Mäklare Stockholms län Täby HusmanHagberg Täby Victor Isaksson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 77 Läs vad Victor Isaksson

• Catrin Elisabet L sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2019-07-15

Näsbydal
    Försäljning av en medlems lägenhet i Brf City enligt fullmakt.

Mycket bra samarbete med mäklaren.

Snabb försäljning efter ett bra arbete från mäklaren.

Rakt igenom professionellt skött. Läs mer
  • Dick Göte A sålde sitt hus med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2019-06-24

Gribbylund
    Vi har sålt vår villa. Vi blev mycket bra bemötta av Victor. Läs mer
  • Millan L
    Millan L sålde sitt hus med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2019-06-03

Löttinge
    Villa
    Viktor var alltid lika glad, positiv och tillmötesgående inför alla visningar oavsett om de var de allmänna, enskilda eller om det var om visning. Läs mer
  • Anne Lie S
    Anne Lie S sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2019-05-22

Täby Centrum
    Jag har sålt en lägenhet. Mäklaren hade högre förväntningar på slutpriset än vad jag hade och det visade sig i slutändand vara rätt. Läs mer
  • Patricia R
    Patricia R sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2019-05-19

Viggbyholm - Sjösidan
    Sålt marklägenhet i en liten brf.
    Mäklaren har varit redan vid första samtalet positiv och viljan att hitta en strategi för att sälja lägenheten från början i januari men blev i april.
    Mäklaren har en trygghet och kunde ge förslag, stöd, och var lyhörd till hur min situation var.
    Hade inga förväntningar att sälja så snabbt efter visningen utan trodde det skulle ta någon månad eller mer.
    Victor ser inga problem utan allt går att lösa, alltid med ett leende på läpparna! Läs mer
  • Martin W
    Martin W köpte sitt hus med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2019-05-03

Norra Viggbyholm
    Victor gick den extra sträckan för att hjälpa oss vid vårt husköp, trots helgdagar och kort varsel lyckades Victor få till allt.

Victor är ett proffs på det han gör och får en att känna sig trygg. Läs mer
  • Emelie C sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2019-04-29

Täby Centrum
    Jag har med Victors hjälp sålt en etta i Täby. Hittade Victor då han sålt en likadan lägenhet i samma hus.

Mailade då honom för kontakt en söndag eftermiddag - han ringde upp inom 1 min!

Jag tycker Victor har levererat superbra. Han har varit snabb, gett bra och exakt information genom hela säljprocessen, samt väldigt engagerad, påläst och förberedd på området.

Kan absolut varmt rekommendera Victor för dig som går i säljtankar! Läs mer
    2019-04-29 Victor I svarar Emelie C
    Tusen tack för det fina omdömet Emelie!
    Å lycka till med nya boendet och får ni tankar på att flytta tillbaka så är det bara att höra av er.
  • Sofie R köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

Täby Centrum
    Attundagränd 10 , 6 trappor.
    väldigt bra bemötande! Läs mer
  • Inga-Lis A
    Inga-Lis A sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

Bästa mäklaren i Täby .
    Trevlig och lojal ,en mäklare som gör allt i sin makt för att vi som säljare ska bli så nöjda .
    Victor är väldigt proffsig och bemötande lyssnar och tar in vad vi som säljare önskar och tänker .
    Jag vill varmt rekommendera Victor Isaksson om du går i köp eller säljtankar .
    Med vänlig hälsning, Inga-lis Angnér Läs mer
  • Magnus E sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

Täby Centrum
    Victor hjälpte oss att sälja vår lgh och hanterade allting otroligt professionellt. Från värdering, marknad, tidplaner till fotografering och försäljning. Med ett genuint intresse för oss och vår situation och att leverera det utlovade lyckades han fantastiskt bra.
    Driven kille med stor känsla för kunden. Stark rekommendation! Läs mer

Senaste försäljningarna

Näsbydalsvägen