Fastighetsbyrån Nacka

Fastighetsbyrån Nacka

Vi vet att den erfarenhet och kunskap vi har kring bostadsmarknaden i Nacka kommun kan vara ett bra stöd i din stundande bostadsaffär. Vi har full koll på Saltsjöbaden, Sicklaön, Boo och Älta och här har vi hjälpt många hitta sitt nya hem genom åren.

Eftersom vi jobbar nära med Swedbank och Juristbyrån får du enkel och snabb tillgång till alla tjänster du kan behöva i samband med din fastighetsaffär. På kontoret i Forum Nacka arbetar mäklare med mycket personligt engagemang och vi anpassar oss i möjligaste mån efter dina förväntningar och önskemål.

Ta kontakt med oss när du har frågor kring boende och bostad i Nacka!

979 omdömen om Fastighetsbyrån Nacka

Sedan starten hos Reco 2013
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2023-02-07 Verifierad kund
    Bra bemötande. Positiv och engagerad attityd.

Enda "lilla" kritiken är att vissa "intyg" som angavs inte fanns/levererades. (Våtrumsintyg, exakt information av funktionen med öppen spis).
    Hej LG,
    Tack för din positiva feedback!
    När det gäller intygen så är det föregående ägare som inte gett det till nuvarande ägare. Dock fick ni en frågelista från förra gången. Ett missförstånd mellan mig och säljaren då jag trodde mina säljare hade fått dessa från deras köp för ca 8 år sedan.
    Hoppas det går bra med er försäljning :)
    Maximillian Broman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Olivia Lindblom en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Saltsjöbaden Tattby
    2023-02-06 Verifierad kund
    Olivia Lindblom hon är snäll och bra och förklara mig om lägenheten visa om lägenheten hjälpa all som jag behöver
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabet Östlund en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Björknäs
    2023-02-04 Verifierad kund
    Kunnig erfaren och trevlig. Elisabeth har sålt åt mig två gånger och bättre mäklare när det gäller proffsighet och personligt bemötande i kombination har jag svårt att tänka mej.
    Rekommenderar å det varmaste!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabet Östlund en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Finnboda Hamn
    2023-02-03 Verifierad kund
    Elisabet är proffsig och gjorde ett mycket bra intyck när vi köpte vår lägenhet.
    • Finnboda Hamn
    2023-02-03 Verifierad kund
    Elisabet är en mycket trevlig och energisk person
    Stort tack Jan för samarbetet och för att ni gjorde lägenheten så fin till visningarna. Elisabet Östlund
    • Björknäs
    2023-02-03 Verifierad kund
    Bra, engagerad och kunnig mäklare med bra personlig service.
    Tack Ida för förtroendet att hjälpa dig och hoppas ni ska trivas bra i nya lägenheten! Elisabet Östlund
    2023-01-31 Verifierad kund
    Tobias är en proffsig mäklare som alltid har ett leende på läpparna. Han ligger ett steg före för att nå det bäst möjliga resultatet. Mycket nöjd med hela processen igenom!
    Hej Louise,
    Så kul att höra att du är nöjd. Jag hoppas du ska trivas i Gustavsberg framöver. :)
    2023-01-31 Verifierad kund
    Erik är väldigt engagerad, personlig och service minded. Professionell och med en grundad kunskap om området vilket är ovärderligt som köpare. Håll hårt i honom!
    • Finntorp
    2023-01-25 Verifierad kund
    Very responsive and fast regarding communications which is very important for us.
    Answered all our questions patiently. Well prepared in terms of having the contract and other documents in place at right time.
    During the visiting sessions, was very helpful and answered all questions, while we also had the freedom to look around ourselves and take our time
    Very competent and highly recommended.
    Hi Majid,
    Thank you for the kind words. It meens alot to me. I hope you will be happy with the new apartment.
  • sålde sitt hus med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2023-01-20 Verifierad kund
    Vi slogs av Tobias förmåga att både vara inlyssnande och samtidigt väldigt tydlig och rak. Inga löften som ej kunde infrias utan en sund värdering och dialog. Mycket kompetent inom området, kan starkt rekommenderas.
    Hej Christian,
    Stort tack för dina fina ord. Var en ära att få hjälpa er! Vi hörs och ses framöver.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Ehrenpil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2023-01-20 Verifierad kund
    Mäklaren ansträngde sig utan problem och tog reda på alla mina frågor. Allt mycket proffsigt utfört.
    • Saltsjöbaden Neglinge
    2023-01-18 Verifierad kund
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Väldigt bra, snabb och tydlig kommunikation. Skulle absolut rekommendera Tobias som mäklare till vänner och familj.
    Hej Marianna,
    Tack för din fina rekommendation. Det betyder mycket! Jag hoppas du ska trivas i den fina lägenheten på Freyvägen.
    2023-01-18 Verifierad kund
    kanon kille...................................
    Hej Leif,
    Tack för detta :)
    / Tobias
    • Sickla
    2023-01-16 Verifierad kund
    Erik är en proffsig, trevlig, kompetent mäklare som gör det där extra för kunden. Han är lyhörd och hjälpsam på ett vänligt, bemötande sätt genom smidig kommunikation. Supernöjd och rekommenderas varmt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Erik Ehrenpil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2023-01-16 Verifierad kund
    Professionellt bemötande och sakkunnig.
    2022-12-23 Verifierad kund
    Så trevlig med god kompetens på hög nivå.
    Stort tack Latifa för jag hjälpa dig att sälja din fina lägenhet! Elisabet Östlund
    • Saltsjöbaden Tattby
    2022-12-09 Verifierad kund
    Jag blev bemött av Tobias på ett respektfullt sätt.
    Jag upplevde att processen kring köpet gick snabbt och smidigt.
    Jag fick alltid snabb återkoppling av honom som jag själv prioriterade högst.
    Hej Katalin,
    Tack så mycket för dina fina ord. Jag hoppas du ska trivas i den nya lägenheten!
    2022-12-09 Verifierad kund
    Jag har bara gott att säga om Tobias som mäklare vid vårt husköp. Han är engagerad och ser till att jag får svar på alla frågor. Vi har nu anlitat honom som mäklare för försäljningen av vår nuvarande bostad.
    Hej Karolina,
    Stort tack för rekommendationen. Nu ska vi se till att få till en riktigt bra försäljningsprocess med din bostad!
    2022-12-06 Verifierad kund
    Jag upplevde Elisabet som väldigt engagerad och vänlig mot mej. Hon blev så glad att jag kunde köpa lägenheten för jag blev så förtjust i den vid första visningen. Jag ringer ibland för frågor och hon är tillmötesgående och svarar alltid på mina frågor. Jag har varit på visning av lägenheten 3 gånger och det var en positiv kontakt hela tiden. Elisabet utstrålar glädje och värme, hon har en naturlig framtoning och jag upplever henne som en skicklig mäklare.
    Tack Barbro, jag vilken härligt ljus och fin lägenhet du flyttar in i! Elisabet Östlund
  • sålde en tomt med hjälp av Amir Najafi en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Boo Gård
    2022-12-05 Verifierad kund
    Tydligt, snabbt och ordning är ord som för mig beskriver Amir.
    Andra gången jag anlitar Amir och denna gång i en lite skakigare marknad och omvärld.
    Super nöjd och glad att jag kan varmt rekommendera honom.
    2022-12-04 Verifierad kund
    Bra kommunikation, feedback och återkoppling genom hela säljprocessen.
    2022-12-04 Verifierad kund
    Hon levde upp till dem förväntningar jag hade på en bra och driven mäklare,
    Tack Niklas för ett bra samarbete och för förtroendet! Elisabet Östlund
    2022-11-27 Verifierad kund
    Har blivit mycket bra bemött av mäklaren, proffsigt men samtidigt avslappnat. Det har varit mycket tryggt att ha Elisabeth som mäklare.
    Tack Ida för förtroendet att sälja din fina lägenhet! Elisabet Östlund
  • Henrik L
    sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Ehrenpil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2022-11-25 Verifierad kund
    Proffsigt och fint bemötande.
    2022-11-21 Verifierad kund
    Vi fick direkt ett stort förtroende för Tobias, han var inläst på objektet och området och kunde svara på de flesta av våra frågor.
    När vi kom in på väldigt detaljerade frågor ordnade han en extravisning där vi kunde prata direkt med säljaren.

Trots den skakiga bostadsmarknaden nov.-22 fick han oss att känna oss trygga att slå till.

Rekommenderar Tobias till 100%.
    Hej Mikael,
    Stort tack för rekommendationen. Jag hoppas ni ska trivas i huset och området.
    Vi hörs framöver.
    2022-11-20 Verifierad kund
    Jätte snäll och gullig person, som år kärvande och social och bra koll, skulle lätt rekommendera henne🥰
    Stort tack Tove och vilken fin lägenhet du kommer att flytta till! Elisabet Östlund
    • Saltsjöbaden Lännbohöjden
    2022-11-19 Verifierad kund
    Elisabeth äger! En tung mäklare som mötte alla mina förväntningar!

Kontraktbeskrivningen var mycket trevlig. Bra vibes
    Tack Alexander och vilken utsikt du kommer att få i din fina lägenhet! Elisabet Östlund
    2022-11-17 Verifierad kund
    Tobias var mycket kunnig, trevlig och hade stort tålamod med alla våra frågor som han väldigt professionellt löste. Vi kände båda att han ingav en trygg känsla och en bra brygga mellan säljare och köpare.
    Hej Heidi,
    Stort tack för din rekommendation. Jag hoppas ni ska trivas bra i huset!
    /Tobias Widén
  • sålde sitt hus med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2022-11-14 Verifierad kund
    Tobias har bemött mig på ett mycket bra och trevligt sätt under hela försäljningen av min bostad. Han har svarat på mina frågor, förklarat processen, helt enkelt stått vid min sida hela vägen. Jag kan varmt rekommendera Tobias Widen.
    Hej Lena,
    Tack så mycket för din rekommendation. Det var en ära att få hjälpa dig med försäljningen av din fastighet. Nu ska vi bara hitta något för dig att köpa också :) Ha det fint
  • Andreas Z
    sålde sitt hus med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Gustavsvik
    2022-11-13 Verifierad kund
    Vi är oerhört nöjda med Tobias insats. Han är lyhörd och går verkligen den extra milen för att du som kund ska bli nöjd.
    Väldigt kunnig. Det märks att han har koll på marknaden.
    Vi kan varmt rekommendera Tobias för era framtida uppdrag
    Hej Andreas och Britta,
    Stort tack för era fina ord. Det var väldigt kul att få hjälpa er att sälja ert härliga hus. Jag önskar er all lycka med det nya hemmet. Vi hörs framöver!
    Tobias Widén
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2022-11-09 Verifierad kund
    Väldigt bra och engagerad mäklare. Löste affären på ett smidigt sätt.
    Hej Meghedi,
    Tack så mycket och kul att du blev nöjd med min häjlp!
    Mvh Maximillian
    • Gustavsvik
    2022-11-07 Verifierad kund
    Tobias har varit en bra stöttepelare under hela köpprocessen; tillgänglig, professionell och serviceinriktad. Kan varmt rekommendera Tobias!
    Hej Peter,
    Tack för din rekommendation. Det ska bli riktigt kul att se hur ni förvaltar huset framåt. Vi hörs och ses!
    2022-11-02 Verifierad kund
    Riktigt trevlig och bra bemötande hela tiden!!
    Hej Kalle.
    Stort tack för din rekommendation. Det var en ära att få hjälpa er med försäljningen. Vi hörs och ses.
    • Järla Sjö
    2022-10-25 Verifierad kund
    Bra bemötande och engagerad. Professionell rakt igenom hela processen.
    • Nacka Forum
    2022-10-25 Verifierad kund
    Supertrevlig och flexibel. Mkt nöjd
    Hej Maria,
    Tack detsamma!
    Alltid lika roligt att få så fina rekommendationer :)
    2022-10-24 Verifierad kund
    Snabb, kompetent, serviceinriktad och dessutom mycket trevlig. En mäklare vi verkligen kan rekommendera!
    Hej Birgitta,
    Tack för dina fina ord. Jag hoppas verkligen du ska trivas i Nacka strand. Vi hörs framöver.
    2022-10-23 Verifierad kund
    Effektivt, glatt och genuint mänskligt 😀
    • Järla Sjö
    2022-10-17 Verifierad kund
    Vi har både köpt och sålt via Tobias.
    Tobias är en trevlig, kunnig, driven och öppen mäklare. Vi är väldigt nöjda att vi fick sålt vår lägenhet i dessa svåra tider.
    Vi kommer säkerligen anlita Tobias igen, även om vi hoppas bo i vårt nya hus länge.
    Hej Glenn,
    Stort tack för er rekommendation. Det var en ära att få hjälpa er med både köp och sälj. Jag hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus. Vi hörs framöver!
  • sålde sitt hus med hjälp av Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Ektorp
    2022-10-06 Verifierad kund
    Lars Arvidsson har jag anlitat flera gånger i snart 20 år.
    Han kan sin bransch mycket väl och har i de uppdrag jag anlitat honom uppnått mycket bra resultat.
    Han är även serviceinriktad och seriös i dom uppdrag jag gett honom.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • Gustavsberg Höjdhagen
    2022-10-04 Verifierad kund
    Michael har varit mycket tillmötesgående och lyhörd vid köpet av min nya bostad. Jag uppskattar hans lättsamma och professionella bemötande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Norra Lännersta
    2022-10-02 Verifierad kund
    Vänligt bemötande och proffesionellt skött .
    Erfaren mäklare som vi kände oss trygga med.
    2022-09-26 Verifierad kund
    gjorde allt som kan förväntas av en mäklare och hade bra koll på området
    2022-09-20 Verifierad kund
    Serviceminded och trevlig! Riktigt hjälpsam.
    • Älta Stensö
    2022-09-19 Verifierad kund
    Tobias är en mycket trevlig, proffsig, lyhörd och bra mäklare!
    Hej Sofie,
    Tack så mycket för din rekommendation. Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen av er bostad. Vi hörs och ses framöver.
  • Maria S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2022-09-16 Verifierad kund
    Sakkunnig och proffsig…kan sitt yrke.
    Tjänstvillig och godhjärtad.
    Genuin, Sann och autentisk
    Medmänsklig
    Hej Maria,
    Tack för dina fina ord. Det var en ära att få hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet. Vi hörs och ses framöver.
    • Älta Stensö
    2022-09-14 Verifierad kund
    Tobias Widen har uppträtt professionellt och varit till stor hjälp för var familj vid försäljning av en bostadsrätt.
    Hej Marie,
    Stort tack för din rekommendation. Det var en ära att få hjälpa till :)
  • Ingrid L
    köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Ehrenpil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Ekudden
    2022-09-08 Verifierad kund
    Mycket kompetent, dessutom trevlig, smidig, hjälpsam och förtroendeingivande.
    • Sickla
    2022-09-07 Verifierad kund
    Erik gav ett professionellt bemötande, han var noga med att förklara vad processen av att sälja en lägenhet innebär och hade en positiv attityd på den svåra marknad som nu råder. Jag hade inte förstått innan hur stressigt det kan vara att sälja, så det gav mycket att han höll sig positiv.
    Det är köparens marknad just nu, men slutpriset blev ändå sådant att jag är nöjd.
    • Ekudden
    2022-09-06 Verifierad kund
    Det är andra gången vi använder oss av Tobias Widén och det kommer vi även fortsätta göra framöver. Tobias står för ett professionellt och trevligt bemötande och är engagerad i projektet från start till mål. Med en gedigen genomgång av marknadsförutsättningarna för vårt område kändes detta som en trygg process där vi hade läget klart för oss. Vi ger våra starkaste rekommendationer till er alla som letar efter en riktigt bra mäklare!
    Hej Sebastian,
    Tack för din rekommendation ännu en gång. Det var en ära att få hjälpa er igen. Nu ska vi bara hitta något som ni vill köpa också :)
  • sålde sitt hus med hjälp av Elisabet Östlund en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Östra Orminge
    2022-09-05 Verifierad kund
    Mycket kompetent och bra mäklare.
    Trevlig och trots bistra tider har hon sålt mitt radhus
    Bara bra erfarenheter från henne!