Victor Isaksson
en del av HusmanHagberg Täby

Näsbydalsvägen 17
183 31 Täby — Visa karta

Vad tror Victor att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 54 kunder tycker om Victor Isaksson

• Fredrik S skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Riktigt bra bemötande och hade svar på allt jag undrade över. Trevlig och bra genomförd affär! Läs mer
  • Charlotte K skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Väldigt proffsig. Supertrevlig. Läs mer
  • Göran M
    Göran M skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Jag köpte en tre rums bostadsrätt. Professionellt bemötande från mäklaren. Läs mer
  • Sungeun K skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    He is kind, accurate and fast. He is the best! :) Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Jag skulle sälja min lägenhet och hade aldrig tidigare sålt en bostad förut. Victor förstod att jag var vilsen och såg till att styra mig genom hela processen, från början till slut. Han förstod också mitt kontrollbehov och såg hela tiden till att underrätta mig om vad som skedde och vad som skulle ske. Jag uppskattar personer som är noggranna, effektiva och professionella. Allt detta anser jag att Victor har. Han såg också till att ge det där lilla extra, det som gjorde att min bostadsförsäljning var en positiv upplevelse. Jag är mycket nöjd med Victor som mäklare och han är en varm rekommendation! Läs mer
  • Pelle S skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Allt för många gånger när jag själv varit på visning har jag träffat på mäklare som jag undrar hur någon kan anlita. Det finns verkligen mäklare som jag inte orkar med. Mäklare som riskerar att skrämma bort köpare. Så när jag själv skulle sälja ville jag inte anlita någon av de mäklare. Jag hittade victor som är precis tvärtom han skrämmer absolut inte bort köparna. Han är mycket trevlig och lätt att prata med. Jag skulle absolut kunna anlita honom igen och kan absolut rekommendera honom till andra.

Med vänlig hälsning, Pelle Läs mer
  • Lu L skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    We are very happy about Victor's work on selling our apartment. The whole process went extremely smoothly. He was very professional, knew the market well and was very easy to talk to. He certainly understood our needs and took them into consideration. Highly recommend! Läs mer
  • Kent J skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Mycket kunnig o trevlig mäklare som rekommenderas Läs mer
  • Karl E skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor sålde min lägenhet och det gick väldigt smidigt och på ett professionellt och förtroendeingivande sätt. Han var lyhörd för mina önskemål och svarade snabbt och tydligt på frågor och funderingar. Läs mer
  • Henrik T skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Köpte en lägenhet via Victor och är mycket, mycket nöjd. Professionellt och trevligt bemötande och väldigt smidig att ha att göra med.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Eric H skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vi köpte genom Victor en lägenhet, hela köpet gick mycket smidigt. Victor var tillgänglig och hjälpsam i frågor som uppstod. Läs mer
  • Towe Wagner L skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vi köpte ju via Victor, men kände direkt att vi fick ett varmt mottagande och svar på de frågor vi hade. Han kunde träffa oss snabbt för en förhandsvisning och var inte alls "krängig" utan kändes snarare som att han var vår mäklare. Han var ärlig vilket vi uppskattade enormt. Vi är oerhört nöjda med affären och kände att om vi någonsin vill sälja den här drömlägenheten så vill vi anlita Victor. DET är ett bra betyg! Läs mer
    2018-09-21 Victor I svarar Towe Wagner L
    Tusen tack för de fina orden Towe!
    Lägenheten passar er som handen i handsken : )
  • Elisabeth A skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Köpt Bostadsrätt.
    Trevlig och snabb!
    Vi är nöjda :) Läs mer
  • O. K. A skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Har sålt min lägenhet. Såg lösningar om det uppstod svårigheter. Öppen, positiv och glad person. Ger ett positivt och trovärdigt intryck. Läs mer
  • Marcus Ö skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Köpte en bostadsrätt. Blev bra bemött och tyckte han verkligen gjorde det yttersta för att jag skulle bli så nöjd som möjligt. Köpet gick bra och smidigt. Läs mer
    2018-08-30 Victor I svarar Marcus Ö
    Tack så mycket Marcus!
    Är övertygad om att du kommer att trivas enormt bra i din fina lägenhet :)
  • Tommy S skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vi har sålt vår villa mitt i sommaren, vilket jag inte förväntade mig vara den bästa tiden på året på förhand. Men vi ltade på Victor att detta skulle gå bra. Victor har på ett mycket professionellt sätt drivit, arrangerat och slutfört denna försäljning och resultatet är till full belåtenhet för oss. Med Victors kunskap, engagemang, driv och uppträdande kan bara allt lyckas.
    Högsta möjliga betyg till Victor! på alla punkter! Läs mer
    2018-08-16 Victor I svarar Tommy S
    Tommy, Tommy, Tommy.
    Det har vart en ära att hjälpa er, otroligt proffsiga säljare måste jag säga.
  • Ida W skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Köpt bostad med hjälp av Victor. Mycket lätt att ha att göra med och förklarade allt som var oklart mycket tydligt för någon som köper sitt första hus. Läs mer
    2018-08-16 Victor I svarar Ida W
    Tack så mycket för de fina orden Ida!
    Hoppas att det går bra med er lägenhetsförsäljning också!
  • Björn A
    Björn A skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Gav ett seriöst och proffesionellt intryck. Kan varmt rekommendera Victor Läs mer
    2018-08-16 Victor I svarar Björn A
    Tusen tack för de värmande orden Björn!
  • Jonas J skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor hjälpte oss med försäljningen av en lägenhet. Allt har fungerat helt utmärkt från början till slut och Victor har varit ett stort stöd under hela processen. Victor vill att både säljare och köpare ska bli nöjd och det märks verkligen. Vi är otroligt nöjda med Victors insats! Han ska ha ett stort tack för allt han gjort för oss. Läs mer
    2018-08-16 Victor I svarar Jonas J
    Tack så mycket för de värmande orden Jonas!
    Hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet.
  • Tony F skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vi har sålt bostadslägenhet på Näsbyvägen 12 7 tr
    Vi blev väl bemötta och han lade stort jobb på att hitta rätt köpare . Ingav stort förtroende, vi är mycket nöjd med priset.
    Det uppstod lite frågor vid mötet köpare och säljare som Victor klarade av med stort tålamod och vänlighet. Läs mer
  • Marie E skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Jag har köpt hus genom Isaksson.
    Väldigt bra och fint bemötande.
    Jag tycker Isaksson var professionell och lyssnade på våra synpunkter och skötte kontakten mellan oss och säljare på ett strålande sätt.
    Den enda negativa feedbacken är att han svarade på frågor som han inte visste svaret på.
    Det visade sig senare att vissa bärande saker ect inte stämde. Det kan vara bättre att säga att man inte vet och ska kontrollera och återkomma.

Sammanfattningsvis är jag super nöjd och kommer absolut rekommendera Isaksson vidare till vänner o bekanta. Läs mer
  • Yongchao W skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    I had a great experience with Victor! He was really professional and hardworking, he tired his best to help his customers. During the experience, Victor was always respect, full of energy. And the selling result is very good. I highly recommend him. Läs mer
    2018-06-12 Victor I svarar Yongchao W
    Thank you very much for your kind words Mr Yongchao!
    It's an easy job when I have such good clients.
    Br/ Victor
  • Kerstin B skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vi har sålt ett hus. Victor Isaksson har varit en utmärkt samtalspartner och rådgivare. Alltid snabba och tålmodiga svar. En personlig och lyssnande mäklare. Läs mer
    2018-06-03 Victor I svarar Kerstin B
    Tack för de värmande orden Kerstin!
    Ni är otroligt härliga & godhjärtade människor vilket underlättar när man ska göra ett bra jobb.
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vi har köpt en villa i Täby

Väldigt trevlig och artig samt kunnig mäklare. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Susanna P skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vi har köpt en villa i Täby, och fick ett mycket bra bemötande från Victor, från start till slut. Han har varit mycket hjälpsam och har skött allt mycket professionellt från första kontakt till kontraktsskrivning m.m.
    Jag kan varmt rekommendera Victor till den som vill köpa eller sälja bostad. Läs mer
    2018-05-28 Victor I svarar Susanna P
    Tusen tack för de fina orden Sanna!
    Huset passar er verkligen perfekt.
    / Victor
  • Anna E
    Anna E skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor har förmedlat och hjälpt mig vid köp av lägenhet, på ett mycket bra sätt. Han har varit lätt att få tag i, helt tillgänglig vilket är ett stort plus!!, Han har alltid svar och är tillmötesgående vid frågor och funderingar, han ligger steget före och kan på så vis vara ett bar stöd och trygghet i affären. Läs mer
  • Pia Ö skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Köpt en bostadsrätt. Väldigt proffessionellt bemötande, inga tomma löften eller överdrifter. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Eva P skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Sålt Bostad
    Bra och trevligt bemötande
    Superbra tillgänglighet och bra diskussioner ang. budgivning etc
    Victor är professionell och inger ett sympatiskt intryck
    mvh
    Eva Läs mer
  • Pirjo H skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Mött många olika mäklare efter att ha sett 13 lägenheter. Victor är toppen; trevlig, korrekt, effektiv, noggrann, snabb, omtänksam, allt.
    Affären var inte komplicerad, köp av lgh, men Victor ordnade allt enligt mina önskemål. Rekommenderar honom det varmaste! Läs mer
    2018-04-20 Victor I svarar Pirjo H
    Tusen tack för de fina orden Pirjo. Hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet!
  • Karin E skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Väldigt nöjd med Victor. Snabbt smidigt proffsigt engagemang. Mycket nöjd. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • Bertil N skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor !

God dag och Glad Påsk med ägg och övriga tillbehör!

Jag vill tacka dej för all den hjälp som du har gett mej med 33an.
    Den fantastiska hjälpen med papper och prylar hit och dit är enastående.Allt har gått bra från start till mål, och nu senast Skatteverket.

Via min dator har jag lyckats betala alla skatter och dina siffror har legat till grund och accepterats på alla håll. M a o är jag klar och min kropp har härdat ut även i år. Personligen har jag gjort rätt och fått anpassa min tidigare 75-årsålder till min nuvarande 93. Jag lever och bor numera i min födelseby

i en liten gård, som blev mitt hem 1939 och där rådjur hare ekorre och div. småfåglar hälsar på.

Jag vill också hälsa från Maggan som bor på Långsjöhöjden. Vi talas vi varje dag om de problem som givetvis finns. ring henne gärna om du vill.

Om du och de dina ska hitåt kanske min lilla stuga är ledig då. Vänligaste hälsningar från gubbskrutten Bertil Norling Läs mer
  • Woosok M skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    He did his part for this deal clearly without any huddle and ambiguity. I think that he should be considered as a good broker. Läs mer
    2018-03-29 Victor I svarar Woosok M
    Thank you very much for your kind words Mr Woosok!
    I hope you will enjoy your new apartment.
  • Lilian A skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vi fick ett mycket trevligt och förtroendefullt bemötande av honom. Han var inlyssnande och kunnig. Det var tryggt och säkert att ha honom som mäklare. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-03-29 Victor I svarar Lilian A
    Tack för de fina orden Lilian!
    Vill även tacka för ert otroliga förarbete i lägenheten. Hälsa Jan och hunden så gott.
  • Masoud N
    Masoud N skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    En professionell mäklare och jätte trevlig person 👌👌👌 Läs mer
    2018-03-29 Victor I svarar Masoud N
    Tusen tack för rekommendationen Masse!
    Nu ska vi bara hitta ett hus till er
  • Linda L skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Trevlig seriös och ambitiös! Vi är nöjda och skulle anlita honom igen! Läs mer
  • Peter W skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Ger ett trevligt och kompetent intryck. Lätt att prata med och informativ. Han är inte "säljartypen" och det är positivt. Läs mer
  • Hans M skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Seriös tillmötesgående trevlig Läs mer
  • Erica S skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Mycket duktig och engagerad. Levde upp till förväntan och levererade bra. Läs mer
    2018-03-06 Victor I svarar Erica S
    Tack så mycket Erica!
    Det är lätt när man har så duktiga säljare.
  • Pernilla H skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Viktor var snäll och glad o trevlig. Jag tycker att allt har varit bra, men ringde lite väl ofta under budgivningen för att få svar från oss så det kändes lite stressande Läs mer
    2018-03-06 Victor I svarar Pernilla H
    Tack Pernilla!
    Hoppas att ni & katterna kommer att trivas i nya lägenheten!
  • Eva P skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor var tydlig, och ställde upp efter behov Läs mer
    2018-03-06 Victor I svarar Eva P
    Tack så mycket för komplemangen Eva!
  • Robin A
    Robin A skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Kunnig, lätt att prata med och service minded. Läs mer
    2018-03-06 Victor I svarar Robin A
    Tack så mycket min vän! Hoppas ni kommer att trivas i Bergshamra.
  • Cecilia S skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor har varit trevlig, kunnig, förtroendeingivande, vänlig och professionell i de kontakter vi haft med honom som köpare. Ingen fråga har varit för stor eller liten för att få ett seriöst svar. Läs mer
    2018-03-06 Victor I svarar Cecilia S
    Tack så jättemycket för de fina orden Cecilia! : )
  • Niclas G skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Mycket professionell, lyhörd, kunnig och en god representant för både säljare som köpare. Vi är väldigt nöjda. Niclas Gustafsson Läs mer
    2018-03-06 Victor I svarar Niclas G
    Tack Niclas!
    Det hjälper även till när man han förstående köpare och säljare.
    Hoppas att du kommer att trivas i ditt nya hem, skulle du mot förmodan inte göra det så är det bara att slå en signal : )
  • Helena K skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor Isaksson ger ett bra, tryggt och ärligt intryck. Jag fick en bra bild av de objekt jag tittat på där Victor är mäklare och vi har haft en jättebra dialog hela vägen. Jag kan varmt rekommendera Victor Isaksson som mäklare för de som vill ha hjälp med sina försäljningar. Läs mer
    2018-02-22 Victor I svarar Helena K
    Tack så mycket för de värmande orden Helena och hoppas att du kommer att trivas i din fina lägenhet.
  • Kristoffer M skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Mycket professionell, målinriktad och seriös. Inlyssnande och tar sig tid att svara på frågor, alltid enkel att få tag på. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-02-22 Victor I svarar Kristoffer M
    Tack Kristoffer för de fina orden samt att ni lät mig få förtroendet att sälja er bostad. Hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet.
  • Birgitta M skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    En energisk, charmig, trevlig och engagerad mäklare! Alltid glad!

Mkt duktig på tydlig återkoppling under hela säljprocessen. Läs mer
    2018-02-22 Victor I svarar Birgitta M
    Tack så mycket för de fina orden Birgitta! : )
  • Lena C skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor är trevlig och hundraprocent pålitlig. Han har gott omdöme och inger inga falska förhoppningar. Han ger gränslös service och har ett extraordinärt
    engagemang för kunden. Läs mer
    2018-02-22 Victor I svarar Lena C
    Tack så jättemycket för de fina orden Lena : )
    HusmanHagberg Vallentuna gillar detta
  • Helene Maria K
    Helene Maria K skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    En trevlig och vänlig mäklare som ser sin kund.
    Inte påträngande utan lyssnande mäklare.
    Kan rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-02-22 Victor I svarar Helene Maria K
    Tack så mycket för de värmande orden Helene!
    HusmanHagberg Vallentuna, Victor I gillar detta
  • Dennis M skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Lyhörd, hjälpsam, enkel att nå Läs mer
    2018-02-22 Victor I svarar Dennis M
    Tack så jättemycket för rekommendationen Dennis!
    Victor I, HusmanHagberg Vallentuna gillar detta
  • Richard H skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Trevlig och duktig mäklare. Snabb och bra respons vid affären. Kan rekommendera Victor. Läs mer
    2018-02-22 Victor I svarar Richard H
    Hej Richard!
    Tack för de fina orden.
    Hoppas att ni trivs i nya lägenheten och livet i Täby : )
    HusmanHagberg Vallentuna, Victor I gillar detta
Victor Isaksson