Alla kategorier Mäklare Stockholms län Värmdö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Värmdö

Fastighetsbyrån Värmdö

Gustavsberg Centrum, 134 22 Gustavsberg — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån har etablerat oss som Värmdös största fastighetsmäklare. Därför kan vi området till punkt och pricka och har det kontaktnät som krävs för att din affär ska bli lyckad. Vilket steg du än befinner dig i bostadsaffären så hjälper vi till.

När du anlitar oss för din bostadsaffär får du garanterat trygghet, förtroende och affärsmässighet på köpet. Vi skräddarsyr våra tjänster efter dina behov och gör allt för att din affär ska nå bästa resultat. Kontakta oss för din affär - det lönar sig alltid.

Läs vad 293 kunder tycker om Fastighetsbyrån Värmdö

• 2019-01-03

Linda E skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Kände mig trygg genom hela processen, från fotografering till försäljning och kontraktsskrivning av min bostad. Proffsigt bemötande och ständigt till hands för att hjälpa till och svara på frågor. Inget negativt att säga, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Mathias J

2018-12-18

Mathias J skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    En målinriktad, ärlig och proffesionell mäklare. Från första samtal till sista handskakning kändes det solklart att jag valt rätt kille för att sälja min lägenhet.
    Trots mycket snack från håll och kanter om en trög marknad så löste Philip försäljningen innan visning.
    Är extremt nöjd och rekommenderar starkt att ni ska vända er till honom. Läs mer
  • 2018-12-13

Lars Einar B skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Han är pådrivande och bra på att återkoppla och har hållit mig informerad om aktuellt läge. Läs mer
  • 2018-12-12

Per Gösta Harry L skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Gäller försäljning av fastighet på Värmdö.
    Vi upplever att vi har haft en bra relation och ett bra bemötande ifrån Louise som har hållit oss uppdaterade med information, förväntnigar och status på ett bra sätt.
    Sammantaget så uppfyller Louise våra förväntningar med bra ordning, vi har inget att klaga på, vilket gör att vi gärna rekommenderar Louise till andra som har behov av att sälja elle köpa fastighet. Läs mer
  • 2018-12-10

Christina A skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålt en villa på Värmdö
    Snabb återkoppling och dialog
    Känts tryckt och omhändertaget, bra dialog Läs mer
  • 2018-12-06

Linus S skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • 2018-12-04

Britta O skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    VI har sålt en villa på Ingarö. Sebastian gjorde ett bra intryck och var noga och korrekt. Det lyste igenom lite att han var ganska ny i yrket. Sebastian växte under hand och vi fick bra kontakt. Sebastian skötte både oss och köparna på ett bra sätt. Det var en liten snårig affär innan blev klart för kontrakt skrivning. Vi hade väl inte direkt några förväntningar utan Sebastian skötte försäljningen själv. Läs mer
  • Eric E

2018-11-30

Eric E skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Smidigt och effektivt genomförd affär.
    Kompetent. Läs mer
  • 2018-11-28

Lars Einar B skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    Nuvarande mäklare verkar vara betydligt bättre än förra jag hade så den här gången har jag stora förhoppningar på att han lyckas sälja mitt hus. Läs mer
  • 2018-11-27

Andrée W skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag sålde huset genom Fastighetsbyrån. Mäklaren var kunnig, snabb vad gäller återkoppling och professionell. Läs mer
  • 2018-11-27

Märta Anne-Marie H skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    sålt hus, mäklaren översittarfasoner, visste bäst,
    förväntade mig inte det beteendet

har fortfarande inte fått kontraktet mäklaren slutat!?
    skulle skrivas på av fler personer

När detta är över så,
    förmodligen använder jag mig inte av Fastighetsbyrån igen Läs mer
  • 2018-11-23

Jonas Sebastian T skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålde min bostadsrätt och Philip har ett positivt bemötande och satte mina önskemål först. Philip fick genomföra många visningar och alltid med ett leende på läpparna. Läs mer
  • 2018-11-12

Maria S skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Petronella hjälpte oss både med försäljning av vår lägenhet och att hitta ny bostad, en fantastiskt duktig mäklare som är tillgänglig, kunnig och förtroendeingivande! Läs mer
  • 2018-11-08

Inger A skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Snabbt, kompetent bemötande. Beröm från banken för att alla handlingar kom in i tid.
    Jag är helnöjd! Läs mer
  • 2018-11-06

Birgitta R skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi har sålt ett fritidsboende på Ingarö.
    Det gick mycket fortare än förväntat och
    mäklaren gjorde ett effektivt jobb. Trevlig och sympatisk. Läs mer
  • Robin P

2018-11-06

Robin P skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Philip var mycket geniun, trevlig, ambitiös och bra att ha och göra med. Han lyckades sälja våran lägenheten för det priset vi ville ha och innan visning.
    Mycket smidigt och bra. Vi rekommenderar Philip! Läs mer
  • 2018-11-03

Sam D skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi valde att sälja vår bostadsrätt med Philip på Fastighetsbyrån i Gustavsberg. Det är något vi verkligen är glada för idag! Vi fick de pris vi ville ha men framför allt så vara bemötande alltid på topp. Otroligt trevlig kille som är driven och har en fin känsla för yrket. Rekommenderar Philip starkt till er andra som står och tvekar över vilken mäklare ni ska välja. I vårt fall är de solklart att vi väljer han även vid framtida försäljningar. Läs mer
  • 2018-10-31

Michelle D skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålde en bostadsrätt
    Väldig trevlig man och driven
    Han levde upp till mina förväntningar, trodde inte affären skulle gå så bra men det gick jättebra
    Kommer rekommendera honom till andra Läs mer
  • 2018-10-31

Jesper Y skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Fantastisk service och hunger från start till mål. Läs mer
  • 2018-10-23

Sofia B skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag var nöjd med mäklaren och tyckte exempelvis att han hanterade budgivningen bra när en budgivare "krånglade" . Jag har hört från en intressent att det hade varit svårt att få kontakt med mäklaren, men det var inget som jag upplevde i min kontakt med honom. Läs mer
  • 2018-10-23

Monika U skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sommarhus,
    Trevlig
    Det har varit helt okey hela resan Läs mer
  • 2018-10-15

Camilla S skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag har köpt en bostadsrätt på Värmdö. Fick ett positivt intryck av Philip direkt när jag klev in i lägenheten. Även fast det var andra intressenter så uppmärksammade han oss nya och gav oss ett prospekt direkt.

I samband med budgivningen upplevde jag både en personlig och professionell kontakt, jag fick stadig uppdatering om budgivningen, både via sms och via telefonsamtal.

Under själva kontraktsskrivningen var Philip lugn, medtodisk och förklarade varje steg för både för mig och säljaren. Jag har bara positiva erfarenheter från denna affär, det känns som att Philip tog hänsyn till både mig och säljaren, att vi båda skulle vara nöjda.
    // Camilla Läs mer
  • 2018-10-10

Lena B skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Fritidshus
    Mycket bra
    Ja
    En mycket positiv upplevelse. Läs mer
  • 2018-09-22

Malin G skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Har köpt bostad och är nöjd med köpet. Bra bemötande, kunnig och lätt att nå vid olika frågor. Läs mer
  • 2018-09-22

Bertil K skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Engagerad på ett trevligt sätt.
    Lyssnade även in oss.
    Hjälpsam med våra frågor Läs mer
  • 2018-09-20

Olle S skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    En bostadsrätt!
    Vänlig och trevlig!
    Hade inga förväntningar.
    Serviceminded och höll mig informerad om med hur affären gick. Läs mer
  • 2018-09-20

Sabina C skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    En 3a på Meitens väg.
    Jättebra! Toppbetyg
    Det tyckte vi verkligen.
    Han är en grym mäklare Läs mer
  • Alli E

2018-09-19

Alli E skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Philip levererade precis det han lovade under vårt första möte och mer därtill. Hans insats var väldigt professionell och försäljningen blev väldigt lyckad. Vi vill tacka Philip för hans driv, engagemang och lyhördhet för våra behov. Läs mer
  • 2018-09-19

Rachel Louise Elisabet G skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Petronella har mycket erfarenhet, kunde allt om husen i vårt område och kunde ge köpare förtroende. Hon har ett startkt driv och mycket positiv energi som höll humöret uppe även i en tuffare marknad som det är nu. Läs mer
  • 2018-09-18

Stig W skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Har köpt fritidshus i Stavsnäs. Kontakten med mäklaren var bra. Saknade ingen information och mäklaren hade insikt i vilka vi var och vilka frågor som var viktiga. Läs mer
  • 2018-09-18

Henrik O skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jättebra bemötande, trevlig och serviceminded! Läs mer
  • 2018-09-16

Henrica D skrev om Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Har sålt vår villa. Proffsigt och trevligt bemötande med stort engagemang och noggrannhet. Läs mer
  • Per L

2018-09-14

Per L skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Över förväntan bra utfört av mäklaren snabbt och grundligt. Läs mer
  • Per-Olov S

2018-09-13

Per-Olov S skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi har sålt ett fritidshus i Stockholms skärgård och blev mycket väl bemötta under hela försäljningsperioden av MICHAEL AHLSTRÖM, FASTIGHETSBYRÅN.
    Han uppfyllde alla våra förväntningar på hur en mäklare bör utföra sitt uppdrag.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar gärna Michael till andra. Läs mer
  • 2018-09-13

Catherine D skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi har både köpt och sålt hus via Sebastian och vi tycker han skött affären mycket bra! Läs mer
  • 2018-09-13

Anna L skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Uppskattar Sebastians arbete iom försäljningen av mitt hus. Hans tillgänglighet och tålamodet med alla mina frågor. Med humor och sin proffsighet gick affären strålande. Tack! Läs mer
  • 2018-09-12

Per F skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Har varit bra som förväntat.
    Allt ok. Läs mer
  • 2018-09-12

Andreas L skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Trevlig, bra återkoppling och dialog Läs mer
  • 2018-09-11

Jonas B skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Bra. Läs mer
  • Louise L

2018-09-05

Louise L skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi hade ett gott första möte och berättade om vår prisbild av vårt radhus. En bra diskussion om marknad och fördelar fortsatte. Sedan gick det fort och redan innan visning var radhuset sålt till bästa pris i området till mycket härliga kunder. Philip är snabb som en vessla och kör så det ryker. Vi uppskattar också hans saklighet vid kontraktsskrivningen . Vill du ha en bra mäklare med extra driv; välj Philip! Läs mer
  • 2018-09-04

Anders L skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vansinnigt engagerad och samtidigt lyhörd vid våran försäljning av radhuset. Våra förväntningar på sluresultatet har förverkligats med mycket hårt arbete under tiden före visning. Läs mer
  • Alexander W

2018-09-03

Alexander W skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Aldrig träffat en mer engagerad och driven mäklare. Han överträffade våra förväntningar och visade enorm hängivenhet och drivkraft från dag ett.

Försökte sälja vår lägenhet med annan mäklare i fyra månader utan resultat. Då böt vi till Philip och han sålde den innan visning.

Proffs ut i fingerspetsarna! Läs mer
  • 2018-09-01

Hans Peter W skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Philip överträffade våra förväntningar. Han är ett proffs ända ut i fingerspetsarna!
    Vi hade haft vår bostadsrätt ute en längre tid hos annan mäklarbyrå, men inte fått sålt. Vi bytte till Fastigheysbyrån och Philip lyckades sälja bostadsrätten INNAN visning! Läs mer
  • 2018-08-29

Anna-Britta L skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Helt genom nöjd med bemötande och genomförande av försäljningen av min bostadsrätt.

Anna Johansson Läs mer
  • 2018-08-27

Tomas J skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Mycket profesionell hantering av försäljningen av vår lägenhet. Bra informationsflöde och ständig kontakt med hur allt låg till. Philip Johansson Krajačić rekommenderas starkt som mäklare. Läs mer
  • Kevin J

2018-08-12

Kevin J skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    Supertrevlig mäklare som skötte allt exemplariskt. Snabb försäljning på 2 veckor som överskred mina förväntningar.

Rekommenderas starkt! Läs mer
    William W gillar detta
  • 2018-06-29

Jasmin Ö skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Philip har skött vår försäljning strålande. Han har varit snabb i att agera och kommunicera, och vi har kunnat lita på att han har full koll på läget vilket var helt avgörande för oss, då vi hade fullt upp själva under försäljningen. Läs mer
  • 2018-06-16

Henrica D skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Proffsigt bemötande och packetering av försäljning av vår villa. Stort engagemang för att få en bra affär för säljaren. Vi är väldigt nöjda och kan rekommendera mäklaren för andra uppdrag. Läs mer
  • 2018-06-15

Ulf S skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Köpt nr lägenhet Petronella Trevlig, flexibel i sitt sätt att jobba kan verkligen rekommendera henne Läs mer
  • 2018-06-14

Maria M skrev om Philip Johansson Krajačić en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Stort engagemang och tydlig återkoppling. Läs mer

Gustavsberg Centrum, 134 22 Gustavsberg