Victor Isaksson
Registrerad mäklare sedan 2015-02-09
Aktiv på Reco.se sedan 2018-01-01
2019-08 - 2020-07

Läs vad 115 Läs vad Victor Isaksson

• Robert P sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2020-06-11

Näsbypark - Örnstigen
    Sålt lgh.
    Positivt bemötande
    Alltid nåbar Läs mer
  • Mildred S köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2020-06-09

Näsbypark - Örnstigen
    Köpt en 3:a på Örnstigen 3 i Näsbypark. Har blivit bra bemött - om än i början upplevde jag mäklaren som lite "kaxig". Sedan under resans gång har mitt förtroende för Victor växt och idag kan jag varmt rekommendera honom.
    Mina förväntningar var självklart höga - man gör ju en av livets STORA affärer när man säljer/köper bostad. Dock är inte affären avslutad än och därmed Victors inblandning över förrän övertagandet 18 sep 2020 - så vi är inte helt i hamn med vår kontakt än.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd, om jag skulle ge ngn form av konstruktiv feedback till Victor så är det att vara lite mer lyhörd för vem mottagaren av hans kommunikation är.

Hjärtliga hälsningar'
    Mildred Stenberg Falk Läs mer
  • Mathias L sålde sitt hus med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2020-06-05

Gribbylund
    Det började med att jag köpte ett objekt genom Victor, hela den processen var oerhört väl genomförd, från visningar till budgivning. Victors kompetens, lugn och smidighet lotsade oss genom allt vilket landade i en mycket positiv upplevelse. Därför bestämde jag mig för att anlita Victor att även sälja mitt radhus.
    Victor levererade ännu en gång på en väldigt hög nivå, det var en otroligt smidig process där jag kände mig trygg och lugn hela tiden. Victor löste alla delmoment med ett tydligt flödesschema och klara tidsramar, och var ständigt tillgänglig vid frågor. Försäljningen gick oväntat fort och slutade med väldigt nöjda både köpare och säljare. Då kan det inte bli annat än högsta betyg. Läs mer
  • Carl-christian H sålde sitt hus med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2020-06-04

Ullna Strand
    Väldigt nöjd med Victor. Nu har vi både köpt och sålt tillsammans med Victor. Processen med försäljning gick väldigt snabbt och smidigt.
    Victor höll oss uppdaterade genom hela processen. Läs mer
  • Lena S sålde sitt hus med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2020-06-01

Skarpäng
    Jag har sålt min villa i Täby.
    Victor uppfyllda alla mina förväntningar på ett professionellt sätt.
    Han kunde under försäljningens gång svara på alla mina frågor och var snabb med återkopplingen.
    Jag rekommendera starkt Victor. Läs mer
  • Karim T köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2020-05-28

5:a
    Täby Centrum
    Bra service och stor erfarenhet av mäklare och av marknaden. Läs mer
  • Vera P sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2020-05-26

5:a
    Täby Centrum
    Täbys grymmaste mäklare? Victor är rakt på sak och försöker inte linda in något, är målinriktad och lyhörd för önskemål. Bra på att nätverka och skapa förtroende. Vände mig till Victor för jag visste att det skulle bli en bra affär fort. Och det blev det.
    Har sålt lägenhet i Täby C. Läs mer
    2020-05-26 Victor I svarar Vera P
    Tusen tack för de värmande orden Vera!
    Å tack för att du hade gjort så fint i lägenheten och var så flexibel med visningstid.
  • Bill A köpte sitt hus med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2020-05-24

Gribbylund
    Utmärkt bemötande och ett professionellt intryck. Läs mer
  • Han Z sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2020-05-15

Grindtorp
    Väldigt duktig mäklare, har såld lägenheten och var nöjd. Läs mer
  • Veronica L sålde sitt hus med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby

2020-05-10

Skarpäng
    Han har varit mycket trevlig och haft koll. Dock för lågt utgångspris vilket även resulterade i lågt slutpris Läs mer

Senaste försäljningarna

Örnstigen