Michael Ahlström

Michael Ahlström

Michael Ahlström är mäklare på Fastighetsbyrån Värmdö

Michael Ahlström har varit registrerad mäklare sedan 1994-02. Michael Ahlström har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 56 omdömen med ett betyg på 4.7. Michael Ahlström har haft 2 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 56 Läs vad Michael Ahlström

• Skärgården
    2022-08-17 Verifierad kund
    Jag fick förtroende för Michael. Han gjorde ett bra arbete.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • Nacka Strand
    2021-10-10 Verifierad kund
    Jättebra bemötande, trevlig och lyhörd. Blev rekommenderad att anlita Michael Ahlström och ångrar inte att jag lyssnade på rekommendationerna. Kommer anlita Michael igen vid nästa försäljning. Allt gick jättebra och smidigt. Kan starkt rekommendera. Jättenöjd kund.
    2021-07-09 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Positiv, och inlyssnande till våra frågor och önskemål. Flexibel och bra på att återkoppla.
    • Gustavsvik
    2021-06-24 Verifierad kund
    Snabbt och proffsigt bemötande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • Tollare
    2021-06-11 Verifierad kund
    Enkel o personlig dialog. Lugn o behaglig.
    • Mensättra
    2020-12-27 Verifierad kund
    Allt fungerade bra!
    Jag är nöjd.
  • köpte en tomt med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • Boo Gård
    2020-11-19 Verifierad kund
    Michael skötte transaktionen på ett professionellt sätt.
    • Saltsjö Duvnäs
    2020-10-04 Verifierad kund
    Michael Ahlström är en ansvarsfull mäklare med stort tålamod.
    Han kan sätta sig in i en oerfaren säljares bekymmer och ger sig tid med alla frågor man kan ha inför en av livets största affärer.
    Han följer upp ärendet noggrant och är med under hela processen.
    Jag kan varmt rekommendera Michael Ahlström och Fastighetsbyrån.
    • Norrnäs
    2020-10-04 Verifierad kund
    Sålt en villa på Värmdö. Jag blev rekommenderad Michael av en vän . Marknaden var rörig under försäljningstiden men Michael skötte allt proffsigt med tålamod då det drog ut på tiden.
    -Duktig på att återkoppla med kontinuerlig info kring spekulanter.
    -Enkel att kommunicera med.
    -när köparen dök upp skötte han förhandlingen bra och bollade med mig så att jag skulle bli nöjd
    -Professionellt bemötande vid kontraktsskrivningen
    Både köpare och säljare var nöjda
    Jag ger honom mina varmaste rekommendationer
    • Skärgården
    2020-06-26 Verifierad kund
    Personlig och kunnig. Vi är nöjda!
    Hade önskat lite tydligare info om kostnaden för pantbrev som blev en ytterligare kostnad vi inte räknar med.