Sebastian Gardell

Sebastian Gardell

Sebastian Gardell är mäklare på Fastighetsbyrån Värmdö

Sebastian Gardell har varit registrerad mäklare sedan 2023-09. Sebastian Gardell har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-12 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.6. Sebastian Gardell har haft 7 försäljningar sen 2023-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-11 - 2024-03

11 omdömen om Sebastian Gardell

Somjit L
Djurö | Vindö

Han är professional, trevligt och kunnig. Han är en klippa och jag är jättenöjd med honom. Bra jobbat Sebastian!!

Carl Johan Oscarsson P
Djurö | Vindö

Trevlig kille , som gav svar på frågor. Lätt att ha och göra med. Sabbat och smidigt var vi framme vid målet. Kan varmt rekommendera både honom och Fastighetsbyrån Johan. Pontán

Jonas B
Hagaberg

Kunnig, seriös och mån om att både säljare och köpare ska vara nöjda. Flexibel och lättsam dialog. Kan varmt rekommendera Sebastian

Emma K
Hagaberg

Vi blev väl bemötta av Sebastian som var trevlig och professionell. Sebastian var lätt att få tag på och svarade på alla våra frågor direkt. Han levde upp till våra förväntningar.

Carl Vilhelm John B
Hagaberg

Sebastian Gardell var för oss den perfekta mäklaren att sälja just vår bostad. Han bor själv i området och har barn på samma skola osv. Han kunde naturligt "sälja" in området och allt som hör det till då han själv valt det som boplats. Han svar engagerad i försäljningen av vårt hus och flexibel kring våra önskemål. Rekommenderar gärna Sebastian till andra som ska sälja sitt hus.

Sten Micael S
Bullandö

Fick ett väldigt bra bemötande och proffsigt jobb av Sebastian Allt gick så fort så man knappt han med med allt blev väldigt bra. Sebastian var mån om mig och att det skulle bli en bra försäljning av huset så man kan säga ett utmärkt jobb

Johan R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Gardell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg Farstadal

Väl bemött av mäklaren. Han kunde lägrnheten och omgivningen bra. Mäklaren utförde sin mäklar roll pp ett mycket bra sätt. Vid kontraktskrivandet var informativ och noggrann över hyr handlingarna hanterades. Sebastian har en trevlig utstrålning och ät förtroendeingivande.

Svar från Sebastian Gardell

Stort tack Johan, kul att du blev så nöjd!

Ann-Kristin L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Gardell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg Lugnet

Gott och professionellt bemötande genom hela affären.

Fredrik H
Ingarö Lugnet

Sebastian tog väl hand om sin kund, flexibel och lösningsorienterad!

Clas F
Gustavsberg Charlottendal

Okej höga ambitioner ville liksom inte ge upp,kav frukt till slut lägenheten såld pengarna räckte till hus i Norrland,nöjd