Göran M

2018-10-04

Göran M skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Jag köpte en tre rums bostadsrätt. Professionellt bemötande från mäklaren. Läs mer
  • 2018-10-02

Elvy N skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper har hjälp mig att sälja min fastighet.
    Han har varit till stor hjälp lotsat mej genom alla svårigheter
    som det är sälja ett hus.
    Han är en toppen kille och mäklare.
    Elvy Läs mer
    2018-10-05 Jesper L svarar Elvy N
    Tack Elvy! Det gick ju så bra allt och du som hade oroat dig så länge för att flytta :) Vi ses på Tillträdet!
  • 2018-10-01

Sungeun K skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    He is kind, accurate and fast. He is the best! :) Läs mer
  • 2018-09-28

Birgitta D skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Jag är nöjd med Patriks arbete.Allt gick lugnt och smidigt.Utmärkt servise lätt att få kontakt med mycket fint bemötande.Inget stress men ändå gick det snabbt.Är jättenöjd med Patriks arbete. Läs mer
  • 2018-09-28

Charlotte K skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Thomas var mycket professionell och tillmötesgående samt återkom alltid snabbt. Det viktigaste av allt är att vi under hela köpet har haft en positiv "magkänsla" och känt att vi kunde lita på Thomas! Läs mer
  • Anna L

2018-09-28

Anna L skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Jag skulle sälja min lägenhet och hade aldrig tidigare sålt en bostad förut. Victor förstod att jag var vilsen och såg till att styra mig genom hela processen, från början till slut. Han förstod också mitt kontrollbehov och såg hela tiden till att underrätta mig om vad som skedde och vad som skulle ske. Jag uppskattar personer som är noggranna, effektiva och professionella. Allt detta anser jag att Victor har. Han såg också till att ge det där lilla extra, det som gjorde att min bostadsförsäljning var en positiv upplevelse. Jag är mycket nöjd med Victor som mäklare och han är en varm rekommendation! Läs mer

Pelle S skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Allt för många gånger när jag själv varit på visning har jag träffat på mäklare som jag undrar hur någon kan anlita. Det finns verkligen mäklare som jag inte orkar med. Mäklare som riskerar att skrämma bort köpare. Så när jag själv skulle sälja ville jag inte anlita någon av de mäklare. Jag hittade victor som är precis tvärtom han skrämmer absolut inte bort köparna. Han är mycket trevlig och lätt att prata med. Jag skulle absolut kunna anlita honom igen och kan absolut rekommendera honom till andra.

Med vänlig hälsning, Pelle Läs mer

Martin A skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Sålde min första lägenhet hos Thomas som har bra kännedom om området, känns professionell och kunnig.

Kände mig aldrig stressad eller som att processen glömts bort, trots en längre period då lägenheten låg ute för försäljning.

Thomas hade även bra förslag till hur man kan vrida köpare från andra försäljningar till just min lägenhet och var väldigt handlingskraftig.

Bra mäklare helt enkelt!

Vänliga hälsningar,
    Martin Läs mer

Lu L skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    We are very happy about Victor's work on selling our apartment. The whole process went extremely smoothly. He was very professional, knew the market well and was very easy to talk to. He certainly understood our needs and took them into consideration. Highly recommend! Läs mer

Kent J skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Mycket kunnig o trevlig mäklare som rekommenderas Läs mer
  • 2018-09-26

Karl E skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor sålde min lägenhet och det gick väldigt smidigt och på ett professionellt och förtroendeingivande sätt. Han var lyhörd för mina önskemål och svarade snabbt och tydligt på frågor och funderingar. Läs mer
  • 2018-09-26

Erik A skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Vi sålde vår lägenhet med Patrik och fick ett mycket trevligt och professionellt bemötande hela vägen från första mötet tills att affären var avslutad.
    Patrik höll oss ständigt uppdaterade med hur det gick i försäljningsprocessen och vi kände oss hela tiden trygga med att han skulle få lägenheten såld, trots en svajjig och osäker marknad.
    Rekommenderar Patrik varmt! Läs mer
  • 2018-09-25

Henrik T skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Köpte en lägenhet via Victor och är mycket, mycket nöjd. Professionellt och trevligt bemötande och väldigt smidig att ha att göra med.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2018-09-25

Eric H skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vi köpte genom Victor en lägenhet, hela köpet gick mycket smidigt. Victor var tillgänglig och hjälpsam i frågor som uppstod. Läs mer
  • 2018-09-24

Cecilia A skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Vi sålde vår 3:a med Patrik och är jättenöjda med hans insats. Patrik var mycket engagerad och hjälpsam genom hela försäljningsprocessen. Han gav ett professionellt intryck från start och från vårt perspektiv skötte han hela affären med visningar, budgivning och tillslut kontraktskrivning exemplariskt! Läs mer
  • 2018-09-24

Goran I skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    The best saller of apartments is very pleased with the recommendation of all Läs mer

Näsbydalsvägen 17, 183 31 Täby