Fastighetsbyrån Värmdö

Gustavsberg Centrum, 134 22 Gustavsberg — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån har etablerat oss som Värmdös största fastighetsmäklare. Därför kan vi området till punkt och pricka och har det kontaktnät som krävs för att din affär ska bli lyckad. Vilket steg du än befinner dig i bostadsaffären så hjälper vi till.

När du anlitar oss för din bostadsaffär får du garanterat trygghet, förtroende och affärsmässighet på köpet. Vi skräddarsyr våra tjänster efter dina behov och gör allt för att din affär ska nå bästa resultat. Kontakta oss för din affär - det lönar sig alltid.

Läs vad 404 kunder tycker om Fastighetsbyrån Värmdö

• 2020-07-01

Ulrika P skrev om Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Köpt parhus! Ellinore var mycket bra att ha kontakt med under hela processen. Läs mer
  • 2020-06-26

Pål B skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Personlig och kunnig. Vi är nöjda!
    Hade önskat lite tydligare info om kostnaden för pantbrev som blev en ytterligare kostnad vi inte räknar med.
    Mvh Läs mer
  • 2020-06-24

Richard B skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålde en bostadsrätt i Gustavsberg. Bra bemött av en trevlig mäklare.
    Gick snabbt och smidigt Läs mer
  • 2020-06-20

Natalia R skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Michael har hjälpt oss både köpa och sälja vårt bostad. Från första mötet gjorde han ett väldigt proffsigt intryck. Det kändes tryggt att kunna lämna över vår bostadsaffär till honom, han kämpade för att få dit köpare, anordnade flera visningar och förde kontinuerligt dialog med oss och köpare för att kunna ro det i land.
    Vi kan med säkerhet rekommendera Michael till er som behöver en mäklare mer erfarenhet.
    Natalia och Thomas Läs mer
  • 2020-06-17

Jessica W skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    Fick ett väldigt gott intryck av veronica som från första kontakt kändes otroligt proffsig och påläst. Snabb återkoppling, kändes ärlig och rak.
    Kan varmt rekommendera henne . Läs mer
    2020-06-17 Veronica E svarar Jessica W
    Tack för de sina orden Jessica och jag önskar er stort lycka till med ert nya fina smultronställe!
  • 2020-06-17

MIkael F skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    Bra påläst och alert mäklare. Snabb på återkoppla och ta fram info. Läs mer
    2020-06-17 Veronica E svarar MIkael F
    Tusen tack Mikael! Jag önskar ert stort lycka till med ert nya smultronställe:)
  • 2020-06-09

Curt Axel B skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Har sålt en tomt på Ekholmen,Väldigt trevlig och lätt att prata med,han får högsta betyg.Mvh Curt Blom Läs mer
  • 2020-06-04

Britt-Marie H skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    En mäklare i toppklass, engagerad, lyhörd, glad positiv, trevlig och mycket kunnig. Kan varmt rekommendera honom och hans mäklarbolag. Har anlitat honom vid två tillfällen vid försäljningar och är supernöjd. Läs mer
  • 2020-06-03

Nils S skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    Veronica sålde vårt fritidshus på Bullandö under en tuff tid då Covid-19 bröt ut. Hon ordnade visningar, privatvisningar och var hur hjälpsam som helst. Höll oss uppdaterade och kom med goda råd. Hennes uppdateringar var snabba och noggranna. Känner imte att hennes starka engagement någonsin minskat, inte ens när försäljningen går mot sitt slut! Ska ni anlita en mäklare och kan få tag på Veronica? Grattis till er!!! Hon är fantastisk Läs mer
    2020-06-03 Veronica E svarar Nils S
    Tusen tack Nils för de fina orden! Det har varit ett nöje från min sida att få jobba med er! Jag hoppas att jag får den möjligheten igen:) Allt gott! Med vänlig hälsning, Veronica
  • 2020-05-13

Hanna Mikaela J skrev om Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Kan varmt rekommendera Cathrine som är jätte proffsig! Läs mer
  • 2020-05-11

Sophie Lovisa R skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Petronella är en fantastisk mäklare som vi varmt rekommenderar!

Säljare villa Herrviksnäs Läs mer
  • 2020-05-10

Anette F skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi sålde vårt radhus med hjälp av Caroline. Hon var mycket hjälpsam och vi kunde alltid lätt få tag i henne när vi behövde. Läs mer
  • 2020-05-07

Annhelen L skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålt en bostadsrätt.
    Min man har haft den största kontakten och varit mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-05-03

Ulrika A skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålt en unik 2a med loft.
    Toppenbra bemötande och supertrevlig! Proffsig och väldigt personlig samtidigt.
    Hon levererade en försäljning på en tuff nivå men som lyckades. Enbart nöjda! Läs mer
    2020-05-04 Veronica E svarar Ulrika A
    Tusen tack för de fina orden Ulrika! Nöjet var på min sida att få jobba med er! Ser framemot fler lyckade bostadsaffärer tillsammans med er:)
  • 2020-05-03

Jessica K skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Petronella fick i uppdrag att sälja min bostadsrätt. Det gick över förväntan! Mycket duktig och erfaren mäklare. Läs mer
  • 2020-04-26

Elin R skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi har köpt ett hus! Caroline var lättillgänglig, svarade på alla frågor och hjälpte oss igenom vårt köp. Så nöjda! Läs mer
  • 2020-04-21

Moa H skrev om Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Väldigt hjälpsam vid lägenhetsförsäljning. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-04-07

Glenn Roger Mikael J skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Proffsig, snabb, serviceminded och med ett stort kontaktnät utav spekulanter. Läs mer
  • 2020-04-06

Nils Anders Peter M skrev om Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi har sålt villa på Värmdö.
    Cathrine är väldigt sympatisk hjälpsam och positiv person, alltid nåbar vid behov.
    Vi har trots osäkra tider sålt till en väl godkänd nivå.
    Vi anlitar gärna Cathrine igen och rekommenderar henne å det varmaste!! Läs mer
  • 2020-03-29

Robert V skrev om Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Har jobbat engagerat med ett svårt objekt. Bra vägledning till mig som god man Läs mer
  • 2020-03-29

Göran G skrev om Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Köpte ett hus och fick bra hjälp sv hennes kollega på Fastighetsbyrån då hon hade semester och var sjuk efter det. Väldigt smidga trots att mäklaren vi hade ej var närvarande. Läs mer
    2020-03-30 Ellinore W svarar Göran G
    Tack för ditt svar! Väldigt tråkigt att jag själv inte kunde vara på plats men det glädjer mig att ni är nöjda med min kollegas hjälp. I dessa tider vågar vi inte ta några risker med sjukdomar. Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nyproducerade hus när det står klart i oktober :) Jag är alltid ett telefonsamtal bort om det skulle dyka upp några frågor under vägen.
    Hälsningar, Ellinore
  • 2020-03-25

Martin Å skrev om Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Mycket flexibel, tillmötesgående och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-03-25

Maria D skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålde via Petronella.
    Kunnig, proaktiv och med positivt energifyllt bemötande.
    Bra upplevelse och kan absolut rekommendera. Läs mer
  • 2020-03-16

Peter W skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Jag har köpt bostad, en bostadsrätt. Caroline var tillgänglig och lämnade god service genom hela affären.
    Jag blev bra bemött och lyssnad på och Caroline levde upp till mina förväntningar, helt klart.
    Sammantaget en bra upplevelse Läs mer
  • 2020-03-15

Maria W skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Hela min försäljning har gått extremt smidigt och lätt och jag är supernöjd med Caroline. Läs mer
  • 2020-03-14

Sara E skrev om Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Cathrine hjälpte mig sälja min 3:a i Gustavsberg medan jag bodde utomlands. Ingenting var någon gång ett problem och hela processen gick riktigt smidigt tack vare hennes flexibilitet. Hon höll mig informerad om vad som hände hela tiden och var alltid positiv, vänlig och saklig. Cathrine gjorde ett proffsigt jobb i en svår tid med hot om en kommande osäker marknad. Jag är mer än nöjd med slutresultatet! Läs mer
  • 2020-03-04

Ginger S skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålt villa på Värmdö. Förväntning var att få huset sålt inom rimlig tid, vilket jag tycker att det är. Bemötandet var verkligen trevligt, yrkesmässigt men också en medmänniska som det var lätt att prata och diskutera med, högsta betyg. Så sammanfattningsvis en person och mäklare jag varmt kan rekommendera. 😍 Läs mer
    2020-03-07 Veronica E svarar Ginger S
    Tack fina Ginger för de orden! Det värmer väldigt mycket och jag hoppas nu allt allt kommer bli toppen i din nya bostad! Allt gott! Varma hälsningar, Veronica
  • 2020-03-03

Tove B skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    Köpt lägenhet, 82kvm i Gustavsberg.
    Veronica är mycket trevlig, engagerad och duktig på sitt jobb. Vi kände oss trygga genom hela processen och fick svar på alla våra frågor. Skulle absolut rekommendera Veronica som mäklare! Läs mer
    2020-03-04 Veronica E svarar Tove B
    Tusen tack för de orden Tove! Det har varit ett nöje att få hjälpa er i letandet av ert nya boende:) Jag hoppas ni kommer trivas superbra i er drömiga lägenhet!
  • 2020-02-24

Zuheir H skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålt hus.toppen bemött!!tack./zuheir Läs mer
  • 2020-02-20

Emma L skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    Köpte en lägenhet.
    Gott bemötande av mäklaren. Läs mer
  • 2020-02-17

Madeleine K skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Professionellt bemötande och jättetrevlig!
    Mycket nöjd med försäljningen av min lägenhet. Läs mer
  • 2020-02-16

Christa Maria H skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålde mitt fritidshus med Petronella och är super nöjd! Rekommenderar henne starkt till alla! Läs mer
  • 2020-02-10

Emma O skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    Veronica har hjälp mig att sälja mitt radhus på 88kvm. Veronica är väldigt flexibel och tillmötesgående samt har ett bra arbetssätt för att få hela affären på plats. Vi har haft bra kontakt under hela processen och försäljningen landade i ett mycket bättre pris än jag hade förväntat mig. Hon är väldigt noggrann och har superkoll vilket jag uppskattar mycket. Bra feedback och rekommendationer har hon gett mig.

Viktigt för mig är att en mäklare är lyhörd och lyssnar in mitt behov och kan bemöta det även om det betyder en del obekväma arbetstider. Jag har själv ett krävande jobb och behöver flexibla arbetstider för både kontraktskrivning och kommunikation då jag själv har ett krävande jobb. Veronica har verkligen lyssnat in och mött mig i detta för att lösa allt så smidigt som möjligt. Läs mer
    2020-02-10 Veronica E svarar Emma O
    Tusen tack Emma för din kommentar om mitt arbete och att du tycker att jag gjort ett bra jobb. Det värmer oerhört!

Jag önskar dig stort lycka till med ditt nya fina hus! Varma hälsningar, Veronica
  • 2020-02-09

Anna D skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    Veronika har sålt min lägenhet. Hon är lätt att arbeta med, tillgänglig under veckans alla dagar för frågor stora som små! Rekommenderar verkligen henne som mäklare! Försäljningen gick mycket smidigt! Läs mer
    2020-02-09 Veronica E svarar Anna D
    Tusen tack Anna för de orden! Stort lycka till nu med er nya fina bostad! Varma hälsningar, Veronica
  • Johan M

2020-02-01

Johan M skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Michael var fastighetsmäklare för både husköp och försäljning av bostadsrätt. Michael är professionell och mycket kunnig samt har ett behagligt bemötande. Vi kände att vi fick ett mycket bra stöd i både köp- och försäljningsprocess och rekommenderar honom och Fastighetsbyrån å det varmaste för trygga bostadsaffärer. Läs mer
  • 2020-01-19

Anette H skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi har köpt en sommarstuga. Caroline hade ett mycket bra bemötande och återkopplade snabbt. Däremot saknade vi svar på många frågor som inte Caroline hade tagit reda på, både om fastigheten, området, framtida detaljplaneringar mm som kan påverka beslutet. Vi upplever också utmaningar med att få till en bra visning, blev en sen höstkväll i kolsvart mörker. Som jag förstod det fanns det en koppling till att Caroline var föräldraledig vilket jag har full förståelse för, men då är det kanske bättre att lämna över till annan mäklare som har mer tid och möjligheter. Min man delar denna bild, men har inte svarat på denna omdömesförfrågan. Läs mer
  • 2020-01-19

Eva Elisabeth N skrev om Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Bra bemötande lite lågt utgångsbud med procent på överstigande del=något högt arvode. Läs mer
  • Evelina M

2020-01-16

Evelina M skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    Trevlig och kunnig. Duktig på det hon gör och en härlig person som tar sitt arbete på allvar. Läs mer
    2020-01-16 Veronica E svarar Evelina M
    Tusen tack för de orden Evelina! Jag hoppas att ni ska trivas så bra i ert nya fina hus! Allt gott//Veronica
  • 2020-01-16

Linus L skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    Köpt Bostad. Veronica var tydlig samt respekterade att vi inte ville lägga bud innan vi fått in bud på vårt dåvarande boende. Mkt lätt att ha att göra med. Läs mer
    2020-01-16 Veronica E svarar Linus L
    Tack för dina ord Linus! Det har varit ett nöje att jobba med er och jag önskar er ett stort lycka till med er nuvarande bostad! Vänliga hälsningar, Veronica
  • 2020-01-10

Fredrik M skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    Engagerad och proffsig problemlösare Läs mer
    2020-01-10 Veronica E svarar Fredrik M
    Tack Fredrik och Evelina! Jag hoppas ni ska trivas bra i ert nya fantastiska hus!

Allt gott! Vänliga hälsningar, Veronica
  • 2019-12-27

Marie Elly R skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Har sålt vår bostad
    Vårt första möte med Michael Ahlström blev ett mycket bra möte.
    Michael var tydlig, lyssnande och lyhörd för våra önskemål och vilja .
    Jag rekommenderar Michael Ahlström som en bra mäklare. Läs mer
  • 2019-12-22

Jan N skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Proffsigt bemötande mot både säljare och köpare som resulterade i att affären genomfördes på ett smidigt sätt.
    Vi som köpare av ett fritidshus i skärgården och även säljaren
    var mycket nöjda med Michael Ahlströms kunnighet och engagemang. Läs mer
  • 2019-12-22

Eva G skrev om Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Köpt sommarhus på Nämdö. Väldigt bra informativ och serös mäklare. Upplevde honom som en av de bästa mäklare jag haft kontakt med . Skulle vända mig till honom igen om det blir aktuellt framöver Läs mer
  • 2019-12-16

Andreas M skrev om Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Köpt lägenhet, fått hjälp från start till mål.
    Lätt att få kontakt med, samt opartisk och välinformerad. Läs mer
  • 2019-12-16

Vineta B skrev om Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Vi köpte bostadsrätt och Ellinore var med oss och hjälpte genom allt, hon är underbar, hon gav inte upp när vi nästan gjorde det.
    Rätt person på rätt plats, tack till Ellionore! Läs mer
  • 2019-12-07

Sandra Maria E skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Petronella är så himla proffsig och bra. En mäklare man verkligen känner förtroende för. Hon gör det lilla extra för att det ska kännas 100% bra som kund! Läs mer
  • 2019-12-07

Sebastian Suk Il B skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Petronella är professionell, skarp och extremt trygg i det hon gör! Läs mer
  • 2019-12-06

Kenneth W skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålt en lägenhet i Fabrikshuset Gustavsberg. Det är andra gången Petronella har sålt åt oss. Hon är alltid hjälpsam och hör alltid snabbt av sig. Bägge försäljningarna har gått snabbt. Vi rekommenderar verkligen Petronella.
    Ingalill, Kenneth. Läs mer
  • 2019-12-05

Igor Z skrev om Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    Väldigt trevlig och tillmötesgående, väldigt lätt med att göra. Läs mer
  • 2019-11-13

Sven-Erik A skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    Sålt fastighet på Värmdö.
    Allt som Mäklaren har utfört har varit utmärkt. Läs mer
    2019-11-13 Veronica E svarar Sven-Erik A
    Tack för de orden Sven-Erik! Det har varit ett rent nöje att få jobba med dig. Varma hälsningar, Veronica

Gustavsberg Centrum, 134 22 Gustavsberg