Läs vad 15 Läs vad Madeleine Christov

• 2020-12-18
    Madeleine är en jordnära mäklare som fått mig att känna mig trygg under hela försäljningsprocessen. Lätt att få tag i, tydlig kommunikation och information - svårt att inte vara nöjd! Kan inget annat än att rekommendera Madeleine till andra säljare.
    Linda B
    • 1:a
    • 25.0 m²
    • Vasastan
    sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
  • 2020-11-30
    Madeleine är fantastisk på många sätt. För det första har hon ett otroligt stort engagemang. Hon är extremt kunnig och lyhörd.
    Har en stor fingertoppskänsla och finns alltid tillgänglig. Hon är i våra ögon guld värd och varje person som har med M att göra kan vara trygg och säker på att de får en seriös och duktig mäklare. Vad mer kan man begära. Vi sålde vår bostad på Skeppargatan 14 på Östermalm.
    Johan W
    • 78.0 m²
    • Östermalm
    Tack så jätte mycket för de värmande och fina orden. Har varit ett stort nöje och ära att hjälpa er i denna bostadsförsäljning. Allt gott! / Madeleine

• 2020-11-30
    Madeleine,
    Tack för ett fint bemötande och proffsigt handlande i denna lägenhetsaffär. Så glad att det tillslut blev jag som fick skriva kontraktet.
    Katarina D
    • 78.0 m²
    • Östermalm
    köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
  • 2020-11-16
    Sålde lägenhet genom Madeleine och hon var trevlig och engagerad!
    Karolina G
    • 2.5:a
    • 71.0 m²
  • 2020-11-02
    Jag blev väldigt bra bemött. Fick bra service och flexibilitet.
    Joel S
    • 37.0 m²
  • 2020-11-01
    Väldigt bra genomförd försäljning från start till slut. Trevlig, driven och lyhörd. Mån om att få till ett så bra utfall som möjligt. Gav rätt råd genom hela processen och levererade ett resultat över våra förväntningar.
    Oscar U
    • 37.0 m²
    • Vasastan
    Tack så mycket för de fina orden. Varit en ära och ett rent nöje att vara er behjälplig i försäljningen av er bostad.

• 2020-10-21
    Madeleine hjälpte mig sälja min lägenhet vilket gick både snabbt och smidigt. Madeleine är lyhörd och ger ett bra och förtroendeingivande intryck. Rekommenderas!
    Henrik P
    • 63.0 m²
  • 2020-10-02
    Sålt lägenhet. Jättebra, engagerad och kunnig mäklare. Rekommenderas varmt!
    Anna Maria L
    Anna Maria L
    • 38.5 m²
    • City Norrmalm Vasastan
  • 2020-09-19
    Sålt bostad. Gick väldigt fort och smidigt. Mycket bra överlag. Rekommenderas!
    Jacob W
    • 1.5:a
    • 31.0 m²
  • 2020-09-04
    Vi anlitade Madeleine för att sälja vår 3:a i Birkastan. Hon var alltid väldigt vänlig, professionell och kunnig om bostadsmarknaden. Hon bemötte alla eventuella köpare bra och med mycket uppmärksamhet och svar på alla möjliga frågor. Bäst av allt så lyckades Madeleine sälja vår lägenhet till ett rekordpris!

Jag rekommenderar Madeleine helhjärtat till alla som vill sälja sin lägenhet!
    Rakel Flaschner C
    • 87.0 m²
    • Vasastan Birkastan
    Tack för de vänliga och värmande orden! Så kul att kunna vara dig och din familj behjälplig i denna stora affär. Allt gott!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte