Ellinore Wadelid
en del av HusmanHagberg Vasastan

Ingen bostadsaffär är den andra lik. När du väljer mig som mäklare kan du känna dig trygg genom hela försäljningsprocessen, från första mötet till avslutad affär. Jag har alltid förespråkat kvalitet framför kvantitet och det genomsyras i mina affärer. Tillsammans skapar vi de bästa förutsättningarna för att nå de högsta slutpriserna.
Med erfarenhet av både uppåtgående och nedåtgående marknad har jag den trygghet och säkerhet som krävs för att driva just din affär i rätt riktning. I det här yrket gäller det att kunna kombinera många aspekter där min förmåga att se möjligheter framför problem, mitt driv och engagemang i kombination med en sprudlande personlighet i min dagliga kontakt med nya personligheter skapar de bästa förutsättningarna för en lyckad affär. Därför älskar jag mitt jobb. Tillsammans når vi framgång!
Karlbergsvägen 36A
113 27 Stockholm — Visa karta

Vad tror Ellinore att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 22 kunder tycker om Ellinore Wadelid

• Helena A skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Ellinor Wadelid tillhör toppskiktet av Stockholms mäklare! När vi på Unicorn Telecom hittade lägenheten i Vasastan, fick vi ett lass av saker att klara av innan köp och flyttlass gick. Trots barnledig hjälpte Ellinor oss som köpare av den nyrenoverade 3an, alltid med gott humör och med ett otroligt driv att fixa och avsluta spontana eller förväntade komplexiteter.

Hon har med ett fantastiskt tålamod lotsat oss igenom viktiga detaljer att hålla öga på, förenklat administrationen på ett klokt sätt samt introducerat oss till styrelsen så att vi snabbt blev kollektiva med övriga medlemmar i föreningen.

Vi är helt enkelt supernöjda och håller kontakten med henne eftersom vi också rekommenderar varmt till våra vänner och affärsbekanta att göra bostadsaffärer tillsammans med just Ellinor. Läs mer
  • Sherie A
    Sherie A skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Ellinore hjälpte mig att sälja min 2:a i Vasastan. Hon är super trevlig och enkel att jobba med.
    Allt gick jätte smidigt och bra!! Stort tack :) Läs mer
  • Ebba L skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Ellinore sålde min lägenhet i Gärdet. Om än under värdering lyckades framgångsrikt hon få upp priset till önskad nivå. Läs mer
  • Dick A
    Dick A skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Har fått hjälp med att köpa och sälja, otroligt hjälpsam och tillgänglig hela tiden! Aldrig några problem! Läs mer
  • Sven-erik R skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi använde oss av Ellinore vid försäljning av vår lägenhet i Vasastan. Vi är oerhört nöjda med hennes insatser i samband med vår försäljning. Ett superproffsigt bemötande och vi kände oss trygga hela vägen. Vi kommer absolut att anlita henne vid nästa försäljning och rekommenderar henne varmt till andra! Läs mer
  • Bente M skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mycket nöjd!

Hälsningar
    Bente Moen Läs mer
  • Carin J
    Carin J skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Ellinore uppfyllde alla förväntningar vi hade som kund på en fastighetsmäklare

carin jernqvist Läs mer
  • Eva J skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    jättebra - tiigänglig och flexibel Läs mer
  • Anders B skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag är mycket nöjd med Ellinore som min mäklare vid min bostadsförsäljning. Trevlig, positiv och väldigt kompetent. Det enda som var lite negativt var att hon kanske "tog i" lite när hon värderade min lägenhet initialt vilket skapade lite oro när den inte riktigt nådde det priset. Dock var jag nöjd med det belopp som jag fick ut för lägenheten tillslut. Läs mer
  • Magnus F skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Ellinore är verkligen en mycket duktig och skicklig mäklare. Hon skötte hela försäljningsprocessen på ett professionellt sätt, och det var lätt att samarbeta med henne. Hon löste alla problem och utmaningar snabbt och smidigt. Ellinore hörde alltid av sig omgående om jag försökte nå henne. Dessutom var hon mycket pålitlig och förtroendeingivande - vilket är mycket viktigt när det gäller fastighetsaffärer. Ellinore förtjänar högsta betyg - hon är utan tvekan den bästa mäklaren som jag har haft förmånen att anlita. Läs mer
  • Malin J skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag är väldigt nöjd med Ellinore och tyckte hon var väldigt professionell och kommer att rekommendera henne vidare. Läs mer
  • Nicole P skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag blev bemött på ett mycket bra och professionellt sätt och Ellinore levde verkligen upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Ingrid P skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag valde Ellinore som mäklare därför att hon ingav förtroende vid vårt första möte. Lugn, saklig, trevlig och korrekt. Hon har skött min lägenhetsaffär på ett bra och tillfredsställande sätt. Läs mer
  • Helene H skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag fick ett fantastiskt fint bemötande.Hon var väldigt proffsig och engagerad. Läs mer
  • Anna H skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    JAg tycker att Ellinore har ett mycket profitionellt och varmt bemötande. Det kändes tryggt att ha henne som mäklare och det gick alltid att få svar på frågor som man hade i samband med köpte. Läs mer
  • Peter E skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi vill inledningsvis framhålla att det var ett synnerligen ynkligt litet belopp ni skänker till Barncancerfonden!!

Ellinore var duktig och gav oss snabbt den kontakt vi ville få. Hon har också hela tiden varit vänlig och uppmärksam. Sammanfattningsvis tycker vi att hon skött sitt arbete professionellt. Läs mer
  • Arvin T skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Bra service tar väl hand om både säljare och köpare och har altid en glimt i ögat ???? Läs mer
  • Christopher W skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    I just moved back from the US and was going to move in to my first apartment. I didn't know anything about moving or signing contracts but she helped me understand with finesse and ultimately held my hand through the whole experience. I am very thankful for her help and think she deserves all the credit I can give her with helping me make this a very pleasant move.

I hope you can take from this short review that she was very helpful and that I highly recommend her. Läs mer
  • Jacqueline L skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Bra och kunnig och mycket vänlig Läs mer
  • Lars J skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Bra och effektiv mäklare. Hon återkom alltid som hon sagt och meddelade nya bud till alla som var med i budgivningen. Trevlig och kompetent och hjälpsam. Läs mer
  • Ingalill V skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag kan på bästa sätt rekommendera Ellinore Wadelid som arbetar som mäklare. Min erfarenhet av henne är hon är duktig, påläst,
    behaglig framtoning lyssnar till kunden, engagerande, punktlig
    har hon sagt att hon ska återknyta en tid så gör hon det.Den kund som får henne som mäklare kan jag gratulera. Mvh Inga-Lill Läs mer
  • Christina B skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag tycker Ellinore Wadelid var proffsig, inlyssnande och väldigt tillgänglig. Hon hade god kännedom om bostadsområdet och målgruppen och skötte annonsering, kontakt och bemötande av potentiella köpare och visningar på ett mycket bra sätt. Hela processen från lägenhetsfotografering till försäljning och avtalsskrivning förflöt väldigt smidigt och slutpriset blev över förväntan. Jag kan varmt rekommendera Ellinore som mäklare. Läs mer
Victor Sjölund
Nadine Ekstrand