65 rekommendationer

Daniel Eriksson
en del av Fastighetsbyrån Nacka

För att vara bra på ett jobb måste man tycka att det är roligt – och därför valde Daniel Eriksson att bli fastighetsmäklare. Han är en positiv och glad person som aldrig ger sig. Han tycker att mäklaryrket är intressant då hemmet är kärnan i livet och på så sätt alltid är aktuellt. Dessutom gillar han att få hjälpa till. På Fastighetsbyråns kontor i Nacka har han varit sedan 2012 och han säljer främst bostadsrätter. Som mäklare är Daniel lugn, noggrann och kunnig – kombinerat med en stor vilja och en förmåga att aldrig ge upp. Daniel har spelat både hockey och fotboll, vilket gav honom goda erfarenheter av att arbeta i grupp. Dessutom tog han med sig en rejäl vinnarskalle. Idag har han bytt idrottandet mot musiken – när han inte arbetar spelar han nämligen trummor i ett rockband.
Forumvägen 12
131 53 Nacka — Visa karta

Vad tror Daniel att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 65 kunder tycker om Daniel Eriksson

• Knut J
    Knut J skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi tyckte att någon bättre tror vi inte att vi kunde,han hjälpte oss med allt. Läs mer
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag är mycket nöjd med Daniel som mäklare under köpet av lägenhet. Han är lugn, tydlig och trevlig. Riktigt proffsigt intryck! Läs mer
  • Nasiba A
    Nasiba A skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag upplever Daniel som en mycket trevlig, kompetent och erfaren mäklare. Väldigt nöjd. Läs mer
  • Ralf S
    Ralf S skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har sålt 2 lägenheter med Daniel Eriksson, med ett par års mellanrum. Jag återkom till Daniel vid den andra försäljningen, för att jag var nöjd med den första. Båda lägenheterna såldes innan visning. Daniel har ett stort kundregister, och det är hans styrka. Han har förmågan att hitta bra, snabba, köpsugna kunder. Kanske lite dyrt arvode, men med tanke på priset jag fått för mina lägenheter, så är det ok. Jag rekommenderar alltid Daniel om någon frågar efter en mäklare i nacka. Betyget kan bara bli 5 av 5. Läs mer
    2017-12-08 Daniel E svarar Ralf S
    Hej Ralf

Vad roligt att du har känt dig nöjd med båda dina försäljningar. Kul att ha fått hjälpa till. Känns extra bra att du rekommenderar mig vidare. Det är de bästa kvitto jag kan få som mäklare.

Hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet
  • Carl B
    Carl B skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Proffsigt helt enkelt .
    Mycket bra information genom hela affären. Läs mer
    2017-12-08 Daniel E svarar Carl B
    Hej Carl

Kul att du gillade min återkoppling under affären
  • Eva H
    Eva H skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Trevlig och tillmötesgående. Inte för påträngande.
    Väl insatt i objektet. Proffsigt uppträdande. Läs mer
    2017-12-08 Daniel E svarar Eva H
    Hej Eva

Försöker vara så påläst om alla mina försäljningar som jag kan. Kul att det uppskattas.
  • Evelina P
    Evelina P skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Daniel är bästa mäklaren jag träffat. Lugn, Proffisionell och kunnig. Svarade på frågor nästan dygnet runt, stora som små och väldigt trevlig! Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2017-12-08 Daniel E svarar Evelina P
    Hej! Evelina

Vad roligt att du känner så. Det får en verkligen att vilja bli bättre och utvecklas ännu mer.

Hoppas att du kommer trivas bra i lägenheten
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag tycker att Daniel var väkdigt påläst och mycket korrekt. En klar tydlighet visade han. Höll mig informerad hela tiden under hela processen. Mycket nöjd. Läs mer
    2017-12-08 Daniel E svarar Åsa S
    Hej Åsa

Tack så mycket för de fina orden
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Daniel har alltid varit trevlig och förstående vid alla tre tillfällena vi har anlitat honom. En kanonkille helt enkelt. Läs mer
    2017-12-08 Daniel E svarar Cecilia J
    Hej Cecilia

Vad roligt att ni känner er nöjda. Jätteroligt att ha fått hjälpa till så många gånger.

Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende.
  • Hampus W
    Hampus W skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Daniel hjälpte oss att nästan nå det pris vi önskade utan att ens behöva fotografera bostaden eller annonsera ut den. Läs mer
  • Ola  S
    Ola S skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket trevlig, saklig och lätt att samarbeta med
    Bra presentation av lägenheten
    Bra pris och köpare
    Jag är mycket nöjd med Daniel Läs mer
    2017-02-08 Daniel E svarar Ola S
    Hej Ola

Tack så mycket för de fina orden. Roligt att upplevde att det var lätt att jobba med mig.
    Syns på tillträdesdagen
  • Carl K
    Carl K skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Daniel levererade precis det jag önskade. Han var tydlig, lyssnade och gav mig viktiga tips. Är mer än nöjd med hela processen. Läs mer
    2016-12-06 Daniel E svarar Carl K
    Hej Carl

Roligt att du känner dig nöjd med försäljningen och att du uppskattade mina tips och råd. Vi syns igen på tillträdesdagen
  • Emelie E
    Emelie E skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Orminge. Vi är väldigt nöjda! Bra kontakt både per telefon och sms. Vi kan verkligen rekommendera Daniel! Läs mer
    2016-12-06 Daniel E svarar Emelie E
    Hej Emelie

Tack så mycket för den fina rekommendationen. Roligt att ni gillade min återkoppling under försäljningen. Vi syns på tillträdesdagen
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag sålde min bostadsrätt i Orminge med hjälp av Daniel Eriksson ,mycket proffsig mäklare
    Jag kände fullt förtroende för honom
    Kan varmt rekommendera honom
    *****

Mvh Micke Läs mer
    2016-11-24 Daniel E svarar Mikael A
    Hej Mikael

Roligt att du är nöjd med försäljningen och tack så mycket för att du tog dig tid att skriva den fina rekommendationen
  • Ylva W
    Ylva W skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Daniel är väldigt tålmodig, konsekvent och ger aldrig upp. Han matar på nästan som en maskin. En bra egenskap för en mäklare som ska hålla reda på alla inblandade i en försäljning. Daniel har ett trevligt och lugnt bemötande. Jag upplever att Daniel är uppriktig i uppgifter och har han inte svar på en fråga tar han reda på svaret och återkommer asap. Väldigt proffsigt. Han står lika mycket på köparens sida som på säljarens vilket jag i längden tror att alla vinner på. Jag rekommenderar Daniel. Läs mer
    2016-11-11 Daniel E svarar Ylva W
    Hej Ylva

Tack för de fina orden. Jätteroligt att du är nöjd med din försäljning. Hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet
  • Stina L
    Stina L skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Kan rekommendera Daniel. Bra kontakt o trevlig. Läs mer
    2016-09-29 Daniel E svarar Stina L
    Hej Stina

Tack så mycket för rekommendationen
  • Linda Ö
    Linda Ö skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Daniel är en mäklare som jag kan rekommendera varmt till andra vid försäljning av sin bostad. Han är bra på att lämna information om försäljningen, så jag slipper gå och fundera på vad som kommer att hända. Skickar sms om statusen. Det värdesätter jag! Läs mer
    2016-09-29 Daniel E svarar Linda Ö
    Hej Linda

Tack så mycket. Kul att höra att du uppskattade smsen och tusen tack för den fina rekommendationen
  • Maria S
    Maria S skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Duktig, kompetent och engagerad mäklare, informationen under försäljning av lägenheten var jätte bra! Vi rekommenderar Daniel! Läs mer
    2016-09-29 Daniel E svarar Maria S
    Hej Maria

Var kul att ni är nöjda med återkopplingen. Roligt att ni tycker att jag är både kompetent och engagerad då det är viktiga egenskaper som mäklare.
  • Carina E
    Carina E skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag känner mig trygg att tillsammans med mäklaren sälja min lägenhet. Han är lugn, sansad och vad jag anser mycket kunnig.

Priset helt ok för den hjälp jag fick. Läs mer
    2016-09-29 Daniel E svarar Carina E
    Hej Carina

Tack för de fina orden.
    Hoppas att du kommer att trivas bra i din nya lägenhet.
  • Anders Ö
    Anders Ö skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Daniel har varit vid vår sida under hela försäljningsprocessen, som av olika anledningar varade över ett år. Han tröttnade aldrig på våra återkommande frågor och emellanåt ändrade krav.
    Daniel har visat att han besitter både kunskaper, tålamod och ett starkt driv i själva försäljningen. Stor TACK Daniel!
    /Anders & Linda Läs mer
    2016-09-29 Daniel E svarar Anders Ö
    Hej Anders

Ja det blev en liten specialare eran försäljning men det var bara roligt :) . Hoppas att ni kommer att trivas bra i erat nya hus.
  • Kathrine P
    Kathrine P skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Affären gick väldigt snabbt och Daniel höll mig hela tiden informerad om hur läget var. Daniel var snabb på att återkoppla och svarade snabbt på sms och mail. Han är lugn, trevlig, hjälpsam och har ett gott bemötande. Han är väl insatt i bostadsområdet och kan föreningarna och det kändes tryggt för mig som köpare. Jag anser att Daniel är en duktig och kompetent mäklare som jag kan rekommendera. Läs mer
    2016-09-27 Daniel E svarar Kathrine P
    Hej Kathrine

Kul att du är nöjd med återkopplingen och tack så mycket för de fina orden
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Super duktig och väldigt engagerad i sitt arbete. Kan verkligen rekommendera han. Läs mer
    2016-08-03 Daniel E svarar Magnus T
    Hej Magnus

Vad kul att du är nöjd med försäljningen. Hoppas att ni kommer att trivas i erat nya boende
  • Leena V
    Leena V skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Med Daniel fick jag bra service/hjälp genom hela säljprocessen. Mycket tillgänglig och snabb att återkoppla. Skulle anlita honom igen om det skulle bli aktuellt! Läs mer
    2016-09-27 Daniel E svarar Leena V
    Hej Leena

Vad roligt att du är nöjd och att jag skulle få förtroendet igen för att sälja din bostad
  • Carl-johan S
    Carl-johan S skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lugn, förtroende givande, trevlig Läs mer
    2016-09-27 Daniel E svarar Carl-johan S
    Hej!

Tack för de fina orden jätteroligt att få läsa.
  • Khan M
    Khan M skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi fick väl bemötande av Daniel och han var engagerad på sitt jobb. Läs mer
    2016-09-27 Daniel E svarar Khan M
    Hej Khan

Kul att ni är nöjd med köpet

Hoppas att ni trivs bra i lägenheten
  • Sandra J
    Sandra J skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Har varit väldigt nöjd med både bemötandet och hanteringen av försäljningen av min lägenhet. Kan verkligen rekommendera Daniel. Läs mer
    2016-09-27 Daniel E svarar Sandra J
    Hej Sandra

Tack för de fina orden. Jättekul att höra att du är nöjd med försäljningen.
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Han kan sitt jobb utmärkt ,driven i sitt mötande med kund Läs mer
    2016-09-29 Daniel E svarar Gunilla S
    Hej Gunilla

Tack för de fina orden. Roligt att det uppskattas
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Trevlig mäklare, får saker gjort, uppfattas som lite "robotaktig" dock med lite hårda drag, men inte så att han på något sätt blir otrevlig eller dylikt. Läs mer
    2016-09-27 Daniel E svarar Daniel P
    Hej Daniel

Tack för de fina orden. Ska jobba med att låta lite mer avslappnad:)

Hoppas du trivs bra in din nya lägenhet.
  • Yvonne L
    Yvonne L skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Daniel är ärlig och uppriktig, tillmötesgående, lyssnar och tar hänsyn till tid och rum. Daniel är nästan lite för mkt på, men förstår att det är mäklarnas driftighet som gör att de får sälja sina många objekt och just vid min försäljning upplevde jag att Daniel tjatade via mejl att när vill du sälja så hör av dej, men jag ignorerade det lite till en början då jag tyckte att det inte var riktigt aktuellt med en försäljning. Då jag hade en press på mej då vi inte kunde sälja vår verksamhet just vid det tillfället, utan det drog ut på tiden. Sen gick allt väldigt fort då vi satte igång med försäljningen och som vi alla vet så är det än så länge säljarens marknad. Jag är nöjd med min försäljning och med ett bra pris. Är bara lite formaliteter kvar som Daniel skall hjälpa mej med inför deklarationen inför nästa år. Så rekommenderar honom varmt till hans arbete till de jag känner som vill sälja sina objekt. Läs mer
    2016-09-27 Daniel E svarar Yvonne L
    Hej Yvonne kul att du är nöjd med försäljningen. Hoppas att ni trivs bra i erat nya boende
  • Ola M
    Ola M skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Min upplevelse som kund i friade förväntningarna. Allt gick bra. Läs mer
    2016-03-02 Daniel E svarar Ola M
    Hej Ola

Tack för de fina orden. Hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet
  • Jonas C
    Jonas C skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    tycker att Daniel skötte sitt jobb på ett ypperligt sätt. Blev tipsad om honom av en vän. Har ingen tidigare försäljning att jämföra med, men tyckte att allt flöt på väldigt proffsigt och bra.
    Med vänlig hälsning, Jonas och Maria Läs mer
    2015-11-05 Daniel E svarar Jonas C
    Hej Jonas
    Vad roligt att du känner dig nöjd med försäljningen av din lägenhet. Hoppas att du och Maria kommer att trivas bra i erat nya boende.
  • Frida T
    Frida T skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Bra kommunikation, kunnig och hjälpsam. Erfaren och effektiv. Bra helhetsintryck. Läs mer
    2015-11-05 Daniel E svarar Frida T
    Hej Frida Tack för dina lovord . Kul att du känner dig nöjd med köpet av din nya lägenhet.
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag är glad att vi valde Daniel Eriksson som mäklare och rekommenderar honom varmt. Daniel är påläst, kunnig och trygg i sitt agerande. Daniel levererade över förväntan! Läs mer
    2015-11-05 Daniel E svarar Jenny W
    Hej Jenny

Tack så mycket. Jag försöker alltid att leverera över mina kunders förväntan och det känns väldigt roligt att ni är så nöjda
  • Evelina S
    Evelina S skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Daniel var mycket hjälpsam och trevlig. De frågor han inte kunde svara på vid visningen tog han snabbt reda på och gav oss svar och det förenklade vårt beslut om köpet. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2015-11-05 Daniel E svarar Evelina S
    Hej Evelina

Vad roligt att ni känner er nöjda med köpet och att ni kände er nöjda med den återkopplingen som jag gav er. Som mäklare är det viktigt för mig med att ni känner er trygga i besluten och då känns det extra roligt att min återkoppling hjälpte er.
  • Lena I
    Lena I skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag är mycket nöjd ordning och reda struktur och tydligt körschema ,fick hela tiden information om hur budgivning etc fortlöpte Läs mer
    2015-11-05 Daniel E svarar Lena I
    Hej Lena

Tack så mycket för de fina orden. Roligt att du var nöjd med min återkoppling.
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Fick bra bemötande och kunnig mäklare på området man bodde i. Allt gick smidigt och snabbt inga konstigheter! Läs mer
    2015-11-05 Daniel E svarar Andreas H
    Hej Andreas
    Kul att du känner dig nöjd med försäljningen och köpet av din nya bosta.
  • Filip J
    Filip J skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Gjorde vad han skulle. Var god och skriv minst 30 tecken Läs mer
    2015-11-05 Daniel E svarar Filip J
    Hej Filip

Tack för återkopplingen. Hoppas du har det bra i din nya lägenhet.
  • Marcus F
    Marcus F skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Uppstarten drog ut på tiden trots att lägenheten redan var fotad och anonnsen fanns klar efter tidigare kontakt.
    Annars helt ok. Läs mer
    2015-11-05 Daniel E svarar Marcus F
    Hej Marcus

Tack för din återkoppling. Det är alltid spännande och utvecklande att höra vad mina kunder tycker och att dra lärdom av dessa.
  • Christel D
    Christel D skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lugn, trygg, positiv, engagerad, proffsig, trevlig. Läs mer
    2015-11-05 Daniel E svarar Christel D
    Hej Christel. Tack så mycket för dina positiva kommentarer. Det värmer att höra att du är nöjd med hela affären.
  • Arvid S
    Arvid S skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jätte bra! Kan inte annat säga än bra saker har gått smidigt och han var alltid tillgänglig när jag ringde Läs mer
    2015-11-05 Daniel E svarar Arvid S
    Hej Arvid

Tack så mycket för de fina orden.
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Till en början upplevde jag Daniel som lite nonchalant men med tiden så blev det bättre och i det stora hela så skötte han sig bra. Läs mer
    2015-11-05 Daniel E svarar Camilla H
    Hej Camilla

Vad tråkigt att vi fick en sån dåligt start men jag är glad att höra att det vände mot slutet och jag hoppas att nu är nöjd med köpet av din lägenhet.
  • Nina K
    Nina K skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2015-11-05 Daniel E svarar Nina K
    Hej Nina

Tack så mycket för dina positiva kommentarer. Det värmer att höra att du är nöjd med hur affärerna genomfördes. Att du dessutom rekommenderar mig som mäklare gör mig än gladare.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Bra bemötande, kunnig och hjälpsam då vi haft frågor. Läs mer
    2015-11-05 Daniel E svarar Åsa B
    Hej Åsa

Tack för de fina orden. Att du funnit mig kunnig och hjälpsam känns riktigt bra.
  • Catharina T
    Catharina T skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Bra och snabb! Gav info löpande om hur allt gick. Läs mer
    2015-11-05 Daniel E svarar Catharina T
    Hej Catharina

Vad roligt att du känner dig nöjd med försäljningen.
  • Lotta E
    Lotta E skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Snabb och flexibel mäklare .

Lyssnar noga ! Läs mer
    2015-07-02 Daniel E svarar Lotta E
    Hej Lotta

Tack så mycket , hoppas att ni kommer att trivas i erat nya boende :)
  • Tove T
    Tove T skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket trevlig och kunnig! Jag skulle absolut rekommendera andra att kontakta Daniel! Läs mer
    2015-02-09 Daniel E svarar Tove T
    Hej! Tove tack för dom fina orden. Måste passa på och tacka för ett gott samarbete genom hela affären.
  • Anastasia V
    Anastasia V skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Trevlig och lugn. Ha mycket tålamod med såna "jobbiga" kunder som jag..:)) försöker hitta en bra lösning som passar båda köpare och säljare. Till slut alla är nöjda! Kan varmt rekommendera Daniel som mäklare! Stort tack! Läs mer
    2014-06-12 Daniel E svarar Anastasia V
    Hej Anastasia, Tack så mycket för de fina orden. Att hitta en bra lösning för både säljare och köpare är mitt mål som mäklare. Känns extra bra att du känner dig nöjd med hela processen.
    Vi syns på tillträdesdagen.
  • Dina K
    Dina K skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hjälpsam. Återkom snabbt när man sökte honom. Bra i största allmänhet helt enkelt. Läs mer
    2014-06-12 Daniel E svarar Dina K
    Hej Dina, tack för de fina kommentarerna. Hoppas att du trivs bra i ditt nya boende
  • Bettan D
    Bettan D skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har bara bra erfarenheter av Fastighetsbyrån.
    Bemötande var fint och trevligt. Läs mer
    2014-06-12 Daniel E svarar Bettan D
    Hej Bettan, vad roligt att du har fått bra erfarenheter av oss på Fastighetsbyrån. Hoppas att du trivs i ditt nya boende.
  • Monica I
    Monica I skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    bra bemötande, serviceinriktad mäklare, processen hanterades smidigt och effektivt. Läs mer
    2014-06-12 Daniel E svarar Monica I
    Hej! Monica, tack så mycket för de fina kommentarerna.
Stefan Dockberg
Daniel Eriksson