Neda Kusic

Neda Kusic

Neda Kusic är mäklare på Fastighetsbyrån Nacka

Neda Kusic har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Neda Kusic har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 116 omdömen med ett betyg på 4.8. Neda Kusic har haft 6 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

116 omdömen om Neda Kusic

Sedan starten hos Reco 2020
Patrik L
Henriksdalsberget

Väl genomförd process från vår sida sett (köpare), god säljförmåga. Positivt bemötande. Skulle anlita för egen ev. försäljning.

Prajeesh K
Henriksdalsberget

Neda was supporting for the entire process very well. It was a great experience for us with this smooth process. We are so lucky to have Neda supporting us on this sale. She is a talented seller and so transparent with all the purchase elements. She is so flexible with the timings and quick response to all the queries. We wish her a great success in her future.

Kenneth B
Saltsjöbaden Solsidan

Hon är duktig och engagerad. Bra på att lyssna vad man vill.

Anna-Lena Ulrica Ö
Saltsjöbaden Solsidan

Neda är snabb att återkoppla och har hög tillgänglighet på telefon. Professionell, noggrann, tydlig och tar reda på fakta som behövs. Neda bjuder på sig själv och lockar fram skratt!

Viktor A
Henriksdalsberget

Proffsigt bemötande. Kändes tryggt.

Nathalie A
Kvarnholmen

Super engagerad och lyhörd. Mycket väl genomfört mäklaruppdrag

Gudrun E
Eknäs

Neda är en öppen, trevlig och positivt person. Hon är dedikerad sitt uppdrag och arbetar verkligen hårt för att nå uppsatt mål. Hon är alltid tillgänglig, återkommer enligt plan. Det har varit en enkel och positiv kontakt där vi känt oss bekväma under hela processen.

Svar från Neda Kusic

Hej Gudrun, Stort tack för dina fina ord. Var en ära att få hjälpa er! Vi hörs och ses framöver. /Neda

Eva A
Kvarnholmen

Mycket trevlig o duktig positiv mäklare

Svar från Neda Kusic

Tack så mycket för din rekommendation. Det var en ära att få hjälpa dig med försäljningen av er lägenhet. /Neda K

Ingegerd N
Kvarnholmen

Jag blev bra bemött av Neda Kusic Jag kan varmt rekommendera henne Ingegerd Nilsson

Svar från Neda Kusic

Hej Ingegerd, Så kul att höra att du är nöjd. Jag hoppas du ska trivas på Kvarnholmen framöver. :) Hälsningar Neda

Per R
Kvarnholmen

Vi kollade upp vilken mäklare som är bäst på Kvarnholmen och valde Neda. Nu när affären är klar så visar det sig att vi hade Rätt. /Per, Ewa och Nathalie

Svar från Neda Kusic

Hej Per, Ewa & Nathalie, Stort tack för din fina rekommendation. Vi hörs framöver! /Neda