Michael Ahlström

Michael Ahlström

Michael Ahlström är mäklare på Fastighetsbyrån Värmdö

Michael Ahlström har varit registrerad mäklare sedan 1994-02. Michael Ahlström har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 54 omdömen med ett betyg på 4.7. Michael Ahlström har haft 21 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 54 Läs vad Michael Ahlström

2021-07-09
    Mycket trevligt bemötande. Positiv, och inlyssnande till våra frågor och önskemål. Flexibel och bra på att återkoppla.
    • Gustavsvik
    2021-06-24
    Snabbt och proffsigt bemötande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • Tollare
    2021-06-11
    Enkel o personlig dialog. Lugn o behaglig.
    • Mensättra
    2020-12-27
    Allt fungerade bra!
    Jag är nöjd.
  • köpte en tomt med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • Boo Gård
    2020-11-19
    Michael skötte transaktionen på ett professionellt sätt.
    • Saltsjö Duvnäs
    2020-10-04
    Michael Ahlström är en ansvarsfull mäklare med stort tålamod.
    Han kan sätta sig in i en oerfaren säljares bekymmer och ger sig tid med alla frågor man kan ha inför en av livets största affärer.
    Han följer upp ärendet noggrant och är med under hela processen.
    Jag kan varmt rekommendera Michael Ahlström och Fastighetsbyrån.
    • Norrnäs
    2020-10-04
    Sålt en villa på Värmdö. Jag blev rekommenderad Michael av en vän . Marknaden var rörig under försäljningstiden men Michael skötte allt proffsigt med tålamod då det drog ut på tiden.
    -Duktig på att återkoppla med kontinuerlig info kring spekulanter.
    -Enkel att kommunicera med.
    -när köparen dök upp skötte han förhandlingen bra och bollade med mig så att jag skulle bli nöjd
    -Professionellt bemötande vid kontraktsskrivningen
    Både köpare och säljare var nöjda
    Jag ger honom mina varmaste rekommendationer
    • Skärgården
    2020-06-26
    Personlig och kunnig. Vi är nöjda!
    Hade önskat lite tydligare info om kostnaden för pantbrev som blev en ytterligare kostnad vi inte räknar med.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • Eknäs
    2020-06-20
    Michael har hjälpt oss både köpa och sälja vårt bostad. Från första mötet gjorde han ett väldigt proffsigt intryck. Det kändes tryggt att kunna lämna över vår bostadsaffär till honom, han kämpade för att få dit köpare, anordnade flera visningar och förde kontinuerligt dialog med oss och köpare för att kunna ro det i land.
    Vi kan med säkerhet rekommendera Michael till er som behöver en mäklare mer erfarenhet.
    Natalia och Thomas
    • Nämdö
    2020-06-09
    Har sålt en tomt på Ekholmen,Väldigt trevlig och lätt att prata med,han får högsta betyg.Mvh Curt Blom