Mäklare Stockholms län Täby HusmanHagberg Täby Victor Isaksson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11

Läs vad 60 kunder tycker om Victor Isaksson

• Anna L sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Näsbypark - Örnstigen
    Victor är en mycket snabb, proffsig och trevlig mäklare som ger allt för sina kunder och har mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Ann S köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Täby Centrum
    Snabb och bra service vid köp av bostadsrätt. Mycket tillmötesgående och ordnade en snabb och bra affär så att samtliga parter upplevdes nöjda. Läs mer
  • Katarina B sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vallatorp
    Väl bemött och mina förväntningar blev över förväntan. Hjälpsam och trevlig! Läs mer
  • Tommy N köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vallatorp
    Fick kontakt med Victor när vi sökte ett boende i Täby-området. Han visade stort engagemang för oss och hjälpte oss att söka ett objekt som passade oss.
    Har mött många säljare i jobbet men det är få som uppvisar den känslan för kundens behov i kombination med affär som V gjorde! Läs mer
  • Camilla L köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Näsbypark - Örnstigen
    Jag har köpt en lägenhet på Örnstigen. Jag fick ett lugnt och proffsigt bemötande. Mäklaren har varit snabb att återkoppla och flexibel när det gäller tid för kontraktsskrivande och visning av lägenheten. Läs mer
  • Anders A köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Näsbydal
    Köpte en bostadsrätt och Viktor var mkt trevlig och affären genomfördes på ett proffsigt och smidigt sätt. Läs mer
    2018-11-30 Victor I svarar Anders A
    Tack för de fina orden Anders. Tror att du kommer trivas riktigt bra i lägenheten.
  • Fredrik S köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Täby Centrum
    Riktigt bra bemötande och hade svar på allt jag undrade över. Trevlig och bra genomförd affär! Läs mer
  • Charlotte K sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Väldigt proffsig. Supertrevlig. Läs mer
  • Göran M
    Göran M köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Näsbydal
    Jag köpte en tre rums bostadsrätt. Professionellt bemötande från mäklaren. Läs mer
  • Sungeun K köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    He is kind, accurate and fast. He is the best! :) Läs mer

Senaste försäljningarna