Johan Stenhardt

Johan Stenhardt

Johan Stenhardt är mäklare på HusmanHagberg Vallentuna

Johan Stenhardt har varit registrerad mäklare sedan 1988-06. Johan Stenhardt har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 5.0. Johan Stenhardt har haft 0 försäljningar sen 2023-11 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

8 omdömen om Johan Stenhardt

Sedan starten hos Reco 2018
Louise H
Ensta Park

Hej Johan och ett hjärtligt tack för all hjälp i samband med försäljning av vårt hus. Seriöst arbetande och proffsigt handhavande med utnyttjande av och kännedom om marknad, juridik och lokala omgivningar imponerar. Dessutom stort mått av tålamod har varit till stöd för oss i processen. Vi känner att våra förväntningar till råge uppfyllts. Vi kan därför, utan tvekan, rekommendera dig, som person och företagare när du ger dig in i nya mäklaruppdrag.

Bernt Erik Leopold B
Ella park

Vi har sålt en villa i Ella Park. Vi är mycket nöjda med bemötandet, kunskapen och seriösa framtoningen. Vi förväntade oss en smidig process med få orosmoment, då säljarna är över 90 år gamla. Allt detta infriades. Vi kan varmt rekommendera Johan Stenhardt som mäklare då han är erfaren, professionell och oerhört kunnig. Affären gicks igenom på ett mycket tillfredställande sätt och med stor belåtenhet

Svar från Johan Stenhardt

Stort tack för det fina omdömet ni lämnade mig i ärendet Dalvägen 71 / Ella Park! Det har varit en ren ynnest att få samarbeta med er trevliga människor! Allt gott till er alla! Bästa hälsningar Johan

Eva F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
Vallbostrand

Köpt en lägenhet genom Johan, väldigt trevlig och proffsig. Känns tryggt och ska nu sälja vårat hus genom Johan

Nazli M
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
Ensta Park

Köpte ett hus. Johan är en jätte trevlig, omtänksam och kunnig mäklare. Han är mån om både säljare och köpare och fanns alltid tillgänglig. Väldigt nöjda och varmt rekommendera Johan!

Sarir E
Täby kyrkby

Vi både köpte och sålde villan via Johan. En underbar person, jordnära, trevlig, tillmötesgående, professionell, tillgänglig, hjälpsam,,,,,ja, you name it. Tack för ett samarbete som vi sent kommer att glömma min vän.

Carl Christofer H
Täby kyrkby

Vi har sålt ett radhus i Täby vi blev bemötta av en mycket sakkunnig mäklare inom sitt område samt en duktig säljare. vi har haft höga förväntningar på den mäklare vi tänkt anlita och det har Johan verkligen levt upp till på alla möjliga sätt Vi har sålt i en period då det varit lite skakigt på marknaden och det tagit sin tid att få sålt, trots detta har det varit en angenäm resa med Johan som mäklare och vi kan varmt rekommendera honom. Mvh Christofer och Lena

Emma T
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
Ekeby

Vi köpte ett radhus i Vallentuna. Vi fick ett väldigt fint och trevligt bemötande av Johan Stenhardt. Han var hjälpsam, tydlig och lyhörd. Han svara på diverse frågor och var enkel att nå fram till på telefon. Jag är jättenöjd av Johans insatser! En toppen mäklare!

Slavisa J
Skrev om Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna

Bemötandet som jag fick av Johan var över förväntan och skulle varmt rekommendera honom som mäklare då han har genomfört försäljningen på ett enastående sätt