Fastighetsbyrån Nacka

Fastighetsbyrån Nacka

Vi vet att den erfarenhet och kunskap vi har kring bostadsmarknaden i Nacka kommun kan vara ett bra stöd i din stundande bostadsaffär. Vi har full koll på Saltsjöbaden, Sicklaön, Boo och Älta och här har vi hjälpt många hitta sitt nya hem genom åren.

Eftersom vi jobbar nära med Swedbank och Juristbyrån får du enkel och snabb tillgång till alla tjänster du kan behöva i samband med din fastighetsaffär. På kontoret i Forum Nacka arbetar mäklare med mycket personligt engagemang och vi anpassar oss i möjligaste mån efter dina förväntningar och önskemål.

Ta kontakt med oss när du har frågor kring boende och bostad i Nacka!

Läs vad 800 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nacka 2

• sålde sitt hus med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Södra Lännersta
    2022-01-27 Verifierad kund
    Tobias har haft en professionell, ärlig och hjälpsam inställning till försäljningen av vårt hus.
    Han levde väl upp till de förväntningar jag hade.
    Är väldigt nöjd med hela uppdraget. Tack!
  • köpte sitt hus med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Södra Lännersta
    2022-01-24 Verifierad kund
    Jätteenkel att ha med och göra! Svarade på meddelanden och frågor trots att han var på semester osv.

Trevlig och kom till besiktningen utav huset fastän han inte var tvungen. Snabb med återkoppling och hörde av sig dagen efter signering bara för att försäkra sig om att köpet kändes bra.
    Hej Ellinor,,
    Tack så mycket för de fina orden. Nöjet var på min sida och jag hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus. Vi hörs och ses framöver! :)
    Tobias Widén
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Ekberg en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Björknäs
    2022-01-24 Verifierad kund
    Trevligt o proffsigt bemötande, uppfyllde mina förväntningar med råge på en mäklares jobb. Hon agerade på bästa sätt med återkoppling och genomförde affären snabbt. Kan verkligen rekommendera henne.
  • Patrik A
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Ekberg en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Björknäs
    2022-01-22 Verifierad kund
    Smidig och snabb kommunikation.
  • sålde sitt hus med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Mensättra
    2022-01-20 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på mycket bra sätt. Förväntningarna var att det skulle gå smidigt till och det gjorde det. Mycket bra info samt snabba svar i telefon/mail samt förklaringar på våra frågor. Vi är mycket nöjda
    Hej Peter och Katarina,
    Tack så mycket för de fina orden. Vi ses och hörs när det närmar sig frånträdet! Ha det fint tills dess.
    2022-01-19 Verifierad kund
    Kort sagt hon är proffs.
    Hon vet vad som krävs för att sälja bostad.
    Jag skulle rekommendera hon till dem som vill sälja sina bostad.
    2022-01-18 Verifierad kund
    Mycket lyhörd, och hela tiden "på tårna". Väl insatt i sitt yrke.

Förväntningarna uppfylldes med råge.

Upplevde att Tobias o jag arbetade mot samma mål - att få
    lägenheten såld till ett snabbt o rimligt pris
    Hej Lars,
    Tack så mycket för dina ord. Vi ses när det närmar sig tillträde!
    2022-01-17 Verifierad kund
    Engagerad trevlig och öppen mäklare! Jobbar hårt och ger inte upp om det känns svårt. Rekommenderas varmt!
    2022-01-17 Verifierad kund
    Mycket bra bemött .mina förväntningar vaväl inte så höga,så blev glatt överraskat över den goda kontakten med Neda.Mycket nöjd Åsa
    2022-01-15 Verifierad kund
    Mäklaren är mycket bra och härlig. Vi är jätte nöjd och glad.
    2022-01-15 Verifierad kund
    Du är bästa säjer grund av svara telefonen alltid, trevlig, fint personlig.👍👍👍
    Tack snälla! Hoppas ni kommer trivas bra i nya lägenheten. All gott! <3 Neda Kusic
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sophia Andersson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Sickla
    2022-01-13 Verifierad kund
    Engagerad, kunnig och trevlig. Väldigt bra stöd och ger bra rekommendationer. Hög kvalitet på professionalism och tydlig hete i kommunikationen.
    Tack snälla Anette för ditt fina omdöme! Och grattis till rekordpris i föreningen! :) Vi hörs och syns snart. Mvh, Sophia Sophia Andersson
    2021-12-29 Verifierad kund
    Fick direkt ett mycket gott intryck av Neda och hon levde verkligen upp till förväntningarna. Genom hela processen bistod hon med stort kunnande och högt engagemang.
    Hej Jonas, Tack för din rekommendation och dina fina ord! Vi hörs och ses :) Neda Kusic
    2021-12-15 Verifierad kund
    Skönt bemötande. Inte så ”säljig” utan soft och ganska rakt på sak. Uppskattas!
    Hej Gustav,
    Tack så mycket för din rekommendation! Vi hörs igen framöver!
    2021-12-13 Verifierad kund
    Hej
    Sophia ger ett mycket gott intryck som mäklare.
    Jag har stor erfarenhet.
    Hon är duktig på att återkomma snabbt !
    Gör att man mår bra när hon kommer.
    Översäljer inte utan pekar på möjligheter och levererar..
    Gör också ett allmänt professionellt intryck.
    Skulle rekommendera Sophia till nån som vill göra en fastighetsaffär. Mvh
    Kjell Jacobsson
    Tack snälla Kjell, för ett så himla fint omdöme! Tack ska DU ha för en riktigt trevlig försäljningsprocess, vi håller självklart kontakten framöver! Mvh, Sophia Sophia Andersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sophia Andersson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2021-12-11 Verifierad kund
    Engagerad och kompetent mäklare. Bra social kompetens.
    Tusen tack Jan! Så glad att du och Florence "hittat hem" igen tillbaka till mysiga Saltsjöqvarn. Vi hörs och syns framöver! Mvh, Sophia Sophia Andersson
    • Kvarnholmen
    2021-12-09 Verifierad kund
    Vi träffade Sophia första gången på en enskild visning. Hon kändes väldigt lugn, trovärdig och förberedd redan från första hälsningen. Visningen skedde i anpassad takt efter våra behov. Sophia var väldigt noga med att vi fick den tid som behövdes, hon var väldigt flexibel, och hade bra sakliga svar på alla våra frågor.
    Vid kontraktsskrivningen var allt väl förberett och hon skapade ett väldigt bra möte mellan säljarna och oss som köpare.
    Vi är väldigt nöjda med Sophias arbete - tydlighet, flexibilitet, tillgänglighet, snabbhet och ett väldigt trevligt och positivt bemötande. Stort tack!!
    Ord som verkligen värmer! Tack ska NI ha, har varit så trevligt att ha med er att göra. Hoppas att ni nu kommer att stormtrivas i er nya etagevåning! Vi håller kontakten. Mvh, Sophia Sophia Andersson
    • Kvarnholmen
    2021-12-06 Verifierad kund
    Sophia Andersson (Sophia) är kunnig, alert, uppfinningsrik samtidigt som hon har en stor portion av integritet. Hon lyssnar på säljaren, kommer med värdefulla synpunkter och initierar en process för att tillmötesgå både säljare och köpare. Sophia kan lyfta fram objektet från dess starka sida. Hennes balans mellan integritet och vetgirighet/nyfikenhet skapar en dynamisk affärsprocess. Sophia har dessutom förmågan att lyssna och snabbt förstå för snabb omsättning i handling. Vi blev bemötta med respekt kombinerat ett driv där våra förväntningar i professionalism uppfylldes.
    Vi rekommenderar Sophia varmt!
    Tack snälla Charles för det otroligt fina omdömet, det betyder mycket! Glad att ni känner er nöjda! Vi håller kontakten. Mvh, Sophia Sophia Andersson
    2021-12-06 Verifierad kund
    Neda is very good in keeping the clients informed. She manages clients' expectation within the reality of current market. I received full information package about the process. Neda is very professional and knowledgeable.
    Thank you so much for lovely rekommendations! <3 "Regards, Neda Neda Kusic
    2021-12-05 Verifierad kund
    Supersmidig och snabb affär! Jättenöjda!
    Tack snälla Amanda <3 Neda Kusic
    2021-12-02 Verifierad kund
    Neda did an absolutely fantastic job selling our property! Walked us through the entire process in a clear, transparent and supportive manner. She has extensive contacts of interested buyers. We were very happy with the resulting sale.
    Thank you so much for lovely rekommendations! I hope you enjoy your new appartement! :) Neda Neda Kusic
    2021-12-02 Verifierad kund
    Neda was very good and is obviously very passionate about what she does. She was very fast in getting all the answers. It's our first time buying an apartment in Sweden. She helped with everything and was really thorough in going through the agreement. We had a very pleasant experience.
    Thank you so much for lovely rekommendations! I hope you enjoy your new appartement! :) Regards, Neda Neda Kusic
    2021-12-01 Verifierad kund
    Riktigt bra bemötande och tog sig verkligen tid att visa oss lägenheten ordentligt! Tydlig och snabb kommunikation vid budgivning och kontraktsskrivning. Vi kände oss prioriterade hela processen trots att Neda säkert hade hur mycket som helst att göra. Väldigt nöjd!
    Hej Per,
    Tack för era rekommendationer. Vi hörs igen!
    2021-11-29 Verifierad kund
    Neda är en utmärkt mäklare som vi är mycket nöjda med. Vi gick in i processen med högt ställda förväntningar och dessa blev infriade. Neda var flexibel, arbetade hårt för att vi skulle nå vårt mål och var dessutom tillgänglig och höll oss uppdaterade under resans gång. Skulle absolut rekommendera Neda!
    Hej Klara, Tack snälla för din rekommendation och dina fina ord! Vi hörs och ses :) Neda Kusic
    • Älta Stensö
    2021-11-29 Verifierad kund
    Helt OK.

Under överlåtelseavtalet så nämndes tex frågelista som säljare hade fyllt i. Detta var inte presenterad från första början, utan man fick noga kontrollera alla paragrafer och förstå dem vad dem menas. Man fick listan på slutet efter att man fråga efter det. Jag räknar med att mäklaren tar fram all info redan från början till köparen. Sedan vill han att vi skulle skriva på utan att få det beviljat från banken, vilket gav oss dålig signal. Risk att förlora handpenningen tänkte vi. Sedan vill vi lyfta fram att man ville få upp priset med ytterligare 300K, något vi inte godkände då man har ett utgångspris att stå upp för som man har tagit från första början. Som sagt, viktigt att mäklaren berättar allt om lägenhetens brister för att köparen ska få en god känsla ärlighet. Detta skapar en snabbare beslut om köp.
    Hej!
    Tack så mycket för din rekommendation.

Frågelistan fanns som bilaga på visningen tillsammans med årsredovisning och energideklaration. Jag tar till mig av detta och ska se till att denna är tydligare. Vad gäller att skriva ett överlåtelseavtal innan ni fått objekt godkänt av banken så är detta väldigt vanligt och något vi gör för att ni som köpare ska kunna köpa bostaden utan att någon annan spekulant lägger ett senare bud. Då finns ett villkor i avtalet som gör att ni kan kliva av ifall banken inte skulle godkänna objektet, ber om ursäkt ifall detta inte framgick till er.

Jag önskar er lycka till med er nya lägenhet! Vi hörs framöver.
    2021-11-28 Verifierad kund
    Trevlig och professionell mäklare!
    Trevligt bemötande under visningen och och under budgivningen. Är mycket nöjd med Neda!

Mycket trevligare mäklare än andra som säljer lägenheter i samma område.
    Tack snälla Rebecca för dina finna rekommendation, hoppas ni kommer trivas bra i er nya lägenhet.
    Vi hörs snart igen <3
    Neda Kusic
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Ektorp
    2021-11-27 Verifierad kund
    Maximillian gjorde ett mycket bra intryck från första stund. Hjälpsam och enkel att prata med. Tillitsfull och kunnig.
    Som nybörjare i lägenhetsköp i denna prisklass behövde vi en mäklare som Maximillian.
    Väldigt roligt att höra Martina och jag hoppas att ni kommer trivas i lägenheten :) Maximillian Broman
    2021-11-26 Verifierad kund
    Jag blev mycket bra bemött av Tobias. Kände mig trygg och kunde överlåta allt till honom utan oro. Mycket nöjd med beskrivningen av min lägenhet. Tobias kändes ärlig och förtroende givande. Han styrde upp försäljningen galant. Ger honom mina bästa rekommendationer.
    Hej,
    Tack så mycket för din rekommendation! Vi hörs framöver.
    inga förväntningar alls
    dagens mäklare har ofta ingen hum om vad dom säljer
    läser in objekten dåligt eller inte alls
    vi var på 4 visningar samma dag o bäst av dessa 4 a var Tobias
    helt klart.
    med tanke på vad dom säljer så har det en väldigt stor betydelse för köparen mycket pengar under väldigt lång tid i många fall
    Hej Lars och Ulrika,
    Tack för era rekommendationer. Vi hörs igen!
    2021-11-26 Verifierad kund
    Trevlig, öppen och påläst. Det han inte visste togs snabbt reda på.
    2021-11-25 Verifierad kund
    Jättetrevlig och snäll. Bra vid visningen med information och gav oss bra tips.

Snabb handläggning och engagerad!
    Hej Gabriel,
    Tack för din rekommendation och dina fina ord! Vi hörs och ses :)
    • Västra Orminge
    2021-11-22 Verifierad kund
    Normalt mäklararbete utfört under normala förhållanden
    Tack för din rekommendation! Maximillian Broman
    2021-11-22 Verifierad kund
    Med ett trivsamt bemötande har Tobias lotsat mig igenom min försäljning. Återkopplat ofta och fått mig att känna mig trygg genom hela affären.
    Hej Helena,
    Tack för att jag fick äran att hjälpa dig med försäljningen. Vi ses igen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Gustavsvik
    2021-11-21 Verifierad kund
    Bra bemötande och fick svar vid frågor och han var lätttillgänglig att få tag på.
    Hej,
    Tack så mycket för din rekommendation. Jag hoppas ni ska trivas i nya huset.
    2021-11-19 Verifierad kund
    Fantastiskt kompetent och lyhörd. Duktig på att förklara och kunnig inom området.
    Hej Rebecka och Robin,
    Tack så mycket för era rekommendationer. Hoppas ni ska trivas i nya lägenheten!
    2021-11-19 Verifierad kund
    Tobias är en väldigt kompetent och trevlig mäklare. Vi är super nöjda med honom!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Nacka
    • Saltsjöbaden Ljuskärrsberget
    2021-11-16 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd,,,,Erik är en profesional och duktigt mäklare
    Tack för hjälpen
    2021-11-15 Verifierad kund
    Mycket vänlig och trevligt bemötande.

Våra förväntningar överträffades med råge när lägenheten såldes från den dagen (2/11) vi kontaktade Neda Kusic tills vi skrev under säljkontraktet (5/11) tre dagar senare

Sammanfattning av Neda Kusic säljuppdrag är från vår sida: Man kan tydligen om man har fått tag på en professionell mäklare som enligt Neda K också har en bra hjälporganisation från sitt kontor till hjälp hinna göra både säljare och köpare nöjda,
    Hej Hans,
    Tack så mycket för dina fina ord. Vi satte en plan och fullföljde den. Nöjet var på min sida :)
    Ha det fint så hörs vi snart igen :)
    2021-11-13 Verifierad kund
    Jättebra bemötande och engagerad i uppdraget som fastighetsmäklare!
    Tack snälla Filip :) Neda Kusic
    2021-11-12 Verifierad kund
    Neda was very helpful and she tried her best to find an apartment for us.
    • Sickla
    2021-11-11 Verifierad kund
    Sophia är mycket engagerad och trevlig. Man fick ett bra bemötande och snabb återkoppling på frågor. Flexibel med tider för förhandsvisning.
    Tack snälla Jessica, hoppas ni kommer att trivas bra i nya fina hemmet i Sickla! Mvh, Sophia Sophia Andersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Tollare
    2021-11-11 Verifierad kund
    Jättenöjda från början till slut!
    Tack så mycket Mia! :) Maximillian Broman
    2021-11-11 Verifierad kund
    Neda is very professional and knows what she does. It was a pleasure to do business with her.
    Hej Olha,
    Tack snälla, hoppas ni kommer trivas bra <3
    2021-11-08 Verifierad kund
    Personligt bemötande och stort engagemang. Mång bra tips inför och under försäljning och köp.
    Tack snälla Thua :) Neda Kusic
    2021-11-08 Verifierad kund
    Professionellt bemötande av Neda.
    Tack snälla <3 Neda Kusic
    • Saltsjöbaden Båthöjden
    2021-11-04 Verifierad kund
    Sophia var väldigt trevlig och öppen. Hon var hjälpsam och gjorde det enkelt att följa med i försäljningsprocessen.
    Tack Anne! Mvh, Sophia Sophia Andersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Jennifer Ekberg en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2021-11-03 Verifierad kund
    Bra bemötande och trevlig, bra över lag
  • sålde en tomt med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Riset/Vikingshill
    Engagerad servicemaindad och trevlig
    Hej Eija och Sten,
    Tack för era rekommendationer. Det var en ära att få hjälpa er med försäljningen. Vi hörs och ses igen framöver!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jennifer Ekberg en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2021-10-30 Verifierad kund
    Gav ett lugnt och trevligt intryck.
    Snabb och bra hantering av vårt köp.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jennifer Ekberg en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Det gick snabbt och fungerade utmärkt med J E