Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Nacka

Fastighetsbyrån Nacka

Forumvägen 12, 131 53 Nacka — Visa karta

Vi vet att den erfarenhet och kunskap vi har kring bostadsmarknaden i Nacka kommun kan vara ett bra stöd i din stundande bostadsaffär. Vi har full koll på Saltsjöbaden, Sicklaön, Boo och Älta och här har vi hjälpt många hitta sitt nya hem genom åren.

Eftersom vi jobbar nära med Swedbank och Juristbyrån får du enkel och snabb tillgång till alla tjänster du kan behöva i samband med din fastighetsaffär. På kontoret i Forum Nacka arbetar mäklare med mycket personligt engagemang och vi anpassar oss i möjligaste mån efter dina förväntningar och önskemål.

Ta kontakt med oss när du har frågor kring boende och bostad i Nacka!

Läs vad 626 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nacka

• 2019-07-10

Håkan A skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålt en bostad. Daniel har varit mycket bra, tålmodig och gjorde ett bra jobb för mig. Läs mer
  • 2019-07-09

Kjell O skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt en lägenhet till min son. 1,5 m kök. Blev bemött av Daniel på ett lugnt och trevligt sätt. Det kändes att man kunde ställa de frågor som vi hade och som var viktiga. Var engagerad i budgivningsfasen då han ville att man tog kontakt med honom, så att varje bud lades muntligt. Det skapade förtroende och ett professionellt sätt att hantera en ganska svår process.

Sammanfattningsvis så är Daniel lugn, saklig och professionell i att hantera ett mäklaruppdrag. Läs mer
  • 2019-07-07

Lill L skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Tyckte att hon hade ett väldigt trevligt och avslappnat bemötande. Var till stor hjälp med bankkontakt Läs mer
  • 2019-07-04

Kerstin Birgitta P skrev om Carl-Magnus Ekström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Försäljning av mitt hus i Saltsjö Duvnäs om 250 kvm har skötts på ett affärsmässigt och smidigt sätt till full belåtenhet.

intrycket vid första mötet gjorde att jag bestämmde mig. Fortsättningen av kontakten och försäljningen blev precis som jag förväntat mig och vad som utlovats.

Tydlig. trygg, mycket bra återkoppling, bra förhandling, skicklig fotografering. Bra förarbeten.

Allt detta har resulterat i en snabb och lyckad försäljning. Läs mer
  • 2019-07-01

Alexandra E skrev om Axel Wendelius en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Axel är kompetent, lyssnar in och bra på att bemöta olika typer av personligheter. Jag skulle absolut anlita honom igen, är mycket nöjd med hans insats och tillgänglighet under hela uppdraget. Läs mer
  • 2019-06-28

Joachim E skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Tack för ditt engagemang, stöd och hjälp genom försäljningen. Superbra jobbat! Läs mer
  • 2019-06-26

Nina B skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Trevlig och proffsig mäklare som i mitt tycke gick ut med för lågt utpris, men det gick jättebra att sälja min lägenhet i Järla sjö. Jättenöjd 👌🏽👌🏽🌸 Läs mer
  • 2019-06-26

Ulrika H skrev om Axel Wendelius en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålt lägenhet.

Väldigt självsäkert intryck av Axel. Fick en bra bild och av honom. Saknade dock lite information och åtgärdsplan när vi inte fick så mycket respons på de första visningarna.

När budgivningen drog igång tycker jag Axel gjorde ett väldigt bra jobb och "pushade" budgivarna till ett högra avslut. Läs mer
  • 2019-06-25

Lisa J skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpte bostad där Emma var mäklare. Hon var proffsig och tillgänglig. Affären flöt på utan hinder. Läs mer
    2019-07-02 Emma S svarar Lisa J
    Tack snälla Lisa för dina fina ord :) Glädjer mig! Hoppas att du trivs bra i den nya bostaden!

Ha en fantastisk sommar!
    Emma S gillar detta
  • 2019-06-25

Rasmus A skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag sålde en 2:a med hjälp av Emma. Jag hade problem med att sälja min bostad, men när Emma kom in i bilden löste det sig! Slutpriset blev även över förväntan, vilket var en glad överraskning.

Jag är otroligt nöjd och skulle utan tvekan rekommendera henne till en nära vän! Läs mer

Johannes B skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Daniel Eriksson kontaktades av mig för ca 3 år sedan, för en värdering av min lägenhet.
    Trots att jag pga omständigheter sköt upp en försäljning (under flera år) så höll Daniel hela tiden kontakten med mig. Detta utmärkte honom jämfört hans branschkollegor.
    Därför fick jag stort förtroende för honom och hans sätt att hantera potentiella kunder.

Nu när det till slut blev dags för en försäljning så hade han ett korrekt och professionellt agerande inför och under försäljningen.
    Han visade genuint intresse för mina och även köparens önskemål.
    I sin tur ledde detta till en affär som alla inblandade var nöjda med! Läs mer

Philip M skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket tillmötesgående, lyhörd och allmänt proffsig - högsta betyg! Läs mer
    2019-07-10 Filip S svarar Philip M
    Stort tack för dem fina orden Philip! Det var ett nöje att sammarbeta med dig. Hoppas du lyckas hitta ditt nya drömboende. Trevlig sommar!!

Marie K skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har köpt en bostadsrätt. Allt flöt på väldigt smidigt. Fick snabb återkoppling o allt hanterades korrekt Läs mer
    2019-07-10 Filip S svarar Marie K
    Vad härligt att höra Marie. Hoppas du stormtrivs i din nya bostad. Skulle du behöva hjälp med något gällande din nya bostad kan du alltid kontakta mig! Trevlig sommar!!
  • 2019-06-17

Solweig K skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lägenhet via annons.
    Trevligt och proffesionellt bemött. Läs mer
  • 2019-06-13

Olle E skrev om Axel Wendelius en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt bostadsrätt. Var snabb att ta reda på info som saknades , påläst på det mesta. Samarbetsvillig o lösningsfokuserad.
    Framförallt väldigt trevlig! Läs mer
  • 2019-06-11

Anders E skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Fick tipps om Filip av en annan mäklare.
    Mycket bra bemötande och alltid trevlig
    Skulle verkligen rekommendera Filip till andra. Läs mer
    2019-06-24 Filip S svarar Anders E
    Stort tack för dem fina orden Anders!!

Tycker att samarbetet flöt på otroligt väl & hoppas att allting känns bra nu i efterhand.

Stort lycka till med er nya bostad & vi ses på tillträdet!

Trevlig sommar!
  • Emma Ö

2019-06-10

Emma Ö skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Från första stund har Emma varit extremt engagerad i försäljning av min lägenhet. I hela kontakten har hon varit professionell och lättillgänglig. Det är svårt att hitta en person som brinner så mycket för sitt jobb som Emma gör och jag hoppas jag får möjlighet att anlita henne igen för framtida köp/försäljningar. Ska du sälja din lägenhet i Nacka, anlita i så fall Emma på Fastighetsbyrån! Läs mer
    2019-06-11 Emma S svarar Emma Ö
    Tusen tack fina Emma för din rekommendation! Vilket bra team vi har varit genom denna försäljning. Verkligen ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen på Ugglevägen och att jag fått chansen att lära känna dig :) Tack även för ditt engagemang, har stor betydelse för en bra försäljning :)!! Vi ses snart på tillträdet!
  • 2019-06-10

Emelie F skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har köpt en lägenhet i Saltsjöbaden . Jag hade 50 mil från mitt förra boende och Emma var otroligt hjälpsam med köpet av nya lägenheten trots långt avstånd. Trevlig på alla sätt !
    Duktig tjej. Läs mer
    2019-06-10 Emma S svarar Emelie F
    Tusen tack Emelie! Vad glad jag blir över din fina rekommendation :) Hoppas du ska stormtrivas i din nya grymma lägenhet! Allt gott!
  • 2019-06-07

Jacob B skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har sålt en bostad.
    Blev bra och proffsigt bemött av mäklaren. Mina förväntningar var rätt högt ställda. Tyvärr nådde vi inte upp till önskad försäljningsnivå men det hade nog mer att göra med lägenhetens skick.

Överlag ändå väldigt nöjd att få iväg den till bra nivå på en tuff marknad. Läs mer
    2019-06-24 Filip S svarar Jacob B
    Tack för den fina rekommendationen Jacob!!
    Hoppas att allting känns bra här i efterhand & att du kommer stormtrivas i din nya bostad.

Trevlig sommar!!
  • 2019-06-05

Bertil F skrev om Carl-Magnus Ekström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Har funkat bra hittills ,jag är möjd Läs mer
  • 2019-06-04

Mats O skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har sålt vår bostad och använde oss av Fastighetsbyrån i Nacka. Therese var jätte trevlig och väldigt ambitiös hon sålde vår lägenhet fort, smidigt och till ett högre pris än vi begärt. Vi är jätte nöjda med Therese och kommer att använda oss av henne vid nästa eventuella försäljning. Läs mer
  • 2019-06-03

Fredrik A skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Therese är professionell, kunnig, service-minded,responsiv och arbetar hårt. Sammantaget kunde vi inte vara nöjdare med val av mäklare. Vi sålde ett hus i Saltsjö Boo och behövde snabbt agerande, Therese uppfyllde alla våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-06-02

Olov N skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Thérèse är trevlig och engagerad. Det känns verkligen som Thérèse gjorde ett optimalt jobb för att sälja vårt hus i Nacka. Thérèse höll hela tiden bra kontakt med oss under hela säljprocessen. Läs mer
  • 2019-06-02

Anna H skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Emma Strindin hjälpte oss att sälja vår 3:a.
    Vi tycker att Emma var mycket trevlig, lätt att ha att göra med, hjälpsam och informerade bra om alla steg i försäljningen.
    När vi haft frågor har vi snabbt fått svar.
    Vi upplevde att hon verkligen gjorde sitt bästa för att försäljningen skulle gå igenom.
    Vi kan varmt rekommendera Emma. Läs mer
    2019-06-10 Emma S svarar Anna H
    Tusen tack fina Anna & Tony! Det glädjer mig att ni känner er nöjda med mitt jobb. Hoppas allt går bra med flytten, så ses vi snart igen! :) Tack för ert engagemang i er försäljning med!
  • 2019-05-29

VIKTOR T skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Smidig och snabb affär! Väldigt hjälpsam i både sälj och köp.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-05-29

Kajsa B skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålt bostadsrätt
    Väldigt trevligt bemött, inte för på utan på våra villkor.
    Hade förväntningar att han skulle sälja bostad snabbt. Han levde upp till förväntningar då vi sålde efter en förhandsvisning och över vad vi hade trott.
    Är mycket nöjd med allt som Daniel Eriksson gjort under hela processen. Läs mer
  • Kenny H

2019-05-29

Kenny H skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Filip hittade rätt köpare till mig i en trög bostadsmarknad.

Professionell, kunnig, lyhörd, tillgänglig, hjälpsam och väldigt trevlig att jobba med. Rekommenderar Filip varmt! Läs mer
    2019-05-31 Filip S svarar Kenny H
    Stort tack för den fina rekommendationen Kenny!

Det var ett nöje att samarbeta med dig & önskar er all lycka till i letandet efter er nya bostad!
  • 2019-05-26

Louise Kristina K skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi sålde vårt hus på Båthöjden. Vi fick ett väldigt trevligt bemötande av Lars. Vi har känt oss trygga från första kontakt tills att huset blev såld. Allt gick väldigt smidigt, vi fick hjälp med bankkontakt, energideklarationen och besiktning, bra återkoppling efter visningen och under budgivningen. Läs mer
  • Lukas S

2019-05-25

Lukas S skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lars är ett sant mäklarproffs, tack Lars för all hjälp!
    Trygg, smidig och förtroendeingivande mäklare med lång erfarenhet, det märks! Läs mer
  • Hans L

2019-05-25

Hans L skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Såld lägenhet.
    Trevlig och kompetent mäklare. Läs mer
  • 2019-05-20

Birgitta W skrev om Carl-Magnus Ekström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Utmärkt bemötande på visning.
    Informativ och snabb respons på för mig som kund många väsentliga frågor.
    Ödmjuk och professionell.
    En glädje att möta en sådan mäklare !

Mvh !

Birgitta Wallhorn Läs mer
  • 2019-05-20

Barbara D skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lagom engagerade, inte så värst intresserade av jobbet. Läste halva dokumentet och visade tydlig trötthet. Läs mer
  • 2019-05-19

Karl Magnus N skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålt radhus.
    Mycket trevlig och ödmjuk mäklare som föreföll mån om oss som kunder.
    I slutändan fick vi ut mer än vad vi förväntat oss prismässigt. Läs mer
  • 2019-05-19

Anna Sofia K skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålt lgh. Bra bemött, aktiv mäklare. Läs mer
    2019-06-10 Emma S svarar Anna Sofia K
    Tack snälla Anna för en fin rekommendation! Har varit så kul att få hjälpa till med försäljningen och fått lära känna er. Hoppas ni ska stormtrivas i ert nya boende! :) Ha det bäst!
  • 2019-05-06

Tomi H skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt.
    Träffade aldrig mäklaren, eftersom det var min son som skötte all kontakt, men mejlen fungerade som det skulle. Läs mer
  • 2019-05-03

Andreas H skrev om Axel Wendelius en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag sålde min 3-rummare i nacka. Från initiala kontakten med mäklaren tog det ungefär 3 veckor-ish innan den var såld. Jag fick ett vänligt och väldigt proffsigt bemötande och fick en känsla av att min mäklare verkligen lagt manken till att få en försäljning till sånt bra pris som möjligt. Han höll mig uppdaterad konstant och hjälpte mig när jag var tvungen att ta beslut angående försäljningen. Supernöjd helt enkelt! Läs mer
  • 2019-04-19

Solveig Margaretha K skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Min erfarenhet hittills är till full belåtenhet med med Lars Arvidsson.
    Han fullföljer det som han har sagt och det jag har blivit informerad om.
    Jag känner mig trygg med husförsäljningen och de frågor jag hittills har haft har besvarats.
    Min bedömning/förväntning är att även slutförsäljningen av villan kommer att gå bra.
    Jag kan på det varmaste rekommendera Lars Arvidsson som fastighetsmäklare.
    Vänligen
    Solveig Kjellberg Läs mer
  • 2019-04-17

Hedda B skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vår lägenhetsförsäljning gick otroligt smidigt och snabbt! Emma Strindin hade bra kunskap om området, och även redan spekulanter på objekt så som vår lägenhet. Emma visade entusiasm och bra säljmentalitet med klar målbild. Hon la upp en tydlig och god plan över säljprocessen, och vi kände oss verkligen i dem bästa händer. Rekommenderar Emma varmt! Läs mer
  • Ann-Sophie G

2019-04-11

Ann-Sophie G skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Filip är professionell, kunnig, förtroendeingivande, trygg, gör det lilla extra, lyhörd. Kan varmt rekommendera Filip. Läs mer
    2019-04-16 Filip S svarar Ann-Sophie G
    Stort tack för dem fina orden Ann-Sophie!! Det var ett nöje att sammarbeta med dig.
    Vi ses på tillträdet.
  • 2019-04-10

Robin C skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Thérèse gjorde ett superjobb med att sälja min lägenhet. Bra feedback under hela vägen och höll mig uppdaterad hela tiden. Försäljningen gick över förväntan. Läs mer
  • 2019-04-05

Engagerad
    Tålamodig Läs mer
  • 2019-04-05

Astrid P skrev om Carl-Magnus Ekström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har sålt mitt radhus i Älta.Carl-Magnus har hjälpt mig med visningar,och annat krånglit som jag inte förstått. Han har fått upp ett bra pris på mitt radhus.
    Astrid P Läs mer
  • JONATAN M

2019-03-31

JONATAN M skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Emma är en fantastiskt proffsig, pålitlig och trevlig mäklare. Under vårt ett år långa lägenhetssökande har vi inte träffat någon mäklare i Nackaområdet vi känt oss lika trygga med, så vi väldigt glada att vi fick möjlighet att köpa genom henne :) Läs mer
  • 2019-03-30

Alice Birgitta E skrev om Carl-Magnus Ekström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Försäljning av fritidshus. Mäklare Carl-Magnus Ekström Fastighetsbyrån Nacka. Carl-Magnus är driven, snabb, tillmötesgående och alltid tillgänglig per telefon och Epost. Han har varit informativ och stöttande under försäljningsprocessen och målinriktad. Han är lätt att diskutera med och är snabb att återkomma med svar på frågor. Han har lyssnat in både köpare och säljare och lagt ned möda för att genomföra en snabb och bra affär. Mina förväntningar infriades avseende både genomförandet och priset.
    Jag är mycket nöjd med Carl-Magnus Ekströms mäklararbete. Läs mer
  • 2019-03-27

Åsa B skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpte min lägenhet för 2,55000, Sålde för 2,52000. Hade givetvis hoppats på vinst, men svår marknad idag.
    Jag har blivit väl bemött och ständigt uppdaterad om läget. Läs mer
    2019-04-16 Filip S svarar Åsa B
    Stort tack för de fina orden Åsa!!
    Jag hoppas att du kommer att stortrivas i ditt nya boende. Vi ses på tillträdet!

Magnus F skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lars sålde en villa till oss, var mycket behjälplig, har ett trevligt och avslappnat sätt, samtidigt väldigt noggrann och proffsig Läs mer

Johanna K skrev om Carl-Magnus Ekström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt en bostad i Tollare. Mäklaren svarade felaktigt på de flesta frågorna, gav ett sömnigt intryck och återkopplade efter väldigt långa tider.
    Han var trevlig i bemötandet när man väl fick tag på honom och då var han mån om att ta reda på svar men tyvärr blev det oftast fel svar. Jag tog till slut reda på alla saker själv och fick då rätta svaren, bland annat info om bostaden jag köpt, elavtal mm.
    Skulle inte rekommendera mäklaren till någon. Nu var det bra för mig eftersom jag köpte. Läs mer

Kristiina B skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag blev bemött av Daniel proffsigt och tillmötesgående och han hjälpe mig med att sälja min bostad ( lägenhet) smidigt, snabbt och besvärsfritt. Jag var i början lite tveksam om jag överhuvudtaget var villig att sälja och gå genom hela försäljningsprocessen men Daniel hjälpte mig snabbt med att hitta lämpliga köpare och lägenhet blev såld utan Hemnet och visningar och till ett pris som jag önskade. Daniel var lugn och tydlig och följde alltid upp och höll mig informerad om vart i processen vi var. Han ringde och höll kontakten själv och jag behövde aldrig jaga honom. Rekommenderar Daniel varmt! Läs mer
  • 2019-03-12

Henrik D skrev om Carl-Magnus Ekström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har sålt ett familjevänligt radhus i ett lugnt område.

Vår mäklare levde upp till våra förväntningar i en föränderlig värld, priset som vi fick var inte helt vad vi hoppades på, men blev det bästa givet marknadsläget.

Han var dessutom lyhörd för våra önskemål om tillträde och fick till en bra deal, inte minst med en köpare som vi känner oss tillfreds med att sälja till. Läs mer
  • 2019-03-10

Marietess G skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Grymt bra! 🌟🌟🌟🌟🌟
    Finns inte så mycket att säga Läs mer

Forumvägen 12, 131 53 Nacka