Caroline Duimovich
Aktiv på Reco.se sedan 2019-01-29
2019-07 - 2020-06

Läs vad 39 Läs vad Caroline Duimovich

• Anette F sålde sitt hus med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-05-10

Hemmesta
    Vi sålde vårt radhus med hjälp av Caroline. Hon var mycket hjälpsam och vi kunde alltid lätt få tag i henne när vi behövde. Läs mer
    Caroline D gillar detta
  • Annhelen L sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-05-07

3:a
    Gustavsberg Holmviksskogen
    Sålt en bostadsrätt.
    Min man har haft den största kontakten och varit mycket nöjd. Läs mer
    Caroline D gillar detta
  • Elin R köpte sitt hus med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-04-26

Vik
    Vi har köpt ett hus! Caroline var lättillgänglig, svarade på alla frågor och hjälpte oss igenom vårt köp. Så nöjda! Läs mer
    Caroline D gillar detta
  • Peter W köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-03-16

2:a
    Jag har köpt bostad, en bostadsrätt. Caroline var tillgänglig och lämnade god service genom hela affären.
    Jag blev bra bemött och lyssnad på och Caroline levde upp till mina förväntningar, helt klart.
    Sammantaget en bra upplevelse Läs mer
    Caroline D gillar detta
  • Maria W sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-03-15

5:a
    Gustavsberg Porslinskvarteren
    Hela min försäljning har gått extremt smidigt och lätt och jag är supernöjd med Caroline. Läs mer
    Caroline D gillar detta
  • Zuheir H sålde sitt hus med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-02-24

Djurö
    Sålt hus.toppen bemött!!tack./zuheir Läs mer
    Caroline D gillar detta
  • Madeleine K sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-02-17

2:a
    Professionellt bemötande och jättetrevlig!
    Mycket nöjd med försäljningen av min lägenhet. Läs mer
    Caroline D gillar detta
  • Anette H köpte sitt hus med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-01-19

Fågelbrolandet
    Vi har köpt en sommarstuga. Caroline hade ett mycket bra bemötande och återkopplade snabbt. Däremot saknade vi svar på många frågor som inte Caroline hade tagit reda på, både om fastigheten, området, framtida detaljplaneringar mm som kan påverka beslutet. Vi upplever också utmaningar med att få till en bra visning, blev en sen höstkväll i kolsvart mörker. Som jag förstod det fanns det en koppling till att Caroline var föräldraledig vilket jag har full förståelse för, men då är det kanske bättre att lämna över till annan mäklare som har mer tid och möjligheter. Min man delar denna bild, men har inte svarat på denna omdömesförfrågan. Läs mer
  • Eva Elisabeth N sålde sitt hus med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2020-01-19

Vik
    Bra bemötande lite lågt utgångsbud med procent på överstigande del=något högt arvode. Läs mer
  • Agneta T köpte sitt hus med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö

2019-11-11

Kolvik
    Villa Värmdö. Trevligt bemötande och mycket kunnig om objektet Att möta en kunnig och trevlig mäklare. Ja Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Värmdö

Petronella Tell