Fastighetsbyrån Nacka

Forumvägen 12, 131 53 Nacka — Visa karta

Vi vet att den erfarenhet och kunskap vi har kring bostadsmarknaden i Nacka kommun kan vara ett bra stöd i din stundande bostadsaffär. Vi har full koll på Saltsjöbaden, Sicklaön, Boo och Älta och här har vi hjälpt många hitta sitt nya hem genom åren.

Eftersom vi jobbar nära med Swedbank och Juristbyrån får du enkel och snabb tillgång till alla tjänster du kan behöva i samband med din fastighetsaffär. På kontoret i Forum Nacka arbetar mäklare med mycket personligt engagemang och vi anpassar oss i möjligaste mån efter dina förväntningar och önskemål.

Ta kontakt med oss när du har frågor kring boende och bostad i Nacka!

Läs vad 543 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nacka

• 2020-11-21

Mathilda B skrev om Amir Najafi en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag anlitade Amir vid försäljningen av mitt kedjehus och är mycket nöjd. Amir är professionell, trevlig, serviceinriktad och löser ev problem snabbt och enkelt. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-11-13

PAOLA L skrev om Neda Kusic en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Neda är en professionell, trevlig och hjälpsam mäklare som är mån om att man känner sig trygg som köpare. Vi lämnar våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2020-11-07

Malin S skrev om Amir Najafi en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålde radhus i Tollare. Mycket bra och proffesionellt bemötande. Kunnig och trevlig, noggran. Läs mer
    2020-11-07 Amir N svarar Malin S
    Tack för omdömet Malin, vi hörs snart igen hoppas jag. Hälsa.
  • 2020-11-04

Carl-Johan S skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpte en vindsvåning av Tobias. Helt okej bemötande mötte mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-10-31

Stefan E skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Trevlig och bemötande. Eftersom affären inte är helt klart är det väl lite tidigt att ge ett omdöme Läs mer
  • 2020-10-25

Lillemor H skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Trevligt och förtroendeingivande utfört- Läs mer

Andreas A skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    noggrann, har inte för bråttom Läs mer

Kristin A skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har sålt en trerumslägenhet på Kvarnholmen. Tobias Widén är påläst och klok. Han har guidat oss genom säljprocessen på ett mycket bra sätt. Det har varit bra dialoger och alltid trevligt att prata med Tobias. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer

Viktor G skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Typisk mäklare och skulle inte anlita honom själv vid försäljning. Läs mer
  • 2020-10-13

Anita A skrev om Neda Kusic en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Bra bemötande.
    Ansvarsfull.
    Kunnig och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-10-06

Emma N skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Vi fick en tydlig guidning genom hela processen. Dessutom uppskattas användandet av digitala hjälpmedel, så som visning via video samt digitalt flyttkort. Läs mer
  • 2020-10-02

Anders T skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Sålde fyra i centrala Nacka. Väldigt bra bemötande av Amir och hans tips samt råd gjorde att det blev en lyckad försäljning. Läs mer
  • 2020-09-26

Tove A skrev om Neda Kusic en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Neda sålde min lägenhet, en försäljning som gick snabbare än jag trodde att den skulle göra. Neda är full av energi, bjuder på sig själv och är engagerad. Läs mer
  • 2020-09-25

Kai Anders S skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Tobias har varit snabb, klar, effektiv, trevlig och lätt att få kontakt med. Inget krångel, inga missförstånd eller oklarheter. Läs mer

Amanda L skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Tobias hjälpte oss med både köp/försäljning och gjorde ett kanonjobb! Läs mer
    2020-09-22 Tobias W svarar Amanda L
    Hej Amanda,
    Det var ett nöje att hjälpa dig och Jesper med både köp och sälj. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.

Thomas E skrev om Neda Kusic en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Neda har förmedlat försäljningen av min lägenhet, och det gjorde hon väldigt bra. Neda är trevlig, glad, positiv, snabb och kunnig och är en utmärkt mäklare som jag varmt kan rekommendera.
    /Thomas Läs mer

Annie J skrev om Neda Kusic en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Neda och hon var positiv och energisk från första mötet och hade ett stort driv och engagemang som ledde till att vi till slut sålde före planerad öppen visning. Neda var tillgänglig och hade flera privatvisningar och gjorde ett bra jobb hela vägen till kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2020-09-16

Magnus N skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Han är förtroendeingivande, tydlig och har ett bra taktiskt tänkande. Läs mer
    2020-09-17 Tobias W svarar Magnus N
    Hej Magnus,
    Tack för rekommendationen. Att få hjälpa dig med försäljningen var ett nöje.
  • 2020-09-14

Deborah V skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    We sold our 3 room, 82square Meter apartment in Järla Sjö! We met Tobias Widén, Fastighetsbyråns real estate agent, after scheduling an appraisal of our apartment! He was very professional and worked closely with us to set realistic goals and expectations for the sale of our apartment! During these exceptional times and uncertain market he was always steadfast to follow through with our objectives and ultimately closed on the sale without compromising our original goals! We are very pleased with the end result and would definitely recommend Tobias and Fastighetsbyrån! Läs mer
    2020-09-17 Tobias W svarar Deborah V
    Hi Deborah,
    Thank you so much for this recommendation. It was my pleasure to help you out with the sale. I hope you and the family will enjoy the new apartement in Järla sjö.

• PERTTI R

2020-09-11

PERTTI R skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Positivt, engagerad och lösningsorienterad. Har empati för säljarens synpunkter och pushar inte sitt eget agenda. Läs mer
    2020-09-11 Tobias W svarar PERTTI R
    Hej Pertti,
    Tack för din rekommendation. Jag önskar dig all lycka!
    Tobias
  • 2020-09-02

Helén Kristina N skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har sålt vårt hus. Det tog sin tid vilket berodde på att det är för få rum. Tobias är vi helnöjda med. Alltid trevlig, positiv, tydlig och lätt att kommunicera med. Vi har haft fullt förtroende för Tobias. Tobias är proffsig och påläst till 100%. Det har varit en långdragen försäljning men vi har haft en toppenmäklare. Läs mer
    2020-09-11 Tobias W svarar Helén Kristina N
    Hej Kristina,
    Tack så mycket för din rekommendation och framförallt tack för vårt fina samarbete. Jag önskar er lycka till med lägenhetsletandet i Älvsjö.

• 2020-09-01

Stig Tommy N skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Proffsig saklig påläst .
    Och väldigt trevligt Läs mer
    2020-09-11 Tobias W svarar Stig Tommy N
    Hej,
    Stort tack för din rekommendation och framförallt tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av det fina huset. Jag önskar er lycka till med lägenhetsletandet i Älvsjö.

• 2020-08-22

Anna W skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket vänligt och hjälpsam med alla frågor vi hade som köpte. Läs mer
    2020-08-24 Tobias W svarar Anna W
    Hej Anna,
    Tack för att jag fick hjälpa er med köpet av hus i Nacka. Jag hoppas ni kommer trivas!
  • 2020-08-10

Martin S skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Kunnig mäklare med trevlig bemötande, stor proffessionalitet och visad förståelse för en inte helt enkel situation med försäljning på distans. Läs mer
  • 2020-07-27

Klas S skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Affären gick ilås med mitt minimipris, i en svår marknad.

Glad att affären gick i lås efter en tids kämpande. Läs mer
  • 2020-07-20

Anna G skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lars var kunnig och familjär, och fick oss att känna trygghet i denna affär. Läs mer
  • 2020-07-20

Sebastian A skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Vi saknade ofta återkoppling i tid och även tydliget i dialogen. Flertalet gånger vart vi lovade saker som inte hölls och har tyvärr bara tyckt att det varit jobbigt med kontakten under hela säljprocessen Läs mer
  • 2020-07-16

Johan A skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Tobias läste på ordentligt om huset, tomträtten och ställde många bra frågor som är avgörande vid en försäljning. På så vis är han förtroendeingivande och bra på att sätta rimliga förväntningar vilket gjorde oss väldigt nöjda. Läs mer
    2020-08-06 Tobias W svarar Johan A
    Hej Johan,
    Tack för din fina rekommendation och för förtroendet för er bostadsaffär. Jag hoppas verkligen ni kommer trivas i er nya lägenhet i Gröndal!
  • 2020-07-11

Douglas R skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Tobias var super bra under hela processen när jag skulle köpa bostad. Han var alltid tillgänglig att svara på frågor och hjälpte gärna om något var oklart Läs mer
    2020-08-06 Tobias W svarar Douglas R
    Hej Douglas,
    Det var ett nöje att hjälpa dig med ditt lägenhetsköp. Tack för rekommendationen, jag hoppas du kommer trivas på Ekudden.
  • 2020-07-07

Trayche I skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har köpt en lägenhet.
    Det var upp till oss Filip mäklare. Vi är nöjda med honom. Läs mer
    2020-07-10 Filip S svarar Trayche I
    Stor tack för att du tog dig tid att svara på Recon Trayche. Hoppas ni kommer trivas bra på Edinsvägen! Önskar er en fin sommar så hörs vi av i framtiden.
  • 2020-07-06

Kristoffer S skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Otroligt trevlig och hjälpsam, fick bra stöd vid det som var vårt första lägenhetsköp. Kan starkt rekommendera Tobias som mäklare. Läs mer
    2020-07-07 Tobias W svarar Kristoffer S
    Hej Kristoffer,
    Det var ett nöje att hjälpa er få till köpet. Tack för rekommendationen och lycka till med lägenheten.
  • 2020-07-06

Lynda H skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Filip tipsade oss om lägenheten som nu är vårt hem! Otroligt proffsigt och trevligt bemötande. Ett stort tack för att du förmedlade vår drömlägenhet med trygghet och värme.
    Lynda och Charlie Läs mer
    2020-07-06 Filip S svarar Lynda H
    Vad kul att ni hittat er drömlägenhet Lynda & Charlie! Tackar så mycket för den fina rekommendationen och hoppas verkligen ni kommer trivas bra i er fantastiska lägenheten. Önskar er båda en fin sommar och vi hörs av i framtiden!:)
  • 2020-07-04

Patrik L skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Sålde, och det gick med bra fart och bra upplägg, där jag kunde följa allt = god transparens! Läs mer
    2020-07-10 Per O svarar Patrik L
    Tack Patrik. Det var ett trevligt samarbete och det värmer att du var nöjd. //Trevlig sommar
  • 2020-07-04

Emily W skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Köpte lägenhet genom Fastighetsbyrån, super trevligt bemötande av Filip. Allt var väldigt bra gjort, tydligt och tryggt. Kommer definitivt vända mig dit vid nästa sälj/köp. Rekommenderar starkt. Läs mer
    2020-07-06 Filip S svarar Emily W
    Stort tack för rekommendationen och den trevlig feedbacken Emily. Känns kul att du till slut hittade en lägenhet som passade via oss! Hoppas du trivs bra i lägenheten och önskar dig en fin sommar.
  • 2020-07-03

Tsige M skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag köpt lägenhet i orminge. Jag är jättenöjd Läs mer
    2020-07-07 Tobias W svarar Tsige M
    Hej Tsige,
    Tack för den fina rekommendationen. Lycka till med lägenheten och renoveringarna!
  • 2020-07-01

Anna S skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har sålt min bostad på Henriksdalsringen 67 via Filip Stenbeck. Filip har skött sitt uppdrag till 100%. Otroligt proffsig, kunnig och noggrann är han. Han har också en mycket härlig personlighet. Jag har känt mig trygg med Filip som säljare av min bostad. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2020-07-06 Filip S svarar Anna S
    Stort tack för din rekommendation Anna! Jag tackar för jag fick möjligheten att hjälpa dig i förmedlingen av din lägenheten och hoppas verkligen att ni ska trivas bra i ert nya hus. Har varit ett nöje att samarbeta med dig! Ha nu en fantastisk sommar så ses vi på tillträdet igen:)
  • 2020-06-26

Victoria B skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Superbra mäklare, lyhörd och gav ett tryggt intryck. Hon är effektiv, duktig. Läs mer
  • 2020-06-25

Linda L skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag är supernöjd med Tobias! Från det att han kom och värderade min lägenhet tills det att den såldes så var han så positiv, proffsig och framåttänkande. Jag kände mig hela tiden trygg och skulle definitivt rekommendera honom! Läs mer
    2020-06-25 Tobias W svarar Linda L
    Hej Linda,
    Tack för din rekommendation och dina fina ord. Det var roligt att få hjälpa er att flytta vidare.

• Mayandré P

2020-06-23

Mayandré P skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har sålt en lägenhet i Nacka. Han har varit mycket bra och trevlig med ett professionellt bemötande. Han har varit ett bra stöd i en lång försäljningsprocess och arbetat för att hitta lösningar. Han har varit Lätt att nå och få återkoppling från. Han har väl motsvarat förväntningarna på en bra mäklare och vi kan rekommendera honom. Läs mer
    2020-06-24 Filip S svarar Mayandré P
    Stort tack för den fina rekommendationen Maya! Jag blir väldigt glad över att ni är nöjda med mitt jobb även fast processen blev längre än förväntat. Önskar er stort lycka till med ert nya boende i Stavsnäs och vi ses på tillträdet. Ha en fantastisk sommar!
  • 2020-06-22

Leif T skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Villa, trevligt och professionellt bemötande. Lite otur med att CV19 kom just nu. Läs mer
  • 2020-06-17

Liis K skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har sålt en bostadsrätt med hjälp av Tobias från Fastighetsbyrån. Tobias var välförbered och trevlig i sitt bemötande. Han gjorde återkopplingar direkt efter visningen så man hade en aning om hur det hade gått. Försäljningen gick bra och smidigt på alla sätt och vis. Läs mer
    2020-06-17 Tobias W svarar Liis K
    Hej Liis,
    Tack för din fina recension. Jag hoppas ni hittar ett fint hus på Ingarö nu.

Ha det fint!
  • 2020-06-16

Simon B skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Trevlig, lyhörd och engagerad. Levererade enligt förväntan och kan rekommendera Filip! Läs mer
    2020-06-24 Filip S svarar Simon B
    Stort tack för förtroendet och rekommendationen Simon! Hoppas du hittar din nya drömbostad innanför tull. Önskar dig en trevlig sommar!!
  • 2020-06-10

Margareta S skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Det enda som har varit minus är att det varit minst tre mäklare inblandade i min affär. Annars har allt fungerat bra.
    //Margareta Läs mer
    2020-06-11 Per O svarar Margareta S
    Hej Margaretha, Tack för din återkoppling. Givetvis skall det inte vara så att det blir tre mäklare inblandade. Olyckligtvis så var det bl a sjukdomar som resulterade i detta. Vi hoppas ändå att du känner dig nöjd och kommer att trivas i ditt nya boende önskar Per Olofson, Fastighetsbyrån Nacka
  • 2020-06-03

Oskar O skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt en trea på 81 kvm. Tobias är en mycket trevlig och har ett gott bemötande. Han lyssnar och besvarar alla frågor på ett tryggt sätt och ger ett seriöst intryck. Läs mer
    2020-06-08 Tobias W svarar Oskar O
    Hej Oskar,
    Tack för din fina rekommendation. Jag hoppas ni kommer trivas bra i lägenheten!
  • 2020-06-01

Linnea H skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Otroligt proffsig, kommunikativ, lyhörd, flexibel, tillmötesgående och omtänksam. Från början till slut har Filip varit en trygg punkt under hela köpeprocessen; speciellt ur ett köparperspektiv då Filip varit lika mån om att det ska bli bra för såväl säljare SOm köpare. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-06-03 Filip S svarar Linnea H
    Stort tack för den fina rekommendationen Linnea! Glad över att du känt dig trygg genom hela processen och hoppas verkligen du kommer trivas på trevliga Höjdvägen. Ha en fin sommar så hörs vi av i framtiden!
  • 2020-05-27

Seija L skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Filip rekommenderas starkt och får toppbetyg. Han är jordnära, trevlig och proffsig. Även lättsam att ha att göra med och han hanterar "dumma" frågor respektfullt.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-05-28 Filip S svarar Seija L
    Stort tack för dem fina orden Janne och Pasi. Hoppas att affären känns bra för er mor. Det var ett nöje att sammarbeta med er och önskar er en fin sommar!
  • 2020-05-18

Mayank A skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Hi

We bought an apartment in Alphyddevägen, Nacka through Filip.

He was quiet supportive before, during and after the selling. I request for private viewing multiple times to be sure before purchase and Filip arranged all of them.

He also explained us the process of buying and important clauses during contract signing quiet well.

I would surely recommend him. Läs mer
    2020-05-28 Filip S svarar Mayank A
    Thank you for the kind words Mayank. Hope you and Sonia will feel at home at Alphyddevägen and that you have a great summer! We keep in touch!
  • 2020-05-10

Patrik L skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Jobbade snabbt och effektivt, allmänna visningar, privatvisningar och visning på nätet.

Tog bud jag fick och var, med tanke på osäkerheten i samhället, mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-05-07

Anna Z skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Superbra!! Vi är väldigt nöjda med affären :) Läs mer
    2020-05-28 Filip S svarar Anna Z
    Tack för rekommendation!!
    Kul att höra att ni känner er nöjda med köpet Anna. Hoppas ni ska trivas på fina Alphyddevägen och att ni får en fin sommar!
  • 2020-04-29

Loni H skrev om Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålt villa. Mycket trevlig och samtidigt tydlig, professionell. Läs mer
    Tobias W gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte