Fastighetsbyrån Värmdö

Fastighetsbyrån Värmdö

Vi på Fastighetsbyrån har etablerat oss som Värmdös största fastighetsmäklare. Därför kan vi området till punkt och pricka och har det kontaktnät som krävs för att din affär ska bli lyckad. Vilket steg du än befinner dig i bostadsaffären så hjälper vi till.

När du anlitar oss för din bostadsaffär får du garanterat trygghet, förtroende och affärsmässighet på köpet. Vi skräddarsyr våra tjänster efter dina behov och gör allt för att din affär ska nå bästa resultat. Kontakta oss för din affär - det lönar sig alltid.

Läs vad 693 kunder tycker om Fastighetsbyrån Värmdö 2

• sålde sitt hus med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2022-01-19 Verifierad kund
    Driven, trevlig, positiv och lätt att ha att göra med. Rekommenderar starkt! :)
    2022-01-19 Verifierad kund
    Engagerad, tålmodig och kunnig!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2022-01-18 Verifierad kund
    Professionell, smidig och enkel.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2022-01-17 Verifierad kund
    Köpet gick väldigt smidigt, Petronella var väldigt hjälpsam vid alla eventuella frågor samt under hela processen. Fick ett överlag väldigt positivt intryck av hela processen.
    2022-01-17 Verifierad kund
    Otroligt proffsig och genuint kunnig. Jag rekomenderar ALLA att kontakte Caroline om ni går i försäljningstankar. Ni kommer inte bli besvikna!
    //HB
    • Ingarö Långvik
    2021-12-15 Verifierad kund
    Vi var köpare en fastighet som Ellinore sålde. Mycket professionel och neutral med båda parterna. Tack vare det uppnådde hon en affär där båda parterna blev nöjda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2021-12-06 Verifierad kund
    Trevlig, gav en proffsig och trygg upplevelse och det lilla extra.
    2021-11-23 Verifierad kund
    Engagerad och trevlig mäklare som gjorde sitt yttersta för både den som köpte och för den som sålde bostaden. Jag har gärna Caroline som mäklare om jag själv skulle sälja i framtiden. Rekommenderar varmt.
    2021-11-23 Verifierad kund
    Helt klart den bästa mäklaren jag haft att göra med. Vi köpte av Petronella och kände oss trygga genom hela processen. Kan varmt rekommendera Petronella och fatisghetsbyrån, vi kommer med all säkerhet använda oss av Petronella vid nästa försäljning.
    • Gustavsberg Holmviksskogen
    2021-11-22 Verifierad kund
    Proffsigt saklig visning och väl bemötande
    2021-11-21 Verifierad kund
    Vi köpte av Petronella och har aldrig blivit bättre bemötta. Väldigt professionell, påläst, lyhörd och trevlig.

Vi kände oss väldigt trygga genom hela köpprocessen och det var tydligt att inget lämnades åt slumpen.

Våra varmaste rekommendationer till Petronella och fastighetsbyrån. Oavsett om ni ska köpa eller sälja via Petronella så är ni i väldigt trygga och kompetenta händer.
    2021-11-21 Verifierad kund
    Toppen. Mycket kunnig och trygg i denna situation jag sitter i
  • sålde sitt hus med hjälp av Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2021-11-21 Verifierad kund
    Vi blev bemöta av en glad och trevlig person. Hon kom med raka och enkla svar på vad som behövdes fixas innan försäljning.
    Allt gick fortare än vad vi trodde men glada för det.
  • köpte sitt hus med hjälp av Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2021-11-18 Verifierad kund
    Glad, tillgänglig och väldigt bra och tydligt bemötande, högsta betyg från mig
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2021-11-07 Verifierad kund
    Jag är sjukt glad att Ellinore kontaktade mig angående min lägenhet. Allting var sjukt smidigt, hon kändes väldigt proffsig och nu står jag med en såld lägenhet för ett pris jag är väldigt nöjd med.
    • Kolvik
    2021-11-02 Verifierad kund
    Bemötandet var trevligt och proffesionellt.
    Vi hade höga förväntningar som Petronella levde upp till.
    Vår upplevelse av husförsäljningen är i sin helhet väldigt positiv, vi fick stort förtroende för Petronella, och förutom att hela tiden gjort ett bra jobb så har hon hela tiden funnits anträffbar för att svara på alla de frågor som dykt upp under tiden, vilket har varit en stor trygghet.
    Vi är väldigt glada att vi valde Petronella som vår mäklare till våran husförsäljning.
    2021-10-27 Verifierad kund
    Väldigt gullig och förstående. Inget en trygghet
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2021-10-27 Verifierad kund
    Caroline är en super härlig och driven mäklare, lätt att ha kontakt med och väldigt personlig att ha att göra med! Kan varmt rekommendera!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2021-10-23 Verifierad kund
    Duktig mäklare, lätt att kommunicera med.
    Rekommenderar Cathrine!!
    2021-10-22 Verifierad kund
    Så bra och engagerad mäklare. Bra återkoppling och dialog med oss som säljare. Det blev en bra affär tack vare Petronella.
    2021-10-22 Verifierad kund
    Trevlig, personlig och smidig!
    2021-10-22 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med köpupplevelsen.
    2021-10-19 Verifierad kund
    Supernöjd med hjälpen inför och vid försäljningen av min lägenhet.
    /Camilla
    2021-10-17 Verifierad kund
    Mäklaren Petronella Tell har gett oss ett bra och uppmuntrande bemötande. Vi har varit i en stressande process genom snabbt köp och snabb försäljning. Mäklaren har varit förstående och stöttande i processen. Tillsammans med mäklaren har vi kunnat genomföra en bra affär!
    2021-10-17 Verifierad kund
    Trevlig o inger en trygghet som är så viktig vid en stor förändring med nytt boende

Återkopplade också fort

Rekommenderar henne varmt !
    • Ingarö - Ramsdalen
    2021-10-15 Verifierad kund
    Har bara träffat Ellinore då jag skrev på pappern, fick en positiv känsla. Samma säger min son som skött hela rullbanden . Allt har gått smidigt och Ellinor är mycket behaglig att umgås med.
    Mvh Monica Molin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • Nacka Strand
    2021-10-10 Verifierad kund
    Jättebra bemötande, trevlig och lyhörd. Blev rekommenderad att anlita Michael Ahlström och ångrar inte att jag lyssnade på rekommendationerna. Kommer anlita Michael igen vid nästa försäljning. Allt gick jättebra och smidigt. Kan starkt rekommendera. Jättenöjd kund.
  • köpte sitt hus med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • Djurö
    2021-10-09 Verifierad kund
    Vänligt bemötande på telefon. Informativ angående bostaden.
    • Djurö
    2021-10-07 Verifierad kund
    Som köpare var hon mycket hjälpsam, kunnig och pålitlig.
    • Skevik
    2021-10-04 Verifierad kund
    Väldigt lugn och trygg mäklare. Affären upplevdes som smidig och proffesionellt.
    • Gustavsberg Höjdhagen
    2021-09-30 Verifierad kund
    Bra mäklare! Inga konstigheter.
    • Hemmesta
    2021-09-28 Verifierad kund
    Ellinor är proffsig och lyhörd. Hon är driven och engagerad. Kände mig trygg genom hela processen med henne som mäklare. Rekommenderas!
    • Gustavsberg Charlottendal
    2021-09-23 Verifierad kund
    Trevlig och proffsigt handlagd affär. Objektet såldes innan visning vilket är en chansning men en snabb affär.
    • Hemmesta
    2021-09-20 Verifierad kund
    Sammantaget snabb, korrekt och kundmedveten.
    • Ingarö Fågelvik
    2021-09-14 Verifierad kund
    Trevlig mäklare, proffsig och väldigt ärlig kring husets skick och framtida insatser som krävs i huset.
    2021-09-10 Verifierad kund
    Denna Värmdö hjälte är värd att hyllas Caroline Duimovich

Värmdös egna toppmäklare. Är ni i tankar att sälja finns det bara en ni kan välja om ni vill ha nån som lägger ner hela sin själ i att få dig som säljare nöjd. Vi har träffat trötta mäklare som man fått ringa och jaga och pumpa ut information ifrån , med Caroline är det tvärtom. Här går allt i raketfart och pangbom är huset sålt och du har fått mer än du nånsin tänkt dig för huset tack vare denna hjälte.

Tack Caroline ⭐️.
    • Ingarö Fågelvik
    2021-09-10 Verifierad kund
    Vi blev väldigt bra bemötta av Caroline. Hon är rak och tydlig i kommunikationen, vilket underlättar när man ska ta så stora beslut som att köpa ett hus. Man märker snabbt att Caroline är kunnig, påläst och engagerad. Har egentligen bara bra saker att säga om Caroline Duimovich.
  • sålde sitt hus med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    2021-09-06 Verifierad kund
    Höll oss hela tiden uppdaterade och svarade alltid blixtsnabbt. Lyhörd och flexibel. Kändes alltid tryggt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    2021-09-06 Verifierad kund
    Magnus is an excellent house agent. He helped us with all the needed information while buying our new homuse.
    2021-09-06 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, inger förtroende, alltid tillgänglig och höll oss hela tiden uppdaterade och svarade snabbt på mejl och telefon. Proffsig! Kan varmt rekommendera Magnus!
    2021-09-05 Verifierad kund
    Magnus is a fantastic Maklare. He helped in every step of buying the house.
    2021-09-05 Verifierad kund
    Caroline var mycket trevlig, visningen gick jättebra.
    Vi fick svar på våra frågor.
    2021-09-02 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande
    2021-09-02 Verifierad kund
    Engagerad, proffsig, lyhörd.
    Väldigt nöjd.
  • sålde en tomt med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2021-09-01 Verifierad kund
    Mycket nöjd med engagemang och resultat.
  • köpte en tomt med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2021-09-01 Verifierad kund
    Supersnabb och proffsig! Vi kände oss trygga och omhändertagna hela vägen till vårt första husköp.
    • Gustavsberg Charlottendalshöjd
    2021-08-30 Verifierad kund
    Caroline är den vassaste mäklaren på Värmdö !
    • Saltarö
    2021-08-29 Verifierad kund
    Blev rekommenderade av vänner och bekanta att kontakta Caroline. Vi är så tacksamma för det tipset för vi kunde inte vara nöjdare. Hon är lyhörd, tydlig, ärlig och har ett fantastiskt driv. Vid framtida eventuella försäljningar kommer vi inte ringa någon annan mäklare!
    2021-08-24 Verifierad kund
    Otroligt trevlig, professionell och tydlig!
    • Södernäs
    2021-08-22 Verifierad kund
    Hon var saklig, informativ och påläst mao kunnig och väldigt trevlig. Fem stjärnor av fem till henne!