Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Nacka

Fastighetsbyrån Nacka

Forumvägen 12, 131 53 Nacka — Visa karta

Vi vet att den erfarenhet och kunskap vi har kring bostadsmarknaden i Nacka kommun kan vara ett bra stöd i din stundande bostadsaffär. Vi har full koll på Saltsjöbaden, Sicklaön, Boo och Älta och här har vi hjälpt många hitta sitt nya hem genom åren.

Eftersom vi jobbar nära med Swedbank och Juristbyrån får du enkel och snabb tillgång till alla tjänster du kan behöva i samband med din fastighetsaffär. På kontoret i Forum Nacka arbetar mäklare med mycket personligt engagemang och vi anpassar oss i möjligaste mån efter dina förväntningar och önskemål.

Ta kontakt med oss när du har frågor kring boende och bostad i Nacka!

Läs vad 590 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nacka

• Jessica P
    Jessica P skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Emma gjorde försäljningen av min lägenhet både snabbt och smidigt, utan budgivning! Läs mer
  • Christian K skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket bra och professionell. Tydlig planering och följande information. Läs mer
    2018-10-17 Daniel E svarar Christian K
    Hej Christian

Roligt att du gillade min åtekoppling och att du kände dig trygg med planeringen. Att du upplevde att jag var proffesionell känns extra roligt.

Syns på tillträdesdagen
  • Emil W skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Trevlig och driven mäklare. Sålde en 2a och fick det jag ville ha för den. Snabbt och enkelt. Läs mer
    2018-10-17 Daniel E svarar Emil W
    Hej Emil

Vad bra att du upplevde att det var snabbt och enkelt. Det är så det ska kännas när man jobbar med mig.
    Syns på tillträdesdagen
  • Robert C skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Fick förtroende för Fastighetsbyrån då man återkom ASAP både vid 1:a kontakten och även under hela affären Läs mer
  • Daniel L skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket kunnig och hjälpsam, svarade alltid på frågor o funderingar man hade , och återkom snabbt. Läs mer
    2018-10-17 Daniel E svarar Daniel L
    Hej Daniel

Roligt att du upplevde mig som kunnig och hjälpsam . Det gick ju bra med både köpet och försäljningen så kul att du uppskattade mina råd.
  • Thananya C skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Linnea är en fantastisk mäklare! Super trevligt och hjälpsam. Hela processen kändes trygg och bra med henne. Hon kom med idéer och förslag om hur vi skulle göra för att piffa till innan foto och visning för att öka intresset. Kommer att rekommendera alla att kontakta Linnea vid försäljning. Stort tack! Läs mer
  • Rickard J skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket serviceinriktad och flexibel när vi ville komma på visning med kort varsel. Påläst och proffsig Läs mer
  • Wiveka Britt-Inger Nyberg H skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Mäklaren var utmärkt. Objektet såldes snabbt och effetivt. Läs mer
  • Carolina A skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket proffisg, seriös, trevlig mäklare som gjorde min bostadsafför trygg och lyckad. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-02 Emma S svarar Carolina A
    Hej Carolina! Tack för din fina rekommendation och ett gott samarbete på Becksjudarvägen! Har varit så kul att få hjälpa dig vid försäljningen. Vi ses på tillträdet :)
  • Anki Wohlfart H
    Anki Wohlfart H skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Moa var mycket bra och mötte upp till våra förväntningar Läs mer
  • Helena H skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Daniel var min mäklare vid försäljning av en bostadsrätt. Vi hade kontakt i flera år innan jag hittade den perfekta lägenheten att flytta till. Sedan gick allt väldigt smidigt. Vi hade redan tagit bilder på lägenheten och hade visning så snabbt det bara gick.
    Daniel gjorde allt väldigt enkelt och bekvämt för mig. Tyvärr är bostadsmarknaden inte vad den var och jag fick inte det pris jag hade hoppats på, men det är absolut inte Daniels fel. Han gjorde allt han kunde.
    Jag är väldigt nöjd med försäljningen av min bostadsrätt och Daniels del i det. Läs mer
    2018-10-01 Daniel E svarar Helena H
    Hej Helena

Tack så mycket för den fina rekommendationen. Vad kul att att du gillade upplägget med På Gång .
    Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet.
  • Peder O skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi sålde vår lägenhet genom Daniel och är väldigt nöjda. Han har ett stort kunnande om området och lägenheterna, har ett kontaktnät som gav oss maximalt! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-09-27 Daniel E svarar Peder O
    Hej Peder

Tack så mycket för den fina rekommendationen. Vad roligt att ni är nöjd med försäljningen.
    Peder O gillar detta
  • Leonardo O skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Thérèse was very attentive and always willing to help. Thanks to the last minute visit I was able to purchase the flat that I was looking for. Thank you! Läs mer
  • Linda F
    Linda F skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Så här långt i köpprocessen är jag mycket nöjd med Moa. Proffsig, tydlig och inlyssnande som kom med tips och ideer hur jag enkelt skulle kunna fixa till mitt nya hem. Inga konstigheter i köpprocessen. Kan varmt rekommendera Moa och troligen mäklaren som får sälja mitt hem då det är dags! Läs mer
  • Fredrik S skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket trevlig, professionell, snabb och tillgänglig! Hanterade vår affär på ett suveränt sätt och kändes mycket engagerad. Kan starkt rekommendera Linnea på alla sätt och vis! Läs mer
  • Jacob S skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Som helhet mycket bra! Min mäklare var påläst och återkom snabbt vid frågor. Läs mer
  • Per S skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt lägenhet. Bra bemötande i en vad jag kan tro inte alltför stressbefriad tillvaro. Läs mer
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag sålde min 2 a i nacka.
    Hon var proffsig från första samtalet och hela arbetet till lägenheten blev såld.
    Jag förväntade mig att mäklaren skulle kunna området och svara på frågor. Med Linnea fick vi mycket mer än bara svar, hon förklarade, var alltid tillgänglig. Vi fick så mycket hjälp med allt.
    Hon är verkligen proffsig i alla lägen, supertrevlig, kunnig och någon man litar på. Rekomenderar henne till alla! Läs mer
  • Bengt Erik B skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi sålde vår villa genom Fastighetsbyrån.
    Vi blev bemötta på ett proffsigt sätt och mycket återkopplingar.
    Stort engagemang för arbetet.

Köpeskillingen blev lägre än var mäklaren gick ut med och
    försäljningen tog betydligt längre tid än vad vi trodde från början.

Detta berodde säkerligen att på att marknaden förändrades snabbt vid denna tidpunkt. Läs mer
  • Martina F skrev om Niklas Norlin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har sålt vårt parhus i Nacka med hjälp av Niklas på Fastighetsbyrån. Kombinationen av stor mäklarbyrå, nätverk och marknadsföringsplattform, med både professionellt och personligt engagemang gjorde att vi är mycket nöjda med affären. Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Professionell, lysande på våra behov och tog affären framåt. Duktig, ambitiös och trovärdig. Läs mer
  • Jan W
    Jan W skrev om Camilla Olerup en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålt vårt hus i Lännersta i Nacka.
    Camilla har tagit initiativ och kommit med konstruktiva förslag för att genomföra affären på bästa sätt.
    Camilla har helt levt upp till de förväntningar vi haft på Fastighetsbyrån och som styrts av deras marknadsföring som mäklarbyrå. Vi är helt och fullt nöjda och kan rekommendera henne liknande mäklaruppdrag. Läs mer
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Camilla Olerup en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Trots en iskall bostadsmarknad lyckades Camilla sälja vår lägenhet på ca 3veckor och när det gäller bemötandet så var det utmärkt Läs mer
  • Sofia N skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket bra mäklare. Tillmötesgående och trevlig Läs mer
    2018-09-28 Emma S svarar Sofia N
    Hej Sofia! Tusen tack för trevliga ord. Hoppas ni trivs bra i nya villan i Gävle :)! Tack för ett trevligt & gott samarbete på Ugglevägen!
  • Christina S skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Linnéa kontaktade mig då hennes tidigare kollega hade slutat och varit den som förmedlade min BR, Barnhemsvägen i Skuru. Då var försäljning inte aktuell, men jag fick ett gott intryck och kontaktade därför Linnéa när det blev aktuellt med försäljning. Linnéa är mycket behaglig, ambitiös och kunnig. Det är lätt att komma i kontakt med henne och även om min BR var mycket lättsåld, vet jag att både jag och köparen har varit mycket nöjda med Linnéa. Hon får 5/5. Läs mer
  • Lena M skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt bostadsrätt.
    Linnea är mycket professionell, serviceminded och har ett väldigt trevligt bemötande. Läs mer
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålde vår lgh via Thérèse och hon skötte allt galant. Snabb på svar både via telefon och mail, fanns alltid till hands om det dök upp några frågor och allt kändes väldigt bra och professionellt. Läs mer
  • Katrin H skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi är mycket nöjda med vårt samarbete med Moa. Hon har varit inlyssnande och proffsig i sitt bemötande. Hon har även tagit sig tid att svara på frågor, vilket har gjort att vi har känt oss trygga under hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Sofia M skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Positiv, proffsig och lätt att ha att göra med! Allt som en mäklare ska vara, m.a.o. Det var ett nöje att få samarbeta med Emma! Läs mer
    2018-09-12 Emma S svarar Sofia M
    Hej Sofia!
    Tack snälla du för en fin rekommendation. Varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad. Vi ses på tillträdet! :)
  • Karin L skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpte en 2a i Nacka av Therese. Trevligt bemötande, snabb att svara på mail. Återkommer med svar på frågor och funderingar. Proffsig. Känner mig väldigt trygg med Therese som mäklare. Läs mer
  • Johan B skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt villa. Trevligt bemötande. Tillgänglig och hjälpsam. Tycker att det ibland kan finnas en tendens hos mäklare att vara allt för generella och undanglidande. Upplevde inte Therese på detta sätt utan mer konkret. Det känns viktigt för mig som köpare. Läs mer
  • Hans skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Trevlig och väldigt snabbt med att svara på frågor och lösa problem. Läs mer
  • Anna-Karin R
    Anna-Karin R skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    jätte bra.vi hade ett svar på mina fråger om lägen hetten Läs mer
  • Rickard J skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpte en lägenhet av Moa. Upplevde henne som flexibelnoch tillmötesgående då jag med väldigt kort varsel bille titta på lägenheten. Hon löste det det snabbt och smidigt med säljaren så att jag kunde komma och titta på den Läs mer
  • Emelie W skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lyhörd för vårt (som köpare) behov och vilja gällande ny bostad. Flexibel när vi under flera veckors tid flaggat för ett intresse för lägenheten men inte kunde komma på öppna visningarna, utan erbjöd förhandsvisning. Tydlig med förväntat fsg. pris - inga lockpriser utan transparent rakt igenom! Mkt nöjd! Läs mer
    Emma S gillar detta
  • Bengt Erik B skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Mäklaren hade ett mycket bra personligt uppträdande. Dessutom bra på
    återkoppla och snabbt återkomma med svar. Läs mer
  • Carl-Fredrik S skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålde vår 3:a i svajig marknad. Arbetar engagerat och med positiv attityd. Läs mer
  • Gitte J
    Gitte J skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt och såld lägenhet med Daniel.
    Proffsigt bemötande; påläst om föräningen och lägenheterna! Mycket engagerad i båda säljare som köpare!
    Lätt att nå om man har frågor!
    Jag rekommenderar att ha Daniel som Mäklare om du vill köpa eller säla ditt boende!!!! Läs mer
    2018-07-06 Daniel E svarar Gitte J
    Hej Gitte

Tack så mycke för den fina rekommendationen. Vad roligt att du är nöjd med både köpet och försäljningen.

Syns igen på tillträdesdagen
    Gitte J gillar detta
  • Lina S
    Lina S skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Rekommenderar dig att anlita Emma. Hon är rak och trevlig, en schysst mäklare som strävar efter att både säljare och köpare ska bli nöjda med affären. Utöver råd och tips inför och under försäljningen skickade hon tips för att hjälpa oss i jakten på nästa bostad - uppskattades mkt! Läs mer
    2018-07-02 Emma S svarar Lina S
    Tusen tack Lina för en fin rekommendation! Det var verkligen ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av "Ugglan" :) Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet. Vi ses på tillträdet!
  • Ann E skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt lägenhet o blev oerhört trevligt bemött av mäklaren. Hon hanterade affären mycket professionellt och levererade det hon lovat. Enkelt o väldigt smidigt. Läs mer
  • Anton Ö skrev om Kajsa Lindmark en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt en 2:a (Kungsgatan 3 b Kramfors) Bra bemötande och proffsig tjej. Hade inga speciella förväntningar. Budgivningen gick smidigt till. Läs mer
    2018-06-15 Kajsa L svarar Anton Ö
    Hoppas du trivs gott i lägenheten och att du njuter av den fantastiska balkongen såhär års! Varmt välkommen att höra av dig vid ev. funderingar framöver.

/Kajsa, fastighetsbyrån
  • Jerry M skrev om Kajsa Lindmark en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har sålt min sons lägenhet genom Kajsa. Hon har levt upp till mina förväntningar med råge. Vänligt bemötande och jättebra kommunikation både via sms och mail. Jag rekommenderar Kajsa till alla som vill sälja eller köpa bostad. Läs mer
    2018-06-15 Kajsa L svarar Jerry M
    Tack för dem fina orden, är så tacksam för att jag fick förtroendet att hjälpa er i försäljningsprocessen!

Önskar er en trevlig sommar!
  • Lotta G skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Sålde ett hus. Korrekt och kunnigt bemötande. Förtroendeingivande. Något oengagerad! (Kom försent, annan mäklare skötte en visning). Läs mer
  • Denice S skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Emma gav allt genom hela vår försäljningsresa. Från första kontakten gav hon ett seriöst intryck och hon beskrev bostadsmarknaden och hur den ser ut idag på ett sätt som gjorde oss trygga. Hon höll oss informerade, svarade snabbt på alla frågor och gav oss tips som hjälpte oss till beslut, både när det gällde försäljningen och i att hitta ett nytt hem. Trots den lite skakiga marknaden hittade Emma ändå seriösa spekulanter och när det väl var dags för kontrakt så kände vi än en gång att vi inte kunnat välja en bättre mäklare, hon har ett stort engagemang i kombination med att hon är lugn, trygg och proffsig. Läs mer
    2018-10-02 Emma S svarar Denice S
    Tack goa Denice för en väldigt fin rekommendation och att jag fick möjligheten att hjälpa er med er försäljning. Hoppas ni ska trivas bra i ert nya boende och tveka inte att höra av er om frågor/funderingar uppstår kring bostadsmarknaden. Välkomna åter till mig & Fastighetsbyrån! Hälsa med dig.
  • Kristian L skrev om Fastighetsbyrån Nacka
    Allt gick superbra, så nöjd! :) Läs mer
  • Bessie L
    Bessie L skrev om Emma Strindin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket trevlig mäklare, snabb, serviceinriktad och visar stort intresse för sitt jobb. Allt gick smidigt och vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2018-05-22 Emma S svarar Bessie L
    Tusen tack för fina ord Bessie, glädjer mig verkligen! Glad att jag fick förtroendet att hjälpa er vid försäljningen. Hoppas allt går bra inför flytten. Vi ses på tillträdet!
    Emma S gillar detta
  • Diana G skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt en 3:a 93kvm i Orminge, vi är super nöjda med både lägenheten och med Daniels engagemang som svarade på alls våra frågor, väldigt snabba svar/återkopplingar via mail, sms, telefon. Höll oss alltid uppdaterade. Riktigt proffs! Man märker att det är en riktig serviceinriktad person och väldigt påläst. Tack så hemskt mycket Daniel! Läs mer
    2018-05-17 Daniel E svarar Diana G
    Hej Diana

Tack så hemskt mycket för den fina rekommendationen. Vad roligt att ni känner er nöjda både med lägenheten och mitt arbete.
  • Marie Cecilia N skrev om Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    öppen hjälpsam inget krångel när jag sålde fritidshus i kummelnäs Läs mer
  • Linn S skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Skulle säga att det kanske inte var jätttebra men inte jättedåligt heller. All information om lägenheten framgick inte. Mycket otydlig. Om jag vid skulle sälja min lägenhet någon gång hade jag nog valt en annan mäklare. Läs mer
    2018-05-14 Daniel E svarar Linn S
    Hej Linn

Jättetråkigt att du har fått den uppfattningen. Jag försöker alltid tillhandahålla all information som finns tillgänglig både för köpare och säljare. Ber så hemskt mycket om ursäkt om jag har varit otydlig. Jag uppskattar iallafall att du har tagit dig tid att framföra dina synpunkter vilket ger mig möjlighet att utvecklas som mäklare. Jag tar till mig dina synpunkter och ska försöka vara övertydlig i framtiden. Den dagen du ska sälja hoppas jag att du ändå kan tänka dig att ge mig en möjlighet att sälja.
    Hur som helst hoppas jag att du trivs bra i din nya lägenhet.
  • Josefin L skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Moa har varit en stjärna från första början!
    Vi är otroligt nöjda med hennes insats och kan varmt rekommendera henne till alla som är i behov av en fantastisk mäklare. Läs mer

Forumvägen 12, 131 53 Nacka