Läs vad 51 Läs vad Michael Ahlström

• 137.0 m²
    • Mensättra
    köpte sitt hus med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
  • 2020-11-19
    Michael skötte transaktionen på ett professionellt sätt.
    Mikael B
    • Boo Gård
    köpte en tomt med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
  • 2020-10-04
    Michael Ahlström är en ansvarsfull mäklare med stort tålamod.
    Han kan sätta sig in i en oerfaren säljares bekymmer och ger sig tid med alla frågor man kan ha inför en av livets största affärer.
    Han följer upp ärendet noggrant och är med under hela processen.
    Jag kan varmt rekommendera Michael Ahlström och Fastighetsbyrån.
    Marianne A
    • 197.0 m²
    • Saltsjö Duvnäs
  • 2020-10-04
    Sålt en villa på Värmdö. Jag blev rekommenderad Michael av en vän . Marknaden var rörig under försäljningstiden men Michael skötte allt proffsigt med tålamod då det drog ut på tiden.
    -Duktig på att återkoppla med kontinuerlig info kring spekulanter.
    -Enkel att kommunicera med.
    -när köparen dök upp skötte han förhandlingen bra och bollade med mig så att jag skulle bli nöjd
    -Professionellt bemötande vid kontraktsskrivningen
    Både köpare och säljare var nöjda
    Jag ger honom mina varmaste rekommendationer
    Ian L
    • 323.0 m²
    • Norrnäs
  • 2020-06-26
    Personlig och kunnig. Vi är nöjda!
    Hade önskat lite tydligare info om kostnaden för pantbrev som blev en ytterligare kostnad vi inte räknar med.
    Pål B
    • 60.0 m²
    • Skärgården
    köpte sitt hus med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
  • 2020-06-20
    Michael har hjälpt oss både köpa och sälja vårt bostad. Från första mötet gjorde han ett väldigt proffsigt intryck. Det kändes tryggt att kunna lämna över vår bostadsaffär till honom, han kämpade för att få dit köpare, anordnade flera visningar och förde kontinuerligt dialog med oss och köpare för att kunna ro det i land.
    Vi kan med säkerhet rekommendera Michael till er som behöver en mäklare mer erfarenhet.
    Natalia och Thomas
    Natalia R
    • 3:a
    • 73.5 m²
    • Eknäs
    sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
  • 2020-06-09
    Har sålt en tomt på Ekholmen,Väldigt trevlig och lätt att prata med,han får högsta betyg.Mvh Curt Blom
    Curt Axel B
    • 160.0 m²
    • Nämdö
  • 2020-06-04
    En mäklare i toppklass, engagerad, lyhörd, glad positiv, trevlig och mycket kunnig. Kan varmt rekommendera honom och hans mäklarbolag. Har anlitat honom vid två tillfällen vid försäljningar och är supernöjd.
    Britt-Marie H
    • 136.0 m²
    • Hjortängen
  • 2020-02-01
    Michael var fastighetsmäklare för både husköp och försäljning av bostadsrätt. Michael är professionell och mycket kunnig samt har ett behagligt bemötande. Vi kände att vi fick ett mycket bra stöd i både köp- och försäljningsprocess och rekommenderar honom och Fastighetsbyrån å det varmaste för trygga bostadsaffärer.
    Johan M
    Johan M
    • 88.0 m²
    • Gustavsberg Holmviksskogen
  • 2019-12-27
    Har sålt vår bostad
    Vårt första möte med Michael Ahlström blev ett mycket bra möte.
    Michael var tydlig, lyssnande och lyhörd för våra önskemål och vilja .
    Jag rekommenderar Michael Ahlström som en bra mäklare.
    Marie Elly R
    • 145.0 m²
    • Södra Kopparmora
    sålde sitt hus med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte