HusmanHagberg Vasastan

Karlbergsvägen 36A, 113 27 Stockholm — Visa karta

Har du extra höga krav ska du träffa en av våra mäklare. Vi är en av de marknadsledande aktörerna i Vasastan och Norrmalm med mångårig erfarenhet och stor kompetens. Det ger dig som kund en stor trygghet såväl som kvalitet i ett stort befintligt kundunderlag med många potentiella köpare som ger dig bättre betalt. Vi har alltid varit i framkant med digital annonsering och använder de bästa marknadsplasterna, arbetssätt och kvalitetstänk. Vi arbetar alltid med de bästa fotograferna och stylisterna för att få fram din bostads fulla potential. Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill vinna våra kunders hjärtan. Vi har god lokalkännedom, vet vilka bostäder som sålts, vilka som snart är till salu och vilka som skulle vilja bo här. Oavsett om du vill köpa eller sälja strävar vi alltid efter att hjälpa dig till en så lyckad bostadsaffär som möjligt.

Vårt kontor finns på Karlbergsvägen 36, välkommen!

Kontakta oss eller boka ett möte direkt på vår mäklarbokning: www.maklarbokningen.se

Läs vad 574 kunder tycker om HusmanHagberg Vasastan

• 2020-01-19

Marcus E skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålt etta på 36kvm
    Bra bemötande, bra mängd kommunikation
    Jag hade en lägsta nivå som jag inte kunde gå under och rebecca fick upp priset till en bra och hög nivå. Läs mer
  • 2020-01-16

Anders F skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpt en bostadsrätt, 1:a i Vasastan.
    Bra professionell hantering på ett tydligt, informativt och samtidigt avspänt och förtroendeingivande sätt.
    Förväntningarna överträffades.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-01-16

Laila F skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpt bostadsrätt, 1:a i Vasastan. Bra och professionell hantering på ett tydligt, informativt och samtidigt avspänt och förtroendeingivande sätt.
    Förväntningarna överträffades.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • Annsofie L

2020-01-16

Annsofie L skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Det var min dotter som hade den mesta kontakten, jag var med på en visning.
    Delägare 20procent
    40kvm på Riddarg. 22
    Bra visning svarade bra på det man ville veta. Budgivningen bra infoi.
    Kändes bra. Dottern var nöjd Läs mer
  • 2020-01-14

Fabian F skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor var väldigt rak, trevlig och hade god koll på det mesta:) Läs mer
  • 2020-01-14

Elin L skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jättenöjd över min köpupplevelse med Victor som mäklare! Läs mer
  • 2020-01-11

Henrik W skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag köpte samma lägenhet 2012 av Lars som jag nu sålde 2020 och aktivt valde Lars utan att ens jämföra med andra mäklare på marknaden.
    Lars inger ett 100% förtroende både till köpare (jag 2012) och säljare (jag 2020).
    Han går den extra milen för att alla ska bli nöjda och sköter verkligen allting. Man behöver alltså varken oroa sig för hur styling, fotografering, städning, visningar, nyckelhantering ska gå. Lars löser allt.

Grymt nöjd!! Läs mer
  • 2020-01-03

Erica E skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi anlitade Victor när vi skulle sälja min lägenhet och var supernöjda genom hela processen! Vi fick ett bra slutpris och kommer absolut använda Victor vid nästa försäljning :) Läs mer
  • 2019-12-21

Maria M skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Har köpt lägenheten.Rebecca är en trevlig och kunnig person .Kan säga allt perfekt om henne .hon presenterat sin projektet på den bästa sätt så att jag har köpt lägenhet Läs mer
    Rebecca L gillar detta
  • 2019-12-20

Mia I skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Bra och proffsig mäklare med trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-12-19

Mats Björn-Olof T skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Har sålt en 2:a på Upplandsgatan i Stockholm.
    Det blev en del strul i försäljningsprocessen som Nadine redde ut på ett utmärkt sätt.
    Nadine är en mycket positiv kontakt. Hon är noggrann i såväl förberedelser som genomförandet av affären. Hon pekade på omständigheter som vi inte hade tänkt på.
    Hon skapar ett förtroende hos säljaren och sannolikt även hos köparen.
    Nadine är den bästa mäklare vi har haft kontakt med. Läs mer
  • 2019-12-18

Josefine H skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi har köpt en bostad och fått ett mycket proffsigt bemötande och helt i linje med våra förväntningar! Läs mer
  • 2019-12-18

Elisabet S skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi har sålt en bostadsrätt i innerstan, en inte helt lättvärderad 4:a. Tina har genom hela processen uppträtt tillmötesgående och oerhört proffsigt, och på alla sätt levt upp till våra förväntningar. Jag kan varmt rekommendera Tina Berlin! Läs mer
  • 2019-12-17

Mats S skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mycket proffesionellt skött i alla detaljer. Läs mer
  • 2019-12-17

Julia E skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Stort tack Tina för utmärkt bemötande och proffsigt skött affär. Vi är väldigt nöjda.

Julia Läs mer
  • 2019-12-15

Beata S skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica hjälpte mig sälja min etta på Gärdet. Jag fick ett väldigt bra intryck av henne redan från vårt första möte och det höll i sig genom hela processen. Veronica är väldigt snabb på att svara på sms/i telefon och är alltid glad och lätt att ha att göra med. Hon har ett öga för detaljer och lyssnade in vad jag ville få ut av försäljningen och la utefter det upp en bra och tydlig plan. Jag hade stort förtroende för henne under hela processen och hon överträffade verkligen mina förväntningar. Kan varmt rekommendera Veronica! Läs mer
  • 2019-12-09

Marie T skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålt en bostadsrätt
    Vi blev proffsigt bemötta av Nadine och hon utförde sitt uppdrag både med säljarens och köparens bästa för ögonen. Duktig på sitt jobb och jag skulle rekommendera henne till den som söker en mäklare. Läs mer
  • Gustav W

2019-12-09

Gustav W skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine hjälpte oss köpa en lgh på Odenplan. Allt gick snabbt och smidigt och hon gjorde allt rätt och var ett bra stöd i processen. Läs mer
  • 2019-12-08

Monica H skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Kunnig, smidig och trevlig vid köp av lägenhet. Läs mer
  • 2019-12-07

Per J skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålt lägenhet i Vasastan.

Jag har köpt och sålt tre lägenheter i Stockholm under de senaste 15 åren. vilket samtidigt innebär att jag mött många mäklare, på alla de visningar jag besökt, som jag kan jämföra med.

Nadine är outstanding i alla avseende. Hon är väldigt ödmjuk inför uppgiften, smart , vänlig och mycket taktiskt i sitt tänkande inför försäljningen.

Jag kan verkligen rekommendera henne som part i en försäljning.

Per Läs mer
  • 2019-12-06

Christer H skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Trevlig och effektiv i sitt sätt. Läs mer
  • 2019-12-06

Sheree B skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Hej,
    Vi köpte en Lgt från Oscar propoeties Helix.

Han hade 100% comitment, alltid trevlig bemötande, tydlig, snabb, gav oss all information vi bad om det och fyllde upp till mina förväntningar.

Jätte tack till Lars! Läs mer
  • Hamid G

2019-12-06

Hamid G skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi har köpt en bostad hos OP, i Helix huset.
    Fantastiskt bemötande, mycket professionellt, stort intresse till våra behov och komma med bästa lösningar och alternativ.

Lars har motsvarat alla våra förväntningar på så sätt att vi efter en hel del diskussioner och velande tillslut hittade det som passade oss bäst. Lars detaljkunskap är ytterst nödvändigt i den här typen av försäljning när man inte ser vad man köper utan man visualiserar det i sina drömmar. Obestridligt engagemang och nästintill gränslös tillgänglighet var det som gjorde oss säkra på att vi har att göra med en seriös mäklare som vet vad han säljer. Läs mer
  • 2019-12-04

Anna V skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica var en trygghet under hela processen och var hela tiden informativ och påläst. Jag litade på henne genom hela försäljningen och kände ett stort förtroende att ge henne uppdraget att förmedla min bostad. Hon sålde bostaden till rekordpris vilket visar på hennes skicklighet! Läs mer
    2019-12-04 Veronica D svarar Anna V
    Tack snälla Anna för ett så fint omdöme och ett magiskt samarbete!
  • 2019-12-04

Henning N skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet i Vasastan/Atlasområdet. Det var min första lägenhetsförsäljning och med allt vad det innebär kan jag inte annat än ge mina absolut varmaste rekommendationer. Victor skötte sig verkligen oklanderligt från första till sista mötet. Läs mer
  • 2019-11-28

Felicia J skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Valde att anlita Victor efter att ha fått ett mycket gott intryck när han sålde lägenheten till mig för 6 år sedan. Nu hjälpte han mig att sälja den när det var dags att flytta. Alltid trevlig och tillgänglig, inger stort förtroende! Försäljningen gick som en dans. Fick även lite hjälp när jag skulle köpa min nya lägenhet :) Läs mer
  • 2019-11-27

Lina H skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi har haft lyckan att ha Lars i 3 lägenhetsförsäljningar och han är 6 av 5 möjliga ;-) ! Proffsig, trevlig, kunnig, tillmötesgående och ärlig ! Vi är mer än nöjda❤️ Läs mer
  • Bertil W

2019-11-25

Bertil W skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag har sålt en vindsvåning i Vasastan och är mycket nöjd med Tinas insats.
    Lugnt och metodiskt drev hon processen framåt och fick snabbt igång en budgivning som gjorde att affären kunde avslutas med kontraktsskrivning endast 3 dagar efter ordinarie visningsdag. Läs mer
  • 2019-11-25

Cecilia H skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Fantastisk duktig och proffesionellt mäklare! Läs mer
  • 2019-11-25

Nassim A skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jordnära, ärlig och rak. Lyssnande och intresserad. Jag litar på Lars. Humor och seriös. Vi har sålt och köpt lägenheter i vasastan med Lars vid några tillfällen nu, och kommer ringa honom nästa gång igen ! Lars är mäklarnas mäklare. / vi har träffat många, vi har köpt och sålt ca 5 gånger senaste 10 åren, där av träffat många mäklare men Lars sticker ut för att han är så otroligt på riktigt skön! Läs mer
    Lars Ö gillar detta
  • 2019-11-24

Peter S skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålde min våning på Östermalm genom Lars och det ångrar jag inte. Fantastiskt proffsig och kunde med sin långa erfarenhet guida oss genom hela processen så att det blev den bästa försäljningen i fastigheten!! Detta hade inte varit möjligt utan Lars. Han lyssnade in och förstod våra behov och vågade även vara rak och ärlig när han behövde för att på bästa sätt gynna vår försäljning. En fantastiskt mäklare som verkligen bryr sig om sina kunder och han förtjänar mer uppmärksamhet på Östermalm. Detta är mäklaren jag tror många väntat på!! Läs mer
    Lars Ö gillar detta
  • 2019-11-23

Fadi H skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi köpte en lägenhet som såldes av Tina Berlin på HusmanHagberg. Ett väldigt professionellt bemötande som var påläst om föreningen och bostadsrätten, och kunde därmed besvara dom frågeställningarna vi hade. Läs mer
  • 2019-11-19

Thomas G skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina Berlin är en synnerligen kompetent och hårt arbetande mäklare som fullföljt mitt uppdrag till henne på bästa sätt. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera henne för dylika uppdrag. Läs mer
  • 2019-11-16

Tuve J skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Har köpt en liten bostadsrätt på östermalm.mycket frekvent kontakt med nadine från visning till avslut.nadine har uppträtt med hög integritet ,transparans och sympatisk framtoning.hon inger förtroende och skulle vända mig till henne vid ev framtida bostadsaffärer. Tuve Johannesson Läs mer
  • 2019-11-15

Tina R skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Är mycket nöjd med Nadine Ekstrand i mitt val av mäklare när jag sålde min lägenhet på Torstenssonsgatan 10a. Nadine har varit 100 procent engagerad från start till mål och har en fingertoppskänsla och proffessionalitet utöver det vanliga. Det är nu andra gången inom 4 års tid som jag väljer husman Hagberg. Har vid mina båda försäljningar 2015 och nu 2019 slagit kvm-prisrekord på hela östermalm. Kan varmt rekommendera husman Hagberg och Nadine Ekstrand. Läs mer
  • 2019-11-15

Johan Mikael Sven W skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Snabb, förtroendeingivande och effektiv. Har väldigt bra koll på Web 2.0 Läs mer
  • 2019-11-14

Per L skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålde i Vasastan, Victor gjorde ett seriöst och proffsigt intryck från början och igenom processen. Gjorde även en bra överlämning till kollega pga barnfödsel. Resultatet av.försäljningen enligt förväntan. Läs mer
  • 2019-11-13

Hilda B skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpt en lägenhet i Vasastan via Nadine. Trevligt bemötande, mycket kunnig och tydlig info under hela processen. Kan absolut rekommendera henne som mäklare! Läs mer
  • 2019-11-07

Johan L skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica hjälpte mig med försäljningen av min tvåa i Vasastan. Proffsigt och vänligt bemötande och alltid påläst. Jag hade stora förväntningar och Veronica levde upp till dessa. Kan verkligen rekommendera Veronica som mäklare. Läs mer
  • 2019-11-04

John K skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine sålde vår lägenhet i Vasastan. Mycket trevligt bemötande. Både personligt och professionellt. Ett par gånger kunde jag känna att hennes vilja att vara tillmötesgående övergick i en optimism som gav felaktiga förväntningar hos oss. Det hade inte skadat med en lite mer realistisk och saklig analys av marknaden och försäljningen. Men annars har jag bara positivt att säga om Nadine, och kan varmt rekommendera henne till alla som går i säljtankar! Läs mer
  • Ola K

2019-11-03

Ola K skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi sålde en lägenhet i innerstan via Nadine Ekstrand och fick från första början ett starkt och positivt intryck. Detta höll i sig genom hela försäljningen då vi alltid fick ett både trevlig, engagerat och framförallt kompetent bemötande av Nadine. Läs mer
  • 2019-11-03

Cecilia S skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi var köpare. Nadine gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
  • 2019-11-03

Viktor L skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi kan varmt rekommendera Victor Sjölund som mäklare. Vi sålde vår lägenhet på Östermalm med Victor. Vi träffade flera mäklare och vi valde Victor på grund av att han stack ut med hans stora driv/engagemang och erfarenhet. Det var ett riktigt lyckokast! Han överträffade våra högt ställda förväntningar och var professionell genom hela försäljningsprocessen. Victor hjälpte oss med stort som smått och fanns alltid tillgänglig. Läs mer
  • 2019-10-27

Josephine L skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålt 3:a.
    Professionell med hög närvaro.
    Trots högre förväntningar på försäljningen känner jag att Tina jobbade på och gjorde det hon kunde för att sälja. Läs mer
  • Kristin A

2019-10-24

Kristin A skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpte en lägenhet i Vasastan av Veronica. Bra och tydlig kommunikation, blev väldigt väl bemött. Läs mer
  • Thomas S

2019-10-22

Thomas S skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina hjälpte oss att sälja vår 3:a i Vasastan med ett resultat över förväntan. Tina är en mycket professionell och erfaren mäklare som känns trygg både för köpare och säljare, framförallt på en volatil marknad.

Vi hade höga krav på vår mäklare. Tina uppfyllde alla. Läs mer
  • 2019-10-20

Henriette P skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica är en väldigt driven och engagerad person som hjälpte mig att sälja min etta på Gärdet. Hon är alltid snabb på att svara, påläst, väldigt social och trevlig. Hon håller även kontakt när säljprocessen är över för att följa upp och hjälpa till med annat. En fantastisk mäklare som jag starkt rekommenderar! Läs mer
  • 2019-10-16

Sven Anders C skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina Berlin är en proffsig mäklare. Läs mer
  • 2019-10-10

Patrik J skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi kan verkligen rekommendera Nadine till andra säljare som går i säljtankar. Vi sålde vår lägenhet i Birkastan om ca 100 kvm och Nadine överträffade våra redan högt ställda förväntningar från start. Hon agerade professionellt och systematiskt under hela säljprocessen och höll hela tiden en hög servicenivå. Anlitar ni Nadine kan ni vara säkra på att hon uppfyller era förväntningar på alla sätt. Läs mer
  • 2019-10-10

Håkan J skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Har köpt en bostadsrätt i Vasastan. Fick mycket bra bemötande på lägenhetsvisningen - korrekt information och bra förtroende för honom som mäklare. Sen vid budgivningen gick allt mycket smidigt och korrekt, bra bemötande samt att vid kontraktskrivning så informerade han på ett mycket tydligt och bra sätt. Allt igenom väldigt bra, korrekt och trevligt. Läs mer

Karlbergsvägen 36A, 113 27 Stockholm