Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Nacka

Fastighetsbyrån Nacka

Forumvägen 12, 131 53 Nacka — Visa karta

Vi vet att den erfarenhet och kunskap vi har kring bostadsmarknaden i Nacka kommun kan vara ett bra stöd i din stundande bostadsaffär. Vi har full koll på Saltsjöbaden, Sicklaön, Boo och Älta och här har vi hjälpt många hitta sitt nya hem genom åren.

Eftersom vi jobbar nära med Swedbank och Juristbyrån får du enkel och snabb tillgång till alla tjänster du kan behöva i samband med din fastighetsaffär. På kontoret i Forum Nacka arbetar mäklare med mycket personligt engagemang och vi anpassar oss i möjligaste mån efter dina förväntningar och önskemål.

Ta kontakt med oss när du har frågor kring boende och bostad i Nacka!

Läs vad 594 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nacka

• 2019-05-19

Karl Magnus N skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålt radhus.
    Mycket trevlig och ödmjuk mäklare som föreföll mån om oss som kunder.
    I slutändan fick vi ut mer än vad vi förväntat oss prismässigt. Läs mer
  • 2019-05-19

Anna Sofia K skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålt lgh. Bra bemött, aktiv mäklare. Läs mer
  • 2019-05-06

Tomi H skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt.
    Träffade aldrig mäklaren, eftersom det var min son som skötte all kontakt, men mejlen fungerade som det skulle. Läs mer
  • 2019-05-03

Andreas H skrev om Axel Wendelius en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag sålde min 3-rummare i nacka. Från initiala kontakten med mäklaren tog det ungefär 3 veckor-ish innan den var såld. Jag fick ett vänligt och väldigt proffsigt bemötande och fick en känsla av att min mäklare verkligen lagt manken till att få en försäljning till sånt bra pris som möjligt. Han höll mig uppdaterad konstant och hjälpte mig när jag var tvungen att ta beslut angående försäljningen. Supernöjd helt enkelt! Läs mer
  • 2019-04-19

Solveig Margaretha K skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Min erfarenhet hittills är till full belåtenhet med med Lars Arvidsson.
    Han fullföljer det som han har sagt och det jag har blivit informerad om.
    Jag känner mig trygg med husförsäljningen och de frågor jag hittills har haft har besvarats.
    Min bedömning/förväntning är att även slutförsäljningen av villan kommer att gå bra.
    Jag kan på det varmaste rekommendera Lars Arvidsson som fastighetsmäklare.
    Vänligen
    Solveig Kjellberg Läs mer
  • 2019-04-17

Hedda B skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vår lägenhetsförsäljning gick otroligt smidigt och snabbt! Emma Strindin hade bra kunskap om området, och även redan spekulanter på objekt så som vår lägenhet. Emma visade entusiasm och bra säljmentalitet med klar målbild. Hon la upp en tydlig och god plan över säljprocessen, och vi kände oss verkligen i dem bästa händer. Rekommenderar Emma varmt! Läs mer
  • Ann-Sophie G

2019-04-11

Ann-Sophie G skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Filip är professionell, kunnig, förtroendeingivande, trygg, gör det lilla extra, lyhörd. Kan varmt rekommendera Filip. Läs mer
    2019-04-16 Filip S svarar Ann-Sophie G
    Stort tack för dem fina orden Ann-Sophie!! Det var ett nöje att sammarbeta med dig.
    Vi ses på tillträdet.
  • 2019-04-10

Robin C skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Thérèse gjorde ett superjobb med att sälja min lägenhet. Bra feedback under hela vägen och höll mig uppdaterad hela tiden. Försäljningen gick över förväntan. Läs mer
  • 2019-04-05

Engagerad
    Tålamodig Läs mer
  • 2019-04-05

Astrid P skrev om Carl-Magnus Ekström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har sålt mitt radhus i Älta.Carl-Magnus har hjälpt mig med visningar,och annat krånglit som jag inte förstått. Han har fått upp ett bra pris på mitt radhus.
    Astrid P Läs mer
  • JONATAN M

2019-03-31

JONATAN M skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Emma är en fantastiskt proffsig, pålitlig och trevlig mäklare. Under vårt ett år långa lägenhetssökande har vi inte träffat någon mäklare i Nackaområdet vi känt oss lika trygga med, så vi väldigt glada att vi fick möjlighet att köpa genom henne :) Läs mer
  • 2019-03-30

Alice Birgitta E skrev om Carl-Magnus Ekström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Försäljning av fritidshus. Mäklare Carl-Magnus Ekström Fastighetsbyrån Nacka. Carl-Magnus är driven, snabb, tillmötesgående och alltid tillgänglig per telefon och Epost. Han har varit informativ och stöttande under försäljningsprocessen och målinriktad. Han är lätt att diskutera med och är snabb att återkomma med svar på frågor. Han har lyssnat in både köpare och säljare och lagt ned möda för att genomföra en snabb och bra affär. Mina förväntningar infriades avseende både genomförandet och priset.
    Jag är mycket nöjd med Carl-Magnus Ekströms mäklararbete. Läs mer
  • 2019-03-27

Åsa B skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpte min lägenhet för 2,55000, Sålde för 2,52000. Hade givetvis hoppats på vinst, men svår marknad idag.
    Jag har blivit väl bemött och ständigt uppdaterad om läget. Läs mer
    2019-04-16 Filip S svarar Åsa B
    Stort tack för de fina orden Åsa!!
    Jag hoppas att du kommer att stortrivas i ditt nya boende. Vi ses på tillträdet!

Magnus F skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lars sålde en villa till oss, var mycket behjälplig, har ett trevligt och avslappnat sätt, samtidigt väldigt noggrann och proffsig Läs mer

Johanna K skrev om Carl-Magnus Ekström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt en bostad i Tollare. Mäklaren svarade felaktigt på de flesta frågorna, gav ett sömnigt intryck och återkopplade efter väldigt långa tider.
    Han var trevlig i bemötandet när man väl fick tag på honom och då var han mån om att ta reda på svar men tyvärr blev det oftast fel svar. Jag tog till slut reda på alla saker själv och fick då rätta svaren, bland annat info om bostaden jag köpt, elavtal mm.
    Skulle inte rekommendera mäklaren till någon. Nu var det bra för mig eftersom jag köpte. Läs mer

Kristiina B skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag blev bemött av Daniel proffsigt och tillmötesgående och han hjälpe mig med att sälja min bostad ( lägenhet) smidigt, snabbt och besvärsfritt. Jag var i början lite tveksam om jag överhuvudtaget var villig att sälja och gå genom hela försäljningsprocessen men Daniel hjälpte mig snabbt med att hitta lämpliga köpare och lägenhet blev såld utan Hemnet och visningar och till ett pris som jag önskade. Daniel var lugn och tydlig och följde alltid upp och höll mig informerad om vart i processen vi var. Han ringde och höll kontakten själv och jag behövde aldrig jaga honom. Rekommenderar Daniel varmt! Läs mer
  • 2019-03-12

Henrik D skrev om Carl-Magnus Ekström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har sålt ett familjevänligt radhus i ett lugnt område.

Vår mäklare levde upp till våra förväntningar i en föränderlig värld, priset som vi fick var inte helt vad vi hoppades på, men blev det bästa givet marknadsläget.

Han var dessutom lyhörd för våra önskemål om tillträde och fick till en bra deal, inte minst med en köpare som vi känner oss tillfreds med att sälja till. Läs mer
  • 2019-03-10

Marietess G skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Grymt bra! 🌟🌟🌟🌟🌟
    Finns inte så mycket att säga Läs mer
  • 2019-03-09

Michelle M skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Köpte en lägenhet i nacka strand. Min man försökte nå honom han vart i princip aldrig anträffbar. Ringde inte upp oss när han hade missade samtal från oss.
    Hade inte koll på något som hade med lägenheten att göra. Man kunde ställa honom en fråga och han sa oftast: Vet inte... Läs mer
  • 2019-03-06

Sarah S skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har köpt en lägenhet där Daniel var mäklare. Daniel har varit lyhörd och proffsig från första stund. Genom hela processen gav han goda råd, var lugn och hjälpsam. Det är tack vare hans förmåga att snappa upp mina behov och hans förståelse för mina önskemål som jag idag bor i det perfekta boendet utifrån mina förutsättningar. Han har känts genuint intresserad av mig som kund, och jag kan varmt rekommendera Daniel som mäklare. Läs mer
  • 2019-02-27

Christina L skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Hon är kompetent, serviceinriktad och mycket lyhörd. Läs mer
  • 2019-02-20

Anders Ingemar S skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Engagerad i försäljningen av min bostad Trevlig med intresse för för en bra affär. Lätt att prata med, klara besked och kunnig.
    Väldigt mån om kunden. Läs mer
  • Mikael M

2019-02-19

Mikael M skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Förväntningarna var att denna nya energiska mäklare med stöd av en stor etablerad organisation skulle hjälpa oss att hitta en ny bostad och samtidigt sälja vår lägenhet för högsta möjliga marknadspris. Resultatet var den sämsta affär jag gjort i livet:

1- Inga försök gjordes att hitta ett lämpligt hus till oss, trotts att jag 2 gånger lyft upp intresse på konkreta objekt som finns "på gång" så har jag inte fått återkoppling eller möjlighet att se dessa fastigheter
    2- Denna "lista" på ett hundratal kunder med särskilt intresse att köpa min bostad som mäklaren lovade att ringa till var och en och säkerställa att dom fick chansen till privatvisning hörde jag inget om
    3- När lägenheten lades ut på "på gång" så hade enligt mäklaren intresse visats ifrån spekulanter som ville säkerställa att dom fick se lägenheten innan den såldes. Dessa personer hördes inget av
    4- Mäklaren insisterade att vi skulle sälja lägen i december trotts att all statistik tyder på att denna månad är sämst. Det fanns alltid många argument som lät bra men var tvärt emot sådant som en mäklare borde ha god kunskap om.
    5- Mäklaren pratade initialt om väldigt högt försäljningspris men när jag själv ordnade en köpare så insisterade mäklaren att jag skulle ta emot ett lågt bud för att säkerställa försäljningen så snart som möjligt.
    6- Ett prospekt och bilderna som togs skulle skickas över, vilket inte har gjorts.
    7- Mäklararvodet sades muntligen skulle dras ifrån handpenningen vilket jag ifrågasatte eftersom mäklaren har skyldigheter därefter och yrkade på att arvodet borde delas upp för att spegla arbetsinsatsen. Detta höll mäklaren med om och ansåg vara rimligt krav som han skulle gå igenom med sin chef. därefter drogs pengarna ifrån handpenningen och trotts mitt påpekande med krav om att mina pengar gavs tillbaka till mig så fick jag inget svar.
    8- Vid försäljningen så lovades att handpenningen skulle översändas inom 5 arbetsdagar, efter mer än en månad och 2 påpekanden samt ett personligt besök på kontoret så fick jag mina pengar och en ursäkt men förtroendet efter det var lågt.

Mäklaren är en ung och engagerad person som ändå engagerade både oss säljare och köparen. Jag hade hoppats att en etablerad och stark organisation kunde supporta honom och säkerställa att han gör ett bra jobb men från vår uppfattning så har han inte fått det stödet han behövt. Vi känner att vi kunnat göra ett bättre arbete själva utan mäklare och pengarna vi har betalat för tjänsten är minst sagt orimlig.

/Mikael Miglis Läs mer
  • Katarina S

2019-02-19

Katarina S skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Vår villa annonserades under ”på gång” i väntan på att vi skulle bli redo för visningar när en intressent dök upp. Jag hade nog aldrig ens vågat drömma om att affären skulle gå så smidigt som den gjorde! Kajsa skötte det hela mycket engagerat, proffesionellt och på ett trevligt sätt! Läs mer
  • 2019-02-19

Åsa H skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Therese bemötte oss på ett professionellt sätt! Tydlig, vänlig och effektiv!
    Hade inga förväntningar, då vår mäklare slutade och Therese tog över hennes arbete.
    Min upplevelse var mycket bra och hon lyckades få vår lägenhet såld i den ovissa marknad som råder. Läs mer
  • 2019-02-17

Veronica von W skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Trevlig, lätt att nå, hjälpsam och erfaren. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-02-15

Anita I skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vid försäljningen av lägenheten som våra föräldrar bott och levt i under de drygt 30 sista åren av sina liv har Daniel Eriksson varit mycket proffesionell. Han har på ett positivt och kunnigt sätt drivit hela processen framåt så att försäljningen slutligen kunde genomföras trots en sviktande marknad. Läs mer
  • Tarja H

2019-02-15

Tarja H skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Filip var serviceminded och trevlig och var påläst om bostaden. Läs mer
    2019-02-28 Filip S svarar Tarja H
    Stort tack för dem fina orden Tarja. Hoppas du trivs i din nya bostad!
  • 2019-02-15

Daniel W skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Genomförde en snabb och smidig försäljning Läs mer
  • 2019-02-14

Jenny Terese W skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Thérèse sålde nyligen mitt radhus.Jag vill varmt rekommendera Thérèse Lennefalk som mäklare. Thérèse är väldigt trevlig och lättsam att ha att göra med. Jag upplever Thérèse som proffsig, kunnig, påläst och förtroendeingivande. Jag skulle gärna använda Thérèse igen! Läs mer
  • Marie V

2019-02-14

Marie V skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Therese har hjälpt mig att sälja min bostad i Nacka strand på ett alldeles utomordentligt vis. Hon är kunnig, trevlig, hjälpsam, glad, ställde upp hela tiden . Bättre mäklare går inte att hitta, jag är så nöjd. Läs mer
  • 2019-02-14

Lena Christina J skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Bemötandet va mycket bra fick svar på mina frågor och funderingar.
    Fick hjälp med att få en kontakt på banken Jag kan varmt rekommendera Emma. Läs mer
    2019-03-27 Emma S svarar Lena Christina J
    Tack snälla Lena för en fin rekommendation! Har varit ett nöje att få hjälpa till vid försäljningen av din bostad. Hoppas allt går bra med flytten så ses vi snart på tillträdet! :)
  • 2019-02-13

Stig I skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Daniel har hjälpt oss att sälja vår lägenhet. Trots en mycket trög marknad har Daniel oförtröttligt varit aktiv och hållit oss informerade om läget nästan dagligen. Han har definitivt levt upp till de förväntningar vi hade på en professionell mäklare samtidigt som vi känt att han lyssnat och tagit hänsyn till våra synpunkter och gett oss goda råd som säljare. Läs mer
  • Jennifer K

2019-02-12

Jennifer K skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Väldigt trevlig och proffsig mäklare som jag varmt kan rekommendera! Det har varit ett nöje att samarbeta med henne genom hela affären Läs mer
    2019-02-13 Emma S svarar Jennifer K
    Ett stort tack för er fina rekommendation! Tack och detsamma, så kul att få följa er försäljningsresa. Tack för att ni gav mig de bästa förutsättningarna till försäljningen. Hoppas ni ska stormtrivas i Lindesberg!
  • Martin E

2019-01-31

Martin E skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag köpte en lägenhet i Nacka och allt fungerade jätte smidigt med Therese! Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Jamil H

2019-01-30

Jamil H skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hon hjälpte oss med att sälja våran lägenhet i en trög marknad.
    Hon var lätttillgänglig.
    Alla parter blev glada och nöjda. Läs mer
  • 2019-01-22

Hans N skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Therese, är ärlig och noggrann och ger en realistisk bild av marknadsläget och vilka förväntningar som är rimliga att ha på försäljningen.
    Hon är serviceinriktad och vi kan tänka oss att använda henne igen. Läs mer
  • 2019-01-16

Felix S skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpte bostadrätt genom Thérèse. Upplevde att vi fick ett mycket professionellt och kunnigt bemötande.
    Hon var alltid snabb med att svara alternativt återkoppla på frågor både via mail och i telefon. Sammanfattningsvis fick vi ett mycket bra intryck av henne. Läs mer
  • Marie V

2019-01-10

Marie V skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Toppen från början till kontraktsskrivning. Jag är så nöjd med allt Läs mer
  • 2018-12-24

Simon W skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket närvarande under hela processen Läs mer
  • 2018-12-21

Josephine B skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Emma va en klippa från första mötet tills affären va klar. Alltid rådgivande och hjälpsam och med allas bästa i tankarna hela tiden. Vi kan starkt rekommendera Emma! Läs mer
    2019-02-12 Emma S svarar Josephine B
    Tusen tack för fina ord, glädjer mig verkligen!! Glad att jag fick förtroendet att få lära känna er och hjälpa till vid försäljningen. Hoppas allt går bra inför flytten. Vi ses snart på tillträdet! :)
  • Mikael B

2018-12-17

Mikael B skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har sålt en liten tvåa på Ljuskärrsberget i Saltsjöbaden. Blev rekommenderad Thérèse och hon har överträffat mina redan högt ställda förväntningar. Bra bemötande, tydlig kommunikation och goda råd. Stort stöd i styling. Lyckades sälja lägenheten till värderingspris innan fotografering!

Varmaste rekommendation!!! Läs mer
  • 2018-12-15

Robert C skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Enplansvilla
    Bra effektiv o ärlig.
    Therese uppfyllde de förväntningar vi hade på mäklaren Läs mer
  • 2018-12-11

Rickard L skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Väldig smidig försäljning av min bostad. Kändes som Daniel hade koll på marknaden och hade bra svar på mina frågor.
    Levde väl upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-12-12 Daniel E svarar Rickard L
    Hej Rickard

Vad roligt att du är nöjd med försäljningen. Kul att du upplevde mig som kunnig om marknaden och att jag kom med bra svar.

Syns på tillträdesdagen
  • Hanne Kirsten S

2018-12-09

Hanne Kirsten S skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har sålt en villa,trevligt bemötande hjälpsam och aktiv, Carl-Magnus levde upp till våra förväntningar vad gälder priset som vi får för villan.
    Mäklare som vill sitt bästa för båda säljare och köpare. Läs mer
  • 2018-12-08

Jessica D skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Sålt lägenhet redan innan visning, fick ett bra pris . Läs mer
  • 2018-12-08

Ellen-Elena R skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt en villa på skurusundsvägen 99.
    Mäklaren var väldigt kunnig och trevlig.
    mäklaren var flexibel och hjälpte oss i kluriga situationer.
    En mycket bra mäklare Läs mer
  • 2018-12-05

Göran W skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har sålt en villa.
    Lars har varit lyhörd och engagerad.

Lars har väl uppfyllt våra förväntningar.

Mycket nöjda och vi har redan rekommenderat Lars till andra.

Vänligen
    / Göran Westberg Läs mer
  • 2018-11-28

Emelie E skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Kan verkligen rekommendera Thérèse!
    Hon hjälpte oss sälja vår lägenhet och var under hela processen lyhörd, driven och engagerad. Läs mer
  • 2018-11-21

Anders O skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mäklare i världsklass. Även om marknaden kändes som en finanskris så krigade Daniel på med visningar och hittade rätt köpare. Solklart Nackas bästa mäklare. Läs mer
    2018-12-06 Daniel E svarar Anders O
    Hej Anders

Tack så mycket för den fina rekommendationen. Vad roligt att du uppskattade mitt hårda arbete med att hitta rätt köpare.
    Hoppas att ni trivs bra nu i Karlstad.

Forumvägen 12, 131 53 Nacka