Fastighetsbyrån Värmdö

Gustavsberg Centrum, 134 22 Gustavsberg — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån har etablerat oss som Värmdös största fastighetsmäklare. Därför kan vi området till punkt och pricka och har det kontaktnät som krävs för att din affär ska bli lyckad. Vilket steg du än befinner dig i bostadsaffären så hjälper vi till.

När du anlitar oss för din bostadsaffär får du garanterat trygghet, förtroende och affärsmässighet på köpet. Vi skräddarsyr våra tjänster efter dina behov och gör allt för att din affär ska nå bästa resultat. Kontakta oss för din affär - det lönar sig alltid.

Läs vad 377 kunder tycker om Fastighetsbyrån Värmdö

• 2019-12-07

Sandra Maria E skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Petronella är så himla proffsig och bra. En mäklare man verkligen känner förtroende för. Hon gör det lilla extra för att det ska kännas 100% bra som kund! Läs mer
  • 2019-12-07

Sebastian Suk Il B skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Petronella är professionell, skarp och extremt trygg i det hon gör! Läs mer
  • 2019-12-06

Kenneth W skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålt en lägenhet i Fabrikshuset Gustavsberg. Det är andra gången Petronella har sålt åt oss. Hon är alltid hjälpsam och hör alltid snabbt av sig. Bägge försäljningarna har gått snabbt. Vi rekommenderar verkligen Petronella.
    Ingalill, Kenneth. Läs mer
  • 2019-12-05

Igor Z skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Väldigt trevlig och tillmötesgående, väldigt lätt med att göra. Läs mer
  • 2019-11-27

Tim Maria B skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Swedish is not our native Language and we are no experts in moving in Sweden either, but Louise made sure we had an effortless experience! She was very kind and helped us understand all that was needed, simply perfect! Läs mer
  • 2019-11-27

Margareta V skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålt Bostadsrätt Östra Ekedal, Gustavsberg Värmdö.
    Glad och Positiv , en bra egenskap för en säljare som LOUISE.
    BROQUIST. Jag undertecknad är helt nöjd och önskar henne
    lycka till med kommande Projekt.
    Margareta Hennix Valenzuela. Läs mer
  • 2019-11-13

Sven-Erik A skrev om Veronica Ek en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålt fastighet på Värmdö.
    Allt som Mäklaren har utfört har varit utmärkt. Läs mer
    2019-11-13 Veronica E svarar Sven-Erik A
    Tack för de orden Sven-Erik! Det har varit ett rent nöje att få jobba med dig. Varma hälsningar, Veronica
  • 2019-11-11

Agneta T skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Villa Värmdö. Trevligt bemötande och mycket kunnig om objektet Att möta en kunnig och trevlig mäklare. Ja Läs mer
  • 2019-10-31

Susanne C skrev om Veronica Ek en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Veronica Ek fick i uppdrag att sälja vår lägenhet.
    Hon var målmedveten , aktiv och engagerad i sitt jobb som mäklare. Läs mer
    2019-11-02 Veronica E svarar Susanne C
    Tack för de orden! Det har varit ett nöje att få jobba med er:)
  • 2019-10-31

Linus L skrev om Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi har sålt en lägenhet med Ellinore. Mycket trevligt bemötande, svarar alltid på frågor med tydlighet och ärlighet.

Hon har verkligen kämpat då det varit ett tufft läge att sälja lägenheter i Gustavsberg, framförallt har hon pushat oss att inte ge upp och istället köra på tills vi hittat rätt köpare. Läs mer
  • 2019-10-29

Mona S skrev om Veronica Ek en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Köpt sommsrhus Värmdö.
    Bemötande:Proffesionellt, intressrat, villig att ta reda på och besvara frågor.
    Återkom som avtalat.
    Förväntningar: Korrekt, opartisk, intresserad, drivande utan att pressa på.
    Sammnfattning: Allt skedde i en positiv anda. Inget verkade vara besvärligt Har ett glatt och trevligt bemötande utan att vara för "säljande".
    Stort tack Veronika för en väl genomförd affär. Mona Läs mer
    2019-10-29 Veronica E svarar Mona S
    Tusen tack Mona för de fina orden! Det var väldigt trevligt att träffa er och jag hoppas att ni ska trivas i ert nya sommarparadis!
  • 2019-10-28

Conny T skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Driven, trevlig och väldigt seriös. Läs mer
  • 2019-10-23

Maria F skrev om Veronica Ek en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Veronca har varit engagerad hela tiden med återkommande visningar. Vi har hela tiden fått information om eventuella köpare! Hon har gjort ett utmärkt jobb och kan med det varmaste rekommenderas. Läs mer
    2019-10-23 Veronica E svarar Maria F
    Tusen tack Maria och Åke! Det har varit underbart att få jobba med er och jag önskar er stort lycka till med ert nya hus!
  • 2019-10-21

Dennis T skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålde en 2a i Gustavsberg.
    Det tog 2 veckor från att jag träffade Caroline första gången tills att vi skrev papper med köparen.

Väldigt personlig, trevlig och proffsig.
    Det kändes tryggt att ha Caroline som mäklare och enda från början kunde hon hjälpa mig nå de personliga målen jag hade med försäljning av min lägenhet. Vilket för mig var väldigt viktigt med den tryggheten. Läs mer
  • 2019-10-21

Mikaela Ö skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Louise hjälpte oss att sälja vår 2:a.
    Vi fick under hela upplevelsen ett trevligt bemötande, med enkel och snabb kontakt.
    Tydlig kommunikation med realistiska målsättningar, som absolut nåddes.
    Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare. Läs mer
  • 2019-10-16

Marielle D skrev om Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag köpte min först lägenhet med Ellinor som mäklare och kände mig väl omhändertagen genom hela processen. Läs mer
  • 2019-10-15

Arved A skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi har sålt en bostadsrätt där vi bott i 17 år. Vi gav tre mäklarfirmor möjlighet att lämna offert på sin medverkan. VI angav att vi önskade en process med tempo. Två svarade. Efter personligt möte med dessa två valde vi Louise. Vi blev inte besvikna. Hon var påläst, kunnig och höll det tempo som vi önskade. Vi accepterade hennes förslag till utgångspris. Efter tre visningar hade vi endast ett bud och det var ett bud på utgångspriset. Vi var nöjda med detta och ville inte förlänga försäljningen. Louise hade ett trevligt sätt. Vi hade nöje av samarbetet med henne. Min hustru Margareta och jag har enats om detta omdöme. Läs mer
  • 2019-10-14

Johan N skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Tack Louise för en smidig affär, jag tyckte att du agerade mycket professionellt och följde upp efter varje steg i processen så att jag var med på hur allting gick till. Nya huset är helt magiskt, och jag tror jag kommer bo kvar länge. Läs mer
    2019-10-15 Louise B svarar Johan N
    Tusen tack för de fina orden Johan!
    Jag tror och hoppas att du kommer trivas riktigt bra i huset!
    Du vet vart jag finns om du skulle behöva hjälp med värdering eller liknande i framtiden.
  • 2019-10-07

Lou Alexandra H skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    sålt vårt fritidshus på värmdö.
    Proffsigt bemötande.
    Höga förväntningar och Petronella levde upp till det.
    Vi kan varmt rekommendera Petronella. Läs mer
  • Ronny P

2019-10-02

Ronny P skrev om Veronica Ek en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Köpte ett hus där Veroncia företrädde säljaren. Bra och tydligen kommunikation hela vägen i processen och hon stämde av läget med mig ett flertal gånger. All administration gick smidigt. Läs mer
    2019-10-23 Veronica E svarar Ronny P
    Tack Ronny för dina fina ord! Jag hoppas att du trivs superbra i ditt nya fina hus! Vänliga hälsningar, Veronica
  • 2019-09-28

Ann-Sofie M skrev om Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Hon gjorde verkligen sitt yttersta för att hjälp mig att få lägenheten såld. Fint bemötande och gav ett lugnande och tryggt bemötande när det blev två avhopp någon timme innan kontraktsskrivande. Alltid tillgänglig för frågor. Läs mer
  • 2019-09-25

Gustav W skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Väldigt nöjda med Louise, stort tack! Läs mer
    2019-10-01 Louise B svarar Gustav W
    Tusen tack för att ni tog er tiden att lämna en rekommendation!
    Hoppas ni kommer trivas superbra i ert nya sommarparadis.
  • 2019-09-24

Christopher Edward C skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Överallt var min upplevelse av Fastighetsbyrån och Caroline Duimovich bra! Läs mer
  • 2019-09-22

Hillevi Å skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag har köpt bostad på Mariagatan och blev trevligt bemött hela vägen till köpet gick i lås! Läs mer
  • Robert Ö

2019-09-19

Robert Ö skrev om Veronica Ek en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi sålde vårt parhus via Fastighetsbyrån och Veronica. Väldigt proffsigt bemötande och fanns alltid tillgänglig och svarade på frågor. Veronica förstår att den som säljer känner en viss press på att få huset sålt för de rätta priset. Veronica var väldigt transparent med så här gör vi nu,/går det/vad händer nu och förklarar olika steg på ett mycket bra sätt. Har alltid en plan. Kan rekommendera Veronica skarpt! Läs mer
    2019-10-23 Veronica E svarar Robert Ö
    Tack så mycket Robert och Anna! Det var verkligen ett nöje att få jobba med er!! Önskar er stort lycka till med nya huset:)
  • 2019-09-19

Malgorzata B skrev om Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    jättebra upplevelse - allt bra gjort! Läs mer
  • 2019-09-13

Göran L skrev om Veronica Ek en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi har haft en underbar support av mäklaren Veronica Ek när vi sålde vårt fritidshus. Hon har under hela processen tålmodigt, kunnigt och med glatt humör och sett till att allt har fungerat klanderfritt. Allt från beskrivningar, bilder, besiktning till visningar och kontraktsskrivning. Läs mer
    2019-10-23 Veronica E svarar Göran L
    Tack Göran och Britt! Ni är fantastiska människor att få jobba med! Önskar ert varmt lycka till med era kommande äventyr och projekt:)
  • 2019-09-11

Peter Ö skrev om Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Köpt Lgh i Gustavsberg.
    Ellinore levde upp till alla förväntningar och mer därtill, var väldigt hjälpsam och proffsig i allt. Läs mer
  • 2019-09-07

Ann-Karin R skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag tycker att hon var väldigt proffsig. Dessutom trevlig. Jag fick förtroende för henne direkt. Hon sålde mitt fritidshus på tre veckor från det vi träffades för första gången för värdering. Hon var tydlig med vad hon krävde av mig ( homestyling t ex). Och vad som ingick i hennes uppdrag. Hon uppmuntrade mig för jag var orolig. Sammanfattningsvis fick jag ett mycket proffsigt bemötande och jag rekommenderar henne gärna till andra hussäljare. Mitt omdöme är utmärker. Läs mer
  • 2019-09-07

Göran B skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vid mitt husköp var Michael säljarens mäklare. Han var tillgänglig för olika frågeställningar som dök upp i processen och hans breda erfarenhet kom väl till pass för att få affären i mål. Trevlig och positiv mäklare som jag varmt rekommenderar! Läs mer
  • 2019-09-06

Maria S skrev om Veronica Ek en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Tack vare Veronica så har jag sålt lägenheten till ett sjukt bra pris . Hon fick mig att vilja ta steget. Hon är ödmjuk fin och klok och kan förklara olika termer och begrepp så att jag förstår . Fantastisk på många sätt. Fick förtroende för henne direkt. Läs mer
    2019-10-23 Veronica E svarar Maria S
    Tack för de fina orden Maria och för att du sprider så härlig och positiv energi! Det har varit ett nöjde att få hjälpa dig med försäljningen av din bostad och jag önskar dig och dina grabbar stort lycka till med kommande äventyr!
  • Jml Utveckling

2019-09-04

Jml Utveckling skrev om Veronica Ek en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Veronica är en engagerad mäklare som har varit duktig på att lyfta fram husets fördelar.
    Jag ger de bästa rekommendationer Läs mer
    2019-10-23 Veronica E svarar Jml Utveckling
    Tusen tack Micke och Maria! Det var ett nöje att få jobba med er och ert fantastiska hus! Ni är två riktiga inspiratörer:)
  • Carina O

2019-08-28

Carina O skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi har sålt vårt bostadsrättsparhus med Caroline och en mer noggrann och engagerad mäklare kan man inte hitta. Hon lägger ner själ och hjärta i försäljningen, visar spekulanterna stor respekt och har ett superproffsigt bemötande.
    Vi hade inte kunnat få en bättre mäklare och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-08-26

Joel D skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Supertrevlig och tillmötesgående, rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-08-24

Olav Lennart F skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Fritidshus på Saltarö.
    Mäklaren var mycket kunnig och duktig
    Förväntningarna det var spännande mäklaren levde upp till demVi är otroligt nöjda med allt. Ska bli spännande lämna över till det unga par som köpt vårt hus.
    Tack för allt
    Ulla-Britt och Olav Forssén Läs mer
    2019-08-26 Louise B svarar Olav Lennart F
    Hej Ulla-Britt och Olav,
    Tusen tack för en jättefin rekommendation.
    Tack för ett härligt samarbete som ledde oss till ett fint resultat och superbra köpare!
    Vi ses på tillträdet.
  • 2019-08-14

Annie L skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Tydlig, bra och smidig!
    Enkel att ha och göra med och kunnig. Läs mer
  • 2019-08-12

Lina A skrev om Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Är lyhörd och förstod oss och våra önskemål omgående. Läs mer
  • 2019-08-11

Johan L skrev om Veronica Ek en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålde min lägenhet och är jättenöjd med bemötande från start till mål, bra jobbat med att ta in spekulanter till visningar. Läs mer
    2019-10-23 Veronica E svarar Johan L
    Stort tack Johan! Det har varit väldigt kul att både få sälja ett hus till dig och hjälpa till med försäljningen av din bostad! Jag hoppas vi får möjlighet att jobba ihop igen:)
  • 2019-08-10

Märta Anne-Marie H skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    köpt lägenhet förväntningar 0 p g a tidigare" upplevelse" av Fastighetsbyrån
    men med Louise blev mötet bra mycket bättre Läs mer
    2019-08-26 Louise B svarar Märta Anne-Marie H
    Hej Anne-Marie,
    Det glädjer mig att du känner dig nöjd med mig! Hoppas du kommer trivas i lägenheten. Du kan alltid höra av dig om du har några frågor eller om det finns något jag kan hjälpa till med.
  • Fadi A

2019-08-09

Fadi A skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Hon är jätteduktig och har svar till alla frågor. Läs mer
    2019-08-26 Louise B svarar Fadi A
    Hej Fadi,
    Tusen tack för din rekommendation. Hoppas ni trivs jättebra i lägenheten!
    Tveka inte på att höra av er om ni har några frågor eller funderingar.
  • 2019-08-05

Gunhild O skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Köpt Hästhagsstråket 20.
    Caroline Duimovich är trygg, tydligt och kunnig. Hon visade stor kunskap om området och kommunen och hade svar på alla våra frågor. Mycket bra! Läs mer
  • 2019-08-03

Marianne Charlotte B skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi har sålt vårat hus via Petronella Tell. En mycket kunnig mäklare med service och proffsig i sitt arbete. Läs mer
  • 2019-08-03

Urban R skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Fritidshus. Bra bemötande och proffesionellt och personligt hantering av hela processen. Läs mer
  • 2019-08-02

Sebastian R skrev om Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Ellinore gjorde ett otroligt jobb med försäljningen av vår lägenhet. Hon var seriös och vänlig och såg till att hela processen gjordes på mest effektiva sätt. Jag kände direkt att hon var en person man kunde anförtro det här jobbet till. Det syntes även på resultatet då vi fick lägenheten såld till ett pris över förväntan. Läs mer
  • Jouni R

2019-08-01

Jouni R skrev om Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Ellinore Wadelid är bäst. Hon hjälpte oss med försäljningen av en lägenhet i Gustavsberg nu under sommaren (2019), och lyckades lotsa oss fram till ett kanonpris. Toppenbra bemötande. Ellinore är lugn och sansad + realistisk, men har ändå en ambition och förmåga att maxa priset. Läs mer
  • Maria B

2019-07-31

Maria B skrev om Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålde en etta i Gustavsbergs hamn och blev bemött på ett fantastiskt sätt av Ellinor. Hon var så lugn, seriös och metodisk - dessutom mycket vänlig.
    Kan varmt rekommendera henne!! Hon lyckades också pressa upp priset högre än förväntat. Läs mer
  • 2019-07-29

Åse M skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Abborrvägen 5 på Ingarö, Värmdö.
    Bra bemötande. Kunnig. Tydlig kommunikation. Läs mer
  • 2019-07-24

Johan B skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag köpte en villa. Jag tycker mäklaren Michael Ahlström var påläst! Serviceinriktad. Seriös. Återkopplade o svarade på frågor. Förtroendeingivande. Michael Ahlström ger ett genomgående gott intryck. Läs mer
  • Marguerite B

2019-07-24

Marguerite B skrev om Veronica Ek en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi har sålt villan

Mäklaren var helt otrolig och hjälpsam fanns alltid till hands och snabba svar
    Alla förväntningar var mer än bra
    Rekommenderar varmt Veronica verkligen proffsig Läs mer
    2019-10-23 Veronica E svarar Marguerite B
    Tack så mycket!! Det var varit ett sant nöje att få jobba med er och jag önskar er varmt lycka till med ert äventyr på varmare breddgrader! :)
  • 2019-07-22

Fredrik P skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    köpt 3:a i Gustavsberg matrosen

Bra bemött

Ja det tycker jag, det gick enkelt och snabbt

Mycket bra jobb av Louise. Läs mer
    2019-07-25 Louise B svarar Fredrik P
    Tusen tack för rekomendationen!
    Hoppas du och din bror trivs superbra i den nya lägenheten. Skulle det dyka upp några frågor så är det bara att höra av sig.

Gustavsberg Centrum, 134 22 Gustavsberg