Fastighetsbyrån Nacka

Fastighetsbyrån Nacka

Vi vet att den erfarenhet och kunskap vi har kring bostadsmarknaden i Nacka kommun kan vara ett bra stöd i din stundande bostadsaffär. Vi har full koll på Saltsjöbaden, Sicklaön, Boo och Älta och här har vi hjälpt många hitta sitt nya hem genom åren.

Eftersom vi jobbar nära med Swedbank och Juristbyrån får du enkel och snabb tillgång till alla tjänster du kan behöva i samband med din fastighetsaffär. På kontoret i Forum Nacka arbetar mäklare med mycket personligt engagemang och vi anpassar oss i möjligaste mån efter dina förväntningar och önskemål.

Ta kontakt med oss när du har frågor kring boende och bostad i Nacka!

Läs vad 683 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nacka 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Ekberg en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2021-06-14
    Vårt först möte kändes bra och jag anlitade Jennifer samma dag den 18 maj.
    Den 24 maj köpte jag min nya lägenhet och den 9 juni sålde jag min.
    Jennifer var stöttande, hjälpsam och effektiv när jag fick problem med banken och när jag blev orolig/osäker över andra saker.
    Allt som allt kunde jag inte haft större tur i mitt val av mäklare. Jag är mycket nöjd.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Ekberg en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2021-06-14
    Hon har agerat mycket professionellt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jannike Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Boo Gård
    2021-06-12
    Jannike och övriga på Fastighetsbyrån har mycket hjälpsamma. Rekommenderas starkt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2021-06-11
    Enkel o personlig dialog. Lugn o behaglig.
  • köpte en tomt med hjälp av Amir Najafi en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2021-06-11
    Hela processen sköttes på ett proffsigt och transparent sett med snabb återkoppling på alla frågor vi hade under processens gång.
    2021-06-11
    Aldrig mött en sådan drivande mäklare och trevlig samt kunnig.
    Hon kan vi verkligen rekommendera.
    2021-06-11
    Mycket bra bemötande och tillgänglig. Smidig affär!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Västra Orminge
    2021-06-11
    Vi blev mycket väl bemötta med ett trevligt och personligt sätt.
    Lätt att prata med och bra info och tips på vägen.
    Att kunna kontakta honom igen efter att kontraktet blivit skrivet ser jag som positivt, då det blev några följdfrågor som uppstod i just vårt ärende.
    Maximilian framstod som glad, tillmötesgående, sympatisk, serviceinriktad och kompetent!
    Vi är mycket glada över att ha honom som "vår" mäklare!
    Vänliga hälsningar Helena Tjernell Olsson
    Tack så hemskt mycket för era snälla ord! Jag hoppas ni kommer att stormtrivs i er nya lägenhet 🙏🏽 Maximillian Broman
  • köpte en tomt med hjälp av Amir Najafi en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2021-06-10
    Påläst och riktigt behaglig...........
    • Kvarnholmen
    Utmärkt

Hade inga förväntningar, då blir allt bra.

Allt har fungerat mycket bra
  • köpte sitt hus med hjälp av Jannike Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Älgö
    2021-06-10
    Toppen mäklare, skulle varmt rekommendera Jannike.
    2021-06-09
    Trevlig och framåt. Dock har det visat sig att vi inte riktigt fått all information om nya bostaden och dess föreningen innan vi skrev på avtalen. Vi har bla i efterhand fått reda på avgifter som ska betalas som vi inte fått någon vetskap om innan.
    Det känns slarvigt och får inte , en som kund, att känna förtroende.
    Utöver det gjorde hon ett snabbt och bra jobb med att få lägenheten såld
    Hej Denise, Vad tråkigt att höra att ni känner så. I kontraktet som vi tillsammans har gått igenom står det tydligt att överlåtelseavgift skall betalas av köparen samt att detta står i föreningens stadgar som ni har en skyldighet att läsa igenom som köpare och er undersökningsplikt. Även månadsavgiften regleras från och med tillträdesdag vilket också står klart och tydligt i kontraktet. Jag ber om ursäkt om ni på något sätt tyckte att jag var otydlig, och jag ska definitivt ha detta i åtanke framöver och förklara dessa punkter så att framtida säljare och köpare verkligen förstår. Hoppas ni har en det bäst så ses vi snart igen! :) Neda Kusic
    • Hjortängen
    2021-06-07
    Vi har köpt hus och det har gått hur smidigt som helst!
    • Hjortängen
    2021-06-07
    Köpte hus för första gången, fick bra guidning i allt man kan tänkas behöva veta ☀️
    2021-06-04
    Neda levererade ALLT hon lovade och mer där till. Ett super-proffs där du är i trygga händer.
    Tack för din rekommendation och dina fina ord! Hoppas ni trivs bra huset. :) Neda Kusic
    2021-06-02
    Snabb på att svara och hålla kontakten.
    Kändes bra och effektivt.
    • Älta Kolarängen
    2021-05-31
    Neda jobbar hårt för en bra affär och förstår marknaden bra.
    Jag gillar att hon kör med raka rör.
    Hon var lätt att få tag på och var högst närvarande med uppföljningar via tele under försäljningsperioden.
    Jag är jättenöjd.
    Hej Alexander, Tack så mycket för dina fina ord. Vi satte en plan och fullföljde den. Nöjet var på min sida! Hälsa Emma så hörs vi snart igen. Neda Kusic
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Saltsjöbaden Neglinge
    2021-05-29
    Tobias helped us buy an apartment; he was very accommodating with our questions and requests, of which we had quite a few! His answers were clear and well-explained, and he also gladly did the whole process in English. Overall very professional and pleasant to deal with.
    • Saltsjöbaden Neglinge
    2021-05-28
    Sålt en lägenhet och fick det pris jag begärde.

Bra bemötande, ordningssam, kunnig och fin blick för detaljer.

Helt nöjd med mäklarens jobb.
    • Nacka Forum
    2021-05-27
    Sålt min lägenhet. Trevligt, Intensiv och driven mäklare.
    Tack för din rekommendation och dina fina ord! Vi hörs snart igen :) Neda Kusic
    • Saltsjöbaden Fiskarhöjden
    2021-05-25
    Neda överträffade min förväntan och lyckades sälja min lägenheten till ett kanon pris trots än att det legat 3 identiska lägenheter till salu i samma området.
    Hon var väldigt ettrig och service inriktad, detta då hon höll flera privatvisningar och personligen skjutsa spekulanter till min lägenhet.

Själv bodde jag inte i lägenheten utan hyrde ut den i andra hand, alla visningar skötte och planerade hon in med min hyresgäst utan att besvära mig. Med jämna mellan rum ringde hon och uppdaterade mig Kring status och råd kring säljläget. Råd såsom lägga ut på kommande, när jag skulle lägga ut kanonen samt när det var läge för visning etc. Hon la ner tid och energi på mitt säljobjekt.

Kort sagt så rekommenderar jag henne alla dagar i vecken.
    Hej Kimo, Tack så mycket för dina fina ord. Vi satte en plan och fullföljde den. Nöjet var på min sida :) Ha det fint så hörs vi, /Neda K Neda Kusic
  • skrev om Neda Kusic en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2021-05-24
    Neda var mycket engagerad, återkopplade snabbt på mina frågor och eventuella synpunkter. Hon var dessutom mycket trevlig att prata med och alltid med glimten i ögat. Hon ville verkligen se till att jag som säljare skulle känna mig nöjd vilket jag också har gjort.
    Hej Anders, Tack för din rekommendation och dina fina ord! Vi hörs snart igen :) Neda Kusic
    • Kummelnäs
    2021-05-24
    Professionell, lättsam, tydlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Amir Najafi en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2021-05-22
    Mycket kunnig och proffsig mäklare med god kännedom om området. Rekommenderar starkt Amir som mäklare!
    • Älta Gård
    2021-05-21
    Neda var verkligen engagerad och mån om att jag skulle känna mig delaktig. Hon informerade hela tiden om läget och dessutom på ett väldigt trevligt sätt, det gick mycket lätt att ha en enkel och bra kommunikation. Kan absolut varmt rekommendera Neda!
    "Hej Eva, Tack så mycket för dina fina ord. Vi satte en plan och fullföljde den. Nöjet var på min sida :) Ha det fint så hörs vi snart igen, /Neda K <3 Neda Kusic
  • Srdan L
    köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2021-05-21
    Very professional and fast, pleasure doing business with him. Highly recommended.
    • Kummelnäs
    2021-05-20
    Tobias var vänlig proffsig och hjälpsam!
    • Älta Gård
    2021-05-20
    Köpt en brf i Älta, jättebra bemötande av en engagerad mäklare (Neda)
    "Hej Yvonne, Tack så mycket för dina fina ord. Nöjet var på min sida :) Ha det fint så hörs vi snart igen, /Neda K Neda Kusic
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2021-05-15
    Vi är jätte nöjda med Maximillian, allt ifrån bemötandet samt under hela processen. Vi har försökt sälja våran lägenhet under en bra lång tid med andra mäklare och han lyckades inom 2 veckor från början till start.
    Inte bara det, han lyckades sälja till rekordpris i föreningen.
    Tack för all hjälp Maximillian.
    Tack så mycket för din rekommendation Alexander! Alltid lika roligt att överträffa min säljares förväntningar :) Maximillian Broman
  • sålde en tomt med hjälp av Amir Najafi en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2021-05-14
    Jag sålde min älskade sommarstuga. Beslutet var svårt att ta men Amir var både lugn och tillmötesgående i denna process. Det var lätt att få tag på Amir på telefon och det var lätt att prata med honom om hur vi/jag skulle gå vidare. Jag uppskattar att han lät mig fatta beslut i min egen takt (även om det till slut gick väldigt fort 😉).
    • Nacka Forum
    2021-05-11
    Tyvärr inte bra mäklare.........
  • sålde sitt hus med hjälp av Amir Najafi en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Gustavsvik
    2021-05-11
    Jag har sålt min villa.
    Kom i kontakt med Amir i samband med försäljning av grannfastighet.
    Bemötandet var varmt och proffsigt. Amir har från första stund varit en trygg, ärlig och
    Kunnig och Tillgänglig. Han är helt toppen. Rekommenderar honom till min son som är i köpartagen.
    • Västra Orminge
    2021-05-07
    Sålt en lägenhet.
    Bemött på ett trevligt och professionellt sätt. Gick lätt och smidigt.
    Nöjda med allt i sin helhet.
    Tack så mycket för din rekommendation :) Maximillian Broman
  • sålde sitt hus med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Skuru
    2021-05-04
    Tobias har hjälpt oss med vår försäljning på ett lysande sätt, vi kan varmt rekommendera honom med hans positiva, lugna och effektiva sätt.
  • skrev om Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2021-05-04
    Fantastiskt nöjd med Maximillian, som sålde vår lägenhet snabbt och smidigt samt till ett pris som var över förväntan!

Maximillian var alltid noga med återkopplingen och la ned tid och energi på vår bostadsförsäljning. Jag kan varmt rekommendera Maximillian till alla som är i säljtankar! :)
    Tack snälla för dina varma ord! :) Maximillian Broman
    2021-04-30
    Sålt lägenhet med Nedas hjälp, allt gick snabbt och smidigt. Hon har varit tillgänglig och gjort sitt yttersta för att få så bra pris som möjligt. Toppen mäklare, rekommenderas varmt!
    Hej Inga ,Tack för din rekommendation och dina fina ord! Vi hörs snart igen! :) / Neda K Neda Kusic
    • Henriksborg
    2021-04-19
    Vi har köpt ett radhus. Vi fick inte ett positivt intryck vid första mötet. Vi fick möjligheten att se ett objekt innan det gått ut på marknaden vilket var bra. Vi fick en tid för visning för oss själva pga corona vilket var bra. Vi fick 20 minuter på oss att titta vilket var alldeles för lite tid när man vet att man ska ge ett bud och vill ha objektet. Vi blev i princip bortjagade. Jag uppfattade inte heller att Tobias var särskilt tekniskt kunnig om huset eller intresserad av att sätta sig in i detta. Säljare var inte lätt att tas med så vi behövde Tobias hjälp som vi också fick men inte utan motstånd. Jag upplevde Tobias som trevlig men forcerad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jannike Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Saltsjöqvarn
    2021-04-16
    Världens bästa Jannike sålde vår lägenhet till ett rekordpris - och vi skulle inte kunna vara nöjdare!

Hennes energi och nivå på mäkleri är helt beyond och oslagbar! Vi har aldrig träffat en mäklare som engagerat sig i oss och vårt objekt så som hon gjorde. Det var en riktig wow-upplevelse och hon uppfyllde precis alla våra förväntningar 💖 hennes kunskap, erfarenhet, självsäkerhet och lugn gjorde att försäljningsprocessen kändes 100-procentig och vi kände att vi var i så trygga händer under hela tiden. Hon fanns tillgänglig för alla våra frågor och funderingar, hon hjälpte oss med så mycket mer (som hon egentligen inte behövde - men hon gjorde det ändå)! Vi är så tacksamma för hennes otroliga insats för oss 💖

Jannike är världens ljuvligaste och trevligaste människan och vi är så glada för att just hon tog på sig uppdraget att sälja vår lägenhet! Hon bidrog så mycket med att bara vara sig själv - en helt fantastisk härlig person som gjorde ett enormt intryck och avtryck för oss!

Tusen miljoner tack Jannike för en så magisk upplevelse i samband med försäljningen!💫
    2021-04-12
    Neda Kusic hjälpte oss att köpa vår nya drömlägenhet, hon är så effektiv att både sälj och köp kontrakten va påskrivna efter ett par veckor. Hon är en ambitiös, fokuserad, hjälpsam, effektiv mäklare som är tillgänglig nästan 24/7. Hon är även lättomtyckt och jag kommer definitivt samarbeta med henne på nästa bostadsköp. 10/10. Bra jobbat Neda!
    Hej Alex, Tack så mycket för dina fina ord. Vi satte en plan och fullföljde den. Nöjet var på min sida :) Ha det fint så hörs vi snart igen, /Neda K Neda Kusic
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jannike Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2021-04-12
    Jag var inte nöjd. Dålig äterkopplning.
    2021-04-11
    Vi sålde vår 4:a i Finnboda Hamn med hjälp av Neda. Jag upplevde att hon var mkt engagerad och angelägen om att både vi som säljare och köparna skulle bli nöjda. Snyggt!
    Hej Helena, Tack så mycket för din rekommendation. Nöjet var på min sida! Jag hoppas ni kommer trivas bra på Värmdö. Ha det bäst! Neda K Neda Kusic
    2021-04-10
    Hjälpte till för både försäljning av nuvarande och köp av nästkommande,smidigt & snabbt & alla nöjda!
    Hej Linn, tack snälla för dina fina rekommendation, nöjet var på min sida. :) Grattis till er superfina lägenhet. All gött /Neda K Neda Kusic
    2021-04-10
    Engagerad och höll mig uppdaterad och informerad.
    Tack så mycket för din rekommendation. Nöjet var på min sida! Alltid roligt med rekordförsäljningar! :) Neda Kusic
    2021-04-09
    Sålde våran 4 rummare i Nacka
    Mycket gott sammarbete
    Hej Jan-Ove, tack snälla för dina fina rekommendation, nöjet var på min sida. :) Neda Kusic
  • köpte sitt hus med hjälp av Amir Najafi en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Gustavsvik
    2021-04-08
    Snabb, bra och tydlig kommunikation genom hela processen.
    • Sickla
    2021-04-07
    Vi anlitade Tobias i samband med försäljning av vår lägenhet. Avslappnad, professionell och kunnig. Fick oss som säljare att känna oss trygga genom hela processen och höll oss alltid uppdaterade kring hur saker och ting fortlöpte. Kan rekommendera Tobias varmt.
    Hej Marcus, Tack så mycket för din rekommendation. Jag hoppas ni hittar en ny fin bostad som passar era behov. Vi hörs av! /Tobias Tobias Widén
    • Alphyddan
    2021-04-06
    Vi sålde vår lägenhet via Jennifer Ekberg och är otroligt nöjda med hela processen.

Jennifer är en mycket kunnig mäklare, väldigt professionell och serviceinriktad. Hon kan marknaden väl och fanns alltid tillgänglig för oss.

Vi rekommenderar henne starkt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Amir Najafi en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Skogalund
    2021-04-05
    Trygg, stabil och detaljorienterad
    2021-04-02
    Vid tre tillfällen då vi sågs öga mot öga upplevdes mäklaren som stressad, oorganiserad, nervös, allmänt dålig koll på det mesta.
    Hej Adam, tråkigt att du uppfattade mig på det viset. Jag försöker alltid göra mitt bästa för att göra kunden nöjd men här verkade jag ha gjort ett miss! Jag tar till mig återkopplingen. Allt gott, Neda Neda Kusic
    • Saltsjöqvarn
    2021-03-31
    Jannike sålde precis vår bostadsrätt till rekordpris, från första dagen man träffar Jannike blir man tagen av hennes energi och positivitet!
    Mäklarmässigt har allt varit otroligt professionellt och man har känt sig omhändertagen!