Neda Kusic

Neda Kusic

Neda Kusic är mäklare på Fastighetsbyrån Nacka

Neda Kusic har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Neda Kusic har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 97 omdömen med ett betyg på 4.9. Neda Kusic har haft 41 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 97 Läs vad Neda Kusic

2022-07-25 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande.
    Mäklaren lyckades sälja lägenheten till ett hyfsat pris, trots en svag marknad.
    Neda är driven, och resultatinriktad. Hon är trevlig och kommunikativ. Stort tack för hjälpen.
    2022-07-19 Verifierad kund
    Neda har varit mycket tillmötesgående och hjälpsam när det gäller mitt köp av bostad. Tycker Neda har ett väldigt positivt och kommunikativt tillvägagångssätt och man får alltid ett personligt bemötande.
    Neda tog sig både tid vid visnigen för att ge oss möjlighet att gå igenom objektet (mer så än jag har kommit att förvänta mig av mäklare generellt, på gott och ont) och var tydlig med sina svar på frågor.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Neda Kusic är en pålitlig, stark och strävsam mäklare. En riktig ”doer” som ser till att stegen tas i rask takt och som jobbar hårt för att sälja. Jag har mycket positiv erfarenhet av att anlita Neda och rekommenderar henne varmt. Att hon har hjärtat på rätta stället underlättar samarbetet och hon är tillgänglig vid alla tidpunkter. Mycket positiv erfarenhet.
    2022-06-25 Verifierad kund
    Hej,
    Neda var väldigt bra och hon förklarade allt för mig om huset som ville jag köpa. Grattis till henne!
    2022-06-20 Verifierad kund
    Supertrevlig, professionell, tydlig och engagerad. Mycket bra på att informera om allt som händer och nästa steg osv. Går alltid att få tag på snabbt.
    Kan varmt rekomendera Neda.
    • Finnboda Hamn
    2022-06-16 Verifierad kund
    Vi valde Neda som våran mäklare när vi sålde våran lägenhet. Jätteengagerad, superproffsig och höll vad hon lovade. God kommunikation, tydlig och hon hjälpte oss att ta prisrekordet per kvm i våran förening.
    Vi kan varmt rekommendera henne!
    • Finnboda Hamn
    2022-06-14 Verifierad kund
    Mycket mycket bra, blev såå bra omhändertagen😁
    Kände att jag inte behövde fundera på något , för Neda var mycket tydlig med köpet, förklarade allt så bra, så jag förstod.
    Neda Kusic är en mycket bra, klok, social, duktig, fin mäklare!
    Jag rekommenderar Neda Kusic med hela mitt hjärta!
    2022-06-14 Verifierad kund
    Lätt att få tag i, flexibel med visningstider. alltid glad.
    2022-05-12 Verifierad kund
    Neda var så bra när vi köpt vår första lägenhet här i Sverige. Bra communcation, fort att svara vår fråga och hon förklarade hela processen med oss. Utmärkt!
  • Sarit R
    sålde sitt hus med hjälp av Neda Kusic en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Kummelnäs
    2022-05-03 Verifierad kund
    Väldigt engagerad och proffsigt mäklaren. Varmt rekommenderar!