Fastighetsbyrån Värmdö

Fastighetsbyrån Värmdö

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeElevenYears

Vi på Fastighetsbyrån har etablerat oss som Värmdös största fastighetsmäklare. Därför kan vi området till punkt och pricka och har det kontaktnät som krävs för att din affär ska bli lyckad. Vilket steg du än befinner dig i bostadsaffären så hjälper vi till. När du anlitar oss för din bostadsaffär får du garanterat trygghet,...

875 omdömen om Fastighetsbyrån Värmdö

Sedan starten hos Reco 2013

Jan-Erik L
Älvsala

Jag vill varmt rekommendera fSebastian Gardell på Fastighetsbyrån Värmdö som mäklare Jag säger bara TRYGG ! !! Jag fick ett jättefint bemötande som köpare och är helnöjd, med min fastighetsaffär. Sebastian är vänlig, kunnig och tar sig tid att förklara, svarade även jättesnabbt på frågor som jag hade och framstår i mina ögon som mycket kunnig men främst ger jag denna rekommendation för hans vänliga bemötande. // En lycklig kund

Johan U
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Gardell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg Porslinskvarteren

Blev bemött professionellt, gick igenom noggrant hur allt skulle gå till. Var väldigt snabb och effektiv att sätta igång försäljningen. Förväntade oss engagemang och driv, och det fick vi absolut! Sebastian tog tag i detta projekt och fick den såld snabbare än vi hade väntat oss, vi är supernöjda!

Lisa S
Gustavsberg Porslinskvarteren

Blev bemött positivt och avslappnat. Vi flrväntade oss ett engagemang och ett aktivt arbete med visningar och det levde han upp till. Sebastian har jobbat aktivt för att vi ska vara nöjda med våran försäljning, han har ställt upp på alla våra krav och varit förstående i dessa. Han hjälpte oss att få ett bra pris på lägenheten som vi aldrig hade vågat hoppats på. Trevlig social och lättsam och vi kunde inte vara med nöjda!

Pejman A
Gustavsberg Holmviksskogen

Nöjd med Idas arbete och engagemang

Eva Kristina J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg Lugnet

Jag upplevde ett trevligt bemötande och stort engagemang ang min bostadsförsäljning . Caroline levde upp till mina förväntningar och var alltid snabb att återkoppla. Jag är mycket nöjd med mäklaren. Vänligen Eva Jacobsson

Linda L
Södra Kopparmora

Trevligt och professionellt bemötande. Tillmötesgående och tydlig i kommunikationen samt i relation till våra frågor och funderingar.

Mats O
Köpte sitt hus med hjälp av Ida Lindgren en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Södra Kopparmora

Ida har varit en mycket trevlig och kompetent mäklare så här långt, och har egentligen ingen anledning att inte sätta en "femma", men väljer att reservera mig för det tills köpet är helt genomfört :-)

Ann-Marie B
Gustavsberg Hästhagen

Vi fick väldigt bra hjälp och råd av Sebastian. Han hjälpte oss med två värderingar och sedan toppade han med att sälja vår bostadsrätt! Kan verkligen varmt rekommendera Sebastian, då får man en kunnig, trevlig och mycket hjälpsam mäklare som du kan lita på.

Jakob F
Gustavsberg

Kommunikativ, hjälpsam och engagerad.

Ann-Marie Elisabet S
Hemmesta

Ida har varit mycket trevlig, aktiv och hjälpsam med min försäljning av bostaden. Det tog två veckor från första kontakt till vi skrev kontrakt med köparen. Dessutom blev priset 5% högre än utgångspris.

Ulf Benny K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg Porslinskvarteren

Magnus är både korrekt och professionell. Vi kan varmt rekommendera honom.

Birgitta Maria K
Skärmarö

Mycket trevlig och tillmötesgående!

Dan S
Torsby

Caroline är en mycket trevlig mäklare! Vi valde henne för vi trodde hon hade bäst lokalkännedom och vi tyckte förväntningarna levdes upp. En mäklare med stort tålamod och lösningsorienterad.

Isabella L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Lindgren en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg Porslinskvarteren

Hon var jättetrevlig och bemötande. Hade förväntningar att mäklaren skulle vara kunnig, bemötande och tillgänglig. Hon vara allt det. Om jag hade frågor oavsett vad för frågar så var hon där. Kändes jättebra med henne.

Linda Elisabeth W
Kolvik

Mycket trevligt och professionellt bemötande samtidigt som det känts personligt. Aktiv och engagerad utan att vara påstridig. Har upplevts kunnig, trygg och stöttande i alla delar av processen.

Liam J
Gustavsberg Porslinskvarteren

Rak och tydlig i kommunikationen. Fick precis det som jag ville.

Svar från Sebastian Gardell

Tack så mkt Liam! Kul att du blev nöjd!

Elisabet B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Gardell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg Lugnet

Vi har sets på två gånger men det har varit bra.

Harri F
Gustavsberg Porslinskvarteren

Caroline är ett riktigt proffs. Andra gången i rad jag anlitat henne för sälja hus/lägenhet. Rekommenderas starkt.

Gustav C
Gustavsberg Porslinskvarteren

En tydlig och bra mäklare. Höll mig uppdaterad om allt och va väldigt lätt att ha att göra med. Rekommenderar.

Tina R
Gustavsberg Porslinskvarteren

Fick snabb kontakt och ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Kände förtroende för Ida som kom med relevanta och bra tips och råd både innan och under försäljningen. Allt gick smidigt och Ida var väldigt tillmötesgående och flexibel inför de specifika omständigheter som rådde runt försäljningen.

Linda C
Mörtnäs

Petronella ger ett professionellt intryck. Hon är lugn, tydlig och ger intrycket av att ha god ” personkännedom”, vilket jag tycker är viktigt som mäklare. Jag är nöjd med Petronella!

Andreas B
Sålde sitt hus med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Betsede

Magnus är förtroendeingivande och gjorde ett bra jobb med försäljningen av vår bostad. Han var engagerad och gav bra råd under processen.

Henrik L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Strömma

Caroline har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam vid köpet av Ugglestigen.

Jens L
Köpte sitt hus med hjälp av Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Farsta Slottsvik

Petronella är seriös och professionell och bra på återkoppling. Smidig och lösningsinriktad! Rekommenderas!

Johan I
Köpte sitt hus med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Betsede

Magnus var service inriktad, svarade snabbt på frågor och verkade erfaren och kunnig

Karl Joakim E
Fruvik

Hade ett bra bemötande med en en tydlig och bra kommunikation utifrån våra behov..Vi hade förväntningar att få till en snabb affär med ett pris som vi var nöjda med och det anser vi att mäklaren levde upp till.En överlag positiv upplevelse av försäljningen av vår bostad.

Somjit L
Djurö | Vindö

Han är professional, trevligt och kunnig. Han är en klippa och jag är jättenöjd med honom. Bra jobbat Sebastian!!

Carl Johan Oscarsson P
Djurö | Vindö

Trevlig kille , som gav svar på frågor. Lätt att ha och göra med. Sabbat och smidigt var vi framme vid målet. Kan varmt rekommendera både honom och Fastighetsbyrån Johan. Pontán

Fredrik D
Farsta Slottsvik

Erfaren, trygg och kommunikativ.

Margareta E
Köpte sitt hus med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Betsede

Vi blev uppmärksammade och lyssnade på. Våra förväntningar höll måttet. Allt gick effektivt, snabbt och proffsigt till.

Sami S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg Centrum

Petronella varit fantastisk! Vi fått mycket bra genomgång för alla detaljer och försäljning varit mycket lätt för oss. Varmt rekommenderas!

Jonas B
Hagaberg

Kunnig, seriös och mån om att både säljare och köpare ska vara nöjda. Flexibel och lättsam dialog. Kan varmt rekommendera Sebastian

Emma K
Hagaberg

Vi blev väl bemötta av Sebastian som var trevlig och professionell. Sebastian var lätt att få tag på och svarade på alla våra frågor direkt. Han levde upp till våra förväntningar.

Carl Vilhelm John B
Hagaberg

Sebastian Gardell var för oss den perfekta mäklaren att sälja just vår bostad. Han bor själv i området och har barn på samma skola osv. Han kunde naturligt "sälja" in området och allt som hör det till då han själv valt det som boplats. Han svar engagerad i försäljningen av vårt hus och flexibel kring våra önskemål. Rekommenderar gärna Sebastian till andra som ska sälja sitt hus.

Daniel B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg Farstadal

Trevligt bemötande, inga problem att kunna komma på extra visning av objektet, tydlig.

Zamoa K
Strömma

Fantastiskt bemötande och tydlighet i alla steg!

Sten Micael S
Bullandö

Fick ett väldigt bra bemötande och proffsigt jobb av Sebastian Allt gick så fort så man knappt han med med allt blev väldigt bra. Sebastian var mån om mig och att det skulle bli en bra försäljning av huset så man kan säga ett utmärkt jobb

Linnea F
Mörtnäs

Caroline sålde våran förra lägenhet snabbt och smidigt, och nu har vi köpt våran nuvarande bostad av Caroline som även det gick snabbt och smidigt! Kan varmt rekommendera Caroline.

Johan R
Gustavsberg Farstadal

Väl bemött av mäklaren. Han kunde lägrnheten och omgivningen bra. Mäklaren utförde sin mäklar roll pp ett mycket bra sätt. Vid kontraktskrivandet var informativ och noggrann över hyr handlingarna hanterades. Sebastian har en trevlig utstrålning och ät förtroendeingivande.

Svar från Sebastian Gardell

Stort tack Johan, kul att du blev så nöjd!

Camilla B
Gustavsberg Holmviksskogen

Trevlig, kunnig och professionell!

Alexandra A
Värmdö - Torsby

Bra kontakt. Bra uppföljning.

Gilbert D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg

helt OK, engagerad, kunnig, tillmötelsegående, trovärdig,

Karin S
Gustavsberg Hästhagen

Caroline Duimovich är proffsig och trevlig. Hon arbetar för att det ska bli en bra affär för både säljaren och köparen.

Mona B
Gustavsberg Hästhagen

Jättetrevlig, kunnig. Rar på alla sätt.

Elias S
Gustavsberg Ösbydalen

Hon är grym. Tydlig och rak. Inga krusiduller

Leif L
Gustavsberg Holmviksskogen

hon kändes ärlig, glad, fantastiskt trevlig, sa vad jag ville höra, charmig, visste vad fastigheten (objektet ) hade att erbjuda. Absolut en person som jag kände att jag kunde lite på, hade bra koll på objektet och även objekt i närheten, därför sålde hon in detta till mig. Jag tackar henne för en snabb affär, helt hennes förtjänst, med snabb återkoppling och hennes sätt att snabbt knyta igen säcken.

Ann-Kristin L
Gustavsberg Lugnet

Gott och professionellt bemötande genom hela affären.

J
Gustavsberg

Fantastisk mäklare! Bra bemötande och väldigt kunnig. Rekommenderar starkt!

Svar från Ida Lindgren

Tack för förtroendet! Jag vill önska er ett stort lycka till att hitta erat efterlängtade hus, jag finns här om ni behöver bolla tankar och idéer.

Fredrik H
Ingarö Lugnet

Sebastian tog väl hand om sin kund, flexibel och lösningsorienterad!

Linn S
Gustavsberg - Ösby Sjöpark

Väldigt hjälpsam och lyhörd. Rekommenderar Ida!