Madeleine Christov

Madeleine Christov

Madeleine Christov är mäklare på HusmanHagberg Vasastan

Madeleine Christov har varit registrerad mäklare sedan 2019-05. Madeleine Christov har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.9. Madeleine Christov har haft 20 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 26 Läs vad Madeleine Christov

• sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
    • Vasastan
    2021-09-16
    Väldigt nöjd med Madeleine och hennes engagemang under försäljningen av min lägenhet. Lättillgänglig, flexibel och kunnig och hon fick mig att känna mig trygg under hela processen. Kan varmt rekommendera.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-09-14
    Madeleine var lugn, trygg och oerhört hjälpsam. Vi gav oss in i processen väldigt sent så det gick verkligen undan, men Madeleine bistod på alla sätt hon kunde genom att bl.a. skicka över ritningar och filmklipp. Hon jobbar stenhårt!
    • Vasastan
    2021-09-07
    Proffsig, transparent och lösningsorienterad, bra bemötande genom hela affären!
    2021-09-07
    Väldigt trevlig, tålmodig och alltid hjälpsam trots vårt velande fram och tillbaka. Rekommenderas!
  • Shahin N
    • Vasastan Sibirien
    2021-08-30
    Hej
    Hon bemötte mig professionell, ärlig och öppen.
    Jag visste inte mkt om hela processen men Madeleine ledde mig igenom alla steg tålmodig och effektivt.
    Hon höll alla sina löften och höll mig underrättad under hela processen.
    Nu är lägenheten är såld och kontrakt påskrivet .. hon jobbade hårt och effektivt. Jag tvekar inte att rekommenderar Madeleine som en mycket omtänksam mäklare som både kan sitt jobb men verkligen tar hand om sina klienter.
    MVH Shahin Nozohoor
    Tack så mycket för den fina feedbacken och de värmande orden! Madeleine Christov
    • Östermalm
    2021-06-08
    Super hjälpsam och tillmötesgående under hela köpesprocessen. Rekommenderar verkligen Madelene då hon är lyhörd och tillgänglig när man behöver fråga olika saker samt kunnig.
  • skrev om Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-06-03
    Madeleine hjälpte mig att sälja min lägenhet på Östermalm. Madeleine är väldigt kunnig, professionell och målinriktad. Jag rekommenderar er verkligen att använda henne som mäklare.
    Tack för fina rekommendationen. Var en ära att få hjälpa till med din bostadsförsäljning😊 Madeleine Christov
  • Tomas S
    • Vasastan Sibirien
    2021-04-30
    Jag är otroligt nöjd över insatsen när jag köpte Roslagsgatan 17.
    Madeleine är snabb på återkoppling, agerar på så sätt att man känner att hon jobbar för bådas intressen .

Jag väljer Madeleine nästa gång jag ska sälja .
    2021-04-23
    Madeleine var proffsig och tydlig i kommunikationen när vi köpte vår lägenhet! Vi är nöjda med bemötandet och anlitar henne gärna när vi ska sälja i framtiden.
    • Vasastan Atlas
    2021-03-25
    Säljare av lägenhet i Atlasområdet, Vasastan, Stockholm. Madeleine var lyhörd samtidigt som hon gav konkreta råd och tips som var funktionella och som passade mig och mina behov

En snabb och smidig affär från start till mål med uppnått förväntat slutpris.

Jag kan gott rekommendera Madeleine