Caroline Duimovich

Caroline Duimovich

Caroline Duimovich är mäklare på Fastighetsbyrån Värmdö

Caroline Duimovich har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 195 omdömen med ett betyg på 4.9. Caroline Duimovich har haft 40 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-04 - 2024-03

195 omdömen om Caroline Duimovich

Sedan starten hos Reco 2019
Zamoa K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Strömma

Fantastiskt bemötande och tydlighet i alla steg!

Linnea F
Mörtnäs

Caroline sålde våran förra lägenhet snabbt och smidigt, och nu har vi köpt våran nuvarande bostad av Caroline som även det gick snabbt och smidigt! Kan varmt rekommendera Caroline.

Camilla B
Sålde sitt hus med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg Holmviksskogen

Trevlig, kunnig och professionell!

Alexandra A
Sålde sitt hus med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Värmdö - Torsby

Bra kontakt. Bra uppföljning.

Karin S
Gustavsberg Hästhagen

Caroline Duimovich är proffsig och trevlig. Hon arbetar för att det ska bli en bra affär för både säljaren och köparen.

Mona B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg Hästhagen

Jättetrevlig, kunnig. Rar på alla sätt.

Leif L
Gustavsberg Holmviksskogen

hon kändes ärlig, glad, fantastiskt trevlig, sa vad jag ville höra, charmig, visste vad fastigheten (objektet ) hade att erbjuda. Absolut en person som jag kände att jag kunde lite på, hade bra koll på objektet och även objekt i närheten, därför sålde hon in detta till mig. Jag tackar henne för en snabb affär, helt hennes förtjänst, med snabb återkoppling och hennes sätt att snabbt knyta igen säcken.

Christer N
Köpte sitt hus med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Saltarö

Effektivt ochmycket vänligt. Inte påträngande försäljarstil vilket jag ogillar

Eva Kristina J
Gustavsberg Lugnet

Jag är mycket nöjd med mäklaren Caroline Duimovich, hon har ett trevligt bemötande och stort engagemang. Mina förväntningar uppfylldes, jag fick återkoppling under försäljningen och hon var anträffbar när jag kontaktade henne.

Peter W

Bra bemötande kunnig. Lite sämre på att svara på meddelanden.