Alla kategorier Mäklare Stockholms län Värmdö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Värmdö

Fastighetsbyrån Värmdö

Gustavsberg Centrum, 134 22 Gustavsberg — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån har etablerat oss som Värmdös största fastighetsmäklare. Därför kan vi området till punkt och pricka och har det kontaktnät som krävs för att din affär ska bli lyckad. Vilket steg du än befinner dig i bostadsaffären så hjälper vi till.

När du anlitar oss för din bostadsaffär får du garanterat trygghet, förtroende och affärsmässighet på köpet. Vi skräddarsyr våra tjänster efter dina behov och gör allt för att din affär ska nå bästa resultat. Kontakta oss för din affär - det lönar sig alltid.

Läs vad 336 kunder tycker om Fastighetsbyrån Värmdö

• 2019-06-14

Lina A skrev om Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Ellinore var en mäklare med en inställning och attityd som fick mig som köpare att känna oss i fokus. Hon är lyhörd och engagerad. ⭐ Läs mer
  • 2019-06-14

Linus S skrev om Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Lägenhet
    Proffsigt
    Sälja lyan, ja
    Hel nöjd Läs mer
  • 2019-06-13

Briff J skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Det var första gången jag sålde en bostad och fick all information och hjälp jag behövde! Sebastian har ett väldigt bra driv och energi. Läs mer
  • Perla G

2019-06-10

Perla G skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi köpte ett radhus i Gustavsberg och allt har blivit smidigt och bra! Läs mer
  • 2019-06-07

Lukas B skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Louise är kunnig, lyhörd och professionell. Jag uppskattar framförallt hennes utmärkta lokalkännedom och kunskap om området. Läs mer
    2019-06-07 Louise B svarar Lukas B
    Hej Lukas,
    Tusen tack för din fina recommendation! Jag hoppas du kommer trivas i nya lägenheten.
    Kul att du uppskattar mitt arbete, jag finns alltid ett telefonsamtal bort om du vill ha fler tips på smultronställen i Gustavsberg och på Värmdö!
  • 2019-06-07

Mimmi K skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Louise sålde min bostadsrätt på ett föredömligt sätt. Hon har en proffessionalitet rakt igenom och beskriver dessutom objektbeskrivningen på din bostad som en poet⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    2019-06-07 Louise B svarar Mimmi K
    Stort tack Mimmi för ett härligt samarbete rakt igenom och för de fina orden!
    Det har varit en fröjd att få jobba med dig och jag är så glad att du känner dig nöjd med mitt arbete. Njut av ledigheten när den kommer så ses vi på tillträdet.
    Allt gott, Louise.
  • 2019-06-05

Malin Z skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Köpte hus av Louise, mycket proffsigt intryck med härlig glimt i ögat.
    Supernöjd! Läs mer
    2019-06-11 Louise B svarar Malin Z
    Stort tack Malin för en fin rekommendation!
    Lycka till med färdigställandet av huset, jag hoppas ni kommer trivas superbra. Kommer gärna förbi i framtiden och ser hur det blev.
  • 2019-06-03

Joel Inge Roland J skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag har sålt ett fritidshus på Ingarö. Jag var väl medveten att marknaden inte var den bästa för närvarande. Mäklaren Sebastian T. hade ett korrekt och professionellt uppträdande gentemot mej. Han hade en positiv attityd och jag upplevde honom kunnig på marknadssituationen och samtidigt realistisk. Jag tycker Sebastian T. levde upp till mina förväntningar och bemödade sig att genomföra två visningar. Jag var helt nöjd med Sebastian som mäklare. Läs mer
  • Elin S

2019-05-30

Elin S skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålt min villa på Värmdö. Blev rekommenderad att använda mig av Sebastian vid försäljning och det är jag väldigt glad över. Jätte bra kille, vet vad han pratar om, otroligt erfaren, rak och ärlig. Han levde definitivt upp till mina förväntningar och gjorde ett toppen jobb trots den dåliga marknaden just nu. Jätte nöjd och kan starkt rekommendera honom vidare! Läs mer
  • 2019-05-27

Noomi H skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag köpte en fastighet som Michael förmedlade. Jag tycke att han var avslappnad, trevilg och tillmötesgående. Ibland var det lite svårt att få snabb återkoppling gällande budgivning och kontakt med säljaren, men jag har full förståelse för att mäklare arbetar på obekväma arbetstider och har många kunder att hantera samtidigt. Läs mer
  • Peter John K

2019-05-16

Peter John K skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sebastian helped us sell our house while we were away on vacation for 2 months. He was amazing during the whole selling of the house.

He was very proactive and continually communicating the status to us, which was very appreciated since we were out of the country.

I would honestly recommend Sebastian to anyone trying to sell their house. Läs mer
  • Robert K

2019-05-15

Robert K skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Har sålt ett radhus i Hemmesta Värmdö. Vart väldigt bra bemött av mäklaren och hon utförde sitt jobb utmärkt.
    Skulle absolut rekomendera henne till andra. Läs mer
  • Inger A

2019-05-15

Inger A skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    Snabb, kunnig, engagerad. Affären genomfördes smidigt och utan några som helst problem. Mäklaren fick också beröm från min bankkontakt. Läs mer
  • 2019-05-12

Örjan Å skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi har sålt vårt hus efter 45 år.

Vi blev väl bemötta av Louise Broquist.

Det gick fort, vi hade inga förväntningar.

Bra. Läs mer
    2019-05-27 Louise B svarar Örjan Å
    Hej Örjan,
    Tack för fina ord. Så kul att vi fick till en snabb och lyckad försäljning.
    Vi ses på tillträdet.
  • 2019-05-08

Helena H skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Köpte en villa där Petronella var mäklare. Hon är proffsig och engagerad.
    Tydlig med vad som förväntas av både säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-05-08

Nina F skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag köpte en Bostadsrätt via i en tid då mitt egna liv var väldigt rörigt. Jag blev proffsigt bemött och fick mycket feedback kring allt som skulle ske på ett proffsigt och öppet sätt som gjorde att jag kunde avsluta affären i trygga händer. Läs mer
  • Sabina Cecilia N

2019-05-02

Sabina Cecilia N skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Caroline bemötte oss på ett mycket professionellt sätt vilket gjorde att vi kände oss trygga i vår försäljning.
    Hon är kunnig, lyhörd och hon förmedlade sin rådgivning på ett bestämt men ödmjukt sätt, vilket innebar att hon fick vårt fulla förtroende.

För oss var det också viktigt att de som var spekulanter på vårt hus skulle bli bemötta på ett bra sätt, och där kunde vi lugnt lita på att Caroline fixade det.

Vi är tacksamma för all tid och arbete hon la ner på att följa upp alla spekulanter, det värdesatte vi högt då marknaden är lite trög just nu.

Att hon därtill är positiv, glad och öppen gjorde att vi fick en fin kontakt med henne. Vi ger Caroline våra bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2019-05-02

Stefan S skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Louise Broquist har sålt en fritidsfastighet på Djurö för min räkning.

Mina förväntningar på mäklaren var höga och Louise har i alla avseende levt upp till dem och därför får hon högsta betyg från mig.

Stefan Svanström Läs mer
    2019-05-10 Louise B svarar Stefan S
    Tusen tack för den fina rekommendationen Stefan!
    Det värmer verkligen att du känner att jag levde upp till dina förväntningar. Härligt att vi kunde få till en snabb och smidig affär.
    Vi ses på tillträdet!
    Allt gott, Louise!
  • 2019-04-29

Marika E skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi har sålt vår bostad på Västerleden 24 i Mörtnäs. Vi kan inte annat än rekommendera Petronella Tell! - En mycket kunnig mäklare som inger ett starkt förtroende. Dessutom väldigt trevlig och positiv. Vi är så nöjda! Läs mer
  • Ali J

2019-04-29

Ali J skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag tycker att Louise är väldikt duktig och jag hade haft väldigt bra kontakt med Louise undertiden, Louise registrerade önskemål, bokade in värderings möte, reda på fakta om bostaden, bra kommunikation med både säljare och köparen. Läs mer
    2019-05-10 Louise B svarar Ali J
    Hej Ali!
    Tack för de fina orden, det värmer verkligen att du tycker att jag gjorde bra ifrån mig. Det har vart väldigt kul att få jobba med er och superkul att vi fick till en smidig affär.
    Grattis till köpet av nya lägenheten, vi ses på tillträdet!
    Vänligen, Louise!
  • 2019-04-26

Helene H skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag har sålt ett fritidshus tillsammans med två syskon. Bemötandet har varit trevligt och bra. Det är min bror som har haft huvudkontakt med mäklaren. Min upplevelse är en tydlig och informativ kontakt. Ej alltid så lätt att få tag i. Läs mer
  • 2019-04-25

Rolf T skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålt fritidsfastighet.
    Mycket positivt bemötande av mäklaren, som absolut levde upp till förväntningarna.
    Trevligt och proffsigt hela processen hitills. Läs mer
  • 2019-04-23

Kristoffer M skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Köpte bostad med Caroline och är mycket nöjd med bemötandet Läs mer
  • Malin O

2019-04-14

Malin O skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag och min sambo köpte en villa i Evlinge.

Vi är supernöjda med Petronella Tell och Fastighetsbyrån. Om vi någon dag säljer så kommer vi alla gånger kontakta Petronella igen!

Supertrevlig, professionell och kunnig :) Läs mer
  • 2019-04-14

Berit Margareta R skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålt en villa. Caroline har verkligen känsla för det aktuella marknadsvärdet. Vi blev lätt besvikna när Caroline ville sätta ett ganska lågt utgångsvärde. Men det visades sedan vara ganska perfekt. Vi känner oss i alla fall klart nöjda med försäljningen av villan. Känns som det blev rätt pris i slutbudet. Dessutom är Caroline en mycket behaglig person.
    Vi har redan rekommenderat henne till våra vänner.
    Berit & Rune Rabenius Läs mer
  • 2019-04-12

Ott Jonathan S skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Mycket trevlig mäklare! Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-04-11

Josefine S skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Har precis sålt min lägenhet och är mycket nöjd med det engagemang och stöd som jag har fått. Hela processen har känts lätt och trygg. Jag kan absolut rekommendera Caroline till andra som ska anlita mäklare! Läs mer
  • 2019-04-11

Keili S skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    En mycket proffesionell, saklig och trevlig mäklare. Lösningsorienterad och alltid tillgänglig! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-04-06

Joel J skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi köpte hus. Mäklaren var väldigt bra, så vi är nöjda! Läs mer
  • 2019-03-28

Patrik P skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Snabbt smidigt trevlig bra mäklare Läs mer
    2019-04-03 Louise B svarar Patrik P
    Tack för en fin rekommendation Patrik.
    Tusen tack för förtroendet att få sälja din fina lägenhet, härligt att vi nådde ett lyckat resultat så snabbt och smidigt. Vi ses på tillträdet.
  • 2019-03-25

Marianne K skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    har sålt en bostadsrätt. glad och trevlig. Läs mer
    2019-04-03 Louise B svarar Marianne K
    Hej Marianne,
    Tusen tack för din rekommendation. Nu hoppas jag att ni ska trivas superbra i nya lägenheten när det blir dags att flytta in. Vi ses på tillträdet.
  • 2019-03-21

Jessica A skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålt bostadsrätt. Process blev segdragen pga av dödsfall i familjen, men Louise har varit lyhörd och tålmodig. Bra, alltid återkopplat och snabb på att återkomma när så önskat. Läs mer
    2019-03-22 Louise B svarar Jessica A
    Tack för en superfin rekommendation Jessica!
    Det har vart så kul att få hjälpa dig genom säljprocessen och även få vara med på er köpresa. Tack för ett härligt samarbete.
    Stort lycka till med nya huset!
  • 2019-03-12

Ingela Rosemary L skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sebastian Tyynelä har varit klok, kunnig, lyhörd, vänlig och snabb.

Vi har själva letat hus i några år och vet att mäklare kan vara otroligt olika. Bra och mindre bra - eller t o m dåliga . Eftersom att köpa eller sälja en fastighet är en av de största affärerna man gör i sitt liv vill man känna sig trygg.

Det har vi gjort med Sebastian. Klok och kunnig- gett oss bra råd och kännt av marknaden perfekt. Lyhörd - lyssnat på våra funderingar och undringar. Vänlig - tålmodig och engagerad. Snabb - alltid varit tillgänglig, snabbt gett besked, hanterat budgivningsprocessen effektivt.

Tack vare detta har vi fått en snabb affär på en svag marknad till ett pris vi är nöjda med. Vårt sommarhus på Saltarö-Värmdö har nu fått nya ägare som vi hoppas ska trivas lika bra som vi gjort!

Vi kan verkligen rekommendera Sebastian Tyynelä.
    Ingela och PA Läs mer
  • Othon M

2019-03-10

Othon M skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Hej, vi sålde en lägenhet, Carolin har kämpat bra med att kontakta köpare och extra visningar mm. Vi fick över den summan vi hade tänkt. Min upplevelse var positiv jag har blivit kontaktad och informerat hela tiden. Läs mer
  • 2019-03-08

Carolina Moultou H skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi har just sålt en bostadsrätt med Carolines hjälp. Hon har varit professionell, lyhörd och skicklig i sin roll. Hon kom för en värdering samma dag som vi tog kontakt. Hon är dessutom snabb på att svara på mail, sms och telefon.
    Jag känner mig otroligt nöjd med att ha anlitat henne och skulle rekommendera henne till andra i behov av mäklare. Läs mer
  • 2019-03-06

Annelie Sofia Elisabeth L skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålt bostad. Smidigt hela vägen från början till slut samt alltid varit nåbar. Läs mer
  • Denise  Ö

2019-03-04

Denise Ö skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Petronella har alltid under alla uppdrag hon fått utav mig gjort sitt yttersta och med sin breda kompetens så har hon kunskapen att kunna fullfölja sina uppdrag på ett snyggt och lyckat sätt.

Proffisionell och engagerad mäklare i toppklass som månar till max om sina kunder! Läs mer
  • Claes Göran M

2019-03-01

Claes Göran M skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi sålde våran bostad på Hinsavägen 3, Evlinge, Värmdö.
    Louise bemötte oss på ett mycket bra och proffisigt sätt.
    Hon stöttade oss och hjälpe oss med allt vi behövde. Hon kontaktade alla intressenter och löste allt mycket bra. Alla verkade så nöjda med hennes bemötande.
    Allt fungerade perfekt från första mötet tills vi nu förra veckan skrev alla papper.
    Kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
    2019-03-22 Louise B svarar Claes Göran M
    Hej Eva och Göran,
    Tusen tack för alla de fina orden, det värmer verkligen. Det har varit så kul att få jobba med er och att få hjälpa och stötta i både sälj- och köpprocessen, ett riktigt team har vi varit!
    Jag önskar er ett stort lycka till med nya boendet.
    Vi hörs snart igen.
  • 2019-02-28

Gudrun Ingeborg E skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Bra hjälp att sälja vårt fritidshus.
    Aktiv och positiv attityd. Läs mer
  • 2019-02-27

Eva Kristina J skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag har sålt ett radhus.
    Jag blev mycket bra bemött av Caroline, hon var positiv , engagerad och återkopplade under pågående uppdrag.
    Hon levde upp till mina förväntningar och jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-02-27

Folke A skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Köpt fritidshus i Djurhamn.
    Professionellt men också personligt bra och vänligt bemötande, snabb återkoppling under budgivningsprocessen, och smidighet vid kontraktsskrivning och överlåtelse.

Vänliga hälsningar
    Cecilia Rydinger Alin Läs mer
  • Per-Arne Å

2019-02-26

Per-Arne Å skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Han var som en god mäklare skall vara.
    Hjälpsam och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-02-26

Jeanette Y skrev om Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag har sålt ett hus. Jag blev bra bemött under en ganska knepig situation. Jag hade höga förväntningar på försäljningen, men pga rådande klimat på bostadsmarknaden, möttes de inte. Men det hade inget med mäklaren att göra. Han var generellt väldigt hjälpsam och även om hans jobb är att komma till avslut, så fick jag ändå intrycket att han försökte göra det så bra som möjligt för mig som säljare. Läs mer
  • 2019-02-25

Emma Kristina Irene C skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Caroline var bra, saklig och lätt att ha o göra med. Alltid tillgänglig och med facit i hand gav oss rätt råd på vägen. Proffsig Läs mer
  • 2019-02-24

Tobias O skrev om Louise Broquist en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Väldigt bra bemötande på en bra nivå när vi köpte vårat hus. Läs mer
    2019-03-01 Louise B svarar Tobias O
    Tusen tack för din rekommendation Tobias!
    Hoppas katterna har det bra i sitt kattrum och att ni trivs superbra i huset. Boa och gör det till ert så ser jag fram emot att få komma och kika i framtiden.
    Hälsningar Louise
  • 2019-02-24

Frans C skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Går in 100% i affären och gör det lilla extra. Läs mer
  • 2019-02-23

Hans Peter J skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi var köpare och Petronella gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • Mark G

Mark G skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Super service- modern, keen and really determined - highly recommend. Läs mer
  • Anton K

Anton K skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Caroline har från första mötet till kontraktsskrivning levererat i absolut världsklass.

Caroline går in med ett sådant oerhört stort engagemang och det märks verkligen genom hela processen från fotograferingen och framförallt bostadens beskrivning och allt förarbete innan första visningen.
    Allra minst hur en svängande bostadsmarknad ser ut kändes det väldigt skönt att Carro har absolut stenkoll.

Det vi är extra nöjda med förutom allt ovannämnda är när bud och alla telefonsamtal sker så är Caroline alltid tillgänglig ( är hon alltid annars också) och håller dig väl uppdaterad även om det inte har hänt något.
    När ett hinder uppstått gör hon det där lilla extra för att lösa problemet.
    Speciellt nöjda är vi med hur snabbt Caroline jobbade med kontraktsskrivningen ! Läs mer
  • Karin J

Karin J skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Skrev igår men allt försvann ... vet ej om det kom fram. P.T var en jättetrevlig mäklare när vi var på visning. Vi la bud och fick den sedan 1 v senare. Rekordvägen 1.890:- Samma dag vi skulle skriva 2 timmar innan så ringde P.T och medd att hon missat att hon skulle vara på kurs, vi skulle skriva kl 12. Hon skickade en ny mäklare och vi skrev. Var fel namn på mig som har dubbelnamn i efternamn och man lovade fixa det men detta har medfört 4 olika samtal för vi har fått fel namn på port, postfack och dörr. Man går efter det som skrivits och massa samtal om detta. Fick medd att vi skulle anmäla oss som medlemmar på HSB vilket jag bestred eftersom jag visste det var fel men hon sa att det var rätt. Efter vi betalt in alla pengar dit och sedan skulle få tillbaks dom var det ett jättejobb och massa strul som vi själva fick sköta + att vi förlorade pengar. När vi skulle skriva på l.heten 2/1 så fick vi höra att hon hade sänt en ny mäklare för hon skulle inte vara där den dagen. jag har själv påtalat P.T att jag tycker det varit alltför mycket strul och fel vilket inte känns bra. Det handlar om en massa förtroende och tillit och det har svajat rejält tycker vi. Tillgängligheten har inte varit helt acc enligt oss ... och det har gått långa stunder mellan mail och förfrågningar. Så med facit i hand så har vi inte haft någon direkt koppling till Petronella Tell och anser att det inte var så lyckat för oss. Är glada över vår mäklare hon tipsade om som har varit oerhört pålitlig och närvarande och tillgänglig. Så tyvärr har vi inte något direkt bra betyg att sätta om vi ska vara ärliga. Läs mer

Gustavsberg Centrum, 134 22 Gustavsberg