Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan HusmanHagberg Vasastan Ellinore Wadelid
Ellinore Wadelid
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-01 - 2018-12
Ingen bostadsaffär är den andra lik. När du väljer mig som mäklare kan du känna dig trygg genom hela försäljningsprocessen, från första mötet till avslutad affär. Jag har alltid förespråkat kvalitet framför kvantitet och det genomsyras i mina affärer. Tillsammans skapar vi de bästa förutsättningarna för att nå de högsta slutpriserna.
Med erfarenhet av både uppåtgående och nedåtgående marknad har jag den trygghet och säkerhet som krävs för att driva just din affär i rätt riktning. I det här yrket gäller det att kunna kombinera många aspekter där min förmåga att se möjligheter framför problem, mitt driv och engagemang i kombination med en sprudlande personlighet i min dagliga kontakt med nya personligheter skapar de bästa förutsättningarna för en lyckad affär. Därför älskar jag mitt jobb. Tillsammans når vi framgång! Läs mer

Läs vad 23 kunder tycker om Ellinore Wadelid

• Joakim S
    Joakim S skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-11-16

Ellinore är en engagerad och tydlig fastighetsmäklare där jag som köpare fick en god bild över den efterfrågan som rådde vid köpläget samt kontinuerlig uppföljning i budgivningen utan att det kändes påträngande eller hetsigt. Jag kan sammantaget starkt rekommendera Ellinore. Duktig i bemötande och förmedlar sitt uppdrag på bästa sätt. Läs mer
  • Helena A skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-11-02

Ellinor Wadelid tillhör toppskiktet av Stockholms mäklare! När vi på Unicorn Telecom hittade lägenheten i Vasastan, fick vi ett lass av saker att klara av innan köp och flyttlass gick. Trots barnledig hjälpte Ellinor oss som köpare av den nyrenoverade 3an, alltid med gott humör och med ett otroligt driv att fixa och avsluta spontana eller förväntade komplexiteter.

Hon har med ett fantastiskt tålamod lotsat oss igenom viktiga detaljer att hålla öga på, förenklat administrationen på ett klokt sätt samt introducerat oss till styrelsen så att vi snabbt blev kollektiva med övriga medlemmar i föreningen.

Vi är helt enkelt supernöjda och håller kontakten med henne eftersom vi också rekommenderar varmt till våra vänner och affärsbekanta att göra bostadsaffärer tillsammans med just Ellinor. Läs mer
  • Sherie A
    Sherie A skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-11-01

Ellinore hjälpte mig att sälja min 2:a i Vasastan. Hon är super trevlig och enkel att jobba med.
    Allt gick jätte smidigt och bra!! Stort tack :) Läs mer
  • Ebba L skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-11-01

Ellinore sålde min lägenhet i Gärdet. Om än under värdering lyckades framgångsrikt hon få upp priset till önskad nivå. Läs mer
  • Dick A
    Dick A skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-11-01

Har fått hjälp med att köpa och sälja, otroligt hjälpsam och tillgänglig hela tiden! Aldrig några problem! Läs mer
  • Sven-erik R skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan

2015-12-14

Vi använde oss av Ellinore vid försäljning av vår lägenhet i Vasastan. Vi är oerhört nöjda med hennes insatser i samband med vår försäljning. Ett superproffsigt bemötande och vi kände oss trygga hela vägen. Vi kommer absolut att anlita henne vid nästa försäljning och rekommenderar henne varmt till andra! Läs mer
  • Bente M skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan

2015-12-13

Mycket nöjd!

Hälsningar
    Bente Moen Läs mer
  • Carin J
    Carin J skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan

2015-12-11

Ellinore uppfyllde alla förväntningar vi hade som kund på en fastighetsmäklare

carin jernqvist Läs mer
  • Eva J skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan

jättebra - tiigänglig och flexibel Läs mer
  • Anders B skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan

2015-12-11

Jag är mycket nöjd med Ellinore som min mäklare vid min bostadsförsäljning. Trevlig, positiv och väldigt kompetent. Det enda som var lite negativt var att hon kanske "tog i" lite när hon värderade min lägenhet initialt vilket skapade lite oro när den inte riktigt nådde det priset. Dock var jag nöjd med det belopp som jag fick ut för lägenheten tillslut. Läs mer

Senaste försäljningarna

2:a