Petronella Tell
Registrerad mäklare sedan 2001-09-14
Aktiv på Reco.se sedan 2014-05-07
2019-08 - 2020-07
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har sålt över 800 bostäder här på Värmdö under mina 18 år som mäklare och samlat en otrolig mängd erfarenheter. Mina kunder återkommer gång på gång och många hus här på Värmdö har jag sålt både tre och fyra gånger genom åren. Det måste vara det bästa betyget en mäklare kan få!

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med min familj! Gärna ute i skärgården med vår segelbåt, eller i Italien där skidåkning och god mat är favoriten.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett örnnäste på en klippa i Stockholms skärgård med panoramautsikt över havet. Läs mer

Läs vad 78 Läs vad Petronella Tell

• Richard B sålde sin lägenhet med hjälp av Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-06-24

4:a
    Gustavsberg Hästhagen
    Sålde en bostadsrätt i Gustavsberg. Bra bemött av en trevlig mäklare.
    Gick snabbt och smidigt Läs mer
  • Sophie Lovisa R sålde sitt hus med hjälp av Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-05-11

Herrviksnäs
    Petronella är en fantastisk mäklare som vi varmt rekommenderar!

Säljare villa Herrviksnäs Läs mer
  • Jessica K sålde sin lägenhet med hjälp av Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-05-03

3:a
    Gustavsberg
    Petronella fick i uppdrag att sälja min bostadsrätt. Det gick över förväntan! Mycket duktig och erfaren mäklare. Läs mer
  • Glenn Roger Mikael J sålde sitt hus med hjälp av Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-04-07

Mörtnäs
    Proffsig, snabb, serviceminded och med ett stort kontaktnät utav spekulanter. Läs mer
  • Maria D sålde sitt hus med hjälp av Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-03-25

Gustavsberg Höjdhagen
    Sålde via Petronella.
    Kunnig, proaktiv och med positivt energifyllt bemötande.
    Bra upplevelse och kan absolut rekommendera. Läs mer
  • Christa Maria H sålde en tomt med hjälp av Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-02-16

Värmdövik
    Sålde mitt fritidshus med Petronella och är super nöjd! Rekommenderar henne starkt till alla! Läs mer
  • Sandra Maria E köpte sitt hus med hjälp av Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2019-12-07

Torshäll
    Petronella är så himla proffsig och bra. En mäklare man verkligen känner förtroende för. Hon gör det lilla extra för att det ska kännas 100% bra som kund! Läs mer
  • Sebastian Suk Il B köpte sitt hus med hjälp av Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2019-12-07

Torshäll
    Petronella är professionell, skarp och extremt trygg i det hon gör! Läs mer
  • Kenneth W sålde sin lägenhet med hjälp av Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2019-12-06

3:a
    Gustavsberg Porslinskvarteren
    Sålt en lägenhet i Fabrikshuset Gustavsberg. Det är andra gången Petronella har sålt åt oss. Hon är alltid hjälpsam och hör alltid snabbt av sig. Bägge försäljningarna har gått snabbt. Vi rekommenderar verkligen Petronella.
    Ingalill, Kenneth. Läs mer
  • Igor Z sålde sitt hus med hjälp av Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2019-12-05

Torshäll
    Väldigt trevlig och tillmötesgående, väldigt lätt med att göra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Värmdö

Petronella Tell