Michael Ahlström

Michael Ahlström

Michael Ahlström är mäklare på Fastighetsbyrån Värmdö

Michael Ahlström har varit registrerad mäklare sedan 1994-02. Michael Ahlström har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 57 omdömen med ett betyg på 4.7. Michael Ahlström har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

57 omdömen om Michael Ahlström

Sedan starten hos Reco 2014
Linda A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg Höjdhagen

Michael har varit mycket tillmötesgående och lyhörd vid köpet av min nya bostad. Jag uppskattar hans lättsamma och professionella bemötande.

Barbro Margareta B
Skärgården

Jag fick förtroende för Michael. Han gjorde ett bra arbete.

Marie M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Nacka Strand

Jättebra bemötande, trevlig och lyhörd. Blev rekommenderad att anlita Michael Ahlström och ångrar inte att jag lyssnade på rekommendationerna. Kommer anlita Michael igen vid nästa försäljning. Allt gick jättebra och smidigt. Kan starkt rekommendera. Jättenöjd kund.

Britt-marie S
Sålde sitt hus med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö

Mycket trevligt bemötande. Positiv, och inlyssnande till våra frågor och önskemål. Flexibel och bra på att återkoppla.

Elin E
Köpte sitt hus med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsvik

Snabbt och proffsigt bemötande.

Magnus Lennart I
Tollare

Enkel o personlig dialog. Lugn o behaglig.

Kenneth B
Köpte sitt hus med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Mensättra

Allt fungerade bra! Jag är nöjd.

Mikael B
Köpte en tomt med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Boo Gård

Michael skötte transaktionen på ett professionellt sätt.

Marianne A
Saltsjö Duvnäs

Michael Ahlström är en ansvarsfull mäklare med stort tålamod. Han kan sätta sig in i en oerfaren säljares bekymmer och ger sig tid med alla frågor man kan ha inför en av livets största affärer. Han följer upp ärendet noggrant och är med under hela processen. Jag kan varmt rekommendera Michael Ahlström och Fastighetsbyrån.

Ian L
Norrnäs

Sålt en villa på Värmdö. Jag blev rekommenderad Michael av en vän . Marknaden var rörig under försäljningstiden men Michael skötte allt proffsigt med tålamod då det drog ut på tiden. -Duktig på att återkoppla med kontinuerlig info kring spekulanter. -Enkel att kommunicera med. -när köparen dök upp skötte han förhandlingen bra och bollade med mig så att jag skulle bli nöjd -Professionellt bemötande vid kontraktsskrivningen Både köpare och säljare var nöjda Jag ger honom mina varmaste rekommendationer