Victor Isaksson

Victor Isaksson

Victor Isaksson är mäklare på HusmanHagberg Täby

Victor Isaksson har varit registrerad mäklare sedan 2015-02. Victor Isaksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 158 omdömen med ett betyg på 4.9. Victor Isaksson har haft 78 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 158 Läs vad Victor Isaksson

2021-07-09
    Viktor är en av de trevligaste vi träffat. Rätt man på rätt plats. Ingenting är ett problem, han hjälper till med allt även om det inte riktigt ingår i hans arbete. Han är en toppmäklare och en ödmjuk människa. Tack snälla Viktor för allt du gjort för oss.
    2021-06-30
    Mycket trevlig och uppmärksam
    Infriade förväntningarna
    Mycket proffsigt, bra säljverktyg, bra timing, förtroendegivande trygg i sin roll med humor och distans. Är lyhörd och levererar snabbt enligt överenskommelse.
    2021-06-27
    Helt suverän mäklare.

Otroligt trevlig, rolig och positiv hela vägen. Mycket engagerad och strukturerad och ger bra information om vad som händer och vad som skall göras. Han fick hela processen att kännas enkel och smidig.

Jag kan mycket varmt rekommendera Victor. Han kommer se till att du får en mycket positiv försäljningsupplevelse. En mäklare jag absolut skulle använda igen.

Ett oerhört stort tack för ett fantastiskt bra förstklassigt jobb.

Mvh / Daniel Nordström
  • sålde sitt hus med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    • Ensta
    2021-06-24
    Victor är en mycket trevlig och engagerad mäklare som tar sig tid för kunderna.
  • sålde sitt hus med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    • Ensta
    2021-06-19
    Engagerad, rak och trevlig, uppfyllde förväntningarna.
    2021-06-13
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Victor. Victor har ett utmärkt bemötande, är lyhörd och lätt att prata med.
    Han levde verkligen upp till våra förväntningar och levererade ett perfekt slutresultat. Vi är väldigt nöjda med Victor!
    2021-05-17
    Supertrevlig och kanonduktig! Snabb och anpassningsbar och lätt att bolla med kring annonser och visningar. Vi kunde inte varit mer nöjda med vår säljprocess och Victor var en stor del i detta!
  • Henry Ingemar S
    köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    2021-05-16
    Jag har köpt en lägenhet i Täby. Victor var flexibel och bokade med kort varsel in oss på en privat visning och väntade på oss trots att vi var något sena.
    När vi förlorade budgivningen och trodde affären gått oss förbi kontaktade han oss igen efter att köparen backat ur och rekommenderade säljaren att gå med på ett något lägre bud från oss.
    En snabb affär blev det och allt gick mycket smidigt. Victor är mycket serviceinriktad och som sagt flexibel.
    • Täby Centrum
    2021-05-11
    Bra bemötande, snabb och smidigt!
    2021-03-25
    Mycket bra, tack för all hjälp Victor 🙏