Läs vad 9 Läs vad Neda Kusic

• 2021-01-15
    Har sålt en bostadsrätt i Nacka. Neda är en mycket social och påläst bra mäklare.
    Bemötandet har varit proffesionellt i alla avseenden.
    Mina förväntningar på försäljningen levde Neda med råge upp till.
    Bengt L
    • 74.0 m²
    • Jarlaberg
  • 2021-01-12
    En mycket trevlig mäklare. Uppfinningsrik och generös. Stort engagemang för att finns köpare till vår lägenhet. Inte så lätt i Corona och julstök tider. Men det fixades! Vi rekommenderar Neda varmt!
    Stina A
    • 74.0 m²
    • Jarlaberg
  • 2020-12-17
    En engagerad mäklare som håller kontakt med sina kunder, följer formalia noggrant, utan utvikningar.
    Hon har ett vänligt och trevligt bemötande.
    När det gäller förväntningarna. Vi som köpare var överens med säljaren att affären skulle genomföras, vilket Neda lagt en grund för.
    Ibland kan det bli svårt med alla upplysningar i ett försäljningsärende med två otåliga köpare och säljare som bara vill få affären klar. En Jurist och en försäkringsman fd Chef Mäklarmarknad hos ett av Sverige stora försäkringsbolag med en viss juridisk kunskap. En liten brist hos Neda att hon inte var medveten om kunskapsnivån av säljare och köpare. I övrigt en bra försäljning och en säljare med ambition och potential.
    Björn K
    • 91.0 m²
    • Västra Orminge
    köpte sin lägenhet med hjälp av Neda Kusic en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hej Björn, Tack för er feedback och alla bra råd som jag fick av er. Önskar er all lycka till med det nya lägenhet. /Neda

• 2020-12-16
    Allt gick så snabbt och smidigt, visning privat och Neda var påläst om föreningen.
    Maria S
    • 81.0 m²
    • Henriksdalsberget
    köpte sin lägenhet med hjälp av Neda Kusic en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hej Maria, Tack för din fina rekommendation. Lycka till med renoveringen. / Neda K

• 2020-11-13
    Neda är en professionell, trevlig och hjälpsam mäklare som är mån om att man känner sig trygg som köpare. Vi lämnar våra varmaste rekommendationer!
    Hej Paola, Jag hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet och önskar er lycka till med renoveringen. Det är bara ringa mig när den är klar så får ni ett nytt värde på bostaden! Ha det fint, /Neda K

• 2020-10-13
    • 2:a
    • 68.3 m²
    • Saltsjöbaden Igelboda
    köpte sin lägenhet med hjälp av Neda Kusic en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hej Anita, Tack för dina fina ord. Jag hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet och önskar er lycka till med renoveringen. Det är bara ringa mig när den är klar så får ni ett nytt värde på bostaden! Ha det fint, /Neda K

• 2020-09-26
    Neda sålde min lägenhet, en försäljning som gick snabbare än jag trodde att den skulle göra. Neda är full av energi, bjuder på sig själv och är engagerad.
    Tove A
    • 91.0 m²
    • Västra Orminge
    sålde sin lägenhet med hjälp av Neda Kusic en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hej Tove, Tack för din fina rekommendation. Jag hoppas allt känns bra efter försäljningen och att ni ska trivas i din nya lägenhet! /Neda k

• 2020-09-22
    Neda har förmedlat försäljningen av min lägenhet, och det gjorde hon väldigt bra. Neda är trevlig, glad, positiv, snabb och kunnig och är en utmärkt mäklare som jag varmt kan rekommendera.
    /Thomas
    Thomas E
    • 2:a
    • 64.5 m²
    • Finnboda Hamn
    sålde sin lägenhet med hjälp av Neda Kusic en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hej Thomas, Tack för din fina rekommendation. Jag hoppas du du trivs bra i nya huset. Hälsningar / Neda K

• 2020-09-22
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Neda och hon var positiv och energisk från första mötet och hade ett stort driv och engagemang som ledde till att vi till slut sålde före planerad öppen visning. Neda var tillgänglig och hade flera privatvisningar och gjorde ett bra jobb hela vägen till kontraktsskrivning.
    Annie J
    • 100.0 m²
    • Kvarnholmen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Neda Kusic en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hej Annie, Tack för din fina rekommendation. Jag hoppas allt känns bra efter försäljningen och att du ska trivas i din nya lägenhet! /Neda k

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte