Victor Isaksson är mäklare på HusmanHagberg Täby

Victor Isaksson har varit registrerad mäklare sedan 2015-02. Victor Isaksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 195 omdömen med ett betyg på 4.9. Victor Isaksson har haft 43 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 195 Läs vad Victor Isaksson

• sålde sitt hus med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    2022-08-05 Verifierad kund
    Victor vann vårt förtroende direkt och vi är så nöjda med hela processen! Fem gånger i vårt liv har vi engagerat mäklare och Victor är på en helt annan nivå än vad vi tidigare har upplevt.

Engagerad i vår villa, helt rätt balans i marknadsföring och kommunikation, kunnig, ett tryggt stöd, stor närvaro och fint fokus. Alltid positiv, samtidigt med inslag av ett lugn som ger tillit. Victor får våra allra varmaste rekommendationer!
    2022-07-15 Verifierad kund
    Påläst, kunnig, rak och tydlig..
  • sålde sitt hus med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    2022-06-22 Verifierad kund
    Victor var engagerad, lyhörd och alltid tillgänglig! Mycket nöjd och kan varmt rekommenderas!
    Tack Patrik! Kan varmt rekommendera dig också 👍 Victor Isaksson
  • köpte sitt hus med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    2022-06-20 Verifierad kund
    Gott intryck. Väldigt tålmodig!
    Tack för det fina betyget Gabriel å stort grattis till det fina huset 👍 Victor Isaksson
    2022-05-27 Verifierad kund
    Jag har fått väldigt bra bemötande och affären gick snabbt vilket var skönt när jag väl bestämt mig. Victor känner sitt område och har kontakt med intresserade eventuella köpare!
    Tack för det fina omdömet Tova! 🤗 Victor Isaksson
    • Viggbyholm / Viggbygärdet
    2022-05-25 Verifierad kund
    Kämpade bra för att uppnå det bästa resultatet och det blev super bra!💪
    Tack för det fina betyget Crille ;) Victor Isaksson
    • Viggbyholm / Viggbygärdet
    2022-05-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabba svar på frågor.
    Tack för det fina omdömet Lisbeth! Å grattis till en superfin lägenhet Victor Isaksson
  • köpte sitt hus med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    • Gribbylund
    2022-05-16 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande under hela processen som ledde till vårt husköp. En tydlig och bra struktur samt lätt att kommunicera med!
    Toppbetyg!
    Tack för de fina orden Jesper! Å grattis till ett kanonfint hus.
    Ha en najs resa nu 👍
    2022-04-05 Verifierad kund
    Väldigt trovärdig och lugn, en mäklare som inte stressade på köpet eller fick en att bli obekväm.
    • Hägernäs Strand
    2022-03-21 Verifierad kund
    Victor är utan tvekan en mäklare av toppklass.
    Kvalitet rakt igenom från första dialog till visning och kontraktsskrivning.
    Lyhörd, tillgänglig och väldigt kunnig.
    Jag kommer definitivt ta hjälp av Victor igen och rekommenderar honom för mina vänner.