Fastighetsbyrån Värmdö

Gustavsberg Centrum, 134 22 Gustavsberg — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån har etablerat oss som Värmdös största fastighetsmäklare. Därför kan vi området till punkt och pricka och har det kontaktnät som krävs för att din affär ska bli lyckad. Vilket steg du än befinner dig i bostadsaffären så hjälper vi till.

När du anlitar oss för din bostadsaffär får du garanterat trygghet, förtroende och affärsmässighet på köpet. Vi skräddarsyr våra tjänster efter dina behov och gör allt för att din affär ska nå bästa resultat. Kontakta oss för din affär - det lönar sig alltid.

Läs vad 514 kunder tycker om Fastighetsbyrån Värmdö

• 2020-10-13

Madeleine S skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Engagerad och väldigt kunnig. Kunde inte valt en bättre mäklare! Läs mer
  • 2020-10-13

Petra V skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Caroline hjälpte oss med att sälja vårt hus. Väldigt trevligt bemötande och professionell. Allting gick super smidigt och vi är nöjda med allt. Läs mer
  • 2020-10-12

Tony N skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Köpte min första egna lägenhet på Värmdö. Caroline hade ett professionellt och transparent bemötande genom hela processen. Alltid tillgänglig och lyhörd inför ens önskemål, vilket gjorde att affären kändes såväl smidig som trygg. Trots att visningen var mitt första besök någonsin på Värmdö fick jag en väldigt bra känsla och den information jag behövde - mycket tack vare Caroline. Var således beredd att stänga affären bara 2 dagar senare. Överträffade mina förväntningar!

Är supernöjd och kan varmt rekommendera Caroline. Högsta betyg! Läs mer
  • 2020-10-12

Daniella F skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Mycket nöjd med allt inför köp av ny bostad. Läs mer
  • 2020-10-09

Lise Maria A skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi valde Petronella Tell när vi skulle sälja vårt hus på Värmdö. Alla mäklare vi hade som kandidater var trevliga men Petronella stod ut. Hon gör allt det där extra som gör att försäljningsprocessen flyter på. Hon tar initiativ, kontaktar diverse inblandade, kollar upp saker och ting och inte minst, följer upp. Hela tiden med ett positivt bemötande och bra återkoppling. Jag skulle utan tvekan använda henne igen vid en kommande försäljning. Läs mer
  • 2020-10-08

Britt-inger H skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålt radhus. Köpt lägenhet.
    Utmärkt (parkeringsplats blev missförstånd).
    Lätt att få kontakt med. Gör ett bra arbete.
    Bra omhändertagande. Rekommenderar. Läs mer
  • 2020-10-07

Pier Z skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Carolin var trevlig och professionell. Mötet gick smidigt och vi köpte ett nytt radhus i Torsby. Läs mer
  • 2020-10-07

Alexandra A skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Köpt ett radhus. Trevligt bemötande och flexibel för visningar.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-10-06

Olof E skrev om Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Köpt villa och sålt lägenhet
    Väldigt trevlig och omtänksam mäklare som såg till att vara tillgänglig för våra frågor och funderingar.
    Cathrine levde upp till förväntningarna.

Vi är nöjda och hela affären kändes trygg och bra. Läs mer
  • 2020-10-06

Amanda A skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi har köpt en tomt i Mörtnäs via Petronella. Vi fick snabb feedback och Petronella skötte affären klockrent.

Alltid ett trevligt bemötande! Läs mer

Marianne A skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Michael Ahlström är en ansvarsfull mäklare med stort tålamod.
    Han kan sätta sig in i en oerfaren säljares bekymmer och ger sig tid med alla frågor man kan ha inför en av livets största affärer.
    Han följer upp ärendet noggrant och är med under hela processen.
    Jag kan varmt rekommendera Michael Ahlström och Fastighetsbyrån. Läs mer

Stefan M skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Petronella är mycket proffesionell och gör det lilla extra för att hitta en köpare. Mycket nöjd! Läs mer

Stefan W skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Petronella hjälpte oss vid köp av tomt och vi är supernöjda med allt från första kontakten till avtalsskrivning. Läs mer

Yamen A skrev om Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Cathrine var mycket professionell och har Altin svarat på våra frågor och fick jättebra upplevelse av hela köpet.
    Vi skulle varmt rekommendera Cathrine för all som söker en ärlig och professionell mäklare. Läs mer

Ian L skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålt en villa på Värmdö. Jag blev rekommenderad Michael av en vän . Marknaden var rörig under försäljningstiden men Michael skötte allt proffsigt med tålamod då det drog ut på tiden.
    -Duktig på att återkoppla med kontinuerlig info kring spekulanter.
    -Enkel att kommunicera med.
    -när köparen dök upp skötte han förhandlingen bra och bollade med mig så att jag skulle bli nöjd
    -Professionellt bemötande vid kontraktsskrivningen
    Både köpare och säljare var nöjda
    Jag ger honom mina varmaste rekommendationer Läs mer
  • Tanja C

2020-09-13

Tanja C skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Anlitade Caroline för att sälja en bostadsrätt i ett område där utbudet är ganska stort. Caroline har ett mycket trevligt sätt, kunnig och med bra idéer men ändå lyhörd, snabb och tillgänglig gav mig bra råd som ledde till en lyckad affär. Hon visade prov på stort engagemang och flexibilitet. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Matilda B

2020-08-24

Matilda B skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi sålde våran bostadsrätt på 56 kvadratmeter häromdagen. Är så nöjd med Caroline, från första mötet till att vi skrev kontrakt med köparen. Hon lyssnar på en, frågor de rätta frågorna och är närvarande och hela processen kändes så trygg. Inte ens ett dygn efter förhandsvisningen såldes vår lägenhet för ett bud vi knappt vågat hoppats på. 10/10, bäst!!!! Kommer alltid anlita Caroline och kan rekommendera henne till all som går i köp eller sälj tankar. Läs mer
  • 2020-08-23

Sara F skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag köpte först ett radhus via Caroline och anlitade henne även för försäljningen av mitt nuvarande boende. Jag träffade fyra olika mäklare för att finna rätt person och byrå inför försäljningen.
    Carolines engagemang, effektivitet och lyhördhet inför mina önskemål gjorde mitt val enkelt.
    Caroline levde upp till alla mina förväntningar och fick till ett snabbt avslut med ett bud som jag kände mig nöjd med.
    Sammanfattningsvis ger jag Caroline full eloge och högsta betyg! Läs mer
  • 2020-08-13

Niklas Kjell M skrev om Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Catherine är en toppenmäklare. Lätt att få kontakt med och snabba svar. Löser problem som dyker upp på ett mycket smidigt sätt. Okomplicerad. Fick mycket mer vid försäljningen än vad jag hade vågat önska. Läs mer
  • 2020-08-11

Anders T skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag köpte en tomt på Tynningö. Jag blev bemött av en mycket proffsig mäklare som alltid svarade på mina frågor oavsett tid med ett glatt humör.
    Caroline är en mycket gullig tjej som gör allt för att köparen ska känna sig nöjd. Läs mer
  • 2020-08-10

Andréas Mattias Y skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Snabb, proffsig och otroligt kunnig! Läs mer
  • 2020-07-29

Marina L skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Caroline är engagerad och inlyssnande och har hela tiden hållit oss uppdaterade i hela processen. Hon svarar snabbt på mail och har en mycket trevlig approach. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Marcus Carl Gustav L

2020-07-27

Marcus Carl Gustav L skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Caroline vet vad hon pratar om, vi behövde sälja vår villa med ganska kort varsel då vi köpte hus först. Carolin styrde upp och var fantastisk på alla sätt och coachade oss hela tiden i rätt riktning, vad vi skulle fokusera på och framförallt vad vi inte skulle lägga energi på.
    Fotografen som Caroline anlitade tog bilder av världsklass.
    Vi fick ett fantastiskt gensvar med massor med sällskap på visning.
    Vi är jättenöjda med Caroline som vår mäklare och kan varmt rekommendera henne.
    Familjen Jillbåge Läs mer
  • 2020-07-23

Martin F skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Har köpt bostad via fastighetsbyrån på värmdö. Jag fick den absolut bästa hjälpen av den proffsiga mäklaren
    Caroline Duimovich.

Caroline var väldigt kunnig gällande objektet, extremt snabb och duktig på återkoppling och kontakt.
    Caroline levererar en service i världsklass och är riktigt professionell i sitt arbete.

Jag ger mina varmaste rekommendationer att anlita Caroline som mäklare. Läs mer
  • 2020-07-16

Anders H skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    .................................................................................................. Läs mer
  • 2020-07-01

Ulrika P skrev om Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Köpt parhus! Ellinore var mycket bra att ha kontakt med under hela processen. Läs mer
  • 2020-06-26

Pål B skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Personlig och kunnig. Vi är nöjda!
    Hade önskat lite tydligare info om kostnaden för pantbrev som blev en ytterligare kostnad vi inte räknar med.
    Mvh Läs mer
  • 2020-06-24

Richard B skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålde en bostadsrätt i Gustavsberg. Bra bemött av en trevlig mäklare.
    Gick snabbt och smidigt Läs mer
  • 2020-06-20

Natalia R skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Michael har hjälpt oss både köpa och sälja vårt bostad. Från första mötet gjorde han ett väldigt proffsigt intryck. Det kändes tryggt att kunna lämna över vår bostadsaffär till honom, han kämpade för att få dit köpare, anordnade flera visningar och förde kontinuerligt dialog med oss och köpare för att kunna ro det i land.
    Vi kan med säkerhet rekommendera Michael till er som behöver en mäklare mer erfarenhet.
    Natalia och Thomas Läs mer
  • 2020-06-17

Jessica W skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    Fick ett väldigt gott intryck av veronica som från första kontakt kändes otroligt proffsig och påläst. Snabb återkoppling, kändes ärlig och rak.
    Kan varmt rekommendera henne . Läs mer
    2020-06-17 Veronica E svarar Jessica W
    Tack för de sina orden Jessica och jag önskar er stort lycka till med ert nya fina smultronställe!
  • 2020-06-17

MIkael F skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    Bra påläst och alert mäklare. Snabb på återkoppla och ta fram info. Läs mer
    2020-06-17 Veronica E svarar MIkael F
    Tusen tack Mikael! Jag önskar ert stort lycka till med ert nya smultronställe:)
  • 2020-06-09

Curt Axel B skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Har sålt en tomt på Ekholmen,Väldigt trevlig och lätt att prata med,han får högsta betyg.Mvh Curt Blom Läs mer
  • 2020-06-04

Britt-Marie H skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    En mäklare i toppklass, engagerad, lyhörd, glad positiv, trevlig och mycket kunnig. Kan varmt rekommendera honom och hans mäklarbolag. Har anlitat honom vid två tillfällen vid försäljningar och är supernöjd. Läs mer
  • 2020-06-03

Nils S skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    Veronica sålde vårt fritidshus på Bullandö under en tuff tid då Covid-19 bröt ut. Hon ordnade visningar, privatvisningar och var hur hjälpsam som helst. Höll oss uppdaterade och kom med goda råd. Hennes uppdateringar var snabba och noggranna. Känner imte att hennes starka engagement någonsin minskat, inte ens när försäljningen går mot sitt slut! Ska ni anlita en mäklare och kan få tag på Veronica? Grattis till er!!! Hon är fantastisk Läs mer
    2020-06-03 Veronica E svarar Nils S
    Tusen tack Nils för de fina orden! Det har varit ett nöje från min sida att få jobba med er! Jag hoppas att jag får den möjligheten igen:) Allt gott! Med vänlig hälsning, Veronica
  • 2020-05-13

Hanna Mikaela J skrev om Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Kan varmt rekommendera Cathrine som är jätte proffsig! Läs mer
  • 2020-05-11

Sophie Lovisa R skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Petronella är en fantastisk mäklare som vi varmt rekommenderar!

Säljare villa Herrviksnäs Läs mer
  • 2020-05-10

Anette F skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi sålde vårt radhus med hjälp av Caroline. Hon var mycket hjälpsam och vi kunde alltid lätt få tag i henne när vi behövde. Läs mer
  • 2020-05-07

Annhelen L skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålt en bostadsrätt.
    Min man har haft den största kontakten och varit mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-05-03

Ulrika A skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålt en unik 2a med loft.
    Toppenbra bemötande och supertrevlig! Proffsig och väldigt personlig samtidigt.
    Hon levererade en försäljning på en tuff nivå men som lyckades. Enbart nöjda! Läs mer
    2020-05-04 Veronica E svarar Ulrika A
    Tusen tack för de fina orden Ulrika! Nöjet var på min sida att få jobba med er! Ser framemot fler lyckade bostadsaffärer tillsammans med er:)
  • 2020-05-03

Jessica K skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Petronella fick i uppdrag att sälja min bostadsrätt. Det gick över förväntan! Mycket duktig och erfaren mäklare. Läs mer
  • 2020-04-26

Elin R skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi har köpt ett hus! Caroline var lättillgänglig, svarade på alla frågor och hjälpte oss igenom vårt köp. Så nöjda! Läs mer
  • 2020-04-21

Moa H skrev om Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Väldigt hjälpsam vid lägenhetsförsäljning. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-04-07

Glenn Roger Mikael J skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Proffsig, snabb, serviceminded och med ett stort kontaktnät utav spekulanter. Läs mer
  • 2020-04-06

Nils Anders Peter M skrev om Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi har sålt villa på Värmdö.
    Cathrine är väldigt sympatisk hjälpsam och positiv person, alltid nåbar vid behov.
    Vi har trots osäkra tider sålt till en väl godkänd nivå.
    Vi anlitar gärna Cathrine igen och rekommenderar henne å det varmaste!! Läs mer
  • 2020-03-29

Robert V skrev om Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Har jobbat engagerat med ett svårt objekt. Bra vägledning till mig som god man Läs mer
  • 2020-03-29

Göran G skrev om Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Köpte ett hus och fick bra hjälp sv hennes kollega på Fastighetsbyrån då hon hade semester och var sjuk efter det. Väldigt smidga trots att mäklaren vi hade ej var närvarande. Läs mer
    2020-03-30 Ellinore W svarar Göran G
    Tack för ditt svar! Väldigt tråkigt att jag själv inte kunde vara på plats men det glädjer mig att ni är nöjda med min kollegas hjälp. I dessa tider vågar vi inte ta några risker med sjukdomar. Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nyproducerade hus när det står klart i oktober :) Jag är alltid ett telefonsamtal bort om det skulle dyka upp några frågor under vägen.
    Hälsningar, Ellinore
  • 2020-03-25

Martin Å skrev om Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Mycket flexibel, tillmötesgående och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-03-25

Maria D skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålde via Petronella.
    Kunnig, proaktiv och med positivt energifyllt bemötande.
    Bra upplevelse och kan absolut rekommendera. Läs mer
  • 2020-03-16

Peter W skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag har köpt bostad, en bostadsrätt. Caroline var tillgänglig och lämnade god service genom hela affären.
    Jag blev bra bemött och lyssnad på och Caroline levde upp till mina förväntningar, helt klart.
    Sammantaget en bra upplevelse Läs mer
  • 2020-03-15

Maria W skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Hela min försäljning har gått extremt smidigt och lätt och jag är supernöjd med Caroline. Läs mer

Gustavsberg Centrum, 134 22 Gustavsberg