Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan HusmanHagberg HusmanHagberg Vasastan

HusmanHagberg Vasastan

Karlbergsvägen 36A, 113 27 Stockholm — Visa karta

Har du extra höga krav ska du träffa en av våra mäklare. Vi är en av de marknadsledande aktörerna i Vasastan och Norrmalm med mångårig erfarenhet och stor kompetens. Det ger dig som kund en stor trygghet såväl som kvalitet i ett stort befintligt kundunderlag med många potentiella köpare som ger dig bättre betalt. Vi har alltid varit i framkant med digital annonsering och använder de bästa marknadsplasterna, arbetssätt och kvalitetstänk. Vi arbetar alltid med de bästa fotograferna och stylisterna för att få fram din bostads fulla potential. Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill vinna våra kunders hjärtan. Vi har god lokalkännedom, vet vilka bostäder som sålts, vilka som snart är till salu och vilka som skulle vilja bo här. Oavsett om du vill köpa eller sälja strävar vi alltid efter att hjälpa dig till en så lyckad bostadsaffär som möjligt.

Vårt kontor finns på Karlbergsvägen 36, välkommen!

Kontakta oss eller boka ett möte direkt på vår mäklarbokning: www.maklarbokningen.se

Läs vad 452 kunder tycker om HusmanHagberg Vasastan

• 2019-05-20

Olof L skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jättebra mäklare som lyssnar på kunden. Läs mer
  • Emma D

2019-05-17

Emma D skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpt bostad i Hjorthagen. Mycket trevligt bemötande. Rak och ärlig kommunikation samt lätt att samarbeta med. Inga konstigheter. Läs mer
  • 2019-05-07

Jenny D skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor sålde vår lägenhet och överträffade våra förväntningar. Han är proffsig, erfaren och har en varm personlighet. Jag rekommenderar honom å det varmaste och kommer att anlita honom igen när det blir aktuellt. Anlita Victor - Vasastans bästa mäklare! Läs mer
  • Deepa Pia P

2019-05-06

Deepa Pia P skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Östermalm
    Rebecca var tillgänglig i stort sett hela tiden och hjälpsam gällande frågor och annat kring objektet. Allt gick smidigt och snabbt och jag är väldigt nöjd med köpet och hennes insats. Läs mer
  • 2019-05-03

Niclas Bo Å skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Östermalm
    Bra bemött och förväntningar uppfylldes. Läs mer
  • 2019-05-02

Gabrielle H skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Har erfarenhet av många mäklare och speciellt många fula fiskar, men sen finns tack och lov Victor som är rak och ärlig och som varken får en att kännas sig dum eller lurad. En mäklare utan krusiduller som vill allas bästa. Genomgående hög kvalité genom hela processen. Mäklarbranschen behöver fler som Victor. Läs mer
  • 2019-05-01

Kent C skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi köpte lägenhet i Vasastan. Fick den Info vi behövde under visningen.
    När vi skrev papperna så var Victor informativ och pedagogisk när vi gick igenom avtalen. Läs mer
  • 2019-05-01

Anna B skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpt en lägenhet. Han var trevlig och tydlig. Tycker Victor levde upp bra till att vara en duktig mäklare. Läs mer
  • 2019-04-29

Ulf W skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Fantastisk mäklare som jag verkligen kan rekommendera. Victor sålde vår lägenhet snabbt och överträffade våra förväntningar. Han är lyhörd, seriös och ger snabb återkoppling. Läs mer
  • 2019-04-29

Urban H skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpt Karlbergsv 53A.
    Bemött trevligt och korrekt på ett förtroendefullt sätt.
    Uppfyllda mina förväntningar på allt.
    Mvh Urban Läs mer
  • 2019-04-27

Johanna S skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Östermalm
    Jag har köpt min första lägenhet via Rebecca. Hon bemötte mig och min familj väldigt bra och informerade oss väl om vad som skulle göras vid påskriving och nyckelhämtning. Hade man ytterligare frågor var hon snabb på att svara via mail.
    Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med mitt nya hem och Rebecca! Rekommenderar henne gärna till någon annan! Läs mer
  • 2019-04-26

Daniel L skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    En mycket kompetens mäklare. Vet vad säljare vill och försöker eftersträva alla önskningar. Otroligt mycket tålamod.

En riktigt proffsigt mäklare, speciellt när bostadsmarknaden är som trögast.

Rekomemnderar varmt! Läs mer
  • 2019-04-26

Nicolette S skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine har varit fantastisk och kämpade hårt för att komma upp i höra siffror i en tuff marknad. Rekommenderar henne starkt. Läs mer

Eva U skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor sålde min bostadsrätt efter mycket om och men! Det tog tid, men han gav aldrig upp!
    Victor är trevlig, humoristisk, ihärdig, inkännande, mycket duktig mäklare och när jag deppade ihop fick han mig på bättre tankar.
    Vi lyckades och jag kan med varmt hjärta rekommendera honom! Läs mer
  • Lars W

2019-04-25

Lars W skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpt liten övernattningslgh. Proffsigt o informativt bemötande av Nadine och bra hjälp med alla praktiska detaljer. Läs mer

Anna W skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Engagerad, seriös och supertrevlig. Fick igång budgivningen direkt och snabb med att kontakta intressenter. Kan verkligen rekommendera! Läs mer

Christina W skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi har köpt en bostadsrätt för övernattning i Vasastan i Stockholm. Vi blev mycket väl bemötta av Nadine, fick relevant information och en förhandsvisning på en tid som passade oss. Vi är mycket nöjda med henne och hela processen. Läs mer
  • 2019-04-23

Åsa L skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag har köpt en liten lägenhet i Stockholm genom Nadine. Allt har fungerat mycket bra. Just nu väntar jag på godkännande från föreningen och besked om jag kan få tidigt tillträde. Läs mer
  • 2019-04-16

Nathalie C skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Ärlig och genuin mäklare som lyssnar på både säljare och köpare. Kan starkt rekommendera Veronica! Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • 2019-04-15

Magnus B skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpte bostad i Stockholm med Nadine Ekstrand som mäklare. Smidig och professionell affär. Läs mer
  • Peter A

2019-04-14

Peter A skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi fick ett proffsigt och korrekt intryck av Victor, samt en känsla för att han kunde tänka sig arbeta lite extra för att nå prismålet vi hade. De förväntningar han gav oss inför försäljningen gick i linje med de vi hade själva (baserat på tidigare försäljningar i huset och rådande klimat på bostadsmarknaden) samt vad som blev det faktiska slutpriset, m.a.o. övervärderade han inte bostaden. Läs mer
  • 2019-04-12

Jessica K skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor har en härlig energi och är en grymt bra mäklare! Läs mer
  • 2019-04-12

Pernilla F skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi är fantastiskt nöjda! Victor har gjort en strålande insats vid försäljningen av vår lägenhet! Det känns som Victor har fullt fokus och ger det lilla extra. Victor är en professionell mäklare som är målmedveten och har stor drivkraft. Han inger ett stort förtroende och är lätt att samarbeta med på grund av hans flexibilitet, engagemang och god kommunikativa förmåga. Victor har en härlig personlighet samtidigt som han är påläst och kunnig. Jag har anlitat honom tidigare och var även då otroligt nöjd. Vi kan varmt rekommendera att välja honom och kommer definitivt anlita honom igen vid en eventuellt kommande lägenhetsförsäljning. Läs mer
  • 2019-04-10

Ursula L skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine är mycket kompetent och trevlig.
    Hon har varit fantastisk genom hela vår försäljningsprocess. Återkopplat på allt med fakta, råd och även en glasklar status under vägen. Vi har köpt och sålt flera gånger med olika mäklare och Nadine är absolut en av de bästa mäklare vi haft. Läs mer
  • 2019-04-10

Diego F skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor är snabb på att svara, tydlig i sin kommunikation, vänlig och proffsig. Läs mer
  • 2019-04-06

Hanna O skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålde 4:a i Vasastan.
    Vi är så imponerade av Tina. Så proffsig och engagerad i sin roll. Uthållig och besitter stor erfarenhet med fingertoppskänsla. Vi kan verkligen varmt rekommendera Tina! Läs mer
  • 2019-04-06

Christian U skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina hanterade vår försäljning på ett mkt professionellt och engagerat vis. Tydlig i kommunikation och ett fantastisk driv, orkar göra jobbet på riktigt, noggrann.
    Vi är mycket nöjda och har givetvis rekommenderat Tina för vänner och familj! Läs mer
  • 2019-04-05

Henrik K skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Väldigt effektiv och professionell Läs mer
  • 2019-04-05

Eric G skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag skulle verkligen rekommendera att anlita Veronica som mäklare. Jag träffade flera mäklare innan jag valde Veronica och det som stod ut med henne var att hon verkligen hade stenkoll på marknaden samt att hon kunde förklara vad som gjorde henne bäst lämpad för säljuppdraget - att hon alltid lade fullständig fokus på de uppdrag hon tog (och därför aldrig tog för många samtidigt). Det visade hon sedan mycket tydligt genom att alltid vara anträffbar samt proaktivt uppdatera om framdriften i processen. Hon var väldigt kunnig vad gäller allt från exempelvis de legala aspekterna av processen till praktiska frågor kring lägenheten och föreningens ekonomi. Vidare visade hon även prov på starka taktiska färdigheter, vilket skapade fin dynamik i budgivningen och således ett mycket bra pris för lägenheten. Dessutom gick hon ”the extra mile” genom att hjälpa till med saker kring processen som egentligen låg utanför hennes arbetsuppgifter. Jag kommer definitivt använda Veronica nästa gång jag behöver en mäklare och skulle rekommendera alla andra att göra det samma. Inte ens i närheten av en fyra, utan en solklar femma från mig! Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • 2019-04-02

Filip N skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Grym mäklare, rekommenderas starkt Läs mer
  • 2019-04-01

Björn H skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålt lägenhet med hjälp av Nadine. Professionell, vass men ändå ödmjuk mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-03-17

Henrik Axelsson gm f skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Östermalm
    Trevlig och välkomnande. Snabb i kommunikationen och villig att ta reda på frågeställningar som uppkom.
    Vårt köp var en 1:a i Vasastan. Läs mer
  • 2019-03-15

Mårten H skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine hjälpte oss att hitta rätt köpare till vårt unika boende på en marknad som präglas av långa köpcykler. Hon var noggrann och tålmodig och affären var lyckad. Läs mer
  • 2019-03-14

Johanna H skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine är oerhört professionell och jobbar hårt för sina affärer. Jag upplever henne både som en god mäklare för oss säljare men också så att köparna känner sig trygga. Hon är påläst, lugn och affärsmässig. Jag rekommenderar henne varmt vidare till alla som vill ha en trevlig och kompetent mäklare. Läs mer
  • 2019-03-11

Gianfranco B skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Lars var mycket proffsig och har hjälpt till mer än vad man kan förvänta sig när vi köpte våran lägenhet i tornet på Torsplan 8. Läs mer
  • 2019-03-09

Pelle T skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Lars har hjälpt oss att känna oss trygga i en skakig bostadsmarknad. Läs mer
  • Hanna A

2019-03-06

Hanna A skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Östermalm
    Köpte bostaden för 3,5 miljoner kronor. Jag upplevde Rebecca som väldigt trygg, kunnig och duktig! Blev mycket väl bemött och hon är även väldigt flexibel! Är supernöjd. Läs mer

Maria S skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Bra bemötande vid köp av lägenhet i Vasastan Läs mer

Kenneth S skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Seriöst o bra intryck, köpt bostad i vasastan ! Läs mer

Gital T skrev om HusmanHagberg Vasastan
    Vi har tidigare köpt av Ellinor och denna gång sålde vi med henne. Ellinor är extremt professionell och ärlig, hon får en att känna sig trygg och skapar en lättsam miljö. Vi har ett starkt förtroende för henne och skulle gärna anlita Ellinor for framtida uppdrag. Vi rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • 2019-02-22

Elin S skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    10/10!
    Trevlig, professionell, tydlig, seriös. Läs mer
  • 2019-02-20

Annika R skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Östermalm
    Vi sålde en lägenhet på Gärdet i Stockholm. Första intrycket jag fick av Rebecca var en mycket trevlig person som jag fick förtroende för direkt. Hon verkade kunnig och ambitiös inom sitt yrke. Allt stämde med första intrycket och vi hade en bra kommunikation. Vi hördes när det behövdes och hon var alltid tillgänglig. Lycka till Rebecca med fortsatta uppdrag :) Läs mer
  • 2019-02-20

Gunilla L skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Trevligt bemötande utan att det kändes påträngande🙂 annars fick jag de tips som jag förväntat mig från en mäklare ! Läs mer
  • 2019-02-18

Charina B skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är mycket kompetent, engagerad, informativ och tydlig samt väldigt trevlig! Läs mer
  • 2019-02-17

Saga D skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine är en superbra mäklare som aldrig ger upp trots en kämpig marknad. Läs mer
  • 2019-02-15

Pernilla L skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Uppdraget gällde försäljning av en sekelskiftes 2:a i Vasastan. Tina har från första stund varit en perfekt mäklare. Hennes professionella mäklarroll i kombination med hennes känsla för respekt, ödmjukhet och viljan att skapa en positiv upplevelse för både säljare som köpare är unik. Trots utomstående utmaningar lyckades Tina lotsa både säljare och köpare till en väldigt lyckad affär för alla parter. Hon har lagt ner mycket arbete och omsorg i sitt uppdrag. Tina går inte bara "the extra mile" hon tar flera varv runt jorden för sina kunder. Tina har ett utmärkt affärssinne med rätt känsla för marknaden. Är ni osäkra på vilken mäklare ni ska välja kan jag väldigt varmt rekommendera Tina, en duktigare, tryggare, mer förtroendefull mäklare är svår att hitta. Läs mer
  • 2019-02-14

Niclas Bo Å skrev om HusmanHagberg Vasastan
    Ellinore är superproffsig och har ett mycket trevligt bemötande! Hon gör sitt yttersta för att svara på alla frågor vi kommer med, och ger återkoppling snabbt. Vi är mycket nöjda med hela processen. Läs mer
  • 2019-02-14

Caroline skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpt bostadsrätt.
    Påläst mäklare, återkopplar i tid och tillgänglig. Kunnig och kompetent Läs mer
  • 2019-02-13

Karin S skrev om HusmanHagberg Vasastan
    Har både köpt och sålt bostadsrätt med Ellinore, väldigt nöjd båda gångerna. Kan verkligen rekomendera henne! Läs mer
  • Mathias N

2019-02-12

Mathias N skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor har varit hjälpsam, lyhörd och snabbfotad genom hela köpeprocessen. Jag som köpare har känt mig trygg i affären och upplevt att Victor tog vara på mina intressen utöver säljarens. Jag skulle inte tveka anlita Victor vid framtida affärer och ger honom mina allra bästa rekommendationer. Läs mer

Karlbergsvägen 36A, 113 27 Stockholm