Michael Ahlström
Registrerad mäklare sedan 1994-02-16
Aktiv på Reco.se sedan 2014-05-06
2019-08 - 2020-07

Läs vad 47 Läs vad Michael Ahlström

• Pål B köpte sitt hus med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-06-26

Skärgården
    Personlig och kunnig. Vi är nöjda!
    Hade önskat lite tydligare info om kostnaden för pantbrev som blev en ytterligare kostnad vi inte räknar med.
    Mvh Läs mer
  • Natalia R sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-06-20

3:a
    Eknäs
    Michael har hjälpt oss både köpa och sälja vårt bostad. Från första mötet gjorde han ett väldigt proffsigt intryck. Det kändes tryggt att kunna lämna över vår bostadsaffär till honom, han kämpade för att få dit köpare, anordnade flera visningar och förde kontinuerligt dialog med oss och köpare för att kunna ro det i land.
    Vi kan med säkerhet rekommendera Michael till er som behöver en mäklare mer erfarenhet.
    Natalia och Thomas Läs mer
  • Curt Axel B sålde sitt hus med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-06-09

Nämdö
    Har sålt en tomt på Ekholmen,Väldigt trevlig och lätt att prata med,han får högsta betyg.Mvh Curt Blom Läs mer
  • Britt-Marie H sålde sitt hus med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-06-04

Hjortängen
    En mäklare i toppklass, engagerad, lyhörd, glad positiv, trevlig och mycket kunnig. Kan varmt rekommendera honom och hans mäklarbolag. Har anlitat honom vid två tillfällen vid försäljningar och är supernöjd. Läs mer
  • Johan M
    Johan M sålde sitt hus med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-02-01

Gustavsberg Holmviksskogen
    Michael var fastighetsmäklare för både husköp och försäljning av bostadsrätt. Michael är professionell och mycket kunnig samt har ett behagligt bemötande. Vi kände att vi fick ett mycket bra stöd i både köp- och försäljningsprocess och rekommenderar honom och Fastighetsbyrån å det varmaste för trygga bostadsaffärer. Läs mer
  • Marie Elly R sålde sitt hus med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2019-12-27

Södra Kopparmora
    Har sålt vår bostad
    Vårt första möte med Michael Ahlström blev ett mycket bra möte.
    Michael var tydlig, lyssnande och lyhörd för våra önskemål och vilja .
    Jag rekommenderar Michael Ahlström som en bra mäklare. Läs mer
  • Jan N köpte sitt hus med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2019-12-22

Skärgården
    Proffsigt bemötande mot både säljare och köpare som resulterade i att affären genomfördes på ett smidigt sätt.
    Vi som köpare av ett fritidshus i skärgården och även säljaren
    var mycket nöjda med Michael Ahlströms kunnighet och engagemang. Läs mer
  • Eva G köpte sitt hus med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2019-12-22

Skärgården
    Köpt sommarhus på Nämdö. Väldigt bra informativ och serös mäklare. Upplevde honom som en av de bästa mäklare jag haft kontakt med . Skulle vända mig till honom igen om det blir aktuellt framöver Läs mer
  • Göran B köpte sitt hus med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2019-09-07

Norra Lännersta
    Vid mitt husköp var Michael säljarens mäklare. Han var tillgänglig för olika frågeställningar som dök upp i processen och hans breda erfarenhet kom väl till pass för att få affären i mål. Trevlig och positiv mäklare som jag varmt rekommenderar! Läs mer
  • Johan B köpte sitt hus med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2019-07-24

Mörtnäs
    Jag köpte en villa. Jag tycker mäklaren Michael Ahlström var påläst! Serviceinriktad. Seriös. Återkopplade o svarade på frågor. Förtroendeingivande. Michael Ahlström ger ett genomgående gott intryck. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Värmdö

Petronella Tell