Fastighetsbyrån Värmdö

Fastighetsbyrån Värmdö

Vi på Fastighetsbyrån har etablerat oss som Värmdös största fastighetsmäklare. Därför kan vi området till punkt och pricka och har det kontaktnät som krävs för att din affär ska bli lyckad. Vilket steg du än befinner dig i bostadsaffären så hjälper vi till.

När du anlitar oss för din bostadsaffär får du garanterat trygghet, förtroende och affärsmässighet på köpet. Vi skräddarsyr våra tjänster efter dina behov och gör allt för att din affär ska nå bästa resultat. Kontakta oss för din affär - det lönar sig alltid.

784 omdömen om Fastighetsbyrån Värmdö

Sedan starten hos Reco 2013
  • sålde sitt hus med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • Mörtnäs
    2023-01-24 Verifierad kund
    Trevlig, tillgänglig och med ett härligt driv!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    • Centrala Tyresö
    2023-01-23 Verifierad kund
    Snabb återkoppling vid första kontakten,
    Mycket hjälpsam med allt pappers arb kontakter mm.
    Trevlig bemötande,
    Uppdaterar löpande om vad som pågår etc.
    Utfört försäljningen snabbt och bra.

//JF
    • Mörtnäs
    2023-01-16 Verifierad kund
    Ett riktigt proffs! Vi är helnöjda med Caroline och hur hon skötte hela processen!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Cathrine Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2022-12-26 Verifierad kund
    Cathrine svarar snabbt på frågor och är hjälpsam.
  • köpte sitt hus med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • Norra Kopparmora
    2022-11-27 Verifierad kund
    Tillmötesgående, återkoppling, snabb.
    2022-11-19 Verifierad kund
    Fantastiskt lyhörd, serviceinriktad och tillgänglig. En toppenmäklare helt enkelt!
    2022-11-15 Verifierad kund
    Proffsig och lyhörd från start till mål. Rekommenderar!
    2022-11-14 Verifierad kund
    Hade inte alls höga förväntningar att varken få vårat sålt eller köpa nytt boende.
    Vi vågade inte hoppa på ngn budgivning innan vi fått vårat sålt utan åkte och tittade mest för skoj. Men Caroline fångade upp oss och fixade en privatvisning hos oss för ett par som hon visste var ute efter ett sådant boende och en dag senare så vart vårat sålt och vi kunde hoppa på budgivningen som vi sen vann. Vi är otroligt tacksamma för att hon hjälpte oss så fort och smidigt . Helt magiskt ! Tack Caroline
    2022-11-14 Verifierad kund
    Det blev en segdragen process när då det var helt stilla på marknaden, där vi var nära att ge upp flera gånger - men Caroline höll lågan och hoppet vid liv hela tiden och lyckades till slut föra affären i mål. Ett otroligt imponerande arbete. Vi är supernöjda med Caroline!!!:-)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2022-11-10 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemött. Petronella var vänlig och omtänksamt. Kände mig alltid välkommen när jag behövde prata. Är så nöjd med Petronella.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2022-11-10 Verifierad kund
    snabbt och smidigt utan konstigheter. bra bemötande
    2022-11-06 Verifierad kund
    Otroligt proffsig och trevlig! Vi kan rekommendera Petronella till alla som ska sälja sitt hus på Värmdö.
    2022-11-04 Verifierad kund
    Engagerad, kunnig, tillgänglig och förtroendeingivande
    • Koviksudde
    2022-11-01 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, kommunikativ, kompetent och snabb.
    • Vindö | Abborrkroken
    2022-10-29 Verifierad kund
    Trevlig, påläst och serviceinriktad. Hanterade vår försäljningsprocess på ett bra sätt. Petronella höll oss uppdaterade och var bra att bolla strategier med. Rekommenderas!
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Värmdö
    2022-10-29 Verifierad kund
    Ellinore är en mäklare som bemöter kunden med enorm professionalitet, energi & engagemang.
    Hon är konsultativ genom hela processen oavsett hur kort eller lång den visar sig att vara. En mäklare som bryr sig om både säljare & köpare & levererar därmed en transparent och tydlig försäljningsprocess, såväl på visning som i en framåtlutad digital informationsplattform.

Ellinor visar verkligen hur man jobbar som mäklare oavsett konjektur. Hon inger hopp och är alltid enormt pricksäker i vilken marknad man som säljare befinner sig i och lyckas lägga förväntningarna på rätt nivå. Det finns nog ingen annan mäklare som mäter sig med hennes engagemang och affärsmässighet i en försäljningsprocess.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Värmdö
    2022-10-27 Verifierad kund
    Trevlig, uppmärksam och professionell i sitt bemötande. Strålande insats i ett osedvanligt marknadsläge.
    2022-10-13 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, både personligt och proffsigt. Fick under hela processen väldigt bra information och snabb återkoppling. Ellinore kändes erfaren och kunnig och kom med många värdefulla tips för att försäljningen skulle gå så bra som möjligt. Jag är mycket nöjd.
    2022-10-12 Verifierad kund
    Grymt duktig och ihärdig,hon skötte vår försäljning riktigt bra och vi är jättenöjda!
    • Farmarstigen
    2022-10-12 Verifierad kund
    Grym mäklare som gör sitt yttersta och alltid ger 110 %. Bra bemötande och mycket professionell.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • Gustavsberg Höjdhagen
    2022-10-04 Verifierad kund
    Michael har varit mycket tillmötesgående och lyhörd vid köpet av min nya bostad. Jag uppskattar hans lättsamma och professionella bemötande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    • Betsede
    2022-10-03 Verifierad kund
    Duktig o pålitlig trevlig och ambitiös
    • Skeppsdalsström
    2022-09-30 Verifierad kund
    Petronella har varit, proffsig, tryggt kunnig och hjälpsam genom hela processen!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2022-09-24 Verifierad kund
    Caroline är både kunnig och effektiv! Lägenheten blev såld på ett par dagar i en svår tid. Jag är mer än nöjd och mycket imponerad
    2022-09-09 Verifierad kund
    snabbt enkelt profitionellt tydlig trevlig glad
    2022-09-09 Verifierad kund
    Jag är helt nöjd med allt som Petronella åstadkommit med försäljningen
  • Ann-christin V
    köpte en tomt med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    • Stavsnäs
    2022-09-04 Verifierad kund
    Finns inget negativt att säga, vi var ju i en lite speciell situation..
    Vi köpte ett hus/tomt vi redan kände.
    Gillade Magnus!
    Jätte bra att vi kunde ha sms kontakt(mail också)svårt att ringa/gå ifrån när man jobbar.
    Han var snabb att svara, skicka info👍
    Helt klart ett positiv intryck.
    Trevlig kul och lättsam kille i sina bästa dagar!😉/3 nöjda kunder
  • sålde sitt hus med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • Skärgården
    2022-08-17 Verifierad kund
    Jag fick förtroende för Michael. Han gjorde ett bra arbete.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Värmdö
    2022-07-28 Verifierad kund
    Väldogt trevlig och tillmötesgående! Det var väldigt skönt att ha en bra kontakt med Elinore angående köpet och information
    • Gustavsberg Lugnet
    2022-07-24 Verifierad kund
    Super trevlig och Väldigt pedagogisk samt duktig inom sitt arbete :)
  • Tess D
    • Gustavsberg
    2022-07-15 Verifierad kund
    Caroline Duimovich har visat stort engagemang i samband med försäljningen av min bostadsrätt. Hon har varit tillmötesgående och proffsig, och jag är mycket nöjd med förfarandet. Nästa gång vi säljer och köper bostad är hon det självklara valet av mäklare!
  • sålde en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Värmdö
    • Stavsnäs
    2022-07-01 Verifierad kund
    Ellinore tog snabbt reda på alla relevanta uppgifter för att kunna sälja fastigheten och fick den såld mycket snabbt i en lite trög marknad. Alltid med mycket energi och positiv inställning. Snabb, positiv och lätt att få kontakt med.
    2022-07-01 Verifierad kund
    Ellinore har gjort ett toppenjobb vid försäljningen av vår lgh.
    Hon har hela tiden visat upp en härlig attityd och proffsigt agerande genom hela affären.
    Vi har hela tiden fått svar på frågor och stöd när det behövts, så vi kan inte vara nöjdare än vi är.
    • Ängsvik
    2022-06-27 Verifierad kund
    En otroligt proffsig och snabb försäljning!
    Är så nöjd med allt!
    2022-06-21 Verifierad kund
    Snabb återkoppling

Svarar på frågor och tar reda på det hon inte vet och återkommer med svar

Kommunicerar med nåde köpare och säljare på ett professionellt sätt

Bästa mäklaren vi haft och träffat
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2022-06-21 Verifierad kund
    Trevlig och duktig på sitt jobb! Vi är jätte nöjda!
  • Alexander D
    2022-06-19 Verifierad kund
    Vi köpte av Caroline och hon var klockren genom hela processen. Lösningsorienterad, lätt att ha å göra med och proffsig!
    Kan varmt rekommendera Caroline som mäklare!
    • Ingarö Tranarö
    2022-06-18 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med Petronella. Allt har fungerat perfekt.
    Hälsningar
    Martha och Palle Mankowitz
    • Södra Kopparmora
    2022-06-17 Verifierad kund
    Trevlig och proffsig mäklare. Tufft läge men hon lyckades få till en bra försäljning enligt mina önskemål.
    • Ingarö Tranarö
    2022-06-16 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig och snabb. Proffessionellt bemötande hittils
    Eva-Lena Åkerlund
    • Bullandö
    2022-06-13 Verifierad kund
    Svårt att hitta nån som skulle vara bättre.
    2022-06-10 Verifierad kund
    Rakt igenom mycket bra. Professionell, kunnig, och mån om att säljaren ska vara nöjd.
    2022-06-03 Verifierad kund
    En drivande och resultatorienterad mäklare som alltid finns tillgänglig. Raka, ärliga och tydliga svar, oavsett frågeställning! Gör vi någon fler affär i denna region så finns det bara ett alternativ för oss!
  • köpte sitt hus med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    • Djurö
    2022-05-24 Verifierad kund
    Effektiv kommunikation, trevligt bemötande, proffsig attityd och mycket kunnig i sin profession. Rekommenderar starkt!.
    • Torshäll
    2022-05-23 Verifierad kund
    Hej
    Caroline svarade på de frågor vi ställde vid visningen. Och när det fanns en fråga hon inte kunde svara direkt på, återkom hon lite senare med ett svar.
    2022-05-22 Verifierad kund
    En toppen mäklare! Supertrevlig, positiv och väldigt hjälpsam. Gör sitt jobb till 110%
    2022-05-22 Verifierad kund
    Ringde alltid med svar på mina frågor o hjälpte till med förhandsvisning o köpet på ett mycket smidigt o bra sätt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Cathrine Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2022-05-19 Verifierad kund
    Trevlig, levererade snabbt svar på frågor som uppstod, tillmötesgående med extra visning och möten!
    • Farmarstigen
    2022-05-19 Verifierad kund
    Han hjälpte oss med lite annat innan vi ens skulle sälja och det uppskattade vi mycket.
  • sålde sitt hus med hjälp av Cathrine Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • Gustavsberg Skevikstrand
    2022-05-10 Verifierad kund
    Mycket vänligt och informativt.

Lite svårare att svara på då omvärldsbilden drastiskt ändrades under processen. Lite besvikelse över slutpriset, men nöjda med tanke på just rådande läge. Sammantaget är vi väldigt nöjda.