en del av Fastighetsbyrån Nacka

4.4 / 5 i betyg — 54 rekommendationer

Läs vad 54 användare tycker om Daniel Eriksson

• Carl K
    Carl K skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Daniel levererade precis det jag önskade. Han var tydlig, lyssnade och gav mig viktiga tips. Är mer än nöjd med hela processen.
    2016-12-06 Daniel E svarar Carl K
    Hej Carl

Roligt att du känner dig nöjd med försäljningen och att du uppskattade mina tips och råd. Vi syns igen på tillträdesdagen
  • Emelie E
    Emelie E skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Orminge. Vi är väldigt nöjda! Bra kontakt både per telefon och sms. Vi kan verkligen rekommendera Daniel!
    2016-12-06 Daniel E svarar Emelie E
    Hej Emelie

Tack så mycket för den fina rekommendationen. Roligt att ni gillade min återkoppling under försäljningen. Vi syns på tillträdesdagen
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag sålde min bostadsrätt i Orminge med hjälp av Daniel Eriksson ,mycket proffsig mäklare
    Jag kände fullt förtroende för honom
    Kan varmt rekommendera honom
    *****

Mvh Micke
    2016-11-24 Daniel E svarar Mikael A
    Hej Mikael

Roligt att du är nöjd med försäljningen och tack så mycket för att du tog dig tid att skriva den fina rekommendationen
  • Ylva W
    Ylva W skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Daniel är väldigt tålmodig, konsekvent och ger aldrig upp. Han matar på nästan som en maskin. En bra egenskap för en mäklare som ska hålla reda på alla inblandade i en försäljning. Daniel har ett trevligt och lugnt bemötande. Jag upplever att Daniel är uppriktig i uppgifter och har han inte svar på en fråga tar han reda på svaret och återkommer asap. Väldigt proffsigt. Han står lika mycket på köparens sida som på säljarens vilket jag i längden tror att alla vinner på. Jag rekommenderar Daniel.
    2016-11-11 Daniel E svarar Ylva W
    Hej Ylva

Tack för de fina orden. Jätteroligt att du är nöjd med din försäljning. Hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet
  • Stina L
    Stina L skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Kan rekommendera Daniel. Bra kontakt o trevlig.
    2016-09-29 Daniel E svarar Stina L
    Hej Stina

Tack så mycket för rekommendationen
  • Linda Ö
    Linda Ö skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Daniel är en mäklare som jag kan rekommendera varmt till andra vid försäljning av sin bostad. Han är bra på att lämna information om försäljningen, så jag slipper gå och fundera på vad som kommer att hända. Skickar sms om statusen. Det värdesätter jag!
    2016-09-29 Daniel E svarar Linda Ö
    Hej Linda

Tack så mycket. Kul att höra att du uppskattade smsen och tusen tack för den fina rekommendationen
  • Maria S
    Maria S skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Duktig, kompetent och engagerad mäklare, informationen under försäljning av lägenheten var jätte bra! Vi rekommenderar Daniel!
    2016-09-29 Daniel E svarar Maria S
    Hej Maria

Var kul att ni är nöjda med återkopplingen. Roligt att ni tycker att jag är både kompetent och engagerad då det är viktiga egenskaper som mäklare.
  • Carina E
    Carina E skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag känner mig trygg att tillsammans med mäklaren sälja min lägenhet. Han är lugn, sansad och vad jag anser mycket kunnig.

Priset helt ok för den hjälp jag fick.
    2016-09-29 Daniel E svarar Carina E
    Hej Carina

Tack för de fina orden.
    Hoppas att du kommer att trivas bra i din nya lägenhet.
  • Anders Ö
    Anders Ö skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Daniel har varit vid vår sida under hela försäljningsprocessen, som av olika anledningar varade över ett år. Han tröttnade aldrig på våra återkommande frågor och emellanåt ändrade krav.
    Daniel har visat att han besitter både kunskaper, tålamod och ett starkt driv i själva försäljningen. Stor TACK Daniel!
    /Anders & Linda
    2016-09-29 Daniel E svarar Anders Ö
    Hej Anders

Ja det blev en liten specialare eran försäljning men det var bara roligt :) . Hoppas att ni kommer att trivas bra i erat nya hus.
  • Kathrine P
    Kathrine P skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Affären gick väldigt snabbt och Daniel höll mig hela tiden informerad om hur läget var. Daniel var snabb på att återkoppla och svarade snabbt på sms och mail. Han är lugn, trevlig, hjälpsam och har ett gott bemötande. Han är väl insatt i bostadsområdet och kan föreningarna och det kändes tryggt för mig som köpare. Jag anser att Daniel är en duktig och kompetent mäklare som jag kan rekommendera.
    2016-09-27 Daniel E svarar Kathrine P
    Hej Kathrine

Kul att du är nöjd med återkopplingen och tack så mycket för de fina orden
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Super duktig och väldigt engagerad i sitt arbete. Kan verkligen rekommendera han.
    2016-08-03 Daniel E svarar Magnus T
    Hej Magnus

Vad kul att du är nöjd med försäljningen. Hoppas att ni kommer att trivas i erat nya boende
  • Leena V
    Leena V skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Med Daniel fick jag bra service/hjälp genom hela säljprocessen. Mycket tillgänglig och snabb att återkoppla. Skulle anlita honom igen om det skulle bli aktuellt!
    2016-09-27 Daniel E svarar Leena V
    Hej Leena

Vad roligt att du är nöjd och att jag skulle få förtroendet igen för att sälja din bostad
  • Carl-johan S
    Carl-johan S skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lugn, förtroende givande, trevlig
    2016-09-27 Daniel E svarar Carl-johan S
    Hej!

Tack för de fina orden jätteroligt att få läsa.
  • Khan M
    Khan M skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi fick väl bemötande av Daniel och han var engagerad på sitt jobb.
    2016-09-27 Daniel E svarar Khan M
    Hej Khan

Kul att ni är nöjd med köpet

Hoppas att ni trivs bra i lägenheten
  • Sandra J
    Sandra J skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Har varit väldigt nöjd med både bemötandet och hanteringen av försäljningen av min lägenhet. Kan verkligen rekommendera Daniel.
    2016-09-27 Daniel E svarar Sandra J
    Hej Sandra

Tack för de fina orden. Jättekul att höra att du är nöjd med försäljningen.
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Han kan sitt jobb utmärkt ,driven i sitt mötande med kund
    2016-09-29 Daniel E svarar Gunilla S
    Hej Gunilla

Tack för de fina orden. Roligt att det uppskattas
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Trevlig mäklare, får saker gjort, uppfattas som lite "robotaktig" dock med lite hårda drag, men inte så att han på något sätt blir otrevlig eller dylikt.
    2016-09-27 Daniel E svarar Daniel P
    Hej Daniel

Tack för de fina orden. Ska jobba med att låta lite mer avslappnad:)

Hoppas du trivs bra in din nya lägenhet.
  • Yvonne L
    Yvonne L skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Daniel är ärlig och uppriktig, tillmötesgående, lyssnar och tar hänsyn till tid och rum. Daniel är nästan lite för mkt på, men förstår att det är mäklarnas driftighet som gör att de får sälja sina många objekt och just vid min försäljning upplevde jag att Daniel tjatade via mejl att när vill du sälja så hör av dej, men jag ignorerade det lite till en början då jag tyckte att det inte var riktigt aktuellt med en försäljning. Då jag hade en press på mej då vi inte kunde sälja vår verksamhet just vid det tillfället, utan det drog ut på tiden. Sen gick allt väldigt fort då vi satte igång med försäljningen och som vi alla vet så är det än så länge säljarens marknad. Jag är nöjd med min försäljning och med ett bra pris. Är bara lite formaliteter kvar som Daniel skall hjälpa mej med inför deklarationen inför nästa år. Så rekommenderar honom varmt till hans arbete till de jag känner som vill sälja sina objekt.
    2016-09-27 Daniel E svarar Yvonne L
    Hej Yvonne kul att du är nöjd med försäljningen. Hoppas att ni trivs bra i erat nya boende
  • Ola M
    Ola M skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Min upplevelse som kund i friade förväntningarna. Allt gick bra.
    2016-03-02 Daniel E svarar Ola M
    Hej Ola

Tack för de fina orden. Hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet
  • Jonas C
    Jonas C skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    tycker att Daniel skötte sitt jobb på ett ypperligt sätt. Blev tipsad om honom av en vän. Har ingen tidigare försäljning att jämföra med, men tyckte att allt flöt på väldigt proffsigt och bra.
    Med vänlig hälsning, Jonas och Maria
    2015-11-05 Daniel E svarar Jonas C
    Hej Jonas
    Vad roligt att du känner dig nöjd med försäljningen av din lägenhet. Hoppas att du och Maria kommer att trivas bra i erat nya boende.
  • Frida T
    Frida T skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Bra kommunikation, kunnig och hjälpsam. Erfaren och effektiv. Bra helhetsintryck.
    2015-11-05 Daniel E svarar Frida T
    Hej Frida Tack för dina lovord . Kul att du känner dig nöjd med köpet av din nya lägenhet.
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag är glad att vi valde Daniel Eriksson som mäklare och rekommenderar honom varmt. Daniel är påläst, kunnig och trygg i sitt agerande. Daniel levererade över förväntan!
    2015-11-05 Daniel E svarar Jenny W
    Hej Jenny

Tack så mycket. Jag försöker alltid att leverera över mina kunders förväntan och det känns väldigt roligt att ni är så nöjda
  • Evelina S
    Evelina S skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Daniel var mycket hjälpsam och trevlig. De frågor han inte kunde svara på vid visningen tog han snabbt reda på och gav oss svar och det förenklade vårt beslut om köpet. Vi är väldigt nöjda!
    2015-11-05 Daniel E svarar Evelina S
    Hej Evelina

Vad roligt att ni känner er nöjda med köpet och att ni kände er nöjda med den återkopplingen som jag gav er. Som mäklare är det viktigt för mig med att ni känner er trygga i besluten och då känns det extra roligt att min återkoppling hjälpte er.
  • Lena I
    Lena I skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag är mycket nöjd ordning och reda struktur och tydligt körschema ,fick hela tiden information om hur budgivning etc fortlöpte
    2015-11-05 Daniel E svarar Lena I
    Hej Lena

Tack så mycket för de fina orden. Roligt att du var nöjd med min återkoppling.
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Fick bra bemötande och kunnig mäklare på området man bodde i. Allt gick smidigt och snabbt inga konstigheter!
    2015-11-05 Daniel E svarar Andreas H
    Hej Andreas
    Kul att du känner dig nöjd med försäljningen och köpet av din nya bosta.
  • Filip J
    Filip J skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Gjorde vad han skulle. Var god och skriv minst 30 tecken
    2015-11-05 Daniel E svarar Filip J
    Hej Filip

Tack för återkopplingen. Hoppas du har det bra i din nya lägenhet.
  • Marcus F
    Marcus F skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Uppstarten drog ut på tiden trots att lägenheten redan var fotad och anonnsen fanns klar efter tidigare kontakt.
    Annars helt ok.
    2015-11-05 Daniel E svarar Marcus F
    Hej Marcus

Tack för din återkoppling. Det är alltid spännande och utvecklande att höra vad mina kunder tycker och att dra lärdom av dessa.
  • Christel D
    Christel D skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lugn, trygg, positiv, engagerad, proffsig, trevlig.
    2015-11-05 Daniel E svarar Christel D
    Hej Christel. Tack så mycket för dina positiva kommentarer. Det värmer att höra att du är nöjd med hela affären.
  • Arvid S
    Arvid S skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jätte bra! Kan inte annat säga än bra saker har gått smidigt och han var alltid tillgänglig när jag ringde
    2015-11-05 Daniel E svarar Arvid S
    Hej Arvid

Tack så mycket för de fina orden.
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Till en början upplevde jag Daniel som lite nonchalant men med tiden så blev det bättre och i det stora hela så skötte han sig bra.
    2015-11-05 Daniel E svarar Camilla H
    Hej Camilla

Vad tråkigt att vi fick en sån dåligt start men jag är glad att höra att det vände mot slutet och jag hoppas att nu är nöjd med köpet av din lägenhet.
  • Nina K
    Nina K skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2015-11-05 Daniel E svarar Nina K
    Hej Nina

• Åsa B
    Åsa B skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Bra bemötande, kunnig och hjälpsam då vi haft frågor.
    2015-11-05 Daniel E svarar Åsa B
    Hej Åsa

Tack för de fina orden. Att du funnit mig kunnig och hjälpsam känns riktigt bra.
  • Catharina W
    Catharina W skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Bra och snabb! Gav info löpande om hur allt gick.
    2015-11-05 Daniel E svarar Catharina W
    Hej Catharina

Vad roligt att du känner dig nöjd med försäljningen.
  • Lotta E
    Lotta E skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Snabb och flexibel mäklare .

Lyssnar noga !
    2015-07-02 Daniel E svarar Lotta E
    Hej Lotta

Tack så mycket , hoppas att ni kommer att trivas i erat nya boende :)
  • Tove T
    Tove T skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket trevlig och kunnig! Jag skulle absolut rekommendera andra att kontakta Daniel!
    2015-02-09 Daniel E svarar Tove T
    Hej! Tove tack för dom fina orden. Måste passa på och tacka för ett gott samarbete genom hela affären.
  • Anastasia V
    Anastasia V skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Trevlig och lugn. Ha mycket tålamod med såna "jobbiga" kunder som jag..:)) försöker hitta en bra lösning som passar båda köpare och säljare. Till slut alla är nöjda! Kan varmt rekommendera Daniel som mäklare! Stort tack!
    2014-06-12 Daniel E svarar Anastasia V
    Hej Anastasia, Tack så mycket för de fina orden. Att hitta en bra lösning för både säljare och köpare är mitt mål som mäklare. Känns extra bra att du känner dig nöjd med hela processen.
    Vi syns på tillträdesdagen.
  • Dina K
    Dina K skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hjälpsam. Återkom snabbt när man sökte honom. Bra i största allmänhet helt enkelt.
    2014-06-12 Daniel E svarar Dina K
    Hej Dina, tack för de fina kommentarerna. Hoppas att du trivs bra i ditt nya boende
  • Bettan D
    Bettan D skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har bara bra erfarenheter av Fastighetsbyrån.
    Bemötande var fint och trevligt.
    2014-06-12 Daniel E svarar Bettan D
    Hej Bettan, vad roligt att du har fått bra erfarenheter av oss på Fastighetsbyrån. Hoppas att du trivs i ditt nya boende.
  • Monica I
    Monica I skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    bra bemötande, serviceinriktad mäklare, processen hanterades smidigt och effektivt.
    2014-06-12 Daniel E svarar Monica I
    Hej! Monica, tack så mycket för de fina kommentarerna.
  • Lana R
    Lana R skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Han har utfört sitt uppdrag på ett Professionellt sätt och varit engagerad o pålitlig mäklare
    2014-06-12 Daniel E svarar Lana R
    Hej Lana, tack så mycket för dina positiva kommentarer, ord som professionell, och engagerad är alltid roligt att höra.
  • Jesper A
    Jesper A skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Väldigt nöjd med Daniel Eriksson och Fastighetsbyrån i Nacka som hjälpte mig med försäljningen av min första lägenhet. En etta i Orminge som tack vare dedikation och ihärdighet från Daniel såldes för bättre pris än förväntat, trots hög konkurrens. Snabba återkopplingar och tydliga uppmaningar gav ett oerhört gott intryck genom hela affären.
    2014-06-12 Daniel E svarar Jesper A
    Hej Jesper, tack så mycket för de fina kommentarerna. Ihärdighet och snabb återkoppling är en mycket viktig del i samarbetet mellan mig och mina kunder. Därför är det extra glädjande att höra att du upplevt det i vårt samarbete.
  • Agneta I
    Agneta I skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vid försäljning av min lägenhet tog jag kontakt med Daniel, som på ett snabbt och trevligt sätt ombesörjde försäljningen till ett pris som jag var nöjd med.
    2014-05-22 Daniel E svarar Agneta I
    Hej Agneta. Glädjande att höra att du är nöjd med hur jag genomförde din försäljning. Att du dessutom ansåg att det gick snabbt och att du är nöjd med slutpriset gör mig extra glad.
  • Marika J
    Marika J skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Som mälare är mest, dvs. intresserade av att tjäna pengar till sig själva vilket kan vara lite väl uppenbart ibland.
  • Milenko J
    Milenko J skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Bara det bästa och kan rekommendera vidare.
    2014-06-12 Daniel E svarar Milenko J
    Hej! Milenko, tack så mycket för de fina orden.
  • Eva-Marie Å
    Eva-Marie Å skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi lade bud efter förhandsvisning, och det var väldigt dåligt med återkoppling under dygnet som följde, vi fick själva trycka på för att få information.

Annars ok.
  • Sarah A
    Sarah A skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Daniel är en driven mäklare som gör sitt yttersta för att du som kund ska få det så bra som möjligt. Han är tillgänglig och effektiv i sitt arbete och har ett trevligt bemötande. Jag kan verkligen rekommendera Daniel som mäklare.
    2014-06-12 Daniel E svarar Sarah A
    Hej Sara, tack så mycket för dina positiva kommentarer. Hoppas att ni trivs i eran nya bostad och att ni känner förtroende för mig den dagen det blir aktuellt att sälja bostaden.
  • Gun E
    Gun E skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag/vi fick ett mycket trevligt bemötande måste jag säga.
    Jag bestämde mig direkt för att köpa lägenheten.
    Så ett STORT TACK och lycka till.
    2014-06-12 Daniel E svarar Gun E
    Hej Gun. Tack så mycket för det fina omdömet. Vi syns på tillträdesdagen
  • Erik W
    Erik W skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Behjälplig, lyssnande och lyhörd för mina öbskemål.
    2014-06-12 Daniel E svarar Erik W
    Hej! Erik. Tack så mycket för de fina orden, hoppas att du trivs bra i den nya lägenheten
  • Annika Sandin E
    Annika Sandin E skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Bra service och snabb hantering av mitt ärende
    2014-05-22 Daniel E svarar Annika Sandin E
    Hej! Annika. Tack för de fina orden. Hoppas att du har kommit in bra i den nya lägenheten i Luleå och att du trivs bra.
  • Maria S
    Maria S skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Min uppfattning är att Daniel är en mycket nogrann professionell och engagerad. Han är påläst och är noga med att ge rätt information.
    Han har hjälpt mig vid både försäljning och köp och jag är jättenöjd med hans insatser.
    Daniel har varut tillgänglig och svarat på alla frågor, stort som smått.
    Jag kan varmt rekomendera Daniel Eriksson som fastighetsmäklare.
    2014-05-22 Daniel E svarar Maria S
    Hej Maria. Tack så mycket för dina positiva kommentarer. Det värmer att höra att du är nöjd med hur affärerna genomfördes. Att du dessutom rekommenderar mig som mäklare gör mig än gladare.
Johan Sörman
Angelica Gedlund