Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Nacka

Fastighetsbyrån Nacka

Forumvägen 12, 131 53 Nacka — Visa karta

Vi vet att den erfarenhet och kunskap vi har kring bostadsmarknaden i Nacka kommun kan vara ett bra stöd i din stundande bostadsaffär. Vi har full koll på Saltsjöbaden, Sicklaön, Boo och Älta och här har vi hjälpt många hitta sitt nya hem genom åren.

Eftersom vi jobbar nära med Swedbank och Juristbyrån får du enkel och snabb tillgång till alla tjänster du kan behöva i samband med din fastighetsaffär. På kontoret i Forum Nacka arbetar mäklare med mycket personligt engagemang och vi anpassar oss i möjligaste mån efter dina förväntningar och önskemål.

Ta kontakt med oss när du har frågor kring boende och bostad i Nacka!

Läs vad 616 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nacka

• Robert C skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Enplansvilla
    Bra effektiv o ärlig.
    Therese uppfyllde de förväntningar vi hade på mäklaren Läs mer
  • Rickard L skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Väldig smidig försäljning av min bostad. Kändes som Daniel hade koll på marknaden och hade bra svar på mina frågor.
    Levde väl upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-12-12 Daniel E svarar Rickard L
    Hej Rickard

Vad roligt att du är nöjd med försäljningen. Kul att du upplevde mig som kunnig om marknaden och att jag kom med bra svar.

• Hanne Kirsten S
    Hanne Kirsten S skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har sålt en villa,trevligt bemötande hjälpsam och aktiv, Carl-Magnus levde upp till våra förväntningar vad gälder priset som vi får för villan.
    Mäklare som vill sitt bästa för båda säljare och köpare. Läs mer
  • Jessica D skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålt lägenhet redan innan visning, fick ett bra pris . Läs mer
  • Ellen-Elena R skrev om Niklas Norlin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt en villa på skurusundsvägen 99.
    Mäklaren var väldigt kunnig och trevlig.
    mäklaren var flexibel och hjälpte oss i kluriga situationer.
    En mycket bra mäklare Läs mer
  • Göran W skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har sålt en villa.
    Lars har varit lyhörd och engagerad.

Lars har väl uppfyllt våra förväntningar.

Mycket nöjda och vi har redan rekommenderat Lars till andra.

Vänligen
    / Göran Westberg Läs mer
  • Emelie E skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Kan verkligen rekommendera Thérèse!
    Hon hjälpte oss sälja vår lägenhet och var under hela processen lyhörd, driven och engagerad. Läs mer
  • Fabian N
    Fabian N skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Moa är mycket kunnig och driven mäklare med ett lugn som inger förtroende och trygghet. Snabb återkoppling och trevligt bemötande. Absolut en mäklare jag kan rekommendera! Läs mer
  • Anders O skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mäklare i världsklass. Även om marknaden kändes som en finanskris så krigade Daniel på med visningar och hittade rätt köpare. Solklart Nackas bästa mäklare. Läs mer
    2018-12-06 Daniel E svarar Anders O
    Hej Anders

Tack så mycket för den fina rekommendationen. Vad roligt att du uppskattade mitt hårda arbete med att hitta rätt köpare.
    Hoppas att ni trivs bra nu i Karlstad.
  • Adam S skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Supertrevlig, bra bemötande, engagerad! Läs mer
  • Niklas Z skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Therese är väldigt trevlig och tillmötesgående med stort engagemang och hög kunskap om Nacka. Hon skötte processen snyggt och höll mig kontinuerligt uppdaterad under tiden. Mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Jari Ö skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Daniel är rak, tydlig och trevlig i samband med en försäljning. Läs mer
    2018-11-30 Daniel E svarar Jari Ö
    Hej Jari

Vad roligt att du är nöjd med försäljningen. Tack för att du tog dig tid att skriva den här fina rekommendationen
  • Kjell H skrev om Kajsa Lindmark en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Bra, men lite konstigt i budgivningen då den som bjöd mot drog sig tillbaka efter att han trissat upp priset... Läs mer
  • Jacob S
    Jacob S skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålde en bostad i alphyddan, nacka. Mycket nöjd med bemötandet och hur försäljningen gick till! Läs mer
  • Christer B skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag köpte en bostad med hjälp av Fastighetsbyrån i Nacka och det bemötande jag fick av Moa var alltigenom
    korrekt, vänligt och professionellt. Läs mer
  • Josephine N
    Josephine N skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Snabb i återkoppling, driven och positiv! Mycket nöjd med Moa och kommer rekommendera henne vidare! Läs mer
  • Hanna J skrev om Niklas Norlin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har sålt villa i Skuru. Vi förväntade oss mer i pris . Amorteringskraven är det sämsta bankerna infört. Ta bort . Mäklaren var bra . Och ville även försöka sälja på semestern det var bra. Läs mer
  • Umar S skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Han är kompetent mäklare och är lätt att kommunicera med. Jättebra och professionellt bemötande.

Han är rak och tydlig, serviceinriktad och väldigt engagerad. Läs mer
    2018-11-30 Daniel E svarar Umar S
    Hej Umar

Tack så mycket för den fina rekommendationen. Var roligt att du har uppskattat mitt professionella bemötande och service
  • Bengt Urban Å skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Glad och trevlig person som är lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Anna E skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket nöjd med Lars när han sålde vårt hus.
    Lyhörd, kunnig och professionell!
    Rekommenderas! Läs mer
  • Volga A skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    ............................... Läs mer
  • Therese D skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Bra erfarenhet av Daniel. tycker att han gjorde det som behövdes när bostadspriserna gått ner. Bra bemötande. Läs mer
    2018-11-22 Daniel E svarar Therese D
    Hej Therese

Tack så mycket för rekommendationen . Kul att nu uppskattade mitt arbete

Hoppas att ni trivs bra i ert nya boende
  • Giacomo S skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi sålde en 3:a på 81 kvm. Thérèse var målmedveten från första början och förklarade sin taktik. Vi kände oss skeptiska men litade på henne. Nu med facit i hand är vi mycket nöjda. Hennes taktik fungerade och vi fick en lyckad och smidig försäljning i en tid då bostadsmarknaden svajar. Thérèse är tydlig, lätt att nå, strukturerad, engagerad och pigg. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Peter K
    Peter K skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpte en bostadsrätt och fick ett väldigt trevligt och professionellt bemötande av mäklare Daniel Eriksson. Daniel fanns tillgänglig för frågor och information under visningen men var inte för påträngande, uppskattat. Daniel var lugn, intresserad och kunnig, och lyhörd för våra önskemål. Läs mer
    2018-11-22 Daniel E svarar Peter K
    Hej Peter

Vad roligt att du upplevde mig som trevlig, professionell, kunnig och lyhörd. Tack så mycket för att du tog dig tid och skriva den här fina rekommendationen. Hoppas ni trivs bra i ert nya boende.
  • Daniele A skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Very professional! We appreciated how she presented with patience and no pressing at all. Läs mer
  • Kristoffer O
    Kristoffer O skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Filip hjälpte mig att sälja min lägenhet i Orminge.

Jag upplever att Filip bemötte mig oerhört professionellt & inte alls så "säljig" som vissa mäklaren kan vara.

Jag är en person som gärna vill ha koll på vad som händer och jag upplever att Filip förstod det direkt och höll mig ständigt uppdaterad genom hela processen. Oavsett om det var negativt eller positivt.

Filip kontaktade mig och berättade att han hade en potentiell köpare från en tidigare affär, ett par dagar senare visad han lägenheten till den personen och det slutade med att lägenheten såldes till ett mycket bra pris.

Filip såg även till att hans kollegor på annan ort fanns behjälpliga när det var dags att hitta nästa lägenhet att flytta in i.

Jag skulle alla dagar i veckan rekommendera Filip till mina närstående och jag kommer definitivt att höra av mig till honom när det är dags att sälja nästa gång.

Betyg: A++++++

Med vänliga hälsningar
    Kristoffer Olsson. Läs mer
    2018-11-05 Filip S svarar Kristoffer O
    Oerhört tacksam för dem fina orden Kristoffer!! Det var ett nöje att samarbeta med dig & hoppas att du trivs bra i ditt nya boende.
  • Jessica P
    Jessica P skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Emma gjorde försäljningen av min lägenhet både snabbt och smidigt, utan budgivning! Läs mer
    2018-10-30 Emma S svarar Jessica P
    Tack Jessica för ett lyckat samarbete tillsammans och en fin rekommendation. Vi ses på tillträdet! :)
  • Christian K skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket bra och professionell. Tydlig planering och följande information. Läs mer
    2018-10-17 Daniel E svarar Christian K
    Hej Christian

Roligt att du gillade min åtekoppling och att du kände dig trygg med planeringen. Att du upplevde att jag var proffesionell känns extra roligt.

• Emil W skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Trevlig och driven mäklare. Sålde en 2a och fick det jag ville ha för den. Snabbt och enkelt. Läs mer
    2018-10-17 Daniel E svarar Emil W
    Hej Emil

Vad bra att du upplevde att det var snabbt och enkelt. Det är så det ska kännas när man jobbar med mig.
  • Robert C skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Fick förtroende för Fastighetsbyrån då man återkom ASAP både vid 1:a kontakten och även under hela affären Läs mer
  • Daniel L skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket kunnig och hjälpsam, svarade alltid på frågor o funderingar man hade , och återkom snabbt. Läs mer
    2018-10-17 Daniel E svarar Daniel L
    Hej Daniel

Roligt att du upplevde mig som kunnig och hjälpsam . Det gick ju bra med både köpet och försäljningen så kul att du uppskattade mina råd.
  • Thananya C skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Linnea är en fantastisk mäklare! Super trevligt och hjälpsam. Hela processen kändes trygg och bra med henne. Hon kom med idéer och förslag om hur vi skulle göra för att piffa till innan foto och visning för att öka intresset. Kommer att rekommendera alla att kontakta Linnea vid försäljning. Stort tack! Läs mer
  • Rickard J skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket serviceinriktad och flexibel när vi ville komma på visning med kort varsel. Påläst och proffsig Läs mer
  • Wiveka Britt-Inger Nyberg H skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Mäklaren var utmärkt. Objektet såldes snabbt och effetivt. Läs mer
  • Carolina A skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket proffisg, seriös, trevlig mäklare som gjorde min bostadsafför trygg och lyckad. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-02 Emma S svarar Carolina A
    Hej Carolina! Tack för din fina rekommendation och ett gott samarbete på Becksjudarvägen! Har varit så kul att få hjälpa dig vid försäljningen. Vi ses på tillträdet :)
  • Anki Wohlfart H
    Anki Wohlfart H skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Moa var mycket bra och mötte upp till våra förväntningar Läs mer
  • Helena H skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Daniel var min mäklare vid försäljning av en bostadsrätt. Vi hade kontakt i flera år innan jag hittade den perfekta lägenheten att flytta till. Sedan gick allt väldigt smidigt. Vi hade redan tagit bilder på lägenheten och hade visning så snabbt det bara gick.
    Daniel gjorde allt väldigt enkelt och bekvämt för mig. Tyvärr är bostadsmarknaden inte vad den var och jag fick inte det pris jag hade hoppats på, men det är absolut inte Daniels fel. Han gjorde allt han kunde.
    Jag är väldigt nöjd med försäljningen av min bostadsrätt och Daniels del i det. Läs mer
    2018-10-01 Daniel E svarar Helena H
    Hej Helena

Tack så mycket för den fina rekommendationen. Vad kul att att du gillade upplägget med På Gång .
    Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet.
  • Peder O skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi sålde vår lägenhet genom Daniel och är väldigt nöjda. Han har ett stort kunnande om området och lägenheterna, har ett kontaktnät som gav oss maximalt! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-09-27 Daniel E svarar Peder O
    Hej Peder

Tack så mycket för den fina rekommendationen. Vad roligt att ni är nöjd med försäljningen.
    Peder O gillar detta
  • Leonardo O skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Thérèse was very attentive and always willing to help. Thanks to the last minute visit I was able to purchase the flat that I was looking for. Thank you! Läs mer
  • Linda F
    Linda F skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Så här långt i köpprocessen är jag mycket nöjd med Moa. Proffsig, tydlig och inlyssnande som kom med tips och ideer hur jag enkelt skulle kunna fixa till mitt nya hem. Inga konstigheter i köpprocessen. Kan varmt rekommendera Moa och troligen mäklaren som får sälja mitt hem då det är dags! Läs mer
  • Fredrik S skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket trevlig, professionell, snabb och tillgänglig! Hanterade vår affär på ett suveränt sätt och kändes mycket engagerad. Kan starkt rekommendera Linnea på alla sätt och vis! Läs mer
  • Jacob S
    Jacob S skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Som helhet mycket bra! Min mäklare var påläst och återkom snabbt vid frågor. Läs mer
  • Per S skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt lägenhet. Bra bemötande i en vad jag kan tro inte alltför stressbefriad tillvaro. Läs mer
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag sålde min 2 a i nacka.
    Hon var proffsig från första samtalet och hela arbetet till lägenheten blev såld.
    Jag förväntade mig att mäklaren skulle kunna området och svara på frågor. Med Linnea fick vi mycket mer än bara svar, hon förklarade, var alltid tillgänglig. Vi fick så mycket hjälp med allt.
    Hon är verkligen proffsig i alla lägen, supertrevlig, kunnig och någon man litar på. Rekomenderar henne till alla! Läs mer
  • Bengt Erik B skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi sålde vår villa genom Fastighetsbyrån.
    Vi blev bemötta på ett proffsigt sätt och mycket återkopplingar.
    Stort engagemang för arbetet.

Köpeskillingen blev lägre än var mäklaren gick ut med och
    försäljningen tog betydligt längre tid än vad vi trodde från början.

Detta berodde säkerligen att på att marknaden förändrades snabbt vid denna tidpunkt. Läs mer
  • Martina F skrev om Niklas Norlin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har sålt vårt parhus i Nacka med hjälp av Niklas på Fastighetsbyrån. Kombinationen av stor mäklarbyrå, nätverk och marknadsföringsplattform, med både professionellt och personligt engagemang gjorde att vi är mycket nöjda med affären. Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Professionell, lysande på våra behov och tog affären framåt. Duktig, ambitiös och trovärdig. Läs mer
  • Jan W
    Jan W skrev om Camilla Olerup en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålt vårt hus i Lännersta i Nacka.
    Camilla har tagit initiativ och kommit med konstruktiva förslag för att genomföra affären på bästa sätt.
    Camilla har helt levt upp till de förväntningar vi haft på Fastighetsbyrån och som styrts av deras marknadsföring som mäklarbyrå. Vi är helt och fullt nöjda och kan rekommendera henne liknande mäklaruppdrag. Läs mer
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Camilla Olerup en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Trots en iskall bostadsmarknad lyckades Camilla sälja vår lägenhet på ca 3veckor och när det gäller bemötandet så var det utmärkt Läs mer
  • Sofia N skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket bra mäklare. Tillmötesgående och trevlig Läs mer
    2018-09-28 Emma S svarar Sofia N
    Hej Sofia! Tusen tack för trevliga ord. Hoppas ni trivs bra i nya villan i Gävle :)! Tack för ett trevligt & gott samarbete på Ugglevägen!

Forumvägen 12, 131 53 Nacka