Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan HusmanHagberg HusmanHagberg Vasastan

HusmanHagberg Vasastan

Karlbergsvägen 36A, 113 27 Stockholm — Visa karta

Har du extra höga krav ska du träffa en av våra mäklare. Vi är en av de marknadsledande aktörerna i Vasastan och Norrmalm med mångårig erfarenhet och stor kompetens. Det ger dig som kund en stor trygghet såväl som kvalitet i ett stort befintligt kundunderlag med många potentiella köpare som ger dig bättre betalt. Vi har alltid varit i framkant med digital annonsering och använder de bästa marknadsplasterna, arbetssätt och kvalitetstänk. Vi arbetar alltid med de bästa fotograferna och stylisterna för att få fram din bostads fulla potential. Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill vinna våra kunders hjärtan. Vi har god lokalkännedom, vet vilka bostäder som sålts, vilka som snart är till salu och vilka som skulle vilja bo här. Oavsett om du vill köpa eller sälja strävar vi alltid efter att hjälpa dig till en så lyckad bostadsaffär som möjligt.

Vårt kontor finns på Karlbergsvägen 36, välkommen!

Kontakta oss eller boka ett möte direkt på vår mäklarbokning: www.maklarbokningen.se

Läs vad 384 kunder tycker om HusmanHagberg Vasastan

• Jan Peter F skrev om David Sollén en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålde en etta på 41 kvm. David förklarade prisläget i området. Vi hade hoppats på lite mer men är hyfsat nöjd. Är nöjd med hans insats. Läs mer
  • Jonas U skrev om David Sollén en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag är supernöjd med David! Professionell och tydlig i sin kommunikation men ändå personlig. En toppmäklare som har mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    David S gillar detta
  • Johanna E skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är otroligt proffsig och effektiv. Hon hjälpte oss med försäljningen av vår 5:a i Vasastan. Lägenheten var såld på en vecka och till ett mycket bra pris. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar med glädje Tina till andra som vill sälja sin bostad. Läs mer
  • Cristian Pozo M skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag fick ett professionellt intryck av Veronica som var saklig och trevlig och som köpare var det lätt att ha en bra dialog med henne. Läs mer
  • Karin K skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica hjälpte oss på bästa möjliga sätt när vi sålde vår 3:a i Vasastan. Alltid professionell och kunnig i sitt bemötande. Förstod vår situation på ett bra sätt och gjorde allt för att skapa bästa möjliga förutsättningar för att få till en bra affär. Själva försäljningen gick bra och vi kände oss trygga från hela vägen till värdering till kontaktskrivning. Kan starkt rekommendera Veronica som mäklare! Läs mer
  • Carl M skrev om Nicole Uddén en del av HusmanHagberg Östermalm
    Trevlig och gjorde ett godkänt jobb men inget utöver det man kan förvänta sig Läs mer
  • Anna A skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Östermalm
    Jag köpte en lägenhet på Gärdet via Rebecca och allt har funkat superbra. Trevlig, proffsig och fanns alltid nära till hands genom hela processen. Jag är supernöjd. Läs mer
    Rebecca L gillar detta
  • Annika B skrev om Nicole Uddén en del av HusmanHagberg Östermalm
    Proffsigt bemötande och snabb återkoppling ledde till snabb affär till ett slutpris som jag var mer än nöjd med. Läs mer
    Nicole U gillar detta
  • Elisabet F skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Östermalm
    Ordning och reda, professionellt bemötande, bäst foton i urval av flera olika mäklarfirmor. Läs mer
    Rebecca L gillar detta
  • Ylva J skrev om Nicole Uddén en del av HusmanHagberg Östermalm
    Nicole Uddén har varit engagerad och aktiv i samband med försäljningen av min lägenhet. Läs mer
    Nicole U gillar detta
  • Gustav B skrev om David Sollén en del av HusmanHagberg Vasastan
    David var snabb på att ge svar på våra frågor, tillmötesgående och hade bra koll. Varmt rekommenderad! Läs mer
    2018-10-05 David S svarar Gustav B
    Stort tack för de fina orden! Hoppas ni trivs bra i er nya bostad :)
    David S gillar detta
  • Anna G skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag har både köpt och sålt lägenheten (1:a, 33m2 i Stockholm innerstad) med Nadine och kände mig väl omhändertagen både som säljare och som köpare. Att jag var nöjd som köpare var utslagsgivande för att jag valde Nadine när jag skulle sälja lägenheten.
    Nadine är väldigt mån om att säljare och köpare ska känna sig trygga under hela processen och hon lyckas väldigt bra med att vara både professionell och personlig. Läs mer
  • Gilfredo R skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine hjälpte oss att sälja vår fina etta. Hon gjorde ett fantastiskt jobb, väldigt kommunikativ och strukturerade. Rekommenderar henne 100% Läs mer
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Har sålt med Tina flera gånger och varit nöjd varje gång. Hon är driven, alltid tillgänglig och inlyssnande.

Ett proffs.

Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Karin M skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag anlitade Nadine för försäljningen av min bostad.
    Hon har under hela processen varit professionell och aktiv. Är tillgänglig och svarar snabbt på ens frågor. Hon lysande även in och ändrar efter dina egna preferenser och tankar.
    Jag känner att Nadine även gjorde det lilla extra för att se till att jag blev helt nöjd med min försäljning.
    Jag skulle rekommendera Nadine som mäklare för andras affärer. Läs mer
  • Daniel V skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine har varit en jättebra mäklare som är väldigt duktig på att hålla oss uppdaterade och trygga under processen Läs mer
  • Damir P skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mkt bra mäklare! Väldigt trevlig, väldigt proffsig och gör det lilla extra. Rekommenderas väldigt starkt! Läs mer
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Alla borde anlita Nadine Ekstrand som sin egna fastighetsmäklare! Kanon bemötande, proffsigt upplägg, återkopplar som lovat, hon har ett otroligt driv och engagemang! Precis vad man vill ha! Alltid glad, positiv även när marknaden vände neråt så är det ingen person som hänger läpp! Då skruvar hon upp tempot och fick till ett riktigt bra affär!

Köparen sa på kontraktet att han hade förmodligen aldrig köpt lägenheten för de priset om inte Nadine hade varit som hon är!
    Vi är oerhört glada och tacksamma för hennes hjälp med vår försäljning av vår 3:a kring Odenplan! Läs mer
  • Anton A skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine uppfyllde mina högt ställda förväntningar i en ostabil markad.
    Hon är professionell, strategisk., lyhörd och ihärdig.
    Hennes engagemang gjorde att man kunde vara lugn under hela processen. Läs mer
  • Björn O
    Björn O skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine hjälpte mig sälja min 2:a på Östermalm. Hon var både proffsig och trevlig, gav goda råd och jobbade hårt för att hitta en köpare och få ut ett bra pris.

Är helnöjd och kan varmt rekommendera Nadine! :-) Läs mer
  • Pia-Maria T skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica är mycket professionell och återkommer med information lagom ofta. Hon är också envis och ger inte upp - det ger resultat i längden! Läs mer
  • Eva Ann-Charlott D skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi har sålt en lägenhet i Vasastan

Veronica Duljic är professionell, saklig, driven och trevlig på ett sätt som skapar förtroende. Är snabb och har hög tillgänglighet.

Vi är nöjda med priset och med Veronica insats som helhet Läs mer
  • Elisabeth B skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi köpte en lägenhet i Vasastan. Veronica är väldigt trevlig och professionell. Vi upplevde hela köpeprocessen mycket positiv. Det var lätt och smidigt att få kontakt med Veronica. Läs mer
  • Emilie J skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Lars är oerhört kunnig och seriös. Bra dialog och kanonbemötande. Kan varmt rekommendera honom till alla som söker en smart, trevlig och ambitiös mäklare med mycket goda säljegenskaper. Läs mer
  • Hanna L skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpt första lägenheten hos Husman Hagberg. Lars har alla egenskaper man vill att en mäklare ska ha. Den dagen vi säljer, vet vi vem ska anlita! Läs mer
  • Christine F skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Lars är en väldigt engagerad och proffsig mäklare. Du som säljare kan känna dig trygg i att få bästa marknadsvärde för din lägenhet med Lars hjälp. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Malin L skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Som köpare blev jag inte så trevligt bemött och han har inte varit speciellt tillgänglig, bla har min bank svårt att få tag på honom och har bett mig att kontakta honom i ärenden som normalt löses mellan bank och mäklare Läs mer
    2018-06-29 Lars Ö svarar Malin L
    Hej Malin!

Vad tråkigt att du inte känner dig väl bemött, jag beklagar verkligen detta. Beträffande kontakten mellan er bank och mig så kommer jag kontakta dem och se vad det är de känner sig missnöjda med. Det har nämligen fått alla handlingar de efterfrågat.

Med Vänlig Hälsning

Lars Östblom
  • Joakim W skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi sålde en 2:a i Vasastan med Lars och han var väldigt tillmötesgående, förstående och tillgänglig under hela processen.

Lars har mycket erfarenhet och kan därför hantera alla typer av marknader. Läs mer
  • Peter K skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Lars har varit riktigt professionell genom hela processen. Vi har fått god hjälp och noggrant stöd. Mycket nöjd med allt.

Mvh Peter Läs mer
  • Erik U skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålt vår bostadsrätt på Östermalm med Veronica.
    Mycket trevligt, tillgängligt och proffsigt bemötande som levde upp till förväntningar på bästa sätt. Insatt i området och föreningen på bra sätt.
    Bra hanterad budgivning och som helhet en mycket bra process. Läs mer
  • Eva Elisabeth H
    Eva Elisabeth H skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi har köpt en bostadsrätt på Östermalm. Vi förlorade vår första budgivning i fastigheten. Tack vare Veronicas snabba handlande där hon omedelbart skickade information till samtliga bostadsrättsinnehavare i fastigheten om den gjorda försäljningen och förhörde sig om det fanns någon annan våning tilll försäljning fick vi erbjudande om en annan bostad i fastigheten inom två dagar. Inom 48 timmar hade vi erhållit all information och underlag som krävdes och kontrakt skrevs under.

Det sätt på vilket vi blev bemötta var vänligt, kunnigt och snabbt. Veronicas handläggande av affären var direkt avgörande för att affären kunde genomföras. Vi är utomordentligt nöjda med det vänliga, korrekta och snabba bemötande vi erhållit. Tilläggas kan att Veronica avbröt sin lediga helg för att bistå oss genom hela processen. Att genomföra vårt våningsköp med Veronica var utmärkt och vi rekommenderar henne med varm hand vidare i karriären.
    Med vänlig hälsning Måns och Eva Höglund Läs mer
  • Mats T skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi sålde vår bostadsrätt via Veronica på Husman Hagberg. Det var av vikt att hitta en mäklare som kunde hantera ett lite svårare marknadsläge. De flesta mäklare har bara jobbat i en uppåtgående marknad och utstrålar en osäkerhet / pessimism i rådande trögrörliga markandsläge vilket kan få en impact på slutpris. Veronica har haft en positiv approach från intag till försäljning och lyckats nå förväntad nivå på slutpris trots begränsat intresse vid visningar etc. En bra mäklare att rekommendera och ett bra mäklarhus som delar erfarenheter med varandra och värnar både köpare som säljare. Läs mer
  • Mårten L skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Snabbt och smidigt från början till slut. En supertrevlig och -engagerad mäklare. Hon skottade snö på uteplatsen(!) och piffade i lägenheten inför fotograferingen. Hjälpte till med råd och tips i samband med mitt bostadsköp. Allt var förberett med annons och bilder när jag väl hittat min nya bostad. Två veckor senare var min lägenhet såld till ett pris som rejält överträffade mina förväntningar!
    Nöjd är bara förnamnet... Läs mer
  • Johanna A skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Kan varmt rekommendera Tina! Fick henne rekommenderad av min vän och hon översteg verkligen alla mina förväntningar som redan var höga! Hon sålde min lägenhet på Östermalm på förhandsvisning och skötte allt på vägen dit otroligt bra och proffsigt. Fick mig som säljare att känna mig väldigt trygg och höll mig väl uppdaterad under processen. 5++ på alla kriterier! Läs mer
  • Niklas skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Kompetent, driven och alltid ett professionellt bemötande. Läs mer
  • Björn B skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi tog hjälp av Victor för försäljning och är mycket nöjd med hans insats. Professionell och tydlig hela processen igenom och bra kommunikation från första möte till avslutad affär. Skulle absolut rekommendera Victor till andra säljare. Läs mer
  • Robin B
    Robin B skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Väldigt gott bemötande och professionell i sitt utförande. Hela försäljningen från början till slut har varit över förväntan och slutresultatet vart därefter också.
    Kan varmt rekommendera Victor Sjölund Läs mer
  • Kornelia R
    Kornelia R skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag är mycket nöjd med all hjälp jag fått från Tina i och med försäljningen av min bostad. Tina gav mig jättebra tips och råd inför fotograferingen, hjälpte mig med en jättefin annons och såg till att många kom på visningen. Alla praktiska detaljer gick jättesmidigt och jag kände mig lugn och trygg genom hela processen. Vill rekommendera Tina varmt! Läs mer
  • Helene B skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är oerhört kompetent och det märks att hon har varit i branschen länge och jobbat i både uppgångar och nedgångar, en merit som krävs med tanke på hur bostadsmarknaden ser ut just nu. Hon är otroligt proaktiv i sin kommunikation och har alltid en plan oavsett vad som dyker upp längs vägen. Som säljare har det varit väldigt tryggt att kunna lägga alla detaljer åt sidan då Tina haft stenkoll på allt och hjälpt oss med allt från styling till tips inför nytt bostadsköp.
    Vi är otroligt nöjda med vår försäljning och kommer alltid rekommendera och anlita Tina för framtida försäljningar. Läs mer
  • Eden H skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Duktig och proffsig. Fick bra tips inför försäljning av lägenheten och höll mig uppdaterad under processens gång. Läs mer
  • Kadri I skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Proffsig, erfaren, proaktiv och rak. Upplever att detta har gjort stor skillnad i att få till en affär i en trög marknad. Läs mer
  • Liv E
    Liv E skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine gjorde ett toppen jobb på att sälja min lägenhet. Hon var engagerad, jobbade stenhårt samtidigt som hon hela tiden höll mig uppdaterad på både marknad och lägenhet. Jag skulle varmt rekommendera henne!!! Läs mer
  • Peter H skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Hej
    Vi har använt oss av Lars 2 gånger och blivit proffsigt bemötta och kan varmt rekommendera han. Läs mer
  • Thomas E skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    En mycket bra mäklare som jobbar energiskt för att uppnå absolut bästa resultat. Vi fick många goda råd och idéer inför vår lägenhetsförsäljning och alla visade sig vara helt rätt.Ska du sälja en bostadsrätt i Stockholm så anlita Lars. Läs mer
  • Sara K skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag fick kontakt med Nadine via en vän som varmt rekommenderade henne. Efter att jag själv nu har sålt min fina lägenhet med hjälp av Nadine och är supernöjd kan jag inte annat än rekommendera henne vidare. Hon är vänlig, tålmodig och rak. Bra kundbemötande och löpande uppföljning och ett stöd under vad som var min hittills livs största affär. Heja Nadine! Läs mer
  • Erik E skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Hade kontakt med Lars som köpare. Överlag mycket imponerad av Lars. Professionell. Enda minuset var att en någorlunda stor parameter ändrades under pågående budgivning. Läs mer
  • Fredrik N skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi var mycket nöjda med Lars Östblom och HusmanHagberg. Genomgående professionellt bemötande och 100% engagemang i varje del och liten detalj av försäljningsprocessen. Vi kan varmt rekommendera andra att anlita Lars Östblom i samband med lägenhetsförsäljning. Läs mer
  • Carina P
    Carina P skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag fick ett väldigt bra bemötande av Lars Östblom. Han gav ett väldigt trevligt intryck och jag hade hela tiden ett sunt resonemang om marknaden, priser etc. Han var personlig, lagom avslappnad och inlyssnande till mina behov och förutsättningar.
    Vill verkligen rekommendera honom!!! Läs mer
  • Fredrik A skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Lars gav ett stabilt och lugnt intryck hela vägen genom processen. Han var hela tiden fokuserad på målet och tråcklade ihop en bra affär tillslut, trots att vi hade lite motgångar på vägen. Läs mer
  • Therese A skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mycket trevlig, kunnig, tillmötesgående, pålitlig och stark arbetsinsats! Läs mer

Karlbergsvägen 36A, 113 27 Stockholm