Fastighetsbyrån Nacka

Forumvägen 12, 131 53 Nacka — Visa karta

Vi vet att den erfarenhet och kunskap vi har kring bostadsmarknaden i Nacka kommun kan vara ett bra stöd i din stundande bostadsaffär. Vi har full koll på Saltsjöbaden, Sicklaön, Boo och Älta och här har vi hjälpt många hitta sitt nya hem genom åren.

Eftersom vi jobbar nära med Swedbank och Juristbyrån får du enkel och snabb tillgång till alla tjänster du kan behöva i samband med din fastighetsaffär. På kontoret i Forum Nacka arbetar mäklare med mycket personligt engagemang och vi anpassar oss i möjligaste mån efter dina förväntningar och önskemål.

Ta kontakt med oss när du har frågor kring boende och bostad i Nacka!

Läs vad 456 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nacka

• 2020-01-16

Kaisla M skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi blev väldigt välbemötta av mäklaren och kommunikationen har genom hela vägen varit väldigt enkel. Allt som allt gick bostadsköpet smidigt och vi fick hjälp med allt vi kände att vi behövde. Läs mer
  • 2020-01-16

André V skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt lägenhet Finntorp 63,5kvm
    Professionell och väldigt snabb med sin återkoppling. Tobias är också väldigt trevlig! Läs mer
  • 2020-01-12

Hans G skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Blev väldigt proffesionellt bemött av Tobias.
    Duktig, saklig, påläst mäklare som jag varmt rekommenderar. Läs mer
  • 2020-01-09

Johan E skrev om Axel Wendelius en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Kollade på lägenhet utan några förhoppningar.
    Tack vare Axel blev det ett köp. Läs mer
    Axel W gillar detta
  • 2020-01-04

Jenny A skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt bostadsrätt, blev trevligt bemött och fick relevant information. Det var lätt att komma i kontakt med Emma. Läs mer
  • 2019-12-18

Gabriella J skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    PERSONLIG, SNABBA SVAR O PROFFSIG FRAMFÖR ALLT, KÖPT EN TVÅ I FINNTORP, MEN ÄR NOG INTE SÄKER PÅ ATT OMRÅDET ÄR HELT RÄTT FÖR MIG, VI FÅR SE.
    Men har bara positiva upplevelser angående bemötande och informationen jag fått av mäklaren Läs mer
  • 2019-12-17

Jane K skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Profsig och bra dialog, snabb på återkoppling. Läs mer
  • 2019-12-14

Gaviota D skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Det blev lite bättre mot slutet med han visade i början inte tillräckligt med respekt till köpare eller säljare. Läs mer
  • 2019-12-08

Rasim M skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    En tvåa på Saltsjöqvarns kaj
    På ett väldigt bra och, trevligt sätt
    Hade inga förväntningar Läs mer
  • 2019-12-07

Mia W skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har köpt ett parhus. Mäklaren var ok. Läs mer
    2019-12-08 Emma S svarar Mia W
    Tack Mia för rekommendationen! Hoppas ni kommer att stormtrivas i er nya fina bostad i mysiga Vikdalen! :) Hälsningar Emma Strindin
  • 2019-12-04

Gomeri L skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi köpte en lägenhet i Nacka.
    Emma är/var väldigt trevlig, det har hon alltid varit när man väl varit i kontakt med henne.
    Däremot upplevde vi att det brast väldigt mycket i kommunikationen.
    Flera vändor fram och tillbaka med information om att affären var klar vilket inte så var fallet. Detaljer som inte var riktigt klara som man inte fått information om innan. Man kände att processen var otydlig.
    Inte alltid kontaktbar vilket jag kan förstå, men vi kände att man var tvungen att jaga.

Om vi ska sammanfatta detta i ett ord skulle jag vilja säga RÖRIGT. Läs mer
    2019-12-16 Emma S svarar Gomeri L
    Hej Gomeri,
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.
    Jag är väldigt mån om att ha nöjda kunder och kan bara beklaga att jag inte lyckats i ditt fall. Denna försäljning gällde ett dödsbo som jag förklarade vid första visningstillfället, att det är då speciella förutsättningar som måste uppfyllas först innan köpet kan genomföras. Dels godkännande av ÖF och även som alltid medlemskapet hos föreningen. Det kanske upplevdes som flera vändor fram och tillbaka men tyvärr inget jag kan påverka. Du är välkommen att höra av dig till mig om du önskar diskutera detta vidare.
  • 2019-12-02

Eva B skrev om Axel Wendelius en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Axel är toppen vänlig o kunnig service mindes sålt lägenhet trevlig person Läs mer
  • 2019-11-30

Nino Geladze E skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag köpte en lägenhet.
    Tobias är proffsig och mötesgående. Jag blev nöjd. Läs mer
  • 2019-11-26

Umar S skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Emma är kompetent mäklare och är lätt att kommunicera med. Jättebra och professionellt bemötande.

Hon är rak och tydlig, serviceinriktad och väldigt engagerad.

Vi hade bra samarbete under hela försäljningsprocessen. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-12-08 Emma S svarar Umar S
    Tusen tack Umar för din fina reco och att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen! Med ert engagemang har vårt samarbete gått superbra. Ses på tillträdet!
  • 2019-11-20

Anna E skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi sålde vår bostad med hjälp av Tobias, han är en driven och engagerad mäklare, bra kommunikation, överlag väldigt nöjd :) Läs mer
  • 2019-11-10

Simon W skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Kanon mäklare som alltid fanns till hands, och skötte allt från dag 1.
    Super nöjd och definitivt en mäklare man kommer använda sig av i framtiden. Läs mer
  • Jukka P

2019-11-08

Jukka P skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålt lägenhet på Freyvägen i Saltsjöbaden. Hela vägen från värdering av lägenheten till skrivning av kontrakt har jag fått utmärkt bra service av Tobias. Tobias ordnade allt på ett snyggt och seriöst sätt.
    Mycket bra kommunikation/återkoppling. En mäklare att lita på. Läs mer
  • 2019-11-07

Camilla N skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Bra service, trevlig, positiv, kunnig och alltid tillgänglig för frågor eller funderingar. Läs mer
  • 2019-11-05

Carla A skrev om Axel Wendelius en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi köpte en lägenhet på 63 kvm med havsutsikt. Vi blev bemötta med stort engagemang och prestigelöst vilket var underbart! Mina förväntningar var att få bra återkoppling, vilket Axel uppfyllde mer än väl. Sueperbra servicemind och tillgänglighet. Läs mer
    Axel W gillar detta
  • Sussie I

2019-11-05

Sussie I skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    köpt en 57 kvadrat lgh för 1750 .Informerade bra och väldigt bra på att återkoppla vänlig och ,glad och ej framfusig ,tar sig tid att lyssna ,ringr upp när han kan Läs mer
  • 2019-10-28

Sebastian W skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Tobias är en professionell mäklare som gör ett noggrant jobb från start till mål. Redan vid vår första kontakt fick jag en klar och tydlig bild av marknadsläget och en redogörelse för de specifika förutsättningar som gällde för just min lägenhet. Detta underlättade såklart alla former av beslutsfattande för mig som säljare.

Jag kan verkligen rekommendera Tobias. Här får du en rak och ärlig kommunikation och en individ som verkligen tar ansvar för försäljningen. I allt som allt är Tobias mycket trevlig och förtroendeingivande. Läs mer
  • 2019-10-26

Inga-Lill Sylvia V skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Sålt en villa som byggts till samt totalrenoverat gammal del. Mäklaren super engagerad samt att man kände att han tyckte om det han förmedlade. Självklart hade vi förväntat oss högre pris, svårt att påverka. Läs mer
  • Markku V

2019-10-24

Markku V skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålde bostadsrätt ,han var trevlig och väldigt engagerad att få lägenheten såld. Läs mer
    2019-11-07 Filip S svarar Markku V
    Stort tack för rekommendationen Markku. Tycker vi hade ett gott samarbete och dialog genom hela processen. Hoppas nu ni kommer trivas bra i er nya bostad.
  • 2019-10-23

Annette L skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Försäljning av lägenhet i Sickla, Alphyddan.

Filips bemötande har hela vägen varit intresserad, trevlig, tillmötesgående och professionell. Nära till skratt välbalanserat det professionella. Jag har känt mig prioriterad då han återkopplat bra i tid och enligt överenskommet. Och han har haft en schysst stil mot både mig och köpare.
    Allt enligt mina förväntningar. Läs mer
    2019-11-07 Filip S svarar Annette L
    Stort tack Annette för de fina orden. Tycker vi hade ett väldigt bra samarbete och hoppas verkligen du kommer trivas bra i din nya bostad. Vi håller kontakten!
  • 2019-10-22

Diana Inger Maria N skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har sålt ett hus i Skogalund. Jag tycker att Lars är en typisk ickemäklare vilket är ett komplimang. Upplevde honom som genuint intresserad av att arbeta med människor och inte bara siffror och pengar. Han kändes lugn, kompetent och gav dessutom mycket bra service. Han åkte hem till mig när jag skulle skriva under vilket var mycket värt för mig mot bakgrund av en prekär situation. Det kommer jag inte att glömma. Han får bästa betyg för sitt arbete i helhet.

Mvh Diana Norryd Läs mer
  • 2019-10-22

Mats S skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Högsta betyg till Lasse. Han sålde min villa snabbt i en affär där jag uppfattar att både köpare och säljare är nöjda och trygga. Professionell och dessutom trevlig. En bonus att han bott på samma gata som huset ligger på vilket gjorde att han kunde området. Läs mer
  • 2019-10-13

Christina S skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Tobias hjälpte mig att sälja min fina bostadsrätt. Han är engagerad och trevlig, alltid lätt att nå och höll mig uppdaterad under hela affären. Jag är väldigt nöjd med hans insats. Läs mer
  • 2019-10-13

Sven L skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mkt bra bemötande.
    Bra på att lyssna.
    Kompetent.
    Trovärdig.
    Relationsbyggare Läs mer
    2019-11-07 Filip S svarar Sven L
    Stort tack för de fina orden Sven! Hoppas ni trivs bra i ert nya boende. Tveka inte att kontakta mig om du behöver hjälp med ditt boende i framtiden.
  • 2019-10-02

Nina Å skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Emma har både hjälpt mig att sälja min nuvarande lägenhet och förmedla en ny. Jag är väldigt nöjd med Emmas mäklarinsatser. Hon har skött allt på ett professionellt och smidigt sätt. Hon har också ett mjukt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-02

Pär A skrev om Axel Wendelius en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålde lägenhet. Kunnig har ett väldigt bra bemötande, alltid tillgänglig om vi hade några frågor, informerade oss hela tiden. Läs mer
  • Lena B

2019-10-01

Lena B skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålt en bostadsrätt. Bra bemötande av mäklaren. Fick ej det pris jag hade önskat men det var ok. Läs mer
    2019-11-07 Filip S svarar Lena B
    Stort tack Lena för din fina rekommendation. Tycker vi hade ett gott samarbete och det var ett nöje att hjälpa dig med din bostadsaffär.
    Hoppas nu du kommer trivas toppen i din nya bostad.
  • 2019-09-26

Yvonne S skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Återkopplingen kunde ha funkat bättre, svår att nå. Annars OK Läs mer
  • 2019-09-25

James H skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålde bostaden. Inget strul, rakt och ärligt. Läs mer
  • 2019-09-21

Helena L skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålde en trea i nacka, Emma var proffsig, trevlig och lätt att ha att göra med! Läs mer
  • 2019-09-16

Nils Göran N skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Anlitandet av mäklaren gällde försäljning av villa. Bemötandet var mycket gott och trevligt och motsvarade våra förväntningar och önskemål. Vi är nöjda och kan rekommendera mäklaren. Läs mer
  • 2019-09-10

Tom F skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålt bostadsrätt i Nacka vid Saltsjöqvarn.

Bra och proffsigt bemötande som levde upp till förväntningarna. Enkel och trevlig att ha och göra med.

Till slut, även om det dök upp lite yttre problem som man inte kan styra över, så blev det en bra försäljning. Läs mer
  • 2019-09-06

Alex Joel Björn H skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Fick hjälp med att köpa en fantastisk lägenhet i nacka, bemötandet var grymt ändå ifrån visning till sista banktransaktionen. Snabba svar på Mail och telefon och väldigt tydlig i förklaringar. Tack för bra utfört arbete :) Läs mer
  • 2019-09-06

Camilla W skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålt en tvåa i Järla sjö. Tobias gav ärliga och relevanta råd. Snabb på att besvara frågor och annat. Trevligt bemötande. Lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Ilir P

2019-09-05

Ilir P skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har köpt en lägenhet.
    Hon bemötte oss på en trevlig sätt och hon visade oss hela huset och i detalj.
    Ja hon gjorde det. Läs mer
    2019-09-24 Emma S svarar Ilir P
    Tack snälla Ilir! Hoppas ni ska trivas bra i ert nya boende. Varmt välkommen tillbaka!
  • 2019-09-05

Roy O skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt bostad, gick bra. Bra bemötande och stöd i prosessen.
    Jag är nöjd Läs mer
    2019-09-24 Emma S svarar Roy O
    Tusen tack Roy för en fin reco! Glädjer mig att du känner dig nöjd. Hoppas du kommer att stormtrivas i din nya bostad.
  • 2019-09-02

Lina S skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Väldigt trevlig och vi hade en kontinuerlig kontakt vilket jag uppskattade under försäljningen av min bostad. Läs mer
  • 2019-08-30

Kamilia B skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Super schysst, avslappnad och detaljorienterad :) Läs mer
  • Lenka B

2019-08-29

Lenka B skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har varit mycket nöjd med Emma när vi har sålt vår lägenhet (en trea) i Alphyddan. Under hela processen har hon varit trevlig och proffsig, snabb på att svara på frågor och effektiv. Läs mer
    2019-09-24 Emma S svarar Lenka B
    Hej Lenka! Tack snälla för fina ord. Det har varit så kul att få samarbeta med er! Extra glad blir jag av att ni känner er nöjda med mig som mäklare. Vi ses på tillträdet!
  • 2019-08-28

Henrik N skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt lägenhet av Emma. Positiv upplevelse men bra service, bemötande och snabbt återkommande med svar. Läs mer
    2019-08-30 Emma S svarar Henrik N
    Hej Henrik! Tusen tack för din rekommendation, glädjer mig :) Hoppas du ska trivas bra i din nya bostad! Allt gott!
  • 2019-08-21

Bengt Åke K skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lars är pålitlig,punktlig och uthållig. Jag har enbart de bästa rekommendationer om Lars. Anlita honom! Läs mer
  • 2019-08-21

Luba E skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Har sålt en villa. Lars har genom hela processen agerat professionellt, varit hjälpsam och gett information. Kan på det varmaste rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-08-13

Jerry E skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Emma har varit fantastisk att ha att göra med. Proffsig, hjälpsam och alltid anträffbar för frågor och annan hjälp vi behövt på vägen. Vi har både köpt och sålt med Emma och är lika nöjda med bägge delar. Ska vi göra fler bostadsaffärer i framtiden så anlitar vi mycket gärna henne igen. Läs mer
  • Cristian D

2019-08-12

Cristian D skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Han var tyvärr långsam med att svara när vi försökte kontakta honom. Vi var några ggr så nära att kontakta säljaren istället.
    Han var inte med på den dag vi skrev på kontrakten och hans ersättare hade inte så mycket koll så vi kunde inte få svar på alla våra frågor.
    Säljaren var fortfarande i huset när vi fått nyckel och hans grejer var kvar där, hans påstår att mäklaren visste om detta men vi hade aldrig blivit informerade.
    Självklart vi ska inte rekommendera Lars och kommer definitiv inte sälja våran bostad med Fastighets i framtiden.

Cristian Duré
    Pilkgatan 27
    13343 Saltsjöbaden Läs mer
  • 2019-08-12

Fredrika H skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har köpt ett hus.
    Efter några informationsmissar i samband med budgivningen så tycker vi ändå att det fungerade bra. Läs mer
  • 2019-08-07

Sotningstjänst & Skorstensrenovering i Norden AB skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Trevlig kille som var enkel att prata med! Läs mer
    2019-08-14 Filip S svarar Sotningstjänst & Skorstensrenovering i Norden AB
    Tack för rekommendationen Daniel. Hoppas du trivs bra i ditt nya boende. Tveka inte att slå mig en signal om du har några frågor i framtiden. Allt gott!

Forumvägen 12, 131 53 Nacka