Mäklare Stockholms län Nacka Fastighetsbyrån Nacka Daniel Eriksson
Daniel Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-02
För att vara bra på ett jobb måste man tycka att det är roligt – och därför valde Daniel Eriksson att bli fastighetsmäklare. Han är en positiv och glad person som aldrig ger sig. Han tycker att mäklaryrket är intressant då hemmet är kärnan i livet och på så sätt alltid är aktuellt. Dessutom gillar han att få hjälpa till. På Fastighetsbyråns kontor i Nacka har han varit sedan 2012 och han säljer främst bostadsrätter. Som mäklare är Daniel lugn, noggrann och kunnig – kombinerat med en stor vilja och en förmåga att aldrig ge upp. Daniel har spelat både hockey och fotboll, vilket gav honom goda erfarenheter av att arbeta i grupp. Dessutom tog han med sig en rejäl vinnarskalle. Idag har han bytt idrottandet mot musiken – när han inte arbetar spelar han nämligen trummor i ett rockband. Läs mer

Läs vad 89 Läs vad Daniel Eriksson

• Sarah S köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-03-06

Västra Orminge
    Jag har köpt en lägenhet där Daniel var mäklare. Daniel har varit lyhörd och proffsig från första stund. Genom hela processen gav han goda råd, var lugn och hjälpsam. Det är tack vare hans förmåga att snappa upp mina behov och hans förståelse för mina önskemål som jag idag bor i det perfekta boendet utifrån mina förutsättningar. Han har känts genuint intresserad av mig som kund, och jag kan varmt rekommendera Daniel som mäklare. Läs mer
  • Veronica von W sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-02-17

Västra Orminge
    Trevlig, lätt att nå, hjälpsam och erfaren. Mycket nöjd! Läs mer
  • Anita I sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-02-15

Saltängen
    Vid försäljningen av lägenheten som våra föräldrar bott och levt i under de drygt 30 sista åren av sina liv har Daniel Eriksson varit mycket proffesionell. Han har på ett positivt och kunnigt sätt drivit hela processen framåt så att försäljningen slutligen kunde genomföras trots en sviktande marknad. Läs mer
  • Stig I sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-02-13

Saltängen
    Daniel har hjälpt oss att sälja vår lägenhet. Trots en mycket trög marknad har Daniel oförtröttligt varit aktiv och hållit oss informerade om läget nästan dagligen. Han har definitivt levt upp till de förväntningar vi hade på en professionell mäklare samtidigt som vi känt att han lyssnat och tagit hänsyn till våra synpunkter och gett oss goda råd som säljare. Läs mer
  • Rickard L sålde sin bostad med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-12-11

Väldig smidig försäljning av min bostad. Kändes som Daniel hade koll på marknaden och hade bra svar på mina frågor.
    Levde väl upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-12-12 Daniel E svarar Rickard L
    Hej Rickard

Vad roligt att du är nöjd med försäljningen. Kul att du upplevde mig som kunnig om marknaden och att jag kom med bra svar.

Syns på tillträdesdagen
  • Anders O sålde sin bostad med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-11-21

Mäklare i världsklass. Även om marknaden kändes som en finanskris så krigade Daniel på med visningar och hittade rätt köpare. Solklart Nackas bästa mäklare. Läs mer
    2018-12-06 Daniel E svarar Anders O
    Hej Anders

Tack så mycket för den fina rekommendationen. Vad roligt att du uppskattade mitt hårda arbete med att hitta rätt köpare.
    Hoppas att ni trivs bra nu i Karlstad.
  • Jari Ö sålde sin bostad med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-11-19

Jag har sålt en bostadsrätt.
    Daniel är rak, tydlig och trevlig i samband med en försäljning. Läs mer
    2018-11-30 Daniel E svarar Jari Ö
    Hej Jari

Vad roligt att du är nöjd med försäljningen. Tack för att du tog dig tid att skriva den här fina rekommendationen
  • Umar S sålde sin bostad med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-11-08

Han är kompetent mäklare och är lätt att kommunicera med. Jättebra och professionellt bemötande.

Han är rak och tydlig, serviceinriktad och väldigt engagerad. Läs mer
    2018-11-30 Daniel E svarar Umar S
    Hej Umar

Tack så mycket för den fina rekommendationen. Var roligt att du har uppskattat mitt professionella bemötande och service
  • Therese D skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-11-05

Bra erfarenhet av Daniel. tycker att han gjorde det som behövdes när bostadspriserna gått ner. Bra bemötande. Läs mer
    2018-11-22 Daniel E svarar Therese D
    Hej Therese

Tack så mycket för rekommendationen . Kul att nu uppskattade mitt arbete

Hoppas att ni trivs bra i ert nya boende
  • Peter K
    Peter K skrev om Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-11-01

Köpte en bostadsrätt och fick ett väldigt trevligt och professionellt bemötande av mäklare Daniel Eriksson. Daniel fanns tillgänglig för frågor och information under visningen men var inte för påträngande, uppskattat. Daniel var lugn, intresserad och kunnig, och lyhörd för våra önskemål. Läs mer
    2018-11-22 Daniel E svarar Peter K
    Hej Peter

Vad roligt att du upplevde mig som trevlig, professionell, kunnig och lyhörd. Tack så mycket för att du tog dig tid och skriva den här fina rekommendationen. Hoppas ni trivs bra i ert nya boende.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nacka

Thérèse Lennefalk