Michael Ahlström
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 43 Läs vad Michael Ahlström

• Johan M
    Johan M sålde sitt hus med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-02-01

Gustavsberg Holmviksskogen
    Michael var fastighetsmäklare för både husköp och försäljning av bostadsrätt. Michael är professionell och mycket kunnig samt har ett behagligt bemötande. Vi kände att vi fick ett mycket bra stöd i både köp- och försäljningsprocess och rekommenderar honom och Fastighetsbyrån å det varmaste för trygga bostadsaffärer. Läs mer
  • Marie Elly R sålde sitt hus med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2019-12-27

Södra Kopparmora
    Har sålt vår bostad
    Vårt första möte med Michael Ahlström blev ett mycket bra möte.
    Michael var tydlig, lyssnande och lyhörd för våra önskemål och vilja .
    Jag rekommenderar Michael Ahlström som en bra mäklare. Läs mer
  • Jan N köpte sitt hus med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2019-12-22

Skärgården
    Proffsigt bemötande mot både säljare och köpare som resulterade i att affären genomfördes på ett smidigt sätt.
    Vi som köpare av ett fritidshus i skärgården och även säljaren
    var mycket nöjda med Michael Ahlströms kunnighet och engagemang. Läs mer
  • Eva G köpte sitt hus med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2019-12-22

Skärgården
    Köpt sommarhus på Nämdö. Väldigt bra informativ och serös mäklare. Upplevde honom som en av de bästa mäklare jag haft kontakt med . Skulle vända mig till honom igen om det blir aktuellt framöver Läs mer
  • Göran B köpte sitt hus med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2019-09-07

Norra Lännersta
    Vid mitt husköp var Michael säljarens mäklare. Han var tillgänglig för olika frågeställningar som dök upp i processen och hans breda erfarenhet kom väl till pass för att få affären i mål. Trevlig och positiv mäklare som jag varmt rekommenderar! Läs mer
  • Johan B köpte sitt hus med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2019-07-24

Mörtnäs
    Jag köpte en villa. Jag tycker mäklaren Michael Ahlström var påläst! Serviceinriktad. Seriös. Återkopplade o svarade på frågor. Förtroendeingivande. Michael Ahlström ger ett genomgående gott intryck. Läs mer
  • Kevin O sålde sitt hus med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2019-07-11

Eknäs
    Michael sålde vår bostadsrättsvilla. Genom hela affären har han varit väldigt trevlig, tillgänglig och lyssnat på våra önskemål. Michael har varit påläst om bostaden och övrigt. Jag rekommenderar Michael för en trygg affär! Läs mer
  • Dominique S köpte sitt hus med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2019-07-10

Skärgården
    Köpt Gällnö 1:15. Michael skötte sig väldigt bra. Vi kände oss bra behandlade Läs mer
  • Margarita R sålde sitt hus med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2019-06-24

Skärgården
    Jag har såld ett fritidshus i Stockholms Skärgården.
    Mycket nöjd med mäklaren Michael Ahlström.
    Vi hade ett bra och fin samarbete.
    Jag blev mycket bra bemött av mäklaren på alla sätt.
    Tusen Tack
    mvh
    M.R. Läs mer
  • Erica W köpte sitt hus med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2019-06-17

Skärgården
    Köpt sommarställe i skärgården. Upplevde Mikael som mycket engagerad i att få både säljare och köpare nöjda. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Värmdö

Petronella Tell