Victor Isaksson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 102 Läs vad Victor Isaksson

• Joanna Zsa Zsa Charlotta L sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2020-03-18

Näsbypark - Örnstigen
    Victor hjälpte oss sälja en lägenhet i Täby. Han förmedlade tydlig rådgivning och process kring optimala upplägget. Alltid lätt att komma i kontakt med, flexibel och lösningsorienterad.

Allt man kan önska från en mäklare! Läs mer
  • Åsa Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2020-03-06

Näsbypark - Örnstigen
    Trevlig och tillmötesgående! Rekommenderas 😃 Läs mer
  • Matz L köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2020-03-05

Näsbydal
    Saklig och proffesionell i hela affären Läs mer
    2020-03-05 Victor I svarar Matz L
    Tack för de fina orden Matz!
    Jag tror att du kommer att trivas kanon i lägenheten
  • Robin K sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2020-03-05

Näsbydal
    Victor hjälpte oss sälja vår lägenhet i Täby. Han kändes stadig och trevlig hela vägen från första mötet till papprena var påskrivna. Rekommenerar honom starkt! Läs mer
    2020-03-05 Victor I svarar Robin K
    Tusen tack för de fina orden Robin!
    Det har vart en ära att jobba med er :)
  • Sara Y sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2020-02-21

Grindtorp
    vi har sålt våran lägenhet med hjälp av viktor.
    har rekommenderade oss många lägenheter också att köpa.
    han är väldigt hjälpsam Läs mer
  • Max B sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2020-01-28

Näsbydal
    Victor var en klippa hela vägen från första stund till en såld lägenhet! Ångrar inte att jag valde att anlita honom att mäkla min bostadsrätt. Rekommenderar Victor definitivt till er som tänker sälja! Läs mer
    2020-01-28 Victor I svarar Max B
    Tack för de värmande orden Max!
    Det är lätt när man har så bra säljare :)
  • Shiva S köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2020-01-16

Näsbydal
    Jag köpte en lägenhet, och genom den träffade jag Viktor. Han är väldigt engagerad för att det ska funka för både säljare och köpare. Han är trevlig, kunnig, och försökte lösa alla förhinder för att försäljningen gå smidigt. Jag har inte fått nycklarna än men allt har gått som planerades hittils. Läs mer
  • Anna Carina D sålde sitt hus med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2020-01-14

Ullna Strand
    Trevlig, tydlig och proffessionell är min uppfattning v Victor som mäklare. Läs mer
  • Royne R sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2019-12-28

Täby Centrum
    Viktor är en positiv och aktiv mäklare. Han kan sin marknad även när den är lite tuffare. Läs mer
    2019-12-28 Victor I svarar Royne R
    Tack för det fina omdömet Royne!
    Nu ska vi se till att hitta ett bra boende till er 👍👍
  • Karin M sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2019-12-18

Ullna Strand
    Proffsig och trevlig mäklare som sålde mitt hus snabbt och väldigt smidigt. Rekommenderas! Läs mer
    2019-12-18 Victor I svarar Karin M
    Tusen tack för det fina omdömet Karin. Det har vart ett nöje att få hjälpa till att sälja ditt fina hus

Senaste försäljningarna

Grindtorpsvägen