Fastighetsbyrån Nacka

Forumvägen 12, 131 53 Nacka — Visa karta

Vi vet att den erfarenhet och kunskap vi har kring bostadsmarknaden i Nacka kommun kan vara ett bra stöd i din stundande bostadsaffär. Vi har full koll på Saltsjöbaden, Sicklaön, Boo och Älta och här har vi hjälpt många hitta sitt nya hem genom åren.

Eftersom vi jobbar nära med Swedbank och Juristbyrån får du enkel och snabb tillgång till alla tjänster du kan behöva i samband med din fastighetsaffär. På kontoret i Forum Nacka arbetar mäklare med mycket personligt engagemang och vi anpassar oss i möjligaste mån efter dina förväntningar och önskemål.

Ta kontakt med oss när du har frågor kring boende och bostad i Nacka!

Läs vad 480 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nacka

Sofie D skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi köpte ett hus som Filip förmedlade. Han tog sig tid och kunde erbjuda en förhandsvisning. Han har under hela processen kunnat svara på de frågor vi haft och det snabbt och proffsigt. Läs mer

Ella D skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Filip sålde vår lägenhet utanför "hemnet" och har tålmodigt jobbat på med att hitta rätt köpare. Han har konstant hållit oss uppdaterade och stämt av läget. Ger mina absolut varmaste rekommendationer till honom då man verkligen känner att han lägger ner hela sin själ i det han gör. Läs mer

Michael Olave E skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålt en moderniserad 3a högst upp med utsikt över Järla sjö.

Trevlig och engagerad, har varit väldigt lätt att jobba med, lätt att få tag i när man har funderingar.

Smidig process för att hitta rätt köpare för våran lägenhet.

Jag är väldigt nöjd med försäljningen och kan starkt rekommendera Filip Läs mer

Jo skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Försäljning av bostadsrätt, 3a på 78 kvm i Sickla. Filip var engagerad och lyhörd. Lätt att få tag i och snabb med att återkomma med svar.

Arbetade på en bra nivå, så som man förväntar sig av en mäklare.

Ordnade med några förhandsvisningar och sålde innan öppen visning. Affären gick snabbt och smidigt trots stundande Coronakris. Läs mer
  • 2020-03-30

Emilie L skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Tobias har varit mycket engagerad under hela processen. Lätt att få tag på och underlättade vår försäljning på bästa sätt. Läs mer
  • 2020-03-25

Åsa J skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Tobias sålde vår bostadrätt och var mycket proffsig och samtidigt personlig. Läs mer
  • 2020-03-24

Bianca S skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har köpt en etta. De var första gången jag köpte en bostad så hade inga specifika förväntningar men blev bra bemött och är nöjd över min affär. Läs mer
  • 2020-03-22

Annette S skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köp av bostadsrätt. Vi har blivit bra bemötta, hade inga förväntningar på bemötande eftersom det var en snabb affär (lägenheten ett bud och skrev kontrakt samma dag). Läs mer
  • 2020-03-18

Athanasios K skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har sålt min bostadsrätt på Ornövägen i Orminge.
    Tobias gav en tydlig bild av marknadsvärdet och har varit väldigt hjälpsam och givit mycket bra service under hela processen.
    Jag är mycket nöjd med slutpriset och hela processen från värdering till försäljning.

Atha Läs mer
  • 2020-03-04

Sophie V skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi sålde vårt parhus och bemötandet från Filip var vänligt, förståeligt och lyhört. Det gjorde att våra förväntningar på professionalitet, tillmötesgående och inkännande blev bekräftat.
    Vi är supernöjda med Filip och kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • 2020-02-27

Birgitta H skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har sålt mitt radhus på Notgatan 12 i Saltsjöbaden, och har blivit väl och på ett förtroendefullt sätt bemött av min mäklare.
    Jag visste att min bostad betingade ett värde av ca 3.5 miljon. Budgivningen kom igång efter visningen och varade en vecka, och jag blev nöjd med slutpriset. Lars Arvidsson lotsade in mig i försäljningsprocessen, så att jag kunde känna mig lugn och trygg hela vägen.MVH Birgitta Hedevärn-Wulff Läs mer
  • Jonas E

2020-02-23

Jonas E skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Professionellt och trevligt bemötande!
    Sålde lägenheten på Winborgs Väg över all förväntan.

Tydligt och bra möte vid kontaktskrivningen.

Supernöjd!
    Tack Emma Läs mer
  • 2020-02-21

Maria N skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    En toppen-mäklare! Fick en otroligt god erfarenhet från första kontakt till försäljning av vår lägenhet. Det kändes helt rätt från början och den känslan höll i sig. Jag kan inte annat än att varmt rekommendera Emma Stridin. Hon tog över hela projektet och styrde det i mål. Läs mer
  • 2020-02-20

Madeleine E skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Emma har hjälpt mig att både köpa radhus och sälja bostadsrätt och jag har känt mig väldigt trygg med Emma i båda affärerna. Emma har varit tillgänglig och svarat i lugn och ro på alla mina frågor. Jag har verkligen uppskattat att jobba med Emma och önskar att vi får göra det igen i framtiden. Den som får köpa eller sälja av Emma kommer känna sig både sedd och hörd. Emma är en toppenmäklare som jag varmt rekommenderar till andra! Läs mer
  • 2020-02-19

Petter B skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Tobias har genom stort engagemang och ett professionellt uppträdande hjälpt oss att sälja vår bostad till ett pris över marknadsvärde.
    Försäljningen har för oss som säljare varit väldigt enkel och Tobias har varit väldigt lyhörd för våra krav och inriktningar.
    Jag avser använda Fastighetsbyrån Nacka och Tobias vid nästa försäljning. Läs mer
  • 2020-02-16

Helena E skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Emma sålde precis vår lägenhet i Järla Sjö. Hon var mycket trevlig, kunnig, professionell och personlig i sitt bemötande.
    All kontakt vi har haft med Emma har varit jättebra! Läs mer
  • 2020-02-14

Olov A skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålt en bostadsrätt i Orminge.
    Tydlig, bra och snabb. Tillgänglig när vi behövt ha kontakt. Läs mer
  • 2020-02-13

Anna Ö skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har blivit mycket proffsigt och trevligt bemötta. Tobias har varit väldigt lösningsinriktad, även när vi själva strulade till det och lyssnat in våra synpunkter. Mycket fint jobb. Läs mer
  • Per H

2020-02-11

Per H skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Emma är ansvarstagande och kunnig, min affär gick smidigt och jag är mycket nöjd med hennes insats. Läs mer
  • 2020-02-10

MATILDA M skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Skulle inte rekommendrea Fastighetsbyrån i Nacka till någon - Efter att vi skrev förhandsköpeskontraktet på en nyproduktion så slutade den mäklaren, vi fick ingen information om att bygget blev försenat med 1 kvartal. Vi fick själva hitta den nya mäklaren som tog över, där intresset av att hjälpa oss varit 0.
    Och kommunikationen från deras sida varit katastrof!
    Skulle starkt rekommendera att INTE anlita den här byrån! Läs mer
    2020-02-21 Per O svarar MATILDA M
    Hej Matilda, jag kan inte annat än hålla med att informationen till er brustit vilket jag beklagar. Dessvärre har det ju varit olika omständigheter som dels vi kunnat påverka men också sådant vi inte kunnat påverka som medfört att inflyttningsdatumet varit oklart. Vi har ju haft en fortlöpande kontakt angående er lägenhet för att lösa situationen med just den. Men dessvärre har vi inte lyckats på ett bra sätt informera er om projektet i stort och hur det fortlöper. Jag tar till mig av era synpunkter och vidarebefordrar även dessa till byggherren så att informationen blir tydligare och att ni får svar på era frågor. Vänligen/Per Olofson, Fastighetsbyrån Nacka
  • 2020-02-09

Cameron S skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Emma hjälpte mig med att sälja min 3:a i Jarlaberg. Hon var trygg, säker och visade en stor erfarenhet på båda området och marknaden. Hon var alltid glad och visade en stor engagemang, och gjorde till så att hela upplevelsen var mycket, mycket bra. Tack så mycket! Läs mer
  • 2020-02-07

Amanda T skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Omtänksam och trevlig! Tänker på alla detaljer! Läs mer
  • 2020-02-05

Helen W skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har sålt mitt radhus. Emma har varit mycket tillmötesgående och hjälpsam i försäljningen. Allt från att hjälpa till att styla inför fotografering till att alltid vara tillgänglig och effektiv vid visningarna. Jag är mycket nöjd och tycker Emma är otroligt duktig, positiv och driven i sin mäklarroll. Läs mer
  • 2020-02-05

Eva L skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har sålt en trerums lägenhet i Älta.
    Mäklaren har känts väldigt proffsig, glad och trevlig.
    Emma var precis den typ av mäklare som passade mig.
    Hon var intresserad och hade svar på alla mina frågor och behjälplig och snabb på att svara. Läs mer
  • 2020-02-02

Ronja V skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Emma sålde vårt parhus. Bra engagemang och duktig mäklare. Läs mer
  • TERESE R

2020-01-31

TERESE R skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Väldigt duktig och professionell! Bemötandet var trevligt och affären gick smidigt. Läs mer
  • 2020-01-28

Bojana S skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Tillmötesgående, trevlig och professionell! Hela köpet gick hur smidigt som helst! Läs mer
  • Bert D

2020-01-27

Bert D skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har sålt en trea på 77 m2 i Finnboda med hjälp av Filip som hjälpt oss igenom denna affär på ett bra sätt trots att vi inte fick till nån verklig budgivning som vi önskade .
    Filip har bemött oss på ett mycket bra sätt tycker vi ! Läs mer
  • 2020-01-23

SOFIA F skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Emma har varit fantastiskt och otroligt hjälpsam från dagen jag började leta efter lägenhet tills dess att jag nu äntligen köpt. Väldigt kunnig, smidig och lätt att nå! Läs mer
  • 2020-01-20

FELIX A skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Emma har varit väldigt hjälpsam och tillmötesgående genom hela vår försäljning/köp. Hon har varit väldigt behjälplig med båda delarna. Smidigt, vilket jag uppskattar.

Vill ni ha en trevlig samt en professionell mäklare, använd er av fastighetsbyrån och Emma Strindin.

5-Stjärnigt! Läs mer
  • 2020-01-16

Kaisla M skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi blev väldigt välbemötta av mäklaren och kommunikationen har genom hela vägen varit väldigt enkel. Allt som allt gick bostadsköpet smidigt och vi fick hjälp med allt vi kände att vi behövde. Läs mer
  • 2020-01-16

André V skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt lägenhet Finntorp 63,5kvm
    Professionell och väldigt snabb med sin återkoppling. Tobias är också väldigt trevlig! Läs mer
  • 2020-01-12

Hans G skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Blev väldigt proffesionellt bemött av Tobias.
    Duktig, saklig, påläst mäklare som jag varmt rekommenderar. Läs mer
  • 2020-01-04

Jenny A skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt bostadsrätt, blev trevligt bemött och fick relevant information. Det var lätt att komma i kontakt med Emma. Läs mer
  • 2019-12-18

Gabriella J skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    PERSONLIG, SNABBA SVAR O PROFFSIG FRAMFÖR ALLT, KÖPT EN TVÅ I FINNTORP, MEN ÄR NOG INTE SÄKER PÅ ATT OMRÅDET ÄR HELT RÄTT FÖR MIG, VI FÅR SE.
    Men har bara positiva upplevelser angående bemötande och informationen jag fått av mäklaren Läs mer
  • 2019-12-17

Jane K skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Profsig och bra dialog, snabb på återkoppling. Läs mer
  • 2019-12-14

Gaviota D skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Det blev lite bättre mot slutet med han visade i början inte tillräckligt med respekt till köpare eller säljare. Läs mer
  • 2019-12-08

Rasim M skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    En tvåa på Saltsjöqvarns kaj
    På ett väldigt bra och, trevligt sätt
    Hade inga förväntningar Läs mer
  • 2019-12-07

Mia W skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har köpt ett parhus. Mäklaren var ok. Läs mer
    2019-12-08 Emma S svarar Mia W
    Tack Mia för rekommendationen! Hoppas ni kommer att stormtrivas i er nya fina bostad i mysiga Vikdalen! :) Hälsningar Emma Strindin
  • 2019-12-04

Gomeri L skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi köpte en lägenhet i Nacka.
    Emma är/var väldigt trevlig, det har hon alltid varit när man väl varit i kontakt med henne.
    Däremot upplevde vi att det brast väldigt mycket i kommunikationen.
    Flera vändor fram och tillbaka med information om att affären var klar vilket inte så var fallet. Detaljer som inte var riktigt klara som man inte fått information om innan. Man kände att processen var otydlig.
    Inte alltid kontaktbar vilket jag kan förstå, men vi kände att man var tvungen att jaga.

Om vi ska sammanfatta detta i ett ord skulle jag vilja säga RÖRIGT. Läs mer
    2019-12-16 Emma S svarar Gomeri L
    Hej Gomeri,
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.
    Jag är väldigt mån om att ha nöjda kunder och kan bara beklaga att jag inte lyckats i ditt fall. Denna försäljning gällde ett dödsbo som jag förklarade vid första visningstillfället, att det är då speciella förutsättningar som måste uppfyllas först innan köpet kan genomföras. Dels godkännande av ÖF och även som alltid medlemskapet hos föreningen. Det kanske upplevdes som flera vändor fram och tillbaka men tyvärr inget jag kan påverka. Du är välkommen att höra av dig till mig om du önskar diskutera detta vidare.
  • 2019-11-30

Nino G skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag köpte en lägenhet.
    Tobias är proffsig och mötesgående. Jag blev nöjd. Läs mer
  • 2019-11-26

Umar S skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Emma är kompetent mäklare och är lätt att kommunicera med. Jättebra och professionellt bemötande.

Hon är rak och tydlig, serviceinriktad och väldigt engagerad.

Vi hade bra samarbete under hela försäljningsprocessen. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-12-08 Emma S svarar Umar S
    Tusen tack Umar för din fina reco och att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen! Med ert engagemang har vårt samarbete gått superbra. Ses på tillträdet!
  • 2019-11-20

Anna E skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi sålde vår bostad med hjälp av Tobias, han är en driven och engagerad mäklare, bra kommunikation, överlag väldigt nöjd :) Läs mer
  • 2019-11-10

Simon W skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Kanon mäklare som alltid fanns till hands, och skötte allt från dag 1.
    Super nöjd och definitivt en mäklare man kommer använda sig av i framtiden. Läs mer
  • Jukka P

2019-11-08

Jukka P skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålt lägenhet på Freyvägen i Saltsjöbaden. Hela vägen från värdering av lägenheten till skrivning av kontrakt har jag fått utmärkt bra service av Tobias. Tobias ordnade allt på ett snyggt och seriöst sätt.
    Mycket bra kommunikation/återkoppling. En mäklare att lita på. Läs mer
  • 2019-11-07

Camilla N skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Bra service, trevlig, positiv, kunnig och alltid tillgänglig för frågor eller funderingar. Läs mer
  • Sussie I

2019-11-05

Sussie I skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    köpt en 57 kvadrat lgh för 1750 .Informerade bra och väldigt bra på att återkoppla vänlig och ,glad och ej framfusig ,tar sig tid att lyssna ,ringr upp när han kan Läs mer
  • 2019-10-28

Sebastian W skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Tobias är en professionell mäklare som gör ett noggrant jobb från start till mål. Redan vid vår första kontakt fick jag en klar och tydlig bild av marknadsläget och en redogörelse för de specifika förutsättningar som gällde för just min lägenhet. Detta underlättade såklart alla former av beslutsfattande för mig som säljare.

Jag kan verkligen rekommendera Tobias. Här får du en rak och ärlig kommunikation och en individ som verkligen tar ansvar för försäljningen. I allt som allt är Tobias mycket trevlig och förtroendeingivande. Läs mer
  • 2019-10-26

Inga-Lill Sylvia V skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Sålt en villa som byggts till samt totalrenoverat gammal del. Mäklaren super engagerad samt att man kände att han tyckte om det han förmedlade. Självklart hade vi förväntat oss högre pris, svårt att påverka. Läs mer
  • Markku V

2019-10-24

Markku V skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålde bostadsrätt ,han var trevlig och väldigt engagerad att få lägenheten såld. Läs mer
    2019-11-07 Filip S svarar Markku V
    Stort tack för rekommendationen Markku. Tycker vi hade ett gott samarbete och dialog genom hela processen. Hoppas nu ni kommer trivas bra i er nya bostad.
    Allt gott!

Forumvägen 12, 131 53 Nacka