Caroline Duimovich

Caroline Duimovich

Caroline Duimovich är mäklare på Fastighetsbyrån Värmdö

Caroline Duimovich har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 145 omdömen med ett betyg på 4.9. Caroline Duimovich har haft 63 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 145 Läs vad Caroline Duimovich

• Tess D
    • Gustavsberg
    2022-07-15 Verifierad kund
    Caroline Duimovich har visat stort engagemang i samband med försäljningen av min bostadsrätt. Hon har varit tillmötesgående och proffsig, och jag är mycket nöjd med förfarandet. Nästa gång vi säljer och köper bostad är hon det självklara valet av mäklare!
  • sålde sitt hus med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • Ängsvik
    2022-06-27 Verifierad kund
    En otroligt proffsig och snabb försäljning!
    Är så nöjd med allt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2022-06-21 Verifierad kund
    Snabb återkoppling

Svarar på frågor och tar reda på det hon inte vet och återkommer med svar

Kommunicerar med nåde köpare och säljare på ett professionellt sätt

Bästa mäklaren vi haft och träffat
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2022-06-21 Verifierad kund
    Trevlig och duktig på sitt jobb! Vi är jätte nöjda!
  • Alexander D
    2022-06-19 Verifierad kund
    Vi köpte av Caroline och hon var klockren genom hela processen. Lösningsorienterad, lätt att ha å göra med och proffsig!
    Kan varmt rekommendera Caroline som mäklare!
    • Södra Kopparmora
    2022-06-17 Verifierad kund
    Trevlig och proffsig mäklare. Tufft läge men hon lyckades få till en bra försäljning enligt mina önskemål.
    • Bullandö
    2022-06-13 Verifierad kund
    Svårt att hitta nån som skulle vara bättre.
    • Värmdö - Torsby
    2022-06-03 Verifierad kund
    En drivande och resultatorienterad mäklare som alltid finns tillgänglig. Raka, ärliga och tydliga svar, oavsett frågeställning! Gör vi någon fler affär i denna region så finns det bara ett alternativ för oss!
  • köpte sitt hus med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • Torshäll
    2022-05-23 Verifierad kund
    Hej
    Caroline svarade på de frågor vi ställde vid visningen. Och när det fanns en fråga hon inte kunde svara direkt på, återkom hon lite senare med ett svar.
    • Värmdö - Torsby
    2022-05-22 Verifierad kund
    Ringde alltid med svar på mina frågor o hjälpte till med förhandsvisning o köpet på ett mycket smidigt o bra sätt.