Alla kategorier Mäklare Stockholms län Värmdö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Värmdö

Fastighetsbyrån Värmdö

Gustavsberg Centrum, 134 22 Gustavsberg — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån har etablerat oss som Värmdös största fastighetsmäklare. Därför kan vi området till punkt och pricka och har det kontaktnät som krävs för att din affär ska bli lyckad. Vilket steg du än befinner dig i bostadsaffären så hjälper vi till.

När du anlitar oss för din bostadsaffär får du garanterat trygghet, förtroende och affärsmässighet på köpet. Vi skräddarsyr våra tjänster efter dina behov och gör allt för att din affär ska nå bästa resultat. Kontakta oss för din affär - det lönar sig alltid.

Läs vad 368 kunder tycker om Fastighetsbyrån Värmdö

• 2019-08-20

Tomas H skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sebastian är en mycket professionell mäklare. Han är kunnig inom sitt område och gav ett mycket trevligt bemötande. Snabba återkopplingar och genomförde affären på ett mycket bra sätt.
    Mina förväntningar överträffades på alla sätt när han sålde min fastighet på Ingarö. Läs mer
  • 2019-08-14

Annie L skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Tydlig, bra och smidig!
    Enkel att ha och göra med och kunnig. Läs mer
  • 2019-08-12

Lina A skrev om Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Är lyhörd och förstod oss och våra önskemål omgående. Läs mer
  • 2019-08-12

Yana K skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Super mäklare . Stor tack för honom Läs mer
  • 2019-08-11

Johan L skrev om Veronica Ek en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålde min lägenhet och är jättenöjd med bemötande från start till mål, bra jobbat med att ta in spekulanter till visningar. Läs mer
  • 2019-08-10

Märta Anne-Marie H skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    köpt lägenhet förväntningar 0 p g a tidigare" upplevelse" av Fastighetsbyrån
    men med Louise blev mötet bra mycket bättre Läs mer
  • Fadi A

2019-08-09

Fadi A skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Hon är jätteduktig och har svar till alla frågor. Läs mer
  • 2019-08-05

Gunhild O skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Köpt Hästhagsstråket 20.
    Caroline Duimovich är trygg, tydligt och kunnig. Hon visade stor kunskap om området och kommunen och hade svar på alla våra frågor. Mycket bra! Läs mer
  • 2019-08-03

Marianne Charlotte B skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi har sålt vårat hus via Petronella Tell. En mycket kunnig mäklare med service och proffsig i sitt arbete. Läs mer
  • 2019-08-03

Urban R skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Fritidshus. Bra bemötande och proffesionellt och personligt hantering av hela processen. Läs mer
  • 2019-08-02

Sebastian R skrev om Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Ellinore gjorde ett otroligt jobb med försäljningen av vår lägenhet. Hon var seriös och vänlig och såg till att hela processen gjordes på mest effektiva sätt. Jag kände direkt att hon var en person man kunde anförtro det här jobbet till. Det syntes även på resultatet då vi fick lägenheten såld till ett pris över förväntan. Läs mer
  • Jouni R

2019-08-01

Jouni R skrev om Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Ellinore Wadelid är bäst. Hon hjälpte oss med försäljningen av en lägenhet i Gustavsberg nu under sommaren (2019), och lyckades lotsa oss fram till ett kanonpris. Toppenbra bemötande. Ellinore är lugn och sansad + realistisk, men har ändå en ambition och förmåga att maxa priset. Läs mer
  • Maria B

2019-07-31

Maria B skrev om Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålde en etta i Gustavsbergs hamn och blev bemött på ett fantastiskt sätt av Ellinor. Hon var så lugn, seriös och metodisk - dessutom mycket vänlig.
    Kan varmt rekommendera henne!! Hon lyckades också pressa upp priset högre än förväntat. Läs mer
  • 2019-07-29

Åse M skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Abborrvägen 5 på Ingarö, Värmdö.
    Bra bemötande. Kunnig. Tydlig kommunikation. Läs mer
  • 2019-07-24

Johan B skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag köpte en villa. Jag tycker mäklaren Michael Ahlström var påläst! Serviceinriktad. Seriös. Återkopplade o svarade på frågor. Förtroendeingivande. Michael Ahlström ger ett genomgående gott intryck. Läs mer
  • Marguerite B

2019-07-24

Marguerite B skrev om Veronica Ek en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi har sålt villan

Mäklaren var helt otrolig och hjälpsam fanns alltid till hands och snabba svar
    Alla förväntningar var mer än bra
    Rekommenderar varmt Veronica verkligen proffsig Läs mer
  • 2019-07-22

Fredrik P skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    köpt 3:a i Gustavsberg matrosen

Bra bemött

Ja det tycker jag, det gick enkelt och snabbt

Mycket bra jobb av Louise. Läs mer
    2019-07-25 Louise B svarar Fredrik P
    Tusen tack för rekomendationen!
    Hoppas du och din bror trivs superbra i den nya lägenheten. Skulle det dyka upp några frågor så är det bara att höra av sig.
    Allt gott,
    Louise
  • 2019-07-15

Else-Marie L skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    S har Sålt en fastighet åt mej. S är en god lyssnare med bra uppfattnings förmåga. S gjorde en bra framställan om objektet.Jag är mycket nöjd med S Läs mer
  • 2019-07-12

Linda B skrev om Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Trevlig, lyssna på vad säljare vill och hjälpsam. Rekommendera Läs mer
  • 2019-07-11

Kevin O skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Michael sålde vår bostadsrättsvilla. Genom hela affären har han varit väldigt trevlig, tillgänglig och lyssnat på våra önskemål. Michael har varit påläst om bostaden och övrigt. Jag rekommenderar Michael för en trygg affär! Läs mer
  • 2019-07-10

Dominique S skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Köpt Gällnö 1:15. Michael skötte sig väldigt bra. Vi kände oss bra behandlade Läs mer
  • 2019-07-10

Inger Britt A skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Proffsigt bemötande
    Mycket nöjd Läs mer
  • Patrik A

2019-07-10

Patrik A skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Smidigt och enkelt, bra kontroll på läget.
    Mycket Creeed! Läs mer
    2019-07-25 Louise B svarar Patrik A
    Tusen tack! :)
    Hoppas du stormtrivs och njuter av uteplatsen.
    Du vet vart jag finns om det dyker upp några frågor eller funderingar.
    Louise
  • 2019-07-06

Jim D skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra Läs mer
  • 2019-07-05

Kim L skrev om Veronica Ek en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålde min fars hus på Värmdö. Tycker att mäklaren var mycket professionell och vänlig. Hon gjorde ett mycket bra jobb och lyckades sälja huset på en vecka. Kan starkt rekommendera henne.! Läs mer
  • 2019-07-05

John G skrev om Veronica Ek en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Veronica sålde ett fritidshus på Värmdö. Hon var engagerad, påläst och trevlig! Jag skulle absolut både använda mig av, och rekommendera Veronica, igen! Läs mer
  • 2019-07-03

Sven Göran G skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sebastian har sålt mitt hus fort och bra! Han är utmärkt och ger god service till sina kunder och ringer alltid tillbaka. Kort sagt han är den bästa mäklare jag träffat efter att ha sålt 5 villor i mitt liv. Läs mer
  • Stefan Ö

2019-07-01

Stefan Ö skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag har köpt ett fritidshus på Ingarö. Sebastian var smidig och effektiv i all hantering från visning till avslut. Mer än nöjd är mitt betyg. Läs mer
  • Emelie F

2019-06-26

Emelie F skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi är jättenöjda med Caroline som mäklare. Trevlig, proffsig, lyhörd och engagerad hela vägen. Läs mer
  • 2019-06-26

Bo Roger F skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Trevlig och tillmötesgående. Har hanterat både vår försäljning och köp av ny villa på ett smidigt och bra sätt!
    Är supernöjd med utgången av försäljningen och köpet. Läs mer
  • 2019-06-24

Margarita R skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag har såld ett fritidshus i Stockholms Skärgården.
    Mycket nöjd med mäklaren Michael Ahlström.
    Vi hade ett bra och fin samarbete.
    Jag blev mycket bra bemött av mäklaren på alla sätt.
    Tusen Tack
    mvh
    M.R. Läs mer
  • 2019-06-17

Erica W skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Köpt sommarställe i skärgården. Upplevde Mikael som mycket engagerad i att få både säljare och köpare nöjda. Läs mer
  • 2019-06-14

Lina A skrev om Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Ellinore var en mäklare med en inställning och attityd som fick mig som köpare att känna oss i fokus. Hon är lyhörd och engagerad. ⭐ Läs mer
  • 2019-06-14

Linus S skrev om Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Lägenhet
    Proffsigt
    Sälja lyan, ja
    Hel nöjd Läs mer
  • 2019-06-13

Briff J skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Det var första gången jag sålde en bostad och fick all information och hjälp jag behövde! Sebastian har ett väldigt bra driv och energi. Läs mer
  • Perla G

2019-06-10

Perla G skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi köpte ett radhus i Gustavsberg och allt har blivit smidigt och bra! Läs mer
  • 2019-06-07

Lukas B skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Louise är kunnig, lyhörd och professionell. Jag uppskattar framförallt hennes utmärkta lokalkännedom och kunskap om området. Läs mer
    2019-06-07 Louise B svarar Lukas B
    Hej Lukas,
    Tusen tack för din fina recommendation! Jag hoppas du kommer trivas i nya lägenheten.
    Kul att du uppskattar mitt arbete, jag finns alltid ett telefonsamtal bort om du vill ha fler tips på smultronställen i Gustavsberg och på Värmdö!
  • 2019-06-07

Mimmi K skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Louise sålde min bostadsrätt på ett föredömligt sätt. Hon har en proffessionalitet rakt igenom och beskriver dessutom objektbeskrivningen på din bostad som en poet⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    2019-06-07 Louise B svarar Mimmi K
    Stort tack Mimmi för ett härligt samarbete rakt igenom och för de fina orden!
    Det har varit en fröjd att få jobba med dig och jag är så glad att du känner dig nöjd med mitt arbete. Njut av ledigheten när den kommer så ses vi på tillträdet.
    Allt gott, Louise.
  • 2019-06-05

Malin Z skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Köpte hus av Louise, mycket proffsigt intryck med härlig glimt i ögat.
    Supernöjd! Läs mer
    2019-06-11 Louise B svarar Malin Z
    Stort tack Malin för en fin rekommendation!
    Lycka till med färdigställandet av huset, jag hoppas ni kommer trivas superbra. Kommer gärna förbi i framtiden och ser hur det blev.
  • 2019-06-03

Joel Inge Roland J skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag har sålt ett fritidshus på Ingarö. Jag var väl medveten att marknaden inte var den bästa för närvarande. Mäklaren Sebastian T. hade ett korrekt och professionellt uppträdande gentemot mej. Han hade en positiv attityd och jag upplevde honom kunnig på marknadssituationen och samtidigt realistisk. Jag tycker Sebastian T. levde upp till mina förväntningar och bemödade sig att genomföra två visningar. Jag var helt nöjd med Sebastian som mäklare. Läs mer
  • Elin S

2019-05-30

Elin S skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålt min villa på Värmdö. Blev rekommenderad att använda mig av Sebastian vid försäljning och det är jag väldigt glad över. Jätte bra kille, vet vad han pratar om, otroligt erfaren, rak och ärlig. Han levde definitivt upp till mina förväntningar och gjorde ett toppen jobb trots den dåliga marknaden just nu. Jätte nöjd och kan starkt rekommendera honom vidare! Läs mer
  • 2019-05-27

Noomi H skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag köpte en fastighet som Michael förmedlade. Jag tycke att han var avslappnad, trevilg och tillmötesgående. Ibland var det lite svårt att få snabb återkoppling gällande budgivning och kontakt med säljaren, men jag har full förståelse för att mäklare arbetar på obekväma arbetstider och har många kunder att hantera samtidigt. Läs mer
  • Peter John K

2019-05-16

Peter John K skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sebastian helped us sell our house while we were away on vacation for 2 months. He was amazing during the whole selling of the house.

He was very proactive and continually communicating the status to us, which was very appreciated since we were out of the country.

I would honestly recommend Sebastian to anyone trying to sell their house. Läs mer
  • Robert K

2019-05-15

Robert K skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Har sålt ett radhus i Hemmesta Värmdö. Vart väldigt bra bemött av mäklaren och hon utförde sitt jobb utmärkt.
    Skulle absolut rekomendera henne till andra. Läs mer
  • Inger A

2019-05-15

Inger A skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    Snabb, kunnig, engagerad. Affären genomfördes smidigt och utan några som helst problem. Mäklaren fick också beröm från min bankkontakt. Läs mer
  • 2019-05-12

Örjan Å skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi har sålt vårt hus efter 45 år.

Vi blev väl bemötta av Louise Broquist.

Det gick fort, vi hade inga förväntningar.

Bra. Läs mer
    2019-05-27 Louise B svarar Örjan Å
    Hej Örjan,
    Tack för fina ord. Så kul att vi fick till en snabb och lyckad försäljning.
    Vi ses på tillträdet.
  • 2019-05-08

Helena H skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Köpte en villa där Petronella var mäklare. Hon är proffsig och engagerad.
    Tydlig med vad som förväntas av både säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-05-08

Nina F skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag köpte en Bostadsrätt via i en tid då mitt egna liv var väldigt rörigt. Jag blev proffsigt bemött och fick mycket feedback kring allt som skulle ske på ett proffsigt och öppet sätt som gjorde att jag kunde avsluta affären i trygga händer. Läs mer
  • Sabina Cecilia N

2019-05-02

Sabina Cecilia N skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Caroline bemötte oss på ett mycket professionellt sätt vilket gjorde att vi kände oss trygga i vår försäljning.
    Hon är kunnig, lyhörd och hon förmedlade sin rådgivning på ett bestämt men ödmjukt sätt, vilket innebar att hon fick vårt fulla förtroende.

För oss var det också viktigt att de som var spekulanter på vårt hus skulle bli bemötta på ett bra sätt, och där kunde vi lugnt lita på att Caroline fixade det.

Vi är tacksamma för all tid och arbete hon la ner på att följa upp alla spekulanter, det värdesatte vi högt då marknaden är lite trög just nu.

Att hon därtill är positiv, glad och öppen gjorde att vi fick en fin kontakt med henne. Vi ger Caroline våra bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2019-05-02

Stefan S skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Louise Broquist har sålt en fritidsfastighet på Djurö för min räkning.

Mina förväntningar på mäklaren var höga och Louise har i alla avseende levt upp till dem och därför får hon högsta betyg från mig.

Stefan Svanström Läs mer
    2019-05-10 Louise B svarar Stefan S
    Tusen tack för den fina rekommendationen Stefan!
    Det värmer verkligen att du känner att jag levde upp till dina förväntningar. Härligt att vi kunde få till en snabb och smidig affär.
    Vi ses på tillträdet!
    Allt gott, Louise!