Mäklare Stockholms län Täby HusmanHagberg Täby Victor Isaksson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-02 - 2019-01

Läs vad 63 kunder tycker om Victor Isaksson

• Jon G sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2019-01-28

4:a
    96m²
    Grindtorp
    Sålde en bostadsrätt. Mycket professionellt bemötande och kunnande från Victor. Läs mer
  • Anette J sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2018-12-21

80m²
    En otroligt an bisiös och kompetent mäklare som jag varmt kan rekommendera! Tack Victor Läs mer
  • Pernilla sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2018-12-19

43m²
    Hägernäs Strand
    Victor hjälpte till att sälja min mammas lägenhet och jag vill ge honom mina varmaste rekommendationer och jag skulle absolut anlita honom igen!
    Victor hade många bra råd och idéer, var alltid lätt att få tag i, mycket professionell och kompetent.
    En grym mäklare helt enkelt! Läs mer
    2018-12-21 Victor I svarar Pernilla
    Tusen tack för de fina orden Pernilla : )
    Hoppas att din mor kommer att trivas i nya lägenheten.
    God jul & Gott nytt!
  • Anna L sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2018-12-03

75.7m²
    Näsbypark - Örnstigen
    Victor är en mycket snabb, proffsig och trevlig mäklare som ger allt för sina kunder och har mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-12-21 Victor I svarar Anna L
    Tack så mycket för de värmande orden Anna : )
    God jul & Gott nytt!
  • Ann S köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2018-12-02

49m²
    Täby Centrum
    Snabb och bra service vid köp av bostadsrätt. Mycket tillmötesgående och ordnade en snabb och bra affär så att samtliga parter upplevdes nöjda. Läs mer
    2018-12-21 Victor I svarar Ann S
    Tack så mycket Ann!
    Tror att du kommer att trivas kanon i din nya fina lägenhet
  • Katarina B sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2018-12-01

58m²
    Vallatorp
    Väl bemött och mina förväntningar blev över förväntan. Hjälpsam och trevlig! Läs mer
    2018-12-21 Victor I svarar Katarina B
    Tack så mycket för de fina orden Katarina! : )
    God jul & gott nytt!
  • Tommy N köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2018-11-30

58m²
    Vallatorp
    Fick kontakt med Victor när vi sökte ett boende i Täby-området. Han visade stort engagemang för oss och hjälpte oss att söka ett objekt som passade oss.
    Har mött många säljare i jobbet men det är få som uppvisar den känslan för kundens behov i kombination med affär som V gjorde! Läs mer
    2018-12-21 Victor I svarar Tommy N
    Tack så jättemycket för de fina orden Tommy.
    Jag tror att lägenheten och området kommer att passa er som handen i handsken.
    God jul & gott nytt
  • Camilla L köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2018-11-30

75.7m²
    Näsbypark - Örnstigen
    Jag har köpt en lägenhet på Örnstigen. Jag fick ett lugnt och proffsigt bemötande. Mäklaren har varit snabb att återkoppla och flexibel när det gäller tid för kontraktsskrivande och visning av lägenheten. Läs mer
  • Anders A köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2018-11-29

4:a
    97.5m²
    Näsbydal
    Köpte en bostadsrätt och Viktor var mkt trevlig och affären genomfördes på ett proffsigt och smidigt sätt. Läs mer
    2018-11-30 Victor I svarar Anders A
    Tack för de fina orden Anders. Tror att du kommer trivas riktigt bra i lägenheten.
  • Fredrik S köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2018-10-05

91m²
    Täby Centrum
    Riktigt bra bemötande och hade svar på allt jag undrade över. Trevlig och bra genomförd affär! Läs mer

Senaste försäljningarna

Sippvägen