Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Nacka

Fastighetsbyrån Nacka

Forumvägen 12, 131 53 Nacka — Visa karta

Vi vet att den erfarenhet och kunskap vi har kring bostadsmarknaden i Nacka kommun kan vara ett bra stöd i din stundande bostadsaffär. Vi har full koll på Saltsjöbaden, Sicklaön, Boo och Älta och här har vi hjälpt många hitta sitt nya hem genom åren.

Eftersom vi jobbar nära med Swedbank och Juristbyrån får du enkel och snabb tillgång till alla tjänster du kan behöva i samband med din fastighetsaffär. På kontoret i Forum Nacka arbetar mäklare med mycket personligt engagemang och vi anpassar oss i möjligaste mån efter dina förväntningar och önskemål.

Ta kontakt med oss när du har frågor kring boende och bostad i Nacka!

Läs vad 548 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nacka

• 2019-09-16

Nils Göran N skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Anlitandet av mäklaren gällde försäljning av villa. Bemötandet var mycket gott och trevligt och motsvarade våra förväntningar och önskemål. Vi är nöjda och kan rekommendera mäklaren. Läs mer
  • 2019-09-13

Susanna N skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Thérése var mäklare för ett hus vi köpte i Nacka.
    Vi är mycket nöjda med Thérése som på alla sätt bemötte oss på ett väldigt bra & professionellt sätt.
    Jag skulle varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-09-10

Tom F skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålt bostadsrätt i Nacka vid Saltsjöqvarn.

Bra och proffsigt bemötande som levde upp till förväntningarna. Enkel och trevlig att ha och göra med.

Till slut, även om det dök upp lite yttre problem som man inte kan styra över, så blev det en bra försäljning. Läs mer
  • 2019-09-06

Alex Joel Björn H skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Fick hjälp med att köpa en fantastisk lägenhet i nacka, bemötandet var grymt ändå ifrån visning till sista banktransaktionen. Snabba svar på Mail och telefon och väldigt tydlig i förklaringar. Tack för bra utfört arbete :) Läs mer
  • 2019-09-06

Camilla W skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålt en tvåa i Järla sjö. Tobias gav ärliga och relevanta råd. Snabb på att besvara frågor och annat. Trevligt bemötande. Lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Ilir P

2019-09-05

Ilir P skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har köpt en lägenhet.
    Hon bemötte oss på en trevlig sätt och hon visade oss hela huset och i detalj.
    Ja hon gjorde det. Läs mer
  • 2019-09-05

Roy O skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt bostad, gick bra. Bra bemötande och stöd i prosessen.
    Jag är nöjd Läs mer
  • 2019-09-02

Lina S skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Väldigt trevlig och vi hade en kontinuerlig kontakt vilket jag uppskattade under försäljningen av min bostad. Läs mer
  • 2019-08-31

Annika Helena S skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Thérèse sålde mitt radhus. Hon har en professionell , personlig och positiv framtoning med mycket energi och bra driv. Läs mer
  • 2019-08-30

Kamilia B skrev om Carl-Magnus Ekström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Super schysst, avslappnad och detaljorienterad :) Läs mer
  • Lenka B

2019-08-29

Lenka B skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har varit mycket nöjd med Emma när vi har sålt vår lägenhet (en trea) i Alphyddan. Under hela processen har hon varit trevlig och proffsig, snabb på att svara på frågor och effektiv. Läs mer
  • 2019-08-28

Henrik N skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt lägenhet av Emma. Positiv upplevelse men bra service, bemötande och snabbt återkommande med svar. Läs mer
    2019-08-30 Emma S svarar Henrik N
    Hej Henrik! Tusen tack för din rekommendation, glädjer mig :) Hoppas du ska trivas bra i din nya bostad! Allt gott!
  • 2019-08-21

Bengt Åke K skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lars är pålitlig,punktlig och uthållig. Jag har enbart de bästa rekommendationer om Lars. Anlita honom! Läs mer
  • 2019-08-21

Luba E skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Har sålt en villa. Lars har genom hela processen agerat professionellt, varit hjälpsam och gett information. Kan på det varmaste rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-08-13

JERRY E skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Emma har varit fantastisk att ha att göra med. Proffsig, hjälpsam och alltid anträffbar för frågor och annan hjälp vi behövt på vägen. Vi har både köpt och sålt med Emma och är lika nöjda med bägge delar. Ska vi göra fler bostadsaffärer i framtiden så anlitar vi mycket gärna henne igen. Läs mer
  • Cristian D

2019-08-12

Cristian D skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Han var tyvärr långsam med att svara när vi försökte kontakta honom. Vi var några ggr så nära att kontakta säljaren istället.
    Han var inte med på den dag vi skrev på kontrakten och hans ersättare hade inte så mycket koll så vi kunde inte få svar på alla våra frågor.
    Säljaren var fortfarande i huset när vi fått nyckel och hans grejer var kvar där, hans påstår att mäklaren visste om detta men vi hade aldrig blivit informerade.
    Självklart vi ska inte rekommendera Lars och kommer definitiv inte sälja våran bostad med Fastighets i framtiden.

Cristian Duré
    Pilkgatan 27
    13343 Saltsjöbaden Läs mer
  • 2019-08-12

Fredrika H skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har köpt ett hus.
    Efter några informationsmissar i samband med budgivningen så tycker vi ändå att det fungerade bra. Läs mer
  • 2019-08-07

Sotningstjänst & Skorstensrenovering i Norden AB skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Trevlig kille som var enkel att prata med! Läs mer
    2019-08-14 Filip S svarar Sotningstjänst & Skorstensrenovering i Norden AB
    Tack för rekommendationen Daniel. Hoppas du trivs bra i ditt nya boende. Tveka inte att slå mig en signal om du har några frågor i framtiden. Allt gott!
  • 2019-08-07

Ulrika J skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt 4 rok i Tallbacken, Nacka. Smidig och enkel process. Läs mer
    2019-08-14 Filip S svarar Ulrika J
    Hoppas ni trivs bra i ert nya boende Ulrika! Det var väldigt trevligt att ha och göra med er. Önskar er en fortsatt fin sommar!
  • 2019-07-22

Frida S skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Proffsigt och trevligt! Allt i vår affär gick väldigt smidigt och med ett kontinuerligt trevligt bemötande. Läs mer
    2019-08-14 Filip S svarar Frida S
    Stort tack för rekommendationen Frida! Hoppas allting gått bra med flytten och att ni trivs bra i ert nya hem. Tveka inte att slå mig en signal om in i framtiden behöver hjälp med någonting! Ha en fortsatt fin sommar!
  • 2019-07-19

Mattias G skrev om Axel Wendelius en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi köpte en lägenhenhet via axel som mäklare, varit väldigt professionell ifrån början till slut. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-07-07

Lill L skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Tyckte att hon hade ett väldigt trevligt och avslappnat bemötande. Var till stor hjälp med bankkontakt Läs mer
  • 2019-07-04

Kerstin Birgitta P skrev om Carl-Magnus Ekström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Försäljning av mitt hus i Saltsjö Duvnäs om 250 kvm har skötts på ett affärsmässigt och smidigt sätt till full belåtenhet.

intrycket vid första mötet gjorde att jag bestämmde mig. Fortsättningen av kontakten och försäljningen blev precis som jag förväntat mig och vad som utlovats.

Tydlig. trygg, mycket bra återkoppling, bra förhandling, skicklig fotografering. Bra förarbeten.

Allt detta har resulterat i en snabb och lyckad försäljning. Läs mer
  • 2019-07-01

Alexandra E skrev om Axel Wendelius en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Axel är kompetent, lyssnar in och bra på att bemöta olika typer av personligheter. Jag skulle absolut anlita honom igen, är mycket nöjd med hans insats och tillgänglighet under hela uppdraget. Läs mer
  • 2019-06-28

Joachim E skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Tack för ditt engagemang, stöd och hjälp genom försäljningen. Superbra jobbat! Läs mer
  • 2019-06-26

Nina B skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Trevlig och proffsig mäklare som i mitt tycke gick ut med för lågt utpris, men det gick jättebra att sälja min lägenhet i Järla sjö. Jättenöjd 👌🏽👌🏽🌸 Läs mer
  • 2019-06-26

Ulrika H skrev om Axel Wendelius en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålt lägenhet.

Väldigt självsäkert intryck av Axel. Fick en bra bild och av honom. Saknade dock lite information och åtgärdsplan när vi inte fick så mycket respons på de första visningarna.

När budgivningen drog igång tycker jag Axel gjorde ett väldigt bra jobb och "pushade" budgivarna till ett högra avslut. Läs mer
  • 2019-06-25

Lisa J skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpte bostad där Emma var mäklare. Hon var proffsig och tillgänglig. Affären flöt på utan hinder. Läs mer
    2019-07-02 Emma S svarar Lisa J
    Tack snälla Lisa för dina fina ord :) Glädjer mig! Hoppas att du trivs bra i den nya bostaden!

Ha en fantastisk sommar!
    Emma S gillar detta
  • 2019-06-25

Rasmus A skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag sålde en 2:a med hjälp av Emma. Jag hade problem med att sälja min bostad, men när Emma kom in i bilden löste det sig! Slutpriset blev även över förväntan, vilket var en glad överraskning.

Jag är otroligt nöjd och skulle utan tvekan rekommendera henne till en nära vän! Läs mer
    2019-08-30 Emma S svarar Rasmus A
    Hej Rasmus! Tusen tack för en fin reco och ett bra engagemang från din sida :)! Superkul att du känner dig nöjd :D Ha det bäst!
  • 2019-06-24

Philip M skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket tillmötesgående, lyhörd och allmänt proffsig - högsta betyg! Läs mer
    2019-07-10 Filip S svarar Philip M
    Stort tack för dem fina orden Philip! Det var ett nöje att sammarbeta med dig. Hoppas du lyckas hitta ditt nya drömboende. Trevlig sommar!!
  • 2019-06-24

Marie K skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har köpt en bostadsrätt. Allt flöt på väldigt smidigt. Fick snabb återkoppling o allt hanterades korrekt Läs mer
    2019-07-10 Filip S svarar Marie K
    Vad härligt att höra Marie. Hoppas du stormtrivs i din nya bostad. Skulle du behöva hjälp med något gällande din nya bostad kan du alltid kontakta mig! Trevlig sommar!!
  • 2019-06-13

Olle E skrev om Axel Wendelius en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt bostadsrätt. Var snabb att ta reda på info som saknades , påläst på det mesta. Samarbetsvillig o lösningsfokuserad.
    Framförallt väldigt trevlig! Läs mer
  • 2019-06-11

Anders E skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Fick tipps om Filip av en annan mäklare.
    Mycket bra bemötande och alltid trevlig
    Skulle verkligen rekommendera Filip till andra. Läs mer
    2019-06-24 Filip S svarar Anders E
    Stort tack för dem fina orden Anders!!

Tycker att samarbetet flöt på otroligt väl & hoppas att allting känns bra nu i efterhand.

Stort lycka till med er nya bostad & vi ses på tillträdet!

Trevlig sommar!
  • Emma Ö

2019-06-10

Emma Ö skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Från första stund har Emma varit extremt engagerad i försäljning av min lägenhet. I hela kontakten har hon varit professionell och lättillgänglig. Det är svårt att hitta en person som brinner så mycket för sitt jobb som Emma gör och jag hoppas jag får möjlighet att anlita henne igen för framtida köp/försäljningar. Ska du sälja din lägenhet i Nacka, anlita i så fall Emma på Fastighetsbyrån! Läs mer
    2019-06-11 Emma S svarar Emma Ö
    Tusen tack fina Emma för din rekommendation! Vilket bra team vi har varit genom denna försäljning. Verkligen ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen på Ugglevägen och att jag fått chansen att lära känna dig :) Tack även för ditt engagemang, har stor betydelse för en bra försäljning :)!! Vi ses snart på tillträdet!
  • 2019-06-10

Emelie F skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har köpt en lägenhet i Saltsjöbaden . Jag hade 50 mil från mitt förra boende och Emma var otroligt hjälpsam med köpet av nya lägenheten trots långt avstånd. Trevlig på alla sätt !
    Duktig tjej. Läs mer
    2019-06-10 Emma S svarar Emelie F
    Tusen tack Emelie! Vad glad jag blir över din fina rekommendation :) Hoppas du ska stormtrivas i din nya grymma lägenhet! Allt gott!
  • 2019-06-07

Jacob B skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har sålt en bostad.
    Blev bra och proffsigt bemött av mäklaren. Mina förväntningar var rätt högt ställda. Tyvärr nådde vi inte upp till önskad försäljningsnivå men det hade nog mer att göra med lägenhetens skick.

Överlag ändå väldigt nöjd att få iväg den till bra nivå på en tuff marknad. Läs mer
    2019-06-24 Filip S svarar Jacob B
    Tack för den fina rekommendationen Jacob!!
    Hoppas att allting känns bra här i efterhand & att du kommer stormtrivas i din nya bostad.

Trevlig sommar!!
  • 2019-06-05

Bertil F skrev om Carl-Magnus Ekström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Har funkat bra hittills ,jag är möjd Läs mer
  • 2019-06-04

Mats O skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har sålt vår bostad och använde oss av Fastighetsbyrån i Nacka. Therese var jätte trevlig och väldigt ambitiös hon sålde vår lägenhet fort, smidigt och till ett högre pris än vi begärt. Vi är jätte nöjda med Therese och kommer att använda oss av henne vid nästa eventuella försäljning. Läs mer
  • 2019-06-03

Fredrik A skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Therese är professionell, kunnig, service-minded,responsiv och arbetar hårt. Sammantaget kunde vi inte vara nöjdare med val av mäklare. Vi sålde ett hus i Saltsjö Boo och behövde snabbt agerande, Therese uppfyllde alla våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-06-02

Olov N skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Thérèse är trevlig och engagerad. Det känns verkligen som Thérèse gjorde ett optimalt jobb för att sälja vårt hus i Nacka. Thérèse höll hela tiden bra kontakt med oss under hela säljprocessen. Läs mer
  • 2019-06-02

Anna H skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Emma Strindin hjälpte oss att sälja vår 3:a.
    Vi tycker att Emma var mycket trevlig, lätt att ha att göra med, hjälpsam och informerade bra om alla steg i försäljningen.
    När vi haft frågor har vi snabbt fått svar.
    Vi upplevde att hon verkligen gjorde sitt bästa för att försäljningen skulle gå igenom.
    Vi kan varmt rekommendera Emma. Läs mer
    2019-06-10 Emma S svarar Anna H
    Tusen tack fina Anna & Tony! Det glädjer mig att ni känner er nöjda med mitt jobb. Hoppas allt går bra med flytten, så ses vi snart igen! :) Tack för ert engagemang i er försäljning med!
  • Kenny H

2019-05-29

Kenny H skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Filip hittade rätt köpare till mig i en trög bostadsmarknad.

Professionell, kunnig, lyhörd, tillgänglig, hjälpsam och väldigt trevlig att jobba med. Rekommenderar Filip varmt! Läs mer
    2019-05-31 Filip S svarar Kenny H
    Stort tack för den fina rekommendationen Kenny!

Det var ett nöje att samarbeta med dig & önskar er all lycka till i letandet efter er nya bostad!
  • 2019-05-26

Louise Kristina K skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi sålde vårt hus på Båthöjden. Vi fick ett väldigt trevligt bemötande av Lars. Vi har känt oss trygga från första kontakt tills att huset blev såld. Allt gick väldigt smidigt, vi fick hjälp med bankkontakt, energideklarationen och besiktning, bra återkoppling efter visningen och under budgivningen. Läs mer
  • Lukas S

2019-05-25

Lukas S skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lars är ett sant mäklarproffs, tack Lars för all hjälp!
    Trygg, smidig och förtroendeingivande mäklare med lång erfarenhet, det märks! Läs mer
  • 2019-05-20

Birgitta W skrev om Carl-Magnus Ekström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Utmärkt bemötande på visning.
    Informativ och snabb respons på för mig som kund många väsentliga frågor.
    Ödmjuk och professionell.
    En glädje att möta en sådan mäklare !

Mvh !

Birgitta Wallhorn Läs mer
  • 2019-05-20

Barbara D skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lagom engagerade, inte så värst intresserade av jobbet. Läste halva dokumentet och visade tydlig trötthet. Läs mer
  • 2019-05-19

Anna Sofia K skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålt lgh. Bra bemött, aktiv mäklare. Läs mer
    2019-06-10 Emma S svarar Anna Sofia K
    Tack snälla Anna för en fin rekommendation! Har varit så kul att få hjälpa till med försäljningen och fått lära känna er. Hoppas ni ska stormtrivas i ert nya boende! :) Ha det bäst!
  • 2019-05-06

Tomi H skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt.
    Träffade aldrig mäklaren, eftersom det var min son som skötte all kontakt, men mejlen fungerade som det skulle. Läs mer
  • 2019-05-03

Andreas H skrev om Axel Wendelius en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag sålde min 3-rummare i nacka. Från initiala kontakten med mäklaren tog det ungefär 3 veckor-ish innan den var såld. Jag fick ett vänligt och väldigt proffsigt bemötande och fick en känsla av att min mäklare verkligen lagt manken till att få en försäljning till sånt bra pris som möjligt. Han höll mig uppdaterad konstant och hjälpte mig när jag var tvungen att ta beslut angående försäljningen. Supernöjd helt enkelt! Läs mer
  • 2019-04-19

Solveig Margaretha K skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Min erfarenhet hittills är till full belåtenhet med med Lars Arvidsson.
    Han fullföljer det som han har sagt och det jag har blivit informerad om.
    Jag känner mig trygg med husförsäljningen och de frågor jag hittills har haft har besvarats.
    Min bedömning/förväntning är att även slutförsäljningen av villan kommer att gå bra.
    Jag kan på det varmaste rekommendera Lars Arvidsson som fastighetsmäklare.
    Vänligen
    Solveig Kjellberg Läs mer