Neda Kusic

Neda Kusic

Neda Kusic är mäklare på Fastighetsbyrån Nacka

Neda Kusic har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Neda Kusic har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.7. Neda Kusic har haft 38 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 31 Läs vad Neda Kusic

• Älta Hedvigslund
    2021-07-09
    Mycket bra bemötande, Neda Kusic är både professionell och lätt att kommunicera med, förtroendeingivande. Vi fick det priset som vi ville ha, Neda kämpade in i den sista för att vi ska bli nöjda.
    Rekommenderas utan tveka då Neda är en härlig person och duktig mäklare.
    2021-07-05
    Neda har hjälp oss med att hitta en ny bostad. Allt gick mycket fort som vi ville att det skulle göra och vi har känt att vi fått stöd och proffsigt bemötande från Neda.
    Stort tack!
    2021-07-03
    Jättetrevlig, lyhörd mäklare som intensivt arbetade för att sälja min lägenhet och lyckades över förväntan.
    Tack snälla Marie för din fina rekommendation, äran var på min sida! Hoppas ni kommer trivas bra i nya lägenheten :) Kram Neda Kusic
    2021-07-03
    Mkt trevlig mäklare som fungerade väldigt väl som en länk mellan mig och säljaren.
    Hej. Jag är bara glad att få hjälpa till. Vi hörs snart igen, all gött!!! /Neda K Neda Kusic
    2021-06-28
    Neda är suverän! Driven, nyfiken, spontan men/och lyssnar på säljarens input. Personlig och trevlig! Jag spår en lysande karriär för denna trevliga "tjej" mäklare!
    Hej Britt, Tack så mycket för din rekommendation. Jag hoppas ni hittar en ny fin bostad som passar era behov. All gött / Neda K Neda Kusic
    2021-06-21
    Fantastisk bemötande med enorm energi och lätt att jobba med man får verkligen det där extra med Neda.
    Hej Torbjörn, Tack för din rekommendation och dina fina ord! Hoppas ni kommer trivas bra i villa :) Vi hörs snart igen. Hälsningar Neda :) Neda Kusic
    2021-06-09
    Trevlig och framåt. Dock har det visat sig att vi inte riktigt fått all information om nya bostaden och dess föreningen innan vi skrev på avtalen. Vi har bla i efterhand fått reda på avgifter som ska betalas som vi inte fått någon vetskap om innan.
    Det känns slarvigt och får inte , en som kund, att känna förtroende.
    Utöver det gjorde hon ett snabbt och bra jobb med att få lägenheten såld
    Hej Denise, Vad tråkigt att höra att ni känner så. I kontraktet som vi tillsammans har gått igenom står det tydligt att överlåtelseavgift skall betalas av köparen samt att detta står i föreningens stadgar som ni har en skyldighet att läsa igenom som köpare och er undersökningsplikt. Även månadsavgiften regleras från och med tillträdesdag vilket också står klart och tydligt i kontraktet. Jag ber om ursäkt om ni på något sätt tyckte att jag var otydlig, och jag ska definitivt ha detta i åtanke framöver och förklara dessa punkter så att framtida säljare och köpare verkligen förstår. Hoppas ni har en det bäst så ses vi snart igen! :) Neda Kusic
    • Henriksdalsberget
    2021-06-04
    Neda levererade ALLT hon lovade och mer där till. Ett super-proffs där du är i trygga händer.
    Tack för din rekommendation och dina fina ord! Hoppas ni trivs bra huset. :) Neda Kusic
    • Älta Kolarängen
    2021-05-31
    Neda jobbar hårt för en bra affär och förstår marknaden bra.
    Jag gillar att hon kör med raka rör.
    Hon var lätt att få tag på och var högst närvarande med uppföljningar via tele under försäljningsperioden.
    Jag är jättenöjd.
    Hej Alexander, Tack så mycket för dina fina ord. Vi satte en plan och fullföljde den. Nöjet var på min sida! Hälsa Emma så hörs vi snart igen. Neda Kusic
    • Nacka Forum
    2021-05-27
    Sålt min lägenhet. Trevligt, Intensiv och driven mäklare.
    Tack för din rekommendation och dina fina ord! Vi hörs snart igen :) Neda Kusic