Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan HusmanHagberg HusmanHagberg Vasastan

HusmanHagberg Vasastan

Karlbergsvägen 36A, 113 27 Stockholm — Visa karta

Har du extra höga krav ska du träffa en av våra mäklare. Vi är en av de marknadsledande aktörerna i Vasastan och Norrmalm med mångårig erfarenhet och stor kompetens. Det ger dig som kund en stor trygghet såväl som kvalitet i ett stort befintligt kundunderlag med många potentiella köpare som ger dig bättre betalt. Vi har alltid varit i framkant med digital annonsering och använder de bästa marknadsplasterna, arbetssätt och kvalitetstänk. Vi arbetar alltid med de bästa fotograferna och stylisterna för att få fram din bostads fulla potential. Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill vinna våra kunders hjärtan. Vi har god lokalkännedom, vet vilka bostäder som sålts, vilka som snart är till salu och vilka som skulle vilja bo här. Oavsett om du vill köpa eller sälja strävar vi alltid efter att hjälpa dig till en så lyckad bostadsaffär som möjligt.

Vårt kontor finns på Karlbergsvägen 36, välkommen!

Kontakta oss eller boka ett möte direkt på vår mäklarbokning: www.maklarbokningen.se

Läs vad 474 kunder tycker om HusmanHagberg Vasastan

• Kim L

2019-07-21

Kim L skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica mäklade vår drömbostad under sommaren 2019 och även om vi satt på ”fel sida” av affären (köpare) kände vi oss väldigt trygga under hela processen. Veronica agerade proffesionellt, var alltid tillgänglig och stängde budgivningen inom rimlig tid. Vare sig du ska sälja eller köpa rekommenderar vi Victoria för en trygg bostadsaffär. Läs mer
  • 2019-07-20

Nishti H skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Närvarande, professionell, god kommunikation längs hela processen och stort hjärta rakt igenom. Läs mer
  • 2019-07-11

Ji Wei Y skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpte en lägenhet förmedlas av Veronica. Hon är engaged, trevlig, hjälpsam, noggran, ger snabb respons. Varmt rekommenderar vi henne. Läs mer
  • 2019-07-11

Kanaria A skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Extremt professionell och kunnig, lyhörd, närvarande och trygg. Den bästa mäklaren som finns!! Läs mer
  • 2019-07-10

Ingela Ö skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag rekommenderar mäklare Rebecca Löwå för hennes fokuserade och metodiska sätt att arbeta mot bästa möjliga resultat. Läs mer
  • 2019-07-02

Katie E skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Hej! Jag har köpt en lägenhet i vasastan. Som förstagångsköpare var det mycket information att ta till sig, som jag inte varit i kontakt med tidigare. Men Victor Sjölund var väldigt behjälplig, tydlig och tålmodig genom hela processen från visning tills tillträdesdagen. Dessutom agerade Victor som en hövlig och kompetent mäklare. Jag skulle absolut rekommendera Victor vidare. Jag ger Victor betyget ”Utmärkt”. Hälsningar Katie Läs mer
  • 2019-06-25

Kristian P skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Enkel att ha att göra med, påläst, tydlig och trevlig! Läs mer
  • 2019-06-24

Bengt J skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Har sålt lägenhet via Victor . Jag köpte samma lägenhet via honom 2014. Victor är en mycket professionell mäklare som man känner sig trygg med. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-06-16

Johannes F skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag har sålt en trea i Vasastan och rakt genom processen har Rebecca varit tålmodig och lyhörd för mina önskemål. Hon lyckades få till ett avslut som exakt överensstämde med hennes ursprungliga värdering och visade förståelse för att jag inte ville sälja under det priset. Läs mer
  • 2019-06-13

Ola E skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Kjøpt leilighet. Sakelig og grundig informasjon, ordning och reda i hele prossesen. Opplevede en trygg kjøpsprosess. Mycket nøjd. Läs mer
  • 2019-06-13

Jessie L skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag har köpt en lägenhet och blivit väl bemött av Victor. Han var väldigt trevlig och guidade mig genom hela bostadsköpet, någonting som var skönt då det är mitt första. Läs mer
  • 2019-06-11

Mina M skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    We have sold our apartment via Veronica Duljic and warmly recommend her. She is very dedicated, professional and updates customer frequently.
    I think she does her best to keep both seller and buyer satisfied. Läs mer
  • 2019-06-10

Sofia T skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpt bostad i Vasastan och Tina Berlin var en väldigt proffsig och förtroendeingivande mäklare. Läs mer
  • 2019-06-10

Göran L skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålt lägenhet i Stockholm. Mäklaren var professionell och vänlig. Läs mer
  • 2019-06-07

Mikael T skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina var både välkomnande och bemötande vid vårt lägenhetsköp. Informativ samt kunnig och kom med förslag på lösningar. Vi skulle definitivt rekommendera Tina som mäklare till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-06-07

Anton W skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Professionell, balanserad, driven och med bra resultat. Tina genomförde ett prickfritt arbete. Läs mer
  • 2019-06-05

Staffan B skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpte lägenheten. mycket nöjd hur hela affären genomfördes. Kände en trygghet hela tiden. Läs mer
  • 2019-06-05

Carin S skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine är saklig, kunnig och har riktigt bra fingertoppskänsla! Vi fick jättebra råd genom hela vår försäljningsprocess. Jag skulle varmt rekommendera Nadine till alla som säljer lägenhet i Vasastan. Läs mer
  • 2019-06-04

Josefine N skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor är mycket kompetent, engagerad och fanns tillgänglig under hela processen. Jag som säljare kände mig trygg med Victor från start till mål. Min försäljning blev väldigt lyckad och jag kan verkligen rekommendera Victor som mäklare! Läs mer
  • 2019-06-03

Marcus L skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mycket hjälpsam och duktig. Köpte en lgh i vasastan Läs mer
  • Peter F

2019-06-02

Peter F skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Snabb, effektiv och lyhörd. Helt enkelt en utmärkt fastighetsmäklare. Läs mer
  • Hanna L

2019-05-29

Hanna L skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Det är tredje gången Tina säljer åt mig, första gången var en 1:a på 25m2 2005 och nu senast en 3:a på 107m2, och jag har det största förtroendet för henne. Hon var det självklara valet när det blev dags att sälja igen.
    Hon är trevlig, proffisionell och påläst. Läs mer
  • 2019-05-20

Olof L skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jättebra mäklare som lyssnar på kunden. Läs mer
  • Emma D

2019-05-17

Emma D skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpt bostad i Hjorthagen. Mycket trevligt bemötande. Rak och ärlig kommunikation samt lätt att samarbeta med. Inga konstigheter. Läs mer
  • 2019-05-07

Jenny D skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor sålde vår lägenhet och överträffade våra förväntningar. Han är proffsig, erfaren och har en varm personlighet. Jag rekommenderar honom å det varmaste och kommer att anlita honom igen när det blir aktuellt. Anlita Victor - Vasastans bästa mäklare! Läs mer
  • Deepa Pia P

2019-05-06

Deepa Pia P skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Rebecca var tillgänglig i stort sett hela tiden och hjälpsam gällande frågor och annat kring objektet. Allt gick smidigt och snabbt och jag är väldigt nöjd med köpet och hennes insats. Läs mer
  • 2019-05-03

Niclas Bo Å skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Bra bemött och förväntningar uppfylldes. Läs mer
  • 2019-05-02

Gabrielle H skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Har erfarenhet av många mäklare och speciellt många fula fiskar, men sen finns tack och lov Victor som är rak och ärlig och som varken får en att kännas sig dum eller lurad. En mäklare utan krusiduller som vill allas bästa. Genomgående hög kvalité genom hela processen. Mäklarbranschen behöver fler som Victor. Läs mer
  • 2019-05-01

Kent C skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi köpte lägenhet i Vasastan. Fick den Info vi behövde under visningen.
    När vi skrev papperna så var Victor informativ och pedagogisk när vi gick igenom avtalen. Läs mer
  • 2019-05-01

Anna B skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpt en lägenhet. Han var trevlig och tydlig. Tycker Victor levde upp bra till att vara en duktig mäklare. Läs mer
  • 2019-04-29

Ulf W skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Fantastisk mäklare som jag verkligen kan rekommendera. Victor sålde vår lägenhet snabbt och överträffade våra förväntningar. Han är lyhörd, seriös och ger snabb återkoppling. Läs mer
  • 2019-04-29

Urban H skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpt Karlbergsv 53A.
    Bemött trevligt och korrekt på ett förtroendefullt sätt.
    Uppfyllda mina förväntningar på allt.
    Mvh Urban Läs mer
  • 2019-04-27

Johanna S skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag har köpt min första lägenhet via Rebecca. Hon bemötte mig och min familj väldigt bra och informerade oss väl om vad som skulle göras vid påskriving och nyckelhämtning. Hade man ytterligare frågor var hon snabb på att svara via mail.
    Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med mitt nya hem och Rebecca! Rekommenderar henne gärna till någon annan! Läs mer
    Rebecca L gillar detta
  • 2019-04-26

Daniel L skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    En mycket kompetens mäklare. Vet vad säljare vill och försöker eftersträva alla önskningar. Otroligt mycket tålamod.

En riktigt proffsigt mäklare, speciellt när bostadsmarknaden är som trögast.

Rekomemnderar varmt! Läs mer
  • 2019-04-26

Nicolette S skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine har varit fantastisk och kämpade hårt för att komma upp i höra siffror i en tuff marknad. Rekommenderar henne starkt. Läs mer

Eva U skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor sålde min bostadsrätt efter mycket om och men! Det tog tid, men han gav aldrig upp!
    Victor är trevlig, humoristisk, ihärdig, inkännande, mycket duktig mäklare och när jag deppade ihop fick han mig på bättre tankar.
    Vi lyckades och jag kan med varmt hjärta rekommendera honom! Läs mer
  • Lars W

2019-04-25

Lars W skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpt liten övernattningslgh. Proffsigt o informativt bemötande av Nadine och bra hjälp med alla praktiska detaljer. Läs mer

Anna W skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Engagerad, seriös och supertrevlig. Fick igång budgivningen direkt och snabb med att kontakta intressenter. Kan verkligen rekommendera! Läs mer

Christina W skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi har köpt en bostadsrätt för övernattning i Vasastan i Stockholm. Vi blev mycket väl bemötta av Nadine, fick relevant information och en förhandsvisning på en tid som passade oss. Vi är mycket nöjda med henne och hela processen. Läs mer
  • 2019-04-23

Åsa L skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag har köpt en liten lägenhet i Stockholm genom Nadine. Allt har fungerat mycket bra. Just nu väntar jag på godkännande från föreningen och besked om jag kan få tidigt tillträde. Läs mer
  • 2019-04-16

Nathalie C skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Ärlig och genuin mäklare som lyssnar på både säljare och köpare. Kan starkt rekommendera Veronica! Läs mer
  • 2019-04-15

Magnus B skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpte bostad i Stockholm med Nadine Ekstrand som mäklare. Smidig och professionell affär. Läs mer
  • Peter A

2019-04-14

Peter A skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi fick ett proffsigt och korrekt intryck av Victor, samt en känsla för att han kunde tänka sig arbeta lite extra för att nå prismålet vi hade. De förväntningar han gav oss inför försäljningen gick i linje med de vi hade själva (baserat på tidigare försäljningar i huset och rådande klimat på bostadsmarknaden) samt vad som blev det faktiska slutpriset, m.a.o. övervärderade han inte bostaden. Läs mer
  • 2019-04-12

Jessica K skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor har en härlig energi och är en grymt bra mäklare! Läs mer
  • 2019-04-12

Pernilla F skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi är fantastiskt nöjda! Victor har gjort en strålande insats vid försäljningen av vår lägenhet! Det känns som Victor har fullt fokus och ger det lilla extra. Victor är en professionell mäklare som är målmedveten och har stor drivkraft. Han inger ett stort förtroende och är lätt att samarbeta med på grund av hans flexibilitet, engagemang och god kommunikativa förmåga. Victor har en härlig personlighet samtidigt som han är påläst och kunnig. Jag har anlitat honom tidigare och var även då otroligt nöjd. Vi kan varmt rekommendera att välja honom och kommer definitivt anlita honom igen vid en eventuellt kommande lägenhetsförsäljning. Läs mer
  • 2019-04-10

Ursula L skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine är mycket kompetent och trevlig.
    Hon har varit fantastisk genom hela vår försäljningsprocess. Återkopplat på allt med fakta, råd och även en glasklar status under vägen. Vi har köpt och sålt flera gånger med olika mäklare och Nadine är absolut en av de bästa mäklare vi haft. Läs mer
  • 2019-04-10

Diego F skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor är snabb på att svara, tydlig i sin kommunikation, vänlig och proffsig. Läs mer
  • 2019-04-06

Hanna O skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålde 4:a i Vasastan.
    Vi är så imponerade av Tina. Så proffsig och engagerad i sin roll. Uthållig och besitter stor erfarenhet med fingertoppskänsla. Vi kan verkligen varmt rekommendera Tina! Läs mer
  • 2019-04-06

Christian U skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina hanterade vår försäljning på ett mkt professionellt och engagerat vis. Tydlig i kommunikation och ett fantastisk driv, orkar göra jobbet på riktigt, noggrann.
    Vi är mycket nöjda och har givetvis rekommenderat Tina för vänner och familj! Läs mer
  • 2019-04-05

Henrik K skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Väldigt effektiv och professionell Läs mer

Karlbergsvägen 36A, 113 27 Stockholm