Sebastian Gardell

Sebastian Gardell

Sebastian Gardell är mäklare på Fastighetsbyrån Värmdö

Sebastian Gardell har varit registrerad mäklare sedan 2023-09. Sebastian Gardell har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-12 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 4.7. Sebastian Gardell har haft 17 försäljningar sen 2023-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-11 - 2024-06

19 omdömen om Sebastian Gardell

Jan-Erik L
Köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Gardell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Älvsala

Jag vill varmt rekommendera fSebastian Gardell på Fastighetsbyrån Värmdö som mäklare Jag säger bara TRYGG ! !! Jag fick ett jättefint bemötande som köpare och är helnöjd, med min fastighetsaffär. Sebastian är vänlig, kunnig och tar sig tid att förklara, svarade även jättesnabbt på frågor som jag hade och framstår i mina ögon som mycket kunnig men främst ger jag denna rekommendation för hans vänliga bemötande. // En lycklig kund

Johan U
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Gardell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg Porslinskvarteren

Blev bemött professionellt, gick igenom noggrant hur allt skulle gå till. Var väldigt snabb och effektiv att sätta igång försäljningen. Förväntade oss engagemang och driv, och det fick vi absolut! Sebastian tog tag i detta projekt och fick den såld snabbare än vi hade väntat oss, vi är supernöjda!

Lisa S
Gustavsberg Porslinskvarteren

Blev bemött positivt och avslappnat. Vi flrväntade oss ett engagemang och ett aktivt arbete med visningar och det levde han upp till. Sebastian har jobbat aktivt för att vi ska vara nöjda med våran försäljning, han har ställt upp på alla våra krav och varit förstående i dessa. Han hjälpte oss att få ett bra pris på lägenheten som vi aldrig hade vågat hoppats på. Trevlig social och lättsam och vi kunde inte vara med nöjda!

Ann-Marie B
Gustavsberg Hästhagen

Vi fick väldigt bra hjälp och råd av Sebastian. Han hjälpte oss med två värderingar och sedan toppade han med att sälja vår bostadsrätt! Kan verkligen varmt rekommendera Sebastian, då får man en kunnig, trevlig och mycket hjälpsam mäklare som du kan lita på.

Jakob F
Gustavsberg

Kommunikativ, hjälpsam och engagerad.

Liam J
Gustavsberg Porslinskvarteren

Rak och tydlig i kommunikationen. Fick precis det som jag ville.

Svar från Sebastian Gardell

Tack så mkt Liam! Kul att du blev nöjd!

Elisabet B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Gardell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg Lugnet

Vi har sets på två gånger men det har varit bra.

Gustav C
Gustavsberg Porslinskvarteren

En tydlig och bra mäklare. Höll mig uppdaterad om allt och va väldigt lätt att ha att göra med. Rekommenderar.

Somjit L
Sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Gardell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Djurö | Vindö

Han är professional, trevligt och kunnig. Han är en klippa och jag är jättenöjd med honom. Bra jobbat Sebastian!!

Carl Johan Oscarsson P
Köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Gardell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Djurö | Vindö

Trevlig kille , som gav svar på frågor. Lätt att ha och göra med. Sabbat och smidigt var vi framme vid målet. Kan varmt rekommendera både honom och Fastighetsbyrån Johan. Pontán