Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Nacka

Fastighetsbyrån Nacka

Forumvägen 12, 131 53 Nacka — Visa karta

Vi vet att den erfarenhet och kunskap vi har kring bostadsmarknaden i Nacka kommun kan vara ett bra stöd i din stundande bostadsaffär. Vi har full koll på Saltsjöbaden, Sicklaön, Boo och Älta och här har vi hjälpt många hitta sitt nya hem genom åren.

Eftersom vi jobbar nära med Swedbank och Juristbyrån får du enkel och snabb tillgång till alla tjänster du kan behöva i samband med din fastighetsaffär. På kontoret i Forum Nacka arbetar mäklare med mycket personligt engagemang och vi anpassar oss i möjligaste mån efter dina förväntningar och önskemål.

Ta kontakt med oss när du har frågor kring boende och bostad i Nacka!

Läs vad 524 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nacka

• Emelie W
    Emelie W skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lyhörd för vårt (som köpare) behov och vilja gällande ny bostad. Flexibel när vi under flera veckors tid flaggat för ett intresse för lägenheten men inte kunde komma på öppna visningarna, utan erbjöd förhandsvisning. Tydlig med förväntat fsg. pris - inga lockpriser utan transparent rakt igenom! Mkt nöjd! Läs mer
  • Bengt Erik B
    Bengt Erik B skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Mäklaren hade ett mycket bra personligt uppträdande. Dessutom bra på
    återkoppla och snabbt återkomma med svar. Läs mer
  • Carl-Fredrik S
    Carl-Fredrik S skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålde vår 3:a i svajig marknad. Arbetar engagerat och med positiv attityd. Läs mer
  • Gitte J
    Gitte J skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt och såld lägenhet med Daniel.
    Proffsigt bemötande; påläst om föräningen och lägenheterna! Mycket engagerad i båda säljare som köpare!
    Lätt att nå om man har frågor!
    Jag rekommenderar att ha Daniel som Mäklare om du vill köpa eller säla ditt boende!!!! Läs mer
    2018-07-06 Daniel E svarar Gitte J
    Hej Gitte

Tack så mycke för den fina rekommendationen. Vad roligt att du är nöjd med både köpet och försäljningen.

Syns igen på tillträdesdagen
    Gitte J gillar detta
  • Lina S
    Lina S skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Rekommenderar dig att anlita Emma. Hon är rak och trevlig, en schysst mäklare som strävar efter att både säljare och köpare ska bli nöjda med affären. Utöver råd och tips inför och under försäljningen skickade hon tips för att hjälpa oss i jakten på nästa bostad - uppskattades mkt! Läs mer
    2018-07-02 Emma S svarar Lina S
    Tusen tack Lina för en fin rekommendation! Det var verkligen ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av "Ugglan" :) Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet. Vi ses på tillträdet!
  • Ann E
    Ann E skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt lägenhet o blev oerhört trevligt bemött av mäklaren. Hon hanterade affären mycket professionellt och levererade det hon lovat. Enkelt o väldigt smidigt. Läs mer
  • Lotta G
    Lotta G skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Sålde ett hus. Korrekt och kunnigt bemötande. Förtroendeingivande. Något oengagerad! (Kom försent, annan mäklare skötte en visning). Läs mer
  • Denice S
    Denice S skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Emma gav allt genom hela vår försäljningsresa. Från första kontakten gav hon ett seriöst intryck och hon beskrev bostadsmarknaden och hur den ser ut idag på ett sätt som gjorde oss trygga. Hon höll oss informerade, svarade snabbt på alla frågor och gav oss tips som hjälpte oss till beslut, både när det gällde försäljningen och i att hitta ett nytt hem. Trots den lite skakiga marknaden hittade Emma ändå seriösa spekulanter och när det väl var dags för kontrakt så kände vi än en gång att vi inte kunnat välja en bättre mäklare, hon har ett stort engagemang i kombination med att hon är lugn, trygg och proffsig. Läs mer
  • Kristian L
    Kristian L skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Allt gick superbra, så nöjd! :) Läs mer
  • Bessie L
    Bessie L skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket trevlig mäklare, snabb, serviceinriktad och visar stort intresse för sitt jobb. Allt gick smidigt och vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2018-05-22 Emma S svarar Bessie L
    Tusen tack för fina ord Bessie, glädjer mig verkligen! Glad att jag fick förtroendet att hjälpa er vid försäljningen. Hoppas allt går bra inför flytten. Vi ses på tillträdet!
    Emma S gillar detta
  • Diana G
    Diana G skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt en 3:a 93kvm i Orminge, vi är super nöjda med både lägenheten och med Daniels engagemang som svarade på alls våra frågor, väldigt snabba svar/återkopplingar via mail, sms, telefon. Höll oss alltid uppdaterade. Riktigt proffs! Man märker att det är en riktig serviceinriktad person och väldigt påläst. Tack så hemskt mycket Daniel! Läs mer
    2018-05-17 Daniel E svarar Diana G
    Hej Diana

Tack så hemskt mycket för den fina rekommendationen. Vad roligt att ni känner er nöjda både med lägenheten och mitt arbete.
  • Marie Cecilia N
    Marie Cecilia N skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    öppen hjälpsam inget krångel när jag sålde fritidshus i kummelnäs Läs mer
  • Linn S
    Linn S skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Skulle säga att det kanske inte var jätttebra men inte jättedåligt heller. All information om lägenheten framgick inte. Mycket otydlig. Om jag vid skulle sälja min lägenhet någon gång hade jag nog valt en annan mäklare. Läs mer
    2018-05-14 Daniel E svarar Linn S
    Hej Linn

Jättetråkigt att du har fått den uppfattningen. Jag försöker alltid tillhandahålla all information som finns tillgänglig både för köpare och säljare. Ber så hemskt mycket om ursäkt om jag har varit otydlig. Jag uppskattar iallafall att du har tagit dig tid att framföra dina synpunkter vilket ger mig möjlighet att utvecklas som mäklare. Jag tar till mig dina synpunkter och ska försöka vara övertydlig i framtiden. Den dagen du ska sälja hoppas jag att du ändå kan tänka dig att ge mig en möjlighet att sälja.
    Hur som helst hoppas jag att du trivs bra i din nya lägenhet.
  • Josefin L
    Josefin L skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Moa har varit en stjärna från första början!
    Vi är otroligt nöjda med hennes insats och kan varmt rekommendera henne till alla som är i behov av en fantastisk mäklare. Läs mer
  • Håkan E
    Håkan E skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Anlitade Daniel för försäljning av en 1½-rums lägenhet. Daniel var engagerad och kunnig med ett aktivt försäljningsarbete vilket krävdes i det rådande marknadsläget. Läs mer
    2018-05-11 Daniel E svarar Håkan E
    Hej Håkan

Tack så mycket för rekommendationen. Hoppas att ni trivs bra i er nya lägenhet
  • Simon H
    Simon H skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt lägenhet i Jarlaberg.
    Proffsigt och på samma gång vänligt och inlyssnande bemötande! Mycket engagerad och följer upp mig som kund tills jag är nöjd. Oustanding Bäst av alla de mäklare jag träffade under ca 3-4 månader när jag sökte lägenhet i nacka. Läs mer
  • Veronica L
    Veronica L skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Försäljning av bostadsrättslägenhet. Gott bemötande med tydlig kommunikation och frekvent återkoppling. Stora förväntningar, som Linnéa levde upp till. Sammanfattningsvis kändes mötet väldigt professionellt och med stort förtroende. Läs mer
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag sålde min lägenhet på en marknad som blivit väldigt annorlunda på kort tid. Linnéa tog mig genom försäljningen på ett informativt och tryggt sätt och hade en realistisk nulägesanalys genom hela processen. Jag är väldigt nöjd med vårt samarbete. Läs mer
  • Linnéa A
    Linnéa A skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag köpte min första bostad på Finnberget (Nacka)! Letade runt ett bra tag innan men blev oerhört dåligt bemött från andra mäklare men Linnéa informerade väldigt tydligt om plikterna som mäklare och höll mig hela tiden uppdaterad vilket kändes skönt. Har fått mycket hjälp under tiden, då det är mitt första köp av bostad så är allt väldigt nytt speciellt då jag är rätt ung också, Men hon har tålmodigt stått ut med mig!

Jag hade inte så mycket förväntningar då det som sagt dels var min första bostad och jag hade blivit dåligt bemött innan av andra mäklarbyråe.

Jag är väldigt nöjd med fastighetsbyrån och känner mig trygg att köpa/sälja med dem och kommer därför fortsätta vända mig dit i framtiden med största sannolikhet! Läs mer
  • Madelene P
    Madelene P skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Under ett års tid har han varit min mäklare och det har varit så skönt att någon som är trygg, professionell och trevlig vid sin sida när man ska ta ett sådant stort beslut som att sälja sin lägenhet.
    Daniel är grym.

/Madelene Pettersson Läs mer
    2018-05-11 Daniel E svarar Madelene P
    Hej Madelene
    Tack så hemskt mycket för den fina rekommendationen
    Vad roligt att du uppskattar mitt arbete och det känns extra roligt att du har uppfattat mig som trygg professionell och trevlig.
    Vi syns snart på tillträdesdagen
  • Sara F
    Sara F skrev om Camilla Olerup en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi var jättenöjda med Camilla som mäklare! Hon var proffsig genom hela försäljningsprocessen och hade en positiv attityd. Tack för hjälpen med försäljningen av vår bostad! Läs mer
  • Mikaela D
    Mikaela D skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Väldigt nöjd med engagemanget. Allt har känts väldigt personligt och professionellt. Rekommenderar starkt Daniel. Läs mer
    2018-05-11 Daniel E svarar Mikaela D
    Hej Mikaela

Tack så mycket för den fina rekommendationen och roligt att du är nöjd med försäljningen. Hoppas att ni trivs bra i ert nya boende.
  • Nathalie T
    Nathalie T skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Som köpare upplever jag Daniel som en varm och engagerad mäklare. Läs mer
    2018-05-11 Daniel E svarar Nathalie T
    Hej Nathalie
    Tack så mycket för den fina rekommendationen. Vad roligt att du upplever mig som en engagerad mäklare. 7

Syns snart igen på tillträdesdagen
  • Hannes T
    Hannes T skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Linnéa var snabb att hantera ärendet, lyhörd för våra önskemål och trevlig i kontakten med oss. Läs mer
  • Emma K
    Emma K skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Supernöjd efter en lyckad affär! Proffsigt, otroligt engagemang och alltid snabb återkoppling. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2018-04-25 Emma S svarar Emma K
    Tusen tack Emma för fina ord och din rekommendation. Värmer gott! Det glädjer mig verkligen att du är nöjd med hela processen och jag är så tacksam att jag fick förtroendet att hjälpa dig. Lycka till vid flytten nu så ses vi snart på tillträdet!
  • Roger H
    Roger H skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Therése överträffade mina förväntningar, såväl bemötande som tydlighet och ett professionellt agerande genom hela processen. Har genom åren använt mig av många olika mäklare på flera platser i Sverige men Therése är den mäklare som jag personligen är mest nöjd med. Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Fint prospekt. Trevligt och professionellt bemötande. Ärlig. Lätt att få tag på. Rakt igenom mycket nöjd! Läs mer
  • Teresia B
    Teresia B skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Moa har varit en fantastisk mäklare från början till slut! Jätte trevlig, glad och mycket hjälpsam. Hon levde upp till alla förväntningar vi hade! Vi är väldigt nöjda och tacksamma att vi valde Moa som mäklare i försäljningen av vår lägenhet! Läs mer
  • Alex M
    Alex M skrev om Camilla Olerup en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Allt gick superbra. Ingenting att klaga på. Fick bra bemötande och ett proffsigt intryck. Läs mer
  • Natalia D
    Natalia D skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi är jättenöjda kontakten med Daniel. Vi tackar för ditt engagemang och för att du höll oss informerad i processen. Tack för din professionalism, för ditt tålamod och för din hängivenhet. All lycka önskar vi dig. Läs mer
    2018-04-17 Daniel E svarar Natalia D
    Hej! Natalia

Vad roligt att ni är nöjda med försäljningen

Hoppas att ni trivs bra i eran nya lägenhet
  • Emilia S
    Emilia S skrev om Camilla Olerup en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Kände från första början att jag valt helt rätt mäklare! Camilla är noggran, positiv, engagerad, kompetent och är proffsig. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Katarina W
    Katarina W skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Proffsig och med positiv attityd under hela processen. Lätt att få tag på, kunnig och ivrig att göra både säljare och köpare nöjda. Läs mer
  • göran a
    göran a skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag tycker Therese har agerat proffsigt i hela försäljningsprocessen och ger det där lilla extra. Har även en trevlig och avspänd attityd. Läs mer
  • Elin Ö
    Elin Ö skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag fick ett väldigt gott första intryck och Therese var mycket vänlig och ville hjälpa oss på ett bra sätt. Hon var snabb på att svara och hörde av sig så fort det dök upp något nytt. Vi är supernöjda med Therese och rekomenderar henne starkt! Läs mer
  • Therese A
    Therese A skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi kände oss trygga med Thérèse. Hon är väldigt professionell och seriös. Hon har väldigt bra erfarenhet i Hammarby sjöstads området och hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet på bästa sätt. Läs mer
  • Krister N
    Krister N skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Therese har gjort ett mycket bra jobb. Hon är trevlig, seriös, och proffessionell. Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Glad och trevlig. Informativ, svarar snabbt på frågor och verkar väldigt mån om att inget ska vara otydligt. Läs mer
  • Iga S
    Iga S skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Linnéa har ett professionellt bemötande, sympatisk och ödmjuk. Hon återkopplar snabbt och tar sig alltid tiden för frågor osv. Läs mer
  • Erik C
    Erik C skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Tillmötesgående och informerande Läs mer
  • Mikaela S
    Mikaela S skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Moa är en proffsig, genuin, varm, lyhörd och alert mäklare. Vi är glada att det blev just hon som hjälpte oss att sälja vår bostad - dessutom innan visning! Läs mer
  • Carolin C
    Carolin C skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Moa är en person som jag kände stort förtroende för redan första gången vi träffades. Hon värderade min lägenhet i våras och när det sedan var dax att sälja drygt ett halv år senare var Moa ett självklart väl. Jag kände mig trygg och väl omhändertagen under försäljningen. Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Moa är en mycket proffessionell, drivande och duktig fastighetsmäklare som vi stark kan rekommendera. Hon har koll på alla detaljer och ger ett lugnt och tryggt intryck hela vägen igenom. Hälsningar Per o Linda Läs mer
  • Lennart O
    Lennart O skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vår mäklare Moa var fantastisk. Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Proffsig och enkel att ha att göra med! Läs mer
  • Lisette C
    Lisette C skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Tillgänglig. Personlig och lätt att resonera med.
    Ibland nästan överdrivet informativ och upprepade tfn-samtal för att stämma av om jag haft frågor eller funderingar. Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har träffat Linnea två gånger, mest pratat i telefon och mejlat med henne. Linnea är väldigt kommunikativ och hjälpsam, hon hade alltid tid att svara på varje fråga. Mycket positiv och engagerad person. Läs mer
  • Kristoffer B
    Kristoffer B skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Proffsigt bemötande. Stor framåtanda och mycket energi. Hon är mycket mån om att hålla kunden uppdaterad och stämmer av med täta mellanrum. Läs mer
  • Anna I
    Anna I skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Väldigt trevlig och tillmötesgående! Lever verkligen upp till förväntningarna! Läs mer
  • Slawomir R
    Slawomir R skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jätte duktig mäklare.
    Super bra. 😁😁😊 Läs mer
  • Erik R
    Erik R skrev om Camilla Olerup en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Professionellt bemötande, trevlig, engagerad och hjälpsam. Duktig på att förhandla och snabb återkoppling. Läs mer

Forumvägen 12, 131 53 Nacka