Fastighetsbyrån Nacka

Forumvägen 12, 131 53 Nacka — Visa karta

Vi vet att den erfarenhet och kunskap vi har kring bostadsmarknaden i Nacka kommun kan vara ett bra stöd i din stundande bostadsaffär. Vi har full koll på Saltsjöbaden, Sicklaön, Boo och Älta och här har vi hjälpt många hitta sitt nya hem genom åren.

Eftersom vi jobbar nära med Swedbank och Juristbyrån får du enkel och snabb tillgång till alla tjänster du kan behöva i samband med din fastighetsaffär. På kontoret i Forum Nacka arbetar mäklare med mycket personligt engagemang och vi anpassar oss i möjligaste mån efter dina förväntningar och önskemål.

Ta kontakt med oss när du har frågor kring boende och bostad i Nacka!

Läs vad 521 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nacka

• 2020-08-10

Martin S skrev om Per Olofson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Kunnig mäklare med trevlig bemötande, stor proffessionalitet och visad förståelse för en inte helt enkel situation med försäljning på distans. Läs mer
  • 2020-07-27

Klas S skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Affären gick ilås med mitt minimipris, i en svår marknad.

Glad att affären gick i lås efter en tids kämpande. Läs mer
  • 2020-07-20

Anna G skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lars var kunnig och familjär, och fick oss att känna trygghet i denna affär. Läs mer
  • 2020-07-20

Sebastian A skrev om Per Olofson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi saknade ofta återkoppling i tid och även tydliget i dialogen. Flertalet gånger vart vi lovade saker som inte hölls och har tyvärr bara tyckt att det varit jobbigt med kontakten under hela säljprocessen Läs mer
  • 2020-07-16

Johan A skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Tobias läste på ordentligt om huset, tomträtten och ställde många bra frågor som är avgörande vid en försäljning. På så vis är han förtroendeingivande och bra på att sätta rimliga förväntningar vilket gjorde oss väldigt nöjda. Läs mer
    2020-08-06 Tobias W svarar Johan A
    Hej Johan,
    Tack för din fina rekommendation och för förtroendet för er bostadsaffär. Jag hoppas verkligen ni kommer trivas i er nya lägenhet i Gröndal!
    / Tobias
  • 2020-07-11

Douglas R skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Tobias var super bra under hela processen när jag skulle köpa bostad. Han var alltid tillgänglig att svara på frågor och hjälpte gärna om något var oklart Läs mer
    2020-08-06 Tobias W svarar Douglas R
    Hej Douglas,
    Det var ett nöje att hjälpa dig med ditt lägenhetsköp. Tack för rekommendationen, jag hoppas du kommer trivas på Ekudden.
    / Tobias
  • 2020-07-07

Trayche I skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har köpt en lägenhet.
    Det var upp till oss Filip mäklare. Vi är nöjda med honom. Läs mer
    2020-07-10 Filip S svarar Trayche I
    Stor tack för att du tog dig tid att svara på Recon Trayche. Hoppas ni kommer trivas bra på Edinsvägen! Önskar er en fin sommar så hörs vi av i framtiden.
  • 2020-07-06

Kristoffer S skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Otroligt trevlig och hjälpsam, fick bra stöd vid det som var vårt första lägenhetsköp. Kan starkt rekommendera Tobias som mäklare. Läs mer
    2020-07-07 Tobias W svarar Kristoffer S
    Hej Kristoffer,
    Det var ett nöje att hjälpa er få till köpet. Tack för rekommendationen och lycka till med lägenheten.
  • 2020-07-06

Lynda H skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Filip tipsade oss om lägenheten som nu är vårt hem! Otroligt proffsigt och trevligt bemötande. Ett stort tack för att du förmedlade vår drömlägenhet med trygghet och värme.
    Lynda och Charlie Läs mer
    2020-07-06 Filip S svarar Lynda H
    Vad kul att ni hittat er drömlägenhet Lynda & Charlie! Tackar så mycket för den fina rekommendationen och hoppas verkligen ni kommer trivas bra i er fantastiska lägenheten. Önskar er båda en fin sommar och vi hörs av i framtiden!:)
  • 2020-07-04

Patrik L skrev om Per Olofson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålde, och det gick med bra fart och bra upplägg, där jag kunde följa allt = god transparens! Läs mer
    2020-07-10 Per O svarar Patrik L
    Tack Patrik. Det var ett trevligt samarbete och det värmer att du var nöjd. //Trevlig sommar
  • 2020-07-04

Emily W skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpte lägenhet genom Fastighetsbyrån, super trevligt bemötande av Filip. Allt var väldigt bra gjort, tydligt och tryggt. Kommer definitivt vända mig dit vid nästa sälj/köp. Rekommenderar starkt. Läs mer
    2020-07-06 Filip S svarar Emily W
    Stort tack för rekommendationen och den trevlig feedbacken Emily. Känns kul att du till slut hittade en lägenhet som passade via oss! Hoppas du trivs bra i lägenheten och önskar dig en fin sommar.
  • 2020-07-03

Tsige M skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag köpt lägenhet i orminge. Jag är jättenöjd Läs mer
    2020-07-07 Tobias W svarar Tsige M
    Hej Tsige,
    Tack för den fina rekommendationen. Lycka till med lägenheten och renoveringarna!
  • 2020-07-01

Anna S skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har sålt min bostad på Henriksdalsringen 67 via Filip Stenbeck. Filip har skött sitt uppdrag till 100%. Otroligt proffsig, kunnig och noggrann är han. Han har också en mycket härlig personlighet. Jag har känt mig trygg med Filip som säljare av min bostad. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2020-07-06 Filip S svarar Anna S
    Stort tack för din rekommendation Anna! Jag tackar för jag fick möjligheten att hjälpa dig i förmedlingen av din lägenheten och hoppas verkligen att ni ska trivas bra i ert nya hus. Har varit ett nöje att samarbeta med dig! Ha nu en fantastisk sommar så ses vi på tillträdet igen:)
  • 2020-06-26

Victoria B skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Superbra mäklare, lyhörd och gav ett tryggt intryck. Hon är effektiv, duktig. Läs mer
  • 2020-06-25

Linda L skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag är supernöjd med Tobias! Från det att han kom och värderade min lägenhet tills det att den såldes så var han så positiv, proffsig och framåttänkande. Jag kände mig hela tiden trygg och skulle definitivt rekommendera honom! Läs mer
    2020-06-25 Tobias W svarar Linda L
    Hej Linda,
    Tack för din rekommendation och dina fina ord. Det var roligt att få hjälpa er att flytta vidare.

• Mayandré P

2020-06-23

Mayandré P skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har sålt en lägenhet i Nacka. Han har varit mycket bra och trevlig med ett professionellt bemötande. Han har varit ett bra stöd i en lång försäljningsprocess och arbetat för att hitta lösningar. Han har varit Lätt att nå och få återkoppling från. Han har väl motsvarat förväntningarna på en bra mäklare och vi kan rekommendera honom. Läs mer
    2020-06-24 Filip S svarar Mayandré P
    Stort tack för den fina rekommendationen Maya! Jag blir väldigt glad över att ni är nöjda med mitt jobb även fast processen blev längre än förväntat. Önskar er stort lycka till med ert nya boende i Stavsnäs och vi ses på tillträdet. Ha en fantastisk sommar!
  • 2020-06-22

Leif T skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Villa, trevligt och professionellt bemötande. Lite otur med att CV19 kom just nu. Läs mer
  • 2020-06-17

Liis K skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har sålt en bostadsrätt med hjälp av Tobias från Fastighetsbyrån. Tobias var välförbered och trevlig i sitt bemötande. Han gjorde återkopplingar direkt efter visningen så man hade en aning om hur det hade gått. Försäljningen gick bra och smidigt på alla sätt och vis. Läs mer
    2020-06-17 Tobias W svarar Liis K
    Hej Liis,
    Tack för din fina recension. Jag hoppas ni hittar ett fint hus på Ingarö nu.

Ha det fint!
  • 2020-06-16

Simon B skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Trevlig, lyhörd och engagerad. Levererade enligt förväntan och kan rekommendera Filip! Läs mer
    2020-06-24 Filip S svarar Simon B
    Stort tack för förtroendet och rekommendationen Simon! Hoppas du hittar din nya drömbostad innanför tull. Önskar dig en trevlig sommar!!
  • 2020-06-10

Margareta S skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Det enda som har varit minus är att det varit minst tre mäklare inblandade i min affär. Annars har allt fungerat bra.
    //Margareta Läs mer
    2020-06-11 Per O svarar Margareta S
    Hej Margaretha, Tack för din återkoppling. Givetvis skall det inte vara så att det blir tre mäklare inblandade. Olyckligtvis så var det bl a sjukdomar som resulterade i detta. Vi hoppas ändå att du känner dig nöjd och kommer att trivas i ditt nya boende önskar Per Olofson, Fastighetsbyrån Nacka
  • 2020-06-03

Oskar O skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt en trea på 81 kvm. Tobias är en mycket trevlig och har ett gott bemötande. Han lyssnar och besvarar alla frågor på ett tryggt sätt och ger ett seriöst intryck. Läs mer
    2020-06-08 Tobias W svarar Oskar O
    Hej Oskar,
    Tack för din fina rekommendation. Jag hoppas ni kommer trivas bra i lägenheten!
  • 2020-06-01

Linnea H skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Otroligt proffsig, kommunikativ, lyhörd, flexibel, tillmötesgående och omtänksam. Från början till slut har Filip varit en trygg punkt under hela köpeprocessen; speciellt ur ett köparperspektiv då Filip varit lika mån om att det ska bli bra för såväl säljare SOm köpare. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-06-03 Filip S svarar Linnea H
    Stort tack för den fina rekommendationen Linnea! Glad över att du känt dig trygg genom hela processen och hoppas verkligen du kommer trivas på trevliga Höjdvägen. Ha en fin sommar så hörs vi av i framtiden!
  • 2020-05-27

Seija L skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Filip rekommenderas starkt och får toppbetyg. Han är jordnära, trevlig och proffsig. Även lättsam att ha att göra med och han hanterar "dumma" frågor respektfullt.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-05-28 Filip S svarar Seija L
    Stort tack för dem fina orden Janne och Pasi. Hoppas att affären känns bra för er mor. Det var ett nöje att sammarbeta med er och önskar er en fin sommar!
  • 2020-05-18

Mayank A skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hi

We bought an apartment in Alphyddevägen, Nacka through Filip.

He was quiet supportive before, during and after the selling. I request for private viewing multiple times to be sure before purchase and Filip arranged all of them.

He also explained us the process of buying and important clauses during contract signing quiet well.

I would surely recommend him. Läs mer
    2020-05-28 Filip S svarar Mayank A
    Thank you for the kind words Mayank. Hope you and Sonia will feel at home at Alphyddevägen and that you have a great summer! We keep in touch!
  • 2020-05-10

Patrik L skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Jobbade snabbt och effektivt, allmänna visningar, privatvisningar och visning på nätet.

Tog bud jag fick och var, med tanke på osäkerheten i samhället, mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-05-07

Anna Z skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Superbra!! Vi är väldigt nöjda med affären :) Läs mer
    2020-05-28 Filip S svarar Anna Z
    Tack för rekommendation!!
    Kul att höra att ni känner er nöjda med köpet Anna. Hoppas ni ska trivas på fina Alphyddevägen och att ni får en fin sommar!
  • 2020-04-29

Loni H skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålt villa. Mycket trevlig och samtidigt tydlig, professionell. Läs mer
  • 2020-04-28

Victor K skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Väldigt nöjd med Filips bemötande, både under värdering och under försäljningens gång. Var lätt att få tag i Filip och då det var min första bostadsförsäljning känner jag mig nöjd med den guidning jag fick. Det enda minuset var att värderingen kan varit något hög mot den oroliga marknaden. Läs mer
    2020-05-28 Filip S svarar Victor K
    Stort tack för den fina rekommendationen Victor! Hoppas ni ska trivas i er nya bostad på Ekudden. Det har varit ett nöje att sammarbeta med dig både i köp och försäljning. Önskar dig en fin sommar och tack för din feedback.
  • 2020-04-28

Viljar S skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    I sold a 60 m2 apartment, and got the asking price. I got timely information along the way, and felt that the sales brochure positively and accurately reflected the apartment. Happy with the result! Läs mer
  • Petita Britt Lilian O

2020-04-27

Petita Britt Lilian O skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Tobias är en mycket bra person att ha och göra med positiv, lyhörd och kunnig.
    En bra representant för mäklar yrket - alltid tillgänglig och bemöter mig som kund på bästa sätt i försäljningen av min bostadsrätt. Läs mer
  • 2020-04-23

Karin L skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Proffsigt och trevligt bemötande. Kunnig och inlyssnande. Bra kommunikation genom hela affären. Kan verkligen rekommendera Filip. Läs mer
  • 2020-04-06

Leif G skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt bostadsrätt i Nacka
    Bra bemötande. Yrkesmässig
    Kanske en aning slirande i löpande information Läs mer

Sofie D skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi köpte ett hus som Filip förmedlade. Han tog sig tid och kunde erbjuda en förhandsvisning. Han har under hela processen kunnat svara på de frågor vi haft och det snabbt och proffsigt. Läs mer

Ella D skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Filip sålde vår lägenhet utanför "hemnet" och har tålmodigt jobbat på med att hitta rätt köpare. Han har konstant hållit oss uppdaterade och stämt av läget. Ger mina absolut varmaste rekommendationer till honom då man verkligen känner att han lägger ner hela sin själ i det han gör. Läs mer

Michael Olave E skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålt en moderniserad 3a högst upp med utsikt över Järla sjö.

Trevlig och engagerad, har varit väldigt lätt att jobba med, lätt att få tag i när man har funderingar.

Smidig process för att hitta rätt köpare för våran lägenhet.

Jag är väldigt nöjd med försäljningen och kan starkt rekommendera Filip Läs mer

Jo skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Försäljning av bostadsrätt, 3a på 78 kvm i Sickla. Filip var engagerad och lyhörd. Lätt att få tag i och snabb med att återkomma med svar.

Arbetade på en bra nivå, så som man förväntar sig av en mäklare.

Ordnade med några förhandsvisningar och sålde innan öppen visning. Affären gick snabbt och smidigt trots stundande Coronakris. Läs mer
  • 2020-03-30

Emilie L skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Tobias har varit mycket engagerad under hela processen. Lätt att få tag på och underlättade vår försäljning på bästa sätt. Läs mer
  • 2020-03-25

Åsa J skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Tobias sålde vår bostadrätt och var mycket proffsig och samtidigt personlig. Läs mer
  • 2020-03-24

Bianca S skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har köpt en etta. De var första gången jag köpte en bostad så hade inga specifika förväntningar men blev bra bemött och är nöjd över min affär. Läs mer
  • 2020-03-22

Annette S skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köp av bostadsrätt. Vi har blivit bra bemötta, hade inga förväntningar på bemötande eftersom det var en snabb affär (lägenheten ett bud och skrev kontrakt samma dag). Läs mer
  • 2020-03-18

Athanasios K skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har sålt min bostadsrätt på Ornövägen i Orminge.
    Tobias gav en tydlig bild av marknadsvärdet och har varit väldigt hjälpsam och givit mycket bra service under hela processen.
    Jag är mycket nöjd med slutpriset och hela processen från värdering till försäljning.

Atha Läs mer
  • 2020-03-04

Sophie V skrev om Filip Stenbeck en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi sålde vårt parhus och bemötandet från Filip var vänligt, förståeligt och lyhört. Det gjorde att våra förväntningar på professionalitet, tillmötesgående och inkännande blev bekräftat.
    Vi är supernöjda med Filip och kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • 2020-02-27

Birgitta H skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har sålt mitt radhus på Notgatan 12 i Saltsjöbaden, och har blivit väl och på ett förtroendefullt sätt bemött av min mäklare.
    Jag visste att min bostad betingade ett värde av ca 3.5 miljon. Budgivningen kom igång efter visningen och varade en vecka, och jag blev nöjd med slutpriset. Lars Arvidsson lotsade in mig i försäljningsprocessen, så att jag kunde känna mig lugn och trygg hela vägen.MVH Birgitta Hedevärn-Wulff Läs mer
  • Jonas E

2020-02-23

Jonas E skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Professionellt och trevligt bemötande!
    Sålde lägenheten på Winborgs Väg över all förväntan.

Tydligt och bra möte vid kontaktskrivningen.

Supernöjd!
    Tack Emma Läs mer
  • 2020-02-21

Maria N skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    En toppen-mäklare! Fick en otroligt god erfarenhet från första kontakt till försäljning av vår lägenhet. Det kändes helt rätt från början och den känslan höll i sig. Jag kan inte annat än att varmt rekommendera Emma Stridin. Hon tog över hela projektet och styrde det i mål. Läs mer
  • 2020-02-20

Madeleine E skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Emma har hjälpt mig att både köpa radhus och sälja bostadsrätt och jag har känt mig väldigt trygg med Emma i båda affärerna. Emma har varit tillgänglig och svarat i lugn och ro på alla mina frågor. Jag har verkligen uppskattat att jobba med Emma och önskar att vi får göra det igen i framtiden. Den som får köpa eller sälja av Emma kommer känna sig både sedd och hörd. Emma är en toppenmäklare som jag varmt rekommenderar till andra! Läs mer
  • 2020-02-19

Petter B skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Tobias har genom stort engagemang och ett professionellt uppträdande hjälpt oss att sälja vår bostad till ett pris över marknadsvärde.
    Försäljningen har för oss som säljare varit väldigt enkel och Tobias har varit väldigt lyhörd för våra krav och inriktningar.
    Jag avser använda Fastighetsbyrån Nacka och Tobias vid nästa försäljning. Läs mer
  • 2020-02-16

Helena E skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Emma sålde precis vår lägenhet i Järla Sjö. Hon var mycket trevlig, kunnig, professionell och personlig i sitt bemötande.
    All kontakt vi har haft med Emma har varit jättebra! Läs mer
  • 2020-02-14

Olov A skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålt en bostadsrätt i Orminge.
    Tydlig, bra och snabb. Tillgänglig när vi behövt ha kontakt. Läs mer
  • 2020-02-13

Anna Ö skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har blivit mycket proffsigt och trevligt bemötta. Tobias har varit väldigt lösningsinriktad, även när vi själva strulade till det och lyssnat in våra synpunkter. Mycket fint jobb. Läs mer

Forumvägen 12, 131 53 Nacka