Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Nacka
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Nacka
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Nacka

Fastighetsbyrån Nacka

Forumvägen 12, 131 53 Nacka — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Nacka och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 499 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nacka

• Carl K
    Carl K skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Daniel levererade precis det jag önskade. Han var tydlig, lyssnade och gav mig viktiga tips. Är mer än nöjd med hela processen.
    2016-12-06 Daniel E svarar Carl K
    Hej Carl

Roligt att du känner dig nöjd med försäljningen och att du uppskattade mina tips och råd. Vi syns igen på tillträdesdagen
  • Emelie E
    Emelie E skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Orminge. Vi är väldigt nöjda! Bra kontakt både per telefon och sms. Vi kan verkligen rekommendera Daniel!
    2016-12-06 Daniel E svarar Emelie E
    Hej Emelie

Tack så mycket för den fina rekommendationen. Roligt att ni gillade min återkoppling under försäljningen. Vi syns på tillträdesdagen
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Johan Stenis en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Anlitade Johan för försäljning av min lägenhet. Trevlig,kunnig och hjälpsam mäklare.
  • Lars S
    Lars S skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Positiv från första början och fullt ut. Fin respekt för den äldre ägaren
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag sålde min bostadsrätt i Orminge med hjälp av Daniel Eriksson ,mycket proffsig mäklare
    Jag kände fullt förtroende för honom
    Kan varmt rekommendera honom
    *****

Mvh Micke
    2016-11-24 Daniel E svarar Mikael A
    Hej Mikael

Roligt att du är nöjd med försäljningen och tack så mycket för att du tog dig tid att skriva den fina rekommendationen
  • Karl-ivar E
    Karl-ivar E skrev om Johan Stenis en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Johan är en mäklare som ser möjligheter istället för svårigheter. Vi är mycket nöjda med hur han hanterade försäljningen av vår gamle fars lägenhet.
  • AC A
    AC A skrev om Johan Stenis en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Johan är väldigt trevlig unik och har det mesta
    och mer därtill som krävs för att kunder ska känna sig trygga i din försäljning.
    Kan rekommendera Johan varmt!
  • Frida E
    Frida E skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lina Nordström är den mest professionella mäklare vi någonsin anlitat. Hon är alltid tillgänglig, mycket engagerad och trevlig. Vi uppskattade särskilt hennes goda råd och vi fick verkligen förtroende för henne. Att lägga försäljningen av sin bostad i någons händer är ett stort förtroende och det axlade Lina utmärkt! Vi kan verkligen rekommendera Lina till andra, hon är en stjärna! Med vänlig hälsning, Frida
  • Lena S
    Lena S skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag tycker allt har fungerat jättebra. Superbra kontakt med mäklaren och hon har alltid svarat på frågor via mail och telefon.
    Jag är väldigt nöjd med hur jag har blivit bemött.
  • Christer H
    Christer H skrev om Johan Stenis en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Trevligt och professionellt bemötande.
  • Frida S
    Frida S skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Kompetent, tillmötesgående, flexibel och professionell mäklare!
  • Hoshiar D
    Hoshiar D skrev om Johan Stenis en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Enkel, korrekt i sin agerande samt engangerad
  • Marie Å
    Marie Å skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Bra och snabb respons hela vägen!
  • Sofi S
    Sofi S skrev om Johan Stenis en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi hade Johan Stenius som mäklare och både jag och min sambo är supernöjda! Nästa gång vi säljer nuvarande lägenheten kommer vi kontakta Johan igen! Jättebra service!
  • Paula T
    Paula T skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Moa känns ärlig och genuin. I vissa fall lite osäker men det tror jag blir bättre ju mer erfarenhet hon får.
    Är ändå glad att jag fick henne som mäklare!
  • Ulf P
    Ulf P skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket bra samt ett bra samarbete och kontakt mellan oss och mäklare.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag blev väldigt bra bemött. Fick snabbt bra och tydliga svar på de frågor jag haft i samband med köpet av bostaden. Väldigt nöjd med hur smidigt allt har gått tack vare Moa.
  • Ellinor V
    Ellinor V skrev om Johan Stenis en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Professionell och engagerad. Professionell och engagerad.Professionell och engagerad. Professionell och engagerad. Professionell och engagerad. Professionell och engagerad.
  • Theo B
    Theo B skrev om Johan Stenis en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Johan har väldigt hjälpsam hela vägen och det är tack vare honom jag hittade den fina lägenheten jag bor i nu! Tack Johan!
  • Mikaela H
    Mikaela H skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Moa Kronståhl Pil responderar snabbt på både mail och telefon, hon är trevlig och tillmötesgående. Inte påträngande eller överdrivet pådrivande. Min upplevelservice av henne som mäklare var bra 🖒
  • Torbjörn W
    Torbjörn W skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Moa är en kompetent mäklare med ett driv som får saker att hända. Hon behåller sitt lugn och svarar korrekt på alla frågor som dyker upp. Vi rekommenderar Moa för kommande försäljningar.
  • Christoffer K
    Christoffer K skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Trevligt bemötande. Svarade bra och snabbt på alla frågor. Sammanfattningsvis en bra upplevelse som kund.
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Johan Stenis en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Seriös, kundorienterad, engagerad o trevlig.
    Energisk på ett personligt o trevligt sätt.
    En god representant för mäklarkåren.
  • Olof B
    Olof B skrev om Johan Stenis en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Johan Stenis var artig och förekommande, han underlättade för oss som köpare att genomföra affären på ett bra sätt. Nöjda och glada njuter vi av vårt nya boende i Lillängen.
  • John G
    John G skrev om Johan Stenis en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Snabbt, smidigt, rekordpris - allt till ett rimligt arvode!
  • Erik L
    Erik L skrev om Johan Stenis en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Johan är trevlig och mycket duktig! Jag är mycket nöjd med hans hantering av försäljningen av vår bostadsrätt.
  • Anna A
    Anna A skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lina är bra att ha med att göra. Ambitiös och snabb på att svara/återkomma.
  • Catarina W
    Catarina W skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi kan ge Lina de allra högsta rekommendationer. Proffsig och trevlig utan att vara "mäklar-smilande". Lovade inte för mycket utan höll allt hon utlovat. Hjälpte till med råd på allra bästa sätt.
  • Ylva W
    Ylva W skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Daniel är väldigt tålmodig, konsekvent och ger aldrig upp. Han matar på nästan som en maskin. En bra egenskap för en mäklare som ska hålla reda på alla inblandade i en försäljning. Daniel har ett trevligt och lugnt bemötande. Jag upplever att Daniel är uppriktig i uppgifter och har han inte svar på en fråga tar han reda på svaret och återkommer asap. Väldigt proffsigt. Han står lika mycket på köparens sida som på säljarens vilket jag i längden tror att alla vinner på. Jag rekommenderar Daniel.
    2016-11-11 Daniel E svarar Ylva W
    Hej Ylva

Tack för de fina orden. Jätteroligt att du är nöjd med din försäljning. Hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet
  • Eva G
    Eva G skrev om Angelica Gedlund en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Inte behövt massa kontakt, men helt ok!
  • Eva E
    Eva E skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket kunnig, lyhörd och trevlig. Lämnade hela tiden uppdateringar och informerade om vad som hände under annonsering och visning. Det gör att man som kund känner sig väldigt trygg med den stora affär som en försäljning eller ett köp av en fastighet är. Jag rekommenderar henne varmt!
  • Per A
    Per A skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    En otroligt smidigt hantering från start till mål samt att servicen inte stannade av bara för att köparen hade skrivit på utan fortsatte hela vägen in i mål!
    Stort tack!
    // Per Anderson
  • Miriam H
    Miriam H skrev om Angelica Gedlund en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Angelica skötte allt mycket professionellt med trevligt bemötande och kompetens. Hon fanns alltid tillgänglig för frågor och funderingar och hjälpte gärna till både före och efter köpet.
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    En genomproffsig och alert mäklare, kan knappast vara bättre i sitt agerande.
  • Tommy K
    Tommy K skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lina var mycket snabbt med på våra förslag och genomförde affären väldigt smidigt (under sin semester). Hon svarade omedelbart på frågor och var alltid tillgänglig.
  • Carolina E
    Carolina E skrev om Angelica Gedlund en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Enligt förväntan i mötet. Hade inte önskan om ngt speciellt, men tyckte hon gav ett trevligt intryck och ett behagligt bemötande.
  • Stina L
    Stina L skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Kan rekommendera Daniel. Bra kontakt o trevlig.
    2016-09-29 Daniel E svarar Stina L
    Hej Stina

Tack så mycket för rekommendationen
  • Eva R
    Eva R skrev om Johan Sörman en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag fick ett bra bemötande av Johan Sörman på Fastighetsbyrån.
  • Pascale H
    Pascale H skrev om Angelica Gedlund en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Angelica är en mycket proffsig mäklare som jag har fullt förtroende för. Både vad gäller kunskap och handläggande av ärende. Förutom det har hon ett mjukt, behagligt och förtroendeingivande sätt.
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Angelica Gedlund en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hon var kanon!!!hon tog hand om allt.Tack
  • Anders Ö
    Anders Ö skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jonas visar upp stort kunnande och tålamod under hela affären. Han lyckas kombinera både säljarens önskemål med våra frågor som köpare. Jonas är proffsig helt enkelt!
  • Mårten T
    Mårten T skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jonas ger ett bra och seriöst intryck och har en realistisk syn på marknaden och kan därmed skapa rätta förväntningar. Vi är helt klart nöjda!
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Johan Sörman en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag känner mig helt nöjd med min mäklareJohan Sörman. Fick det stödet jag behövde. Vänder mig gärna igen till Johan Sörman när jag ska sälja nästa lägenhet.
  • Gunilla F
    Gunilla F skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jonas inger förtroende. Han är lugn och saklig och har god erfarenhet.
    Jag är mycket nöjd med ha anlitat honom som mäklare.
  • Linda Ö
    Linda Ö skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jonas är en toppenmäklare - han ringde t.o.m upp oss och frågade om vi var intresserade av ett radhus i området som vi letade i. Självklart var vi det och slog till! Flytten går nu i oktober. :-)

Bara +++++
  • Linda Ö
    Linda Ö skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Daniel är en mäklare som jag kan rekommendera varmt till andra vid försäljning av sin bostad. Han är bra på att lämna information om försäljningen, så jag slipper gå och fundera på vad som kommer att hända. Skickar sms om statusen. Det värdesätter jag!
    2016-09-29 Daniel E svarar Linda Ö
    Hej Linda

Tack så mycket. Kul att höra att du uppskattade smsen och tusen tack för den fina rekommendationen
  • Maria S
    Maria S skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Duktig, kompetent och engagerad mäklare, informationen under försäljning av lägenheten var jätte bra! Vi rekommenderar Daniel!
    2016-09-29 Daniel E svarar Maria S
    Hej Maria

Var kul att ni är nöjda med återkopplingen. Roligt att ni tycker att jag är både kompetent och engagerad då det är viktiga egenskaper som mäklare.
  • Carina E
    Carina E skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag känner mig trygg att tillsammans med mäklaren sälja min lägenhet. Han är lugn, sansad och vad jag anser mycket kunnig.

Priset helt ok för den hjälp jag fick.
    2016-09-29 Daniel E svarar Carina E
    Hej Carina

Tack för de fina orden.
    Hoppas att du kommer att trivas bra i din nya lägenhet.
  • Anders Ö
    Anders Ö skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Daniel har varit vid vår sida under hela försäljningsprocessen, som av olika anledningar varade över ett år. Han tröttnade aldrig på våra återkommande frågor och emellanåt ändrade krav.
    Daniel har visat att han besitter både kunskaper, tålamod och ett starkt driv i själva försäljningen. Stor TACK Daniel!
    /Anders & Linda
    2016-09-29 Daniel E svarar Anders Ö
    Hej Anders

Ja det blev en liten specialare eran försäljning men det var bara roligt :) . Hoppas att ni kommer att trivas bra i erat nya hus.
  • Joachim L
    Joachim L skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Proffsig och alltid tillgänglig.

Forumvägen 12, 131 53 Nacka