Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 53 Läs vad Caroline Duimovich

• Engagerad och väldigt kunnig. Kunde inte valt en bättre mäklare!
    Madeleine S sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2020-10-13
  • Caroline hjälpte oss med att sälja vårt hus. Väldigt trevligt bemötande och professionell. Allting gick super smidigt och vi är nöjda med allt.
    Petra V sålde sitt hus med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • 93.0 m²
    • Ingarö Långvik
    2020-10-13
  • Köpte min första egna lägenhet på Värmdö. Caroline hade ett professionellt och transparent bemötande genom hela processen. Alltid tillgänglig och lyhörd inför ens önskemål, vilket gjorde att affären kändes såväl smidig som trygg. Trots att visningen var mitt första besök någonsin på Värmdö fick jag en väldigt bra känsla och den information jag behövde - mycket tack vare Caroline. Var således beredd att stänga affären bara 2 dagar senare. Överträffade mina förväntningar! Är supernöjd och kan varmt rekommendera Caroline. Högsta betyg!
    Tony N köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2020-10-12
  • Mycket nöjd med allt inför köp av ny bostad.
    Daniella F köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • 3:a
    • 71.0 m²
    2020-10-12
  • Sålt radhus. Köpt lägenhet. Utmärkt (parkeringsplats blev missförstånd). Lätt att få kontakt med. Gör ett bra arbete. Bra omhändertagande. Rekommenderar.
    Britt-inger H sålde sitt hus med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2020-10-08
    • 121.0 m²
    • Gustavsberg Östra Ekedal
    2020-10-08
  • Carolin var trevlig och professionell. Mötet gick smidigt och vi köpte ett nytt radhus i Torsby.
    Pier Z köpte sitt hus med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • 99.3 m²
    • Värmdö - Torsby
    2020-10-07
  • Köpt ett radhus. Trevligt bemötande och flexibel för visningar. Rekommenderas varmt.
    Alexandra A köpte sitt hus med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • 99.3 m²
    • Värmdö - Torsby
    2020-10-07
  • Anlitade Caroline för att sälja en bostadsrätt i ett område där utbudet är ganska stort. Caroline har ett mycket trevligt sätt, kunnig och med bra idéer men ändå lyhörd, snabb och tillgänglig gav mig bra råd som ledde till en lyckad affär. Hon visade prov på stort engagemang och flexibilitet. Kan varmt rekommenderas.
    Tanja C
    Tanja C sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2020-09-13
    • 42.0 m²
    2020-09-13
  • Vi sålde våran bostadsrätt på 56 kvadratmeter häromdagen. Är så nöjd med Caroline, från första mötet till att vi skrev kontrakt med köparen. Hon lyssnar på en, frågor de rätta frågorna och är närvarande och hela processen kändes så trygg. Inte ens ett dygn efter förhandsvisningen såldes vår lägenhet för ett bud vi knappt vågat hoppats på. 10/10, bäst!!!! Kommer alltid anlita Caroline och kan rekommendera henne till all som går i köp eller sälj tankar.
    Matilda B
    Matilda B sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2020-08-24
    2020-08-24
  • Jag köpte först ett radhus via Caroline och anlitade henne även för försäljningen av mitt nuvarande boende. Jag träffade fyra olika mäklare för att finna rätt person och byrå inför försäljningen. Carolines engagemang, effektivitet och lyhördhet inför mina önskemål gjorde mitt val enkelt. Caroline levde upp till alla mina förväntningar och fick till ett snabbt avslut med ett bud som jag kände mig nöjd med. Sammanfattningsvis ger jag Caroline full eloge och högsta betyg!
    Sara F sålde sitt hus med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2020-08-23
    • 149.0 m²