HusmanHagberg Vasastan

HusmanHagberg Vasastan

Har du extra höga krav ska du träffa en av våra mäklare. Vi är en av de marknadsledande aktörerna i Vasastan och Norrmalm med mångårig erfarenhet och stor kompetens. Det ger dig som kund en stor trygghet såväl som kvalitet i ett stort befintligt kundunderlag med många potentiella köpare som ger dig bättre betalt. Vi har alltid varit i framkant med digital annonsering och använder de bästa marknadsplasterna, arbetssätt och kvalitetstänk. Vi arbetar alltid med de bästa fotograferna och stylisterna för att få fram din bostads fulla potential. Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill vinna våra kunders hjärtan. Vi har god lokalkännedom, vet vilka bostäder som sålts, vilka som snart är till salu och vilka som skulle vilja bo här. Oavsett om du vill köpa eller sälja strävar vi alltid efter att hjälpa dig till en så lyckad bostadsaffär som möjligt.

Vårt kontor finns på Karlbergsvägen 36, välkommen!

Kontakta oss eller boka ett möte direkt på vår mäklarbokning: www.maklarbokningen.se

Läs vad 945 kunder tycker om HusmanHagberg Vasastan 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-06-14
    Andreas Helgoson är vänlig och professionell. Han har ordning och reda på allt som rör lägenhetsaffären. Han hjälpte oss verkligen med att få köpa vår drömlägenhet i Birkastan. Stort tack Andreas!
  • Linda H
    2021-06-12
    Andreas har jag bara bra att säga om och kan gott rekommendera. Lätt för att samarbeta och bra på att kommunicera. Bidrog till att en trygg försäljning och att båda parterna kände sig nöjda.
    2021-06-11
    Väldigt bra bemötande av mäklaren vid köp av lägenheten. Seriös, noggrann och kändes genuin och ärlig. Tog reda på frågor som vi hade angående föreningen. Kunnig.
    Rekommenderas starkt, kommer definitivt anlita denna mäklare när vi ska sälja lägenheten
    Med vänlig hälsning,
    Nöjd köpare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-06-10
    Trevlig, erfaren, påläst, kommunikativ, tydlig och tillgänglig vilket gav oss en stor trygghet under hela köpprocessen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-06-10
    Hela processen var mycket proffsig och som köpare var man hela tiden uppdaterad samt genomförandet var transparent vilket skapade tillit och förtroende.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-06-10
    Tina var snabb, effektiv och gjorde en väldigt bra försäljning åt oss! Uppskattar hennes dagliga avstämningar, tydliga kommunikation både till oss som säljare och budgivare. Påläst och kunnig vilket gav stort förtroende för henne. Skulle varmt rekommendera henne!
  • pia r
    2021-06-10
    Trevligt och proffsigt bemötande där Andreas gav oss goda råd genom hela processen. Hans resonemang kring marknaden var väldigt insiktsfullt vilket gav oss rätt förväntningar. En smidig försäljningsprocess med ett bra resultat.
    2021-06-09
    Vi köpte vår första lägenhet och Andreas gav ett väldigt tryggt och seriöst intryck. Svarade på alla våra frågor och kontakten fungerade smidigt. Jag kan verkligen rekommendera att köpa via Andreas och HusmanHagberg.
    2021-06-09
    Trevlig, serviceinriktad och med grymt bra kunskap om föreningen, området och både köp- och säljprocessen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
    • Östermalm
    2021-06-08
    Super hjälpsam och tillmötesgående under hela köpesprocessen. Rekommenderar verkligen Madelene då hon är lyhörd och tillgänglig när man behöver fråga olika saker samt kunnig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-06-08
    Rebecca sålde min lägenhet, hon har i flera år arbetet för en bra relation vilket gjorde att jag valde henne. Under försäljningen bearbetade hon kontinuerligt olika köpare och sökte av kundregistret för att hitta rätt köpare, under visnings- och slutfasen av försäljningen höll Rebecca kontinuerlig kontakt och uppdaterade mig på processen och vilka köpare som var intresserade. Just den kontinuerliga uppdateringen var mycket uppskattad. Rebecca "översålde" heller inte andra tjänster utan var konkret och relevant vilket var uppskattat!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpt 3:a
    Proffsigt och trevligt bemötande.
  • skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-06-07
    Har haft kontakt med Nadine under en längre period för två objekt som Nadine hade på kommande vilket resulterade i att vi slutligen kunde köpa en av dessa (efter tuff budgivning). Nadine behärskar konsten att balansera mellan köparens och säljarens intressen på ett mycket sofistikerat sätt. Nadine kan sitt yrke men hon kan även lyssna på vad man som köpare och säljare vill ha, detta är inte en självklarhet i denna branch. Stort plus till Nadine.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-06-07
    Smidigt, effektivt och bra resultat!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-06-04
    Allt fungerade bra när vi sålde lägenhet med hjälp av Philip.
    2021-06-04
    Sålt bostadsrätt. Philip levde upp till alla förväntningar och hade ett bra bemötande.
    Inget att klaga på, allt gick smidigt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-06-04
    Vi sålde våran lägenhet på 61 m2 i Vasastan/Birkastan med hjälp av Andreas: Vi är mycket nöjda med Andreas hjälp och vägledning under hela sälj-processen. Vi uppskattade speciellt hur Andreas jobbade med att få en så stor efterfrågan som möjligt på vår lägenhet och även hur Andreas jobbade ända till slut med budgivarna för att uppnå den bästa möjliga utkomsten. Rekommenderar varmt Andreas till vem som helst som avser sälja sin lägenhet i samma område!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-06-04
    Bra och lugn mäklare. Saklig och hade svar på alla våra frågor som köpare.
  • skrev om Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-06-03
    Madeleine hjälpte mig att sälja min lägenhet på Östermalm. Madeleine är väldigt kunnig, professionell och målinriktad. Jag rekommenderar er verkligen att använda henne som mäklare.
    Tack för fina rekommendationen. Var en ära att få hjälpa till med din bostadsförsäljning😊 Madeleine Christov
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-06-03
    Tina hade full koll på processen från start till mål. Hon var tillgänglig för frågor och höll en hög servicenivå. En bostadsförsäljning är en händelse av stor ekonomisk betydelse men med Tina kände vi oss trygga hela vägen. Mycket professionell och tillmötesgående. Jag kan varmt rekommendera Tina till vem som helst som vill sälja sin bostad.
    2021-06-02
    Fick ett mycket bra intryck av Philip som mäklare vid köp av vår nya bostad! Noggrann, lugn och trevlig.
    2021-06-02
    Fokuserad, trevlig, pålitlig. Han la till 30 minuter visning första dagen + en privat visning dag 3. Superbra!
    2021-05-31
    Vi köpte en lägenhet via Andreas. Vi upplevde honom som transparant och tydlig under hela processen men även
    tillgänglig och ödmjuk vilket gjorde att vi kände stort förtroende för honom och processen i helhet. Kan varmt rekommendera Andreas!
  • Pelle G
    • Birkastan Vasastan
    2021-05-30
    Nadine är en fantastiskt duktig mäklare och säljare och vi hade hela tiden en mycket konstruktiv och målmedveten dialog kring målet mer försäljningen. Jag kan varmt rekommendera Nadine och hade gladeligen valt henne för min nästa bostadsförsäljning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    • Birkastan Vasastan
    2021-05-28
    Otroligt professionellt och trevligt bemötande från start till slut. Trots strulig budgivare skötte Nadine försäljningen exemplariskt och till ett bra pris. Kan varmt rekommendera henne!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Vasastan
    2021-05-27
    Sålde en 2:a i Birkastan och är mer än nöjd med Anna Pettersson som mäklare. Hon är lyhörd, kommunikativ
    och noggrann in i minsta detalj. Uppskattade den snabba återkopplingen, trevliga bemötandet, snabba genomförandet och höga nivån av expertis. Slutresultatet överträffade verkligen mina förväntningar och jag kommer definitivt välja Anna för kommande försäljningar.
    • Östermalm
    2021-05-26
    Vi är fantastisk nöjda med vårt köp av lägenhet på Kommendörsgatan och framförallt Andreas Helgoson som på ett proffsigt och ärligt sätt såg till att vi lyckades köpa detta härliga boende.
    Det vi mer uppskattade med Andreas är hans ordning och seriositet vid kontraktsskrivandet där inget föll mellan några stolar.
    Har träffat många mäklare på Östermalm men ingen i Andreas nivå tidigare.
    Ska vi sälja eller köpa i framtiden så kommer vi definitivt höra av oss till Andreas.

//Fredrik och Annica
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    • Vasastan Sibirien
    2021-05-25
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket nöjda med utfallet
    Snabb, effektiv
  • ALEXANDER C
    skrev om Andreas Helgoson en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-05-24
    Att sälja sin bostad är en mycket viktig affär i livet för både mig och köparen och självklart ville jag ha en mäklare som visar sin bästa sida . En som är representabel , utstrålar självförtroende och har en hög nivå av finess i sitt agerande och valet var ganska givet när jag sökte efter Vasastan vassaste mäklare- Andreas Helgoson

Jag är oerhört glad och tacksam att jag valde Andreas som mäklare. Han är oerhört ödmjuk och mycket genuin mäklare som tog sig an uppdraget på fullaste allvar. Det kändes väldigt tryggt att han hade en mycket god Lokalkännedom över försäljningsuppdragets område. Och visste vart alla smultronställena låg samt unika kvaliteter runt om som han sedan kunde förmedla vidare för de intresserade köparna som kanske inte var så insatta i just området.

Andreas är en mäklare som arbetar noggrant och organiserat och som verkligen har öga för detaljer för att göra försäljningen mer effektiv speciellt nu under en pandemi . Han var tillgänglig i hög grad. Alltid alert på telefonen och mejlen, nästan oavsett tid på dygnet så nådde jag honom. Visserligen är det omöjligt att vara tillgänglig precis hela tiden, men en bra mäklare avsätter i varje fall alltid tid till sitt uppdrag så fort det är möjligt.

Det var vackra och genomtänkta bilder i annonseringen och en inspirerande presentation av bostaden. Så självklart ökade intresset för de intressanta köpare och tack vare Andreas breda Kontaknät och att jobba på en välkänd byrå gjorde att han redan innan lägenheten lades ut hade han tänkbara köpare. Rekommenderar honom starkt. Så Anlitar du Andreas med dessa kvalitéer blir din försäljning en lätt historia.
    2021-05-23
    Trevligt och bra bemötande genom hela processen.
    2021-05-21
    Engagerad och drivande. Höll oss löpande uppdaterad.

Säljare på Melodislingan 38
    2021-05-21
    Philip agerade trevligt och förtroendeingivande, visade empati och delaktighet i både säljare och köpare.
    2021-05-20
    Köpt en 2rummare på Melodislingan 38 i brf Serenad lgh 1203.
    Philip Andersson har skött affären på ett utmärkt sätt. Han är kunnig, flexibel, snabb och korrekt. Mkt trevligt bemötande. Han är tillgänglig och svarar snabbt på telefon och sms. Lyhörd.

Höga förväntningar som infriades.

En snabb och mkt bra affär.
    2021-05-20
    Sålt en 3:a i Vasastan med Andreas. Allt funkade smidigt och gick snabbt. Andreas var lyhörd och lämnade progressrapporter kontinuerligt under hela processen så det kändes som man hade koll på läget.
  • Elisabeth N
    2021-05-20
    Sålde en etta i Vasastan på 26kvm. Köpte den av Andreas så ville ha han när jag säljer. Han uppfyllde alla mina krav. Ville ha en viss summa och fick den. Va högt krav men han lyckades få till en affär. Han är trevlig, professionell och kämpar hårt för att man ska få sälja för priset man önskar. Allt gick smidigt, kontraktsskrivandet, fotografering och all ytterligare kontakt.
    • Hagastaden Vasastan
    2021-05-14
    Renecca var korrekt och transparent i sitt uppträdande som ingav ett stort förtroende. Då hon dessutom hade ett trevligt uppträdande utan typiska överdrifter har hon alla möjligheter att bli en mycket framgångsrik fastighetsmäklare.
    Önskar henne all framgång
    Olov Enström
    Business Broker Investment Officer
    2021-05-12
    Kan varmt rekommendera Andreas. Alltid kontaktbar och mån om kunden. Det tog mig 10 minuter att välja denna pärla på Tomtebogatan i Vasastan. Detta hade inte gått utan Andreas hjälp.
    2021-05-10
    Kunde inte önskat mig en bättre mäklare från början till slut. Gick igenom hela försäljningsprocessen på bästa möjliga sätt. Viktigast av allt, lättillgänglig, lyhörd och väl målinriktad. Tack för ett väl utfört arbete!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    • Hagastaden Vasastan
    Bästa mäklaren i stan 👍🏻
    Supernöjd
    2021-05-07
    He is very kind person and helped a lot to have new apartment.
    2021-05-07
    Vi har köpt en lägenhet i stan. Bra och trevlig bemötande på visning, samt bra uppföljning via sms, telefon under hela processen. Vi hade bra kontakt med Nadine under hela budgivingsprocess. Vi fick även möjlighet att se lägenhet igen efter 2 dagar av budgivning vilket var väldigt uppskattad. Transparant budgivning (som var dock ett krav från säljaren) var också uppskattad.
    Efter vi hade varit på flera budgivningar som slutade och strulade på olika sett, hade vi faktiskt inga förväntingar på mäklaren och processen ... vi hade tänkt istället att "anpassa oss" till situationen för att kunna till slut lyckas med inköp. Enligt oss skulle det krävas en rejält reglering på bostadsmarknad för att man skulle kännas sig trygg med processen.
    2021-05-04
    Andreas är genuin, engagerad och väldigt professionell med ett starkt kundfokus. Jag har genom åren sålt två lägenheter med Andreas där han båda gångerna har överträffat mina förväntningar.
    Om du är i säljtankar så rekommenderar jag varmt att sätta upp ett möte med Andreas!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-05-04
    Trevlig och kunnig, tillgänglig.
    2021-05-04
    Nadine var väldigt engagerad, trevlig och hjälpsam i mitt köp av lägenhet!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-05-04
    Korrekt och påläst, kändes tryggt att köpa bostad via Lars
    2021-05-04
    Andra gången vi säljer med Andreas och är lika nöjda denna gång med hans proffsiga bemötande, lyhördhet och noggrannhet. Svarar alltid snabbt på frågor och ger utförliga lägesrapporter under hela processen. Vi rekommenderar starkt Andreas!
    2021-05-04
    Jag har sålt min bostad via husmanhagaberg med en av bästa mäklare Veronica Dulic. Hon är en fantastiskt mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-05-04
    Rebecca är snabbfotad lyhörd och service minded. Sålde 2a i Vasa stan snabbt och smidigt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Genomgående professionell process.
    2021-05-03
    Veronica hjälpte oss sälja vår 4a i Vasastan på ett föredömligt sätt. Hennes bästa egenskap är att hon verkligen engagerar sig i uppdraget och i oss som säljare. Hon är analytisk och noggrann i sitt sätt att arbeta och är mycket bra på att kommunicera. Vi rekommenderar varmt Veronica!