Mäklare Stockholms län Nacka Fastighetsbyrån Nacka Daniel Eriksson
Daniel Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11
För att vara bra på ett jobb måste man tycka att det är roligt – och därför valde Daniel Eriksson att bli fastighetsmäklare. Han är en positiv och glad person som aldrig ger sig. Han tycker att mäklaryrket är intressant då hemmet är kärnan i livet och på så sätt alltid är aktuellt. Dessutom gillar han att få hjälpa till. På Fastighetsbyråns kontor i Nacka har han varit sedan 2012 och han säljer främst bostadsrätter. Som mäklare är Daniel lugn, noggrann och kunnig – kombinerat med en stor vilja och en förmåga att aldrig ge upp. Daniel har spelat både hockey och fotboll, vilket gav honom goda erfarenheter av att arbeta i grupp. Dessutom tog han med sig en rejäl vinnarskalle. Idag har han bytt idrottandet mot musiken – när han inte arbetar spelar han nämligen trummor i ett rockband. Läs mer

Läs vad 85 kunder tycker om Daniel Eriksson

• Rickard L sålde sin bostad med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Väldig smidig försäljning av min bostad. Kändes som Daniel hade koll på marknaden och hade bra svar på mina frågor.
    Levde väl upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-12-12 Daniel E svarar Rickard L
    Hej Rickard

Vad roligt att du är nöjd med försäljningen. Kul att du upplevde mig som kunnig om marknaden och att jag kom med bra svar.

Syns på tillträdesdagen
  • Anders O sålde sin bostad med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mäklare i världsklass. Även om marknaden kändes som en finanskris så krigade Daniel på med visningar och hittade rätt köpare. Solklart Nackas bästa mäklare. Läs mer
    2018-12-06 Daniel E svarar Anders O
    Hej Anders

Tack så mycket för den fina rekommendationen. Vad roligt att du uppskattade mitt hårda arbete med att hitta rätt köpare.
    Hoppas att ni trivs bra nu i Karlstad.
  • Jari Ö sålde sin bostad med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Daniel är rak, tydlig och trevlig i samband med en försäljning. Läs mer
    2018-11-30 Daniel E svarar Jari Ö
    Hej Jari

Vad roligt att du är nöjd med försäljningen. Tack för att du tog dig tid att skriva den här fina rekommendationen
  • Umar S sålde sin bostad med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Han är kompetent mäklare och är lätt att kommunicera med. Jättebra och professionellt bemötande.

Han är rak och tydlig, serviceinriktad och väldigt engagerad. Läs mer
    2018-11-30 Daniel E svarar Umar S
    Hej Umar

Tack så mycket för den fina rekommendationen. Var roligt att du har uppskattat mitt professionella bemötande och service
  • Therese D skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Bra erfarenhet av Daniel. tycker att han gjorde det som behövdes när bostadspriserna gått ner. Bra bemötande. Läs mer
    2018-11-22 Daniel E svarar Therese D
    Hej Therese

Tack så mycket för rekommendationen . Kul att nu uppskattade mitt arbete

Hoppas att ni trivs bra i ert nya boende
  • Peter K
    Peter K skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpte en bostadsrätt och fick ett väldigt trevligt och professionellt bemötande av mäklare Daniel Eriksson. Daniel fanns tillgänglig för frågor och information under visningen men var inte för påträngande, uppskattat. Daniel var lugn, intresserad och kunnig, och lyhörd för våra önskemål. Läs mer
    2018-11-22 Daniel E svarar Peter K
    Hej Peter

Vad roligt att du upplevde mig som trevlig, professionell, kunnig och lyhörd. Tack så mycket för att du tog dig tid och skriva den här fina rekommendationen. Hoppas ni trivs bra i ert nya boende.
  • Christian K sålde sin bostad med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket bra och professionell. Tydlig planering och följande information. Läs mer
    2018-10-17 Daniel E svarar Christian K
    Hej Christian

Roligt att du gillade min åtekoppling och att du kände dig trygg med planeringen. Att du upplevde att jag var proffesionell känns extra roligt.

Syns på tillträdesdagen
  • Emil W sålde sin bostad med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Trevlig och driven mäklare. Sålde en 2a och fick det jag ville ha för den. Snabbt och enkelt. Läs mer
    2018-10-17 Daniel E svarar Emil W
    Hej Emil

Vad bra att du upplevde att det var snabbt och enkelt. Det är så det ska kännas när man jobbar med mig.
    Syns på tillträdesdagen
  • Daniel L sålde sin bostad med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket kunnig och hjälpsam, svarade alltid på frågor o funderingar man hade , och återkom snabbt. Läs mer
    2018-10-17 Daniel E svarar Daniel L
    Hej Daniel

Roligt att du upplevde mig som kunnig och hjälpsam . Det gick ju bra med både köpet och försäljningen så kul att du uppskattade mina råd.
  • Helena H sålde sin bostad med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Daniel var min mäklare vid försäljning av en bostadsrätt. Vi hade kontakt i flera år innan jag hittade den perfekta lägenheten att flytta till. Sedan gick allt väldigt smidigt. Vi hade redan tagit bilder på lägenheten och hade visning så snabbt det bara gick.
    Daniel gjorde allt väldigt enkelt och bekvämt för mig. Tyvärr är bostadsmarknaden inte vad den var och jag fick inte det pris jag hade hoppats på, men det är absolut inte Daniels fel. Han gjorde allt han kunde.
    Jag är väldigt nöjd med försäljningen av min bostadsrätt och Daniels del i det. Läs mer
    2018-10-01 Daniel E svarar Helena H
    Hej Helena

Tack så mycket för den fina rekommendationen. Vad kul att att du gillade upplägget med På Gång .
    Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nacka

Thérèse Lennefalk