Läs vad 138 Läs vad Victor Isaksson

• 2020-12-11
    Victor Isaksson på HusmanHagberg har varit toppen att samarbeta med vid försäljningen av vår villa i Täby Kyrkby! Kompetent, engagerad och närvarande!
    Victor satte upp en tydlig plan som alla parter följt under hela processen. Vi är supernöjda med samarbetet!
    Åsa Cecilia Alexandra A
    • 225.0 m²
    • Täby kyrkby
    sålde sitt hus med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
  • 2020-12-07
    Mycket positiv energi, lyssnar på kundens behov o önskemål blandat med stor egen kompetens och erfarenhet.
    Bengt B
  • 2020-12-06
    Viktor är proffsig och saklig.Har trevligt bemötande.
    Lasse Pekka T
  • 2020-12-05
    Vi har sålt en brf lägenhet, Viktor har från första stund varit lyhörd och samtidigt drivande, energisk ,och man märker att han är oerhört erfaren. Viktor ser kundens behov.
    Vi är mycket nöjda.
    Helene B
  • 2020-11-20
    Vi fick en superbra upplevelse på visningen. Victor är mycket tillmötesgående och lyhörd. Han gav oss som köpare en smidig och snabb affär, och han är tillgänglig när man behöver nå honom. Väldigt trevlig kille. Kan verkligen rekommendera honom vidare! :)
    Sara R
    • 142.0 m²
    • Enebyberg
    köpte sitt hus med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
  • 2020-11-19
    Victor hjälpte mig att köpa en 3a i Täby jag fick ett bra pris och bra profisionell hjälp. Särskilt uppskattade jag Victorts avslappnade bemötande och att alla frågor var välkomna.
    Michael L
    • 83.0 m²
    • Näsbydal
  • 2020-11-19
    Kunnig, vet vad som gäller och Victor levererade ett super pris på min lägenhet jag sålde. Bra bemött
    Richard C
    • 1.5:a
    • 42.5 m²
    • Näsbypark
  • 2020-10-31
    Bra bemötande och bra kompetens samt förväntningarna uppfyllda.
    Patrik Michael Alexander S
    • 123.0 m²
    • Ullna Strand
    sålde sitt hus med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
  • 2020-10-30
    Victor sålde våran 3:a i Täby. Vi är mer än nöjda, då Victor uppvisade ett proffsigt och noggrannt sätt emot både oss och köparna. Vi kan varmt rekommendera Victor Isaksson.
    Christina N
    • 75.7 m²
    • Näsbypark - Örnstigen
  • 2020-10-30
    Victor gjorde hela upplevelsen av vårt köp av bostad avslappnat, roligt och tydligt. Bra uppföljning, ärlig och rättfram!
    Emelie L
    • 75.7 m²
    • Näsbypark - Örnstigen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte