Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan HusmanHagberg HusmanHagberg Vasastan

HusmanHagberg Vasastan

Karlbergsvägen 36A, 113 27 Stockholm — Visa karta

Har du extra höga krav ska du träffa en av våra mäklare. Vi är en av de marknadsledande aktörerna i Vasastan och Norrmalm med mångårig erfarenhet och stor kompetens. Det ger dig som kund en stor trygghet såväl som kvalitet i ett stort befintligt kundunderlag med många potentiella köpare som ger dig bättre betalt. Vi har alltid varit i framkant med digital annonsering och använder de bästa marknadsplasterna, arbetssätt och kvalitetstänk. Vi arbetar alltid med de bästa fotograferna och stylisterna för att få fram din bostads fulla potential. Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill vinna våra kunders hjärtan. Vi har god lokalkännedom, vet vilka bostäder som sålts, vilka som snart är till salu och vilka som skulle vilja bo här. Oavsett om du vill köpa eller sälja strävar vi alltid efter att hjälpa dig till en så lyckad bostadsaffär som möjligt.

Vårt kontor finns på Karlbergsvägen 36, välkommen!

Kontakta oss eller boka ett möte direkt på vår mäklarbokning: www.maklarbokningen.se

Läs vad 353 kunder tycker om HusmanHagberg Vasastan

• Mårten L
    Mårten L skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Snabbt och smidigt från början till slut. En supertrevlig och -engagerad mäklare. Hon skottade snö på uteplatsen(!) och piffade i lägenheten inför fotograferingen. Hjälpte till med råd och tips i samband med mitt bostadsköp. Allt var förberett med annons och bilder när jag väl hittat min nya bostad. Två veckor senare var min lägenhet såld till ett pris som rejält överträffade mina förväntningar!
    Nöjd är bara förnamnet... Läs mer
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Kan varmt rekommendera Tina! Fick henne rekommenderad av min vän och hon översteg verkligen alla mina förväntningar som redan var höga! Hon sålde min lägenhet på Östermalm på förhandsvisning och skötte allt på vägen dit otroligt bra och proffsigt. Fick mig som säljare att känna mig väldigt trygg och höll mig väl uppdaterad under processen. 5++ på alla kriterier! Läs mer
  • Niklas
    Niklas skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Kompetent, driven och alltid ett professionellt bemötande. Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Björn B
    Björn B skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi tog hjälp av Victor för försäljning och är mycket nöjd med hans insats. Professionell och tydlig hela processen igenom och bra kommunikation från första möte till avslutad affär. Skulle absolut rekommendera Victor till andra säljare. Läs mer
  • Robin B
    Robin B skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Väldigt gott bemötande och professionell i sitt utförande. Hela försäljningen från början till slut har varit över förväntan och slutresultatet vart därefter också.
    Kan varmt rekommendera Victor Sjölund Läs mer
  • Kornelia R
    Kornelia R skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag är mycket nöjd med all hjälp jag fått från Tina i och med försäljningen av min bostad. Tina gav mig jättebra tips och råd inför fotograferingen, hjälpte mig med en jättefin annons och såg till att många kom på visningen. Alla praktiska detaljer gick jättesmidigt och jag kände mig lugn och trygg genom hela processen. Vill rekommendera Tina varmt! Läs mer
  • Helene B
    Helene B skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är oerhört kompetent och det märks att hon har varit i branschen länge och jobbat i både uppgångar och nedgångar, en merit som krävs med tanke på hur bostadsmarknaden ser ut just nu. Hon är otroligt proaktiv i sin kommunikation och har alltid en plan oavsett vad som dyker upp längs vägen. Som säljare har det varit väldigt tryggt att kunna lägga alla detaljer åt sidan då Tina haft stenkoll på allt och hjälpt oss med allt från styling till tips inför nytt bostadsköp.
    Vi är otroligt nöjda med vår försäljning och kommer alltid rekommendera och anlita Tina för framtida försäljningar. Läs mer
  • Eden H
    Eden H skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Duktig och proffsig. Fick bra tips inför försäljning av lägenheten och höll mig uppdaterad under processens gång. Läs mer
  • Kadri I
    Kadri I skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Proffsig, erfaren, proaktiv och rak. Upplever att detta har gjort stor skillnad i att få till en affär i en trög marknad. Läs mer
  • Liv E
    Liv E skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine gjorde ett toppen jobb på att sälja min lägenhet. Hon var engagerad, jobbade stenhårt samtidigt som hon hela tiden höll mig uppdaterad på både marknad och lägenhet. Jag skulle varmt rekommendera henne!!! Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Hej
    Vi har använt oss av Lars 2 gånger och blivit proffsigt bemötta och kan varmt rekommendera han. Läs mer
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    En mycket bra mäklare som jobbar energiskt för att uppnå absolut bästa resultat. Vi fick många goda råd och idéer inför vår lägenhetsförsäljning och alla visade sig vara helt rätt.Ska du sälja en bostadsrätt i Stockholm så anlita Lars. Läs mer
  • Sara K
    Sara K skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag fick kontakt med Nadine via en vän som varmt rekommenderade henne. Efter att jag själv nu har sålt min fina lägenhet med hjälp av Nadine och är supernöjd kan jag inte annat än rekommendera henne vidare. Hon är vänlig, tålmodig och rak. Bra kundbemötande och löpande uppföljning och ett stöd under vad som var min hittills livs största affär. Heja Nadine! Läs mer
  • Erik E
    Erik E skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Hade kontakt med Lars som köpare. Överlag mycket imponerad av Lars. Professionell. Enda minuset var att en någorlunda stor parameter ändrades under pågående budgivning. Läs mer
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi var mycket nöjda med Lars Östblom och HusmanHagberg. Genomgående professionellt bemötande och 100% engagemang i varje del och liten detalj av försäljningsprocessen. Vi kan varmt rekommendera andra att anlita Lars Östblom i samband med lägenhetsförsäljning. Läs mer
  • Carina P
    Carina P skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag fick ett väldigt bra bemötande av Lars Östblom. Han gav ett väldigt trevligt intryck och jag hade hela tiden ett sunt resonemang om marknaden, priser etc. Han var personlig, lagom avslappnad och inlyssnande till mina behov och förutsättningar.
    Vill verkligen rekommendera honom!!! Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Lars gav ett stabilt och lugnt intryck hela vägen genom processen. Han var hela tiden fokuserad på målet och tråcklade ihop en bra affär tillslut, trots att vi hade lite motgångar på vägen. Läs mer
  • Therese A
    Therese A skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mycket trevlig, kunnig, tillmötesgående, pålitlig och stark arbetsinsats! Läs mer
  • Tove G
    Tove G skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Trevlig, duktig, charmig och kompetent mäklare. Läs mer
  • Jennifer C
    Jennifer C skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jättenöjd. Snabba svar och mycket hjälpsam! Läs mer
  • Aron Y
    Aron Y skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Väldigt förtroende-ingivande, kunnig och påläst. Läs mer
  • David L
    David L skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Pragmatisk och lyhörd! Jag är mycket nöjd med Lars. Läs mer
  • Eric S
    Eric S skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi är väldigt nöjda med Lars arbete vid våra sammanlagt 3 försäljningar. Vi har haft en löpande dialog genom åren och Lars har alltid ställt upp vid värderingar, tips och generella råd. Lars har framförallt alltid haft rimliga värderingar och en öppen dialog vilket gjort det lätt att ta beslut och hantera budgivningar. Läs mer
  • Oscar A
    Oscar A skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Det här var vår första bostadsförsäljning (och köp) och Lars förmedlade trygghet genom hela processen. Vi tog in flera olika mäklare och jämförde fem olika firmor och mäklare, men ingen levde upp till våra förväntningar på samma sätt. Lars satte ett högt målpris och trots skakig marknad så lyckades han träffa rätt på kronan. Vi köpte även denna lägenhet genom Lars och det var en pedagogisk och trygg stämning rakt igenom.

Om ni vill ha en trygg affär för både köpare och säljare, högt engagemang och fina bilder - ta in Lars och Husman Hagberg för värdering. Läs mer
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Proffsigt bemötande, kunnig och kompetent. Läs mer
  • Johan W
    Johan W skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Suveränt bemötande av kunnig mäklare med koll på marknaden och ambitiöst engagemang. Rekommenderar! Läs mer
  • Jakob S
    Jakob S skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mycket bra, proffsig, jag kände mig trygg i allt! Läs mer
  • Marie S
    Marie S skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Bra bemötande, trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • Sepideh F
    Sepideh F skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Trevlig, förstående, tillgänglig Läs mer
  • per e
    per e skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor är en hårt arbetande mäklare som inte ger upp. Jag har enbart använt han under feb/mars 2018 som nu är en av dom svåraste tiderna att sälja en lägenhet :S Trotts detta så fick han iväg lägenheten. Jag kan starkt rekommendera Victor. Läs mer
  • Carl-Wilhelm L
    Carl-Wilhelm L skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Bra bemötande, påläst om fastigheten och ger ett mycket förtroendeingivande intryck. Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Åsa Anna Maria Stigsdotter Melin B
    Åsa Anna Maria Stigsdotter Melin B skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi var mycket nöjda med Victor. Han var saklig o metodisk o gav oss inga falska förväntningar. Trots svårt läge precis före 1mars , o höga lån o avgift i jår förening, lyckades han sälja vår lgh till ett bra pris. Och på kort tid. Vi fick bra rapporter löpande under försäljningsperioden. Victor är lätt och trevlig att ha att göra med. Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Karl A
    Karl A skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mycket kunnig, erfaren och trevlig mäklare som jag kände mig trygg med i försäljningen! Han är bra på att återkoppla, ger tydliga svar och är hela tiden positiv. Han är mycket professionell både mot mig som säljare och mot köpare. Finns inget att klaga på, han är en grym mäklare som jag gärna rekommenderar vidare. Läs mer
  • Sofie Å
    Sofie Å skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor är mycket professionell, trevlig och lyhörd för önskemål. Han hjälpte mig med en fantastisk försäljning som jag är supernöjd med! Han var ett tryggt stöd under hela säljprocessen, och var hela tiden tydlig och lugn. Victor är även grym på att ge tips inför fotografering och visning. Otroligt kompetent mäklare, rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Ellen H
    Ellen H skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Trevlig, seriös och gav ett lugnt och säkert intryck. Läs mer
  • Marianne F
    Marianne F skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Everything went very smooth and we were very satisfied with Victor's help. Läs mer
  • Rebecca D
    Rebecca D skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi fick bra hjälp av Victor i samband med lägenhetsinköp på Gärdet. Läs mer
  • Franck M
    Franck M skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    professional , I am very satisfied. Läs mer
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tydlig, rak, proffsig och glad. Visade förståelse för de svåra besluten man som säljare måste fatta vid försäljning och var mån om att det skulle kännas bra för alla parter. Var noga med att allt gick rätt och schysst till. Läs mer
  • Clara B
    Clara B skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi är supernöjda med Victors insats. Han är driven, proffessionel och kunnig, samtidigt som han är väldigt kommunikativ och kan alla sorters människor. Victor är väldigt påläst på dagens marknad och kan sina objekt utan och innan. Victor är klart den bästa mäklaren vi anlitat och vi kommer absolut anlita honom igen. Läs mer
  • Elisabeth C
    Elisabeth C skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor är trevlig med humor och ambition. Han har dock lite svårt att lyssna på kunden utan har en envishet som nog ofta är bra men inte alltid. I vårt fall så var Victors envishet något som gjorde att vi missade rätt målgrupp vid försäljningen. Vi valde att inte byta mäklare för vi gillade Victor men med facit så skulle vi stått på oss. Läs mer
  • Elisabet Kristina F
    Elisabet Kristina F skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mkt lyhörd och klok mäklare. Hög servicenivå. Läs mer
  • Christian H
    Christian H skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor Sjölund är en bra och trevlig mäklare. Läs mer
  • Leif B
    Leif B skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Bra och engagerad mäklare. Kändes som ett tryggt lägenhetsköp. Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    allt var superbra! Vi är mycket nöjda Läs mer
  • Paul G
    Paul G skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor är garanterat en av Stockholms bästa mäklare.

Han är otroligt professionell, kunnig och påläst på både objekt och område. Victor är också väldigt hjälpsam och flexibel samtidigt som han är en god kommunikatör i alla lägen.

Med målmedvetenhet och fullt fokus på uppgiften visar Victor att han har det där unika drivet och ger det lilla extra.

Vi köpte nya lägenheten före vi sålde den gamla och Victor var ett stort stöd genom både köp- och säljprocessen.

Vi skulle inte tveka en sekund på att anlita Victor igen och kan verkligen rekommendera honom.

Paul Läs mer
  • Morgan N
    Morgan N skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor är en glad kille som man direkt fattar tycke för. Han tog hand om oss på ett utmärkt sätt direkt när vi klev in på visningen, utan att vara för "på" som vissa mäklare tyvärr kan vara.

Victor har även varit snabb med att kolla upp saker och återkoppla när vi haft frågor vilket såklart underlättat enormt under budgivningen.

Jag kan starkt rekommendera Victor, det märks att han älskar sitt jobb och tar det på största allvar. Läs mer
  • Pontus N
    Pontus N skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mycket trevligt och kompetent bemötande. Victor hade svar på alla våra frågor och var mycket snabb i återkopplingen. Kommer definitivt rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Tim E
    Tim E skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tillmötesgående, snabb respons, trevlig, hjälpsam, energifylld, proffsig. Läs mer
  • Gabriella M
    Gabriella M skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor var professionell, flexibel och trevlig. Jag upplevde köpet av bostad genom Victor och hans kollegor på HusmanHagberg som både smidigt och transparant på alla sätt. Läs mer

Karlbergsvägen 36A, 113 27 Stockholm