Fastighetsbyrån Värmdö

Fastighetsbyrån Värmdö

Vi på Fastighetsbyrån har etablerat oss som Värmdös största fastighetsmäklare. Därför kan vi området till punkt och pricka och har det kontaktnät som krävs för att din affär ska bli lyckad. Vilket steg du än befinner dig i bostadsaffären så hjälper vi till.

När du anlitar oss för din bostadsaffär får du garanterat trygghet, förtroende och affärsmässighet på köpet. Vi skräddarsyr våra tjänster efter dina behov och gör allt för att din affär ska nå bästa resultat. Kontakta oss för din affär - det lönar sig alltid.

Läs vad 565 kunder tycker om Fastighetsbyrån Värmdö 2

2021-05-11
    Fastighet
    Professionell
    Följer upp
    2021-05-10
    Sålt en villa i Gustavsberg - blev bemött på ett professionellt och tryggt sätt !
    Effektivt och snabbt och god tips och råd längs vägen
  • sålde sitt hus med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • Strömma
    2021-05-08
    Sålde villan i Värmdö med hjälp av Caroline som verkligen levde upp till mina förväntningar.
    Hon är verkligen mån om kundens bästa och att få bästa möjliga betalt för objekten hon åtar sig. En mycket duktig och ambitiös kvinna. 👍☀️
    2021-05-07
    Snabb och tät återkoppling. Positiv mäklare som gör sitt yttersta för att det ska bli en bra försäljning. Även stor lokalkännedom. Givet val!
    2021-05-07
    Sålde vårt parhus, Petronella lever helt upp till förväntningarna!
    Superproffsig, härlig och helt underbar.
    Rekommenderar henne varmt!
    • Västra Älvsala/fagerdala
    2021-05-07
    Fantastiskt engagerad mäklare, vi rekommenderar henne varmt! Driven säljare som gör det lilla extra för sina kunder.
    • Västra Älvsala/fagerdala
    2021-05-07
    Caroline hjälpte oss att sälja vårt hus på Värmdö med stort engagemang och vi hade en mycket god dialog rakt igenom hela processen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2021-05-06
    En väldigt duktig och trevlig mäklare, köpte min lägenhet via henne och allt var enkelt och smidigt. Var snabb att få tag på vid frågor eller funderingar. Är supernöjd!
  • köpte sitt hus med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2021-04-14
    Trevlig, saklig och engagerad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • Gustavsberg Ösbydalen
    2021-04-05
    Hej
    Jag köpte ett parhus utav henne och då fick hon sälja min lägenhet i Ösbydalen. Hon är driven, positiv, social och man får ett stort förtroende för henne och inga uppdrag är får små eller omöjliga. En fantastisk mäklare som man kan lita på i 100% och gör ett utmärkt jobb som mäklare.
    2021-03-26
    Bra driv. Gör både säljare och köpare nöjda!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2021-03-23
    Jag sålde min etta med hjälp av Cathrine Olofsson. En mycket duktig och proffsig mäklare. Betyg 5/5. Blir det fler köp/sälj affärer, så är det Cathrine jag ringer! Att rekommendera!
    / Maria Bergström Andersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2021-03-12
    Snabb och smidig process. Vi fick den information som vi behövde under processens gång och vi är sammantaget mycket nöjda.
    2021-03-10
    mycket hjälpsam och kunnig, snabb och effektiv, tillgänglig
    2021-03-08
    Vi har sålt vårat hus på Fruviksvägen 17 med Caroline. Bemötandet från första till sista sekund har varit mycket bra. Vi hade höga ställda förväntningar som med råge infriades.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2021-03-07
    Affären gick bra och mäklaren var trevlig.
    2021-03-06
    Vi är mycket nöjda med Caroline som mäklare, hon gjorde ett utmärkt jobb från början till slut.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • Gustavsberg Farstadal
    2021-02-24
    Jag köpte en 3 rums lägenhet i Gustavsberg
    Jag har fått ett trevligt, kunnigt och snabbt bemötande under hela köpeprocessen!
    Hela affären gick smidigt och snabbt.
    Jag är mycket nöjd med Petronellas arbete
    • Ingarö Tranarö
    2021-02-24
    Fritidshus på Ingarö.
    Petronella är mycket kunnig o professionell.
    Resultatet över förväntningarna.
    Kommer anlitar Petronella igen om jag behöver mäklare
    • Gustavsberg Lugnet
    2021-02-22
    Jag har både köpt och sålt av Caroline. Mkt nöjd! Hon sålde min 3a i Gustavsberg och jag och killen har köpt parhus av henne i Torsby. Är mkt nöjd med hennes bemötande, lätt att samtala med, positiv och göad, framåt.
    • Djurö
    Proffesionell och förtroende ingivande
    • Gustavsberg Lugnet
    2021-02-22
    Proffsigt bemötande och hantering av hela processen. Man känner sig trygg med Petronella.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2021-02-14
    Sålde min tvåa med Ellinore och är otroligt nöjd med varje steg av processen. Hon gav rimliga förväntningar, var alltid uppriktig och tydlig, samt såg till att försäljningen gick smidigt med bra resultat. Skulle verkligen rekommendera Ellinore!
    2021-02-13
    Sålt radhus på enastående sätt. Caroline är lyhörd och professionell, vi kunde inte bli mer nöjda.
  • Inga-maj J
    2021-02-13
    Allt har fungerat smidigt. Kan gärna rekommendera henne.
    • Södernäs
    2021-02-13
    Sålde vårt hus på Värmdö med Caroline som mäklare och är väldigt nöjd. Hon är seriös, proffsig och kunnig. Hon såg till våra behov och gjorde att hela affären blev snabb och smidig. Rekommenderar starkt!
    • Södernäs
    2021-02-12
    Sålde mitt hus ute på vackra värmdö med hjälp av Caroline. Caroline är en trevlig, varm och pålitlig mäklare som hjälper och stöttar dig under hela processen. Hon är lyhörd och extremt proffsig och lägger ner hela sin själ i ditt objekt för att det ska bli precis så där bra som man önskar för både säljare och köpare. Caroline rekommenderas varmt och kommer i framtiden inte anlita någon annan mäklare än just henne.
    • Djurö
    2021-02-12
    Sålt en bostadsrätt. Cathrine gjorde ett bra bemötande och fanns alltid tillgänglig för tips och uppdaterade oss fort hur försäljning gick. Vi gick med vinst på bostaden över förväntan!
    • Gustavsberg - Ösby Sjöpark
    2021-02-12
    Köpt lägenhet och sålt mitt radhus.
    Vi har ett bra samarbete och hon har goda kunskaper.
    Kan verkligen rekommendera Petronella som fastighetsmäklare.
    2021-02-04
    Proffsig och smidig att ha och göra med. Rekommenderas varmt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Petronella Tell en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • Gustavsberg - Ösby Sjöpark
    2021-01-27
    Vi är mycket nöjda med hur Petronella sålde vår 3:a!
    • Gustavsberg Farstadal
    2021-01-26
    Sålt en bostadsrättslägenhet. Mycket hjälpsam och kunnig mäklare som hade svar på alla frågor.
    2021-01-23
    En otroligt kompetent mäklare som gjorde ett utmärkt jobb.

Rekommenderas starkt!
  • Kerstin M
    2021-01-22
    Jag har sålt en 2:a på 56 kvm i Porslinskvarteren i Gustavsberg i januari 2021. Caroline gjorde ett fantastiskt jobb och jag är mycket nöjd med henne som mäklare. Engagerad, stor lokalkännedom, snabb och tillgänglig. Hon är verkligen ett proffs med stor känslighet för hur lägenheten ska presenteras och hur marknaden ser ut. Caroline utstrålar förtroende, vänlighet och kompetens! Jag kan verkligen rekommendera hennes som mäklare!
  • köpte sitt hus med hjälp av Cathrine Olofsson en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • Ingarö Långvik
    2021-01-20
    Jag och min man köpte ett hus på Ingarö, mäklaren var väldigt tillmötesgående och trevlig, hon rekommenderade även oss till säljaren även fast vi inte la det vinnande budet. Det uppskattade vi stort.
    • Ingarö Långvik
    2021-01-20
    Köpt en villla.
    Mäklaren överträffade våra förväntningar.
    Vi uppfattade Cathrine som nogrann, trevlig och ärlig.
    Kan verkligen rekommendera henne.
    • Hemmesta
    2021-01-19
    Cathrine har sålt vårt kedjehus i Hemmesta och vi är mycket nöjda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinore Wadelid en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2021-01-15
    Jag köpte en lägenhet i Gustavsberg. Fick ett väldigt professionellt bemötande. Ellinore var väldigt kunnig och behjälplig i mitt köp.
  • Thore Filip H
    skrev om Fastighetsbyrån Värmdö
    2021-01-12
    Sålde mitt hus med Petronella, väldigt missnöjd då hon inte presenterade alla köpare för oss och var otillgänglig. Vi anmälde självklart Petronella och fick rätt på flera punkter. Petronella fick betala skadestånd till oss. Tyvärr mycket svårt att få vettig ersättning i dessa sammanhang. Jag kan inte rekommendera Petronella, oärlig och okunnig fälldes också för detta.
    • Gustavsberg Centrum
    2021-01-07
    Sålde min tvåa... Petronella var vänlig, effektiv och tydlig...
    Trots högt tempo då blev det lätt att följa med och förstå under hela processen!
  • köpte sitt hus med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • Mensättra
    2020-12-27
    Allt fungerade bra!
    Jag är nöjd.
    2020-12-07
    Caroline har hjälpt oss när vi har köpt radhus på Värmdö. Hon har väglett oss då vi haft frågor och varit flexibel och tillgänglig. Vi är väldigt nöjda med vårt nya radhus och Caroline som mäklare!
    2020-12-04
    Trevlig, professionell och engagerad 👌🏽
    2020-11-28
    Ivrig på nya uppdrag och öppen för förslag. Ger sitt jobb 100% och jobbar dygnet runt. Noggrann och vass det gillade vi.
    2020-11-25
    Trevlig och bra på alla sätt och vis, träffade assistenten vid fler tillfällen.
  • köpte en tomt med hjälp av Michael Ahlström en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    • Boo Gård
    2020-11-19
    Michael skötte transaktionen på ett professionellt sätt.
    2020-11-19
    Grym mäklare! Allt man kan förvänta sig och lite till! Rekommenderas.
    2020-11-18
    Supertrevlig! Kunnig och väldigt proffsig!! Vi kände oss väldigt trygga med henne.
    2020-11-18
    Utmärkt. Mycket proffsig och serviceinriktad!
  • köpte en tomt med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
    2020-11-15
    Seriös, trevlig och väldigt professionell