Alla kategorier Mäklare Stockholms län Värmdö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Värmdö

Fastighetsbyrån Värmdö

Gustavsberg Centrum, 134 22 Gustavsberg — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån har etablerat oss som Värmdös största fastighetsmäklare. Därför kan vi området till punkt och pricka och har det kontaktnät som krävs för att din affär ska bli lyckad. Vilket steg du än befinner dig i bostadsaffären så hjälper vi till.

När du anlitar oss för din bostadsaffär får du garanterat trygghet, förtroende och affärsmässighet på köpet. Vi skräddarsyr våra tjänster efter dina behov och gör allt för att din affär ska nå bästa resultat. Kontakta oss för din affär - det lönar sig alltid.

Läs vad 313 kunder tycker om Fastighetsbyrån Värmdö

• Malin O

2019-04-14

Malin O skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag och min sambo köpte en villa i Evlinge.

Vi är supernöjda med Petronella Tell och Fastighetsbyrån. Om vi någon dag säljer så kommer vi alla gånger kontakta Petronella igen!

Supertrevlig, professionell och kunnig :) Läs mer
  • 2019-04-14

Berit Margareta R skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålt en villa. Caroline har verkligen känsla för det aktuella marknadsvärdet. Vi blev lätt besvikna när Caroline ville sätta ett ganska lågt utgångsvärde. Men det visades sedan vara ganska perfekt. Vi känner oss i alla fall klart nöjda med försäljningen av villan. Känns som det blev rätt pris i slutbudet. Dessutom är Caroline en mycket behaglig person.
    Vi har redan rekommenderat henne till våra vänner.
    Berit & Rune Rabenius Läs mer
  • 2019-04-12

Ott Jonathan S skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Mycket trevlig mäklare! Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-04-11

Josefine S skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Har precis sålt min lägenhet och är mycket nöjd med det engagemang och stöd som jag har fått. Hela processen har känts lätt och trygg. Jag kan absolut rekommendera Caroline till andra som ska anlita mäklare! Läs mer
  • 2019-04-11

Keili S skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    En mycket proffesionell, saklig och trevlig mäklare. Lösningsorienterad och alltid tillgänglig! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-04-06

Joel J skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi köpte hus. Mäklaren var väldigt bra, så vi är nöjda! Läs mer
  • 2019-03-28

Patrik P skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Snabbt smidigt trevlig bra mäklare Läs mer
    2019-04-03 Louise B svarar Patrik P
    Tack för en fin rekommendation Patrik.
    Tusen tack för förtroendet att få sälja din fina lägenhet, härligt att vi nådde ett lyckat resultat så snabbt och smidigt. Vi ses på tillträdet.
  • 2019-03-25

Marianne K skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    har sålt en bostadsrätt. glad och trevlig. Läs mer
    2019-04-03 Louise B svarar Marianne K
    Hej Marianne,
    Tusen tack för din rekommendation. Nu hoppas jag att ni ska trivas superbra i nya lägenheten när det blir dags att flytta in. Vi ses på tillträdet.
  • 2019-03-21

Jessica A skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålt bostadsrätt. Process blev segdragen pga av dödsfall i familjen, men Louise har varit lyhörd och tålmodig. Bra, alltid återkopplat och snabb på att återkomma när så önskat. Läs mer
    2019-03-22 Louise B svarar Jessica A
    Tack för en superfin rekommendation Jessica!
    Det har vart så kul att få hjälpa dig genom säljprocessen och även få vara med på er köpresa. Tack för ett härligt samarbete.
    Stort lycka till med nya huset!
  • 2019-03-12

Ingela Rosemary L skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sebastian Tyynelä har varit klok, kunnig, lyhörd, vänlig och snabb.

Vi har själva letat hus i några år och vet att mäklare kan vara otroligt olika. Bra och mindre bra - eller t o m dåliga . Eftersom att köpa eller sälja en fastighet är en av de största affärerna man gör i sitt liv vill man känna sig trygg.

Det har vi gjort med Sebastian. Klok och kunnig- gett oss bra råd och kännt av marknaden perfekt. Lyhörd - lyssnat på våra funderingar och undringar. Vänlig - tålmodig och engagerad. Snabb - alltid varit tillgänglig, snabbt gett besked, hanterat budgivningsprocessen effektivt.

Tack vare detta har vi fått en snabb affär på en svag marknad till ett pris vi är nöjda med. Vårt sommarhus på Saltarö-Värmdö har nu fått nya ägare som vi hoppas ska trivas lika bra som vi gjort!

Vi kan verkligen rekommendera Sebastian Tyynelä.
    Ingela och PA Läs mer
  • Othon M

2019-03-10

Othon M skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Hej, vi sålde en lägenhet, Carolin har kämpat bra med att kontakta köpare och extra visningar mm. Vi fick över den summan vi hade tänkt. Min upplevelse var positiv jag har blivit kontaktad och informerat hela tiden. Läs mer
  • 2019-03-08

Carolina Moultou H skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi har just sålt en bostadsrätt med Carolines hjälp. Hon har varit professionell, lyhörd och skicklig i sin roll. Hon kom för en värdering samma dag som vi tog kontakt. Hon är dessutom snabb på att svara på mail, sms och telefon.
    Jag känner mig otroligt nöjd med att ha anlitat henne och skulle rekommendera henne till andra i behov av mäklare. Läs mer
  • 2019-03-06

Annelie Sofia Elisabeth L skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålt bostad. Smidigt hela vägen från början till slut samt alltid varit nåbar. Läs mer
  • Denise  Ö

2019-03-04

Denise Ö skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Petronella har alltid under alla uppdrag hon fått utav mig gjort sitt yttersta och med sin breda kompetens så har hon kunskapen att kunna fullfölja sina uppdrag på ett snyggt och lyckat sätt.

Proffisionell och engagerad mäklare i toppklass som månar till max om sina kunder! Läs mer
  • Claes Göran M

2019-03-01

Claes Göran M skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi sålde våran bostad på Hinsavägen 3, Evlinge, Värmdö.
    Louise bemötte oss på ett mycket bra och proffisigt sätt.
    Hon stöttade oss och hjälpe oss med allt vi behövde. Hon kontaktade alla intressenter och löste allt mycket bra. Alla verkade så nöjda med hennes bemötande.
    Allt fungerade perfekt från första mötet tills vi nu förra veckan skrev alla papper.
    Kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
    2019-03-22 Louise B svarar Claes Göran M
    Hej Eva och Göran,
    Tusen tack för alla de fina orden, det värmer verkligen. Det har varit så kul att få jobba med er och att få hjälpa och stötta i både sälj- och köpprocessen, ett riktigt team har vi varit!
    Jag önskar er ett stort lycka till med nya boendet.
    Vi hörs snart igen.
  • 2019-02-28

Gudrun Ingeborg E skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Bra hjälp att sälja vårt fritidshus.
    Aktiv och positiv attityd. Läs mer
  • 2019-02-27

Eva Kristina J skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag har sålt ett radhus.
    Jag blev mycket bra bemött av Caroline, hon var positiv , engagerad och återkopplade under pågående uppdrag.
    Hon levde upp till mina förväntningar och jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-02-27

Folke A skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Köpt fritidshus i Djurhamn.
    Professionellt men också personligt bra och vänligt bemötande, snabb återkoppling under budgivningsprocessen, och smidighet vid kontraktsskrivning och överlåtelse.

Vänliga hälsningar
    Cecilia Rydinger Alin Läs mer
  • Per-Arne Å

2019-02-26

Per-Arne Å skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Han var som en god mäklare skall vara.
    Hjälpsam och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-02-26

Jeanette Y skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag har sålt ett hus. Jag blev bra bemött under en ganska knepig situation. Jag hade höga förväntningar på försäljningen, men pga rådande klimat på bostadsmarknaden, möttes de inte. Men det hade inget med mäklaren att göra. Han var generellt väldigt hjälpsam och även om hans jobb är att komma till avslut, så fick jag ändå intrycket att han försökte göra det så bra som möjligt för mig som säljare. Läs mer
  • 2019-02-25

Emma Kristina Irene C skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Caroline var bra, saklig och lätt att ha o göra med. Alltid tillgänglig och med facit i hand gav oss rätt råd på vägen. Proffsig Läs mer
  • 2019-02-24

Tobias O skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Väldigt bra bemötande på en bra nivå när vi köpte vårat hus. Läs mer
    2019-03-01 Louise B svarar Tobias O
    Tusen tack för din rekommendation Tobias!
    Hoppas katterna har det bra i sitt kattrum och att ni trivs superbra i huset. Boa och gör det till ert så ser jag fram emot att få komma och kika i framtiden.
  • 2019-02-24

Frans C skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Går in 100% i affären och gör det lilla extra. Läs mer
  • 2019-02-23

Hans Peter J skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi var köpare och Petronella gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • Mark G

Mark G skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Super service- modern, keen and really determined - highly recommend. Läs mer
  • Anton K

Anton K skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Caroline har från första mötet till kontraktsskrivning levererat i absolut världsklass.

Caroline går in med ett sådant oerhört stort engagemang och det märks verkligen genom hela processen från fotograferingen och framförallt bostadens beskrivning och allt förarbete innan första visningen.
    Allra minst hur en svängande bostadsmarknad ser ut kändes det väldigt skönt att Carro har absolut stenkoll.

Det vi är extra nöjda med förutom allt ovannämnda är när bud och alla telefonsamtal sker så är Caroline alltid tillgänglig ( är hon alltid annars också) och håller dig väl uppdaterad även om det inte har hänt något.
    När ett hinder uppstått gör hon det där lilla extra för att lösa problemet.
    Speciellt nöjda är vi med hur snabbt Caroline jobbade med kontraktsskrivningen ! Läs mer
  • Karin J

Karin J skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Skrev igår men allt försvann ... vet ej om det kom fram. P.T var en jättetrevlig mäklare när vi var på visning. Vi la bud och fick den sedan 1 v senare. Rekordvägen 1.890:- Samma dag vi skulle skriva 2 timmar innan så ringde P.T och medd att hon missat att hon skulle vara på kurs, vi skulle skriva kl 12. Hon skickade en ny mäklare och vi skrev. Var fel namn på mig som har dubbelnamn i efternamn och man lovade fixa det men detta har medfört 4 olika samtal för vi har fått fel namn på port, postfack och dörr. Man går efter det som skrivits och massa samtal om detta. Fick medd att vi skulle anmäla oss som medlemmar på HSB vilket jag bestred eftersom jag visste det var fel men hon sa att det var rätt. Efter vi betalt in alla pengar dit och sedan skulle få tillbaks dom var det ett jättejobb och massa strul som vi själva fick sköta + att vi förlorade pengar. När vi skulle skriva på l.heten 2/1 så fick vi höra att hon hade sänt en ny mäklare för hon skulle inte vara där den dagen. jag har själv påtalat P.T att jag tycker det varit alltför mycket strul och fel vilket inte känns bra. Det handlar om en massa förtroende och tillit och det har svajat rejält tycker vi. Tillgängligheten har inte varit helt acc enligt oss ... och det har gått långa stunder mellan mail och förfrågningar. Så med facit i hand så har vi inte haft någon direkt koppling till Petronella Tell och anser att det inte var så lyckat för oss. Är glada över vår mäklare hon tipsade om som har varit oerhört pålitlig och närvarande och tillgänglig. Så tyvärr har vi inte något direkt bra betyg att sätta om vi ska vara ärliga. Läs mer
  • Kajsa D

Kajsa D skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Otroligt proffsig mäklare! Lyhörd, rak och tillmötesgående, snabb på att återkomma och med en tydlig plan för att få ditt hus sålt!
    Kan varmt rekommendera och skulle absolut använda igen!
    Kajsa Läs mer
  • 2019-02-22

Lotta N skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Proffsigt bemötande från Louise när vi köpte vårt drömhus! Rekommenderar henne till alla som ska köpa/sälja sitt hem. Läs mer
    2019-03-01 Louise B svarar Lotta N
    Hej Lotta,
    Tack för en jättefin rekommendation. Jag är så glad att ni fick ert drömhus och hoppas att ni trivs jättebra! Jag ser fram emot att få komma och träffa er och kika på huset när ni gjort det till ert.
    Vi ses i framtiden!
  • 2019-02-14

Nina Elisabeth S skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Michael hjälpte mig att sälja min nyproducerade trea i Tollare. I dagens läge med det stora utbudet nyproducerade lägenheter innebar uppdraget minst sagt en utmaning. Michael var proffsig och engagerad, från början till slut. Jag lämnar därför mina bästa rekommendationer! Läs mer
    Michael A gillar detta
  • 2019-02-13

Björn V skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sebastian hjälpte oss snabbt och enkelt att sälja vårt hus. Läs mer
  • 2019-02-12

Frida-Louise V skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi sålde vårt hus genom Sebastian som var mycket tillmötesgående. Han angagerade sig väl för att få potentiella köpare att titta på huset, vilket resulterade i en snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2019-02-11

Marija J skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Michael representerade mig som säljare vid försäljning av en radhus på Värmdö. Michael gjorde sitt jobb utmärkt! I dessa svårsålda tider håll han sig lugn och positiv samt konstant var redo för nästa steg, dvs. plan b. Michael upplevs av mig som professionell med positiv inställning och respekt för processen. Han var mån om att allt skulle ske på rätt sätt och var beredd att det skulle ta den tid det tar för bästa resultat. Läs mer
    Michael A gillar detta
  • 2019-01-30

Emma B skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Köpt hus. Kunnig om området och huset, tar tag i frågor och bra återkoppling. Läs mer
  • 2019-01-30

Marianne P skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi har sålt vårt hus. Vi har även köpt en lägenhet.
    Vi hade Philip som mäklare först, sedan slutade han mitt i vår husförsäljning . Han sålde även lägenheten till oss.
    Det var tråkigt , eftersom vi kom mkt bra överens med honom.
    Han var mkt personlig, och det kändes som om vi känt honom länge. Vilket kändes enkelt och mkt bra.
    Men vi har inte haft jätte mkt kontakt med Petronella, men det vi har haft har varit bra.. Läs mer
  • 2019-01-29

Mario Javier T skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Caroline har varit mycket profesionellt från första samtalet.
    5 minuter efter att jag ringde Fastighetsbyrån fick jag samtal från Caroline, och en timme efter kom hon hem till mig 100% förberedd. Mycket bra.

Jag har känt hela tiden stor fortoende för Carolines arbete och kunskap och försälningen av huset har gått väldigt smidigt där jag har varit informerad inför varje steg.

Jag har sålt några fastigheter och Caroline är i särklass den bästa mäklare jag har anlitat.

/Javier Läs mer
  • 2019-01-27

Mikaela Ida Carolina J skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi sålde en bostadsrätt på 76 kvm. Processen var snabb och smidig där mäklaren skötte alla delar av försäljningen på ett föredömligt sätt. Vi är mycket nöjda säljare. Läs mer
    2019-01-30 Louise B svarar Mikaela Ida Carolina J
    Tusen tack Mikaela för den fina rekommendationen!
    Kul att höra att ni är nöjda med min insats och att vi tillsammans nådde ett lyckat resultat. Det har varit superkul att få sälja eran fina lägenhet. Tack för härligt samarbete.
  • 2019-01-21

Jonas Sebastian T skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Har kppt en villa, och fick ett bar bemötande med hjälp och svar på våra frågor. På det stora hela mycket bra Läs mer
    2019-01-30 Louise B svarar Jonas Sebastian T
    Hej Jonas,
    Tack för en fin rekommendation! Hoppas ni börjat komma i ordning i huset, jag ser fram emot att få komma och kika när ni är klara.
    Vi hörs i framtiden.
  • 2019-01-03

Linda E skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    Kände mig trygg genom hela processen, från fotografering till försäljning och kontraktsskrivning av min bostad. Proffsigt bemötande och ständigt till hands för att hjälpa till och svara på frågor. Inget negativt att säga, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Mathias J

2018-12-18

Mathias J skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    En målinriktad, ärlig och proffesionell mäklare. Från första samtal till sista handskakning kändes det solklart att jag valt rätt kille för att sälja min lägenhet.
    Trots mycket snack från håll och kanter om en trög marknad så löste Philip försäljningen innan visning.
    Är extremt nöjd och rekommenderar starkt att ni ska vända er till honom. Läs mer
  • 2018-12-13

Lars Einar B skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Han är pådrivande och bra på att återkoppla och har hållit mig informerad om aktuellt läge. Läs mer
  • 2018-12-12

Per Gösta Harry L skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Gäller försäljning av fastighet på Värmdö.
    Vi upplever att vi har haft en bra relation och ett bra bemötande ifrån Louise som har hållit oss uppdaterade med information, förväntnigar och status på ett bra sätt.
    Sammantaget så uppfyller Louise våra förväntningar med bra ordning, vi har inget att klaga på, vilket gör att vi gärna rekommenderar Louise till andra som har behov av att sälja elle köpa fastighet. Läs mer
  • 2018-12-10

Christina A skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålt en villa på Värmdö
    Snabb återkoppling och dialog
    Känts tryckt och omhändertaget, bra dialog Läs mer
  • 2018-12-06

Linus S skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • 2018-12-04

Britta O skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    VI har sålt en villa på Ingarö. Sebastian gjorde ett bra intryck och var noga och korrekt. Det lyste igenom lite att han var ganska ny i yrket. Sebastian växte under hand och vi fick bra kontakt. Sebastian skötte både oss och köparna på ett bra sätt. Det var en liten snårig affär innan blev klart för kontrakt skrivning. Vi hade väl inte direkt några förväntningar utan Sebastian skötte försäljningen själv. Läs mer
  • Eric E

2018-11-30

Eric E skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Smidigt och effektivt genomförd affär.
    Kompetent. Läs mer
  • 2018-11-28

Lars Einar B skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    Nuvarande mäklare verkar vara betydligt bättre än förra jag hade så den här gången har jag stora förhoppningar på att han lyckas sälja mitt hus. Läs mer
  • 2018-11-27

Andrée W skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag sålde huset genom Fastighetsbyrån. Mäklaren var kunnig, snabb vad gäller återkoppling och professionell. Läs mer
  • 2018-11-27

Märta Anne-Marie H skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    sålt hus, mäklaren översittarfasoner, visste bäst,
    förväntade mig inte det beteendet

har fortfarande inte fått kontraktet mäklaren slutat!?
    skulle skrivas på av fler personer

När detta är över så,
    förmodligen använder jag mig inte av Fastighetsbyrån igen Läs mer
  • 2018-11-23

Jonas Sebastian T skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålde min bostadsrätt och Philip har ett positivt bemötande och satte mina önskemål först. Philip fick genomföra många visningar och alltid med ett leende på läpparna. Läs mer

Gustavsberg Centrum, 134 22 Gustavsberg