HusmanHagberg Vasastan

Karlbergsvägen 36A, 113 27 Stockholm — Visa karta

Har du extra höga krav ska du träffa en av våra mäklare. Vi är en av de marknadsledande aktörerna i Vasastan och Norrmalm med mångårig erfarenhet och stor kompetens. Det ger dig som kund en stor trygghet såväl som kvalitet i ett stort befintligt kundunderlag med många potentiella köpare som ger dig bättre betalt. Vi har alltid varit i framkant med digital annonsering och använder de bästa marknadsplasterna, arbetssätt och kvalitetstänk. Vi arbetar alltid med de bästa fotograferna och stylisterna för att få fram din bostads fulla potential. Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill vinna våra kunders hjärtan. Vi har god lokalkännedom, vet vilka bostäder som sålts, vilka som snart är till salu och vilka som skulle vilja bo här. Oavsett om du vill köpa eller sälja strävar vi alltid efter att hjälpa dig till en så lyckad bostadsaffär som möjligt.

Vårt kontor finns på Karlbergsvägen 36, välkommen!

Kontakta oss eller boka ett möte direkt på vår mäklarbokning: www.maklarbokningen.se

Läs vad 768 kunder tycker om HusmanHagberg Vasastan

• 2020-11-26

Andreas K skrev om Philip Andersson en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi har sålt en lägenhet i vasastan. 66 kvadratmeter stor 2,5a med balkong i söderläge. Philip fick jobba hårt då vi hade närmare 50 pers bokade på visning. Han löste det kanon och vi blev mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2020-11-24

Marielle S skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är väldigt professionell och håller en uppdaterad och informerad genom hela processen. Dessutom överträffade priset på vår bostad alla förväntningar. Läs mer
  • 2020-11-23

Malin N skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Säljprocessen fungerade bra och Victor är glad, trevlig och en van mäklare. Läs mer
  • 2020-11-21

Ann-sofie H skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag har sålt min lägenhet i Vasastan med hjälp av Victor. Han är erfaren, professionell och väldigt trevlig att ha och göra med. Säljprocessen gick snabbt och smidigt och jag är mycket nöjd. Rekommenderar Victor varmt! Läs mer
  • 2020-11-21

Ludvig L skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mycket bra bemötande rakt igenom. Victor ordnade en mycket smidig affär! Läs mer

Maria J skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag har både köpt och sålt lägenheter där Victor varit mäklare. Victor är professionell, engagerad, tydlig, kunnig, flexibel och lyhörd. Victor är väldigt trevlig och lätt att ha att göra med. Kan varmt rekommendera Victor som mäklare! Läs mer

Hampus S skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Det märktes redan i första mötet att Victor är en mäklare med lång erfarenhet och han gav ett väldigt professionellt och ärligt intryck. Han var väldigt rak och tydlig i sin kommunikation till mig som säljare och var mån om att jag skulle vara uppdaterad och känna mig delaktig i processen från början till slut. Från första mötet till bilder, visning, budgivning och avtalsskrivning höll han mig som säljare informerad och såg till att jag kände mig trygg i processen. Ska ni sälja en lägenhet i Vasastan så är det Victor ni ska gå till. Punkt slut! Läs mer

Axel J skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina sticker ut från andra mäklare genom att agera professionellt, men samtidigt vara personlig och inge förtroende.

Hon var ständigt närvarande i kommunikationen och agerade som bollplank i våra olika frågor och funderingar både före och efter försäljning. Läs mer
  • 2020-11-16

Karolina G skrev om Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålde lägenhet genom Madeleine och hon var trevlig och engagerad! Läs mer
  • 2020-11-12

Cristina E skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag har nu för andra gången sålt med Nadine och jag är supernöjd med hennes jobb. Nadine är noggrann och ambitiös och missar inga möjligheter i processen. Hon är även bra på att återkoppla och uppdatera om nya händelser. Jag har bara känt mig trygg med henne från början till slut. Läs mer
  • 2020-11-09

Mikael S skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag sålde nyligen min trea i Vasastan. Rebecka var min mäklare under denna process. Hon har varit ambitiös, trevlig och transparent under hela processen och kommit med välbehövliga råd om vad som behöver göras och inte under tiden. Läs mer
  • 2020-11-09

Andrea E skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi köpte en lägenhet i Vasastan av Nadine och är väldigt nöjda. Proffsigt bemötande och alltid tillgänglig. Läs mer
  • 2020-11-06

Urban B skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag har köpt en lägenheten i Stockholm, Wasastaden.
    Lars har bemöt mig på ett mycket proffesionellt sätt. Och på ett föredömligt sätt svara på alla mina frågor och funderingar
    Lars levde med råge upp till mina förväntningar.
    Jag är helt nöjd och vänder mig gärna i fram tiden till Lars om det blir aktuellt.

Urban Bile Läs mer
  • 2020-11-05

Jeff G skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är otroligt kompetent och noggrann som mäklare! Väldigt engagerad i sin klient och alltid lätt att få tag på. Vi sålde vår 2:a i Vasastan och allting gick väldigt bra och smidigt från början till slut. Vi är mycket nöjda!
    Med vänlig hälsning, Jeff Läs mer
  • 2020-11-05

Ingegärd O skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag har köpt lägenhet och redan innan visning fick vi information om själva visningen.
    Personligt mottagande vid visning, utan stress trots lång kö.
    Löpande återkoppling under budgivning.

Sammanfattning
    Veronica känns väldigt enkel att ha göra med, återkopplade snabbt och fanns tillgänglig för råd och stöd under en smått ”galen” budgivning.
    Proffesionellt och vänligt bemötande i alla avseenden.
    Snygg dokumentation. Läs mer
  • Mikaela A

2020-11-05

Mikaela A skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag kan inget annat än att varmt rekommendera Tina till alla som ska sälja. Det var tydligt redan från början att Tina har superkoll på inte bara marknaden generellt utan även på vårt specifika område. Hon kom väldigt förberedd redan till första mötet och visade att hon var lyhörd för våra tankar och funderingar. Det kändes helt enkelt tryggt redan från början och detta var bara något som förstärktes under hela försäljningsprocessen. Tina är helt enkelt en väldigt engagerad och proffsig mäklare som dessutom den där fingertoppskänslan som vissa mäklare saknar. Fantastisk insats! Läs mer

Andreas D skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina var otroligt lyhörd, tillmötesgående, trygg och professionell under hela köpprocessen. Har bara positiva saker att säga om henne. Läs mer

Charlotte D skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag har köpt ett husbåt med Victor Sjölund i Djurgården. Han var ganska snäll, och hjälpte mig jätte mycket för att jar är inte svensk och kände inte processen. Även efter underskrivningen har han hjälpt med föreningen, råd om forsaking och olika frågor. Jag känner mig verkligen glad att jag köpte min bostad med honom! Läs mer

Karin G skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tryggt, trevligt och professionellt! Läs mer
  • 2020-11-02

Joel S skrev om Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag blev väldigt bra bemött. Fick bra service och flexibilitet. Läs mer
  • 2020-11-01

Oscar U skrev om Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
    Väldigt bra genomförd försäljning från start till slut. Trevlig, driven och lyhörd. Mån om att få till ett så bra utfall som möjligt. Gav rätt råd genom hela processen och levererade ett resultat över våra förväntningar. Läs mer
    2020-11-02 Madeleine C svarar Oscar U
    Tack så mycket för de fina orden. Varit en ära och ett rent nöje att vara er behjälplig i försäljningen av er bostad.
  • 2020-10-27

Martina L skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Trevlig och proffsig! Kanonbra kommunikation. Läs mer
  • 2020-10-26

Hanna E skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor är proffsig och kunnig! Kändes väldigt tryggt att låta honom hantera vår bostadsförsäljning Läs mer
  • 2020-10-25

Johan E skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    V hjälpte oss sälja en 3a på 64 kvm i Vasastan. Viktor är väldigt engagerad och gör alltid sitt yttersta för en bra process och affär. Läs mer
  • 2020-10-25

Anna T skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålde vår bostad nyligen med Nadine, valde henne pga rekomendationerna härifrån samt försäljningar hon haft i vårt område tidigare. Hon överträffade dock våra förväntningar och vi är nöjda med reslutatet. Ångrar inte beslutet av mäklare! Läs mer
  • 2020-10-23

Björn A skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Trevlig, proffsig och strukturerad👍 Läs mer
  • 2020-10-23

Anki A skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålt lägenhet på Östermalm. Victor var otroligt proffsig, engagerad, rak och tydlig i allt. Väldigt hjälpsam. Helt klart en väldigt duktig mäklare. Läs mer
  • 2020-10-22

Margareta L skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Har sålt en lägenhet i Vasastan vilken avyttrades efter första visningen. Allt gick mycket smidigt. Läs mer
  • 2020-10-22

Victor T skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpte lägenheten från Rebecca. Professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-10-21

Henrik P skrev om Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
    Madeleine hjälpte mig sälja min lägenhet vilket gick både snabbt och smidigt. Madeleine är lyhörd och ger ett bra och förtroendeingivande intryck. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-10-19

Jenny A skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi sålde vår 3:a i Vasastan tillsammans med Victor och fick bästa tänkbara bemötande och hjälp. Jag upplevde Victor som professionell och enkel och ha att göra med. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2020-10-18

Johan A skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi sålde vår lägenhet i Vasastan och tog då hjälp av Victor. Victor har från första mötet gett ett väldigt professionellt och ärligt intryck. Förväntningarna på processen, bilder, budgivning, avtalsskrivning samt pris uppfylldes med råge och mer därtill. Kan varmt rekommendera Victor! Läs mer
  • 2020-10-18

Oliver P skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpte en bostad i Vasastan som Rebecca förmedlade. Processen gick smidigt och jag fick snabbt svar på de frågor som jag ställde om lägenheten och föreningen. Läs mer
  • Naomi S

2020-10-14

Naomi S skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Har sålt en lägenhet i Vasastan med Victors hjälp. Vi kan verkligen rekommendera honom - kunnig på området, erfaren mäklare med mycket energi och driv. Vi valde honom bland annat för att han hade en tydlig plan och vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2020-10-12

Patrik P skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    trevlig, erfaren, snabb. Anpassade blixtsnabbt tidsplanen efter våra behov/önskemål Läs mer
  • 2020-10-12

Isse S skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi har både köpt och sålt med Tina Berlin. I alla olika scenarion är det alltid proffesionellt. Tina är erfaren, trygg, kompetent, driven, lyhörd och lösningsorienterad.
    Bemötandet är alltid proffesionellt och varmt och Tina levde upp till alla våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-10-11

Olsson S skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vid försäljning av vår bostad gjorde Veronika ett toppenjobb! Väldigt engagerad och lyhörd, informativ och jobbade stenhårt. Vi kände en väldig trygghet med Veronika. Läs mer
  • 2020-10-10

Tove E skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina hjälpte mig att hitta min drömlägenhet! Så varm och härlig person som man får stort förtroende för, tack! Läs mer
  • Irene J

2020-10-08

Irene J skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    En helt fantastisk duktig tjej
    Kan verkligen rekommendera henne till andra säljare och köpare
    Köpt en lägenhet på Sveavägen i Stockholm
    Väldigt fint sätt och trevligt bemötande Läs mer
  • 2020-10-07

Arne J skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag har köpt en lägenhet på Robert Almströmsgatan i Birkastan med Tina som mäklare.
    Min erfarenhet är att Tina är en utomordentligt bra mäklare. Hon är trevlig, uppmärksam, kunnig, professionell, kompetent, lätt att samarbeta och kommunicera med också via SMS, mail och telefon.

Sammanfattningsvis tycker jag Tina är en UTMÄRKT mäklare.

Arne Jemstedt Läs mer
  • 2020-10-07

Alexander F skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi sålde en tvårummare i Birkastan och valet av mäklare var givet då vi har haft kontakt med Tina tidigare (och även köpt lägenheten av för ca 6 år sedan).
    Alltid på tårna och svarar snabbt på frågor och funderingar. Det märks att Tina inte är grön inom mäklaryrket. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-10-06

Robin B skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor Sjölund och Husman&Hagberg har agerat professionellt och över förväntan från dess att jag först kom i kontakt till försäljning och överlämning av nyckeln.
    Rekommenderar varmt till framtida bostadssäljare och köpare. Läs mer
  • 2020-10-04

Bengt Olof L skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpte en bostadsrätt i stan.
    Proffsig och trevlig.
    Återkopplade och hade ordning på alla papper.
    Lätt och smidig process så här långt. Läs mer
  • 2020-10-04

Eva Agneta Kristina B skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålt en bostadsrättslägenhet i Birkastan, Stockholm Läs mer
  • Jan-Eric N

2020-10-03

Jan-Eric N skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mycket bra och kompetent. Rekommenderar starkt och varmt lars Östblom. Otroligt hjälpsam och kunnig på alla områden. Läs mer
  • 2020-10-02

Malin B skrev om Philip Andersson en del av HusmanHagberg Vasastan
    Är väldigt nöjd med Philip som mäklare då han varit super trevlig och enkel att ha och göra med genom hela köpprocessen. Läs mer
  • Anna L

2020-10-02

Anna L skrev om Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålt lägenhet. Jättebra, engagerad och kunnig mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-10-02

Johan B skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor var engagerad av säljaren för att sälja en lägenhet i Vasastan som jag och min sambo köpte. Vi hade varit i process för att köpa en lägenhet under flera månader och således sett många olika typer av mäklare. Victor skiljer ut sig genom att vara extremt tillgänglig och förvånansvärt transparent med förväntningar och status i processen, och att vara ärlig med vad han berättar. Genom detta lyckades han dels få oss att betala ett fullgott pris för lägenheten (faktiskt lite mer än vi initialt hade tänkt) vilket vi tror gör säljaren nöjd, samtidigt som vi kunde fatta beslut om en affär och att det sedan fullföljdes. Jag rekommenderar varmt Victor till såväl säljare som köpare om man vill att en så viktig affär i livet ska kännas mindre som en berg- och dalbana. Läs mer
  • 2020-10-01

Romina M skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor är både en mycket kompetent mäklare och härlig person att ha att göra med. Vi är otroligt nöjda att vi köpte vår nya bostad av Victor och kan varmt rekommendera honom till både köpare och säljare. Läs mer
  • 2020-09-27

Ida K skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Rebecca sålde min 43kvadrat bostadsrätt och jag är utomordentligt nöjd. Hon var ambitiös och närvarande under hela processen och väldigt proffesionell. Hon ordnade extra visningar på fredagkväll och hade en väldigt bra dialog med mig vid varje moment. Trevlig och tillmötesgående från början till slut. Läs mer
    Rebecca L gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte